Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 111 Läs vad Malou Parkkila

• Elin J köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-03-16

Nyby
    Jag och min sambo har köpt ett hus utav Malou i Nyby, vi blev väl bemötta utav henne under visningarna. Malou hade en bra överblick över området och bostaden så vi kände oss både trygga och säkra i den affär vi gjorde tillsammans med henne. Hon kunde svara på våra frågor och kom med kreativa idéer för vår kommande bostad.

Vi är väldigt nöja med att vi fick köpa vår bostad genom Svensk Fastighetsförmedling i Vallentuna. Rekommenderar dem varmt vid både köp och försäljning av era bostäder. Läs mer
  • Anders P köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-02-14

Molnby
    Vi hittade vår perfekta bostad i Molnby. Hela processen var snabb, transparent och enkel, mycket uppskattat av oss. Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anders P
    Hej Anders, tack för rekommendationen!
    Vad glad jag blir över att ni upplevde köpprocessen så positiv. Det är alltid vårt mål att våra kunder ska ha en positiv upplevelse.
    Stort grattis till er nya bostad och välkomna till Vallentuna!
    Malou Parkkila
  • Babak R köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-02-13

Uthamra Strand
    Vi har köpt en villa och allt kändes professionellt under budgivningen och senare vid kontraktskrivningen. Läs mer
    2020-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Babak R
    Hej Babak, stort tack för din rekommendation och varmt grattis till ert nya fina hus. Jag är övertygad om att ni kommer trivas så bra!
    Vänliga hälsningar,
    Malou
  • Barbro H sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-02-10

Molnby
    Från första möte till kontraktsskrivning var Malou
    mycket professionell. Är supernöjd med vår mäklare. Läs mer
    2020-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Barbro H
    Hej Barbro, stort tack för rekommendationen! Och tack för ett mycket gott samarbete under hela försäljningsprocessen. Det har verkligen varit roligt att ha fått hjälpa er i denna process och det känns så bra att ni blivit så nöjda!
    Malou
  • Leif A köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-01-30

Centrum
    Vi köpte en lägenhet i Vallentuna centrum. Vi blev vänligt bemötta av Malou när vi ringde och frågade om lägenheten.
    På visningen presenterade Malou lägenheten på ett trevligt sätt
    och kontraktsskrivningen gick mycket smidigt.
    Fredrica och Malou tillsammans hjälpte oss så försäljning av vår lägenhet samt köpet av nya lägenheten fungerade mycket bra.
    Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Vallentuna
    till dom som som skall köpa och/eller sälja lägenhet. Läs mer
    2020-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Leif A
    Hej Leif, stort tack för era fina ord om vårt arbete och om oss! Det känns så bra att vi lyckades hjälpa er med både försäljningen av er bostad och köp av er nya bostad! Vi är så glada över att ni kände att ni fick en trygg affär, vilket är vår målsättning.
    Varmt lycka till med flytten och er nya fina bostad!
    Malou
  • Jimmy Leif L sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2019-12-05

Lindholmen
    Vi sålde vår villa via Malou. Vi har anlitat Malou även vid tidigare försäljningar.
    Malou är mycket kompetent och man får alltid ett bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-12-12 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jimmy Leif L
    Hej Jimmy, stort tack för din fina rekommendation.
    Det är verkligen roligt att få ha ynnesten att ha så nöjda kunder som ni som kommer tillbaka om och om igen!
    Tack för gott samarbete ännu en gång och varmt lycka till med nya bostaden!
  • Eva S
    Eva S sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2019-11-30

Bällsta
    Jag har bara gott att säga om Malou! Proffsig, kunnig, påläst, snabb respons och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-12-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Eva S
    Hej Eva, stort tack för fina ord! Det känns så bra att du är nöjd!
    Malou
  • Linda W sålde sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Bällstaberg
    Har både köpt av och sålt med Malou och har varit lika nöjd varje gång. Malou är engagerad, kompetent och trevlig. Kan varmt rekommendera Malou! Läs mer
    2019-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Linda W
    Hej Linda, stort tack för din rekommendation! Det känns ju extra roligt att du är nöjd när du varit både köpare och säljare hos mig. Något som jag verkligen jobbar hårt för är att båda parterna ska vara mycket nöjda.
    Hoppas att ni snart hittar ert nya drömboende!
    Malou
  • Torvald P köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Bällstaberg
    Rekommenderar denna mäklare vid köp av bostad Läs mer
    2019-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Torvald P
    Hej Torvald, tack för din rekommendation och grattis till er nya bostad. Jag är övertygad om att ni kommer att stortrivas i er nya bostad och i vår kommun. Välkomna till Vallentuna!
    Malou
  • Anna P köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Bällstaberg
    Har köpt lägenhet genom Malou. Det var en mycket trevlig upplevelse, fantastiskt bemötande och hela köpeprocessen från visning till påskrift var väl planerat och genomfört. Läs mer
    2019-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna P
    Hej Anna, stort tack för dina fina ord! De värmer verkligen! Jag är så glad att jag kunde hjälpa er med köpet av denna fina bostad och att vi kunde få till en smidig och bra lösning för båda parter!
    Lycka till med nya boendet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Josefine Simonsson