Victor Samuelsson

Victor Samuelsson

Victor Samuelsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Victor Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Victor Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 163 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Samuelsson har haft 28 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

163 omdömen om Victor Samuelsson

Sedan starten hos Reco 2019
Johan M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Proffsigt och trevligt bemötande från början till slut.

Erika H
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Victor bemötte oss väldigt bra. Han tog sig tiden att ge oss en privatvisning vilket senare ledde till köp. Vi fick god tid på oss under visningen och han svarade utförligt på våra frågor vilket kändes tryggt för oss då det är vårt första husköp. Generellt fick vi ett jättebra intryck, Victor levde definitivt upp till förväntningarna och bemötandet kändes genuint! Inget negativt att anmärka på alls. 5/5!

Marcus W
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Victor guidade oss genom denna försäljning med yppersta klass trots osäker marknad!

Nicholas H
Stortorp

Samarbetet med Victor förflöt smidigt, och genererade ett resultat som vi är nöjda med i dagens marknad.

Linnea O
Skogås

Trevligt och professionellt bemötande, tar hand om sina kunder och lyssnar på deras önskemål. Rekommenderar Victor starkt.

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket för ett fint omdöme och samarbete - Nu ska vi ta nästa steg och hitta ett nytt hus till er! :)

Khairi N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Mycket trevligt mäklaren. Man kan lita på honom. Han är tydligt och hjälpsam med affären.

Svar från Victor Samuelsson

Stort tack Khairi, varmt välkommen till området!

Jesper T
Skogås

Otroligt proffsigt och vänligt bemötande från start! Kändes väldigt betryggande med hans lokalkännedom och tydlighet!

Svar från Victor Samuelsson

Stort tack Jesper. Det var en givande process för samtliga parter. Varmt välkommen till området!

Jan R
Länna

Kunnig om kommersiella lokaler i regionen och bra uppfattning om priser. Bra återkoppling.

Svar från Victor Samuelsson

Det var roligt att hjälpa er med denna försäljning! En unik lokal som fick en ny nöjd ägare!

Ove A

Kunnig och professionell.

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Ove för ett bra samarbete!

Adam H
Trångsund

Mycket bra och professionell mäklare som tog tag i allt från start till mål

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Adam, kul att få hjälpa till!