Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora. Dessutom hjälper vi gärna till med råd, tips och svarar på frågor inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår bobutik i Vallentuna Centrum för personlig service. Varmt välkommen!

Läs vad 210 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• 2019-09-16

Per M skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt en villa.

Vi fick ett väldigt bra bemötande av vår mäklare Fredrica Glastein. Ett mycket gott samarbete och vi vill verkligen rekommendera Fredrica till andra. Läs mer
  • 2019-09-14

Per L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde våran villa och vi blev bemötta på ett riktigt professionelt sätt som gjorde att vi fick ett stort förtrende. Malou berättade hur hon jobbar och lade upp strategien, vi har haft andra mäklare och de är inte i närheten av den service andan som hon presenterade. Och hon levde även upp detta hela vägen. Ska ni sälja er bostad ta hjälp av Malou så kommer ni ej bli besvikna. Läs mer
  • 2019-09-13

Ulrika B skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    "Fredrica är bäst! Jag rekommenderar henne till alla, hon är engagerad och håller vad hon lovar. Är lyhörd och förstående men kan verkligen vara tuff i rätt lägen. " Läs mer
  • 2019-09-13

Nicolas B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hade en lägenhet på "kommande försäljning" och fler än en gång så hörde mäklaren av sig för att meddela att det fanns intresse. Flera gånger hade vi kontakt under de månader som vi väntade på att komma igång. Det slutade med att lägenheten såldes till en intressant utan utan budgivning.

Mycket nöjd med hur allt har skötts. Läs mer
    2019-09-14 Josefine S svarar Nicolas B
    Vad roligt att ni är nöjda och att vi fick till en av de högsta slutnoteringarna i föreningen under 2019!! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • 2019-09-13

Sebastian H skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte hus på Murkelvägen av Fredrica som skötte affären på ett proffsigt sätt. Vi hade en bra dialog hela vägen och löste affären innan öppen visning så både vi köpare och säljare blev nöjda. Överlag gjorde hon ett bra intryck och kontraktsskrivningen utfördes smidigt över ett par koppar kaffe och skratt. Rekommenderar Fredrica för framtida köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-09-12

Emelie J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är absolut Vallentuna och Täbys bästa mäklare!
    Vi har använt andra mäklare tidigare och ingen av dem har varit i närheten så engagerad och proffsig som Malou. Hon har lång erfarenhet och vet hur man når fram till så många intressenter som möjligt. Läs mer
  • 2019-09-11

Owe J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Har både köpt och sålt av/med Malou. Genom åren har vi träffat på dom flesta mäklarna i kommunen och även i övriga kommuner. Jag har aldrig stött på någon annan mäklare med sådant driv och engagemang som Malou, 110% professionell. Helt klart Vallentunas bästa mäklare! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Owe J
    Hej Owe,
    Stort stort tack för dina fina ord och en fantastisk rekommendation!
    Det känns så bra att jag fick ert förtroende att hjälpa till med er försäljning och att det blev så bra som vi hade hoppats!
    Jag önskar er varmt lycka till med ert nya boende och håller tummarna för att ni nu har hittat hem!
  • 2019-09-09

Lena-Marie W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt vårt hus med Fredrica. Hon är både personlig och proffsig vilket gjorde oss trygga genom hela föräljningsprocessen. Hon höll oss städigt uppdaterade och coachade oss steg för steg till en väldigt snabb och lyckad försäljning. Läs mer
    2019-09-13 Fredrica G svarar Lena-Marie W
    Glad att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda. Uppskattar verkligen förtroendet samt de fina rekommendationerna!
  • 2019-09-07

Altan C skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte nyligen ett hus och Fredrica Glatstein var mäklaren som hjälpte oss med det. Hon har varit super proffsig och förtroendegivande under hela processen från första träff, under budgivning och till att köpet gick igenom på ett smidigt sett. Hon levde upp till alla förväntningar och vi rekommenderar henne starkt till alla som vill antingen sälja eller köpa hus. Läs mer
    2019-09-07 Fredrica G svarar Altan C
    Tack snälla för så fina ord!!! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas och så hörs vi framöver. Trevlig helg på er!
  • 2019-09-07

Monica O skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt och sålt lägenhet inom en månad!!

Mycket kunnigt och lyhört bemötande, proffsig och mycket duktig. Dessutom väldigt trevlig och tillmötesgående.

Levererade över våra förväntningar.

Är väldigt nöjda och kommer att rekommendera denna mäklare å det varmaste. Läs mer
    2019-09-07 Fredrica G svarar Monica O
    Tack finaste Ni! Glad att just jag hittade ert drömboende och att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet. Tusen tack!
  • 2019-09-05

Martin M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har köpt en etta. Bemötandet var utmärkt. Hjälpsam, lättsam och ärlig. Mina förväntningar överskreds. Det var en mycket proffesionell mäklare som jag skulle rekommendera till vem som helst och som jag gärna skulle samarbeta med igen. Läs mer
    2019-09-14 Josefine S svarar Martin M
    Martin, tack för din fina rekommendation! Du kommer trivas så bra i den lägenheten och jag hjälper gärna till framöver när det är din tur att sälja :)
  • 2019-09-05

Thomas Å skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket bra på alla sätt och vis! Läs mer
    2019-09-14 Josefine S svarar Thomas Å
    Kul att ni blev nöjda Thomas! Stort tack för ert förtroende!
  • 2019-09-03

Leif Håkan B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Alltid trevligt och väl bemöt! Svarar på alla frågor med stor engagemang.
    Vi sålde tomt, kanske inte för den pris vi önskade men iaf enligt marknads priser! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Leif Håkan B
    Hej Håkan,
    tack för den fina rekommendationen! Vad roligt att ni är nöjda med min mäklartjänst. Det värmer!
    Trist att vi inte fick lite bättre betalt, men vi gjorde iaf vad vi kunde för att nå ett så högt slutpris som möjligt under rådande omständigheter på denna marknad!
    Hoppas allt blir bra med er nya granne!

Allt gott!
  • Elias B

2019-09-02

Elias B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag köpte en Tomt utav Malou och fick suverän service, snabba återkopplingar och ett väldigt gott bemötande!

Hon höll mig uppdaterad under processen och gav mig all information jag behövde för att ta ett beslut!

Jag är väldigt nöjd och kan starkt rekommendera henne till Er som söker tomt eller hus vare sig det gäller förvärv eller försäljning! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Elias B
    Hej Elias, stort stort tack för så fint beröm!

Vad roligt att ni upplever att ni fått uppdatering under processen.
    Varmt lycka till med husbyggandet och välkomna att höra av er om ni behöver min hjälp i framtiden.

Med vänlig hälsning,
    Malou Parkkila
  • 2019-08-25

Lisa W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte en fastighet med stora renoveringsbehov och vi bemöttes med stor kunskap och känslan av genuint intresse. Känslan i det stora var väldigt positiv. Läs mer
    2019-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lisa W
    Hej Lisa, stort tack för dina fina ord. Det känns verkligen bra att ni känner att ni fått stöd i ert köp. Mäklaren ska ju vara en opartisk mellanperson, så köparen ska ju också alltid få den hjälp som köparen behöver. Varmt lycka till med er nya bostad och ni är välkomna att återkomma när ni behöver en värdering.
  • 2019-08-18

Lillian B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Försäljning av 1-roms lgh i Vallentuna. Mäklaren har varit professionell och lösningsorienterad. Lägenheten såldes snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-08-18

Anna R skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi är jättenöjda med Fredricas insats genom hela försäljningen av vår bostad. Det gick snabbt och smidigt och kändes tryggt hela vägen. Läs mer
    2019-08-22 Fredrica G svarar Anna R
    Tack så mycket för förtroendet och stort lycka till framöver i nya huset!
  • 2019-08-10

Anneli K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou har från början till slut funnits där med mycket kunnig, trygg, snabb och proffsig information.
    Tack för hjälpen med försäljningen av vår villa i Uthamra Vallentuna. Läs mer
    2019-08-10 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anneli K
    Hej Anneli, tack för din fina rekommendation! Jag är så glad för att jag fick förmånen att hjälpa er med försäljningen och det känns så bra att ni är nöjda! Tack för gott samarbete!
    Trevlig helg!
  • 2019-06-26

Ulf Gunnar Wilhelm E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi skulle sälja vårt fritidshus i Älgeby. Vi valde Fredrica som vår mäklare. Ett val som skulle visa sig vara helt rätt. Fredrica är kunnig, ambitiös och engagerad. Hon var mycket väl påläst inför visningen av vårt hus och gjorde en bra presentation. Det resulterade i en köpeskilling som låg över våra förväntningar. Bra jobbat, Fredrica!

May och Ulf Ekengren Läs mer
    2019-06-27 Fredrica G svarar Ulf Gunnar Wilhelm E
    Tack för förtroendet och att jag fick chansen att bevisa att det är viktigt att se till alla delar vid en försäljning. Det var jättetrevligt att arbeta med er och önskar er en fin sommar!
  • Stefan K

2019-06-24

Stefan K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Av olika anledningar blev det bråttom med att sälja min villa. Trots veckor med insprängda helgdagar lyckades Malou få till både fotografering och visningar på nolltid. Jag fick också väldigt tydliga😂 instruktioner om hur jag skulle fräscha upp huset.
    Jag befann mig utomlands när budgivning m.m.pågick men fick bra återkoppling så att jag hela tiden var med i matchen.
    Sammantaget en mycket bra mäklarinsats. Läs mer
    2019-07-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Stefan K
    Hej Stefan,
    vad roligt att höra att du är nöjd med min mäklartjänst!
    Tack för mycket gott samarbete och den fina rekommendationen!
    Allt gott!
  • 2019-06-02

Alexander R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt professionella och effektiva, skulle varmt rekommendera att anlita Malou som mäklare. Läs mer
    2019-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Alexander R
    Hej Alexander, tack för din rekommendation och för gott samarbete i denna försäljning.
    Det är så roligt att höra att du är nöjd!
    Lycka till med din nya bostad.
  • Anders L

2019-06-01

Anders L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt radhus.
    Josefine kändes väldigt påläst och proffsig. Bra! Läs mer
  • 2019-05-26

Emelie B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köp och sånt villa. Bra bemött, villig att hjälpa till och engagerad. Över förväntan, har inte haft så bra erfarenheter tidigare av mäklare. Bra återkoppling och väl i formerad om spekulanterna. Rekommendera absolut de som mäklare. Läs mer
    2019-05-26 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Emelie B
    Hej Emelie, stort tack för rekommendationen! Vad roligt att ni är nöjda! Tack för gott samarbete och lycka till med nya huset!
    /Malou
  • 2019-05-25

Sandra L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    När jag köpte min bostadsrätt fick jag en otroligt profionelt bemötande av Josefine. Josefine kund bostade väll. Även hennes engagemang gjorde mig som köpare väldigt trygg i mitt bodstadsköp.

Josefine är helt klart en mäklare som jag kommer använda mig av i framtiden när det kommer till försäljning. Läs mer
  • 2019-05-23

Jimmy L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica hjälpte oss sälja vårt hus och var kanon i både bemötande och planeringsmässigt. Läs mer
    2019-06-11 Fredrica G svarar Jimmy L
    Tack så mycket till er båda två för förtroende och gott samarbete! Hoppas att ni nu hittar drömboendet för hela familjen!
  • 2019-05-10

Anna W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag köpte en villa och fick bra information och snabba och professionella svar på mina frågor. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna W
    Hej Anna,
    Grattis till din nya bostad och stort tack för din fina rekommendation.
    Det uppskattas mycket!
  • 2019-05-09

Ola C skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi anlitade Malou för vår villaförsäljning, en väldigt seriös, driven, ambitiös person som vi rekommenderar. Snabb i återkoppling och uppdatering.
    Kändes tryggt att lämna vårat hus i hennes händer. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Ola C
    Hej Ola, stort tack för den fina rekommendationen!
    Och tack för ett fint samarbete! Ni var så duktiga på att förbereda huset inför både fotograferingen och visningarna!
    Varmt lycka till med flytten och ert nya boende!
  • 2019-05-03

Maria F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde ett radhus med hjälp av Josefine och vi har varit nöjda genom hela processen. Josefine levde upp till våra förväntningar och har varit ärlig, tydlig, flexibel och professionell.
    Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Josefine. Läs mer
    2019-05-17 Josefine S svarar Maria F
    Tack Maria för den fina rekommendationen, jag uppskattar det verkligen! Är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen. :)
  • 2019-04-26

Elin W skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt min lägenhet.
    Josefin är en mäklare i toppklass som bemöter kunden med respekt och tydlighet. 10 av 10! Läs mer
    2019-05-17 Josefine S svarar Elin W
    Elin, tack för orden! Värmer verkligen! Känns extra roligt att vi fick till en så bra försäljning med Läge+. Allt gott! :)
  • 2019-04-09

Paul Eric M skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har köpt ett BRF radhus i Vallentuna och är mycket nöjda med mäklaren. Fredrica var väl påläst om området och föreningen och svarade gärna på de frågor vi hade. Fredrica var mycket lätt att få tag på under och efter budgivningens gång. Läs mer
    2019-04-10 Fredrica G svarar Paul Eric M
    Tack Eric för dina ord! Kommer bli perfekt för er och djuren :)
    Hörs snart!
  • 2019-03-25

Emma Z skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Upplevde henne som trevlig, smidig och jättebra! Läs mer
  • 2019-03-06

Kirsten D skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra bemötande och snabbt och smidig försäljningsprocess Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Kirsten D
    Hej, tack för rekommendationen! Kul att jag fick hjälpa er i ytterligare en affär.
    Ni är varmt välkomna tillbaka om ni behöver min hjälp igen.
  • Ingela N

2019-03-01

Ingela N skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt min lägenhet i Lindholmen Vallentuna och är jättenöjd med Josefines jobb .. proffsig , trevlig och sakkunnig i det hon jobbar med .. kan varmt rekommendera henne som mäklare Läs mer
    2019-03-04 Josefine S svarar Ingela N
    Tack Ingela för ditt fina omdöme och för att jag fick ditt förtroende. Vad roligt att du är nöjd med din försäljning. Vi ses snart igen :)
  • 2019-02-22

Björn G skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Förvärvade en mindre fastighet.
    Blev bra bemött och fick sakkunnig hjälp och det hela blev en smidig affär. Läs mer
    2019-02-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Björn G
    Hej Björn, Grattis till din nya fastighet!
    Vad roligt att höra att du är nöjd och allt är till belåtenhet!
    Tack för att du rekommenderar mig!
  • 2019-02-21

Carita K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Extremt professionell service som överstiger alla förväntningar. Alltid vänligt bemötande oavsett om man köper eller säljer bostad. Har både köot och sålt bostad via Svensk fastighetsförmedling i Vallentuna och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Carita K
    Hej Carita, tack för din fina rekommendation! Det värmer! Det känns extra roligt att få ha hjälpt till med både köp- och säljprocess och att du är nöjd i båda leden! Tack tack!
    Ha det gott så hörs vi snart igen!
  • Annika N

2019-02-20

Annika N skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har sålt ett hus. Det tog ganska lång tid tyvärr men Malou var väldigt bra på återkoppling hela tiden. Hon hörde ofta av sig med info om de olika intresserade som man kände sig inte bortglömd Läs mer
    2019-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Annika N
    Hej Annika, tack för fint beröm. Ja, det tog verkligen lång tid innan vi lyckades sälja huset, men till slut gick vi i mål på denna lite tröga marknad. Vad glad jag blir av att höra att du tycker att du fått bra återkoppling under hela processen! Det har blivit många samtal under denna tid! :)
    Ha det gott så hörs vi snart igen!
  • 2019-02-17

Fredrik L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har köpt en villa och i samband sålt min lägenhet med Fredrica. Är mycket nöjd över proffesionellt bemötande samt snabb återkoppling. Trevlig tjej som verkar ha bra koll på marknaden generellt. Läs mer
    2019-02-18 Fredrica G svarar Fredrik L
    Tack, Fredrik! Har varit roligt att jobba med dig och vi ses och hörs snart!
  • Linus K

2019-01-30

Linus K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt våran lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein. Vi är supernöjda!
    Allt gick snabbt och smidigt och vi upplevde att Fredrica verkligen gick in för det. Bra återkoppling! Läs mer
    2019-02-01 Fredrica G svarar Linus K
    Tack för de fina orden! Det har varit smidigt och roligt att smarbeta med er också.
  • 2019-01-24

Camilla F skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt en bostadsrätt.

Jag fick ett snabbt, trevligt och engagerat bemötande när jag kontaktade Svensk Fast i Vallentuna. Jag fick snabb återkoppling från Mäklaren, och vi fick till ett snabbt första möte då det var brådskande att få igång affären.

Försäljningen har gått över förväntan och vi är alla mycket nöjda med arbetet mäklaren har gjort.

Mäklaren får högsta betyg från oss. Läs mer
    2019-01-28 Fredrica G svarar Camilla F
    Tusen tack för bra samarbete och fin rekommendation!!!
  • 2019-01-23

Meijuan Z skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi tycker att Fredrica är bästa mäklare i hela Sverige.Vädligt snäll och tålamod och smart m.m. Läs mer
    2019-01-24 Fredrica G svarar Meijuan Z
    Tack för ert förtroende och roligt att höra att ni är nöjda!
  • Sandra S

2019-01-13

Sandra S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Härlig tjej med stort engagemang och väldigt service minded. Läs mer
    2019-01-14 Fredrica G svarar Sandra S
    Tack för rekommendationen och för förtroendet! Du gjorde arbetet lättare för mig med allt ditt jobb med lägenheten. Jag hoppas verkligen stora familjen kommer få det fint i ert nya hus. Vi ses snart.
  • 2018-12-14

Johan B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde nyligen vår villa i Vallentuna. Efter en segdragen process med en annan mäklare, som saknade både initiativförmåga och en plan, bytte vi mäklare till Josefine och Svensk Fastighetsförmedling.

Josefine visade ett otroligt driv och ägandeskap under hela orocessen. Hon drev försäljningen på ett föredömligt sätt och var alltid tydlig med den plan hon hade och väldigt responsiv med snabba återkopplingar. Kan varmt rekommendera Josefine! Läs mer
    2019-05-17 Josefine S svarar Johan B
    Johan, hoppas ni mår bra! Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag är så glad att ni vände er till mig så jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Önskar er en härlig sommar!
  • 2018-12-04

Christina L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    vänlig, inkännande, proffsig, duktig
    levde upp till mina förväntningar och däröver Läs mer
    2018-12-06 Josefine S svarar Christina L
    Christina, tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att du är nöjd och att jag överträffade dina förväntningar! Tack för trevligt samarbete.
  • 2018-11-29

Liselotte "Lotta" R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi fick lite mindre för huset än vad vi hoppats på, men det berodde till 100% på det rådande läget på fastighetsmarknaden . Malou var mycket engerad under hela försäljningen ! Det kändes tryggt och proffsigt. Kan verkligen rekommendera henne och hennes kontor !! Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Liselotte "Lotta" R
    Hej Lotta, Tack för fint beröm! Ja, det är trist att vi inte nådde så högt som vi hade hoppats, men vi gjorde vad vi kunde! Det blev ett antal visningar innan vi fick till kontrakt och till slut gick vi iallafall i mål!:) Tack för att jag fick ert förtroende!
  • 2018-11-29

Victoria L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt gick precis i den takt jag ville, på det sätt jag ville ha det och med det sagt så överträffade
    Josefine verkligen mina förväntningar på hur smidigt ett köp av bostad kunde vara!

Hon var tydlig, tillgänglig och svarade på de frågor jag hade. Gav mig det resultatet jag ville ha, vet inte vad man mer kan begära av en mäklare. Med andra ord är jag oerhört nöjd! Läs mer
    2018-11-30 Josefine S svarar Victoria L
    Stort tack Victoria för ditt omdöme. Vad glad blir att höra att du är så nöjd! Och inte bara att du blev nöjd, utan att jag också lyckades överträffa dina förväntningar! :) Varmt lycka till med din nya bostad, hoppas verkligen att du kommer att trivas. Du är alltid varmt välkommen tillbaka om du behöver hjälp med något. Kram Josefine
  • Christine S

2018-11-25

Christine S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    När det är lite extra stökigt i tillvaron behöver man proffsiga, lugna och flexibla leverantörer av tjänster. Och vår mäklare Malou Parkkila levererade på samtliga punkter - och dessutom på ett väldigt positivt och trevligt sätt!

Vi behövde sälja vårt parhus pga sjukdom och tidplaneringen med nya boenden var omöjlig att överblicka. Men Malou föreslog en vettig handlingsplan, gav tips och råd - och lotsade oss från start till mål på ett föredömligt sätt!

Kan inte tänka mig att någon annan skulle ha kunnat göra det bättre OCH rekommenderar Malou varmt!

Hälsar
    Christine Ströman Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Christine S
    Hej Christine,

Stort stort tack för dina fina ord! Det värmer i hjärtat att läsa detta.
    Jag är så glad för att jag fick ert förtroende och möjlighet att hjälpa er!

Hoppas innerligt att det blir bra med era nya boenden också!

Hälsningar
  • 2018-11-22

Christina L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    kunnig, trevlig, lyhörd, rolig, säljande och omhändertagande Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Christina L
    Hej Christina, tack för fint beröm och rekommendationen! Varmt grattis till din nya bostad! Och stort tack för att vi också fick uppdraget att sälja din nuvarande bostad.
  • 2018-11-16

Rasmus B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Radhus köpt

Bra bemötande, tydlig, bra förklaring. Läs mer
    2018-11-22 Josefine S svarar Rasmus B
    Tack för ditt omdöme Rasmus! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet.
  • 2018-11-14

Daniel O skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica hjälpte mig att sälja min tvåa på Takpannevägen i Vallentuna. Redan vid första mötet kände jag mig i trygga händer tack vare hennes professionella bemötande och genuina sätt att vara. Det förhållningssättet följde sedan med genom hela processen där vid till slut sålde lägenheten över förväntan i både tid och pengar. Så otroligt nöjd. För att försöka sammanfatta Fredrica som mäklare skulle jag säga tillgänglig, grundlig, genuin, proffsig och mänsklig. Finns inte superlativ nog att beskriva henne. Läs mer
    2018-11-20 Fredrica G svarar Daniel O
    Daniel - vilken fin rekommendation!!! Tusen, tusen tack och jag önskar er all lycka till med det nya huset. Och du vet att jag finns här om du har frågor eller funderingar, det är bara ringa! Stor kram och tack för förtroendet vid försäljningen av din lägenhet.
  • Camilla K

2018-11-10

Camilla K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica Glatstein dök upp som en räddande ängel då jag blev intresserad av ett av hennes objekt som jag senare köpte. Hon ingav ett förtroende och visade stor proffessionalitet, kunnighet och framför allt en vilja att få mitt radhus sålt, innan sommar semestern tog all fokus från husköpare.
    En närvarande, intresserad, mänsklig och fin människa, mamma och mäklare. Läs mer
    2018-11-20 Fredrica G svarar Camilla K
    Vilka fina ord, Camilla! Jag blir alldeles rörd! Har tänkt mycket på dig och väntar nu på inbjudan till huset - kanske till våren? Ta hand om dig så hörs vi.

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna