Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Örebro Sofia Persson
Sofia Persson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Det finns i synnerhet två saker jag uppskattar allra mest med mäklaryrket, dels möten med människor och dels att göra affärer! Stort engagemang, noggrannhet och snabb respons är viktigt för mig i mötet med kunden. "Precis den person man vill att en potentiell köpare ska möta i dörren!" enligt en nöjd kund. Jag är född och uppvuxen i Örebro och har arbetat som fastighetsmäklare i elva år. Läs mer

Läs vad 119 Läs vad Sofia Persson

• Sofie B skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-05-10

Jag köpte min första bostadsrätt med hjälp av Sofia. Från första sekund har hon gett bra och proffesionellt intryck. Hon har alltid varit tillgänglig och kunnat svara på frågor och komma med tips. Jag skulle absolut rekommendera Sofia som mäklare. Läs mer
  • Göran L skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-05-08

Sålde en bostadsrätt i Örebro. Klara och raka besked och franförallt en utmärkt återkoppling genom hela processen. Läs mer
  • Håkan O skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-04-14

Bostadsrätt . Sofia agerar proffsigt med både säljare och köpare. Vi skulle anlita Sofia igen om vi skulle sälja eller köpa något mera. Vi har rekommenderat Sofia till flera av våra vänner. Läs mer
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-02-19

Absolut toppklass! Mycket kompetent, trevlig och erfaren. Pigg och glad och precis lagom säljande. Jag kan varmt rekommendera Sofia! 😊👍🏻 Läs mer
  • Boris K
    Boris K skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-02-18

Trevlig! Vänligt bemötande. Kände mig nöjd. Läs mer
  • Per G skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-02-14

Sålt bostadsrätt, hon hade koll på marknaden, kontakter med ev. Köpare. Kunnig, personlig, trevlig och säker. Förtroende ingivande, mycket duktig på sitt arbetet Läs mer
  • Sven R skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-02-12

Köpare till bostadsrätt
    mycket trevligt bemötande
    Skulle gärna anlita Sofia om jag säljer min lgh Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-01-29

Sofia har varit oerhört hjälpsam och trevlig hela vägen. Hon har dessutom varit mycket tillgänglig och omtänksam. Det har varit en fröjd att ha henne som mäklare! Läs mer
  • Fanny S
    Fanny S skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-01-14

Sofia sålde vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med hur hon hanterade hela processen, det kändes tryggt hela vägen. Snabb respons, noggranhet och ett stort engagemang! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Göran E skrev om Sofia Persson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-01-10

Sålt radhus. Trevligt och glatt bemötande. Ordning och reda. Hade dock förväntat mig att hon skulle fått spekulanterna att bättre förstå mervärdet med det aktuella objektet. Ett liknande objekt gick direkt efteråt för 0,5 MSEK över priset för vårt objekt. Läs mer
    2019-01-14 Sofia P svarar Göran E
    Hej Göran! Tack för ditt omdöme! Det är inte helt ovanligt att säljare och köpare har olika bild av ett objekt och att de värderar det olika. Här har samma personer tittat på båda radhusen och uppfattat skillnader som även avspeglar sig i slutpriserna.

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson