Fastighetsbyrån Sollentuna

Snittbetyg
4.7
Ring 08-96 30 00 Dela

Om företaget

Sollentuna är en kommun som ligger perfekt "mellan". Med utmärkt kommunikation per pendeltåg och dygnet-runt-bussar tar du dig enkelt in till Stockholms innerstad och närheten till naturen är påtaglig med både Edsvikens och Norrvikens vatten samt två naturreservat. Dessutom är det här en kommun som har allt, du behöver alltså...

1753 omdömen om Fastighetsbyrån Sollentuna

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1753 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Anna Å
Sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Rotebro

Mkt positivt intryck. Viktigaste vid valet av mäklare var att Rickard lyssnade på vad som var viktigt för oss och styrde upp planen efter det och försökte inte få oss att agera på ätt sätt som vi inte ville vilket flera andra mäklare gjorde. Förtroendegivande bemötande hela vägen. Väldigt snabb att svara på allt och höra av sig.

Kenneth J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Proffsigt agerande. Lyssnade in mina önskemål om hur affären skulle skötas. Flexibel.

Jonatan E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Vaxmora

Mohammad var väldigt kunnig inom alla områden där jag hade funderingar och hjälpte genom hela processen då det var första bostadsköpet för mig. Han var även väldigt trevlig och hade inga problem med att förklara saker på olika sätt när jag inte förstod. Det har varit ett nöje att få hjälp av Mohammad genom denna affär. :)

Per L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Nyberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Silverdal

Viktor är lyhörd, engagerad och har en förmåga att vara diplomatisk för att kunna få ihop en affär i en stökig marknad

Daniel H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Kristersson en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Edsberg

Noggrann och uppmärksam. Vill göra det bästa för båda parter i affären.

Sven-Anders O
Sålde sitt hus med hjälp av Viktor Nyberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Kvarnskogen

Vi blev bemött på ett mycket bra sätt. Och han lyssnade på vad vi hade för förväntningar och vi pratade om det. Och vid försäljningen vid kontraktskrivningen så förklarade han på bra och förstående.

Emma W
Köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Falkberget

Enkel, lugn och visade ett trevligt bemötande i alla lägen. Snabb på att svara på frågor oavsett kanal. Jag kände mig trygg och fick en känsla av att mäklaren var på min sida, vilket ju är positivt för en köpare.

Gunnel Eivor Elisabeth F
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Kristersson en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Niklas Kristersson gav ett mycket sympatiskt och kunnigt intryck och höll oss löpande informerade under hela försäljningsprocessen. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom. Med vänlig hälsning Gunnel Fältström/Anders Lindström

Stéphanie C
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Kristersson en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Fågelsången

Niklas var väldigt hjälpsam under hela processen av att köpa vår första hus. Vi kände oss väldigt trygga med honom!

Setareh N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Mycket duktig och kunnig mäklare som verkligen vill hjälpa kunden på bästa möjliga sätt.

Nina P
Sollentuna Centrum

Niklas är mycket kunnig och har en realistisk bild på dagens marknad. Han har en lugnande och positiv attityd och förklarar vad som måste fixas för att få lägenheten såld.för ett bra pris.

Judit B
Häggvik

Han är noggrann, tillmötesgående och svarar på frågorna. När vi sökte honom och han kunde inte ta telefonsamtalet just då, återkom han alltid senare när han hade tillfälle till det. Han var väldigt duktig på att genomföra försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda. Han rekommenderas varmt till andra kunder.

Nader A
Häggvik

Victor är Mycket trevligt. Han kan sitt jobb på bästa sätt.

Syamak H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Nyberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Töjnan, Tureberg

Hej! Jag och min sambo uppskattar Viktors engagemang och närvaron. Det som är en så stor plus med Viktor är hans tillgänglighet för sina kunder. Kommunikationen har alltid gått väldigt lätt och smidigt och jag har känt mig väldigt bekväm att kontakta Viktor så jag hade en fundering eller en fråga. Jag är mycket nöjd med Viktors insatser för mig som kund. Kan rekommendera Viktor till andra som vill sälja sina bostäder. MVH Syamak Hakimelahi

Per L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Kristersson en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Sollentuna Centrum

Niklas var mycket lyhörd och lösningsfokuserad för att få ihop en affär i en knepig marknad

Gun Litzy M
Sålde sitt hus med hjälp av Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Fågelsången

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Samarbetet fungerade bra. Vi kan varmt rekommendera Mohammad

Patrik O
Häggvik

Lugn och ordning och reda. Väldigt hjälpsam.

Makeih K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Jag tycke han jätte duktig mäklare jag är jätte nöjd

Camilla I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Spejare en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Rotsunda

Försäljningen av min lägenhet fungerade helt fantastiskt bra tack vare Hanna, som hade full koll på området, möjliga köpare osv Hanna är trevlig och väldigt lätt att ha att göra med. Svarar på alla frågor snabbt och är mycket kunnig. Jag rekommenderar henne varmt för framtida säljare.

Stephanie H
Centrala Sollentuna

Snabb, effektiv och lyhörd. Är mycket nöjd med upplevelsen och rekommenderar Hanna gärna!

Michel S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Spejare en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Centrala Sollentuna

Hanna är jätte trevlig Mäklare lätt att handväska med Jag rekommendera gott henne till alla.

Joakim R
Vaxmora

Mohammad var väldigt proffesionell under hela tiden som vi hade en konversation.

Sebastian D
Häggvik

Vi är väldigt nöjd med Victor. Vi rekommenderar honom för eventuella säljare.

Svar från Victor Mastaeli

Tack Sebastian. Det har varit ett nöje att hjälpa er.

Sara S
Tureberg

Jag uppskattar att Hanna var lättillgänglig och att hon var mån om att hela tiden uppdatera mig som säljare i säljprocessen.

Rayeed C
Centrala Sollentuna

Väldigt rak och tydlig i sin kommunikation, förtroendegivande! Inget onödigt "mäklarsnack". Niklas fick i uppdrag att sälja vår lägenhet i dessa tider, det tog han ca 2 veckor. Jobbade för oss under sin semester. Kan rekommendera Niklas starkt, både till köp och försäljning av bostad.

Edvin B
Häggvik

Väldigt snabb på att svara o höra av sig med info alla tider på dygnet

Karina J
Häggvik

Hanna har ett trevligt bemötande och ser till att vi som köpare får rätt och adekvat information.

Jerker J
Häggvik

Trevligt och proffsigt bemötande. Tog reda på svaren på alla frågor vi hade. Rättade snabbt upp småfel som uppstod i kontraktet. Vi förväntade oss ett professionellt bemötande och en kunnig mäklare. Detta överträffades av Hanna. Dessutom alltid levererat på ett trevligt, ja tom hjärtligt sätt. En mäklare vi själva kan tänka oss att anlita vid ev behov i framtiden.

Johan N
Helenelund

Hanna jobbade aktivt med att hålla mig uppdaterad genom hela köpprocessen och löste diverse problem som uppkom väldigt professionellt. Tack ! / Johan

Tonis P
Rotsunda

Hon var mycket professionell, tack

Philip T
Helenelund

Hon tog hand om allt verkligen och vi fick lägenheten såld snabbare än förväntat.

Jan T
Helenelund

Hanna har varit väldigt duktig på att hålla oss informerade genom hela processen, faktiskt även innan vi anlitade henne. Hanna har verkligen engagerat sig i att se till att det här ska bli en bra affär, och har hela tiden känt oss trygga med Hanna som vår mäklare.

Dariusz E
Rotsunda

Jag upplevde Hanna som mycket trevlig och seriös person, blev trevligt bemött och fått altid snabbt svar på mina frågor och funderingar. Hanna har uppfyllt mina förväntningar vid försäljning under en tuff marknad.

Tasilkan T
Helenelund

Han var trevligt och förklarade bra och tydligt .

Carl Martin H
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Tureberg

Toppen upplevelse! Proffesionellt och bra diskussion hur försäljningen skulle gå till

Svar från Victor Mastaeli

Tack Martin. Hoppas du trivs bra i nya boendet.

Jessica O
Häggvik

Jätte trevligt bemötande och han ger ett professionellt, erfaret och tryggt intryck. Han är en sån mäklare som både säljare och köoare vill ha. Jag har varit jätte nöjd under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Victor!

Annki B
Häggvik

Alltid trevlig och på gott humör när vi träffats

Toni L
Häggvik

Overall a fantastic experience with Victor and his support and professionalism was one of the reasons I decided to purchase the apartment. Victor kept me up to date throughout the process and was very helpful with any questions that I had along the way. 10/10

Muhammad Umer C
Skrev om Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

Mycket fin bemötande. Kunnig i sin branch och servisvillig. Varmt rekommederar Mohammad som mäklare för nästa husköp.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Steven Alexander J
Viby

Snabbt, enkelt och tryggt. Rekommenderas!

Saira C
Skrev om Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

Vi blev bemötta med en mycket possitiv energi. Mäklaren var tydlig med att framföra sina punkter och förklarade de med exempel.

Mohammad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eva B
Vaxmora

Väldigt nöjd med Mohammad vid försäljningen av mitt bostadsrätts radhus samt val av ny bostadsrätt.

Emma F
Viby

Snabb, effektiv och otroligt trevlig inför vårt första bostadsköp! Alla eventuella frågor vi har haft har vi fått svar på och vi har känt oss trygga i processen då det gick väldigt fort från första kontakt till kontrakt. Tack!

Eva B
Viby

Han har varit väldigt bra när det gäller försäljningen av mitt bostadsrätts radhus. Samt val av ny bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd med Mohammad

Ulf Anders L

Korrekt och snabb återkoppling

Mikael C
Edsberg

Väldigt duktig och tillmötesgående.

My E
Häggvik

Hanna har varit väldigt hjälpsam och effektiv under processen. Jag har alltid blivit väldigt trevligt bemött och fått snabba svar på mina frågor.

Lena P
Rotsunda

Proffsigt bemötande inte säljare som går på utan lyssnade på oss samt gav oss den informationen som vi frågade efter. Slutade med att vi köpte prospektet

Leonard B
Gillbo

Proffsigt skött, lätt att få tag på, god och tydlig kommunikation.

Ebba Maja Linnea L
Gillbo

Mycket bra och kunnig Mäklare som ingav oss lugn och trygghet. Han är mån om att man förstår allt i processen och han gav oss en bra hjälp, inte bara med försäljningen av vårt hus men även med råd inför köp av det nya.

Filtrera omdömen