Malin Browall
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 84 Läs vad Malin Browall

• Matilda P köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-02

Sörby
    Köpte vår första lägenhet. Malin var tydlig och lättillgänglig när vi hade frågor eller behövde få kontakt. Hon har ett vänligt bemötande och upplevs engagerad! Läs mer
  • Fabian J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-02

Sörby
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Malin och jag kan inte vara nöjdare. Rak, snabb, kommunikativ är precis de egenskaper man önskar hos en mäklare och jag kan verkligen rekommendera Malin om du går i säljtankar. Läs mer
    Malin B gillar detta
  • Sandra A köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-15

Centralt/Eklunda/Sörby
    Malin är en väldigt trevlig, ärlig och genuin tjej! Hon är lätt att få tag på och svarar alltid fort. Jag köpte min första lägenhet av henne och hon fanns till som stöd och hjälpte under hela processen.

Jag kommer garanterat ta hjälp av Malin om jag ska sälja min bostad framöver.! Läs mer
  • Synnöve S
    Synnöve S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-10

Ladugårdsängen
    Loggatan 6 i Örebro
    Malin är lättsam o kunnig, lätt att få kontakt med.
    Har skött affären utmärkt hitintills.
    Håller alltid tiden för återuppringning, även om besked blivit framflyttat, mkt bra. Läs mer
  • Malin H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-07

Centralt
    Proffsig, engagerad och klok. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Angelica B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-04

Centralt väster
    Malin har hjälpt till med försäljning av en bostadsrätt. Malin är proffsig, kunnig, snabb. Läs mer
  • Rola D köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-02

Mellringe
    Jag har Köpt en lägenhet , trevligt bemötande av både mäklaren , fick snabba svar, var tillgänglig, hade snabba svar på alla funderingar och frågor kring lägenheten, köpet var hanterat på ett mycket professionellt sätt av mäklaren . Läs mer
  • Camilla E köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-02

Centralt
    Köpt vår första bostadsrätt tillsammans och affären har skötts rakt igenom mycket professionellt av Malin på Mäklarhuset!
    Tack för ditt fina engagemang! 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Nemilla L
    Nemilla L skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2019-07-20

Ger det absolut bästa betyget till Malin som med sitt genuina och professionella engagemang hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi valde Malin bland flertalet mäklare eftersom vi i första mötet med henne fick ett otroligt förtroende utifrån vår sammantagna bedömning av det Malin förmedlade. Malin har under hela processen varit kunnig, tillgänglig, tillmötesgående och sist men inte minst supertrevlig 😄 Stort tack till Malin och Mäklarhuset från Nemilla och Payman Lihon Läs mer
  • Rickard Å
    Rickard Å skrev om Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro

2019-06-18

Alltid med ett leende! Vi tog hjälp av Malin när vi letade bostad i Örebro. Med högt ställda krav på både läge och objekt guidade Malin oss genom flera visningar. Vi hade många frågor och Malin svaren. Påläst, professionell och med glimten i ögat. Väldigt bra på återkoppling vilket vi uppskattat! Vi rekommenderar varmt både Malin och Mäklarhuset. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson