Richard Lundblad

Richard Lundblad

Richard Lundblad är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Richard Lundblad har varit registrerad mäklare sedan 1992-04. Richard Lundblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Richard Lundblad har haft 8 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-10 - 2024-01

7 omdömen om Richard Lundblad

Sedan starten hos Reco 2023
Anna S
Köpte sitt hus med hjälp av Richard Lundblad en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Sjöberg

Richard är energisk, aktiv och trevlig. Bra på att engagera och kommunicera på önskvärd nivå beroende på var i köpeprocessen/husletandet man befinner sig. Proaktiv och tydlig. Glimten i ögat! Härlig energi och uthållighet. God lokalkännedom.

Svar från Richard Lundblad

Tack Anna, Uppskattar dina fina ord och grattis till erat fina hus😀👍🏻

Linnea W
Sålde sitt hus med hjälp av Richard Lundblad en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Sjöberg

Richard kom in som en stormvind med en tydlig vision och en imponerande energi och beslutsamhet. Trots tuffa tider lyckades han sälja vårt hus till en familj som dessutom känns rätt i magen för oss som säljare. Imponerande!

Tack, Det var ett nöje att få hjälpa er med er bostadsaffär. / Richard

Monika Elisabeth L
Tegelhagen

Jag blev bra bemött av mäklaren. Förväntade att mitt hus skulle bli sålt för den summan jag satt som lägst. Richard fick köparna att gå med på detta. Richard har uppträtt bra och lyssnat på mig och fått mitt hus sålt snabbt.

Svar från Richard Lundblad

Tack! Det var ett nöje att få sälja ditt fina hus och härligt med en trevlig barnfamilj som får ta över huset framåt. /Richard

Katja Olivia Aleksandra M
Edsviken

Richard har varit helt enastående! Han visade genuint intresse och var ödmjuk, trevlig och proffsig. Han hade stenkoll på marknaden och var alltid tillgänglig för att svara på frågor eller bolla tankar ärligt och med transparens. Det kändes väldigt tryggt med Richard!

Svar från Richard Lundblad

Tack snälla, Jag är glad att ni fick ett fantastiskt hus 😀👍🏻och ni var så positiva o glada spekulanter, hälsa familjen❤️

Philip Mattias Allan M
Edsviken

Väldigt duktig och vet vad han håller på med. Kändes tryggt från början till slut vilket var väldigt skönt.

Svar från Richard Lundblad

Tack o grattis till en fantastiskt hus😀

Tiina K
Tegelhagen

I visningen var Richard väldigt trevlig och hade ett fint tillvaro utan att störa allt för mycket. Han hade bra insyn till allt i huset och tom han själv bor i området kunde han berätta mycket extra och nyttigt som en annan mäklare skulle inte kunna ha gjort. Han var även bra bollblank när det gällde olika renoveringar/ändringar som man skulle göra i huset och efter signering kunde ge uppgifter att hjälpa vidare i renoveringar! Stort tack Richard för en smidig affär och jag är väldigt glad att vi kommer att ha dig i grannskapet också!

Svar från Richard Lundblad

Tack för ditt fina omdöme Tiina, Så kul att just ni köpte huset och välkommen till området. 😀

Sonja W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Lundblad en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Sjöberg

Välkomnande och omhändertagande vi visningen av lägenheten. Så även vid köpet. Har inga andra erfarenheter av mäklare att jämföra med , men allt löpte på positivt. Hade turen att hitta rätt objekt redan på 2:dra visningen för oss.

Svar från Richard Lundblad

Tack Sonja, Kul att ni är nöjda och lycka till med flytten.