Sofia Branting
Registrerad mäklare sedan 2007-01-02
Aktiv på Reco.se sedan 2016-04-13
2019-08 - 2020-07

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla spännande möten med människor i olika åldrar, olika nationaliteter och personligheter.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, lyhörd och målmedveten. Inget ska falla mellan stolarna. Både köpare och säljare är lika viktiga och ska känns sig trygga genom hela affären!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har sett många drömhem under åren men jag skulle önska mig ett miljövänligare hem! Gärna i form av ett passivhus med smart sortering, solceller på taket och inrett enbart med begagnade och återvunna möbler.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar E-type och läppglans av ett specifikt märke som jag beställer i mängder av vänner i USA. Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Sofia Branting

• Elise L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-07-06

4:a
    Nedersta Trädgårdsstad
    Sofia hjälpte oss att sälja ett nyproducerat radhus på ritning som vi tyvärr inte hade möjlighet att flytta in i. Tack vare Sofias kunskap och erfarenhet var hon en stor trygghet genom hela affären. Jag fascineras över hennes förmåga att få oss att känna oss som hennes viktigaste, och ibland enda, kunder trots att jag vet att hon hade många affärer på gång parallellt med vår försäljning. Tusen tack Sofia! Läs mer
    2020-07-09 Sofia B svarar Elise L
    TUSEN tack Elise!! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen och även om det tog lite längre tid så blev det ju väldigt bra - att ni strax efter även hittade ERT hus! Det var nog menat att bli så här :-) Kram!
  • Sami B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-07-06

4:a
    Nedersta Trädgårdsstad
    köpte ett radhus(nyproduktion), har bara haft mailkontakt men det har varit väldigt bra och har fått svar och hjälp då detta är våran första bostadsrättköp. Enkelt och smidigt. Läs mer
    2020-07-09 Sofia B svarar Sami B
    Tack för er fina rekommendation! Det ska bli trevligt att få träffa er personligen också senare i höst.
    Mvh Sofia
  • Sigrid Ingegerd T sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-06-08

Västerhaninge
    Sålde min mammas hus. Processen för min mamma att sälja huset var mycket lång. Mamma kände aldrig någon press, det fick ta den tid det tog. Vi har hela tiden blivit bra bemötta och snabba återkopplingar. Allt är så smidigt och enkelt med Sofia. Läs mer
    2020-07-09 Sofia B svarar Sigrid Ingegerd T
    Tusen tack! Så roligt att det gick vägen som mamma önskade :-)
    Sofia B gillar detta
  • Kristin K köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-06-03

5:a
    Vendelsö
    Vi köpte slåtterhagen 15 av Sofia. Jag upplevde henne trevlig och proffsig. Det var lite strul med banken vid kontaktskrivning men Sofia var lungt och skötte det mycket bra.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-07-09 Sofia B svarar Kristin K
    Stort tack för er fina rekommendation!
  • Cornelia P köpte sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-03-23

Kyrkviken
    Superproffsig på alla sätt och vis. Kändes tryggt att ha Sofia som mäklare när vi gjorde vårt livs första husköp! Läs mer
    2020-07-09 Sofia B svarar Cornelia P
    Stort tack Cornelia! Vi ses snart igen :-)
  • Christian Ö köpte sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-03-21

Kyrkviken
    Sofia är grym, rekommenderar henne till alla som ska sälja sin bostad. Även väldigt bra när man står på sidan som köpare. Läs mer
    2020-03-21 Sofia B svarar Christian Ö
    Stort tack Christian! Ni är en magisk familj och det är alltid roligt och mycket trevligt att ha med er alla att göra! Hälsa de dina så ses vi snart igen inför tillträdet!
    Sofia B gillar detta
  • Conny Rune Benny N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-03-06

Söderby
    Vi har sålt en villa, bra bemötande, Läs mer
    Sofia B gillar detta
  • Britta Magdalena Stigs-dotter N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-03-05

Söderby
    Sofia Branting har hanterat vår försäljning av vårt hus på ett bra och professionellt sätt. Likaså gjorde hon med försäljning av vår lägenhet vid tidigare skede. Kan varmt rekommendera henne inför framtid köp/försäljningar. Conny och Magdalena Norberg Läs mer
    2020-03-21 Sofia B svarar Britta Magdalena Stigs-dotter N
    Stort tack för er fina rekommendation! Så roligt att få hjälpa er igen!
    Sofia B gillar detta
  • Marika H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-02-27

6:a
    Strandängarna
    Vi har sålt bostadsrättsradhus. Otroligt bra bemötande, positiv nytänkande och erfaren. Lyssnade på våra behov och omsatte våra idéer till verklighet. Vi pratade innan om vad vi hade för förväntningar och allt infriades.

Från vår idé till att kanske sälja tills att vi sålde, gick otroligt fort och smidigt. Vi är jättenöjda och rekommenderar Sofia varmt. Läs mer
    2020-03-21 Sofia B svarar Marika H
    Tusen tack för din så fina rekommendation Marika! Är så glad att ni hittade ert drömhus strax efter försäljningen också. Vi ses snart igen! Mvh Sofia
  • Ann-britt N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-01-27

Västerhaninge - Åby
    Sålt ett radhus, blev bra bemött. Mina förväntningar var att få så bra betalt som möjligt mäklaren ställde upp på det med extra visningar. Allt gick bra under hela tiden, förutom att 2 budgivare hoppade av samma dag som kontrakt skulle skrivas. Läs mer
    2020-01-27 Sofia B svarar Ann-britt N
    Stort tack för din fina rekommendation Ann-Britt! Som vi pratade om så finns det nog en mening med allt även om vägen dit inte är spikrak. Vi ses snart igen inför tillträdet! Lycka till med din renovering av ditt nya boende :-)

Senaste försäljningarna

Kvadrantvägen