Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Torgparken, 692 30 Askersund — Visa karta

4.7 i betyg av av 43 omdömen

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Askersund!

Mitt i Sveriges hjärta och södra Närke hittar du Askersund. Är du ute efter en skön atmosfär precis vid vattnet är detta staden för dig. Vi mäklare här på Svensk fastighetsförmedlings kontor har full koll på området här i Örebrotrakten och hjälper dig gärna med varje steg under bostadsaffären.

Vi tillhör en rikstäckande mäklarkedja, den största i Sverige med hela 80 års erfarenhet inom mäklarbranschen. Vad du än vill fråga om så finns vi där och stöttar dig genom hela affären. Att du ska hitta ditt drömboende är något vi brinner för.

Läs vad 43 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Askersund

• 2020-03-31

Eva H skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Sålt hus. Allt gått fort och väldigt bra. Fick utmärkt hjälp. Känns tryckt. Rekommenderar Åsa! Läs mer

Niklas S skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Både förlorat en budgivning och sen vunnit en budgivning för sommarstugor där Åsa var mäklare. Vid båda tillfällena så upplevde vi att våra frågor blev besvarade snabbt och sakligt, vilket absolut inte varit fallet bland flera andra mäklare. Om vi någon gång säljer stugan så kommer vi utan tvekan att anlita Åsa. Läs mer
  • 2020-03-22

Lennart L skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Ett perfekt, kunnigt, aktivt och proffsigt bemötande. Under processen fick vi löpande uppdateringar och vi är jättenöjda med den totala hanteringen av ärendet! Läs mer

Elin H skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Mycket proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-03-22

Christer G skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Åsa har varit till stor hjälp för oss när vi sålde vår villa. Trevligt bemötande, kompetent och hon uppfyllde mer än väl våra förväntningar. Läs mer

Monika L skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Positiv och lätt att samarbeta med. Vi hade ett lite speciellt objekt till salu, men hon skötte allt perfekt med stor lyhördhet för våra önskningar. Läs mer

Maria M skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Åsa var inte påläst gällande momsregler mm och var inte tillmötesgående när vi som köpare önskade vissa underlag från säljaren. Då ingen av oss är bosatta i Askersund kom vi överens om att den slutgiltiga transaktionen skulle ske i Vadstena bank ist för Askersund. Då sa Åsa att hon inte hade tid att åka nån annanstans och bistå oss med pappersarbetet. Det sköttes ist av vår bankman. Mycket arvode för så lite mäklararbete. Om jag ska sälja tänker jag inte anlita Åsa. Läs mer
    2020-03-20 Åsa A svarar Maria M
    Hej Maria, tråkigt att jag ej kunde bistå med underlag från säljaren efter era önskemål samt att jag ej kunde momsregler efter era önskemål och förutsättningar för kommande verksamhet på fastigheten. Kan bara beklaga, trodde ändå att ni var nöjda med de svar ni fick då. Att jag ej kunde komma till Vadstena berodde på att jag hade brutit foten och kunde tyvärr ej ta mig någonstans utan min kollegas hjälp. Detta innebar problem både för mig och min kollega. I normalfallet så har vi alla tillträden på vårt kontor. Mitt arvode är enligt avtal med säljaren och baseras inte bara på att jag ej kunde ta mig till Vadstena utan har haft åtskilliga enskilda visningar på objektet, bistått med material, hemsida och marknadsföring. Jag hoppas ändå att ni i övrigt är nöjda med våran tjänst och kommer tillbaka till oss. Mvh Åsa Svensk Fastighetsförmedling Askersund
  • 2020-03-20

Kerstin H skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Köpt fritidsbostad.
    Åsa var mkt tillmötesgående, visade på tid utöver off. visning.
    Proffsigt bemötande, tydlig när vi skrev.
    Hade koll på allt. Läs mer

Johan L skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Vi köpte ett 1,5 palms hus. Mäklaren var väldigt bra och hjälpsam. Bemötandet vi fick var väldigt bra och professionellt. Läs mer

Frida L skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Jag köpte en bostadsrätt våren -19.
    Åsa tog hand om allt från visningen till skrivnibgarna och var glad, trevlig, varm och hjälpsam. Man fick direkt förtroende för henne då hon hade koll på objektet, föreningen etc.
    Det här var mitt första bostadsköp och jag hade en del frågor som Åsa svarade på med full expertis. Läs mer

Mats J skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Jag har köpt ett fritidshus och fått hjälp med värdering.
    Jag har fått ett trevligt, hjälpsamt, korrekt och sakligt bemötande.
    Mina förväntningar är ett bra bemötande och en hög servicegrad vilket Åsa verkligen har levt upp till. Läs mer

Roland N skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Sålt sommarstugan
    Väl omhändertagna, nöjda
    Hon löste våra önskemål.
    Allt fungerade efter belåtenhet Läs mer

Jakob S skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Totalt kaos i lägenheten när jag flyttade in. Könshår i golvbrunnen, mat i fyrsen, bajs, kiss och kondomer i badrummet. Olika typer av möbler fanns kvar i lägenheten. Skit på väggar, tak och golv. Säljaren vägrar att städa lägenheten trots att det är avtalat om. Ignorerar mina sms och samtal. Var tvungen att ta in en städfirma själv. Ingen hjälp av mäklaren eftersom hennes ansvar tydligen bara stärker sig till köpet. Säljaren kommer och bankar på min dörr efter att ha mottagit en faktura för flyttstädningen.

Min upplevelse av detta är totalt kaos, har aldrig någonsin varit med om detta. Jag hade fan högre förväntningar på mäklaren.
    Mitt första lägenhetsköp blev till kaos och hot. Hur ska jag bäst sammanfatta detta?

JAG KOMMER ALDRIG, OCH JAG SÄGER DET IGEN! ALDRIG KÖPA/SÄLJA MED ER. YRKESETIK OCH MORAL FINNS INTE HÄR! Läs mer
    2020-03-24 Åsa A svarar Jakob S
    Hej Jacob, mycket tråkigt att din första affär fick en sådan tråkig upplevelse och start. Jag som ansvarig mäklare står som mellanpart mellan köpare och säljare och har inte enligt fastighetsmäklarlagen rätt att ta någons parti utan kan bara guida och vägleda er hur ni kan gå till väga. Det är mycket tråkigt att du lägger skulden på mig och Svensk Fastighetsförmedling att det ej var städat framförallt då det ej är mitt ansvar som fastighetsmäklare. Ansvaret för städning är helt och hållet säljarens. Men återigen är det tråkigt att din första affär inte fick en bättre start. Mvh Åsa Andersson Svensk Fastighetsförmedling

Lena B skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Vi har köpt en sommarstuga.Mkt gott bemötande på en lagom nivå. Ej påstridig osv.
    Åsa var påläst och ordentligt kunnig om stugan och området runt omkring.
    Hon kunde besvara alla våra frågor.
    Kort sammanfattning - Bra mäklare Läs mer
  • 2020-03-20

Jan-Olov S skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Hus i karintorp. Mycket bra mäklare. Nöjda till 100’% Läs mer
  • Anders H

2020-03-20

Anders H skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Sålde ett torp I Viby i Hallsbergs kommun.
    Fantastiskt bra bemötande av Åsa, väldigt proffsig och engagerad. Jätteduktig fotograf också som de samarbetade med.
    Hade höga förväntningar som Åsa levde upp till och mer därtill.
    Åsa skötte allt på ett smidigt sätt och hon skötte hela affären från början till slut helt oklanderligt! Läs mer
  • 2020-03-05

Björn-olof S skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Sålt en villa.
    Jag blev väl mottagen och insatt av möklaren.
    Jag ville sälja och det lyckades till slut.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    När vi väl sålt så gick det undan och vi fick allt förklarat för oss. Läs mer
  • 2020-01-13

Jakob S skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    En väldigt bra mäklare, hon ställde alltid upp och var flexibel i alla lägen! Snabb, effektiv och trevlig! 5/5 Läs mer
  • 2020-01-06

Fredrik E skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Jättebra kontakt under hela tiden med mäklaren. Allt fungerar bra! Läs mer
  • 2019-12-25

Per-Olov A skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Har köpt en lägenhet och sålt ett hus.

Bra bemötande, Helene har varit väldigt informativ, förklarat på ett enkelt sätt .

Proffsigt och vänligt. Läs mer
  • 2019-11-02

Maria M skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    En av de bättre mäklare jag träffat, ja det är Åsa.
    Maria.M Läs mer
  • 2019-10-22

Lena B skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Trevlig, positiv och påläst mäklare.

Proffsig i sin framtoning och får dig att känna dig trygg! Läs mer
  • 2019-09-25

Ulrika B skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Vi har köpt en sommarstuga. Ett dödsbo där ingen av familjen har varit intresserade av att ta något ansvar. Det ansvaret har istället Åsa tagit och det är vi väldigt glada för. Åsa jobbar proffesionellt men personligt, snabbt men noggrant och har hjälpt oss med allt från kontraktsskrivning till kontakter med familjens jurist. Läs mer
  • 2019-08-23

Jessica S skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Har gjort flera fastighetsaffärer med Åsa och är lika nöjd med alla. Går alltid att få tag på, kommer med olika förslag och idéer och är alltid glad o trevlig! Läs mer
  • 2019-07-09

Mycket nöjd med mäklarens arbete och kompetens. Hon visade stort engagemang och rak och tydlig. Läs mer
  • 2019-05-27

Daniel J skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Försäljning av sommarstuga. Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-15

Ingvar P skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Vi har köpt en lägenhet i Askersund och sålt en villa i Harge genom Åsa och det har Åsa genomfört med all heder.
    Vi är nöjda både som köpare och säljare.

Stort tack till Åsa Läs mer
  • 2019-04-29

Per Göran K skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Vi har sålt ett fritidshus.Det var ett positivt möte med Mäklaren.Hon var rak och hade god lokal kännedom.Jag hade inga större förhoppningar inför första mötet,då vi hade en dålig Mäklare för 2 år sedan.Den här Mäklaren rekommenderar jag med största nöje. Läs mer
  • 2019-03-24

Gunilla R skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Bra tydlig mäklare när vi sålde vår fastighet engagerad. Läs mer
  • 2019-03-19

Rolf B skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Jag har bara positiva erfarenheter av Åsa.
    Hon har agerat mycket proffsigt vid försäljning av min villafastighet. Läs mer
    Helene Å, Svensk Fastighetsförmedling Kumla gillar detta
  • Yvonne L

2019-02-21

Yvonne L skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Har blivit bra bemött är så nöjd! Trevlig mäklare o allt har löpit på smärtfritt, även trevlig köpare. Sätter högsta betyg för mim affär med min mäklare Åsa Med vänlig hälsning, Yvonne Läs mer
  • 2018-06-30

Inger K skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Sålt ett fritidshus. Fick mycket bra kontakt med vår mäklare som är både trevlig och proffesionell. En riktigt reko mäklare. Läs mer
  • 2018-06-29

Marianne H skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Försälnjningen av vårt hus har hanterats på ett mycket proffe. sionellt sätt. Redan vid första besöket fick vi ett mycket stort förtroende för Åsa. Hon lade ned mycket tid på att titta på huset, förklara sitt upplägg och sedan vara med hela vägen.
    Vi är mer än nöjda och rekommenderar Åsa varmt. Läs mer
  • 2018-05-22

Sol-Britt Elisabet O skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Sålt ett hus,
    Mäklaren var duktig och erfaren Läs mer
  • 2018-05-21

Erik Gustaf L skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Vi anlitade Åsa på Svensk Fastighetsförmedling för att sälja ett fritidshus. Hon är kunnig och hjälpsam och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Erik Gustaf L
    Tack EG. Hoppas vi kommer göra flera affärer igen! Åsa
  • 2018-05-21

Kristina F skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Mycket kunnig! Trevligt bemötande och snabb hjälp. Läs mer
  • Lars H

2018-01-31

Lars H skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Åsa vet vad hon gör öppen glad trevlig och proffsig. Kan varmt rekommendera denna damen mvh Lasse Solögevägen 5 Nydalen. Läs mer
  • 2018-01-23

Marcus P skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Jätte bra bemötande och man kände sig i trygga händer! Man fick svar på frågor och funderingarna. Rekommenderar er varmt! Läs mer
  • 2018-01-21

Birgitta E skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Vi kan inte tänka oss ett bättre bemötande än det vi har fått.
    Allt har stämt från första början när kontakt togs med mäklaren så våra förväntningar har verkligen besannats.
    Bra jobbat! Läs mer
  • 2018-01-20

Sofia G skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Mycket gott bemötande, hjälpsam mäklare på alla sätt! Läs mer
  • 2017-12-10

Brian K skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Super god oplevelse, der helt levede op til vores forventninger. Läs mer
  • Louise M

2017-08-23

Louise M skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Åsa, tack för att du hjälpte mig att sälja tomterna. Du lyssnade på vad jag tyckte och kom med lagom goda råd vad du tyckte. Det gav en trygghet under försäljningen. Jag kommer att rekommendera dig till andra om jag får möjlighet. Tomas Läs mer
  • 2016-09-05

jenny a skrev om Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    Trevlig, kunnig och driftig rekomenderas Läs mer

Bästa Mäklarna nära Svensk Fastighetsförmedling Askersund:

Anette A Anette A tycker: