Mäklare Stockholms län Haninge MOHV Haninge Sofia Branting
Sofia Branting
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla spännande möten med människor i olika åldrar, olika nationaliteter och personligheter.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, lyhörd och målmedveten. Inget ska falla mellan stolarna. Både köpare och säljare är lika viktiga och ska känns sig trygga genom hela affären!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har sett många drömhem under åren men jag skulle önska mig ett miljövänligare hem! Gärna i form av ett passivhus med smart sortering, solceller på taket och inrett enbart med begagnade och återvunna möbler.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar E-type och läppglans av ett specifikt märke som jag beställer i mängder av vänner i USA. Läs mer

Läs vad 70 Läs vad Sofia Branting

• Elisabet O sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-09-03

Tillmötesgående och professionell.

Helt nöjd. Läs mer
  • Furkan S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-09-03

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-08-27

Centrala Handen
    Otroligt fokuserad och motiverad mäklare!
    Kan inte annat än att rekommendera Sofia som hjälpte mig från start till mål utan avvikelser. Öppen, rolig och transparent! Läs mer
  • Bo Arne Vilhelm L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-08-11

Efter noggrann research valde vi slutligen Sofia Branting på MOHV Haninge för försäljning av vår lägenhet. Beslutet grundat bl.a på vårt intryck av henne som mycket målinriktad och energisk samt de entydigt positiva omdömen, som vänner och bekanta gav om henne från tidigare egna mäklarkontakter. För vår del var för-säljningen genomförd på några dagar och på bästa sätt. Sofia "best in test".
    Eva-Lena och Bosse Läs mer
    2019-08-17 Sofia B svarar Bo Arne Vilhelm L
    Stort tack för er fina rekommendation! Ja det gick sannerligen undan 😃 vi ses senare i höst vid tillträdet! Lycka till med flytten! Med vänlig hälsning, Sofia
  • Björn Trygg P
    Björn Trygg P köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-07-26

Lyhörd och mycket serviceminded! Läs mer
    2019-07-26 Sofia B svarar Björn Trygg P
    Stort tack Björn! Hoppas ni kommer att trivas i ert nybyggda radhus!
    Med vänlig hälsning, Sofia
    Sofia B gillar detta
  • Yvonne Å köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-06-08

Vendelsömalm
    Jag har köpt bostad via Sofia och nu ska hon få sälja min. Sofia är alltid glad trevlig och flexibel. Väldigt lätt att få tag på om det är något jag vill fråga om.
    Jag fick förtroende för henne direkt, så nu känns det tryggt att hon ska hjälpa mig med försäljningen av min bostad.
    Mvh Yvonne Läs mer
    2019-07-16 Sofia B svarar Yvonne Å
    Stort tack för din fina rekommendation! Och snart ses vi inför två tillträden :-)
    Sofia B gillar detta
  • Helene G köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-05-24

Stort engagemang, lättillgänglig, trevligt bemötande, ansträngde sig till det yttersta med att ge oss all information vi behövde för att känna oss trygga i köpet, inte bara om radhuset utan om närområdet, skolor, pendlingsmöjligheter med mera. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-27 Sofia B svarar Helene G
    Stort tack för er fantastiska rekommendation!
    Sofia B gillar detta
  • Britta S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-05-15

Centrala Handen - Folkparken
    Sålt en 2a. Bra bemötande och lätt att prata med och får snabbt svar. Läs mer
    2019-05-27 Sofia B svarar Britta S
    Stort tack för er rekommendation!
  • Jan R köpte sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-05-15

Handen - Jordbro
    Trevligt bemötande och servicevänlig. Återkopplar snabbt efter förfrågan.
    Vi är nöjda Läs mer
    2019-05-27 Sofia B svarar Jan R
    Stort tack! Jag hoppas ni kommer att trivas i huset!
    Sofia B gillar detta
  • Corcinio Curilla A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-04-29

Västerhaninge - Åby
    Jag såld min lägenhet så hon hjälp braf Läs mer
    2019-05-08 Sofia B svarar Corcinio Curilla A
    Tack Corcinio! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i den nya större lägenheten :-)

Senaste försäljningarna

Nedersta allé