Fastighetsbyrån Haninge

Haninge Centrum, 136 46 Handen — Visa karta

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 558 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge

• 2019-10-13

Jakob D skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon är fantastiskt professionell. Man känner sig väldigt trygg med att han henne. Finns inget att klaga på! Skulle aldrig anlita någon annan. Andra gången vi anlitar henne. Läs mer
  • Lina B

2019-10-11

Lina B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig, noggrann, uppmärksam och delaktig. Mycket bra bemötande som ser till både köpare och säljares bästa. Kommer anlita Erik om jag köper/säljer vid fler tillfällen Läs mer
  • Christina M

2019-10-11

Christina M skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har sålt mitt radhus och Karolina var mycket proffsig, varm och engagerad !! Jag har ingen tidigare erfarenhet av fastighetsaffärer, bott i mitt hus i 48 år, men det kunde inte varit bättre !! Karolina var alltid tillgänglig och svarade snabbt på mina frågor! Läs mer
    2019-10-11 Karolina C svarar Christina M
    Tack Christina för fin rekommendation.
  • 2019-10-09

Leif Johnny J skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Både sålt och köpt radhus genom Karolina
    Blev jättebra bemött av Karolina
    Förväntningarna va att jag skulle få lika mycket som jag köpte för och det lyckades nästan vi få..
    Men Karolina har gjort ett jättebra jobb
    Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-10-09 Karolina C svarar Leif Johnny J
    Tack Johnny!
    /Mvh Karolina Christiernsson
  • 2019-10-07

Ann-Christin Maria E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en villa
    Jag har blivit väldigt vänligt bemött av min mäklare
    Jag hade förväntningar om att få en högre förtjänst men så ät tiderna

Samarbetet med Mikael Grans har varit bra, jag önskar bara att omständigheterna hade varit bättre Läs mer
  • Jane Anette P

2019-10-03

Jane Anette P skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra o tydliga svar
    Var lätt att prata med o var väldigt engagerad. Känns trygg
    Och var lätt o få tag på
    Rekommenderar honom Läs mer
  • 2019-10-03

Taghred Mizhir K skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Karolina har båda hjälpt oss med köp av villa och försäljning av parhus.

Jag vill beskriva Karolina som trevlig ärlig och mycket kunnig inom sitt område. Läs mer
    2019-10-03 Karolina C svarar Taghred Mizhir K
    Tack Taghred för din fina rekommendation.
  • 2019-10-02

ISMAIL K skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jättenöjd, bra bömonde och support. Läs mer
  • 2019-09-30

Rawand A skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsig och väldigt duktig mäklare. Det märks att han tycker om sitt yrke! Läs mer
  • Ritva W

2019-09-29

Ritva W skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Diwan Budakci hjälpte oss att sälja ett 60-tals hus i Vendelsö/Sågen i Haninge. Han hanterade hela försäljningsprocessen med förberedelser, försäljning och efterarbete med entusiasm och god kompetens. Det bästa var hans goda bemötande av alla inblandade. Vi hände oss trygga med honom under hela försäljningen. Han visade även förståelse och gav extra stöd för en lite äldre försäljare. Läs mer
  • 2019-09-29

RAAD KHALIL J skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Fick mycket hjälp, trevligt bemötande! Läs mer
  • JOHANNA L

2019-09-22

JOHANNA L skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Diwan hjälpte oss med försäljning av vårat hus. Vi kan varmt rekommendera honom då han var proffsig, engagerad och tillgänglig.
    Vi kände oss trygga med honom. Läs mer
  • OSMAN B

2019-09-22

OSMAN B skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi hade bra kommunikation med Diwan Budakci. Han informerade oss om ny bud. Han var trevlig och kunde svara på alla frågor och funderingar som vi hade. Läs mer
  • Ted Olle U

2019-09-16

Ted Olle U skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag sålde en villa i Segeltorp efter 45 års innehav.Nu blir det en lägenhet. Med viss ambivalens tog jag tag i försäljningen. Jag mötte Mikael som tryggt, påläst och engagerat sätt tog sig an uppdraget. Målmedvetet startade vi med fotografering, besiktning och presenterade objektet "på gång" på hemsidan samt till kundlistan. Efter några veckor gick vi ut på Hemnet och vi fick till slut nästan 15.000 exponeringar. Mikael lotsade dom rätta spekulanterna fram till en framgångsrik avslutning. Jag är mycket nöjd och ger Mikael de bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-14

Joakim N skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte ett hus via Erik. Han var enkel att få tag i och hade bra koll på de frågor jag hade, och i de fall han inte hade ett direkt svar så var han snabb på att återkoppla. Trevlig kille, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-11

Inger L skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Såldbostadsrätt.
    Väl bemötande
    Mina förväntningar blevbesannade Läs mer
  • 2019-09-09

Hozan H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bryr sig om dig som köpare och ser till att allt går smidigt till. Första bostaden för mig och fick bra med information påvägen som underlättade och minskade stress vid bostadsköp. Läs mer
  • Victor D

2019-09-05

Victor D skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Diwan sålde min lägenhet snabbt och smidigt och var till stor hjälp när jag hade frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-09-04

Robin C skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra professionellt bemötande, tydlig kommunikation och snabbt arbetat. Läs mer
  • 2019-09-03

Darlison Prossie K skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hon var höggravid men ändå snäll:-) Läs mer
  • 2019-08-31

Firat C skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt mig ett radhus med hjälp av en fantastisk mäklare som mellanhand.

Mikael förstod redan i början av processen vart jag låg i kunskap, det ledde till att han stegvis förklara samt tog reda på allting jag behöver.

Han var skicklig med att svara och upplysa med allting jag behöver inför köpet.

Jag rekommenderar starkt denna mäklare då jag inte tvekar på att han enbart gav mig denna fantastiska stöd.

Heja Mikael!

PS!

Tack man :) Läs mer
  • 2019-08-24

Mats Torgny E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är mycket engagerad och positiv. Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-08-19

Maria E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Med hjälp av Mikael Grans har jag låtit sälja en villa med hörntomt.
    Mikael Grans var otroligt serviceinriktad, och bemötte mig med ett mycket stort tålamod då jag kände mig väldigt osäker i rollen som säljare.
    Det jag hoppades var förstås att få huset sålt inom en rimlig tid, och att det inte skulle bli nödvändigt med många extra visningar. Det ordnade Mikael Grans smidigt.
    Med bl.a. mycket fint tagna bilder av huset fick min mäklare ut det till försäljning. Som spindeln i nätet för att boka tider till fotografering, besiktning, visning mm samt kontraktsskrivning så har Mikael Grans varit till ovärderlig hjälp! Läs mer
  • Zemui F

2019-08-06

Zemui F skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lägenheten jag köpte har mycket fel. Mäklaren och säljaren borde informera mig. Mäklaren borde kolla och godkänna efter städningen. Sista gången skrev vi på kontoret istället av på Albotrossvägen 64.
    Toaletterna dörrar kan ej lösa, en dörr mellan köket och vardagsrummet fattas, fel på golvet, skruvar på vägarna osv.
    Mäklaren borde komma hit och kolla.
    Jag tycker att avvikelse skulle behövas. Läs mer
    2019-08-07 Ida Karlsson svarar Zemui F
    Hej Zemui,
    vad tråkigt att du känner så! Återkom gärna så pratar vi igenom situationen.
    Vänliga hälsningar Ida
  • 2019-08-05

Anne-Charlotte K skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsigt och varmt bemötande. Snabb återkoppling vid funderingar och hjälpte till långt över mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-05

Fredrik N skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har sålt min lägenhet. Tycker att Ida Karlsson och fastighetsbyran har skött detta jätte bra. Samt så har de varit väldigt tillmötesgående :) Läs mer
  • 2019-08-03

Sultan E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är nöjd med allt som han görde han var fantastiskt och ansvarig människa Läs mer
  • 2019-07-15

Lars Anders S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael uppträdde proffsigt och engagerat vid försäljningen av min villa i Vega. Han gav ett mycket förtroendegivande intryck och var behjälplig vid alla olika slags frågeställningar.
    Jag kan rekommendera Mikael. Läs mer
  • 2019-07-10

Salar M skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Riktigt bra mäklare!
    Tillgänglig och engagerad. Läs mer
  • 2019-07-07

Göran H skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har både köpt och sålt via Fastighetsbyrån,
    Båda mäklarna som vi har haft och har kontakt med
    är kunniga trevliga och inger ett stort förtroende .
    Vi rekommendera fastighetsbyrån att sköta Era köp eller
    sälj affärer.
    Göran o Inger H Läs mer
  • 2019-07-06

Frida R skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En mäklare som helt klart är värd att rekommenderas. Läs mer
  • 2019-07-03

Christoffer H skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte en lägenhet i Handen (27,5 kvm)

Blev bra bemött hela tiden. Det var första gången jag köpte lägenhet så jag visste inte vad jag höll på med. Processen gick smidigt och smärtfritt. Det gick bättre än väntat. Läs mer
  • 2019-06-27

Zlatko K skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Ida var väldigt professinal. Hon ordnade ett möte i sondag en vecka innan oficiella visningen. Vi klarade affären inom två dagar. Snabt och smidigt! Läs mer
  • 2019-06-25

Ricardo H skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej har sålt en lgh. Och anlitade Ida Karlsson på fastighetsbyrån i Haninge. Fick ett mycket bra bemötande och förtroende för henne.Mina förväntningar på henne som fastighetsmäklare levde hon upp till så med andra ord kan jag och vill rekommendera henne till andra som skall göra bostads affärer.
    Mvh.Ricardo Läs mer
  • 2019-06-21

Andreas K skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande, förberedd, profitionell, trevlig och målmedveten.
    Jag kan absolut rekommendera Ida Karlsson till försäljning av er bostad. Läs mer
  • 2019-06-15

Anders N skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt trevlig och bemötende, att köpa hus är ingen liten sak man gör i livet och Erik hjälpe oss massor. Läs mer
  • 2019-06-09

Fredrik J skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte bostadsrätt via Ida. Hon uppfyllde alla förväntningar man kan ha av en mäkare, proffsig, svarade kunnigt på funderingar/frågor jag hade, lätt att ha att göra med. Rekomenderar Ida verkligen! Läs mer
  • 2019-06-07

Christian T skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Ida Karlsson är en pigg norrlänska med glimten i ögat. Ida Karlsson sålde min bostadsrättsradhus innan visning så det blev ju ganska lätt jobbat för henne antar jag.
    Jag är jättenöjd med kontakten med Ida.
    Ida gjorde vad jag förväntade mig av en mäklare.
    MVH
    Christian Läs mer
  • Mabell L

2019-05-29

Mabell L skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kan rekommendera Erik.
    Som mäklare tar han sig tid och lyssnar in. Försöker att alltid vara anträffbar, ringer upp direkt efter möten osv. Otroligt lätt att samarbeta med. Levde utan tvekan upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-21

Ann A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt min bostad i helt fel tid men Micke gjorde vad han kunde.
    Mvh Ann Läs mer
    2019-05-21 Mikael G svarar Ann A
    Stort tack för den fina rekommendationen, vi gjorde vad vi kunde på denna marknad.
    Med vänlig hälsning
    Mikael
  • 2019-05-16

Dier R skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag sålde min 2a i Brandbergen.
    Hon är trevlig och duktig person som kan mycket om sitt jobb som mäklare. Jag har inte för väntat mig att skulle affären går så snabbt och smidigt.
    Jag är tacksam och glad att jag fick Ida som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-12

Eivor Elisabet P skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt och kompetent bemötande. Otroligt bra kontinuerlig information under hela försäljningen. Läs mer
    2019-05-21 Mikael G svarar Eivor Elisabet P
    Tack för den fina rekommendationen, det var roligt att kunna hjälpa er med försäljningen.
    Med vänlig hälsning
    Mikael
  • Emely A

2019-05-11

Emely A skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jätte trevlig kille. Svara fort på telefonen och även ringer upp snabbt. Tillmötesgående och jätte engagerad med fokus till en bra affär.

Mycket hjälpsam Läs mer
  • 2019-05-09

Angelika L skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har köpt en bostadsrätt på 2 rok.

Jag blev trevligt bemött av mäklaren.

Erik har uppnåt mina förväntningar av hur en mäklare ska vara.

En lugn och saklig mäklare. Läs mer
  • 2019-05-08

Amanda W skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte min första bostad, så Erik var min första mäklare.

Blev alltid trevligt bemött, och fanns alltid till hands när jag undrade över något. Läs mer
  • 2019-05-07

Anita B skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Ett trevligt o proffsigt bemötande kände mig trygg genom affären. Läs mer
    Fastighetsbyrån Haninge gillar detta
  • 2019-04-18

Annika E skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Allt gick smidigt med försäljningen av bostadsrätten med Idas hjälp. Krävdes lite extra arbete av henne då jag inte bor på orten där lägenheten är belägen. Hon var väldigt flexibel och gjorde sitt bästa för att allt skulle klaffa. Läs mer
  • Farshid A

2019-04-18

Farshid A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket trevlig och ärlig mäklare!
    Köper man från Mikael så kan man alltid känna sig trygg. Läs mer
    2019-04-25 Mikael G svarar Farshid A
    Hej Fashid, tack för den fina rekommendationen! Med vänlig hälsning! Mikael
  • 2019-04-12

Ulf Bertil J skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt radhus
    Uppmärksamt och trevligt bemötande
    Höga förväntningar, vi hade flera bra alternativ

En lättillgänglig och hela tiden avrapporterande mäklare, vilket är oerhört viktigt när man gör sitt livs största affär Läs mer
    2019-04-15 Mikael G svarar Ulf Bertil J
    Hej Ulf, Tack för den fina rekommendationen, roligt att läsa den. Jag får tacka själv för det goda samarbetet. Med vänlig hälsning Mikael
  • 2019-04-08

Therese G skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte bostadsrätt och blev bra bemött.väldigt nöjd!! Läs mer

Haninge Centrum, 136 46 Handen