Sofia Branting

Sofia Branting

Sofia Branting är mäklare på MOHV Haninge

Sofia Branting har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Sofia Branting har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Branting har haft 65 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla spännande möten med människor i olika åldrar, olika nationaliteter och personligheter.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, lyhörd och målmedveten. Inget ska falla mellan stolarna. Både köpare och säljare är lika viktiga och ska känns sig trygga genom hela affären!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har sett många drömhem under åren men jag skulle önska mig ett miljövänligare hem! Gärna i form av ett passivhus med smart sortering, solceller på taket och inrett enbart med begagnade och återvunna möbler.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar E-type och läppglans av ett specifikt märke som jag beställer i mängder av vänner i USA.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 120 Läs vad Sofia Branting

• köpte sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    • Kolartorp
    2021-05-31
    Tillgänglig och mänsklig utöver en reko mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    • Kolartorp
    2021-05-14
    Har sålt villa
    Gick med stort engegemang in i försäljningen.
    Bra fotograf till hands
    Enkel att konversera med
    • Centrala Handen - Folkparken
    2021-05-13
    Köp av brf lgh. Förvisning och så smidigt gjort av mäklaren. Tillmötes gående,lyhörd. Bara toppenbetyg från mig!! Tror säljaren tycker lika.
    Mvh Anders
    • Vega
    2021-03-25
    Köpt bostad via Sofia. Jättebra bemötande och tillgänglighet. Förväntade mig snabb kommunikation och uppdateringar i processen vilket vi också fick!
    • Vendelsö - Lyckeby
    2021-03-20
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt av mäklare
    Dom förväntningarna jag hade levde mäklaren upp till
    • Vendelsö - Lyckeby
    2021-03-19
    Sofia Branting var snäll hjälpsam och kunnig .
    2021-02-27
    • Västerhaninge - Åby
    2021-02-20
    Sofia uppfyllde verkligen alla våra förväntningar. Hon har en sådan positiv energi som inspirerar.
    Hon lyssnade till alla våra önskemål och funderingar och höll oss uppdaterade genom hela försäljningsprocessen. Vi kände oss prioriterade och trygga hela vägen och så fick vi lägenheten såld precis så snabbt som vi hade hoppats.
    Hon får det högsta och bästa betyg vi bara kan ge!
    2021-02-04
    Jag har sålt min bostad på Nynäsvägen 84. Jag blev bemött på ett vänligt och proffesionellt sätt. Förväntningarna som jag hade på Sofia Branting motsvarade väl det jag mötte vid vår första konntakt. Sofia har lång erfarenhet från mäklararbetet och besitter en stor förmåga att läsa av köpare och säljare vad de behöver i köp/sälj processen. Sofia ger en trygg känsla för alla parter att inget lämnas åt slumpen.

//Torbjörn Holmstrand
    Nynäsvägen 84, lgh 1706
    136 35 Handen
    2021-02-04
    Sofia sålde vår lägenhet som kommande. Fantastiskt bemötande från en glad, proffsig, trevlig, social mäklare med lång erfarenhet från området. Så smidig försäljning med hjälp av den bästa mäklaren!