Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vallentuna
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Vallentuna
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Vallentuna

Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna torg 4D, 186 23 Vallentuna — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vallentuna och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 286 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vallentuna

• Daniel B
    Daniel B skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik är en mäklare som får oss köpare att känna oss trygga och säkra. Han har tagit hand om allt och fått oss att kunna fokusera på enbart köpet. Vi kommer rekommendera honom till våra vänner!
  • Lars-göran J
    Lars-göran J skrev om Daniel Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vem frågar?

Vore trevligt om det framgick.

Jag tycker mycket bra om Daniel. Medverkade vid både köp och försäljning. I båda fallen på ett föredömligt sätt.
  • Osei A
    Osei A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Always ready to assist with any questions throughout the process. Highly recommendable.
  • Ove E
    Ove E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har på ett mycket professionellt och rutinerat sätt tagit hand om försäljningen av vårt hus, vi är nöjda.
    2016-11-23 Eric R svarar Ove E
    Kul att ni är nöjda! Faktiskt första gången jag sålt ett hus åt några som vart utomlands :)
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric sålde vår grannes hus till ett rekordpris i Broby, och det var då som vi kände att om en mäklare är så duktig så är det ingen tvekan om att han skulle få uppdraget att sälja vårt hus med.
    Eric har skött sig exemplariskt igenom hela säljprocessen och vi vill verkligen ge våra bästa rekommendationer till att anlita honom när n säljer er bostad.

Med vänlig hälsning

Mikael Backlund
    Broby 21 i Vallentuna
    2016-11-23 Eric R svarar Mikael B
    Tack Micke! Nu är det bara vänta på huset i Lindö :)
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra mäklare som alltid går att få tag på (ofta utanför "vanliga" arbetstider.
    Snygg i kostym
  • Maud S
    Maud S skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lätt att samarbeta med förstod våra krav och synpunkter och gav snabb respons.
    Sökte även potentilla köpare i sitt eget nätverk. Jag kan verkligen rekommendera Erik.
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Kanon bra trevlig kille bra bemötande Erik i Vallentuna bra jobbat
  • Johan T
    Johan T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd med Eric från början till slut!
    2016-11-14 Eric R svarar Johan T
    Härligt Johan, då är allt i sin ordning :)
  • Helen L
    Helen L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är en extremt närvarande och professionell mäklare som man snabbt får förtroende för. En lugn, personlig och inlyssnande person som verkligen lyckas att skapa en trygg relation i och runt försäljningen. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Peter S
    Peter S skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Tycker erik laggar verkar va en toppsäljare .raka puckar och tydlig..
  • Britt G
    Britt G skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik Laggar har utfört sitt försäljningsuppdrag på ett mycket proffsigt, snabbt och
    smidigt sätt!! Hans lyhördhet och trevliga bemötande har gjort att vi känt oss väldigt trygga med att anlita Fastighetsbyrån och Erik Laggar!

Vi har genom hela affären blivit uppdaterade på bästa sätt.

Vi ger Erik Laggar de varmaste rekommendationer !
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket kompetent och serviceminded mäklare som ställer upp för kunden! Ärlig och omtänksam!
  • Lena L
    Lena L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har varit den perfekta mäklaren för oss!
    Otroligt trevlig, flexibel, seriös, tydlig med förväntningar och snabb i handläggningen.
    Vår försäljning gjordes upp med snabbt inbokad visning, förhandling med köparen, skrivet kontrakt med mycket noggrann genomgång av alla punkter i kontraktet- på 3 timmar!!
    Kunde aldrig tro att detta ens skulle kunna vara möjligt.
    Vi är mer än nöjda!
    2016-10-13 Eric R svarar Lena L
    Tack Lena! Det var riktigt kul att få sälja ert fina hus! :)
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionellt bemötande. Snabb och smidig affär genom hans gedigna kontaktnät.
  • Freddy W
    Freddy W skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi kan varmt rekommendera Erik som fastighetsmäklare. Han är väldigt ödmjuk och lyhörd och har gett snabb återkoppling vid frågor och bra information under hela processen. Tack för allt Erik!
  • Anna J
    Anna J skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik Laggar är en kunnig och proffsig mäklare. Pålitlig.
    Engagerad till 100 % och han uppdaterade en hela tiden under försäljningsprocessen. Trevligt bemötande.
    Gjorde allt väldigt enkelt för mig som säljare
  • Salman
    Salman skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    En fantastisk , hjälpsam mäklare. Vi var jättenöjd med honom.
  • Hans F
    Hans F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Den hjälp jag fick av Eric var alldeles utmärkt, han informerade mig om hur hela processen av att sälja ett hus går till. När vi hade bestämt oss så gick all med en rasande fart, allt var över på några dagar. Vi landade på ett pris som jag tycker är väldigt bra. Bra jobbat Eric.
  • Monica R
    Monica R skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är allt du kan önska dig av en mäklare!Hon kommer att göra stor skillnad för din försäljning. Ett proffs som med trygghet lotsar dig genom hela processen med fingertoppskänsla för såväl teknik, estetik och stort sinne för affärer.Rekommenderar dig mer än gärna. Tack för en fantastisk försäljning Ann!
    2016-09-26 Ann E svarar Monica R
    Vad roligt att jag kunde göra skillnad! Det är just det som jag brinner för. Jag älskar verkligen alla mina försäljningsuppdrag och försöker alltid att göra det yttersta för varje säljare. Tusen tack, det värmde verkligen!
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har haft Erik laggar som märäklare och varit nöjd!
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Personligt och professionellt. Duktig på att hålla mig löpande uppdaterad om status och även diskutera alternativ.
  • Ronny S
    Ronny S skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionell, hjälpsam och trevlig mäklare. Har återkommit med snabba svar på alla frågor.
    Är mycket nöjd med den kontakt vi haft. Skulle vända mig till henne igen när det gäller fastighetsaffärer.
    2016-09-19 Hanna M svarar Ronny S
    Tack Ronny för dina fina ord, roligt att höra att du är nöjd!
  • Karin E
    Karin E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik får helt klart högsta betyg han vart så otroligt duktig och hjälpsam. Han har alltid ringt tillbaka alltid hört av sig om han missat ett samtal han är väldigt förstående. Helt klart bäst
  • Eva E
    Eva E skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hanna är en bra mäklare lyssnade på mina önskemål och genomförde dem! Helt underbart. Hanna var också alltid tillgänglig från första kontakten med henne tills pappren var påskrivna. Hon representerar kunnighet och trygghet för mig som kund.
    2016-09-19 Hanna M svarar Eva E
    Hej Eva, tack för din fina rekommendation! Det gör mig jätteglad att du är nöjd med mitt arbete i din bostadsaffär! På återseende :)
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Av Eric runbäck på fastighetsbyrån i Vallentuna måste jag säga att jag blivit väldigt väl omhändertagen som kund,det är min mors lgh jag o min syster säljer så det har varit jobbigt, men måste säga att Eric runbäck har skött allt med bravur
    2016-09-13 Eric R svarar Tomas M
    Tack Tomas! Nu fixar vi tillträdet så kan du åka till Thailand i lugn och ro!
  • Jonathan L
    Jonathan L skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ingenting negativt att anmärka på alls. Framstår som kunnig, trevlig och lätt att ha o göra med. Bra kunskap om området och bostadsrättsaffärer i allmänhet.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Otroligt imponerande hur professionell Erik är trots sin unga ålder! Jag har använt mig utav ett flertal olika mäklare och Erik är helt klart den bästa mäklaren i Norrort!
  • Filip  H
    Filip H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd med Eric, fick ett proffesionellt bemötande och han kändes mycket seriös och drivande.
  • Robin Ö
    Robin Ö skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket engagerad mäklare som är värd varenda krona.
  • Gunilla  R
    Gunilla R skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lugn och trygg. Det blev en snabb affär. Jag skulle gärna ha honom som mäklare igen. Hälsning Gunilla
    2016-07-07 Eric R svarar Gunilla R
    Kul och höra Gunilla, hoppas flytten går bra nu!
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag är nöjd med Hanna. Hon ätt trevlig, tydlig hjälpsam och lättsam att ha att göra med.
    Tack Hanna
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hanna Magnusson är en mycket kompetent och bra mäklare som jag fullt rekommenderar.
    Kände mig fullständigt trygg och fick all den information som jag önskade.
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hanna är väldigt trevlig och proffesionell från första gången man träffas. Är otroligt tacksam över den snabba hjälp som jag har fått med försäljningen av min lägenhet !
  • Lennart  S
    Lennart S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Snabb, effektiv och trevlig!!
    Rekommenderar Eric alla dagar i veckan.
  • Linda T
    Linda T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Engagerad, inger förtroende, härlig energi, artig och trevlig men ändå naturlig.
    Eric R gillar detta
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Riktigt duktig och hjälpte oss på alla sätt. Kändes som vi fick mer hjälp än va han egentligen behöver ge oss villket vi verkligen uppskattde.
  • Anders & Kicki  L
    Anders & Kicki L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric Runbäck har gjort och gör ett fantastiskt jobb med vår husförsäljning. Vi är otroligt nöjda!
  • Muhadin B
    Muhadin B skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    I början glad på slutet inte nöjd..
  • Åke E
    Åke E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Nöjd med min försäljning, trevlig och enkelt samarbete med Erik.
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Med Ann som mäklare känner jag mig trygg. Hon är rak och ärlig, lyssnar och målar upp bilder samtidigt som hon är oerhört kunnig och påläst. Vi skulle absolut anlita henne igen!
    2016-05-27 Ann E svarar Jessica N
    Tack för dina fina ord Jessica! Det var en bra avslutning på veckan. Det piggade verkligen upp. Ni är alltid varmt välkomna tillbaks. Trevlig helg!
  • Joel K
    Joel K skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik har från första början gjort ett otroligt bra jobb, och hela processen fram till och med inklusive visningarna och budgivningen var över all förväntan. Erik har ett väldigt vänligt och korrekt sätt som ingjuter förtroende, och han är därtill noggrann och alltid snabb att svara på frågor. Skulle vi sälja en fastighet igen i samma område så skulle vi utan tvekan vända oss till Erik, helt klart den bästa mäklare vi träffat i hela Stockholm.
  • Martin R
    Martin R skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik är en ung, hungrig men ödmjuk mäklare där hans stora kunskap förvånade mig med tanke på hans unga ålder. Erik är noggrann med detaljer och lämnar ingenting åt slumpen. Kommunikationen har varit klanderfri och Erik känns alltid tillgänglig om frågor dyker upp. Jag kan absolut rekommendera Erik som mäklare!
  • Elizabeth H
    Elizabeth H skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik Laggar gjorde ett väldigt gott intryck från första minuten . Jag köpte och sålde sen lägenhet via honom . Jag kan absolut rekommendera Erik Laggar som mäklare. m.v.h. Elizabeth Horta
  • Becket C
    Becket C skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag var mycket njöd med Eric's insats!. Mycket kunnig om marknaden, lyckades få mer än vad jag förväntade..
  • Agata & Jakob  Z
    Agata & Jakob Z skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi kan utan tvekan rekommendera Erik Runbäck som fastighetsmäklare i Vallentuna. Erik gjorde sitt yttersta för att göra ett fantastiskt jobb och göra oss nöjda. Erik är verkligen en engagerad och ödmjuk samtidigt som har var lyhörd under hela processen tillsammans med oss.
    Eric R gillar detta
  • Jocke & Kristina  L
    Jocke & Kristina L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi är glada att vi anlitade Eric när vi sålde vår tvåa nyligen, kan varmt rekommendera honom. Affären gick enkelt och smidigt och vi är väldigt nöjda!
    2016-04-27 Eric R svarar Jocke & Kristina L
    Härligt att höra, nu får ni ladda inför nya huset i lugn och ro! :)
  • Lennart & Eva A
    Lennart & Eva A skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Snabba, flexibla, trevliga och noggranna, kände oss väl mottagna och fick förtroende genast, kan varmt rekommendera fastigehtsbyrån.
  • Anja B
    Anja B skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra bemötande. Lyhörd, bra förståelse för kundens önskemål, förväntningar.
  • Tina R
    Tina R skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hanna var en engagerad mäklare som var lätt att prata med o att få tag på. Hon skötte försäljningen utomordentligt. Vi är jätte nöjda!! Det enda som tog lite tid var att få all info till annonsen rätt.

Tuna torg 4D, 186 23 Vallentuna