Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Örebro Peter Sjölinder
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 109 Läs vad Peter Sjölinder

• Birgitta V skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-06-12

Sålt ett renoverat 1700-tals hus med tillhörande garage/verkstad.
    Fick ett bra intryck vid vårt första möte som bestod under hela processen.
    Förväntningarna infriades till 100 %.
    Upplevelsen är positiv från början till slut. Läs mer
  • Ralph M skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-06-12

Här sålt ett renoverat 1700-talshus med tillhörande garage/verkstad.
    Fick ett gott intryck av mäklaren vid vårt första möte som bestod under hela processen.
    Förväntningarna var att hitta en köpare som satte värde på detta lite speciella objekt. Tycker att mäklaren på ett bra sätt kunde beskriva för kunderna objektets fördelar och möjligheter.
    Sammanfattningsvis gick säljprocessen smidigt och motsvarade våra förväntningar. Läs mer
  • Håkan A skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-05-10

Sålt mitt hus som jag även köpte av Peter för 11 år sedan . Tycker jag har fått ett trevligt och proffsigt bemötande vid båda tillfällena därför tog jag kontakt igen har bara gott att säga om honom . Är lite risig just nu hoppas jag uttryckte mig tydligt nog Läs mer
  • Jim-ronny J skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-05-10

mycket kunnig på sitt område, rekommenderas starkt Läs mer
  • Maria N skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-05-08

Vi köpte ett hus på landet. Mäklaren gav ett lugnt och stabilt intryck, ärlig mot oss om husets skavanker vilket skapade ett bra förtroende.

Höll kontakt med oss vid budgivningen på ett bra sätt och hade bra möten vid kontaktskrivningarna. Läs mer
  • Emma K skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-05-08

Vi köpte hus ute i Slyte! Peter var väldigt professionell under hela vårt samarbete. Han gjorde så både jag och min sambo kände oss trygga kring detta hus köp. Vi är mycket nöjda med våran bostad idag. Mvh Emma Läs mer
  • Anna W skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-04-12

Oerhört trevlig att ha att göra med! Varm och ödmjuk i sin framtoning samt kunnig och lyhörd, vilket gjorde att vi kände fullt förtroende när vi skulle sälja vår villa. Skulle lätt anlita Peter igen om det blev aktuellt. Läs mer
  • Emma B skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-04-12

Pater var hjälpt oss att båda köpa och sälja vår villa och det finns ingen annan mäklare jag hellre skulle anlita. Han är erfaren och vet vad han pratar om samtidigt som han alltid gör sitt yttersta för sina klienter. En stjärna! Läs mer
  • Aikaterini B skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2018-12-11

Peter har varit stöd för oss båda vid köp och sälj av vårt hus. Professionell bemötande och hjälp med en gedigen kunskap av marknaden. Läs mer
  • Margareta L skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2018-11-18

Vid försäljningen av vår villa var Peter mycket professionell och trevlig. Skickade relevant information under försäljnings processen. Tät kontakt under visning och budgivning. Rekommenderad varmt !! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson