Hanna Sars
Registrerad mäklare sedan 2010-06-07
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 13 Läs vad Hanna Sars

• Christian H sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge

2020-07-09

4:a
    Vellinge
    Mycket trevlig och informerade väl under hela försäljningsprocessen från start till mål. Svarar snabbt på frågor och är väldigt mån om kunden. Kändes rätt direkt vid första mötet. God lokal kännedom är ett stort plus! Rekommenderas! Läs mer
  • Robin M sålde sitt hus med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge

2020-07-08

Gessie
    Sålt fastighet genom Hanna. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Kevin L
    Kevin L köpte sitt hus med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge

2020-06-25

Vellinge
    Fantastisk service och kunskap om Vellinge, Hanna rekommenderas till alla jag känner! Läs mer
  • John E köpte sitt hus med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge

2020-06-20

Skurup
    Nyproduktion i Skurup, saklig, påläst och förtroendegivande, Läs mer
  • Anna-karin F köpte sitt hus med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge

2020-06-16

Skurup
    Vi har köpt ett nybyggt hus.
    Hanna har varit mycket bra. Hjälpsam med alla frågor vi har velat få svar på.
    Vi är mycket nöjda med henne som mäklare.
    Alltid varit positiv och hjälpsam.
    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin Friberg Persson Läs mer
  • Malin R köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge

2020-05-17

5:a
    Hököpinge
    Vårt första bostadsköp gick smärtfritt och lättsamt med hjälp av Hanna. Vi visste inte riktigt om vi fastnade för bostaden på grund av den eller på grund av Hanna! Mycket nöjda! Läs mer
  • Jörgen H sålde sitt hus med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge

2020-05-09

Asklunda
    Hanna var vår mäklare när vi sålde villan i Vellinge.
    Kanon är en bra summering ! Läs mer
  • Lena W sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge

2020-05-09

3:a
    Vellinge
    Hanna Sars har varit till stor hjälp vid försäljning av lägenhet samt efterarbetet med avdrag, skatt och deklaration.Hon visar engagemang och kunskap och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Marie Louise S köpte sitt hus med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge

2020-05-08

Abbekås
    Vi har köpt ett hus.
    Bra men kemin stämde inte mellan oss
    Fanns inga ritningar på huset utan man fick fråga o fick en fotokopia på ungefärliga uppgifter
    Hanna gjorde nog sitt bästa men som jag skrev så kände jag inte mig tillfredsställd med servicen Läs mer
  • Xerxes L sålde sitt hus med hjälp av Hanna Sars en del av Mäklarhuset Vellinge

2020-05-07

Vellinge
    Trevlig mäklare! Gjorde jobbet snabbt och bra, är nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Vellinge

Hanna Sars