Niklas Hedin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 31 Läs vad Niklas Hedin

• Krister T sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-03-26

Centrum
    Köpt och sålt bostad genom Niklas Hedin.
    Niklas förmedlar en bra dialog och stämning mellan köpare och säljare vilket bidrog till att vi kunde köpa/sälja bostad innan visningsdatum. Vi är mycket nöjda med Niklas lugna och sakliga information genom hela processen vilket bidrog till att våra förväntningar klart överträffades. Vi kan "varmt" rekomendera Niklas som mäklare till din fastighetsaffär. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Annika H sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-03-16

Ormsta
    Mycket nöjda från början till slut med försäljningen av vårat radhus. Bara positiva ord att säga om denna mycket engagerade mäklare. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Niclas P sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-03-01

Ormsta
    Niklas Hedin skötte försäljningen av vår villa på ett mycket professionellt och smidigt sätt. Hanteringen av affären motsvarade till fullo våra höga förväntningar vilket även kan sägas om det slutliga försäljningspriset. Villan såldes dessutom på mycket kort tid. Niklas var under hela säljprocessen mycket lätt att få tag på vid eventuella frågor och funderingar. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Hamed K köpte sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-06

Rosendal
    Köpt villa i Vallentuna, väldigt professionellt bemötande och utmärkt service. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Viviane L sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-01-22

En super bra mäklare 🙏🥂 han gjorde sitt jobba som anna ska göra Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Erik J köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-01-20

Sörgården
    Han hjälpte till att sälja nuvarande bostad och hjälper till med att hitta ny bostad. Snabbt enkelt pålitligt. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Anatoliy S köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-01-15

Jag har köpt en lägenhet, mäklare var trevlig och hjälpsam, Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-12-09

Norrgården
    Niklas är väldigt hjälpsam. Min lägenhet blev såld väldigt snabbt! Läs mer
  • Sebastian K köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-11-07

Södra Haga
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt posetivt och bra bemött av Niklas från visning till all hjälp och tips under köpe processen. Jag hade inga förväntningar innan men blev väldigt posetivt överraskad. Sammanfattningsvis så rekommenderar jag gärna Niklas då han är mycket kunnig trevlig och mycket tillmötesgående från allt till vanliga frågor till att tipsa om lösningar med tex bank. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Berit W sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-09-27

Rosendal
    Jag hade vid ett tidigare tillfälle tagit kontakt med Fastighetsbyrån för värdering av bostaden men kände mig inte klar för försäljning. Efter sommaren tog Niklas kontakt med mig och då var jag redo för försäljning.
    Han hade ett förtroende ingivande,lugnt och bemötande sätt.
    Allt fungerade bra med marknadsföring och visning av huset. Intresserade husspekulanter blev många och ett köpekontrakt kunde skrivas.
    Jag är väldigt nöjd med Niklas som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna