Läs vad 50 Läs vad Niklas Hedin

• 2020-12-19
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick av Niklas när vi sålde vårt radhus. Niklas är kompetent och professionell.
    Maria N
    • 101.0 m²
    • Södra Haga
  • 2020-12-07
    Kommer definitivt att rekommendera mäklaren im någon i bekantskapskretsen skall sälja.
    Vi kändes oss helt trygga med Niklas Hedin och hans sätt att lägga upp vår försäljning.
    Hans driv och engagemang. Under hela försäljningen så fick vi snabba besked och blev uppdaterade.
    Marijana K
    • 109.0 m²
    • Åby Park
  • 2020-10-21
    Jätte Nöjd! Den hjälp jag fick av Niklas var alldeles utmärkt. Han visade oerhört seriöst, tydlig med förväntningar och snabb i handläggningen. Allt gick väldigt smidigt. Rekommenderar starkt!
    Pablo M
    • 121.0 m²
    • Kragstalund
  • 2020-10-16
    Niklas visade starkt engagemang, gav ett förtroendeingivande intryck och var mån om att hela säljprocessen var tydlig. En mycket kompetent mäklare som vi varmt rekommenderar!
    Åsa Margareta H
    • 170.0 m²
    • Tingvalla
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Tack Åsa! Kul att få hjälpa er!

• 2020-10-13
    bra som helhet genom processen, bra på att återkoppla
    John H
    • 170.0 m²
    • Tingvalla
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Tack för ett bra samarbete och rekommendationen.

• 2020-10-03
    Vi sålde nyligen vår villa i Brottby. Som mäklare valde vi gentlemannen Niklas mycket beroende på hans attityd mot oss som kund, förmågan att presentera en trovärdig strategi och hans lokalkännedom. Resultatet blev över förväntan varför vi vill lämna vår varmaste rekommendationer.
    Pauli Tapio S
    • 126.0 m²
    • Brottby
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Stort tack för den fina rekommendationen.

• 2020-08-28
    Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet. Mäklaren var toppen han gav ett mycket posetift in tryck lätt att prata med och mycket bra information. Vi kan varmt rekommendera mäklaren Niklas Hedin varma hälsningar 👍💐
    Eva Ö
    • 3:a
    • 83.0 m²
    • Norrgården
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
  • 2020-08-17
    Sålt vår villa i Lindholmen via fastighetsbyrån i Vallentuna.
    Vår kontakt där blev Niklas Hedin som bemötte oss på ett lugnt och förtroendeingivande sätt.
    Vi har gjort stora renoveringar på vår fastighet, och antog att den borde vara ett attraktivt objekt.
    Detta underströks av Niklas, men utan att för den skull skapa några falska förhoppningar hos oss om "fantasipriser".
    Detta upplevde vi som kunder, mycket sakligt och proffsigt agerande.
    Niklas har med råge uppfyllt dom förväntningar som vi tycker man bör ställa på en fastighetsmäklare.
    Lars S
    • 204.0 m²
    • Lindholmen
  • 2020-08-15
    Niklas har hjälpt oss att sälja vårt hus. Vi är jättenöjda och har blivit proffsigt och trevligt bemötta. De förväntningar vi hade, infriades. Vi har känt oss trygga och jättenöjda med Niklas under hela processen, och kommer absolut att rekommendera honom.
    Katarina F
    • 204.0 m²
    • Lindholmen
  • 2020-08-12
    Vi är nöjda har haft en mycket bra kontakt med Niklas.
    Irene J
    • 120.0 m²
    • Västergården
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte