Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge

Haninge Centrum, 136 46 Handen — Visa karta

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären. I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 409 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge

• Ingrid R
    Ingrid R skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Fantastiskt bra bemötande, tillgänglighet, och engagerad. Lätt att få kontakt med, känns som en vän. Kunnig o proffsig i sitt agerande. Alltid behjälplig o inga problem utan allt går att lösa. Högsta betyg. Om vi vill köpa bostad i Haninge framöver är det solklart Gulsah vi vill ha hjälp av.
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket proffsig och nogrann mäklare !
  • Petra Ö
    Petra Ö skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Snabb på att svara, ambitiös, trevlig, engagerad
  • Karl L
    Karl L skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevligt och professionellt bemött.

Positiv upplevelse tack vare en professionell mäklare.
  • Inga-lill T
    Inga-lill T skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi är mycket nöjda med hjälp och bemötande av vår mäklare Janne Vinnikka. Vi rekommenderar honom gärna till andra säljare/köpare. Mvh Inga-Lill
  • Carin L
    Carin L skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gjorde sitt bästa trots att mpnga kom men få var intresserade. Kanske det blivit bättre om man även haft annons i söderortstidningarna.
  • Anders W
    Anders W skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag tycker Gulsah var väldigt bra. Hade bra dialog och man fick bra och snabb information. Lättillgänglig, ärlig och proffsig människa helt enkelt!
  • Sibel A
    Sibel A skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket professionell och ärligt bemötande. ..Engagerat och ödmjuk person/mäklare som har hjälpt oss
  • Anne B
    Anne B skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances är en mycket duktig, professionell, kunnig och glad mäklare som vi uppskattade jättemycket från början till slut.
  • Eva B
    Eva B skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej, jag är mycket tacksam att ha Frances som mäklare. Hon är saklig, berättar så man förstår och hon har ett engagemang. Det känns tryggt. Mvh Eva Melin Backlund
    2017-03-30 Frances R svarar Eva B
    Tack Eva! Skönt att du tycker att allt har fungerat bra, vi ska ju även träffas snart igen för både slutuppgörelse och deklarationshjälp!
  • Anita T
    Anita T skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare! Bra bemötande, kunnig och mycket hjälpsam! Det betyder alltså en mycket proffesionell mäklare som jag gärna skulle anlita igen!
    Anita T
  • Isabella S
    Isabella S skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig, professionell och välkomnande.
  • Maria K
    Maria K skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi är väldigt nöjda med hanteringen av hela processen.
  • Annika A
    Annika A skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Korrekt professionell hjälpsam kunnig
  • Rikke B
    Rikke B skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevligt bemötande, svara altid på telefon eller återkommer fort, bra på att sälja!
  • Jessika H
    Jessika H skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Janne är jättetrevlig och kompetent. Han är påläst och kan svara på relevanta frågor kring sina objekt. Han är tydlig och nogrann med alla papper och information kring försäljning. Känner mig trygg med honom både när jag köpt boende av honom likväl när han sålt mitt boende. Kan varmt rekommendera honom!!
  • Richard M
    Richard M skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Nogrann, seriös och duktig!
    Han uppnådde mina förväntningar och hjälpte mig till en lyckad försäljning
  • Kirsi S
    Kirsi S skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra bemötande, kunnig och professionell.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Roger har under hela försäljnings processen haft en saklig och proffsigt uppförande, vilket gjorde att jag som "lekman" fick regelbundet med info vilket resulterade i en för mig lugnare inställning till budgivningen....
    Dessutom fick vi bra betalt👍
  • Pengyu Z
    Pengyu Z skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Janne helped me a lot when I selling my apartment, from the offer, taking photos, to help me create reports to tax office. He has professional knowledge about real estate and he truly knows what he is doing. If you are planing to sell your property, he is the person you should call!
  • Elin E
    Elin E skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Janne är en riktigt bra och förstående mäklare. Detta var vårt första köp av bostad och han hjälpte oss hela vägen. Riktigt trevlig och bara bäst! :)
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig mäklare som hjälpte med allt som jag kunde tänka mig!
    Rekommenderas starkt.
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Professionell. Trevlig och lugn. Återkopplade snabbt och var tillgänglig under processen samt samarbetade på ett smidigt sätt med bankkontakter.
  • Honorata R
    Honorata R skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Det är perfekt mäklare. Han hjälpte mig mycket. Han svarade snabbt på alla mina frågor.
  • Paul W
    Paul W skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket trevligt bemötande och hjälp vid försäljningen.
    2017-02-24 Frances R svarar Paul W
    Kul att du blev nöjd! Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad.
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Engagerad och supertrevlig mäklare som kan förklara så man förstår.
    2017-02-24 Frances R svarar Emelie C
    Tack Emelie! Hoppas renoveringen går bra och att ni kommer att trivas när ni är klara. Lycka till med allt!
  • Hans E
    Hans E skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lätt som en plätt!
    Allt flöt från start till mål!
    2017-02-24 Frances R svarar Hans E
    Hej! Tack för recensionen. Hoppas ni har kommit er tillrätta och trivs i nya huset!
  • Johanna D
    Johanna D skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Extremt kompetent och duktig! Engagerar sig till 100% och gör det där "lilla extra" för att du som säljare och köpare ska känna sig trygga och säkra på att allt går rätt till. Vi rekommenderar Frances till alla som vill sälja/köpa fastighet då det inte finns någon bättre mäklare!
    2017-02-21 Frances R svarar Johanna D
    Jättestort tack för beröm, skönt att allt gick så bra och att ni är nöjda!
  • Marita M
    Marita M skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi fick ett bra möte o hjälp med försäljningen av vår lägenhet.
    2017-02-27 Gulsah B svarar Marita M
    Tack och vilket fantastiskt slutpris vi uppnådde. Snart ses vi igen när det är dags för er att lämna över lägenheten till den förväntansfulla köparen.
  • Ann-Louise O
    Ann-Louise O skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hög grad sv service och snabb återkoppling vid frågor. Gjorde att jag bokade mäklaren vid min egen försäljnibg.
  • Farah Y
    Farah Y skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej!
    Det var jätte bra när hon träffade oss.
    Hon gjorde bra och förklarade mycket bra utan kostnad och det kallas för mig(Topp tjänst).
    Med vänlig hälsning,
    Farah
  • Conny J
    Conny J skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Helt och fullt. Vi kände förtroende och yrkesskicklighet. Trygga helt enkelt.
  • David M
    David M skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon var mycket trevligt och kunnig i sitt jobb. Även om det var ett ekonomiskt ärende kände jag hon var mycket personligt. Hon var mycket tydlig med allt information. Mycket tacksam
    2017-02-27 Gulsah B svarar David M
    Tack för dem fina orden. Vi ses snart igen för att slutföra affären.
  • Luis S
    Luis S skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon är mycket duktig och gör en bra jobb
    2017-02-27 Gulsah B svarar Luis S
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! Vi hade ett bra samarbete som resulterade i ett fantastiskt slutpris
  • Emil L
    Emil L skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Jag och min sambo köpte bostadsrätt för första gången via fastighetsbyrån tyvärr. Vi är jätte nöjda med bostaden i sig, vilket vi inte hade behövt en mäklare för att vara! Men blir en dyr renovering på något som verkade vara en fräsch bostadsrätt. Läxa lärd, kommer vara mer noga med besiktning nästa gång, kan vara allt möjligt dolt bakom en bra fasad! (Att tillägga, vi har inte ens orkat kontakta mäklaren igen då vi varit dumma och skrivit på papper som inte stämmer! Men dom har förmodligen rätten på sin sida av papprerna att döma). Vi var helt enkelt blåögda och trodde att dolda fel var något som inte kunde förekomma när man köper av mäklarbyrå.
    Tror dock säkert att det är en bra fastighetsbyrå att sälja med!
    2017-02-10 Gunilla C svarar Emil L
    Hej Emil! Roligt att ni är jättenöjda med nya bostaden men synd att ni inte hörde av er till oss så hade vi kunnat vägleda er i den uppkomna situationen. Tveka inte att höra av dig för vi på Fastighetsbyrån finns alltid där för våra kunder.
    2017-02-10 Emil L svarar Gunilla C
    Tror inte vi kan få så mycket hjälp tyvärr då vi faktiskt skrivit under att vi "besiktigat" lägenheten innan kontrsktskrivningen vilket vi aldrig gjorde. Så tyvärr får vi skylla oss lite själva :)
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances hjälpte oss sälja vårt hus. Och hennes kunnande gjorde att vi fick mer än vi räknat med. Tack😊
    2017-02-07 Frances R svarar Barbro N
    Tack för rekommendationen, kul att ni är nöjda!
  • Robin Ö
    Robin Ö skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    En mäklare som jag varmt kan rekommendera . Charlotte är lättsam och engagerad. Hon är och tydlig och lyhörd i sin kommunikation med kund vilket gjort vår säljprocess smidig och utan missförstånd. // Robin Öhman
  • Mahabad M
    Mahabad M skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt bra och tillmötesgående! Jag är väldigt nöjd med Gulsahs del!
    2016-12-06 Gulsah B svarar Mahabad M
    Tackar för de fina orden. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag är väldigt nöjd med Roger som mäklare och samarbetet med honom har varit utmärkt på alla plan
  • Per Åke D
    Per Åke D skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra. Hon är kunnig, trevlig och energisk. Man blir hela tiden väl informerad om
    hur läget är med vår gemensamma affär. Vad mer skulle man kunna begära.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra , info och återkoppling helatiden.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bästa tänkbara mäklaren!! Otroligt proffsigt bemötande, mycket tillgänglig, opartisk, välinformerad, engagerad. Janne har mina varmaste rekommendationer!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Är väldigt nöjd med Gunilla. Trevlig och lugn. Hon gav oss ett gott intryck från början. Professionell och med stor kunskap. Trovärdig, pålitlig och jag tror att affären kändes trygg både för säljare och köpare.
    2016-11-07 Gunilla C svarar Jenny B
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig och Jonas. Vi hade ett bra teamwork som resulterade i ett fantastiskt slutresultat.
  • Hamed A
    Hamed A skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Janne är duktig och trevligt person. Hade inga bekymmer för skaffa lägenheten.
    Mkt nöjd
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Affären sköttes proffsigt och snabbt
  • Fadime S
    Fadime S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jätte nöjd hon kan sitt Job jag kommer till baka
    2016-11-07 Frances R svarar Fadime S
    Tack snälla! Du är så välkommen att återkomma!
  • Özgür S
    Özgür S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag jätte nöjd jag kommer räkomendera henne till mina vänner hon är toppen
    2016-11-07 Frances R svarar Özgür S
    Tack Özgur, vad kul att ni är nöjda!
  • Stoyanche S
    Stoyanche S skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket nöjd med affären och trälig från mäklarnas sida
    Allt fiksat och det var ganska lät att göra affären .
  • Hatice D
    Hatice D skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Rekommenderas starkt!
    Väldigt hjälpsam och kunnig i sitt arbete.
    2016-12-06 Gulsah B svarar Hatice D
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten ni köpt.
  • Björn J
    Björn J skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket nöjd med hur allt hanterades i samband med mitt husköp. Bra information och bra kontakt under och efter budgivningen.

//Björn

Haninge Centrum, 136 46 Handen