MOHV Haninge

En del av MOHVwww.mohv.se

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen — Visa karta

Mitt i Haninge och centrala Handen, precis vid Gudöbroleden och med närhet till allt, erbjuder vi på MOHV våra tjänster i Vendelsö, Tyresö och Huddinge. Här får du en nytänkande tjänst och ett koncept där du är med och tar alla beslut tillsammans med din mäklare under affärens gång.

Våra mäklare genomsyras av kreativitet och en framåtanda. Vi kan erbjuda dig en snabb och smidig affär, både vid köp och försäljning, och vi brinner verkligen för vårt jobb. Välkommen in till oss på Poseidons Torg 2B så diskuterar vi vidare!

Läs vad 255 kunder tycker om MOHV Haninge

• 2019-11-22

Anna L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Sålt vårt hus med Lynn, allt var super från början till slut. Bra bemötande, svarade alltid på frågor. Rekommenderar henne starkt!! :) Läs mer
  • ERIK A

2019-11-22

ERIK A skrev om Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    Svinbra bemötande, absolut inga konstigheter med någonting. Läs mer
    2019-11-22 Tom F svarar ERIK A
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet och tack för rekommendationen, kul att du är nöjd! =)
    Tom F gillar detta
  • 2019-11-21

Niklas C skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Skärpt , aktiv i uppdraget väldigt lyhörd servicemind och supertrevligt Läs mer
  • 2019-11-17

Mimmi H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Har köpt bostad via denna mäklare. Väldigt trevlig och information men något lång svarstid och lite dåligt förberedd inför kontraktsskrivning. Fick vänta i 30-40 min innan alla papper var utskrivna och vi kunde börja. Läs mer
  • Tommy B

2019-11-17

Tommy B skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia har på ett mycket professionellt sätt sålt min bostad i Jordbro. Sofia har ett otroligt engagemang och driv, dessutom otroligt positiv, rolig att ha att göra med. Sofia har ett enorm positivt driv i sig som är mycket smittsamt, jag blev väldigt stärkt och positiv efter något så enkelt som ett samtal över telefon. Jag upplevde aldrig någon stress eller tidsnöd.
    Mina förväntningar har mer än väl uppfyllts, på alla plan.
    Skulle utan tvekan anlita Sofia igen och igen, och igen....
    Kan inget annat än med varm hand rekommendera Sofia!

Sofia TACK! Läs mer
  • 2019-11-15

Nubia C skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Inget annat än nöjd!
    Utmärkt arbete Läs mer
  • 2019-11-14

Linnea skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn förmedlade ett kedjehus till oss och vi är väldigt nöjda med hennes bemötande samt tillgänglig och smidig kommunikation. Läs mer
  • 2019-11-14

Boban K skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi är super nöjda med allt, Lynn är lätt att nå, återkopplar snabbt och vi sålde innan visning. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-13

Jakob L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Sålt lägenhet i Hornstull. Samuel skötte sitt uppdrag fantastiskt bra igenom hela processen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-13

Emma L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Sålde lägenhet i Hornstull. Samuel är supertrevlig, tillmötesgående och väldigt lätt att ha och göra med! Läs mer
  • 2019-11-08

Zofie G skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Köpt bostad. Jannica är proffsig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2019-11-09 Jannica J svarar Zofie G
    Tack Zofie för rekommendationen.
    Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten.
    Hälsningar
    Jannica
  • 2019-11-08

Malin T skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag köpte ett radhus. Jag upplevde att Sofia brydde sig om både mig och säljaren. Jag upplevde henne som professionell och opartisk. Läs mer
    2019-11-09 Sofia B svarar Malin T
    Stort tack för din fina rekommendation Malin!
    Mvh Sofia
  • 2019-11-04

Dennis M skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi sålde vår 3 rum och kök under stor konkurrens i området. Trots detta lyckades Samuel sticka ut från mängden och fick många sällskap till visningarna och hålla uppe intresset ända fram till lägenheten blev såld. Vi har alltid fått ett superproffsigt, lugnt och förtroendeingivande bemötande. Andra gången jag har anlitat MOHV, blir det en tredje gång så vet jag vilken mäklare jag anlitar! 👍 Läs mer
  • 2019-11-01

Gun Inger J skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Har sålt vår villa. Mäklaren var väldigt bra men vi fick inte så mycket som vi trott. Vi skyndade på avslut eftersom vi redan köpt en annan bostad så det berodde nog till stor del på oss själva. Läs mer
    2019-11-09 Jannica J svarar Gun Inger J
    Tack för rekommendationen!
    Hälsningar Jannica
  • 2019-11-01

Rolf Ivan J skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Jannica.
    Vi blev mycket proffsigt bemötta, hon var mycket energisk och ställe upp på extra visningar på kvällar, vi tycker att hon var mycket duktig på att ringa intressenter för att vi skulle få så bra som möjligt för huset.
    I går kväll sålde vi huset till ett bra pris, vi är mycket nöjda med Jannica.
    Hälsningar Rolf o Inger Janersjö. Läs mer
    2019-11-09 Jannica J svarar Rolf Ivan J
    Tack snälla för er rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälp er!
    Hälsningar Jannica
  • 2019-10-31

Sofie H skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Väldigt proffsig och supertrevlig mäklare. Allt gick väldigt fort när vi skulle köpa men hon var flexibel och löste allt. Vi kände oss trygga genom allt. Läs mer
  • 2019-10-29

Adam H skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Köpt parhus i Tungelsta av Lynn. Fick direkt ett väldigt trevligt bemötande och är väldigt nöjd med den hjälp som vi fått.
    Bra mäklare och genuint trevlig person. Läs mer
  • Ingrid Sofia Carolina E

2019-10-28

Ingrid Sofia Carolina E skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag behövde hjälpa att sälja mitt hus, fick då tips ifrån en kompis att ta kontakt med Lynn, vilket jag gjorde.

Lynn lyssnade på just mina önskemål och Lynn gjorde allt för att uppnå dom och det gjorde hon verkligen.

Kände ett jätte stort förtroende till Lynn och om jag någon mer gång kommer att sälja eller köpa så kommer jag alla dagar i veckan ta kontakt med Lynn, hon är grym! Läs mer
  • 2019-10-19

Marie-louise E skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt en bostadsrätt i Västerhaninge på 3 rum och kök.
    Jag fick ett proffsigt och vänligt bemötande.
    Jag hade frågor som jag tycker blev besvarade på ett sätt som kändes påläst.
    Vid budgivning fick vi kontinuerlig återkoppling.
    Vid kontraktsskrivning gicks allt igenom och tid gavs för frågor som dök upp.
    Sammantaget gav Jannica ett professionellt och väldigt förtroendeingivande intryck. Läs mer
    2019-10-25 Jannica J svarar Marie-louise E
    Hjärtligt tack för din rekommendation! Jag hoppas att ni kommer att trivas i den fina lägenheten.
  • 2019-10-15

Lena Maria Katarina C skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    En villa är såld.
    Samuel har gjort det som ska göras vid en försäljning, alltid med samma glädje och väldigt trevligt bemötande. Vårt samarbete är dock inte slutfört ännu men jag har svårt att tro att slutresultatet kan bli annat än bra. Läs mer
  • 2019-10-14

Philip Arvid Viktor A skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Svarar alltid och väldigt flexibel. Läs mer
  • 2019-10-09

Mehmet C skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Hon var klockren genom hela processen. Utmärkt, rekommenderas starkt. Läs mer
  • Monica L

2019-10-09

Monica L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi både köpte och sålde med hjälp av Lynn. Hon är engagerad och väldigt serviceinriktad och gjorde ett kanonjobb både i vår roll som köpare och som säljare. Kändes tryggt och bra med henne som mäklare! Och alltid lika sprudlande glad i våra kontakter med henne. Bara positivt o rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-09

Emma P skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn har sålt både ett hus och en lägenhet åt oss.
    Hon är duktig, effektiv, och trevlig. Skulle rekommendera henne till alla jag känner. Läs mer

Matilda M skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Kan varmt rekommendera Lynn på Mohv! Super proffsig och hjälpsam under hela vår säljprocess Läs mer

Susanne S skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Trevlig, lyhörd och fanns alltid där för att svara på funderingar. Läs mer
    2019-10-08 Lynn T svarar Susanne S
    Va roligt att ni känner så! =) Glad för er skull att allt löste sig med försäljning och köp =)

Tina S skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Trevlig, väldigt fint och snabbt bemötande. Läs mer

Denny K skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Bostadsrättsradhus

Proffisionellt bemötande från start till mål. Lyhörd och förstående.

Kan inte vara mer nöjd!
    Rekomenders stark! Läs mer
  • 2019-10-07

Jan Helge L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Har sålt min villa. Lynn är prfsig, glad, trevlig och korekt. Läs mer
    2019-10-08 Lynn T svarar Jan Helge L
    Va roligt att du känner så! Hoppas ni kommer att stortrivas i ert nya hem! Njut av värmen för oss med ;)
  • 2019-10-04

Linda C skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Jag har sålt min lägenhet och nu är vi i full gång att sälja min sambos läägenhet. Jannica är proffsig, kunnig och noggrann. Utstrålar glädje och posetiv energi. Hon är saklig och ärlig. Man får direkt förtroende för henne! Jag kan starkt rekommendera Jannica till alla som vill sälja sin bostad. Hon är grym! Läs mer
    2019-10-14 Jannica J svarar Linda C
    Tack snälla för din fina rekommendation! Kul att få förtroendet att sälja två lägenheter!
    Tack för förtroendet och lycka till med ert nya boende!
  • 2019-10-03

Peter M skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Köpt ett hus. Positivt bemötande med lösningsfokus. Bla ville vi kolla vinden vilket krävde en stege som hon löste. Läs mer
    2019-10-03 Jannica J svarar Peter M
    Tack snälla för er rekommendation! Hoppas ni kommer att trivas i Haninge och det fina huset. Hälsningar Jannica
  • 2019-10-01

Jimmy M skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Underbar mäklare, visar stort intresse, kunskap och energi, blev rekommenderad Sofia av flera bekanta och är precis lika nöjd som dom. Läs mer
    2019-10-12 Sofia B svarar Jimmy M
    Tusen tack för din fina rekommendation Jimmy!
  • 2019-09-30

Emma G skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi köpte en fastighet med Sofia som mäklare , hon är Glad, sympatisk, hjälpsam, kunnig och väldigt lätt att ha och göra med . Om vi någonsin säljer kåken så är hon vår självklara mäklare Läs mer
    2019-09-30 Sofia B svarar Emma G
    Att få vara delaktig i er spontana glädje i samband med köpet har varit sååå härligt! Från visning ;-) till kontrakt :-)!
    Stort tack för er jättefina rekommendation!
  • 2019-09-30

Anna Margareta Olivia W skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Har sålt ett radhus, fick snabb återkoppling från Sofia och proffsigt bemötande. Då vi redan köpt nytt boende ville vi att affären skulle ske skyndsamt för att låsa affären, vilket hon jobbade hårt för att tillgodose.

Vi kan varmt rekommendera Sofia, Läs mer
    2019-09-30 Sofia B svarar Anna Margareta Olivia W
    Tusen tack för er fina rekommendation och det har varit mycket trevligt att få samarbeta med er!
  • 2019-09-28

Simon A skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Köpt radhus.
    Sofia har varit väldigt behjälplig och trevlig i sitt bemötande.
    Tyckte att Sofia var professionell och har hjälpt till med alla frågor vi haft, vi är jättenöjda. Läs mer
    2019-09-30 Sofia B svarar Simon A
    Stort tack för er jättefina rekommendation. För mig är det jätteviktigt att man får svar på alla frågor :-) Ni vet vart jag finns om det dyker upp fler innan tillträdet. Mvh Sofia
  • Pia Kristina P

2019-09-19

Pia Kristina P skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn är kanonbra! Supertrevlig och engagerad. Vi sålde vårt hus med hennes hjälp och tvekade inte att välja henne när vi senare skulle sälja en lägenhet. Läs mer
    2019-10-08 Lynn T svarar Pia Kristina P
    Tack snälla för fina ord! Så glad för er skull att allt fallit på plats med boenden o och att vi hittade så härliga köpare =)
  • 2019-09-18

Ingrid Marina Erika T skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Mycket trevlig. Man få känslan av att hon verkligen vill det bästa för sina kunder.
    Har även varit på visningar hon har haft och hon visar alla spekulanter välkomna på ett glatt och bra sätt.
    Hon hjälpt mig att sälja vårt radhus innan visning och innan den kom ut på hemnet.
    Hon hjälpte även till att sälja min farfars hus efter hans bortgång och vi är verkligen supernöjda med hennes egagemang och arbete. Läs mer
    2019-10-08 Lynn T svarar Ingrid Marina Erika T
    Tack snälla du. Va roligt att ni känner så! Det är målet i varje förmedling, så guld värt att få så fin feedback! Må så gott!
  • 2019-09-16

Zohaer K skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag fick hjälp av Lynna att sälja min 1:a på 31 m², väldigt bra och proffsigt intryck, samt så gjorde hon det lilla extra vilket gjorde att försäljningen kom i hamn snabbare än jag trott.

Rekomenderas starkt, och jag hoppas på att kunna ta hjälp av henne igen i framtiden. Läs mer
    2019-10-08 Lynn T svarar Zohaer K
    Tack snälla! Glad att du känner så =) Jag finns bara ett nummer bort och hjälper dig mer än gärna igen!
  • 2019-09-16

Marcus Per A skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Servicekänsla i världsklass! Rekommenderar verkligen. Läs mer
    2019-10-08 Lynn T svarar Marcus Per A
    Tusen tack för fina ord! =) Värmer!
  • 2019-09-11

Leon B skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Hej, sålde precis min 3:a i brandbergen. Kunde inte fått bättre mäklare än Lynn. Snabb på att återkoppla, håller än uppdaterat. Väldig trevlig som person.
    Är bara bäst helt enkelt/ Leon Läs mer
    2019-10-08 Lynn T svarar Leon B
    Tusen tack Leo! Så glad att det löste sig för er så snabbt med allt! Må så gott!
  • Jan-Erik B

2019-09-09

Jan-Erik B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Sålde vårta kedjehus till bättre pris än vi trodde. Samuel är förtroendeingivande och kompetent både för oss säljare och för köpare. Alltid positiv och hittar bästa lösningarna, ger mycket goda råd och har en bra plan för bäst resultat. Klart bäst av alla mäklare vi haft att göra med genom åren. Läs mer
    Samuel S gillar detta
  • 2019-09-03

Elisabet O skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Tillmötesgående och professionell.

Helt nöjd. Läs mer
    2019-09-30 Sofia B svarar Elisabet O
    Stort tack Elisabeth! Och lycka till med ditt nya boende i Örebro! Mvh Sofia PS Boken jag fick av er pryder min bokhylla hemma :-)
  • 2019-09-03

Furkan S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-09-30 Sofia B svarar Furkan S
    Tack Furkan! :-) Vi ses snart igen på tillträdet!
  • Cäcilia L

2019-08-28

Cäcilia L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Jag köpte en lägenhet i Farsta Strand och Samuel var tillmötesgående och tog mitt intresse på största allvar. Min erfarenhet är att mäklare inte tycker att jag verkar som en seriös köpare då jag är så ung men Samuel var annorlunda och mycket tillmötesgående och öppen. Läs mer
    Samuel S gillar detta
  • Alexander L

2019-08-27

Alexander L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Otroligt fokuserad och motiverad mäklare!
    Kan inte annat än att rekommendera Sofia som hjälpte mig från start till mål utan avvikelser. Öppen, rolig och transparent! Läs mer
    2019-09-30 Sofia B svarar Alexander L
    Stort tack för din superfina rekommendation! Så roligt att få hjälpa dig med försäljningen!
  • Fredrik O

2019-08-23

Fredrik O skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Mycket proffsigt bemötande och alltid tillgänglig för frågor mm.

Hela processen gick smidigt tack vare Lynns engagemang och vi fick mer betalt än vi hade räknat med.

Rekommenderas stark! Läs mer
    2019-09-03 Lynn T svarar Fredrik O
    Tack snälla för fina ord! Så roligt att få hjälpa till i er stora affär!
  • 2019-08-19

Martin R skrev om MOHV Haninge
    Extremt engagerad, positiv och utåtriktad. Mycket bra bemötande, och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2019-08-11

Bo Arne Vilhelm L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Efter noggrann research valde vi slutligen Sofia Branting på MOHV Haninge för försäljning av vår lägenhet. Beslutet grundat bl.a på vårt intryck av henne som mycket målinriktad och energisk samt de entydigt positiva omdömen, som vänner och bekanta gav om henne från tidigare egna mäklarkontakter. För vår del var för-säljningen genomförd på några dagar och på bästa sätt. Sofia "best in test".
    Eva-Lena och Bosse Läs mer
    2019-08-17 Sofia B svarar Bo Arne Vilhelm L
    Stort tack för er fina rekommendation! Ja det gick sannerligen undan 😃 vi ses senare i höst vid tillträdet! Lycka till med flytten! Med vänlig hälsning, Sofia
  • Björn Trygg P

2019-07-26

Björn Trygg P skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Lyhörd och mycket serviceminded! Läs mer
    2019-07-26 Sofia B svarar Björn Trygg P
    Stort tack Björn! Hoppas ni kommer att trivas i ert nybyggda radhus!
    Med vänlig hälsning, Sofia
  • 2019-07-15

Pontus Y skrev om MOHV Haninge
    Alltid tillgänglig och ett trevligt bemötande Läs mer

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen