Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Askersund!

Mitt i Sveriges hjärta och södra Närke hittar du Askersund. Är du ute efter en skön atmosfär precis vid vattnet är detta staden för dig. Vi mäklare här på Svensk fastighetsförmedlings kontor har full koll på området här i Örebrotrakten och hjälper dig gärna med varje steg under bostadsaffären.

Vi tillhör en rikstäckande mäklarkedja, den största i Sverige med hela 80 års erfarenhet inom mäklarbranschen. Vad du än vill fråga om så finns vi där och stöttar dig genom hela affären. Att du ska hitta ditt drömboende är något vi brinner för.

Läs vad 84 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Askersund 2

• sålde sin stuga med hjälp av Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2021-07-26
    Åsa hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Trevligt bemötande, kunnig och lätt att kontakta. Flexibel genom att ordna flera visningar utifrån spekulanternas önskemål.
    Huset såldes snabbt, och vi är nöjda.
  • köpte sin bostad med hjälp av Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2021-07-26
    Ett proffsig och engagerande bemötande.
    2021-07-23
    Snabb, trevlig och bra kommunikation. Trevligt bemötande.
  • köpte sin stuga med hjälp av Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2021-07-23
    Genomgående engagerad och kunnig
    • Tived
    2021-07-21
    Lyssnande, informerande. Inger trygghet. Känner sig sedd som säljare.
    Om viss oro vid försäljning uppkommer är hon mkt bra att prata med.
    Hon är en mkt bra mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2021-07-12
    Otroligt trevlig och hjälpsam mäklare! Vi är nya på allt detta och Åsa berättade i vårat tempo så vi hände med. Väldigt pedagogisk och människokännande person.
  • sålde sitt hus med hjälp av Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    • Vretstorp
    2021-06-20
    Allt har fungerat bra.och bra uppföljning på försäljningen,så det finns inget att anmärka på.
    2021-06-17
    Mäklaren har verkligen anpassat sig till både säljaren och mina förutsättningar. Toppen.
  • Magnus Å
    2021-06-17
    Enkel och smidig kontakt. Kunnig kompetent mäklare. lösningsfokuserad, pragmatisk o väldigt trevlig i största allmänhet.vi är jättenöjda.
    2021-06-14
    Åsa har varit tillmötesgående, trevlig, väl informerad och inte påstridig vilket är skönt. Om frågor dykt upp som hon inte kunnat svaret på har hon tagit reda på det och sedan återkopplat.
    Genom hela processen har Åsa informerat om vad som kommer att hända och att alla parter ska känna dig lugna och trygga.
    2021-06-14
    Jag tyckte vi fick ett proffsigt bemötande och inte så påflugen vilket jag uppskattar.
    • Hammar
    2021-06-02
    Jag upplever Åsa som professionell, tydlig och mån att på ett konstruktivt och flexibelt sätt möta upp kunden och säljarens förväntningar.
    2021-04-30
    Vi är SÅ nöjda med Åsa. Vi har köpt en sommarstuga och hela processen har varit toppen. Vi ahde problem med banken först men har haft en bra dialog med Åsa under hela tiden. Fin och intim dialog. Känns som om hon blev en kompis.
    Tack så mycket Sara, hoppas att vi ses till sommaren och att ni njuter i stugan. Åsa Andersson
    2021-04-04
    Trevligt och professionellt bemötande. Lyhörd på önskemål.
    • Hjortkvarn
    2021-03-25
    En Lättsam Person att Göra Med Mycket Hjälpsam Av sig.Och Trevligt!Förklarar på bra Sätt.. Får Fem Sjärnor.. Av Mejl.
    2021-03-25
    Trevlig person kunnig på sin sak.
    2021-03-07
    Sålde en åretruntbostad i Nydalen.
    Åsa har ett mycket professionellt bemötande som uppskattades utav både mig som säljare och av de som köpte huset.
    Kan varmt rekommendera henne!
  • Bo N
    2021-03-06
    Mycke bra bemötande mycket trevlig och kunnig.
    Kunde inte bli bättre!!!
    2021-03-03
    Har sålt vår bostad. Blev bra bemött av Åsa.
    Hon var proffsig.
    • Tived
    2021-02-07
    Bra bemötande under hela försäljningen.
    Stort engagemang.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2021-01-28
    Fast and efficient and friendly
  • sålde sin bostad med hjälp av Åsa Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2021-01-19
    Trevligt bemötande och informativ. Har sålt en större fastighet och det skett väldigt smidigt. Åsa har varit tillgänglig när vi behövt nå henne. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Åsa.
  • Raphael M
    2020-12-20
    Utmärkt bemötande. Lätt, snabb och problemfri försäljning av en större villa. Rätt köpare.
  • Mikael V
    • Röfors
    2020-12-14
    Vi köpte ett stort gammalt hus, som vi ska använda som fritidsbostad.

Åsa gjorde både ett proffsigt och mänskligt intryck. Hon var effektiv och hade svar på de frågor vi ställde.

Själva kontraktsskrivningen gick smidigt och lätt.

Vi är mycket nöjda.
    Tack så mycket och Hoppas att ni kommer att trivas. Åsa Andersson
    2020-12-06
    Jag har sålt mina föräldrars villa efter deras bortgång. Blev rekommenderad Åsa av goda vänner.
    Åsa har varit en klippa vid all kontakt.
    Tack vare Åsa har försäljningen gått fort och överstigit mina ( och mina döttrars ) förväntningar.
    Tack så mycket. Vad snälla ni är! Åsa Andersson
    2020-11-21
    Har sålt en bostadsrättslägenhet med hjälp av Åsa på Svensk fastighetsförmedling. Toppentjej. Go, glad och hjälpsam. Kundfokuserad!
    Inga problem och bostaden såldes snabbt.
    Tack Åsa. Hoppas att du nu kommer att trivas i din nya bostad. Åsa Andersson
    2020-10-13
    Jag är helnöjd med mitt bemötande, tjänstvillighet, kundskap och positivt. Är hjälpsam, det är inget som är för besvärligt. ( det löser vi lät det många gånger)
    Jag har sålt min villa. Mäklaren har verkligen levt upp till mina förväntningar, blev en trygg och bra försäljning.
    Mvh Siv Edqvist
    2020-10-12
    Åsa har sålt vårat hus, verkligen en driftig mäklare och allt gick så fort. Hon är trevlig rolig och lättsam. Kan verkligen rekommendera henne.
    Tack AK! Det var trevligt att jobba med er. Lycka till på nya adressen. Åsa Andersson
    2020-10-12
    Supertrevlig och lätt att ha att göra med. Allt flöt på snabbt och bekymmerfritt.
    Tack Sandra! Lycka till med ert nya sommar hus. Åsa Andersson
    2020-10-12
    Vi har köpt bostad i Laxå. Bra och trevligt bemötande. Kunde dock önskat lite mer återkoppling om vad som pågick då budgivningen blev stilla under två dygn.
    Förövrigt väldigt nöjd!
    Tack! Tack för responsen, skall tänka på det och bättra mig. Åsa Andersson
    2020-09-25
    Vi har både köpt och sålt bostad med Åsa bättre finns inte! 👍
    Tack Lina! Ja det har ju funkat bra båda gångerna. Tackar Åsa Andersson
    2020-08-17
    sålt hus i Askersund. Åsa har gjort ett bra jobb, visar ett stort förtroende och kunskap.
    inget är klart förs pengarna sitter på banken :)
    Tack Själva samt stort tack för att ni var så tålmodiga. Åsa Andersson
    2020-07-05
    Gott bemötande och noggran kontraktsskrivning och genomgång. Utmärkt vid köp av hus.
    • Zinkgruvan
    2020-06-30
    Igår fyllde jag hela rutan som fanns med beröm för Åsa. Hoppas ni har sparat den. Min bedömning av Åsas arbetssätt är högsta betyg. Ett proffsigt arbetssätt.,väl påläst,höll löften o tider , lyssnade o genomförde uppdraget på ett mycket trevligt sätt. En mycket nöjd kund vill framföra ett stort tack till Åsa och rekommenderar henne för kommande kunder
    Lycka till Åsa
    Strängnäs den 30 juni 2020
    Gunnar Swärd
    Tack så mycket Gunnar. Det har varit ett nöja att samarbeta med dig. Hade det inte varit för Corona hade du fått en bamse kram! Åsa Andersson
    2020-06-30
    Gott bemötande men dock en aning jäktig/stressig. Vilket åsamkar en negativ atmosfär i miljön.

Mvh.
    Tack Henry-Silver, jag tar åt mig och lyssnar. Det skall givetvis inte kännas stressigt. Åsa Andersson
    2020-06-14
    Sålt fritidshus bra bemötande av trevlig positiv mäklare.
    Tackar liz, hoppas att ni får det bra på Kolonin! Åsa Andersson
  • Larseric F
    2020-06-12
    Kanon, proffsigt och erfarenhet. Kan inte bli bättre. 😁
    Tackar Lars -Eric, en gång SF are alltid Sf are. Åsa Andersson
    2020-05-26
    Har sålt gammal villa - trots coronatider gick det fort.
    Åsa var mycket proffsig, trevlig och lätt att få kontakt med-
    Hon levde upp till förväntningarna mer än väl.
    Jag rekommenderar henne varmt!
    2020-05-26
    Anlitade Åsa som mäklare vid försäljningen av min sommarbostad och jag kan inte vara mer nöjd. Åsa är kunnig, lyhörd och otroligt hjälpsam - ett fantastiskt bemötande hela vägen. Alla mina förväntningar har överträffats och jag har inget annat än positivt att säga. Kan verkligen rekommendera Åsa.
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    • Tisaren
    2020-05-04
    Jag har köpt ett litet fritidshus. Det var lite dåligt med information om objektet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
    2020-04-16
    Mycket trevlig, hjälpsam och engagerad.
    2020-03-31
    Sålt hus. Allt gått fort och väldigt bra. Fick utmärkt hjälp. Känns tryckt. Rekommenderar Åsa!
    2020-03-22
    Både förlorat en budgivning och sen vunnit en budgivning för sommarstugor där Åsa var mäklare. Vid båda tillfällena så upplevde vi att våra frågor blev besvarade snabbt och sakligt, vilket absolut inte varit fallet bland flera andra mäklare. Om vi någon gång säljer stugan så kommer vi utan tvekan att anlita Åsa.
    2020-03-22
    Ett perfekt, kunnigt, aktivt och proffsigt bemötande. Under processen fick vi löpande uppdateringar och vi är jättenöjda med den totala hanteringen av ärendet!
    2020-03-22
    Mycket proffsig och trevlig mäklare.
    2020-03-22
    Åsa har varit till stor hjälp för oss när vi sålde vår villa. Trevligt bemötande, kompetent och hon uppfyllde mer än väl våra förväntningar.
    2020-03-22
    Positiv och lätt att samarbeta med. Vi hade ett lite speciellt objekt till salu, men hon skötte allt perfekt med stor lyhördhet för våra önskningar.
    2020-03-20
    Åsa var inte påläst gällande momsregler mm och var inte tillmötesgående när vi som köpare önskade vissa underlag från säljaren. Då ingen av oss är bosatta i Askersund kom vi överens om att den slutgiltiga transaktionen skulle ske i Vadstena bank ist för Askersund. Då sa Åsa att hon inte hade tid att åka nån annanstans och bistå oss med pappersarbetet. Det sköttes ist av vår bankman. Mycket arvode för så lite mäklararbete. Om jag ska sälja tänker jag inte anlita Åsa.
    Hej Maria, tråkigt att jag ej kunde bistå med underlag från säljaren efter era önskemål samt att jag ej kunde momsregler efter era önskemål och förutsättningar för kommande verksamhet på fastigheten. Kan bara beklaga, trodde ändå att ni var nöjda med de svar ni fick då. Att jag ej kunde komma till Vadstena berodde på att jag hade brutit foten och kunde tyvärr ej ta mig någonstans utan min kollegas hjälp. Detta innebar problem både för mig och min kollega. I normalfallet så har vi alla tillträden på vårt kontor. Mitt arvode är enligt avtal med säljaren och baseras inte bara på att jag ej kunde ta mig till Vadstena utan har haft åtskilliga enskilda visningar på objektet, bistått med material, hemsida och marknadsföring. Jag hoppas ändå att ni i övrigt är nöjda med våran tjänst och kommer tillbaka till oss. Mvh Åsa Svensk Fastighetsförmedling Askersund Åsa Andersson
    Köpt fritidsbostad.
    Åsa var mkt tillmötesgående, visade på tid utöver off. visning.
    Proffsigt bemötande, tydlig när vi skrev.
    Hade koll på allt.
    • ASKERSUND
    2020-03-20
    Vi köpte ett 1,5 palms hus. Mäklaren var väldigt bra och hjälpsam. Bemötandet vi fick var väldigt bra och professionellt.