MOHV Haninge

En del av MOHVwww.mohv.se

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen — Visa karta

Mitt i Haninge och centrala Handen, precis vid Gudöbroleden och med närhet till allt, erbjuder vi på MOHV våra tjänster i Vendelsö, Tyresö och Huddinge. Här får du en nytänkande tjänst och ett koncept där du är med och tar alla beslut tillsammans med din mäklare under affärens gång.

Våra mäklare genomsyras av kreativitet och en framåtanda. Vi kan erbjuda dig en snabb och smidig affär, både vid köp och försäljning, och vi brinner verkligen för vårt jobb. Välkommen in till oss på Poseidons Torg 2B så diskuterar vi vidare!

Läs vad 273 kunder tycker om MOHV Haninge

• 2020-01-20

Joachim A skrev om Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    Köpt en lägenhet i Nynäs som Tom förmedlade.

Tom var professionell, trevlig och väldigt förtroendeingivande genom hela affären. Läs mer
    2020-01-20 Tom F svarar Joachim A
    Tack för den fina rekommendationen Joachim!
    Vi ses och hörs, ha det bäst.
  • 2020-01-19

Rita G skrev om Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    Vi har köpt en lägenhet i Haninge.

Mäklaren har varit mycket snabb, hjälpsam och tillmötesgående.

Tom är verkligen "service minded", informerar och uppdaterar om varje moment som sker.

Förväntningarna var ett seriöst bemötande och hjälpsamhet.
    Det har Tom verkligen levt upp till!

Vi tackar honom för en snabb och smidig affär som har möjliggjort att vi har kunnat köpa vår drömlägenhet! Läs mer
    2020-01-20 Tom F svarar Rita G
    Wow vilka härliga och fina ord Rita, tusen tack! Vad kul att ni är nöjda, ni kommer att få det så bra i er nya fina lägenhet.
  • 2020-01-18

Samantha N skrev om Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    Väldigt snabb och bra kommunikation med Tom. Han är väldigt tillmötesgående och mån om både köpare och säljare. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-01-20 Tom F svarar Samantha N
    Vilka fina ord, tack så mycket Samantha! Tack för rekommendationen och hoppas ni kommer stormtrivas i nya lägenheten.
  • 2020-01-18

Rasmus P skrev om Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    Sålde min lägenhet med Tom, proffsigt bemötande och engagerad, svarade alltid rakt och tydligt och uppdaterade alltid vad som hände. Läs mer
    2020-01-20 Tom F svarar Rasmus P
    Tusen tack för rekommendationen och att jag fick förtroendet att förmedla din mysiga lägenhet!
    Vi hörs och ses här i framtiden såklart, ha det bäst!
  • Lena R

2020-01-18

Lena R skrev om Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    Sålde min lgh i Nynäshamn och köpte en i porten bredvid som Tom även hade som uppdrag.
    Tom har varit super bra. Engagerad, trevlig, ödmjuk och mycke proffsig.
    Jag är jääätte nöjd med Tom och kommer rekommendera honom till alla. Läs mer
    2020-01-20 Tom F svarar Lena R
    Stort tack för rekommendationen, det var ett nöje att få förmedla din fina lägenhet!
    Vi hörs och ses nu i framtiden, ha det bäst.
  • Victoria N

2020-01-11

Victoria N skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Jannica Johansson sålde vår villa i Haninge Vi är supernöjda från början till slut. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-01-03

Jonathan P skrev om Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    Jag kontaktade tom för att sälja min bostad han tog uppdraget och paff 2 veckor senare blev den såld till priset vi båda hade som mål Läs mer
    2020-01-07 Tom F svarar Jonathan P
    Det var ett nöje att få förmedla din fina lägenhet Jonathan, tack för förtroendet! :)
  • 2019-12-26

Carl G skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi anlitade Sofia efter att vi varit på visning i ett hus som hon visade. Som köpare känner man förtroende för henne.

Vi hade en lägenhet ute till försäljning under en längre tid i tufft marknadsläge med många liknande lägenheter till salu. Sofia var hela tiden positiv och gjorde sitt yttersta för att marknadsföra lägenheten.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-09

Robert S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Hösten 2019 sålde vi via Sofia vår fina lägenhet i centrala Handen och kan inte nog rekommendera henne. Vi har varit konsekvent imponerade av hennes handlingskraft, initiativförmåga, energi, yrkeskunnande och positiva inställning. Då vi några år tidigare också varit i kontakt med Sofia som köpare så vet vi att hon är lika vänlig, öppen och tillgänglig mot både säljare och köpare. Ett fullblodsproffs som älskar sitt jobb. Vi skulle inte tveka att låta Sofia få uppdraget av oss nästa gång vi går i säljtankar. Läs mer
  • 2019-12-09

Mohaned A skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag köpte ett radhus i haninge och hon var väldigt hjälpsam och hade mycket tålamod med alla mina frågor. Hon levde upp till över mina förväntningar då jag tidigare har blivit ganska dåligt bemött av vissa mäklare. Läs mer
  • 2019-12-08

Jenny M skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag sålde en lägenhet i Vega och kände stort förtroende för Lynn. Hon fanns alltid där för frågor och var hjälpsam genom hela processen. Lynn har en väldigt härlig energi och hon känns alltid glad och positiv. Läs mer
  • 2019-12-07

Anna Helena D skrev om Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    Jag har sålt en villa.
    Mäklarfirman Mohv skiljde sig från mängden och gav ett nytt och fräscht intryck, precis vad jag var ute efter. Tom som mäklare imponerade på mig med sitt nytänkande, sin trygghet, motivation och engagemang för att just mitt hus skulle få den bästa försäljningen. Jag är imponerad av Allt, från hur de fotograferade huset, att de fick med hela rum inte bara inredningsdetaljer som ändå inte köparen får, drönarbilder till alla små telefonsamtal och tips inför visning och under budgivning. Jag är så himla nöjd! Och nu är det sålt, tack för ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2019-12-08 Tom F svarar Anna Helena D
    Tack så mycket för din fina rekommendation Helena, vad kul att du är nöjd. Stort tack för förtroendet, det var riktigt roligt att få förmedla ditt hus!
  • 2019-12-05

Farah K skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Har köpt lägenhet med hjälp av Sofia. Läs mer
  • 2019-12-05

Roos-marie M skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sålt en fyrarummare i Handen. Mycket trevligt o proffsigt bemött. Med tanke på marknaden som inte är lika ”snabb” som för något år sedan så tycker jag att tiden mellan ”start till mål”
    Inte blev lång trots allt. Så jag är nöjd med Sofias insats i denna fastighetsaffär. Läs mer
    2019-12-08 Sofia B svarar Roos-marie M
    Tack för din rekommendation Roos-Marie! Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende!
  • 2019-12-01

Carina Lepp P skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi har just köpt en lägenhet och vi upplever hela processen som smidig och positiv. Vår mäklare Samuel var mycket trevlig, snabb med återkoppling och proffsig hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Vi kände oss trygga i vårt köp och med all information vi fick. Det blev en oväntat snabb och positiv bostadsaffär! Läs mer
  • 2019-11-26

Niclas J skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag har sålt med Sofia flera gånger genom åren och hon har alltid levererat upp till eller över förväntan. Hon är inte rädd för att jobba. Vill du vara säker på att få bostaden såld och säker på att få en engagerad mäklare så ska du anlita Sofia.

/Niclas Janzén Läs mer
    2019-12-08 Sofia B svarar Niclas J
    Tusen tack för din rekommendation Niclas! Ja jag ger inte upp i första taget haha :-)
  • Johan Bengt Tom R

2019-11-24

Johan Bengt Tom R skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn sålde vårat radhus. Super duktig och go mäklare som fick oss att känna oss trygga från dag 1. Hela tiden kändes det som att vi var hennes kompisar.
    Verkligen supernöjda! Läs mer
  • 2019-11-24

Nadja E skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn är lösningsfokuserad, driven och tillgänglig. Rekomenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-22

Anna L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Sålt vårt hus med Lynn, allt var super från början till slut. Bra bemötande, svarade alltid på frågor. Rekommenderar henne starkt!! :) Läs mer
  • ERIK A

2019-11-22

ERIK A skrev om Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    Svinbra bemötande, absolut inga konstigheter med någonting. Läs mer
    2019-11-22 Tom F svarar ERIK A
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet och tack för rekommendationen, kul att du är nöjd! =)
  • 2019-11-21

Niklas C skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Skärpt , aktiv i uppdraget väldigt lyhörd servicemind och supertrevligt Läs mer
  • 2019-11-17

Mimmi H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Har köpt bostad via denna mäklare. Väldigt trevlig och information men något lång svarstid och lite dåligt förberedd inför kontraktsskrivning. Fick vänta i 30-40 min innan alla papper var utskrivna och vi kunde börja. Läs mer
  • Tommy B

2019-11-17

Tommy B skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia har på ett mycket professionellt sätt sålt min bostad i Jordbro. Sofia har ett otroligt engagemang och driv, dessutom otroligt positiv, rolig att ha att göra med. Sofia har ett enorm positivt driv i sig som är mycket smittsamt, jag blev väldigt stärkt och positiv efter något så enkelt som ett samtal över telefon. Jag upplevde aldrig någon stress eller tidsnöd.
    Mina förväntningar har mer än väl uppfyllts, på alla plan.
    Skulle utan tvekan anlita Sofia igen och igen, och igen....
    Kan inget annat än med varm hand rekommendera Sofia!

Sofia TACK! Läs mer
    2019-12-08 Sofia B svarar Tommy B
    Stort TACK för din fina rekommendation Tommy! Det har varit ett nöje att få samarbeta med dig också! :-)
  • 2019-11-15

Nubia C skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Inget annat än nöjd!
    Utmärkt arbete Läs mer
  • 2019-11-14

Linnea skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn förmedlade ett kedjehus till oss och vi är väldigt nöjda med hennes bemötande samt tillgänglig och smidig kommunikation. Läs mer
  • 2019-11-14

Boban K skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi är super nöjda med allt, Lynn är lätt att nå, återkopplar snabbt och vi sålde innan visning. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-13

Jakob L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Sålt lägenhet i Hornstull. Samuel skötte sitt uppdrag fantastiskt bra igenom hela processen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-13

Emma L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Sålde lägenhet i Hornstull. Samuel är supertrevlig, tillmötesgående och väldigt lätt att ha och göra med! Läs mer
  • 2019-11-08

Zofie G skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Köpt bostad. Jannica är proffsig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2019-11-09 Jannica J svarar Zofie G
    Tack Zofie för rekommendationen.
    Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten.
    Hälsningar
    Jannica
  • 2019-11-08

Malin T skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag köpte ett radhus. Jag upplevde att Sofia brydde sig om både mig och säljaren. Jag upplevde henne som professionell och opartisk. Läs mer
    2019-11-09 Sofia B svarar Malin T
    Stort tack för din fina rekommendation Malin!
  • 2019-11-04

Dennis M skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi sålde vår 3 rum och kök under stor konkurrens i området. Trots detta lyckades Samuel sticka ut från mängden och fick många sällskap till visningarna och hålla uppe intresset ända fram till lägenheten blev såld. Vi har alltid fått ett superproffsigt, lugnt och förtroendeingivande bemötande. Andra gången jag har anlitat MOHV, blir det en tredje gång så vet jag vilken mäklare jag anlitar! 👍 Läs mer
  • 2019-11-01

Gun Inger J skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Har sålt vår villa. Mäklaren var väldigt bra men vi fick inte så mycket som vi trott. Vi skyndade på avslut eftersom vi redan köpt en annan bostad så det berodde nog till stor del på oss själva. Läs mer
    2019-11-09 Jannica J svarar Gun Inger J
    Tack för rekommendationen!
    Hälsningar Jannica
  • 2019-11-01

Rolf Ivan J skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Jannica.
    Vi blev mycket proffsigt bemötta, hon var mycket energisk och ställe upp på extra visningar på kvällar, vi tycker att hon var mycket duktig på att ringa intressenter för att vi skulle få så bra som möjligt för huset.
    I går kväll sålde vi huset till ett bra pris, vi är mycket nöjda med Jannica.
    Hälsningar Rolf o Inger Janersjö. Läs mer
    2019-11-09 Jannica J svarar Rolf Ivan J
    Tack snälla för er rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälp er!
    Hälsningar Jannica
  • 2019-10-31

Sofie H skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Väldigt proffsig och supertrevlig mäklare. Allt gick väldigt fort när vi skulle köpa men hon var flexibel och löste allt. Vi kände oss trygga genom allt. Läs mer
  • 2019-10-29

Adam H skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Köpt parhus i Tungelsta av Lynn. Fick direkt ett väldigt trevligt bemötande och är väldigt nöjd med den hjälp som vi fått.
    Bra mäklare och genuint trevlig person. Läs mer
  • Ingrid Sofia Carolina E

2019-10-28

Ingrid Sofia Carolina E skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Jag behövde hjälpa att sälja mitt hus, fick då tips ifrån en kompis att ta kontakt med Lynn, vilket jag gjorde.

Lynn lyssnade på just mina önskemål och Lynn gjorde allt för att uppnå dom och det gjorde hon verkligen.

Kände ett jätte stort förtroende till Lynn och om jag någon mer gång kommer att sälja eller köpa så kommer jag alla dagar i veckan ta kontakt med Lynn, hon är grym! Läs mer
  • 2019-10-19

Marie-louise E skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Jag har köpt en bostadsrätt i Västerhaninge på 3 rum och kök.
    Jag fick ett proffsigt och vänligt bemötande.
    Jag hade frågor som jag tycker blev besvarade på ett sätt som kändes påläst.
    Vid budgivning fick vi kontinuerlig återkoppling.
    Vid kontraktsskrivning gicks allt igenom och tid gavs för frågor som dök upp.
    Sammantaget gav Jannica ett professionellt och väldigt förtroendeingivande intryck. Läs mer
    2019-10-25 Jannica J svarar Marie-louise E
    Hjärtligt tack för din rekommendation! Jag hoppas att ni kommer att trivas i den fina lägenheten.
  • 2019-10-15

Lena Maria Katarina C skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    En villa är såld.
    Samuel har gjort det som ska göras vid en försäljning, alltid med samma glädje och väldigt trevligt bemötande. Vårt samarbete är dock inte slutfört ännu men jag har svårt att tro att slutresultatet kan bli annat än bra. Läs mer
  • 2019-10-14

Philip Arvid Viktor A skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Svarar alltid och väldigt flexibel. Läs mer
  • 2019-10-09

Mehmet C skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Hon var klockren genom hela processen. Utmärkt, rekommenderas starkt. Läs mer
  • Monica L

2019-10-09

Monica L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Vi både köpte och sålde med hjälp av Lynn. Hon är engagerad och väldigt serviceinriktad och gjorde ett kanonjobb både i vår roll som köpare och som säljare. Kändes tryggt och bra med henne som mäklare! Och alltid lika sprudlande glad i våra kontakter med henne. Bara positivt o rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-09

Emma P skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Lynn har sålt både ett hus och en lägenhet åt oss.
    Hon är duktig, effektiv, och trevlig. Skulle rekommendera henne till alla jag känner. Läs mer

Matilda M skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Kan varmt rekommendera Lynn på Mohv! Super proffsig och hjälpsam under hela vår säljprocess Läs mer

Susanne S skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Trevlig, lyhörd och fanns alltid där för att svara på funderingar. Läs mer
    2019-10-08 Lynn T svarar Susanne S
    Va roligt att ni känner så! =) Glad för er skull att allt löste sig med försäljning och köp =)

Tina S skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Trevlig, väldigt fint och snabbt bemötande. Läs mer

Denny K skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Bostadsrättsradhus

Proffisionellt bemötande från start till mål. Lyhörd och förstående.

Kan inte vara mer nöjd!
    Rekomenders stark! Läs mer
  • 2019-10-07

Jan Helge L skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    Har sålt min villa. Lynn är prfsig, glad, trevlig och korekt. Läs mer
    2019-10-08 Lynn T svarar Jan Helge L
    Va roligt att du känner så! Hoppas ni kommer att stortrivas i ert nya hem! Njut av värmen för oss med ;)
    Lynn T gillar detta
  • 2019-10-04

Linda C skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Jag har sålt min lägenhet och nu är vi i full gång att sälja min sambos läägenhet. Jannica är proffsig, kunnig och noggrann. Utstrålar glädje och posetiv energi. Hon är saklig och ärlig. Man får direkt förtroende för henne! Jag kan starkt rekommendera Jannica till alla som vill sälja sin bostad. Hon är grym! Läs mer
    2019-10-14 Jannica J svarar Linda C
    Tack snälla för din fina rekommendation! Kul att få förtroendet att sälja två lägenheter!
    Tack för förtroendet och lycka till med ert nya boende!
  • 2019-10-03

Peter M skrev om Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Köpt ett hus. Positivt bemötande med lösningsfokus. Bla ville vi kolla vinden vilket krävde en stege som hon löste. Läs mer
    2019-10-03 Jannica J svarar Peter M
    Tack snälla för er rekommendation! Hoppas ni kommer att trivas i Haninge och det fina huset. Hälsningar Jannica
  • 2019-10-01

Jimmy M skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Underbar mäklare, visar stort intresse, kunskap och energi, blev rekommenderad Sofia av flera bekanta och är precis lika nöjd som dom. Läs mer
    2019-10-12 Sofia B svarar Jimmy M
    Tusen tack för din fina rekommendation Jimmy!

Poseidons torg 2B, 136 46 Handen