Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Ansvar Fastighetsförmedling AB

Ansvar Fastighetsförmedling AB

Råsundavägen 160, 169 36 Solna — Visa karta

Vi erbjuder en kvalificerad mäklartjänst i Stockholms innerstad samt i dess attraktiva närförorter.
Våra tjänster präglas av stort personligt engagemang, kunskap och kvalité.
Med ett väl utbyggt kontaktnät, lång erfarenhet och en väl utarbetad arbetsmetod är Ansvar Fastighetsförmedling en naturlig samarbetspartner i en av livets större affärer.

Låt vår kunskap och vårt personliga engagemang bli Er trygghet!
Sjödalsvägen 15a, 14147, Huddinge

Mäklare nära Ansvar Fastighetsförmedling AB:

Sveavägen 141, Stockholm
MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela... Läs mer ›
Anna M:
Caroline navigerade hela vägen in i Hamn. Det var sommar, det var varmt, det var semestertider…och det var Bråttom. Staden var tom ...o...

Sibyllegatan 28, STOCKHOLM
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
André:
Erik Andersson från Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden rekommenderade Richard. Han hade helt rätt! Tack för bra kommunikation och fin för...

Karlavägen 63, STOCKHOLM
Välkommen till oss på HusmanHagberg på Östermalm. Vi hjälper dig genom bostadsaf... Läs mer ›
Caroline Ö:
Vi fick ett bra intryck av Tina. Proffsig, ordningsam och driven. Hon är säljare i fingerspetsarna. Våra förväntningar gällande priset levd...

Kommendörsgatan 38, Stockholm
Alexander White är din inte bara din mäklare, utan även din rådgivare, din mento... Läs mer ›
Fredrich D:
Vänligt, professionellt och resultat inriktat

Läs vad 24 kunder tycker om Ansvar Fastighetsförmedling AB

• Ylva R
    Ylva R skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Jag kan varmt rekommendera Peter på Ansvar Fastighetsförmedling. Jag köpte min bostadsrätt och allt har varit enkelt, smidigt och verkligen ansvarsfullt. Där av namnet som gör sig rättvisa! Ansvar.
    Med vänlig hälsning, Ylva Läs mer
  • Mikko M
    Mikko M skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Han har skött allt perfekt!
    Inflyttningsdatumet för den nya ägaren var först efter flera månader, då ordnade Peter även en ny hyresgäst åt mig fram tills den nya ägaren tar över. Han kan verkligen det här med service och är professionel från början till slut. Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
  • Thomas
    Thomas skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Jag kände till Peter sen tidigare då min sambo anlitade honom när hon skulle sälja sin bostadsrätt, redan vid det tillfället så fick jag en bra uppfattning om Peter. Inför försäljningen av min bostadsrätt så valde jag mellan flera mäklarfirmor, större och mindre men jag tyckte och tycker att Peter är i en klass för sig, professionell, engagerad och väldigt prisvärd samt erbjuder bra tjänster som dessutom ingår i priset! Läs mer
  • Evaldas V
    Evaldas V skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Good, trustworthy service, nice to deal with. Highly recommended! Läs mer
  • Ritva V
    Ritva V skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Bemötandet var genom hela processen utmärkt t o m utöver det man är van vid.
    Ansvar tog sitt ansvar verkligen på allvar.
    Stämningen på kontoret var lättsam och trevlig.
    Ja, det var prisvärt.
    Tackar Peter och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Hade aldrig tidigare varit i kontakt med en mäklare. Kände mig därför lite ovan inför detta. Valde efter mycket funderande ut 2 st olika mäklare.
    Bägge mäklarna kändes bra och seriösa.
    Jag  fastnade dock för Peter Backerud(worry) trevliga, lättsamma och profesionella sätt.
    Alltid hjälpsam och nåbar vid frågor.
    Höll mej uppdaterad i stort sett dagligen vad som hände under processen.
    Otroligt pricksäker på slutpriset samt att hela affären gick smidigt och fort.
    Kan varmt rekommendera Peter Backerud.
    Det som återstår är att nästa år få hjälp
    med deklarationen.
    Thomas C Läs mer
  • Lola W
    Lola W skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Jag skulle verkligen rekommendera Ansvar Fastighetsförmedling. Har anlitat Johan och samarbetet funkade bra. Bra service, flexibel och ärlig. Inga konstigheter! Oh Gud, vilka underliga mäklare annars får man träffa. Kommer att använda mig av Ansvar Fastighetsförmedling igen! Läs mer
  • Carla A
    Carla A skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Jag kan varmt rekomendera Peter och Ansvar Fastighetsförmedling. Jag fick mycket proffsigt och trovärdigt bemötande och service i samband med försäljningen av min bostadsrätt i Solna. Läs mer
  • Bengt/Elisabeth S
    Bengt/Elisabeth S skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Vi tycker att Ansvar Fastihetsförmedling gjort ett utmärkt och proffsigt arbete med försäljningen
    av vår bostad i Solna. Läs mer
  • Annie B
    Annie B skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Flexibla, bra service, hjälpsamma, ärliga, Läs mer
  • Andreas
    Andreas skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Jag anlitade Peter som mäklare, detta efter att ha träffat samt haft möte med flertalet andra. Peter gav ett mycket sympatiskt, seriöst och proffsigt intryck vilket också visade sig stämma. Jag är mycket nöjd med Peter och hur han hanterade försäljningen av min lägenhet och kan varmt rekomendera honom. Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Vi träffade fem stycken mäklare och fastnade för Peter Backerud för hans förtroendeingivande sätt, att han har startat en egen mäklarfirma samt att han hade ett annorlunda tankesätt jämfört med de andra.
    Han var engagerad igenom hela affären, lyssnade på vad vi ville och kom med bra idéer.
    Jag rekommenderar varmt att anlita Peter Backerud och jag har redan tipsat mina vänner som går i säljartankar om honom. Läs mer
  • Arvid B
    Arvid B skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Professionell och engagerad. Mycket trevlig och pålitlig.
    Är mycket mån om att du som säljare resp. köpare är ständigt uppdaterad om vad det är som händer under förloppet. Mycket feedback och dialog så att alla parter känner sig trygga i sina beslut.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Christin Z
    Christin Z skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Peter var både trevlig och duktig. Han var til stor hjälp när vi sålde vår lägenhet och ordnade allt på ett smidigt sätt trotts alla fullmakter som reste fram och tillbaka över Atlanten. Vi har genomgående varit mycket nöjda med vårt samarbete med Peter. Läs mer
  • Ismet M
    Ismet M skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Sålde min lägenhet via Peter och han visade prov på uthållighet, tålamod och professionellt bemötande hela vägen i processen. Kan starkt rekommendera Peter och Ansvar. //I Läs mer
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Peter Backerud är väldigt engagerad och proffsig, och dessutom mycket sympatisk. Har haft med honom att göra två gånger och vill gärna ha det igen! Läs mer
  • Mange B
    Mange B skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Jag tycker Peter var oerhört trevlig och proffsig. Gillar egentligen inte mäklare. Men Peter gillar
    jag. Kommer jag någonsin behöva en mäklare igen så kommer jag använda Peter. Kan rekommendera honom starkt!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Han är en seriös och ansvarsfull mäklare som sätter dig som säljare i fokus. Jag har stort förtroende för Peter och skulle inte tveka på att använda mig av honom igen! Läs mer
  • Sören E
    Sören E skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Peter Backerud kombinerade sitt yrkes professionalism från den bästa sidan med ett trevligt och vänligt sätt. Jag är mycket nöjd med Peters arbete vid försäljningen av min lägenhet. Allt gick smidigt och jag rekommenderar Peter å det varmaste. Läs mer
  • Sengul A
    Sengul A skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Den mäklare vi anlitade på Ansvar fastighets förmedling var en trevlig omtänksam och seriös mäklare. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Bara bra,positiv,driftig Läs mer
  • Andrea A
    Andrea A skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Seriös fastighetsförmedling. Personalen är hjälpsam, kunnig och pålitlig. Jag skulle anlita Ansvar Fastighetsförmedling igen. Läs mer
  • Ted M
    Ted M skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB
    Bra byrå med pålitliga mäklare. Alltid trevligt och vänligt bemötande Läs mer

Råsundavägen 160, 169 36 Solna