Mäklarhuset Degerfors

Mäklarhuset Degerfors

Ring 0586-505 50 www.maklarhuset.se

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder...

6 omdömen om Mäklarhuset Degerfors

Margareta S
Skrev om Mäklarhuset Degerfors

Vi har sålt vårt hus med Mäklarhuset Degerfors. Helena Arvidsson är världens bästa mäklare som vi varmt rekommenderar! /Margareta och Mike Sundin, Degerfors

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1118 omdömen 4.8 av 1118 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Fredrik A
Skrev om Mäklarhuset Degerfors

bra trevlig hjälp i samband med försäljning av hus

Johan S
Skrev om Mäklarhuset Degerfors

Mäklarhuset rekommenderar jag varmt till alla. Mycket bra och hjälpsam personal innan, under och även efter köpet av hus. Jag är jättenöjd och kommer fortsätta rekommendera mäklarhuset till alla.

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2170 omdömen 4.8 av 2170 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Anette H
Skrev om Mäklarhuset Degerfors

Vänligt bemötande,tog reda på saker som vi frågade om.Helena Arwidsson visade oss huset särskilt för oss,som vi köpte sen.Bra telefonkontakt hela tiden. Med vänlig hälsning,,Kjell o Anette Holmquist.

Staffan B
Skrev om Mäklarhuset Degerfors

Bra och proffsigt bemötande , inga problem att ställa för visningar mm

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2166 omdömen 4.7 av 2166 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Harry M
Skrev om Mäklarhuset Degerfors

Jag är väldigt nöjd med mäklarhuset