Niklas Lexander

Niklas Lexander

Niklas Lexander är mäklare på HusmanHagberg Solna

Niklas Lexander har varit registrerad mäklare sedan 2004-02. Niklas Lexander har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Lexander har haft 7 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 175 Läs vad Niklas Lexander

• Huvudsta
    2022-07-04 Verifierad kund
    Vår upplevelse av Niklas som helhet är mycket proffesionell. Niklas är noggrann i sitt sätt att arbeta vilket gav oss som säljare en trygghet genom hela processen.
    Vi uppskattade extra mycket den kunskap som förmedlades, och att inga detaljer lämnades åt slumpen. Dessutom nåddes våra förväntningar och vi är mycket nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Niklas till den som vill sälja med en kunnig och erfaren mäklare!

Med vänlig hälsning
    Jenny och Linus
    • Huvudsta
    2022-07-04 Verifierad kund
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jättebra och genuin. Lugn, saklig och hetsar inte.
  • skrev om Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    2022-06-02 Spontant omdöme
    Niklas är en noggrann och detaljrik mäklare som alltid varit tillmötesgående, flexibel och snabb med svar. Stor vikt lägger han vid att både köpare och säljare ska bli nöjda. Rekommenderas varmt!
  • Karl H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Lexander en del av HusmanHagberg Solna
    • Arenastaden
    2022-05-23 Verifierad kund
    Niklas har ett tryggt och profecionellt bemötande, han levde väl upp till förväntningarna och hade en lugn och trygg hantering utav hela processen.
    • Arenastaden
    2022-05-19 Verifierad kund
    Korrekt, kompetent och tydlig!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Niklas har varit trygg och stabil genom hela processen och jag har kunnat bolla frågor om såväl min försäljning som tänkta köp med honom. Kunnig och dedikerad med fokus på både säljar- och köparperspektiv.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Niklas är trevlig, kunnig, lättillgänglig och mån om sina kunder - med andra ord allt man kan förvänta sig av mäklare. Jag är väldigt nöjd med Niklas, och kan varmt rekommendera honom för alla!
    • Sundbyberg Strand
    2021-11-25 Verifierad kund
    Niklas sålde vår tvåa och var otroligt professionell genom hela processen. Han var väldigt kunnig om allt från förening till område, och hans tillgänglighet och goda kommunikation i kombination med erfarenhet gjorde att vi som säljare blev helnöjda!
    • Sundbyberg Strand
    2021-11-25 Verifierad kund
    Niklas var riktigt bra genom hela processen. Han var otroligt noggrann och kunnig, såg till att hitta ta reda på all information om vår lägenhet och förening. Kändes förtroendeingivande! Vi är helnöjda, mer professionell mäklare får man leta efter!