Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge MOHV MOHV Haninge

MOHV Haninge

En del av MOHVwww.mohv.se

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen — Visa karta

Mitt i Haninge och centrala Handen, precis vid Gudöbroleden och med närhet till allt, erbjuder vi på MOHV våra tjänster i Vendelsö, Tyresö och Huddinge. Här får du en nytänkande tjänst och ett koncept där du är med och tar alla beslut tillsammans med din mäklare under affärens gång.

Våra mäklare genomsyras av kreativitet och en framåtanda. Vi kan erbjuda dig en snabb och smidig affär, både vid köp och försäljning, och vi brinner verkligen för vårt jobb. Välkommen in till oss på Poseidons Torg 2B så diskuterar vi vidare!

Läs vad 211 kunder tycker om MOHV Haninge

• 2019-07-15

Pontus Y skrev om MOHV Haninge
    Alltid tillgänglig och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-07-15

Marie Kristina J skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel hjälpte oss att sälja vår villa i Haninge, vi är mycket nöjda med hans arbete från första mötet till avslutad affär. Hans engagemang och kompetens har vi inte mött hos någon annan mäklare tidigare. Vi skulle absolut anlita honom igen och ger våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-07-04

Kamar A skrev om MOHV Haninge
    Köpte en bostadsrätt och tycker att Nenad bemöt oss mycket bra och Kunde svara oss på alla frågor som vi kunde komma på.
    Lung och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-06-28

Nadja A skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn sålde vår 3:a. Vi anlitade henne efter att ha varit på en av hennes andra visningar. Hennes glada men proffsiga bemötande ville vi att även våra spekulanter skulle mötas av. Läs mer
  • 2019-06-25

Hanna I skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt en lägenhet, 3rok i Sundbyberg.
    Jag blev vänligt bemött från start till slut. Mäklaren fanns alltid tillgänglig på telefon och svarade snabbt på frågor.
    Budgivningen gick lätt och smidigt. Mäklaren var vänlig och tillmötesgående vid visning såväl som vid skrivandet av kontraktet.
    Mina förväntningar var just ovanstående; bemötandet hela vägen, tillgängligheten under processen, ärligheten, smidigheten. Allt var toppenbra. Läs mer
  • 2019-06-24

Jennifer S skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Mycket nöjd med Lynns härliga bemötande och engagemang vid försäljning av vår lägenhet. Trots en trög försäljning med många visningar så körde hon på i samma glada anda hela vägen fram till mållinjen. Rekommenderar Lynn VARMT! Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Jennifer S
    Tack snälla du! Känns nästan lite konstigt att tillträdet varit och att det är klart =) Men så glad för er att allt gick ihop! Njut av sommaren nu och er härliga resa ni ska på! /Lynn
  • 2019-06-22

Nettan R skrev om MOHV Haninge
    Vi sålde vår bostadsrätt och har fått löpande info om vad som har hänt under tiden. Läs mer
  • 2019-06-17

Sihem N skrev om MOHV Haninge
    Tog hjälp av Nenad för att sälja vår lägenhet. Nenad är professionell och lyhörd. Lugn och förtroendeingivande i sitt bemötande vilket uppskattades mycket av oss. Försäljningen av lägenheten gick fortare än vi hade förväntat oss. Läs mer
  • 2019-06-17

Ellinor H skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Supertrevlig och smidigt! Ser fram emot samarbete nu när hon även ska sälja min lägenhet. Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Ellinor H
    Tack snälla! Det ser jag med fram emot! Den är superfin, ska bli roligt att få visa den =)
  • 2019-06-08

Yvonne Å skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt bostad via Sofia och nu ska hon få sälja min. Sofia är alltid glad trevlig och flexibel. Väldigt lätt att få tag på om det är något jag vill fråga om.
    Jag fick förtroende för henne direkt, så nu känns det tryggt att hon ska hjälpa mig med försäljningen av min bostad.
    Mvh Yvonne Läs mer
  • 2019-05-24

Helene G skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Stort engagemang, lättillgänglig, trevligt bemötande, ansträngde sig till det yttersta med att ge oss all information vi behövde för att känna oss trygga i köpet, inte bara om radhuset utan om närområdet, skolor, pendlingsmöjligheter med mera. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-27 Sofia B svarar Helene G
    Stort tack för er fantastiska rekommendation!
  • 2019-05-17

Hans Göran B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Jättenöjd med husförsäljningen. Proffsigt bemötande, snabb och smidig affär. Rekommenderas! Läs mer

Britta S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sålt en 2a. Bra bemötande och lätt att prata med och får snabbt svar. Läs mer
    2019-05-27 Sofia B svarar Britta S
    Stort tack för er rekommendation!

Mohamad A skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    En bra mäklare som kunde sin grej. Läs mer

Jan R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Trevligt bemötande och servicevänlig. Återkopplar snabbt efter förfrågan.
    Vi är nöjda Läs mer
    2019-05-27 Sofia B svarar Jan R
    Stort tack! Jag hoppas ni kommer att trivas i huset!
  • 2019-05-14

Enrico P skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Han är duktig på det han gör och hade ett positivt inställning. Bra mäklare. Läs mer
  • 2019-05-11

Per Evert L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi är väldigt nöjda!
    Allting fungerade väldigt smidigt både när det gäller köp och försäljning. Lynn visade ett stort engagemang, var lyhörd för våra önskemål och uppdaterade oss hela tiden. Mycket förtroendeingivande och otroligt trevlig - rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Per Evert L
    Tusen tack! =)
    Så roligt att ni trivs så bra i det nya huset och att er försäljning blev så bra! Ha en superfin sommar! /Lynn
  • 2019-05-08

Fredrik G skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Köpt lägenhet. Mycket bra bemötande och alla inblandade i affären vart nöjda. :) Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Fredrik G
    Jätteroligt att du känner så =) Ha en härlig sommar så hörs vi när tillträdet närmar sig! /Lynn
  • Robert S

2019-05-08

Robert S skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Sålde en 2a i Brandbergen

Sara är trevlig, kunnig och professionell

God service, vilket hon ger

Kan varmt rekommendera Sara som mäklare Läs mer
  • 2019-05-08

André M skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Bra bemötande, Professionellt. Läs mer
  • Waltraud H

2019-05-07

Waltraud H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Jag har sålt bostad. Mäklaren gav ett professionellt och pålitligt intryck och skötte sitt jobb utmärkt. Jag hade några frågor gällande försäljning av bostad som mäklaren kunde bevara snabbt och kunnig. Mäklaren hade dessutom en mycket kort svarstid. Läs mer
  • 2019-05-07

Eva S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Köpt en bostadsrätt. Varit på många visningar och träffat många mäklare. Samuel Söderling inger omedelbart förtroende. Han är påläst, kommunikativ, trevlig och en bra guide genom processen. Läs mer
  • Mattias Sven P

2019-05-07

Mattias Sven P skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Mycket nöjd med hanteringen av mitt köp. 12 solar av 10 möjliga får hon av mig :) Läs mer
    Mattias Sven P gillar detta
  • ANETTE B

2019-05-06

ANETTE B skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Kunnig, snabb, kundfokuserad och löser vad som än dyker upp. Bäst helt enkelt! Läs mer
    Mattias Sven P gillar detta
  • 2019-05-06

Malin Waldau I skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi är väldigt nöjda med all hjälp vi fick med försäljning av vår tvåa! Alltid glad och positiv och svarade snabbt på funderingar eller frågor :) Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Malin Waldau I
    Va roligt att ni känner så =)! Tack! Så spännande med allt nytt ni har framför er nu! Bebis, hus och blivande storasyster ;)
    Önskar er en jättefin sommar så hörs vi närmre tillträde! /Lynn
  • Björn Trygg P

2019-05-02

Björn Trygg P skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Klockrent och professionellt bemötande!
    Försäljningen blev snabb och smidig.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-04-30

Jeanette M skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn hjälpte mig igenom min lägenhetsförsäljning både snabbt och smidigt. Hon inger förtroende och är alltid snabb med återkoppling genom hela försäljningen. En väldigt trevlig och sympatisk tjej. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Jeanette M
    Tack snälla! Så glad för er skull och att ni hittat huset för er! Njut av sommaren och ert nya hem! /Lynn
  • 2019-04-30

Kadir   skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt ett hus och säljar min lägenhet . Anledningen är han har varit perfekt på alla sätt och har fullt förtroende hos mig. Därför direkt efter köpande anlitade jag honom för att sälja min lägenhet. Läs mer
  • 2019-04-29

Corcinio Curilla A skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag såld min lägenhet så hon hjälp braf Läs mer
    2019-05-08 Sofia B svarar Corcinio Curilla A
    Tack Corcinio! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i den nya större lägenheten :-)
  • 2019-04-19

Margareta H skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Har sålt en bostadsrätt. Sofia är en fantastiskt duktig och trevlig mäklare, kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-24 Sofia B svarar Margareta H
    Tusen tack för så fint omdöme!
  • Tommy W

2019-04-19

Tommy W skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Sålde villa i haninge
    Svårt objekt men vi fick vad vi behövde Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Tommy W
    Tack Tommy! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus.
  • 2019-04-18

Rodi C skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Väldigt professionell och smidig affär Läs mer
  • Pär K

2019-04-17

Pär K skrev om MOHV Haninge
    Vi hade problem att sälja vår lägenhet, så bytte vi mäklare till Nenad på Mohv (då det var honom vi köpte nya bostaden av), vi tyckte att han hade ett väldigt bra driv och intresse i det han gjorde.
    Var lite mer "på", inte passiv och väntar på att någon spekulant hör av sig.
    Skött allt mycket professionellt och bra. Ibland undrade jag om han hade någon fritid alls, svarade nästan dygnet runt på frågor.
    Mycket bra mäklare! Läs mer
  • Tomas A

2019-04-16

Tomas A skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Jag är mycket nöjd med Sara, väldigt kompetent och professionell genom hela försäljningen. rekommenderar henne varmt Läs mer
  • 2019-04-16

Emelie B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Sålde min lägenhet.

Han var väldigt lätt att prata med och kom med bra idéer mm.
    Återkopplade väldigt bra och kände ett lugn med honom.

Rekommenderar!! Läs mer
    2019-04-16 Samuel S svarar Emelie B
    Tack för det fina omdömet Emelie! Hoppas att allt är fint med er!
    Samuel S gillar detta
  • 2019-04-16

Dilan C skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Trevligt bemötande! Mäklaren har varit engagerad och återkommit med önskade uppgifter inför vårt bostadsköp. Vi är väldigt nöjda med affären som gjorts tillsammans med mäklaren. Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Dilan C
    Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni trivs jättebra i er fina nya lägenhet! Önskar er en härlig sommar. Med vänlig hälsning Lynn
  • 2019-04-15

Rishan B skrev om MOHV Haninge
    Vi sålde vår bostad nyligen. Det är Nenad Markovic som hjälpte oss. Nenad är väldigt duktig på det han gör, han förklarade saker och ting lugnt, tydligt och professionellt. Vi rekommenderar starkt Nenad Markovic till andra.
    Tack hjärtligt Nenad!!
    Rishan och Keleta. Läs mer
  • Angel S

2019-04-14

Angel S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    jag fick kontinuerliga uppdateringar och hjälp under hela sälj processen. tack vore henne gick det hela jätte smidigt. En riktig prof som har kunskap och koll på allt. hon kom alltid med praktiska och kreativa råd som hjälpte mig mycket. Hon är en av dem bästa i Haninge. Läs mer
    2019-04-15 Sofia B svarar Angel S
    Hallå Angel!
    Tusen tack för din fina rekommendation! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten!
  • David Johan E

2019-04-11

David Johan E skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Vi köpte en fastighet där Sara var mäklare, i samband med detta så ville vi sälja vår fastighet i samma område. Vid samtal så uppgav Sara att hon hade flera intressenter från den bostad vi köpte, som skulle vara intresserade av den vi sålde. Vi var även i kontakt med en annan mäklare som var mer än hälften av vad MOHV skulle ha i arvode. Men vi fick en försäkran från Sara att det inte skulle bli några problem att få våran såld. Så därför valde vi MOHV. Men det blev problem. Vi hade uppemot 15 visningar, där Sara uppgav att flera var intresserade, men i slutändan så hoppade alla av. Visningarna kom med väldigt kort varsel, så det blev stor påfrestning för hela familjen. Vi hade begärt i samråd med Sara ett pris på 3 695 000, men fick gå ner till 3 300 000. Orsaken till betyget uselt är för att vi anser inte att Sara har lyckats med sitt uppdrag, att få vår bostad såld till överenskommen summa, och även att det beror på att hon inte pratar så mycket under visningarna utan endast svarar kort på frågor man ställer. Detta vet vi då det var så hon agerade under de visningar vi var på på den bostad vi köpta, som mäklare så behöver man kunna prata och ge potentiella köpare tips och råd och på så sätt få bostaden såld. Jag var i kontakt med Saras chef och meddelade detta, jag ville få arvodet sänkt då denna försäljning blev ett stort problem och stressade upp hela familjen, men de ville de inte gå med på utan ansåg att det stora antalet visningar var arbete nog. Inte hennes försäljningsinsats. Vi kommer inte att rekommendera MOHV till någon utan starkt avråda alla från att använda dem. Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar David Johan E
    Hej David och tack för ditt omdöme! Tråkigt att ni känner er missnöjda. Tyvärr fick jag ingen feedback under processens gång, hur ni önskade med visningar och dylikt. Jag anpassade mig efter spekulanternas önskemål och dubbelkollade med er om det passade eller ej – allt för att få ihop affären. Vi upplever en instabil bostadsmarknad och i slutändan blir det först vid försäljning det verkliga marknadsvärdet visar sig. Jag tar givetvis till mig av din kritik och beklagar att ni inte kände att jag räckte till hela vägen. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!
  • 2019-04-11

Zeki E skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Hon har gjort bra jobb .vi var nöjda med henne Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Zeki E
    Tack Zeki för rekommendationen och omdömet!
  • 2019-04-11

Jessica Margareta E skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Köpte en villa.
    Mäklaren var trevlig gav ett ganska bra första intryck. Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Jessica Margareta E
    Tack för ditt omdöme! Hoppas ni trivs i huset.
  • 2019-04-10

Mikael G skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Hon var insatt och hade bra koll på marknaden.
    Sara Rahm sålde min lägenhet och är mycket nöjd med hennes engagemang Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Mikael G
    Hej Mikael! Tusen tack för ditt fina omdöme och ett mycket trevligt samarbete.
  • 2019-04-09

Ylva K skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt en lägenhet via Sara Rahm. Hon har varit professionell, mycket hjälpsam och trevlig i varje steg av affären. Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Ylva K
    Hej Ylva! Tack för ditt fina omdöme, hoppas det har gått bra med renoveringarna och att ni ska trivas bra.
  • 2019-04-09

Erika G skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge
    Köpte bostad, kändes som hon var nyexaminerade för banken va lite missnöjd då hon satte ett väldigt kort inflyttning datum allt skedde på 3 veckor och allt blev stressigt och rörigt. Hon borde veta bättre att allt går tid och borde erbjudit mig ett senare datum. Det visste jag inte då men nu i efterhand har allt vart rörigt. Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Erika G
    Hej Erika! Tack för ditt omdöme. I och med att det var en upplåtelse av en nyproducerad lägenhet blir det en lite annan process och tyvärr drog det ut lite på tiden hos föreningen. Jag tar givetvis till mig av din kritik. Hoppas att ni trivs bra i lägenheten.
  • 2019-04-06

Hamza K skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi sålde en bostad och mäklaren var jätte duktig och hjälpte jättebra . Läs mer
    2019-04-15 Samuel S svarar Hamza K
    Tack för ett bra samarbete Hamza! Kul att ni blev nöjda.
    Samuel S gillar detta
  • 2019-04-05

Veronica B skrev om MOHV Haninge
    Köpte en lägenhet i handen. Blev professionellt och flexibelt bemött. Läs mer
  • Yakup A

2019-04-05

Yakup A skrev om MOHV Haninge
    Sålde samt köpte en bostadsrätt där Nenad var mäklare. Fantastisk på alla sätt och vis, han var tillgänglig nästan dygnet runt och var öppen för förslag. Oavsett om du säljer eller köper via Nenad så kommer han att överträffa dina förväntningar! Läs mer
    2019-04-05 Nenad Markovic svarar Yakup A
    Tack Yakup! Hoppas bröllopet går bra och att ni får en fin dag! MVH Nenad
    Nenad Markovic gillar detta
  • 2019-04-04

Marie Helena I skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sålt småhus. Sofia är en bra mäklare med bra kommunikation och var lätt att få kontakt med.
    Sofia var mycket informativ och lyhörd.
    Vi är mycket nöjda med Sofia. Läs mer
    2019-04-05 Sofia B svarar Marie Helena I
    Tusen tack! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra i ert nya boende!
  • Annika A

2019-04-04

Annika A skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Mycket kompetent, ödmjuk och trevlig.
    Vi kände alltid hos sedda och hörda och hon lyckades hålla vårt humör på topp i en trög marknad.

Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Annika A
    Tack gulliga du! Hoppas allt går bra för er nu och att ni kommer att hitta något ni verkligen trivs med! Önskar er en jättefin sommar. Mvh Lynn
  • 2019-04-03

Sladana S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi har köpt en lägenhet. Sofia hjälpte oss och var jätte trevlig. Läs mer
    2019-04-05 Sofia B svarar Sladana S
    Tack Sladana! Hoppas ni trivs bra i lägenheten :-)

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen