Fastighetsbyrån Vallentuna

Fastighetsbyrån Vallentuna

Välkommen till Vallentuna, en växande kommun i Stockholms norra delar. Här har du vacker och naturskön omgivning, massor av lokala restauranger och caféer men kan samtidigt nå Stockholm med både Roslagsbanan och bussar. Vi på Fastighetsbyrån har kontor mitt i centrum på Tuna Torg 4D.

Vi är Stockholms och Sveriges största kedja! Vi leder dig genom alla steg som finns i bostadsaffären och ser till att den går smidigt till. Om du anlitar oss får du mäklare med ett stort engagemang. Vi sätter alltid kundnöjdheten först. Välkommen!

Läs vad 712 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vallentuna 2

2022-07-18 Verifierad kund
    Tack vare Eric så köpte vi vårt nya hus i Stockholmsregionen. Vi hade letat länge och var nära på att ge upp. Eric har varit helt fantastisk genom hela resan och vi är tacksamma för hans professionella och behagliga bemötande. 5/5 utan tvekan!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Norrgården
    2022-07-13 Verifierad kund
    Erik var trevlig och hjälpsam. Han var tydlig och tillmötesgående och det gjorde så att jag och min partner kände oss säkra i köpet av våran lägenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2022-07-09 Verifierad kund
    Tillmötesgående, trevlig och lättsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Kragstalund
    2022-07-07 Verifierad kund
    Bra bemötande och tydlig information
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2022-07-07 Verifierad kund
    Otroligt kompetent, service minded och vänlig.
    • Uthamra
    2022-06-29 Verifierad kund
    mycket bra bemötande, väldigt professionel.
    • Brottby
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jag har inte träffat honom då det var hans kollega som vi gjorde affären med
    • Ekskogen
    2022-06-18 Verifierad kund
    Eric är en mycket kompetent mäklare som har svar på mina frågor. Han lyssnar noga och har ett ödmjukt förhållningssätt.
    Det som skiljer Eric från andra mäklare som jag träffat på är att han är väldigt jordnära och hjälpsam.
    • Kragstalund
    2022-06-15 Verifierad kund
    Sofie har agerat väldigt proffesionellt från start till mål och har gjort sitt yttersta för att försäljningen ska bli så bra som möjligt för oss. Är jätte nöjd med henne.

Håkan Elgstrand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Norrgården
    2022-06-12 Verifierad kund
    Trevlig mäklarperson
    Återkopplar alltid
    Lätt att prata med
    • Sörgården
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket transparent samt återkopplande under hela processen.
  • skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2022-06-03 Spontant omdöme
    Vi kontaktade och utvärderade tre olika mäklare inför försäljningen av vår fastighet. Niklas var den fjärde och sista vi pratade med eftersom både jag och min sambo kände att han var helt rätt. Efter att försäljningen nu är klar känner vi båda att den bedömningen var korrekt. Niklas är snabb och tydlig i sin kommunikation, han håller uppdateringarna om hur det går på en lagom nivå och har varit hörsam med alla våra önskemål. Det finns bara positiva saker att säga om Niklas och jag lämnar de varmaste rekommendationerna.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Vi fick ett bra förtroende vid första mötet, Erik förklarade varje steg vad som händer vid försäljningen. Han lyssnade in vad vi ville och tog till sig vad vi sa och hur vi tänkte. Kommuniceringen var tydlig. Hela affären gick fort och smärtfri.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Karby/brottby
    2022-05-22 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kunnig och återkopplade snabbt vid funderingar
    Tack Laila! Hoppas du ska trivas bra i radhuset! Emma Brantsjö
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Karby/brottby
    2022-05-22 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande och gick så otroligt snabbt att sälja.

Rekomenderas starkt👍🏻👍🏻
    Tack snälla för fina ord! Jag är glad det gick snabbt med försäljningen, precis som ni ville. Emma Brantsjö
  • Helena A
    sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Garns-ekskogen/brottby
    2022-05-18 Verifierad kund
    Allt gick lätt och säkert . Rekommenderas.
    • Västra Bällsta
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, snabb vid kontakt.
    • Brottby
    2022-05-13 Verifierad kund
    Fantastisk bra mäklare som jag kommer tipsa alla ja känner om.
    Proffsig och snabb.
    Kan varmt rekommendera Niklas
    Stort tack Josefine. Jättekul att få hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas i ert nya. Niklas Hedin
    2022-05-12 Verifierad kund
    Enkel att prata med och svarar snabbt på frågor.
    Trevlig och proffsig.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Niklas. har ett trevligt bemötande. God kommunikatör.
    och levde upp till mina förväntningar på en gid mäklare
    • Bällstaberg
    2022-05-08 Verifierad kund
    Min fru Karin har redan svarat på frågan. Jag tycker han gjorde ett lugnt och tryckt intryck. Han utförde ett fantastiskt bra jobb och allt gick snabbt Mvh Bengt
    2022-05-08 Verifierad kund
    Bra bemötta av Niklas.
    Ville att det skulle gå bra för oss.
    Uppriktig ,
    Bra kontakt,god info hela tiden.
    Vi är mycket nöjda.
    En bra mäklare
    • Bällstaberg
    2022-05-06 Verifierad kund
    Eric är lugn och balanserad och som vi tycker, trovärdig
    Vi är väldigt nöjda med handläggningen av försäljningen
    Karin o Bengt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2022-05-06 Verifierad kund
    Väldigt bra. Hade inga förväntningar. Men han gjorde sitt jobb bra.
    • Bällstalund
    2022-05-05 Verifierad kund
    Erik is the best at his job! He always listens and is ready to put his clients first, including answering emails or phone calls late in the evening! I recommend him to anyone looking for a trustworthy and humble real estate!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jättebra! Väldigt nöjda med bemötande och helhetsupplevelse i alla frågor vi haft kontakt med Niklas!
    • Solgårdsgärde
    2022-04-21 Verifierad kund
    Jäkligt kompetent och trevlig. Vi är riktigt nöjda med försäljningen
    • Solgårdsgärde
    2022-04-21 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och flexibel när oväntade saker sker. Kan definitivt sitt yrke och har vår rekommendation!
    2022-04-12 Verifierad kund
    Sofie var professionell, engagerad och gjorde ett bra jobb, jag är jättenöjd.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Vi kan verkligen rekommendera Eric och Fastighetsbyrån i Vallentuna 🌟 Trevligt och professionellt bemötande 👍🏻
    Han hjälpte oss med både försäljningen och köpet av nya hus och det fungerade perfekt. Stort Tack
    10/10
    2022-04-10 Verifierad kund
    Sofie är den bästa mäklare vi träffat hittills. Kunnig, förberedd och noggrann.
    2022-04-03 Verifierad kund
    Kunnig, proffsigt och väldigt trevligt
    2022-03-31 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och med ett bra bemötande.
    Tack Gustav. Kul att hjälpa er och jag är övertygad om att ni kommer trivas bra. Niklas Hedin
    • Lindholmen
    2022-03-27 Verifierad kund
    Eric är saklig och mycket kunnig. Väl påläst kring sina objekt och gav oss trygghet genom hela köpprocessen.
    • Frösunda
    2022-03-24 Verifierad kund
    Helt ok mäklare. Väl bemött av mäklaren
    • Frösunda
    2022-03-22 Verifierad kund
    Saklig och påläst. Hjälpsam vederhäftig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2022-03-19 Verifierad kund
    Erik är super serviceinriktad och vänlig. Allt gick snabbt och smidigt!
    2022-03-18 Verifierad kund
    Vänligt, trevligt möte vid visningen av lägenheten och gav ett mycket påläst intryck.
    Vid visning av lägenheter ville vi ha svar på de frågor- vilket vi fick av Erik.
    Erik kan jag verkligen rekommendera, superhärlig människa.
    2022-03-16 Verifierad kund
    He helped us to buy our current home and now he helped us to find our next home.
    Always really honest and putting our needs first.
    Relieable and friendly.
    Super recommended!!
    2022-03-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig och öppen! Ärlig och rätt fram när man har frågor. Svarar alltid snabbt.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Erik är väldigt serviceinriktat och engagerad. Svara alltid snabbt på mejl och återkopplar med information om det är något han behöver ta reda på. Även långt efter köpet är Erik behjälplig med frågor som uppstått i samband med köpet.
    Vid mitt köp av bostadsrätt blev det ett litet fel i kontraktet vilket uppdagades nästan 6 månader efter inflyttning. Erik tog utan omsvep ansvar för det och löste det på bästa möjliga vis för mej. En mäklare man kan lita på som jag verkligen vill rekommendera, både för köpare och säljare.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Väldigt bra Utmärkt. Superbra. Hjälpsam.

M V h
    2022-03-13 Verifierad kund
    Erik är unik, en ärlig och pålitlig mäklare som står vid sitt ord. Rekommenderas varmt.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Very efficient and transparent communication. With his professional knowledge and platform help us sold the house very quick.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Hej,

Mäklaren Sofie var så trevligt.

Vänligen
    Sara
    2022-02-24 Verifierad kund
    Trevlig och professionellt bemötande. Positivt energi som speglar sig på arbetssättet. Sofie var anträffbar när man behövde henne hon kunde komma med råd när man behövde speciellt vid budgivning, något som gjorde att jag kände mig trygg. Jag hade stora förväntningar och jag kan säga att hon passerade dessa med stor marginal.
    • Ekskogen
    2022-02-22 Verifierad kund
    Eric Runbäck har en väldigt behaglig framtoning, påläst och kunnig, hjälpsam med tips, råd och behjälplig med diverse dokumentation. Han levde mer än väl upp till de förväntningar vi hade på försäljningen. Vi skulle definitivt rekommendera honom som mäklare.
    2022-02-20 Verifierad kund
    Five stars. Erik is so nice and the whole selling process was very well organized. He also tried his best to find a new villa for me and I got a lot of help from his friends.
    I will definitely recommend Erik to my friends.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2022-02-17 Verifierad kund
    Blev bemött på ett jättebra o trevligt sätt.
    Tyckte Sofie återkopplade väldigt bra efter samtal med henne. Både till mig som köpare o även till säljaren.
    Jag hade absolut inga förväntningar innan, då mitt lägenhetsköp blev spontant o gick fort. Men tyckte Sofie gjorde ett jättebra jobb och gav ett bra intryck.
    Lugn, mjuk o harmonisk är hon! Så rekommenderar henne till andra 😃
    2022-02-15 Verifierad kund
    Verkligen ett trevligt bemötande, lätt att prata med, duktig på att förklara, bra på att lyssna på våra olika frågor.

Vi flrväntade oss att bostaden skulle bli såld och det blev den.

Sofie hjälpte till mer än vi igentligen trode ingick vilket vi är tacksamma för.