Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna torg 4D, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till Vallentuna, en växande kommun i Stockholms norra delar. Här har du vacker och naturskön omgivning, massor av lokala restauranger och caféer men kan samtidigt nå Stockholm med både Roslagsbanan och bussar. Vi på Fastighetsbyrån har kontor mitt i centrum på Tuna Torg 4D.

Vi är Stockholms och Sveriges största kedja! Vi leder dig genom alla steg som finns i bostadsaffären och ser till att den går smidigt till. Om du anlitar oss får du mäklare med ett stort engagemang. Vi sätter alltid kundnöjdheten först. Välkommen!

Läs vad 518 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vallentuna

• 2020-08-28

Eva Ö skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet. Mäklaren var toppen han gav ett mycket posetift in tryck lätt att prata med och mycket bra information. Vi kan varmt rekommendera mäklaren Niklas Hedin varma hälsningar 👍💐 Läs mer
  • 2020-08-17

Lars S skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt vår villa i Lindholmen via fastighetsbyrån i Vallentuna.
    Vår kontakt där blev Niklas Hedin som bemötte oss på ett lugnt och förtroendeingivande sätt.
    Vi har gjort stora renoveringar på vår fastighet, och antog att den borde vara ett attraktivt objekt.
    Detta underströks av Niklas, men utan att för den skull skapa några falska förhoppningar hos oss om "fantasipriser".
    Detta upplevde vi som kunder, mycket sakligt och proffsigt agerande.
    Niklas har med råge uppfyllt dom förväntningar som vi tycker man bör ställa på en fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-08-15

Katarina F skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Niklas har hjälpt oss att sälja vårt hus. Vi är jättenöjda och har blivit proffsigt och trevligt bemötta. De förväntningar vi hade, infriades. Vi har känt oss trygga och jättenöjda med Niklas under hela processen, och kommer absolut att rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-08-12

Irene J skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi är nöjda har haft en mycket bra kontakt med Niklas. Läs mer
  • 2020-08-11

Gustaf S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lugn och trygg mäklare som var mån om att även jag som köpare fick en bra upplevelse och köp. Läs mer
  • 2020-08-08

Kimmo M skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Niklas skötte försäljningen av vårt fritidshus på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-29

Jessica J skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag köpte en villa av Ann och allt gick smidigt och bra. Hon är lätt att få tag på och återkopplar snabbt.
    Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    Ann E gillar detta
  • 2020-07-13

Nicklas M skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric hjälpte oss sälja vårt hus.
    Efter väldigt dålig erfarenhet från tidigare mäklare kom vi i kontakt med Eric.
    Huset var sålt på 2 veckor.

Proffsigt bemötandet, engagemang, punktlighet samt lyhörd tycker jag är ord som beskriver Eric väl.

Kommer absolut använda mig av Eric igen.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Maria L

2020-07-07

Maria L skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Påläst och rutinerad, snabb och effektiv! Läs mer
  • 2020-06-30

Johan L skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Flexibel och kunnig. Försäljningen överträffade våra förväntningar på både pris och snabbhet. Läs mer
  • 2020-06-25

Mengqiu Z skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    My boyfriend and I bought a summer cottage and Mr. Erik Laggar handled our case. He is professional and well-organized. The entire buying experience was smooth and pleasant! Läs mer
  • 2020-06-25

Ricond skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Väldigt nöjd med Eric, kan verkligen rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Lidia B

2020-06-18

Lidia B skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har både sålt och köpt lägenhet genom Niklas.
    Han är lugn, professionell och lyhörd för kundens önskemål/förslag.
    Jag är nöjd med Niklas insats Läs mer
  • 2020-06-16

Jalil T skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    We bought a summer house and Erik helped us with the arrangement.

The experience was very positive. Few examples: he did a great job with the translation to English. He explained the procedure and contract terms very well. He answered questions with care.

We recommend him :) Läs mer
  • 2020-06-14

Eva L skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har köpt en lägenhet.
    Niklas hade ett trevligt sätt och ett vänligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-12

Louise P skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har köpt en villa där Eric var mäklare. Intrycket av honom var så pass bar att vi valde honom till vår egen mäklare när vi sålde Bostadsrätten.

Eric har varit mycket professionell i sitt bemötande både när vi hade rollen som köpare och när vi var säljare. Han återkom på tider han hade sagt och redogjorde för varje nytt läge på ett lugnt och tydligt sätt.

Vi vill varmt rekommendera Eric som mäklare och det har varit ett nöje att samarbeta med honom! Läs mer
  • 2020-06-10

Marcus T skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mäklaren bytte jobb under tiden, vilket gjorde det svårare. Fanns ingen möjlighet att använda digitala verktyg, vare sig för visning eller kontrakt skrivning. Säljarna var knepiga också, och kändes inte som att mäklarna brydde sig allt för mycket om mig som köpare utan enbart brydde sig om säljarna. Läs mer
  • Mia K

2020-06-03

Mia K skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Niklas har varit proffsig och han känner väl området och det ger en trygghet. Han har hjälp mig med alla frågor och gjort att affären har gått smidigt. Läs mer
  • 2020-05-27

Edin M skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Genuin och hjälpsam mäklare! En bostadsaffär som gick utan några komplikationer för vår del tack vare Erik! Läs mer
  • 2020-05-26

Clas V skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi anlitade Niklas för att få hjälp med att sälja vårt kedjehus i Lindholmen, vilket han skötte på ett föredömligt sätt. Kontakten med Niklas har varit trygg och han har alltid varit lättillgänglig och hållit oss uppdaterade genom hela processen.
    Extra plus för att han även gjorde sig tillgänglig en fredagskväll i samband med snabba puckar när det drog ihop sig till kontraktskrivning. Läs mer
  • 2020-05-18

Pehr E skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi sålde vår villa i Vallentuna med hjälp av Niklas på fastighetsbyrån. Han är en klassisk erfaren mäklare som har mycket goda kunskaper om byggnadsteknik och andra väsentliga parametrar som är viktiga för att inge förtroende som mäklare. Han är en kille att lita på. Det bästa med Niklas är att han har högt fokus på att alla parter ska bli nöjda. Han är neutral och seriös! Läs mer
  • 2020-05-07

Monica M skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Proffsig, hjälpsam, alltid med leende. Säljer ditt hem som han skulle sälja sitt eget. Varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2020-05-06

Stefan N skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    En mäklare med ett bra koncept för både köpare och säljare. Ett varmt och ärligt bemötande och återkoppling kontinuerligt från start till mål. Läs mer
    2020-05-06 Ann E svarar Stefan N
    Tusen tack Stefan! Det är precis det jag brinner för att alla parter ska bli omhändertagna.
  • 2020-05-04

Johan S skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra att ha att göra med, inga konstigheter. Saklig, kunnig och vettig. Har sålt ett radhus. Läs mer
  • 2020-05-02

Per L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Inför försäljningen av vår fastighet drev vi en ambitiös och rätt tuff urvalsprocess av Vallentunas mäklare, där Eric hamnade i topp. Vi valde honom för hans unika kombination av: Lugn OCH Driv, Lyhördhet och Engagemang, Kompetens o kunnande, Charm och Sociala kompetens.
    Vi är rätt övertygade om att vi inte fått huset sålt till det aktuella priset MITT I CORONAPANDEMINs epicentrum och med en attraktiv arvodesmodell utan just Erics uppsättning av egenskaper.

Om vi ska sälja igen så väljer vi Eric igen, alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2020-04-23

Cecilia B skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har i samband med separation köpt ett renoveringsobjekt av ett dödsbo. Att köpa bostad är en stor affär och det är så mycket att tänka på. Men Ann har varit engagerad, lättillgänglig, sympatisk, hjälpsam, trevlig och ett stort stöd för mig!

Hon har (tyvärr) även fått hjälpa till med lite strul efter tillträdet, men det har hon gjort, och hon har visat stort tålamod med oss i denna process, vilket jag är oerhört tacksam över!

Jag har bara gott att säga om Ann och hennes arbete och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-04-23 Ann E svarar Cecilia B
    Tack snälla Cecilia! Du har också haft ett stort tålamod gentemot föreningen. Jag är säker på att du kommer att stormtrivas i din nya bostad!
  • 2020-04-18

Besarta G skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra mäklare som lyssnar på sina kunder! Läs mer
  • 2020-04-10

Maria K skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag köpte en bostadsrätt, Under hela processen upplever jag att Erik har haft ett trevligt bemötande. Han har funnits tillgänglig om jag haft frågor eller funderingar. Läs mer
  • 2020-04-06

Gunnhildur G skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har köpt bostadsrätt och fick bra hjälp av Erik. Professional och tillgänglig. Läs mer
  • 2020-04-04

Jean A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Suveränt, smidigt och helt nöjd Läs mer
  • 2020-03-26

Anne-charlotte Maria B skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Duktig, kunnig, pålitlig, trevlig och ordningsam.

Har allt som en bra mäklare ska ha! Läs mer
    2020-03-26 Ann E svarar Anne-charlotte Maria B
    Tack snälla för dina fina rekommendationer! Det värmer verkligen!
  • 2020-03-26

Krister T skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt och sålt bostad genom Niklas Hedin.
    Niklas förmedlar en bra dialog och stämning mellan köpare och säljare vilket bidrog till att vi kunde köpa/sälja bostad innan visningsdatum. Vi är mycket nöjda med Niklas lugna och sakliga information genom hela processen vilket bidrog till att våra förväntningar klart överträffades. Vi kan "varmt" rekomendera Niklas som mäklare till din fastighetsaffär. Läs mer
  • 2020-03-16

Annika H skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjda från början till slut med försäljningen av vårat radhus. Bara positiva ord att säga om denna mycket engagerade mäklare. Läs mer
  • 2020-03-09

Lidice V skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har sålt min bostdasrätt genom Fastighetsbyrån i Vallentuna.

Proffsigt bemötande av Eric Runbäck. Vi planerade vår försäljning långt innan och hade ett schema att gå på: allt ifrån fotografering, förslag på inredning, eventuella förhandsvisningar och slutligen visningar. Eric är väldigt duktig på att återkoppla i god tid, vi hade en tydlig dialog om våra möjligheter och förväntningar som han har överträffat.

Önskar du en tydlig kommunikation, en bra återkoppling i god tid och ett realistiskt marknadsanpassat pris/värde på din bostad kontakta Fastighetsbyrån i Vallentuna. Super duktiga och proffsiga!! Rekommenderar dem alla gånger! Läs mer
  • 2020-03-01

Niclas P skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Niklas Hedin skötte försäljningen av vår villa på ett mycket professionellt och smidigt sätt. Hanteringen av affären motsvarade till fullo våra höga förväntningar vilket även kan sägas om det slutliga försäljningspriset. Villan såldes dessutom på mycket kort tid. Niklas var under hela säljprocessen mycket lätt att få tag på vid eventuella frågor och funderingar. Läs mer
  • 2020-03-01

Martin N skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köp av bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och snabba svar på telefon mm.
    Saklig och enkel att ha att göra med, lugnt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-25

Patrik T skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig att ha och göra med, smidig och bra försäljning. Bra vägledning och förklaringar vid frågetecken Läs mer
  • 2020-02-23

Jens H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har gjort ett väldigt bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Han är ödmjuk och lade upp en bra strategi för att få bästa möjliga resultat. Han levde verkligen upp till mina förväntningar om en smidig process. Sammantaget är jag väldigt nöjd med Erics agerande. Läs mer
  • 2020-02-20

Karl-erik L skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt en villa.
    Mycket bra i alla avseende Läs mer
  • Jakob B

2020-02-20

Jakob B skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi köpte hus i Lindholmen.

Ann är proffsig, tydlig och snabb i sin kommunikation.

Vi är mkt nöjda. Läs mer
    2020-02-20 Ann E svarar Jakob B
    Tusen tack för dina varma ord! Det betyder verkligen mycket för mig.
    Lycka till i ert nya fina boende.
  • 2020-02-19

Anna R skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Tydlig, trevlig och hjälpsam med mitt köp av bostadsrätt Läs mer
  • 2020-02-17

Mikael S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har alltid varit lätt att samarbeta med och har varit bra på att stötta oss i säljprocessen. Eric har motsvarat alla förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-11

Filip S skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från början till slut. Hjälpsam och väldigt enkel att ha att göra med genom hela affären. Erika är grym! Läs mer
  • 2020-02-07

Ove E skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt brf
    Erika är proffsig i alla avseenden.
    Kunnig
    Bra bemötande
    Har uppfyllt våra förväntningar
    Trevlig
    Snabb Läs mer
  • 2020-02-06

Hamed K skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt villa i Vallentuna, väldigt professionellt bemötande och utmärkt service. Läs mer
  • 2020-02-01

Peter B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har sålt vår villa i Vallentuna. Ända sedan Erik besökte oss första gången har han uppträtt mycket korrekt, omgående svarat på våra frågor och undringar samt följt den plan vi gjorde tillsammans. En mycket bra mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-01-24

Jesper K skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Väldigt engagerad och effektiv! Oerhört hjälpsam. Läs mer
  • 2020-01-22

Viviane L skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    En super bra mäklare 🙏🥂 han gjorde sitt jobba som anna ska göra Läs mer
  • 2020-01-20

Erik J skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Han hjälpte till att sälja nuvarande bostad och hjälper till med att hitta ny bostad. Snabbt enkelt pålitligt. Läs mer
  • 2020-01-15

Anatoliy S skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har köpt en lägenhet, mäklare var trevlig och hjälpsam, Läs mer

Tuna torg 4D, 186 31 Vallentuna