Jannica Johansson
2019-08 - 2020-07

Läs vad 37 Läs vad Jannica Johansson

• Jacob S köpte sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-07-30

Väldigt trevlig och kunnig mäklare, otroligt nöjd Läs mer
  • Eleonida K sålde sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-07-26

5:a
    Jag har sålt med Mohv, Jannica och är supernöjd med arbetet och kontakten med henne. Läs mer
  • Jannika V sålde sin stuga med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-07-22

Jannica hjälpte oss att sälja vårt arrende i Örebro. Försäljningen fick snabbt och otroligt smidigt

Jannica var lätt att ha att göra med, snabb och enkel i kommunikationen.

Hon hjälpte till med allt vi hade behov av och ännu mer så jag kan ärligt säga att mina förväntningar överträffade! Läs mer
  • Patrik Gunnar S sålde sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-07-20

Sålde vår villa med hjälp av Jannica.
    Varm, förtroendeingivande, ärlig och rak.
    Gör sitt bästa för att göra både säljare och köpare nöjda så ingen känner efteråt en gnagande känsla av att det kunde ha varit bättre.
    Sålde till önskat pris inom önskad tid rätt köpare.

Det ända jag inte fick reda på innan var hur själva affären går till i slutskedet eller i vilken ordning vissa saker skulle betalas.
    Jag tog stora paketet med försäkring och besiktning m.m.
    Mäklaren sa då att det ända jag skulle betala var Hemnet.
    Men jag fick själv betala besiktning och energideklaration som visserligen drogs av från paketetpriset.
    Om detta var för att Mäklaren glömde berätta eller om det var jag som missförstod? Läs mer
  • Hector V sålde sin stuga med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-07-13

Super bra service, mycket bra kommunikation under hela försäljningsprocessen alltid i kontakt och säljs mycket snabbt mycket nöjd med allt
    🙏🏻💚 Läs mer
    2020-07-14 Jannica J svarar Hector V
    Tack snälla Hector för din fina rekommendation ❤️
    Hälsa och krama barnen från mig.
  • Jonny N köpte sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-07-04

Tungelsta
    Jag har köpt ett hus via Jannica..
    Allt har gått som man förväntar sig och hon är väldigt trevlig att ha att göra med! :)
    /Jonny Läs mer
    2020-07-04 Jannica J svarar Jonny N
    Tack Jonny för din rekommendation, lycka till med huset och hoppas du och hundarna kommer att trivas 😊
  • Saga R sålde sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-06-12

Centrala Handen
    Fick hjälp att sälja vårt brf radhus av Jannica. Det är en driven och professionell mäklare och vi har känt oss mycket trygga sedan start. Läs mer
    2020-07-04 Jannica J svarar Saga R
    Tack för rekommendationen. Ett nöje att hjälpa er, kul att ni hittat något nytt att trivas i. Lycka till!
  • Jennifer O köpte sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-06-10

Centrala Handen
    Vi köpte ett radhus av Jannica som vi fick en tidig privatvisning på som ledde till att vi kunde köpa innan visning. Jannica var väldigt positiv, tillmötesgående och fick oss att känna oss trygga i vårat köp. Läs mer
    2020-07-04 Jannica J svarar Jennifer O
    Tack Jennifer för rekommendationen. Jag hopps ni kommer trivas😀
  • Isac J sålde sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-06-10

Centrala Handen
    Sålt ett radhus, som vart såld innan visning mycket tack vare Jannica som är väldigt framåt. Läs mer
    2020-07-04 Jannica J svarar Isac J
    Hjärtligt tack för din rekommendation. Hopps ni kommer att trivas i ert nya hus😊
  • Helena M köpte sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-06-05

Tungelsta
    Otroligt kunnig gällande området, snabb kommunikation och trevlig! Läs mer
    2020-06-07 Jannica J svarar Helena M
    Tack snälla för rekommendationen. Välkommen till Tungelsta:)

Senaste försäljningarna

Södra Gottsätter