Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro SkandiaMäklarna Örebro

SkandiaMäklarna Örebro

Orvar Bergmarks Plats 2a, 702 23 Örebro — Visa karta

Vi är ett engagerat gäng fastighetsmäklare som förmedlar villor, fritidshus, bostadsrätter, tomter och kommersiella fastigheter här i Örebro. Vår höga service, ambitionsnivå, arbetsglädje och att vi lyssnar till dig och dina behov borgar för en lyckad fastighetsaffär.

Det personliga mötet är viktigt för oss och vi strävar efter förtroende, respekt och kvalitet i vårt arbete. Kom gärna förbi och säg hej, ställ frågor eller låt oss berätta om våra tjänster. Vi sitter i ljusa lokaler på Orvar Bergmarks plats 2A, välkommen!

Läs vad 241 kunder tycker om SkandiaMäklarna Örebro

• Ali S
    Ali S skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Sålt kedjehus via Victor

Blev bemött på bästa sätt 100%

Förväntade mig allt bra, och han lyckades bevisa det!

Fin och bra människa, duktig, kunnig, o har utmärkta kunskaper gällande mäklar branschen. Läs mer
  • Björn Tommy B skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Har sålt fristående villa på landsbygd.
    Victor har hela tiden bemött OS mycket professionellt och serviceminded. Han har HELT motsvarat, kanske till och med överträffat, våra förväntningar Läs mer
  • Mattias Ö skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Riktigt nöjd med Victor som mäklare vid försäljning av min lgh. rekommenderas 👌 Läs mer
  • Adam K skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Köpt lägenhet. Viktigt att det är professionellt och seriöst. Tydligt och kommunikation som fungerade. Läs mer
  • Ulf G skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Lisa har hjälpt oss sälja våra föräldrars villa i Örebro och hon har sett till att vi fått alla den hjälp vi behövt för att genomföra försäljningen. Försäljningen har inte varit enkel eftersom huset är i stort behov av renovering vilket lett till tveksamheter hos spekulanterna men i slut ändan så hamnade buden på en nivå som var acceptabla för oss. Så jag är synnerligen nöjd med Lisa' så insats och rekommenderar henne varmt till andra kunder.

Mvh,

Ulf Grane Läs mer
  • Leif J skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag har sålt ett hus. Har haft en bra mäklare som verkligen ansträngt sig för att hjälpa mig.

Är mycket nöjd! Läs mer
  • Matilda J skrev om Erika Eriksson en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag tog hjälp av Erika för att sälja min bostadsrätt. Allt gick snabbt och Erika var professionell, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • anette E skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Har köpt radhus. Viste inte vad jag skulle möta men det blev jättebra. <hon var duktig och förklara. Vi fick problem vid tillträdet då vi upptäckte en vattenskada. Men hon var jäldigt tillmötesgående.

Henne skulle jag rekommenderq flera till.
    Anette Erikssoj Läs mer
  • Zozan B skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Bra bemötande och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • Sven Gunnar Jimmy L skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag anlitade Victor för att sälja mitt hus efter en rekommendation, och jag är väldigt nöjd. Som säljare är jag glad över att Victor ser till både säljarens och köparens bästa, eftersom han på så sätt snabbt kan hitta en köpare som han vet skulle passa. Mitt hus såldes exempelvis redan två dagar efter att annonsen lades ut, och Victor hade träffat köparna vid några tillfällen tidigare.

Han är en mäklare som gillar sitt jobb och som känns genuint trevlig och charmig mot både köpare och säljare, och jag kommer absolut att anlita honom igen ifall jag ska sälja någon bostad i Örebro i framtiden. Läs mer
  • Per-Anders W skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Victor har hjälpt mig att sälja två bostadsrätter och skötte bägge försäljningarna med bravur. Han har ett professionellt bemötande under hela processen gentemot säljare och köpare.

Om jag i framtiden ska sälja så finns det inga tveksamheter att åter igen väljer Victor Bothén. Läs mer
  • Andreas D skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Köpt en bostad av Gorm. Han var flexibel och tillmötesgående och organiserade en visning innan den officiella visningen. Efter det höll han oss uppdaterade och till slut resulterade det i ett köp. Läs mer
  • Maja N
    Maja N skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag köpte ett hus där Victor var mäklare. Bemötandet var väldigt proffsigt. Victor förmedlar en stark trygghetskänsla vilket känns viktigt i en så stor affär. Utstickande är att han verkade arbeta hårt för att båda köpare och säljare skulle bli nöjda, inte "bara" för säljaren. Läs mer
  • Helena L skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Viktor hjälpte oss att sälja vår lägenhet! Han gjorde ett riktigt bra jobb och höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände. Proffisionell och alltid ett gott bemötande! Läs mer
  • Anna Matilda F skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Victor sålde mitt hus. Mycket kunnig och lyhörd. Svarade på frågor såväl sena kvällar som helger. Läs mer
  • Mats L skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Victor gav ett proffsigt och ärligt intryck vid vårat villaköpå Läs mer
  • Linda G skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Victor sålde vår sekelskifteslägenhet i en något skakig marknad men han var alltid snabb med respons, förtroendeingivande och även rådgivande i vårt köp av en annan bostad! Läs mer
  • Linda L skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Köpt villa i Nora. Bra bemötande. Snabbt och smidigt.jag är nöjd Läs mer
  • Erkki K
    Erkki K skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Har köpt tegelgatan 11 i Örebro . Trevlig pojk med glimten i ögat och skrattet nära till hands, det uppskattades av mig ,gillar när människor har socialkompetens . Önskar Viktor all lycka till och tack för hjälpen Med vänlig hälsning, Erkki Komulainen Läs mer
  • Karl-Johan Vilhelm T skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Väldigt kunnig och duktig mäklare som helt klart uppfyllde våra förväntningar. Sålde vår lägenhet och rådgav oss i köp av annan bostad. Rekommenderas! Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Sålde en 4a (bostadsrätt) via Victor Bothen från Skandiamäklarna i Örebro. Väldigt nöjd med ett trevligt och proffsigt bemötande genom hela processen. Fick alltid snabbt svar och uppföljning. Läs mer
  • Lisa F skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Trevlig, seriös, bra på att återkoppla. Otroligt proffisionell . Läs mer
  • Karl Johan Valentin H skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Victor hjälpte oss att sälja vårat hus och gjorde det innan visning och till ett högre pris än vad vi tänkt oss Läs mer
  • Adina S skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    2,5 r.o.k.

Professionellt bemötande av Angelica. Snabb med återkoppling och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • Victoria H skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Sålde en villa. Mycket bra service, snabb återkoppling och tydliga besked. Viktor motsvarade våra förväntningar med marginal! Kan absolut rekommendera Viktor till andra kunder. Läs mer
  • Inga-Maj L skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Sålt bostadsrätt på väster i Örebro under våren 2018. Mäklaren var duktig och ihärdig med att få lägenheten såld trots att det tog tid, troligen pga ovanligt stort utbud av bostäder i ungefär samma prisklass. 10 visningar krävdes och flera hölls utan ett enda besök. Strul dock med annonsering i dagspress och dålig tajmning mellan annons och visningstid. Mäklaren var bra. Läs mer
  • Franz M skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Fritidshus

Bra bemötande men inte så initiativrik/pådrivande. Läs mer
  • Kristina W skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Trevligt bemötande och Inger förtroende. Verkar påläst. Känns tryggt när man ska köpa, sälja. Mvh Kristina Wallin Läs mer
  • Glenn K
    Glenn K skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Andra lägenheten Victor säljer åt oss. Det kändes som ett självklart val att välja Skandiamäklarna och Victor igen med tanke hur smidigt och bra han gjorde det första gången åt oss. Gjorde det även denna gången också.
    Dessutom när vi eller någon bekant åt oss inte kunde medverka vid kontraktsskrivning så gick en kollega på Skandiamäklarna in via fullmakt och hjälpte oss med det.
    Skulle och kommer välja Skandiamäklarna och Victor igen vid nästa bostad vi säljer. Toppbetyg från oss! Läs mer
  • Kjell P skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Har haft Victor tidigare o bara possetova upplevelser o duktig i sitt yrkesutövande. Inget negativt att säga. Läs mer
  • Bishar G skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    * Köpt på Studievägen 13

*Utmärkt

*Utmärkt

*Utmärkt Läs mer
  • Jeanette S skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Sålt en bostadsrätt, jag har blivit jättebra bemött av min mäklare. Han har svarat på alla mina frågor och funderingar. Återkommer med svar nästintill dygnet runt.
    Jag hade inga direkta förväntningar mer än få hjälp med försäljningen. Läs mer
  • Behija B skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Victor var proffesionell och förtroendeingivande i kontakten med oss. Han var saklig och tillmötesgående när vi framförde våra önskemål. Allt gick smidigt till. Läs mer
  • Lillian Margareta A
    Lillian Margareta A skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Victor levererade allt man kan önska sig av en mäklare. Professionell och förtroendeingivande. Alltid kontaktbar och trevlig dessutom :) Vi är helnöjda och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Simon T skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Öppen dialog, ärlig och du är med bra i hela processen. Jobbar hårt och levererar! Läs mer
  • Elin S skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Trevlig och tillmötesgående. Väldigt smidig och professionellt genomförd affär. Detta var vårat första bostadsköp och ställde frågor därefter och fick alltid snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Victor! Läs mer
  • Samuel J skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Angelica Molin är en mycket engagerad och kompetent mäklare enligt mig. Hon är tydlig och generös med information vilket uppskattas mycket. Ska varmt rekommendera henne till vänner som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Thomas H skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Tar sig engagerat an uppdraget med stor entusiasm och med ett härligt driv. Läs mer
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Professionell för båda parter vid köp och försäljning. Alltid kontaktbar och en hårt arbetande mäklare, det märks att Victor satsar på ett väl utfört arbete varje dag. Kommer absolut att rekommendera honom. Läs mer
  • Mats G skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Vi fastnade genast för Angelica när vi skulle sälja vårt hus och hon kom över till oss och presenterade sig och berättade hur hon arbetade. Hon förklarade på ett väldigt bra sätt hur hela processen gick till och vilka förväntningar vi kunde ha på bl.a pris. Det kom många spekulanter på visningen och Angelica ordnade även ytterligare 3 visningar för dom som inte hade möjlighet att komma på den första visningen. Hon gjorde uppföljningar med alla som varit på visningarna och höll oss
    uppdaterade hela tiden. Angelica känns väldigt engagerad och
    vi kände oss väldigt trygga under hela processen. Läs mer
  • Catrin V skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Viktor är lätt tillgänglig, snabb med svar, berättar bra så man förstår allt! Läs mer
  • Anders S skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Snabba, precisa och lättförståeliga krav Läs mer
  • Pontus B skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Vi är mycket nöjda med Gorm som vår mäklare. Gorm är förtroendeingivande och lätt att samarbeta med. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Maria G skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Ett professionellt. trevligt och vänligt bemötande, med lugn som uppskattades mycket. Läs mer
  • Karl-Olof Gustaf M skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Mycket tillmötesgående och snabb återkoppling genom alla moment. När affären närmade sig kritiska lägen så var mäklaren hela tiden snabb och arbetade hårt med goda framsteg.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Hampus Jon E skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Vi är väldigt nöjda med Gorm. Tillgängligheten och bemötandet har varit väldigt bra. Läs mer
  • Ida R skrev om Sanna Friberg en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Trevlig, öppen, social, ärlig! Läs mer
  • Karl Oskar H skrev om Sanna Friberg en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick från Sanna. Mina förväntningar har uppfyllts till fullo, och Sanna har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Linda E skrev om Sanna Friberg en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Tillmötesgående och professionell. Läs mer
  • Rickard N skrev om Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Vi är väldigt nöjda. Victor har varit smidig och flexibel samt gett bra råd. Vi kan varmt rekommendera Victor! Läs mer
Victor Bothén
Sanna Friberg