Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vallentuna

Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna torg 4D, 186 23 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till Vallentuna, en växande kommun i Stockholms norra delar. Här har du vacker och naturskön omgivning, massor av lokala restauranger och caféer men kan samtidigt nå Stockholm med både Roslagsbanan och bussar. Vi på Fastighetsbyrån har kontor mitt i centrum på Tuna Torg 4D.

Vi är Stockholms och Sveriges största kedja! Vi leder dig genom alla steg som finns i bostadsaffären och ser till att den går smidigt till. Om du anlitar oss får du mäklare med ett stort engagemang. Vi sätter alltid kundnöjdheten först. Välkommen!

Läs vad 445 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vallentuna

• 2019-03-20

Julia A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik var väldigt lätt att göra med, trevlig och hjälpsam Läs mer
  • 2019-03-19

Mona H skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag vill varmt rekommendera Niklas på Fastighetsbyrån i Vallentuna till den som vill köpa eller sälja bostad i Vallentuna.
    Niklas är kunnig, engagerad och noggrann. Jag har fått bästa tänkbara hjälp i alla steg vid försäljningen av min villa i Vallentuna.
    MvH Mona Läs mer
  • 2019-03-13

Margot Lilleba V skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Kunnig och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • 2019-03-07

Hanna S skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Är supernöjd med val av mäklare. Sålde min bostadsrätt på ett kick! Kunnig och lättsam utan krångel. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-06

Per Eskil K skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt ett radhus.
    Trevligt och sakkunnigt bemötande.
    Förväntningarna var att få radhuset sålt inom en snar framtid till rätt pris.
    Upplägg av genomförandeplan var bra och konstruktiv.
    Erik hade olika kanaler var han försökte hitta köpare.

Smidig process, bra återkopplingar under resans gång. Läs mer
  • 2019-03-04

Ingrid Maria K skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt radhus.
    Jättebra bemötande från mäklaren.
    Han har ett mjukt och tydligt förhållningssätt och bra bemötande.
    Han återkopplar fort efter visningar samt delger oss säljare med information under hela processen.
    Han ger ett jättebra intryck och är trevlig. Läs mer
  • 2019-03-04

Niclas E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig och proffsig mäklare att göra affärer med. Läs mer
  • 2019-03-03

Carl Anders H skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt vårt radhus och Erik har under hela processen uppträtt på ett professionellt och trevligt sätt.
    Vi skulle inte tveka att anlita Erik igen, eller att rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-03-02

Omar A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric var mycket professionell och tillmötesgående genom hela processen vid försäljningen av min bostad! Läs mer
  • 2019-03-01

Magnus H skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpte vårt drömhus i Vallentuna med Ann som mäklare av affären; sammantaget är vi mycket nöjda med hennes insats som karaktäriserades av saklig information, flexibilitet och trevligt bemötande. Med vänlig hälsning, Magnus Läs mer
    Ann E gillar detta
  • 2019-02-27

Fanny L skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpte vårt drömhus i Vallentuna via Ann som vi upplevde hade en ödmjuk och professionell kommunikation med oss genom hela processen såväl från intresseanmälan till att kontraktet skrevs. Kan utan tvekan rekommendera Ann om man ska sälja eller är på jakt efter sitt drömboende! Läs mer
    2019-02-28 Ann E svarar Fanny L
    Tack Fanny för dina ord! Det värmer verkligen. Hoppas att hela familjen kommer att stormtrivas i er nya bostad!
  • Helena A

2019-02-27

Helena A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har köpt en lägenhet. Eric Runbäck är professionell, vänlig och trevlig och inte ”gåpåig”. Mina förväntningar var att få information om lägenheten och få svar på alla mina frågor- han skötte sig utmärkt. Jag är väldigt nöjd med hela processen. Det har känts tryggt genom hela affären. Läs mer

Daniel H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Otroligt proffsig. Vinnande personlighet. Utan tvivel bäst. Läs mer

Eva E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag köper en bostad i Täby hos annan mäklare och har nyss sålt min i Vallentuna med Fastighetsbyrån.
    Min mäklare Eric Runbäck har hela tiden bemött mig sakligt och vänligt. Han har varit mycket noggrann med att hålla kontakten i alla skeden av processen och han har varit mycket lyhörd för mina önskemål.

Jag hade såklart förväntningen att göra en snabb och bra affär.

Min upplevelse är positiv. professionellt, enkelt, effektivt. Läs mer

Alexandra F skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Super med en mäklare som har en strategi och som lyssnade på mig som säljare. Läs mer
  • 2019-02-13

Johan W skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt och köpt via Eric flertalet gånger och ger ett otroligt bra intryck och hjälper till med allt till belåtenhet. Rekommenderas varmt Läs mer

Caroline H skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag sålde min lägenhet, Erik har sålt en lägenhet åt mig tidigare, jag var jättenöjd då och om möjligt ännu mer nöjd nu! Noggrann, flexibel och genuint trevlig person att ha att göra med, känns mer som en vän än en mäklare/säljare. Skulle anlita honom igen! Läs mer

Fitim V skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    En av dem bättre mäklarna skulle jag säga. Är realistisk, ärlig och kämpar som om det vore hans egna lägenhet han säljer!
    Grym person! Läs mer

Linda F skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt hus. Erik har hela tiden haft ett bra bemötande som vi är nöjda med till 100%! Läs mer

Tomas Georg H skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik har hjälpt oss att sälja vårt hus.
    Positivt bemötande och engagemang.
    Levde inte riktigt upp till de förväntningar som lades upp. Vissa delar behövde vi engagera oss i, bildmaterial, terxter och felaktig planritning t ex.
    Fick jaga lite mot slutet gällande olika frågor för inför avslutet.
    Likviditetsräkning felaktig och väldigt sent utskickad. Läs mer

Andreas F skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig, saklig, kunnig mäklare Läs mer
  • 2019-02-10

Margareta N skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt vår bostadsrätt och haft Niklas Hedin som vår mäklare. Första kontakten blev när vi var och tittade på ett objekt som var till försäljning. Fortsättningen blev att Niklas blev vår mäklare när vi bestämt oss för att sälja vår lägenhet. Niklas ingav ett förtroende och visade stor kunskap. Fotografering av lägenheten och bilderna på Hemnet visade en mycket snygg lägenhet. Vi höll kontakt med varandra ända tills vi fick ögonen på en bostadsrätt som tilltalade oss. Niklas skötte visningen bra och vi fick snabbt några intresserade. Allt löpte till vår belåtenhet så jag vill ge Niklas Med beröm, beröm godkänt för hans insats. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • 2019-02-01

Emma Å skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig och hjälpsam under hela processen då vi köpt hus! Läs mer
  • 2019-01-28

Cecilia Å skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Servicemimded, trevligt o förtroendeingivande sätt, påläst och hjälpsam Läs mer
    2019-01-28 Ann E svarar Cecilia Å
    Vad roligt att du uppplevde min tjänst så Cecilia! Tack, det värmer!
  • 2019-01-27

Roger G skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt: Kedjehus.

Vänligt och proffsigt bemötande.
    Tillgänglig och snabb att svara vid frågor. Läs mer
    2019-01-28 Ann E svarar Roger G
    Vad glad jag blir för dina ord! Tusen tack Roger!
  • 2019-01-27

Ellen J skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har sålt min bostadsrätt. Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar på alla sätt. Skulle anlita direkt igen om jag behöver. Läs mer
  • Petra S

2019-01-27

Petra S skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket kunnig och trevlig mäklare. Hon har ordning och känns väldigt trygg!

/ Petra Läs mer
    2019-01-27 Ann E svarar Petra S
    Vad roligt Petra att ni är nöjda med min tjänst! Jag önskar er allt gott!
    Ann E gillar detta
  • 2019-01-25

Alexander E skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Väldigt duktigt och pfoffsig från början till slut. Glad och positiv.
    Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2019-01-27 Ann E svarar Alexander E
    Tusen tack Alexander! Det värmer!
  • 2019-01-21

Maria W skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Snabb o smidig hantering o mycket trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-01-19

Andy B skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra och snabbt kontakt hela tiden. Läs mer
  • Franka R

2019-01-17

Franka R skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik Laggar är den bästa mäklaren vi någonsin har träffat. Han har varit fantastiskt, trevligt, professionellt, lyhörd... Om vi skulle sälja 100 gånger, vi skulle välja (anlita) Erik varje enda gång.
    Med vänliga hälsningar// Franka & Gjon Läs mer
  • 2018-12-19

Alexander E skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mkt bra.
    Enkla att ha och göra med. Läs mer
    2018-12-19 Ann E svarar Alexander E
    Tusen tack Alexander! :) Det värmer verkligen! God Jul!
  • 2018-12-17

Andreas S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt min lägenhet med hjälp av Eric. Väldigt duktig och kompetent mäklare och väldigt trevlig. Bra samarbete med mig som säljare. Läs mer

Sofie T skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag hade haft kontakt med Ann ett par gånger innan jag bestämde mig helt för att sälja. När jag väl tog beslutet var det självklart vem jag ville ha som mäklare!
    Ann guidade mig genom min första bostadsförsäljning på ett väldigt bra och pedagogiskt sätt, fanns alltid tillgänglig om jag hade frågor och jag kände mig 100% trygg under hela resans gång. Kan inte göra annat än att varmt rekommendera Ann, en fantastiskt kompetent, trygg och varm mäklare! Läs mer
    2018-12-09 Ann E svarar Sofie T
    Tusen tack Sofie! Jag är så glad att du är nöjd med min service och försäljningen! :)

Erik Ragnar Mattias Å skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket engagerad och förtroendeingivande. Man kände sig lugn under hela processen som säljare. Läs mer

Anne-Marie E skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt en 2.a. En bra. Mäklare som jag har haft kontakt med i flera år.
    Förväntningen var att få lägenheten såld till rätt pris och det gick bra.
    Allt var OK!!! Läs mer

Jessica M skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2018-12-05

Anneli A skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt en bostadsrätt
    Mäklaren hade ett trevligt bemötande och gav svar på de frågor jag hade Läs mer
  • 2018-11-30

Johan W skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är en otrolig duktig mäklare och är både professionell och förtroendeingivande i sin roll. Detta gör att både köpare och säljare kan känna sig trygga genom hela processen. Alltid tillgänglig över både telefon och mail och tog sig tålmodigt tid att svara på frågor. Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Annika Madeleine B

2018-11-19

Annika Madeleine B skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    När jag skulle välja mäklare då mitt hus skulle säljas var det viktigt för mig att kunna ha en öppen, ärlig och enkel dialog och det lyckades Niklas med på alla sätt. Försäljningen var förenad med många utmanande känslor och då var det skönt att kunna släppa en hel del av ansvaret på en trygg och lugn person som Niklas. Mitt önskemål till mäklaren var att göra hela ’resan’ mer energifylld än tung och precis så blev det. Niklas hade förmågan att göra stora beslut enklare och mindre och jag kan bara tacka för alla skratt på vägen. Läs mer
  • 2018-11-13

Tommy Erik S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lite dålig återkoppling vid några tillfällen. Mycket trevlig och korekt. Läs mer
  • 2018-11-12

Stefan H skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Niklas har agerat helt korrekt och snabbt vårt ärende med försäljning av en bostadrätt i Vallentuna. Jag har inget att klaga på. Sätter dock ej högsta betyg då uppdraget genomfördes på så kort tid att jag inte anser mig ha tillräckligt med erfarenhet hur Niklas generellt agerar Läs mer
  • 2018-11-06

Izabela B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag kan rekommendera Eric Runbäck som mäklare! Han är kunnig, driven, positiv, återkopplar snabbt. Kände mig trygg vid försäljningen av huset. Läs mer
  • 2018-11-02

Daniel J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt. Bra bemött. Hjälpsam och lugn Läs mer
  • 2018-10-31

Hans A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Fick ett väldigt förtroende för honom direkt, proffsig i sitt yrke lungn metodisk .Alltså väldigt duktig mäklare som alltid hör av sig till kunden.Med vänlig hälsning Hans Andersson Läs mer
  • 2018-10-30

Eva J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra och trevlig, stannade kvar för visning efter angiven tid så jag kunde få se lägenheten en snabbis innan affär. Läs mer
  • 2018-10-15

Iurii T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har köpt ett kjedjhus i Vallentuna. Erik var jätte snäll och hjälpte med allt. Det var trevligt att jobba med honom. Läs mer
  • 2018-10-08

Ankie H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi sålde vår villa i Bällsta när marknaden var ganska trög men är väldigt nöjda tack vare att Eric la ner mycket tid och stort engagemang i vår försäljning. Fantastisk på att återkoppla när vi sökte honom och alltid lika trevlig i sitt bemötande! Läs mer
  • 2018-09-27

Eva B skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lövsättra fritidshus. Mäklaren mycket lyhörd och duktig. Vi är helt nöjda med Anne. Vänligen Eva Björk Läs mer
  • 2018-09-26

Vincent V skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna