Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

Victoria Kalkan fd. Forell-Groth är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Victoria Kalkan fd. Forell-Groth har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Victoria Kalkan fd. Forell-Groth har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Victoria Kalkan fd. Forell-Groth har haft 22 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 112 Läs vad Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

• köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-10-30
    Köpt bostadsrätt och har fått ett proffsigt och serviceinriktad hjälp från Victoria.
    Vi är mycket nöjda med hur allt har gått till.
    2020-10-30
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och har på kort varsel kunnat få till en extra visning.
    Mäklaren har varit kunnig och svarat på alla frågor vi haft. Har levt upp till alla förväntningar vi hade.

Totalt sett en mycket bra upplevelse. Tack Victoria.
    • Centralt Väster
    2020-10-27
    Köpt en bostadsrätt
    Kan bara ge FEM plus till Victoria
    Väldigt hjälpsam o trevlig 😅👌🏻
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-10-15
    Hej
    Vi har sålt en lägenhet genom Victoria. Hon är toppen på alla sätt o viss. Hennes bemötande, återkoppling och kometens får högsta betyg av oss. Hon är super duktig.
    • Södra Ladugårdsängen
    2020-09-29
    Lyhörd och kunnig mäklare som guidar en på bästa sätt!
    • Södra Ladugårdsängen
    Mycket nöjd
    • Södra Lindhult
    2020-09-13
    Radhus
    Väldigt bra, hon guida en genom köpet.
    Framförallt var hon JÄMT tillgänglig på telefonen, vilket jag kanske tyvärr utnyttja lite väl mycket.
    2020-09-11
    Rekommenderas starkt!
    Allt flöt på från början till slut, lyhörd och tillgänglig under hela säljprocessen.
    Victoria levde verkligen upp till våra förväntningar.
    • Sörby / Eklunda
    2020-09-11
    Sålde en lägenhet via Victoria. Hon hade bra kommunikation genom processen så att jag hela tiden var uppdaterad om vad som hände. Victoria hade alltid ett glatt och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.
    • Sörbyängen
    2020-08-31
    Victoria sålde en etta i Sörbyängen åt mig. Det fungerade smidigt för det mesta även om det blev en del missförstånd mellan oss. Ibland gjorde Victoria slarvfel, som när jag önskade några ändringar i annonsen och hon sedan skickade tillbaka med samma stavfel som tidigare. Någonting jag tyckte om var när Victoria var uppriktig med mig om vad hon trodde kring försäljningen och prissättning.