Mäklarhuset Lindesberg

Mäklarhuset Lindesberg

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi på Mäklarhuset ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik! Mäklarhuset har Sveriges nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index), för åttonde året i rad (2008-2015) vilket vi är mycket stolta över!   ...

98 omdömen om Mäklarhuset Lindesberg

Stefan T

Ett bra bemötande. Marknaden var trög och det dröjde flera månader innan huset blev sålt. Troligen på en överskattning av prisbilden. Kanske lite mer uppdateringar om hur visningarna gick och även annonsering i tidningar utanför länet. Arvodet på mer än 10% av slutpriset är i högsta laget.

Stefan T gillar detta
Svar från Karin Gustafsson

Tack Stefan för din rekommendation! Visst var det synd att det tog mer tid än väntat att förmedla ditt sommartorp. De som söker fritidshus idag vill oftast ha ett sjöläge och bekvämlighet som dusch/wc eller mulltoalett. Vad gäller annonseringen så har jag valt att avstå tidningsannonser och istället finnas i flera digitala annonser. Detta för att kunna hitta köpare över hela landet/världen, då de är tillgängliga för alla. Vad gäller arvodet så har man som mäklare ett minimiarvode (vad man lägst tar för att förmedla en fastighet)...

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2167 omdömen 4.7 av 2167 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Jonas E

Trevlig , proffsig , man känner sig trygg med Karin Gustavsson

Yvonne F

Det gick väldigt smidigt och fort.

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1118 omdömen 4.8 av 1118 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Yvonne E

Mycket tydlig och kunnig. Försäljningen var väl förberedd. Broschyren innehöll många bra uppgifter.

Linda J

Engagerad och intresserad av att det ska bli så bra som möjligt/att alla ska känna sig nöjda med affären.

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2171 omdömen 4.8 av 2171 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Marina L

toppen

Annica G

Karin är en toppenbra mäklare som på alla sätt och vis har ställt upp och hjälpt mig som kund. Hon är saklig och väldigt kunnig och dom få gånger hon varit osäker i nån fråga har hon snabbt försökt fått svar och återkommit . Jag är väldigt nöjd 😃

Camilla K

Mycket bra mäklare! Serviceminded!

Mikael H

Bra proffsigt bemötande, Karin fick husköpet att bli enkelt.

Sohbat A

Trevlig. Hjälpsam. Lätt att ha att göra med

Lilian J

Alltid trevlig och tillmötesgående

Tony E

Bra bemötande, bra kommunikation, proffsigt utfört uppdrag

Mona J

Karin är en otroligt kunnig, hjälpsam, trevlig mäklare som vi starkt kan rekommendera

Liv A

Jag upplevde mina kontakter som trygg o effektiv. Jag fick snabb återkoppling o det var tydligt att de ansträngde sig för att både köpare o säljare skulle gå en smidig affär. Det var superbra att få hjälp med anmälan om ägarbyte för VA o avfall.

Håkan J

Jag fick ett bra bemötande av Karin. Tyckte allt gick bra och snabbt. Fick alltid snabba svar på frågor.

Thomas S

Karin var glad och trevlig. Hon var kunnig, så hon levde upp till förväntningarna.

Åsa O

Vi fick ett positivt bemötande med stor proffisonalitet. Vi kände genast stort förtroende för Karin. Hon hjälpte oss i hur vi skulle tänka vid försäljning

Helen L

Jag har bara gott att säga om Karin. Hon är väldigt noggrann och professionell i sin yrkesutövning samtidigt som man känner att hon bryr sig om oss som familj./helene Lydén

Andrea B

Karin var kunnig, trevlig i sitt bemötande och väldigt tydlig vilket kändes bra eftersom det är svårt att hålla koll på allt i såna här situationer.

Clas H

Proffsig och snabb hantering av både husköp och försäljning av bostadsrätt. Rekommenderar Karin på Mäklarhuset för era hus-/lägenhetsaffärer!

Marianne J

Jag är mycket nöjd med Karin som mäklare.Hon hjälpte mig med allt,så jag kan varmt rekommendera henne.Ett varmt tack i efterskott !

Robert B

Mycket bra mäklare. Påläst och saklig. Inga problem när vi ställde konstiga frågor.

Mikael J

Karin Gustafsson är en otroligt duktig och kunnig mäklare Hon har ett trevligt tillmötesgående Och man kan alltid ringa henne om råd Hon är väldigt korrekt i sitt uppträdande mot kunden Hon kan sin sak att vara mäklare

Lena L

Jag har blivit väldigt bra bemött av mäklaren i Lindesberg. Vi har känt oss trygga i vår försäljning.

Laila P

Det är ju snart 3 år sedan som vi anlitade Mäklarhuset och vi är hur nöjda som helst med allt vi fick hjälp med av Larin Gustavsson ...så nöjda så bra kunde inte önska bättre Tack till Mäklarhuset

Louise L

Det gick snabbt och smidigt. Men jag gillade inte mäklaren.

Malin L

På Mäklarhuset finns kunnig och kompetent personal, med stor kännedom om bostadsmarknaden. De månar om sina kunder, är tillmötesgående och fixar det mesta!!!

Mik F

Mycket bra och trevligt. Inga problem alls.

Robert T

När vi för en tid sen köpte vår sommarstuga så var Karin/Mäklarhuset mäklare på objektet. Vi är mycket nöjda med hur hela affären sköttes. Mycket smidigt och proffsigt.

Sara B

Alltid Service i världsklass:) kunnigt och trevligt bemötande.

Mats J

Allt sköttes utmärkt. Vi behövde inte engagera oss speciellt mycket .Vi är väldigt nöjda.

Stefan H

Mitt husköp gick snabbt och enkelt tack vare Mäklarhuset i Lindesberg:)

Sofie E

Trevlig och kunnig personal som hjälpte oss att hitta det vi var ute efter!

Tuula P

När vi va inte nöjd huset som hon visade oss blev hon småirriterad o svarade frågorna lite så sätt att vi frågar dumma frågor !!! Samma upplevelse en annan visning men då hadde Karin sin kollega med ( inte trevligt hon heller ) när Karin några år sen sålde våran hus fick vi sköta mer än halva visningar själv men sin del av försäljning tog mäklarhuset ! 👎🏻 rekommenderar ingen !

Svar från Karin Gustafsson

Hej Tuula! Vad tråkigt om du/ni har den uppfattningen om mig och min fd. kollega. Jag brukar uppfattas som en mycket positiv person men även jag kan ha en dålig dag ibland. Ber om ursäkt för det! Kollegan finns inte kvar på kontoret, så henne kommer ni inte möta igen men vi kommer säkerligen ses igen när det dyker upp något hus som passar er, jag hör av mig när vi har något nytt på gång i de områden ni söker.

Regina S

Karin på mäklsrhuset gjorde ett jätte bra jobb åt mig. Allt sköttes snabbt och smidigt. Fick svar på mina frågor och allt med deklarationen var till stor hjälp. Rekommenderar varmt mäklsrhuset till dom som ska sälja sin bostad.

Nancy K

Jättenöjd det var ju ett tag sen Karin du är toppen.

Grzegorz O

Mycket bra servis och jätte snäla personen på mäklarhuset.

Christer T

Bra o kundmedveten. Gjorde det hon lovade.

Daniel A

Väldigt bra och positiva erfarenheter av husköpet

Andreas N

Mäklarhuset och Karin Gustafsson var till mycket stor hjälp när vi fick vårt drömhus. Detta dels tack vare stor lokal kännedom.

Brita N

Ett mycket bra och personligt bemötande. God service med allt som har att göra med försäljningen.

Annalena B

Jag rekommenderar starkt mäklarhuset i Lindesberg och Karin som mäklare! Jag var väldigt nöjd med all hantering med försäljningen av mitt hus. Stort engagemang och god kunskap, kändes tryggt och proffsigt!

Sara H

Jag kan varmt rekommendera Karin på mäklarhuset.

Rosita T

Karin har för mig varit en mycket bra och hjälpsam person och mäklare med försäljning av mitt hus så jag rekomenderar henne utan tvekan. Med vänlig hälsning, Rosita

Therese Å

Mycket trevlig & kunnig, gör mer än hon behöver för sina kunder. Finns inget att klaga på. Ska vi sälja någon mera gång är det Karin vi kommer att välja. Vi rekommenderar henne varmt

Staffan S

Proffsigt arbete och trevligt bemötande. Hon gjorde allt för att vi skulle få den rätta köpeskillingen.

Susan G

Vi är otroligt nöjda med Karin som mäklare. Hon gjorde verkligen allt för att få till en bra affär. Även efter köpet var hon till stor hjälp t.ex. med att deklarera försäljningen.

Timo H

Försäljnigen av mitt hus gick bra och jag blev nöjd med resultatet av försäljningen och hanteringen av alla papper i samband med försäljningen! Upplevde dock att hon var något stressad speciellt i samband med framtagning av underlag till deklaration. Fick påminna henne flera gånger om att få underlaget av henne.

Rikard M

Profisionellt bemötande med flexibilitet och bra återkoppling!

Claés-robert W

Jag har ingenting att klaga på är nöjd med allt. Trevligt bemötande samt hörde av sig när hon sa. Jag kan varmt rekommendera henne