Victor Mastaeli

Victor Mastaeli

Victor Mastaeli är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Victor Mastaeli har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Victor Mastaeli har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Mastaeli har haft 19 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 12 Läs vad Victor Mastaeli

• Marion S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Edsberg
    2021-06-18
    Trevligt, snabb, proffsigt och jag blev väl informerad över hela processen. Bara att rekommendera!
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2021-06-16
    Fantastiskt engagemang, kunnighet och professionell! 5 av 5 stjärnor!
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Töjnan
    2021-06-12
    Riktigt bra bemötande.
    Seriös och otroligt professionell!
    • Törnskogen
    2021-06-10
    Bra service och väldigt tillmötesgående! Victor var ett bra stöd i vårt köp.
    • Törnskogen
    2021-06-10
    Victor hjälpte oss att sälja vår villa. Han har koll på marknaden, en härlig energi och ger aldrig upp. Jag skulle inte tveka att anlita honom igen. Efter att från säljarens perspektiv sett Victor arbeta , skulle jag absolut också kunna tänka mig att köpa en bostad av honom.
    2021-06-07
    Från första samtalet med Victor så kändes det rätt. Under hela processen har han visat stor professionalitet och lyhördhet. Varsamt och tålmodigt har han ställt upp och svarat på alla frågor. Hans vänliga bemötande, tydlighet och kunnande har hjälpt oss mycket. Kunde inte anlitat en bättre mäklare i Sollentuna.
    2021-06-04
    Vi köpte först och sålde sedan med Victor. Otroligt skicklig, proffsig och sympatisk - med full transparens både vid köpet och försäljningen. Även väldigt trevlig att ha att göra med, vi är otroligt nöjda med Victor och ger våra varmaste rekommendationer. Mvh Sebastian
  • SUSANNE F
    • Silverdal
    2021-05-07
    Sålt 36 kwm 2 r o k
    Bra bemött
    Försäljningen gick bra o vi förstod hur mycket vi kunde få för lägenheten.
    Mäklaren trodde på högre pris.
    Annonsen blev lite fel i början men rättades till i sista minuten.
    Liknande lägenhet sattes ut av samma mäklarbolag samtidigt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Sollentuna Centrum
    2021-04-02
    Allt gick snabbt och smidigt och vi är väldigt nöjda med Victor.
    • Sollentuna Centrum
    2021-03-31
    Har både köpt och sålt med Victor tidigare, denna gången sålde vi en lägenhet. Victor är väldigt smidig, proffsig och trevlig att anlita som mäklare. Vi uppskattar verkligen Victor, kände oss trygga med att lägenheten förmedlades på bästa möjliga sätt.