Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Örebro Andreas Olofsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 62 kunder tycker om Andreas Olofsson

• Sanna L skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare än Andreas och Mäklarhuset! Han var vår mäklare när vi köpte vårt första hus och när vi växt ur huset och letade ny bostad hjälpte han oss igenom det. Huset blev sålt när det låg som kommande (innan vi hittat ny bostad) med det högsta kvadratmeterpriset i området så långt bak i historiken vi kunde se.
    Han förklarar processen på en nivå som man förstår, han är rak & ärlig och svarar alltid på våra frågor och funderingar med ett leende på läpparna.
    Alla borde anlita Mäklarhuset, så bra är dom! Läs mer
    2018-11-30 Andreas O svarar Sanna L
    Hej Sanna! Vad glad jag blir med det Du/Ni skriver. Har varit roligt och givande att jobba med Er. Hoppas nu att Ni ska trivas i det nya huset. Tveka inte att höra av Er om det skulle vara något! Stort tack! Hälsa Henrik! Mvh Andreas Mäklarhuset
  • Henrik L skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Otroligt bra bemött. Inga skönhetssvar utan ärliga svar i fråga om värde etc på bostaden som vi sålde. Otroligt duktig på sig arbete. Läs mer
  • Jens Oscar Simon B skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Andreas hanterade affären på ett utmärkt sätt, kände oss väldigt väl omhändertagna. Suverän på alla sätt och vis! Läs mer
  • Stefan H skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Andreas och Magnus har hjälpt min familj med fem hus-/lägenhetsförsäljningar under de senaste 10 åren, alltid med bra utfall och bra professionellt bemötande. Jag har enbart goda erfarenheter! Läs mer
    2018-06-14 Andreas O svarar Stefan H
    Tack Stefan är alltid ett stort nöje att hjälpa Er. Nu hoppas jag Ni ska stortrivas i nya bostaden. :)
  • Ulla-clara H skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Lyckat köp av kedjehus. Förtroendeingivande, noggrann, trevlig och lätt tillgänglig mäklare med det där lite extra. Kändes mån om både säljare och köpare. Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-14 Andreas O svarar Ulla-clara H
    Tack Ulla-Clara roligt att Ni känner Er nöjda. Det värmer gott! Nu hoppas jag Ni ska stortrivas i nya huset. :)
  • Joel F skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Bra respons och trevlig att jobba med. Läs mer
  • Patrik K skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Mycket serviceinriktad och kompetent. Fick fullständig hjälp hela vägen till lyckad affär. Verkligen toppen! Läs mer
  • Arim Khaleel B skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    allt var bra och gick som väntat. rekommenderas självklart. Läs mer
  • Anders O skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    Hej alltid ett vänligt och ett proffsigt bemötande alltså en 5:A Läs mer
  • Birgit F skrev om Andreas Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
    AO:s uppdrag grundades på fullmakt fr. fastighetsägaren Birgit F där mottagaren anlitat AO. Min roll är således inte säljarens i traditionell mening. AO har varit poffisionell och i övrigt trevlig och bra. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson