Alla kategorier Mäklare Örebro Lindesberg Mäklarhuset Lindesberg

Mäklarhuset Lindesberg

Kungsgatan 40, 711 30 Lindesberg — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi på Mäklarhuset ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik! Mäklarhuset har Sveriges nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index), för åttonde året i rad (2008-2015) vilket vi är mycket stolta över!

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 120 kontor över hela landet.
När du säljer din bostad med hjälp av oss på Mäklarhuset så får du tillgång till flera unika produkter/tjänster som ingen annan har såsom vårt Digitala annonspaket, Skyddat köp, Friends, VR-visningar mm.
Varmt välkommen att kontakta oss för mer information!

Läs vad 98 kunder tycker om Mäklarhuset Lindesberg

• Stefan T
    Stefan T skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Ett bra bemötande. Marknaden var trög och det dröjde flera månader innan huset blev sålt. Troligen på en överskattning av prisbilden. Kanske lite mer uppdateringar om hur visningarna gick och även annonsering i tidningar utanför länet. Arvodet på mer än 10% av slutpriset är i högsta laget. Läs mer
    2016-12-15 Karin G svarar Stefan T
    Tack Stefan för din rekommendation! Visst var det synd att det tog mer tid än väntat att förmedla ditt sommartorp. De som söker fritidshus idag vill oftast ha ett sjöläge och bekvämlighet som dusch/wc eller mulltoalett. Vad gäller annonseringen så har jag valt att avstå tidningsannonser och istället finnas i flera digitala annonser. Detta för att kunna hitta köpare över hela landet/världen, då de är tillgängliga för alla. Vad gäller arvodet så har man som mäklare ett minimiarvode (vad man lägst tar för att förmedla en fastighet) eftersom vi har lika mycket kostnader för att förmedla ett sommartorp för 400.000 kr som ett hus för ex. 800.000 kr. Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
    Stefan T gillar detta
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Trevlig , proffsig , man känner sig trygg med Karin Gustavsson Läs mer
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Det gick väldigt smidigt och fort. Läs mer
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Mycket tydlig och kunnig. Försäljningen var väl förberedd. Broschyren innehöll många bra uppgifter. Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Engagerad och intresserad av att det ska bli så bra som möjligt/att alla ska känna sig nöjda med affären. Läs mer
  • Marina L
    Marina L skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    toppen Läs mer
  • Annica G
    Annica G skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Karin är en toppenbra mäklare som på alla sätt och vis har ställt upp och hjälpt mig som kund.
    Hon är saklig och väldigt kunnig och dom få gånger hon varit osäker i nån fråga har hon snabbt försökt fått svar och återkommit .

Jag är väldigt nöjd 😃 Läs mer
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Mycket bra mäklare! Serviceminded! Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Bra proffsigt bemötande, Karin fick husköpet att bli enkelt. Läs mer
  • Sohbat A
    Sohbat A skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Trevlig. Hjälpsam. Lätt att ha att göra med Läs mer
  • Lilian J
    Lilian J skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Alltid trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Tony S
    Tony S skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Bra bemötande, bra kommunikation, proffsigt utfört uppdrag Läs mer
  • Mona J
    Mona J skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Karin är en otroligt kunnig, hjälpsam, trevlig mäklare som vi starkt kan rekommendera Läs mer
  • Liv A
    Liv A skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Jag upplevde mina kontakter som trygg o effektiv. Jag fick snabb återkoppling o det var tydligt att de ansträngde sig för att både köpare o säljare skulle gå en smidig affär. Det var superbra att få hjälp med anmälan om ägarbyte för VA o avfall. Läs mer
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Jag fick ett bra bemötande av Karin. Tyckte allt gick bra och snabbt. Fick alltid snabba svar på frågor. Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Karin var glad och trevlig. Hon var kunnig, så hon levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Vi fick ett positivt bemötande med stor proffisonalitet. Vi kände genast stort förtroende för Karin. Hon hjälpte oss i hur vi skulle tänka vid försäljning Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Jag har bara gott att säga om Karin. Hon är väldigt noggrann och professionell i sin yrkesutövning samtidigt som man känner att hon bryr sig om oss som familj./helene Lydén Läs mer
  • Andrea B
    Andrea B skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Karin var kunnig, trevlig i sitt bemötande och väldigt tydlig vilket kändes bra eftersom det är svårt att hålla koll på allt i såna här situationer. Läs mer
  • Clas H
    Clas H skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Proffsig och snabb hantering av både husköp och försäljning av bostadsrätt. Rekommenderar Karin på Mäklarhuset för era hus-/lägenhetsaffärer! Läs mer
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Jag är mycket nöjd med Karin som mäklare.Hon hjälpte mig med allt,så jag kan varmt rekommendera henne.Ett varmt tack i efterskott ! Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Mycket bra mäklare. Påläst och saklig. Inga problem när vi ställde konstiga frågor. Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Karin Gustafsson är en otroligt duktig och kunnig mäklare
    Hon har ett trevligt tillmötesgående
    Och man kan alltid ringa henne om råd
    Hon är väldigt korrekt i sitt uppträdande mot kunden
    Hon kan sin sak att vara mäklare Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Jag har blivit väldigt bra bemött av mäklaren i Lindesberg. Vi har känt oss trygga i vår försäljning. Läs mer
  • Laila P
    Laila P skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Det är ju snart 3 år sedan som vi anlitade Mäklarhuset och vi är hur nöjda som helst med allt vi fick hjälp med av Larin Gustavsson ...så nöjda så bra kunde inte önska bättre Tack till Mäklarhuset Läs mer
  • Louise L
    Louise L skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Det gick snabbt och smidigt. Men jag gillade inte mäklaren. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    På Mäklarhuset finns kunnig och kompetent personal, med stor kännedom om bostadsmarknaden. De månar om sina kunder, är tillmötesgående och fixar det mesta!!! Läs mer
  • Mik F
    Mik F skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Mycket bra och trevligt. Inga problem alls. Läs mer
  • Robert T
    Robert T skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    När vi för en tid sen köpte vår sommarstuga så var Karin/Mäklarhuset mäklare på objektet. Vi är mycket nöjda med hur hela affären sköttes. Mycket smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Alltid Service i världsklass:) kunnigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Allt sköttes utmärkt. Vi behövde inte engagera oss speciellt mycket .Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Mitt husköp gick snabbt och enkelt tack vare Mäklarhuset i Lindesberg:) Läs mer
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Trevlig och kunnig personal som hjälpte oss att hitta det vi var ute efter! Läs mer
  • Tuula P
    Tuula P skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    När vi va inte nöjd huset som hon visade oss blev hon småirriterad o svarade frågorna lite så sätt att vi frågar dumma frågor !!! Samma upplevelse en annan visning men då hadde Karin sin kollega med ( inte trevligt hon heller ) när Karin några år sen sålde våran hus fick vi sköta mer än halva visningar själv men sin del av försäljning tog mäklarhuset ! 👎🏻 rekommenderar ingen ! Läs mer
    2016-01-14 Karin G svarar Tuula P
    Hej Tuula! Vad tråkigt om du/ni har den uppfattningen om mig och min fd. kollega. Jag brukar uppfattas som en mycket positiv person men även jag kan ha en dålig dag ibland. Ber om ursäkt för det! Kollegan finns inte kvar på kontoret, så henne kommer ni inte möta igen men vi kommer säkerligen ses igen när det dyker upp något hus som passar er, jag hör av mig när vi har något nytt på gång i de områden ni söker.
  • Regina S
    Regina S skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Karin på mäklsrhuset gjorde ett jätte bra jobb åt mig. Allt sköttes snabbt och smidigt. Fick svar på mina frågor och allt med deklarationen var till stor hjälp. Rekommenderar varmt mäklsrhuset till dom som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Nancy K
    Nancy K skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Jättenöjd det var ju ett tag sen Karin du är toppen. Läs mer
  • Grzegorz O
    Grzegorz O skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Mycket bra servis och jätte snäla personen på mäklarhuset. Läs mer
  • Christer T
    Christer T skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Bra o kundmedveten.
    Gjorde det hon lovade. Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Väldigt bra och positiva erfarenheter av husköpet Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Mäklarhuset och Karin Gustafsson var till mycket stor hjälp när vi fick vårt drömhus. Detta dels tack vare stor lokal kännedom. Läs mer
  • Brita N
    Brita N skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Ett mycket bra och personligt bemötande. God service med allt som har att göra med försäljningen. Läs mer
  • Annalena B
    Annalena B skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Jag rekommenderar starkt mäklarhuset i Lindesberg och Karin som mäklare! Jag var väldigt nöjd med all hantering med försäljningen av mitt hus. Stort engagemang och god kunskap, kändes tryggt och proffsigt! Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Jag kan varmt rekommendera Karin på mäklarhuset. Läs mer
  • Rosita T
    Rosita T skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Karin har för mig varit en mycket bra och hjälpsam person och mäklare med försäljning av mitt hus så jag rekomenderar henne utan tvekan. Med vänlig hälsning, Rosita Läs mer
  • Therese Å
    Therese Å skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Mycket trevlig & kunnig, gör mer än hon behöver för sina kunder. Finns inget att klaga på. Ska vi sälja någon mera gång är det Karin vi kommer att välja. Vi rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Proffsigt arbete och trevligt bemötande. Hon gjorde allt för att vi skulle få den rätta köpeskillingen. Läs mer
  • Susan G
    Susan G skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Vi är otroligt nöjda med Karin som mäklare. Hon gjorde verkligen allt för att få till en bra affär. Även efter köpet var hon till stor hjälp t.ex. med att deklarera försäljningen. Läs mer
  • Timo H
    Timo H skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Försäljnigen av mitt hus gick bra och jag blev nöjd med resultatet av försäljningen och hanteringen av alla papper i samband med försäljningen!
    Upplevde dock att hon var något stressad speciellt i samband med framtagning av underlag till deklaration. Fick påminna henne flera gånger om att få underlaget av henne. Läs mer
  • Rikard M
    Rikard M skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Profisionellt bemötande med flexibilitet och bra återkoppling! Läs mer
  • Claés-robert W
    Claés-robert W skrev om Mäklarhuset Lindesberg
    Jag har ingenting att klaga på är nöjd med allt.
    Trevligt bemötande samt hörde av sig när hon sa.
    Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer

Bästa mäklarna i Lindesberg:

Peder C Peder C tycker: