Niklas Hedin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 19 Läs vad Niklas Hedin

• Bo S köpte sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-05-28

Säby-Uthamra
    Pragmatisk och serviceminded.. Allt förlöpte smidigt! Läs mer
  • Marziyeh H sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-05-24

Åby Park
    Har sålt en lägenhet med honom. Nöjd från början till slut. Fick allt information som behövdes. Kunnig i sitt yrke, trevlig och hjälpsam.
    Stark rekommenderas. Läs mer
  • Salman sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-05-22

Åby Park
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Niklas. Utmärkt upplevelse! Professionell, hjälpsam och välorganiserad. Högt rekommenderad. Läs mer
  • Lena G
    Lena G sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-05-14

Uthamra/Uthamra strand
    Mycket nöjd från början till slut med försäljningen av mitt radhus tack vare mäklaren. Bara positiva ord att säga om denna mycket engagerade mäklare. Läs mer
  • Bo J
    Bo J köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-05-12

Centrum
    Saklig, kunnig och balanserad mäklare vid vårt köp av bostadsrätt. Läs mer
  • Lars-Åke A sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-05-05

Frösunda
    Kunnig dedikerad i försäljningen av mitt hus.
    Niklas hade ett mycket bra bemötande o han lyssnade på mina önskemål o tankar.
    Niklas levde mycket gott upp till mina förväntningar Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-04-05

Åby Ängar
    Köpt en 1:a i Vallentuna. Vi blev väldigt bra bemötta redan på visningen och kontakten med Niklas har efter det också varit toppen. Återkopplat bra och skött försäljningen utmärkt! Tack Niklas / Hanna Läs mer
  • Mona H sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-03-19

Östra Bällsta
    Jag vill varmt rekommendera Niklas på Fastighetsbyrån i Vallentuna till den som vill köpa eller sälja bostad i Vallentuna.
    Niklas är kunnig, engagerad och noggrann. Jag har fått bästa tänkbara hjälp i alla steg vid försäljningen av min villa i Vallentuna.
    MvH Mona Läs mer
  • Hanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-03-07

Södra Haga
    Är supernöjd med val av mäklare. Sålde min bostadsrätt på ett kick! Kunnig och lättsam utan krångel. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Alexandra F sålde sin bostad med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-02-21

Super med en mäklare som har en strategi och som lyssnade på mig som säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Eric Runbäck