Erik Laggar
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 136 kunder tycker om Erik Laggar

• Caroline H sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

56.2m²
    Bällstaberg
    Jag sålde min lägenhet, Erik har sålt en lägenhet åt mig tidigare, jag var jättenöjd då och om möjligt ännu mer nöjd nu! Noggrann, flexibel och genuint trevlig person att ha att göra med, känns mer som en vän än en mäklare/säljare. Skulle anlita honom igen! Läs mer
  • Fitim V sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

73m²
    Åby Park
    En av dem bättre mäklarna skulle jag säga. Är realistisk, ärlig och kämpar som om det vore hans egna lägenhet han säljer!
    Grym person! Läs mer
  • Linda F köpte sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Södra Haga
    Köpt hus. Erik har hela tiden haft ett bra bemötande som vi är nöjda med till 100%! Läs mer
  • Tomas Georg H sålde sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Södra Haga
    Erik har hjälpt oss att sälja vårt hus.
    Positivt bemötande och engagemang.
    Levde inte riktigt upp till de förväntningar som lades upp. Vissa delar behövde vi engagera oss i, bildmaterial, terxter och felaktig planritning t ex.
    Fick jaga lite mot slutet gällande olika frågor för inför avslutet.
    Likviditetsräkning felaktig och väldigt sent utskickad. Läs mer
  • Andreas F köpte sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Södra Haga
    Trevlig, saklig, kunnig mäklare Läs mer
  • Ellen J sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-01-27

47.5m²
    Ekeby
    Har sålt min bostadsrätt. Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar på alla sätt. Skulle anlita direkt igen om jag behöver. Läs mer
  • Franka R
    Franka R sålde sin bostad med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-01-17

Erik Laggar är den bästa mäklaren vi någonsin har träffat. Han har varit fantastiskt, trevligt, professionellt, lyhörd... Om vi skulle sälja 100 gånger, vi skulle välja (anlita) Erik varje enda gång.
    Med vänliga hälsningar// Franka & Gjon Läs mer
  • Erik Ragnar Mattias Å skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-12-07

Mycket engagerad och förtroendeingivande. Man kände sig lugn under hela processen som säljare. Läs mer
  • Love V köpte sin bostad med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-09-23

Erik hjälpte mig vid mitt bostadsköp och han gav ett väldigt seriöst intryck både före och efter kontrakt var skrivet. Han är lätt att få tag på vid frågor och visar stort intresse för mig som köpare.

Jag är väldigt nöjd med Erik då han är en seriös och kunnig mäklare som gjorde att mitt bostadsköpet gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Christina M skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2018-09-21

Trevlig och gav bra service även innan vi valt honom som vår mäklare. Vi är mycket nöjda med hela processen och framförallt att han lyckades sälja huset innan visning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Erik Laggar