Rickard Wiklund
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 12 kunder tycker om Rickard Wiklund

• Christina L sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-02-04

180m²
    Gillberga
    Sålt fastighet, villa
    Förtroende ingivande o öppen, personlig
    Richard var närvarande lyssnade o återkopplade snabbt.
    Trevligt o roliga möten o proffsigt avslut.
    Nöjd kund! Läs mer
    2019-02-05 Rickard W svarar Christina L
    Tack och detsamma! En mycket trevlig affär från början till slut och allt började med ett trasigt kaffebord :)

Ta hand om er och stort lycka till med ert nya boende!

//Rickard
  • Tommy L sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-01-25

180m²
    Gillberga
    Bra kille! Jobbar hårt och målmedvetet. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-01 Rickard W svarar Tommy L
    Stort tack för ert fina omdöme! En fröjd att arbeta tillsammans med er. Allt gott!
  • Jan J sålde sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-11-22

Lugn och saklig. Snabb på att återkoppla. Men affären är ju inte klar förrän pengarna är på kontot, så det lite tidigt att ge hela betyget. Men so far so good! Läs mer
    2019-02-01 Rickard W svarar Jan J
    Tusen tack för det och lycka till i lyan i city!
  • Agneta J sålde sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-11-22

Vi sålde en villa på 250 kvadrat. Jag upplevde Rikard som ärlig, rättfram och otroligt serviceinriktad. Han var ett bra stöd när vi köpte lägenhet (fast det var en helt annan mäklarfirma som sålde den) och det kändes som att han förstod oss, vilka vi är och hur vi ville ha saker och ting.

Jag tycker Rikard är en toppenmäklare och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-02-01 Rickard W svarar Agneta J
    Tack så mycket för fina ord! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • Nazret Michael H köpte sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-10-15

jag köpte radhus på kanalvägen.
    jag har fått bra bemötande, Rickard är en bra mäklare vi är mycket njöda
    mvh Nazret & Yonan Läs mer
    2019-02-12 Rickard W svarar Nazret Michael H
    Tack så mycket, det var kul att se vad fint ni fått efter renoveringen också! Grattis till en bra bostad.
  • Per-Martin W köpte sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-09-12

Mkt bra, ärlig och förtroendeingivande. Skulle definitivt anlita honom om sälja en bostad. Läs mer
    2019-02-12 Rickard W svarar Per-Martin W
    Hej och tack Per Martin!

Hoppas ni trivs som fisken i er nya bostad.

Allt gott!

//Rickard
  • Camilla Eleonora S sålde sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-09-11

Rickard hjälpte oss att sälja vårt radhus i Tureberg. Han var otroligt proffesionell och höll oss ständigt uppdaterade genom hela processen. Han hade väldigt god kännedom om området och kommunen och gav oss goda råd inför och under försäljningen.
    Jag vill varmt rekommendera Rickard som mäklare! Läs mer
    2019-02-12 Rickard W svarar Camilla Eleonora S
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Hoppas allt är toppen med er. Hälsa sonen!

//Rickard
  • Mingtao L köpte sin bostad med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-09-05

I have bought a great house in Sollentuna from Rickard Wiklund. The whole progress for treading looks smooth and successful. He always gives response timely and very considerable from customer's view to support! Very professional! Thanks a lot! Läs mer
    2019-02-12 Rickard W svarar Mingtao L
    Thank you so much!

Kind regards, Rickard!
  • Niklas L köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-07-08

210m²
    Viby
    Köpt en bostad. Otroligt proffsig och trevlig. Väldigt serviceminded. Läs mer
    2018-07-08 Rickard W svarar Niklas L
    Tack så mycket, det är lätt att ge bra service till trevliga kunder! Trevlig sommar!
  • Andreas K
    Andreas K sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-06-15

141m²
    Vaxmora
    Rickard både sålde oss vår nya bostad och sålda vår befintliga.
    Superproffesionell och duktig. Inga klagomål över huvud taget. Läs mer
    2018-06-16 Rickard W svarar Andreas K
    Tack så mycket för de fina orden! Njut av sommaren. Med vänlig hälsning Rickard Wiklund

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Hanna Ekfäldt
Caroline Åström