Victoria Kalkan fd. Forell-Groth
Registrerad mäklare sedan 2017-05-22
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 100 Läs vad Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

• Roger O sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-07-04

5:a
    Örebro
    Victoria hjälpte oss att sälja vårt radhus och hon va fantastisk på alla sätt. Allt ifrån bemötande till småtips inför försäljningen och även jobbet efter med att få försäljning i hamn. Vi rekommenderar verkligen Victoria! Läs mer
    Victoria K gillar detta
  • Johan O köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-18

Sörbyängen
    Väldigt hjälpsam och professionell. Läs mer
    Victoria K gillar detta
  • Frida A sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-14

Rynningeåsen
    Sålde vår bostadsrätt och tyckte Victoria gjorde ett strålande jobb. Hon lyssnade på våra önskemål och kom med relevant input där det behövdes. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Victoria starkt! Läs mer
    Victoria K gillar detta
  • Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-14

5:a
    Ormesta
    Köpte ett radhus genom Victoria och fick ett mycket professionellt bemötande, både på plats och genom mail då hon alltid var nåbar och besvarade frågor vi hade snabbt! Läs mer
    Victoria K gillar detta
  • Simon B sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-12

Rynningeåsen
    Victoria var riktigt grym och lyssnade verkligen på vad vi ville och sedan genomförde hon det. Läs mer
    Victoria K gillar detta
  • Christoffer U köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-11

4:a
    Ormesta
    Vi har köpt lägenhet i Örebro, även om Vi aldrig träffat Victoria så har hon hjälpt till med både få ihop en snabb affär samt med lånelöfte. Läs mer
    Victoria K gillar detta
  • Mikael S köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-02

4:a
    Rynningeåsen
    Vi har köpt en bostadsrätt. Victoria mötte oss på bästa sätt och levde upp till våra förväntningar om saklighet och att ha information.Det var en snabb affär men hittills allt väl Läs mer
    Victoria K gillar detta
  • Linda B sålde sitt hus med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-05-15

Sticksjö
    När jag sålde min villa anlitade jag Victoria. Hon tog sig an uppdraget med ett fantastiskt engagemang, härlig drivkraft och gav stöd och uppbackning från början till slut. Tryggt, roligt och lyckat på alla sätt. Jag hade höga förväntningar, men dessa överträffades. Jag ger mina varmaste rekommendationer!
    Linda, Norra Sjöbacken 4 Läs mer
    Victoria K gillar detta
  • Therese H köpte sitt hus med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-05-15

Sticksjö
    Det var allt toppen! Allt från visning, till att få information, tillgänglighet osv. Väldigt trevlig och bra att ha att göra med! Proffsig mäklare med känsla för service och väldigt varm och tillmötesgående! Läs mer
    Victoria K gillar detta
  • Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2020-05-10

Centralt/Öster
    Vi tog hjälp av Victoria för att sälja vår bostadsrätt. Från första mötet gav hon ett kunnigt och professionellt intryck. Genom hela processen har Victoria visat på genuint intresse för oss som kund. Hon är väldigt öppen, trevlig och ärlig. Jag rekommenderar Victoria varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson