SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

När du skall sälja eller köpa din bostad är det viktigt att anlita rätt mäklare. En mäklare som engagerar sig och ger sitt yttersta för att du skall kunna göra en lysande bostadsaffär. En mäklare som du har högsta förtroende för och som du får den bästa tänkbara hjälp och service från. I alla lägen. Vi på SkandiaMäklarna är...

373 omdömen om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Jocke H
Ribby

Allt är väldigt tydligt och sköts extremt professionellt! Skulle aldrig tveka att använda Johanna igen!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen

Cathrin B
Vendelsömalm

Sålt min bostadsrätt. Trevligt bemötande och hjälpsam samt bra med information och lättillgänglig.

Lilian B
Haninge/Söderby

Carolina har hjälpt oss sälja vårt radhus. Carolina har hjälpt oss på det bästa sätt mycket trevlig noggrann, effektiv, mycket professionell och omtänksam och tillgänglig. Carolina får högsta betyg av mig. MVH Lilian Borenstam

Svar från Caroline Östlund

Tack snälla du, och tack för den fina blomman jag fick av dig och Lennart!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2923 omdömen 4.8 av 2923 omdömen

Lennart E
Haninge/Söderby

Hon har varit seriös och professionell och hjälpsam genom att besvara frågor ,hantering, Kontraktsskrivning.Hon har varit engagerad och haft den rätta lokalkännedomen om objekten I den kommun som jag bor i.Planeringen i tid under affären har varit förträfflig.Caroline Östling får högsta betyg av mig. MVH Lennart Eriksson

Svar från Caroline Östlund

Tack för dina fina ord Lennart och tack till er för allt och den fina blomman!

Sabrie S
Västerhaninge/Nedersta

Jag har köpt en villa. Caroline Östlund var jätte snäll och var mycket intresserad av sitt jobb.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

David L
Västerhaninge/Nedersta

Hus försäljning Professionellt, hjälpsam, bra med människor. Kunnig. Fick alltid information / uppdateringar även om inget hade hänt. Mycket uppskattad. Rekommenderas!

Svar från Caroline Östlund

Tack snälla David för en till lyckad affär!

Tonje H
Tungelsta

Toppenskicklig, professionell, kunnig och mycket serviceinriktad och trevlig.

Svar från Caroline Östlund

Tack snälla Tonje för fina ord !

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Emma N
Sålde sin lägenhet med hjälp av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Vendelsö/Sågen

En enkel och snabb försäljning och ett proffsigt bemötande.

Svar från SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Tack Emma :), passar på och önskar Er en underbar Jul & ett glittrande Nytt År!!! /Karolina

Noor R
Ribby

Jag köpte en bostad, och tycker att jag blev väl bemött utav mäklaren Johanna. Mitt beslut angående lägenheten gick väldigt fort och hon hjälpte mig på bästa sätter och tog det på allvar. Pga varandras arbetstider ringde vi om varandra och kunde inte pratas vid när det behövdes. Då skickade hon iväg ett sms och fick mig att bli trygg och när jag väl var på jobbet och inte kunde svara på samtalet.

Svar från Johanna Asplund

Vad roligt att höra att du är nöjd Noor! Hoppas att du har hunnit "bo in dig" och trivs i din nya bostad :)

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Lars L
Sålde sitt hus med hjälp av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Vendelsö

Rak, trevlig, öppen och ärlig. Lätt att prata med och gav bra råd vid försäljningen.

Svar från SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Vilket trevligt hus du hade och jag skulle själv vilja flytta in där. Affären gick strålande och allt har funkat bra. Tack Lars!

Maire P
Sålde sin lägenhet med hjälp av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Brandbergen

Sålde en etta i Brandbergen. Bra bemötande sv mäklaren. Han lyssnade på mig och mina åsikter. Jag fick det priset av lgh som jag hade förväntat mig att få. Han tog sig tid stt höra av sig ofta och berätta om läget.

Svar från SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Ni hade säkert det finaste badrummet i Brandbergen, synd att marknaden vänt ner och inte valt att se vilken kvalité som er lägenhet har. Vi lyckades till slut att få ett bra pris. Köparen blev väldigt nöjd! Tack Maire!

Cristian S

Caroline Östlund fick uppdraget att sälja vårt hus, och tyvärr var min upplevelse av denna mäklare under all kritik. Vi förklarade vad vi önskade få ut av försäljningen för att lösa en del lån. Caroline ifrågasatte då vår ekonomi, och undrade vad vi gjort med pengarna, vilket kändes otroligt oprofessionellt, då det knappast är en mäklares roll att ifrågasätta det. Hon ville även att vi skulle lägga oss på ett pris som vi tyckte var alldeles för lågt, och således lade vi oss ej på det hon tyckte, utan där vi ansåg vara...

Svar från Caroline Östlund

Hejsan! Åh vad tråkigt att ni har den upplevelsen! Så ska det absolut inte vara. Speciellt inte i en så viktig situation. Jag strävar alltid efter en bra lösning för kunden och öppenhet gällande bolån av bostad ingår i vårt arbete. När man stöter på problem med försäljningen är ett nytt utgångspris ett av flera alternativ man kan prova och jag minns att vi diskuterade alternativen. Vad roligt att höra att ni fick så bra betalt för huset, detta var ju flera flera år sedan när marknaden såg annorlunda ut, så det glädjer mig att det gick bra! Stort lycka till i framtiden!

Emma R
Västerhaninge/Åby

Oerhört proffsig men ändå väldigt varm och personlig vilket underlättade för en första köpare som mig. Jättenöjd!

Svar från Johanna Asplund

Tack snälla! Hoppas att ni trivs bra i er fina, fina lägenhet! :)

Jonna K
Västerhaninge/Åby

Sålt en lägenhet. Mäklaren är hur bra som helst!

Svar från Johanna Asplund

Kul att du är nöjd med försäljningen! Hörde också att köket i nya huset precis blivit klart, vad härligt! Hoppas att vi hörs snart för en värdering av huset. Allt gott! :)

Liana T
Ösmo

Vi har nu köpte en vackert hus! Vi tackar Johanna bra affär! Hon är så proffsig och trevlig.! Värma hälsningar. Liana Gislason

Svar från Johanna Asplund

Tänk att nästa vecka får ni äntligen flytta in i ert fina hus! Vilken härlig sommar ni kommer att få. Kul att ni är nöjda med mitt jobb!

Caroline L
Västerhaninge/Åbylund

Vi köpte en bostadsrätt, tyckte allting gick smidigt. Det enda negativa var att mäklaren inte hörde av sig så ofta som vi velat, väntade i flera dagar på att få höra något så vi fick ringa själva flertal gånger. Men när vi väl fick prata med henne så fick vi bra svar och bra hjälp. Men ja, jag är nöjd!

Svar från Johanna Asplund

Hej! Vad tråkigt att ni upplevde det så! Det ska jag absolut ta till mig och förbättra :) Det låter ändå som att ni är nöjda på det stora hela vilket känns mycket bra! Hoppas att ni trivs bra i lägenheten. Allt gott!

Emelie Andrea E
Tungelsta/Haninge

Huset blev sålt. Bra mäklare

Stefan S
Vega

Har sålt ett bostadsrättsradhus i Haninge med mycket gott resultat. Johanna gjorde ett jättebra jobb och var mycket hårt arbetande. Jag är jättenöjd!

Svar från Johanna Asplund

Vad roligt att höra Stefan! Det tog lite tid men det blev en mycket bra försäljning, skam den som ger sig :) Hoppas att ni trivs bra i Norrland!

Gardar G
Ösmo

Mycket bra Tydligt och tryggt

Anna Maria Sofia S
Ribby

Therese är en erfaren mäklare som känner marknaden. Hon jobbar nära både köpare och säljare. Hon ger alltid sitt yttersta och buden börjar trilla in redan efter en första visning. Definitivt en mäklare att lita på! Hon har sålt två bostäder åt oss inom loppet av sex år. Tack Therese!

Maria E
Brandbergen

Jämfört med tidigare erfarenheter har Camilla varit i en klass för sig! Aldrig trodde jag att jag skulle bli så Professionellt bemött! En kombination av kunskap och engagemang i en perfekt balans, ett proffs!

Svar från Camilla Levander

Oj tack Maria, vilka fina ord! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till med dig försäljning!

Ali H
Brandbergen

Har köpt en lgh. Mäklaren var riktigt trevligt och gjordes riktigt bra !

Svar från Camilla Levander

Tack Ali jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet nu!

Göran E
Brandbergen

En "rörig" försäljning med vattenskador, god man och tillstånd mm. Camilla höll rätt bra i trådarna trots allt. Resultatet överträffade mina förväntningar så själva budgivningen gick strålande - lägenheten hade potential. Kaos med olika papper skulle kunnat undvikas med bättre struktur; vet inte från vems sida felen uppstod; Brf skyllde på mäklaren, Camilla på brf. Fan vet. Men slutresultatet blev tillfredsställande från min sida som försäljarens ställföreträdare. Fick en känsla att hon inte trodde på mig alla gånger - vi gode män är ju som allmänt känt bedragare!

Svar från Camilla Levander

Tack för ditt omdöme Eija och tack för bra samarbete! Ja det har varit en komplicerad affär pga en mängd olika faktorer. Lägenheten såldes till ett bra pris och till en mycket nöjd köpare vilket är roligt! Lycka till med alla dina uppdrag som god man, du gör en viktig insats!

Rolf W
Köpte sitt hus med hjälp av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Västerhaninge/Jägartorp

Köpt en villa och ska sälja ett bastadsrättsradhus. Karolin är väldigt proffsig och säljande i sin framtoning. Snabba svar, goda råd och kunniga svar på frågor om aktuella objekt. Jag är mer än nöjd!!!

Linda S
Vega

En mycket proffsig, serviceminded mäklare med stort engagemang!

Mehmet A
Västerhaninge

Johanna är en bra mäklare hon vet sitt jobb gav en fantasktik bemötande hade svar på alla våra frågor som vi hade till henne kändes bra super nöjd

Svar från Johanna Asplund

Vad roligt att du är nöjd Mehmet!

Katrin Margareta L
Söderby Haninge

Vi sålde ett hus via Therese Norén på Skandiamäklarna och kunde inte vara mer nöjda. Genomgående professionell, vänlig och påläst. Vi hade inte jättehöga förhoppningar med tanke på den rådande marknaden, men blev över förväntan nöjda. Vi kan rekommendera alla att använda Skandiamäklarna.

Ayse T
Västerhaninge

Först vill jag o min man tacka för ett fint o bra bemötande vi fick av Skandia mäklare när vi kom till. O du Johanna tack såååå mycket att du har hjälpt oss under den här resan o vilken fantastik person du är som ge en bra bemötande och tar den all tid när man har frågor o ger oss dem svaren vi vill ha till våra frågor... Så glad att allt har gått så bra men det är tack varje dig för du bästa mäklare som man kan få sååå klart jag kommer att rekommendera dig till min omgivning

Svar från Johanna Asplund

Tack så mycket Ayse! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra i ert nya hus!

Lasse Y
Köpte sitt hus med hjälp av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Dalarö

Köpt villa. Ett bra och mycket trevligt bemötandet kunnig på sitt område

Charlie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Haninge/Brandbergen

Det gick bra och smidigt. Hade alla papper i ordning och mitt köp gick bra!

Joana D
Västerhaninge/Ribby

Mycket bra och trevligt! Varm rekommendera 🌸

Svar från Johanna Asplund

Vad roligt att höra Joana, jag är väldigt tacksam för förtroendet att förmedla din bostad!

Farhia A
Haninge/Vega

Glad och pissitiv, tillgänglig . 👍

Monika K
Haninge/Handen

<3 <3 Rekommenderar för alla Johanna!!!

Svar från Johanna Asplund

Tack Monika för ditt fina betyg! Tror verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet!

Britt-Marie N
Skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Köpt en 1a i brandbergen utanför Stockholm. Blev glatt och väl bemött och vänligt bemött. Med bara lite lite kvar innan allt är helt klart kan jag inte klaga eller anmärka på nått.

Jonna E
Skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Sålde en etta. Blev bemött jättebra och mäklaren förenklade verkligen allt. Toppen!

David

Lyckades snabbt sälja min bostad till rimligt pris trots dåliga förutsättningar (en orolig bostadsmarknad, inte minst i det aktuella området). Lyhörd inför mina önskemål. Mycket nöjd.

Johanna A gillar detta
Emelie Carolin B
Skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Köpte ett bostadsrätt radhus. Väldigt trevligt bemötande lätt att kommunicera med.

Christian D

Lyhörd och effektiv med realistiska mål och sakliga diskussioner om vad som är det bästa för lägenheten!

Kjell E
Skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Mycket engagerad och lade ned mycket arbete för att kunna presentera ett trevligt och upplysanden underlag över projektet. Ett vänligt och öppet bemötande båda mot köpare och säljare. Lyhörd för önskemål från både parter.

Stefan H
Skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Kunnig och bra. Bra råd hela vägen

Azadeh S
Skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Bra, bra bemötande, trevlig, snäll.

Jeanette H
Skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Trevligt, proffsigt bemötande. Avslappnat. Nöjd med mottagandet.

Caroline T

Jag tog in fyra mäklare vid försäljningen av lägenheten. Jag tyckte Johanna gav det mest seriösa intrycket, det största lugnet och var även bäst förberedd. Hon kom inte med bortförklaringar och kändes även mest realistisk. Lägenheten såldes pga en skillsmässa och Johanna samarbetade mycket bra med båda två, gav oss båda vad vi behövde. Kan varmt rekommendera Johanna.

Svar från Johanna Asplund

Vilka fina ord Caroline :) tack så mycket!

Sölve D

Hej, jag tyckte hon var väldigt klar med sitt uppdrag, snabb med svar på budgivningen, och hjälp när man ställde frågor om lägenheten. Mycket bra.

Svar från Johanna Asplund

Tack Sölve för din rekommendation! Vad roligt att höra att du är nöjd med min tjänst!

Kaj T

Johanna er en trevlig , proaktiv mäklare som jobbar för å nå det bästa resultatet. Mvh Kaj Tanskanen

Svar från Johanna Asplund

Tack Kaj för din fina reco! Vad roligt att höra att du är nöjd med försäljningen :)

Björn F

Pedagogisk proffsig och trevlig. Lite avvaktande då vi la bud men det kan mkt väl vara beslut som låg på säljarna. inte haft så väldigt mkt kontakt än men bra i helhet.

Svar från Johanna Asplund

Vilken bra feedback! Jag tror att ni kommer att trivas toppen i ert nya hus :)

Anders B

Vänligt, proffesionellt, varmt

Felix K
Skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Mycket trevlig mäklare och som säljare är jag nöjd med såväl fotografering, svar på frågor kring processen och försäljning. Rekommenderas varmt!

Therese B
Skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Bra. Allt flöt på bra från visning till kontraktskrivning. Hon var trevlig och jag upplevde ett bra bemötande.

Susanna J
Skrev om SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Serviceminded, trevlig, omdömesgill och en utmärkt mäklare som är flexibel och lyssnar på klienten men också mån om att allt ska vara rätt och riktigt för båda parter. Seriös med andra ord!