Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Trångsund!

Förutom den uppenbara lokalkännedomen om affärer, grönområden, lokaltrafik och skolor så har du mycket att vinna på att välja oss som mäklare för din bostadsförsäljning. Hur ser prisutvecklingen ut? Vad finns det för andra bostäder till salu? Eventuella planer för nyproduktion? Detta är frågor som är viktiga att få svar på innan du bestämmer dig för att sälja eller köpa bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Skogås är måna om att förmedla den kunskap som inte syns i statistiken men som är värdefull för att föra vidare känslan av att bo här, till potentiella köpare.
Våra duktiga mäklare håller hårt i de mjuka värdena och möter dagligen köpare och säljare i områdets bostadsrättsföreningar och villakvarter. Detta gör att vi har koll på just den delen av stan, vilken atmosfär som råder och hur tempot skiftar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 100 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

• 2019-12-05

Birgit H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har träffat Anna vid ett flertal tillfällen i samband med att jag har letat ny bostad. Har nu äntligen hittat en bostad med hjälp av Anna Fernandez. Jag formligen älskar henne. En jättebra mäklare och en underbar människa. Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Birgit H
    Tack Bibbi för dina varma ord! Så glad att jag äntligen fick hjälpa dig med att hitta en ny bostad och att du nu är närmare dina nära och kära. Kram!
  • 2019-12-03

Josefin G skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Väldigt professionell och trygg som mäklare Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Josefin G
    Tack Josefin för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
  • 2019-11-30

Dennis A skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Är mycket nöjd med resultatet av att låta Victor sälja min bostadsrätt. Märks att han har koll på läget och vad som händer i området skogås/trångsund. Han är vänlig, saklig och flexibel. Rekommenderar! Läs mer
    2019-12-04 Victor S svarar Dennis A
    Tack för omdöme och förtroende Dennis, det var ett bra och smidigt samarbete! Jag hoppas att ni nu ska trivas i ert nya boende!
  • 2019-11-20

Ulf G skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fantastisk kunnig och trevlig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Ulf G
    Tack Uffe! Hoppas din pappa kommer trivas! Kram på er!
  • 2019-11-20

Tuomas L skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hej på er ;)
    Vi har sålt mammas lägenhet då hon tråkigt nog har lämnat jordelivet.
    Jag fick kontakt med Victor då vi ringde en mäklarfirma som fans i närområdet, så det blev en ren slump att det blev Victor. Nu är inte hela affären riktigt klar ännu då bostadsrättsföreningen först ska godkänna den nya bostadsägaren som köpt lägenheten, men fram till dagens datum har allt gått riktigt bra. Victor är mycket service inriktad, alltid tillgänglig, svarar alltid i tfn, även kvällstid, är påläst, en suverän medmänniska som är jordnära, prestigelös, omtänksam och lyhörd.
    Allt gott // Tuomas Läs mer
    2019-11-21 Victor S svarar Tuomas L
    Väldigt fina ord Tuomas, tack för dom och för förtroendet! Glad att jag kunde underlätta för er i denna jobbiga situation. Vi ses snart igen när nycklarna lämnas över, tills dess önskar jag en god jul. Allt gott!
  • 2019-11-20

Björn G skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Utmärkt hantering kring köp av bostadsrätt. Läs mer
    2019-11-21 Victor S svarar Björn G
    Tack för omdömet Björn. Nu hoppas jag att bostaden ska bringa lycka, och framförallt kortare restider! ;) Ha det så bra, vi hörs och ses!
  • 2019-11-20

Gun C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har med hjälp av Anna sålt vårt femtio år gamla villa, som har ett fantastiskt läge vid sjön Magelungen.
    Anna har från första kontakt med oss varit engagerad till 100%. Anna har tipsat om hur vi kan hantera olika situationer, rekommenderat en skicklig fotograf för säljprospektet och med sitt glada humör stöttat oss i det svåra beslutet att flytta från vår ”pärla’.
    Vi har tidigare träffat Anna på visningar av lägenheter för vårt kommande boende och alltid blivit mycket väl mottagna. Anna har kunnat svara på alla våra frågor. Därför kände vi oss trygga med att Anna fick uppdraget att sälja vårt hus. Vi blev inte besvikna - Anna levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Gun C
    Tack Gun för dina värmande ord och fantastiskt givande samarbete och få lära känna er. Fint att ha er kvar här i Trångsund och fortsätter vår kontakt. Kram
  • 2019-11-18

Danyar A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi fick ett professionellt bemötande, fick tydlig information gällande objektet och en kontinuerlig återkoppling både på budgivning samt om man hade något fråga gällande objektet. Väldigt nöjd. Rekommenderar gärna Anna Fernandez. Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Danyar A
    Tack Danyar. Varmt välkommen till Trångsund! Hoppas du ska trivas. Jag finns nära till hands om du har några funderingar.
  • 2019-11-18

Kjell-Åke J skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålde en lgh bra respons från mäklaren har gjort ett bra jobb, skulle gärna anlita dom igen. Läs mer
    2019-11-21 Victor S svarar Kjell-Åke J
    Tack Kjell-Åke. Hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Vi hjälper dig gärna igen om det skulle behövas!
  • Lars Z

2019-11-17

Lars Z skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi bestämde oss efter 31 år att sälja vår villa, ett hus som vi själva ritat, byggt, byggt till och bott i under hela den tid våra ungdomar vuxit upp. Det innebär inte bara en ekonomisk transaktion utan väldigt mycket känslor kring hela affären.
    Anna Fernandez, och Annas medarbetare, har bemött oss på ett mycket professionellt, förtroendeingivande men också personligt sätt under hela försäljningen. Anna fångade upp vår beskrivning av fastigheten på ett lyhört sätt och det var många av våra vänner som kände igen sig och berömde objektsbeskrivningen.
    Det kom 35 intressenter under de två planerade visningsdagarna och vår bedömning är att detta i första hand beror på den välformulerade objektsbeskrivningen, men också Annas stora kontaktnät.
    Under budgivningen fick vi perfekt återkoppling via sms och när vi skrev på köpebrevet tillsammans med de nya ägarna skedde detta med god smak i munnen och ett leende på läpparna, från båda parter.
    Anna överträffade våra förväntningar och hon och hennes team får gärna sköta nästa försäljning åt oss! Läs mer
  • 2019-11-16

Dana A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevlig och pedagogisk att beskriva objekt och tillgänglig.. jag är nöjd med det hela hittills.
    Dana Läs mer
  • Ulf Peter H

2019-11-16

Ulf Peter H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hej sålde nyss vårat radhus och köpte även en lägenhet utav Anna Fernandez och hon är väldigt proffsig ,glad och positiv mäklare som man kan lita på.
    Hon läser verkligen på om sina objekt och även omgivningarna , såsom skola , affärer , lokaltrafik m.m.
    Jag/ vi kan varmt rekommendera henne och hennes medarbetare. Tack Peter å Nina Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Ulf Peter H
    Tack Peter och Nina! Härligt att få hjälpa er med både köpet av er nya bostad och försäljningen av ert hus! Det är fantastiskt givande att få ett sådant förtroende! Ser framemot att få se hur fint ni ska få det i er nya bostad. Kram på er!
  • 2019-11-16

Ramin S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bra bemötande bra kommunikation Läs mer
  • 2019-11-16

Sohag M skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevligt bemötande.
    Enkel & trygg bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-11-15

Nadia M skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hon är väldigt duktig mäklare, Vi fick svar på alla våra frågor. Läs mer
  • 2019-11-15

Sofie B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Enkel, trygg, tillmötesgående och så där alldeles perfekt personlig. Väldigt kunnig och professionell. Bästa mäklaren ni kan hitta. Läs mer
  • Janika L

2019-11-15

Janika L skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Funderar du på att sälja din bostad och har svårt att välja den bästa mäklaren som kan sitt? Då är Anna den självklara valet! Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk i början, att ska det vara en kvinnlig mäklare? Hade jag ju träffat mäklare innan: dom alla var män, var lite på så jag tänkte att en kvinna kanske inte har det som krävs men OJ vad fel jag hade! Från första stunden kände jag mig väldigt bekväm i Annas sällskap, hon var saklig och en jäkla bra säljare! Hon är rättvis, ärlig och pålitlig. Hon sålde min lgh med priset jag hoppades på att få och jag rekommenderar henne varmt till alla! Ni kan tacka mig sen! You rock, Anna! 😊 Läs mer
    2019-12-05 Anna F svarar Janika L
    Tack Janika för att du gav mig förtroendet och det var ett nöje att få hjälpa dig med att sälja dina fina bostad! Det blir så mycket enklare när vi har en öppen och tydlig dialog och då blir resultatet alltid bra :) Hoppas du och dottern nu ska trivas! Kram
  • 2019-11-15

Magdalena Karolina Z skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    We bought a Victorian apartment professional very nice very polite Läs mer
    2019-11-18 Victor S svarar Magdalena Karolina Z
    Thank you Magdalena! I hope that you will enjoy your new apartment.
  • 2019-11-15

Christer J skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bostadsrätt
    Bra
    Kompetens, service
    Information Läs mer
  • 2019-11-15

Mikael V skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpt en lägenhet, Anna var trevlig och väldigt tillmötesgående och kollade upp det jag ville veta. Fixade dessutom en specialvisning för mig! Läs mer
  • 2019-11-15

Aleksei C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna Fernandez did a really nice job. She clearly explained most of the steps to be done, helped with the translation of the documents and was kind and responsive to us. Läs mer
  • 2019-11-15

Soheil H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpt tomt,
    Jag är mycket nöjd med svensk fastighetsförmedling och deras roll i affären,kommer anlita de i fortsättningen. Läs mer
  • 2019-11-15

Reza H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag sålde min tvåa i Trångsund och sedan köpte jag i Sköndal!
    Allt gick så smidigt.
    Jag blev jättenöjd med mina bostads affärer. Läs mer
  • 2019-11-15

Oliver B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Var supertrevlig och väldigt lätt att prata med Läs mer
  • 2019-11-15

Sandra A skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi fick jättebra hjälp och service med en tillmötesgående mäklare som hade koll på det han gjorde! Kanon Läs mer
    2019-11-15 Victor S svarar Sandra A
    Tack för förtroende och omdöme, Sandra! Vi ses framöver! :)
  • Andreas S

2019-11-13

Andreas S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålde vår lägenhet med hjälp av Anna, jättebra service hela vägen och även hjälpsam med saker runtomkring. Toppenbra helt enkelt! Läs mer
  • 2019-11-13

Pontus H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Toppen mäklare! Bra service!! Läs mer
  • 2019-11-13

Julita K skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi Köper en Rådhus. Vi är mycket nöjda. Hela köptransaktionen återupplivades effektivt och i en mycket lerig atmosfär. Läs mer
  • 2019-11-13

Kurt C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har sålt en lägenhet med 3 rok. Vi blev bemötta på ett mycket proffesionellt och trevligt sätt.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar vi hade.
    Vi kommer att rekommendera Anna och svensk fast till mina vänner. Läs mer
  • 2019-11-13

Carita F skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt en bostadsrätt.Trevligt bemötande av Anna.
    Försäljningen gick inte så snabbt som vi hoppades men till slut fick vi bra pris för lägenheten och är nöjda Läs mer
  • Björn A

2019-11-13

Björn A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Gjorde ett seriöst och professionellt intryck i våra kontakter med henne. Läs mer
  • 2019-11-13

Daniel Å skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpte radhus i Skogås, Anna hade god kunskap området som vi vid tillfället var helt obekanta med. Är Anna fortfarande aktiv som mäklare när det är dags att flytta vidare skulle jag inte tveka en sekund på att anlita Anna för det uppdraget. Läs mer
  • 2019-11-13

Åsa L skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag kände mig sedd och respekterad. Läs mer
  • 2019-11-13

Lars U skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna F känns väldigt engagerad och jag upplevde att hon på ett väldigt seröst sätt vill att försäljningen av vårt hus skulle göras till det bästa för både oss och köpare. Upplever att köparna också är väldigt nöjda med processen. Anna var på gränsen till osunt tillgänglig under processen vilket var uppskattat för det är lätt att bli lite uppstressad i perioder.
    //Lars Läs mer
  • 2019-11-13

Hesron A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpte en lägenhet som Anna sålde och är mycket nöjd. Alltid tillgänglig och ville svara på alla frågor och funderingar som jag hade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-13

Marianne F skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag har köpt hus och fick en mycket trevligt bemötande av mäklaren på Svensk fastighetsförmedling i Trångsung Skogås. Tänkte först att mäklaren var ung och kanske inte så erfaren men han är mycket kompetent. Jag hade inga speciella förväntningar men blev imponerad av mäklarens flexibilitet och tillgänglighet. Jag är mycket nöjd med hur kontakten med varit genom hela köpet. Läs mer
    2019-11-13 Victor S svarar Marianne F
    Skenet bedrar alltså, vilket är positivt denna gång! ;) Tack för dom orden och extra kul att jag kunde överträffa dina förväntningar. Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus nu. Välkommen till Trångsund!
  • 2019-11-13

Laila B skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Mycket bra, professionellt, tydligt, trevligt bemötande
    Victor höll mig välinformerad under säljprocessen och han kom med bra strategiska förslag på lösningar
    Jag rekommenderar honom varmt Läs mer
    2019-11-13 Victor S svarar Laila B
    Tack för ett väldigt fint omdöme. Kul att få hjälpa dig med affären och att du är nöjd. Vi ses och hörs!
  • 2019-11-13

Mikael L skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hjärtervägen& Rapsodivägen
    Trevligt bemötande lätt att prata med.
    Hjälpsam Läs mer
    2019-11-13 Victor S svarar Mikael L
    Tack för omdömet Micke och tack för dubbla förtroenden. Kul att få hjälpa er att hitta ert gemensamma boende. Vi ses framöver!
  • 2019-11-01

Monuir S skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Mäklaren var professionell och lätt att hantera alla transaktioner och erfarenheter som rekommenderas av alla Läs mer
    2019-11-05 Victor S svarar Monuir S
    Tack Monuir för dom fina orden! Hoppas nu att du ska trivas bra i lägenheten.
  • 2019-10-30

Ludwig N skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag sålde min mini 2a och fick ett väldigt bra bemötande av en väldigt kunnig mäklare. Läs mer
    2019-10-30 Victor S svarar Ludwig N
    Tack Ludwig för ett bra samarbete och för att du tog dig tid att skriva en rad här. Nu hoppas jag att ni ska trivas lika bra i er nya lägenhet i city som ni gjort i Skogås!
  • 2019-09-25

Bo L skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bra och trevligt bemötande.
    Effektiv och taktiskt väl bedömd process. Läs mer
    2019-09-26 Anna F svarar Bo L
    Tack Bo för det värmande orden, det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen!
  • 2019-09-23

Shaug A skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Gjorde köp på vårt första hus och jag är jätte nöjd med hur Victor Samuelsson hjälpt till under hela processen och svarat tålmodig på alla möjliga frågor vi hade. Trevligt bemötande på alla sätt. Läs mer
    2019-09-23 Victor S svarar Shaug A
    Tack så mycket, härligt att ni är nöjda! Hoppas att ni ska trivas bra i den nya bostaden!
  • 2019-09-22

Pia G skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Kunnig, påläst, rak, ärlig och trevlig! Läs mer
  • 2019-09-22

Hans V skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Toppen dom bästa jig är super nöjd Läs mer
    2019-09-23 Victor S svarar Hans V
    Tack Hasse för omdöme och förtroende!
  • Jörgen H

2019-09-09

Jörgen H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpte en lägenhet i skogås. Mäklaren är mycket kunnig och trevlig. Det känns som vi köpt en bra lägenhet Läs mer
  • 2019-09-04

Marcus W skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Victor var mycket professionell genom hela processen av husköpet. Han var lyhörd och engagerad när vi kom med våra frågor, vi kände oss väldigt trygga genom denna process med Victor som mäklare! Läs mer
    2019-09-16 Victor S svarar Marcus W
    Tack för rekommendationen Marcus! Hoppas ni ska trivas bra i huset! =)
  • 2019-09-02

Emmy L skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt lägenhet.
    Gott bemötande av mäklaren som var lyhör på våra önskemål. Läs mer
    2019-09-02 Victor S svarar Emmy L
    Tack Emmy. Önskar er lycka till i framtida affärer!
  • 2019-08-20

Eva E skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fantastisk hjälp med försäljningen av vårt radhus. Skönt med en mäklare som har bra koll och lugnet och tålamodet som behövs. Tur att vi hade Anna som kunde lugna oss när det behövdes. Läs mer
  • 2019-08-19

Marita M skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt lägenhet. Victor är driven saklig och kunnig. Trevlig glad och positiv Läs mer
    2019-08-20 Victor S svarar Marita M
    Tack för förtroende och omdöme Marita!
  • 2019-07-22

Annika G skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    En lugn och vänlig person som tålmodigt svarade på mina frågor när jag för första gången i mitt liv köpte en lägenhet. Läs mer
    2019-08-19 Victor S svarar Annika G
    Tack för omdömet Annika! Hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet.

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund