Fred Rehn Janowicz

Fred Rehn Janowicz

Fred Rehn Janowicz är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Fred Rehn Janowicz har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Fred Rehn Janowicz har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.9. Fred Rehn Janowicz har haft 59 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 173 Läs vad Fred Rehn Janowicz

• köpte sin stuga med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Delebäckstorp
    2022-08-02 Verifierad kund
    En mäklare som verkligen kan sin roll och som förstår att kunden är den viktiga personen!
    Hans bemötande är bara att gratulera till!
    Det är andra gången jag har med Fred att göra när det gäller fastighetsaffärer!
    Var rädd om en sån klippa!
    Vänligen Bengt//
  • köpte en tomt med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Ervalla
    2022-07-29 Verifierad kund
    Väldigt seriös och serviceinriktad trots att han var på semester.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Almby/Näsby
    2022-07-19 Verifierad kund
    Snabb och tydlig kommunikation. Trevligt!
  • sålde sin stuga med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Furunäs
    2022-06-27 Verifierad kund
    Det bästa med Fred Rehn Janowicz, är att han är saklig kunnig trevlig.
  • sålde sin stuga med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Furunäs
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jätte bra och trevlig lung och saklig och tydlig när vi pratade att han hörde av sig i mellan åt hur det gick med försäljningen så vi är jätte nöjda
  • Jonny B
    köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Vintrosa
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig.
    Han uppfyllde alla mina förväntningar.
    Lätt och smidigt han tog sig tid då vi hade tid och möjlighet.
    Absolut toppklass.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Brickeberg
    2022-06-20 Verifierad kund
    Fred är mycket engagerad och tillmötesgående. Han är väl insatt i marknaden och vad som behöver ordnas för en lyckad försäljning. Jag hade stora förväntningar på min mäklare och Fred levde verkligen upp till dem. Fred får mitt bästa betyg, han är trevlig och proffsig i sitt agerande och skötte sina åtaganden på ett väldigt bra och smidigt/effektivt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Ekeby-Almby
    2022-06-16 Verifierad kund
    Fred är mycket trevlig och lugn! Väldigt duktig och lyhörd och snabb på återkoppling. Väldigt proffsig från start till avslut av försäljningen av våran bostad. Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Brickeberg
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Han var väldigt tillmötesgående med allt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Pålsboda
    2022-06-05 Verifierad kund
    Intresserad, hjälpsam trevlig. Väldigt trevlig. Kan rekommendera honom till andra.