Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Vendelsövägen 39, 136 44 Handen — Visa karta

När du skall sälja eller köpa din bostad är det viktigt att anlita rätt mäklare. En mäklare som engagerar sig och ger sitt yttersta för att du skall kunna göra en lysande bostadsaffär. En mäklare som du har högsta förtroende för och som du får den bästa tänkbara hjälp och service från. I alla lägen. Vi på SkandiaMäklarna är bäst i Sverige på detta. SkandiaMäklarna Haninge kan även bistå både fastighetsägare och hyresgäster under ombildningen av hyresrätter till bostadsrätter.

Läs vad 379 kunder tycker om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

• Göran E
    Göran E skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    En "rörig" försäljning med vattenskador, god man och tillstånd mm. Camilla höll rätt bra i trådarna trots allt. Resultatet överträffade mina förväntningar så själva budgivningen gick strålande - lägenheten hade potential. Kaos med olika papper skulle kunnat undvikas med bättre struktur; vet inte från vems sida felen uppstod; Brf skyllde på mäklaren, Camilla på brf. Fan vet. Men slutresultatet blev tillfredsställande från min sida som försäljarens ställföreträdare. Fick en känsla att hon inte trodde på mig alla gånger - vi gode män är ju som allmänt känt bedragare! Läs mer
    2018-09-20 Camilla L svarar Göran E
    Tack för ditt omdöme Eija och tack för bra samarbete! Ja det har varit en komplicerad affär pga en mängd olika faktorer. Lägenheten såldes till ett bra pris och till en mycket nöjd köpare vilket är roligt! Lycka till med alla dina uppdrag som god man, du gör en viktig insats!
  • Rolf W
    Rolf W skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpt en villa och ska sälja ett bastadsrättsradhus. Karolin är väldigt proffsig och säljande i sin framtoning. Snabba svar, goda råd och kunniga svar på frågor om aktuella objekt. Jag är mer än nöjd!!! Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    En mycket proffsig, serviceminded mäklare med stort engagemang! Läs mer
  • Mehmet A
    Mehmet A skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Johanna är en bra mäklare hon vet sitt jobb gav en fantasktik bemötande hade svar på alla våra frågor som vi hade till henne kändes bra super nöjd Läs mer
    2018-09-12 Johanna Å svarar Mehmet A
    Vad roligt att du är nöjd Mehmet!
  • Katrin Margareta L
    Katrin Margareta L skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi sålde ett hus via Therese Norén på Skandiamäklarna och kunde inte vara mer nöjda. Genomgående professionell, vänlig och påläst.
    Vi hade inte jättehöga förhoppningar med tanke på den rådande marknaden, men blev över förväntan nöjda.
    Vi kan rekommendera alla att använda Skandiamäklarna. Läs mer
  • Ayse T
    Ayse T skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Först vill jag o min man tacka för ett fint o bra bemötande vi fick av Skandia mäklare när vi kom till.
    O du Johanna tack såååå mycket att du har hjälpt oss under den här resan o vilken fantastik person du är som ge en bra bemötande och tar den all tid när man har frågor o ger oss dem svaren vi vill ha till våra frågor... Så glad att allt har gått så bra men det är tack varje dig för du bästa mäklare som man kan få sååå klart jag kommer att rekommendera dig till min omgivning Läs mer
    2018-09-10 Johanna Å svarar Ayse T
    Tack så mycket Ayse! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra i ert nya hus!
  • Anna-Lena T
    Anna-Lena T skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag är jättenöjd med allt arbete som Karolina la ner på min orenoverade tvåa i Tungelsta. Karolina är lätt att prata med och väldigt tillmötesgående. Ett stort tack till Karolina från Annalena Terner Läs mer
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina sålde min lgh i Tungelsta. Karolina gav ett proffsigt och vänligt intryck. Hon var noga och kunnig. Levde upp till dom förväntningar jag hade. Kan varmt rekommendera Karolina till er som ska sälja eller köpa en bostad. Läs mer
  • Lasse Y
    Lasse Y skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpt villa. Ett bra och mycket trevligt bemötandet kunnig på sitt område Läs mer
  • Charlie H
    Charlie H skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Det gick bra och smidigt. Hade alla papper i ordning och mitt köp gick bra! Läs mer
  • Per-Olov B
    Per-Olov B skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Lugn, trygg, kunnig och seriös mäklare. Hans affärsupplägg fungerade helt perfekt. Vi fick vad vi förväntade oss för vår villa.
    Mycket snabb affär första visning söndag, andra på måndagen. På fredagen samma vecka var allt skrivet och klart.

Vi rekommenderar Per. Läs mer
  • Helene L
    Helene L skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpt br- radhus. Per var snäll och trevlig. Dock saknades förteckning över fel och brister i huset, ingenting att säga sa säljaren och det stämde inte, det var trasiga persienner och borttappade nycklar och dörr som inte gick att stänga mm. Där hade Per slarvat, detta skulle framgått. Det var också tråkigt att säljaren inte hade städat. Detta skulle behövt understrykas mer av mäklaren även om det ju inte var hans fel. Läs mer
  • Desiree L
    Desiree L skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sålde en 3:a i Brandbergen.
    Upplevde att mäklaren inte hade koll. I annonsen på hemsidan var det flera faktafel som jag var tvungen att påpeka, samt att pappersprospektet såg billigt ut, med dåligt upplösta bilder och konstig layout.
    Per var dålig på att informera mig om vilka steg man ta i en försäljning, och som förstagångssäljare visste jag inte hur det går till. Jag kände mig lätt "utlämnad", och när köparen sedan var sen med att betala in handpenningen fick jag ett samtal av Per där det kändes som att han frågade MIG om vad vi skulle göra åt det. Läs mer
    2018-07-03 Per Z svarar Desiree L
    Hej Desiree! Jag tycker att det är väldigt tråkigt att läsa detta, att fotografens bilder inte blev bra och att vårt nya marknadsmaterial inte höll måttet. Jag kan inte göra något åt det som redan hänt, men jag ska se till så jag har en bra dialog med kunden i framtiden. Ha´ en trevlig sommar! Mvh/Per
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag sålde min 2:a i Västerhaninge och anlitade Per Zetterdahl på Skandiamäklarna. Inledningsvis var jag lite tveksam till hur samarbetet skulle gå. Men när det väl kom till visning så var han strålande. Läs mer
    2018-07-03 Per Z svarar Susanne D
    Hej Susanne! Det låter som om du till slut blev nöjd och att du fick den rätta köparen. Ha' en trevlig sommar! Mvh/Per
  • Malin B
    Malin B skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Per agerade väldigt snabbt och professionellt och har gett ett kunnigt intryck. Han är väldigt engagerad i försäljningsprocessen. Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina sålde vårt radhus, hon hade ett mycket bra bemötande och vi kände oss trygga under hela försäljningen. Vi valde Karolina på rekommendation från en bekant och blev inte besvikna! Karolina var engagerad och enkel att ha kontakt med, alltid snabb att svara. Att hon dessutom sålde för ett pris över förväntan var grädden på moset 🤩 Läs mer
  • Joana D
    Joana D skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket bra och trevligt! Varm rekommendera 🌸 Läs mer
    2018-06-27 Johanna Å svarar Joana D
    Vad roligt att höra Joana, jag är väldigt tacksam för förtroendet att förmedla din bostad!
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Tack Karolina för ditt superengagemang vid försäljningen av min lägenhet och en jättetrevlig kontakt! Läs mer
    2018-06-13 Karolina C svarar Camilla Ö
    Tack själv :) Camilla för ett supertrevligt samarbete!
  • Farhia A
    Farhia A skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Glad och pissitiv, tillgänglig . 👍 Läs mer
    Johanna Å gillar detta
  • Monika K
    Monika K skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    <3 <3 Rekommenderar för alla Johanna!!! Läs mer
    2018-06-05 Johanna Å svarar Monika K
    Tack Monika för ditt fina betyg! Tror verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • Britt-Marie N
    Britt-Marie N skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpt en 1a i brandbergen utanför Stockholm.
    Blev glatt och väl bemött och vänligt bemött.
    Med bara lite lite kvar innan allt är helt klart kan jag inte klaga eller anmärka på nått. Läs mer
  • Jonna E
    Jonna E skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sålde en etta. Blev bemött jättebra och mäklaren förenklade verkligen allt. Toppen! Läs mer
  • David
    David skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Lyckades snabbt sälja min bostad till rimligt pris trots dåliga förutsättningar (en orolig bostadsmarknad, inte minst i det aktuella området). Lyhörd inför mina önskemål. Mycket nöjd. Läs mer
    Johanna Å gillar detta
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpte ett bostadsrätt radhus. Väldigt trevligt bemötande lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Lena Ulrika N
    Lena Ulrika N skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina är en Förtroendeingivande person. Hon agerade snabbt då det var enligt våra önskemål.
    Proffsigt och inga problem. Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hej.
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande från Karolina så här långt i vårt första husköp. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina var otroligt tydlig trots våran okunskap då vi inte har köpt fastighet via budgivning tidigare.
    Hon tog sig även tid att svara på alla våra nybörjarfrågor samtidigt som hon påtalade vikte av allt.
    Hela bemötandet, budgivning och kontraktsskrivning kändes tryggt !
    Vi skulle gärna rekomendera Karolina till andra vi känner ! Läs mer
  • Christian D
    Christian D skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Lyhörd och effektiv med realistiska mål och sakliga diskussioner om vad som är det bästa för lägenheten! Läs mer
  • Vavara K
    Vavara K skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket engagerad och lade ned mycket arbete för att kunna presentera ett trevligt och upplysanden underlag över projektet.
    Ett vänligt och öppet bemötande båda mot köpare och säljare. Lyhörd för önskemål från både parter. Läs mer
  • Jasmin Ö
    Jasmin Ö skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Per som mäklare är väl tillmötesgående och enkel att ha att göra med. Kommer med tips och idéer när saker krockar. Läs mer
    Per Z gillar detta
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bra bemötande, och hon lever upp på mina förväntningar
    Jag är väldigt nöjd med Karolina Christiernsson och skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Kunnig och bra.
    Bra råd hela vägen Läs mer
  • Azadeh S
    Azadeh S skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bra, bra bemötande, trevlig, snäll. Läs mer
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevligt, proffsigt bemötande. Avslappnat.
    Nöjd med mottagandet. Läs mer
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag tog in fyra mäklare vid försäljningen av
    lägenheten. Jag tyckte Johanna gav det mest seriösa intrycket, det största lugnet och var även bäst förberedd. Hon kom inte med bortförklaringar och kändes även mest realistisk. Lägenheten såldes pga en skillsmässa och Johanna samarbetade mycket bra med båda två, gav oss båda vad vi behövde. Kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
    2018-03-05 Johanna Å svarar Caroline T
    Vilka fina ord Caroline :) tack så mycket!
  • Sölve D
    Sölve D skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hej, jag tyckte hon var väldigt klar med sitt uppdrag,
    snabb med svar på budgivningen, och hjälp när man ställde frågor om lägenheten.
    Mycket bra. Läs mer
    2018-03-05 Johanna Å svarar Sölve D
    Tack Sölve för din rekommendation! Vad roligt att höra att du är nöjd med min tjänst!
  • Kaj T
    Kaj T skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Johanna er en trevlig , proaktiv mäklare som jobbar för å nå det bästa resultatet. Mvh Kaj Tanskanen Läs mer
    2018-03-01 Johanna Å svarar Kaj T
    Tack Kaj för din fina reco! Vad roligt att höra att du är nöjd med försäljningen :)
  • Björn F
    Björn F skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Pedagogisk proffsig och trevlig.
    Lite avvaktande då vi la bud men det kan mkt väl vara beslut som låg på säljarna.
    inte haft så väldigt mkt kontakt än men bra i helhet. Läs mer
    2018-02-26 Johanna Å svarar Björn F
    Vilken bra feedback! Jag tror att ni kommer att trivas toppen i ert nya hus :)
  • Anders B
    Anders B skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vänligt, proffesionellt, varmt Läs mer
  • Linn Ö
    Linn Ö skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina visade upp ett stort engagemang inför vår försäljning genom att respektera och värna om objektets fulla potential. Hon var förstående och bemötte våra önskemål och krav på ett professionellt sätt. Det märks tydligt att Karolina har ett genuint och brinnande intresse för sitt yrke. Läs mer
  • Helen N
    Helen N skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Positivt bemötande saklig information. Engangemang till min försäljning var på topp. Jag fick allt Jag är nöjd rekommenderar Karolina till alla som går i säljtankar.. Läs mer
  • Felix K
    Felix K skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket trevlig mäklare och som säljare är jag nöjd med såväl fotografering, svar på frågor kring processen och försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Therese B
    Therese B skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bra. Allt flöt på bra från visning till kontraktskrivning. Hon var trevlig och jag upplevde ett bra bemötande. Läs mer
  • Susanna J
    Susanna J skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Serviceminded, trevlig, omdömesgill och en utmärkt mäklare som är flexibel och lyssnar på klienten men också mån om att allt ska vara rätt och riktigt för båda parter. Seriös med andra ord! Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag gillade Karolina redan från första mötet i lägenheten. Öppen, lättsam och påläst! Känsla av att möta mina behov precis som säljarens vid försäljningen av objektet värdesattes högt av mig, då jag inte fått den känslan vid tidigare budgivningar. Dessutom var hon fantastisk på att snabbt svara på frågor / vara kontaktbar! Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Engagerad, lyhörd och tillgänglig. Mycket professionellt agerande. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    VI fick ett bra proffsigt bemötande av henne från dag ett och hela vägen till lägenheten såldes.
    Bra information om hur allt skulle gå till och inga problem att få kontakt med henne om det var något vi ville veta.
    Vi kan varmt rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad Läs mer
  • Cathrin L
    Cathrin L skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Engagerad, tillmötesgående och säljdriven Läs mer
    2017-12-20 Karolina C svarar Cathrin L
    Tack Cathrin :), önskar Er en riktigt god Jul och Gott Nytt ÅR!
  • Gunill F
    Gunill F skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Fick mycket bra kontakt med Carolina. Bemötandet var positivt och hon levde upp till vad vi förväntat oss.
    Plus för hennes tillgänglighet på telefon och sms.
    Kan gärna rekommendera henne till andra köpare. Läs mer
    2017-12-20 Karolina C svarar Gunill F
    Tack Gunill :)!
    Hoppas ni ska trivas bra nu i er nya bostad/stad!!!!
Caroline Östlund
Johanna Åström