Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vallentuna

Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna torg 4D, 186 23 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till Vallentuna, en växande kommun i Stockholms norra delar. Här har du vacker och naturskön omgivning, massor av lokala restauranger och caféer men kan samtidigt nå Stockholm med både Roslagsbanan och bussar. Vi på Fastighetsbyrån har kontor mitt i centrum på Tuna Torg 4D.

Vi är Stockholms och Sveriges största kedja! Vi leder dig genom alla steg som finns i bostadsaffären och ser till att den går smidigt till. Om du anlitar oss får du mäklare med ett stort engagemang. Vi sätter alltid kundnöjdheten först. Välkommen!

Läs vad 386 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vallentuna

• Marita E
    Marita E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt en lägenhet. Professionellt och kunnigt bemötande. Trevlig och tillgänglig. Då vi var köpare var den mer personliga kundrelationen till säljaren.
    Den totala upplevelsen av köpet var och är mycket positiv Läs mer
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har både köpt ett hus av Erik som mäklare och han har även sålt vår lägenhet. Vi har blivit bemötta jätte bra av Erik, verkligen jätte trevlig och ger allt. Han har uppdaterar oss under hela processen och det är något jag tycker är super viktigt så vi som säljare har koll på vad som händer och om det går framåt. Man vill ju gärna ha sålt så fort som möjligt men ändå få den summan man önskar. Och jag tycker att allt detta har eril gjort. Läs mer
  • Per Christer R
    Per Christer R skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt ett kedjehus
    Eriks bemötande var förtroendegivande redan vid första mötet
    Han fixade och donade med allt och alla
    Vi är toknöjda med Erik Laggar❤️❤️ Läs mer
  • Sanela S
    Sanela S skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Rekomenderas varmt !
    Bästa mäklare i Vallentuna ! Läs mer
    2018-09-18 Ann E svarar Sanela S
    Tusen tack Sanela, det uppskattas varmt!
  • Elin S
    Elin S skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Proffsig och gör bostadsförsäljningen så "enkel" som möjligt Läs mer
    2018-09-18 Ann E svarar Elin S
    Vad roligt att du hade den upplevelsen av min tjänst. Det var mina mål för din försäljning. Tack för dina fina ord!
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Försäljning av villa. Eric har varit mycket professionell och bra att ha att göra med. Han fick såväl mig som köparen att känna sig trygg och lugn och tog flera avgörande initiativ för lyckas med det. Jag kan varmt rekommendera Eric som mäklare! Läs mer
  • Ingrid  D
    Ingrid D skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Superb . Leksand så klart . Hälsa Erik Läs mer
  • Anna-Lena Ö
    Anna-Lena Ö skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt vårat kedjehus nu. Erik har bemött oss på ett väldigt lugnt, tydligt och bra sätt. Vi fick direkt förtroende för honom. Han har varit lätt att prata med, förklarat saker tydligt och varit lätt att nå. Har bara gott att säga om honom och skulle varmt rekommendera Erik till andra som vill sälja eller köpa. Läs mer
  • Elise C
    Elise C skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik Laggar sålde min lägenhet i Vallentuna.
    Vår upplevelse av Erik har varit mycket god. Redan från start gick han in med en inställning om att jag skulle bli så nöjd som möjligt. -Vilket jag också blev helt och hållet.
    Jag blev hans "chef" och allt skedde enligt mina önskemål. Han arbetade framförallt effektivt och lösningsorienterat. Jag vart häpen av hur snabbt han löste problem som jag själv kände mig helt vilsen i. Jag upplevde också att jag helt kunde luta mig tillbaka medans Erik tog hand om alla kluriga frågor som gällde min försäljning.
    Stort plus också för hans sätt att hålla mig uppdaterad gällande t.ex. antal klick på hemnet mm. Bilderna till annonsen vart jag också jättenöjd med.
    Helt enkelt en vass och effektiv mäklare som är extra duktig på kommunikation. Läs mer
  • Ivar S
    Ivar S skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt en lägenhet för 2 250 000 kr och köpt ett radhus för 3 550 000 kr. Otroligt proffsig i sitt agerande och väldigt drivande i sitt arbete, på ett bra sätt. Han lyckades få min lägenhet såld för ett pris överförväntan och det innan visning.
    Alltid återkommande med massa olika info om lägenheten vi skulle sälja.
    Duktig på att ta med folk från sina föregående visningar till sina nuvarande visningar/objekt. Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra, tydlig och förtroendeingivande! Läs mer
  • Attila W
    Attila W skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    We bought an apartment in Vallentuna. This is our first home that we own in Sweden so far.

We knew basically nothing about the system, how things work here, so Erik had to answer tons of questions. He did an excellent job and treated us well. I'm still amazed how easy the whole process here for a buyer. And thanks for his 1st class service we'll contact your company again once we are ready to move to a bigger home. Läs mer
  • Raz S
    Raz S skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik hjälpte mig sälja min lägenhet på Mörbyvägen.
    Väldigt tryggt att ha Erik som mäklare, han ställer upp och löser allt.
    Bra kundkontakt och snabb återkoppling.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har sålt en bostadsrätt lgh.
    Är väldigt nöjd med Erik Laggars arbete med att sälja vårt objekt.
    Ständig återkoppling och uppdatering av vad som sker.
    Tillgänglig för både säljare och köpare. Tummen upp! Läs mer
  • Karina J
    Karina J skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Allt var väldigt bra proffsig och mycket duktig, Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Marie-Louise B
    Marie-Louise B skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt lägenhet. Bra information och uppdatering om läget under budgivningen. Läs mer
  • Lina O
    Lina O skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mitt företag har anlitat Eric Runbäck för ett större antal försäljningar av tomtfastigheter till två andra bolag.
    Eric är alltid professionell, levererar i tid och lätt att kontakta. Eric är dessutom flexibel och tillmötesgående - även då ett önskemål från någon part faller "utanför mallen". Eric skapar en professionell men avslappnad atmosfär, vilket gör det enkelt att göra affärer när han är involverad.
    Jag kan varmt rekommendera Eric även för större och komplicerade mäklarkontrakt. Läs mer
  • Julia J
    Julia J skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har köpt en 3’a i Åby och är så nöjd. Erik har hjälpt mig med allt jag behövt ha hjälp med från början till slut. Han är väldigt lätt att prata med och är lätt att få tag i. Sen har vi haft svårt att få tag i säljaren till och från men det är inget vi har kunnat stå för.
    Men överlag väl godkänt! Läs mer
  • Ronny L
    Ronny L skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra och informativ, ställer upp även när han är ledig. Läs mer
  • Ove B
    Ove B skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har sålt huset i Vallentuna. Jag tycker att Erik har skött om försäljningen bra och hållt mig informerad under tiden! Även när han var ledig!!! Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpte vårt första hus till vår familj genom Eric, vi hittade drömhuset i ett tidigt skede och han gjorde allt i sin makt för att affären skulle gå i lås. Supertrevlig mäklare som inte är sådär överdrivet och jobbigt supersäljig. Mån om kunderna, både köpare och säljare. Rekommenderas. Läs mer
  • Marie-louis A
    Marie-louis A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Tog kontakt med Daniel för försäljning / när vi tecknat avtal att Daniel skulle sälja min lgh - böt han ut sug skälv mot Laggar och var sedan själv oanträffbar Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Genuint trevlig. Proffsig. Brinner för det han gör, på ett synnerligen bra vis. Läs mer
  • Anton K
    Anton K skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Med försäljning av villan hade jag kunnig, mycket trevlig och ansvarsfull mäklare som uppfyllde alla mina önskningar.
    Tack Erik! Läs mer
  • Helena F
    Helena F skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik får högsta betyg av oss. Välkomnande, trevlig, påläst, professionell, men ändå med en personlig touch. Läs mer
  • Agata K
    Agata K skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric var mycket professionell, enkel att samarbeta med, hjälpsam och engagerad. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt! Mvh, Agata och Bartosz Läs mer
  • Annica A
    Annica A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra bemötande. Allt gick smidigt. Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har köpt en bostadsrätt med Erik som mäklare. Allting gick snabbt och smidigt och Erik hjälpte även till att ringa till banken för att korta ner handläggningstiden.

Han hade bra koll på lägenheten och hur föreningen såg ut. Alltid bra och snabba svar på samtliga frågor och svarar även i princip när som helst på dygnet.

Kan varmt rekommendera Erik som mäklare om man skall köpa/sälja bostad! Läs mer
  • Monika H
    Monika H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är väldigt proffsig men ändå personlig. Han är lugn, trevlig och tålmodig och vägledda oss med trygg hand från början till slut. Han kom med handfasta råd och rimliga förväntningar. De varmaste av rekommendationer får han från oss! Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Redan vid första kontakten kändes Eric som vårt självklara val.
    Hans approach har varit lugn, sansad och rättvis mot alla inblandade parter. Vi kan varmt rekommendera Eric till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mkt trevlig och lyhörd person med fötterna på jorden. Värderade min lgh till rätt marknadspris utan över spekulation.
    Fann köpare till min lgh via en annan kontakt.

Rekomenderar varm Eric. Läs mer
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    mycket bra stort engagemang, snabb respons mycket profsigt Läs mer
  • Ann-Louise R
    Ann-Louise R skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Kan verkligen rekommendera Eric Runbäck, lugn, noggrant, trevlig och proffsig framtoning!

Önskar honom all lycka i karriären!

Hälsningar
    Martin och Ann-Louise Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Otroligt lyhörd och hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har anlitat Fastighetsbyrån två ggr. De är mycket professionella, bra på att se och höra kundens behov. Läs mer
  • Abdul N
    Abdul N skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik Laggar mycket professional ,skicklig och pålitlig person och kan om sitt jobb och kan loka kunder till fastighetsbyrå. Mycket trevligt person och hjälpsam person och bra jobbat ordning och redo under det tiden för försäljning och köpen.
    tack Erik och lycka till i framtiden Läs mer
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra och professionell mäklare. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Farbror J
    Farbror J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Proffsig, Trevligt bemötande och framför allt så vet han vad han håller på med, Rekommenderas! Läs mer
  • Martin F
    Martin F skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann utförde vår försäljning på ett mycket proffsigt sätt. Vår övertygelse är att samtlig planering inför försäljning, åtgärder och rekommendationer från Ann, var grunden till en mycket lyckad försäljning Vi fick fortlöpande detaljerad information genom hela försäljningsprocessen. Vår upplevesle är att Ann är mycket strukturerad och inte lämnar något åt slumpen. Ann överträffade våra förväntningar egentligen på alla punkter och vi kan varmt rekommendera Ann till andra som går i säljtankar.

Maria/Martin Läs mer
    2018-02-14 Ann E svarar Martin F
    Maria och Martin, tack för de värmande orden! Det är som roligaste på jobbet när man är riktigt fokuserad för att hålla ihop hela försäljningsprocessen. Det var ett riktigt bra samarbete som också hade stor betydelse. Hoppas att ni hittar en perfekt ny bostad för er familj under våren!
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Fick möjligheten att sälja min lägenhet av tre olika mäklare och Eric blev valet. Eric var lugn och sansad och hade ett professionellt bemötande. Han lyssnade på mig och lät mig köra på helt i min egen takt. Eric har hjälpt med hela sälj cykeln. Läs mer
  • Alex A
    Alex A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik var super trevlig och lättsam, hans presentation av lägenheten vad väldigt bra och uppskattade även hans engagemang i vårt köp av vår lägenhet, vi är super nöjda med Erik Läs mer
  • Cristian
    Cristian skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik har hjälpt oss mycket med hela försäjlningsprocessen, fotografering och visning var toppen också Läs mer
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig mäklare med koll på läget!! Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Min erfarenhet av Eric är mycket bra!
    Han är proffisionell och mycket engagerad.
    Kan varmt rekommendera Eric och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Annmarie A
    Annmarie A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionell, effektiv och väldigt duktig! Läs mer
  • Kent H
    Kent H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra och mycket nöjd. Trevlig person. Läs mer
  • Karen L
    Karen L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Han ingav en lugn och trygg känsla. Pushade inte på. ett bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Anne J
    Anne J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    En mäklare som vi har upplevt som ärlig och trovärdig. Hela processen från köp av lägenhet till försäljning har gått mycket smidigt. Vi är jättenöjda och kommer anlita Erik igen om vi nånsin mer ska flytta. Läs mer
  • Kimmen A
    Kimmen A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik är en postiv person. Lite finslipning när det gäller uttryck och det kändes inte riktigt som att han var tillräckligt engagerad. Men svarade alltid i telefon. Vi tycker tyvärr också att fotografen var totalt oengagerad. Men vi tror Erik kommer bli en stort namn i mäklar branschen. Vi rekommenderar Erik som mäklare till andra kunder. Läs mer
  • Anita A
    Anita A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna