Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora. Dessutom hjälper vi gärna till med råd, tips och svarar på frågor inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår bobutik i Vallentuna Centrum för personlig service. Varmt välkommen!

Läs vad 250 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• 2020-01-22

Gisela K skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har köpt ett fantastiskt sommarhus och är så nöjda med Josefines engagemang och hennes noggrannhet. Mycket proffsig fastighetsmäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    2020-01-22 Josefine S svarar Gisela K
    Tack Gisela för dina fina ord! Ja, vilket fantastiskt ställe ni köpt :) Ser fram emot att få följa framtida projekt där.
  • 2019-12-16

Carl-johan G skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt villa
    Josefine är engagerad, effektiv . Saker blir alltid gjorda, och i tid! Pålitlig o positiv, även när säljaren (jag) inte är det...:) Läs mer
    2019-12-18 Josefine S svarar Carl-johan G
    Calle, tack för ditt förtroende och för din rekommendation. Ja, jag kan vara lite tjatig ibland med det är för att jag vill mina kunders bästa 😊 Och se, vi fick ju ihop affären till slut! Önskar dig allt gott.
  • 2019-12-15

Alexander W skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt närvarande och service minded. Går den extra milen för att göra sina kunder nöjda. Läs mer
    2019-12-17 Josefine S svarar Alexander W
    Vilken fint omdöme, det betyder mycket för mig. Tack för att jag fick ert förtroende igen, Alexander!
  • 2019-12-12

Camilla G skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Kunnig och Noggrann dessutom jättetrevlig. återkopplar alltid i tid. Läs mer
    2019-12-16 Josefine S svarar Camilla G
    Camilla, tack för ytterligare ett trevligt samarbete med er :) Uppskattar dina fina ord!
  • 2019-12-11

Helena Isabella S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Inte köpt, har sålt min lägenhet. På ett bra sätt och professionellt sätt. Att de som behövdes blev gjort. Varv en bra upplevelse och hon är en bra mäklare på en bra mäklarfirma. Läs mer
    2019-12-12 Josefine S svarar Helena Isabella S
    Hej Helena! Vad glad jag blir att du är nöjd med vårt samarbete. Tack för ditt förtroende!
  • Christina D

2019-12-10

Christina D skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Med ett vänligt och proffsigt bemötande.
    Snabb och effektiv,
    Vi ät nöjda Läs mer
    2019-12-10 Josefine S svarar Christina D
    Hej Christina. Tack för ditt omdöme och för ert förtroende! Jag är gad att vi fick till en snabb affär precis som ni önskade.
    Vi hörs snart igen. Önskar dig en God Jul!
  • 2019-12-07

Peter W skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Säljer en bostadsrätt.

Josefine Simonsson är engagerad, rak i kommunikationen, flexibel, påhittig, initiativrik och trevlig.

En mäklare att rekommendera. Läs mer
    2019-12-10 Josefine S svarar Peter W
    Peter, tack för ett väldigt trevligt samarbete. Uppskattar att jag fick ert förtroende att sälja er bostadsrätt. Kaffe med kardemumma är en klar favorit :)
  • 2019-12-05

Jimmy Leif L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vår villa via Malou. Vi har anlitat Malou även vid tidigare försäljningar.
    Malou är mycket kompetent och man får alltid ett bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jimmy Leif L
    Hej Jimmy, stort tack för din fina rekommendation.
    Det är verkligen roligt att få ha ynnesten att ha så nöjda kunder som ni som kommer tillbaka om och om igen!
    Tack för gott samarbete ännu en gång och varmt lycka till med nya bostaden!
  • Eva S

2019-11-30

Eva S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har bara gott att säga om Malou! Proffsig, kunnig, påläst, snabb respons och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-12-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Eva S
    Hej Eva, stort tack för fina ord! Det känns så bra att du är nöjd!
  • 2019-11-17

Maurice D skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte en villa.

Josefine var väldigt trevligt och ärligt. Hon svarade också tydligt på alla frågor.

Kände oss bekväm med Josefin och därför trygg med köpet Läs mer
    2019-12-10 Josefine S svarar Maurice D
    Hej Maurice, vad roligt att höra att ni kände er trygga med köpet. Ni kommer att trivas så bra där. Varmt välkomna till Vallentuna.
  • 2019-11-11

Linda W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Har både köpt av och sålt med Malou och har varit lika nöjd varje gång. Malou är engagerad, kompetent och trevlig. Kan varmt rekommendera Malou! Läs mer
    2019-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Linda W
    Hej Linda, stort tack för din rekommendation! Det känns ju extra roligt att du är nöjd när du varit både köpare och säljare hos mig. Något som jag verkligen jobbar hårt för är att båda parterna ska vara mycket nöjda.
    Hoppas att ni snart hittar ert nya drömboende!
  • 2019-11-11

Torvald P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Rekommenderar denna mäklare vid köp av bostad Läs mer
    2019-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Torvald P
    Hej Torvald, tack för din rekommendation och grattis till er nya bostad. Jag är övertygad om att ni kommer att stortrivas i er nya bostad och i vår kommun. Välkomna till Vallentuna!

Anna P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Har köpt lägenhet genom Malou. Det var en mycket trevlig upplevelse, fantastiskt bemötande och hela köpeprocessen från visning till påskrift var väl planerat och genomfört. Läs mer
    2019-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna P
    Hej Anna, stort tack för dina fina ord! De värmer verkligen! Jag är så glad att jag kunde hjälpa er med köpet av denna fina bostad och att vi kunde få till en smidig och bra lösning för båda parter!
    Lycka till med nya boendet!
  • 2019-10-28

Maria K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    I oktober 2019 köpte vi en lägenhet av Malou Parkkila. Vi kände oss varmt välkommna på visningen och hon inger ett professionellt intryck. Hon är mycket kunnig och trevlig och man känner sig trygg med henne. Dagen efter skrev vi kontrakt. Läs mer
    2019-11-11 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Maria K
    Hej Maria, vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb! För mig är det mycket viktigt att ni som kunder känner att ni får den hjälp och de svar på frågor som ni behöver och det värmer verkligen att höra att ni tycker att ni fått den hjälpen.
    Lycka till med er nya bostad. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-10-25

Evelyn J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt bostadsrätt, Malou är en kompetent och proffessionell mäklare. Lyhörd och omtänksam. Kunnig och trevlig i sitt bemötande. Läs mer
    2019-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Evelyn J
    Hej Evelyn, tack för din fina rekommendation. Vad roligt att du är nöjd med min mäklartjänst!
    Lycka till med nya lägenheten!
  • 2019-10-25

Jennifer B skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt radhus.
    Lojal, vänlig, trevlig. Hjälpte mig att köpa mitt drömhem. Läs mer
    2019-10-25 Fredrica G svarar Jennifer B
    Hej Jennifer!
    Det värmer i hjärtat att det löste sig så bra för er och att det blev så bra för era barn. Jag vet själv hur viktigt det är! Du vet att det bara är att höra av sig om det är något - stort som smått! Ta hand om er och tack att du tog dig tid att skriva en rekommendation!
  • 2019-10-20

Maria S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Dock lite för återhållsam när marknaden stod still/ gick ner. T.ex. fick vi övertyga Fredrika om ytterligare en söndagsvisning när vår första inte gav några konkreta bud. Läs mer
    2019-10-25 Fredrica G svarar Maria S
    Hej Maria och tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag hoppas att ni trivs i ert nya hus!
    Ert hus låg som Läge + och jag hade även förhandsvisning av er bostad. Ni fick ett bättre bud på er bostad vid öppen visning än vid förhandsvisning. Jag rådgör då utifrån vår erfarenhet av liknande bostäder, marknad, intresse o.s.v. om ni borde ta det budet eller förlora budgivaren, men det är alltid säljarens val och jag ber om ursäkt om jag inte var tillräckligt tydlig med det. Jag har visat bostäder uppemot sjutton gånger och ger aldrig upp, så visningar i sig är inget problem för mig. Mitt mål är att sy ihop affären till det bästa pris möjligen och se till säljarens ekonomiska intresse.

Må gott!
  • 2019-10-13

Tanja O skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte ett radhus i norra Stockholm. Hade det inte varit för Malous proffsiga och trygga bemötande så hade vi aldrig köpt huset. Läs mer
    2019-10-21 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Tanja O
    Hej Tanja, tack för ditt fina beröm! Vad roligt att du känner att du fick ett bra bemötande. Det är superviktigt för mig i mitt arbete. Hoppas att ni trivs i ert fina hus.
  • 2019-10-11

Viktor M skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica är väldigt trevlig och inbjudande när vi möttes av henne på visningen (till bostaden som vi sedan köpte). Hon är professionell och lättsam.

Rekommenderar Fredrica som mäklare - hon är toppen! Läs mer
    2019-10-25 Fredrica G svarar Viktor M
    Tack så mycket Viktor och ni köpte ju verkligen drömlägenheten! Jag är säker på att ni kommer trivas så bra i den. Välkommen till Vallentuna!
  • 2019-10-10

Nikolaos N skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte ett hus efter vi sålt vårt.
    Fick ett fantastiskt bemötande av vår mäklare.
    Tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntningar, var engagerad och uppmärksam till mina önskemål. Läs mer
    2019-10-21 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Nikolaos N
    Hej Nikolaos, tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och kundbemötande. Det värmer verkligen! Jag är så glad att ni blev köpare till det huset, känns som om det passar er perfekt!
    Vänliga hälsningar,
  • 2019-10-10

Pernilla G skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mkt bra mäklare i både köp och säljprocess! Läs mer
    2019-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla G
    Hej Pernilla, tack för rekommendationen. Det är så roligt att jag fått hjälpa er både när ni köpt och sålt!
    Hoppas att ni trivs i nya huset!
  • 2019-10-10

Linda L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt bostad. snabb återkoppling per telefon och mail. Läs mer
    Fredrica G gillar detta
  • 2019-10-10

Mathilda F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Professionell, inte hetsig som många andra mäklare är! Hon var avslappnad och stört härlig att ha att göra med. Om vi säljer vår lägenhet i framtiden kommer vi direkt vända oss till Josefine! Läs mer
    2019-10-30 Josefine S svarar Mathilda F
    Hej Matilda. Vilken härlig rekommendation! Tack :) Hoppas ni trivs bra i lägenheten. Ni är mer än välkomna att höra av er framöver. Oavsett försäljning eller en kaffe i lägenheten!
  • 2019-10-10

Jeanette S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Glad, positiv, engagerad och supertrevlig person som gör allt för både köpare och säljare och för att fastighetsköpet ska bli en trevlig upplevelse
    Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jeanette S
    Hej Jeanette, tack för din fina rekommendation. Jag är så glad att jag kunde hjälpa dig i din bostadsaffär.
    Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Allt gott!
  • 2019-10-09

Paul H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Pålitlig, bra på att uppdatera Läs mer
    2019-10-30 Josefine S svarar Paul H
    Tack Paul. Det glädjer mig att du är nöjd och att jag fick möjligheten att hjälpa dig till en ny bostad!
  • 2019-10-09

Niclas A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt större familjevilla i Vallentuna
    Från början till slut, fick jag ett stort engagemang från mäklaren.
    Oerhört kunnig och ett personligt engagemang.
    Kan starkt rekommendera andra som både vill köpa eller sälja. Läs mer
    2019-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Niclas A
    Hej Niclas, tack snälla för fina ord! Extra roligt är ju att jag fått förmånen att hjälpa dig inte bara en gång, utan två gånger. Jag blir så glad av att höra att du är så nöjd! TACK!
    Hoppas att du trivs i nya bostaden.
  • 2019-10-08

Lotta F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag fick hjälp att hitta en bra lägenhet som jag hade råd att köpa!
    Jag blev bra bemött trotts att jag ringde henne på ickearbetstider🙊.
    Hon höll mig uppdaterad och var hjälpsam.
    Mycket nöjd med Josefine helt enkelt! Läs mer
    2019-10-30 Josefine S svarar Lotta F
    Lotta, tack för ditt omdöme. Glad att jag kunde hjälpa dig :) Det blev ju väldigt bra till slut. Finns mer än gärna tillgänglig, även på obekväma tider. Jag gillar att finnas till hands för mina kunder. Kram!
  • 2019-10-08

Rolf R skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt en lägenhet och sålt en inom 30 dagar ! Fredrika var otroligt smidig och viste precis hur vi ville ha det. Skicklig och kunnig. Ingav stort förtroende och ett varmt bemötande. Kan varmt rekommendera henne 🤗 Läs mer
    2019-10-09 Fredrica G svarar Rolf R
    Tack Rolf! Jag är så glad att jag lyckades hitta den perfekta lägenheten åt er och samtidigt slå rekord på lägenheten ni sålde. Uppskattar all kommunikation och tydighet, vilket underlättar mitt arbete som mäklare. Tusen tack för ert förtroende och vi ses till tillträden! :)
    Varma hälsningar
  • 2019-10-08

Niklas Frans Emil M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou hjälpe mig sälja min villa i Frösunda. Hon är otroligt kunnig, vänlig, saklig, ärlig, effektiv och fortfarande hungrig trots flera år i branschen. Hon får högsta betyg och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Niklas Frans Emil M
    Hej Niklas, Stort stort tack för dina varma rekommendationer! Det är så roligt att höra att du är nöjd. Extra kul med en så personlig rekommendation och att du tycker att jag fortfarande är hungrig trots att jobbat i så många år! Men så har jag ju också världens roligaste jobb!
    Lycka till med nya huset och alla era spännande projekt ni har på gång där!

Lars B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    sålt hus
    seriöst och proffsigt
    alla förväntningar infriades
    seriöst proffsigt och en vacker mäklare Läs mer
    2019-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lars B
    Hej Lars, tack för fint omdöme och komplimangen! Hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • 2019-10-08

Veronica H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt bra mäklare som var till stor hjälp när vi skulle sälja vårt parhus. Goda råd, bra struktur och inga krusiduller och krångligheter. Kan inte annat än varmt rekommendera Josefine! Läs mer
    2019-10-30 Josefine S svarar Veronica H
    Tack Veronica för ditt fina omdöme! Jag är glad att fick ert förtroende och hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs i ert nya hus! :) Hälsa till familjen!
  • 2019-10-08

Charlotte B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Både köpt o sålt hus av Malou. Kunnig o engagerad mäklare. Hjälpsam, har hon inte svar på allt tar hon reda på det. Lätt att få tag på, bra på återkoppling.
    Kan rekommenderas 😊 Läs mer
    2019-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Charlotte B
    Hej Charlotte, stort tack för din fina rekommendation. Det är så roligt att höra att ni är nöjda med mig och mitt uppdrag.
    Ni har ju bott länge i huset nu och det är klart att det värmer extra när ni kommer ihåg mig och kommer tillbaka efter så många år!
    Hoppas att ni har hittat ert nya drömboende nu. Ni är så modiga som valt att göra en sådan förändring i ert liv.
    Allt gott!
  • 2019-10-08

Annika G skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi upplevde ett Personligt och engagerat bemötande då vi sålde vår villa. Läs mer
    2019-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Annika G
    Hej Annika, tack för rekommendationen! Vad roligt att ni upplever att jag varit engagerad och inte tröttnat på mig och alla mina telefonsamtal, trots att försäljningen drog ut lite på tiden! :)
  • 2019-10-08

Hao Y skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica Glatstein är bästa mäklaren i Sverige tycker jag. Hon är väldigt hängiven och tålamod samt professionell.

Meijuan Zhao Läs mer
    2019-10-08 Fredrica G svarar Hao Y
    Vi saknar er här i Vallentuna och jag hoppas att vi hörs snart igen! Tusen tack igen för de fina kaffemuggarna jag fick! Hör av dig om det är något - vad som helst.

• 2019-10-08

Katarina L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte bostad via Malou. Alltid bra bemötande och mycket tydlig och förklarande om hur och varför saker görs, vilket vi uppskattade. Läs mer
    2019-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Katarina L
    Hej Katarina, tack för rekommendationen och stort grattis till ert nya hus! Det känns verkligen som om ni kommer passa så bra och trivas i det nya huset. Hör gärna av er om det är något ni undrar eller om det är något som jag kan hjälpa till med!
    Vänliga hälsningar,
  • 2019-10-08

Jagna B skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrika är duktig mäklare som gjorde sitt jobb utmärkt. Läs mer
    2019-10-08 Fredrica G svarar Jagna B
    Hej Jagna och tack för din rekommendation. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus nu och ni vet att ni alltid kan höra av er om det är något. Stort tack igen för förtroendet vid försäljningen av er lägenhet!
  • 2019-10-08

Nicholas G skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Framförde inte alltid den information som gavs.
    Verkade ha som metod att undvika att återkoppla negativa besked i syfte att öka intresse för objektet. Läs mer
    2019-10-08 Fredrica G svarar Nicholas G
    Hej Nicholas,

Vad tråkigt att höra. Jag har inte uppfattat att ni upplevt det så vid vår tidigare kontakt. Mitt mål som mäklare är att ha full transparens i alla mina försäljningar. Det är av högsta prioritet för mig att ha nöjda kunder.

Jag framför alltid ny information som ska delges och har ingen avsiktlig taktik utan agerar som opartisk i kontakten mellan köpare och säljare. I ert fall var mitt mål att få er och säljaren att mötas då det blev en förhandling om priset och säljaren behöver ibland då mer betänketid. Jag är ledsen att jag inte var tydlig i det och jag ska ta med mig det som mäklare. Det är jättetråkigt att du inte är nöjd då det är så viktigt för mig att mina kunder är nöjda.

Jag hoppas att ni trivs i ert fina, nya hus och att ni mår bra.

Vänliga hälsningar

• 2019-10-08

Waldemar S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Lättsam och kunnig. Ansvarstagande och flexibel. Rekommenderar Fredrika alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-10-08 Fredrica G svarar Waldemar S
    Tack snälla Walle för dina ord och hoppas du trivs bra i lägenheten! Hör av dig om det är något i framtiden!
  • 2019-09-23

Ann E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt en villa och fick utmärkt hjälp av vår mycket trevliga mäklare!👍
    En mycket bra representant för ert företag. Läs mer
    2019-09-27 Fredrica G svarar Ann E
    Tusen tack för det, Ann! Det har varit kul att få jobba med dig och vi ses ju snart igen.
  • 2019-09-22

Robert P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket professionellt bemötsnde.
    Sakkunnig och tydlig i och med klara svar/besked.
    Framförallt ett mycket positivt och sakkunnigt bemötande på ett glatt och humoristiskt sätt med den rätta "glimten" .
    Känns som mycket proffsig och samtidigt humoristisk. - en mäklare som inger förtroende.
    En mäklare vilken jag verkligen rekommenderar!
    .!mvh Sirpa/Robert Läs mer
    2019-09-30 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Robert P
    Hej Sirpa och Robert, tack fina ni för er mycket personliga och varma rekommendation. Så roligt att ni är nöjda! Det har varit ett nöje att hjälpa er i ert bostadsköp. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas så bra i ert nya fina hus.
    Varma hälsningar,
  • 2019-09-16

Per M skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt en villa.

Vi fick ett väldigt bra bemötande av vår mäklare Fredrica Glastein. Ett mycket gott samarbete och vi vill verkligen rekommendera Fredrica till andra. Läs mer
    2019-09-17 Fredrica G svarar Per M
    Tack Per, för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Jag har verkligen tyckt om att jobba med er. Vi ses och hörs framöver!
  • 2019-09-14

Per L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde våran villa och vi blev bemötta på ett riktigt professionelt sätt som gjorde att vi fick ett stort förtrende. Malou berättade hur hon jobbar och lade upp strategien, vi har haft andra mäklare och de är inte i närheten av den service andan som hon presenterade. Och hon levde även upp detta hela vägen. Ska ni sälja er bostad ta hjälp av Malou så kommer ni ej bli besvikna. Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Per L
    Hej Per, varmt tack för din fina rekommendation.
    Jag är så glad för att ni är så nöjda!
    Otroligt roligt också med sådana engagerade säljare som ni är, vilket mynnade ut i ett mycket gott samarbete.
    Varmt lycka till med ert nya boende (vad det nu blir för spännande)!
  • 2019-09-13

Ulrika B skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    "Fredrica är bäst! Jag rekommenderar henne till alla, hon är engagerad och håller vad hon lovar. Är lyhörd och förstående men kan verkligen vara tuff i rätt lägen. " Läs mer
    2019-09-17 Fredrica G svarar Ulrika B
    Tusen tack för ditt förtroende för mig och för de vänliga orden! Jag uppskattar det verkligen och har tyckt så mycket om att jobba med dig. Önskar dig all lycka till framöver! Stor kram!
  • 2019-09-13

Nicolas B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hade en lägenhet på "kommande försäljning" och fler än en gång så hörde mäklaren av sig för att meddela att det fanns intresse. Flera gånger hade vi kontakt under de månader som vi väntade på att komma igång. Det slutade med att lägenheten såldes till en intressant utan utan budgivning.

Mycket nöjd med hur allt har skötts. Läs mer
    2019-09-14 Josefine S svarar Nicolas B
    Vad roligt att ni är nöjda och att vi fick till en av de högsta slutnoteringarna i föreningen under 2019!! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • 2019-09-13

Sebastian H skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte hus på Murkelvägen av Fredrica som skötte affären på ett proffsigt sätt. Vi hade en bra dialog hela vägen och löste affären innan öppen visning så både vi köpare och säljare blev nöjda. Överlag gjorde hon ett bra intryck och kontraktsskrivningen utfördes smidigt över ett par koppar kaffe och skratt. Rekommenderar Fredrica för framtida köpare och säljare. Läs mer
    2019-09-17 Fredrica G svarar Sebastian H
    Vad roligt att det blev just ert hus tillslut och tack så hemskt mycket för rekommendationen!
  • 2019-09-12

Emelie J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är absolut Vallentuna och Täbys bästa mäklare!
    Vi har använt andra mäklare tidigare och ingen av dem har varit i närheten så engagerad och proffsig som Malou. Hon har lång erfarenhet och vet hur man når fram till så många intressenter som möjligt. Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Emelie J
    Hej Emelie, åh vad glad jag blev av att läsa din rekommendation! Den värmer verkligen! Stort tack!
    Varma hälsningar,
  • 2019-09-11

Owe J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Har både köpt och sålt av/med Malou. Genom åren har vi träffat på dom flesta mäklarna i kommunen och även i övriga kommuner. Jag har aldrig stött på någon annan mäklare med sådant driv och engagemang som Malou, 110% professionell. Helt klart Vallentunas bästa mäklare! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Owe J
    Hej Owe,
    Stort stort tack för dina fina ord och en fantastisk rekommendation!
    Det känns så bra att jag fick ert förtroende att hjälpa till med er försäljning och att det blev så bra som vi hade hoppats!
    Jag önskar er varmt lycka till med ert nya boende och håller tummarna för att ni nu har hittat hem!
  • 2019-09-09

Lena-Marie W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt vårt hus med Fredrica. Hon är både personlig och proffsig vilket gjorde oss trygga genom hela föräljningsprocessen. Hon höll oss städigt uppdaterade och coachade oss steg för steg till en väldigt snabb och lyckad försäljning. Läs mer
    2019-09-13 Fredrica G svarar Lena-Marie W
    Glad att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda. Uppskattar verkligen förtroendet samt de fina rekommendationerna!
  • 2019-09-07

Altan C skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi köpte nyligen ett hus och Fredrica Glatstein var mäklaren som hjälpte oss med det. Hon har varit super proffsig och förtroendegivande under hela processen från första träff, under budgivning och till att köpet gick igenom på ett smidigt sett. Hon levde upp till alla förväntningar och vi rekommenderar henne starkt till alla som vill antingen sälja eller köpa hus. Läs mer
    2019-09-07 Fredrica G svarar Altan C
    Tack snälla för så fina ord!!! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas och så hörs vi framöver. Trevlig helg på er!
  • 2019-09-07

Monica O skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt och sålt lägenhet inom en månad!!

Mycket kunnigt och lyhört bemötande, proffsig och mycket duktig. Dessutom väldigt trevlig och tillmötesgående.

Levererade över våra förväntningar.

Är väldigt nöjda och kommer att rekommendera denna mäklare å det varmaste. Läs mer
    2019-09-07 Fredrica G svarar Monica O
    Tack finaste Ni! Glad att just jag hittade ert drömboende och att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet. Tusen tack!

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna