Victor Mastaeli

Victor Mastaeli

Victor Mastaeli är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Victor Mastaeli har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Victor Mastaeli har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.8. Victor Mastaeli har haft 45 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 34 Läs vad Victor Mastaeli

• sålde sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Gillbo
    2022-07-17 Verifierad kund
    Victor Mastaeli var trevlig och bemötte mig bra. Han är kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2022-07-05 Verifierad kund
    Victor helped me to sell my apartment in a very short period with reasonable price. He met all my expectations.
    • Edsberg
    2022-06-29 Verifierad kund
    Super kommunikativ, professionell och snäll. Hade inga problem men Victor
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Häggvik
    2022-06-05 Verifierad kund
    Det som föranleder ovanstående betyg grundar sig på att vi upplevde Victor som mycket tillmötesgående, positiv, seriös och trevlig!
    Vi blev ordentligt trevligt och bra bemötta. Han klargjorde vad som gällde, då vi ju kom in i ” affären ” i ett sent skede. Det var mycket schysst av honom att låta oss titta på fastigheten enskilt. Att han tog sig tid och arrangerade med säljaren en tid när vi kunde komma och titta med så kort varsel. Han gav också ett bra intryck av att vara ” påläst ” och insatt i de renoveringar som gjorts löpande under tid, samt kunnig om Sollentuna. Verkar ha en bra kontakt med säljaren. ( Det vi kan tycka att vi saknar är lite mer information om närmsta grannarna ).
    Vi tackar!!
    (Hoppas att om vi har några frågor framöver, kunna återknyta till honom.)/ Mvh Henrik.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Edsviken
    2022-05-09 Verifierad kund
    Blev väl bemött, mäklaren var mycket professionell och levde upp till min förväntningar genom samtal.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, realistisk syn på uppdraget och stor förmåga att föra det vidare till oss säljare.
    • Tureberg
    2022-04-19 Verifierad kund
    Victor helped us to have a smooth experience with selling our appartment.
    He managed to sell it before the official view, which was very convenient for us.
    Overall, we had a good collaboration with Victor.
    2022-04-17 Verifierad kund
    Jag kände mig både respekterad och bekräftad, som kund.
    Victor har genomfört försäljningen av vårt kära hem, med stor distrektion.
    I en turbulent tid, då både hälsa och "världsläget" har satt käppar i hjulet.
    Victor har varit ett positivt inslag i en ansträngd situation.
    Humor och glädje har genomsyrat vår kontakt.
    Nu, går vi mot en ny era i vårat liv!
    Med tillförsikt!

Lena Larsson
    • Tureberg
    2022-04-16 Verifierad kund
    Everything was professional and easy to understand.. 👏
  • 2022-04-08 Spontant omdöme
    Efter att ha varit på husjakt ett tag hjälpte Victor oss att hitta vårt nya hem. Han har varit tillgänglig, trevlig och transparent genom processen. Dessutom har Victor tagit reda på fakta och hört sig för där vi har haft frågor. Vi är väldigt nöjda köpare!