Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Örebro Malin Browall
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 68 kunder tycker om Malin Browall

• Nils Åke W skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Blir lite tjatigt. Har svarat för en månad sedan i det uppföljningsverktyg som användes då. Har även fått ett telefonsamtal där jag förklarade samma sak. Jag har svarade att jag var nöjd. Nilsåke son Pär Läs mer
    2018-12-12 Malin B svarar Nils Åke W
    Tack Pär, jag håller med dig, har förstått att det skickas utvärderingar från flera håll där mäklaren ska bli bedömd. Jag har tagit del av era fina betyg tidigare, tack för det :).
  • Emma V skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpt bostadsrätt, lägenhet. Blivit bemött vänligt och professionellt. Läs mer
  • Niklas F skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Malin hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Trots sval marknad så lyckades hon få fram en köpare som ledde till en snabb och smidig affär.

5 av 5! :) Läs mer
  • Catharina C skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Malin var mycket personlig och förtroendeingivande. Hon förklarade alla steg i köpet och hjälpte oss genom köpet. Läs mer
  • Abbe J
    Abbe J skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi har haft jättebra bostads affär med er och vi är mycket nöjda med bemötande som fick från er
    Tack så mycket Läs mer
  • Alexandra M skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Malin levde upp till våra förväntningar och de var höga - vi har använt Mäklarhusets tjänster tidigare och vi har varit väldigt nöjda. Malin är rak i sin kommunikation, ärlig, lätt att få kontakt med och mycket serviceminded. Läs mer
  • Niklas M skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Att ha Malin som mäklare är något som jag vill uppmana fler att få uppleva. Det är enkelt att sammarbeta med Malin, hon upprättar tidplan, ordnar och tänker på allt! Håller en bra nivå på återkoppling av potentiella köpare, och håller på ett effektivt sätt ihop processen från början till slut. Läs mer
  • Carina K skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Kan varmt rekommendera Malin Browall. Hon gör ett väldigt bra jobb. Hon är toppenbra. Läs mer
  • Mårten F
    Mårten F skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket nöjda med bemötande vid försäljning av vår bostadsrätt, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eva J skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
    Fullt nöjd! Alltid snabb återkoppling. Proffsig handläggning rakt igenom. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson