Victor Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 30 Läs vad Victor Samuelsson

• Denisa K köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-04-05

Rekommenderar starkt Victor och svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • Sofia C sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-04-05

Skogås
    Jag rekommenderar honom stark. Mycket organiserad och noggrant i hela processen. Läs mer
  • Victoria V sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-03-17

Skogås
    Vi blev positivt bemötta av Victor. Han var professionell och kom med bra råd. Vi uppskattade vi särskilt att han tog sig tid att prata och svara på frågor redan under vårt första samtal på telefon.
    Allt som allt är vi mycket nöjda med Victor och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
    2020-04-03 Victor S svarar Victoria V
    Tack för dom fina orden Victoria. Det var kul att få hjälpa er genom hela processen, hoppas ni trivs bra i ert nya nu!
    Victor S gillar detta
  • Gustav Olof S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-03-14

Skogås
    Fick fantastisk hjälp med att köpa min första lägenhet. Läs mer
    2020-03-16 Victor S svarar Gustav Olof S
    Roligt att få hjälpa dig att hitta rätt efter flertalet visningar på andra objekt i området! Jag hoppas och tror du kommer trivas bra i din nya lägenhet Gustav!
    Victor S gillar detta
  • Mikael Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-03-12

Skogås
    Snabb smidig affär, alltid tillgänglig. Bra återkoppling under processen Läs mer
    2020-04-03 Victor S svarar Mikael Ö
    Tack för omdömet och för förtroendet Micke!
    Victor S gillar detta
  • Jan J sålde sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-03-04

Villa
    Bra bemötande proffsigt
    Allmänt mycket bra samarbete Läs mer
    2020-03-05 Victor S svarar Jan J
    Tack Janne för gott samarbete och för omdömet!
    Victor S gillar detta
  • Victor C köpte sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-03-03

Trångsund
    Victor ledde affären i hamn på ett bra sätt, vi som köpare var nöjda Läs mer
    2020-03-05 Victor S svarar Victor C
    Kul att få hjälpa er med affären. Välkomna till området och lycka till med renoveringen!
    Victor S gillar detta
  • Jonny B sålde en tomt med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-02-19

Huddinge
    Vi fick hjälp av Viktor att sälja en tomt. Allt flöt på bra och affären var klar på ca 2 veckor och vi fick det vi ville för tomten. Kan starkt rekommendera Viktor, han verkar aldrig sova, svarar alltid när vi hade frågor. Kort sagt vi är supernöjda. Läs mer
    2020-02-24 Victor S svarar Jonny B
    Kul att få hjälpa er! Tack för bra samarbete och för fint omdöme. Precis som du säger, jag sover aldrig!
    Victor S gillar detta
  • Miroslav V köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-02-17

Trångsund
    Easy comunication, quick response, helpful. Läs mer
    2020-02-17 Victor S svarar Miroslav V
    Thank you Miroslav. I hope you will enjoy your new apartment!
    Victor S gillar detta
  • Jenni R sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

2020-02-14

Trångsund
    Victor har varit en grym mäklare för oss. Mer än våra förväntningar. Han fanns alltid tillgänglig när man behövde fråga något. Väldigt lätt att kommunicera med. Han är väldigt proffsig på det han gör.
    Rekommenderar han och hela firman för andra.
    Tack ! Läs mer
    2020-02-14 Victor S svarar Jenni R
    Kul att få hjälpa er hela vägen med både köp av nytt och försäljning av er lägenhet. Tack för bra samarbete och för det fina omdömet. Vi ses i området framöver!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Anna Fernandez