Ella Söljén

Ella Söljén

Ella Söljén är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Ella Söljén har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Ella Söljén har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Ella Söljén har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

91 omdömen om Ella Söljén

Sedan starten hos Reco 2018
Jeanette P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Söljén en del av Mäklarhuset Örebro
Centralt / Södermalm

Mycket kompetent och trevlig mäklare. Allt gick snabbt och smidigt! En guldstjärna till henne!

Cristoffer L
Ekeby-Almby

Ella var mäklare åt säljarna som vi köpte av men vi har verkligen varit supernöjda med Ella och sättet hon bemötte oss som köpare på. Supertrevlig och snabb på att besvara våra frågor och har verkligen varit behjälplig i vårat första husköp!

Amelia J
Ekeby-Almby

Ella Söljén har varit en så bra kontakt mellan oss och säljarna. Hon har varit snabb på att svara och haft tydliga svar att ge på frågor och funderingar som vi haft. Ella är en stor anledning till att hela köpprocessen av vårt första hus blev en så glad och härlig upplevelse!

Christina O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Söljén en del av Mäklarhuset Örebro
Lundby

Proffesionellt och vänlig. Lätt att få kontakt med.

Christian H
Väster

Proffesionell och kunnig, bra bemötande

Gustaf S
Rinkaby

Vi är väldigt nöjda över Ella som mäklare. Lugn, duktig och alltid ett bra bemötande.

Johanna F
Almby - Disponentparken

Ella har varit superbra under hela processen! Rekommenderar starkt för den som vill ha en engagerad, lösningsorienterad och trygg mäklare.

Andreas E
Ekeby-Almby

Ella skötte allt jätte snyggt jätte nöjd

Malin B
Sålde sitt hus med hjälp av Ella Söljén en del av Mäklarhuset Örebro
Örebro/Ekeby-Almby

Ella lyssnade in våra behov på ett väldigt bra sätt. Hon har varit väldigt tillgänglig under vår process. Det har alltid gått snabbt att få tag på Ella per telefon. Vi har fått ett gott intryck av Ella och är väldigt nöjda.

Corneila S
Örebro/Ekeby-Almby

Jättefint bemötande. Positiv och sprudlande energi!