Victor Mastaeli

Victor Mastaeli

Victor Mastaeli är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Victor Mastaeli har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Victor Mastaeli har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.8. Victor Mastaeli har haft 45 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

80 omdömen om Victor Mastaeli

Sedan starten hos Reco 2021
Carl Martin H
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Toppen mäklare! Professionell, trevlig, kunnig mm. Skulle absolut rekommendera Victor till vänner och familj!

Fredrik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Edsviken

Supertrevlig, lättsam och tydlig . Allt flöt på som det ska inga konstigheter. 10/10 stjärnor

Emil Johannes K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Victor utstrålar trygghet, han är otroligt professionell och alltid tillgänglig. Dessutom är han väldigt charmig. Vill du köpa eller sälja med trygghet så kan jag varmt rekommendera Victor!

Ehsan D
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Rotebro

Vi upplevde Victor som väldigt professionell i sitt bemötande, med en väldigt ödmjuk och ärlig framtoning. Vi kände att viktor svarar väldigt uppriktigt och realistiskt på de frågor som dök upp längs vägen. Ovan sammanfattade uppfattningar tillsammans med snabb svarsfrekvens vid sms och telefon har gett oss en väldigt belåten upplevelse under hela köpesprocessen.

Kenneth J
Häggvik

Proffsigt agerande. Lyssnade in mina önskemål om hur affären skulle skötas. Flexibel.

Setareh N
Häggvik

Mycket duktig och kunnig mäklare som verkligen vill hjälpa kunden på bästa möjliga sätt.

Judit B
Häggvik

Han är noggrann, tillmötesgående och svarar på frågorna. När vi sökte honom och han kunde inte ta telefonsamtalet just då, återkom han alltid senare när han hade tillfälle till det. Han var väldigt duktig på att genomföra försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda. Han rekommenderas varmt till andra kunder.

Nader A
Häggvik

Victor är Mycket trevligt. Han kan sitt jobb på bästa sätt.

Patrik O
Häggvik

Lugn och ordning och reda. Väldigt hjälpsam.

Sebastian D
Häggvik

Vi är väldigt nöjd med Victor. Vi rekommenderar honom för eventuella säljare.

Svar från Victor Mastaeli

Tack Sebastian. Det har varit ett nöje att hjälpa er.