Caroline Fogelberg

Caroline Fogelberg

Caroline Fogelberg är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Caroline Fogelberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Caroline Fogelberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Fogelberg har haft 6 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

8 omdömen om Caroline Fogelberg

Peter H
Rosta

Caroline var trevlig, kändes kunnig och svarade bra på våra frågor. Hon pratade lagom mycket.

Svar från Caroline Fogelberg

Hej Peter och tack för ditt omdöme! Jag är säker på att ni kommer trivas jättebra i er nya lägenhet. Allt gott!

Kristina K
Rosta

Hon var kunnig ,ingav förtroende, pratade lagom mycket, var noga och tydlig, tog reda på saker vi undrade, återkopplade snabbt, glad och trevlig.

Svar från Caroline Fogelberg

Hej Kristina! Stort tack för ditt fina omdöme, det glädjer mig verkligen att läsa. Vi ses igen efter årsskiftet!

Khadijeh D
Ladugårdsängen

Hon är trevlig och kunnig. Bemöter sina kunder på ett fint sätt

Svar från Caroline Fogelberg

Stort tack för ditt omdöme Khadijeh! Grattis till den nya lägenheten och att ni nu äntligen är Örebroare "på riktigt" ;)

Hildur S
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Fogelberg en del av Mäklarhuset Örebro
Pålsboda

Caroline har vært en utrolig flott meklar for meg. Hun er snill og har stått på og hjulpet meg med alle ting. Hun har hele tiden støttet meg og gitt meg gode råd. En slik meklar skulle vi hatt i Norge. Hun er en flott dame som vet hva hun jobber for. Har hjulpet meg med alle ting, og alltid vært lett og å få tak i. Hun er en ryddig dame som alle som skal selge eller kjøpe hus bør ha kontakt med. Ønsker henne alt godt.

Svar från Caroline Fogelberg

Tusen tack Hildur för ditt fantastiskt fina omdöme! Det värmer verkligen. Jag tycker att vi haft ett väldigt trevligt samarbete. Ta hand om dig!

Tommy J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Fogelberg en del av Mäklarhuset Örebro
Solhaga

Jag har anlitat Mäklarhuset i Örebro gällande försäljning av bostadsrätt. Min kontakt var Caroline Fogelberg, väldigt trevlig, professionell och behjälplig igenom hela processen. Jag fick löpande information och behövde aldrig fundera på nästa steg Försäljningen gällde ett dödsbo där jag var utomlands periodvis. Den alltid lika trevliga Caroline tog fram och mejlade dokument, hade koll på vad som gäller vid försäljning för dödsboets räkning, samt upprättade kontakt med bostadsrättsföreningen och skötte försäljningen på ett mycket smidigt sätt. Jag skulle absolut anlita Caroline igen.

Svar från Caroline Fogelberg

Stort tack Tommy för dina fina ord! Jag blir verkligen glad av att läsa detta. Hoppas våra vägar möts igen i framtiden. Allt gott!

Mattias B
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Fogelberg en del av Mäklarhuset Örebro
Pålsboda

Caroline har varit väldigt hjälpsam samt lätt och ha kontakt med. Är väldigt nöjd med kundbemötandet

Svar från Caroline Fogelberg

Stort tack för ditt fina omdöme Mattias! Jag är glad att ha fått hjälpa er med köpet av er nya villa. Tveka inte att höra av er igen om ni skulle behöva ha hjälp i framtiden.

Tommy J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Fogelberg en del av Mäklarhuset Örebro
Solhaga

Jag har haft kontakt med Caroline Fogelberg under försäljningen av en bostadsrätt, Bemötandet har varit mycket proffesionellt och informationen under processen har fungerat till 100%. Alltid glad och positiv trots en del strul. Jag kan absolut rekommendera Mäklarhuset till vänner och bekanta.

Svar från Caroline Fogelberg

Hej Tommy! Tusen tack för ditt fina omdöme, trots att jag ringde och störde dig under semestern. Jag är tacksam att jag fått hjälpa er med försäljningen och jag ser fram emot att fortsätta samarbetet!

Khadijeh D
Ladugårdsängen

Trevliga och hjälpsamma personal.

Svar från Caroline Fogelberg

Hej Khadijeh! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag tror och hoppas att du kommer trivas väldigt bra i din nya lägenhet!