Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Oscars Fastighetsmäkleri

Oscars Fastighetsmäkleri

Storgatan 29, 114 55 Stockholm — Visa karta

Alla vi på Oscars är registrerade fastighetsmäklare. Den mäklare du kontaktar hjälper dig från uppdragets början till dess affären är avslutad. Vi har inga assistenter då vi vill arbeta nära dig.

Läs vad 64 kunder tycker om Oscars Fastighetsmäkleri

• Sandra N
    Sandra N skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Otroligt bra service och professionellt bemötande. Jans erfarenhet och personliga engagemang var helt avgörande för vår upplevelse. 5 av 5! Läs mer
  • Carl-Johan S
    Carl-Johan S skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Svårslaget dålig service, ingen återkoppling, kändes som efter att vi gett dem kontraktet så fullständigt struntade de i oss. Ingen service, ingen återkoppling och absolut ingen information. Klickade oss när vi ringde och undrade hur det gick? Läs mer
  • Maral S
    Maral S skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Henrik är mycket proffsig och har stor koll på sin marknad. Henrik är den bästa mäklaren vi har anlitat! Läs mer
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av lägenheten.Henrik är lyhörd och seriös,lyssnar till kunden och kommer med bra förslag.
    Vi rekommenderar honom gärna.
    Birgitta och Kurt Läs mer
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Engagerad, proffsig, kunnig och vänlig. Kunde inte haft en bättre mäklare! Läs mer
  • Saman K
    Saman K skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Henrik är professionell, kunnig och pålitlig.
    Vi hade försökt sälja våran lägenhet tidigare med en annan mäklare utan framgång, efter 3 månader anlitade vi Henrik på rekommendation och det är vi väldigt glada för idag, säljprocessen gick väldigt smidigt till och han överträffade våra förväntningar på alla plan.
    Vi ger Henrik våra bästa rekommendationer och skulle utan att tveka anlita honom igen. Läs mer
  • Maryam N
    Maryam N skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Vi har varit fantastiskt nöjda med vår mäklare Henrik R på Oscars. Han är väldigt duktig och proffsig. Rekommenderat honom till samtliga vänner och bekanta som ska göra bostadsaffärer:) Läs mer
  • Karl N
    Karl N skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Henrik är arbetsam och ständigt tillgänglig för små och stora frågor. Rekommenderar Henrik till den som vill ha en mäklare som lägger in den extra ansträngning som krävs för en lyckad affär. Läs mer
  • Kea N
    Kea N skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Vårt objekt var av typen "representationsvåning" och det gällde verkligen att hitta rätt köpare, vilket Henrik lyckades med. Henrik jobbar hårt och finns alltid tillgänglig. Läs mer
  • Ann P
    Ann P skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Henrik är en jättebra mäklare, han är professionell, kunnig, serviceinriktad och väldigt behaglig som person. Jag kan varmt rekommendera Henrik och skulle absolut välja honom igen om jag skulle sälja min bostad. Läs mer
  • Cyrus A
    Cyrus A skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Kunnig, lyhörd och noggrann. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Mycket kompetent och sympatiskt bemötande. Läs mer
  • Tiina A
    Tiina A skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Tack Henrik för strålande bra service! Allt gick supersmidigt från början till slut och du var alltid tillgänglig, professionell och kunnig. Jag pratade efteråt med Eva, som köpte min lägenhet och hon kunde bekräfta att upplevelsen var lika bra också från köparens sida (som jag redan anade baserad på första gången när vi träffades på en visning). Jag skulle varmt rekomendera dig till alla som vill sälja sin lägenhet i Stockholm! Läs mer
  • Malin I
    Malin I skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    proffsig, snabb och bra på personlig kontakt med både köpare och säljare Läs mer
  • Jan U
    Jan U skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Professionell och saklig. Återkommer snabbt med besked och uppvisade hög tillgänglighet. Bra råd och vägledning utifrån en köparperspektiv. Läs mer
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Hjälpsam, engagerad och proffsig. Använder honom gärna när det är dags att sälja. Läs mer
  • Sara D
    Sara D skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Henrik är den bästa mäklare jag mött, jag har gjort fyra lägenhetsaffärer de senaste åren och jag har haft kontakt med en väldig massa mäklare, och Henrik är både professionell, trevlig att ha att göra med, går "the extra mile". Jag skulle aldrig vilja köpa av honom (!) för att jag vet att han är en expert att pressa upp priset, men som säljare var jag supernöjd. Han löste även en eventuell komplikation vid signerandet genom att kompromissa sin egen lön med 5000 kr. Jag kommer definitivt anlita honom nästa gang jag säljer! Läs mer
  • Hadi N
    Hadi N skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Trevlig, serviceorienterad, alltid tillgänglig och de gånger jag inte fått tag på honom så har han återkopplat snabbt. Snabba svar och raka besked! Läs mer
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Kan rekommendera Per.
    Proffsig och ordningssam förpackat i vänlig anda. Läs mer
  • Rolf Ö
    Rolf Ö skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Lungt och korrekt bemötande. Ordning och redan samt god frmaförhållning av det som ska göras Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Henrik var utomordentligt trevlig, initierad, ambitiös och angelägen att göra ett bra jobb - vilket han verkligen gjorde! Jag kommer varmt att rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Smidig, lyhörd och min erfarenhet är att Henrik springer den extra milen för att göra både säljare och köpare trygga och nöjda. Goda kunskaper om området. Summasumarum. Det slutade över förväntan på sista raden. Vilket förmodligen är det vi alla vill ha ut av en bra mäklare. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Riktigt duktig! Rekommenderas starkt Läs mer
  • Marina S
    Marina S skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Supergood! Very reliable and quick in his answers and organising everything. Professional indeed! Would gladly use him as our mäklare when selling the apartment. Läs mer
  • Joachim B
    Joachim B skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Henrik och hans kollega Ia hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Vasastan under försommaren. Från första möte blev vi bemötta oerhört professionellt, vänligt och med uppvisande av stor kompetens och marknadskoll. Då lägenheten hade vindspotential hade Henrik och Ia en gedigen erfarenhet av liknande objekt som vi såg som viktig. Att dessutom driva affären med två mäklare där båda närvarar under säljprocessen såväl som på visningarna var ett stort plus.

Henrik har varit mycket hjälpsam, aktiv och engagerad under hela processen. Vidare upplever jag att Henrik alltid varit tillgänglig och kunnat ge mycket bra råd när vi behövde.

Ett personligt engagemang med kännedom om fastigheten och området var även något som köparna uppskattade väldigt mycket då de tex fick en personlig genomgång av fastighetens gemensamma lokaler under en visning.

Kan varmt rekommendera Henrik till dem som önskar sälja en lägenhet med bra resultat och genomgående nöjda säljare och köpare. Läs mer
  • Erica A
    Erica A skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Jag är jättenöjd med valet av Henrik Ring som fastighetsmäklare och känner att jag har fått seriös och professionell hjälp med försäljningen från början till slut, dvs genom hela föräljningsprocsessen. Henrik är mycket bra på att lyssna in kundens önskemål och behov vilket gör att jag som kund känner förtroende. Henrik tummar inte på detaljer utan är mycket noggrann. Jag kan verkligen rekommendera Henrik Ring! Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Trevligt bemötande, påläst, snabb och rak kommunikation. Upplevde att han var säljarens såväl som köparens representant. Seriöst intryck, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Robert F
    Robert F skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Noggrann, kompetent, idog, kunnig Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Henrik är lyhörd som person. Han har en bred bakgrund. Jag uppfattar honom också som en hungrig säljare med höga ambitioner. Han är engagerad i sina kunder och kommer med goda tips och rekommendationer. Han är kunnig och ser till kundens bästa. Han ser både till säljarens och köparens behov. Han är lyhörd för det tempo säljaren vill hålla i processen och är väldigt flexibel i sin planering. Han är generös med sin tid. Han hör av sig ofta utan att för den delen bli påträngande. Läs mer
  • Ragnar S
    Ragnar S skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Jättebra, kunde inte varit mer nöjd. Läs mer
  • Lisette O
    Lisette O skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Jag har sålt min lägenhet via Ia, hon är en väldigt professionell mäklare, mycket trevlig och duktig och jag rekommenderar henne med glädje. Läs mer
    Linnea N gillar detta
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Jag skulle rekommendera Henrik till vem som helst. Han är väldigt trevlig, snabb på att återkoppla då något händer i affären och professionell. Läs mer
  • Patric P
    Patric P skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Henrik överträffade våra förväntningar och hanterade uppdraget utomordentligt bra, från start till mål. Framför allt uppskattade vi Henriks råd och guidening före och under budprocessen. Även köparna lovordade och berömde Henriks insatser, vilket vi anser vara ett bra betyg. Vi kan starkt rekommendera Henrik som mäklare. Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Henrik var en mycket kompetent och seriös mäklare i våra ögon. Läs mer
  • Victor L
    Victor L skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Ia är en lyhörd, professionell och erfaren mäklare som har bra känsla för marknaden. Inte rädd för att uttrycka vad som krävs för en lyckad försäljning även om det kan "trampas på ömma tår" vilket i slutändan gynnar säljaren. Ia kommer att göra den där extra ansträngningen som krävs för att hitta en optimal lösning för sin klient - stylingförslag, tidpunkt för visning och finner bred bas av intressenter. Läs mer
  • Mirja F
    Mirja F skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Hon var seg, inge dålig kommunikation, svår att nå. Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Vi är nöjda med Oscars, de är snabba och effektiva!! Läs mer
  • Jill M
    Jill M skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Erik är oerhört professionell, hjälpsam och kunnig. Han är engagerad och ser till såväl säljarens och köparens bästa. Jag kan varmt rekommendera Erik. Läs mer
  • Mårten F
    Mårten F skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Lägenhetsförsäljning

Snabb effektiv service- rutiner fanns på plats Läs mer
  • Sunny D
    Sunny D skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Professionellt och korrekt bemötande. Processen har varit smidig rakt igenom. Läs mer
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Profssionell fastighetsmäklare som vi känner oss trygga med som köpare av bostadsrätt. Läs mer
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Vi upplevde Ia som en mycket bra mäklare och duktig på området. Vi är övertygade om att hon tog hand om spekulanterna på ett mycket bra sätt.

Vi upplevde att vi ibland saknade information om läget och nästa steg. Det är viktigt att tänka på att vi som kunder inte ha som vardag att sälja bostäder.

Vi är mycket nöjda med genomförd försäljning. Läs mer
    2014-10-27 Ia O svarar Ulrika B
    Hej Ulrika, tack för era värmande ord och jätte trevlig försäljning. Jag ska verkligen tänka på det ni skrev om mer info. Man lär sig hela tiden och som kund - är ni det viktigaste jag har och verkligen viktigt att ni känner att jag gett all info som just ni behöver.
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Trevligt och professionellt bemötande vid såväl köp som försäljning av bostadsrätt. Läs mer
  • Ann-catrin A
    Ann-catrin A skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Duktig och trevlig mäklare . Tillmötesgående Läs mer
  • Betty B
    Betty B skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Professionell trevligt bemötande lättsam Läs mer
  • Johann P
    Johann P skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Kunnigt, engagerat, kundanpassat - hög servicenivå och goda resultat! Läs mer
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Gerd har varit snabb att återkoppla samtliga frågor som jag haft kring min försäljning. Läs mer
  • Emma Ç
    Emma Ç skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Trevlig och kompetent hjälp med försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
  • Niclas E
    Niclas E skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Effektiv säljprocess och ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Biörn L
    Biörn L skrev om Oscars Fastighetsmäkleri
    Ett utmärkt bemötande.
    Inköp av en mindre lägenhet på Östermalm för min dotter. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Richard O Richard O tycker:
“Det bästa är att dom har längr...” Läs mer

Sveavägen 52, 11134, Stockholm