Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gärdet

Svensk Fastighetsförmedling Gärdet

Erik Dahlbergsgatan 23, 115 31 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Gärdet!

När du står inför en bostadsförsäljning är det smart att ta hjälp av någon som har koll på läget. Det är precis vad vi på har och vi hjälper gärna dig att hitta din nya drömbostad eller att sälja din gamla lya. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Gärdet besitter den lokalkännedom som allt som oftast är så viktig för att en bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Vi vet vilka bussar som går vart och vilka grönområden som är att de allra finaste.

Välkommen att höra av dig till oss om du har några funderingar angående din bostadsförsäljning eller gör en kostnadsfri värdering med oss för att få reda på vad din bostad är värd.

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet

• 2019-04-03

Monica U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Jag har sålt en liten bostadsrätt på Gärdet.
    Jag blev väl bemött av mäklaren, Hanna Gulve, som är både professionell och mycket sympatisk. Aldrig påträngande utan vänlig, informativ och följsam. En god förmåga att hantera oväntade situationer, som när vi missförstått varandra beträffande nyckelöverlämnande inför visning. Jag hade glömt detta och satt i godan ro och åt lunch med vänner på Lidingö när Hanna undrade var jag var. Hon löste problemet galant, hämtade mig, körde mig till mina nycklar och återvände snabbt till kollega som var på plats med prospektutdelning m.m. Allt gick mycket bra. Läs mer
    2019-05-02 Hanna G svarar Monica U
    Hjärtligt tack för fina ord och ett trevligt samarbete i samband med försäljningen av din fina bostad. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig! MVH Hanna
  • Julia Karin Helen D

2019-03-22

Julia Karin Helen D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Simon var en fantastisk mäklare som hjälpte oss med allt! Han gör det lilla extra & är tillgänglig. Inte för påtagligt säljig’ utan ger ett genuint, mänskligt & proffsigt intryck👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • 2019-03-18

Christian B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Mattias Wedberg förmedlade vår 5:a på Gärdet framgångsrikt. Vi är mycket nöjda med Mattias arbete. Han är mycket driven, smart, personligt engagerad och professionell. Mattias återkopplade precis så mycket som vi behövde och tog egna relevanta initiativ så vi lugnt kunde vänta in resultat. Kändes mycket tryggt och var förtroendegivande. Han var även mycket professionell mot spekulanterna och tog väl hand om dem. Vi rekommenderar varmt Mattias och använder oss gärna av hans tjänster i framtiden. Läs mer
    2019-03-18 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Christian B
    Tack för dina ord Christian. Du var en engagerad och tydlig säljare vilket gjorde samarbetet så bra. Jag tackar för förtroendet. Nu ska vi hitta något åt er också!:)
    / Mattias Wedberg
  • 2019-02-27

Carina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Vi har sålt vår 3:a på Gärdet med hjälp av Petra von Krusenstierna
    Petra har varit närvarande och engagerad i hela försäljningen.
    Vi har bara positivt att säga om Petras bemötande och goda kunskap som mäklare.
    Hon är driven och vass.
    Vi kommer att rekommendera Petra till andra säljare. Läs mer
  • Monica W

2018-11-08

Monica W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Efter kontakt med flera mäklare föll valet på Svensk Fastighetsförmedling och Mattias Wedberg för att han verkade driftig och proffsig och det stämde. Jag är mycket nöjd med försäljningen av min 2:a på Nedre Gärdet. Läs mer
    2018-11-08 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Monica W
    Tack så hjärtligt Monica! Hoppas ni trivs i n:a djurgårdsstaden och att vi får chansen att jobba tillsammans fler gånger i framtiden. /mvh Mattias
    Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet gillar detta
  • 2018-11-05

Oskar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Toppen. Sålt 1-rumslägenhet på Gärdet genom Svensk Fastighetsförmedling.
    - Bra tillgänglighet
    - Hjälpsam
    - Flexibel (tog hand om allt då jag redan flyttat innan försäljningen). Läs mer
    2018-11-10 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Oskar B
    Tack snälla Oskar, vad roligt att du känner dig nöjd! Hoppas du ska trivas i New York. Kram Lovisa
    Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet gillar detta
  • 2018-11-04

Fredrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Vi har köpt en våning på nedre gärdet där Johan varit mäklare. Vi upplever Johan som professionell och tydlig. Vi är mycket nöjda med processen. Läs mer
  • 2018-10-29

Kent H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Bad fastighetsmäklare Mattias Wedberg från Svensk Fastighetsförmedlingen på Gärdet att hjälpa mig att sälja min våning som låg på Erik Dahlbergsgatan högs uppe i huset invid Tessinparken. Jag kände mig snart väldigt trygg över att jag hade hittat rätt person för mitt uppdrag, att sälja och värdera min bostad under rådande omständigheter. Samt kände jag mig oerhört trygg och lugn under alla dess faser under försäljningen. Och min tillit är givetvis oerhört stort när man får hjälp av ett proffs.
    Med facit i min hand så är jag utomordentligt nöjd med mäklaren som utförde allt så proffsigt och sakligt på en bred font.Dessutom bör tilläggas att köparna av våningen min kände likadant som jag med utom ordentlig service och informationen som gavs vid köpet.

Mattias Wedberg rekommenderas starkt för sina kunskaper inom fastighetsmäkleri.

Kent Holthammar:) Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Kent H
    Tack för dina fina ord Kent. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig, vi hade ju kontakt i säkert 2 år innan det blev dags och nu när allt är klart hoppas jag att du ska trivas i din nya lägenhet och med ditt nya liv i Norrtälje. / Mattias
  • Alexandra K

2018-10-29

Alexandra K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Sålde min 2a på gärdet tillsammans med Mattias Wedberg som är en jätteduktig och framförallt väldigt professionell mäklare. Han är kunnig, flexibel och mycket tillmötesgående. Mattias var dessutom väldigt tillgänglig genom hela processen, från allt vad det gäller tips på styling till hela försäljningsbiten med spekulanter etc. Allt som allt gick hela processen mycket smidigt! Kan varmt rekommendera Mattias. Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Alexandra K
    Stort tack Alexandra. Med rätt dialog från början är det lätt att skapa fina samarbeten. Du var en väldigt bra säljare också, engagerad och lyhörd.
    / Mattias
  • 2018-10-16

Olof Tomas Viktor E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Sålt en 1:a på Gärdet, Stockholm, 31 kvm. Mäklaren gjorde processen mycket smidigare än förväntat. Stor sakkunskap och hög professionalism, kan definitivt rekommendera detta mäklarhus. Läs mer
    2018-10-16 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Olof Tomas Viktor E
    Tack snälla Olof för din rekommendation och dina fina ord! Och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Vänligen, Madeleine
  • 2018-05-31

Olle skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Vi anlitade Mattias Wedberg i samband med försäljningen av vår bostadsrätt (4:a på drygt 100 kvadratmeter) på Nedre Gärdet. Vi är mycket nöjda med Mattias mäklarinsats. Vid vårt första möte var det tydligt att Mattias kunde dels området, dels föreningen vi bodde i. Han var också tydlig med vad ett realistiskt försäljningspris kunde hamna på och vilken försäljningsstrategi vi borde använda, vilket kändes tryggt på en osäker bostadsmarknad. Själva försäljningsprocessen gick sen enligt plan och vi upplevde ett positivt engagemang från Mattias sida under hela processen. Vi upplevde också att Mattias hade en bra relation till köparsidan och att han var tydlig i sin kommunikation även där. Vi skulle gärna anlita Mattias igen! Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Olle
    Stort tack för dina fina ord Olle. Ett sant nöje att hjälpa er fina familj med försäljningen. Ser fram emot att hjälpa er även nästa gång...:)
    Mvh Mattias Wedberg

Erik Dahlbergsgatan 23, 115 31 Stockholm