Sofie Wiksborg

Sofie Wiksborg

Sofie Wiksborg är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Sofie Wiksborg har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Sofie Wiksborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofie Wiksborg har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

63 omdömen om Sofie Wiksborg

Sedan starten hos Reco 2021
Elin B
Köpte sitt hus med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Ekeby

Vi är väldigt nöjda! Sofie har varit påläst om objektet och kunnat svara på alla frågor vi haft. Varit tillgänglig för samtal och alltid trevlig. Stort tack!

Mona M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Södra Haga

Sofie har ett väldigt trevligt bemötande, hon upplevs både professionell vilket skapar trygghet, men också lugn och vänskaplig. Vi uppskattade verkligen att vi fick god tid på oss att själva känna in lägenheten. Sofie fanns där när vi ställde frågor och upplevdes aldrig ”pushig”. Hon gav ett säkert intryck och det gjorde att vi kände oss väldigt trygga i vår affär. När vi hade frågor var hon snabb med återkoppling. Hela affären kändes väldigt trygg och det var en rolig upplevelse! Supermäklare!

Helene S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Ekeby

Superduktig mäklare! Trevlig, lyhörd, väldigt proffsig och bra på sitt jobb! Kan inte vara nöjdare!

Michael N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Södra Haga

Mycket bra erfarenhet av Sofie. Professionell, glad, trevlig och alltid tillgänglig för uppdateringar samt mycket bra kommunikation genom hela säljprocessen, vilket var oerhört viktigt för mig.

Jennie E
Västergården

Proffsigt, smidigt, hjälpsamt och trevligt bemötande från början till slut!

Ylva Maria R
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Snapptuna

Så proffsig i alla lägen. Korrekt och trevlig. Tacksam för hennes arbete och insats.

Charlotte W
Köpte sitt hus med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Snapptuna

Bra bemötande. Lätt att kontakta och bra kommunikation.

Jan J
Södra Haga

Tålmodig och trevlig. Inte påflugen och för ivrig.

Mikael W
Centrum

Sofie är en extremt proffsig mäklare som sköter sina arbetsuppgifter galant och gör precis det man som kund förväntar sig! Hon är grymt snabb på att följa upp och återkoppla! Kan varmt rekommendera Sofie som mäklare!

Maria M
Centrum

Jag fick ett bra intryck. Hon var vänlig och verkade kunnig och insatt i objektet. Bra uppföljning efter visning och genomförande av affären. Ger ett seriösts och professionellt intryck.