Victor Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2018-05-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 37 Läs vad Victor Samuelsson

• Christian D köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-07-20

Trångsund
    Har köpt en tvårumslägenhet i Trångsund och var klart belåten med Victors insats. Han var trevlig, kunnig, tillmötesgående och har varit tillgänglig under hela processen. Läs mer
    2020-07-27 Victor S svarar Christian D
    Tack för omdömet Christian. Tror du kommer trivas bra i lägenheten. Välkommen till Trångsund!
  • Lena S
    Lena S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-07-10

Skogås
    När vi köpte vår bostadsrätt var Victor vår första kontakt. Victor är mycket trevlig och tillmötesgående och har hela tiden funnits till hands om det varit något vi undrat över. Vi har fullt förtroende för honom. Läs mer
    2020-07-10 Victor S svarar Lena S
    Tack för omdömet Lena! Kul att hjälpa er hitta rätt och att ni nu kommer tillbaka till "hemmaplan". Välkomna!
    Lena S, Victor S gillar detta
  • Nasrin R köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-06-18

Hej!
    Har köpt en lägenhet med hjälp av Victor, vid visningen förklarade han att jag har rätt att titta runt även vitvaror noggrant. Märkte att han var neutralt i samband mellan mig och säljaren, vilket jag uppskattar honom. Läs mer
    2020-06-23 Victor S svarar Nasrin R
    Hej Nasrin,

Vad bra att jag kunde ge dig trygghet i affären. Tack för omdömet och välkommen till området!
  • Thorbjörn J sålde en tomt med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-05-29

5:a
    Skogås
    Har tomt samt en villa fastighet på försäljning. Victor har varit helt fantastiskt bra, tillgänglig både för mej som säljare men även för spekulanterna med stor kunnighet 7 dagar i veckan samt från morgon till kvällar vid behov

Victor har i mitt fall överträffat förväntningarna som mäklare

Mitt eventuella nästa köp eller sälj vill jag väldigt gärna göra med honom eller/och dom på Svenskfast i Trångsund Läs mer
    2020-05-29 Victor S svarar Thorbjörn J
    Fantastiska ord Thorbjörn! Riktigt kul att få hjälpa er genom detta och förhoppningsvis även med ny bostad åt dig/din son framöver. Tack för förtroendet. Vi ses och vi hörs!
  • Magnus C sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-05-12

Skogås
    Victor Samuelsson var väldigt proffsig och kompetent när han hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Skulle anlita igen. 5/5 Läs mer
    2020-05-12 Victor S svarar Magnus C
    Tack Magnus för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med affären och för omdömet! Hoppas att våra vägar möts igen framöver!
  • Robert E sålde sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-04-29

Skogås
    Har sålt mitt radhus. Victor är en mycket professionell mäklare: Kunnig, effektiv, trevlig och serviceinriktad. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2020-05-07 Victor S svarar Robert E
    Tack själv Robert för ett mycket bra samarbete. Skönt att vi kunde få huset sålt enligt ditt önskemål om tidsplan och pris. Tackar också för fint omdöme!
    Victor S gillar detta
  • Mikael H sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-04-24

3:a
    Skogås
    Vi köpte radhus i Skogås.

Victor är alltid kontaktbar, trevlig, kunnig.
    Vi anlitade honom nu att även få hjälp med försäljningen av den nuvarande bostaden.
    Full pott! Läs mer
    2020-04-28 Victor S svarar Mikael H
    Tack för dom fina orden och för förtroendet att även få sälja er bostad! Hoppas nu att ni ska trivas lika bra vid er nya adress!
    Victor S gillar detta
  • Denisa K köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-04-05

4:a
    Rekommenderar starkt Victor och svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2020-04-07 Victor S svarar Denisa K
    Roligt att det löste sig så bra tillslut, välkomna till området! Tack för omdömet och för en smidig affär.
    Victor S gillar detta
  • Sofia C sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-04-05

4:a
    Skogås
    Jag rekommenderar honom stark. Mycket organiserad och noggrant i hela processen. Läs mer
    2020-04-07 Victor S svarar Sofia C
    Tack Sofia för omdömet! Kul att få hjälpa dig och familjen genom processen!
    Victor S gillar detta
  • Victoria V sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-03-17

Skogås
    Vi blev positivt bemötta av Victor. Han var professionell och kom med bra råd. Vi uppskattade vi särskilt att han tog sig tid att prata och svara på frågor redan under vårt första samtal på telefon.
    Allt som allt är vi mycket nöjda med Victor och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
    2020-04-03 Victor S svarar Victoria V
    Tack för dom fina orden Victoria. Det var kul att få hjälpa er genom hela processen, hoppas ni trivs bra i ert nya nu!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Anna Fernandez