Helena Wass
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-04 - 2020-03

Läs vad 11 Läs vad Helena Wass

• Agneta A
    Agneta A sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-03-27

Lillsidan / Galgvreten
    Helena har varit en klippa under försäljningen av min lägenhet! Hon har, tillsammans med Anna och Eija, lotsat mig på ett mycket professionellt sätt och jag har känt mig trygg genom hela processen. Ett engagerat team som jag varmt vill rekommendera! Läs mer
  • Lovisa T sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-02-10

Fålhagen
    Jag sålde min lägenhet under 2019.
    Helena var den andra mäklaren som jag tog kontakt med,
    efter att ha avbrutit kontakten med en annan mäklare. Jag sökte nämligen en mäklare som var förtroendeingivande, enkel att ha kontakt med och som hade god erfarenhet av området. Allt det hade Helena vilket jag tyckte kändes tryggt. Sammanfattningsvis så tycker jag att affären blev smidig och okomplicerad, tack vare Helenas erfarenhet av mäklaryrket! Läs mer
  • Tomas H
    Tomas H sålde sin bostad med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-02-06

Boglösa
    Helena Wass på Mäklarhuset har på ett ytterst proffesionellt sätt sålt min hästgård. Allt gick smidigt och kändes bra med en tydlig information och feedback under säljprocessen. Köparna är också supernöjda med köpet och den hjälp Helena har givit dem vilket är minst lika viktigt när man ska sälja sitt boende.
    Tack Helena 💐 Läs mer
  • Christoffer B köpte sin bostad med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-02-04

Boglösa
    Vi är jättenöjda med Helena! Proffsigt jobb med värme i bemötande:) Läs mer
  • Johan T köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-01-20

Centrum
    Sålt och köpt LGH
    Trevligt bemötande
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    En bra mäklare som jag fick en bra uppgörelse med. Läs mer
  • Marcus E köpte sitt hus med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-01-17

Fjärdhundra
    Ärlig och rak mäklare med mycket tänk på kund och framtid Läs mer
  • Gun-britt L köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-01-16

Sankt Ilian
    Allt var ok, mycket bra. Köpt en liten bostad till bara mig. MYCKET NÖJD!!! Läs mer
  • Kristina B sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-01-16

Centrum
    Allt fungerade bra, från början till slut. Läs mer
  • Pia N sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-01-15

Rosendal
    Helena sålde min lägenhet och hon var väldigt bra i hela processen. Tydlig, informativ och väldigt angelägen om att det skulle bli bra, inte bara för mig utan också för köparen. Något som jag som säljare uppskattar mycket. Helena kombinerar proffsighet med personlighet vilket passade mig väldigt bra. Läs mer
  • Kerstin I sålde sitt hus med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping

2020-01-15

Enköping
    Vi sålde vår enplans villa i Grillby. Redan första mötet med vår mäklare så kändes allt rätt. Väldigt trevlig och engagerad mäklare. Bra planering och förberedelse inför visningarna samt aktivt arbete efter visningarna. Vi rekommenderar starkt Helena på mäklarhuset i Enköping. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Enköping

Leif Eriksson