Thomas Wallin

Thomas Wallin

Thomas Wallin är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Thomas Wallin har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Thomas Wallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.6. Thomas Wallin har haft 16 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 21 Läs vad Thomas Wallin

• Jacobssons Auto
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2021-06-10
    Väldigt bra återkoppling från Thomas, kan varmt rekommendera fastighetsbyron i Sollentuna.
    Tack Christian, ni har köpt ett superfint hus. Trevlig kväll! Thomas Thomas Wallin
    2021-06-09
    Blev bra bemött när vi köpte vår tomt, snabb återkoppling gällande budgivningen och så.
    Tack Sofia, ska bli kul och se följa bygget av ert nya hus. Thomas Wallin
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2021-05-23
    Thomas har hjälpt till med både köp och försäljning av bostäder genom åren. Han bemöter kunder och uppdragsgivare på ett professionellt och lättsamt sätt.
    Tack, Per, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Thomas Wallin
    2021-03-30
    Köpt en tomt i Sollentuna och vill passa på att tacka Tonas för ett väl genomfört uppdrag.
    Tack Peder, hoppas ni kommer trivas. Kommer gärna förbi och tittar när ert nya hus är klart. /thomas Thomas Wallin
    • Centrala Sollentuna
    2021-01-30
    Sålt en villa i Sollentuna.

Är 70+ och därför begränsad i nuvarande pandemi och därför klargjort att vi vill sälja i vår takt vilket till 100% har accepterats

Inga speciella förväntningar annat. än att vi skulle få anständigt betalt för vårt hus vilket vi har fått

Allt har fungerat på ett för oss tillfredsställande sätt
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2020-10-01
    Han svarar alltid snabbt och påminner oss vad vi behöver göra och guida oss hela vägen
    Tack, Yuxu, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. /thomas Thomas Wallin
  • sålde en tomt med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2020-09-29
    Thomas har varit väldigt hjälpsam och bemött oss på allra bästa sätt!

En mäklare i världsklass!

/Melodi och Hama
    Tack för fint omdöme! Ha en fin kväll! / Thomas Thomas Wallin
    2020-04-23
    Köpte tomt.
    Mäklaren var dåligt informerad om detaljplan, vad som gällde i området etc. Fel info på annons.

Men annars helt ok
    2020-03-27
    Thomas är ärlig, positiv och hjälpsam
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2020-02-19
    Jag köpte av Thomas. Thomas var mycket trevlig och väldigt snabb med att ge svar på de frågor jag ställde vilket var viktigt för mig att kunna ta köpbeslutet. Thomas fick mig att känna förtroende för honom och trygghet med objektet jag köpte. Jag skulle mycket väl kunna anlita Thomas för att sälja åt mig i framtiden. Thomas är helt enkelt en reko person och en duktig mäklare.