Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora. Dessutom hjälper vi gärna till med råd, tips och svarar på frågor inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår bobutik i Vallentuna Centrum för personlig service. Varmt välkommen!

Läs vad 352 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• 2020-12-02

Cecilia S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefin var proffsig, hjälpsam och svarade på alla våra 1000 frågor :) Läs mer
  • 2020-11-23

Anna P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt fritidshus.
    Bra på att hålla en uppdaterad och informerad om processen.
    Mycket trevligt bemötande.
    Förväntningarna på hög lokalkännedom uppfylldes.
    Rekommenderas. Läs mer
    2020-11-23 Josefine S svarar Anna P
    Hej Anna, stort tack för trevligt samarbete med dig! Jag är så glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen av ditt unika och charmiga torp. Varmt tack för rekommendationen :)
  • 2020-11-23

Ingela B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är en både fantastiskt trevlig och professionell Mäklare!
    Hon kan sitt yrke till 100% med mångårig erfarenhet i branchen och månar om både säljare och köpare för en så god affär som möjligt där alla parter blir nöjda.
    Jag har anlitat Malou vid mina två senaste bostadsaffäre; försäljning bostadsrätt och nu sist försäljning av Huset vi bott i drygt 20 år.
    Jag vill varmt rekommendera Malou, hon får full pott!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2020-11-29 Malou P svarar Ingela B
    Hej Ingela, stort tack för dina fina rekommendationer! Jag blir så glad av att läsa det du skrivit! Tack för att jag fick ditt förtroende även denna gång. Det betyder mycket för mig!
    Varmt lycka till med nya bostaden!
  • 2020-11-04

Alexander D skrev om Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra, smidig snabb affär! Inget krångel med mäklaren och bra informationsspridning åt båda håll. Läs mer
    2020-11-04 Adam C svarar Alexander D
    Tack så mycket för fina ord Alexander!
    Hoppas du kommer trivas fint i din nya lägenhet.
    mvh Adam
  • 2020-11-02

Jimmy K skrev om Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Är lyhörd och smidig, levde upp till mina förväntningar. En väldigt bra mäklare som jag kommer att rekommendera till andra.
    /Jimmy Läs mer
    2020-11-02 Adam C svarar Jimmy K
    Tack för fina ord Jimmy! Har vart mycket trevligt att få hjälpa till med din försäljning. Alltid roligt att få möta så trevliga personer som dig!
    Mvh adam
  • 2020-10-31

Karl-patrik V skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica skötte försäljningen av vår villa i Vallentuna. Hon var supertrevlig och väldigt professionell, precis en sån mäklare som man vill att ska stå där i ens hus och tala med potentiella köpare under visningar etc.

Hon redogjorde tydligt för oss hennes plan för försäljningen och det visade sig att det var en utmärkt sådan och vi är riktigt nöjda med både henne och resultatet. Hon var även där med oss varje steg på vägen och fick hela försäljningen att kännas enkel och trygg. Läs mer
    2020-11-03 Fredrica G svarar Karl-patrik V
    Det har varit roligt att jobba med er och fått äran och förtroendet att sälja ert fina hus. Jag önskar er all lycka med ert nya äventyr framöver!
  • 2020-10-30

Lina S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vårt radhus på Kragstalundsvägen. Josefine har varit en pärla från början till slut. Trevlig, ärlig, engagerad, proffsig och lösningsorienterad. Vi rekommenderar henne hundra ggr om!! Läs mer
    2020-10-30 Josefine S svarar Lina S
    Vilket superhärligt omdöme Lina, vad glad jag blir!! Det har varit så trevligt att få jobba ihop med er. Tusen tack för ert förtroende!
  • 2020-10-29

Eduardo N skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Great support in all doubts we have along the process! Läs mer
    2020-10-30 Josefine S svarar Eduardo N
    I´m glad that i could support you on this journey to buy a house in Sweden :)
  • 2020-10-29

Helena Ulrika B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou hjälpte oss att sälja vår villa. Hon är punktlig, rak och effektiv på ett Mycket positivt sätt.
    Hon var tydlig med vad vi kunde förvänta oss och levde upp till det. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera henne till den som ska sälja lägenhet eller hus. Läs mer
    2020-11-12 Malou P svarar Helena Ulrika B
    Hej Helena, stort tack för dina fina ord och varma rekommendationer. Jag blir verkligen superglad av att höra att ni är så nöjda. Stort tack för att jag fick ert förtroende och varmt lycka till med ert nya liv på landet! :)
    Mvh Malou
  • 2020-10-28

Ulla A skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Försäljning av villa 2014. Köp av lgh 2014. Försäljning av lgh 2014. Trevligt bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-10-30 Josefine S svarar Ulla A
    Tack för alla samarbeten. Det känns alltid lika bra när kunder kommer tillbaka och vill ha hjälp. Det är det bästa kvittot för mig, nöjda kunder :)

Filippa G skrev om Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jättetrevlig och allt har funkat smidigt Läs mer
    2020-10-26 Adam C svarar Filippa G
    Tack så mycket Filippa!
    Har vart väldigt trevligt att träffa er.
    Lycka till med ert nya boende nu. Är övertygad om att ni kommer trivas superbra!

Carin G skrev om Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bostadsrätt i Sörgården, snabbt och smidigt, enkelt och rakt. Läs mer
    2020-10-26 Adam C svarar Carin G
    Tack för förtroendet och fina ord!
    Har vart mycket trevligt att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning.

Tobias P skrev om Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Riktigt bra mäklare och väldigt trevlig, snabba svar. Läs mer
    2020-10-26 Adam C svarar Tobias P
    Tusen tack för fint omdöme Tobias!
    Var mycket trevligt att få möta både dig och Filippa. Hoppas ni kommer trivas bra i er fina lägenhet.
  • 2020-10-21

Veronika J skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevligt bemötande, allt gick smidigt och bra Läs mer
    2020-10-30 Josefine S svarar Veronika J
    Ja, tänk vad snabbt det gick :) Roligt att just ni blev köpare som tyckte om lägenheten så mycket!
  • 2020-10-21

Cecilia L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fick jättebrabra bemötande vid visning av bostadsrätten, samt mycket bra genomgång vid kontraktsskrivning.

Rekommenderar gärna Malou till andra.

Helhetsbedömningen är jättebra!

Cecilia Lind Läs mer
    2020-10-21 Malou P svarar Cecilia L
    Tack snälla Cecilia för fint beröm och rekommendation. Stort grattis till din nya fina lägenhet och välkommen till Vallentuna.
  • 2020-10-19

Anna Elisabeth K skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine guidade mig igenom min försäljning med proffsighet. Kunnig och svar på alla frågor. Stort tack! Läs mer
    2020-10-20 Josefine S svarar Anna Elisabeth K
    Vad roligt Anna att du känner så, det gör mig glad! Du är alltid varmt välkommen tillbaka :)
  • 2020-10-18

Frida B skrev om Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Adam ger ett proffesionellt och trevligt bemötande. Han var väldigt noggrann, engagerad och återkom alltid snabbt. Läs mer
    2020-10-19 Adam C svarar Frida B
    Tack så mycket för fina ord! Har vart en ära att få hjälpa till med er försäljning :)
  • 2020-10-18

Olof E skrev om Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte en villa i Vallentuna och Adam var väldigt behjälplig och snabb i sina svar. Läs mer
    2020-10-19 Adam C svarar Olof E
    Tack för fina ord! Vad roligt att ni känner er nöjda. Ni har verkligen köpt ett superfint hus!
  • 2020-10-16

Markus S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Svensk fastighetsförmedling. Helt underbar hjälp från början till slut genom hela affären. Vår mäklare var otroligt engagerad och kunnig. Mina förväntningar på henne var höga och hon levererade ännu högre
    Kan varmt rekommendera denna mäklare Läs mer
    2020-10-19 Malou P svarar Markus S
    Hej Markus, stort stort tack för ditt fina beröm! Jag blir så glad och stolt över det du skriver! Tack! Det har varit ett sant nöje att få jobba med er och lära känna er lite grann!
    Lycka till med ert nya boende!
  • 2020-10-12

Kirsi S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålt ett radhus i Vallentuna. Malou har stöttat oss genom hela processen. Hon har gett värdefulla tips och synpunkter som hjälpt oss att göra ett ”rätt” val; att sälja huset. Hon har alltid ställt upp för oss, ringt och mailat snabbt tillbaka, varit mån om att det blir bra för oss. En fantastisk och rolig person att ha göra med. Läs mer
    2020-10-13 Malou P svarar Kirsi S
    Hej Kirsi, stort stort tack för din fin rekommendation. Vad glad jag blir av att höra att ni känner att ni fått så bra stöd! Det värmer verkligen. Åter igen tack och tack för mycket fint samarbete!
    Varmt lycka till med ert nya boende!
  • 2020-10-11

Gunnar F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Tillmötesgående med att göra det möjligt för oss att komma till beslut. Läs mer
    2020-10-12 Josefine S svarar Gunnar F
    Jag är glad att jag kunde hjälpa er med att komma till beslut så ni kunde köpa denna fina lägenhet :)
  • 2020-10-11

Åsa A skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt radhus.
    Mycket snabb återkoppling efter jag kontaktade dem fr början.
    Proffsigt! Förklarade hela proceduren och genomförde försäljningen på ett mycket föredömligt sätt. Läs mer
    2020-10-12 Fredrica G svarar Åsa A
    Tack, Åsa! Jag hoppas att du hittar en fin lägenhet och att allt löser sig för dig nu. Uppskattar det fina samarbetet och att vi ses snart. Stor kram!
  • 2020-09-27

Marcus L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica skötte försäljningen av vårt hus på ett professionellt sätt. Vi kände genom hela processen att Fredrica tog det ansvar vi förväntade oss. Vi rekommenderar definitivt Fredrica. Läs mer
    2020-10-09 Fredrica G svarar Marcus L
    Tack för rekommendationen och för förtroendet!

Lena B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig och varm, proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-09-28 Malou P svarar Lena B
    Hej Lena, tack för din rekommendation. Vad roligt att ni är nöjda med min mäklartjänst. Välkomna till Vallentuna och grattis till ert nya fina hus!
  • 2020-09-26

Linn L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hela försäljningen av vårt hus har skötts med engagemang, proffessionalitet och på ett tillmötesgående sätt. Tack! Läs mer
    2020-10-09 Fredrica G svarar Linn L
    Jag vill säga tack för förtroendet och stort lycka till så ses vi i Täby!
  • 2020-09-26

Minna P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou såld våra huset i Vallentuna. professionellt och bra gjort! Jätte nöjd. Läs mer
    2020-09-28 Malou P svarar Minna P
    Hej Minna, stort tack för rekommendationen. Vad glad jag blir av att höra att ni är så nöjda och tyckte att jag gjorde ett bra jobb. Det värmer!
    Ha en fin dag!
  • 2020-09-26

Tommy H skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fint bemötandde,bra kännedom om området och lägenheten som såldes. Bra kunskap om priser o värdet på fastigheten.
    Ordning o reda på allt!
    Lätt o diskutera med o hitta lösningar,o bra tanke sätt.

Rekomenderas starkt!!! Läs mer
    2020-10-09 Fredrica G svarar Tommy H
    Tusen tack för de fina orden, Tommy! Vi hörs vidare och så önskar jag dig all lycka till med bygget av nya huset!
  • 2020-09-24

Maj-britt A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Försäljning av villa. Mycket seriöst, positivt o inspirerande samarbete Mina förväntningar blev uppfyllda med råge. Tack Malou Parkkilla. 🌷👩‍🦳 Läs mer
    2020-09-28 Malou P svarar Maj-britt A
    Hej Maj-Britt, tack för din fina rekommendation och ert förtroende. Jag vill också tacka för mycket gott samarbete. Vad roligt att ni är så nöjda!
    Ha det fint!
  • 2020-09-24

Mika P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Professionell service i alla faser av husförsäljningsprocessen. Läs mer
    2020-09-28 Malou P svarar Mika P
    Hej Mika, Tack för fin rekommendation och ert förtroende. Vad glad jag blir över att ni är så nöjda!
  • 2020-09-20

Mattias T skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Det här var andra gången som vi anlitade Malou och det är tryggt att låta henne sköta försäljningen. Malou är kunnig, positiv och alltid hjälpsam. Vi kunde inte vara mer nöjda. Läs mer
    2020-09-21 Malou P svarar Mattias T
    Hej Mattias, stort tack för dina fina ord och rekommendationer och inte minst för att ni valde mig igen! Så roligt att ni är nöjda med mitt jobb. Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er ännu en gång. Tack för mycket gott samarbete!
    Lycka till med nya bostaden!
  • 2020-09-16

Jacqueline F skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag blev jättebra bemött. Är jättenöjd med Malou som mäklare. Läs mer
    2020-09-21 Malou P svarar Jacqueline F
    Hej Jacqueline, stort tack för din fina rekommendation. Så roligt att kunna hjälpa dig ännu en gång med ditt boende. Grattis till nya lägenheten! Den kommer att bli så bra för er!
  • 2020-09-12

Jonas S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine gjorde att lägenhetsköpet gick smidigt och kändes tryggt. Hon svarade snabbt på de frågor jag hade och hanterade allt runt köpet på ett bra sätt. Läs mer
    2020-09-25 Josefine S svarar Jonas S
    Hej Jonas, vad roligt att jag kunde lotsa dig igenom lägenhetsköpet på ett tryggt sätt :) Det är alltid mitt mål att mina kunder ska känna så.
  • 2020-09-10

Christofer P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou sålde vårt hus. Hela upplevelsen, och resultatet, var över förväntan på alla sätt. Jag uppfattade Malou som väldigt noggrann, driven, kunnig och med ett enormt engagemang. En komplett upplevelse! Skulle jag sälja igen så är valet av mäklare givet. Läs mer
    2020-09-10 Malou P svarar Christofer P
    Hej Christofer, varmt tack för din fina rekommendation och ert förtroende. Jag blir så glad av att höra att du är så nöjd! Det värmer verkligen, då jag har som mål att alltid ha nöjda kunder. Varmt lycka till med ert nya boende!
  • 2020-09-10

Tobias H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålde en nedgångenn trea med plaberat stambyte.
    Såg illa ut ett tag så pass att vi grät.
    Josefin gav aldrig upp!! Läs mer
    2020-09-10 Josefine S svarar Tobias H
    Jag ger aldrig upp och se vad bra det blev till slut!! Tack för ert förtroende och för ett fint samarbete.
  • 2020-09-08

Mattias B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket engagerande och kunnig mäklare. Tydlig och med mycket hög kompetens. Kommer absolut rekommendera henne för andra säljare/köpare. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare =) Läs mer
    2020-09-09 Malou P svarar Mattias B
    Hej Mattias, stort stort tack för fina rekommendationer. Och tack för att ni valde mig igen. Jag uppskattar verkligen att ni är såna trogna kunder, det värmer!
    Lycka till med nya bostaden!
    Varma hälsningar,
  • 2020-09-01

Mathias H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt en villa via Josefin. Otroligt proffsig och kompetent. Försäljningen gick över förväntan. Läs mer
    2020-09-10 Josefine S svarar Mathias H
    Hej Mathias. Stort tack för fint samarbete och för ditt fina omdöme, det gör mig väldigt glad!! Roligt att jag överträffade dina förväntningar!
  • 2020-08-23

Andreas J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou skötte försäljningen av vårt hus på ett mycket professionellt och effektivt sätt. Hennes kommunikation och passion är enastående. Dessutom är det roligt att arbeta tillsammans med Malou då hennes driv och energi smittar av sig. Läs mer
    2020-08-24 Malou P svarar Andreas J
    Hej Andreas, stort tack för fina rekommendationer! Och återigen tack för att jag fick ert förtroende att sälja ert fantastiska hus! Jag känner mig så stolt och hedrad! Inte minst tack för mycket gott samarbete!
  • 2020-08-22

Niklas P skrev om Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köp av en villa
    Bra med att informera,
    Återkom vid ändringar med korrekt information.
    Trevlig Läs mer
    2020-08-22 Adam C svarar Niklas P
    Tack så mycket Niklas!
    Hoppas ni kommer trivas bra i det fina hus ni köpt.

Adam
  • 2020-08-21

Gunilla S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt en villa på Enbacksvägen. Malou är
    en jättetrevlig kunnig informativ mäklare. Man kände sig verkligen välkommen och väl omhändertagen av henne. Kom även med tips och idéer om ändringar till förbättringar. En Toppentjej! Läs mer
    2020-08-24 Malou P svarar Gunilla S
    Hej Gunilla, tack för fina ord och grattis till ert nya fina hus! Jag är övertygad om att det kommer att bli hur bra som helst för er där! Säg till när ni är klara med era projekt så kommer jag gärna förbi med lite fikabröd och tittar hur ni har fått det!
  • 2020-08-17

Anneli S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica var påläst och proffsig vid köpet av vår villa. Hon var även väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Högsta betyg! Läs mer
    2020-08-18 Fredrica G svarar Anneli S
    Tack så mycket att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Uppskattar det väldigt mycket. Huset kommer bli perfekt för er! Vi hörs framöver.

Ling T skrev om Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Professionellt och trevligt bemötande, tydlig i sin kommunikation. Läs mer
    2020-08-18 Adam C svarar Ling T
    Tack så mycket för de fina orden Ling!
    Mvh Adam

Anna J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Serviceinriktad och proffsig mäklare. Tillgänglig för både oss som säljare och för de som visade intresse för vår bostad. Läs mer
    2020-08-19 Malou P svarar Anna J
    Hej Anna, tack för din rekommendation och för att jag fick förtroendet att sälja ert fantastiska hus. Det har varit så roligt att samarbeta med er.
    Varmt lycka till med nya bostaden!

Andréas O skrev om Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Noggrann med detaljer och väldigt aktiv i försäljningen av vårt hus samt bra på uppföljning på vägen. Hjälpte till att hitta rätt köpare i slutändan vilket underlättade. Läs mer
    2020-08-18 Adam C svarar Andréas O
    Stort tack Andréas! Vad glad jag blir att du är känner dig nöjd!
    Mvh Adam
  • 2020-08-16

Niklas l skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    För att köpa en lägenhet för första gången någonsin har vi skönt mig väldigt trygg i det stora beslutet.

Fredrica har varit till stor hjälp med att förklara hur allt fungerar och vad nästa steg blir. Vi är väldigt nöjda över den servicen och tillmötesgående hon har haft. Läs mer
    2020-08-19 Fredrica G svarar Niklas l
    Tack snälla Niklas för er rekommendation! Jag är övertygad om att ni kommer trivas jättebra i nya lägenheten. Lycka till nu med bebisen så ses vi framöver.
  • 2020-08-16

Leif M skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt en bostadsrätt på 3rok och har varit mycket nöjda med Fredrica. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-08-19 Fredrica G svarar Leif M
    Tack för förtroendet som ni gav mig i valet av mäklare. Ni har varit fantastiska att samarbeta med!
  • Maggan M

2020-08-14

Maggan M skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt en bostadsrätt. Fredrika har varit mkt proffsig och noggrann. Vi har fptt ett trevligt bemötande och stöd och hjälp när vi undrat något.
    Hon är kunnigt.
    Högsta poäng från oss. Läs mer
    2020-08-19 Fredrica G svarar Maggan M
    Tusen tack och jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av din bostad.
  • 2020-08-04

Patrik I skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Samarbete, stöd och genomförande vid försäljning av fastighet i Vallentuna har varit utmärkt. Läs mer
    2020-08-13 Josefine S svarar Patrik I
    Hej Patrik, vad roligt att du är nöjd :) Vi är glada att vi fick hjälpa dig med försäljningen.
  • 2020-07-23

Jing W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bäst mäkläre i Vallentuna!

Malou is professional, trust-able, customer orient, very experienced and helpful in every sense you can think of. Very happy to cooperate with her. Läs mer
    2020-08-11 Malou P svarar Jing W
    Hi Jing, thank you so much for your kind words and the recommendations. It was a plessure to work with you and I'm so happy that you choosed me as your broker.
    Good luck and I hope you will thrive in your new home.
    Best regards,
  • 2020-07-23

Anna F skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte en bostadsrätt via Malou och Sv. Fastighetsförmedling. Vi är supernöjd med bemötandet, visningen och allt ikring affären. Läs mer
    2020-08-11 Malou P svarar Anna F
    Hej Anna, tack för din fina rekommendation. Känns så roligt att jag har fått möjlighet att hjälpa er familj ännu en gång. Alltid lika roligt att träffa er!
    Lycka till med den nya lägenheten.
  • 2020-07-22

Emma S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi är väldigt nöjda med Malou som mäklare. Hon har skött hela fastighetsaffärer mycket smidigt och vi har alltid kunnat lita på henne. En påläst och duktig säljare som inget ett stort förtroende. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-08-11 Malou P svarar Emma S
    Hej Emma, tack snälla för fina rekommendationer och stort tack för ert förtroende! Det har varit jättekul att samarbeta med er. Tack för gott samarbete och lycka till med flytten!
    Varma hälsningar, Malou

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte