Rickard Wiklund
Registrerad mäklare sedan 2002-07-04
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 39 Läs vad Rickard Wiklund

• Magnus T köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-30

Norrviken
    Bra bemötande, tillgänglig. Finns inget att anmärka på. Läs mer
    2020-07-02 Rickard W svarar Magnus T
    Ett stort tack till er! Hopps att ni kommer att trivas i ert underbara hus och få en fin sommar i trädgården :) blir det regnigt kan ni bara gå in i växthuset. Ta hand om er och må gott!

//Rickard
  • Joakim H köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-30

Norrviken
    Mycket kompetent mäklare som även är lyhörd för kundernas önskemål. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-05-30 Rickard W svarar Joakim H
    Tack igen, kul att jag fick hjälpa er med både köp och sälj. Ta hand om er!

Rickard W gillar detta
  • Lars Olof N sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-17

Edsviken
    Richard sålde vår villa underhand med mycket bra resultat. Han visar stor passion, agerar förtroendefullt, har hög energi, är tydlig i sin kommunikation och svarar alltid snabbt på frågor. Alla dessa positiva egenskaper i kombination med hans jordnära och trevliga utstrålning gör att vi ger honom våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-05-30 Rickard W svarar Lars Olof N
    Ett stort tack till er och tack för förtroendet. Hoppas att ni kommer att trivas som fisken i er nya bostad. Allt gott!
    Rickard W gillar detta
  • Caroline L köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-05

Häggvik
    Köpt kedjehus i Sollentuna. Mycket nöjd med all kontakt! Läs mer
    2020-05-08 Rickard W svarar Caroline L
    Hej på er och STORT tack! Lycka till med renoveringen nu och glöm inte bort att bjuda in mig när ni är klar så jag får se hur allt blev :)

Rickard W gillar detta
  • Martin V köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-04

Viby
    Rickard Wiklund är en professionell, trygg och mycket tillgänglig mäklare!

Vi köpte ett friköpt radhus i Sollentuna.
    Genom hela processen har Rickard varit ett mycket tillgängligt stöd och vi har genomgående upplevt Rickard som sakkunnig, rak och trevlig.

Vi kan varmt rekommendera Rickard! Läs mer
    2020-05-04 Rickard W svarar Martin V
    Stort tack till er för ett trevligt bemötande och en trevlig affär! Lycka till i ert nya boende nu och hör av er om ni har några tankar och funderingar framåt.

Rickard W gillar detta
  • Jing D sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-19

Viby
    Vi kan varmt rekommendera Rickard som hjälpte oss med vårt husförsäljning.
    Rickard är en helt fantastisk mäklare som man känner sig så trygg att lita på. Han är väldigt ansvarsfull och har alltid super bra koll på allting. Dessutom är han alltid trevlig, och kommunikationen med båda köpare och säljare har alltid varit tydligt och effektivit. Han har gjort ett fantastiskt jobb som överträffat vår förväntning. Vi är mer än nöjda och uppskattar verkligen hans hjälp. Läs mer
    2020-02-20 Rickard W svarar Jing D
    Stort tack för fina ord! Det blev en smidig lösning för er då jag redan hade flera kunder i mitt register som var intresserade och dessa affärer är extra roliga tycker jag. Ta hand om er så ses vi snart igen.

Rickard W gillar detta
  • Hilde H sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-14

Rotebro
    Jag anlitade Fastighetsbyrån då jag skulle sälja min villa. Detta på rekommendation av goda vänner. Rickard har tillsammans med Jessica varit fantastiskt duktiga på att ta mig igenom denna processen. De är seriösa och otroligt kunniga. Båda är bra på att lotsa ”virriga” husförsäljare genom paragrafer och ”to do ” listor.
    Jag rekommenderar varmt Rickard och Jessica på Fastighetsbyrån vidare. Läs mer
    2020-02-15 Rickard W svarar Hilde H
    Stort tack för det Hilde, är bara glad att Jessica och du lät mig hjälpa till att sälja ditt trevliga hus och hoppas att du kommer att trivas i ny stad. Allt gott!

/:Rickard
    Rickard W gillar detta
  • Inga Birgitta H sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-20

Helenelund
    Vi tycker att Rickard är toppen på alla sätt ovis.
    Sålde en villa o allt gått som smort. Det är ju en del pappers arbete kvar men det skulle vi få hjälp med.

MVH Inga o Ove Läs mer
    2020-01-20 Rickard W svarar Inga Birgitta H
    Hej på er! Stort tack för rekommendationen och för att jag fick möjligheten att hjälpa er att förmedla er bostad. Lycka till med ert nya boende nu. Om inte förr så ses vi på tillträdet. Ta hand om er!

Rickard W gillar detta
  • Lars Erik M sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-20

Törnskogen
    Kan varmt rekommendera Rickard, bra återkoppling, pålitligt och ser till både köpare/säljares bästa. Enligt mig är Rickard en av Sollentuns bästa mäklare....

/Lars Läs mer
    2020-01-20 Rickard W svarar Lars Erik M
    Tack så jättemycket för de fina orden! Nu skall vi bara se till att hitta ett nytt boende till er också. Ha det så gott.

Rickard W gillar detta
  • Miriam G sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-19

Töjnan
    Mycket proffsig, kan marknaden och hus. Lugn och saklig och vägledde oss genom hela processen. Vi är väldigt nöjda Läs mer
    2020-01-20 Rickard W svarar Miriam G
    Tack Miriam det har varit ett nöje att få hjälpa er! Stort lycka till med flytt och nytt boende nu så hoppas jag att vi ses igen. Allt gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström