Elin Hultman

Elin Hultman

Elin Hultman är mäklare på MOHV Haninge

Elin Hultman har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Elin Hultman har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Hultman har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

21 omdömen om Elin Hultman

Tim L
Vega

Mycket trevlig och alltid tillgänglig!

Henrik K
Vega

Elin är alltid glad och positiv, hon lyckades hitta köpare på vår lägenhet och förhandla fram ett pris som både köpare och säljare blev nöjda med.

David P
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Hultman en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Vi är otroligt nöjda med Elins professionalism och engagemang under hela försäljningsprocessen av vårt hus. Hon visade sig vara en pålitlig och kunnig mäklare som guidade oss genom varje steg på ett tydligt och förståeligt sätt. Kommunikationen var alltid snabb och tydlig. Rekomenderar Elin till alla som söker en mäklare med hög kompetens och en genuin passion för sitt arbete.

Gunilla H
Vendelsömalm

Elin en glad ,pigg ,Lyhörd och väldigt trevlig och kunnig mäklare. . Duktig på att ge information om vad som händer i ens ärende Jag rekommenderar henne varmt..Mvh Monica

Angelina R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Hultman en del av MOHV Haninge
Vendelsömalm

Jag fick ett väldigt bra första intryck av Elin, dels var hon väldigt kunnig och kunde svara på mina frågor men jag kände ett förtroende för henne också. Hon svarar snabbt och återkopplande alltid som lovat. Har inget negativt att säga om henne. Rekommenderar henne varmt!

Sabina B
Vendelsö

Bästa Elin! Alltid så glad och tillmötesgående. Jag är så tacksam och nöjd från början till slut, då Elin var så proffsig och hade bra kunskap om marknaden och bostäder. Tog sig tid för mig och eventuella köpare, vilket ledde till en lyckad affär i en svår marknad :) heja Elin!

Peter Ö
Centrala Handen

En mäklare som bryr sig och lägger ner tid på att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Väldigt uppskattat!

Justin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Hultman en del av MOHV Haninge
Vendelsö - Lyckeby

Jättebra. För oss som köpte för första gången, alltså nybörjare till hela köpesdjungel var Elin väldig hjälpsam, kunnig, och visade tålamod genom hela processen. Hon jobbade för vår bästa!

Mustafa I
Handen

Elin levde upp till och krossade de förväntningar vi hade på henne. Hon var professionell, trevlig och tillmötesgående. Hade definitivt rekommenderat henne. 10/10

Peter S
Centrala Handen

Professionell och snabb, alltid med en positiv inställning!