Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 950 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-01-01
    Professionella och fick svar på frågor.
    Serviceminded!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-12-25
    Ansträngde sig verkligen för att lägenheten skulle bli såld!
    • Centralt
    2021-12-22
    It was very nice, helped me with questions about apartment! Explain me with agreement! Good job and recommend :)
    2021-12-20
    trevlig, väldigt lugn, förklarade det som vi undrade över.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-12-18
    Bästa Mäklaren som verkligen tänker på dig som Säljare. Karolina överlevererar med ett brett kontaktnät som gör att försäljning blir väldigt smidig.
    Vi är helt enkelt super nöjda och tror jag många andra kommer bli det.
    Kan varmt rekommendera Karolina som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsö-Gudö
    2021-12-16
    Försäljningen gick bra! Och hela prosessen hanterades av Per på ett smidigt sätt.
    Tack för ett bra och trevligt samarbete! Jag önskar er lycka till i ert nya boende.
    Mvh/Per
    Per Zetterdahl
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-12-16
    Karolina gav ett proffsigt intryck från start. Säljprocessen gick väldigt snabbt och smidigt, radhuset behövde inte ens nå hemnet innan Karolina hade köpare. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Karolina starkt.
    2021-12-15
    Super bra mäklare som tar för sig och fixar med allt. Kan varmt rekommendera Karolina ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • köpte sitt hus med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsö
    2021-12-12
    Man kände sig varmt välkomna och fick en positiv känsla av att hon var erfaren och duktig på sitt jobb .
    Sen att allt har fungerat felfritt .

Som första gångs köpare så fick vi den lila extra infon om allt ,
    Vi känner oss väldigt nöjda med allt
    2021-12-07
    Jag upplever Gullus som mycket kunnig och insatt i området. Hon har arbetat smidigt och målinriktat. Bra engagemang!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsö - Sågen
    2021-12-06
    Blev vänligt bemött av Ida och på ett proffsigt sätt.
    Ett lugnt och fint besök i lägenheten
    Extra besöket med min son var lika bra och genomgång av övriga byggnader i huset.

Bra möte när kontraktet skrevs.
    Rekommenderar henne varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-12-05
    Gullus Uzel är mycket proffesionell och trevlig. Hon är mycket engagerad och hjälpsam. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
    • Sandvik - Lisö
    2021-12-03
    Proffessionellt bemötande. Svarade snabbt och omgående på våra frågor och ingav oss ett gott förtroende.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-12-01
    She was very helpful and I would recommend her to all my friends
  • köpte sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-11-30
    Gullus Uzel var super professionell! Hon såg till att vårt första husköp upplevelse kändes trygg och roligt. Skulle rekommendera Gullus till alla!
    2021-11-30
    Gullus var väldigt insatt, lyhörd och kompetent och vi skulle aldrig tveka på att rekommendera henne!

Vi fick våran lägenhet såld för ett högre pris än vi förväntat oss samt mycket snabbare och det kan vi absolut tacka Gullus för.
    2021-11-29
    Allt var toppen med Gullus som mäklare!
    Jag kände mig trygg och informerad från start till mål.
    Kontakten var smidig och snabb vilket underlättade köpandet av lägenheten markant.

Kan starkt rekommendera Gullus Uzel!
    2021-11-29
    Väldigt hjälpsam och tillmötesgående.
    • Sörskogen
    2021-11-27
    Bästa bemötandet och levde upp till förväntningarna till 100% !!
    • Fullersta
    2021-11-23
    Vi är mitt uppe i försäljningsprocessen av vårt radhus, och hittills så har Mikael Grans
    1) Varit trevlig utöver 5+ nivå
    2) Tagit sig all tid som vi behöver
    3) Och agerat snabbt avseende de uppgifter som åligger honom, tex hemsidan, visning, besiktningsman.
    Men än är inte affären i hamn.
    2021-11-20
    Everything was agreed quickly and accurately. Gullus is always available and answers questions quickly. The broker is great, I am satisfied.
    2021-11-19
    Gullus hade ett proffsigt och glatt bemötande och vi upplevde att vi var i trygga händer när vi skulle sälja vår bostad.
    2021-11-18
    Jätte trevlig!
    Proffesionellt!
    Engagerad!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-11-09
    Jag blev bemött av honom på ett fint sätt. Jag förväntade mig att han var en bra mäklare, han kom i tid till visningarna och gjorde det vi ville. Jag tycker att han var en bra mäklare och att han sålde bostaden snabbt.
    2021-11-09
    Jag skulle vilja uttrycka min tacksamhet till Mikael Grand för hjälp med att sälja lägenheten. Vi är mycket nöjda med hanns arbete. Mikael är en mycket lyhörd, samvetsgrann, ansvarsfull och professionell specialist. Tack så mycket!
  • köpte en tomt med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vega - Kolartorp
    2021-11-08
    Väldigt trevligt kundbemötande och proffsigt utfört arbete! Mycket nöjd!
    Tack Andrei! Jag tycker att ni känns som de rätta köparna för tomten. Ni kommer att stortrivas i området. Mvh/Per Per Zetterdahl
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-11-07
    Han bemötte väldigt bra, var påläst med information om lägenheten och allmänt trevlig.
    Har man frågor så svarar han snabbt och tydligt.
  • sålde en tomt med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vega - Kolartorp
    2021-11-06
    Mycket profesdionell serviceminded och tillgänglig
    Tack Kia! Det tog lite tid men jag hoppas att det ska hålla hela vägen!
    Vi ses och hörs snart igen! Mvh/Per
    • Dalarö
    2021-11-06
    Hon är allt, proffissionell, kunnig, snäll, pålitlig, effektiv, tydlig, envis och hon ger ett mycket trevligt och lugnande bemötande.
    Hon ger en känsla av trygghet, nervlugnande vid stress och nervositet och hon har ett tålamod som är av järn. Hon är guldvärd och vi är så glada och tacksamma att just hon blev våran mäklare både av det nya husköpet och försäljning av vårat radhus. Självklart Jag rekommenderar henne och byrån till allt och alla!🙏🙏🙏🙏🙏👍👍👍👍👍👍🙂🙂🙂🙂🙂
    2021-11-01
    Bra bemötande
    Snabb försäljning
    Bra slutpris
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Günay Coksürer en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-11-01
    Trevlig , ordning och reda , klara besked , Gunay gjorde ett bra arbete samt att han hela tiden uppdaterade oss om vad som gällde.
    Ansvarig mäklare gjorde ett mycket bra arbete.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Günay Coksürer en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-10-30
    Gunay gjorde ett bra jobb. Det blev föreningsrekord. Tack för hjälpen!
  • skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-10-25
    Gullus är en mycket duktig och trevlig mäklare, hon gjorde ett jättebra jobb och allt gick snabbt och smidigt. Vi rekommenderar henne verkligen!
    • Vendelsö - Lyckeby
    2021-10-25
    Proffsig, engagerad, driven och kreativ mäklare som är otroligt kunnig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Centralt
    2021-10-21
    extremt professionell, smart och anpassningsbar efter kunder
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-10-17
    Jasmine hjälpte oss att genomföra försäljningen av våran lägenhet. Hon är nogrann att förklara alla detaljer i processen. Det gick och nå henne på minsta frågan som komm upp. Varmt och härtligt bemötande.Hälpsam med saker och ting då vi bor redan på
    annan ort. Hela försäljningen gick snabb och smidig. Och hon är snäll även om hon inte är gravid 😉
    2021-10-16
    Sveriges bästa mäklare!
    Snabbt försäljning!
    Är väldigt nöjd!
    Clever!
    • Fullersta
    2021-10-14
    Trevligt bemötande, tillgänglig stora delar av dygnet för frågor och svar
    2021-10-14
    Jag sa till min sambo när han började finna tycke för just Åkervägen 25 att detta, Ida, är en ruggigt bra mäklare! Sedan att det blev vår nya bostad kanske då inte var slumpen.
    Snabb med kontakt vid intresseanmälan, öppen för extra visning, skickade info till alla intressenter så fort det kom ny information. Påskrvining och snabb uppdatering med alla steg som kom därefter. Jag är inte onöjd med mäklaren vi har anlitat för försäljning av vår lägenhet, inte alls! Men Ida ska vi definitivt ha i åtanke, till vänner och familj!
    2021-10-14
    Vi fick ett väldigt proffsigt och engagerat bemötande utav Gullus.
    Lägenheten såldes snabbt och för ett pris som vi hade förväntat oss. Vi kan varmt rekommendera Gullus.
    2021-10-14
    Gullus är proffsigt och snäll samtidigt, jag är jätte nöjd att jag kunde samarbeta med henne.
  • skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    2021-10-13
    Proffsigt och engagerat bemötande av mäklaren. Vi är mycket nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Vistaberg
    2021-10-13
    Väldigt professionell rakt igenom. Är verkligen nöjd med Krister. Min starka rekommendation
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-10-12
    Saklig.
    Inger ett lugn.
    Verkar ha ett bra kontaktnät.
    Frågade mer vad vi ville kring vårt hus.
    Mycket trevlig i sen helhet.
    Tack för ett mycket bra och trevligt samarbete. Köparna kommer att stortrivas i ert hem!
    Mvh/Per
    2021-10-10
    Positiv, flexibel, professionell
    2021-10-09
    Jag blev bemött på ett positivt sätt, trevligt och hon visade engagemang. Vi hade förväntningar att hitta bästa möjliga pris för både mig och kunden. Vi diskuterade om priset, hur vi skulle lägga upp och marknadsföra. Hon gav mig bra tips och förslag. Jag är generellt jätte nöjd och skulle helst fortsätta samarbeta med henne i fortsättningen om det går.
    2021-10-09
    Driven, trevlig, kunnig mäklare som lyssnar och tar till sig.
    2021-10-08
    Kunnig, proffsig och väldigt driven. Lyhörd kring vad vi tyckte och kände. Superbra helt enkelt!!
    • Vendelsö-Gudö
    2021-10-08
    Det visade sej vara ett besvärligt fall men Karolina har varit väldigt proffsig och lotsat oss fram till en bra lösning.

Jag har haft hennes hjälp vid en tidigare försäljning och kan varmt rekommendera henne.
    2021-10-06
    Trevlig, lätt att få tag i, ärlig. Vill säljarens bästa men även köparens bästa så att det inte blir ogiltiga bud eller liknande ifall banken inte godkänner ens lånelöfte. Kunnig i sitt område.