MOHV Haninge

MOHV Haninge

En del av MOHV - www.mohv.se
Mitt i Haninge och centrala Handen, precis vid Gudöbroleden och med närhet till allt, erbjuder vi på MOHV våra tjänster i Vendelsö, Tyresö och Huddinge. Här får du en nytänkande tjänst och ett koncept där du är med och tar alla beslut tillsammans med din mäklare under affärens gång.

Våra mäklare genomsyras av kreativitet och en framåtanda. Vi kan erbjuda dig en snabb och smidig affär, både vid köp och försäljning, och vi brinner verkligen för vårt jobb. Välkommen in till oss på Poseidons Torg 2B så diskuterar vi vidare!

Läs vad 453 kunder tycker om MOHV Haninge 2

• 66.0 m²
    • Bandhagen-Högdalen
    2021-04-12
    Köpt första lägenheten. Jannica var snäll och tydlig med mig hela processen. Tack!
    2021-04-05
    Hon har sålt mitt hus. Hon är jätte kunnigt på sitt sak.
    Rekommenderar starkt.
    • 78.5 m²
    • Centrala Handen - Folkparken
    2021-04-05
    Vi sålde vår lägenhet. Allt gick väldigt snabb och smidigt. I vår situation passade det bra, ingick i våra förväntningar. Victoria Sjöberg var den rätta mäklaren för oss i det här.! Kommer så vara säkert för flera!
    • 141.0 m²
    2021-04-04
    Proffsig och höll oss uppdaterade under hela processen.
    Hade valt henne igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Sjöberg en del av MOHV Haninge
    • 4.5:a
    • 102.5 m²
    • Centrala Handen - Folkparken
    2021-04-04
    Bra bemötande, skötte sitt uppdrag gentemot oss Bra.
    • 169.0 m²
    • Tungelsta-Krigslida
    2021-04-04
    Snabbt och bra, vet vad hon sysslar med. Vi rekommenderar Jannica när du ska sälja ditt hus!
    • 169.0 m²
    • Tungelsta-Krigslida
    2021-04-02
    Jannica är kompetent mäklare och vet vad hon pratar om.
    Hon sålde vårat hus på Hagavägen 5 i tungelsta.
    Hon lyssnar och tar in vad vi som säljare vill och känner inför en försäljning.
    Trevlig och lätt att prata med.
    Har funkat jättebra med henne och vi kan varmt rekommendera henne.
    Mvh Mick/Karin
    • Centrala Tyresö
    2021-03-27
    Fick hjälp av Victoria när jag sålde min lägenhet, det gick väldigt snabbt och smidigt och hon svarade snabbt på frågor
    • 68.0 m²
    2021-03-25
    Köpt bostad via Sofia. Jättebra bemötande och tillgänglighet. Förväntade mig snabb kommunikation och uppdateringar i processen vilket vi också fick!
    • 42.5 m²
    Förtroendeingivande med hög energi
    2021-03-25
    Vi har sålt en bostadsrätt (4a) med hjälp av Samuel på MOHV. Samuel var väldigt tydlig, kunnig och trevlig.
  • Jonas
    sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    2021-03-23
    Samuel hjälpte oss att sälja vårt hus och vi är otroligt nöjda. Från vårt första möte klev han in genom dörren med en härlig energi och stor entusiasm. Under hela processen har han hållit oss uppdaterade och väl informerade. En seriös och professionell mäklare med stor kunskap, ödmjukhet och charm. Slutpriset blev exakt som vi tänkt oss, trots höga förväntningar. Vi känner ett stort förtroende för Samuel och ger honom våra varmaste rekommendationer.
    • 62.0 m²
    • Farmarstigen
    2021-03-20
    Snabb, flexibel, trevlig och proffsig! Rekommenderar varmt att anlita Lynn! Jag kommer göra det igen!
    Tusen tack för fina ord, det värmer verkligen! Lynn Treard
    • 96.0 m²
    Över träffat mina förväntningar
    • 5:a
    • Vendelsö - Lyckeby
    2021-03-20
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt av mäklare
    Dom förväntningarna jag hade levde mäklaren upp till
    • 5:a
    • Vendelsö - Lyckeby
    2021-03-19
    Sofia Branting var snäll hjälpsam och kunnig .
  • sålde sitt hus med hjälp av Victoria Sjöberg en del av MOHV Haninge
    • 133.0 m²
    2021-03-12
    Vi sålde vårt radhus med hjälp utav Victoria, en fantastiskt ödmjuk mäklare att anlita och vi var så nöjda med kommunikation, tips, styling och fotografering. Vi rekommenderar Victoria starkt - vi kommer givetvis att anlita henne igen och kommer rekommendera henne till våra vänner!
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Victoria Sjöberg
  • Maria K
    sålde sitt hus med hjälp av Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    2021-03-10
    Tydlig, trevlig och känns pålitlig
    • 52.5 m²
    2021-02-27
  • köpte sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    • 198.0 m²
    2021-02-26
    Extremt professionell och trevlig mäklare som precis sålde vårat drömhus till oss. Vi är super nöjda. Rekommenderas starkt! 10/10
    • 45.0 m²
    • Handen - Slätmossen
    2021-02-26
    Mycket trevlig ,hjälpsam och tillmötesgående
    Hon kändes väldigt kompetent och inte tillgjord och lätt att prata med
    Mvh Renee
    • Västerhaninge - Åby
    2021-02-20
    Sofia uppfyllde verkligen alla våra förväntningar. Hon har en sådan positiv energi som inspirerar.
    Hon lyssnade till alla våra önskemål och funderingar och höll oss uppdaterade genom hela försäljningsprocessen. Vi kände oss prioriterade och trygga hela vägen och så fick vi lägenheten såld precis så snabbt som vi hade hoppats.
    Hon får det högsta och bästa betyg vi bara kan ge!
    2021-02-19
    Sålde min 2:a på 35 kvadrat och Victoria var professionell, snabb på att svara om man hade frågor och gav så tydliga svar det gick på frågorna. Lägenheten blev såld redan inom en vecka vilket var väldigt skönt då jag ville få den såld så fort som möjligt utan att förlora för mycket på min lägenhet då värdet hade sjunkit sen jag köpte den av anledningar man inte kan styra över. Kände mig ändå säker med Victoria då det här var min första lägenhet jag sålde så hade inte så stor koll på hur allt går till.
  • skrev om Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    2021-02-19
    Sålt bostadsrätt i Mårtensberg, Vendelsö.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Sjöberg en del av MOHV Haninge
    2021-02-15
    Jag köpte en lägenhet av Victoria.
    Upplevde ett mycket trevligt och professionellt bemötande genom hela affären.
    Jag kan varmt rekommendera Victoria som mäklare.
    2021-02-08
    Vi håller på att sälja vår villa och har haft en fantastisk och vänlig service från Jannica. Hon har levt upp till våra förväntningar även om priset inte var så högt som vi hade hoppats på, men detta beror på mitt hus och mitt område snarare än ett fel från Jannica.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    • 80.0 m²
    2021-02-07
    Vi har köpt en lägenhet genom Samuel, super hjälpsam och gjorde allt väldigt begripligt.

Sammanfattningsvis en toppen upplevelse, 5 av 5
    • 64.0 m²
    2021-02-04
    Jag har sålt min bostad på Nynäsvägen 84. Jag blev bemött på ett vänligt och proffesionellt sätt. Förväntningarna som jag hade på Sofia Branting motsvarade väl det jag mötte vid vår första konntakt. Sofia har lång erfarenhet från mäklararbetet och besitter en stor förmåga att läsa av köpare och säljare vad de behöver i köp/sälj processen. Sofia ger en trygg känsla för alla parter att inget lämnas åt slumpen.

//Torbjörn Holmstrand
    Nynäsvägen 84, lgh 1706
    136 35 Handen
    • 64.0 m²
    2021-02-04
    Sofia sålde vår lägenhet som kommande. Fantastiskt bemötande från en glad, proffsig, trevlig, social mäklare med lång erfarenhet från området. Så smidig försäljning med hjälp av den bästa mäklaren!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    • Lötkärr
    2021-01-29
    Vi tog kontakt med Sofia när vi skulle sälja vårt hus och vi är SÅ nöjda från start till mål.

Proffsig, ordning och reda, framåt, målinriktad, lättsam att ha o göra med.
    Grym på alla sätt o vis.

Vi rekommenderar Sofia varmt!
    • 62.0 m²
    2021-01-28
    Jag köpte en lägenhet.
    Mäklaren är jättebra och professionell.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    2021-01-21
    Lynn sålde vårt fantastiska hus, det blev en snabb process med ett bra bemötande. Hon är trevlig, punktlig, professionell och alltid med ett glatt humör. Vi kan varmt rekommendera Lynn vid framtida försäljningar!
    Tusen tack. Så roligt att jag fick äran att förmedla ert fina hus! Ser fram emot bilder på det nya sen =) Lynn Treard
  • sålde sitt hus med hjälp av Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    2021-01-21
    Jag har sålt ett hus på Gudö och Lynn har en härlig energi, kompetens och hon är lyhörd. Lynn har ett engagemang som skapar en enorm trygghet. Denna försäljning gick väldigt smidigt och snabbt. Lynn har överträffat alla våra förväntningar med råge. Kan varmt rekommendera Lynn!
    Tusen tack för fina ord, det värmer verkligen! Lynn Treard
    2021-01-21
    Som köpare av vårt första hus upplevde vi Lynn som tydlig och kunnig i sin dialog med oss. Rekommenderar henne då hon är en engagerad mäklare som ser lösningar!
    Tack snälla! Glad att du känner så och så roligt att få hjälpa till =) Lynn Treard
  • Erik Ö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    • 59.0 m²
    • Västerhaninge
    2021-01-19
    Vi sålde vår lägenhet. Mäklarens bemötande var väldigt bra. Jag hade optimistiska förväntningar runt slutpriset, och de blev bemötta trots att vi sålde runt jultid under en pandemi, vilket kanske är den sämsta möjliga tiden att sälja. Ett litet mirakel kan man nog säga. Jag uppfattade att mäklarens strategi och tänk fungerade väldigt bra, och att han har en stor erfarenhet av att sälja lägenheter, vilket troligtvis präglat strategin. Kan verkligen rekommendera!
    • 75.0 m²
    2021-01-18
    Sofia har under försäljningen av vår lilla pärla haft ett stort engagemang och alltid varit tillgänglig.
    Hon är lyhörd, tydlig i sin information, toppen på att återkoppla!
    • 116.0 m²
    2021-01-18
    Väldigt smidig bostadsaffär! Trevlig, professionell, kunnig och snabba återkopplingar, rekommendera därför starkt Lynn Tread.
    Tack snälla! Så roligt att ni hittat ert hus nu! Lynn Treard
    • 1:a
    • 37.0 m²
    2021-01-17
    Professionell, väldigt engagerad och förtroendeingivande. Rekommenderar!
    Va roligt att du känner så! Tack =) Lynn Treard
    2021-01-15
    Lynn var mäklare till det hus som vi köpte. Lynn är väldigt tydlig i sin kommunikation vilket gör att man som köpare finner ett lugn i processen. Lynn är väldigt serviceinriktad och duktig på att se individers behov vilket gör att man får mer hjälp och stöttning än vad man kan förvänta sig av en mäklare.

Vi rekommenderar med glädje Lynn till alla, en mäklare i världsklass.
    Tusen tack för de fina orden. Ni har ju verkligen varit med om en hel del när ni letat hus och deltagit i budgivningar. Så glad för er att ni äntligen hittat hem =) Lynn Treard
  • Jan Michael A
    sålde sitt hus med hjälp av Lynn Treard en del av MOHV Haninge
    2021-01-15
    Vårat hus såldes av Lynn innan vi planerat för husvisning. Lynn har under hela försäljningsprocessen varit lätt att få tag i och återkopplingen saklig och snabb. Lynn känns drivande och kunnig. Hon är saklig och har ett naturligt och varmt bemötande
    Vi ger Lynn våra allra varmaste rekommendationer.
    Tack snälla för de fina orden, det värmer! Glad att det gick så bra för er =) Lynn Treard
    2021-01-04
    Att komma sent till visning utan att meddela det innan och ej ha svarat på telefon vid två olika tillfällen utan att återkomma sänker betyget.

I övrigt en mäklare med trevligt bemötande och med uppenbar kunskap om marknaden/bostäder som hjälpte mig med mitt köp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    • 168.0 m²
    2020-12-28
    Hon gjorde ett bra jobb, och informerade löpande vad som hände
  • Rickard L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    • 69.5 m²
    2020-12-23
    Väldigt tillmötesgående när jag köpte min bostad av henne.
    • 55.0 m²
    2020-12-22
    Sålt min lägenhet i Tungelsta,. Blev bemött proffsigt. Mina förväntningar var att få alla oklarheter uppklarade med att sälja en bostad, vilket Jannica har gjort för mig. Kommer rekommendera henne till samtliga av min bekantskapskrets.
    • 57.0 m²
    • Västerhaninge
    2020-12-13
    Lynn är trevlig mäklare och redan från första början kändes det väldigt säkert och trygg.
    Hela processen från visning till kontrakt var otroligt bra.
    Hon är otroligt professionell, tillgänglig, personlig och svara på alla frågor, flexibil och gör allt att göra oss glada och nöjda.
    Tålmodig, förståelig och kämpar för sitt arbete.
    Rekommenderar Lynn starkt för alla som ska sälja eller köpa! Hon sålde vår lägenhet i Västerhaninge på Ringvägen. 😊
    • 61.8 m²
    • Skogås
    2020-12-13
    Har köpt ett nybyggt radhus, Samuel är en mycket trevlig och sak kunnig mäklare
    • 93.5 m²
    • Handen
    2020-12-05
    Fortfarande lika nöjda med Jannica, det är tredje gången hon hjälper oss med bostadsförsäljning. Rekommenderar henne varmt.
    Det är fantastiskt att få hjälpa er en tredje gång! Tack snälla för det:) Jag hoppas att få följa er och er familj vidare länge... Ses snart! Kram Jannica Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    • 132.0 m²
    2020-11-27
    Bought a Kedjehus where Jannica was the broker. She was very inviting at the viewing and had a lot of knowledge of the house and made me feel secure that I would be bidding on a property that suited my needs. Very responsive and helpful in the process. If I will need to see the house or any other property, I believe I will contact her to do my dealing.
    2020-11-26
    Välldigt nöjd med Victoria som mäklare.
    Hon gjorde ett bra jobb samt så verkade hon ha bra kunskap om området som jag sålde min lägenhet i(vega staden).
    • 95.0 m²
    • Centrala Tyresö
    2020-11-24
    Har sålt en bostadsrätt genom Samuel. Jag blev väl bemött av honom och han motsvarade mina förväntningar i mycket hög grad. Han ger intryck av att vara mycket professionell i sitt yrkeskunnande.
    Jag vill ge Samuel mina bästa rekommendationer.