Malin Browall

Malin Browall

Malin Browall är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Malin Browall har varit registrerad mäklare sedan 2009-05. Malin Browall har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Browall har haft 46 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 145 Läs vad Malin Browall

• Sörbyängen
    2022-09-24 Verifierad kund
    Lugn, trygg och pålitlig mäklare som levde upp till våra förväntningar. Ett proffs💪🤩!
    • Centralt väster
    2022-09-16 Verifierad kund
    Vi kunde inte vara mer nöjda med Malin som mäklare! Väldigt förtroendeingivande och lyssnade verkligen in våra önskemål samtidigt som hon var ärlig hennes professionella bedömning. Vi skulle rekommendera Malin till alla!
    • Öster
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jag vart bemött otroligt bra. Och Malin hade alla svar som man fundera på och mycket bra återkoppling och jag kommer anlita Malin igen om jag ska sälja
    • Centralt / Öster
    2022-09-09 Verifierad kund
    Malin har ett väldigt bra och professionellt bemötande. Lyhörd, engagerad och förtroendeingivande. Väldigt flexibel och lätt att nå vilket skapar bra förutsättningar för en lyckad försäljning. Kan absolut rekommendera Malin.
    • Centralt / Öster
    2022-09-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande! Hon förklarade informationen kring köpet noggrant och kunde svara på mina frågor.
    • Slussen
    2022-09-08 Verifierad kund
    Det var enkelt att samarbeta med Malin. Gav bra råd och förslag samtidigt som hon lyssnade. Allt gick smidigt från början till slut.
    • Almby
    2022-08-30 Verifierad kund
    100 % nöjd. Malin är kompetent, engagerad och förtroendeingivande. Hon är effektiv och har social kompetens. Kan med varm hand rekommendera henne.
    • Centralt
    2022-08-24 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, snabb och professionell mäklare! Lätt att nå och har koll på viktiga frågor.
    • Centralt/Sörby
    2022-07-31 Verifierad kund
    Malin var mycket lätt att få tag i. Hon svarade snabbt och hon fick mig att känna mig trygg i att ställa alla frågor och att inga frågor var konstiga eller dumma. Malin var mycket proffesionell och positiv. Jag var mycket frustrerad under budgivningen och Malin hanterade mig utan att jag tappade förtroendet. Hon svarade lika tålmodigt varje gång jag ringde.
    Det kändes på Malin som att hon tog reda på vilka vi var och pratade och berättade om Örebro på det sättet som vi hade behov av. Vi hade aldrig varit i Örebro.
    Tack och vår familj kommer kontakta Malin igen☀️
    • Norr
    2022-07-30 Verifierad kund
    Jag hade inga förväntningar alls när jag träffade Malin första gången, men blev direkt övertygad att anlita henne. Trevlig och ödmjuk. Skulle anlita henne alla dagar i veckan igen!
    Enkel att ha att göra med och otroligt hjälpsam! 5/5