Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge

Haninge Centrum, 136 46 Handen — Visa karta

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 458 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge

• Zemui F

2019-08-06

Zemui F skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lägenheten jag köpte har mycket fel. Mäklaren och säljaren borde informera mig. Mäklaren borde kolla och godkänna efter städningen. Sista gången skrev vi på kontoret istället av på Albotrossvägen 64.
    Toaletterna dörrar kan ej lösa, en dörr mellan köket och vardagsrummet fattas, fel på golvet, skruvar på vägarna osv.
    Mäklaren borde komma hit och kolla.
    Jag tycker att avvikelse skulle behövas. Läs mer
    2019-08-07 Ida Karlsson svarar Zemui F
    Hej Zemui,
    vad tråkigt att du känner så! Återkom gärna så pratar vi igenom situationen.
    Vänliga hälsningar Ida
  • 2019-08-05

Anne-Charlotte K skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsigt och varmt bemötande. Snabb återkoppling vid funderingar och hjälpte till långt över mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-05

Fredrik N skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har sålt min lägenhet. Tycker att Ida Karlsson och fastighetsbyran har skött detta jätte bra. Samt så har de varit väldigt tillmötesgående :) Läs mer
  • 2019-07-07

Göran H skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har både köpt och sålt via Fastighetsbyrån,
    Båda mäklarna som vi har haft och har kontakt med
    är kunniga trevliga och inger ett stort förtroende .
    Vi rekommendera fastighetsbyrån att sköta Era köp eller
    sälj affärer.
    Göran o Inger H Läs mer
  • 2019-07-06

Frida R skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En mäklare som helt klart är värd att rekommenderas. Läs mer
  • 2019-07-03

Christoffer H skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte en lägenhet i Handen (27,5 kvm)

Blev bra bemött hela tiden. Det var första gången jag köpte lägenhet så jag visste inte vad jag höll på med. Processen gick smidigt och smärtfritt. Det gick bättre än väntat. Läs mer
  • 2019-06-27

Zlatko K skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Ida var väldigt professinal. Hon ordnade ett möte i sondag en vecka innan oficiella visningen. Vi klarade affären inom två dagar. Snabt och smidigt! Läs mer
  • 2019-06-25

Ricardo H skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej har sålt en lgh. Och anlitade Ida Karlsson på fastighetsbyrån i Haninge. Fick ett mycket bra bemötande och förtroende för henne.Mina förväntningar på henne som fastighetsmäklare levde hon upp till så med andra ord kan jag och vill rekommendera henne till andra som skall göra bostads affärer.
    Mvh.Ricardo Läs mer
  • 2019-06-21

Andreas K skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande, förberedd, profitionell, trevlig och målmedveten.
    Jag kan absolut rekommendera Ida Karlsson till försäljning av er bostad. Läs mer
  • 2019-06-09

Fredrik J skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte bostadsrätt via Ida. Hon uppfyllde alla förväntningar man kan ha av en mäkare, proffsig, svarade kunnigt på funderingar/frågor jag hade, lätt att ha att göra med. Rekomenderar Ida verkligen! Läs mer
  • 2019-06-07

Christian T skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Ida Karlsson är en pigg norrlänska med glimten i ögat. Ida Karlsson sålde min bostadsrättsradhus innan visning så det blev ju ganska lätt jobbat för henne antar jag.
    Jag är jättenöjd med kontakten med Ida.
    Ida gjorde vad jag förväntade mig av en mäklare.
    MVH
    Christian Läs mer
  • 2019-05-16

Dier R skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag sålde min 2a i Brandbergen.
    Hon är trevlig och duktig person som kan mycket om sitt jobb som mäklare. Jag har inte för väntat mig att skulle affären går så snabbt och smidigt.
    Jag är tacksam och glad att jag fick Ida som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-07

Anita B skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Ett trevligt o proffsigt bemötande kände mig trygg genom affären. Läs mer
  • 2019-04-18

Annika E skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Allt gick smidigt med försäljningen av bostadsrätten med Idas hjälp. Krävdes lite extra arbete av henne då jag inte bor på orten där lägenheten är belägen. Hon var väldigt flexibel och gjorde sitt bästa för att allt skulle klaffa. Läs mer
  • 2019-04-08

Therese G skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte bostadsrätt och blev bra bemött.väldigt nöjd!! Läs mer
  • 2019-04-05

Maja G skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har Köpt Las Vega samt sålt min bostadsrätt Jordbro
    och detta har Krister skött galant

kommer ev att hålla i säljandet av Las Vega för ev köp av hus senare i Höst.

Hade inga förväntningar alls.. En av dom bästa mäklare jag haft kontakt med hittills. Läs mer
  • GÖRAN H

2019-03-29

GÖRAN H skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Det är första gången vi använder mäklare , vi kom kontakt med Roger Engblom.
    Det kändes tryggt från första stund, vi fick ett bra förtroende av honom. Läs mer
    GÖRAN H gillar detta
  • 2019-03-27

Eva N skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    En proffsig mäklare med sinne för ordning och reda! Läs mer
  • 2019-03-26

Charlotte L skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Sålde och köpte. Allt bra från början till slut Läs mer
  • 2019-03-09

Warda G skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har fått bra tjänst och är nöjd med resultaten . Jag har sålt min lägenhet med hjälp av en duktig mäklare som hade stor roll med säljning av bostaden . Väldigt tacksam för bemötande och service jag fick . Läs mer
    2019-03-11 Ida Karlsson svarar Warda G
    Tack för dina fina kommentarer, och tack för ett bra samarbete! Håller tummarna att er drömlägenhet dyker upp nu:)
  • Tobias S

2019-03-09

Tobias S skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Ida Karlsson hjälpte mig sälja min lägenhet.
    Hon är väldigt trevlig, förstående,professionell och försöker sätta sig in i varför man har sina krav som t.ex. ett visst pris osv.

MIna förväntningar vart uppfyllda. Visst jag fick inte det priset som jag ville ha, men fick ett pris som var hyfsat nära mitt accepterande pris. Så jag är nöjd med priset och att det vart en snabb affär.

Skulle rekommendera Ida Karlsson som mäklare. Läs mer
    2019-03-11 Ida Karlsson svarar Tobias S
    Tusen tack för din rekommendation Tobias och lycka till i nya bostaden!!
  • 2019-03-04

Savvas A skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Bra mäklare !
    Snabb affär ! Läs mer
  • 2019-03-04

Florentina A skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt radhus i Vendelsö .
    Bra service !
    Kunnig om alla informationer !
    Trevlig bemötande !
    Snabb affär !
    Bästa mäklare ! Läs mer
  • Daniel F

2019-02-18

Daniel F skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fick hjälp av fastighetsbyrån ( Krister Florin ) att sälja min lägenhet. Krister gör det där lilla extra! Alltid tillgänglig, tar extra visningar och framförallt lätt att ha och göra med och ärlig! Rekommenderar krister Florin varmt! Läs mer
  • 2019-02-17

Christian K skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt och såld
    Sätt annons på Hemnet
    Allt gick som förväntat
    Jätte nöjd!! Läs mer
  • 2018-12-18

Martina B skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt lägenhet i haninge. Hon svarar snabbt på samtal och sms. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-12

Jenny Å skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har köpt ett radhus och sålt en lägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Oftast tillgänglig och snabba svar på frågor. Läs mer
  • Carina Eva B

2018-12-07

Carina Eva B skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har sålt två tomter och älskar energin och entusiasmen som min mäklare har! Läs mer
  • Owe H

2018-12-05

Owe H skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket trevlig mäklare som gjorde vad det gick för att sälja huset så att både köpare och säljare blev nöjda. Läs mer
  • 2018-12-05

Jan F skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Vi säljer ett radhus.
    Francis har gjort och gör ett mycket bra jobb med försäljningen av vårat hus.
    Tyvärr har försäljningen dragit ut på tiden pga att det är ett dåligt läge på marknaden.
    Men Francis och vi kämpar vidare. Läs mer
  • 2018-11-14

Petter E skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Lite slarvig. Kom sent till visningar. Skötte budgivningen bra. Fixade ingen planritning. Läs mer
    2018-11-14 Fastighetsbyrån Haninge svarar Petter E
    Hej! Så tråkigt att du inte blev mer nöjd som fick ett så fint resultat på försäljningen. Ja, det var tråkigt att det blev en bilolycka på väg till återvisningen som gjorde att jag blev någon minut sen, men jag tror att spekulanterna förstod situationen. Och vi hade en jättefint framtagen planritning på både under- och överplan, den bör ligga med i det prospekt som ni fick av mig. Önskar er såklart lycka till i er nya bostad!
  • 2018-10-28

Hampus N skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Janne sköte allt perfekt, jätte smidigt och inga problem. Läs mer
  • 2018-10-02

Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsigt bemötande, serviceinriktad mäklare, smidig och enkel process. Mån om både säljare och köpare. Gav tips och råd inför visningen och fotograferingen. Helt nöjd! Läs mer
  • 2018-09-26

Stefan A skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsig, korrekt, omtänksam och glad Läs mer
  • 2018-09-19

Kari K skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt bostad. Vi är mycket nöjda med bemötandet och råd och tips vi har fått inför våra försäljning. Läs mer
    2018-09-21 Fastighetsbyrån Haninge svarar Kari K
    Tack Kari. Håller tummarna att allt går i lås också med er försäljning!
  • 2018-09-18

Lukasz S skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med och tar sig alltid tid om man behöver hjälp med något! Läs mer
  • Jan A

2018-09-17

Jan A skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Fantastiskt bra mäklare. Hon, Gunilla Claesson var otroligt tillmötesgående och gjorde mer för mig än man kan begära. Skötte affären smidigt och bra. Kan inte tänka mig en bättre mäklare Läs mer
  • 2018-07-14

Malin L skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte ett hus av honom. Bra bemötande. Inte det varmaste bemötande av allamäklare vi träffade, men inte dåligt på något sätt! Läs mer
  • Stig Ö

2018-06-16

Stig Ö skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Så proffsig och engagerad vid försäljningen av min villa i Vendelsö!!🙂🙂🙂 Läs mer
    2018-06-27 Fastighetsbyrån Haninge svarar Stig Ö
    Tusen tack! Alltid lika trevligt och lätt att samarbeta med dig. Trevlig sommar! Bästa hälsningar
  • 2018-05-11

Kurt K skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en enplansvilla i Fullersta, Huddinge. Jag tycker att Krister under hela försäljningsprocessen agerade mycket professionellt, han lyssnade på våra synpunkter och gav oss goda råd.
    Jag anser att Krister levde upp till de förväntningar som man rimligen kan ha på en mäklare. Läs mer

György R skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Very helpful, informative and service minded! Thanks a lot! Läs mer

Mattias K skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har sålt ett radhus. Proffsigt bemötande och ett erfaret sätt att hantera hela affären vilken gick överförväntan.

Vi är mycket nöjda och har fått utmärkt stöd och resultat👍🏻 Läs mer
    2018-04-12 Fastighetsbyrån Haninge svarar Mattias K
    Det var roligt att jag kunde överträffa era förväntningar. Tack för gott samarbete och snälla ord!

Amanda O skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    En 3a i Haninge. Trevlig mäklare som förklarade allt bra och tydligt Läs mer

Marcus W skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig och väldigt bra på att informera och gå igenom allt om bostad och processen. Läs mer
  • 2018-03-27

Jimi Å skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra bemötande , trevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-04-12 Fastighetsbyrån Haninge svarar Jimi Å
    Tack. Hoppas ni ska bli nöjda i er nya bostad! Välkomna till Haninge!
  • 2018-03-27

Hans J skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig, kunnig och serviceinriktad. Pratsam men samtidigt korrekt och pålitlig. Återkom snabbt med svar på frågor. Läs mer
    2018-04-12 Fastighetsbyrån Haninge svarar Hans J
    Tack Hans! Ja, det kändes som att vi hade en bra dialog. Trevligt att höra att ni är nöjda.
  • 2018-03-10

Marie S skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra bemötande och proffesionell. Läs mer
    2018-03-19 Ida Karlsson svarar Marie S
    Tack för rekommedationen Marie! Glad att höra att ni är nöjda med bemötandet. Vi ses säkert snart igen och hälsa Petter också!
  • 2018-03-05

Jasmin Ö skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande, snabba svarstider, ger tips och råd. Vi är mycket mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-03-05

Ann-christin E skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Seriös, tydlig och återkopplar kontinuerligt Läs mer
  • 2018-03-04

Katarina N skrev om Fastighetsbyrån Haninge