Mäklare Stockholms län Haninge MOHV Haninge Samuel Söderling
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 103 Läs vad Samuel Söderling

• Marie Kristina J sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-07-15

Kolartorp
    Samuel hjälpte oss att sälja vår villa i Haninge, vi är mycket nöjda med hans arbete från första mötet till avslutad affär. Hans engagemang och kompetens har vi inte mött hos någon annan mäklare tidigare. Vi skulle absolut anlita honom igen och ger våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Hans Göran B sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-05-17

Jordbro
    Jättenöjd med husförsäljningen. Proffsigt bemötande, snabb och smidig affär. Rekommenderas! Läs mer
  • Enrico P köpte sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-05-14

Jordbro
    Han är duktig på det han gör och hade ett positivt inställning. Bra mäklare. Läs mer
  • Waltraud H
    Waltraud H sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-05-07

Årsta
    Jag har sålt bostad. Mäklaren gav ett professionellt och pålitligt intryck och skötte sitt jobb utmärkt. Jag hade några frågor gällande försäljning av bostad som mäklaren kunde bevara snabbt och kunnig. Mäklaren hade dessutom en mycket kort svarstid. Läs mer
  • Eva S köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-05-07

Årsta
    Köpt en bostadsrätt. Varit på många visningar och träffat många mäklare. Samuel Söderling inger omedelbart förtroende. Han är påläst, kommunikativ, trevlig och en bra guide genom processen. Läs mer
  • Kadir   köpte sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-04-30

Vendelsö
    Jag har köpt ett hus och säljar min lägenhet . Anledningen är han har varit perfekt på alla sätt och har fullt förtroende hos mig. Därför direkt efter köpande anlitade jag honom för att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Emelie B sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-04-16

Vendelsömalm - Mårtensberg
    Sålde min lägenhet.

Han var väldigt lätt att prata med och kom med bra idéer mm.
    Återkopplade väldigt bra och kände ett lugn med honom.

Rekommenderar!! Läs mer
    2019-04-16 Samuel S svarar Emelie B
    Tack för det fina omdömet Emelie! Hoppas att allt är fint med er!
    Samuel S gillar detta
  • Hamza K sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-04-06

Handen
    Vi sålde en bostad och mäklaren var jätte duktig och hjälpte jättebra . Läs mer
    2019-04-15 Samuel S svarar Hamza K
    Tack för ett bra samarbete Hamza! Kul att ni blev nöjda.
    Samuel S gillar detta
  • Robin K sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-04-03

Ritorp / Norra Frösunda
    En 3a på 71 kvadrat fick vi sålt. Var segt i början men sen gick det fint! Läs mer
    2019-04-15 Samuel S svarar Robin K
    Trägen vinner i en stundtals segare marknad :) Ses på torsdag!
  • Lina L
    Lina L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-04-03

Samuel är fantastiskt och har gett mig helt otrolig service och stöd under min försäljning. En genuint brydd person som sprider mycket glädje och trygghet i den väldigt nervös situation man sitter i vid en försäljning. Hade inte kunnat be om mer, TACK! Läs mer
    2019-04-15 Samuel S svarar Lina L
    Tusen tack för de fina orden Lina! Hoppas du ska trivas på sydligare breddgrader :)

Senaste försäljningarna

Nederstahöjden