Niklas Lexander
Registrerad mäklare sedan 2004-02-11
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-31
2019-07 - 2020-06

Läs vad 121 Läs vad Niklas Lexander

• Elin E sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-06-26

Sundbyberg Strand
    Anlitade Niklas Lexander för att sälja en bostadsrätt i Sundbyberg. Niklas Lexander är mycket kunnig och har ett professionellt bemötande. Med anledning av Corona kunde jag som säljare inte närvara personligen vid kontraktskrivning och på tillträdesdagen men fick hjälp och stöd av Niklas att hantera detta på bästa sätt. Läs mer
  • Josefin A sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-06-08

Sundbyberg Strand
    Niklas Lexander sålde vår trea på 75 kvm i Sundbyberg. I dessa lite mer osäkra tider kändes hans agerande sakligt och professionellt genom hela affären. Läs mer
  • Håkan B sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-06-04

4:a
    Skytteholm
    Trots coronatider jobbade Niklas hårt med uppdraget och rodde efter många visningar till slut i land ett avslut. Läs mer
  • Adam K köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-05-29

2:a
    Niklas är engagerad, ger ett tryggt intryck och är påläst. Han ger dessutom ett trevligt bemötande och är informativ vilket bidrog till att han var väldigt hjälpsam när jag köpte en lägenhet i Solna via HusmanHagberg. Kan inget annat göra än att varmt rekommendera Niklas till ditt nästa bostadsköp. Läs mer
  • Felicia T köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-05-21

Sundbyberg Strand
    Köpt min nya lägenhet på Hamngatan i Sundbyberg av Niklas. Lättillgänglig, flexibel, pålitlig och påläst mäklare. Inga konstigheter utan allt gick enligt plan och ett dygn efter privatvisning var kontraktet på min nya drömlägenhet skrivet.

Tack för en smidig affär! Läs mer
  • Joakim G köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-02-13

Centrala Sundbyberg
    Köpte nyligen en bosdatsrätt på Tulegatan i Sundbyberg av Niklas.
    Fick ett mycket seriöst intryck av Niklas som mäklare och upplevde honom som mycket engagerad, tillmötesgående, noggrann med detaljer samt mycket snabb i återkoppling under hela processen. Kan därför varmt rekommendera Niklas till mina vänner som söker en kunnig mäklare och skulle inte tveka att själv anlita honom vid en kommande försäljning. Betyg 5/5 Joakim i Sundbyberg Läs mer
  • Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-02-10

Skytteholm
    Upplever inte att Niklas har gett oss den information som varit nödvädning vid försäljning.
    Mycket dök upp under processen som vi hade velat veta i förväg. Bristen på information ger intrycket av en mycket oseriös mäklare och firma. Läs mer
  • Emanuel W köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-01-31

Skytteholm
    Köpte en trea i Skytteholm. Niklas upplevdes engagerad, noggrann och väldigt hjälpsam. Det kändes hela tiden som att han hade bra koll och var lätt att få tag på. Läs mer
  • Joel M sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2019-12-09

Skytteholm
    Tog hjälp av Niklas för att sälja en tvårumslägenhet i Solna. Väl igång fick vi ett proffesionellt och ärligt intryck. Tycker även han har god kompetens och marknadskännedom, något som visade sig då affären gick precis enligt de förväntningar vi fick. Han har därutöver varit hjälpsam i alla möjliga frågeställningar och anpassat sig efter våra önskemål. Kommunikationen har varit enkel och utan dröjsmål.

Rekommenderas varmt för en smidig bostadsförsäljning! Läs mer
  • Valeria L sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2019-12-05

Skytteholm
    Niklas är tillgänglig, trevlig och kunnig.
    Det var lätt att förstå sig på processen av försäljningen och känna sig trygg med hans kunskap. Läs mer

Senaste försäljningarna

Huvudstagatan