Fred Rehn Janowicz
Registrerad mäklare sedan 2012-07-25
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 59 Läs vad Fred Rehn Janowicz

• Pontus P köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-07-14

Köpt hus på steneborgsvägen 24 vintrosa Läs mer
  • Lars A köpte sin stuga med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-07-02

2:a
    Sörviken
    Seriös och noggrann trots en litet objekt. Läs mer
  • Carolina T sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-29

Vintrosa
    Sålt mitt hus. Mycket bra bemötande och en god dialog hela tiden. Bra information och uppdateringar om läget. Levde upp till mina förväntningar och jag kände mig lugn och trygg under försäljningen med en känsla av att han ville ge mig bästa möjliga hjälp under en ganska omständig försäljning. Kände att mina önskemål och behov uppmärksammades och inget lämnades åt slumpen utan hela tiden ett gott samarbete och god kommunikation. Läs mer
  • Ako K sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-29

Vintrosa
    Väldigt tålmodig och klok mäklare. Har goda kunskaper och goda respons på frågor och finns tillgänglig när så krävs Läs mer
  • Madelene Y sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-18

Knarsta
    Fred hjälpte oss att sälja våran sommarstuga.
    Jag hade inte så många förväntningar, utan han skötte allt snabbt och smidigt. Vi behövde knappt fråga nånting, han fixade allt super snabbt. Fred är väldigt lugn. Känns väldigt säker på sin sak och vet vad han pratar om. Alltid tillgänglig känns det som. Inga frågor är för dumma. Väldigt hjälpsam! Läs mer
  • Ove A sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-17

Hjortkvarn
    Sålt en villa. (Dödsbo)
    Vart bemött på ett mycket bra och trevligt vis.
    Kan bara säga att jag är mycket nöjd!
    Med vänlig hälsning Ove Läs mer
  • Cathrine J köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-15

Hjortkvarn
    Jag har köpt min första bostad, ett litet hus. Bemötandet jag fick på både visningen, genom budgivning samt efterföljande kontakt med mäklare Fred har varit: vänligt, hjälpsamt, tillmötesgående och professionellt. Som nybörjare på att köpa hus har han gett mig bra råd och förslag. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Robert M
    Robert M köpte sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-15

Karlskoga
    Vi har köpt ett hus i Karlskoga. Fred Janowicz vår vår mäklare. Han visade stor kunnighet och engagemang. Hans viljan att hjälpa oss sträckte sig i de minsta detaljer. Mest viktig har varit hans anpassning till våra tider o behov. Hans rutiner anpassade även till rådande situationen i coronakrisen.
    Vi är mycket tacksamma och glada att kunna träffa honom o få all hjälp. Mvh Robert och Iwona Läs mer
  • Jan W sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-12

Karlskoga
    Fred har sålt vår villa.Fred har under hela affären på ett proffsigt och vänligt sätt hållt oss underrättade om hur försäljningen framskred vilket vi uppskattade mycket.Vår uppfattning om Fred är att han ,trots svåra tider,jobbade hårt för att få affären i hamn.
    HAN MOTSVARADE MED RÅGE DOM FÖRVÄNTNINGAR VI HADE. Läs mer
  • Björn Sebastian Thomas E skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-05-07

Fred hjälpte oss att sälja vårt hus under en tuff period för oss som var trötta nyblivna småbarnsföräldrar. Med mycket värme och ett fantastiskt bemötande blev processen så mycket enklare än vi kunnat föreställa oss. Fred är professionell och kunnig och har både köpare och säljare i fokus så att det blir bästa möjliga för samtliga. Fred har en stor empatisk förmåga och vi kommer anlita honom för framtida husköp och sälj. Läs mer
    2020-05-08 Fred J svarar Björn Sebastian Thomas E
    Hej Björn och Alva!
    Nöjet har helt och hållet varit på min sida, ni har varit fantastiska att jobba med :)
    Ha nu en riktigt fin sommar så ses vi snart igen!
    Mvh Fred
    Fred J gillar detta