Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Vendelsövägen 39, 136 44 Handen — Visa karta

När du skall sälja eller köpa din bostad är det viktigt att anlita rätt mäklare. En mäklare som engagerar sig och ger sitt yttersta för att du skall kunna göra en lysande bostadsaffär. En mäklare som du har högsta förtroende för och som du får den bästa tänkbara hjälp och service från. I alla lägen. Vi på SkandiaMäklarna är bäst i Sverige på detta. SkandiaMäklarna Haninge kan även bistå både fastighetsägare och hyresgäster under ombildningen av hyresrätter till bostadsrätter.

Läs vad 370 kunder tycker om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

• 2019-04-07

Jocke H skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Allt är väldigt tydligt och sköts extremt professionellt!

Skulle aldrig tveka att använda Johanna igen! Läs mer
  • 2019-04-05

Cathrin B skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sålt min bostadsrätt. Trevligt bemötande och hjälpsam samt bra med information och lättillgänglig. Läs mer
  • 2019-02-26

Lilian B skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Carolina har hjälpt oss sälja vårt radhus. Carolina har hjälpt oss på det bästa sätt mycket trevlig noggrann, effektiv, mycket professionell och omtänksam och tillgänglig. Carolina får högsta betyg av mig. MVH
    Lilian Borenstam Läs mer
    2019-02-26 Caroline Ö svarar Lilian B
    Tack snälla du, och tack för den fina blomman jag fick av dig och Lennart!
  • 2019-02-25

Lennart E skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hon har varit seriös och professionell och hjälpsam genom att besvara frågor ,hantering,
    Kontraktsskrivning.Hon har varit engagerad och
    haft den rätta lokalkännedomen om objekten
    I den kommun som jag bor i.Planeringen i tid under affären har varit förträfflig.Caroline Östling
    får högsta betyg av mig.
    MVH
    Lennart Eriksson Läs mer
    2019-02-25 Caroline Ö svarar Lennart E
    Tack för dina fina ord Lennart och tack till er för allt och den fina blomman!
  • 2019-02-23

Sabrie S skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag har köpt en villa. Caroline Östlund var jätte snäll och var mycket intresserad av sitt jobb. Läs mer
  • 2019-02-22

David L skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hus försäljning
    Professionellt, hjälpsam, bra med människor. Kunnig.
    Fick alltid information / uppdateringar även om inget hade hänt. Mycket uppskattad.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-22 Caroline Ö svarar David L
    Tack snälla David för en till lyckad affär!
  • 2019-02-02

Tonje H skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Toppenskicklig, professionell, kunnig och mycket serviceinriktad och trevlig. Läs mer
    2019-02-18 Caroline Ö svarar Tonje H
    Tack snälla Tonje för fina ord !
  • 2018-12-05

Emma N skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    En enkel och snabb försäljning och ett proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-12-13 SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge svarar Emma N
    Tack Emma :), passar på och önskar Er en underbar Jul & ett glittrande Nytt År!!!
    /Karolina
  • 2018-12-03

Noor R skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag köpte en bostad, och tycker att jag blev väl bemött utav mäklaren Johanna.
    Mitt beslut angående lägenheten gick väldigt fort och hon hjälpte mig på bästa sätter och tog det på allvar.
    Pga varandras arbetstider ringde vi om varandra och kunde inte pratas vid när det behövdes. Då skickade hon iväg ett sms och fick mig att bli trygg och när jag väl var på jobbet och inte kunde svara på samtalet. Läs mer
    2019-04-05 Johanna A svarar Noor R
    Vad roligt att höra att du är nöjd Noor! Hoppas att du har hunnit "bo in dig" och trivs i din nya bostad :)
  • 2018-10-29

Lars L skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Rak, trevlig, öppen och ärlig. Lätt att prata med och gav bra råd vid försäljningen. Läs mer
    2018-11-01 SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge svarar Lars L
    Vilket trevligt hus du hade och jag skulle själv vilja flytta in där. Affären gick strålande och allt har funkat bra. Tack Lars!
  • 2018-10-29

Maire P skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sålde en etta i Brandbergen.
    Bra bemötande sv mäklaren. Han lyssnade på mig och mina åsikter.
    Jag fick det priset av lgh som jag hade förväntat mig att få. Han tog sig tid stt höra av sig ofta och berätta om läget. Läs mer
    2018-11-01 SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge svarar Maire P
    Ni hade säkert det finaste badrummet i Brandbergen, synd att marknaden vänt ner och inte valt att se vilken kvalité som er lägenhet har. Vi lyckades till slut att få ett bra pris. Köparen blev väldigt nöjd! Tack Maire!
  • 2018-10-27

Cristian S skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline Östlund fick uppdraget att sälja vårt hus, och tyvärr var min upplevelse av denna mäklare under all kritik.
    Vi förklarade vad vi önskade få ut av försäljningen för att lösa en del lån. Caroline ifrågasatte då vår ekonomi, och undrade vad vi gjort med pengarna, vilket kändes otroligt oprofessionellt, då det knappast är en mäklares roll att ifrågasätta det.

Hon ville även att vi skulle lägga oss på ett pris som vi tyckte var alldeles för lågt, och således lade vi oss ej på det hon tyckte, utan där vi ansåg vara rimligt.

I slutändan avsade vi oss vidare tjänster med Caroline och uppdraget gick till en annan mäklare som sålde huset för mer än 1 miljon än vad Caroline tyckte att huset var värt, (vilket var ungefär vad vi räknade med att få, och även informerade Caroline om att vi uppskattade att värdet till). Det känns som att en mäklare inte bör uppskatta fel på runt miljonen.

Allt som allt kändes det vare sig som att hon hade kunskapen, eller gav ett professionellt bemötande som man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
    2018-10-27 Caroline Ö svarar Cristian S
    Hejsan!
    Åh vad tråkigt att ni har den upplevelsen! Så ska det absolut inte vara. Speciellt inte i en så viktig situation. Jag strävar alltid efter en bra lösning för kunden och öppenhet gällande bolån av bostad ingår i vårt arbete. När man stöter på problem med försäljningen är ett nytt utgångspris ett av flera alternativ man kan prova och jag minns att vi diskuterade alternativen. Vad roligt att höra att ni fick så bra betalt för huset, detta var ju flera flera år sedan när marknaden såg annorlunda ut, så det glädjer mig att det gick bra! Stort lycka till i framtiden!
  • Emma R

2018-10-17

Emma R skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Oerhört proffsig men ändå väldigt varm och personlig vilket underlättade för en första köpare som mig. Jättenöjd! Läs mer
    2019-04-05 Johanna A svarar Emma R
    Tack snälla! Hoppas att ni trivs bra i er fina, fina lägenhet! :)
  • Jonna K

2018-10-17

Jonna K skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sålt en lägenhet. Mäklaren är hur bra som helst! Läs mer
    2019-04-05 Johanna A svarar Jonna K
    Kul att du är nöjd med försäljningen! Hörde också att köket i nya huset precis blivit klart, vad härligt! Hoppas att vi hörs snart för en värdering av huset. Allt gott! :)
  • LIANA T

2018-10-14

LIANA T skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi har nu köpte en vackert hus! Vi tackar Johanna bra affär! Hon är så proffsig och trevlig.!

Värma hälsningar.
    Liana Gislason Läs mer
    2019-04-05 Johanna A svarar LIANA T
    Tänk att nästa vecka får ni äntligen flytta in i ert fina hus! Vilken härlig sommar ni kommer att få. Kul att ni är nöjda med mitt jobb!
    LIANA T gillar detta
  • 2018-10-13

Caroline L skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi köpte en bostadsrätt, tyckte allting gick smidigt. Det enda negativa var att mäklaren inte hörde av sig så ofta som vi velat, väntade i flera dagar på att få höra något så vi fick ringa själva flertal gånger. Men när vi väl fick prata med henne så fick vi bra svar och bra hjälp. Men ja, jag är nöjd! Läs mer
    2019-04-05 Johanna A svarar Caroline L
    Hej!
    Vad tråkigt att ni upplevde det så! Det ska jag absolut ta till mig och förbättra :) Det låter ändå som att ni är nöjda på det stora hela vilket känns mycket bra!
    Hoppas att ni trivs bra i lägenheten. Allt gott!
  • 2018-10-13

Emelie Andrea E skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Huset blev sålt.
    Bra mäklare Läs mer
  • 2018-10-12

Stefan S skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Har sålt ett bostadsrättsradhus i Haninge med mycket gott resultat. Johanna gjorde ett jättebra jobb och var mycket hårt arbetande. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2019-04-05 Johanna A svarar Stefan S
    Vad roligt att höra Stefan! Det tog lite tid men det blev en mycket bra försäljning, skam den som ger sig :) Hoppas att ni trivs bra i Norrland!
  • 2018-10-12

Gardar G skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket bra
    Tydligt och tryggt Läs mer
  • 2018-10-01

Anna Maria Sofia S skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Therese är en erfaren mäklare som känner marknaden. Hon jobbar nära både köpare och säljare. Hon ger alltid sitt yttersta och buden börjar trilla in redan efter en första visning.
    Definitivt en mäklare att lita på!
    Hon har sålt två bostäder åt oss inom loppet av sex år.
    Tack Therese! Läs mer
  • 2018-09-22

Maria E skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jämfört med tidigare erfarenheter har Camilla varit i en klass för sig!
    Aldrig trodde jag att jag skulle bli så
    Professionellt bemött! En kombination av kunskap och engagemang i en perfekt balans, ett proffs! Läs mer
    2018-09-22 Camilla L svarar Maria E
    Oj tack Maria, vilka fina ord! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till med dig försäljning!
  • 2018-09-21

Ali H skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Har köpt en lgh. Mäklaren var riktigt trevligt och gjordes riktigt bra ! Läs mer
    2018-09-21 Camilla L svarar Ali H
    Tack Ali jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet nu!
  • 2018-09-20

Göran E skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    En "rörig" försäljning med vattenskador, god man och tillstånd mm. Camilla höll rätt bra i trådarna trots allt. Resultatet överträffade mina förväntningar så själva budgivningen gick strålande - lägenheten hade potential. Kaos med olika papper skulle kunnat undvikas med bättre struktur; vet inte från vems sida felen uppstod; Brf skyllde på mäklaren, Camilla på brf. Fan vet. Men slutresultatet blev tillfredsställande från min sida som försäljarens ställföreträdare. Fick en känsla att hon inte trodde på mig alla gånger - vi gode män är ju som allmänt känt bedragare! Läs mer
    2018-09-20 Camilla L svarar Göran E
    Tack för ditt omdöme Eija och tack för bra samarbete! Ja det har varit en komplicerad affär pga en mängd olika faktorer. Lägenheten såldes till ett bra pris och till en mycket nöjd köpare vilket är roligt! Lycka till med alla dina uppdrag som god man, du gör en viktig insats!
  • Rolf W

2018-09-19

Rolf W skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpt en villa och ska sälja ett bastadsrättsradhus. Karolin är väldigt proffsig och säljande i sin framtoning. Snabba svar, goda råd och kunniga svar på frågor om aktuella objekt. Jag är mer än nöjd!!! Läs mer
  • 2018-09-12

Linda S skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    En mycket proffsig, serviceminded mäklare med stort engagemang! Läs mer
  • 2018-09-12

Mehmet A skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Johanna är en bra mäklare hon vet sitt jobb gav en fantasktik bemötande hade svar på alla våra frågor som vi hade till henne kändes bra super nöjd Läs mer
    2018-09-12 Johanna A svarar Mehmet A
    Vad roligt att du är nöjd Mehmet!
  • 2018-09-10

Katrin Margareta L skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi sålde ett hus via Therese Norén på Skandiamäklarna och kunde inte vara mer nöjda. Genomgående professionell, vänlig och påläst.
    Vi hade inte jättehöga förhoppningar med tanke på den rådande marknaden, men blev över förväntan nöjda.
    Vi kan rekommendera alla att använda Skandiamäklarna. Läs mer
  • 2018-09-10

Ayse T skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Först vill jag o min man tacka för ett fint o bra bemötande vi fick av Skandia mäklare när vi kom till.
    O du Johanna tack såååå mycket att du har hjälpt oss under den här resan o vilken fantastik person du är som ge en bra bemötande och tar den all tid när man har frågor o ger oss dem svaren vi vill ha till våra frågor... Så glad att allt har gått så bra men det är tack varje dig för du bästa mäklare som man kan få sååå klart jag kommer att rekommendera dig till min omgivning Läs mer
    2018-09-10 Johanna A svarar Ayse T
    Tack så mycket Ayse! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra i ert nya hus!
  • 2018-07-06

Lasse Y skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpt villa. Ett bra och mycket trevligt bemötandet kunnig på sitt område Läs mer
  • Charlie H

2018-07-04

Charlie H skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Det gick bra och smidigt. Hade alla papper i ordning och mitt köp gick bra! Läs mer
  • 2018-06-14

Joana D skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket bra och trevligt! Varm rekommendera 🌸 Läs mer
    2018-06-27 Johanna A svarar Joana D
    Vad roligt att höra Joana, jag är väldigt tacksam för förtroendet att förmedla din bostad!
  • 2018-06-07

Farhia A skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Glad och pissitiv, tillgänglig . 👍 Läs mer
    Johanna A gillar detta
  • 2018-06-05

Monika K skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    <3 <3 Rekommenderar för alla Johanna!!! Läs mer
    2018-06-05 Johanna A svarar Monika K
    Tack Monika för ditt fina betyg! Tror verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • 2018-05-25

Britt-Marie N skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpt en 1a i brandbergen utanför Stockholm.
    Blev glatt och väl bemött och vänligt bemött.
    Med bara lite lite kvar innan allt är helt klart kan jag inte klaga eller anmärka på nått. Läs mer
  • 2018-05-24

Jonna E skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Sålde en etta. Blev bemött jättebra och mäklaren förenklade verkligen allt. Toppen! Läs mer
  • 2018-05-11

David skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Lyckades snabbt sälja min bostad till rimligt pris trots dåliga förutsättningar (en orolig bostadsmarknad, inte minst i det aktuella området). Lyhörd inför mina önskemål. Mycket nöjd. Läs mer
    Johanna A gillar detta
  • 2018-05-04

Emelie B skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Köpte ett bostadsrätt radhus. Väldigt trevligt bemötande lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2018-03-25

Christian D skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Lyhörd och effektiv med realistiska mål och sakliga diskussioner om vad som är det bästa för lägenheten! Läs mer
  • 2018-03-12

Kjell E skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket engagerad och lade ned mycket arbete för att kunna presentera ett trevligt och upplysanden underlag över projektet.
    Ett vänligt och öppet bemötande båda mot köpare och säljare. Lyhörd för önskemål från både parter. Läs mer

Stefan H skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Kunnig och bra.
    Bra råd hela vägen Läs mer

Azadeh S skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bra, bra bemötande, trevlig, snäll. Läs mer

Jeanette H skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevligt, proffsigt bemötande. Avslappnat.
    Nöjd med mottagandet. Läs mer
  • 2018-03-05

Caroline T skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag tog in fyra mäklare vid försäljningen av
    lägenheten. Jag tyckte Johanna gav det mest seriösa intrycket, det största lugnet och var även bäst förberedd. Hon kom inte med bortförklaringar och kändes även mest realistisk. Lägenheten såldes pga en skillsmässa och Johanna samarbetade mycket bra med båda två, gav oss båda vad vi behövde. Kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
    2018-03-05 Johanna A svarar Caroline T
    Vilka fina ord Caroline :) tack så mycket!
  • Sölve D

2018-03-04

Sölve D skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hej, jag tyckte hon var väldigt klar med sitt uppdrag,
    snabb med svar på budgivningen, och hjälp när man ställde frågor om lägenheten.
    Mycket bra. Läs mer
    2018-03-05 Johanna A svarar Sölve D
    Tack Sölve för din rekommendation! Vad roligt att höra att du är nöjd med min tjänst!
  • 2018-03-01

Kaj T skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Johanna er en trevlig , proaktiv mäklare som jobbar för å nå det bästa resultatet. Mvh Kaj Tanskanen Läs mer
    2018-03-01 Johanna A svarar Kaj T
    Tack Kaj för din fina reco! Vad roligt att höra att du är nöjd med försäljningen :)
  • 2018-02-25

Björn F skrev om Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Pedagogisk proffsig och trevlig.
    Lite avvaktande då vi la bud men det kan mkt väl vara beslut som låg på säljarna.
    inte haft så väldigt mkt kontakt än men bra i helhet. Läs mer
    2018-02-26 Johanna A svarar Björn F
    Vilken bra feedback! Jag tror att ni kommer att trivas toppen i ert nya hus :)
  • 2018-01-25

Anders B skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vänligt, proffesionellt, varmt Läs mer
  • 2018-01-21

Felix K skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket trevlig mäklare och som säljare är jag nöjd med såväl fotografering, svar på frågor kring processen och försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-01-21

Therese B skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bra. Allt flöt på bra från visning till kontraktskrivning. Hon var trevlig och jag upplevde ett bra bemötande. Läs mer
  • 2018-01-19

Susanna J skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Serviceminded, trevlig, omdömesgill och en utmärkt mäklare som är flexibel och lyssnar på klienten men också mån om att allt ska vara rätt och riktigt för båda parter. Seriös med andra ord! Läs mer
Caroline Östlund
Johanna Asplund