Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge MOHV MOHV Haninge

MOHV Haninge

En del av MOHVwww.mohv.se

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen — Visa karta

Mitt i Haninge och centrala Handen, precis vid Gudöbroleden och med närhet till allt, erbjuder vi på MOHV våra tjänster i Vendelsö, Tyresö och Huddinge. Här får du en nytänkande tjänst och ett koncept där du är med och tar alla beslut tillsammans med din mäklare under affärens gång.

Våra mäklare genomsyras av kreativitet och en framåtanda. Vi kan erbjuda dig en snabb och smidig affär, både vid köp och försäljning, och vi brinner verkligen för vårt jobb. Välkommen in till oss på Poseidons Torg 2B så diskuterar vi vidare!

Läs vad 123 kunder tycker om MOHV Haninge

• Jonas O

2019-02-14

Jonas O skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Har både sålt och köpt via Sofia och hon har både ett proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-02-13

Angela R skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi kan som köpare varmt rekommendera Lynn.
    Hon är otroligt proffsig och närvarande i möten.

Kunnig i sitt arbetsområde och kan sin sak!
    Rak och tydlig i sin kommunikation och återkopplar snabbt!

Har lätt att läsa av en som kund och kan sätta sig in i vad som är viktigt just för oss.

Ska ni sälja så tveka inte att ta kontakt med Lynn på Mohv i Haninge. Läs mer
  • Maj R

2019-02-12

Maj R skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Sålt barndomshemmet. Blev väldigt trevligt bemött. Hade inga förväntningar då det var första gången jag var i kontakt med en mäklare. En väldigt positiv upplevelse måste jag säga. Läs mer
  • 2019-02-12

Pia R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Inlyssnande , lyhörd, kunnig, ärlig och närvarande. Kan inte bli bättre Läs mer
  • Anna J

2019-02-12

Anna J skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag kontaktade Lynn själv när hon hade försäljning i samma hus. Nästa dag var lägenheten såld. Jag tror på att allt har sin tid och plats. Precis vad som hände i mitt fall. Plus fick jag träffa Rätt mäklare!
    Väldig trevlig, optimistisk och engagerad teje! Besvarar alla mejl med omnejd,ligger ett steg före. Behåller kontakt genom hela processen.
    Ännu än gång stort tack!
    Jag har redan rekommenderat Lynn till flera som funderar på att sälja. Läs mer
  • 2019-02-12

Anna S skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi har både sålt och köpt. Otroligt bra och proffsigt bemötande. Lätt att få tag på och svara på alla frågor på ett snällt och vänligt sätt. Läs mer
  • 2018-12-12

Stina L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Har sålt en villa. Lynn är en jättebra mäklare. Hon har hjälpt oss från första dagen. Kunnig, påläst, beskrev allt så vi förstod från början och hjälpt oss med så mycket en riktig pärla. Läs mer
  • 2018-12-10

Natalie L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Otrolig kunnig , proffsig , trygg i sin arbetstillfällen och trevlig! Har både köpt och sålt bostäder med hjälp av Sofia och varit så nöjd. Rekommenderar verkligen henne och skulle anlita henne igen utan att tveka. Läs mer
  • Susanne H

2018-10-12

Susanne H skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag har sålt min bostadsrätt och kan varmt rekommendera Lynn. Hon är oerhört proffsig, lyhörd, effektiv, engagerad och hjälpsam. Hon var väl förberedd, tillmötesgående och lätt att få tag på. Positiv energi och talar klarspråk.
    Jag ger mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2018-10-12

Amanda V skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag är mycket nöjd med bemötandet av mäklaren vid köpet av min bostad i Vendelsö. Lynn har på ett professionellt, lyhört, mycket serviceinriktat och personligt vis hanterat affären. Läs mer
  • 2018-09-14

Ingrid K skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Köpt en lägenhet, mycket trevligt bemött, hög förväntan som blev till fullo. Läs mer
  • 2018-09-13

Eric M skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuels hjälp med vårt första husköp var över förväntan. Han är professionell, trevlig och svarade på alla våra frågor och tog allt i lugn takt. Det kändes tryggt och genuint genom hela processen. Av de mäklare vi träffat var Samuel den absolut bästa!
    Rekommenderar starkt! Läs mer

Niclas O skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel hjälpte mig sälja min lägenhet, har ingenting att klaga på! Läs mer

Veselka O skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Handen.
    Vi är väldigt nöjda med det stöd fick av honom. Han var mycket engagerad från start till slut och svarade alltid snabbt på de frågor vi hade under uppdraget.
    Våra varma rekommendationer. Läs mer

Robert K skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi är mycket glada över att vi valde Samuel som mäklare. Bra på alla sätt! Läs mer
  • 2018-07-02

Mikael H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel Söderling på MOHW var verkligen professionell och serviceminded. Han svarade snabbt och var lyhörd för mina önskemål och bidrog med sina fackkunskaper och sin erfarenhet.
    Min bostad blev såld med hjälp av Samuels outtröttliga och fina engagemang. Dessutom en jättetrevlig kille! Jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-06-26

MONIKA S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel is a great and truly unique real estate agent.
    He's professional, competent, knowledgeable, effective, accurate, honest, very committed, quick-reacting, punctual, kind, friendly, speaking fluent English - these are just some of his strengths. He can correctly assess the value of the apartment, not giving unnecessary hopes. He was informing me in detail and on a regular basis of all stages of the sale process and I was completely confident of his actions and judgments. He immediately answered all my questions and doubts.
    But that's not all - Samuel deserves much better than five stars for exceptional help, which I have experienced from him during the whole sale process. Although I was selling an apartment in Sweden, I live in other country and Samuel devoted his time to helped me out to handle many matters here that were absolutely outside of the scope of his responsibilities. And what is worth emphasizing - the willingness to help it was always his initiative. I am very impressed with everything he has done for me.
    Hence I am convinced at one hundred percent that anyone who wants to buy or sale apartment and hires Samuel will be happy.
    THANK YOU, SAMUEL ! Läs mer
  • 2018-06-19

Mattias W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är en jättebra mäklare. Genom vår försäljning har han sen dag 1 varit lyhörd och förstående, kommit med bra information och arbetat precis i den riktningen vi har önskat. Läs mer
  • 2018-06-14

Tomas E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia är lyhörd och engagerad. En riktigt vass mäklare! Läs mer
  • 2018-06-13

Bror S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    vi sålde ett fristående villa med friköpt tomt.
    På ett enkelt,försåtligt och humant sätt.
    Vi fick det vi begärde och det är vi belåtna med.
    Vi upplevde att köparen var nöjda och vi med dom. Läs mer
  • 2018-06-13

Ulrika E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Har sålt bostadsrättsradhus via Sofia och är supernöjd.
    Sofia är mycket kunnig och agerar mycket proffsigt i sin roll. Läs mer
  • Lena G

2018-03-16

Lena G skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    När jag kontaktade Sofia hade jag tidigare erfarenhet av annan mäklare från annan mäklarfirma där säljaffären inte gick bra.

Därefter bytte jag både mäklare och mäklarfirma till Sofia Branting på MOVH och det var det bästa jag kunde göra. Sofia tog mina tidigare erfarenheter på stort allvar och förstod min oro trots att hon inte varit inblandad i det som hänt tidigare, och jag kunde känna mig helt trygg i hennes sätt att arbeta. Bostaden blev såld och allt gick till som det skulle.

I mitt samarbete med Sofia som mäklare uppfattade jag henne som positiv och engagerad samt att hon har en faktabaserad noggrannhet i en balanserad mix.

Hon är dessutom empatisk och inlyssnande. Sprider positivitet och är ansvarsfull. Jag kände mig trygg under hela säljprocessen och försäljningen gick utmärkt.

Jag rekommenderar Sofia varmt. Läs mer
  • Mikael K

2018-03-13

Mikael K skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi är supernöjda!,hon är en hängiven, brydd och framför allt mycket insatt mäklare som talar i klarspråk och lägger fokus på det viktigaste.
    Vi sålde för första gången och med Sofia gick det galant! Läs mer
  • 2018-02-14

Ulrika T skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    "Väldigt bra bemötande. Kunnig och pålitlig mäklare. Rekommenderas " Läs mer
  • Cecilia I

2018-02-14

Cecilia I skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevli, professionell och kunnig. Informerade om allt som skulle hända . Inget överpris utan en korrekt bedömning av lägenhet värdering. Läs mer
  • 2018-02-14

Frida I skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Kan rekommendera Samuel till alla som ska sälja eller köpa lägenhet. Effektiv, trevlig och tillmötesgående. Vilken stjärna! Läs mer
  • 2018-02-02

Natalie O skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia är väldigt engagerad och bryr sig verkligen om strul uppstår. Man kan fråga henne om allting, är alltid tydlig och hon ger sin personliga åsikt om saker och ting (på ett bra sätt). Kommer absolut kontakta henne vid både sälj och köp i framtiden :) Finns inget dåligt att säga. Läs mer
    Sofia B, Sofia B gillar detta

Över mina förväntningar , snabb , seriös , jag är mycket nöjd Läs mer
  • 2017-10-14

Robert N skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Kan bara lovorda Sofia!
    Fantastiskt engagerad och proffsig mäklare, hon tog hand om vår försäljning på bästa vis.

Robert & Madelene Läs mer
  • 2017-10-12

Nisse_ek86@hotmail.com E skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Grymt bra och trevlig. Kommer anlita honom igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2017-10-12

Andreas.rabenius@outlook.com R skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Väldigt trevlig, verkade kunnig och en god förhandlare. Lyssnade noggrant på mig som kund och fick oss att möta köpare på ett bra sätt. Läs mer
  • 2017-09-26

Jane Ö skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia var lyhörd för våra önskemål, höll oss uppdaterade under försäljningens alla skedeno och var lätt att få tag I när vi hade frågor.
    Jag gillar också att hon ej sätter lockpriser utan håller sig nära det som kan förväntas bli slutpriset
    Social och lätt att tycka om. Läs mer
  • 2017-09-14

Madeleine R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia är helt otroligt serviceminded! Vi har känt starkaste förtroendet från början till slut. Dessutom gick affären snabbt och smidigt. Sofia är otroligt flexibel, lyhörd och återkopplar alltid på en gång. Kan varmt rekommendera henne om man vill ha en mäklare med det lilla extra! Läs mer
  • 2017-09-14

Jeanette H skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia är glad, sprudlande och mycket professionell. Läs mer
  • 2017-09-13

Jenny K skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vänligt bemötande, kunnig , empatisk, tillgänglig, flexibel lyhörd för önskemål Läs mer
  • 2017-09-12

Elin B skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia var proffsig från ruta ett. Trevlig i bemötandet och tydlig med vad hon tyckte att lägenheten skulle gå för. Jag är jättenöjda att jag sålde min lägenhet via Sofia. Skulle rekommendera henne tusen gånger om. Läs mer
  • 2017-09-12

Erik P skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Väldigt bra bemötande och trevlig.
    Hon motsvarade mina förväntningar utmärkt.
    Jag är mycket nöjd med Sofia som mäklare, utförde sitt uppdrag på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2017-08-16

Anna D skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi träffade 5 mäklare men valde att jobba med Samuel efter att ha träffat honom.
    Vi blev väldigt nöjda! Samuel var snabb, proffsig och trevlig. Läs mer

Petter V skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Professionell, kunnig, affärsmässig och social. Läs mer

Isabelle A skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi tyckte att Samuel Söderling var bra och tillmötesgående på alla vis, behjälplig vid besiktning och fotografering.
    Vi rekommenderar gärna Samuel till andra husägare. Läs mer

Rickard L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Bra från första mötet. Trevlig, kompetent och höll vad han lovade. Läs mer
  • 2017-05-17

Daria S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi är jättenöjda med husförsäljning!
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2017-05-17

Olavi E skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Proffsig, genomtrevlig och ärlig. Perfekt som mäklare! Läs mer
  • Roland G

2017-03-16

Roland G skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Fantastic real estate agent! Helped us a lot along the way. Communication was easy and very professional. I would definitely recommend Samuel and MOHV ofc. Läs mer
  • Mona W

2017-03-13

Mona W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var duktig, påläst och väldigt proffsig utan att kännas stel och "tråkig". Han var noga med att hålla mig underrättad om allt som hände i samband med budgivning och var noga med att ha en dialog om allt som rörde försäljningen.
    Rekommenderar varmt Samuel och MOHV! Läs mer
  • 2017-03-13

Kicki H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är en trevlig och omtänksam mäklare som vi gärna rekommenderar. Bryr sig mycket om både säljare och köpare. Samuel är också rolig med glimten i ögat. Lätt att hålla en bra kommunikation med. Återkopplar snabbt och om han inte har ett svar så tar han reda på det snarast. Mohv i helhet tycker vi också bra om. Läs mer
    Sofia B, Samuel S gillar detta
  • 2017-02-20

Ola T skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Otroligt duktig mäklare. Mycket snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2017-02-18

Alexander R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Bra och trevlig mäklare som var väldigt profitionell i sin roll. Läs mer
  • 2017-02-17

Lilian D skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia är så professionell och trevlig i bemötande. Hon är kunnig. Läs mer

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen