Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Trångsund!

Förutom den uppenbara lokalkännedomen om affärer, grönområden, lokaltrafik och skolor så har du mycket att vinna på att välja oss som mäklare för din bostadsförsäljning. Hur ser prisutvecklingen ut? Vad finns det för andra bostäder till salu? Eventuella planer för nyproduktion? Detta är frågor som är viktiga att få svar på innan du bestämmer dig för att sälja eller köpa bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Skogås är måna om att förmedla den kunskap som inte syns i statistiken men som är värdefull för att föra vidare känslan av att bo här, till potentiella köpare.
Våra duktiga mäklare håller hårt i de mjuka värdena och möter dagligen köpare och säljare i områdets bostadsrättsföreningar och villakvarter. Detta gör att vi har koll på just den delen av stan, vilken atmosfär som råder och hur tempot skiftar.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 119 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

• 2020-02-25

Cecilia Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fick tips om Anna när jag letade mäklare.
    Kände mig 100% trygg med Anna från första mötet med henne. Hon är väldigt proffsig i allt hon gör och så är hon väldigt rolig också 😊. Allt gick jättebra under hela processen och vi hade väldigt fin kontakt hela tiden. Rekommenderar henne till alla. Läs mer
  • 2020-02-24

Cornelia S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt bostadsrätt, lägenhet tvåa.
    Förväntade mig lite mer engagemang från mäklaren men är nöjd med den kontakt jag gick när vi väl pratade.
    Väldigt snäll och förstående mäklare. Läs mer
  • 2020-02-24

Kerstin Ö skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna Fernandez var en lysande mäklare under försäljningen av min bostad. Hon har varit enormt lyhörd, tålmodig, ödmjuk, tillgänglig och framförallt - kunnig. Man märker att Anna besitter en yrkeskompetens utöver det vanliga. På ett fint och förtroendeingivande sätt skötte hon hela försäljningsprocessen.
    Jag är otroligt nöjd med Anna Fernandez som mäklare och ser fram emot att att ha henne vid framtida försäljning. Tack för en väl utförd försäljning! Rekommenderar henne varmt till alla bostadssäljare. Läs mer
    2020-02-25 Anna F svarar Kerstin Ö
    Tack för en väldigt fin rekommendation :) Det var ett nöje att få sälja din fina pärla! Kul att du bor kvar i området så vi får ha fortsatt kontakt!
  • 2020-02-19

Jonny B skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi fick hjälp av Viktor att sälja en tomt. Allt flöt på bra och affären var klar på ca 2 veckor och vi fick det vi ville för tomten. Kan starkt rekommendera Viktor, han verkar aldrig sova, svarar alltid när vi hade frågor. Kort sagt vi är supernöjda. Läs mer
    2020-02-24 Victor S svarar Jonny B
    Kul att få hjälpa er! Tack för bra samarbete och för fint omdöme. Precis som du säger, jag sover aldrig!
  • 2020-02-17

Susanne H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi skulle sälja vårt hus och tog då kontakt med Anna genom tips för att genomföra försäljningen. Jag blev fint bemött. Mina förväntningar var stora då en husförsäljning är en stor sak i ens liv. Anna motsvarade detta och hjälpte mig och oss på vägen. Nu är köpet snart i hamn och det är ett glädjande projekt från början till slut som det ser ut nu. Lite är dock kvar. Läs mer
  • 2020-02-17

Miroslav V skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Easy comunication, quick response, helpful. Läs mer
    2020-02-17 Victor S svarar Miroslav V
    Thank you Miroslav. I hope you will enjoy your new apartment!
  • 2020-02-14

Jenni R skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Victor har varit en grym mäklare för oss. Mer än våra förväntningar. Han fanns alltid tillgänglig när man behövde fråga något. Väldigt lätt att kommunicera med. Han är väldigt proffsig på det han gör.
    Rekommenderar han och hela firman för andra.
    Tack ! Läs mer
    2020-02-14 Victor S svarar Jenni R
    Kul att få hjälpa er hela vägen med både köp av nytt och försäljning av er lägenhet. Tack för bra samarbete och för det fina omdömet. Vi ses i området framöver!
  • 2020-02-14

Bjarne Alexander F skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bra och snabb affär rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Läs mer
  • 2020-02-14

Madeleine C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna är mån om att alla ska bli nöjda och gjorde mitt köp väldigt tryggt och snabbt. Läs mer
  • 2020-02-10

Angelica S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har använt oss av Anna när vi både köpt och sålt våra bostäder. Hon lyckas alltid med det som kan kännas svårt, når ut och träffar rätt! Anna är kompetent, har fantastiskt lokalkännedom och är seriös. En stjärna! Läs mer
    2020-02-25 Anna F svarar Angelica S
    Tack Angelica, alltid ett sant nöje att göra affärer med er! Ett härligt samarbete oss emellan som åter igen blev kanonbra :-) Vi hörs och ses snart igen. Kram Anna
  • Sten T

2020-02-08

Sten T skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag sålt en tomt genom Anna.hon har bemött oss väldigt bra.va väldigt trevlig och aktiv och hjälpsam.även om det drog ut på tiden.pga penningsitvationen i allmänhet Läs mer
  • 2020-02-08

Yvonne G skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna har hjälpt mig att sälja mitt radhus.
    Hon inger förtroende. Hon är bra att ta människor. Hon kan sitt område och sitt uppdrag.
    Hon är lätt att ha med att göra och prata med. Hon är tillgänglig.
    Rak kommunikation. Skulle lätt rekommendera henne vidare till mina bekanta i området. Läs mer
  • 2020-02-05

Mikael S skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-02-06 Victor S svarar Mikael S
    Tack för omdöme och ett bra samarbete!
  • 2020-02-02

Mirjana M skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt lägenhet med hjälp av en superduktig mäklare som jag fick tips om
    från andra jättenöjda säljare. Allt gick i en rasande fart (trodde jag drömde), från att hon kom,kollade läget, bokade fotograf till försäljning innan öppen visning !!!
    Mycket,mycket bättre än alla förväntningar jag ev. hade.
    Stort tack till mäklare Anna Fernandez
    för ett fantastiskt bemötande och ett jättebra jobb. Lycka till med alla andra projekt i framtiden 🌼 Läs mer
    2020-02-25 Anna F svarar Mirjana M
    Tack Mima för dina fina ord! Det gör mig verkligen glad att höra att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare! Väldigt roligt att du gillade vår försäljningsmetod Läge+. Vi ses snart!
  • 2020-01-22

Jenny S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi sålde vår villa med hjälp av Anna. Hon ingav stort förtroende och vi kändes oss hela tiden trygga med att ha anlitat just Anna. Vi har varit nöjda hela vägen från första kontakt till kontraktsskrivning med allt däremellan såsom fotografering, annonsering, återkoppling på budgivning mm mm. Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare, ni blir inte besvikna. Läs mer
    2020-02-25 Anna F svarar Jenny S
    Stort tack Jenny och Ricard för era värmande ord och rekommendation! Tack för ert förtroende och fina samarbetet.
  • 2020-01-22

Mirja T skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi köpte hus med hjälp av Anna. Otroligt trevlig och informativ mäklare som svarade snabbt på mail. Vi kändes oss trygga och hörda genom hela processen. Läs mer
  • 2020-01-10

Ankhtuya P skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag och min kompis har köpte en lägenhet från er. Jag upplever att han var duktigt på jobbet som fiskar allt och så fort. Läs mer
    2020-01-10 Victor S svarar Ankhtuya P
    Tack för omdömet Ankhtuya! Hoppas ni ska trivas och varmt välkomna till området.
  • 2020-01-08

Har köpt en bostadsrätt i Skogås
    Har blivit väldigt bra bemött, och allt har fungerat brax Läs mer
    2020-01-09 Victor S svarar Åke J
    Tack för omdömet Åke. Skönt att vi kunde finna den rätta lägenheten till er så pass snabbt och hoppas att ni ska trivas nu!
  • 2020-01-08

Isak E skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anlitade Anna för uppdraget att sälja min bostadsrätt efter att ha träffat flera mäklare. Tycker Anna skötte uppdraget jättebra genom att visa lyhördhet och förståelse för mig som kund. Jag är jättenöjd med min bostadsaffär och Anna som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-05

Birgit H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har träffat Anna vid ett flertal tillfällen i samband med att jag har letat ny bostad. Har nu äntligen hittat en bostad med hjälp av Anna Fernandez. Jag formligen älskar henne. En jättebra mäklare och en underbar människa. Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Birgit H
    Tack Bibbi för dina varma ord! Så glad att jag äntligen fick hjälpa dig med att hitta en ny bostad och att du nu är närmare dina nära och kära. Kram!
  • 2019-12-03

Josefin G skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Väldigt professionell och trygg som mäklare Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Josefin G
    Tack Josefin för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
  • 2019-11-30

Dennis A skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Är mycket nöjd med resultatet av att låta Victor sälja min bostadsrätt. Märks att han har koll på läget och vad som händer i området skogås/trångsund. Han är vänlig, saklig och flexibel. Rekommenderar! Läs mer
    2019-12-04 Victor S svarar Dennis A
    Tack för omdöme och förtroende Dennis, det var ett bra och smidigt samarbete! Jag hoppas att ni nu ska trivas i ert nya boende!
  • 2019-11-20

Ulf G skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fantastisk kunnig och trevlig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Ulf G
    Tack Uffe! Hoppas din pappa kommer trivas! Kram på er!
  • 2019-11-20

Tuomas L skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hej på er ;)
    Vi har sålt mammas lägenhet då hon tråkigt nog har lämnat jordelivet.
    Jag fick kontakt med Victor då vi ringde en mäklarfirma som fans i närområdet, så det blev en ren slump att det blev Victor. Nu är inte hela affären riktigt klar ännu då bostadsrättsföreningen först ska godkänna den nya bostadsägaren som köpt lägenheten, men fram till dagens datum har allt gått riktigt bra. Victor är mycket service inriktad, alltid tillgänglig, svarar alltid i tfn, även kvällstid, är påläst, en suverän medmänniska som är jordnära, prestigelös, omtänksam och lyhörd.
    Allt gott // Tuomas Läs mer
    2019-11-21 Victor S svarar Tuomas L
    Väldigt fina ord Tuomas, tack för dom och för förtroendet! Glad att jag kunde underlätta för er i denna jobbiga situation. Vi ses snart igen när nycklarna lämnas över, tills dess önskar jag en god jul. Allt gott!
  • 2019-11-20

Björn G skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Utmärkt hantering kring köp av bostadsrätt. Läs mer
    2019-11-21 Victor S svarar Björn G
    Tack för omdömet Björn. Nu hoppas jag att bostaden ska bringa lycka, och framförallt kortare restider! ;) Ha det så bra, vi hörs och ses!
  • 2019-11-20

Gun C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har med hjälp av Anna sålt vårt femtio år gamla villa, som har ett fantastiskt läge vid sjön Magelungen.
    Anna har från första kontakt med oss varit engagerad till 100%. Anna har tipsat om hur vi kan hantera olika situationer, rekommenderat en skicklig fotograf för säljprospektet och med sitt glada humör stöttat oss i det svåra beslutet att flytta från vår ”pärla’.
    Vi har tidigare träffat Anna på visningar av lägenheter för vårt kommande boende och alltid blivit mycket väl mottagna. Anna har kunnat svara på alla våra frågor. Därför kände vi oss trygga med att Anna fick uppdraget att sälja vårt hus. Vi blev inte besvikna - Anna levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Gun C
    Tack Gun för dina värmande ord och fantastiskt givande samarbete och få lära känna er. Fint att ha er kvar här i Trångsund och fortsätter vår kontakt. Kram
  • 2019-11-18

Danyar A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi fick ett professionellt bemötande, fick tydlig information gällande objektet och en kontinuerlig återkoppling både på budgivning samt om man hade något fråga gällande objektet. Väldigt nöjd. Rekommenderar gärna Anna Fernandez. Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Danyar A
    Tack Danyar. Varmt välkommen till Trångsund! Hoppas du ska trivas. Jag finns nära till hands om du har några funderingar.
  • 2019-11-18

Kjell-Åke J skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålde en lgh bra respons från mäklaren har gjort ett bra jobb, skulle gärna anlita dom igen. Läs mer
    2019-11-21 Victor S svarar Kjell-Åke J
    Tack Kjell-Åke. Hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Vi hjälper dig gärna igen om det skulle behövas!
  • Lars Z

2019-11-17

Lars Z skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi bestämde oss efter 31 år att sälja vår villa, ett hus som vi själva ritat, byggt, byggt till och bott i under hela den tid våra ungdomar vuxit upp. Det innebär inte bara en ekonomisk transaktion utan väldigt mycket känslor kring hela affären.
    Anna Fernandez, och Annas medarbetare, har bemött oss på ett mycket professionellt, förtroendeingivande men också personligt sätt under hela försäljningen. Anna fångade upp vår beskrivning av fastigheten på ett lyhört sätt och det var många av våra vänner som kände igen sig och berömde objektsbeskrivningen.
    Det kom 35 intressenter under de två planerade visningsdagarna och vår bedömning är att detta i första hand beror på den välformulerade objektsbeskrivningen, men också Annas stora kontaktnät.
    Under budgivningen fick vi perfekt återkoppling via sms och när vi skrev på köpebrevet tillsammans med de nya ägarna skedde detta med god smak i munnen och ett leende på läpparna, från båda parter.
    Anna överträffade våra förväntningar och hon och hennes team får gärna sköta nästa försäljning åt oss! Läs mer
  • 2019-11-16

Dana A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevlig och pedagogisk att beskriva objekt och tillgänglig.. jag är nöjd med det hela hittills.
    Dana Läs mer
  • Ulf Peter H

2019-11-16

Ulf Peter H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hej sålde nyss vårat radhus och köpte även en lägenhet utav Anna Fernandez och hon är väldigt proffsig ,glad och positiv mäklare som man kan lita på.
    Hon läser verkligen på om sina objekt och även omgivningarna , såsom skola , affärer , lokaltrafik m.m.
    Jag/ vi kan varmt rekommendera henne och hennes medarbetare. Tack Peter å Nina Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Ulf Peter H
    Tack Peter och Nina! Härligt att få hjälpa er med både köpet av er nya bostad och försäljningen av ert hus! Det är fantastiskt givande att få ett sådant förtroende! Ser framemot att få se hur fint ni ska få det i er nya bostad. Kram på er!
  • 2019-11-16

Ramin S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bra bemötande bra kommunikation Läs mer
  • 2019-11-16

Sohag M skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevligt bemötande.
    Enkel & trygg bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-11-15

Nadia M skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hon är väldigt duktig mäklare, Vi fick svar på alla våra frågor. Läs mer
  • 2019-11-15

Sofie B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Enkel, trygg, tillmötesgående och så där alldeles perfekt personlig. Väldigt kunnig och professionell. Bästa mäklaren ni kan hitta. Läs mer
  • Janika L

2019-11-15

Janika L skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Funderar du på att sälja din bostad och har svårt att välja den bästa mäklaren som kan sitt? Då är Anna den självklara valet! Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk i början, att ska det vara en kvinnlig mäklare? Hade jag ju träffat mäklare innan: dom alla var män, var lite på så jag tänkte att en kvinna kanske inte har det som krävs men OJ vad fel jag hade! Från första stunden kände jag mig väldigt bekväm i Annas sällskap, hon var saklig och en jäkla bra säljare! Hon är rättvis, ärlig och pålitlig. Hon sålde min lgh med priset jag hoppades på att få och jag rekommenderar henne varmt till alla! Ni kan tacka mig sen! You rock, Anna! 😊 Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Janika L
    Tack Janika för att du gav mig förtroendet och det var ett nöje att få hjälpa dig med att sälja dina fina bostad! Det blir så mycket enklare när vi har en öppen och tydlig dialog och då blir resultatet alltid bra :) Hoppas du och dottern nu ska trivas! Kram
  • 2019-11-15

Magdalena Karolina Z skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    We bought a Victorian apartment professional very nice very polite Läs mer
    2019-11-18 Victor S svarar Magdalena Karolina Z
    Thank you Magdalena! I hope that you will enjoy your new apartment.
  • 2019-11-15

Christer J skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bostadsrätt
    Bra
    Kompetens, service
    Information Läs mer
  • 2019-11-15

Mikael V skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpt en lägenhet, Anna var trevlig och väldigt tillmötesgående och kollade upp det jag ville veta. Fixade dessutom en specialvisning för mig! Läs mer
  • 2019-11-15

Aleksei C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna Fernandez did a really nice job. She clearly explained most of the steps to be done, helped with the translation of the documents and was kind and responsive to us. Läs mer
  • 2019-11-15

Soheil H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpt tomt,
    Jag är mycket nöjd med svensk fastighetsförmedling och deras roll i affären,kommer anlita de i fortsättningen. Läs mer
  • 2019-11-15

Reza H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag sålde min tvåa i Trångsund och sedan köpte jag i Sköndal!
    Allt gick så smidigt.
    Jag blev jättenöjd med mina bostads affärer. Läs mer
  • 2019-11-15

Oliver B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Var supertrevlig och väldigt lätt att prata med Läs mer
  • 2019-11-15

Sandra A skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi fick jättebra hjälp och service med en tillmötesgående mäklare som hade koll på det han gjorde! Kanon Läs mer
    2019-11-15 Victor S svarar Sandra A
    Tack för förtroende och omdöme, Sandra! Vi ses framöver! :)
  • Andreas S

2019-11-13

Andreas S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålde vår lägenhet med hjälp av Anna, jättebra service hela vägen och även hjälpsam med saker runtomkring. Toppenbra helt enkelt! Läs mer
  • 2019-11-13

Pontus H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Toppen mäklare! Bra service!! Läs mer
  • 2019-11-13

Julita K skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi Köper en Rådhus. Vi är mycket nöjda. Hela köptransaktionen återupplivades effektivt och i en mycket lerig atmosfär. Läs mer
  • 2019-11-13

Kurt C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har sålt en lägenhet med 3 rok. Vi blev bemötta på ett mycket proffesionellt och trevligt sätt.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar vi hade.
    Vi kommer att rekommendera Anna och svensk fast till mina vänner. Läs mer
  • 2019-11-13

Carita F skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt en bostadsrätt.Trevligt bemötande av Anna.
    Försäljningen gick inte så snabbt som vi hoppades men till slut fick vi bra pris för lägenheten och är nöjda Läs mer
  • Björn A

2019-11-13

Björn A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Gjorde ett seriöst och professionellt intryck i våra kontakter med henne. Läs mer

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund