Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

• BadgeSevenYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Trångsund! Förutom den uppenbara lokalkännedomen om affärer, grönområden, lokaltrafik och skolor så har du mycket att vinna på att välja oss som mäklare för din bostadsförsäljning. Hur ser prisutvecklingen ut? Vad finns det för andra bostäder till salu? Eventuella planer för nyproduktion?...

563 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Mattias L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Väldigt bra, alltid tillgänglig och snabbt avklarad affär.

Abdelhadi A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Alexandra är toppen. Hon kunde allt .jätte trevlig person .

Jenny H
Farsta

Alexandra var tydlig, tillgänglig och engagerad och dessutom väldigt trevlig. En mycket positiv erfarenhet att göra affärer med Alexandra.

Svar från Alexandra Mokos

Tack snälla för dom fina orden Jenny!

Fredrik A
Skogås

Jättebra bemötande, hjälpsam och väldigt trevlig. Lätt att ha att göra med. Märker väl att hon tycker om sitt jobb. Väldigt engagerad i arbetet och mån om mig som säljare. Rekommenderas starkt

Svar från Alexandra Mokos

Tusen tack Fredrik. Värmer att höra! Nu ska vi bara hitta nått till dig att köpa😃

Erika E
Skogås

En mycket engagerad personlig mäklare som lyssnar på ens behov, anpassar tider och är lätt att få tag på nästan när som helst. Rekommenderar varmt!

Svar från Alexandra Mokos

Stort tack Erika!. Blir väldigt glad att höra det. Det var en fröjd att hjälpa dig både sälja och köpa😀

Emil W
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Stortorp

Som köpare har vi blivit mycket bra bemötta hela vägen från första mötet på visningen till avslutad affär. Har känts tryggt och bra hela vägen och Anna har varit lätt att kommunicera med. Varma rekommendationer från oss!

Ninni M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Toppen att ha Victor med oss vid vårt första BRF köp!

Petra B
Trångsund

Suveränt!!! Snabba svar och bra kommunikation. Lätt att få tag i och svar på alla frågor. 10/10 ☀️

Vincent T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Trevlig, lyhörd och engagerad.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Vincent! Nu siktar vi på att hitta något nytt till dig och familjen =)

Jennie W
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Har bara positivt att säga om Victor. Snabb återkoppling, engagerad, professionell & fick oss att känna oss trygga genom hela försäljningen!

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Jennie för ett trevligt samarbete och för fint omdöme! Lycka till framöver med ditt nya boende! =)

Monica B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Anna fanns alltid tillgänglig under hela processen. Hon är väldigt lösningsorienterad och kom alltid med bra förslag. Vi är jättenöjda!

Annica F
Trångsund

Victor var till stor hjälp under hela processen och gjorde mer än man kan förvänta sig för att vi skulle kunna köpa det hus vi letade efter.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Annica för omdömet - Kul att vi tillslut hittade en lösning som passade er!

Helena S
Mörtvik

Bra bemötande. Gav en känsla av trygghet. Hjälpsam. Jag skulle använda Anna igen.

Christer L
Östra Skogås

Anna har från första mötet varit professionell, tillmötesgående och förstående. Hennes kunskap och erfarenhet har varit en stor trygghet för oss när vi förhandlat kring vår framtida bostad. Vi är oerhört tacksamma över att ha fått ett sånt fint stöd, och kan varmt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling.

Annette Margareta E
Östra Skogås

En mäklare som håller koll på alla detaljer i husförsäljningen. Ringer upp så fort man har frågor. Känner av vilken typ av familj som passar i respektive husvariant och äge. Personligt engagerad mäklare. Rekommenderas varmt.

Svar från Anna Fernandez

Tack Annette för de varma orden! För mig är det en självklarhet att vara engagerad och tillgänglig då jag har en viktig roll i förmedlingen till er som kunder. Både när det köp och sälprocessen! Det är stora och viktiga affärer man kanske bara gör några få under livets gång.

Sara G
Trångsund

Lyhörd och professionell. Rekommenderas!

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Sara - Vi ses i området framöver!

Peter J
Trångsund

Väldigt trevlig och proffsig mäklare som alltid hade oss ”kunden” i fokus. Ställde alltid upp och var lyhörd. Rekommenderas varmt

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Peter för de fina orden och ett bra samarbete! Nu ska vi hitta nytt boende till er! :)

Sebastian Kim Christian W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Bra transparent och en trevlig person att prata med. Hon var väldigt hjälpsam med vårat bostadsköp.

BJÖRN S
Sjöängen

Anna är superbra, har stöttat oss i hela processen med försäljningen av vår befintliga bostad att hade ett superbra upplägg som passade oss. Hon har även hjälpt oss vid köpet av vår nya bostad, tips, tankar och gått igenom dokument. Skulle rekommendera Anna alla dagar i veckan!

Khawla E
Skogås

Trevlig bemötande och hjälpsam!

Tatiana L
Skogås

Väldigt trevlig, kunnig , kan sitt jobb , svarar snabbt via telefon, jag har haft kontakt med många mäklare , förut , så enligt mig så är Alexandra en av bästa mäklare .

Martin J
Mörtvik

Jag fick ett mycket varmt mottagande. Anna är lyhörd, kunnig och är mycket noggrann i sitt arbete. Hon är bra på att informera, snabb på att svara och kommunicera. Min upplevelse är att Anna har mycket erfarenhet av sitt område. Anna överträffade mina förväntningar. Jag rekommenderar henne varmt.

Linda H
Mörtvik

Trevlig, förtroendeingivande och kunnig. Träffat Anna flera gånger och det känns bra i hjärtat med en mäklare som har koll på både området och människorna som bor där. Uppskattar att hon bjuder på själv och helhjärtat brinner för hennes arbete

Johan M
Skogås

Proffsigt och trevligt bemötande från början till slut.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Johan för bra samarbete!

Martin E
Trångsund

Anna var jättebra. Väldigt kommunikativ och positiv

Sanja B
Trångsund

Super bra mäklare! Engagerad proffsig och kunnig. Alltid tillgänglig och kommer med tips och idéer på förändringar för att göra bostaden mer attraktiv. Rekommenderas varmt!

Mattias L
Skogås

Väldigt smidig hantering och försäljning av Alexandra, trots rådande läge på bostadsmarknaden. Våra förväntningar uppfylldes helt klart.

Erika H
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Victor bemötte oss väldigt bra. Han tog sig tiden att ge oss en privatvisning vilket senare ledde till köp. Vi fick god tid på oss under visningen och han svarade utförligt på våra frågor vilket kändes tryggt för oss då det är vårt första husköp. Generellt fick vi ett jättebra intryck, Victor levde definitivt upp till förväntningarna och bemötandet kändes genuint! Inget negativt att anmärka på alls. 5/5!

Svar från Victor Samuelsson

Tackar ödmjukast för ett fint omdöme och för samarbetet! Välkomna till området! :)

Marcus W
Trångsund

Victor guidade oss genom denna försäljning med yppersta klass trots osäker marknad!

Svar från Victor Samuelsson

Tack så hjärtligt Marcus! Vi ses i området :)

Patrik E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Mycket bra bemötande. Saklig trygg och mycket bra på sitt jobb är känslan man får.

Anna Louise M
Trångsund

Lätt att få en kontakt och bra återkoppling på hur försäljningen låg till.

Susanna H
Sålde sitt hus med hjälp av Tamara Karseland en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Sjöängen

Tamara är mycket professionell och jag är mycket nöjd, jag kan varmt rekommendera henne

Svar från Tamara Karseland

Stort tack för dina fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya område.

Helena P
Trångsund

Hon är så skicklig på det hon gör. Pålitlig och känns så genuin.Har bara gott att säga om Anna.

Linnéa K
Trångsund

Anna var helt fantastisk när vi köpte vårt hus. Lyhörd och ödmjuk och fick oss att känna oss trygga under hela processen. Kan varmt rekommendera Anna som mäklare!

Olivier I
Trångsund

Anna Fernandez är väldigt duktig och kunnig mäklaren. Hon är tydlig och hjälpsam för både säljare och köparen. Man känner sig trygg med Anna.

Robert A

100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%

Christophe H
Trångsund

Professionell, kunnig, tydlig. vi vill rekommendera svensk fastighetsförmedling i Trångsund!

Ingrid B
Trångsund

Proffsigt bemötande. Ställde alltid upp och svarade på alla frågor som dök upp kring försäljningen. Anna levde upp till alla våra förväntningar. Genom Anna fick vi en mycket smidig försäljning av vårt hus.

Merit K
Trångsund

Anna känns son en mycket kompetent och erfaren mäklare. Hon gav ett mycket trevligt och tryggt intryck.

Tony H
Skogås

En kunnig och duktig mäklare som ger en bra personlig service.

Margareth M
Länna

Bra bemötande. Kunnig, svar på alla frågor. Berättigad information. Alltigenom bra

Ted S
Trångsund

Med Anna va allt enkelt, redan från början kändes allt rätt och alla mina förväntningar uppfylldes.

Bo J
Trångsund

Nöjd och ,ycket nöjd <proffsinarbete. Tack, Anna.

Simon K
Skogås

Toppen bra mäklare som gör det extra för säljare samt köpare! Rekommenderar starkt!

Rikard P
Trångsund

Bra bemötande och kunnig på området

Per Johan K
Trångsund

Mäklare som skapar förtroende genom att vara personlig, tar sig tid att lyssna och dela sin kunskap. Ytterst närvarande och engagerande, bra kommunikation och uppföljning.

Ivan V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tamara Karseland en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Very kind, gives quick answers to all questions about the apartment. It is a pleasure to work with her.

Svar från Tamara Karseland

Thank you Ivan for your kind words! I hope you will like it here in Skogås and your new apartment.

Johan H
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Mörtvik

Bra bemötande från första stund. Nöjd med både försäljning och köp av ny bostad.

Monica W
Skogås

Sällan jag träffat på en som är så engagerad i sitt arbete och kundens uppdrag. Jag är väldigt osäker med sådant här och hon stöttade mig steg för steg till en jättebra försäljning. T.o.m vid mitt köp av ny bostad. Professionell ut i fingerspetsarna och även medmänniska. Sammanfattningsvis helt fantastisk!

Rose-Marie H
Mörtvik

Professionell, trovärdig och saklig mäklare.