Sofia Persson

Sofia Persson

Sofia Persson är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Sofia Persson har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Sofia Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 250 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Persson har haft 53 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absoluta bästa med mitt jobb är, hur klyschigt det än låter, att precis alla dagar är olika! Att jobba med bostäder är en sak, men att träffa människorna som köper och säljer bostäder är det absolut roligaste! Blandningen mellan sociala samspel och att få göra affärer är det som driver mig!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en effektiv, tydlig och professionell mäklare som har nära till skratt. Tack vare min långa erfarenhet i branschen har jag fått många värdefulla verktyg när det kommer till dialog och förhandling mellan säljare och köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag helst med min familj. Att hitta på aktiviteter, stora som små, med barnen förgyller min lediga tid. För att koppla av och rensa huvudet går jag gärna en lång promenad eller joggar en sväng.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 250 Läs vad Sofia Persson

2022-07-15 Verifierad kund
    Jättebra mäklare blir alltid nöjd med henne, hon hör av sig fort och uppdaterar hur det går med försäljning=)
    2022-07-15 Verifierad kund
    Är 100 % nöjd. Engagerad, proffsig och effektiv. Känner att jag kan fråga om allting och få svar. Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Kan med glädje rekommendera Mäklarhuset!
    2022-07-01 Verifierad kund
    Professionell och duktig mäklare. Jag skulle definitivt anlita henne vid en försäljning av min bostad.
    Hej Jimmy! Tack så hemskt mycket för de trevliga orden och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Nu hoppas jag att du ska trivas riktigt bra i din nya lägenhet, men om du får för dig att sälja är du så välkommen så! ;) Sofia Persson
    2022-06-20 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och gjorde det som förväntades sålde lägenheten trots lite problem med en budgivare.
    Hej Torbjörn! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och skriva några ord. Jag uppskattar det verkligen! Allt gott! Sofia Persson
    2022-06-20 Verifierad kund
    Sofia är mycket trevlig och tillmötesgående. Hon kan sitt jobb på ett utmärkt sätt och jag kan starkt rekommendera henne såsom mäklare.

Var inte nöjd med en bra mäklare utan välj Sofia....
    Hej Tomas! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om mig och tack snälla för de fina orden. Allt gott! Sofia Persson
    • Ormesta
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi köpte lägenheten av Sofia och hon var ett självklart val när vi några år senare skulle sälja. Genuin, smidig, effektiv och så trevlig. Det märks att hon vill vårt bästa och hade stenkoll på allt hela försäljningen från start till slut. Tipsar om henne till alla vi känner!
    Hej Emma! Tack snälla för de fina orden, jag uppskattar det enormt mycket. Det har varit jätteroligt att jobba med er, full fart i både försäljning och köp! Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra med ny ort och ev nya jobb! Lycka till med allt! Sofia Persson
    • Centralt väster
    2022-06-13 Verifierad kund
    Blev bra bemött av henne. Sofia är en glad och positiv person. En riktig solstråle☀️

Rekommenderas!
    /Dennis
    Dito Dennis! Du är minst lika mycket en solstråle själv! Det har varit jättetrevligt att kommunicera med dig kring köpet av din nya lägenhet. Jag önskar dig all lycka till framåt med din nya lägenhet :) Sofia Persson
    • Solhaga
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och engagemang! Sofia såg till att allt gick smidigt och tog stor hänsyn till personliga omständigheter under hela processen för köpet. Extra stjärna för att jag fick skjuts hem efter kontraktskrivningen! Vi är så nöjda!
    Hej Emma! Tack snälla du för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Sköt om dig! Sofia Persson
    • Sörbyängen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Sofia har varit väldigt engagerad och fått mig att känna mig trygg under hela försäljnigen.
    Hej Kenneth! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, jag uppskattar det verkligen! Det är inte så svårt att vara engagerad som mäklare när säljarna själva utstrålar ett sådant fint engagemang. Tack för förtroendet att få hjälpa er! Sofia Persson
    • Centralt öster
    2022-05-22 Verifierad kund
    Förtroende ingivande o lyhörd för våra önskemål.
    Mycket bra information och återkoppling under hela försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Sofia.
    Hej Thomas! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om mig. Jag hoppas att ni ska stortrivas i den nya fina lägenheten framöver! Sofia Persson