Läs vad 59 Läs vad Victor Samuelsson

• 2020-12-04
    Köpte en bostadsrätt. Han var proffsig och tydlig. Hav svar på allt jag undrade och såg till att allt gick snabbt och smidigt.
    Johannes S
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Trångsund
    köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Tack Johannes för de orden! Kul att du fastnade för lägenheten och välkommen till området!

• 2020-11-30
    Bra kontAkt hela vägen Sålt bostadsrätt Skogås
    Mina förväntningar har Victor uppfyllt till fullo
    Snabb kontakt
    Snabbt resultat
    Mycket nöjd Tack!
    Unni Irene J
    • 3:a
    • 84.0 m²
    • Skogås
    sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Tack Unni för förtroendet och för ditt omdöme, kul att få hjälpa dig! Ha det så bra i värmen nu =)

• 2020-11-24
    Helt ok. Tyvärr blev Victor sjuk vilket upplevdes som ett mindre engagemang.
    Annette K
    • 65.8 m²
    • Skogås
    Hej Anette! Under rådande läge med Covid-19 så hade det vart minst sagt opassande om jag stod på måndagsvisningen och träffade kunder. Trots det lyckades jag och mina kollegor sy ihop affären utan att det påverkade pris eller tidsplan. Såklart synd att jag inte kunde vara med vid kontraktskrivningen men det var inget som jag kunde rå över. Jag får dock tacka för förtroendet att hjälpa dig genom affären och hoppas du är nöjd med helheten.

• 2020-11-13
    Min erfarenhet av Victor var att han agerade sakligt och professionellt till skillnad från många andra som bara kör "säljsnacket"
    Mattias H
    • 61.8 m²
    • Skogås
    Tack för förtroende och omdöme Mattias! Lycka till nu på andra sidan jorden! =)

• 2020-11-06
    Uppenbarligen ny i gamet. En mycket trevlig mäklare men saknade vissa grundläggande kunskaper.
    Brf S
    • 65.5 m²
    • Skogås
    Tråkigt att ni känner så! Jag skulle uppskatta att få feedback på vad jag hade kunnat göra bättre eller vad ni har saknat i processen.

• 2020-10-28
    Jag har sålt min bostadsrätt genom Victor Samuelsson försorg. Jag Kan starkt rekommendera honom som en engagerad, personlig och kunnig mäklare.
    Suzanne A
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Trångsund
    Stort tack för förtroendet och för det fina omdömet Suzanne. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende! =)

• 2020-10-26
    Korrekt och bra hantering av Victor i samband med vårt köp av vår nya lägenhet.
    Erica S
    • 140.0 m²
    • Trångsund
    sålde sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
    Tack för omdömet Erica! Tror lägenheten kommer bli kanon för er! :)

• 2020-10-26
    Viktor har sålt en lägenhet åt oss, sedan så har Viktor fått uppdraget att sälja våran villa.

Min uppfattning av Viktor.

1 Ung och hungrig ambitiös.
    2 Varit tydlig och informerat oss löpande om status.
    3 Uppfattningen om Viktor är mycket bra känns stabil.
    Anders H
    • 140.0 m²
    • Trångsund
    Tack Anders för de orden, och tack för förtroendet återigen. Nu kör vi vidare!

• 2020-10-15
    Jag sålde min tvåa i Trångsund.
    Victor har genom hela affären varit tillgänglig, informativ och trygg. Bilderna på lägenheten blev superfina och han har kommit med massa bra tips och råd inför försäljningen. Jag är supernöjd med slutpriser och skulle absolut anlita Victor inför nästa försäljning!
    Karin S
    Karin S
    • 60.7 m²
    • Trångsund
    Stort tack för förtroendet och omdömet Karin. Kul att vi lyckades få ihop affären så den passade med tillträden och allt. Lycka till nu med nästa boende!

• 2020-10-15
    Victor hjälpte oss med vårt första lägenhetsköp, vilket kändes tryggt och bra! Han tog sig tid att gå igenom alla detaljer och var ständigt tillgänglig. Affären gick snabbt och smidigt, och vi rekommenderar verkligen Victor som mäklare! /Alma och Alexander
    Alma H
    • 60.7 m²
    • Trångsund
    Det var roligt att hjälpa er genom processen och skönt att ni kände er trygga med affären. Tack för omdömet och varmt välkomna till området Alma och Alexander! =)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte