Thomas Wallin

Thomas Wallin

Thomas Wallin är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Thomas Wallin har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Thomas Wallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.7. Thomas Wallin har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Thomas Wallin

Sedan starten hos Reco 2018
Martina B
Tegelhagen

Professionell, hängiven, och engagerad mäklare. Rekommenderar Thomas varmt. Thomas skötte processen precis som vi vill och var professionell rakt igenom och samtidigt väldigt varm och vänlig. Vill ni ha ett bra pris, en bra process, och en professionell mäklare så väljer ni Thomas

Erika E
Landsnora

Thomas är fantastisk att samarbeta med! Kunnig, engagerad, pålitlig och alltid trevlig! Superproffsig!

Anders A

Helenelund

Förtroendet ingivande Kan marknaden

Mohammad S och Rickard W gillar detta
Serhat Daniel S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Tureberg

Trevligt bemötande, snabb respons och jordnära!

Johan K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Tureberg

Superlätt och Proffsig Första mötet kände jag mig trygg med Otroligt hängiven mäklare som verkligen satte min behov och önskemål som första prio. Kändes mig väldigt bra beha Oavsett om vinsten lite eller mycket jag vad nöjd och belåten med det priset som Thomas kunde sälja under svårare tid Tack Thomas för gott samarbete Värmt rekommenderat

Maria L
Töjnan

Mycket erfarenhet och stort engagemang. Alltid tillgänglig. All vägledning gjorde att alla steg i processen gick enkelt. Överträffade förväntningarna med råge. Stort tack!

Tack för fint omdöme Maria! Ha en fin dag! /thomas

Per Anders S
Töjnan

Thomas är kunnig, trevlig, glad och positiv. Han hjälpte oss att ta tag i försäljningen så att vi kom ut på marknaden innan den stora rushen i maj-juni. Tack var det fick vi en snabb försäljning, med ett snabbt övertagande, till ett bra pris.

Tack för fint omdöme Per! Ha en fin dag! /thomas

Mikael B
Edsviken

Thomas har lyssnat bra på våra intentioner, alltid varit tillgänglig och snabbt återkopplat på våra frågor samt gett råd och rekommendationer på ett bra sätt

Christian J
Köpte sitt hus med hjälp av Thomas Wallin en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Vaxmora

Väldigt bra återkoppling från Thomas, kan varmt rekommendera fastighetsbyron i Sollentuna.

Tack Christian, ni har köpt ett superfint hus. Trevlig kväll! Thomas