Läs vad 146 Läs vad Malou Parkkila

• 2021-01-11
    Trevlig, förtroendeingivande, professionel och noggrann. Malou gjorde våran köpprocess lättare.

Skulle rekommendera Malou som mäklare!
    Piotr M
    • 155.0 m²
    • Gustavslund
    köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hej Piotr, Stort tack för din rekommendation och för att du tar dig tid att skriva den! Vad roligt att ni är nöjda! Och verkligen roligt att huset blev just ert! Grattis! Mvh Malou

• 2021-01-10
    Professionelt og trygt. Kan varmt anbefale Malou som mægler.
    Simon S
    • 5:a
    • 123.0 m²
    • Bällsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hej Simon, stort tack för din varma rekommendation. Det betyder mycket för mig! Och stort grattis till er nya fina bostad! Det kommer att bli perfekt för er! Mvh Malou

• 2021-01-01
    Bostadsrätt
    Mycket bra
    Mycket bra
    Upplevelsen stämde enligt våra förväntningar
    Eva P
    • 2:a
    • 69.7 m²
    • Centrum
    Hej Eva, tack snälla för din rekommendation och grattis till er nya lägenhet! Hoppas att ni kommer att trivas! Mvh Malou

• 2020-12-28
    Malou har hjälpt oss att köpa vår nya bostad
    Maria N
    • 145.0 m²
    • Rickeby
    Hej Maria, det var verkligen roligt att kunna hjälpa er till er nya bostad. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina hus! Ha det gott! Malou

• 2020-11-23
    Malou är en både fantastiskt trevlig och professionell Mäklare!
    Hon kan sitt yrke till 100% med mångårig erfarenhet i branchen och månar om både säljare och köpare för en så god affär som möjligt där alla parter blir nöjda.
    Jag har anlitat Malou vid mina två senaste bostadsaffäre; försäljning bostadsrätt och nu sist försäljning av Huset vi bott i drygt 20 år.
    Jag vill varmt rekommendera Malou, hon får full pott!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Ingela B
    • 111.0 m²
    • Ormsta
    sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hej Ingela, stort tack för dina fina rekommendationer! Jag blir så glad av att läsa det du skrivit! Tack för att jag fick ditt förtroende även denna gång. Det betyder mycket för mig! Varmt lycka till med nya bostaden! Allt gott! Malou

• 2020-10-29
    Malou hjälpte oss att sälja vår villa. Hon är punktlig, rak och effektiv på ett Mycket positivt sätt.
    Hon var tydlig med vad vi kunde förvänta oss och levde upp till det. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera henne till den som ska sälja lägenhet eller hus.
    Helena Ulrika B
    • 156.0 m²
    • Västanbergahöjden
    Hej Helena, stort tack för dina fina ord och varma rekommendationer. Jag blir verkligen superglad av att höra att ni är så nöjda. Stort tack för att jag fick ert förtroende och varmt lycka till med ert nya liv på landet! :) Mvh Malou

• 2020-10-21
    Fick jättebrabra bemötande vid visning av bostadsrätten, samt mycket bra genomgång vid kontraktsskrivning.

Rekommenderar gärna Malou till andra.

Helhetsbedömningen är jättebra!

Cecilia Lind
    Cecilia L
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Hammarbacken
    Tack snälla Cecilia för fint beröm och rekommendation. Stort grattis till din nya fina lägenhet och välkommen till Vallentuna. Ha det gott! Malou

• 2020-10-16
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Svensk fastighetsförmedling. Helt underbar hjälp från början till slut genom hela affären. Vår mäklare var otroligt engagerad och kunnig. Mina förväntningar på henne var höga och hon levererade ännu högre
    Kan varmt rekommendera denna mäklare
    Markus S
    • 121.0 m²
    • Ekeby
    Hej Markus, stort stort tack för ditt fina beröm! Jag blir så glad och stolt över det du skriver! Tack! Det har varit ett sant nöje att få jobba med er och lära känna er lite grann! Lycka till med ert nya boende! Malou

• 2020-10-12
    Vi sålt ett radhus i Vallentuna. Malou har stöttat oss genom hela processen. Hon har gett värdefulla tips och synpunkter som hjälpt oss att göra ett ”rätt” val; att sälja huset. Hon har alltid ställt upp för oss, ringt och mailat snabbt tillbaka, varit mån om att det blir bra för oss. En fantastisk och rolig person att ha göra med.
    Kirsi S
    • 121.0 m²
    • Ekeby
    Hej Kirsi, stort stort tack för din fin rekommendation. Vad glad jag blir av att höra att ni känner att ni fått så bra stöd! Det värmer verkligen. Åter igen tack och tack för mycket fint samarbete! Varmt lycka till med ert nya boende! Malou

• 2020-09-26
    Trevlig och varm, proffsigt bemötande.
    Lena B
    • 158.0 m²
    • Uthamra
    Hej Lena, tack för din rekommendation. Vad roligt att ni är nöjda med min mäklartjänst. Välkomna till Vallentuna och grattis till ert nya fina hus! Allt gott! Malou

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte