Malou Parkkila är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Malou Parkkila har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Malou Parkkila har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 240 omdömen med ett betyg på 4.9. Malou Parkkila har haft 53 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 240 Läs vad Malou Parkkila

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Kårsta
    2022-09-23 Verifierad kund
    Inför försäljningen och under tiden försäljningen pågick hade vi en bra kontakt och Malou kändes väldigt professionell. Dock hade vi problem med att saker flyttades inför visning, utan att ställas tillbaka och saker försvann i flera dagar innan vi hittade platsen de placerat saker på. Likaså upptäckte vi att stearin spillts på parketten och marmorbord efter visningar utan att man försökt torka bort eller ens meddela oss. Detta upplevde vi som problematiskt efter flera visningar.

Så snart huset sålts, kände vi att Malou inte längre var lika uppriktig och trevlig i samtal med oss och inte alls lika tillmötesgående. Vilket gjorde att upplevelsen inte kändes lika ärlig längre.

Men vi fick huset sålt, av en slump efter att köpare knackade på hos oss en dag då vi var hemma och vi höll i visningen på egen hand, och försäljning av huset genomfördes vilket var målet.

Vi rekommenderar tyvärr inte Malou som mäklare inför försäljning av hus till andra, då det kändes rörigt och inte genuint i det stora hela.
    Hej Nadia, jag beklagar att du inte känt dig nöjd med min service. Angående visningen så vill jag bara klargöra att visning med visningstid hade varit utannonserad och att ni mindre än två timmar innan visningen ringde till mig och ville ställa in den, mot min inrådan och rekommendation. Visningsgäster dök oanmälda upp på utannonserad tid och det var ju tur att ni var hemma och kunde släppa in dem. Efter visningen kontaktade intressenterna mig och vi kunde få till förhandling och kontrakt.
    Lycka till med flytten!
    Vänligen, Malou
    Malou Parkkila
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    2022-09-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och ordnade på smidigt sätt förhandsvisning
    Hej Josefine, varmt tack för din rekommendation! Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med min mäklartjänst. Stort grattis till er nya lägenhet. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas så bra.
  • Fredrik A
    2022-09-15 Verifierad kund
    Väldigt trevlig. Väldigt smidig med att ordna extra visning eftersom vi var bortresta på den officiella visningen. Allt toppen!
    Hej Fredrik, tack för dina fina ord! Vad roligt att höra att ni tyckte att affären var smidig.
    Stort grattis till er nya lägenhet och välkommen tillbaka till Vallentuna! :)
    2022-09-14 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Malou. Hon är lyhörd, snabb, effektiv. Återkopplar snabbt när vi hade frågor.
    En mäklare som inger, trygghet och hopp. Nu när det är svåra tider.
    Våra varmaste rekommendationer ger vi Malou.

Gittan & Nicke
    Hej på er, stort stort tack för era fina rekommandationer! Wow, vad jag blir stolt och glad! Jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa er med er försäljning! Varmt lycka till med ert nya boende.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, hjälpsam och direkt på saken.
    Hej Oscar, tack för din rekommendation. Vad roligt att du är nöjd med vår mäklartjänst.
    Lycka till med nya bostaden!
    • Åby Ängar
    2022-09-05 Verifierad kund
    Mycket proffsig och fantastisk mäklare!
    Hej Annika, varmt tack för din rekommendation och grattis till ert nya fina hus. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas så bra!
    Ha en fin dag!
    Malou Parkkila
  • köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Bällsta
    2022-08-30 Verifierad kund
    Bra och personligt bemötande, hjälpsam och underlättar allt.
    Hej Conny, tack för din rekommendation. Jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa er att hitta en ny bostad. Och extra roligt att ha fått hjälpa dig en gång till! Stort grattis och varmt lycka till!
    2022-08-27 Verifierad kund
    Jag har inte träffat henne, då vi säljer ett dödsbo, vilket min bror sköter.
    Saknar fortlöpande info härom.
    Hej Margaretha, det stämmer att vi inte träffats, endast talats vid i telefon, och att din bror har haft fullmakt och skött kontakten med mig. Enligt den information jag har sedan tidigare så var instruktionerna att han skötte all kontakt med mig och att han i sin tur skulle förmedla vidare informationen till er. Om du har några frågor kring försäljningen och saknar information så är du varmt välkommen att höra av dig till mig.
    Med vänlig hälsning,
    2022-08-25 Verifierad kund
    Trevligt, få vår mors lägenhet såld, gjordes snabbt & proffsigt, rekommenderas varm
    Hej Ann-Catrin, tack för din rekommendation. Vad roligt att du är nöjd.
    Malou Parkkila
  • sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Olhamra
    2022-08-25 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande hjälpsam i alla delar av försäljningen
    Kanon helt enkelt
    Hej på er, stort tack för fin rekommendation! Jag är så glad att jag kunde hjälpa till och göra er nöjda i denna stora förändring i livet. Tack för ert förtroende och varmt lycka till med det nya boendet!