MOHV Haninge

En del av MOHVwww.mohv.se

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen — Visa karta

Mitt i Haninge och centrala Handen, precis vid Gudöbroleden och med närhet till allt, erbjuder vi på MOHV våra tjänster i Vendelsö, Tyresö och Huddinge. Här får du en nytänkande tjänst och ett koncept där du är med och tar alla beslut tillsammans med din mäklare under affärens gång.

Våra mäklare genomsyras av kreativitet och en framåtanda. Vi kan erbjuda dig en snabb och smidig affär, både vid köp och försäljning, och vi brinner verkligen för vårt jobb. Välkommen in till oss på Poseidons Torg 2B så diskuterar vi vidare!

Läs vad 374 kunder tycker om MOHV Haninge

• 2020-09-30

Amanj M skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Köpt radhus
    Bra mäklare,trevligt och erfaren person Läs mer
  • Christoffer D

2020-09-29

Christoffer D skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Jannica är tillmötesgående och har hjälpt till med allt man kan förvänta sig som köpare. Vi har bara positivt att säga om Jannica! Läs mer
  • 2020-09-28

David N skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevlig och mycket kompetent mäklare som gör det lilla extra för sina kunder. Rekommenderar varmt Samuel Söderling på MOHV Haninge. Läs mer
  • 2020-09-27

Pia Maria C skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Hej !
    Har sålt en villa i Trollbäcken.
    Positivt möte med Jannica, tillmötesgående och glad, lättsam
    och inte påstridig på något sätt.
    Jannica levde upp till våra förväntningar , kunnig och väldigt saklig, bra information om hur försäljning och allt runt omkring fungerade.
    Hon var väldigt lyhörd vad vi ville och lyssnade på oss.
    Sammanfattningsvis en toppen mäklare som vi gärna rekommenderar till andra. Läs mer

Nils L skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Allt var över all förväntan. Fantastiskt duktig. Läs mer

Cecilia W skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Hej
    Har både köpt och sålt med Jannica. Hon helt suverän. Öppen, ärlig och rak i kommunikation. Kommer anlita henne igen i framtiden, bästa mäklaren i Haninge. Läs mer

Catharina H skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Mycket lätta att ha att göra med proffsig, kunnig och engagerad , jag rekommenderar Jannica varmt! Läs mer
    2020-09-24 Jannica J svarar Catharina H
    Tack snälla Catharina, tråkigt att du ska flytta från Haninge. Då jag förmodligen inte kommer kunna hjälpa dig igen med en försäljning. Men jag önskar dig stort lycka till i ditt nya. Tack för att jag fått äran att få hjälpa dig med försäljning vid två tillfällen:)
  • 2020-09-23

Borche S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Hello,

Me and my sambo bought a radhus in Västerhaninge and in order to pay for it we needed to sell our current appartment. We’ve met Samuel at the radhus showing and we kindly explain our situation. Samuel understood our situation and we choose to work with him during the whole process. He stood behind us and guide us during the whole process. This was very important for us because we are foreiners and we are not familiar with the swedish low.
    We are satissfyed with the way he present our apartment and with his jobb overall.

Best Regards
    Borche Spasovski Läs mer
  • 2020-09-21

Dennis U skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Köpt bostadsrätt

Mäklaren var effektiv, hjälpsam och med mycket gott bemötande!

Jag förväntade mig att mäklaren skulle hjälpa säljaren mer än köparen men jag upplevde att jag fick mycket stöd även som köpare. Läs mer
    2020-09-21 Jannica J svarar Dennis U
    Tack snälla Dennis för din rekommendation:) Hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten.
  • 2020-09-20

Senada K skrev om Victoria Sjöberg en del av MOHV Haninge
    2:a 40kvm

Jätte nöjd! Har en härlig personlighet, hjälpsam och alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2020-09-09

Björn U skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jättebra bemötande och ovärderlig hjälp under vårt första husköp. Kan rekommenderas. Läs mer
    2020-09-10 Lynn T svarar Björn U
    Va roligt att ni känner så!
    Vi ses på tillträdet =)
  • 2020-09-07

Petra Magdalena S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi köpte en villa genom Sofia, och hon hjälper oss med försäljningen av vårt radhus. Av de mäklare jag träffat nu när vi letat nytt boende har Sofia varit överlägset trevligast. Hon är otroligt enkel att prata med och lätt ha att göra med, och hon är jämt på glatt humör. Kunde inte ha hittat en bättre mäklare! Läs mer
  • 2020-09-06

Rasmus L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Sålde min lägenhet i Haninge.
    Hon levde upp till alla mina förväntningar och allting sköttes superprofessionellt!
    Glad och härlig mäklare! Läs mer
    2020-09-10 Lynn T svarar Rasmus L
    Tack snälla för fina ord! Glad att allt gick så smidigt!!
  • 2020-09-06

Ulla Christina S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia hade hand om försäljningen av vår villa och hon är mycket proffsig. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-09-04

Martin C skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Försäljning av min lgh
    Mycket trevlig, ödmjuk och hjälpsam. Läs mer
    2020-09-10 Lynn T svarar Martin C
    Tusen tack för fina rekommendationer! Det värmer!
  • 2020-09-01

Alexander H skrev om Victoria Sjöberg en del av MOHV Haninge
    Köpt en lägenhet
    Positiv, glad & hjälpsam
    Ja
    Mycket bra Läs mer
  • 2020-08-28

Glenn K skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Mycket trevlig och kunnig mäklare med exemplariskt bemötande även av köpare. 5 av 5! Läs mer
    2020-09-04 Lynn T svarar Glenn K
    Tack för fina ord! Roligt att ni äntligen fick ert hus=)
    //Lynn
  • 2020-08-20

Ola S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Patrik R

2020-08-20

Patrik R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Supernöjd med hur hela processen gick för att sälja min 4:a i Älta/Nacka. Mycket bra bemötande , alltid tillgänglig och skulle definitivt anlita henne igen. Läs mer
  • 2020-08-20

Leena Maria Ann-charlotte J skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Med fötterna på jorden har Lynn på ett glatt och professionellt sätt sålt vårt radhus innan det kom ut på nätet. Alltid lika glad och tillmötesgående. Jag är väldigt glad att vi valde henne. Läs mer
    2020-09-04 Lynn T svarar Leena Maria Ann-charlotte J
    Tusen tack för det, värmer! Så roligt att få hjälpa er och att allt löste sig så bra för er!
  • 2020-08-17

Puja P skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    I bought a flat from Jannica and she has been very transparent, informative & professional at her work. She definitely lived up to our expectations and it's a very hassle-free experience. I would definitely recommend her to my friends. Läs mer
  • 2020-08-17

Per Kenth J skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Sålt vårt radhus. Energisk och supertrevlig. Otroligt engagerad och hjälpsam. Lever upp långt över våra förväntningar vi hade innan försäljningen. Kan verkligen rekommendera Lynn som Mäklare Läs mer
    2020-09-04 Lynn T svarar Per Kenth J
    Tusen tack för fina ord! Så glad att allt ordnade sig så bra för er!
  • 2020-08-12

Jonas E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia har mycket bra kunskap om bostadsmarknaden i det aktuella området. Både gällande marknadsvärden och vilka boenden som letar boende respektive funderar på att sälja.
    Starkt nätverk, lyhörd, trevlig och håller kunden uppdaterad på ett uppskattat sätt. Prisvärt Läs mer
  • 2020-08-12

William S skrev om Victoria Sjöberg en del av MOHV Haninge
    Hon är duktig och professionell. Läs mer
  • 2020-07-30

Jacob S skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare, otroligt nöjd Läs mer
  • 2020-07-26

Eleonida K skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Jag har sålt med Mohv, Jannica och är supernöjd med arbetet och kontakten med henne. Läs mer
  • 2020-07-22

Jannika V skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Jannica hjälpte oss att sälja vårt arrende i Örebro. Försäljningen fick snabbt och otroligt smidigt

Jannica var lätt att ha att göra med, snabb och enkel i kommunikationen.

Hon hjälpte till med allt vi hade behov av och ännu mer så jag kan ärligt säga att mina förväntningar överträffade! Läs mer
  • 2020-07-20

Patrik Gunnar S skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Sålde vår villa med hjälp av Jannica.
    Varm, förtroendeingivande, ärlig och rak.
    Gör sitt bästa för att göra både säljare och köpare nöjda så ingen känner efteråt en gnagande känsla av att det kunde ha varit bättre.
    Sålde till önskat pris inom önskad tid rätt köpare.

Det ända jag inte fick reda på innan var hur själva affären går till i slutskedet eller i vilken ordning vissa saker skulle betalas.
    Jag tog stora paketet med försäkring och besiktning m.m.
    Mäklaren sa då att det ända jag skulle betala var Hemnet.
    Men jag fick själv betala besiktning och energideklaration som visserligen drogs av från paketetpriset.
    Om detta var för att Mäklaren glömde berätta eller om det var jag som missförstod? Läs mer
  • 2020-07-13

Hector V skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Super bra service, mycket bra kommunikation under hela försäljningsprocessen alltid i kontakt och säljs mycket snabbt mycket nöjd med allt
    🙏🏻💚 Läs mer
    2020-07-14 Jannica J svarar Hector V
    Tack snälla Hector för din fina rekommendation ❤️
    Hälsa och krama barnen från mig.

Elise L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia hjälpte oss att sälja ett nyproducerat radhus på ritning som vi tyvärr inte hade möjlighet att flytta in i. Tack vare Sofias kunskap och erfarenhet var hon en stor trygghet genom hela affären. Jag fascineras över hennes förmåga att få oss att känna oss som hennes viktigaste, och ibland enda, kunder trots att jag vet att hon hade många affärer på gång parallellt med vår försäljning. Tusen tack Sofia! Läs mer
    2020-07-09 Sofia B svarar Elise L
    TUSEN tack Elise!! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen och även om det tog lite längre tid så blev det ju väldigt bra - att ni strax efter även hittade ERT hus! Det var nog menat att bli så här :-) Kram!
    Sofia B gillar detta

Sami B skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    köpte ett radhus(nyproduktion), har bara haft mailkontakt men det har varit väldigt bra och har fått svar och hjälp då detta är våran första bostadsrättköp. Enkelt och smidigt. Läs mer
    2020-07-09 Sofia B svarar Sami B
    Tack för er fina rekommendation! Det ska bli trevligt att få träffa er personligen också senare i höst.
    Mvh Sofia

Konstantin Z skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Was nice and informative conversation. But woulf be nice to have "move in checklist" like "check that electricity contract moved, gas, internet, insurance contract signed, skatteverket notified" etc Läs mer
  • 2020-07-05

Noshin M skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Köpt bostadsrätt.
    Bemöttes välkomnande och varmt. Samuel är jordnära artig tålmodig och alert. Han är snabb på att återkoppla och svarar snabbt på sms. Läs mer
  • 2020-07-04

Jonny N skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt ett hus via Jannica..
    Allt har gått som man förväntar sig och hon är väldigt trevlig att ha att göra med! :)
    /Jonny Läs mer
    2020-07-04 Jannica J svarar Jonny N
    Tack Jonny för din rekommendation, lycka till med huset och hoppas du och hundarna kommer att trivas 😊
  • 2020-07-03

Martin S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var lysande genom hela säljprocessen och fanns alltid där vid frågeställningar, foto- och besiktningstillfällen samt gav oss löpande information om hur affären fortskred. Vi vill ge våra bästa rekommendationer till honom och MOHV. Läs mer
  • 2020-07-02

Vendela H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi har sålt med Samuel och är mycket nöjda. Han har varit tillmötesgående, snabb och en bra säljare. Nästa gång jag säljer kommer jag vilja använda Samuel. Läs mer
  • 2020-07-01

Maria Rebecca Helena S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi har sålt vår villa med Samuel. Väldigt professionell, kommunikativ och hjälpsam i alla hänseenden. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-30

Gun A skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel har under vår period alltid varit tillmötesgående och svarat snabbt på frågor Läs mer
  • 2020-06-30

Cansu G skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Köpte en nyproduktion och allt flöt på jätte bra. Vi är väldigt nöjda med Samuel. Läs mer
  • Adam O

2020-06-30

Adam O skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Very helpful, always trying to deliver what we need. Läs mer
  • 2020-06-24

Johanna Therese L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi är jätte nöjda med att ha Lynn som mäklare till vår försäljning. Hon är väldigt engagerad och mån om att det ska bli så bra som möjligt för alla.
    Full av energi och peppande.
    Hon får våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2020-06-19

Malin N skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Mycket duktig, jordnära och trevlig mäklare som var både proffsig och mänsklig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-18

Saga D skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt en 2:a av Samuel i Handen, Haninge. Från första stund blev blev jag och även mitt sällskap väl bemötta med en känsla av professionalism och trygghet. Alla våra frågor blev besvarade och det var omöjligt att inte vilja slå till när Samuel fick en att känna sig så pass säker och trygg.

Han gick lugnt och metodiskt genom kontraktet så ingenting lämnades oklart och jag kan inte säga något annat än att jag är otroligt nöjd, både över mitt köp och över mitt mötet med Samuel Söderling.

Jag skulle varmt rekommendera honom till nära och kära alla dagar i veckan, en riktigt bra mäklare helt enkelt! Läs mer
  • 2020-06-17

Jenny L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Anlitade Lynn vid försäljning av radhus. Lynn är Proffisionell och väldigt tillmötesgående. Gjorde de omöjliga möjligt. Engagerad och driven att få både säljare och köpare glada.
    Rekomenderas varmt. Läs mer
    2020-08-17 Lynn T svarar Jenny L
    Tack goa du <3
    Så glad att allt löst sig så bra för er!
  • 2020-06-12

Saga R skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Fick hjälp att sälja vårt brf radhus av Jannica. Det är en driven och professionell mäklare och vi har känt oss mycket trygga sedan start. Läs mer
    2020-07-04 Jannica J svarar Saga R
    Tack för rekommendationen. Ett nöje att hjälpa er, kul att ni hittat något nytt att trivas i. Lycka till!
  • 2020-06-11

Felix E skrev om Victoria Sjöberg en del av MOHV Haninge
    Köpte I Tungelsta.
    Supernöjd med Victoria!
    Lätt att komma i kontakt med, positiv och hjälpsam! Läs mer
    2020-06-11 Victoria S svarar Felix E
    Tack Felix för den fina rekomendationen!
  • 2020-06-10

Jennifer O skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Vi köpte ett radhus av Jannica som vi fick en tidig privatvisning på som ledde till att vi kunde köpa innan visning. Jannica var väldigt positiv, tillmötesgående och fick oss att känna oss trygga i vårat köp. Läs mer
    2020-07-04 Jannica J svarar Jennifer O
    Tack Jennifer för rekommendationen. Jag hopps ni kommer trivas😀
  • 2020-06-10

Isac J skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Sålt ett radhus, som vart såld innan visning mycket tack vare Jannica som är väldigt framåt. Läs mer
    2020-07-04 Jannica J svarar Isac J
    Hjärtligt tack för din rekommendation. Hopps ni kommer att trivas i ert nya hus😊
  • 2020-06-08

Sigrid Ingegerd T skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sålde min mammas hus. Processen för min mamma att sälja huset var mycket lång. Mamma kände aldrig någon press, det fick ta den tid det tog. Vi har hela tiden blivit bra bemötta och snabba återkopplingar. Allt är så smidigt och enkelt med Sofia. Läs mer
    2020-07-09 Sofia B svarar Sigrid Ingegerd T
    Tusen tack! Så roligt att det gick vägen som mamma önskade :-)
    Mvh Sofia
    Sofia B gillar detta
  • 2020-06-05

Helena M skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Otroligt kunnig gällande området, snabb kommunikation och trevlig! Läs mer
    2020-06-07 Jannica J svarar Helena M
    Tack snälla för rekommendationen. Välkommen till Tungelsta:)

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen