Thomas Wallin är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Thomas Wallin har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Thomas Wallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.5. Thomas Wallin har haft 25 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 16 Läs vad Thomas Wallin

• 2020-10-01
    Han svarar alltid snabbt och påminner oss vad vi behöver göra och guida oss hela vägen
    Yuxu J
    • 144.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Tack, Yuxu, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. /thomas

• 2020-09-29
    Thomas har varit väldigt hjälpsam och bemött oss på allra bästa sätt! En mäklare i världsklass! /Melodi och Hama
    Melodi H
    sålde en tomt med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Tack för fint omdöme! Ha en fin kväll! / Thomas

• 2020-04-23
    Köpte tomt. Mäklaren var dåligt informerad om detaljplan, vad som gällde i området etc. Fel info på annons. Men annars helt ok
    Fredrik U
  • 2020-03-27
    Thomas är ärlig, positiv och hjälpsam
  • 2020-02-19
    Jag köpte av Thomas. Thomas var mycket trevlig och väldigt snabb med att ge svar på de frågor jag ställde vilket var viktigt för mig att kunna ta köpbeslutet. Thomas fick mig att känna förtroende för honom och trygghet med objektet jag köpte. Jag skulle mycket väl kunna anlita Thomas för att sälja åt mig i framtiden. Thomas är helt enkelt en reko person och en duktig mäklare.
    Sangar B
    • 6:a
    • 140.4 m²
    • Vaxmora
    köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-01-20
    Köpte nyproduktion av Thomas, trevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Svarade snabbt på Mail/sms när vi hade funderingar. Seriös och trevlig mäklare! Rekommenderas starkt!
    Sofie M
    Sofie M
    • 144.0 m²
    Tack Sofie för de fina orden. Ha en fin dag! /thomas

• 2019-12-16
    Jag köpte en tomt som Thomas förmedlade. Jag upplevde Thomas som bättre än de många andra mäklare som jag har haft kontakt med i Sollentuna regionen. Många andra mäklare är dåliga på att föra en dialog mellan köpare och säljare och jag har många gånger fastnat i ett sådant döläge tidigare men Thomas medlade på ett bra sett så att vi kunde stänga en affär inom rimlig tid. Några detaljer i prospektet ang detaljplanen visade sig vara fel fick vi reda på efter att vi hade köpt tomten men det var inte avgörande för att vi skulle vilja avbryta köpet. Vi erbjöds dock den möjligheten.
  • 2019-12-08
    Köpte ett radhus där Thomas var mäklare. Glad, väldigt trevlig och positiv som person! Snabb på att svara, informativ. Kanon!
    Olle N
    • 103.0 m²
    • Häggvik
  • 2019-09-15
    Thomas var mycket behjälplig och ledde på ett proffsigt sätt hela processen då vi förvärvade vår fjällfastighet.
    Kristoffer S
    • 160.0 m²
    • Ramundberget
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Tack Kristoffer, hoppas ni får många fina dagar i fjällen. Bästa hälsningar Thomas

• 2019-07-04
    Professionell och tillgänglig genom hela processen.
    Peter B
    • 170.0 m²
    • Viby
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Tack Peter, hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Bästa hälsningar Thomas

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte