MOHV Haninge

MOHV Haninge

En del av MOHV - www.mohv.se
Mitt i Haninge och centrala Handen, precis vid Gudöbroleden och med närhet till allt, erbjuder vi på MOHV våra tjänster i Vendelsö, Tyresö och Huddinge. Här får du en nytänkande tjänst och ett koncept där du är med och tar alla beslut tillsammans med din mäklare under affärens gång.

Våra mäklare genomsyras av kreativitet och en framåtanda. Vi kan erbjuda dig en snabb och smidig affär, både vid köp och försäljning, och vi brinner verkligen för vårt jobb. Välkommen in till oss på Poseidons Torg 2B så diskuterar vi vidare!

Läs vad 626 kunder tycker om MOHV Haninge 2

• köpte sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    • Älvsjö
    2022-06-26 Verifierad kund
    Mycket vänlig tack för den här stunden.
    • Älvsjö
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Svarade alltid snabbt och bra när jag sökte kontakt. Försäljningen gick mycket smidigt.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevlig bemötande.
    Professionell,
    • Västerhaninge
    2022-06-07 Verifierad kund
    Sofia är väldigt duktigt, inlyssnande och samarbetsvillig.
    Jag upplever Sofia som väldigt kompetent, har bra driv och är professionel samt en mäklare som har bra koll på hela kedjan av affären, både säljare och köpare
    Rekommenderar henne gärna.
    • Lötkärr
    2022-06-02 Verifierad kund
    Det finns mäklare och sen finns det Lynn. Det finns troligen tusentals bra anledningar att anlita henne men jag har ännu inte hittat en enda bra anledning till att inte anlita Lynn. Det är sällan man träffar någon så här bra.
    • Handen
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bra upplägg och trevligt bemött och dessutom snabb försäljning med vinst!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    2022-05-31 Verifierad kund
    Fick ett jättebra bemötande och kände att Samuel var en kunnig mäklare. Kände mig trygg igenom hela köpprocessen!
  • köpte en tomt med hjälp av MOHV Haninge
    2022-05-25 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och kommunikativ.
    Grym 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    • Gudö
    2022-05-25 Verifierad kund
    Lynn är väldigt erfaren och trevlig.

Rekommenderar henne starkt till mina bekanta
    • Hagsätra
    2022-05-20 Verifierad kund
    Samuel är lösningsorienterad, informativ och tillmötesgående. Tacksam för en bra mäklare i dessa tuffa tider.
    • Hemfosa
    2022-05-20 Verifierad kund
    Jättetrevlig bemötande redan på plats och sedan vidare . Trevlig och bra förklaring vid minsta fråga.
    • Centrala Handen - Folkparken
    2022-05-20 Verifierad kund
    Hade önskat mer återkoppling och uppdatering om vad som sker.
    Upplevde att jag fick driva på det.
    • Vendelsö Gård
    2022-05-17 Verifierad kund
    Från start till mål var vår upplevelse att Lynn hade ett engagemang utöver det vanliga. Detta gjorde att vi kände oss helt trygga med att denna mäklare var rätt person att hjälpa oss i den för vår del ovana situationen att sälja en fastighet.
    Lynn har inte gjort oss besvikna utan engagemanget och professionaliteten har varit med genom hela processen.
    Så glad att ni känner så!! =) MOHV Haninge
  • köpte en tomt med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    2022-05-11 Verifierad kund
    Hon är bästa som finns, hennes bemötande göra man känna hemma, om vi kommer sälja eller köpa igen genom Haninge kommun, absolut kommer vi fråga efter hennes..
    Hon är både perfekt på säljaren sida och köparen..
    Vi är glada över att det var hon som säljare till oss, säkert har vi någon och vänder om vi kommer behöva sälja Våra huset.
    • Huddinge
    2022-05-09 Verifierad kund
    Sofia har varit hjälpsam, positiv och lätt att prata med. Hon har varit tålmodig med våra frågor och funderingar och väldigt tillgänglig och snabb på återkopplingar. Vi har fått bra hjälp med tips och tankesätt och hennes mångåriga erfarenhet som mäklare gör att hennes arbete håller en hög nivå.

Väldigt bra. Skulle varmt rekommendera Sofia till mina vänner och bekanta inför en försäljning.
    • Västerhaninge - Åby
    2022-05-08 Verifierad kund
    Sofia är expert sitt jobb. Trevlig och hjälpsam
  • köpte sitt hus med hjälp av MOHV Haninge
    2022-05-06 Verifierad kund
    Proffsig, engagerad, tillgänglig.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande som överträffade förväntningarna med sitt professionella hanterande, affärsmannaskap och kunskap om området vilket gav oss den trygghet som behövs för oss som ovana säljare. Jag skulle utan tvekan anlita henne igen samt rekommendera henne till andra.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Trevlig, bra bemötande, rak o tydlig, snabb återkoppling. Jag som köpare känner mig trygg med Jannica. En mäklare som jag kommer att rekommendera till vänner o bekanta.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Sjöberg en del av MOHV Haninge
    2022-04-23 Verifierad kund
    Rekommenderas varmt! Väldigt professionell och trevlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Sjöberg en del av MOHV Haninge
    2022-04-23 Verifierad kund
    Wow, wow och wow! Vilken trevlig och hjälpsam person, hon utstråla genuinitet och professionalitet, hade inte kunnat be om någon bättre, absolut den personen som jag vill tar hand om min lägenhet vid försäljning i framtiden!
    Tack snälla för den fina rekommendationen! :) Victoria Sjöberg
    2022-04-23 Verifierad kund
    Bästa Mäklare. Både sälj och köp av lgh. gick snabbt och smidigt. Starkt renommerad
    Tack snälla för rekommendationen. Lycka till med erat nya boende! Jannica Johansson
    2022-04-21 Verifierad kund
    Hitintills har det fungerat jättebra med allt som rör försäljningen av bostaden.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Super bra , återkopplade snabbt när man hade frågor och ställde upp. Fick lgh såld!!
    2022-04-17 Verifierad kund
    Andra försäljningen hon gör åt mig. Hon ger sitt allt och finns där för alla frågor man har.
    Skulle välja Lynn igen och igen och igen.
    Tack fina du! MOHV Haninge
  • sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    2022-04-16 Verifierad kund
    Samuel var superbra! Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Samuel är väldigt kunnig och fanns alltid tillgänglig vid frågor. Han höll oss uppdaterade under hela processen. Han kämpade för att få upp slutpriset på vårt hus.
    Samuel är ett självklart val 😊
    • Västerhaninge Nedersta
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag kom i kontakt med Lynn via en visning och kände att en sådan mäklare vill jag sälja med. Sagt och gjort, Lynn är engagerad, proffsig och lätt att ha och göra med både för säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Lynn!
    Tusen tack för fina ord! Så roligt att du kände så! Håller alla tummar & år för att du hittar din drömgård snart! MOHV Haninge
    • Kungsholmen/Marieberg
    2022-04-05 Verifierad kund
    Otroligt proffsig mäklare som tog oss igenom försäljningen av vår lägenhet på bästa sätt. Vi kände oss trygga med varje steg på vägen med Samuel.
    • Kyrkviken
    2022-03-26 Verifierad kund
    Sofia var lätt att få tag på, höll kontakten länge innan det var dags för försäljning, alltid positiv.
  • LASSE E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    • Kyrkviken
    2022-03-26 Verifierad kund
    Bra bemött, saklig och erfaren
    • Centrala Tyresö
    2022-03-25 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare med god insyn på marknaden för just vår lägenhet, bra strategi och väl förberedd i alla lägen! Kom med tips och idéer genom hela processen.
    Klockren om ni frågar mig! 🤩
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    2022-03-22 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande och kunnande. Mycket nöjd med hjälpen vid köpet.

Mvh Tomas
    2022-03-21 Verifierad kund
    Bästa mäklare köpte och sålde min lägenhet av Jannica 100% nöjd
    Tack 🙏
    Tack snälla för rekommendationen. Extra kul att du både köpt och sålt med mig. Lycka till på nya stället. Jannica Johansson
    2022-03-17 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig, lätt att ha och göra med!
    Tack snälla Joel för rekommendationen Jannica Johansson
    2022-03-16 Verifierad kund
    Kunde inte varit mer nöjd, så proffsigt men personligt bemötande från start!
    Tack snälla Felicia, så kul att ni äntligen hittade något större. Jannica Johansson
    2022-03-16 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Sofia. Mycket duktig, engagerad och stor lokal kännedom.
    MOHV har även mycket bra samarbeten med duktig stylist och fotografer.
    • Västerhaninge-Ribby
    2022-03-06 Verifierad kund
    Väldigt duktigt och professionellt bemötande, det kändes tryggt att vara kund hos henne. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla Yulia för din rekommendation Jannica Johansson
    • Grödby
    2022-03-05 Verifierad kund
    På bästa sätt vi våran försäljning vårat hus
    • Grödby
    2022-03-05 Verifierad kund
    Supermäklare som va tillgänglig hela tiden från start till slut. Rekommenderar verkligen Jannica om ni vill ha en duktig mäklare med en underbar personlighet
    • Västerhaninge - Åby
    2022-02-28 Verifierad kund
    Bra bemötande och drivande i försäljningen
    2022-02-25 Verifierad kund
    Allt gick snabbt och smidigt och vi fick svar på alla våra frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av MOHV Haninge
    2022-02-22 Verifierad kund
    Lynn är väldigt trevlig, glad, smart och lyssnade på vad jag var ute efter. Hon var påläst och hade svar på tal och hon lät mig ta den tiden jag behövde och gav bra återkoppling.
    Det blev en väldigt smidig affär för mig men också för säljarna då hon verkligen tog till sig vad vi hade för önskemål och såg till att vi fick en bra affär.
    Jag kan varmt rekommendera att anlita Lynn.
    Va roligt att du kände så Moa! MOHV Haninge
  • köpte sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    • Jordbro
    2022-02-16 Verifierad kund
    Bäst sörvis uppskattar mycket ❤️❤️❤️🙏
    • Ramsdalen
    2022-02-15 Verifierad kund
    Sofia är en fantastisk mäklare med en genuin personlighet, hon strålar och är full av energi.
    Otroligt duktig, engagerad och kunnig i sitt yrke. Man känner sig trygg från början till slut.
    Hon är empatisk, lyhörd, kommunikativ och guidar en genom hela processen på ett ypperligt sätt.
    Söker man en unik mäklare av toppklass rekommenderar jag varmt Sofia. Hon levererar, har "det lilla extra" och mycket mer därtill.
    • Norra Sorunda
    2022-02-15 Verifierad kund
    Så nöjd med Jannicas proffesionella hjälp med att hitta rätt hus till mig. Snabb återkoppling, hon har bemött alla mina funderingar på ett fantastiskt sätt. Jag har känt mig trygg hela vägen. Tack för all hjälp!
    2022-02-11 Verifierad kund
    En grym mäklare med skinn på näsan. Väldigt kunnig och självsäker med hjärtat på rätt ställe. Rekommenderar stort.
    2022-02-10 Verifierad kund
    Jannica ! Vilken stjärna! Mötte helt upp till de förväntningar som vi hade i vår säljresa, hon återkopplar , hon håller vad hon lovar och lovar inget som hon inte kan hålla. Vi uppskattar hennes lugna , lyhörda sätt mot oss som säljare. Vi kan varmt rekomendera henne och kommer naturligtvis att välja henne vid nästa försäljning.
    2022-02-09 Verifierad kund
    Efter att vi blev rekommenderade Sofia kontaktade vi henne och fick genast ett bra förtroende för henne.
    Vi blev informerade och insatta hur försäljningen skulle gå till på ett bra sätt.
    Sedan slutade hela affären med att lägenheten kunde säljas snabbt.
    2022-02-08 Verifierad kund
    Lynn är jättetrevlig och försäljningen gick mycket smidigt och snabbt. Fick bra information av henne och hon återkopplade snabbt och mycket hjälpsam. Jag är mycket nöjd med att Lynn hjälpte mig med försäljningen.