Fred Rehn Janowicz

Fred Rehn Janowicz

Fred Rehn Janowicz är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Fred Rehn Janowicz har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Fred Rehn Janowicz har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.9. Fred Rehn Janowicz har haft 72 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 118 Läs vad Fred Rehn Janowicz

• köpte sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    2021-07-13
    Bra och smidig bostadsaffär samt serviceinriktad personal.
    • Holmsjön
    2021-07-09
    Mäklaren var lyhörd och gjorde att allt flöt på otroligt enkelt.
    2021-07-07
    Trevlig , välkomnande.
    Fanns tillgänglig för att ge information Om vi ville men lät oss ta vår tid att titta på lägenheten.

Jag hade inga förväntningar.

Uppskattar att Fred var förstående då vi kände att vi behövde tid att ”fundera”, att budgivningen inte ”stressades fram” . Han sa att vi skulle gå hem och fundera och smälta objektet och vi hördes dagen efter.
    Fred var tillgänglig på telefon på kvällar och helger , jätte bra
  • köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Lugnet
    2021-06-14
    Rak, påläst......................................................................
  • Kevin M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    2021-06-02
    Köpte lägenheten med kort varsel och Fred gjorde det möjligt att göra en så snabb affär. Är nöjd som köpare
    2021-06-02
    Köpte en 2:a på Peppargatan i Örebro, Fred är mycket proffsig och gjorde affären snabb och smidig. Mycket nöjd
  • köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    2021-05-27
    Köpte villa i Almby, allt fungerade utmärkt!
    2021-05-27
    Försäljningen av vår villa kunde inte ha varit smidigare!
    Vi kände oss väl informerade hela vägen och är nöjda i alla avseenden!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    • Mellringe
    2021-05-20
    Vi har sålt lägenhet på Irisgatan,tre rum och kök! Fred har vari kanon! Trevlig och saklig ,och påläst.Allt har flytit på och vi har blivit uppgraderade hela tiden!Vi kan verkligen rekommendera Fred! En mycket sympatisk mäklare.mvh Thomas
    • Ervalla
    2021-05-18
    Bra bemötande och objektet såldes snabbt och enkelt.