Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Örebro Sofia Persson
Sofia Persson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Det finns i synnerhet två saker jag uppskattar allra mest med mäklaryrket, dels möten med människor och dels att göra affärer! Stort engagemang, noggrannhet och snabb respons är viktigt för mig i mötet med kunden. "Precis den person man vill att en potentiell köpare ska möta i dörren!" enligt en nöjd kund. Jag är född och uppvuxen i Örebro och har arbetat som fastighetsmäklare i elva år. Läs mer

Läs vad 105 kunder tycker om Sofia Persson

• Linnéa W skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Fint bemötande av Sofie, snabbt och smidigt.
    Sofie är en trevlig, snäll och duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra dom ska köpa och sälja i Örebro. Läs mer
  • Joel L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket bättre än jag hade förväntat mig! Läs mer
  • Bengt P skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag sålde en bostadsrätt i Örebro. Sofia Persson var mycket proffsig och uppfyllde alla mina förväntningar på en mäklare: planerande, snabb, smidig och mycket mån om att följa upp alla kontakter och informera om de olika stegen i försäljningsprocessen. Och hela tiden ett trevligt och positivt bemötande! Läs mer
  • Anders L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte ett parhus, flyttade från en villa.
    Positivt och glatt bemötande, hjälpsam attityd. Läs mer
  • Maria U skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag har sålt en bostadsrätt som jag för åtta år sedan köpte och Sofia var mäklaren som sålde den då.
    Jag fick en bra kontakt och stort förtroende för Sofia då och har haft henne i tankarna sedan dess, att jag ville anlita henne den dag jag sålde min bostad.
    Hon har själv bott i Hovsta, där jag sålde och känner väl till området.
    Sofia ger goda råd och det märks att hon har erfarenhet. Läs mer
  • Ann-chatrin P skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Snabb affär, trevligt bemötande, tillgänglig när vi köpte vår bostadsrätt
    Kändes tryggt och säkert hela vägen. Läs mer
  • Erik L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Superbra bemötande, hjälpsam, proffsig och genuin. Läs mer
  • Villiam G skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt bostadsrätt HSB i Örebro Pråmkajen. Vi är väldigt nöjda med det proffesionella bemötandet och goda tillgängligheten som Sofia på ett förtjänstfullt sätt levererar. Vi förväntade oss att få lägenheten såld men inte så snabbt. Den låg endast som kommande på Hemnet. Detta passade oss utmärkt då vi flyttade till annan ort och behövde få allt klart i god tid. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera andra köpare och säljare att kontakta Sofia för försäljning eller köp av bostad. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Sofia. Vi är väldigt nöjda med Sofias tålmodighet, timing och rådgivning. Vi kontaktade Mäklarhuset redan ett år innan själva försäljningen blev av, och Sofia hade kontakt med oss under hela tiden och det kändes tryggt! Läs mer
  • Jonas G skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde vår 3 rummare i Rynningeåsen. Sofia var toppen som mäklare. Alltid tillgänglig, lyssnade på våra åsikter och blandade det med hennes expertkunskap! Försäljningen gick dessutom snabbt och smidigt. Vi är supernöjda! /Jonas och Moa Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson