Läs vad 34 Läs vad Helena Wass

• 2020-12-13
    Vi har precis skrivit kontrakt på en tomt i Ekolsund. Vi har blivit mycket trevligt bemötta och fått snabbt svar på alla våra frågor. Vi har också fått värdefulla råd i fråga om vad man ska tänka på vid nybyggnation.

Helena har levt upp till alla våra förväntningar!

Ewa & Frank
    Ewa K
    • Ekolsund
    köpte en tomt med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
  • 2020-12-10
    Har sålt ett torp utanför Enköping, Helena är mycket kunnig, serviceminded och professionell utan att vara opersonlig. Jag rekommenderar henne varmt!
    Åsa A
    • 85.0 m²
  • 2020-12-08
    Helena har varit tydlig, rak och proffsig i sitt bemötande med oss när vårat hus såldes. Vi har känt att hon har tagit sig an uppdraget till 100% och prioriterat oss i våra frågor och funderingar. Vi är väldigt nöjda med Helena som våran mäklare!
    Linda B
    • 114.0 m²
  • 2020-12-08
    Helena var en fantastisk mäklare på alla vis. Vid försäljning av vår bostad så fanns det en del tidspress från vårt håll med stor oro över hur det skulle gå. Men med Helena vid rodret så kände man sig trygg och han var fantastiskt duktig på att lotsa oss och hålla oss i handen vid hela säljprocessen. Ska man välja mäklare så ska man ha Helena. Vi kommer efter denna upplevelsen aldrig fundera på en annan mäklare
    Martin B
    • 114.0 m²
  • 2020-11-08
    Anlitat Helena Wass i samband med försäljning av lägenhet. Upplever henne som en mycket kunnig, kompetent och engagerad mäklare. Bra och trevligt bemötande.

Ett råd jag skickar med är att utforma en checklista, som mäklarassistenten kunde bocka av tillsammans med kunden, avseende de delar som ska gås igenom/uppgifter som behövs osv. Lite rörigt inledningsvis i kontakten med mäklarkontoret.
    Catharina L
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Galgvreten
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
  • 2020-11-05
    Har sålt en villa.
    Fått mycket bra hjälp med allt.
    Guy D
    • 175.0 m²
  • 2020-10-24
    Helena är energisk positiv och gör sitt yttersta för att tillmötesgå kunden. Dessutom har hon hög moral o etik vilket gör att du känner att ditt ärende är i goda händer.
    Marie S
    • Ekolsund
    sålde en tomt med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
  • 2020-10-22
    Köpt gammalt enplanshus i centrala Enköping, renoverings objek.

Mycket bra och proffsigt bemötande vid visning och budgivning och vid genomgång av köpekontrakt.

En mycket proffsig mäklare.
    Göran O
    • 144.0 m²
    • Munksundet
  • 2020-10-21
    Very nice to deal with. Explained everything to me in English as I'm still learning Swedish. Treated both seller and buyer the same.
    Matthew H
    Matthew H
    • 112.0 m²
    • Herrgården
  • 2020-10-21
    Helena var tillgänglig, öppen och flexibel. Vi som köpare av en villa kände oss väl omhändertagna och att Helena var lika mycket på vår sida som hon var säljarens.
    Maria J
    • 112.0 m²