Erik Laggar
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 151 Läs vad Erik Laggar

• Jean A köpte sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-04-04

Åby Park
    Suveränt, smidigt och helt nöjd Läs mer
  • Patrik T sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-25

Lindholmen
    Trevlig att ha och göra med, smidig och bra försäljning. Bra vägledning och förklaringar vid frågetecken Läs mer
    Fastighetsbyrån Vallentuna gillar detta
  • Julia A köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-03-20

Åby Park
    Erik var väldigt lätt att göra med, trevlig och hjälpsam Läs mer
  • Per Eskil K sålde sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-03-06

Ekeby
    Sålt ett radhus.
    Trevligt och sakkunnigt bemötande.
    Förväntningarna var att få radhuset sålt inom en snar framtid till rätt pris.
    Upplägg av genomförandeplan var bra och konstruktiv.
    Erik hade olika kanaler var han försökte hitta köpare.

Smidig process, bra återkopplingar under resans gång. Läs mer
  • Carl Anders H sålde sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-03-03

Kragstalund
    Vi har sålt vårt radhus och Erik har under hela processen uppträtt på ett professionellt och trevligt sätt.
    Vi skulle inte tveka att anlita Erik igen, eller att rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Caroline H sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Bällstaberg
    Jag sålde min lägenhet, Erik har sålt en lägenhet åt mig tidigare, jag var jättenöjd då och om möjligt ännu mer nöjd nu! Noggrann, flexibel och genuint trevlig person att ha att göra med, känns mer som en vän än en mäklare/säljare. Skulle anlita honom igen! Läs mer
  • Fitim V sålde sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Åby Park
    En av dem bättre mäklarna skulle jag säga. Är realistisk, ärlig och kämpar som om det vore hans egna lägenhet han säljer!
    Grym person! Läs mer
  • Linda F köpte sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Södra Haga
    Köpt hus. Erik har hela tiden haft ett bra bemötande som vi är nöjda med till 100%! Läs mer
  • Tomas Georg H sålde sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Södra Haga
    Erik har hjälpt oss att sälja vårt hus.
    Positivt bemötande och engagemang.
    Levde inte riktigt upp till de förväntningar som lades upp. Vissa delar behövde vi engagera oss i, bildmaterial, terxter och felaktig planritning t ex.
    Fick jaga lite mot slutet gällande olika frågor för inför avslutet.
    Likviditetsräkning felaktig och väldigt sent utskickad. Läs mer
  • Andreas F köpte sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Södra Haga
    Trevlig, saklig, kunnig mäklare Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Eric Runbäck