Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge MOHV MOHV Haninge Sofia Branting

Sofia Branting
en del av MOHV Haninge

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla spännande möten med människor i olika åldrar, olika nationaliteter och personligheter.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, lyhörd och målmedveten. Inget ska falla mellan stolarna. Både köpare och säljare är lika viktiga och ska känns sig trygga genom hela affären!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har sett många drömhem under åren men jag skulle önska mig ett miljövänligare hem! Gärna i form av ett passivhus med smart sortering, solceller på taket och inrett enbart med begagnade och återvunna möbler.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar E-type och läppglans av ett specifikt märke som jag beställer i mängder av vänner i USA.
Poseidons torg 2B
136 46 Handen — Visa karta

Vad tror Sofia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 32 kunder tycker om Sofia Branting

• Tomas E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia är lyhörd och engagerad. En riktigt vass mäklare! Läs mer
  • Ulrika E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Har sålt bostadsrättsradhus via Sofia och är supernöjd.
    Sofia är mycket kunnig och agerar mycket proffsigt i sin roll. Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    När jag kontaktade Sofia hade jag tidigare erfarenhet av annan mäklare från annan mäklarfirma där säljaffären inte gick bra.

Därefter bytte jag både mäklare och mäklarfirma till Sofia Branting på MOVH och det var det bästa jag kunde göra. Sofia tog mina tidigare erfarenheter på stort allvar och förstod min oro trots att hon inte varit inblandad i det som hänt tidigare, och jag kunde känna mig helt trygg i hennes sätt att arbeta. Bostaden blev såld och allt gick till som det skulle.

I mitt samarbete med Sofia som mäklare uppfattade jag henne som positiv och engagerad samt att hon har en faktabaserad noggrannhet i en balanserad mix.

Hon är dessutom empatisk och inlyssnande. Sprider positivitet och är ansvarsfull. Jag kände mig trygg under hela säljprocessen och försäljningen gick utmärkt.

Jag rekommenderar Sofia varmt. Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi är supernöjda!,hon är en hängiven, brydd och framför allt mycket insatt mäklare som talar i klarspråk och lägger fokus på det viktigaste.
    Vi sålde för första gången och med Sofia gick det galant! Läs mer
  • Natalie O skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia är väldigt engagerad och bryr sig verkligen om strul uppstår. Man kan fråga henne om allting, är alltid tydlig och hon ger sin personliga åsikt om saker och ting (på ett bra sätt). Kommer absolut kontakta henne vid både sälj och köp i framtiden :) Finns inget dåligt att säga. Läs mer
    Sofia B, Sofia B gillar detta
  • Patricia S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Trevlig, kunnig och duktig. Snabb på att återkoppla :) Läs mer
  • Pia A skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Över mina förväntningar , snabb , seriös , jag är mycket nöjd Läs mer
  • Robert N skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Kan bara lovorda Sofia!
    Fantastiskt engagerad och proffsig mäklare, hon tog hand om vår försäljning på bästa vis.

Robert & Madelene Läs mer
  • Jane Ö skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia var lyhörd för våra önskemål, höll oss uppdaterade under försäljningens alla skedeno och var lätt att få tag I när vi hade frågor.
    Jag gillar också att hon ej sätter lockpriser utan håller sig nära det som kan förväntas bli slutpriset
    Social och lätt att tycka om. Läs mer
  • Madeleine R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia är helt otroligt serviceminded! Vi har känt starkaste förtroendet från början till slut. Dessutom gick affären snabbt och smidigt. Sofia är otroligt flexibel, lyhörd och återkopplar alltid på en gång. Kan varmt rekommendera henne om man vill ha en mäklare med det lilla extra! Läs mer
  • Jeanette H skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia är glad, sprudlande och mycket professionell. Läs mer
  • Jenny K skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vänligt bemötande, kunnig , empatisk, tillgänglig, flexibel lyhörd för önskemål Läs mer
  • Elin B skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia var proffsig från ruta ett. Trevlig i bemötandet och tydlig med vad hon tyckte att lägenheten skulle gå för. Jag är jättenöjda att jag sålde min lägenhet via Sofia. Skulle rekommendera henne tusen gånger om. Läs mer
  • Erik P skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Väldigt bra bemötande och trevlig.
    Hon motsvarade mina förväntningar utmärkt.
    Jag är mycket nöjd med Sofia som mäklare, utförde sitt uppdrag på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Ola T skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Otroligt duktig mäklare. Mycket snabb och smidig affär. Läs mer
  • Alexander R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Bra och trevlig mäklare som var väldigt profitionell i sin roll. Läs mer
  • Lilian D skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia är så professionell och trevlig i bemötande. Hon är kunnig. Läs mer
  • Johan K skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Engagerad, vänlig och proffsig. Läs mer
  • Håkan L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofias bemötande och lugnet som hon utrstålar gjorde att jag bestämde mig direkt för att hon skulle få sälja mitt hus när det var dax, jag träffade Sofia på en visning av ett hus jag var intresserad av och det blev ingen afär av det huset men ett beslut på stående fot att jag ville A sofia som mäklare och vilka MOHV var hade jag ingen aning om.
    Sofia har varit tydlig och väldigt tillmötesgående under hela prisraset med att säljs mitt hus, det betyder väldigt mycket för mig då sådana här afärer sker väldigt sällan i mitt liv.
    Det finns bara beröm att ge. Tack Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia var väl förberedd, trevlig och engagerad. Hon återkoppade hela tiden. Jag kommer att rekommendera henne. Läs mer
  • Ann H skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Är mycket nöjd med Sofias engagemang, vilja att få till en bra och trygg affär för alla parter och utan stress! Läs mer
  • Cabir K skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Snabbt säker och god affär framförhållning med professionellt hjälp Läs mer
  • Olle L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Snabb, smart, tillmötesgående och säljande.
    Jag är helnöjd med Sofia och MOHV som mäklarfirma!
    Mvh Olle Lavér Läs mer
  • Joanna D skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    En kompetent mäklare! Rekommenderas👍 Läs mer
  • Stefan R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Väldigt tryggt och proffsigt bemötande. Nu var vi medvetna om detta, då vi blivit rekommenderade Sofia av folk i branchen. Så hon höll alla förväntningar med råge. Vi kommer rekommendera henne, för våra bekanta. Läs mer
  • Marina B
    Marina B skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Lätt att ha och göra med, pigg, glad och energisk.
    Mycket god lokalkännedom Läs mer
  • Michaela S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag upplever att Sofia var en väldigt engagerad och trevlig mäklare som gjorde allt för att man skulle trivas och som nyköpare så kunde man ställa hur många och hur konstiga frågor som helst utan att man blev dumförklarad.

Jag skulle absolut rekommendera Sofia till andra som jag känner. Läs mer
  • Hanne N skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    En Proffsig, trevlig och glad mäklare! Vi är super nöjda med all hjälp vi har fått! Läs mer
  • Zacharias N
    Zacharias N skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jättebra att ha att göra med. Bekymmersfri affär och alltid glad! Läs mer
  • Johan E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi har använt Sofia fler gånger och vi har alltid varit lika nöjda. Sofia är mycket professionell och man känner sig väldigt trygg i sin livs affär, detta i både köpare som säljare. Mia och Johan Läs mer
  • Lillemor E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag fick direkt ett starkt förtroende för Sofia, trevlig, lugn och gav sig tid med mig som kund. Hon kändes trygg och kunnig i sitt yrke som mäklare, jag har fått bra information och hon har svarat snabbt om jag har haft några frågor.
    Försäljningen av lägenheten skötte hon perfekt, jag är mycket nöjd och jag kommer varmt att rekommendera Sofia som mäklare till andra som står i försäljningstankar.
    Med vänliga hälsningar Lillemor Ericson. " En mycket nöjd kund". Läs mer
  • MARGOT G skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi fick ett bra förtroende för vår mäklare Sofia och hon skötte allt exemplariskt från början till slut. Läs mer
Samuel Söderling
Sofia Branting