Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Askersund!

Mitt i Sveriges hjärta och södra Närke hittar du Askersund. Är du ute efter en skön atmosfär precis vid vattnet är detta staden för dig. Vi mäklare här på Svensk fastighetsförmedlings kontor har full koll på området här i Örebrotrakten och hjälper dig gärna med varje steg under bostadsaffären.

Vi tillhör en rikstäckande mäklarkedja, den största i Sverige med hela 80 års erfarenhet inom mäklarbranschen. Vad du än vill fråga om så finns vi där och stöttar dig genom hela affären. Att du ska hitta ditt drömboende är något vi brinner för.

Läs vad 196 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Askersund 2

• köpte sitt hus med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    • Zinkgruvan
    2022-08-14 Verifierad kund
    Trevlig, kompetent och avslappnad. Är mycket glad för att jag fick hjälp av just Anton vid mitt senaste bostadsköp. Han har under hela processen varit tillgänglig, stöttabde och väldigt lättsam att ha att göra med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2022-08-10 Verifierad kund
    Allt fungerade till största belåtenhet :)
    2022-07-26 Verifierad kund
    Trevligt bemött av en duktig mäklare med fötterna på jorden. God fokus på både säljare och köpare vilket resulterade i en lyckad affär.
  • Lars-Olof Erik S
    • Tived
    2022-07-24 Verifierad kund
    När jag skulle sälja mitt hus kontaktade jag flera mäklare.Med Anton stämde kemin direkt. Jag tänkte kan han sälja till mig kan han sälja till andra.Han hade en visning snabbt efter jag bestämt mig. Det var flera spekulanter, han hade kontakt med. Då inföll hans välbehövliga semester. Tror ni han släppte min förmedling då, han låg i solen. Nej han höll kontakt med mig och spekulanter. Då kom en ny spekulant som ville se huset. Då kom en kollega till Anton .Åsa, vilken tjej ,hon visade huset och hade mig som back up, för hon visste inget om huset. Hon fixade bud och knöt ihop säcken. Hon höll kontakt med Anton hela tiden, så när han kom hem var det klart. Jag är helnöjd och fort gick det. Mvh Lars-Olof Sohlberg.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Bra bemötande . Tillmötesgående och intresserad. Trevlig!
    2022-06-20 Verifierad kund
    huset blev sålt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
  • sålde sin stuga med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig och fick till en smidig mkt bra affär!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och extremt hjälpsam! Vi var förstagångsköpare och hade förmodligen aldrig klarat det utan honom. Rekommenderar skarpt!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och trevlig. Anton hjälpte oss mer än han behövde.
    • Laxå
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, lättsam, hjälpsam.
    • Laxå
    2022-06-14 Verifierad kund
    Tycker han var bra på att förklara, tydlig men ändå avslappnad! Anton var en mycket bra mäklare och jag kommer att rekommendera honom/er för andra som går i hus tankar.
  • köpte sin stuga med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött fick en visning genast som jag hade önskat. En rundvandring med information. Vi kunde ställa frågor och fick bra svar som vi var nöjda med. Pga all bra information kunde vi lägga ett bud. Anton tog sedan samma dag kontakt med oss efter kontakt med säljare då vi fick ett motbud som vi sedan accepterade.
    Bra med träff med säljaren ang kontrakt efter endast ett par dagar.
    Det blev en snabb affär så vi är mycket nöjda!!!
    2022-05-29 Verifierad kund
    Vi anser att Svenska Fastighetsförmedling har gjort ett kap som fått tag i Anton Norstedt - ödmjuk, inlyssnande, tydlig och vänlig - bra!!
  • sålde sin bostad med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2022-05-29 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och lätt att prata med. Fick bra tips och råd. Hörde ofta av sig med uppdatering hur allting gick.
    Topp-betyg!
    2022-05-29 Verifierad kund
    Tycker det finns förbättringspotential, då vi inte är helt nöjda med fotografen som gjorde absolut minsta möjliga för att få bra bilder. Har inte så mycket med mäklaren att göra, men påverkar helhetsintrycket.
  • köpte sin bostad med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2022-05-25 Verifierad kund
    Anton gav ett professionellt intryck. Han är väldigt duktig på de han gör och köpet gick smidigt. Jag fick känslan av att alla inblandade var mycket nöjda över dealen. Tillmötesgående och lyhörd.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig! Allt gick smidigt och är väldigt nöjd med resultatet! Tack!
    2022-05-23 Verifierad kund
    100%%%% bra !!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    2022-05-20 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt positivt sätt och fick förtroende väldigt snabbt.
    Vi ville ha god kommunikation med mäklaren genom hela vägen och det fick vi verkligen.
    Han har gjort allt han kunnat för att få bostaden såld, ringt runt och även gett oss säljare uppföljning på hur det går. Vi kan inte vara något annat än nöjda med mäklarens arbete.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Nice he knows his job and is professional had everything in order
    2022-05-15 Verifierad kund
    I was treated correctly, friendly and welcoming.

We got a proper showing and signing.

The English language skills could be better to avoid the communication issue that came up. (was solved as soon as detected)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2022-04-25 Verifierad kund
    vi blev mycket väl mottagna
    en mycket smidig och rak mäklare
    2022-04-25 Verifierad kund
    Skicklig och med ett proffsigt bemötande!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2022-04-01 Verifierad kund
    Mycket smidig och bra.
    Bra bemötande från mäklaren.
    Supernöjd med denna mäklarfirma och försäljningen av lägenheten.
    Jag kan starkt rekommendera mäklaren.

Sammanfattningsvis, helnöjd.
    2022-03-27 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande rekomenderas
    2022-03-25 Verifierad kund
    Upplever att vi fått ett bra och personligt bemötande av Anton. Återkopplade på frågor snabbt och uppdaterade via sms när nya händelser publicerades för fastigheten. Vi är supernöjda!
    2022-03-25 Verifierad kund
    Mäklaren Anton gav oss som säljare ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Han är enkel att ha att göra med och verkar ha bra insikt i marknaden och goda kontakter med potentiella köpare. Med hjälp av Anton lyckades vi göra en smidig försäljning, enbart genom förhandsvisning, vilket underlättade för oss i processen.

Enda nackdelen med Svensk Fastighetsförmedling är att mäklararvodet var ganska högt, men överlag är vi mycket nöjda!
    2022-03-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Snabb återkoppling och bra information.
    Bemötandet var bra.
    Han levde upp till förväntningarna.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    2022-03-24 Verifierad kund
    Sammantaget mycket gott intryck. Allting gick väldigt smidigt. Lätt att få tag på. Trevlig!
    2022-03-14 Verifierad kund
    Bra, hjälpsam.

Fick den tid och hjälp som behövdes för att lösa affären på för mig ett bra sätt.
    2022-02-27 Verifierad kund
    Tydlig och bra kontakt. Inget o klaga på
    2022-02-27 Verifierad kund
    Mäklaren har ett professionellt och samtidigt personligt bemötande och gjorde det lilla extra för att hjälpa oss med husköpet i kontakt med säljarna och även banken. Detta var över förväntan och hade avgörande betydelse för att affären kunde genomföras. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med vårt köp och med mäklarens engagemang och hjälp.
    2022-02-26 Verifierad kund
    Anton är en mycket jordnära och kompetent mäklare. Han sålde vårt hus för ett pris långt över våra förväntningar. Han mäklade snabbt och huset såldes innan visning. Jag kan varmt rekommendera Anton.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Fick fin kontakt med Anton redan vid första tel.samtal. Vänlig ödmjuk och gjorde sitt allra bästa. Alltid tillgänglig och hjälpsam.
    Antons syn på sitt arbete - alltid göra sitt bästa både för säljare och köpare. Resultat - helt nöjda!
    2022-02-07 Verifierad kund
    Anton har visat sig som en skicklig, kunnig och seriös mäklare. Har lotsat oss igenom hela husaffären. Vi är helnöjda. Han har många goda egenskaper som lyhörd, omtänksam, serviceinriktad, informativ och pålitlig. Kan varmt rekommendera Anton!
    2022-02-07 Verifierad kund
    Vi är storligen nöjda med hur Anton skötte försäljningen av vårt kära hus. Han ingav stort förtroende, var lyhörd för våra önskemål och genomdrev hela husförsäljningen snabbt och smidigt till vår stora belåtenhet. Anton kan varmt rekommenderas. Han är en skicklig mäklare.
    2022-02-07 Verifierad kund
    Anton Norstedt gjorde köpet jätte smidigt och der var koll på sakerna.
    2022-01-25 Verifierad kund
    trevlig och vänlig kille som var väldigt hjälpsam med alla våra frågor osv. Även om han inte kan all svar direkt är han inte rädd att säga som det är och återkommer snabbt med svaret. Snabb återkoppling och mycket bra hjälp med överförmyndare som gjorde husköpet snabbt smidigt för båda köpare och säljare.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Anton har varit extremt tillmötesgående och flexibel under hela affären. Han har hittat lösningar och på alla sätt ordnat så både vi som köpare och säljarna skulle få en så bra och smidig affär som möjligt. Inget har varit omöjligt, han hittar en lösning.
    Kan inte säga nog gott om Anton. Rekommenderas alla dagar i veckan!
    2022-01-24 Verifierad kund
    Anton är seriös och lyssnar på vad man önskar. Mycket trevlig !
    • Aspabruk
    2022-01-21 Verifierad kund
    Rekomenderar Anton när man ska sälja sitt hus. Vi fick all hjälp vi behövde när vi skulle sälja vårt hus. Han fick allt att verka så enkelt. Proffsigt och trevligt bemötande.
    • Aspabruk
    2022-01-21 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Anton. Kunde inte bli bättre bemött av honom och fick oss att känna trygghet i försäljningen av vårat hus.
    2022-01-10 Verifierad kund
    Allt gick väldigt smidigt när jag skulle sälja huset. Snabb återkoppling, väldigt trevlig och lätt att kommunicera med.
    Skulle rekommendera Anton alla dagar i veckan!
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2021-12-05 Verifierad kund
    bra bemötande
    förklarande genom hela processen
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2021-12-04 Verifierad kund
    Åsa är super trevlig och lätt att ha att göra med. Hon svarade på alla våra frågor och fick oss att känna oss trygga med vårt husköp.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2021-12-02 Verifierad kund
    Åsa är mycket trevlig och superduktig! Nu när det var dags att göra sitt första bostadsköp så har man ju massvis med funderingar. Åsa har varit mycket hjälpsam med att berätta hur allt fungerar och svara på våra frågor och liknande.

Toppbetyg!!
    • Sannahed
    2021-11-29 Verifierad kund
    Jag är super nöjd av mäklaren.
    • Åbytorp
    2021-11-12 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl informerade om hur försäljningen fortskred, Anton tog hand om oss och våra intressen på ett professionellt sätt.
    • Pålsboda
    2021-11-11 Verifierad kund
    Anton var väldigt tillmötesgående med visningstid, snabb att svara och var väl förberedd för frågor. Antagligen trevligaste mäklaren vi träffat.

Köpet var smidigt och Anton koordineras väl mellan oss och säljaren.