Niklas Hedin
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 40 Läs vad Niklas Hedin

• Kimmo M sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-08-08

Garns-Ekskogen/Brottby
    Niklas skötte försäljningen av vårt fritidshus på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Maria L
    Maria L sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-07-07

Lindholmen
    Påläst och rutinerad, snabb och effektiv! Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-06-30

Centrum
    Flexibel och kunnig. Försäljningen överträffade våra förväntningar på både pris och snabbhet. Läs mer
  • Lidia B
    Lidia B köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-06-18

Sörgården
    Jag har både sålt och köpt lägenhet genom Niklas.
    Han är lugn, professionell och lyhörd för kundens önskemål/förslag.
    Jag är nöjd med Niklas insats Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Eva L köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-06-14

Centrum
    Har köpt en lägenhet.
    Niklas hade ett trevligt sätt och ett vänligt bemötande. Läs mer
  • Mia K
    Mia K köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-06-03

Bällstalund
    Niklas har varit proffsig och han känner väl området och det ger en trygghet. Han har hjälp mig med alla frågor och gjort att affären har gått smidigt. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Clas V sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-05-26

Vi anlitade Niklas för att få hjälp med att sälja vårt kedjehus i Lindholmen, vilket han skötte på ett föredömligt sätt. Kontakten med Niklas har varit trygg och han har alltid varit lättillgänglig och hållit oss uppdaterade genom hela processen.
    Extra plus för att han även gjorde sig tillgänglig en fredagskväll i samband med snabba puckar när det drog ihop sig till kontraktskrivning. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Pehr E sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-05-18

Nyby
    Vi sålde vår villa i Vallentuna med hjälp av Niklas på fastighetsbyrån. Han är en klassisk erfaren mäklare som har mycket goda kunskaper om byggnadsteknik och andra väsentliga parametrar som är viktiga för att inge förtroende som mäklare. Han är en kille att lita på. Det bästa med Niklas är att han har högt fokus på att alla parter ska bli nöjda. Han är neutral och seriös! Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Johan S sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-05-04

Ormsta
    Mycket bra att ha att göra med, inga konstigheter. Saklig, kunnig och vettig. Har sålt ett radhus. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Krister T köpte sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-03-26

Ormsta
    Köpt och sålt bostad genom Niklas Hedin.
    Niklas förmedlar en bra dialog och stämning mellan köpare och säljare vilket bidrog till att vi kunde köpa/sälja bostad innan visningsdatum. Vi är mycket nöjda med Niklas lugna och sakliga information genom hela processen vilket bidrog till att våra förväntningar klart överträffades. Vi kan "varmt" rekomendera Niklas som mäklare till din fastighetsaffär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Eric Runbäck