Sofia Branting
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla spännande möten med människor i olika åldrar, olika nationaliteter och personligheter.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, lyhörd och målmedveten. Inget ska falla mellan stolarna. Både köpare och säljare är lika viktiga och ska känns sig trygga genom hela affären!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har sett många drömhem under åren men jag skulle önska mig ett miljövänligare hem! Gärna i form av ett passivhus med smart sortering, solceller på taket och inrett enbart med begagnade och återvunna möbler.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar E-type och läppglans av ett specifikt märke som jag beställer i mängder av vänner i USA. Läs mer

Läs vad 88 Läs vad Sofia Branting

• Cornelia P köpte sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-03-23

Kyrkviken
    Superproffsig på alla sätt och vis. Kändes tryggt att ha Sofia som mäklare när vi gjorde vårt livs första husköp! Läs mer
  • Christian Ö köpte sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-03-21

Kyrkviken
    Sofia är grym, rekommenderar henne till alla som ska sälja sin bostad. Även väldigt bra när man står på sidan som köpare. Läs mer
    2020-03-21 Sofia B svarar Christian Ö
    Stort tack Christian! Ni är en magisk familj och det är alltid roligt och mycket trevligt att ha med er alla att göra! Hälsa de dina så ses vi snart igen inför tillträdet!
    Sofia B gillar detta
  • Conny Rune Benny N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-03-06

Söderby
    Vi har sålt en villa, bra bemötande, Läs mer
    Sofia B gillar detta
  • Britta Magdalena Stigs-dotter N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-03-05

Söderby
    Sofia Branting har hanterat vår försäljning av vårt hus på ett bra och professionellt sätt. Likaså gjorde hon med försäljning av vår lägenhet vid tidigare skede. Kan varmt rekommendera henne inför framtid köp/försäljningar. Conny och Magdalena Norberg Läs mer
    2020-03-21 Sofia B svarar Britta Magdalena Stigs-dotter N
    Stort tack för er fina rekommendation! Så roligt att få hjälpa er igen!
    Sofia B gillar detta
  • Marika H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-02-27

Strandängarna
    Vi har sålt bostadsrättsradhus. Otroligt bra bemötande, positiv nytänkande och erfaren. Lyssnade på våra behov och omsatte våra idéer till verklighet. Vi pratade innan om vad vi hade för förväntningar och allt infriades.

Från vår idé till att kanske sälja tills att vi sålde, gick otroligt fort och smidigt. Vi är jättenöjda och rekommenderar Sofia varmt. Läs mer
    2020-03-21 Sofia B svarar Marika H
    Tusen tack för din så fina rekommendation Marika! Är så glad att ni hittade ert drömhus strax efter försäljningen också. Vi ses snart igen! Mvh Sofia
  • Ann-britt N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-01-27

Västerhaninge - Åby
    Sålt ett radhus, blev bra bemött. Mina förväntningar var att få så bra betalt som möjligt mäklaren ställde upp på det med extra visningar. Allt gick bra under hela tiden, förutom att 2 budgivare hoppade av samma dag som kontrakt skulle skrivas. Läs mer
    2020-01-27 Sofia B svarar Ann-britt N
    Stort tack för din fina rekommendation Ann-Britt! Som vi pratade om så finns det nog en mening med allt även om vägen dit inte är spikrak. Vi ses snart igen inför tillträdet! Lycka till med din renovering av ditt nya boende :-)
    Sofia B gillar detta
  • Henrik M köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2020-01-24

Tyresö Strand
    Bra och profesionell mäklare som är kunnig! Läs mer
    2020-01-27 Sofia B svarar Henrik M
    Stort tack för er fina rekommendation! Och lycka till med er försäljning. Vi ses snart igen inför tillträdet!
  • Carl G sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-12-26

Centrala Handen
    Vi anlitade Sofia efter att vi varit på visning i ett hus som hon visade. Som köpare känner man förtroende för henne.

Vi hade en lägenhet ute till försäljning under en längre tid i tufft marknadsläge med många liknande lägenheter till salu. Sofia var hela tiden positiv och gjorde sitt yttersta för att marknadsföra lägenheten.

Rekommenderas! Läs mer
    2020-01-27 Sofia B svarar Carl G
    Tusen tack Carl! Skam den som ger sig. Jag ger liksom aldrig upp. Och i det trevliga samarbetet med er så blev det till slut ett mycket bra avslut :-) Lycka till med ert nya boende!
    Sofia B gillar detta
  • Robert S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-12-09

Centrala Handen
    Hösten 2019 sålde vi via Sofia vår fina lägenhet i centrala Handen och kan inte nog rekommendera henne. Vi har varit konsekvent imponerade av hennes handlingskraft, initiativförmåga, energi, yrkeskunnande och positiva inställning. Då vi några år tidigare också varit i kontakt med Sofia som köpare så vet vi att hon är lika vänlig, öppen och tillgänglig mot både säljare och köpare. Ett fullblodsproffs som älskar sitt jobb. Vi skulle inte tveka att låta Sofia få uppdraget av oss nästa gång vi går i säljtankar. Läs mer
    2020-01-27 Sofia B svarar Robert S
    Tusen tack för er magiskt fina rekommendation! Vad glad jag blir! Samarbetet med er har varit mycket trevligt och vi ses strax inför tillträdet. Hoppas att flytten har gått bra och att ni trivs i ert hus!
  • Farah K köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2019-12-05