Rickard Wiklund
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 19 Läs vad Rickard Wiklund

• Marcus H köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-07-21

Vaxmora
    Rickard är duktig och noggrann i sitt arbete, och gör sitt yttersta för att båda parter ska vara nöjda. Vi har väldigt högt förtroende för honom i roll av köpare, och kommer garanterat tillbaka när det är dags att sälja. Läs mer
  • Kerstin Elly Marianne M sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-06-16

Gillberga
    Sålt ett kedjehus med ett utomordentligt fint läge. Mäklaren har bemött mig (oss, det gäller även min man) på ett mycket fint och förtroendeingivande sätt. Mina förhoppningar var nog ett högre pris på fastigheten men mäklaren förklarade redan på tidigt stadium var prisspannet på fastigheterna i området ligger. Då är det inte så mycket att göra åt. Läs mer
    2019-06-17 Rickard W svarar Kerstin Elly Marianne M
    Stort tack för er fina rekommendation, Njut nu av sommaren så får ni se fram emot att flytta mot city i höst. Allt gott till er och tack för en mycket trevlig affär.

Rickard W gillar detta
  • Håkan M sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-06-10

Töjnan
    Sålt villa med utmanande läge vid stor väg.
    Proffsig nivå i bedömningar för att få tillräckligt många på visningar för att kunna se reellt värde för huset.
    trots vissa svårigheter fanns mäklaren alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Har dessutom varit ovärdelg till hjälp i att hitta ny bostad, så jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Rickard! Läs mer
    2019-06-14 Rickard W svarar Håkan M
    Tack Håkan för din fina rekommendation! Grattis också till din nya bostad. Trevlig sommar så hörs vi framåt.

/Rickard
  • Helena L köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-05-12

Gillbo
    Hej, vi köpte ett kedjehus via Rickard och fick bra bemötande varför vi då bestämde oss för att han skulle få sälja vårt radhus. Det var trögt att sälja men Rickard var hoppfull. Vi är mycket tacksamma för all support och hans snabba och vänliga svar på alla våra frågor under hela processen!
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-05-12 Rickard W svarar Helena L
    Varmt tack för ett fint omdöme! Hoppas ni trivs i nya bostaden och att flyttkartongerna blir färre och färre.

Allt gott och tack för ett trevligt samarbete.

/Rickard
  • Fredrik K köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-03-06

Norrviken
    Professionell och trevlig mäklare som gav bra vägledning genom hela bostadsaffären. Läs mer
    2019-03-06 Rickard W svarar Fredrik K
    Stort varmt tack för det, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus. Tveka inte att höra av er om ni skulle behöva min hjälp framåt i tiden.

Allt gott!

• Agneta N
    Agneta N köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-02-27

Gillberga
    Jag anlitade Rickard Wiklund för att sälja mitt radhus. I sökandet efter ny bostad har vi fått ett stöd långt över vår förväntan. Rickard har på eget initiativ funnits som rådgivare och stöd när vi läst om hus, och tittat på olika prospekt. Slutligen slumpade det sig så att vi hittade ett hus där Rickard var säljare. Det har känts bra hela vägen! Tillträdesdagar och koordination har flutit fantastiskt bra. I övrigt har det varit en tydlig kommunikation hela vägen, där Rickard hållit oss underrättade hela tiden både vid köp och försäljning. Det enda trista nu när det börjar bli helt klart är att vi inte ska ha kontakt mer! Toppklass! Läs mer
    2019-02-28 Rickard W svarar Agneta N
    Tack och tack Agneta, dina ord värmer! Så kul att allt gått så bra och att ni hittat huset som kommer att passa er perfekt! Vi ses och hörs framåt ?
  • Anna Maria P
    Anna Maria P sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-02-26

Rotebro
    Sålde vår villa i Sollentuna. Mäklaren har på alla sätt stöttat och givit bra råd under försäljningstiden. Mäklaren har på alla sätt mött våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Sollentuna och Rickard Wiklund. Läs mer
    2019-02-26 Rickard W svarar Anna Maria P
    Tack snälla, det värmer att höra! Nu hoppas vi att ni hittar ett bra nytt boende som ni kommer att trivas i framåt.

Allt gott!

//Rickard
  • Christina L sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-02-04

Sålt fastighet, villa
    Förtroende ingivande o öppen, personlig
    Richard var närvarande lyssnade o återkopplade snabbt.
    Trevligt o roliga möten o proffsigt avslut.
    Nöjd kund! Läs mer
    2019-02-05 Rickard W svarar Christina L
    Tack och detsamma! En mycket trevlig affär från början till slut och allt började med ett trasigt kaffebord :)

Ta hand om er och stort lycka till med ert nya boende!

//Rickard
  • Tommy L sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-01-25

Bra kille! Jobbar hårt och målmedvetet. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-01 Rickard W svarar Tommy L
    Stort tack för ert fina omdöme! En fröjd att arbeta tillsammans med er. Allt gott!
  • Jan J sålde sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-11-22

Lugn och saklig. Snabb på att återkoppla. Men affären är ju inte klar förrän pengarna är på kontot, så det lite tidigt att ge hela betyget. Men so far so good! Läs mer
    2019-02-01 Rickard W svarar Jan J
    Tusen tack för det och lycka till i lyan i city!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Caroline Åström
Hanna Ekfäldt