Läs vad 86 Läs vad Fred Rehn Janowicz

• 2021-01-15
    Professionell mäklare som gjorde att allt gick väldigt enkelt
    Kornelija P
    • Södra Ladugårdsängen
  • 2021-01-10
    Sålde bostadsrätt på Termikgatan i Örebro innan visning och det gick fort och smidigt! Väldigt nöjd med såväl pris som bemötande och Freds professionalism. Han levererar och gör det bra! Kom i kontakt med honom via gemensam bekant. Rekommenderas verkligen!
    Josef M
    • 50.7 m²
    • Södra Ladugårdsängen
  • 2021-01-10
    Effektiv, professionell, flexibel och trevlig mäklare som sätter verkligen vill att kunden ska få till en bra affär.
    Sanna S
    • 59.0 m²
  • 2021-01-04
    Lägenhet
    Han är väldigt trevlig människa o mycket bra bemötande.
    Madjid G
    • Rynningeåsen
  • 2021-01-02
    Vi har sålt en bostadsrätt via Fredrik och han har varit helt underbart på alla sätt. Föredömligt bemötande på allt. Jag kommer definitivt rekommendera honom till alla som jag känner
    Ashraf G
    • Rynningeåsen
  • 2020-12-20
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Fred. Han var fantastisk! Otroligt lyhörd och ärlig. Han var tillgänglig och fick mig att känna mig trygg under hela processen. Mycket professionell!
    Elisa G
    • 35.0 m²
  • 2020-12-11
    Vi köpte våran första bostad en lägenhet på väster. Mäklaren Fred fanns alltid tillgänglig för oss som budgivare och så småningom köpare.
    Vi kände oss trygga och nöjda med att ha honom som mäklare.

Rekommenderar!
    Emelie D
    • 80.0 m²
    • Mellringe
  • 2020-12-11
    Trevlig, effektiv och otroligt vig för sin ålder!
    Daniel T
    Daniel T
    • 80.0 m²
    • Mellringe
  • 2020-11-30
    Fred är målinriktad när det gäller försäljningen, otroligt lyhörd och ser till så kunden är informerad och att man får en känsla att allt är i sin ordning samt att det kommer gå hela vägen.

Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera honom.
    Sabiha K
    • 58.6 m²
  • 2020-11-27
    Jag köpte en 2 rok där Fred bemötte mig väldigt behjälpligt och ytterst trevligt.
    Mikael B
    • 55.0 m²
    • Södra Lindhult
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte