Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge

Haninge Centrum, 136 46 Handen — Visa karta

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 454 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge

• Nils J
    Nils J skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har sålt fastigheten gryt 5:4 Västerhaninge genom Fastighetsbyrån och Roger Engblom.
    Då fastigheten var mycket nedgången hade jag inga större
    förväntningar på priset.
    Roger skötte försäljningen på ett mycket professionellt sätt
    till min fulla belåtenhet så priset blev över det förväntade.
    Roger är i mitt tycke en mycket bra mäklare, är väldigt lätt att ha att göra med samt har nära till ett gott skratt.
    Jag kommer därför att rekommendera honom till andra som
    står i begrepp att sälja sin fastighet.

Nils Jacobsson Läs mer
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har köpt bostaden Runstenstorget 4 nr 1610.
    Jag blev trevligt bemött av mäklaren.
    Blev lite besviken på vissa saker som utlovades dels muntligt av mäklaren och i projektet.
    Det står i projektet att sovalkoven har gott utrymme för en säng med 120cm bredd. Muntligt uppfattade jag att den skulle kunna rymma 140cm. I verkligheten rymmer den exakt 120cm.
    I projektet står att det finns spis med induktionshäll. Det är en spis med vad jag tror kallas keramikhäll. (Jag är dock nöjd med den)
    I projektet står att det finns soprum med ”sophantering och källsortering. I verkligheten finns bara containrar för hushållssopor.
    Grovtvättstugan innehåller ingen mangel. Det står visserligen inte i projektet, men det var vad jag trodde skulle finnas i en grovtvättstuga. Man kan ju inte ha mangel i sin lilla lägenhet.

Sammanfattningsvis: jag fick ett vänligt bemötande och service även om mäklaren Roger Englund hade semester vid tillträdet. Hans ersättare var också trevlig. Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt en bostad. Bra bemötande och engagemang från Frances och hon verkade mån om att både köpare och säljare skulle få ett bra bemötande. Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Maria R
    Tack för recensionen, Maria! Lycka till i nya bostaden!
  • Kari K
    Kari K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt bostad. Vi är mycket nöjda med bemötandet och råd och tips vi har fått inför våra försäljning. Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Kari K
    Tack Kari. Håller tummarna att allt går i lås också med er försäljning!
  • Celalettin K
    Celalettin K skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra mäklare kan starkt rekomendera Janne Läs mer
  • Lukasz S
    Lukasz S skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med och tar sig alltid tid om man behöver hjälp med något! Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Fantastiskt bra mäklare. Hon, Gunilla Claesson var otroligt tillmötesgående och gjorde mer för mig än man kan begära. Skötte affären smidigt och bra. Kan inte tänka mig en bättre mäklare Läs mer
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag och min man sålde en villa i Vega.
    Frances var mycket skicklig och vi fick stort förtroende för henne.
    Hennes åsikter tog vi gladeligen emot och det visade sig att allt hon sa stämde med marknadens upp och nedgång.
    Frances har, för oss, betytt väldigt mycket! Hon är mycket trevlig men framförallt var hon alltid tillmötesgående när som helst vi kontaktade henne. Vi ger henne de bästa rekommendationerna.
    Alltid glad, trevlig och mycket kunnig mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Barbro Lind och Stefan Andersson Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Barbro L
    Stort tack Barbro och Stefan. Vi ses ju snart igen i samband med slutuppgörelsen, det ser jag fram emot!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Genom Janne köpte vi en liten lägenhet, tänkt för sonen i familjen. Visning, budgivning och genomförande av köpet gick smärtfritt och tryggt.
    Janne är lyssnande och kundvänlig, trevlig att prata med om bostaden och annat i anknytning till köpet av den.
    Vi har nu bett honom tipsa oss om det kommer upp en annan större lägenhet i området, för eget bruk, hoppas det går bra! Läs mer
  • Joakim V
    Joakim V skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag och sambon köpte en lägenhet i Brandbergen av Janne. Vi blev mycket väl bemötta på visningen och han tog sig tid ur en söndag för att visa oss lägenheten.
    Under processen för att köpa lägenheten tog Janne väl hand om oss och förklarade hur allting skulle gå till för att reda ut viss oro då det var första gången vi köpt en bostad. Läs mer
  • Erika N
    Erika N skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag och min sambo har köpt en två i brandbergen som vi trivs jättebra i.
    Janne bemötte oss med ett gott humör och var väldigt hjälpsam genom hela processen då vi hade väldig panik över att få en lägenhet i Stockholm på kort varsel. Läs mer
  • Eva Margaretha K
    Eva Margaretha K skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har köpt ett sommarhus med hjälp från mäklare Roger Engblom. Han var professionell, kunnig och lättillgänglig. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte ett hus av honom. Bra bemötande. Inte det varmaste bemötande av allamäklare vi träffade, men inte dåligt på något sätt! Läs mer
  • Stig Ö
    Stig Ö skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Så proffsig och engagerad vid försäljningen av min villa i Vendelsö!!🙂🙂🙂 Läs mer
    2018-06-27 Fastighetsbyrån Haninge svarar Stig Ö
    Tusen tack! Alltid lika trevligt och lätt att samarbeta med dig. Trevlig sommar! Bästa hälsningar
  • Hans E
    Hans E skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Toppen. Bra samarbete. Vi använder alltid Roger.
    Funkar lysande! Läs mer
  • Isabelle Ä
    Isabelle Ä skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi sålde vår lägenhet när marknaden var ganska trög och det kändes väldigt tryggt att ha en erfaren mäklare under den processen. Frances var serviceminded och lyhörd för oss som säljare, samtidigt som hon var tydlig med sina tankar om hur vi skulle ha bäst chans till en lyckad försäljning. Kommunikationen har fungerat bra under hela processen, vi har upplevt Frances som lätt att kommunicera med och hon har varit tillgänglig och noga med att återkoppla hela tiden. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och kan rekommendera att välja Frances om man vill ha en smidig försäljning med en kompetent och professionell mäklare! Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Isabelle Ä
    Hej Isabelle! Tack för recensionen. Det är ju aldrig kul att sälja i en trög marknad, men jag tyckte vi hela tiden hade en bra dialog och det slutade väl :)
  • Louisa C
    Louisa C skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances har ett professionellt bemötande och är mycket trevlig och jordnära.
    Hon fick oss att känna oss trygga genom våra bostadsaffärer, både som säljare och köpare.
    Vi har fullt förtroende för henne och är supernöjda. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Louisa C
    Tack snälla Louisa! Det var trevligt att höra att ni är nöjda!
  • Anna K
    Anna K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances är en erfaren kunnig och duktig mäklare. Det känns tryggt att anlita henne för att sälja min bostad. Det är andra gången hon säljer mitt hus och kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Anna K
    Tack! Det var verkligen jätteroligt att se er igen och kunna hjälpa er vidare in i er nästa bostad. Det är alltid roligt när kunder återkommer!
  • György R
    György R skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Very helpful, informative and service minded! Thanks a lot! Läs mer
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har sålt ett radhus. Proffsigt bemötande och ett erfaret sätt att hantera hela affären vilken gick överförväntan.

Vi är mycket nöjda och har fått utmärkt stöd och resultat👍🏻 Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Mattias K
    Det var roligt att jag kunde överträffa era förväntningar. Tack för gott samarbete och snälla ord!
  • Amanda O
    Amanda O skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    En 3a i Haninge. Trevlig mäklare som förklarade allt bra och tydligt Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig och väldigt bra på att informera och gå igenom allt om bostad och processen. Läs mer
  • Carli J
    Carli J skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Andra gången jag gör affär med Janne. Har fullt förtroende för denne man i allt. Trevligt och gott bemötande. Läs mer
  • Jimi Å
    Jimi Å skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra bemötande , trevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Jimi Å
    Tack. Hoppas ni ska bli nöjda i er nya bostad! Välkomna till Haninge!
  • Hans J
    Hans J skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig, kunnig och serviceinriktad. Pratsam men samtidigt korrekt och pålitlig. Återkom snabbt med svar på frågor. Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Hans J
    Tack Hans! Ja, det kändes som att vi hade en bra dialog. Trevligt att höra att ni är nöjda.
  • Gino O
    Gino O skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances är både professional och engagerad, försöker på alla sätt att göra det bäst möjliga jobbet. Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Gino O
    Tack för de snälla orden! Det var trevligt att jag kunde hjälpa er.
  • Jasmin Ö
    Jasmin Ö skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande, snabba svarstider, ger tips och råd. Vi är mycket mycket nöjda! Läs mer
  • Ann-christin E
    Ann-christin E skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Seriös, tydlig och återkopplar kontinuerligt Läs mer
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Se betyget. Trevlig och korrekt. Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande, lyhörd för förslag, proffsig framställan, Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande och lyhörd för önskemål och funderingar Läs mer
  • Shabana M
    Shabana M skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    En vädligt bra mäklare. Han förtjänar en löneförhöjning! Läs mer
  • Olga C
    Olga C skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    trevligt bemötande och tydlig förklaring Läs mer
  • Elin J
    Elin J skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    En professionell och kunnig mäklare som gjorde sitt yttersta för att sälja vårat parhus. Vi är otroligt nöjda med vårat val av mäklare. Tack Janne! :) Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej

Jag tyckte att bemötande från Janne i Fastighetsbyrå i Haninge var riktig bra.
    Förhandlingen flöt på fint och dessutom har vi haft bra kontakt med varandra kring alla typ av frågor som har med köpet om min nya lgh att göra. Läs mer
  • Markku L
    Markku L skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Driven, erfaren och kunnig. Omtänksam men skulle kunna lyssna in och prata lite mindre ibland. Läs mer
    2018-06-27 Fastighetsbyrån Haninge svarar Markku L
    Tack Markku för fina omdömen och bra feedback! :)
  • Tomas V
    Tomas V skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig, proffsig och hjälpsam! Läs mer
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Allt var perfekt.
    Janne är väldigt proffsig från dag ett tills att nycklarna finns i handen.
    Kommer alltid ta hjälp av Janne när jag säljer bostäder i framtiden. Läs mer
  • Alma M
    Alma M skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Janne är arlig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Ett bra bemötande. Hade bra kunskap om föreningen då han sålt andra lägenheter i den. Det var en seg utdragen budgivning som sluta med att högsta budet hoppa av men han gjorde vad han kunde. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Janne inger förtroende och tillmötesgående. Ger snabb service. Han är inte så där jobbigt påstridig och översvallande som en del mäklare kan vara utan är så där alldeles lagom. Han guidade oss genom affären alldeles utomordentligt! Läs mer
  • Ann J
    Ann J skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bättre än förväntat. En toppenmäklare. Kändes som om jag var en riktigt betydelsefull kund. Läs mer
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Rak, ärlig, trevlig och service minded Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bästa bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Marina M
    Marina M skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Han var mycket trevlig och hade ett bra bemötande.
    Han hade koll på läget och vi kände oss trygga att ha Roger som vår mäklare. Läs mer
  • Wseem H
    Wseem H skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Han är jätte bra och duktig . Jag har fått och göra allting på enkel sätt via Janne. Läs mer
  • Nemo A
    Nemo A skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Utmärkt bemötande och slutresultatet blev en smidig affär! Mycket nöjd! Läs mer
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Toppen kille, vi kände oss mycket väl omhändertagna av Janne, han är proffsig. Med vänlig hälsning,
    Marianne o Lasse Boljang Läs mer
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Janne Viinikka en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket trevlig och kompetent mäklare Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Roger var respektfull trevlig och kunnig. Jag fick snabbt förtroende för honom. Hela affären gick väldigt smidig. Läs mer

Haninge Centrum, 136 46 Handen