Fred Rehn Janowicz

Fred Rehn Janowicz

Fred Rehn Janowicz är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Fred Rehn Janowicz har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Fred Rehn Janowicz har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 226 omdömen med ett betyg på 4.9. Fred Rehn Janowicz har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

226 omdömen om Fred Rehn Janowicz

Sedan starten hos Reco 2018
Anders N
Sörbyängen

Väldigt kunnig och kommunikativ. Hög social kompetens och löste snabbt frågor som kom upp under processen.

Saranda M
Sörbyängen

Rekommenderar starkt. Fred har varit väldigt tydlig från start med processen, lättsam att ha och göra med. Snabba svar.

Emma P
Köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
Lekeberg

Otroligt trevlig och förtroendeingivande från första stund! Hjälpte oss som förstagångsköpare med alla våra frågor och funderingar - kan inte vara annat än nöjda!

Jim S
Köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
Finnerödja

Mycket noggrann, hela affären har varit smidig och snabb.

Arnold S
Sörbyängen

Fred har bra tillgänglighet och svarar snabbt. Han tillhandahåller den information som efterfrågas och upplyser om relevanta detaljer inför bostadsköpet. Vi kände oss trygga genom processen och är som köpare väldigt nöjda med Fred.

Hanna R
Köpte sin stuga med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
Örebro

Fantastiskt bemötande, lätt att få tag på, tydlig och pedagogisk.

Gunvor E
Mellringe

Närvarande, personlig, professionell och engagerad

Annika L
Sörbyängen

Trevligt bemötande. Svarade snabbt när vi ville ha kontakt.

Marianne L
Sörbyängen

Vi har bemötts på bästa sätt av Fred Rehn Janowicz; öppet, lyssnade och konstruktivt. Fred Rehn Janowicz motsvarande alla våra krav på en mäklare. Tydlighet, inkännande bemötande och gedigen kunskap kännetecknar Fred Rehn Janowicz arbete som mäklare. Sammanfattningsvis kan sägas att Fred Rehn Janowicz är en topomäklare i ordets allra bästa bemärkelse.

Tommy L
Sörbyängen

Mycket trevlig och kunnig mäklare. Har stort förtroende för honom. Väldigt insatt i allt som har med husköp att göra.Kan verkligen rekommendera honom till dom som skall sälja sin bostad.