Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge MOHV MOHV Haninge Samuel Söderling
72 rekommendationer

Samuel Söderling
en del av MOHV Haninge

Jag heter Samuel Söderling och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.
Poseidons torg 2B
136 46 Handen — Visa karta

Vad tror Samuel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 72 kunder tycker om Samuel Söderling

• Mikael H
    Mikael H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel Söderling på MOHW var verkligen professionell och serviceminded. Han svarade snabbt och var lyhörd för mina önskemål och bidrog med sina fackkunskaper och sin erfarenhet.
    Min bostad blev såld med hjälp av Samuels outtröttliga och fina engagemang. Dessutom en jättetrevlig kille! Jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • MONIKA S
    MONIKA S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel is a great and truly unique real estate agent.
    He's professional, competent, knowledgeable, effective, accurate, honest, very committed, quick-reacting, punctual, kind, friendly, speaking fluent English - these are just some of his strengths. He can correctly assess the value of the apartment, not giving unnecessary hopes. He was informing me in detail and on a regular basis of all stages of the sale process and I was completely confident of his actions and judgments. He immediately answered all my questions and doubts.
    But that's not all - Samuel deserves much better than five stars for exceptional help, which I have experienced from him during the whole sale process. Although I was selling an apartment in Sweden, I live in other country and Samuel devoted his time to helped me out to handle many matters here that were absolutely outside of the scope of his responsibilities. And what is worth emphasizing - the willingness to help it was always his initiative. I am very impressed with everything he has done for me.
    Hence I am convinced at one hundred percent that anyone who wants to buy or sale apartment and hires Samuel will be happy.
    THANK YOU, SAMUEL ! Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är en jättebra mäklare. Genom vår försäljning har han sen dag 1 varit lyhörd och förstående, kommit med bra information och arbetat precis i den riktningen vi har önskat. Läs mer
  • Bror S
    Bror S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    vi sålde ett fristående villa med friköpt tomt.
    På ett enkelt,försåtligt och humant sätt.
    Vi fick det vi begärde och det är vi belåtna med.
    Vi upplevde att köparen var nöjda och vi med dom. Läs mer
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    "Väldigt bra bemötande. Kunnig och pålitlig mäklare. Rekommenderas " Läs mer
  • Cecilia I
    Cecilia I skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevli, professionell och kunnig. Informerade om allt som skulle hända . Inget överpris utan en korrekt bedömning av lägenhet värdering. Läs mer
  • Frida I
    Frida I skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Kan rekommendera Samuel till alla som ska sälja eller köpa lägenhet. Effektiv, trevlig och tillmötesgående. Vilken stjärna! Läs mer
  • Nisse_ek86@hotmail.com E
    Nisse_ek86@hotmail.com E skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Grymt bra och trevlig. Kommer anlita honom igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • Andreas.rabenius@outlook.com R
    Andreas.rabenius@outlook.com R skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Väldigt trevlig, verkade kunnig och en god förhandlare. Lyssnade noggrant på mig som kund och fick oss att möta köpare på ett bra sätt. Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi träffade 5 mäklare men valde att jobba med Samuel efter att ha träffat honom.
    Vi blev väldigt nöjda! Samuel var snabb, proffsig och trevlig. Läs mer
  • Petter V
    Petter V skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Professionell, kunnig, affärsmässig och social. Läs mer
  • Isabelle A
    Isabelle A skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi tyckte att Samuel Söderling var bra och tillmötesgående på alla vis, behjälplig vid besiktning och fotografering.
    Vi rekommenderar gärna Samuel till andra husägare. Läs mer
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Bra från första mötet. Trevlig, kompetent och höll vad han lovade. Läs mer
  • Daria S
    Daria S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi är jättenöjda med husförsäljning!
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Olavi E
    Olavi E skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Proffsig, genomtrevlig och ärlig. Perfekt som mäklare! Läs mer
  • Roland G
    Roland G skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Fantastic real estate agent! Helped us a lot along the way. Communication was easy and very professional. I would definitely recommend Samuel and MOHV ofc. Läs mer
  • Mona W
    Mona W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var duktig, påläst och väldigt proffsig utan att kännas stel och "tråkig". Han var noga med att hålla mig underrättad om allt som hände i samband med budgivning och var noga med att ha en dialog om allt som rörde försäljningen.
    Rekommenderar varmt Samuel och MOHV! Läs mer
  • Kicki H
    Kicki H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är en trevlig och omtänksam mäklare som vi gärna rekommenderar. Bryr sig mycket om både säljare och köpare. Samuel är också rolig med glimten i ögat. Lätt att hålla en bra kommunikation med. Återkopplar snabbt och om han inte har ett svar så tar han reda på det snarast. Mohv i helhet tycker vi också bra om. Läs mer
    Sofia B, Samuel S gillar detta
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi fick väldigt bra förtroende för Samuel, vi var väldigt nöjda med lägenhetsförsäljningen han hjälpte oss med. Läs mer
  • Behnoosh S
    Behnoosh S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel Söderling är lyhörd, noggran och väldigt duktig mäklare. Han ger inga falska och onödiga förhoppningar, väldig ärlig och hjälpsam. Man känner sig trygg med honom och hans bedömning och insatser. Han var alltid tillgänglig när vi hade frågor och funderingar. Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Pålitlig och grym mäklare som håller vad han lovar och lyckas med en toppenförsäljning! Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi upplever Samuel som kompetent och som följde oss genom hela köp och säljprocessen på ett proffsigt sätt. Vi kan verkligen rekommendera Samuel och får vi möjlighet kommer vi att använda han på nytt. Mikael Söderlund Läs mer
  • Ayna M
    Ayna M skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Snabbt, lätt,effektivt, stort tack! Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevlig och duktig mäklare! Informativ och pålitlig, jag är väldigt nöjd med mitt mäklarval! Läs mer
  • Anton N
    Anton N skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Kanon på alla sätt! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket nöjd med Samuels engagemang och resultat! Läs mer
  • Nina B
    Nina B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var mycket hjälpsam och lätt att ha och göra med. Fanns alltid tillgänglig och informerade så fort han fick någon information. Läs mer
  • Christine F
    Christine F skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Kan varmt rekommendera Samuel på MOHV eftersom han är en mäklare som håller en väl informerad, involverad och alltid är tillgänglig om man har någon fråga eller fundering och vill veta på studs! Ger även goda tips samtidigt som han även tar till sig kundens önskemål. Läs mer
  • Marina I
    Marina I skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Svarat på alla min frågor och snabbt :) Läs mer
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket kompetent och trevligt sätt, fungerar alldeles utmärkt! Snabb och smidig.
    Knackar försiktigt på dörren när han kommer och säger glatt hej.
    Vi är väldigt nöjda!
    Jessica och Håkan på Ingenting Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är professionell och ödmjuk som tar sitt uppdrag på fullaste allvar. Han höll oss informerade under hela processen och slog dessutom rekord i vår förening! Vi kan med glädje rekommendera alla att anlita Samuel. Läs mer
  • Zhang P
    Zhang P skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel was the first mäklaren we met for the sale of our apartment and We were very lucky to have him. His passion, enthusiasm and talent made us feel comfortable and safe. We are very satisfied with him and feel thankful for all the help he offered. We have recommended him to our friends already. Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel inger förtroende, seriositet och lugn. Bra återkopplingar under försäljningen.
    Det var hans personlighet som avgjorde valet av mäklare och hade inget med MOHV att göra.
    Det är ändå en hel del pengar inblandade för den enskilde så att kunna inge förtroende var viktigt för mig.
    Vill ge Samuel mycket bra och höga rekommendationer. Läs mer
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel har på ett exceptionellt sätt hjälpt oss både vid vid vårt köp och försäljning av vår lägenhet. Samuel sköter hela processen på ett proffesionellt sätt och finns alltid tillgänglig för frågor och guidning. Mycket trevlig, noggrann, punktlig och flexibel. Vi rekommenderar Samuel som mäklare och kommer med största sannolikhet att anlita honom vid fler försäljningar i framtiden! Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Finns ingenting att klaga på. Gjorde det "lilla extra" som alla mäklare inte gör, ansträngde sig för att allting skulle bli så bra som möjligt. Och det blev det också, han sålde min lägenhet för mer än jag vågade hoppades på och slog rekord i min förening. Läs mer
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevlig och proffsig mäklare. Var snabb och hjälpsam när man hade frågor. Läs mer
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Samuel höll tät kontakt med oss under hela processen och gav ett väldigt proffsigt och tryggt intryck. Bilderna blev fantastiska. Vi kommer absolut välja Samuel och MOHV vid framtida försäljningar. Läs mer
  • Isabel  F
    Isabel F skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Proffsig, trevlig och service-minded mäklare som jag rekommenderar varmt! Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Företaget är synligt och flexibelt. En prisvärd mäklarbyrå. Mäklaren vi anlitade var kompetent och jordnära. Läs mer
  • Peyman H
    Peyman H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Professional and helpful agent, with the right attitude. I will recommend him to friends and family. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel är den bästa mäklaren jag anlitat vid samtliga mina fastighetsaffärer, ca 10 under lika många år. Som person är han saklig, korrekt, noggrann och behaglig att ha att göra med. Läs mer
  • Gity Y
    Gity Y skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Min upplevelse av Samuel är att han är proffessionel och noggrann och jobbar på ett systematisk sätt. Han förklarar även på ett systematisk sätt som man förstår. Han återkopplar/rapportera/konverserar hela tiden som man vet vad som händer. Jag kände mig hela tiden informerad. Jag rekommenderar gärna honom. Läs mer
  • Behnaz Z
    Behnaz Z skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Hej,jag tycker att Samuel är en säker ,artig,snäl,mjuk person som vet vad han säger och gör ,tack för allt jobb som du har gjort. Läs mer
  • Ingmar R
    Ingmar R skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    I hård konkurrans med ett antal kunniga Mäklarkollegor valde jag Samuel Söderling MOHV Lund att förmedla min lägenhet.
    Viktiga parametrar för val var: punktlig, noggrann, välklädd, korrekt, humor, flexibel, kunnig, trevlig hjälpsam samt att Samuel och MOHV delade min uppfattning om provisionsnivåer.
    Under den korta tid det tog innan vårt gemensamt framdiskuterade mål uppnåtts motsvarade Samuel våra förväntningar. Upplevde att Samuel agerade både för köpare och säljare vilket jag uppskattade.
    Därför mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket nöjd med Samuel som mäklare. Seriös, trevlig och kändes noggrann. Rekommenderas! Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Endast gott att säga om Samuel! Trevlig, seriös och väl förberedd. Han var väldigt tydlig med varje steg i processen vilket jag uppskattade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Olof W
    Olof W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel har många bra egenskaper som mäklare, väl förberedd inför första mötet, hög ambitionsnivå avseende prospekt och visningar, lyckades också argumentera/visa på värdet och nå en nivå vi var väldigt nöjda med och den vi satte upp redan vid första mötet. Läs mer
    Daniel F, Samuel S gillar detta
  • Emma L
    Emma L skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Mycket bra, trevlig och seriös mäklare som var snabb med återkoppling. Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Edgar I
    Edgar I skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Samuel var mkt bra, vi var mkt nojda! Läs mer
  • Annica W
    Annica W skrev om Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
    Trevlig kille som fick lägenheten såld i bra tid. En kille som man lyssnar på och tar på allvar. Läs mer
Samuel Söderling
Sofia Branting