Thomas Wallin är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Thomas Wallin har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Thomas Wallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.6. Thomas Wallin har haft 6 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 25 Läs vad Thomas Wallin

• Johan K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Tureberg
    2022-05-20 Verifierad kund
    Superlätt och Proffsig
    Första mötet kände jag mig trygg med
    Otroligt hängiven mäklare som verkligen satte min behov och önskemål som första prio. Kändes mig väldigt bra beha
    Oavsett om vinsten lite eller mycket jag vad nöjd och belåten med det priset som Thomas kunde sälja under svårare tid

Tack Thomas för gott samarbete
    Värmt rekommenderat
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Töjnan
    2022-05-19 Verifierad kund
    Mycket erfarenhet och stort engagemang. Alltid tillgänglig. All vägledning gjorde att alla steg i processen gick enkelt. Överträffade förväntningarna med råge. Stort tack!
    Tack för fint omdöme Maria! Ha en fin dag!

• Töjnan
    2022-04-11 Verifierad kund
    Thomas är kunnig, trevlig, glad och positiv.
    Han hjälpte oss att ta tag i försäljningen så att vi kom ut på marknaden innan den stora rushen i maj-juni.
    Tack var det fick vi en snabb försäljning, med ett snabbt övertagande, till ett bra pris.
    Tack för fint omdöme Per! Ha en fin dag!

• Edsviken
    2021-12-08 Verifierad kund
    Thomas har lyssnat bra på våra intentioner, alltid varit tillgänglig och snabbt återkopplat på våra frågor samt gett råd och rekommendationer på ett bra sätt
  • Jacobssons Auto
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Vaxmora
    2021-06-10 Verifierad kund
    Väldigt bra återkoppling från Thomas, kan varmt rekommendera fastighetsbyron i Sollentuna.
    Tack Christian, ni har köpt ett superfint hus.

Trevlig kväll!

Thomas
  • köpte en tomt med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2021-06-09 Verifierad kund
    Blev bra bemött när vi köpte vår tomt, snabb återkoppling gällande budgivningen och så.
    Tack Sofia, ska bli kul och se följa bygget av ert nya hus. Thomas Wallin
    • Vaxmora
    2021-05-23 Verifierad kund
    Thomas har hjälpt till med både köp och försäljning av bostäder genom åren. Han bemöter kunder och uppdragsgivare på ett professionellt och lättsamt sätt.
    Tack, Per, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Thomas Wallin
  • köpte en tomt med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Väsjön
    2021-03-30 Verifierad kund
    Köpt en tomt i Sollentuna och vill passa på att tacka Tonas för ett väl genomfört uppdrag.
    Tack Peder, hoppas ni kommer trivas. Kommer gärna förbi och tittar när ert nya hus är klart.

• Centrala Sollentuna
    2021-01-30 Verifierad kund
    Sålt en villa i Sollentuna.

Är 70+ och därför begränsad i nuvarande pandemi och därför klargjort att vi vill sälja i vår takt vilket till 100% har accepterats

Inga speciella förväntningar annat. än att vi skulle få anständigt betalt för vårt hus vilket vi har fått

Allt har fungerat på ett för oss tillfredsställande sätt
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Väsjön
    2020-10-01 Verifierad kund
    Han svarar alltid snabbt och påminner oss vad vi behöver göra och guida oss hela vägen
    Tack, Yuxu, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.