Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora. Dessutom hjälper vi gärna till med råd, tips och svarar på frågor inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår bobutik i Vallentuna Centrum för personlig service. Varmt välkommen!

Läs vad 233 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• 2019-10-13

Tanja O skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte ett radhus i norra Stockholm. Hade det inte varit för Malous proffsiga och trygga bemötande så hade vi aldrig köpt huset. Läs mer
  • 2019-10-11

Viktor M skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica är väldigt trevlig och inbjudande när vi möttes av henne på visningen (till bostaden som vi sedan köpte). Hon är professionell och lättsam.

Rekommenderar Fredrica som mäklare - hon är toppen! Läs mer
  • 2019-10-10

Nikolaos N skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte ett hus efter vi sålt vårt.
    Fick ett fantastiskt bemötande av vår mäklare.
    Tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntningar, var engagerad och uppmärksam till mina önskemål. Läs mer
  • 2019-10-10

Pernilla G skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mkt bra mäklare i både köp och säljprocess! Läs mer
  • 2019-10-10

Linda L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt bostad. snabb återkoppling per telefon och mail. Läs mer
  • 2019-10-10

Mathilda F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Professionell, inte hetsig som många andra mäklare är! Hon var avslappnad och stört härlig att ha att göra med. Om vi säljer vår lägenhet i framtiden kommer vi direkt vända oss till Josefine! Läs mer
  • 2019-10-10

Jeanette S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Glad, positiv, engagerad och supertrevlig person som gör allt för både köpare och säljare och för att fastighetsköpet ska bli en trevlig upplevelse
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-10-09

Paul H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Pålitlig, bra på att uppdatera Läs mer
  • 2019-10-09

Niclas A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt större familjevilla i Vallentuna
    Från början till slut, fick jag ett stort engagemang från mäklaren.
    Oerhört kunnig och ett personligt engagemang.
    Kan starkt rekommendera andra som både vill köpa eller sälja. Läs mer
    2019-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Niclas A
    Hej Niclas, tack snälla för fina ord! Extra roligt är ju att jag fått förmånen att hjälpa dig inte bara en gång, utan två gånger. Jag blir så glad av att höra att du är så nöjd! TACK!
    Hoppas att du trivs i nya bostaden.
  • 2019-10-08

Lotta F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag fick hjälp att hitta en bra lägenhet som jag hade råd att köpa!
    Jag blev bra bemött trotts att jag ringde henne på ickearbetstider🙊.
    Hon höll mig uppdaterad och var hjälpsam.
    Mycket nöjd med Josefine helt enkelt! Läs mer
  • 2019-10-08

Rolf R skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt en lägenhet och sålt en inom 30 dagar ! Fredrika var otroligt smidig och viste precis hur vi ville ha det. Skicklig och kunnig. Ingav stort förtroende och ett varmt bemötande. Kan varmt rekommendera henne 🤗 Läs mer
    2019-10-09 Fredrica G svarar Rolf R
    Tack Rolf! Jag är så glad att jag lyckades hitta den perfekta lägenheten åt er och samtidigt slå rekord på lägenheten ni sålde. Uppskattar all kommunikation och tydighet, vilket underlättar mitt arbete som mäklare. Tusen tack för ert förtroende och vi ses till tillträden! :)
    Varma hälsningar
  • 2019-10-08

Niklas Frans Emil M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou hjälpe mig sälja min villa i Frösunda. Hon är otroligt kunnig, vänlig, saklig, ärlig, effektiv och fortfarande hungrig trots flera år i branschen. Hon får högsta betyg och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Niklas Frans Emil M
    Hej Niklas, Stort stort tack för dina varma rekommendationer! Det är så roligt att höra att du är nöjd. Extra kul med en så personlig rekommendation och att du tycker att jag fortfarande är hungrig trots att jobbat i så många år! Men så har jag ju också världens roligaste jobb!
    Lycka till med nya huset och alla era spännande projekt ni har på gång där!

Lars B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    sålt hus
    seriöst och proffsigt
    alla förväntningar infriades
    seriöst proffsigt och en vacker mäklare Läs mer
    2019-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lars B
    Hej Lars, tack för fint omdöme och komplimangen! Hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • 2019-10-08

Veronica H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt bra mäklare som var till stor hjälp när vi skulle sälja vårt parhus. Goda råd, bra struktur och inga krusiduller och krångligheter. Kan inte annat än varmt rekommendera Josefine! Läs mer
  • 2019-10-08

Charlotte B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Både köpt o sålt hus av Malou. Kunnig o engagerad mäklare. Hjälpsam, har hon inte svar på allt tar hon reda på det. Lätt att få tag på, bra på återkoppling.
    Kan rekommenderas 😊 Läs mer
    2019-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Charlotte B
    Hej Charlotte, stort tack för din fina rekommendation. Det är så roligt att höra att ni är nöjda med mig och mitt uppdrag.
    Ni har ju bott länge i huset nu och det är klart att det värmer extra när ni kommer ihåg mig och kommer tillbaka efter så många år!
    Hoppas att ni har hittat ert nya drömboende nu. Ni är så modiga som valt att göra en sådan förändring i ert liv.
  • 2019-10-08

Annika G skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi upplevde ett Personligt och engagerat bemötande då vi sålde vår villa. Läs mer
    2019-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Annika G
    Hej Annika, tack för rekommendationen! Vad roligt att ni upplever att jag varit engagerad och inte tröttnat på mig och alla mina telefonsamtal, trots att försäljningen drog ut lite på tiden! :)
  • 2019-10-08

Hao Y skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica Glatstein är bästa mäklaren i Sverige tycker jag. Hon är väldigt hängiven och tålamod samt professionell.

Meijuan Zhao Läs mer
    2019-10-08 Fredrica G svarar Hao Y
    Vi saknar er här i Vallentuna och jag hoppas att vi hörs snart igen! Tusen tack igen för de fina kaffemuggarna jag fick! Hör av dig om det är något - vad som helst.

• 2019-10-08

Katarina L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte bostad via Malou. Alltid bra bemötande och mycket tydlig och förklarande om hur och varför saker görs, vilket vi uppskattade. Läs mer
    2019-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Katarina L
    Hej Katarina, tack för rekommendationen och stort grattis till ert nya hus! Det känns verkligen som om ni kommer passa så bra och trivas i det nya huset. Hör gärna av er om det är något ni undrar eller om det är något som jag kan hjälpa till med!
    Vänliga hälsningar,
  • 2019-10-08

Jagna B skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrika är duktig mäklare som gjorde sitt jobb utmärkt. Läs mer
    2019-10-08 Fredrica G svarar Jagna B
    Hej Jagna och tack för din rekommendation. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus nu och ni vet att ni alltid kan höra av er om det är något. Stort tack igen för förtroendet vid försäljningen av er lägenhet!
  • 2019-10-08

Nicholas G skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Framförde inte alltid den information som gavs.
    Verkade ha som metod att undvika att återkoppla negativa besked i syfte att öka intresse för objektet. Läs mer
    2019-10-08 Fredrica G svarar Nicholas G
    Hej Nicholas,

Vad tråkigt att höra. Jag har inte uppfattat att ni upplevt det så vid vår tidigare kontakt. Mitt mål som mäklare är att ha full transparens i alla mina försäljningar. Det är av högsta prioritet för mig att ha nöjda kunder.

Jag framför alltid ny information som ska delges och har ingen avsiktlig taktik utan agerar som opartisk i kontakten mellan köpare och säljare. I ert fall var mitt mål att få er och säljaren att mötas då det blev en förhandling om priset och säljaren behöver ibland då mer betänketid. Jag är ledsen att jag inte var tydlig i det och jag ska ta med mig det som mäklare. Det är jättetråkigt att du inte är nöjd då det är så viktigt för mig att mina kunder är nöjda.

Jag hoppas att ni trivs i ert fina, nya hus och att ni mår bra.

Vänliga hälsningar

• 2019-10-08

Waldemar S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Lättsam och kunnig. Ansvarstagande och flexibel. Rekommenderar Fredrika alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-10-08 Fredrica G svarar Waldemar S
    Tack snälla Walle för dina ord och hoppas du trivs bra i lägenheten! Hör av dig om det är något i framtiden!
  • 2019-09-23

Ann E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt en villa och fick utmärkt hjälp av vår mycket trevliga mäklare!👍
    En mycket bra representant för ert företag. Läs mer
    2019-09-27 Fredrica G svarar Ann E
    Tusen tack för det, Ann! Det har varit kul att få jobba med dig och vi ses ju snart igen.
  • 2019-09-22

Robert P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket professionellt bemötsnde.
    Sakkunnig och tydlig i och med klara svar/besked.
    Framförallt ett mycket positivt och sakkunnigt bemötande på ett glatt och humoristiskt sätt med den rätta "glimten" .
    Känns som mycket proffsig och samtidigt humoristisk. - en mäklare som inger förtroende.
    En mäklare vilken jag verkligen rekommenderar!
    .!mvh Sirpa/Robert Läs mer
    2019-09-30 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Robert P
    Hej Sirpa och Robert, tack fina ni för er mycket personliga och varma rekommendation. Så roligt att ni är nöjda! Det har varit ett nöje att hjälpa er i ert bostadsköp. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas så bra i ert nya fina hus.
    Varma hälsningar,
  • 2019-09-16

Per M skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt en villa.

Vi fick ett väldigt bra bemötande av vår mäklare Fredrica Glastein. Ett mycket gott samarbete och vi vill verkligen rekommendera Fredrica till andra. Läs mer
    2019-09-17 Fredrica G svarar Per M
    Tack Per, för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Jag har verkligen tyckt om att jobba med er. Vi ses och hörs framöver!
  • 2019-09-14

Per L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde våran villa och vi blev bemötta på ett riktigt professionelt sätt som gjorde att vi fick ett stort förtrende. Malou berättade hur hon jobbar och lade upp strategien, vi har haft andra mäklare och de är inte i närheten av den service andan som hon presenterade. Och hon levde även upp detta hela vägen. Ska ni sälja er bostad ta hjälp av Malou så kommer ni ej bli besvikna. Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Per L
    Hej Per, varmt tack för din fina rekommendation.
    Jag är så glad för att ni är så nöjda!
    Otroligt roligt också med sådana engagerade säljare som ni är, vilket mynnade ut i ett mycket gott samarbete.
    Varmt lycka till med ert nya boende (vad det nu blir för spännande)!
  • 2019-09-13

Ulrika B skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    "Fredrica är bäst! Jag rekommenderar henne till alla, hon är engagerad och håller vad hon lovar. Är lyhörd och förstående men kan verkligen vara tuff i rätt lägen. " Läs mer
    2019-09-17 Fredrica G svarar Ulrika B
    Tusen tack för ditt förtroende för mig och för de vänliga orden! Jag uppskattar det verkligen och har tyckt så mycket om att jobba med dig. Önskar dig all lycka till framöver! Stor kram!
  • 2019-09-13

Nicolas B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hade en lägenhet på "kommande försäljning" och fler än en gång så hörde mäklaren av sig för att meddela att det fanns intresse. Flera gånger hade vi kontakt under de månader som vi väntade på att komma igång. Det slutade med att lägenheten såldes till en intressant utan utan budgivning.

Mycket nöjd med hur allt har skötts. Läs mer
    2019-09-14 Josefine S svarar Nicolas B
    Vad roligt att ni är nöjda och att vi fick till en av de högsta slutnoteringarna i föreningen under 2019!! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • 2019-09-13

Sebastian H skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte hus på Murkelvägen av Fredrica som skötte affären på ett proffsigt sätt. Vi hade en bra dialog hela vägen och löste affären innan öppen visning så både vi köpare och säljare blev nöjda. Överlag gjorde hon ett bra intryck och kontraktsskrivningen utfördes smidigt över ett par koppar kaffe och skratt. Rekommenderar Fredrica för framtida köpare och säljare. Läs mer
    2019-09-17 Fredrica G svarar Sebastian H
    Vad roligt att det blev just ert hus tillslut och tack så hemskt mycket för rekommendationen!
  • 2019-09-12

Emelie J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är absolut Vallentuna och Täbys bästa mäklare!
    Vi har använt andra mäklare tidigare och ingen av dem har varit i närheten så engagerad och proffsig som Malou. Hon har lång erfarenhet och vet hur man når fram till så många intressenter som möjligt. Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Emelie J
    Hej Emelie, åh vad glad jag blev av att läsa din rekommendation! Den värmer verkligen! Stort tack!
    Varma hälsningar,
  • 2019-09-11

Owe J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Har både köpt och sålt av/med Malou. Genom åren har vi träffat på dom flesta mäklarna i kommunen och även i övriga kommuner. Jag har aldrig stött på någon annan mäklare med sådant driv och engagemang som Malou, 110% professionell. Helt klart Vallentunas bästa mäklare! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Owe J
    Hej Owe,
    Stort stort tack för dina fina ord och en fantastisk rekommendation!
    Det känns så bra att jag fick ert förtroende att hjälpa till med er försäljning och att det blev så bra som vi hade hoppats!
    Jag önskar er varmt lycka till med ert nya boende och håller tummarna för att ni nu har hittat hem!
  • 2019-09-09

Lena-Marie W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt vårt hus med Fredrica. Hon är både personlig och proffsig vilket gjorde oss trygga genom hela föräljningsprocessen. Hon höll oss städigt uppdaterade och coachade oss steg för steg till en väldigt snabb och lyckad försäljning. Läs mer
    2019-09-13 Fredrica G svarar Lena-Marie W
    Glad att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda. Uppskattar verkligen förtroendet samt de fina rekommendationerna!
  • 2019-09-07

Altan C skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte nyligen ett hus och Fredrica Glatstein var mäklaren som hjälpte oss med det. Hon har varit super proffsig och förtroendegivande under hela processen från första träff, under budgivning och till att köpet gick igenom på ett smidigt sett. Hon levde upp till alla förväntningar och vi rekommenderar henne starkt till alla som vill antingen sälja eller köpa hus. Läs mer
    2019-09-07 Fredrica G svarar Altan C
    Tack snälla för så fina ord!!! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas och så hörs vi framöver. Trevlig helg på er!
  • 2019-09-07

Monica O skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt och sålt lägenhet inom en månad!!

Mycket kunnigt och lyhört bemötande, proffsig och mycket duktig. Dessutom väldigt trevlig och tillmötesgående.

Levererade över våra förväntningar.

Är väldigt nöjda och kommer att rekommendera denna mäklare å det varmaste. Läs mer
    2019-09-07 Fredrica G svarar Monica O
    Tack finaste Ni! Glad att just jag hittade ert drömboende och att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet. Tusen tack!
  • 2019-09-05

Martin M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har köpt en etta. Bemötandet var utmärkt. Hjälpsam, lättsam och ärlig. Mina förväntningar överskreds. Det var en mycket proffesionell mäklare som jag skulle rekommendera till vem som helst och som jag gärna skulle samarbeta med igen. Läs mer
    2019-09-14 Josefine S svarar Martin M
    Martin, tack för din fina rekommendation! Du kommer trivas så bra i den lägenheten och jag hjälper gärna till framöver när det är din tur att sälja :)
  • 2019-09-05

Thomas Å skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket bra på alla sätt och vis! Läs mer
    2019-09-14 Josefine S svarar Thomas Å
    Kul att ni blev nöjda Thomas! Stort tack för ert förtroende!
  • 2019-09-03

Leif Håkan B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Alltid trevligt och väl bemöt! Svarar på alla frågor med stor engagemang.
    Vi sålde tomt, kanske inte för den pris vi önskade men iaf enligt marknads priser! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Leif Håkan B
    Hej Håkan,
    tack för den fina rekommendationen! Vad roligt att ni är nöjda med min mäklartjänst. Det värmer!
    Trist att vi inte fick lite bättre betalt, men vi gjorde iaf vad vi kunde för att nå ett så högt slutpris som möjligt under rådande omständigheter på denna marknad!
    Hoppas allt blir bra med er nya granne!

• Elias B

2019-09-02

Elias B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag köpte en Tomt utav Malou och fick suverän service, snabba återkopplingar och ett väldigt gott bemötande!

Hon höll mig uppdaterad under processen och gav mig all information jag behövde för att ta ett beslut!

Jag är väldigt nöjd och kan starkt rekommendera henne till Er som söker tomt eller hus vare sig det gäller förvärv eller försäljning! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Elias B
    Hej Elias, stort stort tack för så fint beröm!

Vad roligt att ni upplever att ni fått uppdatering under processen.
    Varmt lycka till med husbyggandet och välkomna att höra av er om ni behöver min hjälp i framtiden.

Med vänlig hälsning,
    Malou Parkkila
  • 2019-08-25

Lisa W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte en fastighet med stora renoveringsbehov och vi bemöttes med stor kunskap och känslan av genuint intresse. Känslan i det stora var väldigt positiv. Läs mer
    2019-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lisa W
    Hej Lisa, stort tack för dina fina ord. Det känns verkligen bra att ni känner att ni fått stöd i ert köp. Mäklaren ska ju vara en opartisk mellanperson, så köparen ska ju också alltid få den hjälp som köparen behöver. Varmt lycka till med er nya bostad och ni är välkomna att återkomma när ni behöver en värdering.
  • 2019-08-18

Lillian B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Försäljning av 1-roms lgh i Vallentuna. Mäklaren har varit professionell och lösningsorienterad. Lägenheten såldes snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-08-18

Anna R skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi är jättenöjda med Fredricas insats genom hela försäljningen av vår bostad. Det gick snabbt och smidigt och kändes tryggt hela vägen. Läs mer
    2019-08-22 Fredrica G svarar Anna R
    Tack så mycket för förtroendet och stort lycka till framöver i nya huset!
  • 2019-08-10

Anneli K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou har från början till slut funnits där med mycket kunnig, trygg, snabb och proffsig information.
    Tack för hjälpen med försäljningen av vår villa i Uthamra Vallentuna. Läs mer
    2019-08-10 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anneli K
    Hej Anneli, tack för din fina rekommendation! Jag är så glad för att jag fick förmånen att hjälpa er med försäljningen och det känns så bra att ni är nöjda! Tack för gott samarbete!
    Trevlig helg!
  • 2019-06-26

Ulf Gunnar Wilhelm E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi skulle sälja vårt fritidshus i Älgeby. Vi valde Fredrica som vår mäklare. Ett val som skulle visa sig vara helt rätt. Fredrica är kunnig, ambitiös och engagerad. Hon var mycket väl påläst inför visningen av vårt hus och gjorde en bra presentation. Det resulterade i en köpeskilling som låg över våra förväntningar. Bra jobbat, Fredrica!

May och Ulf Ekengren Läs mer
    2019-06-27 Fredrica G svarar Ulf Gunnar Wilhelm E
    Tack för förtroendet och att jag fick chansen att bevisa att det är viktigt att se till alla delar vid en försäljning. Det var jättetrevligt att arbeta med er och önskar er en fin sommar!
  • Stefan K

2019-06-24

Stefan K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Av olika anledningar blev det bråttom med att sälja min villa. Trots veckor med insprängda helgdagar lyckades Malou få till både fotografering och visningar på nolltid. Jag fick också väldigt tydliga😂 instruktioner om hur jag skulle fräscha upp huset.
    Jag befann mig utomlands när budgivning m.m.pågick men fick bra återkoppling så att jag hela tiden var med i matchen.
    Sammantaget en mycket bra mäklarinsats. Läs mer
    2019-07-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Stefan K
    Hej Stefan,
    vad roligt att höra att du är nöjd med min mäklartjänst!
    Tack för mycket gott samarbete och den fina rekommendationen!
  • 2019-06-02

Alexander R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt professionella och effektiva, skulle varmt rekommendera att anlita Malou som mäklare. Läs mer
    2019-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Alexander R
    Hej Alexander, tack för din rekommendation och för gott samarbete i denna försäljning.
    Det är så roligt att höra att du är nöjd!
    Lycka till med din nya bostad.
  • Anders L

2019-06-01

Anders L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt radhus.
    Josefine kändes väldigt påläst och proffsig. Bra! Läs mer
  • 2019-05-26

Emelie B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köp och sånt villa. Bra bemött, villig att hjälpa till och engagerad. Över förväntan, har inte haft så bra erfarenheter tidigare av mäklare. Bra återkoppling och väl i formerad om spekulanterna. Rekommendera absolut de som mäklare. Läs mer
    2019-05-26 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Emelie B
    Hej Emelie, stort tack för rekommendationen! Vad roligt att ni är nöjda! Tack för gott samarbete och lycka till med nya huset!
    /Malou
  • 2019-05-25

Sandra L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    När jag köpte min bostadsrätt fick jag en otroligt profionelt bemötande av Josefine. Josefine kund bostade väll. Även hennes engagemang gjorde mig som köpare väldigt trygg i mitt bodstadsköp.

Josefine är helt klart en mäklare som jag kommer använda mig av i framtiden när det kommer till försäljning. Läs mer
  • 2019-05-23

Jimmy L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica hjälpte oss sälja vårt hus och var kanon i både bemötande och planeringsmässigt. Läs mer
    2019-06-11 Fredrica G svarar Jimmy L
    Tack så mycket till er båda två för förtroende och gott samarbete! Hoppas att ni nu hittar drömboendet för hela familjen!
  • 2019-05-10

Anna W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag köpte en villa och fick bra information och snabba och professionella svar på mina frågor. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna W
    Hej Anna,
    Grattis till din nya bostad och stort tack för din fina rekommendation.
    Det uppskattas mycket!
  • 2019-05-09

Ola C skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi anlitade Malou för vår villaförsäljning, en väldigt seriös, driven, ambitiös person som vi rekommenderar. Snabb i återkoppling och uppdatering.
    Kändes tryggt att lämna vårat hus i hennes händer. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Ola C
    Hej Ola, stort tack för den fina rekommendationen!
    Och tack för ett fint samarbete! Ni var så duktiga på att förbereda huset inför både fotograferingen och visningarna!
    Varmt lycka till med flytten och ert nya boende!

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna