Niklas Hedin

Niklas Hedin

Niklas Hedin är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Niklas Hedin har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Niklas Hedin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Hedin har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

118 omdömen om Niklas Hedin

Sedan starten hos Reco 2018
Jan R
Sålde en tomt med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Sjöberg

Niklas har jobbat självständigt. Har han undrat något har han alltid frågat först. Dessutom trevlig att ha att göra med!

Hakan C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Kragstalund

He was very helpful, even though it was hard bad period of selling apartment, he managed to get many visning and at the end he sold:)

Agneta K
Nyby

En jätte trevlig kille. Mycket kunnig svarar strid på telefon när man söker honom. Kan varmt hjärta välja honom om jag skall sälja eller köpa något

Svar från Niklas Hedin

Stort tack Agneta. Vi hade ett bra samarbete vilket underlättar.

Simon L
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Markim

Niklas visade sig kunnig på visningen, kunde svara på alla frågor. Hade info till och med om grannarna. Under kontraktmötet var han noggrann med detaljerna och förklaringar. Hela processen gick smidigt. (Jag valde inte Exceptionellt bara därför att det var mitt fösta husköp i Sverige och jag vet inte vad är normalt, men jag kan varmt rekommendera Niklas.)

Suzan S
Lindholmen

Vi valde Niklas för våran försäljning då vi behövde någon som hade erfarenhet av området samt var snabb och organiserad då vi behövde en snabb försäljning. Niklas var lätt tillgänglig under hela processen och vi kände oss väl omhändertagna. Både under och efter försäljningen var Niklas alltid redo att svara på våra frågor. Tack

Svar från Niklas Hedin

Stort tack Suzan. Hoppas ni trivs och inte saknar Sverige för mycket.

Daniel L
Norrgården

Professionell. Bra bemötande. Kunnig.

Rickard N
Sörgården

Även om jag inte har träffat honom, så verkar han trevlig och vet vad han gör.

Annelie F
Nyby

Niklas har hängt med i många år i våra tankar om att flytta. Att då vara startklar när tillslut rätt gård dök upp var perfekt. Allt gick snabbt och smidigt

Svar från Niklas Hedin

Stort tack Anneli. Spännande med nya äventyr.

Gunnel P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Rosengården

Ok! Inte mer. Han var sen, trevlig, men lite oengagerad. Jag har ff inte fått reda på var förrådet ligger! Vh Gunnel Palm

Malin W
Centrum

Niklas var duktig, och effektiv , man märkte att han var van att göra köp och sälj processen kort, hörde av sig då och då och frågade om jag fortfarande var intresserad. Det var även viktigt att man fick en bra överenskommelse mellan säljare och köpare.