SkandiaMäklarna Upplands Väsby

SkandiaMäklarna Upplands Väsby

Läs vad 93 kunder tycker om SkandiaMäklarna Upplands Väsby 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Söderberg en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-11-20 Verifierad kund
    Profetionell, hjalpsamt. Skulle rekomendera
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Söderberg en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-11-17 Verifierad kund
    Han snäll och han mycket doktig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-10-29 Verifierad kund
    Right from the time we had the viewing for the apartment Väsbyvagen 7B, we have had multiple questions about the apartment and Kristina Guven was always there to help us clarify the questions we had about apartment, society and also helped us understand about the area which helped in our decision making. Our expectation when we viewed the apartment was that we wanted someone to guide us with the locality were the apartment is situated and also some more detailing about the apartment itself, which Kristina was very kind to help us understand. Thank you Kristina for all your help during the process.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-10-29 Verifierad kund
    Vi är Supernöjda med Lars, han vet verkligen engagerad i försäljningen och hade bra dialog hela vägen i mål.
    2022-10-29 Verifierad kund
    En proffsig och rakt igenom trevlig process med mäklaren. Han är otroligt kompetent och stöttande genom processen. Stort tack!
    • Prästgårdsmarken
    2022-10-14 Verifierad kund
    Kanonbra bemötande, tydlig kommunikation. Vi kände att det var ett mycket bra möte. Skulle rekommendera Kristina till andra som vill köpa och sälja.

5/5
    Tack för ert fina omdöme och att ni är så positiva och enkla! :) Och välkommen till kommunen. Kristina Guven
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-10-13 Verifierad kund
    En rak, ärlig lyssnande mäklare. Kan sin sak. Riktigt bra.
    Tack för det fina omdömet. :))) Kristina Guven
  • Sofia W
    • Smedby
    2022-10-07 Verifierad kund
    Jag har sålt ett antal lägenheter genom åren och Lars är den absolut bästa mäklare jag anlitat! Engagerad, förtroendeingivande och det märks tydligt att han vet vad han pratar om. Han har varit bra på att stämma av och återkoppla genom hela processen vilket känns viktigt, tycker jag.

Jag skulle utan tvekan låta Lars ta hand om en ny försäljning!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-10-07 Verifierad kund
    Jag känner Lars sen tidigare och det är alltid lättare att göra affärer med bekanta och pålitliga människor.

Lars är tydlig och har nu mycket erfarenhet som märks när det är påskrivning på kontoret.
    Han är avslappnad och det gör att köpare och säljaren känner av det och blir själva avslappnade.

/Ronnie
  • Majid Raed H
    2022-09-30 Verifierad kund
    Kunnig och trevligt, vi fick all info vi behövde och var hjälp sam och aktiv för att kunna göra denna köpet klart och lätt för oss alla. ,, stor tack Linus. Mvh. Raed
    2022-09-29 Verifierad kund
    Han är jätte snäll och kuning i sitt arbete, hjälpsam och lätt kan komma i kommunikation med människor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-09-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, lyssnade in vad vi ville och tänkte.
    bra mailkontakt om vad vi ville ändra på i tex annonsen.
    Bra "medlare" under själva kontrakts dagen, tex vid att sätta tiden för tillträdet och att informera säljarna om "viss känslig information".
    Tack för ert fina omdöme. Det var jättekul att jobba med er. Hoppas ni ska trivas i nya boendet. Kristina Guven
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-09-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Kunnig kunde svara på mina frågor. Svarade snabbt både på telefon och SMS. Var intresserad och nyfiken på vår nuvarande bostad som vi säljer i Nyköping.
    Alltid glad och possitiv
    Tack för ert fina omdöme och välkommen tillbaka till Upplands Väsby. Kristina Guven
    2022-09-22 Verifierad kund
    Glad positiv varmt bemötande. Läser av kunden snabbt gm att serva med tumstock, penna tex.
    Alla våra förväntningar infriades. Snabb att svara på frågor på mobilen o snabb informera vad som hände i hela försäljningsprocessen.
    MVG+++
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-09-15 Verifierad kund
    I en extremt tuff och utmanande marknad stod alltid Lars med en lugnande axel att luta sig mot. Otroligt genuin mäklare och person som alltid gör sitt yttersta för att du som kund ska känna just den trygghet som vi sökte. Lägg därtill att Lars fick tillökning i familjen mitt under vår process och lyckades ändå med bedriften att vi aldrig kände oss bortprioriterade! Tack för allt Lars!
    2022-09-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från start. Hade inga speciella förväntningar men blev bra omhändertagen och informerad på allt vi undrade över.
    Kristina gjorde ett utmärkt jobb och vi kan starkt rekommendera henne till andra.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Lars visade ett otroligt engagemang i sitt uppdrag och gjorde allt han kunde för att sälja min lägenhet trots att vi kämpade i motvind i dagsläget. Han uppdaterade mig hela tiden om läget. Kommer garanterat att rekommendera honom till mina vänner om de behöver en proffsig mäklare.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Superbra rakt igenom! Rekommenderar starkt
    2022-08-12 Verifierad kund
    Har inget mera att säga att han får högsta betyg,alltid tillgänglig, supertrevlig och tillmötesgående.
    Har aldrig förväntningar och han är bara helt enkelt bäst.
    • Bollstanäs/Sjukyrkoberget
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Lars Steneryd som mäklare.
    Han är professionell, tydlig och var tillgänglig under hela processen. Skulle inte tveka att anlita honom igen.
    • Sollentuna Centrum
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jätteduktig och lättillgänglig mäklare som löste en snabb och effektiv försäljning med nöjda parter som resultat.
    • Prästhagen
    2022-06-25 Verifierad kund
    Han är duktig och kunnig i sitt jobb. Två ggr hade honom som min mäklare att sälja min bostad. Bägge ggr gick så bra. Jag är nöjd med han, ska sälja igen då är han min val som mäklare utan tvekan.
    Rekommenderar honom stark
    • Centrala Sollentuna
    2022-06-25 Verifierad kund
    Det var ett rent nöje och mycket enkelt och tryggt att anlita honom. Linus är kunnig och informerade hela tiden vad som hände under budgivning-och-försäljningsprocessen.
    En väldigt tydlig och snabb kommunikation
    Jag återkommer gärna
    2022-06-20 Verifierad kund
    Väl bemött.
    Bra presentation av huset
    God återkoppling
    Bra transparens genom hela försäljningen
    2022-06-18 Verifierad kund
    Trevligt, mötesgående och proffsig mäklare som man kan tipsa för andra köpare/säljare.
  • sålde en tomt med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    • Söderby
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jag kände på en gång ett totalt förtroende för Lars Steneryd. Han var seriös, professionell, kunnig och oerhört trevlig. Jag är till min natur oerhört skeptisk och ifrågasättande och hade inte så höga förväntningar, men mäklaren gav ett så bra intryck att min skepticism omedelbart försvann. Jag skulle rekommendera Lars Steneryd om och om igen …. han kunde helt enkelt inte ha gjort ett bättre jobb. Stort tack
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme om mig, Anette. Det var så kul att hjälpa er med försäljningen av er tomt. Hoppas våra vägar korsas mer i framtiden! Ta hand om er. Lars Steneryd
    2022-06-10 Verifierad kund
    Kristina inger en känsla av trygghet vilket är oerhört viktigt när man gör sitt livs största affär.
    Tack för det fina omdömet. Ser fram emot fortsatta samarbeten :) Kristina Guven
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Linus Söderberg,,,trevlig , glad , hjälpsam och mycket tålamod😊
    Hade koll på alla händelser som skedde vid min försäljning, inga
    problem, så jag är nöjd och glad
    Carina Blomqvist/ UpplandsVäsby
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag blev sedd och förstådd av Lars. Han tog sig alltid tid att förklara och uppdatera mig under resans gång, vad som förväntades av mig och vad jag ska förvänta mig av honom som mäklare. Jag kände mig trygg och visste att jag kommer att få det högsta möjliga budet därför att Lars var med och styrde upp hela tiden, även under fotograferingen så att den blev top notch. Och världens bästa fotograf har han! Lars hade tips, råd, svar och förklaringar till allt under hela resans gång. Med andra ord så levererade Lars trygghet och proffsighet !!
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Söderberg en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-06-04 Verifierad kund
    Transparency and clean deal . Linus has been extremely professional and polite. Followed all the dates and documents verification.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Lars är enligt mitt sätt att se det bäste Mäklaren i Stockholm!!
    Lars har sålt 3 objekt åt mig och lyckas där andra misslyckas!
    Rekommenderas!
    2022-06-03 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd och driven att lösa allt som kan komma upp under en försäljning. Gav även enormt värdefull rådgivning som ledde till ett lyckat bostadsbyte för mig. Kan rekommendera 10/10!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    2022-06-03 Verifierad kund
    Super trevlig och kunig,Jätte nöjd med Lars.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Linus har jag köpt mitt hus av. Han är proffsig och kunnig och trevlig att göra med. Mitt hus har haft diverse svårigheter och konstigheter upptäckt längs med resan och Linus har varit behjälplig vilket uppskattas. Rekommenderas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Söderberg en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
    • Bollstanäs/Sjukyrkoberget
    2022-06-03 Verifierad kund
    Profetionellt bemötande och stort engagemang.
    Trevlig
    Bra att förklara
    Snabb med återkoppling
    2022-06-02 Verifierad kund
    Very professional, informative and caring service. I will only recommend Lars
    2022-06-02 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande och alltid tillgänglig. Levde upp till alla våra förväntningar på mäklare.
    Tack för det fina omdömet. Lycka till i nya bostaden och hoppas på fortsatt samarbete med er genom åren. :) Kristina Guven
    • Centrala Sollentuna
    2022-06-02 Verifierad kund
    Lars är en extremt kompetent och trevlig mäklare. Han är professionell i sitt bemötande och vägledde oss genom hela försäljningsprocessen med lätta. Lars var lätt att få tag på, kommunicerade tydligt och informativt. Rekommenderas starkt!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Tydlig, ärlig och kunde ge oss svar på våra frågor. La också lite extra fokus på vår egen försäljning även om vi hade en annan mäklare.

Höga betyg till Lars
    Proffsig och problemlösnings-inriktad
    • Fågelsången/Helenelund
    2022-06-02 Verifierad kund
    Tveka inte att anlita Lars vid er bostadsförsäljning! Det bästa valet vi gjort! Så nöjda!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket god kännedom om bostadsmarknaden i stort och lokalt i Upplands Väsby.
    Snabb, noggrann och förtroendeingivande.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket professionell och trevlig. Hjälpsam och tillgänglig till viss del efter första påskrivningen av papperna. I övrigt en mycket kunnig och bra mäklare som rekommenderas!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Lars har hjälpt oss i Brf Apoteksskogen 1 att sälja en hyreslägenhet. Vi är mycket nöjda med all hantering av försäljningen. Trevligt och glatt bemötande och snabb återkoppling. Vi tvekar inte att kontakta Lars Steneryd igen vid kommande försäljningar.
    Hälsningar
    Styrelsen i Brf Apoteksskogen1
    /Maud Hasselblad
    2022-06-02 Verifierad kund
    Lars var det självklara valet för oss efter att vi fått in offerter från ett flertal mäklare. Vi blev bemötta med professionalitet och respekt. Lars är även lyhörd och ärlig mot alla inblandade parter.

Försäljningen av vår lägenhet gick smidigt och han höll oss uppdaterade under hela processen. Rekommenderar verkligen Lars till alla som går i säljtankar.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Grym, bra sevice alltid tillgänglig.
  • Martin Kjaersgaard L
    Jättetrevlig och proffsig!

Christina gjorde allt som stod i hennes makt för att det pris vi ville ha!
    Tack Martin för det fina omdömet! :) Kristina Guven
    2022-06-01 Verifierad kund
    Jag fick kontakt med Linus via Lars Steneryd som jag känt i många år. Min fru och jag hade i flera år tänkt flytta från vårt radhus till en mindre lägenhet. När Lars och Linus kom hade de med sig ett bra förslag till hur man på bästa - och för oss enklaste - sätt inleda en husförsäljning.. Linus blev ansvarig försäljning och för fotografering, som gjordes under sommaren 2021. När vi hittat en lämplig lägenhet började Linus på ett utmärkt sätt hjälpa oss med allt runt försäljningen. Efteråt skötte Linus allt pappersarbete inklusive bankärenden på ett mycket ansvarsfullt sätt. Fortsättning följer förståss.
    2022-06-01 Verifierad kund
    I samband med att vi köpte lägenhet och skulle sälja vår bostad på Tetorpsvägen fick vi kontakt med Skandiamäklarna och Linus Söderberg. Jag uppskattade verkligen Linus lugna framtoning och känslan av att han förstod att det var en "stor affär" att sälja vår bostad efter 48 år. Han fanns alltid till hands att svara på frågor och jag kände aldrig att jag var till besvär. Jag kan varmt rekommendera Linus och anlitar honom gärna igen om vi någon gång i framtiden skall sälja vår nuvarande bostad.