Rickard Wiklund är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Rickard Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2002-07. Rickard Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.9. Rickard Wiklund har haft 30 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 148 Läs vad Rickard Wiklund

• köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Kärrdal
    2022-07-18 Verifierad kund
    Rak och tydlig kommunikation hela vägen.
    Trevlig i sitt bemötande. Trots att han jobbar för säljaren så fick vi en genuin känsla och förtroende för Rickard. Snyggt balanserat.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Kärrdal
    2022-07-01 Verifierad kund
    Rickard var super hjälpsam med att svara på alla våra frågor och gjorde köp- och säljprocesserna enkla för oss. Tack!
    Tack så mycket för era fina ord. Trevlig sommar!!

• Tureberg
    2022-06-28 Verifierad kund
    Rickard är kunnig, saklig, lugn och lyhörd. Han är engagerad och trevlig, och höll oss ständigt informerade och uppdaterade. Vi kände ett stort förtroende för honom och en trygghet genom hela processen. Vi är mycket nöjda med vår försäljning och kan varmt rekommendera Rickard!
    Ett jättetack för dina ord! Ni har (snart hade) verkligen ett helt magiskt hus. Stort lycka till i ert sökande på Gotland.

Trevlig sommar.

• Centrala Sollentuna
    2022-06-17 Verifierad kund
    Rickard ett superproffs till fastighetsmäklare. Lugn, saklig. återkopplar hela tiden. Vår försäljning gick jättesmidigt och vill tacka Rickard för en mycket proffisionell hantering. Vi kan verkligen rekommendera han.
    Stort tack Magnus! En fin affär blir det bara med ett bra samarbete och trevliga köpare och säljare. Trevlig sommar så hörs vi framåt.

• Centrala Sollentuna
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket proffsig husförsäljning. Från början när vi träffade Rikard kände jag stort förtroende. Hela processen gick snabbt och det kändes riktigt bra. Rikard är lätt att prata med och återkopplar fort.
    Tusen tack för era ord och en trevlig affär!

Vi ses framåt.

2022-05-04 Verifierad kund
    Rickard är verkligen proffsig, kunnig, lugn och förtroendeingivande. Mån om både köpare och säljare och skapar en genuin känsla av trygghet.
    Har både köpt och sålt hus via Rickard och kan verkligen varmt rekommendera honom som mäklare!
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva dessa ord! Betyder mycket för mig. Lycka till framåt, vi ses när det är dags för frånträde 😊 Rickard Wiklund
    2022-05-02 Verifierad kund
    Har letat oändligt länge efter ett hus för oss och hittade tillslut vårt hur efter över 1års sökande. Vi stötte på en massa mäklare men Rickard sticker verkligen ut när det gäller kunskap och rådgivning samt är otroligt professionell och tillgänglig.

En mäklare som är väldigt transperant och öppen i sina dialoger vilket skapar förtroende och föreklar hela processen.

Rekommenderas starkt!
    Tusen tack för dessa ord! De värmer verkligen när det är just så jag vill vara och uppfattas. Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i ert nya hem.

Allt gott!
    2022-04-30 Verifierad kund
    Jag har både köpt och sålt en del fastigheter under min tid men Rickard är den absolut bästa mäklaren jag har mött. Han är så professionell och kunnig inom sitt område. Rekommenderar honom starkt.

Rickard tack för all hjälp.
    Tack så mycket för era fina ord. Det är på gott och ont när kunder man gillar köper eftersom det betyder att man inte ses på visningarna framåt. Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem! Återigen grattis 😊 Rickard Wiklund
    2022-04-19 Verifierad kund
    Vi sålde vårt hus och kände oss trygga från start med Rickard som mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja hus i Sollentuna.
    • Edsviken
    2022-04-19 Verifierad kund