Anna Fernandez

Anna Fernandez

Anna Fernandez är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Anna Fernandez har varit registrerad mäklare sedan 2013-08. Anna Fernandez har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 273 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Fernandez har haft 49 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

273 omdömen om Anna Fernandez

Sedan starten hos Reco 2019
Carolin L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

En lyhörd och fantastiskt duktig mäklare som tar ansvar under hela processen och lyssnar in vad som är viktigt både för säljaren och köparen. Bidrar med kompetens och erfarenhet för att jag som säljare kunde ta trygga beslut.

Dmitrii D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Mycket kunnig, svarar snabbt, beskriver alla processer i detalj, håller kommunikationen öppen och är alltid tillgänglig när du har frågor.

Rinie C
Skogås

Fantastiskt, väldigt bra på sitt jobb. Hjälpsam, glad, kommunikativ. Jag gillar Anna väldigt mycket.

Hanna B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Anna Fernandez känns mycket duktig och professionell och vi har varit mycket nöjda med henne i vår försäljning av huset.

Ingela K
Skogås

Vi har haft en mycket bra och välfungerande kontakt under säljprocessen, där vi blivit vänligt och respektfullt bemötta. Det har varit enkelt att komma i kontakt med Anna, svar har kommit snabbt och vi har haft en bra och givande dialog. Det har också fungerat bra att resonera sig fram i olika frågeställningar, vilket varit till hjälp att fatta väl underbyggda beslut.

Bo S
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Östra Skogås

Trevligt bemötande, gav möjlighet till privat visning med kort varsel, lätt att få kontakt med, snabb och effektiv.

Elias M
Trångsund

Anna är grym! Kan bara rekommendera till alla att nyttja henne som mäklare. Inga konstigheter, stor expertis och erfarenhet som ger mig som säljare stort förtroende i hennes rekommendationer :).

Elisabeth Å
Östra Skogås

Ärlig. Lojal mot både säljare och köpare.

Sophie M
Skogås

Anna har varit toppen på alla sätt och hjälpt oss igenom säljprocessen på ett tryggt och proffsigt sätt.

Ida S
Trångsund

Jätte trevlig, hjälpte oss jättemycket!!