Malou Parkkila
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 104 Läs vad Malou Parkkila

• Linda W sålde sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Bällstaberg
    Har både köpt av och sålt med Malou och har varit lika nöjd varje gång. Malou är engagerad, kompetent och trevlig. Kan varmt rekommendera Malou! Läs mer
    2019-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Linda W
    Hej Linda, stort tack för din rekommendation! Det känns ju extra roligt att du är nöjd när du varit både köpare och säljare hos mig. Något som jag verkligen jobbar hårt för är att båda parterna ska vara mycket nöjda.
    Hoppas att ni snart hittar ert nya drömboende!
    Malou
  • Torvald P köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Bällstaberg
    Rekommenderar denna mäklare vid köp av bostad Läs mer
    2019-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Torvald P
    Hej Torvald, tack för din rekommendation och grattis till er nya bostad. Jag är övertygad om att ni kommer att stortrivas i er nya bostad och i vår kommun. Välkomna till Vallentuna!
    Malou
  • Anna P köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Bällstaberg
    Har köpt lägenhet genom Malou. Det var en mycket trevlig upplevelse, fantastiskt bemötande och hela köpeprocessen från visning till påskrift var väl planerat och genomfört. Läs mer
    2019-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna P
    Hej Anna, stort tack för dina fina ord! De värmer verkligen! Jag är så glad att jag kunde hjälpa er med köpet av denna fina bostad och att vi kunde få till en smidig och bra lösning för båda parter!
    Lycka till med nya boendet!
    Malou
  • Maria K köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2019-10-28

Kragstalund
    I oktober 2019 köpte vi en lägenhet av Malou Parkkila. Vi kände oss varmt välkommna på visningen och hon inger ett professionellt intryck. Hon är mycket kunnig och trevlig och man känner sig trygg med henne. Dagen efter skrev vi kontrakt. Läs mer
    2019-11-11 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Maria K
    Hej Maria, vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb! För mig är det mycket viktigt att ni som kunder känner att ni får den hjälp och de svar på frågor som ni behöver och det värmer verkligen att höra att ni tycker att ni fått den hjälpen.
    Lycka till med er nya bostad. Vi ses på tillträdet!
    Malou
  • Evelyn J köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2019-10-25

Bällstaberg
    Köpt bostadsrätt, Malou är en kompetent och proffessionell mäklare. Lyhörd och omtänksam. Kunnig och trevlig i sitt bemötande. Läs mer
    2019-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Evelyn J
    Hej Evelyn, tack för din fina rekommendation. Vad roligt att du är nöjd med min mäklartjänst!
    Lycka till med nya lägenheten!
    Malou
  • Tanja O köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2019-10-13

Brottby - Karby
    Köpte ett radhus i norra Stockholm. Hade det inte varit för Malous proffsiga och trygga bemötande så hade vi aldrig köpt huset. Läs mer
    2019-10-21 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Tanja O
    Hej Tanja, tack för ditt fina beröm! Vad roligt att du känner att du fick ett bra bemötande. Det är superviktigt för mig i mitt arbete. Hoppas att ni trivs i ert fina hus.
    Malou
  • Nikolaos N köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Bällsta
    Köpte ett hus efter vi sålt vårt.
    Fick ett fantastiskt bemötande av vår mäklare.
    Tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntningar, var engagerad och uppmärksam till mina önskemål. Läs mer
    2019-10-21 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Nikolaos N
    Hej Nikolaos, tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och kundbemötande. Det värmer verkligen! Jag är så glad att ni blev köpare till det huset, känns som om det passar er perfekt!
    Vänliga hälsningar,
    Malou
  • Pernilla G köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Uthamra
    Mkt bra mäklare i både köp och säljprocess! Läs mer
    2019-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla G
    Hej Pernilla, tack för rekommendationen. Det är så roligt att jag fått hjälpa er både när ni köpt och sålt!
    Hoppas att ni trivs i nya huset!
    Malou
  • Jeanette S köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Sörgården
    Glad, positiv, engagerad och supertrevlig person som gör allt för både köpare och säljare och för att fastighetsköpet ska bli en trevlig upplevelse
    Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jeanette S
    Hej Jeanette, tack för din fina rekommendation. Jag är så glad att jag kunde hjälpa dig i din bostadsaffär.
    Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Allt gott!
    Malou
  • Niclas A sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2019-10-09

Bällsta
    Sålt större familjevilla i Vallentuna
    Från början till slut, fick jag ett stort engagemang från mäklaren.
    Oerhört kunnig och ett personligt engagemang.
    Kan starkt rekommendera andra som både vill köpa eller sälja. Läs mer
    2019-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Niclas A
    Hej Niclas, tack snälla för fina ord! Extra roligt är ju att jag fått förmånen att hjälpa dig inte bara en gång, utan två gånger. Jag blir så glad av att höra att du är så nöjd! TACK!
    Hoppas att du trivs i nya bostaden.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Malou Parkkila