Samuel Söderling
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-11 - 2019-10

Läs vad 107 Läs vad Samuel Söderling

• Dennis M sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-11-04

Vega
    Vi sålde vår 3 rum och kök under stor konkurrens i området. Trots detta lyckades Samuel sticka ut från mängden och fick många sällskap till visningarna och hålla uppe intresset ända fram till lägenheten blev såld. Vi har alltid fått ett superproffsigt, lugnt och förtroendeingivande bemötande. Andra gången jag har anlitat MOHV, blir det en tredje gång så vet jag vilken mäklare jag anlitar! 👍 Läs mer
  • Lena Maria Katarina C sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-10-15

Vega
    En villa är såld.
    Samuel har gjort det som ska göras vid en försäljning, alltid med samma glädje och väldigt trevligt bemötande. Vårt samarbete är dock inte slutfört ännu men jag har svårt att tro att slutresultatet kan bli annat än bra. Läs mer
  • Jan-Erik B
    Jan-Erik B sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-09-09

Vendelsö
    Sålde vårta kedjehus till bättre pris än vi trodde. Samuel är förtroendeingivande och kompetent både för oss säljare och för köpare. Alltid positiv och hittar bästa lösningarna, ger mycket goda råd och har en bra plan för bäst resultat. Klart bäst av alla mäklare vi haft att göra med genom åren. Läs mer
    Samuel S gillar detta
  • Cäcilia L
    Cäcilia L köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-08-28

Farsta
    Jag köpte en lägenhet i Farsta Strand och Samuel var tillmötesgående och tog mitt intresse på största allvar. Min erfarenhet är att mäklare inte tycker att jag verkar som en seriös köpare då jag är så ung men Samuel var annorlunda och mycket tillmötesgående och öppen. Läs mer
    Samuel S gillar detta
  • Marie Kristina J sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-07-15

Kolartorp
    Samuel hjälpte oss att sälja vår villa i Haninge, vi är mycket nöjda med hans arbete från första mötet till avslutad affär. Hans engagemang och kompetens har vi inte mött hos någon annan mäklare tidigare. Vi skulle absolut anlita honom igen och ger våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Hans Göran B sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-05-17

Jordbro
    Jättenöjd med husförsäljningen. Proffsigt bemötande, snabb och smidig affär. Rekommenderas! Läs mer
  • Enrico P köpte sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-05-14

Jordbro
    Han är duktig på det han gör och hade ett positivt inställning. Bra mäklare. Läs mer
  • Waltraud H
    Waltraud H sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-05-07

Årsta
    Jag har sålt bostad. Mäklaren gav ett professionellt och pålitligt intryck och skötte sitt jobb utmärkt. Jag hade några frågor gällande försäljning av bostad som mäklaren kunde bevara snabbt och kunnig. Mäklaren hade dessutom en mycket kort svarstid. Läs mer
  • Eva S köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-05-07

Årsta
    Köpt en bostadsrätt. Varit på många visningar och träffat många mäklare. Samuel Söderling inger omedelbart förtroende. Han är påläst, kommunikativ, trevlig och en bra guide genom processen. Läs mer
  • Kadir   köpte sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge

2019-04-30

Vendelsö
    Jag har köpt ett hus och säljar min lägenhet . Anledningen är han har varit perfekt på alla sätt och har fullt förtroende hos mig. Därför direkt efter köpande anlitade jag honom för att sälja min lägenhet. Läs mer

Senaste försäljningarna

Nedersta Allé