SkandiaMäklarna Örebro

SkandiaMäklarna Örebro

Vi är ett engagerat gäng fastighetsmäklare som förmedlar villor, fritidshus, bostadsrätter, tomter och kommersiella fastigheter här i Örebro. Vår höga service, ambitionsnivå, arbetsglädje och att vi lyssnar till dig och dina behov borgar för en lyckad fastighetsaffär. Det personliga mötet är viktigt för oss och vi strävar efter...

281 omdömen om SkandiaMäklarna Örebro

Ewa Mari G
Sålde sitt hus med hjälp av

Bra, snabbt, effektivt Vi köpte ett hus och sålde vårt genom henne.

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1118 omdömen 4.8 av 1118 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Oscar W
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Fick hjälp av Lisa att sälja en 2 rok Från första mötet så hade hon svar på mina frågor och var ett bra stöd för mig både som säljare och köpare. Hon kontaktade mig kontinuerligt på mina villkor och gav mig den informationen jag behövde för att känna mig säker i affärerna.

Jan Peter S
Sticksjö

Trevlig glad och glad mäklare.........

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2167 omdömen 4.7 av 2167 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Anna Helen Kristina V

Sålt min villa på landet. Mycket smidig affär. Bra bemötande

Rolf L
Adolfsberg

Jag har köpt en bostadsrätt i Adolfsberg. Angelica är enkel att kommunicera med, rak, enkel och ger ett sympatiskt intryck. Rolf Larsson

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2172 omdömen 4.8 av 2172 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Ing-marie S
Bettorp

Jag har bara positivt att säga om Angelica. Hör av sig, lyssnar och snabba återkopplingar. En bra mäklare jag gärna skulle använda igen och rekommendera.

David G
Almby

Jättetrevlig mäklare som hjälpte oss med alla frågor vi haft och medlat mellan säljare och köpare. Vi är väldigt nöjda och skulle rekommendera Angelica till andra.

Christian A
Almby

Jag sålde min lägenhet i Örebro och fick väldigt god hjälp av Angelica med detta. Eftersom jag bor på annan ort var det inte helt lätt men med Angelicas lättillgänglighet och snabba service så var det aldrig några oklarheter. Marknaden rosade inte direkt när jag sålde men eftersom Angelica var väldigt driven och fokuserad på att få en affär i hamn så lyckades det tillslut även när jag trodde att det inte skulle ske. Har haft väldigt bra diskussioner under hela den här processen och fått väldigt goda råd och idéer för hur...

Martin Z
Hovsta

Angelica har hjälp oss att både köpa och sälja våran bostad. Hon känns pålitlig, flexibel och ordentlig, för både köpare och säljare. Jag kan varmt rekommendera Angelica för dig som går i tankarna att köpa eller sälja en bostad.

Emma T
Brunnsängen

Angelica har sålt vår bostadsrätt radhus. Hon har även gett oss hjälp, råd och stöd vid att hitta ny bostad. Angelica har hela tiden kommunicerat bra och kontinuerligt hållt kontakten med oss. Oavsett vilken veckodag eller tid på dygnet det varit har hon svarat och gett av sin tid. Förväntningarna motsvarades till fullo och mer därtill. Är väldigt nöjda med all kontakt med Angelica som vi haft samt det genuina bemötande hon har haft mot oss. /Emma och Niklas

Burstedt A
Frövi

ANgelica var tillgänglig, snabb och profisionell genom hela processen. Jag skulle varmt rekommendera henne till andra som ska köpa eller sälja sin bostad.

Jenny J
Centralt väster

både köpt och sålt lägenhet. Jag och min sambo tycker det har gått jättebra, han har vart lätt att få tag på och han har vart jättetrevlig lätt att prata med, hade inte kunnat vara bättre.

Malin Å
Köpte sitt hus med hjälp av

Köpt en enplansvilla, och säljer nu vår bostadsrätt tillsammans med Lisa. Professionellt, positivt och varmt bemötande. Härlig personlighet, går in med både hjärta och själ vilket känns bra när det är såpass stor och viktig affär man gör. Kontinuerlig återkoppling. Känns pålitlig och mycket seriös. Hittills har hon levt upp till våra förväntningar. Tack!

Bengt-Olov Å
Björkhaga

Har sålt en villa. Hela försäljningsproceduren från första besöket till hjälp med att beräkna flyttskatten har fungerat utmärkt. Vi har haft bra och personlig kontakt och fått snabba svar på alla frågor som dykt upp.

Petra Å
Adolfsberg

Har sålt villa i Örebro Petra har fungerat jätte bra lyhörd, tydlig och lyhörd. Allt fungerade utmärkt

Lisa Sofia K
Sörby

Jag har sålt ett hus och är jättenöjd med hur Petra hanterat allt. Hon är tillgänglig, lugn, erfaren och professionell. Stor trygghet att ha som mäklare.

Magnus Å

Vi har sålt en villa i Adolfsberg Tydlig och engagerad

Towa W
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Jordnära kvinna som tar hand om kunden på bästa sett. Enkel och rak kommunikation och hon visar tydligt att hon gillar de hon gör och prioriterar kunden på ett utmärkt sett.

Sanna W
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Vi har nyligen sålt en trea på väster med hjälp av Angelica Molin, och är mer än nöjda! Angelica var väldigt kompetent och tillmötesgående. Något som vi värderade högt var att hon alltid var tillgänglig vilket gjorde att försäljningen gick snabb. Att lägga till är att vi köpte bostaden av just Angelica och valde henne just för att köpet gick så smidigt!

Dan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Träffade henne ca 45 min ,ganska svårt att bilda sig en uppfattning om en person på så kort tid men hon verkade engagerad och det är bra

Tiina P
Rynningeåsen

Köpt en bostadsrätt. Jag blev bemött av en kompetent, trevlig och tillmötesgående mäklare. Förväntningar på en bra mäklare är en som fixar en snabb/flexibel visning och snabb på återkoppling och det skötte hon på bästa sätt.

Karl Bertil J
Brickeberg

Sålt villa som vi ägt under många år. Alexander uppträdde mycket proffsigt och bemötte oss väldigt väl. Och affären kunde genomföras snabbt och bra.

Peder O
Väster

Köpt en bostadsrätt på Hertig karls alle. Blev trevligt bemött av Lisa, som var hjälpsam och tillgänglig.

Anna M
Fylsta

Jag har sålt en bostadsrätt. Ingångsvärdet var att vi först skulle hitta en bostad att flytta till och sedan sälja. Gorm var mycket lyhörd för våra behov och stressade inte på. När det var dags att sälja var han systematisk, noggrann och handlingskraftig. Jag är mycket nöjd.

Ulf C
Örnsro

Gorm Nordvall har sålt vår bostadsrätt på Svartå bangata 12 B Har blivit mycket bra bemött och hjälp med allt. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda. MVH Ulf Carlback

Reidar A

Är nog mer van än vad hon tror

Joel Å
Vasastan

Inget driv. Oengagerad och väldigt dåligt handslag.

Eric Patric S
Runnaby

Alexander har sålt vårt hus. Han fick vårt omedelbara förtroende då han verkade professionell samt visade god förståelse för att källaren kanske var rörig. Han var punktlig och meddelade sen ankomst noggrant samtigt som han var förstående för att andra kunde vara sena. Han har vårt fortsatta förtroende och kontakten med köpare startade på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda med försäljningen och Alexanders arbete.

Tobias K
Köpte sitt hus med hjälp av

Köpte ett hus där Alexander Larsson var mäklare, fick väldigt bra intryck av honom, gillade även hur han tog hand om säljaren som var en äldre dam i 80 års åldern, han va väldigt hjälpsam både mot oss och henne.

Claes A
Vasastan

Väldigt bra bemött av honom. Supernöjd

Cimmie W

Kunnig, hjälpsam och driven. Vi fick hjälp att sälja vår villa på landet, kanon bra bemötande, alltid kontaktbar och snabba svar vid frågor. Vi är otroligt nöjda och vill rekommendera denna mäklare! :)

Jessica N
Frövi

Tillgänglig och proffesionell. Har köpt en villa i Frövi

Petra Å

Ska köpa lägenhet centrala Örebro Lisa är / var trevlig kunnig och snabb att svara på frågor och väldigt tillmötesgående.

Jessika A
Näsby

Vi sålde vår bostadsrätt och är mycket nöjda med Gorms bemötande och att han nästan alltid var anträffbar. Han var mån om både oss och köparen och fungerade bra som moderator i samtalen. Han lyckades få till en snabb och smidig affär.

Ibrahim H

lätt att få tider. han är tillgänglig.

Mike H

We have signed an offer to purchase for the sale of our apartment in Örebro, Sweden. Lisa has been extremely professional in the way she has handled our sale thus far. She is always there to assist us and go the extra mile. I would have no hesitation in referring Lisa to any property owner or prospective buyer for the handling of their property affairs.

Shah-Noor M
Näsby

Köpt mostdadrätt. fantastisk service från Gorm. Jag är väldigt nöjd med Gorm som mäklare.

Annica C
Västra Sund

En extremt snabb och smidig affär!

Ali S
Mosås

Sålt kedjehus via Victor Blev bemött på bästa sätt 100% Förväntade mig allt bra, och han lyckades bevisa det! Fin och bra människa, duktig, kunnig, o har utmärkta kunskaper gällande mäklar branschen.

Björn Tommy B
Västra Sund

Har sålt fristående villa på landsbygd. Victor har hela tiden bemött OS mycket professionellt och serviceminded. Han har HELT motsvarat, kanske till och med överträffat, våra förväntningar

Mattias Ö
Centralt - väster

Riktigt nöjd med Victor som mäklare vid försäljning av min lgh. rekommenderas 👌

Adam K
Centralt - väster

Köpt lägenhet. Viktigt att det är professionellt och seriöst. Tydligt och kommunikation som fungerade.

Ulf G

Lisa har hjälpt oss sälja våra föräldrars villa i Örebro och hon har sett till att vi fått alla den hjälp vi behövt för att genomföra försäljningen. Försäljningen har inte varit enkel eftersom huset är i stort behov av renovering vilket lett till tveksamheter hos spekulanterna men i slut ändan så hamnade buden på en nivå som var acceptabla för oss. Så jag är synnerligen nöjd med Lisa' så insats och rekommenderar henne varmt till andra kunder. Mvh, Ulf Grane

Leif J

Jag har sålt ett hus. Har haft en bra mäklare som verkligen ansträngt sig för att hjälpa mig. Är mycket nöjd!

Matilda J
Mellringe

Jag tog hjälp av Erika för att sälja min bostadsrätt. Allt gick snabbt och Erika var professionell, trevlig och hjälpsam!

anette E

Har köpt radhus. Viste inte vad jag skulle möta men det blev jättebra. <hon var duktig och förklara. Vi fick problem vid tillträdet då vi upptäckte en vattenskada. Men hon var jäldigt tillmötesgående. Henne skulle jag rekommenderq flera till. Anette Erikssoj

Zozan B
Slussen

Bra bemötande och väldigt hjälpsam!

Sven Gunnar Jimmy L
Norra Bro

Jag anlitade Victor för att sälja mitt hus efter en rekommendation, och jag är väldigt nöjd. Som säljare är jag glad över att Victor ser till både säljarens och köparens bästa, eftersom han på så sätt snabbt kan hitta en köpare som han vet skulle passa. Mitt hus såldes exempelvis redan två dagar efter att annonsen lades ut, och Victor hade träffat köparna vid några tillfällen tidigare. Han är en mäklare som gillar sitt jobb och som känns genuint trevlig och charmig mot både köpare och säljare, och jag kommer absolut...

Per-Anders W
Sörbyängen

Victor har hjälpt mig att sälja två bostadsrätter och skötte bägge försäljningarna med bravur. Han har ett professionellt bemötande under hela processen gentemot säljare och köpare. Om jag i framtiden ska sälja så finns det inga tveksamheter att åter igen väljer Victor Bothén.

Andreas D
Nora

Köpt en bostad av Gorm. Han var flexibel och tillmötesgående och organiserade en visning innan den officiella visningen. Efter det höll han oss uppdaterade och till slut resulterade det i ett köp.