Niklas Hedin

Niklas Hedin

Niklas Hedin är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Niklas Hedin har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Niklas Hedin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Hedin har haft 32 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 65 Läs vad Niklas Hedin

• Garns-ekskogen/brottby
    2021-09-19
    Trevlig, sakkunnig och problemfri
    10/10
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Centrum
    2021-09-17
    Niklas bemötte oss på ett professionellt, sakligt & tydligt men framför allt på ett enkelt jordnära sätt.
    • Garns-ekskogen/brottby
    2021-09-17
    Bra information och respektfullt bemötande, genom löpande återkoppling tills köpet var klart
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Centrum
    2021-09-17
    Trevligt bemötande, bra samarbete, bra information 😀 Kort sagt.. Högsta betyg!!!!!!!
    • Älgeby/brottby
    2021-08-20
    Jag är väldigt nöjd med hela uppdraget, som Niklas har skött på ett utomordentligt sätt.
    Han har informerat mig om allt etersom budgivningen pågick
    med sms och det var jag ju väldigt tacksam för.
    Det är ju inte varje dag jag säljer hus så han
    ingav mig trygghet dessutom gick det hela
    fort och smidigt.
    Niklas är en seriös och trygg mäklare tycker jag👍
    • Frösunda
    2021-06-12
    Trevlig, behjälplig och ärlig. Vårt köp kändes genuint rakt igenom. Rekommenderas!
    • Bällstaberg
    2021-06-10
    Professionell, trevlig, och lyhörd mäklare som arbetade för att få till en visning och köp enligt våra önskemål samt återkopplade skyndsamt under hela processen.
    • Älgeby/brottby
    2021-05-12
    Niklas hjälpte oss sälja vårt landställe i Älgeby, Vallentuna och har under hela tiden bemött oss på ett professionellt och tydligt sätt. Han har varit lätt att få kontakt med och har agerat rutinerat och alltid svarat kunnigt på alla våra frågor och funderingar.

Fotografering, framtagande av prospekt och all kontakt med presumtiva köpare har flutit på utan några som helst problem ända fram till kontraktsskrivning och vi kan inte göra annat än att rekommendera Niklas till andra som går i säljtankar.
    Stort tack Michael, det var kul att få hjälpa er. Niklas Hedin
    Lung , trevlig , kunnig och proffsig❤️
  • sålde en tomt med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Uthamra
    2021-04-03
    Niklas har tidigare värderat vårt hus och när vi skulle sälja en tomt var det självklart att vi valde honom. Han har ett proffesionellt förtroendeingivande bemötande utan att vara inställsam, mäklare vi tidigare varit i kontakt med har vi upplevt mer som säljare än ett stöd i försäljningen, nu känns det som att både vi som säljare och köparen kunnat avsluta affären på ett bra sätt.