Sofia Persson

Sofia Persson

Sofia Persson är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Sofia Persson har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Sofia Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 337 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Persson har haft 39 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absoluta bästa med mitt jobb är, hur klyschigt det än låter, att precis alla dagar är olika! Att jobba med bostäder är en sak, men att träffa människorna som köper och säljer bostäder är det absolut roligaste! Blandningen mellan sociala samspel och att få göra affärer är det som driver mig!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en effektiv, tydlig och professionell mäklare som har nära till skratt. Tack vare min långa erfarenhet i branschen har jag fått många värdefulla verktyg när det kommer till dialog och förhandling mellan säljare och köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag helst med min familj. Att hitta på aktiviteter, stora som små, med barnen förgyller min lediga tid. För att koppla av och rensa huvudet går jag gärna en lång promenad eller joggar en sväng.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

337 omdömen om Sofia Persson

Sedan starten hos Reco 2015
Marie M
Centralt/Eklunda/Sörby

Sofia och övriga mäklare vi träffat har proffsigt bemötande. Förväntningarna var inte så stora, har inte stor erfarenhet av bostadsköp. Vid köp av bostad fick vi en bra och grundlig genomgång på allt. Tydliga svar på frågor.

Svar från Sofia Persson

Hej Marie! Tack snälla för att du lämnade ett omdöme, jag uppskattar det verkligen. Jag hoppas, och tror, att ni ska trivas riktigt bra i er nya bostad här framöver. Allt gott!

Åke M
Centralt/Eklunda/Sörby

Min första kontakt med en mäklare och hade inga erfarenhet av hur det skulle vara. Sofia gjorde det lätt för mig och förklarade allt som jag behövde veta och svarade på alla frågor jag hade.

Svar från Sofia Persson

Hej Åke! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och skriva några rader. Jag uppskattar det verkligen!

Elin E
Centralt/Eklunda/Sörby

Otroligt nöjd med Sofia Persson på Mäklarhuset. Lugn, trygg och så trevlig. Rekommenderar varmt.

Svar från Sofia Persson

Hej Elin! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för ett fint samarbete! :)

Ulla-Britt H
Centralt

Trevlig, proffsigt bemötande och kunnig . Allt var toppen.

Svar från Sofia Persson

Hej Ulla-Britt! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag uppskattar det verkligen!

Tina M
Centralt

Tydlig, ödmjuk då vi är ett dödsbo. Bra information hela tiden. Trevlig,saklig o positiv. Har rekommenderat henne till kollega.

Svar från Sofia Persson

Hej Tina! Tusen tack för dina vänliga ord och för rekommendationen till din kollega, tack snälla!

Eva C
Centralt

Mycket professionell och in-lyssnande. Mycket lätt att samarbeta med, realistisk och bra kommunikation under och vid försäljningen. Kan varmt rekommendera henne vid försäljning.

Svar från Sofia Persson

Hej Eva! Vad fint att du tog dig tid att skriva några rader. Det är mycket värt i kontakt med nya kunder framöver. Tusen tack!

Maria Charlotta Lamyai N

"Sofia är en fantastisk profissonell mäklare, kunnig och lyhörd. Väljer man Sofia får man en glad och profissonell mäklare genom hela försäljning. Rekomenderar Sofia alla dagar I veckan så otroligt proffsig, kunnig och en bra människokännare de är hon. Duktig på de hon gör och brinner för sitt yrke. En riktig klippa som får saker att hända och till och med göra en vinst affär!! Inte så tokigt i dessa tider. Tack Sofia för all hjälp. Du är bäst! 10/10 högsta betyg får du!" ❤️

Sofia P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Sofia Persson

Hej Lotta! Tusen tack för dina varma ord. Du anar inte vad glad jag blir när jag läser det du har skrivit. Det har varit ett nöje att få jobba med er pappas lägenhet och hjälpa till med försäljningen. Jag önskar dig allt gott!

Peter K
Väster

Allt fungerade bra hela tiden, försäljning blev av andra gången lägenheten låg ute på hem net. En bra och fullständig genomgång av affären till köparen och oss.

Svar från Sofia Persson

Hej Peter! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det är oerhört värdefullt framåt i kontakt med nya kunder. Allt gott till dig och Eva!

Emma S
Centralt

En otroligt lyhörd, engagerad och härlig mäklare! Har nu både haft Sofia vid köp samt försäljning och är lika nöjd båda gångerna. Hon finns alltid snabbt tillgänglig för att bolla tankar och ge värdefulla tips under resans gång. Vi hade en på förhand tuff försäljning framför under tidspress, som genomfördes både snabbt och till utgångspris. Något vi inte trodde skulle vara möjligt på rådande marknad. Vi kommer varmt rekommendera Sofia i fortsättningen!

Svar från Sofia Persson

Hej Emma! Tack snälla för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Nu i juletider värmer det lite extra att få läsa så fina ord, lite som en julklapp. Tusen tack! :)

Eva H
Solhaga

Glad, posetiv, kunnig, hjälpsam.

Svar från Sofia Persson

Hej Eva! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag uppskattar det verkligen! God jul!