Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vallentuna

Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna torg 4D, 186 23 Vallentuna — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vallentuna och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 310 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vallentuna

• Jimmy C
    Jimmy C skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric arbetade pragmatiskt och perfekt!
  • Elenore L
    Elenore L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Toppen från start till slut! Eric är närvarande och engagerad.
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är en skicklig mäklare! Jag är väldigt nöjd med min affär!
  • Cecilia O
    Cecilia O skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har fullt förtroende för Erik! Han är en grym mäklare och väldigt proffsig! Vi ser Erik som vårt självklara val vid värdering och om vi i framtiden kommer sälja vår fina lägenhet!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Riktigt bra, hängiven och kunnig. Ger 110% och kämpar för klienten. Skulle rekomendera honom till alla.
    2017-04-11 Eric R svarar Fredrik A
    Tack för bra förutsättningar! :)
  • Ernestas M
    Ernestas M skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hello
    I am happy to buy an apartment. I was surprised by the broker's work. Provide good information, answered all my questions.
  • Barbro Å
    Barbro Å skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik är en glad trevlig och förtroendeingivande mäklare. Vi kan varmt
    rekommendera honom.
    Barbro Å
  • Christina E
    Christina E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag är väldigt nöjd då vi fått en snabb återkoppling vid frågor, han var väl förberedd vid vårt möte samt trevligt bemötande.
  • Madeleine F
    Madeleine F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vänlig, tillmötesgående och anpassningsbar. Är alltid lätt att nå och få svar på alla de frågor som dyker upp längst vägen. Har en härlig och positiv inställning.
    2017-04-04 Eric R svarar Madeleine F
    Kul att det känns bra, säg till när du vill ha hjälp med deklarationen!
  • Maria H
    Maria H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi är mycket nöjda med Eric. Han hjälpte oss både att hitta ny bostad och sälja vår lägenhet. Allt gick snabbt och smidigt vilken underlättade vår livssituation.
    2017-04-04 Eric R svarar Maria H
    Tack Maria och Bengt, det var roligt att få hjälpa till!
  • Emelie Å
    Emelie Å skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har med ett trevligt och personligt bemötande visat ett stort engagemang i hela försäljningsprocessen av min bostad. Han är lyhörd och ärlig, och har god erfarenhet av läget i Vallentuna, och även bostadsmarknaden över lag. Jag är väldigt nöjd med Erics insats och kan varmt rekommendera honom åt andra!
    2017-04-04 Eric R svarar Emelie Å
    Tack för ett fint omdöme Emelie, vi syns på tillträdet!
  • Annika
    Annika skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik är precis så som en mäklare ska vara: engagerad, lyhörd, professionell. Samtidigt som han lyssnar in mig som säljare, har han full kontroll och smarta idéer och lösningar. Erik går in i säljprocessen till 200% och är tillgänglig dygnet runt!
  • Therese T
    Therese T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Alltid trevlig och återkopplar.
    Eric R gillar detta
  • Claes P
    Claes P skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra samarbete! Tack för hjälpen och vi ses nästa gång jag ska flytta!
  • Chunhui
    Chunhui skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik is really nice and helped me a lot in buying and selling apartments!
  • Jakov S
    Jakov S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vid försäljning av min bostadsrättslägenhet anlitade jag Fastighetsbyrån i Vallentuna och fastighetsmäklare Eric Runbäck. Han visade en stor skicklighet, en imponerande lugn och ett fullt engagemang i sitt arbete.
    Som säljare var jag mycket nöjd och förstod genast att fastighetsaffären hamnade i rätta händer. Jag rekommenderar honom till alla som letar efter en skicklig och pålitlig fastighetsmäklare. Jakov S
    2017-03-01 Eric R svarar Jakov S
    Kul att du är nöjd med min insats Jakov!
  • Terje K
    Terje K skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är trygg, rak, målmedveten och en mycket kunnig mäklare, ett riktigt proffs.
    Vi har känt oss väl omhändertagna och rekommenderar henne med varm hand.
    STORT TACK ANN!
    2017-02-27 Ann E svarar Terje K
    Ett stort tack för mycket bra uppbackning under hela försäljningen. Era rekommendationer och fina ord värmer verkligen i vinterkylan!
  • Johan F
    Johan F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket proffesionell mäklare. Värderingen stämde nästan exakt med det som vi fick för huset. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera Eric.
    2017-02-27 Eric R svarar Johan F
    Tack för rekommendationen Johan!
  • Beatrice U
    Beatrice U skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Snabb o smidig, trevlig mäklare med kännedom av område. Varmt rekommenderas
    2017-02-27 Eric R svarar Beatrice U
    Tack Beatrice, nästa gång så får ni flytta hit! ;)
  • Elsie B
    Elsie B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har ju haft kontakt med Eric under ett flertal tillfällen under senaste året och vi har fått bra bemötande vid olika visningar och även fått regelbunden information däremellan.
    Vi valde ju Eric som vår mäklare vid husförsäljningen för att han är trevlig och inger förtroende.
    2017-02-21 Eric R svarar Elsie B
    Tack Elsie, kul att allt gick enligt planen!
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket duktig och trevlig. Jag fick hjälp av Erik långt senare än vad hans åtagande egentligen sträckte sig, och det var mycket värdefullt för mig.
  • David C
    David C skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Proffsig mäklare. Ödmjuk inställning, återkopplar alltid och gör ett mycket bra jobb. Jag kan verkligen ge honom mina bästa rekommendationer!
  • Torsten P
    Torsten P skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig, kunnig och glad person. Kan verkligen rekommendera honom till någon som går i säljtankar.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jättebra mäklare. Tydlig och trevlig! Efter att jg köpte hus så har han ringt och frågat hur man trivs och om det är några bekymmer osv. Man fick känslan att han var genuint intresserad att göra båda parter nöjda, och inte bara tjäna pengar. Tummen upp!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik är en mäklare som får oss köpare att känna oss trygga och säkra. Han har tagit hand om allt och fått oss att kunna fokusera på enbart köpet. Vi kommer rekommendera honom till våra vänner!
  • Lars-göran J
    Lars-göran J skrev om Daniel Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vem frågar?

Vore trevligt om det framgick.

Jag tycker mycket bra om Daniel. Medverkade vid både köp och försäljning. I båda fallen på ett föredömligt sätt.
  • Osei A
    Osei A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Always ready to assist with any questions throughout the process. Highly recommendable.
  • Ove E
    Ove E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har på ett mycket professionellt och rutinerat sätt tagit hand om försäljningen av vårt hus, vi är nöjda.
    2016-11-23 Eric R svarar Ove E
    Kul att ni är nöjda! Faktiskt första gången jag sålt ett hus åt några som vart utomlands :)
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric sålde vår grannes hus till ett rekordpris i Broby, och det var då som vi kände att om en mäklare är så duktig så är det ingen tvekan om att han skulle få uppdraget att sälja vårt hus med.
    Eric har skött sig exemplariskt igenom hela säljprocessen och vi vill verkligen ge våra bästa rekommendationer till att anlita honom när n säljer er bostad.

Med vänlig hälsning

Mikael Backlund
    Broby 21 i Vallentuna
    2016-11-23 Eric R svarar Mikael B
    Tack Micke! Nu är det bara vänta på huset i Lindö :)
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra mäklare som alltid går att få tag på (ofta utanför "vanliga" arbetstider.
    Snygg i kostym
  • Maud S
    Maud S skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lätt att samarbeta med förstod våra krav och synpunkter och gav snabb respons.
    Sökte även potentilla köpare i sitt eget nätverk. Jag kan verkligen rekommendera Erik.
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Kanon bra trevlig kille bra bemötande Erik i Vallentuna bra jobbat
  • Johan T
    Johan T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd med Eric från början till slut!
    2016-11-14 Eric R svarar Johan T
    Härligt Johan, då är allt i sin ordning :)
  • Helen L
    Helen L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är en extremt närvarande och professionell mäklare som man snabbt får förtroende för. En lugn, personlig och inlyssnande person som verkligen lyckas att skapa en trygg relation i och runt försäljningen. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Peter S
    Peter S skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Tycker erik laggar verkar va en toppsäljare .raka puckar och tydlig..
  • Britt G
    Britt G skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik Laggar har utfört sitt försäljningsuppdrag på ett mycket proffsigt, snabbt och
    smidigt sätt!! Hans lyhördhet och trevliga bemötande har gjort att vi känt oss väldigt trygga med att anlita Fastighetsbyrån och Erik Laggar!

Vi har genom hela affären blivit uppdaterade på bästa sätt.

Vi ger Erik Laggar de varmaste rekommendationer !
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket kompetent och serviceminded mäklare som ställer upp för kunden! Ärlig och omtänksam!
  • Lena L
    Lena L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har varit den perfekta mäklaren för oss!
    Otroligt trevlig, flexibel, seriös, tydlig med förväntningar och snabb i handläggningen.
    Vår försäljning gjordes upp med snabbt inbokad visning, förhandling med köparen, skrivet kontrakt med mycket noggrann genomgång av alla punkter i kontraktet- på 3 timmar!!
    Kunde aldrig tro att detta ens skulle kunna vara möjligt.
    Vi är mer än nöjda!
    2016-10-13 Eric R svarar Lena L
    Tack Lena! Det var riktigt kul att få sälja ert fina hus! :)
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionellt bemötande. Snabb och smidig affär genom hans gedigna kontaktnät.
  • Freddy W
    Freddy W skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi kan varmt rekommendera Erik som fastighetsmäklare. Han är väldigt ödmjuk och lyhörd och har gett snabb återkoppling vid frågor och bra information under hela processen. Tack för allt Erik!
  • Anna J
    Anna J skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik Laggar är en kunnig och proffsig mäklare. Pålitlig.
    Engagerad till 100 % och han uppdaterade en hela tiden under försäljningsprocessen. Trevligt bemötande.
    Gjorde allt väldigt enkelt för mig som säljare
  • Salman
    Salman skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    En fantastisk , hjälpsam mäklare. Vi var jättenöjd med honom.
  • Hans F
    Hans F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Den hjälp jag fick av Eric var alldeles utmärkt, han informerade mig om hur hela processen av att sälja ett hus går till. När vi hade bestämt oss så gick all med en rasande fart, allt var över på några dagar. Vi landade på ett pris som jag tycker är väldigt bra. Bra jobbat Eric.
  • Monica R
    Monica R skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är allt du kan önska dig av en mäklare!Hon kommer att göra stor skillnad för din försäljning. Ett proffs som med trygghet lotsar dig genom hela processen med fingertoppskänsla för såväl teknik, estetik och stort sinne för affärer.Rekommenderar dig mer än gärna. Tack för en fantastisk försäljning Ann!
    2016-09-26 Ann E svarar Monica R
    Vad roligt att jag kunde göra skillnad! Det är just det som jag brinner för. Jag älskar verkligen alla mina försäljningsuppdrag och försöker alltid att göra det yttersta för varje säljare. Tusen tack, det värmde verkligen!
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har haft Erik laggar som märäklare och varit nöjd!
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Personligt och professionellt. Duktig på att hålla mig löpande uppdaterad om status och även diskutera alternativ.
  • Ronny S
    Ronny S skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionell, hjälpsam och trevlig mäklare. Har återkommit med snabba svar på alla frågor.
    Är mycket nöjd med den kontakt vi haft. Skulle vända mig till henne igen när det gäller fastighetsaffärer.
    2016-09-19 Hanna M svarar Ronny S
    Tack Ronny för dina fina ord, roligt att höra att du är nöjd!
  • Karin E
    Karin E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik får helt klart högsta betyg han vart så otroligt duktig och hjälpsam. Han har alltid ringt tillbaka alltid hört av sig om han missat ett samtal han är väldigt förstående. Helt klart bäst
  • Eva E
    Eva E skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hanna är en bra mäklare lyssnade på mina önskemål och genomförde dem! Helt underbart. Hanna var också alltid tillgänglig från första kontakten med henne tills pappren var påskrivna. Hon representerar kunnighet och trygghet för mig som kund.
    2016-09-19 Hanna M svarar Eva E
    Hej Eva, tack för din fina rekommendation! Det gör mig jätteglad att du är nöjd med mitt arbete i din bostadsaffär! På återseende :)
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Av Eric runbäck på fastighetsbyrån i Vallentuna måste jag säga att jag blivit väldigt väl omhändertagen som kund,det är min mors lgh jag o min syster säljer så det har varit jobbigt, men måste säga att Eric runbäck har skött allt med bravur
    2016-09-13 Eric R svarar Tomas M
    Tack Tomas! Nu fixar vi tillträdet så kan du åka till Thailand i lugn och ro!

Tuna torg 4D, 186 23 Vallentuna