Niklas Lexander
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 116 Läs vad Niklas Lexander

• Joakim G köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-02-13

Centrala Sundbyberg
    Köpte nyligen en bosdatsrätt på Tulegatan i Sundbyberg av Niklas.
    Fick ett mycket seriöst intryck av Niklas som mäklare och upplevde honom som mycket engagerad, tillmötesgående, noggrann med detaljer samt mycket snabb i återkoppling under hela processen. Kan därför varmt rekommendera Niklas till mina vänner som söker en kunnig mäklare och skulle inte tveka att själv anlita honom vid en kommande försäljning. Betyg 5/5 Joakim i Sundbyberg Läs mer
  • Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-02-10

Skytteholm
    Upplever inte att Niklas har gett oss den information som varit nödvädning vid försäljning.
    Mycket dök upp under processen som vi hade velat veta i förväg. Bristen på information ger intrycket av en mycket oseriös mäklare och firma. Läs mer
  • Emanuel W köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2020-01-31

Skytteholm
    Köpte en trea i Skytteholm. Niklas upplevdes engagerad, noggrann och väldigt hjälpsam. Det kändes hela tiden som att han hade bra koll och var lätt att få tag på. Läs mer
  • Joel M sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2019-12-09

Skytteholm
    Tog hjälp av Niklas för att sälja en tvårumslägenhet i Solna. Väl igång fick vi ett proffesionellt och ärligt intryck. Tycker även han har god kompetens och marknadskännedom, något som visade sig då affären gick precis enligt de förväntningar vi fick. Han har därutöver varit hjälpsam i alla möjliga frågeställningar och anpassat sig efter våra önskemål. Kommunikationen har varit enkel och utan dröjsmål.

Rekommenderas varmt för en smidig bostadsförsäljning! Läs mer
  • Valeria L sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2019-12-05

Skytteholm
    Niklas är tillgänglig, trevlig och kunnig.
    Det var lätt att förstå sig på processen av försäljningen och känna sig trygg med hans kunskap. Läs mer
  • Malin W köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2019-12-05

Skytteholm
    Ett mycket trevligt bemötande, vi som köpare har fått jättebra stöd och hjälp av Niklas för att genomföra vårt bostadsköp. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Rezan L köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2019-10-14

Gamla Huvudsta
    Har köpt en lägenhet i Solna. Niklas är proffsig, trevlig och bemöter en på ett varmt sätt. Har sammanfattningsvis upplevt Niklas på ett positivt sätt. Läs mer
  • Farzad F köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2019-10-11

Gamla Huvudsta
    Niklas är trevlig, tillgänglig och återkopplar snabbt. Vi gavs även möjligheten att titta på lägenheten flertalet gånger. Läs mer
  • Ali M köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2019-10-09

Centrala Solna
    Vi har köpt en lägenhet i Solna. Niklas har från första kontakt varit väldigt tillmötesgående mot oss som köpare genom att svara på alla möjliga frågor, både på och efter visning. Han har även haft stor transparens genom budgivningsprocessen vilket varit betryggande. Läs mer
  • Kim K sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna

2019-10-07

Centrala Solna
    Vi sålde vår bostad i Solna och Niklas hjälpte oss att organisera allt på bästa sätt. I sin värdering av lägenheten prickade han nästan på kronan rätt och han hade också en god känsla för vilken typ av människor som skulle vara mest intresserade av vår lägenhet. Niklas var väldigt kunnig på Solna med omnejd. Han var också mycket pedagogisk i sin förklaring av hela säljprocessen. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ankdammsgatan