Peter Sjölinder

Peter Sjölinder

Peter Sjölinder är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Peter Sjölinder har varit registrerad mäklare sedan 1996-03. Peter Sjölinder har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Sjölinder har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

211 omdömen om Peter Sjölinder

Sedan starten hos Reco 2015
Lars Göran B
Adolfsberg

Peter Sjölinder har genom hela processen visat ett stort engagemang i vår försäljning. Han har lyssnat av våra önskemål och kommit med förslag på bra åtgärder.

Arthur J
Adolfsberg

Högst professionell!

Anders J
Gamla Hjärsta

Vi är oerhört nöjda med det stöd vi fått vi försäljning. Framförallt Peters långa och gedigen kunskap efter många år i branschen. Vi har fått ett personligt och proffesionellt bemötande och under hela försäljningen.Vi kan inte önska mer och rekommendera honom till nya uppdrag. Mvh Karin o Anders Jansson

Edip Y
Adolfsberg/Nasta

En mycket trevlig och hjälpsam mäklare, vi är nöjda av hans sammarbete.

Birgitta B
Adolfsberg/Nasta

Vi uppfattar Peter som mycket professionell i sin yrkesroll. Han inger förtroende, är rak och tydlig. Han lyssnar på oss som kunder och bemöter på ett inkännande sätt. Han stämmer av och följer upp vilket gör att man känner sig trygg i den ovana säljprocessen. Birgitta och Peter

Inger Q
Hovsta

Han har ett lugnt och tryckt bemötande lyssnar på mig som säljare. Har proffsigt hjälpt mig igenom processen känns att han har erfarenhet

Kajsa H
Hovsta

Superbra och trevlig. Genuint intresserad i både säljare och köparen

Carl S
Hovsta

Väldigt trevlig och bemötande. Levde upp till förväntan och hade en bra dialog med oss köpare

Nina M
Lillån

Vänligt och professionellt bemötande. Lättillgänglig och bra på att återkoppla. Flexibel och inlyssnande. Mina förväntningar var höga vad gäller mäklarens kompetens och hur det skulle gå med försäljningen av mitt hus. Trots att det egentligen var mer köparens marknad en säljarens pga höga räntor och många objekt till salu så var jag inställd på att få minst utgångspris då jag annars valt att bo kvar. Jag upplever att jag fick bra råd gällande hur vi skulle gå tillväga med annonsering och visningar och min uppfattning av...

Hans Z
Tångsätter/Asker

Trevligt bemötande och relativt förtroendeingivande för att vara mäklare!