Sofie Wiksborg

Sofie Wiksborg

Sofie Wiksborg är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Sofie Wiksborg har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Sofie Wiksborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofie Wiksborg har haft 0 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 4 Läs vad Sofie Wiksborg

• Anders S
    2021-12-10
    Sofie gjorde ett mycket bra jobb med att hjälpa mig att sälja min bostadsrätt. Ständiga uppdateringar och rådgivning genom hela processen. Allmänt väldigt behjälplig och lättillgänglig. Jag lyfte knappt ett finger då hon tog hand om det mesta. Rekommenderas skarpt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2021-12-09
    Sofie är trevlig, tillmötesgående och professionell. Hon tar sig tid med sina kunder och gör det lilla extra, besvarar alla frågor och är lösningsfokuserad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2021-12-08
    Jag har bara positiva saker att säga om Sofie: hon var/är väldigt tillmötesgående och noga med att allt ska vara rätt.
    Kan verkligen rekommendera denna fastighetsmäklare!
    Yvonne Ecj
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Solsta
    2021-12-07
    Professionellt bemötande
    Våra förväntningar var att vi skulle ha en snabb affär vilket vi fick