Anna Fernandez är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Anna Fernandez har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 89 omdömen sedan 2018-08-26. Anna Fernandez har haft 74 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 89 Läs vad Anna Fernandez

• Vi sålde vår villa mha Anna. Vi tyckte Anna var proffsig och kände oss trygga. Cilla
    Cecilia G sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2020-10-26
    • 160.0 m²
    2020-10-26
  • Vi skulle sälja vårt radhus och bjöd in fem mäklare för att sedan bestämma oss. Anna ingav omedelbart ett stort förtroende. Både genom sin erfarenhet som mäklare och långvarigt arbete i det område radhuset ligger i. Hennes positiva inställning och professionella bemötande visade sig genom hela processen. Vi fick bra vägledning för att göra huset fint inför visning och vi upplevde att hon var mån om både oss och köpare.
    Maria N
    Maria N sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    • 111.0 m²
    2020-10-24
    Tack Maria för förtroendet att få hjälpa er med förmedlingen av ert fina hus! En viktig och stor affär för många människor där både ni som säljare och köpare ska känna er trygga genom hela affären vilket är min min vikigaste uppgift som mäklare att leda er genom denna process.

Visa svar
  • Vi har sålt ett radhus med hjälp av Anna Fernandez. Hon hjälpte oss på ett bra sätt genom alla stegen. Det jag beundrar mest är hennes energi och lugn när det kommer utmaningar.
    Tomas N
    Tomas N sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    • 111.0 m²
    2020-10-24
    Tack Tomas för de värmande orden 😍 och tack för förtroendet att få hjälpa er genom processen.

Visa svar
  • Jag kunde känna mig trygg och luta mig tillbaka, Anna skötte allt exemplariskt!
    Linda C
    Linda C sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2020-10-22
    • 3:a
    • 66.6 m²
    • Trångsund
    2020-10-22
    Tack Linda - det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen! Härligt att du blir kvar i området och att vi även fick hjälpa dig med köpet av din nya bostad! Blir perfekt för dig och barnen!😍🌸

Visa svar
  • Vi har köpt ett drömboende i Stortorp, och haft det bästa bemötande både innan och efter köpet. Hon var jättetrevlig och hjälpte så snabbt och effektivt som möjligt!
    Nikolaos A köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2020-10-04
    • 98.0 m²
    2020-10-04
    Varmt välkomna till Stortorp! Här kommer ni trivas :)

Visa svar
  • En jätte bra mäklare, känner oss trygga med informationen och alla frågor. Är man orolig för något, kommer hon med sitt lugn
    Birgitta G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2020-10-02
    • 3:a
    • 78.0 m²
    2020-10-02
  • Köpt bostad på Forsfararvägen. Blev bra bemötta. Samtliga förväntningar har uppnåtts. Bra kommunikation.
    Caroline F köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2020-09-17
    • 168.0 m²
    • Trångsund
    2020-09-17
    Välkomna till vårt område och hoppas ni ska trivas i ert nya hus!

Visa svar
  • Kan bara säga bra på allt. Driven, förtroendeingivande, härlig personlighet. Kändes tryggt hela vägen.
    Elisabeth W sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2020-09-12
    • 199.0 m²
    2020-09-12
    Tack för förtroendet Li och det var en ära att få hjälpa er med förmedlingen av er fantastiska fastighet!

Visa svar
  • Anna var väldigt lätt att jobba med och väldigt hjälpsam. Hon hade flera uppskattade tips och förslag och höll oss uppdaterade under hela perioden samt hade stort engagemang, var mycket noggrann i sitt arbete. Vi kände oss alltid trygga med vårt val av mäklare under hela försäljningsprocessen. Kan starkt rekommendera Anna som mäklare
    Shwan Fareek A sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2020-06-15
    • 154.0 m²
    2020-06-15
  • Bästa mäklaren man kan ha!! Väldigt proffsig och engagerad både före, under och efter... lägger verkligen ner tid och passion på oss som köpare/säljare. Vi både sålde vårt radhus och köpte vårt nya hus med Annas hjälp.
    Gustav L skrev om Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    2020-06-14
    2020-06-14