Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna torg 4D, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till Vallentuna, en växande kommun i Stockholms norra delar. Här har du vacker och naturskön omgivning, massor av lokala restauranger och caféer men kan samtidigt nå Stockholm med både Roslagsbanan och bussar. Vi på Fastighetsbyrån har kontor mitt i centrum på Tuna Torg 4D.

Vi är Stockholms och Sveriges största kedja! Vi leder dig genom alla steg som finns i bostadsaffären och ser till att den går smidigt till. Om du anlitar oss får du mäklare med ett stort engagemang. Vi sätter alltid kundnöjdheten först. Välkommen!

Läs vad 513 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vallentuna

• 2020-02-11

Filip S skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från början till slut. Hjälpsam och väldigt enkel att ha att göra med genom hela affären. Erika är grym! Läs mer
  • 2020-02-10

Lena E skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi sålde en lägenhet och är nöjda med Erica. Läs mer
  • 2020-02-07

Ove E skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt brf
    Erika är proffsig i alla avseenden.
    Kunnig
    Bra bemötande
    Har uppfyllt våra förväntningar
    Trevlig
    Snabb Läs mer
  • 2020-02-06

Hamed K skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt villa i Vallentuna, väldigt professionellt bemötande och utmärkt service. Läs mer
  • 2020-02-03

Mats F skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har haft kontakt ca 2 år där jag har varit ambivalent i min inställning till att sälja.
    Erica har hela tiden varit pålitlig diskret inväntade. Bestämd om det behövdes.
    Jag är nöjd med Ericas insats. Läs mer
  • 2020-02-01

Peter B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har sålt vår villa i Vallentuna. Ända sedan Erik besökte oss första gången har han uppträtt mycket korrekt, omgående svarat på våra frågor och undringar samt följt den plan vi gjorde tillsammans. En mycket bra mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-01-24

Jesper K skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Väldigt engagerad och effektiv! Oerhört hjälpsam. Läs mer
  • 2020-01-22

Viviane L skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    En super bra mäklare 🙏🥂 han gjorde sitt jobba som anna ska göra Läs mer
  • 2020-01-21

Peter K skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erica sålde vår bostadsrätt i Vallentuna och gjorde ett utmärkt jobb från start till mål!
    Erica har under försäljningen hålls oss väl informerade och aktivt tagit fram intressenter för bostaden.
    Vidare har vi också fått värdefull hjälp i vårt köp av ny bostad, genom att få stöd och råd från Erica kring nya boenden som vi tittat på.
    Vår upplevelse av försäljningen har varit mycket positiv och kan bara rekommendera Erica och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2020-01-20

Erik J skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Han hjälpte till att sälja nuvarande bostad och hjälper till med att hitta ny bostad. Snabbt enkelt pålitligt. Läs mer
  • 2020-01-18

Peter I skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    After meeting most of the real estate agencies, we chose for Erica because of her detailed explanation and drive to sell our apartment for the amount we wanted.
    The go-to-market process went seamless because of her help and clear strategy.
    In the end we sold apartment to the right buyer, for the right price without stress or problems.
    Thank you Erica for helping us sell and making the process so easy! Läs mer
  • 2020-01-17

Maria K skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erica sålde vårt bostadsrättsparhus och vi fick mycket bra kontakt med henne. Vi fick det väntade priset på huset och vi fick uppfattningen att Erica jobbade hårt för att få fram spekulanter. Erica svarade alltid snabbt och väl på våra frågor och hon gjorde allt man väntar sig av en mäklare. Prisvärd och trevlig! Läs mer
  • 2020-01-15

Anatoliy S skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har köpt en lägenhet, mäklare var trevlig och hjälpsam, Läs mer
  • 2020-01-13

Kerstin B skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag tyckte att det var fantastisk mäklare. Snabb, effektiv, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-01-11

Kerstin B skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag vill ge all eloge till vår underbara fantastiska mäklare Erika. Bra förklaringar, noggrann effektiv. Många fina återkopplingar. Ej stressad. Utger ett behagligt lugn. Vill varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-01-06

Hans Roger Wilhelm B skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hon har varit mycket bra hjälp vid fototagning av huset och vid försäljningen.
    Glad trevlig sakkunnig

Roger o Monica Läs mer
  • 2019-12-22

Monica G skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erica är Engagerad, personlig och hjälpsam! Hon kan sin sak, är tydlig och påläst.
    Motsvarar min förväntan med råge. Story tack! Läs mer
  • 2019-12-14

Mattias F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra kommunikation och information, bra känsla värdering mot slutligt pris, rekommenderas Läs mer
  • 2019-12-09

Mara Annehilde B skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt en villa med hjälp av Ann. Hon var respektfull och trevlig. Övertygade oss med mycket kunskap om marknaden och hennes professionalitet. Hon svarade snabbt på alla frågor vi hade och som dykt upp under säljningsprocessen. Läs mer
    2019-12-09 Ann E svarar Mara Annehilde B
    Tusen tack för dina fina rekommendationer Mara! Jag önskar dig och din familj en härlig sista jul i er villa!
  • 2019-12-09

Malin L skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Niklas är väldigt hjälpsam. Min lägenhet blev såld väldigt snabbt! Läs mer
  • 2019-12-08

Oscar S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpte en bostad och blev i alla skeden bra bemött av Eric, väl påläst och reko.

När jag skall sälja en bostad i framtiden hoppas jag att Eric finns kvar i branschen. Läs mer
  • Oscar Valentin G

2019-12-03

Oscar Valentin G skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålde ett studiohus (bostadsrätt) genom Eric. Det var första gången en sådan bostad såldes i Vallentuna om man räknar bort nyproduktion. Eric skötte det fantastiskt. Han var kreativ och skötte försäljningen väldigt snyggt. Eric höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände och vad planen framåt var. Läs mer
  • 2019-12-03

Madelaine P skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi köpte ett hus. Jag tycker att mäklaren var tydlig och mån om både säljare och köpare. Hon var lätt att prata med och väldigt trevlig. Vi är väldigt nöjda med både mäklare, säljare och huset. Läs mer
    2019-12-03 Ann E svarar Madelaine P
    Vad roligt att ni var nöjda med allt! Lycka till i ert fina hus!
  • 2019-12-02

Kristina A skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt Svampskogsvägen 16. Kändes som en kompetent, kunnig mäklare, med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Natalia Katarzyna B

2019-11-30

Natalia Katarzyna B skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har kommit i kontakt med Erika i samband med lägenhetsutvärdering inför framtida försäljning. Redan från början har Erika gjort ett väldigt proffesionellt intryck. Tydlig och informativ, vilket är enormt viktigt oavsett om man säljer eller köper en fastighet! Erikas bemötande av kund är helt exemplarisk! Lagom mycket av allt: varm och trevlig samtidigt kunnig och saklig! Läs mer
  • Ann-Sofie S

2019-11-28

Ann-Sofie S skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt via Erica och fått superservice! Erica är hängiven och erfaren. Hon har koll på området och lyhörd över vad vi tyckt och tänkt. Erica har verkligen levt upp till våra förväntningar, vi är helt nöjda.Hon är snabb med återkoppling och finns alltid till hands. Läs mer
  • 2019-11-26

Lillemor F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt fastighet
    Bra bemött Eric är väldigt lugn och saklig
    Eric jobbade för att vi skulle få en bra försäljning
    Visningar plus en bra närvaro
    Vi är nöjda med Eric

Så klart vi skulle vilja haft mer betalt men vi är nöjda slippa oro över jul då vi flyttar in i nytt februari 2020.
    Vi säger Tack Eric Läs mer
  • 2019-11-26

Lena G skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt bostad med hjälp av Eric och Fastisghetsbyrån. En personligare och trevligare mäklare går nog inte att hitta. Han underlättade min affär och att köpa bostad blev bara en positiv upplevelse. TACK!
    /Lena m. familj Läs mer
  • 2019-11-25

Joakim E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande. Levde upp till de flesta förväntningar. Dock besviken att han inte kunde ta fram planritning på lägenheten med mått, samt att vi fick kontakta säljaren vid ett par tillfällen istället för att han gjorde det. Läs mer
  • 2019-11-22

Patric H skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Väldigt proffsig och hela tiden snabb återkoppling på frågor och funderingar. Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-11-22 Ann E svarar Patric H
    Tack Patric, det värmer. Jag åkte förbi er fina bostad idag:)
  • 2019-11-19

Jing W skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erica is responsible and professional. Always patient and very helpful with all kind of questions. Definitely recommend her for further opportunities. Läs mer
  • 2019-11-17

Andreas Pettersson B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Smidig, snabb, flexibel, okomplicerad, vänlig Läs mer
  • 2019-11-17

Alexander M skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi sålde vår bostad via Erika.
    Hon var en toppenmäklare som engagerade sig och hjälpte oss mer än vad vi kunnat förvänta oss i både vår köpprocess och försäljningen av vår bostad.
    Erika är professionell och hon sålde vår bostad innan den låg ute till försäljning tack vare att hon hittade potentiella köpare som ville komma och titta i förväg.

Vi vill ge Erika det högsta betyget och rekommenderar verkligen henne till andra som ska sälja och köpa! Läs mer
  • 2019-11-09

Claes C skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erica trevlig och profesionell och försäljningen gick smidigt. Läs mer
  • 2019-11-07

Sebastian K skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt posetivt och bra bemött av Niklas från visning till all hjälp och tips under köpe processen. Jag hade inga förväntningar innan men blev väldigt posetivt överraskad. Sammanfattningsvis så rekommenderar jag gärna Niklas då han är mycket kunnig trevlig och mycket tillmötesgående från allt till vanliga frågor till att tipsa om lösningar med tex bank. Läs mer
  • Oscar Valentin G

2019-10-28

Oscar Valentin G skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionell och tydlig. Rekommenderar starkt Läs mer
  • 2019-10-24

Olof T skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är mycket kompetent, har koll, återkopplar direkt, har bra framdrift utan krångel, är supernöjd med hela affären!!! Läs mer
  • 2019-10-24

Mikael S skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt ett hus. Bra bemött. Jag är nöjd med affären.
    Allt är inte klart med kontakten med mäklaren men jag hoppas att allt fortsätter lika bra. Läs mer
    2019-10-24 Ann E svarar Mikael S
    Det stämmer, vi har lite kvar jobb att göra innan köparen flyttar in i det fina huset. :)
  • 2019-10-23

Cecilia T skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Ann. Ann är mycket proffsig och kunnig. Vi kände oss väldigt trygga genom hela försäljningen och är extremt nöjda med slutresultatet. Stort tack Ann! Läs mer
    2019-10-24 Ann E svarar Cecilia T
    Stort tack själv Cecilia, det var ett bra samarbete! Vi ses,
  • 2019-10-21

Helene L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lugn stabil pålitligt och trevlig! Läs mer
  • 2019-10-16

Hanna E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag kan varmt rekommendera Eric! Jag tycker det har varit ett enkelt samarbete. Eric har varit tydlig, professionell och drivande under hela processen och dessutom är han väldigt trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-10-15

Claes Fredrik W skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig, professionell. Snabb och bra återkoppling. Läs mer
  • 2019-10-10

Ankie H skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig, kunnig, hjälpsam, alltid tillgänglig eller återkom inom kort. Läs mer
    2019-10-11 Ann E svarar Ankie H
    Anki du är en trevlig och härlig person! Tack för dina rekommendationer och varmt lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-10-03

Juan Carlos D skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har köpt en 3a, mäklaren var mycket professionellt och hjälpsam vid visningen. Även under affären.
    Tillgänglig , kunnig, hjälpsam.
    Min upplevelse var utmärkt, Erica presenterade lägenheten på en mycket professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-10-02

Marcus R skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpte en lägenhet. Tyckte allt gick bra, bra bemötande osv. Läs mer
  • 2019-09-30

Anna R skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag/vi har köpt en lägenhet på Fritzbergsvägen av Erica Skoglund. Erica är trevlig, kunnig och engagerad. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-09-27

Berit W skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag hade vid ett tidigare tillfälle tagit kontakt med Fastighetsbyrån för värdering av bostaden men kände mig inte klar för försäljning. Efter sommaren tog Niklas kontakt med mig och då var jag redo för försäljning.
    Han hade ett förtroende ingivande,lugnt och bemötande sätt.
    Allt fungerade bra med marknadsföring och visning av huset. Intresserade husspekulanter blev många och ett köpekontrakt kunde skrivas.
    Jag är väldigt nöjd med Niklas som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-25

Stevo H skrev om Erica Skoglund en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålde en bostadsrätt 2019 med hjälp av Erica. Bra och tydlig kommunikation hela vägen. Uppfyllde mina förväntningar av hur en försäljning ska gå till. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-09-24

Jonas J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpte en villa före visning och allt gick normalt Läs mer
  • 2019-09-22

Anna-Stina E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Toppenbra! helt enkelt. Mycket hjälpsam och trevlig på alla sätt och vis. Mycket trevligt bemötande. Jag har inget att klaga på. Läs mer

Tuna torg 4D, 186 31 Vallentuna