Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Trångsund!

Förutom den uppenbara lokalkännedomen om affärer, grönområden, lokaltrafik och skolor så har du mycket att vinna på att välja oss som mäklare för din bostadsförsäljning. Hur ser prisutvecklingen ut? Vad finns det för andra bostäder till salu? Eventuella planer för nyproduktion? Detta är frågor som är viktiga att få svar på innan du bestämmer dig för att sälja eller köpa bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Skogås är måna om att förmedla den kunskap som inte syns i statistiken men som är värdefull för att föra vidare känslan av att bo här, till potentiella köpare.
Våra duktiga mäklare håller hårt i de mjuka värdena och möter dagligen köpare och säljare i områdets bostadsrättsföreningar och villakvarter. Detta gör att vi har koll på just den delen av stan, vilken atmosfär som råder och hur tempot skiftar.

Läs vad 248 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås 2

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-06-20
    Från första stund kände vi att vi hamnat i proffsiga händer. Kan ärligt säga att vi är otroligt nöjda med Anna!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-06-18
    Seriöst, kunnigt, tydlig, hjälpsam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-06-15
    Victor Samuelsson är bästa mäklaren som vi har anlitat försäljningen av vår lägenhet.
    Topp betyg!
    Vi kommer att rekommendera honom som bästa mäklare i Skogås.
    Lägenheten blev såld med rekord pris!
  • FIDELIE S
    2021-06-15
    Sålt och köpt via Victor. Fantastisk trygg och en toppen mäklare, rekommenderar honom starkt!
  • FIDELIE S
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-06-14
    Tacksam för att ha sålt och köpt bostad via Victor. Otroligt bra mäklare, rekommenderar starkt!
  • VIKTOR P
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-06-14
    Victor har varit otroligt professionell, stabil och trygg mäklare. Vi har både köpt och sålt via honom, vi är super nöjda. Tusen tack!
    2021-06-12
    Anna är ärlig, kunnig och flexibel. Trygg att ha att göra med både vid köp och försäljning.
    2021-06-11
    Engagerad, kunnig och supertrevlig mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-06-07
    Kan latt rekomendera Victor :)
    Tack Kavitha och återigen varmt välkomna till området! Victor Samuelsson
    2021-06-05
    Victor är otroligt proffsig och engagerad i sitt arbete, han är rak, pålitlig och lyhörd.
    En mäklare man kan lita på! :)
    Vi kommer definitivt återkomma vid framtida försäljningar.
    Stort tack för ett fint omdöme Edriz och tack för förtroendet. Det har varit kul att hjälpa er genom processen. Nu hoppas vi att vi kan hitta något nytt till er i området! Victor Samuelsson
    2021-06-04
    Sålde en 1a i Trångsund. Victor var väldigt professionell och lyckades få ett bra pris för den utan att behöva gå till budgivning.
    Tack Danyal för omdöme och för ert förtroende. Önskar er all lycka i er nya lägenhet! Victor Samuelsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-06-04
    Anna gjorde ett fantastiskt arbete med försäljningen av min bostadsrätt, vilket resulterade i ett prisrekord i föreningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-06-03
    både bra och dåligt , kunde kanske vara lite tydligar hur stort intresse som fanns för vårt hus, först var det stort med sen, nja kunde vart bättre
    2021-06-03
    Jag har köpt min första egna lägenhet och flyttar hemifrån. Så man har inte så bra kolla på hur allt går till.

Men fick väldigt bra och tydlig info av Victor och han va jätte hjälpsam och gick igenom alla papper med mig så jag verkligen förstod vad allt handlade om och vad jag skrev under.
    Så det känns väldigt tryckt!!
    Vad roligt att jag kunde hjälpa dig genom din första bostadsaffär, extra kul att du också är nöjd med mitt arbete! Tack för ett fint omdöme och välkommen till området! Victor Samuelsson
    2021-05-29
    Anna sålde min 3a 77 kvm i Trångsund april 2021. Slutpriset blev mycket högre än förväntat. Jag köpte samma lägenhet av Anna för 5 år sedan. Anna är en fantastisk mäklare på alla sätt; bemötande, lokal kännedom, skicklighet. Framför allt står hon för trygghet genom hela processen för både säljare och köpare.
  • Kalle Å
    2021-05-26
    Vi sålde vårat radhus med hjälp av Anna Fernandez som på ett mycket professionellt sätt skötte allt ifrån att boka besiktning, fotografering mm & framförallt lugna en säljares oro & nerver :-) det märktes att hon har god kännedom om både radhusen & närområdet vilket har en stor betydelse för att informera köparna på bästa möjliga sätt. Vi kommer stark att rekommendera Anna till vänner som går i både sälj & köptankar då hon lägger fullt fokus & engagemang på både säljare & köpare
    Sammanfattning: Tio stjärnor av Tio :-)
    2021-05-26
    Vi köpte en villa via Anna och kan lätt rekommendera henne. Som köpare gick vi på flera visningar som Anna anordnande och fick en bra känsla vid första mötet. Hon var trevligt, proffesionell och gav oss bra tips.
    2021-05-24
    Anna uppfyllde alla våra förväntningar och mer därtill i samband med försäljningen av vårt radhus. Anna är kunnig, professionell och tillgänglig. STORT TACK Anna, du får mina varmaste rekommendationer!
    2021-05-19
    Victor sålde vårt radhus i Skogås snabbt och smidigt. Han är proffsig och hjälpsam. En bra affär.
    Tack Carina för ett trevligt samarbete, kul att jag fick förtroendet att hjälpa er. Nu hoppas vi att ni hittar en bra lägenhet i ert nya område! Victor Samuelsson
    2021-05-19
    Sålt både villa och lägenhet genom svensk fastighetsförmedling Trångsund. Proffsigt och bra bemötande, aldrig några problem.
    Tack för omdömet Micke! Det har varit ett bra och trevligt samarbete hittills från vårt håll också. Vi ses säkerligen framöver! Victor Samuelsson
    2021-05-17
    Sålde vårat radhus med hjälp av Victor.

Mycket vänlig, professionell och saklig. Bostaden blev såld snabbt och smidigt genom deras unika arbetssätt.

Toppenbra mäklare med god lokalkännedom. Rekommenderas varmt!
    Väldigt roligt att vi lyckades göra försäljningen så som vi pratade om i början och till det pris ni önskade! Stort tack till er alla för förtroende och för ett fint omdöme. Lycka till nu i ert "nygamla" område! Victor Samuelsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-05-17
    Hjälpsam och trevlig ! Lätt att prata med och gör allt hon kan för att köparen ska bli nöjd !
  • Nino J
    2021-05-14
    JAG KAN VARMT REKOMMENDERA ANNA FERNANDEZ TILL ALLA SOM GÅR I SÄLJTANKAR ELLER VILL SÄLJA SIN BOSTAD!
    Varför? - Hon är kompetent och erfaren men framförallt väldigt ärlig och pricksäker i sina bedömningar samt följer samtliga processer ”by the book”

Tack vare Anna så kunde vi nu sälja vårat fina hus och med det gav oss möjlighet att att köpa vårt nya drömhus 😀
    2021-05-12
    Anna har ett mycket proffesionellt bemötande där man känner sig trygg och omhändertagen.
    2021-05-12
    Snabb, kompetent och kommunikativ mot både säljare och köpare. Bara positivt att dela med mig av!!
    2021-05-10
    Vi sålde vår villa i Trångsund - Anna hjälpte till med tips, en duktig fotograf och gav oss en trygghet i försäljningen. Hon ger alla ett personligt, kunnigt och otroligt proffsigt bemötande.
    Tack Acki för de varma orden! Det var en ära att få förmedla er fantastiska fastighet! Anna Fernandez
    2021-05-07
    Vi köpte en fin trea och gillade verkligen hur informativ hon var och hur lätt hon kändes att prata med, man kände direkt en tillit. Känns tryggt när man ska köpa en bostad att mötas av en sådan mäklare.
    Vad härligt att höra att ni känner er trygga med köpet och det värmer att höra era ord. Det är detta som jag brinner för i mitt arbete och vardag i kontakten jag har med framförallt som är nya kunder. Varmt välkomna till Tornslinga och Trångsund! Här kommer ni trivas! Anna Fernandez
    2021-05-06
    Professionell, med god lokalkännedom och ett fantastiskt engagemang.
    Tack Martin för ditt fina omdöme. Fantastiskt samarbete med er! Anna Fernandez
    2021-05-06
    Mitt namn är Gabriel. Min sambo och jag har köpt en lägenhet (3:a, 77kvm) i Trångsund där Anna var mäklaren.
    Mäklaren var väldigt alert och proffesionell under visning.
    Hon kändes pålitlig, trovärdig och väldigt varm som säljare och person vilket är väldigt sällsynt. Hon bryr sig om att det går rätt till och att alla känner sig trygga och mår bra.
    Hårt arbetande mäklare som inte ger sig för att allt ska bli bra, för både säljare och köpare.

Rekommenderar starkt denna väl erfarna mäklare!

Mvh Gabriel
    2021-05-04
    sålde villa i Skogås. Victor agerade mycket kundfokuserat från första stund. Vi ficksnabbt svar på på vår förfrågan och därefter drev Victor processen framåt mycket väl.

Vi hade under hela processen en bra kommunikation och fick snabbt återkoppling. Förväntningarna på försäljningspris uppnåddes.

En mycket positiv upplevelse att sälja vårt hus genom Victor, han är kunnig, lyssnar och kommer med goda råd under vägen
    Stort tack för ett bra samarbete och ett fint omdöme - Det har varit roligt att hjälpa er genom processen! Kul också att ni lyckades hitta ert nästa drömboende så pass snabbt. Önskar er lycka till med allt framöver, vi ses! Victor Samuelsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2021-05-02
    Vi köpte ett radhus i Skogås.
    Victor kändes påläst på objektet vi köpte, och hade bra lokalkännedom.
    Tack Martin! Varmt välkomna till området! Victor Samuelsson
    2021-05-01
    Helhetsintrycket är väldigt bra.
    Genom hela processen att köpa och sälja visade Victor att han är en mycket kompetent mäklare. Vi är väldigt nöjda.
    Tack för ett fint omdöme Johan. Väldigt roligt att hjälpa er genom köp och säljprocess. Jag tror ni kommer trivas väldigt bra i ert nya boende! Victor Samuelsson
    2021-04-26
    Bra bemötande, proffesionellt och vi lyckade köpa en villa.
    Tack för omdömet Tiberiu, kul att det löste sig så bra med allt. Välkomna tillbaka till området! Victor Samuelsson
    2021-04-13
    We recently bought a villa through Anna. This was our first time buying a villa and we were quite nervous about the process. When we came for the visning of the house that we eventually bought, we found Anna very welcoming, transparent and
    forthcoming with the details. From that point until we finally signed the contract, we felt very safe with the way Anna was handling the entire process, with regular and professional communication. We are very happy that we got to go through the buying process through Anna and we highly recommend her.
    Hi Prem and Geetha, thank you very much for your nice review! It warms my heart :) Thank you for the trust and for allowing me to help you through the buying process! It is a big and important deal when you buy your first house! I hope that you will enjoy your new house. I am happy to come by and visit you closer this summer and see how you are doing. Anna Fernandez
    2021-04-12
    Snabbt enkelt lätt sakligt, så jävla bra!
    2021-04-10
    Den bästa mäklaren på marknaden!
    2021-04-09
    Väldigt professionell och förtroendeingivande mäklare som får jobbet utfört. Rekommenderas till dig som vill känna dig trygg i din försäljning och som vill ha ett lyckat resultat.
    Stort tack för ett fint omdöme Johan. Roligt att få hjälpa er genom försäljningen! Vi ses! Victor Samuelsson
    2021-04-07
    Trevligt o proffsigt bemötande vid försäljning av bostadsrätt. Snabbt o enkelt och levererade det vi förväntade oss och lite till.
    Tack ska ni ha för ett fint samarbete och förtroendet att hjälpa er genom processen! Victor Samuelsson
    2021-04-01
    Victor genomförde en strålande försäljning av vårt radhus. Han gjorde sitt yttersta för att hjälpa till genom hela processen. Tydlig, rak och professionell ut i fingerspetsarna.
    Nästa gång jag behöver en mäklare vet jag vart jag vänder mig.
    Kul att ni är nöjda Gustav, det har varit väldigt roligt att hjälpa er genom både försäljning och köp av bostad. Stort tack för förtroendet och omdömet! Victor Samuelsson
  • Benny H
    2021-03-31
    Hej!

Köpt en enrummare på 40 kvm i Trångsund av Anna Fernandez på Svensk Fasrtighetsförmedling.

Anna har skött hela affären på ett exemplariskt sätt. Från visning till affär på 2 dagar. En mkt proffsig och duktig mäklare.

Väldigt närvarande och kunnig

Kan varmt rekomendera Anna!

Mvh/Benny Haglund
  • Erika W
    2021-03-30
    Anna har varit en klippa under hela försäljningsprocessen av vår lägenhet i Trångsund. Hennes otroliga engagemang och kunskap tillsammans med en mycket trevlig personlighet gjorde att vi kände oss helt lugna. Hon har överträffat alla våra förväntningar!
    2021-03-30
    Anna hjälpte mig att sälja min etta i Trångsund.
    Under hela processen har Anna varit otroligt behjälplig och ställt upp och fixat.
    Mina förväntningar var höga, trotts det så lyckades Anna överträffa mina förväntningar gällande både försäljningspris och engagemang.

Högsta betyg!
    2021-03-27
    Vi köpte ett hus som Anna visade och var väldigt nöjda med hennes proffesionella bemötande genom hela processen. Hon har en stor kännedom om området vilket ger oss som inte kände till det en stor trygghet och vi fick svar snabbt på allt vi undrade över. Anna levde absolut upp till de förväntningar vi hade och stack ut från många mäklare man träffat. Hon är väldigt kunnig och engagerad. Kan VARMT rekommendera henne!
    2021-03-25
    Sålde en bostadsrätt innan den kom ut på Hemnet, väldigt smidigt och skönt.
    Tack för omdöme och förtroende Helena. Önskar er lycka till med nybygget! Victor Samuelsson
    2021-03-23
    Mycket smidig och kunnig, super trevlig
    Köpt bostadsrätt
    Topp på allt
    Stort tack för omdömet Robert! Kul att det löste sig smidigt i det område du önskade! Nu hoppas jag du ska trivas :) Victor Samuelsson
    2021-03-20
    Vi fick ett proffsigt och flexibelt bemötande vid försäljningen av vår fastighet
    2021-03-18
    vi på Optimala Fastigheter Rekommenderar Anna starkt hon är duktig engagerad och supertrevlig.
    Mvh Firat Zengin
    2021-03-15
    Sålde radhuset med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling och Victor. Strålande bemötande från start. Med tydlighet, bra kommunikation och löpande uppdateringar så blev försäljningen snabb och smärtfri. Och över förväntan! Mycket professionell, rekommenderas stark!
    Tack för ett mycket bra samarbete Daniel och tack för ditt fina omdöme. Det har varit roligt att hjälpa er! Jag önskar dig och familjen lycka i ert nya boende, vi ses! Victor Samuelsson
    2021-03-15
    Vi köpte bostad av Victor och är så nöjda. Victor inger ett stort förtroende och kompetens samtidigt som han är lättsam och personlig.
    Vad roligt att ni är nöjda! Skönt att det löste sig så bra för er. Tack för omdömet och varmt välkomna till området! Victor Samuelsson
    2021-03-02
    Sålde mitt Radhus med Anna i Skogås.
    Anna är en helt fantastisk mäklare. Hon sålde vårt radhus efter EN privatvisning med EN spekulant till ett rekordpris.
    Vi valde Anna som mäklare efter en jämförelse av områdets alla mäklare och vi kom fram till att Hon är helt klart områdets främsta mäklare! Lång erfarenhet med meriterande resultat, god lokal kännedom, innehar kanske områdets största kundkrets och har en grym känsla för förhandling och sälj.

Hon är karismatisk, inlyssnande och finns där i hela processen!

Gör dig själv en tjänst och anlita Anna Fernandez nästa gång du ska sälja!
    Tack Alexandra! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Det är tack vare alla ni underbara kunder, som gör det möjligt för mig att arbeta med det jag älskar och brinner för! Anna Fernandez