Peter Sjölinder
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-11

Läs vad 121 Läs vad Peter Sjölinder

• Berit F sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-15

Brickeberg
    Mycket duktig, seriös och trevlig mäklare! Läs mer
  • Magnus W köpte sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-12

Näsby
    Smidigt bemötande. Ordnade snabbt en personlig visning och framförde snabbt och korrekt våra önskemål till säljarna så att det blev en smidig affär. Läs mer
  • Stefan S sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-12

Sörby
    Vi har både sålt och köpt en villa i år och då hade vi Peter Sjölinder som mäklare vilket vi är glada för.
    Han var professionell och personlig på samma gång och vi har stort förtroende för honom. Alltid tillgänglig.
    Redan då vår kontakt inleddes så fick vi stort förtroende för honom och det förändrades inte under affärernas gång. Läs mer
  • Tord L sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-11

Nydalen
    Strandnära hus vid Vätterns östra kust

Peter Sjölinder är en gammal god vän till mig. Fick rekommendation om att anlita Peter av grannar i Nydalen

Peter skötte hela processen mycket professionellt. Vi kände oss som säljare MYCKET trygga med Peters informationer och handlingar. Förväntningar på Peter uppfylldes till100%!

Peter inger ett lugn i sitt arbete och ingenting kändes oklart eller på något vis konstigt. Kommer med största glädje både kanske anlita men helt säkert rekommendera Peter för min omgivning!
    Tack Peter för ett gediget arbete och ett mycket fint bemötande!! Läs mer
  • Robert D sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-11

Adolfsberg
    Väldigt förstående och hjälpsam. Kändes som Peter verkligen la ner sin själ i att hjälpa till på alla sätt och vis. Läs mer
  • Per Olof A sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-10

Övre Alntorp
    Peter har varit ett vid försäljningen av vårt fritidshus Läs mer
  • Ingeborg A sålde en tomt med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-10

Lillån
    Vi har sålt en tomt genom Peter. Vi blev utmärkt bemötta . Våra förväntningar infriades . Han var väldigt trevlig och svarade på våra frågor . Läs mer
  • Åsa-Hanna H skrev om Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-09-22

Vi anlitade Peter för att sälja vårt hus och är så nöjda! Peter har lång erfarenhet av branschen, det märks tydligt. Han är en varm person, proffsig, inger förtroende och är lugn, vilket känns tryggt både för säljare och köpare vid en stor affär. Vi är otroligt nöjda, från början till slut! Läs mer
  • Torbjörn Roland F sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-08-25

Närkesberg Berg
    Bara bra allt var perfekt och mycket bra årdnat Läs mer
  • Sven-arne G sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro

2019-08-24

Hovsta
    Vi sålde huset och det sköttes snabbt proffsigt och med ett bra, trevligt bemötande på det bästa sättet. Vi är såå nöjda ! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson