Rickard Wiklund är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Rickard Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2002-07. Rickard Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Rickard Wiklund har haft 28 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 55 Läs vad Rickard Wiklund

• 2020-11-29
    Rickard har skött affären mycket snabbt och skickligt.
    Hans-erik H
    • 155.0 m²
    • Törnskogen
    sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-11-27
    Vi har sålt en villa. Rickard har alltid hört av sig när han har lovat och dessutom snabbt återkopplat till oss när vi sökt honom. Allt gick snabbt och smidigt. Visningar söndag och måndag och kontrakt på onsdagen. Det kallar jag snabbt.
    Mari H
    • 155.0 m²
  • 2020-11-19
    En skicklig, professionell och engagerard mäklare som hjälpt oss till att få ha en smidig och lyckad affär med försäljning av ett objekt.
    Katayoun Z
    sålde en tomt med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-11-19
    Vi sålde vår tomt öga Rickard. Hans bemötande från första ögonblicket var enormt bra o gav det förtroende som krävdes att vi valde honom bland de mäklare som vi hade kontaktad för försäljning av tomten. Under hela processen var han informativ o gav intryck att vi hade 100% förtroende o följde hans bedömningar till vår inställningstagande till de spekulanter som visade intresse för köp. Hans bedömning av försäljningspris var en aning högre än de andra mäklare o han bevisade att hans erfarenhet o kännedom om marknaden i området är utomordentligt och vi fick det priset som han trodde att vi skulle få.
    Hamid Reza S
    sålde en tomt med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-11-16
    Vi anlitade Rickard i samband med försäljningen av vårt hus i Viby. Hans engagemang och professionella agerande i kombination med ett vänligt bemötande gjorde vår process enkel. Vi är mycket glada över att ha anlitat Rickard. Han levererade mer än vi kunde förvänta.
    Barbro D
    Barbro D
    • 121.0 m²
    • Viby
  • 2020-11-09
    Sålde vårat hus i Töjnan. Kom med bra och värdefulla råd kring försäljningsprocessen men även vad som var bra att göra i ordning innan en försäljning. Rickard sålde huset för 1.5 miljoner över vad den första mäklaren från en annan firma värderade huset till. Alltid tillgänglig och hjälpsam att bolla idéer och funderingar med.
    Hans Christoffer L
    • 147.0 m²
    • Töjnan
  • 2020-11-04
    Låt oss budgivningen i en hel vecka men han har redan skrivit ett kontrakt med någon andra. Slösat bort mycket av vår tid!Väldigt dåligt!👎 👎 👎
    Hej Jansmine! Jag förstår att ni är besvikna och ledsna men i detta fall kom det in en ny budgivare som höjde rejält från er övriga som var med i budgivningen och då valde säljaren att avsluta budgivningen och sälja till dem då de var mycket nöjda med deras bud, vilket de även juridiskt har all rätt till. Precis som du skriver var budgivningen väldigt utdragen och pågick i närmare en och en halv vecka med mycket små höjningar av samtliga och detta hade säljaren ledsnat på. Önskar er lycka till i letandet efter ett nytt hem! Med vänlig hälsning Rickard Wiklund, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • 2020-10-24
    Sålt hus i Rotebro. Rickard är alltid tillgänglig, engagerad och klok kring försäljningsstrategi. Varm rekommendation!!
    Johan T
    • 132.0 m²
    • Gillbo
  • 2020-10-21
    Sålde vårt hus. Bra och informativ genomgång innan försäljning. Allt arbete kring visningar och all administration efter försäljning sköttes smidig.
    Magnus D
    • 159.0 m²
  • 2020-10-14
    Rickard är trevlig och duktig och vi blev väl bemötta.
    Harish J
    • 202.0 m²
    • Fågelsången

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte