Jannica Johansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 18 Läs vad Jannica Johansson

• Melanie A sålde sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-03-27

Handen - Slätmossen
    Rekommenderar verkligen Jannica! Hon är mycket kunnig, hjälpsam och proffsig i sitt bemötande Läs mer
  • Sanjay M köpte sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-03-08

Farmarstigen
    I have purchased a property located at Tyreso .Jannica has been professional in handling and dealing the queries related to the property .
    It has been great experience Läs mer
  • peter sålde sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-03-08

Farmarstigen
    Vi har både köpt och såld med hjälp av Jannica och kan med glädje rekommendera henne Läs mer
  • Asmerom G köpte sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-03-06

Brandbergen
    Jag köpte lägenhet. Jag tycker mäklaren Jannica är väldigt trevlig, engagerad och man kan få viktigt tips från henne. Läs mer
  • Inger C sålde sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-03-06

Brandbergen
    Sålde min Svärmors lägenhet i Brandbergen.
    En kunnig mäklare som var tydlig, smidig och bra att jobba med.
    Tydlig med hur och när annonsen skulle ut samt vad som behövde göras. Tydlig med priset och vilka förväntningar jag skulle kunna ha.
    Topp rakt igenom, enkelt, snabbt och smidigt. kan helt klart rekommendera Jannica. Läs mer
    2020-03-06 Jannica J svarar Inger C
    Tack snälla för din rekommendation.
    Hälsningar
    Jannica
  • Marietou C
    Marietou C köpte sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-03-02

Brandbergen
    Jag köpt bostad, Jannica jag kan rekommenderad henne.Väldig snäll och trevlig , social, och mycket hjälpsam tycker jag. Läs mer
    2020-03-06 Jannica J svarar Marietou C
    Tack snälla Marietou,
    Jag hoppas verkligen du kommer att trivas i lägenheten.
    Du vet var jag finns när det är dags att uppgradera;)
  • Yara M köpte sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-02-13

Vasastan / Norrmalm
    Jannica sålde till oss, jättebra upplevelse. Fick bra intryck och Jannica ingav förtroende. Bra kommunikation och lätt att få tag på. Vi är mycket nöjda :) Läs mer
  • Sandra L köpte sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-02-10

Vega
    Jag har köpt en bostad.
    Det var snabba puckar, tydligt och proffsigt.
    Jag blev väldigt väl bemött av Jannica.
    Jag hade inga förväntningar alls.
    Jag tycker sammanfattningsvis att vi blev väldigt bra bemött. Det kände som att det inte alls fanns utrymme för några missförstånd.
    Vilket kändes väldigt skönt :-) Läs mer
    2020-02-13 Jannica J svarar Sandra L
    Tack Sandra! Vad glad jag blir över att höra att allt kändes väldigt bra:)
  • Marija J sålde sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-02-08

Vega
    Proffsigt och vänligt bemötande från första kontakten till genomförd försäljning. Jannica har kunskapen, passionen och drivet för sina kunder och objekt. Lyhörd och anpassningsbar till våra förväntningar. Grymt bra mäklare helt enkelt! Läs mer
    2020-02-13 Jannica J svarar Marija J
    Tack snälla Marija för er rekommendation.
    Så kul att få höra och så kul att få hjälpa er sälja ert fina hem :)
  • Veronica M sålde sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

2020-02-06

Tungelsta
    Jannica Johansson sålde vårt radhus och hjälpte oss vid köpet av vårt nya hus. Jätte proffsig och kunnig i området.
    Vi är otroligt nöjda med både slutpriser och utförande av hela uppdraget. Läs mer
    2020-02-13 Jannica J svarar Veronica M
    Tack snälla för att jag fick förtroendet att sälja ert fina radhus.
    Lycka till med nya huset.
    Hälsningar Jannica

Senaste försäljningarna