Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Vendelsövägen 39, 136 44 Handen — Visa karta

När du skall sälja eller köpa din bostad är det viktigt att anlita rätt mäklare. En mäklare som engagerar sig och ger sitt yttersta för att du skall kunna göra en lysande bostadsaffär. En mäklare som du har högsta förtroende för och som du får den bästa tänkbara hjälp och service från. I alla lägen. Vi på SkandiaMäklarna är bäst i Sverige på detta. SkandiaMäklarna Haninge kan även bistå både fastighetsägare och hyresgäster under ombildningen av hyresrätter till bostadsrätter.

Läs vad 310 kunder tycker om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

• Catrin B
    Catrin B skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline är en mycket kompetent och duktig mäklare. Hon är direkt förtroendeingivande, har goda kunskaper, god erfarenhet och är därtill socialt kompetent! Hon är en ung söt tjej med en ödmjuk framtoning. Caroline var noggrann i allt hon gjorde och gav det lilla extra för att vi skulle känna oss trygga. Resultatet av vår husförsäljning blev bättre än vi hoppats på och det är vi mycket tacksamma för. Men oavsett vad resultatet blivit räknat i pengar så hade vi varit mycket nöjda med Carolines insats som mäklare. Vi har hittat vår mäklare och kommer att ringa henne nästa gång vi behöver hjälp också. Vi fick rekommendationer från en vän att ringa Caroline för att han sålt sitt hus med henne och de slog rekord prismässigt i sitt område. Hon slog rekord även denna gång i vårt område också! Jag tror att det faktum att folk får förtroende för henne snabbt gör att man känner sig trygg i stora beslut som rör stora summor pengar. Vi har sålt 2 hus och köpt 2 så vi har träffat några mäklare genom åren och ingen av de andra mäklarna är i samma klass som Caroline Sjögren.
    Den här tjejen ska ni vara rädd om helt enkelt!
    Ett stort tack från familjen Bergman på Slåtterhagen!
  • Patrick B
    Patrick B skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Professionell, förtroendeingivande och kompetent. Vi är väldigt nöjda med Caroline och kommer rekommendera henne till andra som skall sälja sin bostad.
  • Emma E
    Emma E skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag har fått ett bra intryck genom hela resan. Kunnig och hjälpsam.
  • Meri L
    Meri L skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Proffsig o kunnig.
    Mycket bra bemötande . Vänlig o rar hjälpsam
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevligt bemötande, en god vilja att försöka ta reda på svar som hon själv inte kan svara på, bra beskrivning av vad som händer i tidslinjen från början till slut.
  • Hannalouise Haylee U
    Hannalouise Haylee U skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Tyckte hon var väldigt duktig, vänlig och lätt att ha och göra med!
  • Ann-louis P
    Ann-louis P skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Kunde inte ha valt någon bättre mäklare 😀! Proffsig, trevlig och kunnig. Vet vad kunden vill ha & ger det där lilla extra. Finns där & är tillgänglig vid frågor och funderingar. Kan mycket varmt rekommendera Caroline👍👍👍👍👍!
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig och proffessionell.........
  • Erik S
    Erik S skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bästa mäklaren vi haft att göra med. Allt var så himla smidigt och ett riktigt bra jobb av henne.
  • Linda M
    Linda M skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Tycket hon har sköt sitt jobb rätt bra, dock dycker jag inte om att de var ett lock pris hon la på lägenheten men annars så är hon både vänlig och tillmötesgående och hjälpande.
  • Maddis A
    Maddis A skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jätte trevlig och drivande mäklare. Tummen upp och rekommendationer från mig 👍
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Väldigt trevligt mötande från dag ett, och väldigt effektiv.
  • Felicia Z
    Felicia Z skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bästa mäklaren jag haft kontakt med. Professionell, trevlig, kunnig. Kände direkt att jag kan lita på henne.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Proffsig, trygg och väldigt trevlig. Supernöjd!
  • Maher H
    Maher H skrev om Sarah Axelsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Det kändes att hon var försiktig att samarbeta med oss
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Sarah Axelsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig, proffessionell och hjälpsam
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    väldigt bra och duktig på alla sättåvis!
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Som kund blir man trevligt och proffsigt bemött
    Påläst på objektet
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    ..............................
  • Marija J
    Marija J skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Toppenmäklare! Ödmjuk, lyhörd och driven!
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hon var proffsig och förstod vad kunden ville ha. Jag kan varmt rekomendera Caroline till andra
  • Dragana D
    Dragana D skrev om Sarah Axelsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hon var lagom bra . Brukar inte svara i telefonen så det är en minus.
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Snabb och bra försäljning av huset
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig och hjälpsam. Bra på att uppdatera om vad som hände under budgivningen. Lätt att komma i kontakt med.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Positivt bemötande......................
  • Claes S
    Claes S skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Johanna har gjort sitt bästa hittils efrtersom att affären inte är helt klar. Men kontakten mellan mig som kund och Johanna Åström har varit full god. //Claes Säther.
  • Åke B
    Åke B skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Johanna har varit hjälpsam och stor respekt för oss köpare. En mycket kompetent mäklare!!!!
  • Helene E
    Helene E skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Johanna har varit oerhört tillmötesgående och lyssnat på oss som köpare. Hon är seriös, kompetent och mycket engagerad och jag kände mig trygg.
    Jag kommer med all sannolikhet att rekommendera henne till vänner/ bekanta.
    2016-10-14 Johanna Å svarar Helene E
    Vad härligt att höra! Jag tror och hoppas att ni kommer att bli mycket nöjda med er nya bostad!
  • Björn C
    Björn C skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Engagerad, kunnig och professionell. Kan verkligen rekommendera Johanna vid val av mäklare.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig, tillmötesgående, kunnig, trovärdig.

Som vanligt med mäklare så blev det lite svårare att få kontakt med henne efter att köpekontraktet var påskrivet.
  • Raminta M
    Raminta M skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi är nöjda med all hjälp vi fick från Johanna. Vill säga tusen tack!!!
  • Johan C
    Johan C skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Professionellt och bra utfört arbete.
  • Margit Liz-marie E
    Margit Liz-marie E skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline överträffade mina förväntningar! Så himla proffsig, hjälpsam och trevlig. Kan varmt rekommendera henne.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Ger Caroline ett mycket högt betyg över lag.
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Glad, driven och entusiastisk! Första intrycket var att hon är ärlig och gör allt för att man ska känna sig informerad/trygg genom hela processen. Vi är mycket nöjda
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bemötte oss väl och varit tillmötesgående
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag tycker att Caroline var toppen! Engagerad, trevlig och flexibel. Vi både köpte vårt nya och sålde vårt gamla boende via henne och det gick snabbt och smidigt.
  • Ana Lorena T
    Ana Lorena T skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline är den bästa mäklaren som finns, pålitlig, ärlig, artig, profesionell dessutom tillgänglig när man behöver henne!
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande! Hjälpsam och kunnig. Väl förberedd, effektiv och engagerad.
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Sarah Axelsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Upplevde Sarah som mycket proffsig från början till slut!!
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Sarah Axelsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sara var otroligt duktig! Det var en nedåtgående marknad som jag sålde i men hon gav sig inte. Flera öppna visningar och massor av privatvisningar gjorde att jag fick ett bud som jag var nöjd med i den marknaden som var.
    Jag fick alltid information om vad som hände, hur vi skulle gå tillväga härnäst och hon gav alltid lägesrapport efter visningarna hon hade.
    Hon ställde alltid upp och var tillgänglig när man behövde fråga något, lyhörd vid objektsbeskrivning av vad jag ville ha med.
    Kontraktsskrivningen var väl förberedd och allt gick smärtfritt.
    Har bara positivt att säga om Sara!!
  • Annica S
    Annica S skrev om Sarah Axelsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sarah är naturlig och enkel. Trevlig, kunnig och påläst. Hon har ett mycket gott bemötande.
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Camilla har varit en fantastisk hjälp i försäljningen av vårt hus. Helt ärlig och transparent i sina kommentarer och ett bra bollplank. Vi är mycket nöjda och skulle mer än gärna anlita Camilla igen.
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hade det funnits 6 i betyg hade jag utan tvekan gett det. Camilla har skött vår försäljning exemplariskt. Hon har genomfört allt mkt genomtänkt och inte lämnat något åt slumpen. Detta resulterade i mkt mer än vi räknat med och vi är mer än nöjda med slutpriset!
    Hon såg även till att vi hade en glad och rolig process och höll oss hela tiden informerade om hur allt flöt på. Super!
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline är en stjärnmäklare. Har både köpt och sålt hus via henne och allt flyter på. Är på och tar kontakt. Alltid trevlig med ett gott bemötande. Svarar alltid eller nära inpå när man vill få tag i henne. Går igenom alla kontrakt noga, kommer med personliga tips och råd. Proffsig. En mäklare att lita på helt enkelt.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Sarah Axelsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Kan varmt rekommendera sara som mäklare då hon är trevlig och professionell i hennes yrkesroll. Sätter kunden först och är snabb med svar och att hjälpa till att reda ut frågetecken.
  • Carina P
    Carina P skrev om Sarah Axelsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sarah skötte uppdraget utmärkt. Glad och positiv.
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Otroligt proffsig,trevlig och tillmötesgående. Bra kommunikation och återkoppling. Vi är super nöjda! :)
    2016-08-16 Johanna Å svarar Sarah A
    Vad kul att höra att ni är så nöjda! :D
  • Robin M
    Robin M skrev om Sarah Axelsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Finns inte mycket att säga, Sarah var trevlig och övertydlig vid möte och hela resan igenom. Eftersom detta var mitt första köp inom bostad, så hon skötte sitt jobb utmärkt. Stort + ! :D
  • Marianne E
    Marianne E skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    tog sig tid ,bra återkoppling .

Vendelsövägen 39, 136 44 Handen