Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge MOHV MOHV Haninge Samuel Söderling

en del av MOHV Haninge

Runstensvägen 34, 136 45 Handen — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 54 rekommendationer
Jag heter Samuel Söderling och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 54 användare tycker om Samuel Söderling

• Ingrid J
    Ingrid J skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi fick väldigt bra förtroende för Samuel, vi var väldigt nöjda med lägenhetsförsäljningen han hjälpte oss med.
  • Behnoosh S
    Behnoosh S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel Söderling är lyhörd, noggran och väldigt duktig mäklare. Han ger inga falska och onödiga förhoppningar, väldig ärlig och hjälpsam. Man känner sig trygg med honom och hans bedömning och insatser. Han var alltid tillgänglig när vi hade frågor och funderingar. Vi kan verkligen rekommendera honom.
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Pålitlig och grym mäklare som håller vad han lovar och lyckas med en toppenförsäljning!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi upplever Samuel som kompetent och som följde oss genom hela köp och säljprocessen på ett proffsigt sätt. Vi kan verkligen rekommendera Samuel och får vi möjlighet kommer vi att använda han på nytt. Mikael Söderlund
  • Ayna M
    Ayna M skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Snabbt, lätt,effektivt, stort tack!
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevlig och duktig mäklare! Informativ och pålitlig, jag är väldigt nöjd med mitt mäklarval!
  • Anton N
    Anton N skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Kanon på alla sätt! Rekommenderas varmt!
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket nöjd med Samuels engagemang och resultat!
  • Nina B
    Nina B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var mycket hjälpsam och lätt att ha och göra med. Fanns alltid tillgänglig och informerade så fort han fick någon information.
  • Christine F
    Christine F skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Kan varmt rekommendera Samuel på MOHV eftersom han är en mäklare som håller en väl informerad, involverad och alltid är tillgänglig om man har någon fråga eller fundering och vill veta på studs! Ger även goda tips samtidigt som han även tar till sig kundens önskemål.
  • Marina I
    Marina I skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Svarat på alla min frågor och snabbt :)
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket kompetent och trevligt sätt, fungerar alldeles utmärkt! Snabb och smidig.
    Knackar försiktigt på dörren när han kommer och säger glatt hej.
    Vi är väldigt nöjda!
    Jessica och Håkan på Ingenting
  • Emma L
    Emma L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är professionell och ödmjuk som tar sitt uppdrag på fullaste allvar. Han höll oss informerade under hela processen och slog dessutom rekord i vår förening! Vi kan med glädje rekommendera alla att anlita Samuel.
  • Zhang P
    Zhang P skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel was the first mäklaren we met for the sale of our apartment and We were very lucky to have him. His passion, enthusiasm and talent made us feel comfortable and safe. We are very satisfied with him and feel thankful for all the help he offered. We have recommended him to our friends already.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel inger förtroende, seriositet och lugn. Bra återkopplingar under försäljningen.
    Det var hans personlighet som avgjorde valet av mäklare och hade inget med MOHV att göra.
    Det är ändå en hel del pengar inblandade för den enskilde så att kunna inge förtroende var viktigt för mig.
    Vill ge Samuel mycket bra och höga rekommendationer.
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel har på ett exceptionellt sätt hjälpt oss både vid vid vårt köp och försäljning av vår lägenhet. Samuel sköter hela processen på ett proffesionellt sätt och finns alltid tillgänglig för frågor och guidning. Mycket trevlig, noggrann, punktlig och flexibel. Vi rekommenderar Samuel som mäklare och kommer med största sannolikhet att anlita honom vid fler försäljningar i framtiden!
  • Malin B
    Malin B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Finns ingenting att klaga på. Gjorde det "lilla extra" som alla mäklare inte gör, ansträngde sig för att allting skulle bli så bra som möjligt. Och det blev det också, han sålde min lägenhet för mer än jag vågade hoppades på och slog rekord i min förening.
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevlig och proffsig mäklare. Var snabb och hjälpsam när man hade frågor.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Samuel höll tät kontakt med oss under hela processen och gav ett väldigt proffsigt och tryggt intryck. Bilderna blev fantastiska. Vi kommer absolut välja Samuel och MOHV vid framtida försäljningar.
  • Isabel  F
    Isabel F skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Proffsig, trevlig och service-minded mäklare som jag rekommenderar varmt!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Företaget är synligt och flexibelt. En prisvärd mäklarbyrå. Mäklaren vi anlitade var kompetent och jordnära.
  • Peyman H
    Peyman H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Professional and helpful agent, with the right attitude. I will recommend him to friends and family.
  • Eva H
    Eva H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är den bästa mäklaren jag anlitat vid samtliga mina fastighetsaffärer, ca 10 under lika många år. Som person är han saklig, korrekt, noggrann och behaglig att ha att göra med.
  • Gity Y
    Gity Y skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Min upplevelse av Samuel är att han är proffessionel och noggrann och jobbar på ett systematisk sätt. Han förklarar även på ett systematisk sätt som man förstår. Han återkopplar/rapportera/konverserar hela tiden som man vet vad som händer. Jag kände mig hela tiden informerad. Jag rekommenderar gärna honom.
  • Behnaz Z
    Behnaz Z skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Hej,jag tycker att Samuel är en säker ,artig,snäl,mjuk person som vet vad han säger och gör ,tack för allt jobb som du har gjort.
  • Ingmar R
    Ingmar R skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    I hård konkurrans med ett antal kunniga Mäklarkollegor valde jag Samuel Söderling MOHV Lund att förmedla min lägenhet.
    Viktiga parametrar för val var: punktlig, noggrann, välklädd, korrekt, humor, flexibel, kunnig, trevlig hjälpsam samt att Samuel och MOHV delade min uppfattning om provisionsnivåer.
    Under den korta tid det tog innan vårt gemensamt framdiskuterade mål uppnåtts motsvarade Samuel våra förväntningar. Upplevde att Samuel agerade både för köpare och säljare vilket jag uppskattade.
    Därför mina bästa rekommendationer.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket nöjd med Samuel som mäklare. Seriös, trevlig och kändes noggrann. Rekommenderas!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Endast gott att säga om Samuel! Trevlig, seriös och väl förberedd. Han var väldigt tydlig med varje steg i processen vilket jag uppskattade. Rekommenderas varmt!
  • Olof W
    Olof W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel har många bra egenskaper som mäklare, väl förberedd inför första mötet, hög ambitionsnivå avseende prospekt och visningar, lyckades också argumentera/visa på värdet och nå en nivå vi var väldigt nöjda med och den vi satte upp redan vid första mötet.
    Daniel F, Samuel S gillar detta
  • Emma L
    Emma L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket bra, trevlig och seriös mäklare som var snabb med återkoppling. Rekomenderas varmt!
  • Edgar I
    Edgar I skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var mkt bra, vi var mkt nojda!
  • Annica W
    Annica W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevlig kille som fick lägenheten såld i bra tid. En kille som man lyssnar på och tar på allvar.
  • Sara W
    Sara W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Jobbade på bra för oss, var trevlig, proffesionell och återkopplade kontinuerligt.
  • Reka B
    Reka B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Rekommendears varmt!
  • Markus B
    Markus B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är oerhört trevlig, kunnig och lyhörd. Han skötte hela försäljningen med stor professionalism.

MOHV har ett väldigt anpassningsbart koncept som passade oss bra. Grundpaketet är väldigt bra, men vi kunde välja vilken typ av marknadsföring vi ville lägga fokus på och skräddarsy hela paketet efter eget tycke och smak.
  • Sofie Å
    Sofie Å skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel bemötte mig mycket proffesionellt och kunnigt sätt. Samuel var mycket hjälpsam och duktig på att snabbt ordna och fixa med försäljningen av min lägenhet. Han var mycket noggrann i sitt arbete och ställde upp på de tider som passade mig som kund.

Samuel levde verkligen upp till mina förväntningar och samarbetet oss emellan fungerade utmärkt.
  • Madeleine W
    Madeleine W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel fick förtroendet att sälja båda våra lägenheter. Proffsigt bemötande och två smidiga affärer. Rekommenderas!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Proffsigt bemötande genom hela processen
  • Malin E
    Malin E skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är otroligt lyhörd och mån om att allt ska bli så bra som möjligt för klienten. Han håller dig ständigt informerad om allt som pågår i ärendet, så att du alltid känner att man har koll. Han är ärlig, lätt att förstå och väldigt engagerad. Han tog vara på alla intressenter på ett imponerande sätt och var alltid lätt att få tag på. Jag är fantastiskt nöjd och rekommenderar honom till alla jag kan. Det var en helt annan upplevelse jämfört andra mäklare jag haft kontakt med.
  • Beshar E
    Beshar E skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Har bara väl att säga! Samuel genomförde försäljningen på bästa sätt och uppfyllde samtliga önskemål vi hade samt det han lovade oss.

Tack för ett mycket välfungerande samarbete!

//Beshar
  • Gösta J
    Gösta J skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel Söderling var ansvarig för försäljning av vår 3-rumslägenhet i central Lund i slutet av 2013. Samuel var dedikerad och gjorde ett mycket gott arbete, var optimistisk och drivande trots att försäljningen drog ut på tiden. Kan utan tvekan rekommendera Samuel för framtida uppdrag.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Stort engagemang och serviceminded. Rekommenderas!
  • Birthe P
    Birthe P skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var mycket vänlig och tillmötesgående, både mot mig och min dotter Maria. Han var behjälplig med frågor kring lån och övrigt. Vi hade en trevlig stund i samband med lägenhetsskrivandet. Kan varmt rekommendera Samuel.
  • Karin K
    Karin K skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Bra bemötande men när det var seg marknad så märktes det att mäklaren föredrog en snabb affär. Som tur var stod jag på mig och det kom in en köpare i sista sekunden så jag kunde få ett ok pris för min lägenhet.
  • Maria A
    Maria A skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var trevligt och gjorde ett mycket bra jobb.
    MOHV har en tydlig och bra prislista i jämförelse med sina konkurrenter.
  • Inger P
    Inger P skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Det är inte ofta man får förtroende för en person vid första kontakten, men med Samuel kom detta helt naturligt så fort vi träffade varandra. Hans professionalitet kändes direkt, och gick som en röd tråd genom hela hanteringen av vår lägenhetsförsäljning. Samuel gjorde ett utmärkt jobb, och såg till att både köparen, och vi som säljare, var helnöjda med affären, och det är inte lätt att tillgodose båda parters önskemål.
    Samuel är en mjuk, ärlig och uppriktig person, som man direkt känner att man kan lita på, och varje sammanträffande med honom har varit mycket angenämt.
    Vi vill därför önska honom all lycka till i framtiden, och större uppgifter väntar på honom runt hörnet.
    Med vänlig hälsning
    Inger och Ronnie Palmquist
  • Erik O
    Erik O skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket positiv erfarenhet av Samuel. Samuel tillhör definitivt en av Lunds skickligaste mäklare. Samuel utförde uppdraget på ett föredömligt sätt. En kombination av hög professionalism, flexibilitet samt starkt affärsdriv. Jag skulle varmt rekomendera Samuel till andra kunder som vill sälja sin fastighet.
  • Sara S
    Sara S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Ett företag som gör det dom ska, utan att kosta för mycket. Blev en snabb och smidig affär. Med en mäklare som alltid fanns tillgänglig och snabb kontakt. Rekommenderas!
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Kanon bra! finns inget negativt att säga, proffsigt, personligt, hjärtligt, korrekt! Genomgående förtroendeingivande och trevligt!
  • Adam C
    Adam C skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var ansvarig för en lång försäljningsprocess åt mig och mina sambos. Samuel var mycket hjälpsam och tillmötesgående för vår situation. Kan rekommendera Samuel för hans kundservice.
Sofia Branting
Ann-Charlotte Ljungström