Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Trångsund!

Förutom den uppenbara lokalkännedomen om affärer, grönområden, lokaltrafik och skolor så har du mycket att vinna på att välja oss som mäklare för din bostadsförsäljning. Hur ser prisutvecklingen ut? Vad finns det för andra bostäder till salu? Eventuella planer för nyproduktion? Detta är frågor som är viktiga att få svar på innan du bestämmer dig för att sälja eller köpa bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Skogås är måna om att förmedla den kunskap som inte syns i statistiken men som är värdefull för att föra vidare känslan av att bo här, till potentiella köpare.
Våra duktiga mäklare håller hårt i de mjuka värdena och möter dagligen köpare och säljare i områdets bostadsrättsföreningar och villakvarter. Detta gör att vi har koll på just den delen av stan, vilken atmosfär som råder och hur tempot skiftar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 149 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

• Lena S

2020-07-10

Lena S skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    När vi köpte vår bostadsrätt var Victor vår första kontakt. Victor är mycket trevlig och tillmötesgående och har hela tiden funnits till hands om det varit något vi undrat över. Vi har fullt förtroende för honom. Läs mer
    2020-07-10 Victor S svarar Lena S
    Tack för omdömet Lena! Kul att hjälpa er hitta rätt och att ni nu kommer tillbaka till "hemmaplan". Välkomna!
    Lena S, Victor S gillar detta
  • 2020-06-18

Nasrin R skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hej!
    Har köpt en lägenhet med hjälp av Victor, vid visningen förklarade han att jag har rätt att titta runt även vitvaror noggrant. Märkte att han var neutralt i samband mellan mig och säljaren, vilket jag uppskattar honom. Läs mer
    2020-06-23 Victor S svarar Nasrin R
    Hej Nasrin,

Vad bra att jag kunde ge dig trygghet i affären. Tack för omdömet och välkommen till området!
  • 2020-06-15

Shwan Fareek A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna var väldigt lätt att jobba med och väldigt hjälpsam. Hon hade flera uppskattade tips och förslag och höll oss uppdaterade under hela perioden samt hade stort engagemang, var mycket noggrann i sitt arbete. Vi kände oss alltid trygga med vårt val av mäklare under hela försäljningsprocessen. Kan starkt rekommendera Anna som mäklare Läs mer
  • 2020-06-14

Gustav L skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bästa mäklaren man kan ha!! Väldigt proffsig och engagerad både före, under och efter... lägger verkligen ner tid och passion på oss som köpare/säljare.
    Vi både sålde vårt radhus och köpte vårt nya hus med Annas hjälp. Läs mer
  • 2020-06-12

Kamila K skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi köpte en villa.
    Anna hjälpte oss med alla detaljer var snäll och alltid tillgängligt. Läs mer
  • 2020-06-07

Peter Anders N skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi är mycket nöjda med Anna som sålde vårt hus, hon lyssnade på oss, och gjorde ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2020-05-29

Thorbjörn J skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har tomt samt en villa fastighet på försäljning. Victor har varit helt fantastiskt bra, tillgänglig både för mej som säljare men även för spekulanterna med stor kunnighet 7 dagar i veckan samt från morgon till kvällar vid behov

Victor har i mitt fall överträffat förväntningarna som mäklare

Mitt eventuella nästa köp eller sälj vill jag väldigt gärna göra med honom eller/och dom på Svenskfast i Trångsund Läs mer
    2020-05-29 Victor S svarar Thorbjörn J
    Fantastiska ord Thorbjörn! Riktigt kul att få hjälpa er genom detta och förhoppningsvis även med ny bostad åt dig/din son framöver. Tack för förtroendet. Vi ses och vi hörs!
  • 2020-05-23

Ove B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt parhus
    Utmärkt bemötande
    Levde upp med råge till de förbättringar jag hade
    Otroligt engagerad, kunnig och serviceminded Läs mer
  • 2020-05-21

Jennie B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna hjälpte oss att sälja vårt radhus, hon ger ett väldigt erfaret och proffsigt intryck. Vi kände oss trygga hela vägen. Läs mer
  • 2020-05-15

Maksym S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna är jätte trevligt och hjälpsam. Vi fick lite under det vi förväntade oss men det är jätte bra resultat om man kollar på dagens marknad. Läs mer
  • 2020-05-12

Magnus C skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Victor Samuelsson var väldigt proffsig och kompetent när han hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Skulle anlita igen. 5/5 Läs mer
    2020-05-12 Victor S svarar Magnus C
    Tack Magnus för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med affären och för omdömet! Hoppas att våra vägar möts igen framöver!
  • Samuel E

2020-05-05

Samuel E skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag köpte en lägenhet i Skogås. Upplevelsen av hela köpet har varit så bra, Anna har gjort ett jättebra arbete. Jag har känt mig trygg hela tiden, då jag har fått svar på mina frågor och funderingar. att köpa sin första lägenhet är stort och nervöst, men tack vare Anna har jag kunnat njuta av mitt första lägenhetsköp! Anna svarar snabbt samt hennes bemötande är värmande. Läs mer
    2020-05-06 Anna F svarar Samuel E
    Varmt välkommen till området Samuel! Hoppas du ska trivas! Tack för de värmande orden. Du är alltid välkommen att höra av dig om du har några funderingar :)
  • 2020-05-04

Katie B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi Nyligen sålde ett hus i Trångsund. Anna är en väldigt professionellt och kunnig mäklare som lyssnar först och sen ger råd. Erfarenhet har Anna och jag skulle verkligen rekommendera henne till dig som behöver sälja eller köpa en ny bostad. Anna gjorde mig känner säkert under hela processen, hon hade respekt för våra situation och våra individuella behov. Stor TACK! Läs mer
  • 2020-04-29

Robert E skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har sålt mitt radhus. Victor är en mycket professionell mäklare: Kunnig, effektiv, trevlig och serviceinriktad. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2020-05-07 Victor S svarar Robert E
    Tack själv Robert för ett mycket bra samarbete. Skönt att vi kunde få huset sålt enligt ditt önskemål om tidsplan och pris. Tackar också för fint omdöme!
  • 2020-04-24

Mikael H skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi köpte radhus i Skogås.

Victor är alltid kontaktbar, trevlig, kunnig.
    Vi anlitade honom nu att även få hjälp med försäljningen av den nuvarande bostaden.
    Full pott! Läs mer
    2020-04-28 Victor S svarar Mikael H
    Tack för dom fina orden och för förtroendet att även få sälja er bostad! Hoppas nu att ni ska trivas lika bra vid er nya adress!
  • 2020-04-15

Maria Elisabeth Birgitta R skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt lägenhet och fått ett gott intryck av Anna F. Kunnig och med god kännedom om området. Personlig. Läs mer
    2020-05-04 Anna F svarar Maria Elisabeth Birgitta R
    Tack Maria för förtroendet och få hjälpa dig med försäljningen av din pappas lägenhet. Vi hörs vidare när det är dags för deklaration :)
  • 2020-04-14

Joakim N skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna var en klippa vid köpet av första lägenheten. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-05-04 Anna F svarar Joakim N
    Tack Joakim och välkomna till Trångsund! Hoppas ni ska trivas! Alltid välkomna att titta förbi kontoret om ni har frågor eller vill få tips om smultronställen i vårt området.
  • 2020-04-11

Frida J skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jättenöjda m Anna när vi sålda vår villa! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-04 Anna F svarar Frida J
    Tack Frida för rekommendationen och grattis till ert nya hus!
  • 2020-04-05

Denisa K skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Rekommenderar starkt Victor och svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2020-04-07 Victor S svarar Denisa K
    Roligt att det löste sig så bra tillslut, välkomna till området! Tack för omdömet och för en smidig affär.
  • 2020-04-05

Sofia C skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag rekommenderar honom stark. Mycket organiserad och noggrant i hela processen. Läs mer
    2020-04-07 Victor S svarar Sofia C
    Tack Sofia för omdömet! Kul att få hjälpa dig och familjen genom processen!
  • 2020-04-03

Veronica M skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna Fernandez is an excellent broker. She is extremely professional and helped  us to buy a beautiful villa.
    She was really kind on the phone when we contacted her and understood immediately our interest on the villa, managing to arrange a private viewing for the next day.
    We decided to buy the villa during the viewing and she did an excellent job helping us communicating our offer to the owners and the very next day we signed the contract at her office, as she had all the documentation needed perfectly prepared.
    We are very grateful that she quickly and effectively helped us buy our new home. She made all the process very easy for us. She also gave us advice for the move. We strongly recommend her as a broker.  Läs mer
  • 2020-03-21

Ulla W skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpte bostadsrätt och upplevde affären som snabb, enkel och trygg. Anna är mycket serviceinriktad. Läs mer
  • 2020-03-19

Hanna M skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålde min lgh med hjälp av Anna Fernandez på Svensk Fastighetsförmedling och är hur nöjd som helst! Anna är en oerhört engagerad mäklare som har stenkoll på marknaden och området som jag sålde i. Det här var min första försäljning och sålde med vinst utan att ens hamna på Hemnet. Hela processen var snabb och smidig. Jag kan starkt rekommendera Anna Fernandez på Svensk Fastighetsförmedling i Trångsund! Läs mer
  • 2020-03-18

Sipan H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    jag köpte bostad.

på ett bra sätt. jätte trevlig och hjälpte mig med allt jag kunde tänka mig.

jag hade inga förväntingar. allt gick bra. Läs mer
  • 2020-03-17

Victoria V skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi blev positivt bemötta av Victor. Han var professionell och kom med bra råd. Vi uppskattade vi särskilt att han tog sig tid att prata och svara på frågor redan under vårt första samtal på telefon.
    Allt som allt är vi mycket nöjda med Victor och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
    2020-04-03 Victor S svarar Victoria V
    Tack för dom fina orden Victoria. Det var kul att få hjälpa er genom hela processen, hoppas ni trivs bra i ert nya nu!
  • 2020-03-17

Andreas R skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpte radhus i Trångsund.
    En riktig "säljare" som pratar väldigt mycket men man kan inte lita på att det hon säger är korrekt.
    Det var svårt att veta om hon pratade om huset i fråga, ett annat hus hon sålde, henne eget hus eller hus i allmänhet vilket ledde till en hel del missförstånd.
    Dessutom blev det fel i kontraktet som behövde rättas till vilket var lite jobbigt. Läs mer
  • 2020-03-14

Gustav Olof S skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fick fantastisk hjälp med att köpa min första lägenhet. Läs mer
    2020-03-16 Victor S svarar Gustav Olof S
    Roligt att få hjälpa dig att hitta rätt efter flertalet visningar på andra objekt i området! Jag hoppas och tror du kommer trivas bra i din nya lägenhet Gustav!
  • 2020-03-12

Mikael Ö skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Snabb smidig affär, alltid tillgänglig. Bra återkoppling under processen Läs mer
    2020-04-03 Victor S svarar Mikael Ö
    Tack för omdömet och för förtroendet Micke!
  • 2020-03-04

Jan J skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Villa
    Bra bemötande proffsigt
    Allmänt mycket bra samarbete Läs mer
    2020-03-05 Victor S svarar Jan J
    Tack Janne för gott samarbete och för omdömet!
  • 2020-03-03

Victor C skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Victor ledde affären i hamn på ett bra sätt, vi som köpare var nöjda Läs mer
    2020-03-05 Victor S svarar Victor C
    Kul att få hjälpa er med affären. Välkomna till området och lycka till med renoveringen!
  • 2020-02-25

Cecilia Maria A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fick tips om Anna när jag letade mäklare.
    Kände mig 100% trygg med Anna från första mötet med henne. Hon är väldigt proffsig i allt hon gör och så är hon väldigt rolig också 😊. Allt gick jättebra under hela processen och vi hade väldigt fin kontakt hela tiden. Rekommenderar henne till alla. Läs mer
  • 2020-02-24

Cornelia S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt bostadsrätt, lägenhet tvåa.
    Förväntade mig lite mer engagemang från mäklaren men är nöjd med den kontakt jag gick när vi väl pratade.
    Väldigt snäll och förstående mäklare. Läs mer
  • 2020-02-24

Kerstin Ö skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna Fernandez var en lysande mäklare under försäljningen av min bostad. Hon har varit enormt lyhörd, tålmodig, ödmjuk, tillgänglig och framförallt - kunnig. Man märker att Anna besitter en yrkeskompetens utöver det vanliga. På ett fint och förtroendeingivande sätt skötte hon hela försäljningsprocessen.
    Jag är otroligt nöjd med Anna Fernandez som mäklare och ser fram emot att att ha henne vid framtida försäljning. Tack för en väl utförd försäljning! Rekommenderar henne varmt till alla bostadssäljare. Läs mer
    2020-02-25 Anna F svarar Kerstin Ö
    Tack för en väldigt fin rekommendation :) Det var ett nöje att få sälja din fina pärla! Kul att du bor kvar i området så vi får ha fortsatt kontakt!
  • 2020-02-19

Jonny B skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi fick hjälp av Viktor att sälja en tomt. Allt flöt på bra och affären var klar på ca 2 veckor och vi fick det vi ville för tomten. Kan starkt rekommendera Viktor, han verkar aldrig sova, svarar alltid när vi hade frågor. Kort sagt vi är supernöjda. Läs mer
    2020-02-24 Victor S svarar Jonny B
    Kul att få hjälpa er! Tack för bra samarbete och för fint omdöme. Precis som du säger, jag sover aldrig!
  • 2020-02-17

Susanne H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi skulle sälja vårt hus och tog då kontakt med Anna genom tips för att genomföra försäljningen. Jag blev fint bemött. Mina förväntningar var stora då en husförsäljning är en stor sak i ens liv. Anna motsvarade detta och hjälpte mig och oss på vägen. Nu är köpet snart i hamn och det är ett glädjande projekt från början till slut som det ser ut nu. Lite är dock kvar. Läs mer
  • 2020-02-17

Miroslav V skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Easy comunication, quick response, helpful. Läs mer
    2020-02-17 Victor S svarar Miroslav V
    Thank you Miroslav. I hope you will enjoy your new apartment!
  • 2020-02-14

Jenni R skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Victor har varit en grym mäklare för oss. Mer än våra förväntningar. Han fanns alltid tillgänglig när man behövde fråga något. Väldigt lätt att kommunicera med. Han är väldigt proffsig på det han gör.
    Rekommenderar han och hela firman för andra.
    Tack ! Läs mer
    2020-02-14 Victor S svarar Jenni R
    Kul att få hjälpa er hela vägen med både köp av nytt och försäljning av er lägenhet. Tack för bra samarbete och för det fina omdömet. Vi ses i området framöver!
  • 2020-02-14

Bjarne Alexander F skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bra och snabb affär rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Läs mer
  • 2020-02-14

Madeleine C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna är mån om att alla ska bli nöjda och gjorde mitt köp väldigt tryggt och snabbt. Läs mer
  • 2020-02-10

Angelica S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har använt oss av Anna när vi både köpt och sålt våra bostäder. Hon lyckas alltid med det som kan kännas svårt, når ut och träffar rätt! Anna är kompetent, har fantastiskt lokalkännedom och är seriös. En stjärna! Läs mer
    2020-02-25 Anna F svarar Angelica S
    Tack Angelica, alltid ett sant nöje att göra affärer med er! Ett härligt samarbete oss emellan som åter igen blev kanonbra :-) Vi hörs och ses snart igen. Kram Anna
  • Sten T

2020-02-08

Sten T skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag sålt en tomt genom Anna.hon har bemött oss väldigt bra.va väldigt trevlig och aktiv och hjälpsam.även om det drog ut på tiden.pga penningsitvationen i allmänhet Läs mer
  • 2020-02-08

Yvonne G skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna har hjälpt mig att sälja mitt radhus.
    Hon inger förtroende. Hon är bra att ta människor. Hon kan sitt område och sitt uppdrag.
    Hon är lätt att ha med att göra och prata med. Hon är tillgänglig.
    Rak kommunikation. Skulle lätt rekommendera henne vidare till mina bekanta i området. Läs mer
  • 2020-02-05

Mikael S skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-02-06 Victor S svarar Mikael S
    Tack för omdöme och ett bra samarbete!
  • 2020-02-02

Mirjana M skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt lägenhet med hjälp av en superduktig mäklare som jag fick tips om
    från andra jättenöjda säljare. Allt gick i en rasande fart (trodde jag drömde), från att hon kom,kollade läget, bokade fotograf till försäljning innan öppen visning !!!
    Mycket,mycket bättre än alla förväntningar jag ev. hade.
    Stort tack till mäklare Anna Fernandez
    för ett fantastiskt bemötande och ett jättebra jobb. Lycka till med alla andra projekt i framtiden 🌼 Läs mer
    2020-02-25 Anna F svarar Mirjana M
    Tack Mima för dina fina ord! Det gör mig verkligen glad att höra att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare! Väldigt roligt att du gillade vår försäljningsmetod Läge+. Vi ses snart!
  • 2020-01-22

Jenny S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi sålde vår villa med hjälp av Anna. Hon ingav stort förtroende och vi kändes oss hela tiden trygga med att ha anlitat just Anna. Vi har varit nöjda hela vägen från första kontakt till kontraktsskrivning med allt däremellan såsom fotografering, annonsering, återkoppling på budgivning mm mm. Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare, ni blir inte besvikna. Läs mer
    2020-02-25 Anna F svarar Jenny S
    Stort tack Jenny och Ricard för era värmande ord och rekommendation! Tack för ert förtroende och fina samarbetet.
  • 2020-01-22

Mirja T skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi köpte hus med hjälp av Anna. Otroligt trevlig och informativ mäklare som svarade snabbt på mail. Vi kändes oss trygga och hörda genom hela processen. Läs mer
  • 2020-01-10

Ankhtuya P skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag och min kompis har köpte en lägenhet från er. Jag upplever att han var duktigt på jobbet som fiskar allt och så fort. Läs mer
    2020-01-10 Victor S svarar Ankhtuya P
    Tack för omdömet Ankhtuya! Hoppas ni ska trivas och varmt välkomna till området.
  • 2020-01-08

Åke J skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har köpt en bostadsrätt i Skogås
    Har blivit väldigt bra bemött, och allt har fungerat brax Läs mer
    2020-01-09 Victor S svarar Åke J
    Tack för omdömet Åke. Skönt att vi kunde finna den rätta lägenheten till er så pass snabbt och hoppas att ni ska trivas nu!
  • 2020-01-08

Isak E skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anlitade Anna för uppdraget att sälja min bostadsrätt efter att ha träffat flera mäklare. Tycker Anna skötte uppdraget jättebra genom att visa lyhördhet och förståelse för mig som kund. Jag är jättenöjd med min bostadsaffär och Anna som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-05

Birgit H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har träffat Anna vid ett flertal tillfällen i samband med att jag har letat ny bostad. Har nu äntligen hittat en bostad med hjälp av Anna Fernandez. Jag formligen älskar henne. En jättebra mäklare och en underbar människa. Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Birgit H
    Tack Bibbi för dina varma ord! Så glad att jag äntligen fick hjälpa dig med att hitta en ny bostad och att du nu är närmare dina nära och kära. Kram!

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund