Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge MOHV MOHV Haninge

MOHV Haninge

En del av MOHVwww.mohv.se

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen — Visa karta

Mitt i Haninge och centrala Handen, precis vid Gudöbroleden och med närhet till allt, erbjuder vi på MOHV våra tjänster i Vendelsö, Tyresö och Huddinge. Här får du en nytänkande tjänst och ett koncept där du är med och tar alla beslut tillsammans med din mäklare under affärens gång.

Våra mäklare genomsyras av kreativitet och en framåtanda. Vi kan erbjuda dig en snabb och smidig affär, både vid köp och försäljning, och vi brinner verkligen för vårt jobb. Välkommen in till oss på Poseidons Torg 2B så diskuterar vi vidare!

Läs vad 219 kunder tycker om MOHV Haninge

• 2019-09-18

Ingrid Marina Erika T skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Mycket trevlig. Man få känslan av att hon verkligen vill det bästa för sina kunder.
    Har även varit på visningar hon har haft och hon visar alla spekulanter välkomna på ett glatt och bra sätt.
    Hon hjälpt mig att sälja vårt radhus innan visning och innan den kom ut på hemnet.
    Hon hjälpte även till att sälja min farfars hus efter hans bortgång och vi är verkligen supernöjda med hennes egagemang och arbete. Läs mer
  • 2019-09-16

Zohaer K skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag fick hjälp av Lynna att sälja min 1:a på 31 m², väldigt bra och proffsigt intryck, samt så gjorde hon det lilla extra vilket gjorde att försäljningen kom i hamn snabbare än jag trott.

Rekomenderas starkt, och jag hoppas på att kunna ta hjälp av henne igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-09-16

Marcus Per A skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Servicekänsla i världsklass! Rekommenderar verkligen. Läs mer
  • 2019-09-11

Leon B skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Hej, sålde precis min 3:a i brandbergen. Kunde inte fått bättre mäklare än Lynn. Snabb på att återkoppla, håller än uppdaterat. Väldig trevlig som person.
    Är bara bäst helt enkelt/ Leon Läs mer
  • Jan-Erik B

2019-09-09

Jan-Erik B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Sålde vårta kedjehus till bättre pris än vi trodde. Samuel är förtroendeingivande och kompetent både för oss säljare och för köpare. Alltid positiv och hittar bästa lösningarna, ger mycket goda råd och har en bra plan för bäst resultat. Klart bäst av alla mäklare vi haft att göra med genom åren. Läs mer
  • 2019-09-03

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Cäcilia L

2019-08-28

Cäcilia L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Jag köpte en lägenhet i Farsta Strand och Samuel var tillmötesgående och tog mitt intresse på största allvar. Min erfarenhet är att mäklare inte tycker att jag verkar som en seriös köpare då jag är så ung men Samuel var annorlunda och mycket tillmötesgående och öppen. Läs mer
  • Alexander L

2019-08-27

Alexander L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Otroligt fokuserad och motiverad mäklare!
    Kan inte annat än att rekommendera Sofia som hjälpte mig från start till mål utan avvikelser. Öppen, rolig och transparent! Läs mer
  • Fredrik O

2019-08-23

Fredrik O skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Mycket proffsigt bemötande och alltid tillgänglig för frågor mm.

Hela processen gick smidigt tack vare Lynns engagemang och vi fick mer betalt än vi hade räknat med.

Rekommenderas stark! Läs mer
    2019-09-03 Lynn T svarar Fredrik O
    Tack snälla för fina ord! Så roligt att få hjälpa till i er stora affär!
  • 2019-08-19

Martin R skrev om MOHV Haninge
    Extremt engagerad, positiv och utåtriktad. Mycket bra bemötande, och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2019-08-11

Bo Arne Vilhelm L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Efter noggrann research valde vi slutligen Sofia Branting på MOHV Haninge för försäljning av vår lägenhet. Beslutet grundat bl.a på vårt intryck av henne som mycket målinriktad och energisk samt de entydigt positiva omdömen, som vänner och bekanta gav om henne från tidigare egna mäklarkontakter. För vår del var för-säljningen genomförd på några dagar och på bästa sätt. Sofia "best in test".
    Eva-Lena och Bosse Läs mer
    2019-08-17 Sofia B svarar Bo Arne Vilhelm L
    Stort tack för er fina rekommendation! Ja det gick sannerligen undan 😃 vi ses senare i höst vid tillträdet! Lycka till med flytten! Med vänlig hälsning, Sofia
  • Björn Trygg P

2019-07-26

Björn Trygg P skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Lyhörd och mycket serviceminded! Läs mer
    2019-07-26 Sofia B svarar Björn Trygg P
    Stort tack Björn! Hoppas ni kommer att trivas i ert nybyggda radhus!
    Med vänlig hälsning, Sofia
  • 2019-07-15

Pontus Y skrev om MOHV Haninge
    Alltid tillgänglig och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-07-15

Marie Kristina J skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel hjälpte oss att sälja vår villa i Haninge, vi är mycket nöjda med hans arbete från första mötet till avslutad affär. Hans engagemang och kompetens har vi inte mött hos någon annan mäklare tidigare. Vi skulle absolut anlita honom igen och ger våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-06-28

Nadja A skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn sålde vår 3:a. Vi anlitade henne efter att ha varit på en av hennes andra visningar. Hennes glada men proffsiga bemötande ville vi att även våra spekulanter skulle mötas av. Läs mer
    2019-09-03 Lynn T svarar Nadja A
    Tack goa du! Tack för förtroendet att förmedla ert hem!
    Hoppas ni trivs jättebra i ert nya!
  • 2019-06-25

Hanna I skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt en lägenhet, 3rok i Sundbyberg.
    Jag blev vänligt bemött från start till slut. Mäklaren fanns alltid tillgänglig på telefon och svarade snabbt på frågor.
    Budgivningen gick lätt och smidigt. Mäklaren var vänlig och tillmötesgående vid visning såväl som vid skrivandet av kontraktet.
    Mina förväntningar var just ovanstående; bemötandet hela vägen, tillgängligheten under processen, ärligheten, smidigheten. Allt var toppenbra. Läs mer
    2019-09-03 Lynn T svarar Hanna I
    Tusen tack för fina ord Hanna! Va roligt att du känner så! Precis så önskar jag att alla mina kunder känner! Tack! Vi ses snart för tillträde =)
  • 2019-06-24

Jennifer S skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Mycket nöjd med Lynns härliga bemötande och engagemang vid försäljning av vår lägenhet. Trots en trög försäljning med många visningar så körde hon på i samma glada anda hela vägen fram till mållinjen. Rekommenderar Lynn VARMT! Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Jennifer S
    Tack snälla du! Känns nästan lite konstigt att tillträdet varit och att det är klart =) Men så glad för er att allt gick ihop! Njut av sommaren nu och er härliga resa ni ska på! /Lynn
  • 2019-06-22

Nettan R skrev om MOHV Haninge
    Vi sålde vår bostadsrätt och har fått löpande info om vad som har hänt under tiden. Läs mer
  • 2019-06-17

Ellinor H skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Supertrevlig och smidigt! Ser fram emot samarbete nu när hon även ska sälja min lägenhet. Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Ellinor H
    Tack snälla! Det ser jag med fram emot! Den är superfin, ska bli roligt att få visa den =)
  • 2019-06-08

Yvonne Å skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt bostad via Sofia och nu ska hon få sälja min. Sofia är alltid glad trevlig och flexibel. Väldigt lätt att få tag på om det är något jag vill fråga om.
    Jag fick förtroende för henne direkt, så nu känns det tryggt att hon ska hjälpa mig med försäljningen av min bostad.
    Mvh Yvonne Läs mer
    2019-07-16 Sofia B svarar Yvonne Å
    Stort tack för din fina rekommendation! Och snart ses vi inför två tillträden :-)
  • 2019-05-24

Helene G skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Stort engagemang, lättillgänglig, trevligt bemötande, ansträngde sig till det yttersta med att ge oss all information vi behövde för att känna oss trygga i köpet, inte bara om radhuset utan om närområdet, skolor, pendlingsmöjligheter med mera. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-27 Sofia B svarar Helene G
    Stort tack för er fantastiska rekommendation!
  • 2019-05-17

Hans Göran B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Jättenöjd med husförsäljningen. Proffsigt bemötande, snabb och smidig affär. Rekommenderas! Läs mer

Britta S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sålt en 2a. Bra bemötande och lätt att prata med och får snabbt svar. Läs mer
    2019-05-27 Sofia B svarar Britta S
    Stort tack för er rekommendation!

Mohamad A skrev om MOHV Haninge
    En bra mäklare som kunde sin grej. Läs mer

Jan R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Trevligt bemötande och servicevänlig. Återkopplar snabbt efter förfrågan.
    Vi är nöjda Läs mer
    2019-05-27 Sofia B svarar Jan R
    Stort tack! Jag hoppas ni kommer att trivas i huset!
  • 2019-05-14

Enrico P skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Han är duktig på det han gör och hade ett positivt inställning. Bra mäklare. Läs mer
  • 2019-05-11

Per Evert L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi är väldigt nöjda!
    Allting fungerade väldigt smidigt både när det gäller köp och försäljning. Lynn visade ett stort engagemang, var lyhörd för våra önskemål och uppdaterade oss hela tiden. Mycket förtroendeingivande och otroligt trevlig - rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Per Evert L
    Tusen tack! =)
    Så roligt att ni trivs så bra i det nya huset och att er försäljning blev så bra! Ha en superfin sommar! /Lynn
  • 2019-05-08

Fredrik G skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Köpt lägenhet. Mycket bra bemötande och alla inblandade i affären vart nöjda. :) Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Fredrik G
    Jätteroligt att du känner så =) Ha en härlig sommar så hörs vi när tillträdet närmar sig! /Lynn
  • 2019-05-08

André M skrev om MOHV Haninge
    Bra bemötande, Professionellt. Läs mer
  • Waltraud H

2019-05-07

Waltraud H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Jag har sålt bostad. Mäklaren gav ett professionellt och pålitligt intryck och skötte sitt jobb utmärkt. Jag hade några frågor gällande försäljning av bostad som mäklaren kunde bevara snabbt och kunnig. Mäklaren hade dessutom en mycket kort svarstid. Läs mer
  • 2019-05-07

Eva S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Köpt en bostadsrätt. Varit på många visningar och träffat många mäklare. Samuel Söderling inger omedelbart förtroende. Han är påläst, kommunikativ, trevlig och en bra guide genom processen. Läs mer
  • Mattias Sven P

2019-05-07

Mattias Sven P skrev om MOHV Haninge
    Mycket nöjd med hanteringen av mitt köp. 12 solar av 10 möjliga får hon av mig :) Läs mer
    Mattias Sven P gillar detta
  • ANETTE B

2019-05-06

ANETTE B skrev om MOHV Haninge
    Kunnig, snabb, kundfokuserad och löser vad som än dyker upp. Bäst helt enkelt! Läs mer
    Mattias Sven P gillar detta
  • 2019-05-06

Malin Waldau I skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi är väldigt nöjda med all hjälp vi fick med försäljning av vår tvåa! Alltid glad och positiv och svarade snabbt på funderingar eller frågor :) Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Malin Waldau I
    Va roligt att ni känner så =)! Tack! Så spännande med allt nytt ni har framför er nu! Bebis, hus och blivande storasyster ;)
    Önskar er en jättefin sommar så hörs vi närmre tillträde! /Lynn
  • Björn Trygg P

2019-05-02

Björn Trygg P skrev om MOHV Haninge
    Klockrent och professionellt bemötande!
    Försäljningen blev snabb och smidig.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-04-30

Jeanette M skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn hjälpte mig igenom min lägenhetsförsäljning både snabbt och smidigt. Hon inger förtroende och är alltid snabb med återkoppling genom hela försäljningen. En väldigt trevlig och sympatisk tjej. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Jeanette M
    Tack snälla! Så glad för er skull och att ni hittat huset för er! Njut av sommaren och ert nya hem! /Lynn
  • 2019-04-30

Kadir   skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt ett hus och säljar min lägenhet . Anledningen är han har varit perfekt på alla sätt och har fullt förtroende hos mig. Därför direkt efter köpande anlitade jag honom för att sälja min lägenhet. Läs mer
  • 2019-04-29

Corcinio Curilla A skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag såld min lägenhet så hon hjälp braf Läs mer
    2019-05-08 Sofia B svarar Corcinio Curilla A
    Tack Corcinio! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i den nya större lägenheten :-)
  • 2019-04-19

Margareta H skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Har sålt en bostadsrätt. Sofia är en fantastiskt duktig och trevlig mäklare, kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-24 Sofia B svarar Margareta H
    Tusen tack för så fint omdöme!
  • Tommy W

2019-04-19

Tommy W skrev om MOHV Haninge
    Sålde villa i haninge
    Svårt objekt men vi fick vad vi behövde Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Tommy W
    Tack Tommy! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus.
  • 2019-04-18

Rodi C skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Väldigt professionell och smidig affär Läs mer
  • 2019-04-16

Emelie B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Sålde min lägenhet.

Han var väldigt lätt att prata med och kom med bra idéer mm.
    Återkopplade väldigt bra och kände ett lugn med honom.

Rekommenderar!! Läs mer
    2019-04-16 Samuel S svarar Emelie B
    Tack för det fina omdömet Emelie! Hoppas att allt är fint med er!
    Samuel S gillar detta
  • 2019-04-16

Dilan C skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Trevligt bemötande! Mäklaren har varit engagerad och återkommit med önskade uppgifter inför vårt bostadsköp. Vi är väldigt nöjda med affären som gjorts tillsammans med mäklaren. Läs mer
    2019-06-25 Lynn T svarar Dilan C
    Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni trivs jättebra i er fina nya lägenhet! Önskar er en härlig sommar. Med vänlig hälsning Lynn
  • Angel S

2019-04-14

Angel S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    jag fick kontinuerliga uppdateringar och hjälp under hela sälj processen. tack vore henne gick det hela jätte smidigt. En riktig prof som har kunskap och koll på allt. hon kom alltid med praktiska och kreativa råd som hjälpte mig mycket. Hon är en av dem bästa i Haninge. Läs mer
    2019-04-15 Sofia B svarar Angel S
    Hallå Angel!
    Tusen tack för din fina rekommendation! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten!
  • 2019-04-11

Zeki E skrev om MOHV Haninge
    Hon har gjort bra jobb .vi var nöjda med henne Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Zeki E
    Tack Zeki för rekommendationen och omdömet!
  • 2019-04-11

Jessica Margareta E skrev om MOHV Haninge
    Köpte en villa.
    Mäklaren var trevlig gav ett ganska bra första intryck. Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Jessica Margareta E
    Tack för ditt omdöme! Hoppas ni trivs i huset.
  • 2019-04-09

Erika G skrev om MOHV Haninge
    Köpte bostad, kändes som hon var nyexaminerade för banken va lite missnöjd då hon satte ett väldigt kort inflyttning datum allt skedde på 3 veckor och allt blev stressigt och rörigt. Hon borde veta bättre att allt går tid och borde erbjudit mig ett senare datum. Det visste jag inte då men nu i efterhand har allt vart rörigt. Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Erika G
    Hej Erika! Tack för ditt omdöme. I och med att det var en upplåtelse av en nyproducerad lägenhet blir det en lite annan process och tyvärr drog det ut lite på tiden hos föreningen. Jag tar givetvis till mig av din kritik. Hoppas att ni trivs bra i lägenheten.
  • 2019-04-06

Hamza K skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi sålde en bostad och mäklaren var jätte duktig och hjälpte jättebra . Läs mer
    2019-04-15 Samuel S svarar Hamza K
    Tack för ett bra samarbete Hamza! Kul att ni blev nöjda.
    Samuel S gillar detta
  • 2019-04-05

Veronica B skrev om MOHV Haninge
    Köpte en lägenhet i handen. Blev professionellt och flexibelt bemött. Läs mer

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen