Läs vad 57 Läs vad Jannica Johansson

• 2021-01-04
    Att komma sent till visning utan att meddela det innan och ej ha svarat på telefon vid två olika tillfällen utan att återkomma sänker betyget.

I övrigt en mäklare med trevligt bemötande och med uppenbar kunskap om marknaden/bostäder som hjälpte mig med mitt köp.
    Adem H
    • 4:a
    • 92.0 m²
    • Centrala Handen
  • 2020-12-23
    Väldigt tillmötesgående när jag köpte min bostad av henne.
    Rickard L
    Rickard L
    • 69.5 m²
  • 2020-12-22
    Sålt min lägenhet i Tungelsta,. Blev bemött proffsigt. Mina förväntningar var att få alla oklarheter uppklarade med att sälja en bostad, vilket Jannica har gjort för mig. Kommer rekommendera henne till samtliga av min bekantskapskrets.
    Jesper A
    • 2:a
    • 55.0 m²
  • 2020-12-05
    Fortfarande lika nöjda med Jannica, det är tredje gången hon hjälper oss med bostadsförsäljning. Rekommenderar henne varmt.
    Agneta B
    • 4:a
    • 93.5 m²
    • Handen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Det är fantastiskt att få hjälpa er en tredje gång! Tack snälla för det:) Jag hoppas att få följa er och er familj vidare länge... Ses snart! Kram

Visa svar
  • 2020-11-27
    Bought a Kedjehus where Jannica was the broker. She was very inviting at the viewing and had a lot of knowledge of the house and made me feel secure that I would be bidding on a property that suited my needs. Very responsive and helpful in the process. If I will need to see the house or any other property, I believe I will contact her to do my dealing.
    Iris Kristin A
    • 132.0 m²
    • Vendelsö
    köpte sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
  • 2020-11-21
    Vi sålde vår lägenhet på Vallagränd. Jannica gjorde uppdraget snabbt och smidigt. Hon är både lyhörd , omtänksam och engagerad.

Vi är supernöjda!
    Nathalie O
    • 60.0 m²
    • Handen
  • 2020-11-21
    superbra service, inget krångel, Jannica tog hand om allt & det blev en smidig & bra affär, full pott
    Cecilia N
    • 91.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
  • 2020-11-18
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev bra bemött och hon var väldigt seriös och noga så det kändes tryggt
    Mattias B
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Västerhaninge - Åby
  • 2020-11-05
    Kan verkligen rekommendera Jannica på MOHV. Så otroligt proffsig , lyhörd och mycket trevlig mäklare. Jannica besitter stor yrkesskicklighet och kan verkligen sitt område. Ska jag sälja någon bostad i framtiden kommer jag definitivt anlita Jannica igen!
    Linda Marie S
    • 115.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
    Tack snälla Linda för din fina rekomendation.

Visa svar