Peter Sjölinder

Peter Sjölinder

Peter Sjölinder är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Peter Sjölinder har varit registrerad mäklare sedan 1996-03. Peter Sjölinder har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 149 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Sjölinder har haft 36 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 149 Läs vad Peter Sjölinder

• köpte sin stuga med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    • Gäddviken vid Väringen
    2021-06-30
    Allt fungerade bra med köpet av sommarstugan! Peter är smidig, lyhörd och förtroendeingivande.
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
    • Gäddviken vid Väringen
    2021-06-23
    Vi blev bemötta vänligt och respektfullt. Han informerade väl och svarade på frågor vi hade. Han höll oss uppdaterade.
    • Hagaby
    2021-06-22
    Vi fick ett mkt trevligt bemötande. Bra information om processen vid husförsäljning. Hade god förmåga att skapa lugn hos oss vid olika frågor. Lätt att föra ett samtal utan att känna sig stressad. Man kände ett stort förtroende för Peters förmåga att hjälpa oss med vår husaffär. Särskilt viktigt för oss eftersom det var första gången vi sålde ett hus.
    Tack så mycket Eva! Kul att jag kunde hjälpa er och att allt gick så bra! Peter Sjölinder
    • Hagaby
    2021-06-21
    Toppklass! Bra service och seriös mäklare, kändes tryggt att köpa via Peter. Rekommenderar.
    2021-06-16
    Peter är en erfaren och kunnig mäklare. Man känner sig väl omhändertagen och i trygga händer
    2021-06-14
    Jag och min man fick hjälp av Peter Sjölinder med att sälja våran villa. Vi uppskattade hans erfarenhet, kompetens och engagemang . Vi fick stort förtroende för Peter . Vi är mycket nöjda med hur hela försäljningen gick till.
    Vi kan varmt rekommendera Peter till andra.
    2021-06-14
    Hade tidigare haft mycket god hjälp av Peter i samband med fastighetsaffärer. Han är "outstanding" när det gäller bemötande och tillgänglighet oavsett om vi är säljare eller köpare. Min fru och jag har erfarenhet av Peter i båda dessa roller!.
    Han har mycket lång erfarenhet, har mycket stor kunskap, inger lugn och stressar inte fram förhastade beslut. Han finns med under hela processen.
    • Gamla Hjärsta
    2021-06-07
    Mycket bra och proffsigt bemötande från Peter.
    Peter har både lyssnat på oss och levt upp till våra förväntningar.
    • Gamla Hjärsta
    2021-06-07
    Peter skötte försäljningen av vårt hus bra. Han är lugn och saklig som person, inger att mycket bra intryck.
    • Bettorp
    2021-06-01
    Jag köpte ett hus i Lillån Örebro. Sjuk bostadsmarknad just nu men Peter var väldigt smidig att ha och göra med.