Viktor Nyberg

Viktor Nyberg

Viktor Nyberg är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Viktor Nyberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Viktor Nyberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Viktor Nyberg har haft 27 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

11 omdömen om Viktor Nyberg

Josefin M
Sålde sitt hus med hjälp av Viktor Nyberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Viby

Professionell i sitt bemötande gentemot oss som säljare. Sålde bostaden snabbare än vad vi förväntat oss och till en summa i det övre skiktet av vad vi tänkt som slutpris. Mycket nöjda med försäljningen överlag.

Yiping J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Nyberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Han sålde min lägenhet inom en vecka med priset jag vill få, kan absolut rekommendera honom!

Anna M
Tureberg

Viktor är effektiv och lyhörd. Brinner för att matcha rätt köpare med säljare. Vi är mycket nöjda efter att ha anlitat honom att sälja vår lgh.

Rasmus M
Tureberg

Viktor har ett härligt och trevligt bemötande. Han har koll på vad han snackar om men är lyhörd för sina kunders tankar och funderingar. En toppmäklare!

James D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Nyberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Silverdal

Proffsigt bemötande, informerade löpande

Saeid M
Edsberg

Mycket bra jobbat! På alla sätt!

Hans Peter F
Norrviken

Professionell hantering. Informativt. Kundvänligt bemötande.

Ömer G
Helenelund

Viktor har en stor kommunikationsförmåga på både Svenska och Engelska. Han har varit professionell och stöttande under försäljningsprocessen. Han föreslog en bra strategi att följa och det fungerade bra att sälja vår lägenhet på den lugna marknaden.

Per L
Silverdal

Viktor är lyhörd, engagerad och har en förmåga att vara diplomatisk för att kunna få ihop en affär i en stökig marknad

Sven-Anders O
Sålde sitt hus med hjälp av Viktor Nyberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Kvarnskogen

Vi blev bemött på ett mycket bra sätt. Och han lyssnade på vad vi hade för förväntningar och vi pratade om det. Och vid försäljningen vid kontraktskrivningen så förklarade han på bra och förstående.