Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Östermalm

Svenska Mäklarhuset Östermalm

Kungsholmstorg 4, 112 21 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Östermalm!

Vi här på kontoret kan allt om Östermalm och Gärdet och vill vara det självklara valet när du ska anlita en mäklare här i området. Vi jobbar stenhårt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär och ligger alltid i framkant när det gäller kvalitetssäkert arbete. När du anlitar oss får du en mäklarfirma som inkluderar dig hela processen.

Boka ett möte med oss så ska vi se hur vi kan hjälpa dig med din nästa bostadsaffär. Vill du ha en kostnadsfri värdering? Det fixar vi såklart också.

Läs vad 4 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Östermalm

• Jan T skrev om Svenska Mäklarhuset Östermalm
    I det stora hela är vi mycket nöjda med vår mäklare. Han fick en tuff utmaning i en period av kraftigt prisfall, även på Östermalm. 8 visningar på två månader var lite mer än vad vi räknat med, ett 20 tal spekulanter men bara tre bud. Det (troligen) bästa nobbades av en petig styrelse i vår förening. De vill inte ha övernattningslägenheter. Det andra budet var ett skambud och först det tredje (utgångspriset) accepterades av oss och troligen även av styrelsen (ej klart). All heder åt en tålmodig och kämpande mäklare. Läs mer
  • Klas A skrev om Svenska Mäklarhuset Östermalm
    Jag fick ett väldigt professionellt bemötande av Nils. Han ingav både förtroende, kunskap och var väldigt trevlig. Mån om kunden och att anstränga sig extra mycket för att genomföra ett så bra arbete som möjligt. Både erfarenhet och ett väldigt serviceinriktat förhållningssätt gjorde att jag kände mig trygg i hur han hanterade processen. Läs mer
  • Sven Olov Gustaf Å skrev om Svenska Mäklarhuset Östermalm
    Mycket bra och korrekt bemötande. Läs mer
  • Beatrice M skrev om Svenska Mäklarhuset Östermalm
    Hela tiden tillgänglig och bra återkoppling. Väldig trevlig och extremt proffsig! Läs mer

Kungsholmstorg 4, 112 21 Stockholm