Richard Lundblad

Richard Lundblad

Richard Lundblad är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Richard Lundblad har varit registrerad mäklare sedan 1992-04. Richard Lundblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Richard Lundblad har haft 14 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

15 omdömen om Richard Lundblad

Jennifer E
Köpte sitt hus med hjälp av Richard Lundblad en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Edsviken

Kunnig, pålitlig och proffsig.

Svar från Richard Lundblad

Tack Jennifer och grattis till erat nya fantastiska hus😀

Per B
Sålde sitt hus med hjälp av Richard Lundblad en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Sjöberg

Med en positiv attityd, energi och stor kunskap har Richard levererat under riktigt tuffa marknadsförhållanden.

Svar från Richard Lundblad

Tack Per, Lycka till framåt och hoppas du hittar ett fint framtida boende.

Håkan E

Bästa i Edsviken 😀 God lokal kännedom 😀😀😀😀

Svar från Richard Lundblad

Tack bästa, kul att det gick fort o smidigt. Jag kommer sakna samarbeta med er.

Helena C
Edsviken

En mäklare som jag upplever är omtänksam och samtidigt professionell 🌸 en härlig kombo!

Svar från Richard Lundblad

Tack snälla för omdömet, och tack för förtroendet att sälja erat fina hus.

Glaul B
Kvarnskogen, Landsnora

Trevlig målmedvetet och effektivt

Svar från Richard Lundblad

Tack, Härligt att få hjälpa er med en smidig affär och tack för förtroendet.

Rosanna W
Kvarnskogen, Landsnora

Richard Lundblad är en väldigt professionell och trevlig mäklare som hjälpte oss att hitta vårt drömhus! Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar genom sin tillgänglighet och ödmjukhet. Vi fick svar på alla frågor och han har verkligen försökt få oss att känna trygghet i affärsuppgörelsen.

Svar från Richard Lundblad

Grattis till erat fina hus och tack för fina ord.

Ida G
Silverdal

Med stor professionalism, trygghet och värme hjälpte Richard oss i processen att köpa vårt första hus. Vi är mycket nöjda med bemötandet och skulle rekommendera honom till både köpare och säljare.

Svar från Richard Lundblad

Tack Ida och grattis till huset, ni kommer få det det toppen och vi ses säkert framåt..

Arvid G
Silverdal

Richard hjälpte oss att hitta vårt nya hem med fantastisk energi, hjälpsamhet och professionalism. God dialog genom hela processen och vi är mycket nöjda med Richards insats.

Svar från Richard Lundblad

Tack Arvid, Grattis till erat nya fina hus.

Anna S
Sjöberg

Richard är energisk, aktiv och trevlig. Bra på att engagera och kommunicera på önskvärd nivå beroende på var i köpeprocessen/husletandet man befinner sig. Proaktiv och tydlig. Glimten i ögat! Härlig energi och uthållighet. God lokalkännedom.

Svar från Richard Lundblad

Tack Anna, Uppskattar dina fina ord och grattis till erat fina hus😀👍🏻

Linnea W
Sjöberg

Richard kom in som en stormvind med en tydlig vision och en imponerande energi och beslutsamhet. Trots tuffa tider lyckades han sälja vårt hus till en familj som dessutom känns rätt i magen för oss som säljare. Imponerande!

Tack, Det var ett nöje att få hjälpa er med er bostadsaffär. / Richard