Lars Steneryd

Lars Steneryd

Lars Steneryd är mäklare på SkandiaMäklarna Upplands Väsby

Lars Steneryd har varit registrerad mäklare sedan 2013-05. Lars Steneryd har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.9. Lars Steneryd har haft 33 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

84 omdömen om Lars Steneryd

Sedan starten hos Reco 2021
Peter T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Eds Allé/Runby

Lars gjorde ett jättebra jobb. Var engagerad och mån om att hitta bra lösningar för hela vår affär.

Camilla B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Eds Allé/Runby

Lyssnar in kundens behov och har en förståelse. Skapar bra möten mellan säljare och köpare. Tar sig tid och har en hög tillgänglighet

Christiane B
Eds Allé/Runby

Lars var jättetrevlig, man kände sig i trygga händer, proffesionellt bemött. Han är kommunikativ och hör av sej så fort det rör sig i vårt ärende både per mejl och telefon. Han är påläst och ärlig. Ett sant nöje att göra affärer med Lars :)

Valentino Antonio V
Smedby

Blev bra bemött av mäklaren. Allt gick snabbt och smidigt och mäklaren var väldigt flexibel. Väldigt bra och trevlig mäklare.

Kamelia R
Smedby

Otroligt bra mäklare! Trevlig och proffsig!

Janna Eva Erika L
Centrala Väsby

Professionell mäklare som är tillmötesgående, lyhörd och transparent. Rekommenderar varmt.

Dima S
Centrala Väsby

Exceptionellt! Lars har en skyldighet att ge råd och upplysningar.

Nawwar G
Centrala Väsby

Uppriktiga omdömen om företag i samarbete med Barncancerfonden

Annelie I
Runby

Proffsig, snabb och smidig affär. Vår mäklare ingav förtroende och en detaljkunskap om marknaden, området och hur vi skulle agera som säljare. Han överträffade våra förväntningar. Vi är mer än nöjda med Lars Steneryd!

Hasti S
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Brunnby Vik

Han var professionell, erfaren och ärlig.