Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Trångsund!

Förutom den uppenbara lokalkännedomen om affärer, grönområden, lokaltrafik och skolor så har du mycket att vinna på att välja oss som mäklare för din bostadsförsäljning. Hur ser prisutvecklingen ut? Vad finns det för andra bostäder till salu? Eventuella planer för nyproduktion? Detta är frågor som är viktiga att få svar på innan du bestämmer dig för att sälja eller köpa bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Skogås är måna om att förmedla den kunskap som inte syns i statistiken men som är värdefull för att föra vidare känslan av att bo här, till potentiella köpare.
Våra duktiga mäklare håller hårt i de mjuka värdena och möter dagligen köpare och säljare i områdets bostadsrättsföreningar och villakvarter. Detta gör att vi har koll på just den delen av stan, vilken atmosfär som råder och hur tempot skiftar.

444 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    • Trångsund - Sjöängen
    2023-01-28 Verifierad kund
    Ger respektive sällskap mycket tid vid visningen. Snabb på att svara i telefon. Kan väldigt mycket om området och hade mycket kunskap om objektet. Smidig, snabb och trevlig. Bara positivt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    • Stortorp
    2023-01-25 Verifierad kund
    Anna gjorde ett kanonjobb i samband med vår försäljning. Trots att marknaden var supersvår så var det inte en enda sur min under processen, trots att det blev supermycket arbete av henne som krävdes för att gå i mål.

Hon slutade aldrig att arbeta och försöka hitta en bra köpare, var glad och omtänksam genom hela försäljningen och när bankerna krånglade till det så hade hon bra kontakter som löste det direkt. Transparent, lösningsorienterad och mycket engagerad.

Hon har mycket bra grepp om Trångsundsmarknaden och är sannolikt den klart bästa mäklaren i området.
    Vi är oerhört tacksamma för hennes arbete och att vi valde henne av de fyra mäklarna vi jämförde mellan.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2023-01-20 Verifierad kund
    Anna är en mycket proffessionell och kunnig mäklare. Hon kan området och vet hur objekten ska presenteras.
    Hon håller löpande kontakt så man vet hur allt fortgår.
    I tillägg är hon mycket trevlig och lättsam att ha att göra med.
    Vi kan varmt rekommendera henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2023-01-18 Verifierad kund
    Jag tycker att Victor Samuelsson är väldigt professionell i sitt yrke jag och min fru bemöt av Victor på mycket vänlig och professionellt sätt vi blev överraskade att han alltid var närvarande för oss och besvarade alla våra frågor, vi hade oglammiga upplevelser på väldigt positivt sätt , han gjorde det det allting var enkelt för oss
    Evig tack till Victor Samuelsson från mig och min fru
    2023-01-17 Verifierad kund
    Vänlig, avslappnad och toppen! Vi kände oss trygga och lugna under hela processen. Super nöjda med vårt val av mäklare!
  • Bertil E
    2023-01-16 Verifierad kund
    Jag möttes av ett mycket bra bemötande redan från början. När vi diskuterade prisbilden fick jag bra förklaringar hur marknaden var i mitt område.Han skötte budgivningen proffsigt och resultatet blev helt acceptabelt.
    2023-01-09 Verifierad kund
    Victor är en duktig, kunnig och engagerad mäklare. Rekommenderar honom varmt vidare till alla.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2023-01-06 Verifierad kund
    Alltid trevlig och hjälpsam . Lösningsorienterad och tålmodig . Vi var kanske inte dom lättaste säljarna men hon fanns och stöttade och hjälpte till hela vägen !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2023-01-05 Verifierad kund
    Victor är en duktig, kunnig och engagerad mäklare.
    Rekommenderar honom varmt vidare till alla.
    2023-01-05 Verifierad kund
    Supergrym och trevlig mäklare!
    2023-01-03 Verifierad kund
    Mycket bra, snabbt och smidigt
    2022-12-28 Verifierad kund
    Kunnig, proffsig och engagerad mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2022-12-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande
    Uppfyllde våra förväntningar
  • Madelene L
    2022-12-17 Verifierad kund
    Alexandra tog sig an vårt radhus precis när marknaden dök och blev stendöd. Tror inte att hon upplevt något liknande- och trots att läget kändes hopplöst så kämpade hon och på alla sätt för att få till en försäljning. Hon var väldigt prestigelös och lyhörd för våra önskemål. Hon har alltid varit lätt att kommunicera med och har varit väldigt lätt att få kontakt med.
    När vi till slut fick till en försäljning så hade vi nästan gett upp, men det gick!!
    Alexandra har varit mycket trevlig och proffsig och vi är mycket nöjda.

Vi hade möte med tre olika mäklarfirmor innan vi bestämde oss för att välja Svensk Fastighetsförmedling och det var helt klart Alexandras trevliga bemötande som avgjorde.
    Tusen tack för dom orden! Det var en riktig berg och dalbanan men vi lyckades till slut😃 Skam den som ger sig!
    Lycka till nu med flytten nu så ses vi på Tillträdet😊
    Alexandra Mokos
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tamara Karseland en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2022-12-13 Verifierad kund
    Smidigt och snabbt affär, Tamara kontaktade os och sat igång det vi hade tänkt göra för ett tag sen. Hon gav den pushen man behövde, även i denna svåra marknaden hon lyckades att sälja vårt kärleksfulla lägenhet i ett väldigt nöjd pris.
    Tusen tack för ert förtroende att hjälpa er och kul att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas i er nya boende. Tamara Karseland
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tamara Karseland en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2022-12-13 Verifierad kund
    Väldigt tillgänglig, tillmötesgående och hjälpsam! Hon svarade och tog reda på allt jag undrade från visning till köp. Jag har bara positiva saker att säga om Tamara!
    Stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni kommer trivas i Skogås och er fina lägenhet! Tamara Karseland
    2022-12-12 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött
    Mäklaren levde upp till förväntningarna
    Som helhet mycket bra
    2022-12-11 Verifierad kund
    Anna Fernandez är en person som man direkt får fullt förtroende för . Hon är otroligt lyhörd och professionell mäklare som uppfyllde alla våra förväntningar inför vår försäljning och inför kommande projekt. Kan varmt rekommendera Anna .
  • Lina Therése N
    2022-12-05 Verifierad kund
    Mäklaren medlade och var ärlig och trovärdig. Han var påläst och fick till en snabb affär utan krusiduller. Mycket nöjda med hans arbete!
    Tack Lina för det fina omdömet och varmt välkomna till ert nya område! Victor Samuelsson
  • Mikael H
    2022-12-01 Verifierad kund
    Köpt och sålt med Alexandras hjälp.
    2022-11-30 Verifierad kund
    - professional approach
    - timely updates
    - transparent communication
    2022-11-30 Verifierad kund
    Har haft fullt förtroende för Anna från första stund, detta är min tredje affär via henne. Skulle inte välja någon annan!
    Lyhörd, professionell och väldigt kunnig på området.
    Trots svajig marknad fick vi ett bra pris vilket jag inte tror vi skulle fått utan Anna.
    Kan inte ge annat än mina bästa rekommendationer för Anna.
    2022-11-19 Verifierad kund
    Vilken otrolig trygghet att ha Victor Samuelsson som mäklare! Professionell, kunnig och väldigt lyhörd genom hela processen. Jag är helt övertygad om att vår försäljning inte hade blivit lika lyckad om inte Victor varit vid vår sida - tack!
    Stort tack Birk för de värmande orden och återigen grattis till försäljning samt nya boendet. Vi ses! Victor Samuelsson
  • skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2022-11-16 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Victor då han är en väldigt trygg och tydlig mäklare. Snabb på återkopplingar vid frågor och funderingar och har god kontakt under hela säljprocessen. Svårt att hitta bättre!
    Kul att få så fint omdöme och tack för förtroendet! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende bara en kort promenad bort :) Victor Samuelsson
    2022-11-11 Verifierad kund
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Anna Fernandez. Från första stund har vi haft fullt förtroende för henne. Hon är en väldigt sympatisk, trevlig och inkännande mäklare som satte våra behov i första rummet. Då marknaden varit lite svajig med inflation och höjda bolåneräntor kunde vi med hjälp av hennes erfarenhet lägga upp en plan och ändå få sålt huset till ett pris vi är nöjda med. Toppenbra samarbete och kan bara ge våra bästa rekommendationer! Har haft med flera andra mäklare att göra på olika byråer men Anna är den bästa mäklaren vi stött på. Kontraktsskriving, handpenning osv har också skötts på ett väldigt bra sätt av Svensk Fastighetsförmedling. Väldigt tydliga instruktioner och bra kommunikation även där!
    2022-11-07 Verifierad kund
    Anna är en mycket kunnig, professionell och personlig mäklare.
    Verkligen att rekommendera.
  • Mikael H
    köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2022-11-03 Verifierad kund
    Vi är helnöjda.
    Bra kommunikation.
    Man känner sig utvald när Alexandra hanterar köpet.
    Vi kommer även att sälja vårt nuvarande bostad med Alexandras hjälp.
    Tack .
    2022-10-30 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Victor! Victor var professionell och flexibel från första mötet till avslutad affär. Rekommenderar honom varmt!
    Tack för omdöme och förtroende Anna. Fantastiskt att ni tillslut hittade nya drömboendet på "rätt" gård! Victor Samuelsson
    2022-10-28 Verifierad kund
    Allt var perfekt o han ä grym hjälpsam mäklare. Starkt rekommenderas
    Tack Mehmet! Kul att få hjälpa er genom försäljning samt köp av ny bostad! Victor Samuelsson
    2022-10-24 Verifierad kund
    Allt fungerade jättebra. inga konstigheter.
    Fick hjälp med att skriva papperen och bankkontakter.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Alexandra gjorde ett mycket bra jobb med att sälja min fastighet trotts att marknaden var svajig vid tillfället. Mycket trevlig som person och kunnig på området.
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2022-10-07 Verifierad kund
    Ordentlig. Ambitiös. Arbetade långt in på kvällen för att ordna med affären. Jättebra
    Tack Johan! Kul att få hjälpa er till området och till ert nya hus. Varmt välkomna! Victor Samuelsson
  • Micaela W
    2022-10-07 Verifierad kund
    Snabb återkoppling genom hela processen, kunnig om området, och otroligt service minded. Rekommenderar!
    Tack Micaela för de fina orden och varmt välkomna till området! Victor Samuelsson
    2022-10-05 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Alexandra Mokos. Hon är en engagerad, professionell och lyhörd mäklare med hög serviceanda och väldigt bra kundbemötande. Supernöjd!
    2022-10-01 Verifierad kund
    Proffsig rakt igenom. En kunnig och trygg mäklare som vi har anlitat för flera försäljningar.
    Tack för nytt förtroende och för ett fint omdöme Edriz, vi ses! Victor Samuelsson
    2022-09-30 Verifierad kund
    Jättetrevlig och duktig. Kan starkt rekommendera!
    2022-09-16 Verifierad kund
    We satisfied with the broker. He had replied to us in a timely manner, his communication was good and he was a deligent staff to present your company.
    It was a pleasure to help you. Welcome to our neighborhood! Victor Samuelsson
    2022-09-14 Verifierad kund
    Engagerad och positiv! Personligt bemötande samtidigt som proffsigt.
    Tack så mycket Mia, tror ditt nya hus kommer passa dig perfekt! Härligt att återigen få en trädgård att sköta om! ;) Victor Samuelsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2022-09-11 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt bra bemötande från kontoret i Trångsund och är mycket nöjda med deras insats till oss.
    Mäklarna som jobbade åt oss gjorde ett utmärkt arbete och levde vekligheten upp till våra förväntningar.
    Vi kommer rekommendera dom till våra vänner.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tamara Karseland en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2022-09-11 Verifierad kund
    Vi anlitade Svensk fastighetsförmedling och fick Tamara som vår mäklare. Vi är mycket nöjda med Tamaras insats åt oss. Och hon levde verkligen upp till våra förväntningar.
    För övrigt var bemötande från kontoret i Trångsund alldeles utmärkt.
    Tusen tack Niklas för ditt fina omdöme! Tamara Karseland
    2022-09-08 Verifierad kund
    Tamara Karseland har varit tillmötesgående och mycket service minded under hela försäljningsprocessen. Hon har varit tillgänglig för alla möjliga frågor som vi har haft som säljare och hon har kontinuerligt uppdaterat oss kring vad som sker. Hon utförde en mycket bra försäljning för oss, vi är jättenöjda!
    Stort tack Kerstin för de fina orden och förtroendet att hjälpa er! Tamara Karseland
    2022-09-07 Verifierad kund
    En mäklare med hög servicegrad och alltid bra bemötande.
    Vi känner vi fick en trygg försäljning av vårat hus och bra råd.

Allt har gått väldigt smidigt från förberedelse till kontrakt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2022-09-07 Verifierad kund
    Anna har varit hur bra som helst under hela köpa-hus-resan!
    2022-09-05 Verifierad kund
    Anna is very engaging and persuasive.
    During the visings she makes sure that all who have came for visining are attended and would always find ways to strike conversation.
    She is fully up to date about the house and surrounding. quick and responsive. available always.
    great experience dealing with her.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Anna. Proffsig, kunnig och trevlig.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Väldigt professionellt men samtidigt personligt möte med mäklaren. Anna fick oss att känna oss trygga med allt och utförde en bra försäljning för oss. Hon har kontinuerligt uppdaterat oss kring vad som ska/ har skett. Rekommenderas!
    2022-08-24 Verifierad kund
    Han var duktig för att sälja lägenheten och han känner bra tiden och marknaden
    Tack så mycket Ankhtuya och lycka till med nästa boende! Victor Samuelsson
    2022-08-22 Verifierad kund
    Alexandra gjorde ett strålande jobb. Proffsigt och smidigt. Väldigt nöjd säljare😊
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande och arbete, som resulterade i en lyckad försäljning
    Roligt att få hjälpa er på nytt med en bostadsaffär, tack för förtroendet! Victor Samuelsson
    2022-07-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, proffsig och tillmötesgående. Alltid snabb att svara på alla frågor och funderingar vilket gjorde att jag kände mig trygg genom hela försäljningen. Toppenbra mäklare!
    Tack så mycket Helena. Stort lycka till i ert nya boende! Victor Samuelsson