Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Trångsund!

Förutom den uppenbara lokalkännedomen om affärer, grönområden, lokaltrafik och skolor så har du mycket att vinna på att välja oss som mäklare för din bostadsförsäljning. Hur ser prisutvecklingen ut? Vad finns det för andra bostäder till salu? Eventuella planer för nyproduktion? Detta är frågor som är viktiga att få svar på innan du bestämmer dig för att sälja eller köpa bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Skogås är måna om att förmedla den kunskap som inte syns i statistiken men som är värdefull för att föra vidare känslan av att bo här, till potentiella köpare.
Våra duktiga mäklare håller hårt i de mjuka värdena och möter dagligen köpare och säljare i områdets bostadsrättsföreningar och villakvarter. Detta gör att vi har koll på just den delen av stan, vilken atmosfär som råder och hur tempot skiftar.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 60 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

• 2019-09-25

Bo L skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Bra och trevligt bemötande.
    Effektiv och taktiskt väl bedömd process. Läs mer
    2019-09-26 Anna F svarar Bo L
    Tack Bo för det värmande orden, det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen!
  • 2019-09-23

Shaug A skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Gjorde köp på vårt första hus och jag är jätte nöjd med hur Victor Samuelsson hjälpt till under hela processen och svarat tålmodig på alla möjliga frågor vi hade. Trevligt bemötande på alla sätt. Läs mer
    2019-09-23 Victor S svarar Shaug A
    Tack så mycket, härligt att ni är nöjda! Hoppas att ni ska trivas bra i den nya bostaden!
  • 2019-09-22

Pia G skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Kunnig, påläst, rak, ärlig och trevlig! Läs mer
  • 2019-09-22

Hans V skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Toppen dom bästa jig är super nöjd Läs mer
    2019-09-23 Victor S svarar Hans V
    Tack Hasse för omdöme och förtroende!
  • Jörgen H

2019-09-09

Jörgen H skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Köpte en lägenhet i skogås. Mäklaren är mycket kunnig och trevlig. Det känns som vi köpt en bra lägenhet Läs mer
  • 2019-09-04

Marcus W skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Victor var mycket professionell genom hela processen av husköpet. Han var lyhörd och engagerad när vi kom med våra frågor, vi kände oss väldigt trygga genom denna process med Victor som mäklare! Läs mer
    2019-09-16 Victor S svarar Marcus W
    Tack för rekommendationen Marcus! Hoppas ni ska trivas bra i huset! =)
  • 2019-09-02

Emmy L skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt lägenhet.
    Gott bemötande av mäklaren som var lyhör på våra önskemål. Läs mer
    2019-09-02 Victor S svarar Emmy L
    Tack Emmy. Önskar er lycka till i framtida affärer!
  • 2019-08-20

Eva E skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fantastisk hjälp med försäljningen av vårt radhus. Skönt med en mäklare som har bra koll och lugnet och tålamodet som behövs. Tur att vi hade Anna som kunde lugna oss när det behövdes. Läs mer
  • 2019-08-19

Marita M skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt lägenhet. Victor är driven saklig och kunnig. Trevlig glad och positiv Läs mer
    2019-08-20 Victor S svarar Marita M
    Tack för förtroende och omdöme Marita!
  • 2019-07-22

Annika G skrev om Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    En lugn och vänlig person som tålmodigt svarade på mina frågor när jag för första gången i mitt liv köpte en lägenhet. Läs mer
    2019-08-19 Victor S svarar Annika G
    Tack för omdömet Annika! Hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet.
  • Leena B

2019-07-01

Leena B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag har sålt en bostad in Trångsund. Jag hittade min mäkläre i Internet.

Allt har varit jämt och snabbt och mäklare Anna Fernandez var jätte bra. 2 dagar och vi hade papper signerat.

With best regards

Leena Balac, Finland Läs mer
    2019-07-01 Anna F svarar Leena B
    Tack Leena för förtroendet och få hjälpa dig med försäljningen och att du blev nöjd med resultatet:) Det går att göra smidiga försäljningar även på distans med bra upplägg och samarbete!
  • 2019-05-27

Tiina Elisabeth S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi fick en personlig och mycket proffsig hjälp under hela säljprocessen. Jag köpte min lägenhet för några år sedan och har nu efter mammas bortgång sålt hennes lägenhet. Det var aldrig några problem trots att det drog ut på tiden från vårt håll och av olika anledningar. Kan varmt rekommendera Anna Fernandez som mäklare och hennes trevliga kollegor. Tack för en trygg affär! Läs mer
  • 2019-05-18

Ann-Sofie M skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Jag har köpt en lägenhet som Anna har förmedlat. Anna har varit tillmötesgående och trevlig under hela processen. Hon har svarat på alla mina frågor och funderingar angående bostaden och köp. Och nu har jag min drömlägenhet :-) Läs mer
    2019-07-01 Anna F svarar Ann-Sofie M
    Glädjande att höra att du är nöjd med köpet och att jag fick vara behjälplig genom hela processen!
  • 2019-05-03

Jessica M skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna sålde min lägenhet och hon lade ner mycket tid och engagemang för att få den såld på svajig marknad.
    Jag är mycket nöjd med resultatet och hennes bemötande mot alla är energifyllt och glatt. Läs mer
    2019-05-04 Anna F svarar Jessica M
    Tack Jessica för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen och det är tyvärr en tuff situation för många unga förstagångsköpare som är den köpargrupp som har drabbats särskilt hårt av de tuffa reglerna som införts för bolån de senaste åren, vilket påverkar försäljningar i området när det främst gäller de mindre lägenheterna.
  • 2019-05-03

David F skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har anlitat Anna 2 gånger, ena gången när vi sålde vår lägenhet och nu vår villa. Vi har blivit lika nöjd båda gångerna. Hon är riktigt kunnig och pålitlig. En mäklare att rekommendera :) Läs mer
    2019-05-04 Anna F svarar David F
    Tack David och Erica för att jag fick hjälpa er även denna gång med förmedlingen av ert fantastiskt fina hus! Jag värdesätter relationerna med mina kunder högt och försöker alltid göra mitt yttersta och ge högsta engagemang för att ni ska känna er trygga och nöjda med mig som mäklare. Ser framemot att hjälpa er vidare!
  • 2019-04-18

Mahdokht M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fantastiska mäklaren Torbjörn Andersson! Tack för din insats med god information och transparens.
    Vi var i trygga händer från början till slut!
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-09

Anna O skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    I samförstånd var förväntningarna förlust på affären, men med gott samarbete minimerades förlusten, kändes som att man kunde lita på mäklaren. Läs mer
    2019-05-04 Anna F svarar Anna O
    Tack Anna och Emma för förtroendet!
  • Hélène B

2019-03-20

Hélène B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har sålt ett gavelradhus med visst renoveringsbehov.
    Mäklaren var förtroendeingivande,lyssnande, tydlig och kunnig. Vid försäljning av detta radhus hade jag önskning om att försäljningen skulle komma till stånd och inte dra ut alltför långt på tiden eftersom jag redan köpt en ny bostad. Jag upplevde att mäklaren hade tagit till sig detta, men att hon också såg till att få till en budgivning med resultat över min förväntan. Sammafattningsvis tycker jag att försäljningsprocessen med alla förberedelser, visningar och avslut blev en spännande och samtidigt trygg erfarenhet som gett ny energi och kunskap. Läs mer
    2019-05-04 Anna F svarar Hélène B
    Fantastiskt roligt att få lära känna dig Helene och få hjälpa dig med försäljningen av radhuset! Givande samarbete med dig som kund som var öppen och villig att ta emot tips och förberedelser som ledde till en lyckad försäljning! Kram och lycka till med nya boendet!
  • 2019-03-18

Ala S skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hej Anna,
    Tack för affären. Jag tycker att du ger ett professionellt intryck, du är absolut kunnig inom ditt område och lite till. Det kändes tryggt från första visningen när vi träffade dig och du talade öppet om för och nackdelar med objektet. Läs mer
    2019-05-04 Anna F svarar Ala S
    Tack Ala! Det värmer att ni som köpare också känner er trygga med försäljningen!
  • 2019-03-16

Annika K skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Proffsigt Anna. Rekommenderas varmt. Känns bra att anlita dig som mäklare vid försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    2019-03-18 Anna F svarar Annika K
    Stort tack Annika för din fina rekommendation och ditt förtroende! Det var ett nöje att få samarbeta med er och hjälpa er med försäljningen! Vi hörs och ses framöver! Kram Anna
  • 2019-03-16

Marija Z skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi har köpt en lägenhet. Anna var hjälpsamt. Vi fick svaret på varje fråga som vi har ställt under visningen samt vid kontrakt underskrivning. Läs mer
    2019-03-18 Anna F svarar Marija Z
    Tack Marija, det var verkligen kul att det var ni som blev köpare av bostaden!
    Hör av er om ni har några funderingar framöver.
    Mvh Anna
  • 2019-02-16

Camilla A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi köpte vårt radhus i Östra Skogås med Anna Fernandez och det var en självklarhet att välja henne igen nu när vi skulle sälja.

Anna är väldigt proffsig samtidigt som hon är personlig i sitt bemötande. Hon är förtroendeingivande och utstrålar trygghet. Hon är ärlig och en varm person som även våra köpare sa att de tyckte mycket om!

Anna var punktlig och noggrann och vi upplevde att hon la mycket tid på vårt objekt. Hon återkopplade snabbt när vi hade funderingar.

Anna går verkligen in för sitt arbete. Hon levde upp till våra förväntningar.

Vi kan varmt rekommendera dig Anna! 💕 Läs mer
    2019-05-05 Anna F svarar Camilla A
    Tack Camilla och Björn för att jag fick förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Vi har ju haft en lång relation och det har varit kul att följa er och barnen! Hoppas ni ska trivas i ert nybyggda hus! Kram
  • 2019-02-14

Jan-Olof B skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fick bra mottagande av mäklaren. Positiv och glad kunnig.
    Försäljningen gick snabbt efter utannonsering.
    Affären avslutades på 2 dagar.

Bra sammarbete mellan mäklare säljare köpare Läs mer
    2019-05-05 Anna F svarar Jan-Olof B
    Tack Jan-Olof! Det var ett bra samarbete mellan alla parter vilket gjorde att försäljningen gick smidigt!
  • 2019-02-13

Jamila G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Mattias Izgin hjälpte mig att sälja min bostad I Skogås! Jag kontaktade honom efter att ha läst recensioner och följt hans försäljningar i området! Han är engagerad, noggrann, punktlig och har ett brinnande intresse för sitt arbete och utför det galant! Jag rekommenderar Mattias starkt till dig som vill ha bäst resultat på din bostadsförsäljning! Läs mer
  • 2019-02-11

Fredrik Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Väldigt bra bemötande och upplevelsen var att vi som kunder verkligen var i fokus. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-02-09

Martin J skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Inläst på området
    Bra kund bemötande
    Lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2019-01-28

Rickard C skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt fristående villa i Trångsund - ett prestigeuppdrag!

Nu kände vi till mäklaren till viss del - till namn och mäklarbyrå. Mäklarens presentation av sig själv och hur uppdraget skulle läggas upp och slutföras var mycket proffesionellt och välstrukturerat.

Höga förväntningar som mäklaren överträffade.

Högsta engagemang från första stund till dess vi hade slutgenomgång med köparna. Imponerande med tydlig och löpande avrapportering från kontakterna med köparintressenterna. Läs mer
  • 2018-11-20

Polyagile A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Mycket bra beskrivning av huset samt extremt tillgängling både innan och under budgivningen. Högsta betyg! Läs mer
  • EDINA D

2018-11-12

EDINA D skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Fick syn för en etta. Mäklare. Ställde uppled en bra genomgång av bostad, ekonomi etc.
    Trevligt bemötande; stort engagemang; stor erfarenhet av område; bra kontakter etc Läs mer
  • Lars-Erik Roland W

2018-11-08

Lars-Erik Roland W skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Sålt bostadsrätt. Blev bemött på ett Positivt,trevligt och proffesionellt sätt.Mina förväntningar på ett bra pris och snabb försäljning har infriats till 100%.Mäklaren ger ett effektivt intryck. Läs mer
  • 2018-11-03

Brf K skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    100 % förtroende för Anna, som alltid gör ett kanonjobb! Läs mer
  • 2018-10-18

Martin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna är lätt att få kontakt med, hon har ett personligt bemötande och är effektiv i hanteringen. Detta gjorde att bostadsaffären gick extremt snabbt och smidigt. Lång erfarenhet och stor lokalkännedom är också positiva egenskaper. Läs mer
  • 2018-10-12

Ulrika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har köpt en bostadsrätt. Duktig och kunnig mäklare. Supernöjd med bemötande och kunnande. Varmt rekomendera Läs mer
  • 2018-10-10

Lotta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av vår mäklare Torbjörn. Jag upplevde honom som en väl insatt, påläst och kunnig mäklare. Lätt att ha att göra med, svarar alltid på mail, sms och i telefonen.
    Jag är väldigt nöjd kund. Läs mer
  • Nikki K

2018-09-23

Nikki K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi valde Mattias Izgin att sälja vår trea i Skogås efter att ha träffat ett flertal mäklare som är verksamma i området. Vi valde Mattias eftersom att han hade en tydlig strategi redan från början och god kunskap om området. Han förklarade hela processen på ett bra sätt och vi kände oss mycket väl omhändertagna. Han visade stort engagemang och fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar.

Vi är övertygade om att vi fick bästa möjliga pris för vår lägenhet och han fick igång och underhöll en bra budgivning trots att det har varit svårare tider att sälja. Vi kommer utan att tveka att välja Mattias igen vid en eventuell försäljning och ger honom våra varmaste rekommendationer. Här har ni en hungrig mäklare som ger det lilla extra! Läs mer
  • 2018-09-20

Evelin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren och upplevelsen hur försäljningen gick till.
    Vi sålde vårat radhus och är väldigt nöjda med hur allt gick till. Läs mer
  • 2018-08-26

Henrik P skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Anna Fernandez tog tid till att förklara och berätta om objektet och hur säljprocessen går till. Hon var ärlig och påläst och ingav förtroende vilket gjorde att vi kände oss trygga med köpet. Hon uppdaterade oss via telefon kontinuerligt vilket vi värdesatte mycket. Kort sagt är vi väldigt nöjda med Anna och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-08-24

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Har sålt en villa i Trångsund.
    Mäklarens bemötande var bra.
    Jag hade förväntat mig mer pengar, men marknaden är nu lite svårare efter regeringens åtgärder ( amorteringskrav).Mäklaren fick ut ett bra pris.
    Sammanfattning OK. Läs mer
  • 2018-08-18

Thomas Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Allt har fungerat precis som vi önskat. Läs mer
  • 2018-08-14

Laith A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Väldigt bra kommunikation och proffesionellt utfört av Mattias Izgin.
    Jag rekommenderar starkt eftersom han ser och vet var möjligheterna finns. Läs mer
  • 2018-08-07

Mahan V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Efter 3 olika möten med mäklare träffade jag Mattias Izgin på svensk fastighetsförmedling. Det kändes helt rätt när han bara steg in genom dörren och vi började prata. En ny mäklare i branschen som jag visste inte bara är en mäklare mängden. Han levde upp över alla mina förväntningar och gjorde ett utomordentligt jobb med försäljningen av min bostad. Så snabbt och effektivt! Han var tillgänglig under alla timmar på dygnet (t.o.m en lördag kväll klockan 23.00) 5 av 5 stjärnor får Mattias utav mig. Rekommenderas starkt till alla som vill ha en trygg och säker affär samt bäst betalt! Läs mer
  • 2018-08-02

Sara G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevlig mäklare. Personlig på ett proffsigt sätt, det blev inte för mycket. Snäll och hjälpsam!
    Hade gärna valt honom till framtida försäljningar! Läs mer
  • 2018-07-10

Bernard P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Proffsig, hjälpsam, ärlig, snabb återkoppling. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-07-11 Janna F svarar Bernard P
    Tack, det har varit ett nöje att få hjälpa er i försäljningen.
  • 2018-07-03

Silver K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Valde mäklaren Mattias Izgin för att sälja lägenheten. Det blev helt rätt. Bra samarbete, väldigt tillmötesgående. Tar hänsyn till synpunkter och lämnar inget åt slump. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2018-05-11

Jian li C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Hon är en mycket bra mellanhandspersonal och hon är mycket ansvarig och ansvarig. Jag tackar henne väldigt mycket. Läs mer
    2018-05-14 Janna F svarar Jian li C
  • 2018-05-06

Gülüzar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Toppen mäklare gjorde allt som behövdes göra jätte nöjd 👍🏻 Läs mer
    2018-05-07 Janna F svarar Gülüzar M
    Vi ses!
  • Monica G

2018-02-21

Monica G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Janna är en positiv och glad person som det är lätt att ha kontakt med. Kunnig och seriös. Läs mer
    2018-02-21 Janna F svarar Monica G
    Tack! Det har varit jättekul och ett nöje att få hjälpa dig i din affär.
    Lycka till med nya boendet!
    Svensk Fastighetsförmedling Skogås
  • 2018-02-01

Christer R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Trevlig och bra mäklare som gjorde ett jättebra jobb när vi sålde huset Läs mer
    2018-02-05 Janna F svarar Christer R
  • 2018-01-27

Louise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Janna har gjort ett fantastiskt jobb. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-01-29 Janna F svarar Louise H
  • 2018-01-23

Tommy E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    trevlig och väldigt kompetent Läs mer
    2018-01-29 Janna F svarar Tommy E

Tornslingan 7, 142 61 Trångsund