Anna Fernandez
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 68 Läs vad Anna Fernandez

• Ulla W köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-03-21

Trångsund
    Köpte bostadsrätt och upplevde affären som snabb, enkel och trygg. Anna är mycket serviceinriktad. Läs mer
    Anna F gillar detta
  • Hanna M sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-03-19

Trångsund
    Sålde min lgh med hjälp av Anna Fernandez på Svensk Fastighetsförmedling och är hur nöjd som helst! Anna är en oerhört engagerad mäklare som har stenkoll på marknaden och området som jag sålde i. Det här var min första försäljning och sålde med vinst utan att ens hamna på Hemnet. Hela processen var snabb och smidig. Jag kan starkt rekommendera Anna Fernandez på Svensk Fastighetsförmedling i Trångsund! Läs mer
    Anna F gillar detta
  • Sipan H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-03-18

jag köpte bostad.

på ett bra sätt. jätte trevlig och hjälpte mig med allt jag kunde tänka mig.

jag hade inga förväntingar. allt gick bra. Läs mer
    Anna F gillar detta
  • Andreas R köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-03-17

Trångsund
    Köpte radhus i Trångsund.
    En riktig "säljare" som pratar väldigt mycket men man kan inte lita på att det hon säger är korrekt.
    Det var svårt att veta om hon pratade om huset i fråga, ett annat hus hon sålde, henne eget hus eller hus i allmänhet vilket ledde till en hel del missförstånd.
    Dessutom blev det fel i kontraktet som behövde rättas till vilket var lite jobbigt. Läs mer
  • Cecilia Maria A skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-02-25

Fick tips om Anna när jag letade mäklare.
    Kände mig 100% trygg med Anna från första mötet med henne. Hon är väldigt proffsig i allt hon gör och så är hon väldigt rolig också 😊. Allt gick jättebra under hela processen och vi hade väldigt fin kontakt hela tiden. Rekommenderar henne till alla. Läs mer
    Anna F gillar detta
  • Cornelia S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-02-24

Trångsund
    Sålt bostadsrätt, lägenhet tvåa.
    Förväntade mig lite mer engagemang från mäklaren men är nöjd med den kontakt jag gick när vi väl pratade.
    Väldigt snäll och förstående mäklare. Läs mer
  • Kerstin Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-02-24

Trångsund
    Anna Fernandez var en lysande mäklare under försäljningen av min bostad. Hon har varit enormt lyhörd, tålmodig, ödmjuk, tillgänglig och framförallt - kunnig. Man märker att Anna besitter en yrkeskompetens utöver det vanliga. På ett fint och förtroendeingivande sätt skötte hon hela försäljningsprocessen.
    Jag är otroligt nöjd med Anna Fernandez som mäklare och ser fram emot att att ha henne vid framtida försäljning. Tack för en väl utförd försäljning! Rekommenderar henne varmt till alla bostadssäljare. Läs mer
    2020-02-25 Anna F svarar Kerstin Ö
    Tack för en väldigt fin rekommendation :) Det var ett nöje att få sälja din fina pärla! Kul att du bor kvar i området så vi får ha fortsatt kontakt!
    Anna F gillar detta
  • Susanne H sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-02-17

Trångsund
    Vi skulle sälja vårt hus och tog då kontakt med Anna genom tips för att genomföra försäljningen. Jag blev fint bemött. Mina förväntningar var stora då en husförsäljning är en stor sak i ens liv. Anna motsvarade detta och hjälpte mig och oss på vägen. Nu är köpet snart i hamn och det är ett glädjande projekt från början till slut som det ser ut nu. Lite är dock kvar. Läs mer
    Anna F gillar detta
  • Bjarne Alexander F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-02-14

Skogås
    Bra och snabb affär rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Läs mer
    Anna F gillar detta
  • Madeleine C köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-02-14

Skogås
    Anna är mån om att alla ska bli nöjda och gjorde mitt köp väldigt tryggt och snabbt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Anna Fernandez