SkandiaMäklarna Upplands Väsby

Snittbetyg
4.9
Ring 08-594 757 50 Dela

Om företaget

Står du redo att sälja din bostad? Låt din lokala fastighetsmäklare i Upplands Väsby guida dig till en framgångsrik bostadsaffär. Vi har en djup förståelse för både den lokala och nationella bostadsmarknaden tack vare våra många mäklarkontor som är spridda över hela Sverige. I Väsby har vi varit verksamma sedan 2003 och vårt...

157 omdömen om SkandiaMäklarna Upplands Väsby

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 157 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Peter T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Eds Allé/Runby

Lars gjorde ett jättebra jobb. Var engagerad och mån om att hitta bra lösningar för hela vår affär.

Camilla B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Eds Allé/Runby

Lyssnar in kundens behov och har en förståelse. Skapar bra möten mellan säljare och köpare. Tar sig tid och har en hög tillgänglighet

Christiane B
Eds Allé/Runby

Lars var jättetrevlig, man kände sig i trygga händer, proffesionellt bemött. Han är kommunikativ och hör av sej så fort det rör sig i vårt ärende både per mejl och telefon. Han är påläst och ärlig. Ett sant nöje att göra affärer med Lars :)

Valentino Antonio V
Smedby

Blev bra bemött av mäklaren. Allt gick snabbt och smidigt och mäklaren var väldigt flexibel. Väldigt bra och trevlig mäklare.

Kamelia R
Smedby

Otroligt bra mäklare! Trevlig och proffsig!

Janna Eva Erika L
Centrala Väsby

Professionell mäklare som är tillmötesgående, lyhörd och transparent. Rekommenderar varmt.

Sol Elisabeth S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Centrala Väsby

Kan starkt rekommendera Kristina, lättillgänglig och agerar snabbt. Ihärdig och ser till att få jobbet gjort!

Svar från Kristina Guven

Tack snälla Sol för ditt fina omdöme :)) Det har varit kul att ha dig som säljare:)

Dima S
Centrala Väsby

Exceptionellt! Lars har en skyldighet att ge råd och upplysningar.

Nawwar G
Centrala Väsby

Uppriktiga omdömen om företag i samarbete med Barncancerfonden

Richard E
Centrala Väsby

Lugn och pedagogisk för oss säljare. Känns som en trygg hand genom hela försäljningen. Var även öppen för förslag och känns som hon satte oss som första kund.

Svar från Kristina Guven

Tack för ditt fina omdöme och tålamodet med marknaden. Till slut blev det över förväntan :)

Annelie I
Runby

Proffsig, snabb och smidig affär. Vår mäklare ingav förtroende och en detaljkunskap om marknaden, området och hur vi skulle agera som säljare. Han överträffade våra förväntningar. Vi är mer än nöjda med Lars Steneryd!

Marjatta H
Centrala Väsby

Det har varit bra samarbete, bra kommunikation och bra info hela vägen tills lägenheten blev såld! Mitt betyg Exceptionellt, det gick inte att klicka där uppe på betyg.

Svar från Kristina Guven

Tack snälla och detsamma. Tak för ert förtroende att få hjälpa till att förmedla bostaden.

Hasti S
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Brunnby Vik

Han var professionell, erfaren och ärlig.

Hans Christian L
Centrala Väsby

Väldigt smidig affär och allt blev sol vi tänkte oss

Kjell-Ove E
Centrala Väsby

Lars har varit väldig informativt med det uppdrag han hade med oss Vi är mycket nöjda med hans arbete

Erica B
Runby

Jag och min familj har haft kontakt med Lars Steneryd till och från i nästan 10 års tid. Vi har både köpt och sålt av honom. Han har varit fantastisk rakt igenom. Ger ett otroligt genuint intryck, är så professionell och trygg. Fantastisk service och tillgänglighet.

Vanessa T
Bollstanäs

Fantastiskt mäklare och person! Tack för all hjälp återigen, vi köpte vår bostad med Lars 2018 och sålde vår bostad! Som person är han ambitiös och lyhörd vilket lämnade oss med ett enormt förtroende!

Ulrika Ö
Bollstanäs

Lätt att prata med. Han kunde svara på frågor. Men missade att säga att det var vårt bud som låg ute. Gav bra intryck sen när vi skrev papper. Proffsig.

Rosalinda D
Bollstanäs/Grimstaby

Jag upplevde Lars som en väldigt trevlig och tydlig mäklare under min köpsprocess. Han var också snabb med att återkoppla med information som jag ville ha och inte hittade i prospektet.

Birgitta L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Bollstanäs

Hon mötte oss med värme, fanns till hands för våra frågor, jag kände som att hon ville att jag skulle få lägenheten. Hade inte så stora förväntningar på mäklaren, men Kristina visade sig vara toppen.brydde sig om oss.. Kontakten vi haft efter visningen har varit givande. Henne vill jag varmt rekomendera.

Svar från Kristina Guven

Tack snälla Birgitta för ditt fina omdöme! Välkommen till kommunen.

Ida H
Bollstanäs

Öppen och trovärdig, försöker hitta bästa lösningen för både köpare och säljare.

Svar från Kristina Guven

Tack snälla för ditt omdöme, Ida :)

Uma Shankar N
Centrala Väsby

Helped us to sell our apartment in the difficult market situation and also helped us to buy new one.

Amit Suresh P
Centrala Väsby

Very easy to approach. Helpful and knowledgeable broker. He was always ready for viewings, worked hard to sell the apartment.

Fadi H
Sjukyrkoberget/Bollstanäs

Alltid tillgänglig och med fokus på att alla ska bli nöjda!

Ulf H
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Ägget/Runby

Perfekt engagerad. Lägger ner den tid som krävs för ett bra resultat.

Eva Cristina G
Centrala Väsby

Bästa mäklaren! Service, tillgänglighet och bästa tipsen inför försäljningen! Har koll på allt! Rekommenderas varmt!

Tore Ingemar C
Centrala Väsby

Engagerad, kunnig med god lokal kännedom

Ulf H
Runby

Blev perfekt bemött. Ja mäklaren levde upp till våra förväntningar. Bra upplevelse. Kommer rekomendera honom.

Karl-åke A
Centrala Väsby

Toppenbra! På alla sätt och vis. Inget negatvt att ange.

B Anders S S
Centrala Väsby

Snabb kontakt , bra uppdateringar, trevlig, lyssnar, bra helt enkelt

Pauline G
Centrala Väsby

Otroligt bra bemötande samt snabb återkoppling!

Rafat K
Centrala Väsby

He is very helpful and communicative. It was a nice experience.

Helene L
Runby

Vänlig, tillmötesgående. Flexibel, hjälpsam, hittar lösningar. Snabb och kunnig!

Stig G
Edsberg

Lars är en mycket erfaren och lyhörd mäklare som vi har haft förmånen att få samarbeta med vid flera olika tillfällen de senaste åren. Vi kan varmt rekommendera honom.

Binyam L
Fresta

Lyhörd, kompetent och alltid trevligt bemötande.

Mohsen G
Centrala Väsby

Han hade en respektfull attityd och gav oss mycket omfattande information om husköp, han är mycket professionell i sitt arbete. MVH Mohsen

Cecilia S
Centrala Väsby

Mycket tillmötesgående och flexibel med tid vid visningarna. Bra, hjälpsam och lättförståelig information om hur köpet går till. Kristina ingav stor erfarenhet och kunskap och allt har känts tryggt.

Carlos U
Centrala Väsby

Excelent, fick hjälp och information om allt jag behövde

Roghayeh G
Centrala Väsby

Hej Han hade en respektfull och hänsynsfull attityd och svarade på våra frågor med respekt. Han uppfyllde alla förväntningar på en köpare. Vi hade en riktigt bra upplevelse av denna lägenhet(Herrgårdsvagn 28). Vi är jätte trivs som köpare. Vänligen Roghayeh, Mohsen

Flarjo B
Runby

Hon håller alltid kontakt med kunden från början till slutet Kan säga att hon är bäst på vad hon gör Rekommenderar stark

Seyd Ehsan L
Runby

She is friendly, knowledgeablele and quick in reply. Shw really takes care of the customer.

Svar från Kristina Guven

Thanks! :) and welcome to Upplands Väsby.

Jonas L
Runby

Proffsigt upplägg från start till mål! Bra löpande information under processen. Tydlig med vad som händer/ska hända. Motsvarar absolut mina förväntningar. Kunnig och bra koll på konjunktur och prisläge. Tack!

Svar från Kristina Guven

Tack för ert förtroende och det fina omdömet :))

Malin F
Centrala Väsby

Lyssnade och följde upp regelbundet och höll mig uppdaterad i alla steg

Christina S
Ägget/Runby

Mycket trevligt bemötande, kunnig och hjälpsam. Uppskattar att få tillgång till släp, då vi behövde tömma huset-ett dödsbo vid olika tidpunkter.

Staffan J
Centrala Väsby

Utmärkt hanterat av Lars, ännu en gång. Andra gången på kort tid som jag anlitar Lars och jag är hur nöjd som helst med hela processen.

Jenny L
Runby

Proffsig, vänlig, klok.med mycket marknadskämnedom

Jessica B
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Fresta

Jag blev bemött på ett väldigt proffsigt sätt. Han hjälpte mig att hitta en lägenhet via alla hans kontakter. Jag fick en förhandsvisning som gjorde att jag fick möjligheten att köpa lägenheten jag önskade:) Han fick mig att känna mig trygg och säker i mitt beslut. Tack Linus!!

Susanne S
Sålde sitt hus med hjälp av
Bollstanäs/Grimsta

Vi är väldigt nöjda med Linus, han var verkligen engagerad i försäljningen höll oss uppdaterade hela tiden och var lätt att komma i kontakt med. Linus gjorde ett utmärkt jobb och vi kan starkt rekommendera honom till andra.

Linda M
Runby

Lars har haft ett mycket bra bemötande och har varit hjälpsam i alla steg i processen. Han är lättillgänglig och gör det lilla extra för att ro allt i hamn. Jag har rekommenderat Lars till andra potentiella kunder (säljare).

Lena N
Centrala Väsby

Fick bra information och råd angående köp av lägenhet. Kände mig väl omhändertagen.

Filtrera omdömen