Erik Laggar

Erik Laggar

Erik Laggar är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Erik Laggar har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Erik Laggar har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 186 omdömen med ett betyg på 4.8. Erik Laggar har haft 52 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 186 Läs vad Erik Laggar

• köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2021-07-21
    En trevlig, charmig, artig och så duktig man kan vara vid en relativt ung ålder inför ett bostadssökande par, som är till åren komna och att vi befann oss på 50 mils avstånd, vid vår första kontakt.

Han skötte och utförde sitt uppdrag på ett mycket bra sätt.

Han var snabb med återkoppling vid vårt mejlande.

All lycka och framgång till honom i framtiden.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Ekeby
    2021-07-20
    Riktigt bra kännedom av kommun och områden. Trevlig hjälpsam och väldigt duktig på sitt jobb. Rekommenderas starkt
    2021-07-01
    Erik bemöte oss som säljare och köpare i detta fallet, lugnt och ärligt och med en extremt profesionell attityd. Samtidigt som han aldrig gav ett löfte han inte kunde hålla och kämpade för våran sak. Utan honom hade vi aldrig kunnat få det fenomenala priset vi fick på våran försäljning!
  • Eva P
    köpte sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Ormsta
    2021-06-27
    Vi är jättenöjda med Eriks tjänster. Han både sålde vårt bostad och hjälpte oss med sökande till vårt nya bostad. Erik är en mycket trevlig, flexibel och hjälpsam person. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Tack Erik Laggar och ha en trevlig sommar 🌻
    Eva & Juan-Pablo
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Lindholmen
    2021-06-26
    Erik är en utåtriktad mäklare som vill säljaren och köparens bästa. Han gav oss en trygg upplevelse och bra förklaringar på visningen, vilket gjorde husköpet en självklarhet. Vi överväger honom för att sälja vårt hus och fick många bra tips från honom.
    2021-06-24
    Proffsig och mkt trevlig. Hela affären gick mkt smidigt tack vare Erik.
    Tack så mycket Kajsa-Helene! Njut av sommaren nu! Erik Laggar
    • Bällstaberg
    2021-06-23
    Erik är mycket hjälpsam och trevlig. Han hjälpte oss hela vägen, och vi är väldigt nöjda med slutpriset. Vi fick alla stöd och info, och den ”lilla extra”: han hjälper oss att hitta nytt boende.
    Utmärkt bra jobbat Erik! Tack för allt!
    Tack Tamara! Mitt mål är att inte bara sälja utan även hjälpa er med köpprocessen! :) Erik Laggar
    2021-06-23
    Trevlig mäklare förklarar allt väldigt tydligt och man känner sig trygg när man gör affär med honom
    Tack så mycket Anhur och grattis till ditt köp! :) Erik Laggar
    • Kragstalund
    2021-06-18
    Erik fick verkligen börja i uppförsbacke eftersom vi vid två tidigare försök inte fått lägenheten såld. Han antog utmaningen med väldigt kort varsel, och fick inte bara lägenheten såld, han var ett fantastiskt bollplank hela vägen. En mer driven och hjälpsam mäklare är svår att hitta. Man behövde aldrig fråga efter planen, Erik gör en delaktig från start och det verkar sitta i ryggmärgen att alltid hålla en underrättad. Vi fick vår lägenhet såld på grund av Fastighetsbyråns videovisning, då en spekulant inte kunde vara på plats fysiskt på visning så fanns ändå möjligheten att få kolla runt via videon. Vi är extremt nöjda med Erik och kommer att rekommendera alla nära och kära så fort de ska sälja i Vallentuna att anlita honom.
    Hej Joakim! Tack för det fina omdömet! Kul att vi lyckades sälja lägenheten dessutom! :) Ha en fin sommar! Erik Laggar
    • Karby/brottby
    2021-06-13
    Tillmötesgående utan att vara för "på". Det kändes avslappnat och tryggt. Han känns äkta gör sig inte till. Stämde av allt kändes ok och att man förstått allt.
    Tack Sara! Hoppas ni kommer trivas på Lindgårdsvägen! Vi ses på onsdag! :) Erik Laggar