Fred Rehn Janowicz
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 45 Läs vad Fred Rehn Janowicz

• Gunnar Å sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-22

Vintrosa
    Fred har varit seriös och lyhörd mot oss från första stund. Det inger förtroende för oss som kund. En husaffär är inte som ett inköp och en försäljning, vilken som helst.
    Man anlitar en mäklare, då man/vi inte har och kan inte ha all den kunskap som mäklare skaffat sig och byggt på.
    Fred uppvisar stor kunnighet och det har varit tryggt att samarbete med honom.
    Från oss har de bästa rekommendationer. Han kan sitt jobb! Läs mer
  • Inger K sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-20

Vintrosa
    Har sålt en villa. Vi har blivit bemötta på ett väldigt trevligt sätt. Fred har varit mycket tydlig och seriös. Har känt oss väldigt trygga hela tiden. Fått svar på våra frågor och bra rekommendationer. Läs mer
  • Annika L sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-14

Pålsboda
    Sålde ett större enplanshus.
    Redan första gången vi träffades kändes Fred helt rätt.
    Fred är en person som gör att man känner sig trygg med att ha lämnat över en så stor affär till. Empatisk, närvarande, tillit, och väldigt charmig. Lugn och sansad med alla sinnen i fullt fokus. Otroligt transparant, med det menar jag att Fred hela tiden har uppdaterat mig samt vad jag förstått av köparen att även om köparen har haft många frågor och undrat en massa så har Fred tagit god hand även om dem och svarat tålmodigt. Jag har och kommer fortsätta att rekomendera Fred och Mäklarhuset till andra som jag får höra av att de ska sälja.
    Tack Fred!
    Annika i Pålsboda Läs mer
    2020-03-16 Fred J svarar Annika L
    Stort tack för de fina orden!
    Det har varit jätteroligt att få vara delaktig i er försäljning :D
    Stort lycka till med lägenheten så ses vi snart igen!
    Mvh Fred
  • ISABELLE A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-09

Vi fick hjälp av Fred när vi skulle sälja vårat radhus. Och vi skulle verkligen välja honom igen! Duktig, lyhörd och väldigt trevlig. Läs mer
    2020-03-16 Fred J svarar ISABELLE A
    Hej Isabelle!
    Tack för att jag fick vara delaktig i försäljningen av ert radhus och ett stort lycka till med huset :)
    Mvh Fred
  • Peshraw M sålde sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-07

Väster Park
    Sålde bostadsrätt på lertagsgatan 52d i Örebro.
    Mäklaren var väldigt ärlig och rak. Jobbade med oss genom hela affären och gav bra tips och råd.
    Trevlig och vänlig i sitt nedmotande.
    Han lyckades hitta köpare efter många visningar.

Jag är mycket nöjd med det Fred har gjort genom
    Hela affären. Läs mer
  • Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-29

Centralt
    Jag sålde min lägenhet. Fred bemötte mig på ett professionellt sätt med att vara lyhörd och tog in all information med vad jag hade för mål med min annons. Det som jag var riktigt nöjd med Fred var att han höll mig alltid uppdaterad så väl med telefonsamtal eller sms. Mina förväntningar var att min lägenhet skulle bli såld för det priset jag önska mig och så blev det plus lite till. De jag gillade med Fred var också att han gjorde allt 100%, plus de lilla extra för att jag plus gästerna skulle känna sig nöjda, så han fyllde verkligen över mina förväntningar. Läs mer
  • Christoffer J
    Christoffer J sålde sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2019-11-28

Grenadjärstaden
    Fred hjälpte oss att sälja vår lägenhet på kaserngården. Vi möttes alltid av en härlig och varm energi. Något vi verkligen uppskattade var Freds pedagogiska sida. Han gjorde det lätt för oss att förstå och hänga med på hela processen. Vi upplevde också att han gjorde det där lilla extra för att få våran lägenhet såld.
    Det var en snabb, smidig och trevlig försäljning. Högsta betyg! Rekommenderar verkligen Fred Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2019-11-13

Köpte en villa i Kumla av Fred, 2019. Förväntningarna jag hade som köpare var inte höga då man ofta upplever att mäklaren bara har säljarens bästa i åtanke. Men Fred kändes väldigt mån om allas bästa, även mig som köpare. Både innan, under och efter köpet har han skött allt över alla förväntningar. Fred känns genuin på ett sätt som jag inte upplevt någon annan mäklare varit. Har både sålt och köpt flera bostäder men jag har aldrig stött på samma service hos en mäklare som hos Fred. Vare sig man köper eller säljer en bostad tycker jag att det viktigaste är att man känner sig trygg, vilket jag gjort hela tiden. Jag skulle rekommendera honom varmt, vare sig man ska köpa eller sälja. Min upplevelse av husköpet och även tiden efter är rakt igenom positiv. Läs mer
  • Gunhild A sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2019-11-04

Brickeberg
    Fred har på ett utmärkt sätt varit lyhörd o omtänksam. Läs mer
  • Fredrik M sålde sitt hus med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro

2019-11-04

Lillån
    Jätte bra bemötande, vart uppdaterad ofta, alla mina förväntningar vart som jag hade tänkt Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson