Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge

Haninge Centrum, 136 46 Handen — Visa karta

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 545 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge

• 2019-04-18

Annika E skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Allt gick smidigt med försäljningen av bostadsrätten med Idas hjälp. Krävdes lite extra arbete av henne då jag inte bor på orten där lägenheten är belägen. Hon var väldigt flexibel och gjorde sitt bästa för att allt skulle klaffa. Läs mer
  • 2019-04-08

Therese G skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte bostadsrätt och blev bra bemött.väldigt nöjd!! Läs mer
  • 2019-04-05

Maja G skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har Köpt Las Vega samt sålt min bostadsrätt Jordbro
    och detta har Krister skött galant

kommer ev att hålla i säljandet av Las Vega för ev köp av hus senare i Höst.

Hade inga förväntningar alls.. En av dom bästa mäklare jag haft kontakt med hittills. Läs mer
  • GÖRAN H

2019-03-29

GÖRAN H skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Det är första gången vi använder mäklare , vi kom kontakt med Roger Engblom.
    Det kändes tryggt från första stund, vi fick ett bra förtroende av honom. Läs mer
    GÖRAN H gillar detta
  • 2019-03-28

Irene B skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej!
    Roger är mycket bra som mäklare.
    Han är trygg och pålitlig.
    Kommer att anlita honom nästa gång och kommer att föreslå honnom som mäklare till mina vänner och bekanta.
    Ha Ni bra
    Irene o Teddy Bondefalk Läs mer
  • 2019-03-27

Eva N skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    En proffsig mäklare med sinne för ordning och reda! Läs mer
  • 2019-03-26

Charlotte L skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålde och köpte. Allt bra från början till slut Läs mer
  • 2019-03-17

Klas-Göran S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålt en villa i Västerhaninge.
    Vi fick ett bra bemötande och våra förväntningar blev bättre än väntat.
    Frances gjorde ett bra jobb.
    vi rekommenderar gärna Frances Rose på fastighetsbyrån i Västerhaninge Läs mer
    2019-03-25 Frances R svarar Klas-Göran S
    Tack för det fina omdömet! Vad roligt att ni är nöjda!
  • Sara D

2019-03-16

Sara D skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi köpte en trevlig 2a som Roger var ansvarig mäklare på. Vi fick en egen visning av lägenheten och blev väldigt trevligt bemött. Roger var väldigt trevlig under hela processen!
    Han hjälpte till med allt möjligt, kom med bra tips och råd som man som förstagångsköpare annars kanske missar/glömmer bort, vilket var något vi tyckte Roger gjorde väldigt bra och som vi är otroligt tacksamma för.
    Vi har mött många dåliga mäklare när vi letat lägenhet och är otroligt tacksamma för att det Roger kunde vända den negativa trenden. Läs mer
  • 2019-03-09

Warda G skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har fått bra tjänst och är nöjd med resultaten . Jag har sålt min lägenhet med hjälp av en duktig mäklare som hade stor roll med säljning av bostaden . Väldigt tacksam för bemötande och service jag fick . Läs mer
    2019-03-11 Ida Karlsson svarar Warda G
    Tack för dina fina kommentarer, och tack för ett bra samarbete! Håller tummarna att er drömlägenhet dyker upp nu:)
    Ida Karlsson gillar detta
  • Tobias S

2019-03-09

Tobias S skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Ida Karlsson hjälpte mig sälja min lägenhet.
    Hon är väldigt trevlig, förstående,professionell och försöker sätta sig in i varför man har sina krav som t.ex. ett visst pris osv.

MIna förväntningar vart uppfyllda. Visst jag fick inte det priset som jag ville ha, men fick ett pris som var hyfsat nära mitt accepterande pris. Så jag är nöjd med priset och att det vart en snabb affär.

Skulle rekommendera Ida Karlsson som mäklare. Läs mer
    2019-03-11 Ida Karlsson svarar Tobias S
    Tusen tack för din rekommendation Tobias och lycka till i nya bostaden!!
    Ida Karlsson gillar detta

• 2019-03-04

Florentina A skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt radhus i Vendelsö .
    Bra service !
    Kunnig om alla informationer !
    Trevlig bemötande !
    Snabb affär !
    Bästa mäklare ! Läs mer
  • 2019-02-28

Gunnar H skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har själva skött försäljningen av vår fastighet och det var säljaren av lägenheten vi köpte som anlitade Roger E. Läs mer
  • Daniel F

2019-02-18

Daniel F skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fick hjälp av fastighetsbyrån ( Krister Florin ) att sälja min lägenhet. Krister gör det där lilla extra! Alltid tillgänglig, tar extra visningar och framförallt lätt att ha och göra med och ärlig! Rekommenderar krister Florin varmt! Läs mer
  • 2019-02-17

Christian K skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt och såld
    Sätt annons på Hemnet
    Allt gick som förväntat
    Jätte nöjd!! Läs mer
  • 2019-02-15

Dennis Ö skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances sålde vårt parhus i Vendelsö. Rakt igenom nöjd, engagerad och tillmötesgående. Vi är supernöjda och försäljningen var värd att skåla för. Läs mer
  • 2019-02-14

Josefin T skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi upplevde Roger som väldigt trevlig men utan den "sälj-energin" och positiviteten vi erfarit med tidigare mäklare. Även om marknaden var dålig under tiden vi skulle sälja hade upplevelsen kunnat vara mer positiv. Läs mer
  • 2019-02-13

Wladislaw L skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålde min 2:a i Brandbergen via Roger, mycket proffesionellt bemötande. Gav mig råd och tips som jag har haft nytta av. Jag är mycket nöjd Roger som min mäklare. Läs mer
  • 2019-01-25

Ulf E skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Roger är en duktig, professionell mäklare. Träffat honom flera gånger på visningar innan jag själv skulle sälja min 4:a i Haninge.
    Roger har stor erfarenhet av områdena och hur marknaden ser ut. Stor kundkrets sedan tidigare, detta gjorde att min försäljning gick snabbt och smidigt.
    Skulle anlita Roger igen vid en försäljning.
    Jättenöjd! Läs mer
  • 2018-12-18

Martina B skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt lägenhet i haninge. Hon svarar snabbt på samtal och sms. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-12

Jenny Å skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har köpt ett radhus och sålt en lägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Oftast tillgänglig och snabba svar på frågor. Läs mer
    Frances R gillar detta
  • 2018-12-08

Ronald H skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Roger är en engagerad mäklare som gjort ett bra jobb vid försäljningen av vår bostad. Uppdaterar vad som händer och är dessutom en mycket trevlig person Läs mer
  • Carina Eva B

2018-12-07

Carina Eva B skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har sålt två tomter och älskar energin och entusiasmen som min mäklare har! Läs mer
  • 2018-12-06

Ronny R skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag kan säga bara att mäklare var perfekt !
    Och jag rekommenderar henne till mina kompisar !
    Frances är bäst ! Läs mer
    2018-12-12 Frances R svarar Ronny R
    Jättestort tack för omdömet! Tack för bra samarbete kring bostadsförsäljningen också!
  • Owe H

2018-12-05

Owe H skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket trevlig mäklare som gjorde vad det gick för att sälja huset så att både köpare och säljare blev nöjda. Läs mer
  • 2018-12-05

Jan F skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Vi säljer ett radhus.
    Francis har gjort och gör ett mycket bra jobb med försäljningen av vårat hus.
    Tyvärr har försäljningen dragit ut på tiden pga att det är ett dåligt läge på marknaden.
    Men Francis och vi kämpar vidare. Läs mer
  • 2018-12-03

Patrik H skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Roger sålde mitt Radhus, och på alla sätt har det fungerat utmärkt, tryggt och tydligt. Läs mer
  • 2018-11-14

Petter E skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lite slarvig. Kom sent till visningar. Skötte budgivningen bra. Fixade ingen planritning. Läs mer
    2018-11-14 Frances R svarar Petter E
    Hej! Så tråkigt att du inte blev mer nöjd som fick ett så fint resultat på försäljningen. Ja, det var tråkigt att det blev en bilolycka på väg till återvisningen som gjorde att jag blev någon minut sen, men jag tror att spekulanterna förstod situationen. Och vi hade en jättefint framtagen planritning på både under- och överplan, den bör ligga med i det prospekt som ni fick av mig. Önskar er såklart lycka till i er nya bostad!
  • 2018-10-28

Hampus N skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Janne sköte allt perfekt, jätte smidigt och inga problem. Läs mer
  • 2018-10-02

Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsigt bemötande, serviceinriktad mäklare, smidig och enkel process. Mån om både säljare och köpare. Gav tips och råd inför visningen och fotograferingen. Helt nöjd! Läs mer
  • 2018-09-26

Stefan A skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsig, korrekt, omtänksam och glad Läs mer
  • 2018-09-21

Nils J skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har sålt fastigheten gryt 5:4 Västerhaninge genom Fastighetsbyrån och Roger Engblom.
    Då fastigheten var mycket nedgången hade jag inga större
    förväntningar på priset.
    Roger skötte försäljningen på ett mycket professionellt sätt
    till min fulla belåtenhet så priset blev över det förväntade.
    Roger är i mitt tycke en mycket bra mäklare, är väldigt lätt att ha att göra med samt har nära till ett gott skratt.
    Jag kommer därför att rekommendera honom till andra som
    står i begrepp att sälja sin fastighet.

Nils Jacobsson Läs mer
  • Lisbeth A

2018-09-20

Lisbeth A skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har köpt bostaden Runstenstorget 4 nr 1610.
    Jag blev trevligt bemött av mäklaren.
    Blev lite besviken på vissa saker som utlovades dels muntligt av mäklaren och i projektet.
    Det står i projektet att sovalkoven har gott utrymme för en säng med 120cm bredd. Muntligt uppfattade jag att den skulle kunna rymma 140cm. I verkligheten rymmer den exakt 120cm.
    I projektet står att det finns spis med induktionshäll. Det är en spis med vad jag tror kallas keramikhäll. (Jag är dock nöjd med den)
    I projektet står att det finns soprum med ”sophantering och källsortering. I verkligheten finns bara containrar för hushållssopor.
    Grovtvättstugan innehåller ingen mangel. Det står visserligen inte i projektet, men det var vad jag trodde skulle finnas i en grovtvättstuga. Man kan ju inte ha mangel i sin lilla lägenhet.

Sammanfattningsvis: jag fick ett vänligt bemötande och service även om mäklaren Roger Englund hade semester vid tillträdet. Hans ersättare var också trevlig. Läs mer
  • 2018-09-19

Maria R skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt en bostad. Bra bemötande och engagemang från Frances och hon verkade mån om att både köpare och säljare skulle få ett bra bemötande. Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Maria R
    Tack för recensionen, Maria! Lycka till i nya bostaden!
  • 2018-09-19

Kari K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt bostad. Vi är mycket nöjda med bemötandet och råd och tips vi har fått inför våra försäljning. Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Kari K
    Tack Kari. Håller tummarna att allt går i lås också med er försäljning!
  • 2018-09-18

Lukasz S skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med och tar sig alltid tid om man behöver hjälp med något! Läs mer
  • Jan A

2018-09-17

Jan A skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Fantastiskt bra mäklare. Hon, Gunilla Claesson var otroligt tillmötesgående och gjorde mer för mig än man kan begära. Skötte affären smidigt och bra. Kan inte tänka mig en bättre mäklare Läs mer
  • 2018-09-16

Barbro L skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag och min man sålde en villa i Vega.
    Frances var mycket skicklig och vi fick stort förtroende för henne.
    Hennes åsikter tog vi gladeligen emot och det visade sig att allt hon sa stämde med marknadens upp och nedgång.
    Frances har, för oss, betytt väldigt mycket! Hon är mycket trevlig men framförallt var hon alltid tillmötesgående när som helst vi kontaktade henne. Vi ger henne de bästa rekommendationerna.
    Alltid glad, trevlig och mycket kunnig mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Barbro Lind och Stefan Andersson Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Barbro L
    Stort tack Barbro och Stefan. Vi ses ju snart igen i samband med slutuppgörelsen, det ser jag fram emot!
  • 2018-09-11

Eva Margaretha K skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har köpt ett sommarhus med hjälp från mäklare Roger Engblom. Han var professionell, kunnig och lättillgänglig. Läs mer
  • 2018-07-14

Malin L skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte ett hus av honom. Bra bemötande. Inte det varmaste bemötande av allamäklare vi träffade, men inte dåligt på något sätt! Läs mer
  • Stig Ö

2018-06-16

Stig Ö skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Så proffsig och engagerad vid försäljningen av min villa i Vendelsö!!🙂🙂🙂 Läs mer
    2018-06-27 Fastighetsbyrån Haninge svarar Stig Ö
    Tusen tack! Alltid lika trevligt och lätt att samarbeta med dig. Trevlig sommar! Bästa hälsningar
  • 2018-06-09

Hans E skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Toppen. Bra samarbete. Vi använder alltid Roger.
    Funkar lysande! Läs mer
  • 2018-05-21

Isabelle Ä skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi sålde vår lägenhet när marknaden var ganska trög och det kändes väldigt tryggt att ha en erfaren mäklare under den processen. Frances var serviceminded och lyhörd för oss som säljare, samtidigt som hon var tydlig med sina tankar om hur vi skulle ha bäst chans till en lyckad försäljning. Kommunikationen har fungerat bra under hela processen, vi har upplevt Frances som lätt att kommunicera med och hon har varit tillgänglig och noga med att återkoppla hela tiden. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och kan rekommendera att välja Frances om man vill ha en smidig försäljning med en kompetent och professionell mäklare! Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Isabelle Ä
    Hej Isabelle! Tack för recensionen. Det är ju aldrig kul att sälja i en trög marknad, men jag tyckte vi hela tiden hade en bra dialog och det slutade väl :)
  • 2018-05-11

Kurt K skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en enplansvilla i Fullersta, Huddinge. Jag tycker att Krister under hela försäljningsprocessen agerade mycket professionellt, han lyssnade på våra synpunkter och gav oss goda råd.
    Jag anser att Krister levde upp till de förväntningar som man rimligen kan ha på en mäklare. Läs mer
  • 2018-04-03

Louisa C skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances har ett professionellt bemötande och är mycket trevlig och jordnära.
    Hon fick oss att känna oss trygga genom våra bostadsaffärer, både som säljare och köpare.
    Vi har fullt förtroende för henne och är supernöjda. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Louisa C
    Tack snälla Louisa! Det var trevligt att höra att ni är nöjda!
  • Anna K

2018-03-30

Anna K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances är en erfaren kunnig och duktig mäklare. Det känns tryggt att anlita henne för att sälja min bostad. Det är andra gången hon säljer mitt hus och kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Anna K
    Tack! Det var verkligen jätteroligt att se er igen och kunna hjälpa er vidare in i er nästa bostad. Det är alltid roligt när kunder återkommer!

György R skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Very helpful, informative and service minded! Thanks a lot! Läs mer

Mattias K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har sålt ett radhus. Proffsigt bemötande och ett erfaret sätt att hantera hela affären vilken gick överförväntan.

Vi är mycket nöjda och har fått utmärkt stöd och resultat👍🏻 Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Mattias K
    Det var roligt att jag kunde överträffa era förväntningar. Tack för gott samarbete och snälla ord!

Amanda O skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    En 3a i Haninge. Trevlig mäklare som förklarade allt bra och tydligt Läs mer