Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vallentuna

Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna torg 4D, 186 23 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till Vallentuna, en växande kommun i Stockholms norra delar. Här har du vacker och naturskön omgivning, massor av lokala restauranger och caféer men kan samtidigt nå Stockholm med både Roslagsbanan och bussar. Vi på Fastighetsbyrån har kontor mitt i centrum på Tuna Torg 4D.

Vi är Stockholms och Sveriges största kedja! Vi leder dig genom alla steg som finns i bostadsaffären och ser till att den går smidigt till. Om du anlitar oss får du mäklare med ett stort engagemang. Vi sätter alltid kundnöjdheten först. Välkommen!

Läs vad 384 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vallentuna

• 2019-06-16

Ulrika W skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bostadsrätt lägenhet i Vallentuna.
    Mycket trevlig och smidig. Tillgänglig och återkopplar. Gör realistiska bedömningar och känns kompetent och pålitlig. Läs mer
  • 2019-06-12

Ove K skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har köpt en bostadsrätt i Brf. Skogsbacken i Vallentuna.

Erica har under hela processen varit lyhörd på våra önskningar när vi har velat komma och titta på lägenheten.
    Hon har hela tiden kommit tillbaka snabbt på frågor och funderingar som vi haft.

Hon har motsvarat väl våra förväntningar. Se ovan. Snabba svar. Glad och trevlig med ett fint bemötande.

Vi har varit mycket nöjda med Erica. Vi kan varmt rekommendera henne.

Ove o Ylva Karlsson Läs mer
  • 2019-06-01

Marcus G skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt vindsvåning på Allévägen 17.
    Mäklaren har hållit oss uppdaterade hela vägen och varit tillmötesgående.
    Lägenheten såldes för lite mindre än vi förväntat oss men det är inget vi beskyller mäklaren för utan marknaden i sig.
    Vi är nöjda med Erika som mäklare och skulle rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-05-30

Veronica Z skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Förtroendeingivande mäklare med hög kompetens och vilja att hjälpa till och göra det bästa för oss som säljare. Kunde inte varit mer nöjd! :) Läs mer
  • 2019-05-28

Bo S skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Pragmatisk och serviceminded.. Allt förlöpte smidigt! Läs mer
  • Anders L

2019-05-27

Anders L skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erica fick lägenheten såld på knappt två veckor från vårt första möte. Allt gick mycket smidigt och hon var väldigt trevlig och villig att svara på frågor om både försäljningen och köpet av det nya boendet. Mycket bra! Läs mer
  • 2019-05-27

Anna W skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Kunnig, vänlig och effektiv mäklare med stor erfarenhet av Vallentuna. Läs mer
    2019-05-27 Ann E svarar Anna W
    Tack för dina fina ord Anna! Det värmer verkligen!
  • 2019-05-24

Marziyeh H skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har sålt en lägenhet med honom. Nöjd från början till slut. Fick allt information som behövdes. Kunnig i sitt yrke, trevlig och hjälpsam.
    Stark rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-22

Salman skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Niklas. Utmärkt upplevelse! Professionell, hjälpsam och välorganiserad. Högt rekommenderad. Läs mer
  • 2019-05-22

Eva B skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erica hjälpte oss att sälja vårt bostadsrättsparhus. Det gick oerhört snabbt och smidigt och det var sålt på bara 5 dagar.
    Allt var förutsättningslöst men hon skötte det snyggt och med raka och tydliga besked.
    Är mycket nöjd med förloppet och kan varmt rekommendera Erica. Läs mer
  • 2019-05-14

Elin E skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erica hjälpte oss sälja vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda. Hon är en toppenbra mäklare! Driven, glad, lätt att tycka om och lyhörd. Hjälper oss även i processen efter vår försäljning att hitta ny bostad på ett engagerat sätt. Läs mer
  • 2019-05-14

Christopher E skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har sålt min familjs lägenhet norr om Stockholm. Vi har fått ett proffsigt bemötande genom att få våra krav bemötta samt att Erica varit närvarande under hela processen.

Vi sålde vår lägenhet inom vårat rimliga prisspann vilket gör att vi kan nu leta efter en ny bostad. Läs mer
  • Lena G

2019-05-14

Lena G skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd från början till slut med försäljningen av mitt radhus tack vare mäklaren. Bara positiva ord att säga om denna mycket engagerade mäklare. Läs mer
  • 2019-05-13

Paul Eric M skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi anlitade Erica vid försäljning av vår lägenhet i Åby Park.
    Erica har gjort ett utmärkt arbete från första kontakt till kontrakt skrivning och det har alltid varit lätt att kontakta Erica under hela processen. Erica har alltid varit glad, trevlig och väldigt positiv när vi har pratat med henne och hela försäljningsprocessen har känts bra för oss.
    Vi kan varmt rekommendera Erica och Fastighetsbyrån Vallentuna. Läs mer
  • Bo J

2019-05-12

Bo J skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Saklig, kunnig och balanserad mäklare vid vårt köp av bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-05-09

Hans S skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Otroligt oproffsig mäklare, dåligt bemötande redan från första samtalet. Ointresserad och ovillig att göra affär. Han ville inte sälja huset till accepterat pris. När jag gav ett högre bud så ville han inte ens lägga fram budet till säljaren trots att det var en bra bit högre än det accepterade priset.
    När vi väl kom på visningen var han väldigt otrevlig och frågade ifall det var något skumt på gång och ifall han skulle vara rädd för att vi kom i två "lite finare bilar".
    När vi satt och skulle skriva kontrakt bad han mig ta fram legitimation och när jag höll på att ta fram det så kunde han inte sluta försöka kolla rakt in i min ficka för att se vad som fanns där. Läs mer
    2019-05-14 Ann E svarar Hans S
    Tråkigt att höra att ni har fått en dålig upplevelse av oss! Ansvarig mäklare jobbar dessvärre inte kvar på vårt kontor.
  • 2019-05-05

Lars-Åke A skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Kunnig dedikerad i försäljningen av mitt hus.
    Niklas hade ett mycket bra bemötande o han lyssnade på mina önskemål o tankar.
    Niklas levde mycket gott upp till mina förväntningar Läs mer
  • Charlotte E

2019-05-04

Charlotte E skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erica stöttade oss genom hela vägen när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Hon hade alla våra önskemål i åtanke, gav oss trygghet och gjorde flera insatser för att få en lyckad försäljning. Läs mer
  • 2019-04-30

Daniel S skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lägenhet , mäklaren va trevlig och väldigt hjälpsam vid frågor och funderingar. Läs mer
  • Charlotta B

2019-04-26

Charlotta B skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erica Skoglund på Svensk fastighetsbyrån i Vallentuna fick mitt förtroende att sälja min bostadsrätt på Karlavägen 45 i Vallentuna. Den uppgiften skötte hon galant.
    Erica är en glad , ärlig enargisk och trovärdig.
    Kan rekommenderas varmt.
    Mvh Charlotta Boman Läs mer
  • 2019-04-18

Hanna S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpte bostad som Eric förmedlade. Hjälpsam och trevlig mäklare. Kan absolut rekommenderas. Läs mer
  • 2019-04-15

Lisa Å skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt hus av Eric. Väldigt nöjda! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-04-05

Linda H skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt ett radhus med stort renoveringsbehov och mäklarens bemötande på det stora hela var bra. Läs mer
  • Hanna G

2019-04-05

Hanna G skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt en 1:a i Vallentuna. Vi blev väldigt bra bemötta redan på visningen och kontakten med Niklas har efter det också varit toppen. Återkopplat bra och skött försäljningen utmärkt! Tack Niklas / Hanna Läs mer
  • 2019-03-29

Per Olov L skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Allt funkade bra, trevlig och noggrann.
    Har inget att anmärka på när 🏡 såldes.
    Mvh Peo Ewa. Läs mer
    2019-04-05 Ann E svarar Per Olov L
    Tusen tack Peo och Eva! Ha en trevlig helg!
  • 2019-03-28

Bo P skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt vårt radhus och Erica har skött sitt åtagande klanderfritt Vi rekommenderar henne gärna till andra
    Hon är trevlig och karismatisk på alla sätt Läs mer
  • 2019-03-19

Mona H skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag vill varmt rekommendera Niklas på Fastighetsbyrån i Vallentuna till den som vill köpa eller sälja bostad i Vallentuna.
    Niklas är kunnig, engagerad och noggrann. Jag har fått bästa tänkbara hjälp i alla steg vid försäljningen av min villa i Vallentuna.
    MvH Mona Läs mer
  • 2019-03-13

Margot Lilleba V skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Kunnig och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • 2019-03-07

Hanna S skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Är supernöjd med val av mäklare. Sålde min bostadsrätt på ett kick! Kunnig och lättsam utan krångel. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-04

Ingrid Maria K skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt radhus.
    Jättebra bemötande från mäklaren.
    Han har ett mjukt och tydligt förhållningssätt och bra bemötande.
    Han återkopplar fort efter visningar samt delger oss säljare med information under hela processen.
    Han ger ett jättebra intryck och är trevlig. Läs mer
  • 2019-03-04

Niclas E skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig och proffsig mäklare att göra affärer med. Läs mer
  • 2019-03-02

Omar A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric var mycket professionell och tillmötesgående genom hela processen vid försäljningen av min bostad! Läs mer
  • 2019-03-01

Magnus H skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpte vårt drömhus i Vallentuna med Ann som mäklare av affären; sammantaget är vi mycket nöjda med hennes insats som karaktäriserades av saklig information, flexibilitet och trevligt bemötande. Med vänlig hälsning, Magnus Läs mer
    Ann E gillar detta
  • 2019-02-27

Fanny L skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpte vårt drömhus i Vallentuna via Ann som vi upplevde hade en ödmjuk och professionell kommunikation med oss genom hela processen såväl från intresseanmälan till att kontraktet skrevs. Kan utan tvekan rekommendera Ann om man ska sälja eller är på jakt efter sitt drömboende! Läs mer
    2019-02-28 Ann E svarar Fanny L
    Tack Fanny för dina ord! Det värmer verkligen. Hoppas att hela familjen kommer att stormtrivas i er nya bostad!
  • Helena A

2019-02-27

Helena A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har köpt en lägenhet. Eric Runbäck är professionell, vänlig och trevlig och inte ”gåpåig”. Mina förväntningar var att få information om lägenheten och få svar på alla mina frågor- han skötte sig utmärkt. Jag är väldigt nöjd med hela processen. Det har känts tryggt genom hela affären. Läs mer

Daniel H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Otroligt proffsig. Vinnande personlighet. Utan tvivel bäst. Läs mer

Eva E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag köper en bostad i Täby hos annan mäklare och har nyss sålt min i Vallentuna med Fastighetsbyrån.
    Min mäklare Eric Runbäck har hela tiden bemött mig sakligt och vänligt. Han har varit mycket noggrann med att hålla kontakten i alla skeden av processen och han har varit mycket lyhörd för mina önskemål.

Jag hade såklart förväntningen att göra en snabb och bra affär.

Min upplevelse är positiv. professionellt, enkelt, effektivt. Läs mer

Alexandra F skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Super med en mäklare som har en strategi och som lyssnade på mig som säljare. Läs mer
  • 2019-02-13

Johan W skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt och köpt via Eric flertalet gånger och ger ett otroligt bra intryck och hjälper till med allt till belåtenhet. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-02-12

Fitim V skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    En av dem bättre mäklarna skulle jag säga. Är realistisk, ärlig och kämpar som om det vore hans egna lägenhet han säljer!
    Grym person! Läs mer
  • 2019-02-12

Andreas F skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig, saklig, kunnig mäklare Läs mer
  • 2019-02-10

Margareta N skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt vår bostadsrätt och haft Niklas Hedin som vår mäklare. Första kontakten blev när vi var och tittade på ett objekt som var till försäljning. Fortsättningen blev att Niklas blev vår mäklare när vi bestämt oss för att sälja vår lägenhet. Niklas ingav ett förtroende och visade stor kunskap. Fotografering av lägenheten och bilderna på Hemnet visade en mycket snygg lägenhet. Vi höll kontakt med varandra ända tills vi fick ögonen på en bostadsrätt som tilltalade oss. Niklas skötte visningen bra och vi fick snabbt några intresserade. Allt löpte till vår belåtenhet så jag vill ge Niklas Med beröm, beröm godkänt för hans insats. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • 2019-02-01

Emma Å skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig och hjälpsam under hela processen då vi köpt hus! Läs mer
  • 2019-01-28

Cecilia Å skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Servicemimded, trevligt o förtroendeingivande sätt, påläst och hjälpsam Läs mer
    2019-01-28 Ann E svarar Cecilia Å
    Vad roligt att du uppplevde min tjänst så Cecilia! Tack, det värmer!
  • 2019-01-27

Roger G skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt: Kedjehus.

Vänligt och proffsigt bemötande.
    Tillgänglig och snabb att svara vid frågor. Läs mer
    2019-01-28 Ann E svarar Roger G
    Vad glad jag blir för dina ord! Tusen tack Roger!
  • 2019-01-27

Ellen J skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har sålt min bostadsrätt. Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar på alla sätt. Skulle anlita direkt igen om jag behöver. Läs mer
  • Petra S

2019-01-27

Petra S skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket kunnig och trevlig mäklare. Hon har ordning och känns väldigt trygg!

/ Petra Läs mer
    2019-01-27 Ann E svarar Petra S
    Vad roligt Petra att ni är nöjda med min tjänst! Jag önskar er allt gott!
    Ann E gillar detta
  • 2019-01-25

Alexander E skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Väldigt duktigt och pfoffsig från början till slut. Glad och positiv.
    Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2019-01-27 Ann E svarar Alexander E
    Tusen tack Alexander! Det värmer!
  • 2019-01-21

Maria W skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Snabb o smidig hantering o mycket trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-01-19

Andy B skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra och snabbt kontakt hela tiden. Läs mer

Tuna torg 4D, 186 23 Vallentuna