Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge MOHV MOHV Haninge Sofia Branting

5.0 / 5 i betyg — 14 rekommendationer

Läs vad 14 användare tycker om Sofia Branting

• Håkan L
    Håkan L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofias bemötande och lugnet som hon utrstålar gjorde att jag bestämde mig direkt för att hon skulle få sälja mitt hus när det var dax, jag träffade Sofia på en visning av ett hus jag var intresserad av och det blev ingen afär av det huset men ett beslut på stående fot att jag ville A sofia som mäklare och vilka MOHV var hade jag ingen aning om.
    Sofia har varit tydlig och väldigt tillmötesgående under hela prisraset med att säljs mitt hus, det betyder väldigt mycket för mig då sådana här afärer sker väldigt sällan i mitt liv.
    Det finns bara beröm att ge. Tack
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Sofia var väl förberedd, trevlig och engagerad. Hon återkoppade hela tiden. Jag kommer att rekommendera henne.
  • Ann H
    Ann H skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Är mycket nöjd med Sofias engagemang, vilja att få till en bra och trygg affär för alla parter och utan stress!
  • Cabir K
    Cabir K skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Snabbt säker och god affär framförhållning med professionellt hjälp
  • Olle L
    Olle L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Snabb, smart, tillmötesgående och säljande.
    Jag är helnöjd med Sofia och MOHV som mäklarfirma!
    Mvh Olle Lavér
  • Joanna D
    Joanna D skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    En kompetent mäklare! Rekommenderas👍
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Väldigt tryggt och proffsigt bemötande. Nu var vi medvetna om detta, då vi blivit rekommenderade Sofia av folk i branchen. Så hon höll alla förväntningar med råge. Vi kommer rekommendera henne, för våra bekanta.
  • Marina B
    Marina B skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Lätt att ha och göra med, pigg, glad och energisk.
    Mycket god lokalkännedom
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag upplever att Sofia var en väldigt engagerad och trevlig mäklare som gjorde allt för att man skulle trivas och som nyköpare så kunde man ställa hur många och hur konstiga frågor som helst utan att man blev dumförklarad.

Jag skulle absolut rekommendera Sofia till andra som jag känner.
  • Hanne N
    Hanne N skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    En Proffsig, trevlig och glad mäklare! Vi är super nöjda med all hjälp vi har fått!
  • Zacharias N
    Zacharias N skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jättebra att ha att göra med. Bekymmersfri affär och alltid glad!
  • Johan E
    Johan E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi har använt Sofia fler gånger och vi har alltid varit lika nöjda. Sofia är mycket professionell och man känner sig väldigt trygg i sin livs affär, detta i både köpare som säljare. Mia och Johan
  • Lillemor E
    Lillemor E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Jag fick direkt ett starkt förtroende för Sofia, trevlig, lugn och gav sig tid med mig som kund. Hon kändes trygg och kunnig i sitt yrke som mäklare, jag har fått bra information och hon har svarat snabbt om jag har haft några frågor.
    Försäljningen av lägenheten skötte hon perfekt, jag är mycket nöjd och jag kommer varmt att rekommendera Sofia som mäklare till andra som står i försäljningstankar.
    Med vänliga hälsningar Lillemor Ericson. " En mycket nöjd kund".
  • MARGOT G
    MARGOT G skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Vi fick ett bra förtroende för vår mäklare Sofia och hon skötte allt exemplariskt från början till slut.
Samuel Söderling
Ann-Charlotte Ljungström