Victor Samuelsson

Victor Samuelsson

Victor Samuelsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Victor Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Victor Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 176 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Samuelsson har haft 32 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

176 omdömen om Victor Samuelsson

Sedan starten hos Reco 2019
Sandra S
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Victor var mycket hjälpsam, kunnig och professionell genom hela vårat köp av hus i Trångsund. Vill man ha en mäklare, oavsett om man ska köpa eller sälja så rekommenderar vi att ta kontakt med Victor.

Kristian I
Trångsund

Kanonmäklare som gav ett mycket bra bemötande och service.

Göran W
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Har gjort ett bra arbete och skött sig mycket bra på alla sätt

Gevorg G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Jag är mycket nöjd med hans arbete. Jag rekommenderar att du använder hans tjänster

Linnea M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Victor var otroligt hjälpsam och förstående kring att det var vårt första bostadsköp. Allt gick smidigt under underskrift av kontrakt. Vi fick tydlig information kring hela affären. Vi fick trevligt bemötande under hela förloppet, från vårt första bud tills kontrakt var signerade. Vi är mycket nöjda!

Christina F
Trångsund

Mkt trevlig, tydlig och glad. Lätt att få tag i både att prata med och mess. Rekommenderar starkt! Mvh Christina Farm

Taki Alexander C
Skogås

En engagerad och påläst mäklare som ger snabb återkoppling och får både köpare och säljare att känna oss trygga i processen .

Ninni M
Skogås

Toppen att ha Victor med oss vid vårt första BRF köp!

Vincent T
Trångsund

Trevlig, lyhörd och engagerad.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Vincent! Nu siktar vi på att hitta något nytt till dig och familjen =)

Jennie W
Trångsund

Har bara positivt att säga om Victor. Snabb återkoppling, engagerad, professionell & fick oss att känna oss trygga genom hela försäljningen!

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Jennie för ett trevligt samarbete och för fint omdöme! Lycka till framöver med ditt nya boende! =)