Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Vendelsövägen 39, 136 44 Handen — Visa karta

När du skall sälja eller köpa din bostad är det viktigt att anlita rätt mäklare. En mäklare som engagerar sig och ger sitt yttersta för att du skall kunna göra en lysande bostadsaffär. En mäklare som du har högsta förtroende för och som du får den bästa tänkbara hjälp och service från. I alla lägen. Vi på SkandiaMäklarna är bäst i Sverige på detta. SkandiaMäklarna Haninge kan även bistå både fastighetsägare och hyresgäster under ombildningen av hyresrätter till bostadsrätter.

Läs vad 328 kunder tycker om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

• Richard S
    Richard S skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Fantastisk mäklare och människa. Ger dig, och ditt objekt, all den tid som behövs. Duktig säljare. Lätt att ha att göra med. Varma rekommendationer!
    2017-11-14 Karolina C svarar Richard S
    Tack, snälla :) för fina rekommendationer🌸!
  • Anna M
    Anna M skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi skulle starkt vilja rekommendera kanontrevliga Caroline Östlund (fd Sjögren) på Skandiamäklarna i Haninge. Vi har varit så nöjda med Skandiamäklarna både under köpet och försäljningen av vår bostad. Caroline har verkligen gjort ett jättebra jobb, gett tydlig information, snabb respons, visat flexibilitet och haft ett otroligt bra bemötande. Det har gjort att försäljningen av vår första bostad har känts smidig och i trygga kompetenta händer.
  • Göran B
    Göran B skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Skärpt,lyhörd.En person som får saker gjorda hon får en att känna som jag vore hennes enda klient.Profsig helt enkelt.Ställ er i kö för att få hennes tjänster.
  • Patricia G
    Patricia G skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vid vårt första möte så `klickade `det direkt.
    Hon var positiv, glad och respekterade mig och mitt hus.
    Kände att hon fick in min känsla för huset som är så viktigt för mig men även väldigt mycket för ev köpare.
    Återkopplade efter några dagar( det gjorde inga av dom andra Mäklarbyråerna som jag hade haft på plats).
    Kontrakt skrevs och HON fanns sedan dess alltid till för mina frågor och funderingar. Alltid nära till skratt men ändå men bra kunskap som ger trygghet.
    Kunde hon inte svara så ringde hon alltid upp återkopplade.
    Så JAG kan verkligen rekommendera Karolina och Skandia Mäklarna.
    Patricia Gehrke
    2017-09-22 Karolina C svarar Patricia G
    Tack, snälla Patricia😊för dina rekommendationer🌸!
  • Mioko Fiona P
    Mioko Fiona P skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Alltid anträffbar. Trevlig och proffsig. Hon kan verkligen jobbet. Kan inte önska mig bättre mäklare.
  • Lukas R
    Lukas R skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Väldigt trevlig och ärlig.
    Lätt att prata och komma överens med. Gjorde ett väldigt bra jobb.
    2017-09-11 Karolina C svarar Lukas R
    Tack Lukas😊!
    Extra roligt att nå rekordförsäljning i ett område.
    Hälsa Ida o Moa.
  • Dotun O
    Dotun O skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline är grym på det hon gör. Vi visste direkt att vi kunde lita på henne och hon gjorde ett utmärkt jobb.

Vi är så glad att vi valde just henne.
  • Katarina Å
    Katarina Å skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    De förväntningar, bemötande och förtroende som jag hade på min mäklare har Karolina uppnått med bravur!
    /Katarina
  • Moroni N
    Moroni N skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig och professionell.
    Hon levde upp till mina förväntningar och organiserade allt väldigt bra.
    Både bildtagning och visningar gick smärtfritt.
    Jag rekommenderar Karolina till din nästa försäljning.
  • Özgur C
    Özgur C skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bemötandet av mäklaren var helt perfekt. Var väldigt hjälpsam och proffesionell. Blev jätte nöjd.
  • Anne K
    Anne K skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi träffade Johanna första gången på kontraktskrivningen, all kontakt innan det sköttes via telefon. Hon var trevlig, saklig och noggrann.
  • Amir H
    Amir H skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Johanna är en jätte duktigt och professionell mäklare.
    Riktigt bra bemötande.
  • Carin P
    Carin P skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag var väl omhändertagen av Johanna genom hela köpet. Proffsig tjej!
  • Anton S
    Anton S skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Väldigt proffsig, både innan under och efter köp.
  • Anne-Kristine E
    Anne-Kristine E skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi har upplevt ett stort intresse och engagemang från Karolinas sida angående vårt objekt.
    Karolina är öppen och lättillgänglig och man känner förstroende för henne. Hon har varit till stor hjälp då vi kännt oss osäkra.
  • Johnny K
    Johnny K skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Haninges ödmjukast mäklare som är otroligt duktig 4de gången vi anlitar Per.
  • Elin K
    Elin K skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevligt och professionellt bemötande, tar sig tid att lyssna och svara på våra frågor. Välförberedd, snabb med återkoppling och energisk/glad!
  • Ylva J
    Ylva J skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Karolina! Vi har anlitat flera olika mäklare under åren som boende i Stockholmsområdet. Men Karolina var klart bland de bästa! Tydlig presentation av hur hon tänkte genomföra försäljningen, jättebra annons och ett tydligt, tillgängligt och kunnigt engagemang hela uppdraget igenom. Karolina hjälpte oss dessutom att presentera bostaden från sin finaste sida - det blev jättesnyggt. Går ni i säljtankar ska ni absolut prata med Karolina!
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Fick stort förtroende för Karolina. Proffsig och seriös.
  • Emilie B
    Emilie B skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi fick ett väldigt gott bemötande från första början. Karolina har gett ett bra intryck och det känns tryggt att ha genomfört en bostadsaffär med henne. Hon har varit trevlig, positiv och tydlig. Vi har fått återkoppling vid frågor och funderingar vilket vi tycker är viktigt.
  • Mona S
    Mona S skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag är mycket nöjd med Carolines bemötande - en pigg och glad tjej som jag kände mig väldigt avspänd med.
  • Anne J
    Anne J skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina var väldigt hjälpsam och förstående. Ett stort tack för all hjälp!
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig, proffsig, balanserad och lyssnade bra! Flexibel och påläst. Lättsam i sin personlighet och försökte inte övertyga med sina egna åsikter. Bra yrkesperson helt enkelt! Anlitar gärna henne vid en eventuell försäljning!
  • Mirela I
    Mirela I skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket fint och varmt bemötande. Otroligt professionell och kunnig mäklare.
  • Catrin B
    Catrin B skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline är en mycket kompetent och duktig mäklare. Hon är direkt förtroendeingivande, har goda kunskaper, god erfarenhet och är därtill socialt kompetent! Hon är en ung söt tjej med en ödmjuk framtoning. Caroline var noggrann i allt hon gjorde och gav det lilla extra för att vi skulle känna oss trygga. Resultatet av vår husförsäljning blev bättre än vi hoppats på och det är vi mycket tacksamma för. Men oavsett vad resultatet blivit räknat i pengar så hade vi varit mycket nöjda med Carolines insats som mäklare. Vi har hittat vår mäklare och kommer att ringa henne nästa gång vi behöver hjälp också. Vi fick rekommendationer från en vän att ringa Caroline för att han sålt sitt hus med henne och de slog rekord prismässigt i sitt område. Hon slog rekord även denna gång i vårt område också! Jag tror att det faktum att folk får förtroende för henne snabbt gör att man känner sig trygg i stora beslut som rör stora summor pengar. Vi har sålt 2 hus och köpt 2 så vi har träffat några mäklare genom åren och ingen av de andra mäklarna är i samma klass som Caroline Sjögren.
    Den här tjejen ska ni vara rädd om helt enkelt!
    Ett stort tack från familjen Bergman på Slåtterhagen!
  • Patrick B
    Patrick B skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Professionell, förtroendeingivande och kompetent. Vi är väldigt nöjda med Caroline och kommer rekommendera henne till andra som skall sälja sin bostad.
  • Emma E
    Emma E skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag har fått ett bra intryck genom hela resan. Kunnig och hjälpsam.
  • Meri L
    Meri L skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Proffsig o kunnig.
    Mycket bra bemötande . Vänlig o rar hjälpsam
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevligt bemötande, en god vilja att försöka ta reda på svar som hon själv inte kan svara på, bra beskrivning av vad som händer i tidslinjen från början till slut.
  • Hannalouise Haylee U
    Hannalouise Haylee U skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Tyckte hon var väldigt duktig, vänlig och lätt att ha och göra med!
  • Ann-louis P
    Ann-louis P skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Kunde inte ha valt någon bättre mäklare 😀! Proffsig, trevlig och kunnig. Vet vad kunden vill ha & ger det där lilla extra. Finns där & är tillgänglig vid frågor och funderingar. Kan mycket varmt rekommendera Caroline👍👍👍👍👍!
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig och proffessionell.........
  • Erik S
    Erik S skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bästa mäklaren vi haft att göra med. Allt var så himla smidigt och ett riktigt bra jobb av henne.
  • Linda M
    Linda M skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Tycket hon har sköt sitt jobb rätt bra, dock dycker jag inte om att de var ett lock pris hon la på lägenheten men annars så är hon både vänlig och tillmötesgående och hjälpande.
  • Maddis A
    Maddis A skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jätte trevlig och drivande mäklare. Tummen upp och rekommendationer från mig 👍
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Väldigt trevligt mötande från dag ett, och väldigt effektiv.
  • Felicia
    Felicia skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bästa mäklaren jag haft kontakt med. Professionell, trevlig, kunnig. Kände direkt att jag kan lita på henne.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Proffsig, trygg och väldigt trevlig. Supernöjd!
  • Maher H
    Maher H skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Det kändes att hon var försiktig att samarbeta med oss
  • Jenny W
    Jenny W skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig, proffessionell och hjälpsam
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    väldigt bra och duktig på alla sättåvis!
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Som kund blir man trevligt och proffsigt bemött
    Påläst på objektet
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    ..............................
  • Marija J
    Marija J skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Toppenmäklare! Ödmjuk, lyhörd och driven!
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hon var proffsig och förstod vad kunden ville ha. Jag kan varmt rekomendera Caroline till andra
  • Dragana D
    Dragana D skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hon var lagom bra . Brukar inte svara i telefonen så det är en minus.
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Snabb och bra försäljning av huset
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig och hjälpsam. Bra på att uppdatera om vad som hände under budgivningen. Lätt att komma i kontakt med.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Caroline Sjögren en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Positivt bemötande......................
  • Claes S
    Claes S skrev om Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Johanna har gjort sitt bästa hittils efrtersom att affären inte är helt klar. Men kontakten mellan mig som kund och Johanna Åström har varit full god. //Claes Säther.

Vendelsövägen 39, 136 44 Handen