Thomas Wallin
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 13 Läs vad Thomas Wallin

• Ali N köpte en tomt med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-27

Thomas är ärlig, positiv och hjälpsam Läs mer
  • Sangar B köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-19

Vaxmora
    Jag köpte av Thomas. Thomas var mycket trevlig och väldigt snabb med att ge svar på de frågor jag ställde vilket var viktigt för mig att kunna ta köpbeslutet. Thomas fick mig att känna förtroende för honom och trygghet med objektet jag köpte. Jag skulle mycket väl kunna anlita Thomas för att sälja åt mig i framtiden. Thomas är helt enkelt en reko person och en duktig mäklare. Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • Sofie M
    Sofie M köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-20

Väsjön
    Köpte nyproduktion av Thomas, trevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Svarade snabbt på Mail/sms när vi hade funderingar.
    Seriös och trevlig mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-02-04 Thomas W svarar Sofie M
    Tack Sofie för de fina orden.

Ha en fin dag!

/thomas
  • Susanna H köpte en tomt med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-12-16

Jag köpte en tomt som Thomas förmedlade. Jag upplevde Thomas som bättre än de många andra mäklare som jag har haft kontakt med i Sollentuna regionen. Många andra mäklare är dåliga på att föra en dialog mellan köpare och säljare och jag har många gånger fastnat i ett sådant döläge tidigare men Thomas medlade på ett bra sett så att vi kunde stänga en affär inom rimlig tid. Några detaljer i prospektet ang detaljplanen visade sig vara fel fick vi reda på efter att vi hade köpt tomten men det var inte avgörande för att vi skulle vilja avbryta köpet. Vi erbjöds dock den möjligheten. Läs mer
  • Olle N köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-12-08

Häggvik
    Köpte ett radhus där Thomas var mäklare. Glad, väldigt trevlig och positiv som person!

Snabb på att svara, informativ.
    Kanon! Läs mer
  • Kristoffer S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-09-15

Ramundberget
    Thomas var mycket behjälplig och ledde på ett proffsigt sätt hela processen då vi förvärvade vår fjällfastighet. Läs mer
    2019-09-15 Thomas W svarar Kristoffer S
    Tack Kristoffer, hoppas ni får många fina dagar i fjällen.

Bästa hälsningar
    Thomas
  • Peter B sålde sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-07-04

Viby
    Professionell och tillgänglig genom hela processen. Läs mer
    2019-07-14 Thomas W svarar Peter B
    Tack Peter, hoppas du kommer trivas i din nya bostad.

Bästa hälsningar
    Thomas
  • Liselott S köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-06-08

Törnskogen
    Köpt nyproduktion i Sollentuna Läs mer
  • Per E köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-05-08

Vaxmora
    Thomas har hjälpt till att sälja en fastighet med otrolig professionalism och engagemang.

Thomas har även förmedlat ny fastighet på samma föredömliga sätt.

Inget är omöjligt och Thomas finns alltid att nå när som helst.

Det känns som att man är världens viktigaste kund, och Thomas överträffar alltid de förväntningar man har. Läs mer
  • Sven R köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-02-01

Silverdal
    Vi är mycket nöjda med hur mäklaren agerade.
    Besvarade våra frågor sakligt och snabbt trots
    helger.
    Mvh Sven Rosman / Anna Hedström Läs mer
    2019-02-01 Thomas W svarar Sven R
    Stort tack för ett jättefint omdöme Sven & Anna. Hoppas du kommer trivas i bostaden Anna.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström