Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sollentuna

Fastighetsbyrån Sollentuna

Sollentunavägen 49, 191 21 Sollentuna — Visa karta

Sollentuna är en kommun som ligger perfekt "mellan". Med utmärkt kommunikation per pendeltåg och dygnet-runt-bussar tar du dig enkelt in till Stockholms innerstad och närheten till naturen är påtaglig med både Edsvikens och Norrvikens vatten samt två naturreservat.

Dessutom är det här en kommun som har allt, du behöver alltså inte lämna den om du inte vill. Sollentuna Centrum är ett av Stockholms största köpcentrum, i de södra delarna är det gångavstånd till Kista med sina många arbetstillfällen och från norra delens Rotebro är Arlanda inte långt borta. Kommunen har även Sveriges 5:e lägsta kommunalskatt, ca 20% lägre än genomsnittet.

Vi på Fastighetsbyrån kan Sollentunas bostadsmarknad i detalj. Vi vet dels var köparna finns och vad de letar efter, dels vilka objekt som inom en snar framtid kommer bli till salu.

Har du frågor eller funderingar kring bostad och boende i Sollentuna? Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 689 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sollentuna

• 2019-06-16

Kerstin Elly Marianne M skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Sålt ett kedjehus med ett utomordentligt fint läge. Mäklaren har bemött mig (oss, det gäller även min man) på ett mycket fint och förtroendeingivande sätt. Mina förhoppningar var nog ett högre pris på fastigheten men mäklaren förklarade redan på tidigt stadium var prisspannet på fastigheterna i området ligger. Då är det inte så mycket att göra åt. Läs mer
    2019-06-17 Rickard W svarar Kerstin Elly Marianne M
    Stort tack för er fina rekommendation, Njut nu av sommaren så får ni se fram emot att flytta mot city i höst. Allt gott till er och tack för en mycket trevlig affär.

Rickard W gillar detta
  • 2019-06-12

On-ruedee P skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Carima är en perfekt mäklaren, hon är noga, hjälpsam och snäll. Hon passar tiden och har erfarenhet. Hon kan sitt jobb och hon vet vad hon gör. Hon är min favorit mäklaren Läs mer
  • 2019-06-10

Håkan M skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Sålt villa med utmanande läge vid stor väg.
    Proffsig nivå i bedömningar för att få tillräckligt många på visningar för att kunna se reellt värde för huset.
    trots vissa svårigheter fanns mäklaren alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Har dessutom varit ovärdelg till hjälp i att hitta ny bostad, så jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Rickard! Läs mer
    2019-06-14 Rickard W svarar Håkan M
    Tack Håkan för din fina rekommendation! Grattis också till din nya bostad. Trevlig sommar så hörs vi framåt.

/Rickard
  • 2019-06-08

Liselott S skrev om Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Köpt nyproduktion i Sollentuna Läs mer
  • 2019-06-07

Fadi H skrev om Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi kontaktade Viktor när det var dags att sälja vår lägenhet och vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Viktor är kunnig, otroligt förtroendegivande och mån om att se till att vi som säljare blir nöjda. Det vi uppskattade som mest var hans ständiga återkoppling så fort något hänt eller inte hänt och hans hängivenhet till att göra en bra affär. Vi kommer definitivt kontakta Viktor när det är dags för en ny försäljning.
    Med vänlig hälsning,
    Fadi och Nazli Läs mer
    2019-06-07 Viktor E svarar Fadi H
    Tack för en fin rekommendation Fadi. Har varit kul att jobba med er. Fantastiska säljare!! Lycka till med allt :)
  • 2019-06-06

Thomas Gustav D skrev om Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Villa
    • Proffsigt
    • Dom uppfylldes med råge
    •Tumme upp Läs mer
  • 2019-06-06

Sarah Pytt D skrev om Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Köpt villa och sålt villa genom Fastighetsbyrån och Jessica Sjölund. Trevig, proffsig och lagom "på" inte för "säljig" Läs mer
  • 2019-06-03

Hanna F skrev om Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Ärlig och rak genom hela processen. Gav bra intryck och gjorde sitt yttersta. Läs mer
  • 2019-05-31

Angelina N skrev om Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jessica har varit mycket proffsig och hjälpsam från första mötet till kontraktskrivningen. Vi har känt stort förtroende genom hela försäljningen och hon har kommit med goda råd och tankar genom processen. Vi har absolut inget att klaga på! Läs mer
  • 2019-05-28

Anneli Ulrika J skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi sålde i våras vårat kedjehus i Viby. Carima gav oss jättebra input vilka värdehöjande förbättringar vi behövde göra.
    Carima levererade på ett mycket kunnigt och professionellt sätt från början till slut.
    Kan verkligen rekommendera henne ifall ni ska köpa eller sälja i Sollentuna med omnejd. Läs mer
  • Christian S

2019-05-23

Christian S skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag sålde en lägenhet med hjälp av Anders, han var väldigt tillmötesgående och lättsam att ha att göra med, han var seriös och jobbade även utanför egentlig arbetstid. Läs mer
  • 2019-05-23

Git M skrev om Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Väldigt nöjd med Carolines insatser! Genom att vara lyhörd, effektiv, engagerad och proffsig genom hela processen ledde det till både en snabb och bra försäljning. Läs mer
  • 2019-05-22

Vinay K skrev om Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jessica has been an good coach for me being the first time home buyer. Läs mer
  • 2019-05-21

Charlotta S skrev om Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Caroline var snabb, effektiv och pålitlig att samarbeta med! Hon förstod våra behov snabbt. Min upplevevelse var att hon gjorde det lilla extra för att lösa allt. Läs mer
  • 2019-05-20

Linda F skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag köpte en 2:a och Anders Backman på Fastighetsbyrån Sollentuna gjorde jobbet extremt bra. Jag är väldigt nöjd med hela processen. Anders är otroligt kunnig och han hade svar på alla mina frågor. Läs mer
  • 2019-05-19

Helena K skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag köpte en lägenhet i Sollentuna och tyckte mäklaren var mycket proffsig. Det var en mycket problemfri överlåtelse och all information som jag fick under köpet var klar och tydlig. Det blev en mycket bättre och smidigare upplevelse än jag hade väntat mig. Läs mer
  • 2019-05-18

Suhail b skrev om Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag har bemött av Viktor Ekman väldigt bra.Vi kommer överens om försäljning av mitt Lägenhet.Han var kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2019-05-18 Viktor E svarar Suhail b
    Tack för ett gott samarbete Suhail! :)
    Rickard W, Viktor E gillar detta
  • 2019-05-12

Helena L skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hej, vi köpte ett kedjehus via Rickard och fick bra bemötande varför vi då bestämde oss för att han skulle få sälja vårt radhus. Det var trögt att sälja men Rickard var hoppfull. Vi är mycket tacksamma för all support och hans snabba och vänliga svar på alla våra frågor under hela processen!
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-05-12 Rickard W svarar Helena L
    Varmt tack för ett fint omdöme! Hoppas ni trivs i nya bostaden och att flyttkartongerna blir färre och färre.

Allt gott och tack för ett trevligt samarbete.

/Rickard
  • Marie E

2019-05-10

Marie E skrev om Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Har sålt ett gammalt hus. Jessica har hela tiden gjort det bästa. Trevlig bemötande, kunnig, glad. Har har verkligen hjärtat på rätt ställe. Jessica är mycket professionell!! Hon kunde se husets själ och det var fantastiskt. Hon såg potentialen i det som jag redan visste. Hon har ställt upp och svarat på frågor jag haft. Jag har aldrig känt att jag är en börda. Hon är helt fantastisk och ödmjuk inför allt. Kommer att använda henne igen om jag måste sälja ett till hus. Kan varmt rekommendera Jessica!! Hon är BÄST!! Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • 2019-05-10

Eva S skrev om Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Köpt lägenhet.
    Enormt positivt bemött av Victor. Sakligt, inte skönmålande.
    Professionellt bemötande på alla saker. Läs mer
    2019-05-10 Viktor E svarar Eva S
    Tack Eva! Har som sagt varit väldigt roligt att ha er som köpare. Super trevliga och lätta att ha att göra med. Önskar er all lycka med boendet och att ni kommer trivas där super bra :)
  • Jonas N

2019-05-08

Jonas N skrev om Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Viktor har varit alldeles utmärkt i sin mäklarroll. Hjälp till, sökt svar på frågor, gett förslag. Precis så som man önskar att mäklare ska vara.
    Dessutom - utanför sitt uppdrag - gav han tips inför min egen försäljning.
    Jag rekommenderar Viktor alla dagar i veckan! Läs mer
    2019-05-08 Viktor E svarar Jonas N
    Tack Jonas. Har varit roligt att haft er som köpare. Mycket trevliga och härliga människor :)
  • 2019-05-08

Per E skrev om Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Thomas har hjälpt till att sälja en fastighet med otrolig professionalism och engagemang.

Thomas har även förmedlat ny fastighet på samma föredömliga sätt.

Inget är omöjligt och Thomas finns alltid att nå när som helst.

Det känns som att man är världens viktigaste kund, och Thomas överträffar alltid de förväntningar man har. Läs mer
  • 2019-05-06

Magnus B skrev om Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Ambitiös och kund orienterad
    ... Läs mer
    2019-05-08 Viktor E svarar Magnus B
    Tack så mycket Magnus. Har varit väldigt enkelt att samarbeta med dig! :)
  • 2019-04-29

Carl Niklas Ingvar G skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Köpt en bostadsrätt. Professionellt bemötande om än kanske lite dåligt påläst. Till hennes försvar fick jag en förhandsvisning med kort varsel innan ordinarie visning. Igen affären kanske något rörig kommunikation, med henne och hennes assistent. Men i det stora hela väldigt trygg och enkelt. Läs mer
  • 2019-04-26

Avan A skrev om Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Såld lägenhet förra veckan.
    Den gick jätte fort.
    Caroline är trevlig och duktig tjej. Läs mer
  • 2019-04-26

Sebastin S skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hi, We recently brought an apartment near sollentuna, we appreciate Anders for beinhg there in all the crucial steps and his kind help. Läs mer
  • 2019-04-20

Johan Ö skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Allt har fungerat superbra! Vi har både köpt ett radhus och sålt en bostadsrätt genom Carima och fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-04-08

Ebrahim S skrev om Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi sålde våran 2:a med Viktor och han är superproffsig, pålitlig, och kompetent. Dessutom var han också tillgänglig och hjälpte till även inför inköpsprocessen av en ny bsotad. Mycket nöjd och rekommenderar stark att anlita honom som mäklare. Läs mer
    2019-05-08 Viktor E svarar Ebrahim S
    Tack så mycket Ebrahim. Det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen. Väldigt smidigt och enkelt med tanke på att ni gjorde ett kanonjobb själva också :)
  • 2019-04-01

Nika H skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Allt gick väldigt bra!

Jag blev bemöt av Carima Hägglund på ett fint professionellt sätt! :-)
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Min upplevelse är mycket positiv!
    Tack, Carima!

Med vänlig hälsning Nika Högman Läs mer
  • 2019-04-01

Helena B skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Tydlig, driven och tillmötesgående! Pålitlig. Läs mer
  • 2019-03-28

Lars L skrev om Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Caroline jobbade snabbt och sålde min villa
    Dessutom är hon trevlig och lätt att ha att göra med
    Seriös och väldigt proffsig Läs mer
  • 2019-03-25

Camilla H skrev om Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Sålt en lägenhet.
    Mäklaren var lyhörd och tillgänglig under hela processen.
    Mycket nöjda! Läs mer
    2019-05-08 Viktor E svarar Camilla H
    Tack Camilla. Det har varit mycket roligt att få hjälpa er med försäljningen. Enkla att ha att göra med och väldigt trevliga! :)
  • 2019-03-25

Bo Lennart Mikael K skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Bra tydlig och snabb, enkel att ha att göra med Läs mer
  • 2019-03-22

Helene T skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi köpte en bostadsrätt och sålde sen vår "gamla" bostadsrätt.
    Carima visade mycket positivt bemötande och mycket proffsig i genomförande av både köp och försäljning av bostadsrätt. Personlig men med ett professionellt förhållningssätt till kunden. Läs mer
  • 2019-03-21

Lars Gustav T skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet i Sollentuna och anlitat Carima Hägglund Hasni på Fastighetsbyrån för uppdraget. Hon är både kunnig och trevlig och har ställt upp, tagit ansvar och varit tillgänglig per telefon både dag och kvällstid.

Vi hade stora förväntningar att mäklaren skulle göra ett bra jobb med vår försäljning och Carima levde verkligen upp det, från början till slut. Läs mer
  • 2019-03-16

Christina Elisabeth T skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi sålde vår villa, byggd 1932, 1,5 plan med källare.
    Kontakten med Anders Backman har varit väldigt bra. Dock, hade vi lite olika bild av vad vi kunde få ut i pris. Mäklaren tyckte vi skulle gå ut med 7 950 mkr, medan vi bestämde att huset skulle gå ut med 8 250 och försäljningspriset blev 8 600. Vi är glada för det pris vi fick för huset och mäklaren genomförde några privata visningar på egen hand, som gjorde att affären landade. Läs mer
  • 2019-03-14

Ann-Charlotte L skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Sålt ett enplanshus på 125 kvadrat.

Vänligt proffesionellt obesvärat sätt så man upplevde trygghet och tydlighet i agerandet. Nogrann förklaring av marknadsläget, som gjorde glädjen större då resultatet blev något mer än vad vi hade vågat hoppas på. Tror att tryggheten var lika stor även hos köparna. Kan ärligt och med stor trygghet rekommendera honom till andra som går i säljtankar.
    Trivsamt och saklig information under hela processen, som gick snabbare än vad vi hade vågat hoppas på. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2019-03-14

Åke Urban L skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Proffesionellt tryggt bemötande från första stund. Svarar snabbt när jag behövde kontakt, utmärkt uppföljning och dialog hela tiden. En behaglig trygg mäklare, som levde upp till vad jag hade önskat och hoppats på. En mäklare som både säljare och köpare kan trivas med. Läs mer
  • 2019-03-13

Agneta Pernilla B skrev om Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi har sålt vår villa.
    Jessica har givit oss stöd genom hela processen. Läs mer
  • 2019-03-12

Agneta L skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Anders hjälpte mig att sälja en trea i Helenelundscentrum. Allt har gått smidigt och enkelt Läs mer
  • 2019-03-06

Fredrik K skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Professionell och trevlig mäklare som gav bra vägledning genom hela bostadsaffären. Läs mer
    2019-03-06 Rickard W svarar Fredrik K
    Stort varmt tack för det, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus. Tveka inte att höra av er om ni skulle behöva min hjälp framåt i tiden.

Allt gott!

• 2019-03-01

Robin K skrev om Fastighetsbyrån Sollentuna
    Väldigt trevlig, lätt att prata med och gjorde sitt jobb bra. Vi är jättenöjda med vårat val av mäklare. Läs mer
  • Agneta N

2019-02-27

Agneta N skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag anlitade Rickard Wiklund för att sälja mitt radhus. I sökandet efter ny bostad har vi fått ett stöd långt över vår förväntan. Rickard har på eget initiativ funnits som rådgivare och stöd när vi läst om hus, och tittat på olika prospekt. Slutligen slumpade det sig så att vi hittade ett hus där Rickard var säljare. Det har känts bra hela vägen! Tillträdesdagar och koordination har flutit fantastiskt bra. I övrigt har det varit en tydlig kommunikation hela vägen, där Rickard hållit oss underrättade hela tiden både vid köp och försäljning. Det enda trista nu när det börjar bli helt klart är att vi inte ska ha kontakt mer! Toppklass! Läs mer
    2019-02-28 Rickard W svarar Agneta N
    Tack och tack Agneta, dina ord värmer! Så kul att allt gått så bra och att ni hittat huset som kommer att passa er perfekt! Vi ses och hörs framåt ?
  • 2019-02-27

Deniz S skrev om Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Alltid tillgänglig, tillmötesgående o genuint trevlig. Vi kunde inte önskat oss en bättre mäklare Läs mer
  • 2019-02-27

Celine N skrev om Fastighetsbyrån Sollentuna
    Bra bemötande vid visning och under budgivning! Därefter lite dålig återkoppling till och från. En del meningsskiljaktigheter med säljaren och där har inte mäklaren tagit det ansvar vi önskat. Läs mer
  • 2019-02-26

Bengt Johan Gunnar F skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Anders hjälpte mig och min ex-fru att sälja vår villa i Sollentuna. Processen gick till så att efter de normala visningarna hade vi bara fått ett bud som låg 8% under begärt pris. Vi önskade då ännu en visning. Detta ledde till att budgivning kom igång och priset hamnade 3% under begärt pris.
    Anders har ett trevligt och strukturerat sätt och det var därför jag valde honom.
    Det som kunde ha varit bättre hade varit om Anders hade gett oss några alternativa strategier efter de inledande visningarna. Det enda Anders kunde föreslå var en kraftig prissänkning för att nå nästa segment spekulanter.
    Jag säljer hus mycket sällan och hade önskat mig ett samtal med olika alternativ om hur jag kunde få mitt hus sålt. Jag har inget problem att ta beslut, men eftersom jag är ovan hus försäljare så hade några alternativa vägar varit önskvärda.
    Nu kom min ex-fru upp med en plan, som vi genomförde och det gick bra. Jag är nöjd med försäljningen.
    Men det borde ha varit mäklaren som hade kommit med förslaget. Läs mer
  • Anna Maria P

2019-02-26

Anna Maria P skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Sålde vår villa i Sollentuna. Mäklaren har på alla sätt stöttat och givit bra råd under försäljningstiden. Mäklaren har på alla sätt mött våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Sollentuna och Rickard Wiklund. Läs mer
    2019-02-26 Rickard W svarar Anna Maria P
    Tack snälla, det värmer att höra! Nu hoppas vi att ni hittar ett bra nytt boende som ni kommer att trivas i framåt.

Allt gott!

• 2019-02-21

Kerstin F skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Utvärdering efter försäljning. Vi har nu fått huset sålt med er hjälp. En del händelser blev inte bra.
    I vårat första möte med Anders Backman förklara vi vår situation i och med att vi tyvärr har en skilsmässa att hantera var det viktigt för oss att allt skulle vara smidigt. Vi bad att Anders bara skulle ha kontakt med mig för att min man Johan har en tuff arbetssituation. Detta har inte fungerat någon gång.
    I prospektet bad jag att Anders skulle göra synligt att det enligt detaljplanen går att bygga en våning till på huset vilket jag tror kan vara en extra kundgrupp som kan attraheras. Anders la till en bilaga som jag tog fram och skickade till Anders men någon extra text kom inte med förens när jag bad om den igen.
    > Efter tre första visningarna bad vi Anders om råd om hur vi skulle gå vidare, hans rekommendation var att sänka priset kraftigt för att komma åt en ny kundgrupp. Det var den enda lösningen. Vi valde att gå vidare utan att sänka priset då.
    > Vi fick ett bud under vårat utgångspris. Tyvärr var jag inte med på budgivningslistan så informationen fick jag när Johan skickade den till mig.
    > Vi valde då att vänta lite med att visa budet. När vi sedan bestämde att vi ville ha ett nytt datum för visning ville vi att buden direkt skulle visas. Det tog ett tag och kom ut först när nästa visning skulle ske. Det kan bero på att Anders var ledig.
    > En kollega till Anders tog hand om nästa visning, allt gick bra.
    > Budgivningen kom igång. En av spekulanterna vill ha en klausul. Den Anders skrev var så pass dålig att vi inte kunde anta den. Som tur är behövdes den inte. Huset blev sålt till en kund utan klausul i avtalet.
    > Under avtalsskrivningen bestämde vi att handpenningen skulle betalas till Johans konto vilket var i sin ordning. Där emot är det verkligen inte i sin ordning att jag inte blev informerad om att pengarna blev utbetalade till Johan. Jag fick informationen av Johan och först när jag ställde frågan till Anders fick jag veta att så var fallet.
    > Min sammanfattning är att Anders inte har levererat till oss båda under den här försäljningen. Det avtal vi skrev när han fick vårat förtroende att sälja vårat hus har han inte skött enligt mig. Vi skriver på ett avtal om att en viss procent ska tillfalla Anders efter en försäljning innan försäljnings arbetet har påbörjats. Den procenten är oavsett hur jag/vi tycker att han har utfört sitt arbete och sin lojalitet till mig/oss.
    > Fastighetsbyrån har inte levererat. Läs mer
  • 2019-02-20

Karin Anette H skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Anders var väldigt hjälpsam när vi köpte vårt hus i Sollentuna. Särskilt som vi inte kunde vara fysiskt på plats vid alla tillfällen som krävdes. Vi uppskattar verkligen Anders och hans proffsiga attityd i kombination med en trevlig ödmjuk personlighet. Läs mer
  • 2019-02-20

Magnus H skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Anders var en tillmötesgående mäklare när vi köpte vårt hus genom honom. Vi uppfattar honom som lösningsorienterad men viss information som vi efterfrågade visade det sig efter tillträdet att han själv uppskattat istället för att söka den via säkra källor (exv. kommunen m.fl.). Läs mer

Sollentunavägen 49, 191 21 Sollentuna