Rickard Wiklund
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 10 kunder tycker om Rickard Wiklund

• Jan J sålde sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Lugn och saklig. Snabb på att återkoppla. Men affären är ju inte klar förrän pengarna är på kontot, så det lite tidigt att ge hela betyget. Men so far so good! Läs mer
  • Agneta J sålde sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi sålde en villa på 250 kvadrat. Jag upplevde Rikard som ärlig, rättfram och otroligt serviceinriktad. Han var ett bra stöd när vi köpte lägenhet (fast det var en helt annan mäklarfirma som sålde den) och det kändes som att han förstod oss, vilka vi är och hur vi ville ha saker och ting.

Jag tycker Rikard är en toppenmäklare och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Nazret Michael H köpte sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    jag köpte radhus på kanalvägen.
    jag har fått bra bemötande, Rickard är en bra mäklare vi är mycket njöda
    mvh Nazret & Yonan Läs mer
  • Per-Martin W köpte sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Mkt bra, ärlig och förtroendeingivande. Skulle definitivt anlita honom om sälja en bostad. Läs mer
  • Camilla Eleonora S sålde sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Rickard hjälpte oss att sälja vårt radhus i Tureberg. Han var otroligt proffesionell och höll oss ständigt uppdaterade genom hela processen. Han hade väldigt god kännedom om området och kommunen och gav oss goda råd inför och under försäljningen.
    Jag vill varmt rekommendera Rickard som mäklare! Läs mer
  • Mingtao L köpte sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    I have bought a great house in Sollentuna from Rickard Wiklund. The whole progress for treading looks smooth and successful. He always gives response timely and very considerable from customer's view to support! Very professional! Thanks a lot! Läs mer
  • Niklas L skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Köpt en bostad. Otroligt proffsig och trevlig. Väldigt serviceminded. Läs mer
    2018-07-08 Rickard W svarar Niklas L
    Tack så mycket, det är lätt att ge bra service till trevliga kunder! Trevlig sommar!
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Rickard både sålde oss vår nya bostad och sålda vår befintliga.
    Superproffesionell och duktig. Inga klagomål över huvud taget. Läs mer
    2018-06-16 Rickard W svarar Andreas K
    Tack så mycket för de fina orden! Njut av sommaren. Med vänlig hälsning Rickard Wiklund
  • Allan S
    Allan S skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Rickard har hjälpt oss med två försäljningar. Han är alltid sympatiskt, seriös och korrekt. Läs mer
    2018-05-14 Rickard W svarar Allan S
    Tack tack! Ha det gott och njut av värmen

/Rickard
  • Karin B skrev om Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi köpte en lägenhet i Sollentuna och hela processen har gått smidigt. Rickard har varit påläst, hjälpsam och kunnig i alla lägen och jag skulle absolut anlita honom igen. Läs mer
    2018-05-03 Rickard W svarar Karin B
    Tack Karin för ditt fina omdöme, hoppas ni redan nu trivs i er fantastiska lägenhet!

//Rickard

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Hanna Ekfäldt
Caroline Åström