Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Örebro

SkandiaMäklarna Örebro

Orvar Bergmarks Plats 2a, 702 23 Örebro — Visa karta

Vi är ett engagerat gäng fastighetsmäklare som förmedlar villor, fritidshus, bostadsrätter, tomter och kommersiella fastigheter här i Örebro. Vår höga service, ambitionsnivå, arbetsglädje och att vi lyssnar till dig och dina behov borgar för en lyckad fastighetsaffär.

Det personliga mötet är viktigt för oss och vi strävar efter förtroende, respekt och kvalitet i vårt arbete. Kom gärna förbi och säg hej, ställ frågor eller låt oss berätta om våra tjänster. Vi sitter i ljusa lokaler på Orvar Bergmarks plats 2A, välkommen!

Läs vad 279 kunder tycker om SkandiaMäklarna Örebro

• 2019-06-09

Ewa Mari G skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Bra, snabbt, effektivt
    Vi köpte ett hus och sålde vårt genom henne. Läs mer
  • 2019-06-05

Oscar W skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Fick hjälp av Lisa att sälja en 2 rok

Från första mötet så hade hon svar på mina frågor och var ett bra stöd för mig både som säljare och köpare. Hon kontaktade mig kontinuerligt på mina villkor och gav mig den informationen jag behövde för att känna mig säker i affärerna. Läs mer
  • 2019-06-05

Jan Peter S skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Trevlig glad och glad mäklare......... Läs mer
  • 2019-06-03

Anna Helen Kristina V skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Sålt min villa på landet. Mycket smidig affär. Bra bemötande Läs mer
  • 2019-05-29

Rolf L skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt i Adolfsberg.
    Angelica är enkel att kommunicera med, rak, enkel och ger ett sympatiskt intryck.

Rolf Larsson Läs mer
  • 2019-05-29

Ing-marie S skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag har bara positivt att säga om Angelica. Hör av sig, lyssnar och snabba återkopplingar. En bra mäklare jag gärna skulle använda igen och rekommendera. Läs mer
  • 2019-05-02

David G skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jättetrevlig mäklare som hjälpte oss med alla frågor vi haft och medlat mellan säljare och köpare. Vi är väldigt nöjda och skulle rekommendera Angelica till andra. Läs mer
  • Christian A

2019-05-02

Christian A skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag sålde min lägenhet i Örebro och fick väldigt god hjälp av Angelica med detta. Eftersom jag bor på annan ort var det inte helt lätt men med Angelicas lättillgänglighet och snabba service så var det aldrig några oklarheter. Marknaden rosade inte direkt när jag sålde men eftersom Angelica var väldigt driven och fokuserad på att få en affär i hamn så lyckades det tillslut även när jag trodde att det inte skulle ske. Har haft väldigt bra diskussioner under hela den här processen och fått väldigt goda råd och idéer för hur vi skulle gå tillväga. Kan definitivt rekommendera Angelica som mäklare i framtiden! Läs mer
  • Martin Z

2019-04-27

Martin Z skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Angelica har hjälp oss att både köpa och sälja våran bostad. Hon känns pålitlig, flexibel och ordentlig, för både köpare och säljare. Jag kan varmt rekommendera Angelica för dig som går i tankarna att köpa eller sälja en bostad. Läs mer
  • 2019-04-03

Emma T skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Angelica har sålt vår bostadsrätt radhus. Hon har även gett oss hjälp, råd och stöd vid att hitta ny bostad.
    Angelica har hela tiden kommunicerat bra och kontinuerligt hållt kontakten med oss. Oavsett vilken veckodag eller tid på dygnet det varit har hon svarat och gett av sin tid.
    Förväntningarna motsvarades till fullo och mer därtill.
    Är väldigt nöjda med all kontakt med Angelica som vi haft samt det genuina bemötande hon har haft mot oss.
    /Emma och Niklas Läs mer
  • 2019-04-03

Burstedt A skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    ANgelica var tillgänglig, snabb och profisionell genom hela processen. Jag skulle varmt rekommendera henne till andra som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-02-24

Jenny J skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    både köpt och sålt lägenhet.
    Jag och min sambo tycker det har gått jättebra, han har vart lätt att få tag på och han har vart jättetrevlig lätt att prata med, hade inte kunnat vara bättre. Läs mer
  • Malin Å

2019-02-20

Malin Å skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Köpt en enplansvilla, och säljer nu vår bostadsrätt tillsammans med Lisa.
    Professionellt, positivt och varmt bemötande. Härlig personlighet, går in med både hjärta och själ vilket känns bra när det är såpass stor och viktig affär man gör.
    Kontinuerlig återkoppling. Känns pålitlig och mycket seriös. Hittills har hon levt upp till våra förväntningar. Tack! Läs mer
  • 2019-02-18

Bengt-Olov Å skrev om Petra Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Har sålt en villa. Hela försäljningsproceduren från första besöket till hjälp med att beräkna flyttskatten har fungerat utmärkt. Vi har haft bra och personlig kontakt och fått snabba svar på alla frågor som dykt upp. Läs mer

Petra Å skrev om Petra Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Har sålt villa i Örebro
    Petra har fungerat jätte bra
    lyhörd, tydlig och lyhörd.
    Allt fungerade utmärkt Läs mer

Lisa Sofia K skrev om Petra Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag har sålt ett hus och är jättenöjd med hur Petra hanterat allt. Hon är tillgänglig, lugn, erfaren och professionell. Stor trygghet att ha som mäklare. Läs mer

Magnus Å skrev om Petra Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Vi har sålt en villa i Adolfsberg
    Tydlig och engagerad Läs mer
  • 2019-02-13

Towa W skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jordnära kvinna som tar hand om kunden på bästa sett. Enkel och rak kommunikation och hon visar tydligt att hon gillar de hon gör och prioriterar kunden på ett utmärkt sett. Läs mer
  • 2019-02-13

Sanna W skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Vi har nyligen sålt en trea på väster med hjälp av Angelica Molin, och är mer än nöjda! Angelica var väldigt kompetent och tillmötesgående. Något som vi värderade högt var att hon alltid var tillgänglig vilket gjorde att försäljningen gick snabb. Att lägga till är att vi köpte bostaden av just Angelica och valde henne just för att köpet gick så smidigt! Läs mer
  • 2019-02-09

Dan A skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Träffade henne ca 45 min ,ganska svårt att bilda sig en uppfattning om en person på så kort tid men hon verkade engagerad och det är bra Läs mer

Tiina P skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Köpt en bostadsrätt. Jag blev bemött av en kompetent, trevlig och tillmötesgående mäklare. Förväntningar på en bra mäklare är en som fixar en snabb/flexibel visning och snabb på återkoppling och det skötte hon på bästa sätt. Läs mer

Karl Bertil J skrev om Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Sålt villa som vi ägt under många år. Alexander uppträdde mycket proffsigt och bemötte oss väldigt väl. Och affären kunde genomföras snabbt och bra. Läs mer

Peder O skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Köpt en bostadsrätt på Hertig karls alle. Blev trevligt bemött av Lisa, som var hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
  • 2019-02-06

Anna M skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag har sålt en bostadsrätt. Ingångsvärdet var att vi först skulle hitta en bostad att flytta till och sedan sälja.
    Gorm var mycket lyhörd för våra behov och stressade inte på.
    När det var dags att sälja var han systematisk, noggrann och handlingskraftig.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-02-05

Ulf C skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Gorm Nordvall har sålt vår bostadsrätt på Svartå bangata 12 B
    Har blivit mycket bra bemött och hjälp med allt.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi är
    mycket nöjda.

MVH Ulf Carlback Läs mer
  • 2019-02-02

Reidar A skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Är nog mer van än vad hon tror Läs mer
  • 2019-01-25

Joel Å skrev om Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Inget driv. Oengagerad och väldigt dåligt handslag. Läs mer
  • Eric Patric S

2019-01-23

Eric Patric S skrev om Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Alexander har sålt vårt hus. Han fick vårt omedelbara förtroende då han verkade professionell samt visade god förståelse för att källaren kanske var rörig. Han var punktlig och meddelade sen ankomst noggrant samtigt som han var förstående för att andra kunde vara sena. Han har vårt fortsatta förtroende och kontakten med köpare startade på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda med försäljningen och Alexanders arbete. Läs mer
  • 2019-01-23

Tobias K skrev om Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Köpte ett hus där Alexander Larsson var mäklare, fick väldigt bra intryck av honom, gillade även hur han tog hand om säljaren som var en äldre dam i 80 års åldern, han va väldigt hjälpsam både mot oss och henne. Läs mer
  • 2019-01-23

Claes A skrev om Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Väldigt bra bemött av honom. Supernöjd Läs mer
  • 2019-01-21

Cimmie W skrev om Sanna Friberg en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Kunnig, hjälpsam och driven. Vi fick hjälp att sälja vår villa på landet, kanon bra bemötande, alltid kontaktbar och snabba svar vid frågor. Vi är otroligt nöjda och vill rekommendera denna mäklare! :) Läs mer
  • 2019-01-21

Jessica N skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Tillgänglig och proffesionell.
    Har köpt en villa i Frövi Läs mer
  • 2019-01-16

Petra Å skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Ska köpa lägenhet centrala Örebro
    Lisa är / var trevlig kunnig och snabb att svara på frågor och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-01-11

Jessika A skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Vi sålde vår bostadsrätt och är mycket nöjda med Gorms bemötande och att han nästan alltid var anträffbar. Han var mån om både oss och köparen och fungerade bra som moderator i samtalen. Han lyckades få till en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-01-10

Ibrahim H skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    lätt att få tider. han är tillgänglig. Läs mer
  • Mike H

2019-01-09

Mike H skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    We have signed an offer to purchase for the sale of our apartment in Örebro, Sweden.
    Lisa has been extremely professional in the way she has handled our sale thus far. She is always there to assist us and go the extra mile. I would have no hesitation in referring Lisa to any property owner or prospective buyer for the handling of their property affairs. Läs mer
  • 2019-01-08

Shah-Noor M skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Köpt mostdadrätt.

fantastisk service från Gorm.
    Jag är väldigt nöjd med Gorm som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-17

Annica C skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    En extremt snabb och smidig affär! Läs mer
  • Ali S

2018-11-15

Ali S skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Sålt kedjehus via Victor

Blev bemött på bästa sätt 100%

Förväntade mig allt bra, och han lyckades bevisa det!

Fin och bra människa, duktig, kunnig, o har utmärkta kunskaper gällande mäklar branschen. Läs mer

Björn Tommy B skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Har sålt fristående villa på landsbygd.
    Victor har hela tiden bemött OS mycket professionellt och serviceminded. Han har HELT motsvarat, kanske till och med överträffat, våra förväntningar Läs mer

Mattias Ö skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Riktigt nöjd med Victor som mäklare vid försäljning av min lgh. rekommenderas 👌 Läs mer

Adam K skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Köpt lägenhet. Viktigt att det är professionellt och seriöst. Tydligt och kommunikation som fungerade. Läs mer
  • 2018-11-07

Ulf G skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Lisa har hjälpt oss sälja våra föräldrars villa i Örebro och hon har sett till att vi fått alla den hjälp vi behövt för att genomföra försäljningen. Försäljningen har inte varit enkel eftersom huset är i stort behov av renovering vilket lett till tveksamheter hos spekulanterna men i slut ändan så hamnade buden på en nivå som var acceptabla för oss. Så jag är synnerligen nöjd med Lisa' så insats och rekommenderar henne varmt till andra kunder.

Mvh,

Ulf Grane Läs mer
  • 2018-11-07

Leif J skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag har sålt ett hus. Har haft en bra mäklare som verkligen ansträngt sig för att hjälpa mig.

Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-10-25

Matilda J skrev om Erika Eriksson en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag tog hjälp av Erika för att sälja min bostadsrätt. Allt gick snabbt och Erika var professionell, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2018-10-08

anette E skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Har köpt radhus. Viste inte vad jag skulle möta men det blev jättebra. <hon var duktig och förklara. Vi fick problem vid tillträdet då vi upptäckte en vattenskada. Men hon var jäldigt tillmötesgående.

Henne skulle jag rekommenderq flera till.
    Anette Erikssoj Läs mer
  • 2018-10-05

Zozan B skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Bra bemötande och väldigt hjälpsam! Läs mer

Sven Gunnar Jimmy L skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag anlitade Victor för att sälja mitt hus efter en rekommendation, och jag är väldigt nöjd. Som säljare är jag glad över att Victor ser till både säljarens och köparens bästa, eftersom han på så sätt snabbt kan hitta en köpare som han vet skulle passa. Mitt hus såldes exempelvis redan två dagar efter att annonsen lades ut, och Victor hade träffat köparna vid några tillfällen tidigare.

Han är en mäklare som gillar sitt jobb och som känns genuint trevlig och charmig mot både köpare och säljare, och jag kommer absolut att anlita honom igen ifall jag ska sälja någon bostad i Örebro i framtiden. Läs mer

Per-Anders W skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Victor har hjälpt mig att sälja två bostadsrätter och skötte bägge försäljningarna med bravur. Han har ett professionellt bemötande under hela processen gentemot säljare och köpare.

Om jag i framtiden ska sälja så finns det inga tveksamheter att åter igen väljer Victor Bothén. Läs mer

Andreas D skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Köpt en bostad av Gorm. Han var flexibel och tillmötesgående och organiserade en visning innan den officiella visningen. Efter det höll han oss uppdaterade och till slut resulterade det i ett köp. Läs mer
Victor Bothén
Sanna Friberg