Sofia Branting är mäklare på MOHV Haninge

Sofia Branting har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Sofia Branting har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Branting har haft 61 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla spännande möten med människor i olika åldrar, olika nationaliteter och personligheter.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, lyhörd och målmedveten. Inget ska falla mellan stolarna. Både köpare och säljare är lika viktiga och ska känns sig trygga genom hela affären!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har sett många drömhem under åren men jag skulle önska mig ett miljövänligare hem! Gärna i form av ett passivhus med smart sortering, solceller på taket och inrett enbart med begagnade och återvunna möbler.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar E-type och läppglans av ett specifikt märke som jag beställer i mängder av vänner i USA.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 107 Läs vad Sofia Branting

• 2020-11-18
    Min fru och jag har köpt en lägenhet där Sofia Branting var mäklare. Hon skötte allt mycket proffsigt på ett trevligt och vänligt sätt. Vi har fått ett stort förtroende Sofia och hon levde upp till de förväntningar vi hade på henne som mäklare. Vi har även gett Sofia uppdraget att sälja vårt hus.
    Stig Ingemar L
    • 84.5 m²
  • 2020-11-16
    Kanon härlig mäklare både köpt och sålt!
    Jose Antonio Melgar O
    • 84.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
  • 2020-10-24
    Vi var på jakt efter hus eller helst tomt med nästan orimliga krav och en otroligt lång önskelista. Det skulle ligga på en höjd, ha sjöutsikt och nära till allt... Sofia fick uppdraget för länge sedan att sälja vårt radhus och det har länge legat redo att säljas. Det tog otroligt lång tid för oss att hitta något att bli nöjd med. Sofias tålamod och engagemang visar inga gränser! Alltid positiv och glad, otroligt kunnig. Plötsligt en dag dök drömtomten upp och Sofia kontaktade oss i samma minut den kom upp på Hemnet. Sedan fick hon äntligen sälja vårt radhus efter en lång resa. Välj Sofia om ni vill ha Haninges bästa mäklare med personligt engagemang och fantastiskt ”vinnarskalle”!
    Caroline Ö
    • 101.0 m²
    • Vega - Söderhagen
    sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Men wow! Jag blir alldeles tårögd när jag läser er rekommendation. Ja - vi har haft kontakt i flera år och jag är överlycklig att ni inte köpte något annat under dessa år. Ni skulle ju ha just den tomten! Den fanns liksom en mening med denna långa väntetid tror jag :-) Stor kram!

• 2020-10-19
    Vi har sålt BRF radhus i Handen, Haninge. Sofia har varit en utmärkt mäklare som varit noggrann och kunnig, lätt att få kontakt med och haft löpande återkoppling under hela processen. Vi kan klart rekommendera Sofia - supertrevlig, kunnig och proffsig!
    Carina S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Tusen tack för din fina rekommendation Carina! Så otroligt trevlig kontakt med dig också och så snabb i dina svar jämt! Kram!

• 2020-10-16
    Bra och trevlig mäklare. Tillgänglig och tydlig. Rekomenderas!
    Emil W
    Emil W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Tack Emil! Radhuset kommer att bli perfekt för er!

• 2020-10-16
    Vi köpte ett bostadsrätts radhus i Haninge. Sofia var en perfekt mäklare för oss köpare. Hon satte nämligen även oss i fokus och var öppen och ärlig och förmedlade mellan parterna helt perfekt. Vi är mer än nöjda!😊
    Jessica W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Tusen tack Jessica! Ja det är jätteviktigt för mig att ingen fråga blir obesvarad - tryggt och bra ska det kännas när man köper bostad :-)

• 2020-10-15
    Köpt radhus och blev professionellt och trevligt bemött. Jag hade inga speciella förväntningar, då det var första gången jag mötte henne, men jag tycker att det var en positiv erfarenhet som ledde till en snabb affär.
    Lennart W
    • 115.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Tusen tack Lennart! Det har varit en väldigt trevlig kontakt med er också. Att ni efter flera års väntan på huset med det rätta läget fann det. Så härligt!!

• 2020-10-15
    Sålt villa. Väldigt bra bemötande och stort engagemang! Förväntningarna infriades och bestod till mesta del av önskan om just stort engagemang.
    Hans Stefan A
    • 115.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Tusen tack för er fina rekommendation!

• 2020-10-15
    jag har köpt ett lägenhet. Sofia är jätte snäll och svarade på alla frågorna jag har frågat.
    Jean T
    • 86.0 m²
    • Västerhaninge - Åby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Tack för dina fina rekommendation! Ja man får fråga precis vad man vill och köper man sin första bostad är det jätteviktigt att man får snabba svar på de frågor man ställer! 100 %!

• 2020-09-30
    Köpt radhus Bra mäklare,trevligt och erfaren person
    Amanj M
    • 130.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
    Tack för din fina rekommendation! Hoppas ni kommer att trivas i radhuset!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte