Mäklare Stockholms län Haninge MOHV Haninge Sofia Branting
Sofia Branting
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla spännande möten med människor i olika åldrar, olika nationaliteter och personligheter.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, lyhörd och målmedveten. Inget ska falla mellan stolarna. Både köpare och säljare är lika viktiga och ska känns sig trygga genom hela affären!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har sett många drömhem under åren men jag skulle önska mig ett miljövänligare hem! Gärna i form av ett passivhus med smart sortering, solceller på taket och inrett enbart med begagnade och återvunna möbler.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar E-type och läppglans av ett specifikt märke som jag beställer i mängder av vänner i USA. Läs mer

Läs vad 33 kunder tycker om Sofia Branting

• Natalie L skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2018-12-10

Otrolig kunnig , proffsig , trygg i sin arbetstillfällen och trevlig! Har både köpt och sålt bostäder med hjälp av Sofia och varit så nöjd. Rekommenderar verkligen henne och skulle anlita henne igen utan att tveka. Läs mer
  • Tomas E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2018-06-14

Sofia är lyhörd och engagerad. En riktigt vass mäklare! Läs mer
  • Ulrika E skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2018-06-13

Har sålt bostadsrättsradhus via Sofia och är supernöjd.
    Sofia är mycket kunnig och agerar mycket proffsigt i sin roll. Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2018-03-16

När jag kontaktade Sofia hade jag tidigare erfarenhet av annan mäklare från annan mäklarfirma där säljaffären inte gick bra.

Därefter bytte jag både mäklare och mäklarfirma till Sofia Branting på MOVH och det var det bästa jag kunde göra. Sofia tog mina tidigare erfarenheter på stort allvar och förstod min oro trots att hon inte varit inblandad i det som hänt tidigare, och jag kunde känna mig helt trygg i hennes sätt att arbeta. Bostaden blev såld och allt gick till som det skulle.

I mitt samarbete med Sofia som mäklare uppfattade jag henne som positiv och engagerad samt att hon har en faktabaserad noggrannhet i en balanserad mix.

Hon är dessutom empatisk och inlyssnande. Sprider positivitet och är ansvarsfull. Jag kände mig trygg under hela säljprocessen och försäljningen gick utmärkt.

Jag rekommenderar Sofia varmt. Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2018-03-13

Vi är supernöjda!,hon är en hängiven, brydd och framför allt mycket insatt mäklare som talar i klarspråk och lägger fokus på det viktigaste.
    Vi sålde för första gången och med Sofia gick det galant! Läs mer
  • Natalie O skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2018-02-02

Sofia är väldigt engagerad och bryr sig verkligen om strul uppstår. Man kan fråga henne om allting, är alltid tydlig och hon ger sin personliga åsikt om saker och ting (på ett bra sätt). Kommer absolut kontakta henne vid både sälj och köp i framtiden :) Finns inget dåligt att säga. Läs mer
    Sofia B, Sofia B gillar detta

Över mina förväntningar , snabb , seriös , jag är mycket nöjd Läs mer
  • Robert N skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2017-10-14

Kan bara lovorda Sofia!
    Fantastiskt engagerad och proffsig mäklare, hon tog hand om vår försäljning på bästa vis.

Robert & Madelene Läs mer
  • Jane Ö skrev om Sofia Branting en del av MOHV Haninge

2017-09-26

Sofia var lyhörd för våra önskemål, höll oss uppdaterade under försäljningens alla skedeno och var lätt att få tag I när vi hade frågor.
    Jag gillar också att hon ej sätter lockpriser utan håller sig nära det som kan förväntas bli slutpriset
    Social och lätt att tycka om. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Haninge

Samuel Söderling