Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Vendelsövägen 39, 136 44 Handen — Visa karta

När du skall sälja eller köpa din bostad är det viktigt att anlita rätt mäklare. En mäklare som engagerar sig och ger sitt yttersta för att du skall kunna göra en lysande bostadsaffär. En mäklare som du har högsta förtroende för och som du får den bästa tänkbara hjälp och service från. I alla lägen. Vi på SkandiaMäklarna är bäst i Sverige på detta. SkandiaMäklarna Haninge kan även bistå både fastighetsägare och hyresgäster under ombildningen av hyresrätter till bostadsrätter.

Läs vad 409 kunder tycker om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

• 2019-04-07

Jocke H skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Allt är väldigt tydligt och sköts extremt professionellt!

Skulle aldrig tveka att använda Johanna igen! Läs mer
  • 2019-04-05

Cathrin B skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sålt min bostadsrätt. Trevligt bemötande och hjälpsam samt bra med information och lättillgänglig. Läs mer
  • 2019-02-26

Lilian B skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Carolina har hjälpt oss sälja vårt radhus. Carolina har hjälpt oss på det bästa sätt mycket trevlig noggrann, effektiv, mycket professionell och omtänksam och tillgänglig. Carolina får högsta betyg av mig. MVH
    Lilian Borenstam Läs mer
    2019-02-26 Caroline Ö svarar Lilian B
    Tack snälla du, och tack för den fina blomman jag fick av dig och Lennart!
  • 2019-02-25

Lennart E skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hon har varit seriös och professionell och hjälpsam genom att besvara frågor ,hantering,
    Kontraktsskrivning.Hon har varit engagerad och
    haft den rätta lokalkännedomen om objekten
    I den kommun som jag bor i.Planeringen i tid under affären har varit förträfflig.Caroline Östling
    får högsta betyg av mig.
    MVH
    Lennart Eriksson Läs mer
    2019-02-25 Caroline Ö svarar Lennart E
    Tack för dina fina ord Lennart och tack till er för allt och den fina blomman!
  • 2019-02-23

Sabrie S skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag har köpt en villa. Caroline Östlund var jätte snäll och var mycket intresserad av sitt jobb. Läs mer
  • 2019-02-22

David L skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hus försäljning
    Professionellt, hjälpsam, bra med människor. Kunnig.
    Fick alltid information / uppdateringar även om inget hade hänt. Mycket uppskattad.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-22 Caroline Ö svarar David L
    Tack snälla David för en till lyckad affär!
  • 2019-02-02

Tonje H skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Toppenskicklig, professionell, kunnig och mycket serviceinriktad och trevlig. Läs mer
    2019-02-18 Caroline Ö svarar Tonje H
    Tack snälla Tonje för fina ord !
  • 2018-12-07

Advokatbyrån Hellgren L skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi har köpt en villa genom Karolina och sålt vår villa genom henne. Hon sålde även fars villa. Mycket proffsigt och trevligt bemötande och hon lyckades väl med sina uppdrag i en vikande marknad. Läs mer
    2018-12-13 Karolina C svarar Advokatbyrån Hellgren L
    Tack Robin :), passar på och önskar Er en underbar Jul & ett glittrande Nytt År!!!
    /Karolina
  • 2018-12-05

Emma N skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    En enkel och snabb försäljning och ett proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-12-13 Karolina C svarar Emma N
    Tack Emma :), passar på och önskar Er en underbar Jul & ett glittrande Nytt År!!!
    /Karolina
  • 2018-12-03

Noor R skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag köpte en bostad, och tycker att jag blev väl bemött utav mäklaren Johanna.
    Mitt beslut angående lägenheten gick väldigt fort och hon hjälpte mig på bästa sätter och tog det på allvar.
    Pga varandras arbetstider ringde vi om varandra och kunde inte pratas vid när det behövdes. Då skickade hon iväg ett sms och fick mig att bli trygg och när jag väl var på jobbet och inte kunde svara på samtalet. Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar Noor R
    Vad roligt att höra att du är nöjd Noor! Hoppas att du har hunnit "bo in dig" och trivs i din nya bostad :)
  • 2018-11-09

Marie S skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina har mött oss på ett trevligt och väldigt proffsigt sätt redan då vi som bostadsspekulanter kom till bostaden som vi sedan köpte. Hon har hjälpt till med att Förmedlar bra bankkontakt och ställt upp med goda råd i tid och otid.
    Rekommenderar henne varmt och om behov uppstår kommer jag själv att anlita henne vid försäljning i framtiden.
    Marie Läs mer
    2018-11-09 Karolina C svarar Marie S
    Jätteroligt att du är nöjd med mig :))))!
  • 2018-10-31

Sten D skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Försäljningen blev uppskjuten flera gånger av mig eftersom jag inte hade tänkt sälja lägenheten just nu. Men nu är den såld och Per har gjort ett bra jobb. Läs mer
    2018-11-01 Per Z svarar Sten D
    En mycket trevlig säljare som hållit lägenheten i ett toppskick! Jättekul att lära känna dig!
    Med vänlig hälsning/Per
  • 2018-10-29

Lars L skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Rak, trevlig, öppen och ärlig. Lätt att prata med och gav bra råd vid försäljningen. Läs mer
    2018-11-01 Per Z svarar Lars L
    Vilket trevligt hus du hade och jag skulle själv vilja flytta in där. Affären gick strålande och allt har funkat bra. Tack Lars!
  • 2018-10-29

Maire P skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sålde en etta i Brandbergen.
    Bra bemötande sv mäklaren. Han lyssnade på mig och mina åsikter.
    Jag fick det priset av lgh som jag hade förväntat mig att få. Han tog sig tid stt höra av sig ofta och berätta om läget. Läs mer
    2018-11-01 Per Z svarar Maire P
    Ni hade säkert det finaste badrummet i Brandbergen, synd att marknaden vänt ner och inte valt att se vilken kvalité som er lägenhet har. Vi lyckades till slut att få ett bra pris. Köparen blev väldigt nöjd! Tack Maire!
  • 2018-10-27

Cristian S skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline Östlund fick uppdraget att sälja vårt hus, och tyvärr var min upplevelse av denna mäklare under all kritik.
    Vi förklarade vad vi önskade få ut av försäljningen för att lösa en del lån. Caroline ifrågasatte då vår ekonomi, och undrade vad vi gjort med pengarna, vilket kändes otroligt oprofessionellt, då det knappast är en mäklares roll att ifrågasätta det.

Hon ville även att vi skulle lägga oss på ett pris som vi tyckte var alldeles för lågt, och således lade vi oss ej på det hon tyckte, utan där vi ansåg vara rimligt.

I slutändan avsade vi oss vidare tjänster med Caroline och uppdraget gick till en annan mäklare som sålde huset för mer än 1 miljon än vad Caroline tyckte att huset var värt, (vilket var ungefär vad vi räknade med att få, och även informerade Caroline om att vi uppskattade att värdet till). Det känns som att en mäklare inte bör uppskatta fel på runt miljonen.

Allt som allt kändes det vare sig som att hon hade kunskapen, eller gav ett professionellt bemötande som man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
    2018-10-27 Caroline Ö svarar Cristian S
    Hejsan!
    Åh vad tråkigt att ni har den upplevelsen! Så ska det absolut inte vara. Speciellt inte i en så viktig situation. Jag strävar alltid efter en bra lösning för kunden och öppenhet gällande bolån av bostad ingår i vårt arbete. När man stöter på problem med försäljningen är ett nytt utgångspris ett av flera alternativ man kan prova och jag minns att vi diskuterade alternativen. Vad roligt att höra att ni fick så bra betalt för huset, detta var ju flera flera år sedan när marknaden såg annorlunda ut, så det glädjer mig att det gick bra! Stort lycka till i framtiden!
  • 2018-10-24

Anne S skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Super fint bemötande. Otroligt bra med visningar! Det bästa av det bästa. En mäklare som är i yrkesrollen som bäst! Rekommenderad till alla! Kunde inte blivit bättre. Tack Karolina! Läs mer
  • 2018-10-18

Evalena B skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina har sålt min bostadsrätt på ett professionellt sätt och hon uppfyllde mitt önskemål om snabb försäljning. Läs mer
  • Emma R

2018-10-17

Emma R skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Oerhört proffsig men ändå väldigt varm och personlig vilket underlättade för en första köpare som mig. Jättenöjd! Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar Emma R
    Tack snälla! Hoppas att ni trivs bra i er fina, fina lägenhet! :)
  • Jonna K

2018-10-17

Jonna K skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sålt en lägenhet. Mäklaren är hur bra som helst! Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar Jonna K
    Kul att du är nöjd med försäljningen! Hörde också att köket i nya huset precis blivit klart, vad härligt! Hoppas att vi hörs snart för en värdering av huset. Allt gott! :)
  • LIANA T

2018-10-14

LIANA T skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi har nu köpte en vackert hus! Vi tackar Johanna bra affär! Hon är så proffsig och trevlig.!

Värma hälsningar.
    Liana Gislason Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar LIANA T
    Tänk att nästa vecka får ni äntligen flytta in i ert fina hus! Vilken härlig sommar ni kommer att få. Kul att ni är nöjda med mitt jobb!
    LIANA T gillar detta
  • 2018-10-13

Caroline L skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi köpte en bostadsrätt, tyckte allting gick smidigt. Det enda negativa var att mäklaren inte hörde av sig så ofta som vi velat, väntade i flera dagar på att få höra något så vi fick ringa själva flertal gånger. Men när vi väl fick prata med henne så fick vi bra svar och bra hjälp. Men ja, jag är nöjd! Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar Caroline L
    Hej!
    Vad tråkigt att ni upplevde det så! Det ska jag absolut ta till mig och förbättra :) Det låter ändå som att ni är nöjda på det stora hela vilket känns mycket bra!
    Hoppas att ni trivs bra i lägenheten. Allt gott!
  • 2018-10-13

Emelie Andrea E skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Huset blev sålt.
    Bra mäklare Läs mer
  • 2018-10-12

Stefan S skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Har sålt ett bostadsrättsradhus i Haninge med mycket gott resultat. Johanna gjorde ett jättebra jobb och var mycket hårt arbetande. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar Stefan S
    Vad roligt att höra Stefan! Det tog lite tid men det blev en mycket bra försäljning, skam den som ger sig :) Hoppas att ni trivs bra i Norrland!
  • 2018-10-12

Gardar G skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket bra
    Tydligt och tryggt Läs mer
  • 2018-10-01

Anna Maria Sofia S skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Therese är en erfaren mäklare som känner marknaden. Hon jobbar nära både köpare och säljare. Hon ger alltid sitt yttersta och buden börjar trilla in redan efter en första visning.
    Definitivt en mäklare att lita på!
    Hon har sålt två bostäder åt oss inom loppet av sex år.
    Tack Therese! Läs mer
  • Maria A

2018-09-27

Maria A skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevligt bemötande, inga konstigheter och alltid snabba svar. Nu står jag här med mitt drömhus. Tack Karolina! Läs mer
  • Zvezdan J

2018-09-25

Zvezdan J skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Detta är den fjärde gången jag säljer en bostad och det är utan tvekan den mest positiva upplevelsen jag haft av en mäklare. Karolina är proffsig, lyhörd, hjälpsam och en person som är väldigt lätt att komma överens med. Läs mer
  • 2018-09-25

Maria J skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi sålde vår bostad med Karolina och mina förväntningar var höga redan i början men hon gjorde mer än vad som behövdes. Vi sålde före visning och för mycket mer än vad vi hade hoppats på!

Hon tar för sig och agerar! Hon är lyhörd, uppmärksam och helt underbar! En kvinna med power och ödmjukhet!

Maria Jovanović Läs mer
  • 2018-09-22

Maria E skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jämfört med tidigare erfarenheter har Camilla varit i en klass för sig!
    Aldrig trodde jag att jag skulle bli så
    Professionellt bemött! En kombination av kunskap och engagemang i en perfekt balans, ett proffs! Läs mer
    2018-09-22 Camilla L svarar Maria E
    Oj tack Maria, vilka fina ord! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till med dig försäljning!
  • 2018-09-21

Ali H skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Har köpt en lgh. Mäklaren var riktigt trevligt och gjordes riktigt bra ! Läs mer
    2018-09-21 Camilla L svarar Ali H
    Tack Ali jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet nu!
  • 2018-09-20

Göran E skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    En "rörig" försäljning med vattenskador, god man och tillstånd mm. Camilla höll rätt bra i trådarna trots allt. Resultatet överträffade mina förväntningar så själva budgivningen gick strålande - lägenheten hade potential. Kaos med olika papper skulle kunnat undvikas med bättre struktur; vet inte från vems sida felen uppstod; Brf skyllde på mäklaren, Camilla på brf. Fan vet. Men slutresultatet blev tillfredsställande från min sida som försäljarens ställföreträdare. Fick en känsla att hon inte trodde på mig alla gånger - vi gode män är ju som allmänt känt bedragare! Läs mer
    2018-09-20 Camilla L svarar Göran E
    Tack för ditt omdöme Eija och tack för bra samarbete! Ja det har varit en komplicerad affär pga en mängd olika faktorer. Lägenheten såldes till ett bra pris och till en mycket nöjd köpare vilket är roligt! Lycka till med alla dina uppdrag som god man, du gör en viktig insats!
  • Rolf W

2018-09-19

Rolf W skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpt en villa och ska sälja ett bastadsrättsradhus. Karolin är väldigt proffsig och säljande i sin framtoning. Snabba svar, goda råd och kunniga svar på frågor om aktuella objekt. Jag är mer än nöjd!!! Läs mer
  • 2018-09-12

Linda S skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    En mycket proffsig, serviceminded mäklare med stort engagemang! Läs mer
  • 2018-09-12

Mehmet A skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Johanna är en bra mäklare hon vet sitt jobb gav en fantasktik bemötande hade svar på alla våra frågor som vi hade till henne kändes bra super nöjd Läs mer
    2018-09-12 Johanna Å svarar Mehmet A
    Vad roligt att du är nöjd Mehmet!
  • 2018-09-10

Katrin Margareta L skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi sålde ett hus via Therese Norén på Skandiamäklarna och kunde inte vara mer nöjda. Genomgående professionell, vänlig och påläst.
    Vi hade inte jättehöga förhoppningar med tanke på den rådande marknaden, men blev över förväntan nöjda.
    Vi kan rekommendera alla att använda Skandiamäklarna. Läs mer
  • 2018-09-10

Ayse T skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Först vill jag o min man tacka för ett fint o bra bemötande vi fick av Skandia mäklare när vi kom till.
    O du Johanna tack såååå mycket att du har hjälpt oss under den här resan o vilken fantastik person du är som ge en bra bemötande och tar den all tid när man har frågor o ger oss dem svaren vi vill ha till våra frågor... Så glad att allt har gått så bra men det är tack varje dig för du bästa mäklare som man kan få sååå klart jag kommer att rekommendera dig till min omgivning Läs mer
    2018-09-10 Johanna Å svarar Ayse T
    Tack så mycket Ayse! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra i ert nya hus!
  • 2018-08-31

Anna-Lena T skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag är jättenöjd med allt arbete som Karolina la ner på min orenoverade tvåa i Tungelsta. Karolina är lätt att prata med och väldigt tillmötesgående. Ett stort tack till Karolina från Annalena Terner Läs mer
  • Birgitta P

2018-08-28

Birgitta P skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina sålde min lgh i Tungelsta. Karolina gav ett proffsigt och vänligt intryck. Hon var noga och kunnig. Levde upp till dom förväntningar jag hade. Kan varmt rekommendera Karolina till er som ska sälja eller köpa en bostad. Läs mer
  • 2018-07-06

Lasse Y skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpt villa. Ett bra och mycket trevligt bemötandet kunnig på sitt område Läs mer
  • Charlie H

2018-07-04

Charlie H skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Det gick bra och smidigt. Hade alla papper i ordning och mitt köp gick bra! Läs mer
  • 2018-07-04

Per-Olov B skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Lugn, trygg, kunnig och seriös mäklare. Hans affärsupplägg fungerade helt perfekt. Vi fick vad vi förväntade oss för vår villa.
    Mycket snabb affär första visning söndag, andra på måndagen. På fredagen samma vecka var allt skrivet och klart.

Vi rekommenderar Per. Läs mer
  • 2018-07-04

Helene L skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpt br- radhus. Per var snäll och trevlig. Dock saknades förteckning över fel och brister i huset, ingenting att säga sa säljaren och det stämde inte, det var trasiga persienner och borttappade nycklar och dörr som inte gick att stänga mm. Där hade Per slarvat, detta skulle framgått. Det var också tråkigt att säljaren inte hade städat. Detta skulle behövt understrykas mer av mäklaren även om det ju inte var hans fel. Läs mer
  • 2018-07-02

Desiree L skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sålde en 3:a i Brandbergen.
    Upplevde att mäklaren inte hade koll. I annonsen på hemsidan var det flera faktafel som jag var tvungen att påpeka, samt att pappersprospektet såg billigt ut, med dåligt upplösta bilder och konstig layout.
    Per var dålig på att informera mig om vilka steg man ta i en försäljning, och som förstagångssäljare visste jag inte hur det går till. Jag kände mig lätt "utlämnad", och när köparen sedan var sen med att betala in handpenningen fick jag ett samtal av Per där det kändes som att han frågade MIG om vad vi skulle göra åt det. Läs mer
    2018-07-03 Per Z svarar Desiree L
    Hej Desiree! Jag tycker att det är väldigt tråkigt att läsa detta, att fotografens bilder inte blev bra och att vårt nya marknadsmaterial inte höll måttet. Jag kan inte göra något åt det som redan hänt, men jag ska se till så jag har en bra dialog med kunden i framtiden. Ha´ en trevlig sommar! Mvh/Per
  • 2018-07-02

Susanne D skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag sålde min 2:a i Västerhaninge och anlitade Per Zetterdahl på Skandiamäklarna. Inledningsvis var jag lite tveksam till hur samarbetet skulle gå. Men när det väl kom till visning så var han strålande. Läs mer
    2018-07-03 Per Z svarar Susanne D
    Hej Susanne! Det låter som om du till slut blev nöjd och att du fick den rätta köparen. Ha' en trevlig sommar! Mvh/Per

Malin B skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Per agerade väldigt snabbt och professionellt och har gett ett kunnigt intryck. Han är väldigt engagerad i försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2018-07-02

Maria R skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina sålde vårt radhus, hon hade ett mycket bra bemötande och vi kände oss trygga under hela försäljningen. Vi valde Karolina på rekommendation från en bekant och blev inte besvikna! Karolina var engagerad och enkel att ha kontakt med, alltid snabb att svara. Att hon dessutom sålde för ett pris över förväntan var grädden på moset ? Läs mer
  • 2018-06-14

Joana D skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket bra och trevligt! Varm rekommendera 🌸 Läs mer
    2018-06-27 Johanna Å svarar Joana D
    Vad roligt att höra Joana, jag är väldigt tacksam för förtroendet att förmedla din bostad!
  • 2018-06-13

Camilla Ö skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Tack Karolina för ditt superengagemang vid försäljningen av min lägenhet och en jättetrevlig kontakt! Läs mer
    2018-06-13 Karolina C svarar Camilla Ö
    Tack själv :) Camilla för ett supertrevligt samarbete!
  • 2018-06-07

Farhia A skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Glad och pissitiv, tillgänglig . 👍 Läs mer
    Johanna Å gillar detta
  • 2018-06-05

Monika K skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    <3 <3 Rekommenderar för alla Johanna!!! Läs mer
    2018-06-05 Johanna Å svarar Monika K
    Tack Monika för ditt fina betyg! Tror verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
Caroline Östlund
Johanna Åström