Svensk Fastighetsförmedling Gärdet

Svensk Fastighetsförmedling Gärdet

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Gärdet!

När du står inför en bostadsförsäljning är det smart att ta hjälp av någon som har koll på läget. Det är precis vad vi på har och vi hjälper gärna dig att hitta din nya drömbostad eller att sälja din gamla lya. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Gärdet besitter den lokalkännedom som allt som oftast är så viktig för att en bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Vi vet vilka bussar som går vart och vilka grönområden som är att de allra finaste.

Välkommen att höra av dig till oss om du har några funderingar angående din bostadsförsäljning eller gör en kostnadsfri värdering med oss för att få reda på vad din bostad är värd.

Läs vad 242 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-08-02 Verifierad kund
    Bra dialog.
    Tydlig återkoppling.
    Seriös genomarbetning av intressenter.
    Engagerad, och vid egen frånvaro fanns ersättare på plats för att snabbt visa lägenheten.
    Förtroendeingivande.
    Enkel arvodesmodell som inte krånglar till det.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mattias var lättsam att samarbeta med och gav löpande information så snart det fanns något att informera om.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Hon har hittills skött sina åligganden utmärkt i alla hänseenden. Alltså högsta betyg.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • Norrviken
    2022-05-11 Verifierad kund
    Han var jätte trevlig och har varit toppen från start till slut. Jag kan verkligen rekommendera Johan Ekenstam.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig väl insatt i området.
    2022-04-16 Verifierad kund
    Har haft mycket lite kontakt med mäklaren.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    • Vasastan Östermalm
    2022-04-04 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Johan Ekenstam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-04-01 Verifierad kund
    Johan Ekenstam har på ett lugnt och metodiskt sätt skött försäljningen av bostaden. Han har hela tiden hållit oss underrättade.

Vi har ett utomordentligt gott samarbete.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2022-03-28 Verifierad kund
    Mattias var tillmötesgående och professionell. Han är trevlig och ger ett gott intryck.Jag kan rekommendera honom till andra potentiella fastighetsägare som ska sälja.
    2022-03-27 Verifierad kund
    Fullblodsproffs, rapp och jäkligt trevlig! 5 av 5.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, alltid tillgänglig och engagerad.
    2022-02-27 Verifierad kund
    Neutral mellan Säljare-köpare
    Flexibel
    Serviceinriktad
    2022-02-24 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig med ordning och reda. Gör det hon säger att hon ska göra och fort går det. Hanterade knepiga situationer under budgivningen på ett tryggt sätt.
    2022-02-22 Verifierad kund
    Jag fick jättefint bemötande och utmärkt hjälp. Skulle absolut rekommendera!
    Tusen tack Karolina! Allt gott! Hanna Gulve
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Gott och professionellt bemötande
    Tydlig i sin kommunikation
    Tack ditt omdöme Ulla! Jag är övertygad om att du kommer trivas utmärkt i ditt fina nya boende! Hanna Gulve
    2022-02-10 Verifierad kund
    Otroligt kompetent. Hjälpte oss med försäljning och vi kände oss trygga och informerade under hela processen. Kunde inte vara mer nöjda.
    Hjärtligt tack för dina uppskattande ord och för ett mycket trevligt samarbete i samband med försäljningen! Hanna Gulve
    2022-02-10 Verifierad kund
    Hanna är extremt professionell i sin kontakt med både kund och. potentiella köpare. Inte bara var hon stöttande och rådgivande under stylingprocess och fotografering, hon gjorde också en omfattande research om fastigheten och dess planer vilket hjälpte försäljningsprocessen och resulterade i fantastiskt resultat. Jag rekommenderar starkt Hanna Gulve till vem som helst som behöver en kompetent mäklare för framtida försäljningar i Stockholmsregionen.
    Tack snälla för fin rekommendation och tack själva! Ni är en lyhörda säljare som ger mig de optimala förutsättningarna för att uppnå bästa möjliga resultat Hanna Gulve
    2021-12-23 Verifierad kund
    Oerhört trevlig, snabb, flexibel och lämnade relevant och bra information till mig som köpare.
    Tack Hugo för ditt fina omdöme och för att du har tagit dig tid att beskriva hur du upplevde processen i samband med ert köp. Hoppas ni trivs bra! Hanna Gulve
    2021-12-18 Verifierad kund
    Hanna var trevlig och hjälpsam, vi fick ett gott intryck av henne och kände oss trygga under köpet av vårt nya hem!
    Tack för ditt omdöme Paulina! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! Hanna Gulve
    2021-12-17 Verifierad kund
    Fint bemötande vid detta första möte.
    Tack för ditt omdöme! Vi ses snart för tillträde! Hanna Gulve
  • DANIEL M
    2021-12-16 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra förtroende och intryck av Andreas. Han har är erfaren, agerade snabbt, rak kommunikation med en tydlig process vilket ledde till en lyckad försäljning för mig och en till synes nöjd köpare!
  • Wissal A
    • Vasastan Östermalm
    2021-12-16 Verifierad kund
    Andreas är en lyhörd mäklarproffs ända ut i fingerspetsarna. Han är snabb på att återkoppla, håller en informerad kontinuerligt och levererar till 100 %!
    2021-12-15 Verifierad kund
    Hanna är oerhört professionell och kunnig mäklare. Tydlig och transparent i sin kommunikation. Hög tillgänglighet med snabb återkoppling. Hon har mkt god erfarenhet och hög kompetens samt är väldigt förtroendeingivande.
    Vi har varit väldigt nöjda och trygga med Hanna som vår mäklare.
    Tack snälla Camilla för fin rekommendation och tack för ett mycket trevligt samarbete! Hanna Gulve
    2021-12-11 Verifierad kund
    Hanna är tydlig och rak i sin kommunikation. Trevlig och driven. Bra koll på alla detaljer.
    Tack för ditt omdöme Patrik! Hoppas du har det toppen i din nya fina lägenhet! Hanna Gulve
    2021-12-09 Verifierad kund
    Proffsig, vänlig och snabb....Rekommenderas starkt!
    Tusen tack för för din rekommendation Fredrik och tack för att jag återigen fick möjlighet att förmedla denna fina lägenhet. Hoppas ni trivs i ert nya boende! Hanna Gulve
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2021-12-05 Verifierad kund
    Proffessionell hantering av hela säljprocessen. Varit till stor hjälp även i paktiska frågor.
    Kan verkligen rekommendera Andreas Barnekow
    • Hjorthagen
    2021-11-10 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och väldigt engagerad! Språkbarriärer inga problem för Mattias!
    • Mörbyskogen
    2021-11-05 Verifierad kund
    Bästa mäklaren jag haft och Göra med, proffsig på alla sätt samt trevlig.
    • Mörbyskogen
    2021-11-03 Verifierad kund
    Så bra. Saklig och informativ. Tog reda på saker vi undrade. Och har ett väldigt trevligt sätt. Vi är supernöjda.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    2021-10-11 Verifierad kund
    Blev bemött utav Andreas på ett proffessionellt och tillmötesgående sätt.
    2021-10-11 Verifierad kund
    Andreas är en väldigt skicklig mäklare! Han är enkel att arbeta med, tydlig, lättillgänglig och mycket driven. Det här är andra försäljningen han hjälp oss med och han är ett självklart val även vid framtida försäljningar.
    • Hjorthagen
    2021-10-10 Verifierad kund
    Johan har stor erfarenhet som mäklare och guidade mig genom hela genom hela försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Johan arbetade självständigt, exempelvis i kontakter med bostadsrättsföreningens styrelse. Samtidigt var han bra på att kommunicera och hade hög tillgänglighet, vilket även uppskattades av köparna. Jag träffade ett flertal mäklare innan jag valde Johan och är tacksam för att ha hittat Hjorthagens bästa mäklare. (Och förmodligen Östermalms och Gärdets, men där har jag inte samma förstahandserfarenhet.)
    2021-10-01 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande och förtroende för Hanna första mötet! Allt gått smidigt med både fotografering samt visning och nöjda med slutresultatet!
    Vill varmt rekommendera henne!

Mvh Maria Hillerstam
    Tusen tack för din rekommendation! Hanna Gulve
    2021-10-01 Verifierad kund
    Hannas bemötande var fantastiskt genom hela säljprocessen. Hon svarade snabbt på frågor och var väldigt mån om att se till att jag som säljare kände mig bekväm och nöjd under resans gång.

Hanna är min mest rekommenderad mäklare!
    Tack snälla Hanna för fin rekommendation och tack för ett mycket trevligt samarbete! Dina ansträngningar inför försäljningen gav mig optimala förutsättningar för att uppnå bästa möjliga resultat. Hanna Gulve
    • Näset
    2021-09-28 Verifierad kund
    Trevlig och öppenhjärtlig. Köpet kändes enkelt, samtidigt så var Mattias tydlig med detaljer och avtal.
    2021-09-16 Verifierad kund
    Saklig, positiv och snabb med löpande återkoppling.
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas Gustaf ska trivas i sin nya fina lägenhet! Hanna Gulve
    2021-09-15 Verifierad kund
    Johan är supertrevlig, lyhörd, engagerad och kompetent. Vi kändes oss trygga och hade en bra och smidig försäljningsprocess på alla sätt. Jag kan verkligen rekommendera Johan.
    2021-09-14 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare! Genomgående bra process med mycket lyckat avslut. Rekommenderar starkt.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Hanna skötte försäljningen på ett fantastiskt bra sätt.
    Både min make och jag var krassliga och hon gjorde allt väldigt enkelt för oss.
    Vi har aldrig haft en så bra säljare tidigare.
    Tusen tack för fina ord och för ett trevligt samarbete! Hanna Gulve
    2021-09-09 Verifierad kund
    Trevlig, professionell, närvarande och pålitlig upplevde jag Hanna Gulve som.

Hanna Gulve levde upp till mina förväntningar.

Det har varit en smidig process, ända från första kontakten till avslut.
    Tusen tack för fina ord och för ett trevligt samarbete! Hanna Gulve
    2021-09-08 Verifierad kund
    Jag har både sålt och köpt lägenhet av Mattias. Jag upplever honom som otroligt engagerad, kunnig och tillgänglig. Han finns alltid där vid frågor eller funderingar och är mån om att det ska bli bra för alla partner.

När jag köpte min lägenhet av Mattias märktes det att det var viktigt för honom att allt fungerade som det ska och han kom till och med förbi när vi hade problem med en kyl. Vid försäljningen gav han goda råd och analyserade marknaden på ett sätt som visade sig vara helt korrekt. Att upplevas som proffsig och engagerad vid både köp och sälj tycker jag tyder på att man är en riktigt bra mäklare.

Jag kommer utan tvekan använda Mattias i framtiden!
    2021-09-07 Verifierad kund
    Hanna är en genomproffsig mäklare. Hennes enkla och tydliga sätt har gjort att inga frågor känts dumma, hon har ställt upp med extra visningar och funnits där från att vi hittade annonsen och redan då hade frågor till att vi skrev kontrakt. Det är en stor affär att köpa lägenhet men med Hanna har det känts tryggt hela vägen. Vi skulle rekommendera Hanna som mäklare alla dagar i veckan.
    Tusen tack Pernilla för fint betyg och att ni uppskattade min insats i köpprocessen! Hanna Gulve
    2021-09-07 Verifierad kund
    Hanna är en glad och trevlig person.
    Hon ställde utan problem upp på extra visningar och min känsla var att hon hade oss som kunder i fokus.

En toppenmäklare helt enkelt.
    Tack för fin rekommendation! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya fantastiska bostad! Hanna Gulve
    2021-09-07 Verifierad kund
    Mäklaren uppfyllde alla krav och förväntningar jag hade!
    Bästa rekommendationer.
    • Gåshaga
    2021-09-06 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Mattias Wedberg och Svensk Fastighetsförmedling - otroligt proffsigt från början till slut!
    2021-09-06 Verifierad kund
    Grymt trevlig, ärlig och hjälpsam!
    • Stockholm
    2021-09-06 Verifierad kund
    En allmänt bra upplevelse. Hade inga större förväntningar förutom att processen skulle vara snabb och smidig vilket den också var.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Mattias är engagerad, kunnig och hjälper till utifrån ett helhetsperspektiv.

Mina förväntningar uppfylldes och jag blev väldigt nöjd!
    • Stockholm
    2021-08-10 Verifierad kund
    Bra bemötande, Snabb feedback och rak kommunikation. Trevlig och förtroende ingivande samt lösningsfokuserad.