Rickard Wiklund
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 34 Läs vad Rickard Wiklund

• Jing D sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-19

Viby
    Vi kan varmt rekommendera Rickard som hjälpte oss med vårt husförsäljning.
    Rickard är en helt fantastisk mäklare som man känner sig så trygg att lita på. Han är väldigt ansvarsfull och har alltid super bra koll på allting. Dessutom är han alltid trevlig, och kommunikationen med båda köpare och säljare har alltid varit tydligt och effektivit. Han har gjort ett fantastiskt jobb som överträffat vår förväntning. Vi är mer än nöjda och uppskattar verkligen hans hjälp. Läs mer
    2020-02-20 Rickard W svarar Jing D
    Stort tack för fina ord! Det blev en smidig lösning för er då jag redan hade flera kunder i mitt register som var intresserade och dessa affärer är extra roliga tycker jag. Ta hand om er så ses vi snart igen.

Rickard W gillar detta
  • Hilde H sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-14

Rotebro
    Jag anlitade Fastighetsbyrån då jag skulle sälja min villa. Detta på rekommendation av goda vänner. Rickard har tillsammans med Jessica varit fantastiskt duktiga på att ta mig igenom denna processen. De är seriösa och otroligt kunniga. Båda är bra på att lotsa ”virriga” husförsäljare genom paragrafer och ”to do ” listor.
    Jag rekommenderar varmt Rickard och Jessica på Fastighetsbyrån vidare. Läs mer
    2020-02-15 Rickard W svarar Hilde H
    Stort tack för det Hilde, är bara glad att Jessica och du lät mig hjälpa till att sälja ditt trevliga hus och hoppas att du kommer att trivas i ny stad. Allt gott!

/:Rickard
    Rickard W gillar detta
  • Inga Birgitta H sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-20

Helenelund
    Vi tycker att Rickard är toppen på alla sätt ovis.
    Sålde en villa o allt gått som smort. Det är ju en del pappers arbete kvar men det skulle vi få hjälp med.

MVH Inga o Ove Läs mer
    2020-01-20 Rickard W svarar Inga Birgitta H
    Hej på er! Stort tack för rekommendationen och för att jag fick möjligheten att hjälpa er att förmedla er bostad. Lycka till med ert nya boende nu. Om inte förr så ses vi på tillträdet. Ta hand om er!

Rickard W gillar detta
  • Lars Erik M sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-20

Törnskogen
    Kan varmt rekommendera Rickard, bra återkoppling, pålitligt och ser till både köpare/säljares bästa. Enligt mig är Rickard en av Sollentuns bästa mäklare....

/Lars Läs mer
    2020-01-20 Rickard W svarar Lars Erik M
    Tack så jättemycket för de fina orden! Nu skall vi bara se till att hitta ett nytt boende till er också. Ha det så gott.

Rickard W gillar detta
  • Miriam G sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-19

Töjnan
    Mycket proffsig, kan marknaden och hus. Lugn och saklig och vägledde oss genom hela processen. Vi är väldigt nöjda Läs mer
    2020-01-20 Rickard W svarar Miriam G
    Tack Miriam det har varit ett nöje att få hjälpa er! Stort lycka till med flytt och nytt boende nu så hoppas jag att vi ses igen. Allt gott!

Rickard W gillar detta
  • Mattias G sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-17

Töjnan
    Sålt villa. Mycket professionell, påläst och förtroendeingivande. Mycket nöjda. Läs mer
    2020-01-18 Rickard W svarar Mattias G
    Tack till er för den fina rekommendationen, hoppas att våra vägar möts framåt även om ni nu flyttar in till stan! Allt gott så hörs vi när vi närmar oss tillträdet.

Rickard W gillar detta
  • Gustav R köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-12-02

Norrviken
    Köpt hus av Rickard och min bedömning är att otroligt enkel att ha och göra med, smidig hantering av allt, klarspråkig och serviceminded. Kommer definitivt använda mig av Rickard om behov uppstår i framtiden Läs mer
    2019-12-05 Rickard W svarar Gustav R
    Tack och tack! Ni vet var jag finns om det skulle vara nåt framåt och då är det bara att ringa. Hoppas ni får en god jul och ett gott nytt år i ert nya hus.

Allt gott!

/Rickard
    Rickard W gillar detta
  • Marie T sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-11-23

Norrviken
    Vi har sålt en villa via Rickard. Vi mötte honom på en visning och vi kände att han skulle kunna sälja vårt hus på det sätt som vi ville. Först värdering och sen ett steg i taget. Ingen stress.
    Vi är mycket nöjda och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-11-26 Rickard W svarar Marie T
    Stort tack Marie och Patrik för en trevlig affär och ett magiskt bemötande. Nu skall vi försöka att hitta ett perfekt nästa boende till er :)

Allt gott!

/Rickard
  • Mathias B köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-10-10

Viby
    Vi köpte först ett hus med Rickard som mäklare. Vi fick under det förtroende för honom och valde vid försäljning av det nuvarande huset att anlita honom.

Vi upplevde att Rickard eftersträvar en bra affär för båda parter vid en försäljning. Han var alltid snabb på att svara när man hade en fråga.

Vi tyckte också vid båda affärerna att Rickards upplägg med en paus i budgivningen under kvällen och natten var bra. Det gjorde att det kändes mycket lugnare.

Genom sitt lugn förmedlade Rickard en känsla som gjorde att en viktig, stor och i många fall stressig situation var lättare att genomföra. Läs mer
    2019-10-11 Rickard W svarar Mathias B
    Stort tack!! Hoppas allt flyter för er med renoveringen av nya huset nu framåt också så att ni kommer på plats. Det har varit ett nöje att samarbeta med er. Vi ses och hörs!

Rickard W gillar detta
  • Nils Johan W sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-10-04

Vaxmora
    Med sin professionalitet, proaktiva förmåga i att se olika detaljer och sitt lugn tog Rickard oss igenom försäljningsprocessen av vårt kedjehus med beröm och väl godkänt! Läs mer
    2019-10-09 Rickard W svarar Nils Johan W
    Tack Johan och Malin för ert förtroende och för ett, hela tiden, trevligt och glatt bemötande. Lycka till med ert nya boende och hoppas att ni kommer att trivas lika bra där som ni gjort i ert nuvarande!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström