Fastighetsbyrån Haninge

Haninge Centrum, 136 46 Handen — Visa karta

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 670 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge

• 2020-07-03

Sheryll B skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    I have sold my apartment and Gullus was very helpful all thoughout the process. I did not need to worry about anything. The whole affair was smooth and efficient. She is very accomodating, available for call and answers queries as soon as possible. Timely updates were given on the status of the advertising, selling, etc. Highly recommended. Läs mer
  • 2020-06-29

Andreas B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister sålde min villa och var proffsig från start till mål. Läs mer
  • 2020-06-28

Madelene B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister är en otroligt kompetent mäklare.
    Han har sålt tre av våra tre bostäder, en lägenhet ett radhus och nu vår villa. Vi kan inget annat än att varmt rekommendera Krister till alla som önskar en mäklare som alltid gör sitt yttersta, som alltid får en försäljning att kännas enkel och utan problem. Läs mer
  • 2020-06-27

Kim B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik hjälpe oss att sälja vårat fritidshus i Huddinge. Redan från första början så var han snabb på att återkoppla och vi kunde komma igång snabbt med fotografering för att få ut en annons. Allt gick väldigt smidigt och samtidigt hade vi att väldigt god dialog. Kan inget än att rekommendera Erik som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-26

Johan D skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Duktig mäklare som är lyhörd för mina behov. Toppenbra! Läs mer
  • 2020-06-24

Lena Pia Yvette G skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har köpt en Bostadsrätt och sålt radhus
    Blev bemött mycket bra.
    Han var svår att få tag på ibland.
    Diwan skötte det hela proffsigt. Läs mer
  • 2020-06-16

Christian P skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har haft kontakt med Krister under de senaste 10 åren som mäklare.
    Krister är väldigt sympatisk och förklarar med enkelhet all terminologi kring en bostadsaffär, vilket gör mig som köpare/säljare lugn.
    Jag är trygg i att låta Krister hantera min bostad som mäklare.
    Han är professionell och trevlig.

Rekommenderas varmt ! Läs mer
    Krister F gillar detta
  • 2020-06-08

SOHEIL H skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt nöjd att jag anlitade Diwan att sälja vår bostad,det var första gången MEN definitivt inte sista gången.
    Väldigt proffsig från början till slut,informerade mig om det minsta detalj,var alltid punktligt.varmt rekomenderar Diwan till alla som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2020-06-06

Annika A skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt kunnig, tillgänglig när man har frågor och funderingar och känner marknaden väl. Läs mer
  • 2020-06-02

JESPER B skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt en lägenhet genom Ida och hon var hjälpsam och professionell genom hela processen, jag är jättenöjd två tummar upp! Läs mer
  • 2020-06-01

Jonas H skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålde en lägenhet åt mig. Gick bra med tanke på rådande marknad. Professionell och trevlig. Försiktig med att själv lägga värdering i vad som är "rätt" steg att ta för att få till en försäljning men ger samtidigt pragmatiska förslag på de möjliga vägar som finns. Läs mer
  • 2020-06-01

Johan H skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi kan varmt rekommendera Gullus för din framtida mäklare. Hon är engagerad, trygg i det hon gör och väldigt målmedveten. Vi hade bra kontakt under hela affären och hon såg alltid till att uppfylla våra behov. Det var tryggt att ha henne som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-27

Anders R skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har köpt en villa.
    Mikael var mycket trevlig och duktig.
    Mycket smidig affär Läs mer
  • 2020-05-26

Cajarne Egon P skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Glad trevlig optimist med gedigna kunskaper och snabb i vändningarna. Alltid trevligt och personligt bemötande☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
  • 2020-05-25

Daniel M skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon höll vad hon lovade, jag är nöjd! Läs mer
  • 2020-05-18

Abul M skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har köpt en lägenhet genom Karolina som mäklare. Jag har bara positiva upplevelser. Fick bra information och råd. Karolina fixade hela affären på ett mycket smidigt och trovärdigt sätt. Läs mer
  • 2020-05-18

Malin Yvonne H skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra för både säljare och köpare. Läs mer
    2020-05-18 Karolina C svarar Malin Yvonne H
    Tack Malin för fint samarbete och fin RECO.
    Karolina C gillar detta
  • 2020-05-13

NOR Y skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gullus är riktigt professional och det känns tryggt att jobba med henne, hon är trevligt och duktig och vi lyckades sälja lägenheten med en bra pris med hjälp av henne. Läs mer
  • Faruk T

2020-05-12

Faruk T skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gullus Uzel är väldigt duktig i sin roll som mäklare. Återkopplar snabbt. Hon är mån om att både köpare och säljare blir nöjda. Trevlig att samarbeta med. Kan varmt rekommendera henne för bekanta. Läs mer
  • SERIFE T

2020-05-12

SERIFE T skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Supernöjd med Gullus Uzel. Väldigt professionell i sin roll som mäklare. Mycket trevlig att samarbeta med. Kan absolut rekommendera henne för bekanta som går i köptankar. Läs mer
  • 2020-05-11

AZMERA B skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Diwan hjälpte oss med att både sälja vår lägenhet samt köpa ny bostad. Otroligt professionell och kunnig mäklare. Rekommenderar varmt Diwan till de som vill sälja/köpa bostad! Läs mer
    AZMERA B gillar detta
  • 2020-05-10

DANA N skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon är en extremt professionell och engagerad mäklare som lyssnar på ens önskemål samt håller en ständig kommunikation under hela försäljningen. Ifall jag någonsin gör fler bostadsaffärer i Haningeområdet, så kommer jag att kontakta Gullus. Läs mer
  • Rickard B

2020-05-08

Rickard B skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt lugn och ordentlig. Man har väldigt bra dialoger med Diwan.
    Han är alltid glad och positiv! Läs mer
  • 2020-05-07

RASMUS P skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sjukt trevlig och professionell! Läs mer
  • 2020-05-07

Jonas F skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig mäklare men affären har inte blivit som mäklaren informerat mig om. Iofs har det vart Coronakrig här i världen men trots att jag nämde detta fick jag en annan bild uppmålad över hur försäljningen skulle gynna mig.
    I övrigt en trevlig mäklare och har gjort så gott hon kunnat.
    /Jonas Läs mer
  • 2020-05-06

Lukas L skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej
    Hon är professionell och kompetent mäklaren
    Och väldig snäll Läs mer
    Karolina C gillar detta
  • 2020-05-06

Amela S skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Grym mäklare är Erik! Så smidigt och enkelt att få bostaden såld! Läs mer
  • 2020-04-27

Pernilla L skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag är fortfarande i processen att sälja min bostadsrätt. Dvs avtal tecknat, men tillträdet har ej skett ännu. Ida har varit bra, det är jag som har behövt tid (pga av mina känslor). Jag kan inte sammanfatta upplevelsen, eftersom för mig är det inte klart än. Läs mer
  • 2020-04-27

Karl Arne L skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har sålt vårt friliggande kedjehus efter 50 år.
    Kunnig och omtänksam. Ingav förtroende från början.
    Han hjälpte till och lugnade oss i dessa orostider. Läs mer
  • 2020-04-11

Danielle C skrev om Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket trevligt bemötande både vid visning och senare vid köpets genomförande.

Allt gick väldigt smidigt tack vare P.Z. professionella agerande.

Mycket nöjd. Läs mer
    2020-04-29 Per Z svarar Danielle C
    Tack Danielle! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas i huset! Stort grattis till er!
    Mvh/Per
  • 2020-04-10

Lucas C skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Positivt:
    1. Karolina var driven och engagerad i att bli mäklare för objektet (i konkurrens med andra mäklare)
    2. Hon hade tillgång till fastighetsbyråns intressentregister
    3. Fastighetsbyrån Haninge har en fantastiskt bra fotograf anställd som verkligen lyfte presentationen

Negativt:
    1. Trots att vi diskuterat förväntat slutpris var hon mer fokuserad på att snabbt stänga affären. Hon berättade själv att det var viktigare för henne att sälja många objekt och bygga sitt nätverk av potentiella säljare bland de som kontaktade henne än att maximera säljpriset (trots provision).
    2. Väldigt stressad, med sena möten och jag som säljare fick följa upp hur visningar gått osv.
    3. Stressen gjorde också att det inte kändes som om detta var en prioriterad affär, med fel uppgifter i papperen, t.ex. köparens kontaktuppgifter etc. Läs mer
  • 2020-04-08

Elly-britt J skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har sålt vår bostad 90,5 kvadrat.

- På ett kunnigt och professionellt sätt.

- Förväntningarna var att lägenh. skulle bli såld relativt snabbt
    och det lyckades Ida med i dessa tider.

Vi är nöjd med försäljning, resultat och mäklare.

Hälsningar Elly-Britt och Karl-Olof Johansson Läs mer
  • 2020-04-06

Mats Göran B skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Varit väldigt nöjd med både köp och sälj via Mikael. Väldigt jordnära, trevlig, trygg och förtroendeingivande. Rekommenderar verkligen! Läs mer

Sandra Elisabeth B skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi köpte villa och sålde parhus med Mikael. Vi är väldigt nöjda med allt. Mikael inger stort förtroende och gör sitt yttersta för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Återkopplar snabbt och har en oerhört trevlig framtoning Läs mer

Anjalee K skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hi,
    I bought a house. Ida was really helpful. When we where signing the contract she was really helpful for me. She took extra time to explain me the details in English since I don't know Swedish. Also when ever I had a doubt I messaged her and she was also answer me as soon as she can. Yes I totally agree that Ida did a great job as per my expectations.
    She help me to get my housing loan by directing me to the correct parties. It was a big help that words cannot express.
    I wish her good luck on everything she does in the future. Läs mer

Zijada D skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag rekommenderar Diwan Budakci Läs mer
  • 2020-04-01

Peter Antonio B skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålde vår villa på 2 veckor
    Super Bra ++++++++++Positiva
    tydlig
    alltid kontaktbar

REKOMMENDERAS +++++++++++ Läs mer

Christina K skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålt lägenhet på Midgårdsv. 20, Handen.
    Ida har varit så proffesionell, lugn, saklig, behaglig och trevlig och gjort sitt yttersta för att vara oss tillmötesgående.

Jag tyckte hon levde upp till alla mina förväntningar.

Skulle gärna rekommendera till alla om de behöver en mäklare.
    Christina Kyller Läs mer

Felicia F skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har sålt min lägenhet och Ida bemötte mig super bra, tog initiativ, hjälpte mig, svarade på alla mina frågor, trevlig och framåt! Super bra! Läs mer
  • 2020-03-29

Lena Agneta Ingegerd S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en villa med hjälp av Mikael och vi fick mycket bra hjälp och goda råd av honom. Affären gick snabbt och vi upplevde Mikael som kunnig och intresserad, och mån om att både vi och köparen skulle bli nöjda. Läs mer
  • 2020-03-17

Gunilla S skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gullus hjälpte mej att sälja vår lägenhet till ett fantastiskt pris.
    Hon beskrev processen och svarade på mina frågor trevligt och kunnigt. Vi rekommenderar henne gärna till våra vänner. Läs mer
  • 2020-03-16

Marie L skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi kan varmt rekommendera Diwan. Läs mer
  • Göran A

2020-03-15

Göran A skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon är mycket bra mäklare och är duktig på sin uppgift, rekommenderar henne som en mycket mycket bra mäklare Läs mer
  • 2020-03-15

Robert K skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en tomt. Jag har blivit jättebra bemöt. Mäklaren levde upp 100% till mina förväntningar. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • Madeleine J

2020-03-11

Madeleine J skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålde min lägenhet via Karolina! Magiskt snabb försäljning med mycket mer vinst än jag kunnat räkna med. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-03-08

Annelie N skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag sålde min första lägenhet, jag fick bra hjälp med allt! Jag fick svar på alla frågor och fick riktigt bra hjälp. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-03-05

Markus H skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt proffsig och tydlig! Stark vilja av att få båda parter nöjda. Läs mer
  • 2020-03-04

Lennart M skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi förstår att Karolina är en flitigt nyttjade mäklare i Haninge. Mycket god lokalkännedom, kunnig och alltid snabb på att svara. Finns inget att anmärka på. Vi har nyttjat Karolina vid kontrakt på tomtköp, värdering och försäljning av brf.
    Vi vart rekommenderade av andra att anlita henne, något vi absolut inte ångrar. Läs mer
  • 2020-03-04

Batsaikhan G skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej. Jag tycker Karolina är den bästa mäklaren. Jag har träffat många mäklare via visningar. Jämfört med dom hon var absolut den bästa. Hennes kollega rekommenderat henne vid en visning. Jag sålde lägenheten för bra pris tack vare Karolina. Önskar henne all lycka. Läs mer
  • 2020-03-03

DERGHAM M skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Diwan och han är en mycket professionell mäklare. Diwan såg till att vi var nöjda från värderingen till överlåtelsen. Rekommenderas varmt Läs mer

Haninge Centrum, 136 46 Handen