Samuel Söderling
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 115 Läs vad Samuel Söderling

• Simon Thomas Henrik S sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2020-04-02

Brandbergen
    Bra och tydlig kommunikation, allt gick bättre än förväntat! Läs mer
  • Michelle H sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2020-03-20

Vendelsö
    Sålde en bostadsrätt och från första dagen har man bara lutat sig tillbaka medan Samuel tagit hand om allt. Han gör sitt bästa och är väldigt driven som såg till att allt gick smort. Läs mer
  • Amourina E sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2020-01-26

Västerhaninge
    Samuel är en proffsig mäklare som alltid svarade snabbt, försäljningen blev lyckad och såldes innan visning. Läs mer
  • Carina Lepp P köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-12-01

Fornudden
    Vi har just köpt en lägenhet och vi upplever hela processen som smidig och positiv. Vår mäklare Samuel var mycket trevlig, snabb med återkoppling och proffsig hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Vi kände oss trygga i vårt köp och med all information vi fick. Det blev en oväntat snabb och positiv bostadsaffär! Läs mer
  • Mimmi H köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-11-17

Har köpt bostad via denna mäklare. Väldigt trevlig och information men något lång svarstid och lite dåligt förberedd inför kontraktsskrivning. Fick vänta i 30-40 min innan alla papper var utskrivna och vi kunde börja. Läs mer
  • Nubia C sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-11-15

Inget annat än nöjd!
    Utmärkt arbete Läs mer
  • Jakob L sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-11-13

Södermalm / Hornstull
    Sålt lägenhet i Hornstull. Samuel skötte sitt uppdrag fantastiskt bra igenom hela processen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-11-13

Södermalm / Hornstull
    Sålde lägenhet i Hornstull. Samuel är supertrevlig, tillmötesgående och väldigt lätt att ha och göra med! Läs mer
  • Dennis M sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-11-04

Vega
    Vi sålde vår 3 rum och kök under stor konkurrens i området. Trots detta lyckades Samuel sticka ut från mängden och fick många sällskap till visningarna och hålla uppe intresset ända fram till lägenheten blev såld. Vi har alltid fått ett superproffsigt, lugnt och förtroendeingivande bemötande. Andra gången jag har anlitat MOHV, blir det en tredje gång så vet jag vilken mäklare jag anlitar! 👍 Läs mer
  • Lena Maria Katarina C sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-10-15

Vega
    En villa är såld.
    Samuel har gjort det som ska göras vid en försäljning, alltid med samma glädje och väldigt trevligt bemötande. Vårt samarbete är dock inte slutfört ännu men jag har svårt att tro att slutresultatet kan bli annat än bra. Läs mer

Senaste försäljningarna

Stora Björnens Gata