Samuel Söderling
Registrerad mäklare sedan 2013-03-25
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 129 Läs vad Samuel Söderling

• Konstantin Z köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2020-07-06

Nedersta Trädgårdsstad
    Was nice and informative conversation. But woulf be nice to have "move in checklist" like "check that electricity contract moved, gas, internet, insurance contract signed, skatteverket notified" etc Läs mer
  • Noshin M köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2020-07-05

Köpt bostadsrätt.
    Bemöttes välkomnande och varmt. Samuel är jordnära artig tålmodig och alert. Han är snabb på att återkoppla och svarar snabbt på sms. Läs mer
  • Martin S sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2020-07-03

Tyresö Strand
    Samuel var lysande genom hela säljprocessen och fanns alltid där vid frågeställningar, foto- och besiktningstillfällen samt gav oss löpande information om hur affären fortskred. Vi vill ge våra bästa rekommendationer till honom och MOHV. Läs mer
  • Vendela H sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2020-07-02

2:a
    Centrala Handen
    Vi har sålt med Samuel och är mycket nöjda. Han har varit tillmötesgående, snabb och en bra säljare. Nästa gång jag säljer kommer jag vilja använda Samuel. Läs mer
  • Maria Rebecca Helena S sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2020-07-01

Tyresö Strand
    Vi har sålt vår villa med Samuel. Väldigt professionell, kommunikativ och hjälpsam i alla hänseenden. Rekommenderas! Läs mer
  • Gun A köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

Nedersta Trädgårdsstad
    Samuel har under vår period alltid varit tillmötesgående och svarat snabbt på frågor Läs mer
  • Cansu G köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

Nedersta Trädgårdsstad
    Köpte en nyproduktion och allt flöt på jätte bra. Vi är väldigt nöjda med Samuel. Läs mer
  • Adam O
    Adam O köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

Nedersta Trädgårdsstad
    Very helpful, always trying to deliver what we need. Läs mer
  • Saga D köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2020-06-18

2:a
    Jag har köpt en 2:a av Samuel i Handen, Haninge. Från första stund blev blev jag och även mitt sällskap väl bemötta med en känsla av professionalism och trygghet. Alla våra frågor blev besvarade och det var omöjligt att inte vilja slå till när Samuel fick en att känna sig så pass säker och trygg.

Han gick lugnt och metodiskt genom kontraktet så ingenting lämnades oklart och jag kan inte säga något annat än att jag är otroligt nöjd, både över mitt köp och över mitt mötet med Samuel Söderling.

Jag skulle varmt rekommendera honom till nära och kära alla dagar i veckan, en riktigt bra mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Milos M köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2020-05-06

3:a
    Jordbro
    Hej,

Jag har i tisdsgs köpt en bostad i Jordbro, Haninge kommun där Samuel tog hand om oss.

Jag blev bemött på ett trevligt och bra sätt. Jag känner att jag fick en bra kontakt med Samuel.

Mina förväntningar var att jag skulle få svar på mina frågor som jag hade, vilket jag fick.

Sammanfattningsvis tycker jag personligen att Samuel är en trevlig person, proffisionell och talar fakta. Jag blev väl bemött och jag känner att vi direkt fick en god kontakt.

Hälsningar,
    Milos Miloradovic Läs mer