Svensk Fastighetsförmedling Gärdet

Erik Dahlbergsgatan 23, 115 31 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Gärdet!

När du står inför en bostadsförsäljning är det smart att ta hjälp av någon som har koll på läget. Det är precis vad vi på har och vi hjälper gärna dig att hitta din nya drömbostad eller att sälja din gamla lya. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Gärdet besitter den lokalkännedom som allt som oftast är så viktig för att en bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Vi vet vilka bussar som går vart och vilka grönområden som är att de allra finaste.

Välkommen att höra av dig till oss om du har några funderingar angående din bostadsförsäljning eller gör en kostnadsfri värdering med oss för att få reda på vad din bostad är värd.

Läs vad 127 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gärdet

• Lucie S

2020-07-27

Lucie S skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag har precis sålt min större lägenhet i Östermalm då barnen flugit ur boet och jag är ensamstående. Jag kontaktade Svensk Fastighetsförmedling eftersom jag köpt lägenheten via dem. Mattias var från första telefonsamtal ett bollplank och enormt stöttande. Hela processen skedde virtuellt då jag jobbar utomlands och inte kunde vara fysiskk närvarande. Mattias var med hela vägen, informerade kontinuellt, och gav goda råd. Jag Uppskattade möjligheten till styling innan fotografering och visning, men framför allt Mattias flexibilitet och närvaro under hela försäljningen, från början till slut. Även att jag vill köpa ny lgh beaktades och Mattias tipsade och sökte lösningar. Jag kan bara rekimmendera honom starkt! Läs mer
  • 2020-07-19

Lukas L skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpte lägenhet på Gärdet av Hanna. En tidskrävande process där Hanna uppvisade stort tålamod och en vilja att få båda parter att mötas. Snabb och trevlig i all kommunikation. Läs mer
  • 2020-07-17

Linn J skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Otroligt professionell, sympatisk, smart och duktig! Skulle absolut rekommendera Hanna och anlita henne igen. Läs mer
  • 2020-07-15

Dennis K skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Sålde en etta på Gärdet i Stockholm med Mattias hjälp. Han gjorde ett bra jobb där han återkopplade under tidens gång hur försäljningen gick med eventuella spekulanter. Jag är mycket nöjd med försäljningen och skulle rekommendera Mattias och Svensk Fastighetsförmedling vidare. Läs mer
  • Nils Erik G

2020-06-30

Nils Erik G skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Pålitlig och enträgen, har bara positivt att säga om Mattias! Läs mer
  • 2020-06-29

Fredrik E skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Proffessionell och vänligt bemötande Läs mer
  • 2020-06-25

Julia W skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hanna har varit en toppenbra mäklare som tagit hänsyn till både köpare och säljare! I detta fall köpte jag en lägenhet, och kan inte annat än att vara tacksam över Hannas professionella hjälp och kunskap. Läs mer
    2020-06-25 Hanna G svarar Julia W
    Tack snälla för dina fina ord! Hoppas du kommer att trivas fint i din nya bostad!
  • Jan E

2020-06-25

Jan E skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Trots rådande pandemi gjorde Mattias ett strålande arbete med försäljningen av min lägenhet. Kunnnig, engagerad och proffsig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-06-12

Camilla G skrev om Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Johan hjälpte oss att sälja vår pappas bostadsrätt. Han är mycket professionell och kunnig. Han ger regelbundet status uppdateringar vilket är mycket uppskattat. Läs mer
    2020-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Östermalm Gärdet svarar Camilla G
    Hej Camilla, tack för fin Reco!
  • 2020-06-02

DANIELLA K skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias fick uppdraget att sälja min lägenhet under pågående Corona-pandemi. Det jag uppskattade med Mattias är hans trevliga och vad jag uppfattade genuina och personliga bemötande. Jag tyckte Mattias hade förmågan att lyssna och höra mina åsikter och perspektiv, och samtidigt dela sina. Mattias ger ett erfaret intryck av försäljningsprocessen vilket kändes tryggt för mig. Uppskattade att han höll mig informerad under hela processen, efter visningarna, och även gjorde skriftliga statussammanfattningar, han var även snabb att återkoppla på sms, lätt att nå och ha en dialog med. Jag ör dessutom nöjd med utfallet av försäljningen. Rekommenderar Mattias som mäklare!! Läs mer
    2020-06-15 Mattias W svarar DANIELLA K
    Stort tack Daniella! Det va väldigt roligt att samarbeta med dig och kul att vi hittade en så härlig köpare till din fina lägenhet också!
  • Fredrik R

2020-05-18

Fredrik R skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Bra och tydlig vägledning genom fastighetsaffären. Toppen 👍 Läs mer
  • 2020-05-16

Paula L skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Sålde en bostadsrätt. Fick bra pris. Mäklaren kunnig, vänlig och med stort tålamod. Läs mer
  • 2020-05-16

Helena R skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hej, Marcus var toppen! Påläst, noggrann, tillgänglig. Läs mer
  • 2020-05-08

Marcus H skrev om Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Riktigt nöjd med Andreas insats! Rekommenderas varmt! Läs mer

Klas J skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpte en tvåa på 62 kvm. Lugnt och professionellt bemötande. Seriös och trovärdig mäklare. Läs mer

Ulf A skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag sålde en lägenhet. Jag förväntar mig en engagerad mäklare som är lätt att få tag i. Mäklaren ska lyssna på jag som säljare vill. Marcus uppfyllde alla krav. Såg jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-07

Emilie L skrev om Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpt en lägenhet på Eriksbergsgatan. Han gav ett proffsigt och ärligt intryck på visningen och såg till att det blev en försäljning till oss. Läs mer
    2020-05-07 Andreas B svarar Emilie L
    Tack för feedback. Jag är övertygad om att ni kommer trivas. Kanonläge.
  • 2020-05-07

Johan P skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mycket korrekt, effektiv och professionell. Läs mer
  • Gustaf L

2020-05-07

Gustaf L skrev om Andreas Barnekow en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Har använt en del mäklare genom åren och Andreas är den bästa! Lyhörd, hungrig och går den där extra milen. Dessutom rolig och enkel att ha och göra med. Läs mer
    2020-05-07 Andreas B svarar Gustaf L
    Tack Gustaf för din fina rekommendation och lycka till med ert nya boende!
  • 2020-04-29

Saga L skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Toppenbra och engagerad! Lyssnar på säljaren och känns professionell 👍 Läs mer
  • 2020-03-25

JOHAN E skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias hjälpte mig att köpa min första lägenhet. Extremt kunnig i kombination med en ödmjuk inställning fick mig verkligen att känna mig trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera Mattias Läs mer
    2020-03-30 Mattias W svarar JOHAN E
    Va roligt att du känner så Johan.
    Det va ett sant nöje att hjälpa dig köpa och jag hoppas vi får chansen att jobba ihop snart igen när det är dags för nästa steg i livet.
  • 2020-03-25

Niklas L skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vår första lägenhet köpte vi genom Mattias på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm. Mattias ställde hela tiden upp, svarade på alla frågor vi kunde tänkas ha och gjorde att vi kände oss trygga genom hela köpet. Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2020-03-30 Mattias W svarar Niklas L
    Tack för er recension. Härligt att höra att ni kände er trygga. Det är min högsta målsättning för mina spekulanter i alla lägen..
    njut av livet och er bostad!
  • 2020-03-24

Cecilia B skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hej,

Jag köpte en lägenhet i stan, 2:a, på Nedre Gärdet i Stockholm för några veckor sedan.

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren Hanna Gulve!

Jag har inte träffat många mäklare i mitt liv men några stycken. Någon var den "typiska" säljaren som gick på 120km/h utan att känna av. Utav samtliga var Hanna den jag tyckte otvivelaktigt bäst om. Hon lyckades sälja lägenheten på ett mycket förtroendeingivande sätt genom att vara lugn, kunnig och samtidigt trevlig och lätt att ha att göra med genom hela processen. Hon var dessutom rättvis och noga med att allt skulle kännas bra för båda parter under kontraktsskrivningen. Hon finns även tillgänglig och behjälplig efter kontraktsskrivningen. Allt sammanfattat bidrar till en trygg och mycket bra upplevelse av hela processen från första kontakten på visningen t o m tillträdesdagen. Särskilt för mig som förstagångsköpare och ny på bostadsmarknaden.

Om jag någon gång skulle sälja själv skulle jag instinktivt tänka på att be Hanna hjälpa mig.

Tack för hjälpen, Hanna!

Hälsar vänligen,
    Cecilia Läs mer
    2020-06-25 Hanna G svarar Cecilia B
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation Cecilia! Du vet att du alltid kan höra av dig och jag hoppas att du kommer trivas i din fina lägenhet!
  • 2020-03-16

Carita T skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Fick lägenheten såld i Sthlm. Blev bemött mycket bra. Läs mer
    2020-06-25 Hanna G svarar Carita T
    Det värmer att höra att ni uppskattar mitt bemötande!
  • 2020-03-12

Anders A skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Fick hjälp av Mattias W för ett år sedan rörande försäljning av bostadsrätt som han dessutom förmedlade till oss för flera år sedan. Imponerad av hans kunskap och kännedom om marknaden, samt hans mycket trevliga och hjälpsamma sätt. God kontakt med både oss säljare och köpare. Skulle absolut kontakta honom igen om det behövs. Läs mer

Ulf P skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpt lägenhet på Gärdet.
    Seriös och engagerad.

Det blev affär 👍 Läs mer
  • 2020-03-06

Helena P skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag har såväl sålt som köpt/löst ut en bostad. Mattias har varit mycket professionell, vänlig, klar, tydlig och snabb. Bra, helt enkelt! Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Helena P
    Tack för det Helena. Lycka till med kommande renovering. Välkommen åter!
  • 2020-03-06

Ananda W skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Professionell och ambitiös mäklare med ett stort driv. Väldigt nöjda och rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Ananda W
    Stort tack för dina ord Ananda. Hoppas livet som husägare blir allt vad ni drömt om!
  • 2020-03-05

Maria W skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen, och är mer än nöjd med vårt samarbete. Oerhört proffsig, kunnig och väldigt engagerad. Kommer alltid ta hjälp av Mattias i fortsättningen då han är den överlägset bästa mäklaren i Stockholm. Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Maria W
    Tack Maraja! Din lilla pärla till lägenhet var ett rent nöje att sälja. Så kul att det gick så bra och att vi fick en så glad köpare som Joakim. Välkommen åter när det är dags för flytt igen!
  • 2020-03-05

NIKLAS B skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Marcus är mycket kunnig och har god förståelse för den anspänning en bostadsaffär kan vara. Han var mycket hjälpsam med bostadsfrågor även utanför aktuell affär. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-03-05 Marcus H svarar NIKLAS B
    Tack vad roligt att höra! Bara kul att kunna hjälpa till!
  • 2020-03-05

Anders L skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Ett bra och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Anders L
    Tack för mycket trevligt bemötande från er sida också. Hoppas er renovering blir bra och går som planerat.
  • 2020-03-04

Ulf Lennart W skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpt Brf.
    Mattias är trevligt, kunnig och ger bra råd. Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Ulf Lennart W
    Tack Ulf. Det är lätt att vara trevlig när man jobbar med så trevliga människor som er! NI är varmt välkomna åter för fler trevliga affärer.
  • 2020-03-04

Marcus B skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köparnas mardröm - säljarnas dröm. Skämt o sido, Mathias är proffsig och får mig som säljare att känna att jag minst får vad bostaden är värd. Jag kan luta mig bakåt och får alltid snabb uppdatering om vad som händer under försäljningen. Rak och ärlig med vad han anser bör fixas eller inte, och sist men inte minst skicklig förhandlare. Mina bästa rekommendationer trotts dialekten! ;) Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Marcus B
    HAHA du är för go du! Detta va ju alltså fjärde lägenheten jag hjälpte dig att sälja. Suveränt roligt att få hjälpa dig varje gång och bevisa varför det är värt att komma tillbaka gång på gång!

Lars R skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Drivande, kunnig om marknaden, trevlig och positivt utmanande mot oss som kunder Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Lars R
    Tack Lars. Uppskattar ert bemötande under hela processen. Ni gjorde det lätt att vara en bra mäklare!
  • 2020-03-04

Margareta B skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag har via er sålt en tvårumslägenhet i Vasastan Jag hade flera mäklarkontakter ute. Jag fick förtroende för Mattias Wedberg och valde därför honom. Jag hade dessutom sedan tidigare god erfarenhet av Svensk fastighetsförmedling. Jag blev utomordentligt väl bemött av Mattias. Diskussionsklimatet var proffsigt och samtidigt avspänt. Det uppstod ett problem - en formulering jag ogillade i er förryckta dossier. Det löstes utan svårighet. Jag är nöjd med min försäljning och med sammanarbetat med Mattias Wedberg. Jag rekommenderar gärna Svensk Fastighetsförmedling till andra
    Margareta Björnberg Diot Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Margareta B
    Stort tack för dina ord Margareta. Det var en sannerligen turbulent försäljning vi tog oss igenom. Du var en ärlig och härlig säljare att jobba med. Jag önskar dig all lycka i livet och hoppas att du får njuta av allt vad framtiden bär.
  • 2020-03-04

Gulcin T skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mycket trevlig mäklare, ärlig. Professionell flexibel lyhörd. Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Gulcin T
    Roligt att höra! Grattis till köpet och hoppas ni ska trivas i er nya bostad.
  • 2020-03-03

Boris S skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias hjälpte att sälja min lägenhet och gjorde hela processen väldigt lätt. Mycket professionell, serviceinriktad och kundorienterad. 10/10 Läs mer
    2020-03-09 Mattias W svarar Boris S
    King! Thank you for your words in so good swedish. You could certainlly be a swedish businessman writing like that! =) haha Good luck to you and let me know when you are back in Stockholm so i can sell you a new apartment.
  • 2020-03-03

Zora W skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi köpte en bostadsrätt genom Marcus och är mycket nöjda med hans insats genom hela processen. Trygg, säker, kunnig och seriös med stor förståelse för den anspänning en
    fastighetsaffär medför. Han agerade på ett professionellt sätt från första mötet till kontraktsskrivningen.
    Våra varmaste rekommendationer att anlita Marcus som er mäklare! Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Zora W
    Tack för väldigt fin recension! Hoppas ni ska trivas i nya bostaden. Ni är självklart alltid välkomna att höra av er i framtiden om det finns något vi kan göra för er.
  • 2020-03-02

Linn K skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mycket välskött försäljning, kändes tryggt och roligt.
    Vi kommer använda Hanna i framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Linn K
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation. Ser fram emot att hjälpa er med framtida försäljningar!
  • 2020-02-21

Fanny H skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi köpte bostad av Hanna och fick ett oerhört proffsigt bemötande. Hanna är lugn och förtroendeingivande och var noggrann med att köpet skulle kännas rätt och gick igenom allt i detalj, vilket kändes väldigt tryggt och bra! Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Fanny H
    Härligt att höra att ni uppskattade processen som du beskriver den, det är så jag vill att det ska kännas för er som köpare. Tusen tack för ditt fina omdöme!
  • 2020-02-21

Fredrik N skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hanna är en transparant och ärlig mäklare. Mycket professionell. Läs mer
    2020-03-16 Hanna G svarar Fredrik N
    Tack snälla Fredrik för din mycket fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas i er nya fantastiska lägenhet!
  • 2020-02-20

Yashar M skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Jag sålde en 1:a på Gärdet och flyttade till en större lägenhet. Marcus var lyhörd och flexibel under hela försäljningsprocessen. Han tog sig tid för att vägleda mig både när det gällde försäljning av min bostad men även kring funderingar jag hade om objekt som jag var intresserad av att köpa. Jag skulle gärna använda honom som mäklare vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2020-03-04 Marcus H svarar Yashar M
    Väldigt roligt att höra, stort tack för fina ord! Också stort grattis till både köp och försäljning!
  • 2020-02-18

Martin F skrev om Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Duktig mäklare som brinner för att båda parter i affären ska bli nöjda Läs mer
  • 2020-02-17

Tommy L skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Engagerad och erfaren. Kändes tryggt, både som säljare och köpare. Läs mer
    2020-02-19 Mattias W svarar Tommy L
    Stort tack Tommy för dina ord. Glad att jag kunde hjälpa er med både köp och sälj!
  • 2020-02-17

Mikael F skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Köpt bostadsrätt Sandhamnsgatan

Mycket serviceminded, ärlig. Stor förståelse för köparens situation och behov.

Mycket nöjd och skulle gärna göra fler affärer med MW i framtiden. Läs mer
    2020-02-19 Mattias W svarar Mikael F
    Vad roligt att du som köpare känner så Mikael. Det var ett sant nöje att få förmedla en lägenhet till dig/er och jag hoppas vi får chansen att jobba tillsammans igen i framtiden!
  • 2020-02-17

Fredrik L skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mattias hjälpte oss att sälja vår lägenhet på gärdet i Stockholm. En mer dedikerad mäklare får man leta efter. Han gör otroliga uppoffringar privat för att se till att man får det absolut bästa möjliga resultatet. Läs mer
    2020-02-19 Mattias W svarar Fredrik L
    Tack själv Fredrik. Vi pratade långt och länge redan från dag ett om hur vi tillsammans skulle genomföra den bästa tänkbara försäljningen och det är tack vare er förståelse och engagemang som jag kunde hjälpa er på ett så lyckat sätt! Tack och lycka till nu med ert köp! Jag hoppas att detta var första gången av flera vi får chansen att samarbeta!
  • 2020-02-17

Sepideh P skrev om Mattias Wedberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Vi sålde vår bostadsrätt på Gärdet med Mattias. Mattias var väldigt professionell och övertygande i hans sak. Vi hade träffat sammanlagt 3 mäklare och Mattias var den som kändes mest rätt och den som skulle göra sitt yttersta för att få vår lägenhet såld till det som kändes bra för oss som säljare. En sak att ha med sig är att han var inte den mäklare som värderade lägenheten högst men vi valde honom trots det för att han var så bra.

Om ni vill ha en mäklare som levererar och som lägger tid på att visa din lägenhet och vara tillgänglig så har ni kommit helt rätt! Han är alert och proaktiv samtidigt som han är trevlig! Det här är en mäklare som återkopplar direkt. Du som säljare är alltid uppdaterad oavsett tid/dag. Du som köpare behöver inte vänta en längre tid för att få svar på dina frågor. Han gör helt enkelt sitt yttersta för just dig oavsett om du är säljare eller köpare!

Vi kommer att använda oss av Mattias igen i framtiden samt kan starkt rekommendera honom till andra! Läs mer
    2020-02-19 Mattias W svarar Sepideh P
    Dina lovord är oerhört värmande och glädjande Sepideh. Tack för ett mycket trevligt, roligt och lyckat samarbete!
  • 2020-02-13

Mathias S skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Mycket bra, proffsigt bemötande, påläst och absolut inga klagomål från vår sida! Läs mer
    2020-03-02 Hanna G svarar Mathias S
    Hej, Tack snälla för rekommendationen! Hoppas ni kommer att trivas fint i er nya bostad!
  • 2020-02-11

Fabian M skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Sålde vår lägenhet, en trea på Sveavägen, med Hanna. Vi är supernöjda med Hanna som kändes trygg i hela processen. Rekommenderar definitivt till andra! Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Fabian M
    Tack snälla Fabian för att jag fick förtroendet att förmedla er fina bostad och tusen tack uppskattningen i samband med detta. Med vänlig hälsning, Hanna
  • 2020-02-11

Anne B skrev om Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
    Hanna var en jättebra mäklare och kan verkligen rekommendera henne. Kände mig mycket trygg med att hon skulle göra ett bra jobb. Och det är skönt att ha att göra med någon som är så rak och tydlig. Inga krux liksom! /Anne Läs mer
    2020-02-11 Hanna G svarar Anne B
    Tack snälla Anne för din fina rekommendation och för ett givande och trevligt samarbete!

Erik Dahlbergsgatan 23, 115 31 Stockholm