Fastighetsbyrån Haninge

Haninge Centrum, 136 46 Handen — Visa karta

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 712 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge

• 2020-10-28

Kåre F skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt bostadsrätt
    Fick bra hjälp av mäklaren och ett bra bemötande.
    Vi fick ut ett pris som var lite över förväntat.
    Allt gick mycket fort vi sålde innan visningen och budgivningen till ett fast pris vi var nöjd med. Läs mer
  • 2020-10-25

Barbro F skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har sålt en bostadsrätt/parhus.
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Ett stort engagemang och alltid nåbar och hjälpsam i alla avseenden.
    En mäklare som jag mer än gärna rekommendera andra att anlita. Läs mer
  • 2020-10-22

Isabel B skrev om Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi köpte bostad av Per, han var trevlig, tillgänglig och gjorde ett bra jobb i allmänhet.
    Vi blev dock lovade ett par saker kring bostaden inför budgivningen som inte införlivades, därför blir betyget helt ok. Läs mer
    2020-10-24 Per Z svarar Isabel B
    Hej Isabel!
    Jag tyckte att kändes bra med er som köpare och jag får höra med dig vad som inte gjorde att ni blev helt nöjda.
  • 2020-10-20

Saban K skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har sålt en lägenhet. Hon var jättetrevlig och hjälpsam. Riktigt proffessionell och hjälpte till med allt. Levde upp till alla förväntningar, var till o med över våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-20

Aynur C skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lägenheten i Västerhaninge Diwan har gjort bra jobb han är duktig på sitt jobb jag är väldigt nöjd Läs mer
  • 2020-10-19

Esther L skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    We really enjoyed working with Ida. She was very helpful, friendly and efficient. Happy to recommend. Läs mer
  • 2020-10-19

Rolf H skrev om Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har sålt en bostadsrätt och blivit helt korrekt bemött. Mina förväntningar var att sälja till bästa möjliga pris o h så lite krångel som möjligt.
    Dessa förväntningar uppfylldes väl och nu återstår bara att slutföra försäljningen.
    Sammanfattningsvis har allt fungerat och jag är nöjd med mäklarens insats. Läs mer
    2020-10-24 Per Z svarar Rolf H
    Tack Rolf! Det fungerade väldigt bra vårt samarbete. Jag önskar dig lycka till i Gävle!
  • 2020-10-16

Ali A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är vänlig och Professionell Läs mer
  • 2020-10-16

Märith L skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Kan rekommendera Ida.
    Snabb påläst och kunnig.
    Gör det hon ska och löser lite extra. Läs mer
  • 2020-10-14

Ylva E skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har köpt en mkt fin lgh av Gullus, faktiskt konstigt nog kom precis en sådan lgh som jag önskade i nästan rätt tid till mig. Just i den situationen agerade Gullus helt rätt, först självständigt och sedan informerade hon mig så jag blev helt nöjd. Det jag också uppskattar var att Gullus släppte inte intresset för mig förrän allt var i mål. Jag hade min lgh till försäljning så det var inte helt lätt. Nu är allt klart och jag plockar i ordning i min flytt och allt har gått helt tillfredställande också med min försäljning av lgh. den är nu avslutad och klar. Jag vill verkligen ge Gullus betyg utmärkt helt igenon allt ifrån vår första kontakt till nu när allt är klart 5 månader senare. Varmt Tack säger Ylva. Läs mer
  • 2020-10-14

Jan K skrev om Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har köpt ett hus och sålt en lägenhet. Per har alltid bemött oss mycket bra, därav lät vi han sälja vår lägenhet efter husköpet.
    Per levde mer än väl upp till våra förväntningar. Agerade mycket proffsigt och ändå avslappnat. Läs mer
    2020-10-24 Per Z svarar Jan K
    Tack Jan! Ni fixade väldigt bra inför visningarna så jag är mycket nöjd med vårt samarbete.
  • 2020-10-12

Per B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt o sakligt bemötande vid försäljning av lägenhet Läs mer
  • 2020-10-08

Gustaf L skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har sålt min lägenhet med Erik, super smidigt och proffsigt bemötande och utfört jobb ! Läs mer
  • 2020-10-07

Lars-bertil A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    sålt en 4a på runvägen 4 mycket bra högre men detblev ändå ok Läs mer
  • Gudrun H

2020-10-05

Gudrun H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en bostadsrätt.
    Träffade några mäklare innan jag bestämde mig för Mikael.
    Han är en fantastisk människa och Inger förtroende.
    Kan ringa när jag vill om jag undrar över något. Läs mer
  • 2020-10-04

Krzysztof J skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har sålt min bostadsrätt i Handen.
    Mäklaren ringde mig med förslag att värdera våran bostad.
    Bra och snabbt samarbete . Vi är när nöjda med samarbete med Divan.
    Duktig mäklare ,kan sitt jobb. Läs mer
  • 2020-10-02

Hampus B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldig påläst och kunnig mäklare om ni söker bostad i Huddinge kommun. Väldigt lyhörd på kundens önskemål och villig att hjälpa till och svara på de frågor som dyker upp under ert husköp. Rekommenderar Erik som mäklare om hus ska köpas eller säljas i Huddinge kommun.

Kände mig aldrig lurad av honom. Läs mer
  • 2020-10-01

Ivan N skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2020-09-30

Tommy T skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är,
    Förtroendeingivande, påläst och väldigt duktig trots hans låga ålder. Han kan sitt yrke väl och förmedlar en positiv känsla till mig som uppdragsgivare. Hade jag som hus eller lägenhetsköpare träffat Erik på en visning hade det känts tryggt inför en eventuellt kommande fastighetsaffär!
    Vänligen
    Tommy Tuvunger Läs mer
  • 2020-09-27

Jesper G skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon var hjälpsam och Ida var sjukt snabb på att svara, det gillar jag starkt. Fick hjälp direkt när jag kontaktade henne och hon är grym på sitt jobb! En framtida mäklare jag skulle kunna tänka mig skaffa när det är dags att köpa nytt. Läs mer
  • 2020-09-26

Anna K skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet via Diwan Budakci, Fastighetsbyrå Haninge. Vi blev bemötta av en otroligt charmig och engagerad mäklare. Annonsen om lägenhet kom upp som en kommande objekt under en längre period då vi letade efter en ny bostad. Under denna tid i samband med inköpet kunde vi även räkna med all hjälp, stöd och rådgivning från Diwans sida på olika nivåer. Tydlig, kommunikativ och saklig. Trevlig och samtidigt professionell i sitt agerande. Det vi har uppskattat mest att han är öppen och rak på sak, ansvarsfull, kan se saker ur kundens perspektiv. Varmt rekommenderas!!! Läs mer
  • 2020-09-23

Zaman I skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Våran mäklare var jätte duktigt på sitt jobb.
    Hans bemötande var jätte bra. Han är mycket snällt.
    Pratar tydligt för att man förstår.
    Om det blir mer kontakt med fastighetsbyrån i framtiden vi vill kontakta honom gärna. Läs mer
  • 2020-09-23

Tatiana O skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Nyligen sålde jag min lägenhet i Brandbergen. Det var inte lätt pga Coronavirus, restriktioner och människors oro.
    Min mäklare Diwan Budakci gjorde ett bra jobb. Han visade sig att vara proffesionell, energisk, engagerad, hjälpsam och uppmärksam till det vad jag ville eller hade att säga.
    Jag rekommenderar Diwan till alla som vill ha ett utmärkt resultat i försäljningen.
    Lycka till Diwan med ditt jobb! Läs mer
  • 2020-09-11

PONTUS A skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Exceptionellt högsta poäng från oss familjen till Diwan Budakci en av Sveriges bästa Fastighet mäklare. Läs mer
  • 2020-09-07

Östen H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig och förtroendeingivande Läs mer
  • 2020-09-07

Niina T skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gullus hjälpte till med att sälja vår lägenhet. Hon är mycket seriös och transparant hur marknaden ligger till för vårt område.
    Gullus arbetsinsats var över vår förväntan i samband med affären.
    Vi vill gärna lämna de varmaste rekommendationerna för henne som fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-09-06

Fredrik Michael R skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Snabb och effektiv försäljning av lägenhet samt köp av nytt boende.
    Trevligt och uppriktigt bemötande.
    Väldigt tydlig och vi känner oss trygga med Karolina.
    Vi ger högsta betyg! Läs mer
  • 2020-09-03

Piter H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det bästa valet av mäklare och mäklarbyrå!
    Ödmjuk och ger ett gott förtroende. Läs mer
  • 2020-08-27

AMY M skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Efter en trög försäljning som pågick i flera månader utan resultat kom Diwan in i sista sekund och sålde vår lägenhet. Han gjorde ett professionellt och otroligt skickligt jobb som ledde till både bra pris och snabb affär. Vi kommer absolut anlita Diwan igen för framtida affärer! Läs mer
  • 2020-08-27

Simon Samuel W skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har köpt en lägenhet genom Fastighetsbyrån av mäklare Gullus Uzel. Hon har ju haft ansvar till en annan lägenhet som jag tycker om att köpa. Jag kontaktade med sig och började processen. Hon är jätte trevligt och jobba från hjärtat. under alla processen vare hon bredvid mig och ge mig tips om vad har jag frågat. Jag har träffat många mäklare innan jag träffa Uzel. I allmänt hon är det bästa de allra andra mäklare till mig. Jag känner mig att hon är en riktigt mäklare. Jag hoppas vi som köpare eller säljare ska inträffa duktiga mäklare som Uzel.⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • 2020-08-26

Jessica R skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gullus har varit en stjärna! Från dag ett har hon varit tydlig med informationen, förklarat allt i minsta detalj som jag velat och verkligen kämpat för att jag ska bli nöjd med min affär. Och det blev jag verkligen! Inga konstigheter och alltid ett bra, proffsigt och genuint bemötande! Läs mer
  • 2020-08-21

Viktor P skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lyckades med att sälja vår bostad till ett högre pris än förväntat! Läs mer
  • 2020-08-09

Peter H skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har sålt en 4/5 på Sleipnervägen i Haninge. Ida känns trygg och finns där utan att vara framfusig eller påflugen. Hon ha informerat om allt jag behöver känna till. Hon känns proffsig. Jag har fått styra mycket. Hade inte så många förväntningar innan. Läs mer
  • 2020-08-04

Sofia H skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte min nya bostad genom Erik Nelson på Fastighetsbyrån i Huddinge. Erik är trevlig, snabb i sina svar, kunnig och hjälpsam. Jag är mycket nöjd med hela min upplevelse! Läs mer
  • 2020-07-29

Per-åke Mikael E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionellt rakt igenom. Ska Du sälja Din bostad så ring Mikael Grans på Fastighetsbyrån i Huddinge. Han lotsar Dig smärtfritt genom hela processen med klara och tydliga instruktioner. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Kim Robin J

2020-07-20

Kim Robin J skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Diwan hjälpte mig och sälja min lägenhet i Brandbergen. Jag är väldigt nöjd med servicen som han gav! Allt har varit enkelt och tydligt för mig under hela processen!
    Rekommenderar starkt Diwan som din mäklare! Läs mer
  • 2020-07-18

Karl L skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tomt med rivningsobjekt.
    Tydligt från början ang status på befintlig byggnad samt vad som kommer att vara möjligt i framtiden.
    Genomgående bra info kring köpprocess och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-11

Marie-loise F skrev om Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Per var vänlig och hjälpsam. Alltid tillgänglig. Svarade fort på mail mm.
    Vi sålde ett radhus och är nöjda med priset. Läs mer
    2020-07-12 Per Z svarar Marie-loise F
    Tack för ett mycket bra och trevligt samarbete. Jag hoppas att ni hittar vad ni söker för boende. Mvh/Per
  • 2020-07-09

Mattias G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi köpte en ny bostad med hjälp av Mikael.
    Under hela processen var Mikael väldig tillmötesgående.
    Han höll oss väl informerade och var behjälplig vid eventuella frågor vi hade.
    Mikael är väldigt trevlig och lätt att prata med.
    man känner sig bekväm i situationen.
    i det stora hela en väldigt avslappnad och harmonisk stämning genom hela processen. Läs mer
  • 2020-07-09

Britt-marie L skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Karolina Christiernsson är säker, trevlig, mkt kunnig och man känner sig trygg att samarbeta med henne.
    Tack vare Carolina så fick jag möjlighet till förhandsvisning på min nya lgh.
    Riktigt nöjd och stortrivs redan.

Dessutom så var hon mån om mig att få mitt hus sålt. Hon hjälpte till🌞👍

Grym mäklare 💝 Läs mer
  • 2020-07-08

Jenny B skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Toppen på alla sätt! Kunnig, trygg, rolig, tillgänglig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-07-05

Tom N skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Professionellt bedömatande med hög grad av kommunikation som ledde till en bra försäljning av vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-07-03

Sheryll B skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    I have sold my apartment and Gullus was very helpful all thoughout the process. I did not need to worry about anything. The whole affair was smooth and efficient. She is very accomodating, available for call and answers queries as soon as possible. Timely updates were given on the status of the advertising, selling, etc. Highly recommended. Läs mer
  • 2020-06-29

Andreas B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister sålde min villa och var proffsig från start till mål. Läs mer
  • 2020-06-28

Madelene B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister är en otroligt kompetent mäklare.
    Han har sålt tre av våra tre bostäder, en lägenhet ett radhus och nu vår villa. Vi kan inget annat än att varmt rekommendera Krister till alla som önskar en mäklare som alltid gör sitt yttersta, som alltid får en försäljning att kännas enkel och utan problem. Läs mer
  • 2020-06-27

Kim B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik hjälpe oss att sälja vårat fritidshus i Huddinge. Redan från första början så var han snabb på att återkoppla och vi kunde komma igång snabbt med fotografering för att få ut en annons. Allt gick väldigt smidigt och samtidigt hade vi att väldigt god dialog. Kan inget än att rekommendera Erik som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-26

Johan D skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Duktig mäklare som är lyhörd för mina behov. Toppenbra! Läs mer
  • 2020-06-24

Lena Pia Yvette G skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har köpt en Bostadsrätt och sålt radhus
    Blev bemött mycket bra.
    Han var svår att få tag på ibland.
    Diwan skötte det hela proffsigt. Läs mer
  • 2020-06-16

Christian P skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har haft kontakt med Krister under de senaste 10 åren som mäklare.
    Krister är väldigt sympatisk och förklarar med enkelhet all terminologi kring en bostadsaffär, vilket gör mig som köpare/säljare lugn.
    Jag är trygg i att låta Krister hantera min bostad som mäklare.
    Han är professionell och trevlig.

Rekommenderas varmt ! Läs mer
    Krister F gillar detta
  • 2020-06-08

SOHEIL H skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt nöjd att jag anlitade Diwan att sälja vår bostad,det var första gången MEN definitivt inte sista gången.
    Väldigt proffsig från början till slut,informerade mig om det minsta detalj,var alltid punktligt.varmt rekomenderar Diwan till alla som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer

Haninge Centrum, 136 46 Handen

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte