Sofia Persson

Sofia Persson

Sofia Persson är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Sofia Persson har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Sofia Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 190 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Persson har haft 37 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absoluta bästa med mitt jobb är, hur klyschigt det än låter, att precis alla dagar är olika! Att jobba med bostäder är en sak, men att träffa människorna som köper och säljer bostäder är det absolut roligaste! Blandningen mellan sociala samspel och att få göra affärer är det som driver mig!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en effektiv, tydlig och professionell mäklare som har nära till skratt. Tack vare min långa erfarenhet i branschen har jag fått många värdefulla verktyg när det kommer till dialog och förhandling mellan säljare och köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag helst med min familj. Att hitta på aktiviteter, stora som små, med barnen förgyller min lediga tid. För att koppla av och rensa huvudet går jag gärna en lång promenad eller joggar en sväng.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 190 Läs vad Sofia Persson

• Väster
    2021-07-09
    Vi köpte vår lägenhet genom Sofia för några år sedan. När det nu var dags att sälja var det självklara valet Sofia. Sofia är professionell, engagerad och lyhörd. Ger kontinuerligt återkoppling genom hela processen. Kan varmt rekommendera Sofia!
    • Väster
    2021-07-09
    Superbra! Jättetrevlig och lätt att prata med!
  • Lina I
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Väster Park
    2021-07-07
    Sofia är glad, trevlig och tillmötesgående. Hon är engagerad och gör det bästa för sina kunder. Jag kan varmt rekommendera Sofia på Mäklarhuset!
    • Norr
    2021-07-05
    Jag kan varmt rekommendera mäklaren Sofia Persson om du ska sälja din lägenhet. Professionell, kunnig, lyhörd och flexibel. Dessutom ett personligt sätt som känns genuint och äkta.
    • Centralt / Öster
    2021-07-02
    Positivt bemött

Vänlig och glad
    • Centralt
    2021-07-02
    Sofia genomförde hela säljprocessen på ett mycket professionellt sätt.
    Man fick tät och tydlig information inför, under och efter försäljning.

Jag är mycket nöjd med Sofia som mäklare.
    Hej Gustav! Tack för att du tar dig tid att lämna ett omdöme, det uppskattar jag verkligen. Jag hoppas att du ska trivas riktigt bra i din nästa bostad! Sofia Persson
    • Pråmkajen
    2021-06-10
    Entusiastisk och kanonbemötande på alla sätt och vis. Bra diskussioner med Sofia. Sofia levde upp till ALLA förväntningar och mer därtill.
    Tack Åke för att du tar dig tid att lämna ett omdöme, det uppskattas enormt mycket. "Nu ska det bli gott med lite kaffe kaffe!" ;) Sofia Persson
    • Hovsta
    2021-06-01
    Sofia förmedlade vårt köp av en bostadsrätt. Sofia har sen dag ett haft ett väldigt professionellt och extremt trevligt bemötande. Vi blev så imponerade av hennes bemötande att vi utan tvekan vet vem vi kommer att välja som vi vill skall förmedla vår bostad om/när vi säljer.
    Hej Jesper! Tack snälla för de fina orden. Allt blir mycket enklare när parterna i en bostadsaffär är så positiva och trevliga som ni och era säljare. Det underlättar hela processen för mig som mäklare och gör jobbet lite extra roligt! Sofia Persson
  • Ann-chatrin P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro
    • Hovsta
    2021-05-28
    Har köpt ett radhus (bostadsrätt) av Sofia och blev så glad och nöjd då. Hon guidar en i köpets olika delar och finns alltid tillgänglig med sin glädje, kunnighet och hon ger trygghet.
    När det sedan var dags för oss att sälja vårt smultronställe fanns det ingen annan vi kunde tänka oss ta hand om uppdraget. Denna gång får vi uppleva Sofia som säljare och hon hör oss än en gång inte besvikna. Även nu så får vi bästa guidning i vår försäljning och hon informerar oss med trygghet vad vi kan förvänta oss. Givetvis med hennes glada sinne och hennes kunskap om marknaden.
    Finns ingen som henne.
    Hej Ann-Chatrin! Tack snälla för de fina orden. Jag blev så glad när ni hörde av er till mig när ni hade bestämt er för att sälja. Det var så häftigt att se hur fint ni har förvaltat och tagit hand om det här fina radhuset. Allt blir dessutom mycket enklare när parterna i en bostadsaffär är så positiva och trevliga som ni och era köpare. Det underlättar hela processen för mig som mäklare och gör jobbet lite extra roligt! Sofia Persson
    • Norr
    2021-05-28