Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Örebro Fred Rehn Janowicz
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 7 kunder tycker om Fred Rehn Janowicz

• Therese S skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Första gången jag kom i kontakt med Fred var när vår villa skulle säljas. Vi hade ingen tidigare erfarenhet av sådan typ av försäljning men det kändes väldigt tryggt med Fred. Allt gjordes grundligt och metodiskt och vi blev väldigt nöjda. Jag har därför valt att anlita Fred vid två andra försäljningar efter det, en bostadsrätt och en mindre gård. Båda med samma goda resultat. Läs mer
  • Elisabeth F skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Kunnig och tydlig med ett positivt bemötande. Forskar vidare på begäran kring det han inte vet. Flexibel. Läs mer
  • Sofie I skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Jag upplevde honom som eriös trevlig och hjälpsam. Alltid nåbar! Läs mer
  • Gunvor L skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Ugglevägen 9 Pålsboda

Fred var mycket bra på alla sätt. Läs mer
  • Urban K skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt ett äldre hus på landet 200m2 boyta med tomt 1600 m2. Huset i en liten mindre by med totalt 16 hus. Fred är mycket proffsig i sitt agerande och höll oss uppdaterad hela tiden med de som pågick och kom även med förslag o råd om hur vi på bästa sätt skulle göra. Han var med och hela tiden angagerad i hela försäljningen och hjälpte även till med pappersarbete för skatteuträkning. Lugn, tydlig och proffsig i sitt arbete. Läs mer
  • Johan A skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    köpt hus. Bra bemötande och väldigt hjälpsam. Tar reda på svar och engagerar sig riktigt bra. Bra kommunikation och man får känslan av att både jag som köpare och säljarna kommit bra överens tack vare att den löpt smidigt. Gillar att det funnits flera olika sätt att kommunicera på, sms, e-post, telefon och kunna mötas.

Helt enkelt, utmärkt betyg! Läs mer
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
    Har sålt min villa. Upplevde att Fred var mycket engagerad han återkopplade till oss om vad som hände under hela säljprosessen. Han har ett proffsigt och vänligt bemötande. Fred levde upp till våra förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson