Alla kategorier Mäklare Örebro Lindesberg Mäklarhuset Lindesberg

Mäklarhuset Lindesberg

Kungsgatan 40, 711 30 Lindesberg — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi på Mäklarhuset ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik! Mäklarhuset har Sveriges nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index), för åttonde året i rad (2008-2015) vilket vi är mycket stolta över!

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 120 kontor över hela landet.
När du säljer din bostad med hjälp av oss på Mäklarhuset så får du tillgång till flera unika produkter/tjänster som ingen annan har såsom vårt Digitala annonspaket, Skyddat köp, Friends, VR-visningar mm.
Varmt välkommen att kontakta oss för mer information!
Drottninggatan 18-20, 70210, ÖREBRO
Fastighetsbyrån Örebro
Per B:
Efter 28 år i Hovsta och efter ett 30-tal visningar fastnade vi vid vår nya drömlägenhet i centrala Örebro. Det var Thomas som förmedlade d...

Mäklare nära Mäklarhuset Lindesberg:

Kristinavägen 37, LINDESBERG
Funderar du på att flytta i eller till Lindesberg eller Nora? Vi på Fastighetsby... Läs mer ›
Henrik W:
Affären fungerade bra och sköttes som jag hade förväntningar att den skulle göras.

Läs vad 8 kunder tycker om Mäklarhuset Lindesberg

Kungsgatan 40, 711 30 Lindesberg