Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Trångsund!

Förutom den uppenbara lokalkännedomen om affärer, grönområden, lokaltrafik och skolor så har du mycket att vinna på att välja oss som mäklare för din bostadsförsäljning. Hur ser prisutvecklingen ut? Vad finns det för andra bostäder till salu? Eventuella planer för nyproduktion? Detta är frågor som är viktiga att få svar på innan du bestämmer dig för att sälja eller köpa bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Skogås är måna om att förmedla den kunskap som inte syns i statistiken men som är värdefull för att föra vidare känslan av att bo här, till potentiella köpare.
Våra duktiga mäklare håller hårt i de mjuka värdena och möter dagligen köpare och säljare i områdets bostadsrättsföreningar och villakvarter. Detta gör att vi har koll på just den delen av stan, vilken atmosfär som råder och hur tempot skiftar.

Läs vad 323 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås 2

• köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2022-01-17 Verifierad kund
    Mycket trevlig och förtroendeingivande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-12-28 Verifierad kund
    Jag har fått ett underbart bemötande och hjälp av Alexandra Mokos. Verkar mycket kunnig och har ett stort förtroende för henne och Svensk Fastighetsförmedling.

Mvh Annelie Bergquist
    Tack Annelie! Vad glad jag blir att höra det. Vi ses snart på Tillträdet😊 Alexandra Mokos
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-12-17 Verifierad kund
    Väldigt serviceminded, genuin och förtroendeingivande. Kan varmt rekommenderar Victor både för köpare och säljare!
  • köpte en tomt med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-12-15 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, medhjälplig och ärlig. Tack vare Anna så har jag och frugan hittat våran drömtomt i Stockholm!
    Kan varmt rekommendera Anna, alla behöver en Anna i sitt liv!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-12-14 Verifierad kund
    Victor var noga med att båda partnerna förstod alla delar av kontraktskrivningen och förklarade utan problem om någon bad om det. Stämningen runt Victor är avslappnad och man känner sig sedd. Han är engagerad och prioriterar båda partnerna lika.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-12-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande
    Mycket bra hantering av vårt ärende
    Vad glad jag blir att höra det: Tack för dom värmande orden! Alexandra Mokos
    2021-12-08 Verifierad kund
    En mycket hög servicenivå och tillgänglighet genom hela försäljningen.
    Tack för förtroende och för omdömet Christer! Victor Samuelsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-12-08 Verifierad kund
    Victor är en trevlig mäklare med väldigt bra lokalkännedom i de områden han verkar i.
    Tack för omdömet Björn och varmt välkomna till området! Victor Samuelsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-12-07 Verifierad kund
    Victor har jort ett väldigt bra jobb med ett objekt som kanske är lite svårare än vanligt. Professionell, snabb och tillmötesgående.
    Tack Peter för de fina orden! Det har vart en lång process som tillslut gick i lås. Tack för samarbetet! Victor Samuelsson
    2021-12-06 Verifierad kund
    Jag ger Victor mina varmaste rekommendationer! Han har varit engagerad, kunnig och proffesionellt i alla lägen. Är dessutom mkt trevlig, samt siktade högt och nådde ännu högre 👏🏼
    Stort tack Nathalie! Det har vart väldigt roligt att hjälpa er genom processen och skönt att ni tillslut hittade ert nya drömboende! :) Victor Samuelsson
    2021-12-06 Verifierad kund
    Väldigt trygg och kunnig. Höll de enkelt och smidigt
    Tack för omdömet Ted! Victor Samuelsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-12-01 Verifierad kund
    Anna har varit engagerad och intresserad från början till slut vilket jag värdesätter enormt!
    Tack Fredrik för förtroendet att få hjälpa er och för mig är det av största vikt att ni som kund känner att ni är i fokus och att engagemang är för mig en självklarhet i varje del i processen för att ni ska få en trygg försäljning och bäst betalt! Att ni även som kunder har varit engagerade och intresserad av göra ert bästa med både förberedelser och presentation av er bostad gör att jag kan göra mitt arbete ännu bättre, stort tack för det! :) Anna Fernandez
    2021-11-29 Verifierad kund
    Jag tycker att Alexandra har gjort en fantastisk insats med att hjälpa mig att få min lägenhet såld.
    Vi har haft kontakt under hela processen och hon har väl förklarat hur vi ska gå till väga från start till slut.
    Hon uppnåde över mina förväntningar på vad jag hade.
    Super roligt att höra Fredrik! Lycka till med flytten nu! Alexandra Mokos
    2021-11-25 Verifierad kund
    Tack Victor för all super bra hjälp. Vi skulle inte klara av köpet utan din hjälp!
    Tack Ewa och Joanna! =) Victor Samuelsson
    2021-11-25 Verifierad kund
    Victor är väldigt kunnig, engagerad och serviceinriktad och en av de bästa mäklaren vi har träffat! Jag kan varmt rekommendera honom för ditt nästa försäljning eller köp av bostad. Vi är väldigt nöjda ❤️ Tack 🙏
    Tack för ett väldigt fint omdöme Joanna. Det var roligt att få guida dig och mamma genom detta och lägenheten kommer passa henne utmärkt. Vi ses i området! :) Victor Samuelsson
    2021-11-24 Verifierad kund
    Anna är en duktig mäklare. Hjälpsam och lätt att ha att göra med.
    Tack Daroun för de värmande orden. Ska bli spännande att få följa ert framtida husdröm! Anna Fernandez
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-11-10 Verifierad kund
    Glad och tillmötesgående.
    Hela försäljningen gick smidigt och snabbt.
    Kan varmt rekommendera Anna.
    Tack fina Åke, det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen och att vi fann en så trevlig barnfamilj som tar över och förvaltar ditt hus. Anna Fernandez
    2021-11-02 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd med henne. Hon var jätte hjälpsam, positiv och glad person!! 😊
    Tack Kristina, det värmer att höra! Välkomna till området! Alexandra Mokos
    2021-10-31 Verifierad kund
    Vi är super nöjda! Vi har både köpt och sålt med Victor som haft ett väldigt proffsigt bemötande alla gånger. Väldigt midig att ha och göra med! Tack för en super försäljning!
    Det har varit en lång process men äntligen hittade ni vad ni sökte! Kul att försäljningen gick så bra med. Tack återigen, vi ses i området! Victor Samuelsson
    2021-10-31 Verifierad kund
    Mäklaren är mycket entusiastisk och glad
    2021-10-31 Verifierad kund
    Jag upplevde hela processen med Anna som intressant och professionell. Rekommenderar henne starkt, hon är en väldigt duktig mäklare och utöver det väldigt hjälpsam.
    Tack Tulin, ni som säljare har varit samarbetsvilliga och förberett huset i bästa skick vilket gjorde att jag också kunde utföra mitt arbete med att förmedla huset på bästa sätt! Anna Fernandez
    2021-10-31 Verifierad kund
    Vi blev bemötta väldigt professionellt av Anna, utöver det levde hon upp till våra förväntningar om inte mer. Vi är evigt tacksamma till Anna för att hon gjorde försäljningen på ett snabbt sätt, vi rekommenderar henne starkt.
    Tack Ugur för dina fina ord, härligt att höra att ni känner er nöjda och att vi hittade en fin familj som tar över ert fina hus med denna fantastiskt fina tomt! :) Anna Fernandez
    2021-10-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, engagerad, lätt att få kontakt med på mail o telefon!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-10-29 Verifierad kund
    Anna Fernandez var väldigt trevlig och hjälpsam. Det kändes tryggt att köpa bostad under hennes förmedling.
    2021-10-28 Verifierad kund
    proffsig & tydlig. Mkt bra bemötande.
    10 av 10
    Tack Sami, varmt välkomna till området! Victor Samuelsson
    2021-10-26 Verifierad kund
    Supertrevlig och kommunikativ och vi fick bra service hela vägen
    Tack Andelina för omdömet. Varmt välkomna till området! Victor Samuelsson
    2021-10-25 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande genom hela processen!
    2021-10-20 Verifierad kund
    Bästa rekord-mäklaren. Tog hänsyn till alla parter. Vi som säljare, budgivarna och självklart köparna .
    Ångrar inte att vi valde henne igen, då hon sålde vårt hus till oss för 7 år sedan. :-)
    2021-10-20 Verifierad kund
    Lycklig över att ha hittat en mäklare som verkligen bryr sig om både säljare och köpare. Anna är ärlig, rak och tydlig, vilket gjorde att livets kanske största affär kändes trygg.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Alexandra var väldigt engagerad från start. Ringde och höll mig uppdaterad när ny information var tillgänglig och gjorde sitt absolut yttersta för att jag skulle bli nöjd
    2021-10-18 Verifierad kund
    Jag fick ett jätte bra intryck av Alexandra från första början och kunde inte vara mer nöjd med vårt samarbete. En mäklare som inte bara lyssnar, kommer med idéer, är tydlig och lätt att nå utan också levererar. 🤩
    Så roligt att höra Jonna! Vi var ett jädrans bra team:) Alexandra Mokos
  • Patrick H
    2021-10-18 Verifierad kund
    Helt underbar mäklare - rekommenderas!
    Hon sålde min lägenhet på ett säkert och tryggt sätt där jag som säljare fick all den hjälp och information jag behövde.
    Hon har stor kännedom om området och har en positiv och välkomnande ton i all sin kommunikation vilket även köparen (samt övriga spekulanter) garanterat uppskattade.
    Tack Patrick för dom fina orden! Så glad jag blir att få höra det😃
    Hör av er om jag kan hjälpa till med nått i ert kommande bostadsköp!
    Alexandra Mokos
    2021-10-18 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra bemötande.
    Har bara positiva ord att säga. Allt gick så smidigt. Hälsningar Kerstin
    2021-10-16 Verifierad kund
    She was kind and client-oriented. She represented both the seller and the buyer in a professional manner, she listened to the needs of both sides. Even though this was my first property purchase and I didn't know many things, she was being very patient with me and explained what needed to be explained. I'm very happy with the service she's given.
    So happy to hear! Thank you very mutch Robina for those kind words. Alexandra Mokos
    2021-10-13 Verifierad kund
  • Synnöve K
    2021-10-11 Verifierad kund
    * Mycket trevlig och hjälpsam. Proffsig men ödmjuk och marknära.

* Var otroligt hjälpsam, över våra förväntningar.

* Trots lite motgångar vart det en smidig affär och Victor gjorde hela tiden det lilla extra så det blev smidigare för oss. Vi rekommenderar verkligen Victor.
    Tack för de fina orden Synnöve! Det var kul att hjälpa er genom denna process! Victor Samuelsson
  • sålde en tomt med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-10-09 Verifierad kund
    Tack Anna!
    Mycket trevlig mäklare med ett lugnt och förtroendeingivande intryck. Anna vägledde oss tryggt i alla steg i försäljningen. Min förväntan var att sälja till ett bra pris. Det likades Anna med bra jobbat.

Anna är erfaren och förberedd så förmedligsprocessen gick snabbt och smidigt - verkligen över förväntan och jag är så nöjd!
    Tackkkkkkk👍
    2021-10-08 Verifierad kund
    Personlig förtroendeingivande och proffsig med en imponerande koll på sin marknad.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Anna är helt fantastisk, lyhörd och hjälpsam. Vi är evigt tacksamma för all hjälp vi fått av henne.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Anna är en mycket duktig och ärlig mäklare med hög arbetsmoral. Utan tvekan den mäklare med störst lokalkännedom och hon kommer bli den första vi tänker vid en eventuell försäljning i framtiden!
    2021-10-05 Verifierad kund
    En mäklare med ett strålande bemötande, ett mycket professionellt arbetssätt och en gedigen områdeskännedom som ledde till en mycket framgångsrik försäljning.
    Min starkaste rekommendation.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Victor Samuelsson på Svensk Fastighetsförmedling i Trångsund har på ett mycket engagerat och personligt sätt hjälpt oss med försäljningen av vårt parhus. Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera att ta kontakt med Victor om ni ska sälja.

//Markus & Sarah
    Det har varit roligt att hjälpa er genom denna process och extra kul att ni är nöjda med arbetet. Tack för de fina orden och för ett mycket trevligt samarbete!

Vi ses i området! :)
    Victor Samuelsson
    2021-09-30 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med försäljningen på våran bostad och servicen har varit grym.
    Tack för omdömet och för en trevlig affär, har varit roligt att hjälpa till. Hoppas nu att ni kommer trivas bra i nya huset! Victor Samuelsson
    2021-09-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och väldigt flexibel med tider
    Tack Daniel! Glöm inte bort att jag finns här om ni behöver stöd eller råd i letandet av ert nya boende😃 Alexandra Mokos
    2021-09-29 Verifierad kund
    Har inget negativs att säga om Alexandra, otrolig mäklare på alla sätt möjliga.
    Så kul att höra, tusen tack för dom fina orden! Kan jag hjälpa till med något annat i framtiden så är det bara att höra av dig. Lycka till med nya boendet😃 Alexandra Mokos
    2021-09-26 Verifierad kund
    Trevligt, proffsigt och följsamt hela vägen.
    Tack Mikael, det glädjer mig att höra!
    Grattis till nya boendet och vi ses på tillträdet😊
    Alexandra Mokos
    2021-09-24 Verifierad kund
    Anna bemötte mig och min sambo utmärkt med ett intresse av oss som köpare och värdesätta att visa lägenheten på bästa sätt för att man ska få fullständig information om bostaden men även känna sig bekväm och få en vision. Hon leverera service på högklassig nivå vilket fick oss bekväma. Hon bemötte oss med glädje vilket gjorde en bekväm med henne.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och proffesionellt bemötande.
    Helt klart den bästa mäklaren du kan få hjälp av i södra Stockholm.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Anna var lätt att komma kontakt med och man märkte att hon hade mycket kunskap om marknaden där vi sålde lägenheten.

Vi fick lite för höga förväntningar på slutpriset genom en nyligen såld lägenhet i området samt Annas positiva synsätt. Slutpriset blev inte riktigt enligt förväntan men ändå helt ok efter omständigheterna.

Anna var lätt att diskutera med, hon kunde sin sak, tydlig och rak och allt gick enligt tidsplan. Inga konstigheter. Hon lägger ner mycket tid på att hitta rätt köpare och jag upplever att hon lägger ner mycket energi på att göra såväl säljare som köpare nöjda.
    2021-09-12 Verifierad kund
    Professionell bemötande och väldigt kunnig inom sitt område angående marknaden just nu för prissättning och stort klientel som letar boende i området förutom de som kan lockas via tex Hemnet.

Flexibel med foton och tar uppdrag lång tid i förväg och förbereder om det behövs och bra prissättning för sina egna tjänster.