Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge MOHV MOHV Haninge
Rekommenderat företag 2015 - MOHV Haninge

MOHV Haninge

En del av MOHVwww.mohv.se

Runstensvägen 34, 136 45 Handen — Visa karta

Mitt i Haninge, precis vid Gudöbroleden och med närhet till allt, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Haninge, Vendelsö, Tyresö och Huddinge med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer tillsammans med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering.

Besök oss på Runstensvägen 34.
Ring oss på 08-99 29 29.

Läs vad 72 kunder tycker om MOHV Haninge

• Ingrid J
    Ingrid J skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi fick väldigt bra förtroende för Samuel, vi var väldigt nöjda med lägenhetsförsäljningen han hjälpte oss med.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofias bemötande och lugnet som hon utrstålar gjorde att jag bestämde mig direkt för att hon skulle få sälja mitt hus när det var dax, jag träffade Sofia på en visning av ett hus jag var intresserad av och det blev ingen afär av det huset men ett beslut på stående fot att jag ville A sofia som mäklare och vilka MOHV var hade jag ingen aning om.
    Sofia har varit tydlig och väldigt tillmötesgående under hela prisraset med att säljs mitt hus, det betyder väldigt mycket för mig då sådana här afärer sker väldigt sällan i mitt liv.
    Det finns bara beröm att ge. Tack
  • Behnoosh S
    Behnoosh S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel Söderling är lyhörd, noggran och väldigt duktig mäklare. Han ger inga falska och onödiga förhoppningar, väldig ärlig och hjälpsam. Man känner sig trygg med honom och hans bedömning och insatser. Han var alltid tillgänglig när vi hade frågor och funderingar. Vi kan verkligen rekommendera honom.
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Pålitlig och grym mäklare som håller vad han lovar och lyckas med en toppenförsäljning!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi upplever Samuel som kompetent och som följde oss genom hela köp och säljprocessen på ett proffsigt sätt. Vi kan verkligen rekommendera Samuel och får vi möjlighet kommer vi att använda han på nytt. Mikael Söderlund
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia var väl förberedd, trevlig och engagerad. Hon återkoppade hela tiden. Jag kommer att rekommendera henne.
  • Ayna M
    Ayna M skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Snabbt, lätt,effektivt, stort tack!
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevlig och duktig mäklare! Informativ och pålitlig, jag är väldigt nöjd med mitt mäklarval!
  • Ann H
    Ann H skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Är mycket nöjd med Sofias engagemang, vilja att få till en bra och trygg affär för alla parter och utan stress!
  • Anton N
    Anton N skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Kanon på alla sätt! Rekommenderas varmt!
  • Cabir K
    Cabir K skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Snabbt säker och god affär framförhållning med professionellt hjälp
  • Olle L
    Olle L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Snabb, smart, tillmötesgående och säljande.
    Jag är helnöjd med Sofia och MOHV som mäklarfirma!
    Mvh Olle Lavér
  • Joanna D
    Joanna D skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    En kompetent mäklare! Rekommenderas👍
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Väldigt tryggt och proffsigt bemötande. Nu var vi medvetna om detta, då vi blivit rekommenderade Sofia av folk i branchen. Så hon höll alla förväntningar med råge. Vi kommer rekommendera henne, för våra bekanta.
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket nöjd med Samuels engagemang och resultat!
  • Nina B
    Nina B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var mycket hjälpsam och lätt att ha och göra med. Fanns alltid tillgänglig och informerade så fort han fick någon information.
  • Marina B
    Marina B skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Lätt att ha och göra med, pigg, glad och energisk.
    Mycket god lokalkännedom
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag upplever att Sofia var en väldigt engagerad och trevlig mäklare som gjorde allt för att man skulle trivas och som nyköpare så kunde man ställa hur många och hur konstiga frågor som helst utan att man blev dumförklarad.

Jag skulle absolut rekommendera Sofia till andra som jag känner.
  • Christine F
    Christine F skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Kan varmt rekommendera Samuel på MOHV eftersom han är en mäklare som håller en väl informerad, involverad och alltid är tillgänglig om man har någon fråga eller fundering och vill veta på studs! Ger även goda tips samtidigt som han även tar till sig kundens önskemål.
  • Marina I
    Marina I skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Svarat på alla min frågor och snabbt :)
  • Hanne N
    Hanne N skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    En Proffsig, trevlig och glad mäklare! Vi är super nöjda med all hjälp vi har fått!
  • Tony Å
    Tony Å skrev om MOHV Haninge
    Helt underbart bemötande och proffsigt arbet.
  • Zacharias N
    Zacharias N skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jättebra att ha att göra med. Bekymmersfri affär och alltid glad!
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket kompetent och trevligt sätt, fungerar alldeles utmärkt! Snabb och smidig.
    Knackar försiktigt på dörren när han kommer och säger glatt hej.
    Vi är väldigt nöjda!
    Jessica och Håkan på Ingenting
  • Emma L
    Emma L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är professionell och ödmjuk som tar sitt uppdrag på fullaste allvar. Han höll oss informerade under hela processen och slog dessutom rekord i vår förening! Vi kan med glädje rekommendera alla att anlita Samuel.
  • Zhang P
    Zhang P skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel was the first mäklaren we met for the sale of our apartment and We were very lucky to have him. His passion, enthusiasm and talent made us feel comfortable and safe. We are very satisfied with him and feel thankful for all the help he offered. We have recommended him to our friends already.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel inger förtroende, seriositet och lugn. Bra återkopplingar under försäljningen.
    Det var hans personlighet som avgjorde valet av mäklare och hade inget med MOHV att göra.
    Det är ändå en hel del pengar inblandade för den enskilde så att kunna inge förtroende var viktigt för mig.
    Vill ge Samuel mycket bra och höga rekommendationer.
  • Lisen L
    Lisen L skrev om Ann-Charlotte Ljungström en del av MOHV Haninge
    Hon är lugn och känns trygg. Lätt att få tag på och är hjälpsam.. Hon har verkligen valt rätt yrke! Jag har stort förtroende för henne. Och kommer garanterat kontakta henne igen om jag ska sälja.
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Ann-Charlotte Ljungström en del av MOHV Haninge
    Proffsigt och seriöst bemötande. Bra planering, kändes oss väldigt trygga som kunder.
  • Johan E
    Johan E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi har använt Sofia fler gånger och vi har alltid varit lika nöjda. Sofia är mycket professionell och man känner sig väldigt trygg i sin livs affär, detta i både köpare som säljare. Mia och Johan
  • Lillemor E
    Lillemor E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag fick direkt ett starkt förtroende för Sofia, trevlig, lugn och gav sig tid med mig som kund. Hon kändes trygg och kunnig i sitt yrke som mäklare, jag har fått bra information och hon har svarat snabbt om jag har haft några frågor.
    Försäljningen av lägenheten skötte hon perfekt, jag är mycket nöjd och jag kommer varmt att rekommendera Sofia som mäklare till andra som står i försäljningstankar.
    Med vänliga hälsningar Lillemor Ericson. " En mycket nöjd kund".
  • MARGOT G
    MARGOT G skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi fick ett bra förtroende för vår mäklare Sofia och hon skötte allt exemplariskt från början till slut.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Ann-Charlotte Ljungström en del av MOHV Haninge
    Hon är kunnig, positiv, lugn ger ett förtroendefullt intryck. Proffsig helt enkelt.
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel har på ett exceptionellt sätt hjälpt oss både vid vid vårt köp och försäljning av vår lägenhet. Samuel sköter hela processen på ett proffesionellt sätt och finns alltid tillgänglig för frågor och guidning. Mycket trevlig, noggrann, punktlig och flexibel. Vi rekommenderar Samuel som mäklare och kommer med största sannolikhet att anlita honom vid fler försäljningar i framtiden!
  • Malin B
    Malin B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Finns ingenting att klaga på. Gjorde det "lilla extra" som alla mäklare inte gör, ansträngde sig för att allting skulle bli så bra som möjligt. Och det blev det också, han sålde min lägenhet för mer än jag vågade hoppades på och slog rekord i min förening.
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevlig och proffsig mäklare. Var snabb och hjälpsam när man hade frågor.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Samuel höll tät kontakt med oss under hela processen och gav ett väldigt proffsigt och tryggt intryck. Bilderna blev fantastiska. Vi kommer absolut välja Samuel och MOHV vid framtida försäljningar.
  • Isabel  F
    Isabel F skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Proffsig, trevlig och service-minded mäklare som jag rekommenderar varmt!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Företaget är synligt och flexibelt. En prisvärd mäklarbyrå. Mäklaren vi anlitade var kompetent och jordnära.
  • Peyman H
    Peyman H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Professional and helpful agent, with the right attitude. I will recommend him to friends and family.
  • Eva H
    Eva H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är den bästa mäklaren jag anlitat vid samtliga mina fastighetsaffärer, ca 10 under lika många år. Som person är han saklig, korrekt, noggrann och behaglig att ha att göra med.
  • Gity Y
    Gity Y skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Min upplevelse av Samuel är att han är proffessionel och noggrann och jobbar på ett systematisk sätt. Han förklarar även på ett systematisk sätt som man förstår. Han återkopplar/rapportera/konverserar hela tiden som man vet vad som händer. Jag kände mig hela tiden informerad. Jag rekommenderar gärna honom.
  • Behnaz Z
    Behnaz Z skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Hej,jag tycker att Samuel är en säker ,artig,snäl,mjuk person som vet vad han säger och gör ,tack för allt jobb som du har gjort.
  • Ingmar R
    Ingmar R skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    I hård konkurrans med ett antal kunniga Mäklarkollegor valde jag Samuel Söderling MOHV Lund att förmedla min lägenhet.
    Viktiga parametrar för val var: punktlig, noggrann, välklädd, korrekt, humor, flexibel, kunnig, trevlig hjälpsam samt att Samuel och MOHV delade min uppfattning om provisionsnivåer.
    Under den korta tid det tog innan vårt gemensamt framdiskuterade mål uppnåtts motsvarade Samuel våra förväntningar. Upplevde att Samuel agerade både för köpare och säljare vilket jag uppskattade.
    Därför mina bästa rekommendationer.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket nöjd med Samuel som mäklare. Seriös, trevlig och kändes noggrann. Rekommenderas!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Endast gott att säga om Samuel! Trevlig, seriös och väl förberedd. Han var väldigt tydlig med varje steg i processen vilket jag uppskattade. Rekommenderas varmt!
  • Olof W
    Olof W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel har många bra egenskaper som mäklare, väl förberedd inför första mötet, hög ambitionsnivå avseende prospekt och visningar, lyckades också argumentera/visa på värdet och nå en nivå vi var väldigt nöjda med och den vi satte upp redan vid första mötet.
    Daniel F, Samuel S gillar detta
  • Emma L
    Emma L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket bra, trevlig och seriös mäklare som var snabb med återkoppling. Rekomenderas varmt!
  • Edgar I
    Edgar I skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var mkt bra, vi var mkt nojda!
  • Annica W
    Annica W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevlig kille som fick lägenheten såld i bra tid. En kille som man lyssnar på och tar på allvar.

Runstensvägen 34, 136 45 Handen