Malin Browall
Registrerad mäklare sedan 2009-05-20
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 88 Läs vad Malin Browall

• Ella L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-20

Sörby
    Malin är fantastisk! Varmhjärtad, extremt kompetent och har en fin känsla för timing. Mycket bra på feedback, grymt snabb, alltid vänlig och tillmötesgående. Oavsett om du ska sälja eller köpa så kan du känna dig trygg med Malin, hon får högsta betyg! Läs mer
  • Susanne F sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2020-05-15

Sörbyängen
    Sålt en bostad och trevligt bemötande, vi blev snabbt uppdaterad på dom intresserad köparna. Läs mer
  • Gerd A sålde sitt hus med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2020-04-27

Vintrosa
    Har sålt en villa. Blev bemött med stark empati och mycket personligt engagemang av mäklaren. Proffsigt agerande i själva försäljnings fasen och förhandlingen med den blivande kunden.
    Ett bra upplägg och kontinuerlig information gjorde oss trygga i processen.
    Jag är supernöjd! Läs mer
    2020-04-29 Malin B svarar Gerd A
    Tack! Blir glad av att läsa det du skrivit. :)
  • Christina W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2020-04-17

Adolfsberg
    Köpt en bostadsrätt 3 rok. Mycket trevliga och snabba svar i kommunikationen för att komma fram till visningstid, kontakt med säljaren och återkoppling till mig med svar.
    Lugn, trevlig och informativ enskild visning (pga Corona) där tid fanns att titta ordentligt och få frågor besvarade.
    Professionellt möte vid avtalsskrivning med bra struktur och genomförande och användbara tips om hur vi kunde kommunicera (säljare-köpare) om eventuella saker som skulle kunna lämnas kvar/köpas av mig.
    Ett vänligt, professionellt och intresserat bemötande med hög servicekänsla och utan för mycket "insäljande" sätt. Läs mer
    2020-04-29 Malin B svarar Christina W
    Tack Christina :). Blir otroligt glad av att läsa det du skrivit.
    Är övertygad om att du komma trivas otroligt bra i lägenheten som du köpt.
  • Matilda P köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-02

Sörby
    Köpte vår första lägenhet. Malin var tydlig och lättillgänglig när vi hade frågor eller behövde få kontakt. Hon har ett vänligt bemötande och upplevs engagerad! Läs mer
  • Fabian J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-02

Sörby
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Malin och jag kan inte vara nöjdare. Rak, snabb, kommunikativ är precis de egenskaper man önskar hos en mäklare och jag kan verkligen rekommendera Malin om du går i säljtankar. Läs mer
    Malin B gillar detta
  • Sandra A köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-15

Centralt/Eklunda/Sörby
    Malin är en väldigt trevlig, ärlig och genuin tjej! Hon är lätt att få tag på och svarar alltid fort. Jag köpte min första lägenhet av henne och hon fanns till som stöd och hjälpte under hela processen.

Jag kommer garanterat ta hjälp av Malin om jag ska sälja min bostad framöver.! Läs mer
  • Synnöve S
    Synnöve S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-10

Ladugårdsängen
    Loggatan 6 i Örebro
    Malin är lättsam o kunnig, lätt att få kontakt med.
    Har skött affären utmärkt hitintills.
    Håller alltid tiden för återuppringning, även om besked blivit framflyttat, mkt bra. Läs mer
  • Malin H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-07

6:a
    Centralt
    Proffsig, engagerad och klok. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Angelica B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-04

Centralt väster
    Malin har hjälpt till med försäljning av en bostadsrätt. Malin är proffsig, kunnig, snabb. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson