Niklas Hedin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 8 kunder tycker om Niklas Hedin

• Annika Madeleine B
    Annika Madeleine B sålde sin bostad med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    När jag skulle välja mäklare då mitt hus skulle säljas var det viktigt för mig att kunna ha en öppen, ärlig och enkel dialog och det lyckades Niklas med på alla sätt. Försäljningen var förenad med många utmanande känslor och då var det skönt att kunna släppa en hel del av ansvaret på en trygg och lugn person som Niklas. Mitt önskemål till mäklaren var att göra hela ’resan’ mer energifylld än tung och precis så blev det. Niklas hade förmågan att göra stora beslut enklare och mindre och jag kan bara tacka för alla skratt på vägen. Läs mer
  • Stefan H sålde sin bostad med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Niklas har agerat helt korrekt och snabbt vårt ärende med försäljning av en bostadrätt i Vallentuna. Jag har inget att klaga på. Sätter dock ej högsta betyg då uppdraget genomfördes på så kort tid att jag inte anser mig ha tillräckligt med erfarenhet hur Niklas generellt agerar Läs mer
  • Maud H skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Niklas Hedin är en mäklare som i kraft av sin kompetens och sin erfarenhet skapar ett lugnt och förtroendefullt arbetsklimat. Han har mycket stor kunskap om fastighetsmarknaden och kan göra en realistisk bedömning av vilken nivå ens förväntningar bör ligga på. Min bostadsförsäljning lyckades med bra resultat trots att marknaden tillfälligt vänt neråt. Läs mer
  • Ella T
    Ella T skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag tycker allt från visning till att skriva kontrakt flöt på väldigt bra! Ett stort plus för väldigt snabba svar och en mycket bra tillgänglighet via både telefon/mail/sms. Sammantaget ett proffesionellt intryck! Läs mer
  • Sophia B skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag är jättenöjd med Niklas som mäklare. Han skötte hela affären smidigt och svarade på alla mina frågor snabbt via mejl. Hela affären från start till slut gick snabbt och effektivt med Niklas som mäklare Läs mer
  • Susann A skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    mycket bra bemötande och smidig försäljning. Läs mer
  • Anette K skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Niklas Hedin är en mycket hårt arbetande mäklare som imponerade med sitt positiva sätt och arbetsvilja.
    Han är också mycket hjälpsam och ställe upp med diverse göromål som kanske inte tillhör hans jobb.
    Vi skulle gärna använda honom igen som mäklare! Läs mer
  • Johan R skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Kändes proffesionell och trygg i alla steg. Rekommenderar Niklas starkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Erik Laggar