Erik Laggar
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 129 kunder tycker om Erik Laggar

• Mycket engagerad och förtroendeingivande. Man kände sig lugn under hela processen som säljare. Läs mer
  • Love V köpte sin bostad med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik hjälpte mig vid mitt bostadsköp och han gav ett väldigt seriöst intryck både före och efter kontrakt var skrivet. Han är lätt att få tag på vid frågor och visar stort intresse för mig som köpare.

Jag är väldigt nöjd med Erik då han är en seriös och kunnig mäklare som gjorde att mitt bostadsköpet gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Christina M skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig och gav bra service även innan vi valt honom som vår mäklare. Vi är mycket nöjda med hela processen och framförallt att han lyckades sälja huset innan visning. Läs mer
  • Petra O skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpte hus med Erik som mäklare. Han var snabb, kunnig och lagom personlig. Rekommenderas! Läs mer
  • Marita E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Köpt en lägenhet. Professionellt och kunnigt bemötande. Trevlig och tillgänglig. Då vi var köpare var den mer personliga kundrelationen till säljaren.
    Den totala upplevelsen av köpet var och är mycket positiv Läs mer
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har både köpt ett hus av Erik som mäklare och han har även sålt vår lägenhet. Vi har blivit bemötta jätte bra av Erik, verkligen jätte trevlig och ger allt. Han har uppdaterar oss under hela processen och det är något jag tycker är super viktigt så vi som säljare har koll på vad som händer och om det går framåt. Man vill ju gärna ha sålt så fort som möjligt men ändå få den summan man önskar. Och jag tycker att allt detta har eril gjort. Läs mer
  • Per Christer R skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt ett kedjehus
    Eriks bemötande var förtroendegivande redan vid första mötet
    Han fixade och donade med allt och alla
    Vi är toknöjda med Erik Laggar❤️❤️ Läs mer
  • Anna-Lena Ö skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har sålt vårat kedjehus nu. Erik har bemött oss på ett väldigt lugnt, tydligt och bra sätt. Vi fick direkt förtroende för honom. Han har varit lätt att prata med, förklarat saker tydligt och varit lätt att nå. Har bara gott att säga om honom och skulle varmt rekommendera Erik till andra som vill sälja eller köpa. Läs mer
  • Elise C
    Elise C skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik Laggar sålde min lägenhet i Vallentuna.
    Vår upplevelse av Erik har varit mycket god. Redan från start gick han in med en inställning om att jag skulle bli så nöjd som möjligt. -Vilket jag också blev helt och hållet.
    Jag blev hans "chef" och allt skedde enligt mina önskemål. Han arbetade framförallt effektivt och lösningsorienterat. Jag vart häpen av hur snabbt han löste problem som jag själv kände mig helt vilsen i. Jag upplevde också att jag helt kunde luta mig tillbaka medans Erik tog hand om alla kluriga frågor som gällde min försäljning.
    Stort plus också för hans sätt att hålla mig uppdaterad gällande t.ex. antal klick på hemnet mm. Bilderna till annonsen vart jag också jättenöjd med.
    Helt enkelt en vass och effektiv mäklare som är extra duktig på kommunikation. Läs mer
  • Ivar S skrev om Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Sålt en lägenhet för 2 250 000 kr och köpt ett radhus för 3 550 000 kr. Otroligt proffsig i sitt agerande och väldigt drivande i sitt arbete, på ett bra sätt. Han lyckades få min lägenhet såld för ett pris överförväntan och det innan visning.
    Alltid återkommande med massa olika info om lägenheten vi skulle sälja.
    Duktig på att ta med folk från sina föregående visningar till sina nuvarande visningar/objekt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Erik Laggar