Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora. Dessutom hjälper vi gärna till med råd, tips och svarar på frågor inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår bobutik i Vallentuna Centrum för personlig service. Varmt välkommen!

Läs vad 305 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• 2020-07-23

Jing W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bäst mäkläre i Vallentuna!

Malou is professional, trust-able, customer orient, very experienced and helpful in every sense you can think of. Very happy to cooperate with her. Läs mer
  • 2020-07-23

Anna F skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte en bostadsrätt via Malou och Sv. Fastighetsförmedling. Vi är supernöjd med bemötandet, visningen och allt ikring affären. Läs mer
  • 2020-07-22

Emma S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi är väldigt nöjda med Malou som mäklare. Hon har skött hela fastighetsaffärer mycket smidigt och vi har alltid kunnat lita på henne. En påläst och duktig säljare som inget ett stort förtroende. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-07-06

Emil O skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica Glatstein har gjort en otroligt jobb för oss.. hon har alltid sett ljuset i tunneln även under tunga motgångar och kämpat på som bara den. Vi är otroligt glada över att vi valde just Fredrica :)

Helt fantastisk

/Anna & Emil Läs mer
    2020-07-07 Fredrica G svarar Emil O
    Tack snälla för ert förtroende för mig och ett riktigt gott samarbete!
  • 2020-07-05

Åse H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffsig, trevlig och kunnig om marknaden! Läs mer
    2020-07-06 Josefine S svarar Åse H
    Tack Åse, vad roligt. Det är precis så jag vill att mina kunder ska uppfatta mig :)
    Önskar dig en härlig sommar 🌸
  • 2020-06-26

Stefan H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt god serviceanda.
    Proffsigt utfört. Läs mer
    2020-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Stefan H
    Tack Stefan för fin rekommendation. Roligt att ni är nöjda.
    Allt gott!
  • 2020-06-22

Tomas Vilhelm B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Snabbt och enkelt skött vid vårt köp, gav snabb kontakt och återkoppling.

Tomas och Anna Läs mer
    2020-06-22 Josefine S svarar Tomas Vilhelm B
    Tack Tomas för ditt omdöme :) Ni kommer trivas så bra i ert nya hem!
  • 2020-06-22

Roland E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt bostadsrätt i Vallentuna. Mycket bra bemötande av en oerhört aktiv, professionell och framåt mäklare som ordnade affär innan visning. Läs mer
    2020-06-23 Fredrica G svarar Roland E
    Tusen tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Jag önskar dig en fin framtid i huset och en glad sommar!
  • 2020-06-17

Bo Denis B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Nu har jag sålt mitt hus. Jag tycker att Malou Parkkila är positiv glad och trevlig, så jag rekommenderar henne och Svensk fastighetsbyrå.
    Dennis 💐 Läs mer
    2020-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Bo Denis B
    Hej Dennis, stort tack för dina fina ord! Jag vill också tacka för ditt förtroende. Hoppas att det gått bra i jakten på ditt nya drömboende.
  • Nigel B

2020-06-17

Nigel B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag tycker att mäklaren har varit trevlig och kunnig. Läs mer
    2020-06-22 Josefine S svarar Nigel B
    Tack Nigel för ditt förtroende. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig!
  • 2020-06-16

Alija Saika J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är fantastisk. Jag och min man köpte nyligen en villa i Vallentuna och hon personligen hittade det bästa passande huset för oss. Hon är alltid så trevlig och gullig🙂 Läs mer
    2020-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Alija Saika J
    Hej Alija, stort tack för dina fina ord! Det var verkligen roligt att kunna hjälpa er att hitta er nya bostad! Varmt välkomna till Vallentuna. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas kanonbra här!
  • 2020-06-14

Anna Sofia S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt beror inte bara på mäklare. Det beror på säljare, objekt och köpare.
    Tycker Josefine har återkopplat snabbt och varit tydlig i sin information. Läs mer
    2020-06-22 Josefine S svarar Anna Sofia S
    Tack för ditt omdöme Sofia! Känns roligt att det blev du som till slut köpte radhuset :)
  • 2020-06-10

Renate S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag och min sambo har nu köpt vårt första hus tillsammans och är jättenöjda med Malou som mäklare. Vi har tidigare varit på visning med Malou och minns att vi redan då tyckte hon var en jättetrevlig och kunnig mäklare som är lätt att prata med. Så när hon visade oss det hus vi nu har köpt kände vi oss direkt trygg och säker under hela processen. Vi vet vem vi kommer ha som mäklare om vi någonsin skulle hitta på att sälja vårt hus. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Renate S
    Hej Renate, tack för din fina rekommendation! Stort grattis till ert fina hus också! Det kommer att passa er perfekt, där kommer ni säkert bo i många år! Men självklart hjälper jag gärna till igen om det i framtiden skulle vara så att ni ska sälja:)
    Allt gott till er!
  • 2020-06-06

Eva Agneta M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt en villa i Täby kyrkby. Mäklaren saklig, engagerad och flyhänt. Ordnade hela affären på drygt en vecka. Mycket bra. Kan varmt rekommenderas. Uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
    2020-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Eva Agneta M
    Hej Eva, stort tack för rekommendationen och ert förtroende! Jag blev så stolt och glad när ni valde mig till er mäklare. Ja, försäljningen gick verkligen snabbt och smidigt. Det är så roligt att ni blev så nöjda.
    Ha en fin sommar!
  • 2020-06-05

Mikael S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde hus igen med Malou och det fungerade lika bra denna gång. Fantastisk känsla och vi känner oss alltid bekväma och omhändertagna i en annars ganska oviss och stressig situation. Härlig kontakt, tydlig information och sättet att "peka med hela handen" passar oss perfekt. Typisk ledare som fixar och får saker gjorda. Mycket tacksamma och återkommer igen om/när det blir dags igen! Läs mer
    2020-06-05 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mikael S
    Hej Mikael, tack för dina fina ord! Vad glad och stolt jag blir över att ni är lika nöjda denna gång. Ni är fantastiska att samarbeta med och även om jag hoppas att ni ska trivas perfekt i ert nya hus så är ni alltid välkomna tillbaka!
    Allt gott!
  • 2020-06-02

Caroline F skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag ville sälja i en speciell tid pga pandemi och jag förstod att det krävdes rätt mäklare - med Fredrica kände jag att jag skulle få min lägenhet såld! Jag har stort förtroende för Fredrica. Läs mer
    2020-06-02 Fredrica G svarar Caroline F
    Tack snälla för både förtroende och rekommendationen. Vi hörs snart igen och jag önskar dig ALL lycka framöver!
  • 2020-05-30

Denise W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Det bästa med Malou är att hon är världsbäst på att återkoppla och höra av sig när hon säger att hon ska göra det. Hon hör även av sig på något sätt utöver det för att informera det senaste som händer vilket uppskattas otroligt mycket när man redan är nervös och ovetande. När hon inte är nåbar så berättar hon de och då ringer hon alltid upp eller hör av sig på sms senare, hon glömde aldrig bort oss och därför skapades stort förtroende.

Tack för hjälpen med vårat köp på
    Fritzbergsvägen 132! :) Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Denise W
    Hej Denise, åååh vad jag blir glad! Stort stort tack för att du delar med dig av detta! Det gör mig så glad! Det har varit så roligt att få hjälpa er med att hitta ert nya hus. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra! Varmt lycka till!
    Hälsningar
  • 2020-05-28

Ralph J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig, ambitiös, driftig , energi Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Ralph J
    Hej Ralph, tack för fina omdömen! Känns jättebra att ni blev nöjda med mitt jobb!
    Varmt lycka till med ert nya boende.
  • 2020-05-26

Nuri E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har sålt ett hus på uthamravägen och är jätte nöjd med Malou . Läs mer
    2020-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Nuri E
    Hej Nuri, stort tack för rekommendationen och tack för att jag fick ert förtroende även denna gång när ni sålde er bostad.
    Varmt lycka till med nya boendet!
    Hälsningar Malou
  • 2020-05-26

Marie-louise A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Har sålt en lgh, Malou är alltid glad och trevlig.
    Känner till både föreningen och närområdet.
    Hat både köpt och sålt denna lgh av henne. Läs mer
    2020-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Marie-louise A
    Hej Marie-Louise, tack snälla du för dina fina ord och tack för ditt förtroende. Jag blev så glad att du valde mig som mäklare nu när det var dags för dig att sälja efter att du bott flera år i lägenheten. Varmt lycka till med den nya lägenheten!
    Hälsningar Malou
  • 2020-05-15

Simon B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi anlitade Josefine för försäljning av en villa.

Vi är mycket nöjda med Josefine som guidade oss genom en väldigt smidig och snabb fastighetsaffär. Läs mer
    2020-05-15 Josefine S svarar Simon B
    Jag är så glad att jag fick ert förtroende! Kul att intresset blev så stort och att ni är nöjda med resultatet :)
  • 2020-05-12

Lina S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Har köpt bostad av Malou! Fantastisk mäklare som är tydlig och känns ärlig vilket gör att man känner sig trygg med sin bostadsaffärer! Dessutom är hon riktigt trevlig också !😉 Läs mer
    2020-05-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lina S
    Hej Lina, stort tack för det fina berömmet. Jag strävar alltid efter att mina kunder ska känna sig trygga och jag blir så glad när jag får höra att du som kund upplever affären så. Sen är det ju aldrig fel om kunderna tycker att jag är trevlig också! :D
    Grattis till er nya bostad! Jag är övertygad att ni kommer att trivas sååå bra!
    /Malou
  • 2020-05-11

Erica U skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte ett hus där Malou var mäklare. Hela affären sköttes otroligt proffesionellt! Hon hjälpte oss med alla våra frågor och funderingar! Vi rekommenderar verkligen Malou! Läs mer
    2020-05-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Erica U
    Hej Erica, stort tack för ert fina beröm! Det värmer verkligen! Grattis till ert nya hus! Det kommer att passa er lilla familj perfekt!
    Hälsningar,
  • Håkan J

2020-05-11

Håkan J skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har köpt en lägenhet i Vallentuna, ett drömhem och Fredrica var helt fantastisk, så mycket värme, patos närvaro till allas berörda absolut bästa. Jag kände mig trygg, sedd och utvald. Fastighetsmäkleri på absoluta toppklass,
    Oerhört imponerande.
    Med vänlig hälsning Håkan Jonsson 🥰 Läs mer
    2020-05-11 Fredrica G svarar Håkan J
    Vilka fina ord.. Tack, Håkan! Jag tror du kommer älska lägenheten.
  • Carina G

2020-05-07

Carina G skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har köpt en lägenhet på Centralvägen som Josefine förmedlat, hon är väldigt trevlig och jag köpte även min lägenhet som jag säljer nu av henne. Läs mer
    2020-05-07 Josefine S svarar Carina G
    Alltid roligt med återkommande kunder :) Du kommer trivas så bra i din nya lägenhet! Tack för ditt omdöme, Carina.
  • Carina G

2020-05-06

Carina G skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica har sålt min 2:a , hon är väldigt trevlig och jag är väldigt nöjd med henne. Jag är nöjd med priset jag fick för lägenheten nu när det är svårt att få sålt.o Läs mer
    2020-05-06 Fredrica G svarar Carina G
    Tack att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag håller tummarna för idag och att ni kommer trivas i nya lyan! Och tack för fint samarbete!
  • MIKAEL J

2020-05-01

MIKAEL J skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt fritidshus ville sälja snabbt och Fredrica fixade försäljning inom 48 timmar efter att hon fick uppdraget. Grymt! Läs mer
    2020-05-05 Fredrica G svarar MIKAEL J
    TACK för förtroendet för mig och gott samarbete!
  • Daniel E

2020-04-25

Daniel E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra erfarenhet att göra denna affär, mäklaren känns seriös och trevlig, tydlig. Tack! Läs mer
    2020-04-27 Fredrica G svarar Daniel E
    Tack själv och grattis till ett fint hus med magiskt läge! Jag tror det kommer passa dig perfekt och att du kommer trivas och få många fina dagar där ute.
  • 2020-04-25

Gunilla B skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fantastisk mäklare med stort tålamod! Läs mer
    2020-04-27 Fredrica G svarar Gunilla B
    Tack snälla för rekommendationen och för förtroendet. Det har varit roligt att jobba med dig och jag är glad att allt gick så bra. Jag önskar dig allt gott och du är så välkommen att kontakta mig igen framöver!
  • 2020-04-23

Mac W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde en tvåa i Kragstalund, Vallentuna.
    Fredrica är ett riktigt energiknippe och kom alltid med ett leende och positiv inställning.
    Vi förväntade oss inte att gå back på försäljningen av vår bostad vilket vi gjorde, men med tanke på omständigheterna så levde Fredrica upp till förväntningarna att få bostaden såld trots att Covid-19 viruset härjade. Så vi är glada att vi fick det sålt över huvudtaget. Läs mer
    2020-04-27 Fredrica G svarar Mac W
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation och jag är glad att du är nöjd med mitt arbete!
  • 2020-04-11

Love R skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt gick bra och smidigt med affären! Läs mer
    2020-04-15 Fredrica G svarar Love R
    Jag hoppas att du kommer trivas bra där ute och att det blir en bra första sommar! Tusen tack att du tog dig tid att skriva en rekommendation!
  • 2020-04-11

Kenneth H skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt Björkholmen 24. Bra bemötande. Höll oss uppdaterade. Arbetade hårt för att genomföra försäljning. Jobbade för att vi skulle få ett acceptabelt pris och att alla parter skulle känna sig trygga. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2020-04-15 Fredrica G svarar Kenneth H
    Tack för rekommendationen och att vi haft ett lätt och bra samarbete. Jag önskar er all lycka till framöver och att ni får minnas alla fina år ute i Björkholmen!
  • 2020-04-06

Per-Arne K skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt en tvåa och ska sälja min fyra snart.....
    Proffsigt bemötande av en kunnig mäklare.
    Hade inga riktiga förväntningar men blev väldigt
    glad och lite överraskad av den hjälp jag fick.
    Helt suverän hjälp😄👍 Läs mer
    2020-04-07 Josefine S svarar Per-Arne K
    Vad roligt att vi kunde överträffa dina förväntningar! :) Det gör mig glad att du är nöjd, du kommer trivas så bra i din nya lägenhet!
  • 2020-03-16

Elin J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag och min sambo har köpt ett hus utav Malou i Nyby, vi blev väl bemötta utav henne under visningarna. Malou hade en bra överblick över området och bostaden så vi kände oss både trygga och säkra i den affär vi gjorde tillsammans med henne. Hon kunde svara på våra frågor och kom med kreativa idéer för vår kommande bostad.

Vi är väldigt nöja med att vi fick köpa vår bostad genom Svensk Fastighetsförmedling i Vallentuna. Rekommenderar dem varmt vid både köp och försäljning av era bostäder. Läs mer
    2020-05-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Elin J
    Hej Elin, tack fina för era rekommendationer. Så roligt att jag fick hjälpa er med ert livs största affär, efter att ni letat ganska länge och varit på många visningar! Stort tack för ert förtroende!
    Grattis till ert nya fina hus! Jag är säker på att ni kommer att trivas!
    Hälsningar,
  • 2020-03-05

Anna Maria L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag anlitade Fredrica när jag skulle sälja mitt barndomshem.
    Hon är en kompetent, engagerad och driven mäklare. Vi hade en bra kommunikation under hela processen. Det blev en snabb och smidig affär.
    Tusen tack för ett gott samarbete,
    Anna Läs mer
    2020-03-06 Fredrica G svarar Anna Maria L
    Tack detsamma, Anna och det var ett nöje att samarbeta med dig. Tack för förtroendet för mig och jag önskar dig allt gott framöver!
  • 2020-03-04

Bert B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt Villa

Söt o rar, verkar veta vad hon sysslar med. Bockar o tackar- Läs mer
    2020-03-06 Josefine S svarar Bert B
    Hej Bert! Tack för dina ord :) Ni har köpt ett superfint hus och ni kommer trivas så bra där :) Välkomna till Vallentuna!
  • 2020-02-29

Helena N skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte en lgh av Fredrica och fick ett väldigt trevligt och positivt bemötande. Professionellt och inte för ”insäljande” utan hon kände av vilket mitt behov var. Läs mer
    2020-03-02 Fredrica G svarar Helena N
    Hej Helena och tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Jag hoppas att du kommer att trivas i lägenheten och så ses vi inför tillträdet!
  • 2020-02-27

Anna H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Serviceinriktad och stort tålamod med oss ovana husköpare... Läs mer
    2020-03-06 Josefine S svarar Anna H
    Anna, tack för ditt omdöme. Det var ett sant nöje att få hjälpa er igenom köpprocessen :)
  • 2020-02-27

Malin H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vårat kedjehus. Det var en seg process med många visningar. Men Josefine gav inte upp och nu är det sålt! Läs mer
    2020-03-06 Josefine S svarar Malin H
    Tack Malin för dina ord på Reco! Klart vi inte ger upp :) Tack för ert samarbete och ert förtroende!
  • 2020-02-27

Love D skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mitt köp av lägenhet var smidigt och enkelt och hanterades proffsigt av Josefine. Bra och ärlig kontakt rakt igenom. Läs mer
    2020-02-27 Josefine S svarar Love D
    Tack Love!! Vad roligt att ni är nöjda med kontakten och köpet av er lägenhet. Ser fram emot att få besöka er när i flyttat in :)
  • 2020-02-27

Ralph J skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt lägenhet.
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Väl förberedd. Läs mer
    2020-02-27 Josefine S svarar Ralph J
    Tack Ralph! Kul att jag fick hjälpa dig i denna process!
  • 2020-02-26

Linda P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålde lägenhet i Vallentuna innan visning via Josefin!!! Jag var nöjd med både uppdrag och utförande av Svensk fastighetsförmedling och Josefin. Läs mer
    2020-02-27 Josefine S svarar Linda P
    Vad roligt att du blev nöjd Linda och att det blev en smidig försäljning för dig :) Att vi även fick ett superbra slutpris på Läge+ var ju kanon!
  • 2020-02-25

Jennie H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffsig, tydlig och gjorde en lyckad och snabb försäljning. Läs mer
    2020-02-27 Josefine S svarar Jennie H
    Tack för ditt omdöme Jennie! Är så glad att jag fick ert förtroende och att ni är nöjda med resultatet.
  • 2020-02-23

Christina F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefin visste att jag sökte en bostad i åby park med uteplats, jag har nog varit lite tjatig på henne. Men nu kom tillfället och hon ringde mig och sa att jag kunde få titta på bostaden och jag föll direkt. Hon är mjuk och trevlig har hon varit irriterad på mig vilket jag kan förstå, så har hon inte visat det. En bra tjej. Läs mer
    2020-02-28 Josefine S svarar Christina F
    Christina, jag är så glad att jag kunde hjälpa dig att hitta en bostad i området du så gärna vill bo i. Det tog lite tid innan vi fick till en visning men jag har aldrig varit irriterad på dig, inte ens lite grann :)
  • 2020-02-20

Malin W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi träffade fler mäklare från olika företag men kände direkt att det var Fredrica vi ville jobba med då hon gav oss trygghet i sitt bemötande och såg lägenheten och läget så som vi alltid gjort och var anledningen till varför vi köpte den från första början.
    Då vi var otroligt missnöjda med hur den förra mäklaren skötte vårt köp av lägenheten så var vi väldigt noga med vårt val men det var inte svårt och vi kunde inte varit mer nöjda. Allt har varit smidigt och vi har inte behövt anstränga oss mer än nödvändigt. Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och även Fredrica som mäklare. Läs mer
    2020-02-20 Fredrica G svarar Malin W
    Tack för er fina rekommendation! Mitt mål är alltid att mina kunder ska få en bra upplevelse vid försäljning/köp av bostad och det glädjer mig att ni fick en mycket finare upplevelse än sist! Jag är tacksam att få ha jobbat med er och att vi lyckades så pass bra tillsammans! Smidig affär och ett bra slutpris. Önskar er all lycka till framöver. Varma hälsningar /fredrica.
    Fredrica G gillar detta
  • 2020-02-17

Anna B skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig, kompetent, känns trygg och seriös! Läs mer
    2020-02-17 Fredrica G svarar Anna B
    Tack att du tog dig tid att skriva en Reco. Önskar dig en fin framtid med barnen i den nya lägenheten!
  • Fredrik S

2020-02-17

Fredrik S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet vilket gick betydligt fortare och smidigare än vad vi tänkt oss. Enkel att ha att göra med, rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-17 Fredrica G svarar Fredrik S
    Tack Fredrik! Tack vare att du var flexibel att ordna inför förhandsvisningar kunde vi göra det möjligt att tillsammans sälja fort till ett bra pris. Hoppas nu ni hittar något nytt!
  • 2020-02-14

Anders P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi hittade vår perfekta bostad i Molnby. Hela processen var snabb, transparent och enkel, mycket uppskattat av oss. Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anders P
    Hej Anders, tack för rekommendationen!
    Vad glad jag blir över att ni upplevde köpprocessen så positiv. Det är alltid vårt mål att våra kunder ska ha en positiv upplevelse.
    Stort grattis till er nya bostad och välkomna till Vallentuna!
    Malou Parkkila
  • 2020-02-13

Babak R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har köpt en villa och allt kändes professionellt under budgivningen och senare vid kontraktskrivningen. Läs mer
    2020-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Babak R
    Hej Babak, stort tack för din rekommendation och varmt grattis till ert nya fina hus. Jag är övertygad om att ni kommer trivas så bra!
    Vänliga hälsningar,
  • 2020-02-10

Barbro H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Från första möte till kontraktsskrivning var Malou
    mycket professionell. Är supernöjd med vår mäklare. Läs mer
    2020-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Barbro H
    Hej Barbro, stort tack för rekommendationen! Och tack för ett mycket gott samarbete under hela försäljningsprocessen. Det har verkligen varit roligt att ha fått hjälpa er i denna process och det känns så bra att ni blivit så nöjda!

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna