Läs vad 98 Läs vad Malin Browall

• 2020-12-28
    vi sålde en bostadsrätt och är nöjda
    Aina F
    • 72.0 m²
    • Sörby
  • 2020-12-26
    Som köpare tycker jag Malin skötte allt toppen från start till mål.
    Visning av objektet var anpassad till rådande omständigheter och bra.
    Påläst, ärlig och väldigt hjälpsam.
    Håller en bra uppdaterad under hela processen från första kontakt fram tills allt är klart.
    Carl J
    • 54.0 m²
    • Rynningeåsen
  • 2020-12-20
    Malin var engagerad, påläst och väldigt trevlig.
    Köpet var smidigt och kommer garanterat anlita Malin den dagen jag skall sälja😊
    Martin J
    Martin J
    • 75.5 m²
    • Rosta
  • 2020-12-06
    Det tog bara 1,5 vecka från det att beslut om försäljning fattats till det att lägenheten sålts. Detta bevisar att Malin är effektiv, flexibel, kunnig och på tårna! Jag kan varmt rekommendera Malin. Både säljare och köpare är nöjda.
    Sara O
    • 57.0 m²
    • Öster
  • 2020-12-03
    Bara bra att säga! Kunnig, trevlig och effektiv, kan varmt rekommenderas.
    Ulrika B
    • 75.0 m²
    • Väster Park
  • 2020-11-10
    Jag har köpte en 2:a i Örebro. Malin har varit väldigt bemötande genom hela processen, vilket har uppskattats otroligt mycket då detta är första bostaden jag köper.
    Clara F
    • 51.0 m²
    • Ormesta
  • 2020-11-09
    Jag har köpt en bostadsrätt. Malin är glad och positiv och ger ett bra intryck. Väldigt enkelt och hon gav bra information.
    Agneta A
    • 4:a
    • 101.0 m²
  • 2020-11-07
    Sålt två bostadsrätter med Malin Browall och varit lika nöjd båda gångerna. Malin är alltid lätt att kommunicera med, svarar snabbt på frågor och har ett gott bemötande. Hon upplevs som ärlig och pålitlig. En utmärkt mäklare!
    Petra I
    • 4:a
    • 101.0 m²
  • 2020-10-13
    Malin är helt fantastisk som mäklare då hon hjälpte mig sälja min bostadsrätt.
    Hon var inkännande i hur jag ville ha det med försäljningen, samt väldigt koncis i hur bostadsmarknaden ser ut idag.
    Hon är ödmjuk, vänlig och har en ett speciellt sätt att bemöta alla i sin närhet.
    Proffsig från början till slut av försäljningen, rekommenderar alla som ska sälja att välja Malin som sin mäklare.
    Jag är oerhört glad över att ha fått all den hjälp jag behövde under hela processen.
    Branka H
    • 78.0 m²
  • 2020-10-12
    Vi använde oss av Malin när vi sålde vår bostadsrätt. Vi upplevde Malin som mycket engagerad, noggrann, trevlig och genuint intresserad. Hon höll oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen och lyssnade in och gav råd kring våra önskemål på ett förtroendeingivande sätt. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar på en mäklare (och mer därtill). Vi kan varmt rekommendera Malin för andra som går i säljtankar.
    Zanna W
    • 78.0 m²
    • Öster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte