Fastighetsbyrån Sollentuna

Fastighetsbyrån Sollentuna

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
2 038

Sollentuna är en kommun som ligger perfekt "mellan". Med utmärkt kommunikation per pendeltåg och dygnet-runt-bussar tar du dig enkelt in till Stockholms innerstad och närheten till naturen är påtaglig med både Edsvikens och Norrvikens vatten samt två naturreservat. Dessutom är det här en kommun som har allt, du behöver alltså...

2038 omdömen om Fastighetsbyrån Sollentuna

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2038 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Abdullah R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Spejare en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Edsberg

Jag har skrivit min första boende kontrakt med hjälp från Hanna. Anledningen att jag kan rekommendera henne är, att jag har fått ett professionellt bemötande, tillgänglighet och tydligt kommunikation under hela processen. Tack vara hennes kunskap och erfarenhet lyckades jag köpa en bostad förhållande till marknadspris.

Fredrik B
Sjöberg

Hanna var en fantastisk mäklare som visade stort engagemang genom hela processen. Hennes positiva och trevliga bemötande gjorde hela upplevelsen smidig och trygg. Tack vare hennes professionalism och personliga engagemang kände vi oss väl omhändertagna från start till mål.

Marcelo P
Sålde sitt hus med hjälp av Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Väsjön

mycket dåliga tjänster felaktig information och dålig förhandling - rekommenderar inte

Anders Göran H
Köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Viby

Trevlig och jättebra tycker jag.

Eva Maria Elisabeth T
Sålde sitt hus med hjälp av Richard Lundblad en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Sjöberg

Tillgänglig , inlyssnande och engagerad. Hög kompetens med kloka och goda råd inför visningar. Professionell på ett varmt och vänligt sätt. Kunden i fokus och med en god portion av humor. Richard har levererat på bästa sätt och vi ger honom de allra bästa rekomendationer.

Anders W
Sjöberg

Mycket professionell och kunnig.

Pella P
Köpte sitt hus med hjälp av Richard Lundblad en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Sjöberg

Richard är snabb, tydlig och lyhörd, vilket givetvis uppskattas vid något så viktigt som fastighetsaffärer.

Frida S
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Kristersson en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Törnskogen

Professionellt och mycket bra stöd genom hela processen av försäljningen. Kan varmt rekommendera Niklas som mäklare.

Chong Z
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Kristersson en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Törnskogen

I'd like to commend Niklas Kristersson for his exceptional service as my broker. Throughout the home-selling process, he was patient, friendly, and always took the time to thoroughly explain everything. His responsiveness and professionalism made the experience smooth and stress-free. I highly recommend Niklas for anyone looking for a reliable and dedicated broker.

Nahrin G
Fågelsången

Rickard har varit väldigt fin i sitt bemötande med oss och flexibel i kontakten. Han levde upp till de förväntningar vi har på en mäklare, att vara tydig med informationen och medlare mellan oss som köpare och försäljaren. Vi kommer definitivt överväga att ge honom framtida försäljningsuppdrag om det blir aktuellt för oss i framtiden att sälja vårt hus :)

Svar från Richard Lundblad

Tack Nahrin, Hoppas ni kommer trivas bra i erat fina hus. Hälsa familjen så ses vi på inflyttningsfesten🎉

Zhen H
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Törnskogen

Mycket bra mäklare!👍 Lyssnade tålmodigt på våra önskemål och svarade på frågor. Rik yrkeskunskap och god kommunikationsförmåga. Rekommenderas varmt

Shamala S
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Törnskogen

Vi var väldigt nöjda med Victor. Det syntes redan vid vårt första möte att han verkligen tyckte om vårt hus. Detta var oerhört viktigt för oss som har bott i vårt hus i snart 24 år. Han var tålmodig, att våra köpare hade varit på fler visningar i över ett år hos honom visar också att han har ett gott rykte. Han var väldig engagerad och lätt att kontakta. Vi var överens om strategin till försäljningen och våra förväntningar blev uppfyllda. Skulle rekommendera honom utan tvekan.

Anders F
Fågelsången

Bra kommunikation, tydlig och trevlig

Hans Georg Christopher E
Sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Fågelsången

Rickard är trevlig, duktig och kan området (Sollentuna). Han lyckades sälja vårt hus snabbare än vi trott med bra villkor och till ett bra pris. Fotografering, annons, avtal mm fixade han väldigt snabbt så huset kom ut som kommande objekt. Vi hade en liten miss i kommunikationen kring visning av huset, men det redde vi ut med ett par telefonsamtal. VI kan absolut rekommendera Rickard Wiklund.

Amelie O
Fågelsången

Väldigt sympatisk och professionell mäklare som fick oss som köpare att känna oss trygga genom processen! Skulle starkt rekommendera Rickard som mäklare.

Karin E
Häggvik

Köpt hus via Niklas och är jättenöjda med den hjälp vi fått.

Mohamed E
Helenelund

Richard var professionell och uppmärksam under hela processen. Mina förväntningar var att han skulle sköta försäljningen smidigt och ge tydlig kommunikation. Han överträffade dessa förväntningar genom att erbjuda insiktsfulla råd om prissättning och marknadsföring och hålla mig informerad i varje steg. Sammantaget var upplevelsen sömlös och Richard gjorde försäljningsprocessen stressfri. Rekommenderar varmt!

Svar från Richard Lundblad

Tack för förtroendet och erat fina omdöme ovan.

Yumei D
Helenelund

Good and efficient communication! Highly recommend!

Roudotul J
Edsberg

Hanna is really nice and helpful!

Ali H
Köpte sitt hus med hjälp av Viktor Nyberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Töjnan

Vill först börja med att Tacka Viktor för sitt goda, trevliga och ödmjuka bemötande. Viktor som person i profession var en stor anledning till att vi kunde komma till resultat. Det har varit ett lätt och smidigt sammarbete med Viktor. Är nöjd och kommer att rekommendera vidare! Hälsningar Ali Hamed

Hamid D
Edsberg

I have had the pleasure of interacting with Hana who is incredibly helpful and friendly since the beginning of the process. Her willingness to assist, paired with quick responses, makes everything run smoothly and I got the information I needed.

Nayra Marie L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Kristersson en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

En trygg mäklare med hög kunskap om marknaden. Får en själv att känna sig lugn under processen.

Du L
Häggvik

Great communication between seller and buyer. Very efficient and patient in the buying process.

Thomas T
Fågelsången

Richard agerade väldigt proffsigt genom hela försäljningen. Han höll mig som kund uppdaterad hela tiden med vad som hände och hur spekulanterna sa o tänkte, vilka steg och åtgärder vi kunde vidta för att få till en bra försäljning på en för tillfället svag säljarmarknad. Kan rekommendera Richard varmt.

Pim Per Joakim H
Norrviken

Rickard var en mycket bra samarbetspartner för oss vid försäljningen av vårt hus. Han var lyhörd, saklig och kommunicerade väl under hela processen.

Jan H
Skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

Sålde en villa i Norrviken under våren. Rickard är mycket trevlig och kompetent, kan förmodligen villamarknaden i Sollentuna bäst av alla mäklare. Förtroendeingivande och dessutom lätt att få tag på när man har frågor. Rekommenderas varmt!

Anne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Nyberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Edsviken

Engagerad person som återkopplar snabbt. Känner till marknaden i närområdet. Proffsigt bemötande.

Therése B
Töjnan

Lugn, saklig, har koll -inga krusiduller alls. Vi har känt oss trygga med Rickard hela vägen. Allt har gått supersmidigt och fort i en bostadsmarknad som fortfarande kan anses stå i stiltje. Tack för hjälpen Rickard.

Tinatini N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Sjöberg

Mohamad was very helpful and eager to assist throughout the home-buying process. He played a key role in resolving some issues related to cleaning and delays from the seller. Overall, we appreciate his dedication and support!

Rikard A
Väsjön

Kändes väldigt tryggt att ha Mohammad som mäklare. Rak, tydlig och kunnig. Väldigt nöjda med vårt val. Kan varmt rekommendera Mohammad

Lars Erik Christer M
Sjöberg

Richard verkar ha lång erfarenhet och kompetens inom området vilket kändes betryggande. Vi blev väl bemötta och förstod vad som var hans sätt att hitta presumtiva köpare. Det som överraskade oss var att han ansåg att en offentlig visning av huset inte skulle ge oss några extra fördelar. Vi kan förstå att hans långa erfarenhet låg bakom det beslutet, men om det verkligen gynnade oss får vi aldrig veta. Nu löstes det för oss på ett acceptabelt sätt genom att han lyckades öka försäljningspriset med 3 %. Under processen...

Klas Patrik F
Sjöberg

-Fantastiskt bemötande, väldigt bra service -Svarade snabbt och arbetade effektivt för att hjälpa till med affären för alla parter

Svar från Richard Lundblad

Tack för fint omdöme och grattis till erat fina hus.

Denise C
Töjnan

I bought a house from Rickard and throughout the whole process, from viewing, bidding to contract signing, he was available and willing to help.

Hans Åke E
Edsviken

Bra o klok Trevligt bemötande O återkopplar när vi hade frågor mm Vi är jätte nöjda så här långt 👍

Huda A
Helenelund

Hanna har varit en strålande mäklare och hjälpt till med alla frågor och funderingar. Hon har tagit in önskemål och fått det att hända!

Conny Sven Gunnar E

effektiv och proffsig förtroendefull

Svar från Richard Lundblad

Tack för förtroendet och vi ses på tillträdet.

Ole Thomas N
Edsviken

Trevlig och kom alltid i tid. Pålitlig. Seriös och hårt jobbande. Vi är nöjda.

Svar från Richard Lundblad

Tack, hoppas ni kommer trivas fint i erat nya boende.

Hilda N
Edsberg

Väldigt trevlig, lätt att ha och göra med, och smidig kommunikation. Supernöjda!

Azhar H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Nyberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Viby

Trevlig, kunnig och svarar snabbt på telefonen 👍

Hanne A
Helenelund

Jag jämförde flera mäklare innan jag beslutade mig för Fastighetsbyrån. Jag fick stort förtroende för Viktor från första mötet. Han kommunicerade på ett klart och tydligt sätt hur läget på marknaden är för tillfället. Han har kontinuerligt hållit kontakten under försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Viktor och Fastighetsbyrån.

Magnus A
Viby

Kunnig och effektiv! Han visade stort intresse för mig och min lägenhet och uppdaterade mig hela tiden i processen. Uppdraget slutfört med stort plus i kanten.

Niklas W
Viby

Har sålt och köpt där Rickard varit ansvarig mäklare. Kunnig, tillgänglig och kan området han säljer i.

Anna U
Edsviken

Försäljningen gick snabbt och sköttes professionellt. Mycket trevligt bemötande. Alltid snabb att återkomma.

Rahul B
Silverdal

Hann treated me with the utmost professionalism and courtesy throughout the entire buying process. From our initial meeting to the final closing, she was always available to answer my questions and address my concerns. Her friendly demeanor and willingness to go the extra mile made me feel valued and respected as a client. My expectations was for Hanna to be knowledgeable about the property, transparent in her communications, and efficient in managing the various stages of the transaction. Hanna exceeded these expectations...

Maria H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Spejare en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Rotsunda

Hanna har gjort ett utmärkt jobb som vår mäklare vid försäljning av lägenheten. Hon har varit professionell och vänlig, snabb i kommunikationen, generös med information och kommit med bra förslag hela vägen. Kan rekommenderas starkt!

Pontus K
Kvarnskogen

Snabb, trevlig, tillmötesgående mäklare som gör ett bra jobb till en rimlig kostnad.

Per I
Edsberg

Niklas höll sig till planen vi hade gjort tillsammans. Han är lyhörd och personlig. Det gör att man känner sig trygg.

Frida W
Viby

Som förra gången: Trevlig, kompetent och serviceinriktad som får kunden att känna sig prioriterad och omhändertagen. Vi är mycket nöjda.

Douglas B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Edsängen

Victor är serviceminded. Han är bra och snabb på att kommunicera med både säljare och köpare.

Ulf N
Kärrdal

Bra kommunikation, kunnig och trevlig.