Malou Parkkila
Registrerad mäklare sedan 2005-07-01
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 126 Läs vad Malou Parkkila

• Jing W sålde sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-07-23

3:a
    Norrgården
    Bäst mäkläre i Vallentuna!

Malou is professional, trust-able, customer orient, very experienced and helpful in every sense you can think of. Very happy to cooperate with her. Läs mer
  • Anna F köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-07-23

3:a
    Norrgården
    Vi köpte en bostadsrätt via Malou och Sv. Fastighetsförmedling. Vi är supernöjd med bemötandet, visningen och allt ikring affären. Läs mer
  • Emma S sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-07-22

Påtåker
    Vi är väldigt nöjda med Malou som mäklare. Hon har skött hela fastighetsaffärer mycket smidigt och vi har alltid kunnat lita på henne. En påläst och duktig säljare som inget ett stort förtroende. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Stefan H sålde sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-26

2:a
    Centrum
    Väldigt god serviceanda.
    Proffsigt utfört. Läs mer
    2020-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Stefan H
    Tack Stefan för fin rekommendation. Roligt att ni är nöjda.
    Allt gott!
    Malou
  • Bo Denis B sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-17

Vallentuna
    Nu har jag sålt mitt hus. Jag tycker att Malou Parkkila är positiv glad och trevlig, så jag rekommenderar henne och Svensk fastighetsbyrå.
    Dennis 💐 Läs mer
    2020-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Bo Denis B
    Hej Dennis, stort tack för dina fina ord! Jag vill också tacka för ditt förtroende. Hoppas att det gått bra i jakten på ditt nya drömboende.
    Ha det gott!
    Malou
  • Alija Saika J köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-16

Vallentuna
    Malou är fantastisk. Jag och min man köpte nyligen en villa i Vallentuna och hon personligen hittade det bästa passande huset för oss. Hon är alltid så trevlig och gullig🙂 Läs mer
    2020-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Alija Saika J
    Hej Alija, stort tack för dina fina ord! Det var verkligen roligt att kunna hjälpa er att hitta er nya bostad! Varmt välkomna till Vallentuna. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas kanonbra här!
    Ha det gott!
    Malou
  • Renate S köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-10

Brollsta
    Jag och min sambo har nu köpt vårt första hus tillsammans och är jättenöjda med Malou som mäklare. Vi har tidigare varit på visning med Malou och minns att vi redan då tyckte hon var en jättetrevlig och kunnig mäklare som är lätt att prata med. Så när hon visade oss det hus vi nu har köpt kände vi oss direkt trygg och säker under hela processen. Vi vet vem vi kommer ha som mäklare om vi någonsin skulle hitta på att sälja vårt hus. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Renate S
    Hej Renate, tack för din fina rekommendation! Stort grattis till ert fina hus också! Det kommer att passa er perfekt, där kommer ni säkert bo i många år! Men självklart hjälper jag gärna till igen om det i framtiden skulle vara så att ni ska sälja:)
    Allt gott till er!
    Malou
  • Eva Agneta M sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-06

Täby
    Sålt en villa i Täby kyrkby. Mäklaren saklig, engagerad och flyhänt. Ordnade hela affären på drygt en vecka. Mycket bra. Kan varmt rekommenderas. Uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
    2020-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Eva Agneta M
    Hej Eva, stort tack för rekommendationen och ert förtroende! Jag blev så stolt och glad när ni valde mig till er mäklare. Ja, försäljningen gick verkligen snabbt och smidigt. Det är så roligt att ni blev så nöjda.
    Ha en fin sommar!
    Malou
  • Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-05

Vallentuna
    Vi sålde hus igen med Malou och det fungerade lika bra denna gång. Fantastisk känsla och vi känner oss alltid bekväma och omhändertagna i en annars ganska oviss och stressig situation. Härlig kontakt, tydlig information och sättet att "peka med hela handen" passar oss perfekt. Typisk ledare som fixar och får saker gjorda. Mycket tacksamma och återkommer igen om/när det blir dags igen! Läs mer
    2020-06-05 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mikael S
    Hej Mikael, tack för dina fina ord! Vad glad och stolt jag blir över att ni är lika nöjda denna gång. Ni är fantastiska att samarbeta med och även om jag hoppas att ni ska trivas perfekt i ert nya hus så är ni alltid välkomna tillbaka!
    Allt gott!
    Malou
  • Denise W köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-05-30

Vallentuna
    Det bästa med Malou är att hon är världsbäst på att återkoppla och höra av sig när hon säger att hon ska göra det. Hon hör även av sig på något sätt utöver det för att informera det senaste som händer vilket uppskattas otroligt mycket när man redan är nervös och ovetande. När hon inte är nåbar så berättar hon de och då ringer hon alltid upp eller hör av sig på sms senare, hon glömde aldrig bort oss och därför skapades stort förtroende.

Tack för hjälpen med vårat köp på
    Fritzbergsvägen 132! :) Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Denise W
    Hej Denise, åååh vad jag blir glad! Stort stort tack för att du delar med dig av detta! Det gör mig så glad! Det har varit så roligt att få hjälpa er med att hitta ert nya hus. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra! Varmt lycka till!
    Hälsningar

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna