Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vallentuna

Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna torg 4D, 186 23 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till Vallentuna, en växande kommun i Stockholms norra delar. Här har du vacker och naturskön omgivning, massor av lokala restauranger och caféer men kan samtidigt nå Stockholm med både Roslagsbanan och bussar. Vi på Fastighetsbyrån har kontor mitt i centrum på Tuna Torg 4D.

Vi är Stockholms och Sveriges största kedja! Vi leder dig genom alla steg som finns i bostadsaffären och ser till att den går smidigt till. Om du anlitar oss får du mäklare med ett stort engagemang. Vi sätter alltid kundnöjdheten först. Välkommen!

Läs vad 342 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vallentuna

• Moa L
    Moa L skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi anlitade Eric Runbäck på rekommendation och är mycket nöjda med det.
    Eric är lugn, positiv, tillgänglig och engagerad.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig bemötande och ordning och reda.

Det som eventuellt var lite sådär var vid slutförandet av köpet var att vi fick knöla ihop oss vid ett litet bord vid ingången.
    Borden, rummen kanske ej är bokningsbara..
    Det har nog inte med personen att fråga att göra men ville nämna detta.
  • Sabina H
    Sabina H skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra och professionellt bemötande, snabb feedback under budgivning/kontraktskrivning och tillträde.
  • Marjatta G
    Marjatta G skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi fick jättebra bemötande av Erik Laggar , proffsigt, lyhört och väldigt trevligt hela tiden. Rekommenderar gärna honom . Marjatta Grönqvist
  • Emily R
    Emily R skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik Lagger är en toppen mäklare! Utan att försöka sälja på överpris säljer han toppen lägeneheter för ett rimligt och bra pris. Affären gick super och vi fick flytta in tidigare pga utmärkt kommunikation mellan Erik och säljaren!
  • Jannica S
    Jannica S skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Kunnig mäklare som gör sitt yttersta och lite till. Många bollar i luften är inget problem för Erik.
  • Per B
    Per B skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag fick direkt ett snabbt och proffsigt bemötande. Erik är trevlig och gör ett bra arbete. Han har en god känsla för rättvisa och ger ett bra intryck som är väldigt viktig vid visning m.m. Jag kan rekommendera honom.
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi är mycket nöjda med Eric. Hans erfarenhet och positiva bemötande gjorde vår bostadsaffär trygg och smidig.
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jätte nöjd! Otroligt lätt att ha att göra med. Snabb återkoppling på allt. Fick ett mycket ödmjukt och trevligt intryck av Eric. Allt gick väldigt smidigt. Rekommenderar verkligen!!
  • Anna F
    Anna F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevligt och professionellt bemötande. Kontinuerliga uppdateringar under hela processen. Motsvarade väl mina förväntningar.
  • Pelle C
    Pelle C skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket kunnig och förtroendeingivande! Eric hjälpte mig att sälja huset med bravur trots en stillastående marknad just nu. Jag har stort förtroende för Eric och känner mig helt trygg med hela husaffären han hållit i. Stort tack!
  • Anneli F
    Anneli F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik får högsta betyg av oss och lite till. Vi kände att han kände av oss hur vi ville ha det. Han tog oss på allvar. Har tog sig tid, han lyssnade m.m. Han uppfyllde verkligen våra förväntningar.

Kan med det varmaste rekommendera honom vidare.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra , rak och enkel att ha å göra med
  • Ingrid U
    Ingrid U skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har hela tiden fått ett positivt bemötande. Det har också getts tydlig information och varit tät kontakt genom hela processen.
    Erik Laggars får högsta möjliga betyg.
  • Rune E
    Rune E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Då jag själv till stora delar av mitt liv försörjt mig inom säljyrket är jag nästan sjukligt kritisk mot hur alla säljare jag har kontakt med beter sig! Vi första kontakten med Erik hade jag inte bokat något möte utan jag dök bara upp! Men han lade allt annat åt sidan och ängnade sin tid åt mitt ärende han följde också direkt med till lägenheten som skulle säljas, där berättade han om sitt upplägg av affären, så kag tyckte lät rimligt. Han ställde upp bra med enskilda visningar och han informerade mig hela tiden om läget. När avtal skulle skrivas med nya ägaren var Erik påläst och alla papper var i bra ordning. Så summan av kardemumma är att jag är mycket nöjd med Eriks insats.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionellt, seriöst och effektivt!
    Ann E gillar detta
  • Patricia G
    Patricia G skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik was nice and kind all Through the process! He helped us a lot and was always available when we needed his help! He is trustworthy and very professional! We are extremely happy with him!
  • Eva N
    Eva N skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd med Erik Laggar som mäklare. Trevligt och kompetent bemötande. Han var lätt att få kontakt med och man fick svar på frågor och funderingar.Svarade alltid snabbt på e-post. En mäklare som jag verkligen rekommenderar
  • Ulla D
    Ulla D skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik skall ni vara rädda om. han är en fantastiskt trevlig person mycket hjälpsam och gör ett jättebra jobb Jag kan bara ge Erik bästa betyg dubbelt upp.
  • Michaela D
    Michaela D skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig och proffsig mäklare! 👌🏽Kommer absolut välja Erik vid nästa försäljningen. 😊
  • Sara J
    Sara J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är fantastiskt duktig på sitt jobb! Vi är så nöjda att vi valde honom! Han var tillgänglig både på telefon och mail och vi fick snabbt svar alla våra frågor. Han gjorde försäljningen snabbt och smidigt och gav oss verkligen en drömaffär.
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik ger ett seriöst och professionellt intryck. Detta är genomgående i hela försäljningsprocessen och Erik lever mycket väl upp till mina förväntningar. Kände mig trygg i Eriks händer genom hela förloppet.
  • Emma Å
    Emma Å skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Oerhört trevlig , lätt att förstå sig på även om jag aldrig sålt en bostad innan. Förklarade så alla förstod och man kände sig inte dum när man fråga saker
  • Agata  M
    Agata M skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik är mycket bra och duktig mäklare. Vi kan rekommendera honom.
    Tack Erik! Vi är jättenöjda!
  • Robin Ö
    Robin Ö skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik har varit mycket hjälpsam och tydlig under försäljningen av våran bostadsrätt.
    Vi rekommenderar Erik Laggar!
  • Anna G
    Anna G skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag köpte min lgh av Erik, och sålde den sedan med hjälp av honom. Lätt att få tag på, lätt att ha att göra med, oavsett vid försäljningen eller köpet.
  • Ekrem V
    Ekrem V skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik är lyhörd, proffesionell och väldigt ärlig. Det är viktigt för mig när jag väljer mäklare. Jag har haft många mäklare under åren, men erik är absolut mitt förstahandsval. rekommenderar varmt Erik om du vill göra en trygg affär.
  • Ann-sofi L
    Ann-sofi L skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra. Proffsig och tålmodig!
  • Peter I
    Peter I skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mkt bra & professionellt bemötande.
    Bra kommunikation & driv för att komma till avslut som gynnat oss som kund och säkerligen också Fastighetsbyrån.
    Vi är mkt nöjda med Eriks jobb och kommer rekommendera honom.
  • Viking L
    Viking L skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann Ernestam är fulländad. Representativ, allvetande, professionell, informativ + övriga positiva adjektiv på topp.. En stjärna i himlen och flera på jorden.
    2017-06-20 Ann E svarar Viking L
    Vad roligt att ni var nöjda med mitt mäklarjobb! Det betyder mest av allt i mitt yrkesliv. Ha nu en riktigt skön sommar!
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Fastighetsbyrån Vallentuna
    Väldigt tillmötesgående, mycket trevlig personal och fick mig att känna mig betydelsefull
    2017-06-15 Ann E svarar Ulf J
    Tack Ulf, du får oss också att känna att vi har gjort ett bra jobb och det värmer verkligen. Ha nu en riktig skön sommar!
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag är väldigt nöjd med Erik som mäklare. Erik visade på ett stort engagemang och presenterade ett bra och genomtänkt upplägg vid första mötet så valet mellan mäklare var lätt för min del. Erik har fått mig att känna mig delaktig och trygg igenom hela affären. Jag kan starkt rekommendera Erik till andra.

//Daniel A
  • Jimmy C
    Jimmy C skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric arbetade pragmatiskt och perfekt!
  • Elenore L
    Elenore L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Toppen från start till slut! Eric är närvarande och engagerad.
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är en skicklig mäklare! Jag är väldigt nöjd med min affär!
  • Cecilia O
    Cecilia O skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har fullt förtroende för Erik! Han är en grym mäklare och väldigt proffsig! Vi ser Erik som vårt självklara val vid värdering och om vi i framtiden kommer sälja vår fina lägenhet!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Riktigt bra, hängiven och kunnig. Ger 110% och kämpar för klienten. Skulle rekomendera honom till alla.
    2017-04-11 Eric R svarar Fredrik A
    Tack för bra förutsättningar! :)
  • Ernestas M
    Ernestas M skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hello
    I am happy to buy an apartment. I was surprised by the broker's work. Provide good information, answered all my questions.
  • Barbro Å
    Barbro Å skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik är en glad trevlig och förtroendeingivande mäklare. Vi kan varmt
    rekommendera honom.
    Barbro Å
  • Christina E
    Christina E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag är väldigt nöjd då vi fått en snabb återkoppling vid frågor, han var väl förberedd vid vårt möte samt trevligt bemötande.
  • Madeleine F
    Madeleine F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vänlig, tillmötesgående och anpassningsbar. Är alltid lätt att nå och få svar på alla de frågor som dyker upp längst vägen. Har en härlig och positiv inställning.
    2017-04-04 Eric R svarar Madeleine F
    Kul att det känns bra, säg till när du vill ha hjälp med deklarationen!
  • Maria H
    Maria H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi är mycket nöjda med Eric. Han hjälpte oss både att hitta ny bostad och sälja vår lägenhet. Allt gick snabbt och smidigt vilken underlättade vår livssituation.
    2017-04-04 Eric R svarar Maria H
    Tack Maria och Bengt, det var roligt att få hjälpa till!
  • Emelie Å
    Emelie Å skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har med ett trevligt och personligt bemötande visat ett stort engagemang i hela försäljningsprocessen av min bostad. Han är lyhörd och ärlig, och har god erfarenhet av läget i Vallentuna, och även bostadsmarknaden över lag. Jag är väldigt nöjd med Erics insats och kan varmt rekommendera honom åt andra!
    2017-04-04 Eric R svarar Emelie Å
    Tack för ett fint omdöme Emelie, vi syns på tillträdet!
  • Annika
    Annika skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik är precis så som en mäklare ska vara: engagerad, lyhörd, professionell. Samtidigt som han lyssnar in mig som säljare, har han full kontroll och smarta idéer och lösningar. Erik går in i säljprocessen till 200% och är tillgänglig dygnet runt!
  • Therese T
    Therese T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Alltid trevlig och återkopplar.
  • Claes P
    Claes P skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra samarbete! Tack för hjälpen och vi ses nästa gång jag ska flytta!
  • Chunhui
    Chunhui skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik is really nice and helped me a lot in buying and selling apartments!
  • Jakov S
    Jakov S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vid försäljning av min bostadsrättslägenhet anlitade jag Fastighetsbyrån i Vallentuna och fastighetsmäklare Eric Runbäck. Han visade en stor skicklighet, en imponerande lugn och ett fullt engagemang i sitt arbete.
    Som säljare var jag mycket nöjd och förstod genast att fastighetsaffären hamnade i rätta händer. Jag rekommenderar honom till alla som letar efter en skicklig och pålitlig fastighetsmäklare. Jakov S
    2017-03-01 Eric R svarar Jakov S
    Kul att du är nöjd med min insats Jakov!
  • Terje K
    Terje K skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är trygg, rak, målmedveten och en mycket kunnig mäklare, ett riktigt proffs.
    Vi har känt oss väl omhändertagna och rekommenderar henne med varm hand.
    STORT TACK ANN!
    2017-02-27 Ann E svarar Terje K
    Ett stort tack för mycket bra uppbackning under hela försäljningen. Era rekommendationer och fina ord värmer verkligen i vinterkylan!
  • Johan F
    Johan F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket proffesionell mäklare. Värderingen stämde nästan exakt med det som vi fick för huset. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera Eric.
    2017-02-27 Eric R svarar Johan F
    Tack för rekommendationen Johan!

Tuna torg 4D, 186 23 Vallentuna