Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

Victoria Kalkan fd. Forell-Groth är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Victoria Kalkan fd. Forell-Groth har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Victoria Kalkan fd. Forell-Groth har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.9. Victoria Kalkan fd. Forell-Groth har haft 7 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 118 Läs vad Victoria Kalkan fd. Forell-Groth

• sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-08-05 Verifierad kund
    Victoria är verkligen en seriös och professionell mäklare. Under hela processen har hon varit både tillgänglig.
    Mycket nöjd med Victorias arbete, henne rekommenderar jag gärna!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-07-01 Verifierad kund
    du har jobbat mycket bra. vi kommer att rekommendera andra
    2022-07-01 Verifierad kund
    Är supernöjd med mäklaren!
    Bra bemötande, alltid trevlig med ett gott humör med mycket bra uppföljning tillbaka till mig som kund.
    Är otroligt nöjd med allting, tror inte jag kunde fått en bättre mäklare.
    Så kunnig och så professionell på sitt yrke!
    • Mellringe
    2022-06-05 Verifierad kund
    Mäklaren var jätte snäll och hjälpsam.
    Mäklaren förklarade på bra sätt alla situationer.
  • skrev om Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    2022-05-28 Spontant omdöme
    Gjorde min försäljning med hjälp av Victoria, redan från första samtal märktes det att hon var väldigt skarp och duktig på det hon gjorde. Victoria kunde bemöta mina höga och låga funderingar under försäljningens gång. Dessutom så har hon alltid varit ärlig och realistisk genom hela processen vilket har varit något jag verkligen uppskattat. Plus i kanten är att hon är trevlig och lättsam!

Tvekar du på vilken mäklare du ska välja? Välj Victoria! ⭐️
    • Väster
    2021-09-16 Verifierad kund
    Väldans trevlig och lätt att prata med.
    2020-10-30 Verifierad kund
    Köpt bostadsrätt och har fått ett proffsigt och serviceinriktad hjälp från Victoria.
    Vi är mycket nöjda med hur allt har gått till.
    2020-10-30 Verifierad kund
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och har på kort varsel kunnat få till en extra visning.
    Mäklaren har varit kunnig och svarat på alla frågor vi haft. Har levt upp till alla förväntningar vi hade.

Totalt sett en mycket bra upplevelse. Tack Victoria.
    • Centralt Väster
    2020-10-27 Verifierad kund
    Köpt en bostadsrätt
    Kan bara ge FEM plus till Victoria
    Väldigt hjälpsam o trevlig 😅👌🏻
    2020-10-15 Verifierad kund
    Hej
    Vi har sålt en lägenhet genom Victoria. Hon är toppen på alla sätt o viss. Hennes bemötande, återkoppling och kometens får högsta betyg av oss. Hon är super duktig.