Fastighetsbyrån Haninge

Haninge Centrum, 136 46 Handen — Visa karta

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 580 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge

• 2019-12-02

Frida H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte nyligen boende via Mikael. Han känns som en mycket seriös mäklare. Han har varit tillgänglig och svarat snabbt på frågor under hela processen. Läs mer
  • 2019-12-02

Aziz U skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag va jätte nöjd med servisen och svar på alla frågor Läs mer
  • 2019-11-29

Ugur G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik från Fastighetsbyrån hjälpte mig alltid med lägenheten. Han gav förslag om frågor angående min nuvarande plats och andra faciliteter. Jag är ny i Sverige så han kom med förslag på saker jag borde vara försiktig med, till exempel el och andra kontrakt. Läs mer
  • 2019-11-28

Kenneth Bernt B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är en formidabel teamspelare med en mäklares alla positiva kompetenser. Kontaktar, driver, positiv och kunnig Läs mer
  • Ingrida G

2019-11-27

Ingrida G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej. Jag kände att Erik ej tillmötes gick mina önskemål gällende försäljning av Sundbyvägen 12 i Gladö Kvarn. Kände mig ej sedd. Däremot upplevde jag mig mycket pressad ang försäljning. Ett konstant ringande på arbetstid för att pressa på försäljning fast jag ångrade mig att sälja. Det kändes att han bara lyssnade och tillmötes gick mitt ex krav och önskningar. Jag helt utesluten och kunde ej påverka vilken tillträdesdag som bestämdes mellan min ex, mäklaren och köparen. Jag hade uttryckligen sagt att mitt önskemål var att fördröja tillträdesdag. Då jag ej har någon ny bostad. Med vänlig hälsning Ingrida Läs mer
  • 2019-11-24

Muhammed A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mäklaren var väldigt snäll och hjälpsam och han var även väldigt rättvis mellan säljaren och köparen samt var han alltid tillgänglig när vi hade frågor kring huset. Han uppträde proffesionellt och visste vad han pratade om . Läs mer
  • 2019-11-23

Ayse M skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har sålt vårt hus i Vendelsö med Diwan Budakci, han är väldigt duktig på det han gör, det blev en smidig affär. Rekommenderar honom starkt Läs mer
  • 2019-11-21

Mikaela P skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi sålde vårt brf radhus med Karolina som gjorde ett fantastiskt jobb. Jag rekommenderar verkligen Karolina som gör ett proffsigt jobb och tog oss igenom hela processen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • Lukasz T

2019-11-21

Lukasz T skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har både köpt och sålt med Karolina.
    Karolina är en kompetent och proffsig mäklare som tog oss igenom hela processen på ett mycket bra sett.
    Vill man ha en mäklare som kämpar för dig så är Karolina det klockrena valet. Läs mer
  • 2019-11-21

Lisa Renée A skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har precis köpt min första lägenhet och Karolina var hur gullig som helst under den här perioden. Hon hade förståelse att jag inte kan lika mycket som hon kanske är van vid att köpare kan, och om problem uppstod förstod hon alltid och hjälpte mig.

Hur grym som helst! Läs mer
    2019-11-21 Karolina C svarar Lisa Renée A
    Tack Lisa för fin rekommendation hoppas du ska trivas i din nya bostad✨😊.
  • 2019-11-19

Mustafa Samir M skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra och kunnig samt erfaren mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-14

Ann-Louise S skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hade inga speciella förväntningar.
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-10

Nikara M skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik Hjälpte mig att sälja min lägenhet i Stuvsta. Han var hjälpsam och professionell under hela processen och försökte komma på lösningar som funkade för båda mig och köparen. Starkt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-04

Håkan F skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har köpt bostad via Erik Nelson. Erik har varit tillgänglig och återkopplat frågor snabbt. Professionell i sitt agerande. Läs mer
  • 2019-10-31

Louise L skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålde min 2a i västerhaninge med hjälp av Ida. Hon är väldigt trevlig och professionell, lätt att prata med och förklarar saker och ting väl. Jag var väldigt nervös under hela processen men kände mig trygg med Ida. Läs mer
  • 2019-10-26

Eva G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är proffsig, trevlig, förstående, hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-22

Jean-Pierre H skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är duktig och trevlig. Han var saklig och tydlig vilket hjälpte oss i vårt köp. Läs mer
  • 2019-10-19

Gulli B skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålt bostadsrätt.
    Väl bemött och tillgänglig samt snabba svar på mina frågor.
    Snabbt, effektivt, proffsigt och trevligt bemött. Läs mer
    2019-10-19 Karolina C svarar Gulli B
    Tack för fin RECO Totte!
    Mvh/
    Karolina Christiernsson
  • 2019-10-15

Marie S skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en 2:a i Brandbergen på Lejonetsgata. Jag visste inte själv vilka förväntningar jag borde haft det var första gången i mitt liv som jag gjorde en sådan stor affär. Mäklaren sa väl det han skulle säga varken mer eller mindre självklart var han trevlig. Jag själv ställde väl inte så många relevanta frågor. Jag blev iallafall väl bemött. Mvh Marie Läs mer
  • 2019-10-15

Jeanette E skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Artig och lyhörd professionalitet.
    Tydlig och pedagogisk. Läs mer
  • 2019-10-14

Nina F skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Karolina har uppfyllt alla mina förväntningar. Mycket trevligt och proffsigt bemötande och hon har skött allt perfekt.

Helt problemfritt för mej.

Dessutom var hon lika trevlig och hjälpsam mot köparen.

Hon rekommenderas varmt!

Tack för all hjälp. Läs mer
    2019-10-19 Karolina C svarar Nina F
    Tack fina Nina för fin RECO.
    Mvh/
    Karolina Christiernsson
  • 2019-10-13

Alexander G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell, bra koll på marknaden samt trevlig Läs mer
  • 2019-10-13

Jakob D skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon är fantastiskt professionell. Man känner sig väldigt trygg med att han henne. Finns inget att klaga på! Skulle aldrig anlita någon annan. Andra gången vi anlitar henne. Läs mer
    2019-10-24 Karolina C svarar Jakob D
    Tack Jakob för din fina rekommendation betyder otroligt mycket för mig.
  • Lina B

2019-10-11

Lina B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig, noggrann, uppmärksam och delaktig. Mycket bra bemötande som ser till både köpare och säljares bästa. Kommer anlita Erik om jag köper/säljer vid fler tillfällen Läs mer
  • Christina M

2019-10-11

Christina M skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har sålt mitt radhus och Karolina var mycket proffsig, varm och engagerad !! Jag har ingen tidigare erfarenhet av fastighetsaffärer, bott i mitt hus i 48 år, men det kunde inte varit bättre !! Karolina var alltid tillgänglig och svarade snabbt på mina frågor! Läs mer
    2019-10-11 Karolina C svarar Christina M
    Tack Christina för fin rekommendation.
  • 2019-10-09

Leif Johnny J skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Både sålt och köpt radhus genom Karolina
    Blev jättebra bemött av Karolina
    Förväntningarna va att jag skulle få lika mycket som jag köpte för och det lyckades nästan vi få..
    Men Karolina har gjort ett jättebra jobb
    Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-10-09 Karolina C svarar Leif Johnny J
    Tack Johnny!
    /Mvh Karolina Christiernsson
  • 2019-10-07

Ann-Christin Maria E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en villa
    Jag har blivit väldigt vänligt bemött av min mäklare
    Jag hade förväntningar om att få en högre förtjänst men så ät tiderna

Samarbetet med Mikael Grans har varit bra, jag önskar bara att omständigheterna hade varit bättre Läs mer
  • Jane Anette P

2019-10-03

Jane Anette P skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra o tydliga svar
    Var lätt att prata med o var väldigt engagerad. Känns trygg
    Och var lätt o få tag på
    Rekommenderar honom Läs mer
  • 2019-10-03

Taghred Mizhir K skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Karolina har båda hjälpt oss med köp av villa och försäljning av parhus.

Jag vill beskriva Karolina som trevlig ärlig och mycket kunnig inom sitt område. Läs mer
    2019-10-03 Karolina C svarar Taghred Mizhir K
    Tack Taghred för din fina rekommendation.
  • 2019-10-02

Ismail K skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jättenöjd, bra bömonde och support. Läs mer
  • 2019-09-30

Rawand A skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsig och väldigt duktig mäklare. Det märks att han tycker om sitt yrke! Läs mer
  • Ritva W

2019-09-29

Ritva W skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Diwan Budakci hjälpte oss att sälja ett 60-tals hus i Vendelsö/Sågen i Haninge. Han hanterade hela försäljningsprocessen med förberedelser, försäljning och efterarbete med entusiasm och god kompetens. Det bästa var hans goda bemötande av alla inblandade. Vi hände oss trygga med honom under hela försäljningen. Han visade även förståelse och gav extra stöd för en lite äldre försäljare. Läs mer
  • 2019-09-29

Raad khalil J skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Fick mycket hjälp, trevligt bemötande! Läs mer
  • Johanna L

2019-09-22

Johanna L skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Diwan hjälpte oss med försäljning av vårat hus. Vi kan varmt rekommendera honom då han var proffsig, engagerad och tillgänglig.
    Vi kände oss trygga med honom. Läs mer
  • Osman B

2019-09-22

Osman B skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi hade bra kommunikation med Diwan Budakci. Han informerade oss om ny bud. Han var trevlig och kunde svara på alla frågor och funderingar som vi hade. Läs mer
  • Ted Olle U

2019-09-16

Ted Olle U skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag sålde en villa i Segeltorp efter 45 års innehav.Nu blir det en lägenhet. Med viss ambivalens tog jag tag i försäljningen. Jag mötte Mikael som tryggt, påläst och engagerat sätt tog sig an uppdraget. Målmedvetet startade vi med fotografering, besiktning och presenterade objektet "på gång" på hemsidan samt till kundlistan. Efter några veckor gick vi ut på Hemnet och vi fick till slut nästan 15.000 exponeringar. Mikael lotsade dom rätta spekulanterna fram till en framgångsrik avslutning. Jag är mycket nöjd och ger Mikael de bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-14

Joakim N skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte ett hus via Erik. Han var enkel att få tag i och hade bra koll på de frågor jag hade, och i de fall han inte hade ett direkt svar så var han snabb på att återkoppla. Trevlig kille, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-11

Inger L skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Såldbostadsrätt.
    Väl bemötande
    Mina förväntningar blevbesannade Läs mer
  • 2019-09-09

Hozan H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bryr sig om dig som köpare och ser till att allt går smidigt till. Första bostaden för mig och fick bra med information påvägen som underlättade och minskade stress vid bostadsköp. Läs mer
  • Victor D

2019-09-05

Victor D skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Diwan sålde min lägenhet snabbt och smidigt och var till stor hjälp när jag hade frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-09-04

Robin C skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra professionellt bemötande, tydlig kommunikation och snabbt arbetat. Läs mer
  • 2019-09-03

Darlison Prossie K skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hon var höggravid men ändå snäll:-) Läs mer
  • 2019-08-31

Firat C skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt mig ett radhus med hjälp av en fantastisk mäklare som mellanhand.

Mikael förstod redan i början av processen vart jag låg i kunskap, det ledde till att han stegvis förklara samt tog reda på allting jag behöver.

Han var skicklig med att svara och upplysa med allting jag behöver inför köpet.

Jag rekommenderar starkt denna mäklare då jag inte tvekar på att han enbart gav mig denna fantastiska stöd.

Heja Mikael!

PS!

Tack man :) Läs mer
  • 2019-08-24

Mats Torgny E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är mycket engagerad och positiv. Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-08-19

Maria E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Med hjälp av Mikael Grans har jag låtit sälja en villa med hörntomt.
    Mikael Grans var otroligt serviceinriktad, och bemötte mig med ett mycket stort tålamod då jag kände mig väldigt osäker i rollen som säljare.
    Det jag hoppades var förstås att få huset sålt inom en rimlig tid, och att det inte skulle bli nödvändigt med många extra visningar. Det ordnade Mikael Grans smidigt.
    Med bl.a. mycket fint tagna bilder av huset fick min mäklare ut det till försäljning. Som spindeln i nätet för att boka tider till fotografering, besiktning, visning mm samt kontraktsskrivning så har Mikael Grans varit till ovärderlig hjälp! Läs mer
  • Zemui F

2019-08-06

Zemui F skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lägenheten jag köpte har mycket fel. Mäklaren och säljaren borde informera mig. Mäklaren borde kolla och godkänna efter städningen. Sista gången skrev vi på kontoret istället av på Albotrossvägen 64.
    Toaletterna dörrar kan ej lösa, en dörr mellan köket och vardagsrummet fattas, fel på golvet, skruvar på vägarna osv.
    Mäklaren borde komma hit och kolla.
    Jag tycker att avvikelse skulle behövas. Läs mer
    2019-08-07 Ida Karlsson svarar Zemui F
    Hej Zemui,
    vad tråkigt att du känner så! Återkom gärna så pratar vi igenom situationen.
    Vänliga hälsningar Ida
  • 2019-08-05

Anne-Charlotte K skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsigt och varmt bemötande. Snabb återkoppling vid funderingar och hjälpte till långt över mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-05

Fredrik N skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har sålt min lägenhet. Tycker att Ida Karlsson och fastighetsbyran har skött detta jätte bra. Samt så har de varit väldigt tillmötesgående :) Läs mer
  • 2019-08-03

Sultan E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är nöjd med allt som han görde han var fantastiskt och ansvarig människa Läs mer
  • 2019-07-15

Lars Anders S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael uppträdde proffsigt och engagerat vid försäljningen av min villa i Vega. Han gav ett mycket förtroendegivande intryck och var behjälplig vid alla olika slags frågeställningar.
    Jag kan rekommendera Mikael. Läs mer

Haninge Centrum, 136 46 Handen