Helena Wass
Registrerad mäklare sedan 2009-10-29
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 19 Läs vad Helena Wass

• Sofia V sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-07-11

Galgvreten
    Jag ville bli av med min lägenhet snabbt. Allt gick väldigt smidigt och kändes tryggt från första kontakt till styling, fotografering, visning och försäljning. Jag är väldigt nöjd med mäklarhuset och de kontakter jag hade med Helena Wass och Anna Wiklund. Läs mer
  • Bengt A sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-07-07

Centrum
    Serviceinriktad och väldigt påläst. Gav mig ett mycket bra intryck. Kan bara ge henne mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Charlotte S sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-07-07

0:a
    Uppsala
    vi har fått hjälp med flera lägenhetsförsäljningar. Helena är lätt att jobba med och man blir alltid väl bemött. Läs mer
  • Michael S sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-06-15

Hamnen
    *Lgh 4rok

*Mycket trevligt bemötande

*Att lgh skulle bli såld i rådande covid-19 situation

*Nöjd med helheten Läs mer
  • Emmy S sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-06-12

Hamnen
    Helena och hennes kollegor har med stort engagemang tagit sig an vår försäljning.
    Helena har varit snabb på återkoppling och vi har haft en tät kontakt; vi har känt oss trygga och välinformerade genom hela processen.
    Vi upplever att Helena verkligen gjort det lilla extra och vi kan varmt rekommendera Mäklarhuset Läs mer
  • Lukas L köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-05-03

2:a
    Fanna
    Ett renoveringsobjekt.

Väldigt hjälpsam och förklarat tydligt hur allt går till då detta var mitt första köp! Väldigt bra service, trevlig! Läs mer
  • Charbel S sålde sitt hus med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-04-28

Munksundet
    Helena var mycket lyhörd och professionell vi är supernöjda Läs mer
  • Daniel Andreas S köpte sitt hus med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-04-16

Bredsand
    Mycket trevlig och professionell vid vårt husköp. Smidigt, tydligt och inget krångel. Läs mer
  • Agneta A
    Agneta A sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-03-27

Lillsidan / Galgvreten
    Helena har varit en klippa under försäljningen av min lägenhet! Hon har, tillsammans med Anna och Eija, lotsat mig på ett mycket professionellt sätt och jag har känt mig trygg genom hela processen. Ett engagerat team som jag varmt vill rekommendera! Läs mer
  • Lovisa T sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-02-10

Fålhagen
    Jag sålde min lägenhet under 2019.
    Helena var den andra mäklaren som jag tog kontakt med,
    efter att ha avbrutit kontakten med en annan mäklare. Jag sökte nämligen en mäklare som var förtroendeingivande, enkel att ha kontakt med och som hade god erfarenhet av området. Allt det hade Helena vilket jag tyckte kändes tryggt. Sammanfattningsvis så tycker jag att affären blev smidig och okomplicerad, tack vare Helenas erfarenhet av mäklaryrket! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Enköping

Helena Wass