Niklas Hedin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 9 kunder tycker om Niklas Hedin

• Margareta N sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-02-10

4:a
    89.5m²
    Centrum
    Vi har sålt vår bostadsrätt och haft Niklas Hedin som vår mäklare. Första kontakten blev när vi var och tittade på ett objekt som var till försäljning. Fortsättningen blev att Niklas blev vår mäklare när vi bestämt oss för att sälja vår lägenhet. Niklas ingav ett förtroende och visade stor kunskap. Fotografering av lägenheten och bilderna på Hemnet visade en mycket snygg lägenhet. Vi höll kontakt med varandra ända tills vi fick ögonen på en bostadsrätt som tilltalade oss. Niklas skötte visningen bra och vi fick snabbt några intresserade. Allt löpte till vår belåtenhet så jag vill ge Niklas Med beröm, beröm godkänt för hans insats. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Annika Madeleine B
    Annika Madeleine B sålde sin bostad med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-11-19

När jag skulle välja mäklare då mitt hus skulle säljas var det viktigt för mig att kunna ha en öppen, ärlig och enkel dialog och det lyckades Niklas med på alla sätt. Försäljningen var förenad med många utmanande känslor och då var det skönt att kunna släppa en hel del av ansvaret på en trygg och lugn person som Niklas. Mitt önskemål till mäklaren var att göra hela ’resan’ mer energifylld än tung och precis så blev det. Niklas hade förmågan att göra stora beslut enklare och mindre och jag kan bara tacka för alla skratt på vägen. Läs mer
  • Stefan H sålde sin bostad med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-11-12

Niklas har agerat helt korrekt och snabbt vårt ärende med försäljning av en bostadrätt i Vallentuna. Jag har inget att klaga på. Sätter dock ej högsta betyg då uppdraget genomfördes på så kort tid att jag inte anser mig ha tillräckligt med erfarenhet hur Niklas generellt agerar Läs mer
  • Maud H skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-04-16

Niklas Hedin är en mäklare som i kraft av sin kompetens och sin erfarenhet skapar ett lugnt och förtroendefullt arbetsklimat. Han har mycket stor kunskap om fastighetsmarknaden och kan göra en realistisk bedömning av vilken nivå ens förväntningar bör ligga på. Min bostadsförsäljning lyckades med bra resultat trots att marknaden tillfälligt vänt neråt. Läs mer
  • Ella T
    Ella T skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-03-27

Jag tycker allt från visning till att skriva kontrakt flöt på väldigt bra! Ett stort plus för väldigt snabba svar och en mycket bra tillgänglighet via både telefon/mail/sms. Sammantaget ett proffesionellt intryck! Läs mer
  • Sophia B skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-02-14

Jag är jättenöjd med Niklas som mäklare. Han skötte hela affären smidigt och svarade på alla mina frågor snabbt via mejl. Hela affären från start till slut gick snabbt och effektivt med Niklas som mäklare Läs mer
  • Susann A skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-02-13

mycket bra bemötande och smidig försäljning. Läs mer
  • Anette K skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-01-22

Niklas Hedin är en mycket hårt arbetande mäklare som imponerade med sitt positiva sätt och arbetsvilja.
    Han är också mycket hjälpsam och ställe upp med diverse göromål som kanske inte tillhör hans jobb.
    Vi skulle gärna använda honom igen som mäklare! Läs mer
  • Johan R skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-01-04

Kändes proffesionell och trygg i alla steg. Rekommenderar Niklas starkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Erik Laggar