Anna Fernandez

Anna Fernandez

Anna Fernandez är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Anna Fernandez har varit registrerad mäklare sedan 2013-08. Anna Fernandez har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 253 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Fernandez har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

253 omdömen om Anna Fernandez

Sedan starten hos Reco 2019
Emil W
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Stortorp

Som köpare har vi blivit mycket bra bemötta hela vägen från första mötet på visningen till avslutad affär. Har känts tryggt och bra hela vägen och Anna har varit lätt att kommunicera med. Varma rekommendationer från oss!

Monica B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Anna fanns alltid tillgänglig under hela processen. Hon är väldigt lösningsorienterad och kom alltid med bra förslag. Vi är jättenöjda!

Helena S
Mörtvik

Bra bemötande. Gav en känsla av trygghet. Hjälpsam. Jag skulle använda Anna igen.

Christer L
Östra Skogås

Anna har från första mötet varit professionell, tillmötesgående och förstående. Hennes kunskap och erfarenhet har varit en stor trygghet för oss när vi förhandlat kring vår framtida bostad. Vi är oerhört tacksamma över att ha fått ett sånt fint stöd, och kan varmt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling.

Annette Margareta E
Östra Skogås

En mäklare som håller koll på alla detaljer i husförsäljningen. Ringer upp så fort man har frågor. Känner av vilken typ av familj som passar i respektive husvariant och äge. Personligt engagerad mäklare. Rekommenderas varmt.

Svar från Anna Fernandez

Tack Annette för de varma orden! För mig är det en självklarhet att vara engagerad och tillgänglig då jag har en viktig roll i förmedlingen till er som kunder. Både när det köp och sälprocessen! Det är stora och viktiga affärer man kanske bara gör några få under livets gång.

Sebastian Kim Christian W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Bra transparent och en trevlig person att prata med. Hon var väldigt hjälpsam med vårat bostadsköp.

BJÖRN S
Sjöängen

Anna är superbra, har stöttat oss i hela processen med försäljningen av vår befintliga bostad att hade ett superbra upplägg som passade oss. Hon har även hjälpt oss vid köpet av vår nya bostad, tips, tankar och gått igenom dokument. Skulle rekommendera Anna alla dagar i veckan!

Martin J
Mörtvik

Jag fick ett mycket varmt mottagande. Anna är lyhörd, kunnig och är mycket noggrann i sitt arbete. Hon är bra på att informera, snabb på att svara och kommunicera. Min upplevelse är att Anna har mycket erfarenhet av sitt område. Anna överträffade mina förväntningar. Jag rekommenderar henne varmt.

Linda H
Mörtvik

Trevlig, förtroendeingivande och kunnig. Träffat Anna flera gånger och det känns bra i hjärtat med en mäklare som har koll på både området och människorna som bor där. Uppskattar att hon bjuder på själv och helhjärtat brinner för hennes arbete

Martin E
Trångsund

Anna var jättebra. Väldigt kommunikativ och positiv