Sofia Persson
Registrerad mäklare sedan 2007-04-04
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-25
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absoluta bästa med mitt jobb är, hur klyschigt det än låter, att precis alla dagar är olika! Att jobba med bostäder är en sak, men att träffa människorna som köper och säljer bostäder är det absolut roligaste! Blandningen mellan sociala samspel och att få göra affärer är det som driver mig!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en effektiv, tydlig och professionell mäklare som har nära till skratt. Tack vare min långa erfarenhet i branschen har jag fått många värdefulla verktyg när det kommer till dialog och förhandling mellan säljare och köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag helst med min familj. Att hitta på aktiviteter, stora som små, med barnen förgyller min lediga tid. För att koppla av och rensa huvudet går jag gärna en lång promenad eller joggar en sväng. Läs mer

Läs vad 152 Läs vad Sofia Persson

• Charlotte S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-05-20

3:a
    Grenadjärstaden
    Vi anlitade Sofia vid försäljningen av vår lägenhet. Ett mycket trevligt och smidigt samarbete. Vi upplevde henne som inlyssnande, ärlig och engagerad. Anlitar gärna Sofia igen vid eventuella framtida försäljningar och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • Annette J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-05-04

4:a
    Sörbyängen
    Sålt en lägenhet, bra av mäklaren på alla sätt vi hade mycket kontakt via telefon o sms så man var uppdaterad hela tiden. Sen hamna vi ju i en svår tid men det löste sig till sist. Har inget att anmärka på. Nöjd

Med vänlig hälsning,
    Annette Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • Sargol N köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-18

Lillån
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare, rekommenderas starkt.

Alltid lika nöjd med Mäklarhuset! Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • Jonas T sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-18

Lillån
    Smidigt och enkelt. Snabb affär. Trevligt bemötande. Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • Thi T sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-14

Lundby
    Jag tyckte att hon är snäll och skicklig mäklare som kan sitt jobb Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • Marie O sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-14

Norr
    Positiv, snabba svar. Bra bemötande och kommunikation Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • Kristina N sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-05

Rosta
    Sålde mammas bostadsrätt, Sofia är utmärk, ger ett glatt o trevligt bemötande, rekommenderar henne verkligen. Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • Dobrica Z köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

Rosta
    duktig, pedant vänligt käpp av en bostadsrätt Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • Elisabet B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

Rosta
    Sofia hjälpte oss att sälja mammas lägenhet. En toppentrevlig och engagerad mäklare som vi är helnöjda med. Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • Conny R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

Sörbyängen
    Hon är engagerad och ställer verkligen upp och kommer med förslag på lösningar. Hon håller kontakten om vad som händer under försäljningen. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson