Svensk Fastighetsförmedling Gärdet

Erik Dahlbergsgatan 23, 115 31 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Gärdet!

När du står inför en bostadsförsäljning är det smart att ta hjälp av någon som har koll på läget. Det är precis vad vi på har och vi hjälper gärna dig att hitta din nya drömbostad eller att sälja din gamla lya. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Gärdet besitter den lokalkännedom som allt som oftast är så viktig för att en bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Vi vet vilka bussar som går vart och vilka grönområden som är att de allra finaste.

Välkommen att höra av dig till oss om du har några funderingar angående din bostadsförsäljning eller gör en kostnadsfri värdering med oss för att få reda på vad din bostad är värd.

Läs vad 107 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet

• 2020-03-25

JOHAN E skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias hjälpte mig att köpa min första lägenhet. Extremt kunnig i kombination med en ödmjuk inställning fick mig verkligen att känna mig trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera Mattias Läs mer
    2020-03-30 Mattias W svarar JOHAN E
    Va roligt att du känner så Johan.
    Det va ett sant nöje att hjälpa dig köpa och jag hoppas vi får chansen att jobba ihop snart igen när det är dags för nästa steg i livet.
  • 2020-03-25

Niklas L skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vår första lägenhet köpte vi genom Mattias på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm. Mattias ställde hela tiden upp, svarade på alla frågor vi kunde tänkas ha och gjorde att vi kände oss trygga genom hela köpet. Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2020-03-30 Mattias W svarar Niklas L
    Tack för er recension. Härligt att höra att ni kände er trygga. Det är min högsta målsättning för mina spekulanter i alla lägen..
    njut av livet och er bostad!
  • 2020-03-24

Cecilia B skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hej,

Jag köpte en lägenhet i stan, 2:a, på Nedre Gärdet i Stockholm för några veckor sedan.

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren Hanna Gulve!

Jag har inte träffat många mäklare i mitt liv men några stycken. Någon var den "typiska" säljaren som gick på 120km/h utan att känna av. Utav samtliga var Hanna den jag tyckte otvivelaktigt bäst om. Hon lyckades sälja lägenheten på ett mycket förtroendeingivande sätt genom att vara lugn, kunnig och samtidigt trevlig och lätt att ha att göra med genom hela processen. Hon var dessutom rättvis och noga med att allt skulle kännas bra för båda parter under kontraktsskrivningen. Hon finns även tillgänglig och behjälplig efter kontraktsskrivningen. Allt sammanfattat bidrar till en trygg och mycket bra upplevelse av hela processen från första kontakten på visningen t o m tillträdesdagen. Särskilt för mig som förstagångsköpare och ny på bostadsmarknaden.

Om jag någon gång skulle sälja själv skulle jag instinktivt tänka på att be Hanna hjälpa mig.

Tack för hjälpen, Hanna!

Hälsar vänligen,
    Cecilia Läs mer
  • 2020-03-16

Carita T skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Fick lägenheten såld i Sthlm. Blev bemött mycket bra. Läs mer
  • 2020-03-12

Anders A skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Fick hjälp av Mattias W för ett år sedan rörande försäljning av bostadsrätt som han dessutom förmedlade till oss för flera år sedan. Imponerad av hans kunskap och kännedom om marknaden, samt hans mycket trevliga och hjälpsamma sätt. God kontakt med både oss säljare och köpare. Skulle absolut kontakta honom igen om det behövs. Läs mer

Ulf P skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpt lägenhet på Gärdet.
    Seriös och engagerad.

Det blev affär 👍 Läs mer
  • 2020-03-06

Helena P skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag har såväl sålt som köpt/löst ut en bostad. Mattias har varit mycket professionell, vänlig, klar, tydlig och snabb. Bra, helt enkelt! Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Helena P
    Tack för det Helena. Lycka till med kommande renovering. Välkommen åter!
  • 2020-03-06

Ananda W skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Professionell och ambitiös mäklare med ett stort driv. Väldigt nöjda och rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Ananda W
    Stort tack för dina ord Ananda. Hoppas livet som husägare blir allt vad ni drömt om!
  • 2020-03-05

Maria W skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen, och är mer än nöjd med vårt samarbete. Oerhört proffsig, kunnig och väldigt engagerad. Kommer alltid ta hjälp av Mattias i fortsättningen då han är den överlägset bästa mäklaren i Stockholm. Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Maria W
    Tack Maraja! Din lilla pärla till lägenhet var ett rent nöje att sälja. Så kul att det gick så bra och att vi fick en så glad köpare som Joakim. Välkommen åter när det är dags för flytt igen!
  • 2020-03-05

NIKLAS B skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Marcus är mycket kunnig och har god förståelse för den anspänning en bostadsaffär kan vara. Han var mycket hjälpsam med bostadsfrågor även utanför aktuell affär. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-03-05 Marcus H svarar NIKLAS B
    Tack vad roligt att höra! Bara kul att kunna hjälpa till!
  • 2020-03-05

Anders L skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Ett bra och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Anders L
    Tack för mycket trevligt bemötande från er sida också. Hoppas er renovering blir bra och går som planerat.
  • 2020-03-04

Ulf Lennart W skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpt Brf.
    Mattias är trevligt, kunnig och ger bra råd. Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Ulf Lennart W
    Tack Ulf. Det är lätt att vara trevlig när man jobbar med så trevliga människor som er! NI är varmt välkomna åter för fler trevliga affärer.
  • 2020-03-04

Marcus B skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köparnas mardröm - säljarnas dröm. Skämt o sido, Mathias är proffsig och får mig som säljare att känna att jag minst får vad bostaden är värd. Jag kan luta mig bakåt och får alltid snabb uppdatering om vad som händer under försäljningen. Rak och ärlig med vad han anser bör fixas eller inte, och sist men inte minst skicklig förhandlare. Mina bästa rekommendationer trotts dialekten! ;) Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Marcus B
    HAHA du är för go du! Detta va ju alltså fjärde lägenheten jag hjälpte dig att sälja. Suveränt roligt att få hjälpa dig varje gång och bevisa varför det är värt att komma tillbaka gång på gång!

Lars R skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Drivande, kunnig om marknaden, trevlig och positivt utmanande mot oss som kunder Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Lars R
    Tack Lars. Uppskattar ert bemötande under hela processen. Ni gjorde det lätt att vara en bra mäklare!
  • 2020-03-04

Margareta B skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag har via er sålt en tvårumslägenhet i Vasastan Jag hade flera mäklarkontakter ute. Jag fick förtroende för Mattias Wedberg och valde därför honom. Jag hade dessutom sedan tidigare god erfarenhet av Svensk fastighetsförmedling. Jag blev utomordentligt väl bemött av Mattias. Diskussionsklimatet var proffsigt och samtidigt avspänt. Det uppstod ett problem - en formulering jag ogillade i er förryckta dossier. Det löstes utan svårighet. Jag är nöjd med min försäljning och med sammanarbetat med Mattias Wedberg. Jag rekommenderar gärna Svensk Fastighetsförmedling till andra
    Margareta Björnberg Diot Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Margareta B
    Stort tack för dina ord Margareta. Det var en sannerligen turbulent försäljning vi tog oss igenom. Du var en ärlig och härlig säljare att jobba med. Jag önskar dig all lycka i livet och hoppas att du får njuta av allt vad framtiden bär.
  • 2020-03-04

Gulcin T skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mycket trevlig mäklare, ärlig. Professionell flexibel lyhörd. Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Gulcin T
    Roligt att höra! Grattis till köpet och hoppas ni ska trivas i er nya bostad.
  • 2020-03-03

Boris S skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias hjälpte att sälja min lägenhet och gjorde hela processen väldigt lätt. Mycket professionell, serviceinriktad och kundorienterad. 10/10 Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Boris S
    King! Thank you for your words in so good swedish. You could certainlly be a swedish businessman writing like that! =) haha Good luck to you and let me know when you are back in Stockholm so i can sell you a new apartment.
  • 2020-03-03

Zora W skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi köpte en bostadsrätt genom Marcus och är mycket nöjda med hans insats genom hela processen. Trygg, säker, kunnig och seriös med stor förståelse för den anspänning en
    fastighetsaffär medför. Han agerade på ett professionellt sätt från första mötet till kontraktsskrivningen.
    Våra varmaste rekommendationer att anlita Marcus som er mäklare! Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Zora W
    Tack för väldigt fin recension! Hoppas ni ska trivas i nya bostaden. Ni är självklart alltid välkomna att höra av er i framtiden om det finns något vi kan göra för er.
  • 2020-03-02

Linn K skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mycket välskött försäljning, kändes tryggt och roligt.
    Vi kommer använda Hanna i framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Linn K
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation. Ser fram emot att hjälpa er med framtida försäljningar!
  • 2020-02-21

Fanny H skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi köpte bostad av Hanna och fick ett oerhört proffsigt bemötande. Hanna är lugn och förtroendeingivande och var noggrann med att köpet skulle kännas rätt och gick igenom allt i detalj, vilket kändes väldigt tryggt och bra! Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Fanny H
    Härligt att höra att ni uppskattade processen som du beskriver den, det är så jag vill att det ska kännas för er som köpare. Tusen tack för ditt fina omdöme!
  • 2020-02-21

Fredrik N skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hanna är en transparant och ärlig mäklare. Mycket professionell. Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Fredrik N
    Tack snälla Fredrik för din mycket fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas i er nya fantastiska lägenhet!
  • 2020-02-20

Yashar M skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag sålde en 1:a på Gärdet och flyttade till en större lägenhet. Marcus var lyhörd och flexibel under hela försäljningsprocessen. Han tog sig tid för att vägleda mig både när det gällde försäljning av min bostad men även kring funderingar jag hade om objekt som jag var intresserad av att köpa. Jag skulle gärna använda honom som mäklare vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Yashar M
    Väldigt roligt att höra, stort tack för fina ord! Också stort grattis till både köp och försäljning!
  • 2020-02-18

Martin F skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Duktig mäklare som brinner för att båda parter i affären ska bli nöjda Läs mer
    Marcus H gillar detta
  • 2020-02-17

Tommy L skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Engagerad och erfaren. Kändes tryggt, både som säljare och köpare. Läs mer
    2020-02-19 Mattias W svarar Tommy L
    Stort tack Tommy för dina ord. Glad att jag kunde hjälpa er med både köp och sälj!
  • 2020-02-17

Mikael F skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpt bostadsrätt Sandhamnsgatan

Mycket serviceminded, ärlig. Stor förståelse för köparens situation och behov.

Mycket nöjd och skulle gärna göra fler affärer med MW i framtiden. Läs mer
    2020-02-19 Mattias W svarar Mikael F
    Vad roligt att du som köpare känner så Mikael. Det var ett sant nöje att få förmedla en lägenhet till dig/er och jag hoppas vi får chansen att jobba tillsammans igen i framtiden!
  • 2020-02-17

Fredrik L skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias hjälpte oss att sälja vår lägenhet på gärdet i Stockholm. En mer dedikerad mäklare får man leta efter. Han gör otroliga uppoffringar privat för att se till att man får det absolut bästa möjliga resultatet. Läs mer
    2020-02-19 Mattias W svarar Fredrik L
    Tack själv Fredrik. Vi pratade långt och länge redan från dag ett om hur vi tillsammans skulle genomföra den bästa tänkbara försäljningen och det är tack vare er förståelse och engagemang som jag kunde hjälpa er på ett så lyckat sätt! Tack och lycka till nu med ert köp! Jag hoppas att detta var första gången av flera vi får chansen att samarbeta!
  • 2020-02-17

Sepideh P skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi sålde vår bostadsrätt på Gärdet med Mattias. Mattias var väldigt professionell och övertygande i hans sak. Vi hade träffat sammanlagt 3 mäklare och Mattias var den som kändes mest rätt och den som skulle göra sitt yttersta för att få vår lägenhet såld till det som kändes bra för oss som säljare. En sak att ha med sig är att han var inte den mäklare som värderade lägenheten högst men vi valde honom trots det för att han var så bra.

Om ni vill ha en mäklare som levererar och som lägger tid på att visa din lägenhet och vara tillgänglig så har ni kommit helt rätt! Han är alert och proaktiv samtidigt som han är trevlig! Det här är en mäklare som återkopplar direkt. Du som säljare är alltid uppdaterad oavsett tid/dag. Du som köpare behöver inte vänta en längre tid för att få svar på dina frågor. Han gör helt enkelt sitt yttersta för just dig oavsett om du är säljare eller köpare!

Vi kommer att använda oss av Mattias igen i framtiden samt kan starkt rekommendera honom till andra! Läs mer
    2020-02-19 Mattias W svarar Sepideh P
    Dina lovord är oerhört värmande och glädjande Sepideh. Tack för ett mycket trevligt, roligt och lyckat samarbete!
  • 2020-02-13

Mathias S skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mycket bra, proffsigt bemötande, påläst och absolut inga klagomål från vår sida! Läs mer
    2020-03-02 Hanna G svarar Mathias S
    Hej, Tack snälla för rekommendationen! Hoppas ni kommer att trivas fint i er nya bostad!
  • 2020-02-11

Fabian M skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Sålde vår lägenhet, en trea på Sveavägen, med Hanna. Vi är supernöjda med Hanna som kändes trygg i hela processen. Rekommenderar definitivt till andra! Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Fabian M
    Tack snälla Fabian för att jag fick förtroendet att förmedla er fina bostad och tusen tack uppskattningen i samband med detta. Med vänlig hälsning, Hanna
  • 2020-02-11

Anne B skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hanna var en jättebra mäklare och kan verkligen rekommendera henne. Kände mig mycket trygg med att hon skulle göra ett bra jobb. Och det är skönt att ha att göra med någon som är så rak och tydlig. Inga krux liksom! /Anne Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Anne B
    Tack snälla Anne för din fina rekommendation och för ett givande och trevligt samarbete!
  • 2020-02-03

Marianne H skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    När vi köpte vår bostadsrätt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling upplevde vi att kunde känna oss trygga som kund och köpare. Vår mäklare var professionell, kompetent och tillmötesgående. Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Marianne H
    Tack snälla Marianne för din fina rekommendation och kul att ni är nöjda! Nu är det inte långt kvar till Helena får får flytta in i sitt nya hem! MVH Hanna
  • 2020-01-30

Astrid J skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Är så nöjd med Hanna! Så lugn och proffsig. Toppenbemötande rakt igenom. Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Astrid J
    Tusen tack själv Astrid för att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Med vänlig hälsning, Hanna
  • 2020-01-20

Rikard S skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Sålt bostad.
    Bra och trevligt bemötande. Lyhörd för önskemål.
    Bra försäljningsprocess. Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Rikard S
    Nöjet helt på min sida, stort tack till er båda! Ni är lyhörda säljare som ger mig de optimala förutsättningarna för att uppnå bästa möjliga resultat. Med vänlig hälsning, Hanna
  • 2020-01-20

Victoria S skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi sålde vår bostadsrätt med Hanna Gulve på Svensk Fastighetsförmedling. Hanna är tydlig, proffsig, lugn och trygg och hon lyckades dessutom stänga försäljningen på under en vecka till ett pris vi var mycket nöjda med. Vi kan ge Hanna våra bästa rekommendationer, tyckte allt fungerade supersmidigt! Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Victoria S
    Tack snälla Victoria för fina ord och ett tusen tack för att jag fick möjligheten att förmedla er bostad. Det har varit ett nöje att få hjälpa er! MVH Hanna
  • 2019-12-20

Pontus F skrev om Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi har köpt en 47kvm lägenhet i centrala Stockholm. Bemötandet och köpeprocessen har hanterats oerhört proffsigt, med pedagogisk och flexibel mäklare vilket gjort vår inflytt oerhört smidig. Läs mer
    2020-01-30 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Pontus F
    Hej Pontus, tack för din fina Reco, jag är övertygad om att ni kommer att trivas i lgh.
  • 2019-12-19

Mathias C skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi fick hjälp av Mattias både att sälja vår lägenhet och köpa en lägenhet som han hittade genom sitt nätverk. Försäljning och köp kunde genomföras med en timmes mellanrum.

Mattias gjorde ett mycket bra jobb och vi kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-09

Teresa H skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi har haft Hanna Gulve som mäklare då vi sålt vår 3a på Gärdet. Vi valde henne på grund av hennes professionella sätt och goda kunskaper om det område där vi sålde vår bostad samt hennes trevliga bemötande.

Jag rekommenderar Hanna som mäklare och kommer att använda henne igen. Läs mer
    2019-12-16 Hanna G svarar Teresa H
    Hjärtligt tack för era uppskattande ord och för ett mycket trevligt samarbete! Med vänlig hälsning, Hanna
  • Lennart T

2019-11-22

Lennart T skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Har sålt en lgh. Hög servicenivå, bra dialog och proffesionellt bemötande från mäklaren. Läs mer
    2019-12-16 Hanna G svarar Lennart T
    Tack snälla för er fina rekommendation och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Med vänlig hälsning, Hanna
  • 2019-10-22

Emil G skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Första gången jag träffade Hanna Gulve var jag på en av hennes visningar i en lägenhet på Östermalm då jag hade planer på att flytta.
    Efter den visningen kände både jag och min sambo vem vi ville anlita som mäklare för att sälja vår lägenhet.

Jag sålde nyss min andra lägenhet på Östermalm och har haft Hanna Gulve som mäklare båda gångerna och hon levererar långt över mina förväntningar.
    Fantastiskt duktig mäklare på alla sätt. Finns alltid tillgänglig och hjälper till med alla frågor som dyker upp både före, under och efter försäljning.
    Jag känner ett väldigt stort förtroende för Hanna och hennes professionella och positiva bemötande vilket har gett mig ett lugn och trygghet genom försäljningarna.
    Jag kan varmt rekommendera Hanna. Läs mer
    2019-10-23 Hanna G svarar Emil G
    Tusen tack Emil för din fina rekommendation! Är tacksam över att du tar dig tid att beskriva utförligt hur du uppskattat upplevelsen genom hela försäljningsprocessen. Hoppas vi får möjlighet att återigen samarbeta igen längre fram men att ni först och främst kommer trivas i er nya fina lägenhet! Med vänlig hälsning, Hanna
  • 2019-10-21

Andreas Å skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Marcus var mycket bra att kommunicera med. Han lyssnade och jag litade på hans råd. Anlitar mycket gärna hans tjänster igen. Läs mer
  • 2019-10-21

Marika L skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hanna Gulve sålde vår bostadsrätt på 105 kvm på Vanadisvägen 2. Hanna har även tidigare hjälpt oss sälja en lägenhet. Hanna är en grym mäklare på alla sätt, snabb med återkoppling och tydliga svar, väldigt proffsig och kunnig. Rekommendar henne varmt! Läs mer
    2019-10-23 Hanna G svarar Marika L
    Hjärtligt tack Marika för er fina rekommendation och för ett gott samarbete. Det har varit ett nöje att återigen få hjälpa er! Uppskattar er flexibilitet i alla lägen och ert egna engagemang, ni är lyhörda säljare som ger mig de optimala förutsättningarna för att uppnå bästa möjliga resultat. MVH Hanna
  • Ing-mari O

2019-08-16

Ing-mari O skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag sålde min bostad på Östermalm och Hanna Gulve, Svensk Fastighetsförmedling, var min fastighetsmäklare. Hennes bemötande var mycket professionellt. Hon är en person som jag genast fick en mycket god kontakt med och som jag kände ett stort förtroende för. Försäljningen av min bostad blev lyckosam tack vare Hanna Gulve. Läs mer
    2019-08-22 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Ing-mari O
    Tack snälla Ing-Mari för din fina rekommendation. Jag får också passa på att tacka för trevligt samarbete. Vi ses på tillträdet!

MVH Hanna
  • 2019-06-24

Victor P skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Inga problem, allt gick smidigt och snabbt, effektivt och trevligt bemötande.
    Bra pris också samt bra värdering (i förhållande till slutpris). Läs mer
  • 2019-06-01

Christoffer G skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Redan från vårt första möte fick vi stort förtroende för Mattias. Mattias är en mkt varm tydlig rak och ärlig och kunnig person som vi vill varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-04-03

Monica U skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag har sålt en liten bostadsrätt på Gärdet.
    Jag blev väl bemött av mäklaren, Hanna Gulve, som är både professionell och mycket sympatisk. Aldrig påträngande utan vänlig, informativ och följsam. En god förmåga att hantera oväntade situationer, som när vi missförstått varandra beträffande nyckelöverlämnande inför visning. Jag hade glömt detta och satt i godan ro och åt lunch med vänner på Lidingö när Hanna undrade var jag var. Hon löste problemet galant, hämtade mig, körde mig till mina nycklar och återvände snabbt till kollega som var på plats med prospektutdelning m.m. Allt gick mycket bra. Läs mer
    2019-05-02 Hanna G svarar Monica U
    Hjärtligt tack för fina ord och ett trevligt samarbete i samband med försäljningen av din fina bostad. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig! MVH Hanna
  • Julia Karin Helen D

2019-03-22

Julia Karin Helen D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Simon var en fantastisk mäklare som hjälpte oss med allt! Han gör det lilla extra & är tillgänglig. Inte för påtagligt säljig’ utan ger ett genuint, mänskligt & proffsigt intryck👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • 2019-03-19

Eva Maria R skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias gav oss det stöd vi behövde och var rak i kommunikationen genom hela processen. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Eva Maria R
    Tack för er rekommendation Eva Maria. Efter en lång kontakt fick jag till slut äran att hjälpa er sälja och det var superkul från början till slutet. Jag är så glad att ni är nöjda med mitt arbete och önskar er all lycka i ert kommande renoveringsprojekt i Danderyd. Ska bli så spännande att se vad era kreativa personligheter skapar denna gång. / Mattias Wedberg
  • 2019-03-18

Christian B skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias Wedberg förmedlade vår 5:a på Gärdet framgångsrikt. Vi är mycket nöjda med Mattias arbete. Han är mycket driven, smart, personligt engagerad och professionell. Mattias återkopplade precis så mycket som vi behövde och tog egna relevanta initiativ så vi lugnt kunde vänta in resultat. Kändes mycket tryggt och var förtroendegivande. Han var även mycket professionell mot spekulanterna och tog väl hand om dem. Vi rekommenderar varmt Mattias och använder oss gärna av hans tjänster i framtiden. Läs mer
    2019-03-18 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Christian B
    Tack för dina ord Christian. Du var en engagerad och tydlig säljare vilket gjorde samarbetet så bra. Jag tackar för förtroendet. Nu ska vi hitta något åt er också!:)
    / Mattias Wedberg
  • 2019-03-18

Eva F skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    En trea på Rindögatan.
    Kunnig, korrekt, trevlig och tillmötesgående

Mäklaren ställde upp på extravisning med kort varsel.
    Hon hade ett mycket trevligt bemötande, var påläst och kunnig
    Vi var mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
    2019-05-02 Hanna G svarar Eva F
    Tack snälla Eva för fint omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! MVH Hanna
  • 2019-02-27

Carina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet
    Vi har sålt vår 3:a på Gärdet med hjälp av Petra von Krusenstierna
    Petra har varit närvarande och engagerad i hela försäljningen.
    Vi har bara positivt att säga om Petras bemötande och goda kunskap som mäklare.
    Hon är driven och vass.
    Vi kommer att rekommendera Petra till andra säljare. Läs mer