Ansvar Fastighetsförmedling AB

Ansvar Fastighetsförmedling AB

Ring 08-730 20 00 www.ansvar.net

Vi erbjuder en kvalificerad mäklartjänst i Stockholms innerstad samt i dess attraktiva närförorter. Våra tjänster präglas av stort personligt engagemang, kunskap och kvalité. Med ett väl utbyggt kontaktnät, lång erfarenhet och en väl utarbetad arbetsmetod är Ansvar Fastighetsförmedling en naturlig samarbetspartner i en av...

24 omdömen om Ansvar Fastighetsförmedling AB

Ylva R
Skrev om Ansvar Fastighetsförmedling AB

Jag kan varmt rekommendera Peter på Ansvar Fastighetsförmedling. Jag köpte min bostadsrätt och allt har varit enkelt, smidigt och verkligen ansvarsfullt. Där av namnet som gör sig rättvisa! Ansvar. Med vänlig hälsning, Ylva

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Mikko Erik M

Han har skött allt perfekt! Inflyttningsdatumet för den nya ägaren var först efter flera månader, då ordnade Peter även en ny hyresgäst åt mig fram tills den nya ägaren tar över. Han kan verkligen det här med service och är professionel från början till slut. Rekommenderar honom verkligen!

Thomas

Jag kände till Peter sen tidigare då min sambo anlitade honom när hon skulle sälja sin bostadsrätt, redan vid det tillfället så fick jag en bra uppfattning om Peter. Inför försäljningen av min bostadsrätt så valde jag mellan flera mäklarfirmor, större och mindre men jag tyckte och tycker att Peter är i en klass för sig, professionell, engagerad och väldigt prisvärd samt erbjuder bra tjänster som dessutom ingår i priset!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Evaldas V

Good, trustworthy service, nice to deal with. Highly recommended!

Ritva V

Bemötandet var genom hela processen utmärkt t o m utöver det man är van vid. Ansvar tog sitt ansvar verkligen på allvar. Stämningen på kontoret var lättsam och trevlig. Ja, det var prisvärt. Tackar Peter och rekommenderar honom varmt.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen

Thomas C

Hade aldrig tidigare varit i kontakt med en mäklare. Kände mig därför lite ovan inför detta. Valde efter mycket funderande ut 2 st olika mäklare. Bägge mäklarna kändes bra och seriösa. Jag  fastnade dock för Peter Backerud trevliga, lättsamma och profesionella sätt. Alltid hjälpsam och nåbar vid frågor. Höll mej uppdaterad i stort sett dagligen vad som hände under processen. Otroligt pricksäker på slutpriset samt att hela affären gick smidigt och fort. Kan varmt rekommendera Peter Backerud. Det som återstår är att nästa år få hjälp med deklarationen. Thomas C

Lola W

Jag skulle verkligen rekommendera Ansvar Fastighetsförmedling. Har anlitat Johan och samarbetet funkade bra. Bra service, flexibel och ärlig. Inga konstigheter! Oh Gud, vilka underliga mäklare annars får man träffa. Kommer att använda mig av Ansvar Fastighetsförmedling igen!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2923 omdömen 4.8 av 2923 omdömen

Carla A

Jag kan varmt rekomendera Peter och Ansvar Fastighetsförmedling. Jag fick mycket proffsigt och trovärdigt bemötande och service i samband med försäljningen av min bostadsrätt i Solna.

Bengt/Elisabeth S

Vi tycker att Ansvar Fastihetsförmedling gjort ett utmärkt och proffsigt arbete med försäljningen av vår bostad i Solna.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Annie B

Flexibla, bra service, hjälpsamma, ärliga,

Andreas

Jag anlitade Peter som mäklare, detta efter att ha träffat samt haft möte med flertalet andra. Peter gav ett mycket sympatiskt, seriöst och proffsigt intryck vilket också visade sig stämma. Jag är mycket nöjd med Peter och hur han hanterade försäljningen av min lägenhet och kan varmt rekomendera honom.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Johanna E

Vi träffade fem stycken mäklare och fastnade för Peter Backerud för hans förtroendeingivande sätt, att han har startat en egen mäklarfirma samt att han hade ett annorlunda tankesätt jämfört med de andra. Han var engagerad igenom hela affären, lyssnade på vad vi ville och kom med bra idéer. Jag rekommenderar varmt att anlita Peter Backerud och jag har redan tipsat mina vänner som går i säljartankar om honom.

Arvid B

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Stefan W

Professionell och engagerad. Mycket trevlig och pålitlig. Är mycket mån om att du som säljare resp. köpare är ständigt uppdaterad om vad det är som händer under förloppet. Mycket feedback och dialog så att alla parter känner sig trygga i sina beslut. Rekommenderas varmt.

Christin Z

Peter var både trevlig och duktig. Han var til stor hjälp när vi sålde vår lägenhet och ordnade allt på ett smidigt sätt trotts alla fullmakter som reste fram och tillbaka över Atlanten. Vi har genomgående varit mycket nöjda med vårt samarbete med Peter.

Ismet M

Sålde min lägenhet via Peter och han visade prov på uthållighet, tålamod och professionellt bemötande hela vägen i processen. Kan starkt rekommendera Peter och Ansvar. //I

Jeanette A

Peter Backerud är väldigt engagerad och proffsig, och dessutom mycket sympatisk. Har haft med honom att göra två gånger och vill gärna ha det igen!

Mange B

Jag tycker Peter var oerhört trevlig och proffsig. Gillar egentligen inte mäklare. Men Peter gillar jag. Kommer jag någonsin behöva en mäklare igen så kommer jag använda Peter. Kan rekommendera honom starkt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sara G

Han är en seriös och ansvarsfull mäklare som sätter dig som säljare i fokus. Jag har stort förtroende för Peter och skulle inte tveka på att använda mig av honom igen!

Sören E

Peter Backerud kombinerade sitt yrkes professionalism från den bästa sidan med ett trevligt och vänligt sätt. Jag är mycket nöjd med Peters arbete vid försäljningen av min lägenhet. Allt gick smidigt och jag rekommenderar Peter å det varmaste.

Sengul A

Den mäklare vi anlitade på Ansvar fastighets förmedling var en trevlig omtänksam och seriös mäklare.

Daniel B

Bara bra,positiv,driftig

Andrea A

Seriös fastighetsförmedling. Personalen är hjälpsam, kunnig och pålitlig. Jag skulle anlita Ansvar Fastighetsförmedling igen.

Ted M

Bra byrå med pålitliga mäklare. Alltid trevligt och vänligt bemötande