Anna Fernandez
Registrerad mäklare sedan 2013-08-12
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 81 Läs vad Anna Fernandez

• Shwan Fareek A sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-06-15

Skogås
    Anna var väldigt lätt att jobba med och väldigt hjälpsam. Hon hade flera uppskattade tips och förslag och höll oss uppdaterade under hela perioden samt hade stort engagemang, var mycket noggrann i sitt arbete. Vi kände oss alltid trygga med vårt val av mäklare under hela försäljningsprocessen. Kan starkt rekommendera Anna som mäklare Läs mer
  • Gustav L skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-06-14

Bästa mäklaren man kan ha!! Väldigt proffsig och engagerad både före, under och efter... lägger verkligen ner tid och passion på oss som köpare/säljare.
    Vi både sålde vårt radhus och köpte vårt nya hus med Annas hjälp. Läs mer
  • Kamila K köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-06-12

Vi köpte en villa.
    Anna hjälpte oss med alla detaljer var snäll och alltid tillgängligt. Läs mer
  • Peter Anders N sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-06-07

Skogås
    Vi är mycket nöjda med Anna som sålde vårt hus, hon lyssnade på oss, och gjorde ett mycket bra jobb! Läs mer
    Anna F gillar detta
  • Ove B köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-05-23

Sålt parhus
    Utmärkt bemötande
    Levde upp med råge till de förbättringar jag hade
    Otroligt engagerad, kunnig och serviceminded Läs mer
    Anna F gillar detta
  • Jennie B sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-05-21

Skogås
    Anna hjälpte oss att sälja vårt radhus, hon ger ett väldigt erfaret och proffsigt intryck. Vi kände oss trygga hela vägen. Läs mer
    Anna F gillar detta
  • Maksym S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-05-15

Skogås
    Anna är jätte trevligt och hjälpsam. Vi fick lite under det vi förväntade oss men det är jätte bra resultat om man kollar på dagens marknad. Läs mer
  • Samuel E
    Samuel E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-05-05

Skogås
    Jag köpte en lägenhet i Skogås. Upplevelsen av hela köpet har varit så bra, Anna har gjort ett jättebra arbete. Jag har känt mig trygg hela tiden, då jag har fått svar på mina frågor och funderingar. att köpa sin första lägenhet är stort och nervöst, men tack vare Anna har jag kunnat njuta av mitt första lägenhetsköp! Anna svarar snabbt samt hennes bemötande är värmande. Läs mer
    2020-05-06 Anna F svarar Samuel E
    Varmt välkommen till området Samuel! Hoppas du ska trivas! Tack för de värmande orden. Du är alltid välkommen att höra av dig om du har några funderingar :)
    Anna F gillar detta
  • Katie B sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-05-04

Trångsund
    Vi Nyligen sålde ett hus i Trångsund. Anna är en väldigt professionellt och kunnig mäklare som lyssnar först och sen ger råd. Erfarenhet har Anna och jag skulle verkligen rekommendera henne till dig som behöver sälja eller köpa en ny bostad. Anna gjorde mig känner säkert under hela processen, hon hade respekt för våra situation och våra individuella behov. Stor TACK! Läs mer
    Anna F gillar detta
  • Maria Elisabeth Birgitta R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-04-15

Trångsund
    Sålt lägenhet och fått ett gott intryck av Anna F. Kunnig och med god kännedom om området. Personlig. Läs mer
    2020-05-04 Anna F svarar Maria Elisabeth Birgitta R
    Tack Maria för förtroendet och få hjälpa dig med försäljningen av din pappas lägenhet. Vi hörs vidare när det är dags för deklaration :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Anna Fernandez