Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Trångsund!

Förutom den uppenbara lokalkännedomen om affärer, grönområden, lokaltrafik och skolor så har du mycket att vinna på att välja oss som mäklare för din bostadsförsäljning. Hur ser prisutvecklingen ut? Vad finns det för andra bostäder till salu? Eventuella planer för nyproduktion? Detta är frågor som är viktiga att få svar på innan du bestämmer dig för att sälja eller köpa bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Skogås är måna om att förmedla den kunskap som inte syns i statistiken men som är värdefull för att föra vidare känslan av att bo här, till potentiella köpare.
Våra duktiga mäklare håller hårt i de mjuka värdena och möter dagligen köpare och säljare i områdets bostadsrättsföreningar och villakvarter. Detta gör att vi har koll på just den delen av stan, vilken atmosfär som råder och hur tempot skiftar.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 41 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

• 2019-03-16

Annika K skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Proffsigt Anna. Rekommenderas varmt. Känns bra att anlita dig som mäklare vid försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    2019-03-18 Anna F svarar Annika K
    Stort tack Annika för din fina rekommendation och ditt förtroende! Det var ett nöje att få samarbeta med er och hjälpa er med försäljningen! Vi hörs och ses framöver! Kram Anna
  • 2019-03-16

Marija Z skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har köpt en lägenhet. Anna var hjälpsamt. Vi fick svaret på varje fråga som vi har ställt under visningen samt vid kontrakt underskrivning. Läs mer
    2019-03-18 Anna F svarar Marija Z
    Tack Marija, det var verkligen kul att det var ni som blev köpare av bostaden!
    Hör av er om ni har några funderingar framöver.
    Mvh Anna
  • 2019-02-16

Camilla A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi köpte vårt radhus i Östra Skogås med Anna Fernandez och det var en självklarhet att välja henne igen nu när vi skulle sälja.

Anna är väldigt proffsig samtidigt som hon är personlig i sitt bemötande. Hon är förtroendeingivande och utstrålar trygghet. Hon är ärlig och en varm person som även våra köpare sa att de tyckte mycket om!

Anna var punktlig och noggrann och vi upplevde att hon la mycket tid på vårt objekt. Hon återkopplade snabbt när vi hade funderingar.

Anna går verkligen in för sitt arbete. Hon levde upp till våra förväntningar.

Vi kan varmt rekommendera dig Anna! 💕 Läs mer
  • 2019-02-14

Jan-Olof B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fick bra mottagande av mäklaren. Positiv och glad kunnig.
    Försäljningen gick snabbt efter utannonsering.
    Affären avslutades på 2 dagar.

Bra sammarbete mellan mäklare säljare köpare Läs mer
  • 2019-02-13

Jamila G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Mattias Izgin hjälpte mig att sälja min bostad I Skogås! Jag kontaktade honom efter att ha läst recensioner och följt hans försäljningar i området! Han är engagerad, noggrann, punktlig och har ett brinnande intresse för sitt arbete och utför det galant! Jag rekommenderar Mattias starkt till dig som vill ha bäst resultat på din bostadsförsäljning! Läs mer
  • 2019-02-11

Fredrik Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Väldigt bra bemötande och upplevelsen var att vi som kunder verkligen var i fokus. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-02-09

Martin J skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Inläst på området
    Bra kund bemötande
    Lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2019-01-28

Rickard C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt fristående villa i Trångsund - ett prestigeuppdrag!

Nu kände vi till mäklaren till viss del - till namn och mäklarbyrå. Mäklarens presentation av sig själv och hur uppdraget skulle läggas upp och slutföras var mycket proffesionellt och välstrukturerat.

Höga förväntningar som mäklaren överträffade.

Högsta engagemang från första stund till dess vi hade slutgenomgång med köparna. Imponerande med tydlig och löpande avrapportering från kontakterna med köparintressenterna. Läs mer
  • 2018-11-20

Polyagile A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Mycket bra beskrivning av huset samt extremt tillgängling både innan och under budgivningen. Högsta betyg! Läs mer
  • Edina D

2018-11-12

Edina D skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fick syn för en etta. Mäklare. Ställde uppled en bra genomgång av bostad, ekonomi etc.
    Trevligt bemötande; stort engagemang; stor erfarenhet av område; bra kontakter etc Läs mer
  • Lars-Erik Roland W

2018-11-08

Lars-Erik Roland W skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt bostadsrätt. Blev bemött på ett Positivt,trevligt och proffesionellt sätt.Mina förväntningar på ett bra pris och snabb försäljning har infriats till 100%.Mäklaren ger ett effektivt intryck. Läs mer
  • 2018-11-03

Brf K skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    100 % förtroende för Anna, som alltid gör ett kanonjobb! Läs mer
  • 2018-10-18

Martin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna är lätt att få kontakt med, hon har ett personligt bemötande och är effektiv i hanteringen. Detta gjorde att bostadsaffären gick extremt snabbt och smidigt. Lång erfarenhet och stor lokalkännedom är också positiva egenskaper. Läs mer
  • 2018-10-12

Ulrika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har köpt en bostadsrätt. Duktig och kunnig mäklare. Supernöjd med bemötande och kunnande. Varmt rekomendera Läs mer
  • 2018-10-10

Lotta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av vår mäklare Torbjörn. Jag upplevde honom som en väl insatt, påläst och kunnig mäklare. Lätt att ha att göra med, svarar alltid på mail, sms och i telefonen.
    Jag är väldigt nöjd kund. Läs mer
  • Nikki K

2018-09-23

Nikki K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi valde Mattias Izgin att sälja vår trea i Skogås efter att ha träffat ett flertal mäklare som är verksamma i området. Vi valde Mattias eftersom att han hade en tydlig strategi redan från början och god kunskap om området. Han förklarade hela processen på ett bra sätt och vi kände oss mycket väl omhändertagna. Han visade stort engagemang och fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar.

Vi är övertygade om att vi fick bästa möjliga pris för vår lägenhet och han fick igång och underhöll en bra budgivning trots att det har varit svårare tider att sälja. Vi kommer utan att tveka att välja Mattias igen vid en eventuell försäljning och ger honom våra varmaste rekommendationer. Här har ni en hungrig mäklare som ger det lilla extra! Läs mer
  • 2018-09-20

Evelin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren och upplevelsen hur försäljningen gick till.
    Vi sålde vårat radhus och är väldigt nöjda med hur allt gick till. Läs mer
  • 2018-08-26

Henrik P skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna Fernandez tog tid till att förklara och berätta om objektet och hur säljprocessen går till. Hon var ärlig och påläst och ingav förtroende vilket gjorde att vi kände oss trygga med köpet. Hon uppdaterade oss via telefon kontinuerligt vilket vi värdesatte mycket. Kort sagt är vi väldigt nöjda med Anna och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-08-24

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har sålt en villa i Trångsund.
    Mäklarens bemötande var bra.
    Jag hade förväntat mig mer pengar, men marknaden är nu lite svårare efter regeringens åtgärder ( amorteringskrav).Mäklaren fick ut ett bra pris.
    Sammanfattning OK. Läs mer
  • 2018-08-18

Thomas Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Allt har fungerat precis som vi önskat. Läs mer
  • 2018-08-14

Laith A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Väldigt bra kommunikation och proffesionellt utfört av Mattias Izgin.
    Jag rekommenderar starkt eftersom han ser och vet var möjligheterna finns. Läs mer
  • 2018-08-07

Mahan V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Efter 3 olika möten med mäklare träffade jag Mattias Izgin på svensk fastighetsförmedling. Det kändes helt rätt när han bara steg in genom dörren och vi började prata. En ny mäklare i branschen som jag visste inte bara är en mäklare mängden. Han levde upp över alla mina förväntningar och gjorde ett utomordentligt jobb med försäljningen av min bostad. Så snabbt och effektivt! Han var tillgänglig under alla timmar på dygnet (t.o.m en lördag kväll klockan 23.00) 5 av 5 stjärnor får Mattias utav mig. Rekommenderas starkt till alla som vill ha en trygg och säker affär samt bäst betalt! Läs mer
  • 2018-08-02

Sara G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevlig mäklare. Personlig på ett proffsigt sätt, det blev inte för mycket. Snäll och hjälpsam!
    Hade gärna valt honom till framtida försäljningar! Läs mer
  • 2018-07-10

Bernard P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Proffsig, hjälpsam, ärlig, snabb återkoppling. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-07-11 Janna F svarar Bernard P
    Tack, det har varit ett nöje att få hjälpa er i försäljningen.
  • 2018-07-03

Silver K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Valde mäklaren Mattias Izgin för att sälja lägenheten. Det blev helt rätt. Bra samarbete, väldigt tillmötesgående. Tar hänsyn till synpunkter och lämnar inget åt slump. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2018-05-11

Jian li C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hon är en mycket bra mellanhandspersonal och hon är mycket ansvarig och ansvarig. Jag tackar henne väldigt mycket. Läs mer
    2018-05-14 Janna F svarar Jian li C
  • 2018-05-06

Gülüzar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Toppen mäklare gjorde allt som behövdes göra jätte nöjd 👍🏻 Läs mer
    2018-05-07 Janna F svarar Gülüzar M
    Vi ses!
  • Monica G

2018-02-21

Monica G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Janna är en positiv och glad person som det är lätt att ha kontakt med. Kunnig och seriös. Läs mer
    2018-02-21 Janna F svarar Monica G
    Tack! Det har varit jättekul och ett nöje att få hjälpa dig i din affär.
    Lycka till med nya boendet!
    Svensk Fastighetsförmedling Skogås
  • 2018-02-01

Christer R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevlig och bra mäklare som gjorde ett jättebra jobb när vi sålde huset Läs mer
    2018-02-05 Janna F svarar Christer R
  • 2018-01-27

Louise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Janna har gjort ett fantastiskt jobb. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-01-29 Janna F svarar Louise H
  • 2018-01-23

Tommy E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    trevlig och väldigt kompetent Läs mer
    2018-01-29 Janna F svarar Tommy E
  • 2017-11-19

Rogelio S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag har haft Janna Forsell som mäklare och är väldigt nöjd med hennes arbete. Hon är väldigt duktig på att återkoppla och håller en bra kommunikation med både mig som säljare och med budgivarna. Jag är mycket nöjd med hennes insats. Läs mer
    2017-11-20 Janna F svarar Rogelio S
    Tack snälla! Hoppas att ni hittar något ni gillar och vill köpa.
    Svensk Fastighetsförmedling Skogås
  • 2017-10-19

Emelie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Janna har ett väldigt trevligt bemötande och hjälpte glatt till med andra tips och råd.
    Hon svarade alltid snabbt på frågor och såg till att vi sålde precis i rätt tid. Läs mer
    2017-10-19 Janna F svarar Emelie G
    Tack snälla! Det var en glädje att förmedla er fina lägenhet!
  • Maria W

2017-07-04

Maria W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Janna är superproffsig och jag är supernöjd! Läs mer
    2017-07-06 Janna F svarar Maria W
    Tack snälla!
    Det har varit kul att få hjälpa dig i din försäljning!
  • Susan W

2017-05-14

Susan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bemötande kunde inte ha varit bättre! Tydlig information i varje steg av försäljningsprocessen som ingav förtroende och gjorde att något jag inte sett fram emot blev till en spännande upplevelse. Jag uppskattade verkligen att bli påmind, ibland flera gånger, om tider för möten och vilka dokument jag skulle ha med mig. Under hela processen kände jag mig välkommen att ta kontakt om jag hade några frågor eller funderingar. Jag skulle utan tvekan rekommendera min mäklare till andra som går i försäljningstankar! Läs mer
    2017-05-15 Janna F svarar Susan W
    Tack snälla Susan för dina fina ord. Det var roligt att få ha hand om din försäljning. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet nu! Vi hörs av när det blir dags för deklaration. Jag påminner när det blir dags :) /Ann-Kristin Yllén
  • Kent S

2017-04-05

Kent S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    är helt nöjd med försäljningen Läs mer
    2017-05-15 Janna F svarar Kent S
    Hej Kent, tack för förtroendet att ha hand om din försäljning! Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende! Ha en fin sommar mvh Ann-Kristin Yllén
  • 2017-02-16

Gunilla N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Engagerad, proffsig och tydlig. Fick suverän hjälp under hela processen. Läs mer
    2017-02-16 Janna F svarar Gunilla N
    Tack, det har varit jätte kul att hjälpa till i din försäljning!
    Nu ska vi få till det sista till deklarationen också :)

Svensk Fastighetsförmedling i Skogås
  • 2017-01-20

Seija H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Toppen service och vi fick hjälp i hela försäljning. Läs mer
    2017-01-23 Janna F svarar Seija H
    Tack snälla! Och tack själva för jätte fint samarbete med lägenhetensrenovering, styling och mycket mer!
  • 2017-01-19

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Snabb och effektiv, slutbetyg efter hjälp inför deklarationen ;) Läs mer
    2017-01-20 Janna F svarar Johan S
    Vi ses snart!
  • 2016-11-28

Andreas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Väldigt trevligt bemötande från mäklaren. Bra servicekänsla. Kan varmt rekommenderas speciellt extra stort plus då min lägenheten var svårsåld då den kom dels ut på markanden precis innan amorteringskravet samt varken topprenoverad eller renoveringsobjekt vilket gjorde att spekulanter valde andra. Men mäklaren ansträngde sig verkligen och hade en bra plan för vad som skulle göras för att få den såld. Läs mer
    2016-11-28 Janna F svarar Andreas G
    Tack snälla för dom fina orden! Det har varit ett nöje att förmedla din bostad!
    Mvh Ann-Kristin Yllén
  • 2016-09-06

Janet G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Professionella från början till slutet. Läs mer
    2016-09-06 Janna F svarar Janet G
    Tack snälla Janet! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Mvh Janna Forsell och Ann-Kristin Yllén

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund