Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Trångsund!

Förutom den uppenbara lokalkännedomen om affärer, grönområden, lokaltrafik och skolor så har du mycket att vinna på att välja oss som mäklare för din bostadsförsäljning. Hur ser prisutvecklingen ut? Vad finns det för andra bostäder till salu? Eventuella planer för nyproduktion? Detta är frågor som är viktiga att få svar på innan du bestämmer dig för att sälja eller köpa bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Skogås är måna om att förmedla den kunskap som inte syns i statistiken men som är värdefull för att föra vidare känslan av att bo här, till potentiella köpare.
Våra duktiga mäklare håller hårt i de mjuka värdena och möter dagligen köpare och säljare i områdets bostadsrättsföreningar och villakvarter. Detta gör att vi har koll på just den delen av stan, vilken atmosfär som råder och hur tempot skiftar.

Läs vad 184 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

• 2020-11-30

Unni Irene J skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bra kontAkt hela vägen Sålt bostadsrätt Skogås
    Mina förväntningar har Victor uppfyllt till fullo
    Snabb kontakt
    Snabbt resultat
    Mycket nöjd Tack! Läs mer
  • 2020-11-29

Amelia H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevlig, kunnig och trygg mäklare som absolut rekommenderas! Läs mer
  • Marita E

2020-11-29

Marita E skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna sålde mitt radhus i Skogås och hela försäljningsprocessen var mycket professionell. Dialogen med henne var alltid rak och tydlig.
    Jättenöjd!

Marita Läs mer
  • 2020-11-24

Annette K skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Helt ok. Tyvärr blev Victor sjuk vilket upplevdes som ett mindre engagemang. Läs mer
    2020-11-24 Victor S svarar Annette K
    Hej Anette! Under rådande läge med Covid-19 så hade det vart minst sagt opassande om jag stod på måndagsvisningen och träffade kunder. Trots det lyckades jag och mina kollegor sy ihop affären utan att det påverkade pris eller tidsplan.

Såklart synd att jag inte kunde vara med vid kontraktskrivningen men det var inget som jag kunde rå över.

Jag får dock tacka för förtroendet att hjälpa dig genom affären och hoppas du är nöjd med helheten.
  • Katarina R

2020-11-21

Katarina R skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Mkt nöjd med Anna som person, kunskaper och personligt bemötande. Gillar inte människor i sin "försäljarroll" men det kände jag inte av ngt särskilt.
    Anna behövde ge mkt stöd för att försäljningen skulle fortskrida pga en motarbetande part.
    Jag hade velat svara på det här när det är helt klart dvs efter deklaration. Läs mer
  • 2020-11-17

Niklas S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag köpte en bostadsrätt utav Anna. Hon var väldigt informativ och kunnig och hade svar på våra frågor trots att de var få, allt annat hade hon informerat om, väldigt duktig på det hon håller på med! Läs mer
  • 2020-11-13

Mattias H skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Min erfarenhet av Victor var att han agerade sakligt och professionellt till skillnad från många andra som bara kör "säljsnacket" Läs mer
    2020-11-24 Victor S svarar Mattias H
    Tack för förtroende och omdöme Mattias! Lycka till nu på andra sidan jorden! =)
  • 2020-11-06

Roy C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    1, Hus
    2, Alltid lika trevlig samt kunnig
    3, Höga förväntningar har man eftersom det ligger mycket känslor i en försäljning, oftast är man uppväxt eller bott i många år. Jag tycker Anna hade ett stort tålamod så för mig får en 10 poängare av 10 möjliga.
    4, Vi har bott i detta hus i 24 år av vårat liv. Jag tycker allt från första dag visning budgivning samt kontraktsskrivning en snabb och bra försäljning. Läs mer
  • 2020-11-06

Brf S skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Uppenbarligen ny i gamet. En mycket trevlig mäklare men saknade vissa grundläggande kunskaper. Läs mer
    2020-11-06 Victor S svarar Brf S
    Tråkigt att ni känner så! Jag skulle uppskatta att få feedback på vad jag hade kunnat göra bättre eller vad ni har saknat i processen.
  • 2020-10-28

Suzanne A skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag har sålt min bostadsrätt genom Victor Samuelsson försorg. Jag Kan starkt rekommendera honom som en engagerad, personlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2020-10-28 Victor S svarar Suzanne A
    Stort tack för förtroendet och för det fina omdömet Suzanne. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende! =)
  • 2020-10-26

Erica S skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Korrekt och bra hantering av Victor i samband med vårt köp av vår nya lägenhet. Läs mer
    2020-10-28 Victor S svarar Erica S
    Tack för omdömet Erica! Tror lägenheten kommer bli kanon för er! :)
  • 2020-10-26

Anders H skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Viktor har sålt en lägenhet åt oss, sedan så har Viktor fått uppdraget att sälja våran villa.

Min uppfattning av Viktor.

1 Ung och hungrig ambitiös.
    2 Varit tydlig och informerat oss löpande om status.
    3 Uppfattningen om Viktor är mycket bra känns stabil. Läs mer
    2020-10-28 Victor S svarar Anders H
    Tack Anders för de orden, och tack för förtroendet återigen. Nu kör vi vidare!
    Anders H, Victor S gillar detta
  • 2020-10-26

Cecilia G skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi sålde vår villa mha Anna. Vi tyckte Anna var proffsig och kände oss trygga.
    Cilla Läs mer
  • Maria N

2020-10-24

Maria N skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi skulle sälja vårt radhus och bjöd in fem mäklare för att sedan bestämma oss. Anna ingav omedelbart ett stort förtroende. Både genom sin erfarenhet som mäklare och långvarigt arbete i det område radhuset ligger i. Hennes positiva inställning och professionella bemötande visade sig genom hela processen. Vi fick bra vägledning för att göra huset fint inför visning och vi upplevde att hon var mån om både oss och köpare. Läs mer
    2020-10-24 Anna F svarar Maria N
    Tack Maria för förtroendet att få hjälpa er med förmedlingen av ert fina hus!
    En viktig och stor affär för många människor där både ni som säljare och köpare ska känna er trygga genom hela affären vilket är min min vikigaste uppgift som mäklare att leda er genom denna process.
  • Tomas N

2020-10-24

Tomas N skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har sålt ett radhus med hjälp av Anna Fernandez. Hon hjälpte oss på ett bra sätt genom alla stegen. Det jag beundrar mest är hennes energi och lugn när det kommer utmaningar. Läs mer
    2020-10-24 Anna F svarar Tomas N
    Tack Tomas för de värmande orden 😍 och tack för förtroendet att få hjälpa er genom processen.
  • Linda C

2020-10-22

Linda C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag kunde känna mig trygg och luta mig tillbaka, Anna skötte allt exemplariskt! Läs mer
    2020-10-24 Anna F svarar Linda C
    Tack Linda - det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen!

Härligt att du blir kvar i området och att vi även fick hjälpa dig med köpet av din nya bostad!
    Blir perfekt för dig och barnen!😍🌸
    Linda C gillar detta
  • Karin S

2020-10-15

Karin S skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag sålde min tvåa i Trångsund.
    Victor har genom hela affären varit tillgänglig, informativ och trygg. Bilderna på lägenheten blev superfina och han har kommit med massa bra tips och råd inför försäljningen. Jag är supernöjd med slutpriser och skulle absolut anlita Victor inför nästa försäljning! Läs mer
    2020-10-20 Victor S svarar Karin S
    Stort tack för förtroendet och omdömet Karin. Kul att vi lyckades få ihop affären så den passade med tillträden och allt. Lycka till nu med nästa boende!
  • 2020-10-15

Alma H skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Victor hjälpte oss med vårt första lägenhetsköp, vilket kändes tryggt och bra! Han tog sig tid att gå igenom alla detaljer och var ständigt tillgänglig. Affären gick snabbt och smidigt, och vi rekommenderar verkligen Victor som mäklare! /Alma och Alexander Läs mer
    2020-10-20 Victor S svarar Alma H
    Det var roligt att hjälpa er genom processen och skönt att ni kände er trygga med affären. Tack för omdömet och varmt välkomna till området Alma och Alexander! =)
  • 2020-10-08

Jessica G skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevlig!
    Mycket behjälplig och snabbt svar! Läs mer
    2020-10-08 Victor S svarar Jessica G
    Tack Jessica! Skönt att vi fick ihop allt tillslut. Nu hoppas vi att du ska trivas i din nya bostad!
  • 2020-10-08

Benjamin B skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Ärlig, kommunikativ, bra grundarbete. Läs mer
    2020-10-08 Victor S svarar Benjamin B
    Härligt att höra Benjamin. Tack för förtroende och bra samarbete!
  • 2020-10-08

Torben H skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevlig och kunnig lätt att prata med lyhörd om åsikter. Läs mer
    2020-10-08 Victor S svarar Torben H
    Tack för omdömet Torben. Nu hoppas vi att ni ska trivas bra i ert nya boende!
  • 2020-10-07

Ursula R skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålde min lägenhet i Trångsund. Mycket trevligt och professionelt bemötande. Kände mig trygg från första mötet fram till avslutad kontrakt. Tack då mycket! Läs mer
    2020-10-08 Victor S svarar Ursula R
    Tack själv Ursula! Roligt att få förtroendet att hjälpa dig genom affären.
  • 2020-10-07

Eliza H skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    From the first contact via the website, right through to the signing of the contract, Victor has been professional and courteous. I expressed my interest in one of Victor's listings before it went to auction and he was very prompt to respond and arrange a time for viewing with the seller. Victor was happy to answer my questions about the property, amenities and location quickly and was easy to communicate with. Very pleased with the service! Läs mer
    2020-10-07 Victor S svarar Eliza H
    I'm glad I could help you with this affair and that you are pleased with my job. I hope you will enjoy moving to the area, welcome to Trångsund!
  • 2020-10-07

Milos T skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jättetrevlig och kan sitt jobb mycket bra. Läs mer
    2020-10-07 Victor S svarar Milos T
    Tack för omdömet Milos. Varmt välkomna till Trångsund!
  • 2020-10-04

Nikolaos A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har köpt ett drömboende i Stortorp, och haft det bästa bemötande både innan och efter köpet. Hon var jättetrevlig och hjälpte så snabbt och effektivt som möjligt! Läs mer
    2020-10-21 Anna F svarar Nikolaos A
    Varmt välkomna till Stortorp! Här kommer ni trivas :)
  • 2020-10-02

Birgitta G skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    En jätte bra mäklare, känner oss trygga med informationen och alla frågor. Är man orolig för något, kommer hon med sitt lugn Läs mer
  • 2020-09-30

Carlos N skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    58 sqm flat in Trångsund.

Everything was fine Läs mer
    2020-10-01 Victor S svarar Carlos N
    Thank you for the review Carlos and welcome to Trångsund!
  • 2020-09-17

Caroline F skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpt bostad på Forsfararvägen.
    Blev bra bemötta. Samtliga förväntningar har uppnåtts. Bra kommunikation. Läs mer
    2020-10-02 Anna F svarar Caroline F
    Välkomna till vårt område och hoppas ni ska trivas i ert nya hus!
  • 2020-09-12

Elisabeth W skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Kan bara säga bra på allt. Driven, förtroendeingivande, härlig personlighet.
    Kändes tryggt hela vägen. Läs mer
    2020-09-17 Anna F svarar Elisabeth W
    Tack för förtroendet Li och det var en ära att få hjälpa er med förmedlingen av er fantastiska fastighet!
  • 2020-09-03

Monika W skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi sålde mammas dödsbo och jag blev förvånad för hur mycket pengar vi blev erbjudna för det. Allt har gått smidigt och enkelt. Informationen var bra. Läs mer
    2020-09-24 Victor S svarar Monika W
    Det var en del av målet, att ni skulle få mer än vad ni hoppats på! :) Tack för förtroendet Monika och Johan!
  • 2020-08-21

Anna Ö skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag är mycket nöjd med resultat av försäljningen av min bostad. Jag är mycket nöjd med min mäklare. Han har gjort ett bra jobb. Jag har inte köpt något ännu. Läs mer
    2020-09-01 Victor S svarar Anna Ö
    Härligt att du är nöjd Anna, det har vart roligt att hjälpa dig! Lycka till nu på din "nya" ort! :)
  • 2020-08-20

Sofia B skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag har köpt min allra första bostad i Trångsund där Victor var mäklare, jag hade kontaktat honom någon vecka innan för att få hjälp med bostadsköp. Han har varit väldigt behjälplig med allting även fast jag inte skulle sälja någonting, han hjälpte mig med hur jag skulle fixa med banken, vad jag skulle tänka på, sånt som man inte visste innan!
    Han svarade varje gång man hörde av sig, spelade ingen roll vad klockan var eller om han var på semester.
    Jag är supernöjd och känner mig väldigt trygg som köpare med han som mäklare!
    Man kom i trygga händer direkt! Läs mer
    2020-08-20 Victor S svarar Sofia B
    Tack så mycket Sofia för fint omdöme! Det har varit roligt att hjälpa er med det första köpet och att det gick så pass snabbt. Välkomna till Trångsund!
  • 2020-08-20

Isabel N skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevlig & lätt att få kontakt med oavsett tid på dygnet eller semestertider. Läs mer
    2020-08-20 Victor S svarar Isabel N
    Tack för omdömet Isabel. Kul att få hjälpa er genom affären! Hoppas nu att ni ska trivas i ert nya hus!
  • 2020-08-15

Louise H skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Victor var väldigt professionell och trevlig från start till slut. Han gick igenom hela försäljningsprocessen på ett pedagogikt sätt så att vi som förstagångssäljare skulle känna oss trygga genom hela processen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-08-17 Victor S svarar Louise H
    Tack för omdömet och för förtroendet. Kul att ni är nöjda och att ni kände er trygga genom processen! Nu hoppas vi på att kunna hitta ett radhus till er!
  • 2020-07-20

Christian D skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har köpt en tvårumslägenhet i Trångsund och var klart belåten med Victors insats. Han var trevlig, kunnig, tillmötesgående och har varit tillgänglig under hela processen. Läs mer
    2020-07-27 Victor S svarar Christian D
    Tack för omdömet Christian. Tror du kommer trivas bra i lägenheten. Välkommen till Trångsund!
  • Lena S

2020-07-10

Lena S skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    När vi köpte vår bostadsrätt var Victor vår första kontakt. Victor är mycket trevlig och tillmötesgående och har hela tiden funnits till hands om det varit något vi undrat över. Vi har fullt förtroende för honom. Läs mer
    2020-07-10 Victor S svarar Lena S
    Tack för omdömet Lena! Kul att hjälpa er hitta rätt och att ni nu kommer tillbaka till "hemmaplan". Välkomna!
    Lena S, Victor S gillar detta
  • 2020-06-18

Nasrin R skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hej!
    Har köpt en lägenhet med hjälp av Victor, vid visningen förklarade han att jag har rätt att titta runt även vitvaror noggrant. Märkte att han var neutralt i samband mellan mig och säljaren, vilket jag uppskattar honom. Läs mer
    2020-06-23 Victor S svarar Nasrin R
    Hej Nasrin,

Vad bra att jag kunde ge dig trygghet i affären. Tack för omdömet och välkommen till området!
  • 2020-06-15

Shwan Fareek A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna var väldigt lätt att jobba med och väldigt hjälpsam. Hon hade flera uppskattade tips och förslag och höll oss uppdaterade under hela perioden samt hade stort engagemang, var mycket noggrann i sitt arbete. Vi kände oss alltid trygga med vårt val av mäklare under hela försäljningsprocessen. Kan starkt rekommendera Anna som mäklare Läs mer
  • 2020-06-14

Gustav L skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bästa mäklaren man kan ha!! Väldigt proffsig och engagerad både före, under och efter... lägger verkligen ner tid och passion på oss som köpare/säljare.
    Vi både sålde vårt radhus och köpte vårt nya hus med Annas hjälp. Läs mer
  • 2020-06-12

Kamila K skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi köpte en villa.
    Anna hjälpte oss med alla detaljer var snäll och alltid tillgängligt. Läs mer
  • 2020-06-07

Peter Anders N skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi är mycket nöjda med Anna som sålde vårt hus, hon lyssnade på oss, och gjorde ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2020-05-29

Thorbjörn J skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har tomt samt en villa fastighet på försäljning. Victor har varit helt fantastiskt bra, tillgänglig både för mej som säljare men även för spekulanterna med stor kunnighet 7 dagar i veckan samt från morgon till kvällar vid behov

Victor har i mitt fall överträffat förväntningarna som mäklare

Mitt eventuella nästa köp eller sälj vill jag väldigt gärna göra med honom eller/och dom på Svenskfast i Trångsund Läs mer
    2020-05-29 Victor S svarar Thorbjörn J
    Fantastiska ord Thorbjörn! Riktigt kul att få hjälpa er genom detta och förhoppningsvis även med ny bostad åt dig/din son framöver. Tack för förtroendet. Vi ses och vi hörs!
  • 2020-05-23

Ove B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt parhus
    Utmärkt bemötande
    Levde upp med råge till de förbättringar jag hade
    Otroligt engagerad, kunnig och serviceminded Läs mer
  • 2020-05-21

Jennie B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna hjälpte oss att sälja vårt radhus, hon ger ett väldigt erfaret och proffsigt intryck. Vi kände oss trygga hela vägen. Läs mer
  • 2020-05-15

Maksym S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna är jätte trevligt och hjälpsam. Vi fick lite under det vi förväntade oss men det är jätte bra resultat om man kollar på dagens marknad. Läs mer
  • 2020-05-12

Magnus C skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Victor Samuelsson var väldigt proffsig och kompetent när han hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Skulle anlita igen. 5/5 Läs mer
    2020-05-12 Victor S svarar Magnus C
    Tack Magnus för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med affären och för omdömet! Hoppas att våra vägar möts igen framöver!
  • Samuel E

2020-05-05

Samuel E skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag köpte en lägenhet i Skogås. Upplevelsen av hela köpet har varit så bra, Anna har gjort ett jättebra arbete. Jag har känt mig trygg hela tiden, då jag har fått svar på mina frågor och funderingar. att köpa sin första lägenhet är stort och nervöst, men tack vare Anna har jag kunnat njuta av mitt första lägenhetsköp! Anna svarar snabbt samt hennes bemötande är värmande. Läs mer
    2020-05-06 Anna F svarar Samuel E
    Varmt välkommen till området Samuel! Hoppas du ska trivas! Tack för de värmande orden. Du är alltid välkommen att höra av dig om du har några funderingar :)
  • 2020-05-04

Katie B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi Nyligen sålde ett hus i Trångsund. Anna är en väldigt professionellt och kunnig mäklare som lyssnar först och sen ger råd. Erfarenhet har Anna och jag skulle verkligen rekommendera henne till dig som behöver sälja eller köpa en ny bostad. Anna gjorde mig känner säkert under hela processen, hon hade respekt för våra situation och våra individuella behov. Stor TACK! Läs mer
  • 2020-04-29

Robert E skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har sålt mitt radhus. Victor är en mycket professionell mäklare: Kunnig, effektiv, trevlig och serviceinriktad. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2020-05-07 Victor S svarar Robert E
    Tack själv Robert för ett mycket bra samarbete. Skönt att vi kunde få huset sålt enligt ditt önskemål om tidsplan och pris. Tackar också för fint omdöme!
  • 2020-04-24

Mikael H skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi köpte radhus i Skogås.

Victor är alltid kontaktbar, trevlig, kunnig.
    Vi anlitade honom nu att även få hjälp med försäljningen av den nuvarande bostaden.
    Full pott! Läs mer
    2020-04-28 Victor S svarar Mikael H
    Tack för dom fina orden och för förtroendet att även få sälja er bostad! Hoppas nu att ni ska trivas lika bra vid er nya adress!
    Victor S gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte