Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge

Haninge Centrum, 136 46 Handen — Visa karta

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 407 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge

• Petter E skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lite slarvig. Kom sent till visningar. Skötte budgivningen bra. Fixade ingen planritning. Läs mer
    2018-11-14 Frances R svarar Petter E
    Hej! Så tråkigt att du inte blev mer nöjd som fick ett så fint resultat på försäljningen. Ja, det var tråkigt att det blev en bilolycka på väg till återvisningen som gjorde att jag blev någon minut sen, men jag tror att spekulanterna förstod situationen. Och vi hade en jättefint framtagen planritning på både under- och överplan, den bör ligga med i det prospekt som ni fick av mig. Önskar er såklart lycka till i er nya bostad!
  • Hampus N skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Janne sköte allt perfekt, jätte smidigt och inga problem. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsigt bemötande, serviceinriktad mäklare, smidig och enkel process. Mån om både säljare och köpare. Gav tips och råd inför visningen och fotograferingen. Helt nöjd! Läs mer
  • Stefan A skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsig, korrekt, omtänksam och glad Läs mer
  • Nils J skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har sålt fastigheten gryt 5:4 Västerhaninge genom Fastighetsbyrån och Roger Engblom.
    Då fastigheten var mycket nedgången hade jag inga större
    förväntningar på priset.
    Roger skötte försäljningen på ett mycket professionellt sätt
    till min fulla belåtenhet så priset blev över det förväntade.
    Roger är i mitt tycke en mycket bra mäklare, är väldigt lätt att ha att göra med samt har nära till ett gott skratt.
    Jag kommer därför att rekommendera honom till andra som
    står i begrepp att sälja sin fastighet.

Nils Jacobsson Läs mer
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har köpt bostaden Runstenstorget 4 nr 1610.
    Jag blev trevligt bemött av mäklaren.
    Blev lite besviken på vissa saker som utlovades dels muntligt av mäklaren och i projektet.
    Det står i projektet att sovalkoven har gott utrymme för en säng med 120cm bredd. Muntligt uppfattade jag att den skulle kunna rymma 140cm. I verkligheten rymmer den exakt 120cm.
    I projektet står att det finns spis med induktionshäll. Det är en spis med vad jag tror kallas keramikhäll. (Jag är dock nöjd med den)
    I projektet står att det finns soprum med ”sophantering och källsortering. I verkligheten finns bara containrar för hushållssopor.
    Grovtvättstugan innehåller ingen mangel. Det står visserligen inte i projektet, men det var vad jag trodde skulle finnas i en grovtvättstuga. Man kan ju inte ha mangel i sin lilla lägenhet.

Sammanfattningsvis: jag fick ett vänligt bemötande och service även om mäklaren Roger Englund hade semester vid tillträdet. Hans ersättare var också trevlig. Läs mer
  • Maria R skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt en bostad. Bra bemötande och engagemang från Frances och hon verkade mån om att både köpare och säljare skulle få ett bra bemötande. Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Maria R
    Tack för recensionen, Maria! Lycka till i nya bostaden!
  • Kari K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpt bostad. Vi är mycket nöjda med bemötandet och råd och tips vi har fått inför våra försäljning. Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Kari K
    Tack Kari. Håller tummarna att allt går i lås också med er försäljning!
  • Lukasz S skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med och tar sig alltid tid om man behöver hjälp med något! Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Fantastiskt bra mäklare. Hon, Gunilla Claesson var otroligt tillmötesgående och gjorde mer för mig än man kan begära. Skötte affären smidigt och bra. Kan inte tänka mig en bättre mäklare Läs mer
  • Barbro L skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag och min man sålde en villa i Vega.
    Frances var mycket skicklig och vi fick stort förtroende för henne.
    Hennes åsikter tog vi gladeligen emot och det visade sig att allt hon sa stämde med marknadens upp och nedgång.
    Frances har, för oss, betytt väldigt mycket! Hon är mycket trevlig men framförallt var hon alltid tillmötesgående när som helst vi kontaktade henne. Vi ger henne de bästa rekommendationerna.
    Alltid glad, trevlig och mycket kunnig mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Barbro Lind och Stefan Andersson Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Barbro L
    Stort tack Barbro och Stefan. Vi ses ju snart igen i samband med slutuppgörelsen, det ser jag fram emot!
  • Eva Margaretha K skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har köpt ett sommarhus med hjälp från mäklare Roger Engblom. Han var professionell, kunnig och lättillgänglig. Läs mer
  • Malin L skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte ett hus av honom. Bra bemötande. Inte det varmaste bemötande av allamäklare vi träffade, men inte dåligt på något sätt! Läs mer
  • Stig Ö
    Stig Ö skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Så proffsig och engagerad vid försäljningen av min villa i Vendelsö!!🙂🙂🙂 Läs mer
    2018-06-27 Fastighetsbyrån Haninge svarar Stig Ö
    Tusen tack! Alltid lika trevligt och lätt att samarbeta med dig. Trevlig sommar! Bästa hälsningar
  • Hans E skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Toppen. Bra samarbete. Vi använder alltid Roger.
    Funkar lysande! Läs mer
  • Isabelle Ä skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi sålde vår lägenhet när marknaden var ganska trög och det kändes väldigt tryggt att ha en erfaren mäklare under den processen. Frances var serviceminded och lyhörd för oss som säljare, samtidigt som hon var tydlig med sina tankar om hur vi skulle ha bäst chans till en lyckad försäljning. Kommunikationen har fungerat bra under hela processen, vi har upplevt Frances som lätt att kommunicera med och hon har varit tillgänglig och noga med att återkoppla hela tiden. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och kan rekommendera att välja Frances om man vill ha en smidig försäljning med en kompetent och professionell mäklare! Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Isabelle Ä
    Hej Isabelle! Tack för recensionen. Det är ju aldrig kul att sälja i en trög marknad, men jag tyckte vi hela tiden hade en bra dialog och det slutade väl :)
  • Louisa C skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances har ett professionellt bemötande och är mycket trevlig och jordnära.
    Hon fick oss att känna oss trygga genom våra bostadsaffärer, både som säljare och köpare.
    Vi har fullt förtroende för henne och är supernöjda. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Louisa C
    Tack snälla Louisa! Det var trevligt att höra att ni är nöjda!
  • Anna K
    Anna K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances är en erfaren kunnig och duktig mäklare. Det känns tryggt att anlita henne för att sälja min bostad. Det är andra gången hon säljer mitt hus och kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Anna K
    Tack! Det var verkligen jätteroligt att se er igen och kunna hjälpa er vidare in i er nästa bostad. Det är alltid roligt när kunder återkommer!
  • György R skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Very helpful, informative and service minded! Thanks a lot! Läs mer
  • Mattias K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har sålt ett radhus. Proffsigt bemötande och ett erfaret sätt att hantera hela affären vilken gick överförväntan.

Vi är mycket nöjda och har fått utmärkt stöd och resultat👍🏻 Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Mattias K
    Det var roligt att jag kunde överträffa era förväntningar. Tack för gott samarbete och snälla ord!
  • Amanda O skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    En 3a i Haninge. Trevlig mäklare som förklarade allt bra och tydligt Läs mer
  • Marcus W skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig och väldigt bra på att informera och gå igenom allt om bostad och processen. Läs mer
  • Jimi Å skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra bemötande , trevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Jimi Å
    Tack. Hoppas ni ska bli nöjda i er nya bostad! Välkomna till Haninge!
  • Hans J skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig, kunnig och serviceinriktad. Pratsam men samtidigt korrekt och pålitlig. Återkom snabbt med svar på frågor. Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Hans J
    Tack Hans! Ja, det kändes som att vi hade en bra dialog. Trevligt att höra att ni är nöjda.
  • Gino O skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances är både professional och engagerad, försöker på alla sätt att göra det bäst möjliga jobbet. Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Gino O
    Tack för de snälla orden! Det var trevligt att jag kunde hjälpa er.
  • Jasmin Ö skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande, snabba svarstider, ger tips och råd. Vi är mycket mycket nöjda! Läs mer
  • Ann-christin E skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Seriös, tydlig och återkopplar kontinuerligt Läs mer
  • Katarina N skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Se betyget. Trevlig och korrekt. Läs mer
  • Lena J skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande, lyhörd för förslag, proffsig framställan, Läs mer
  • Anders J skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande och lyhörd för önskemål och funderingar Läs mer
  • Shabana M skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    En vädligt bra mäklare. Han förtjänar en löneförhöjning! Läs mer
  • Olga C skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    trevligt bemötande och tydlig förklaring Läs mer
  • Markku L skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Driven, erfaren och kunnig. Omtänksam men skulle kunna lyssna in och prata lite mindre ibland. Läs mer
    2018-06-27 Fastighetsbyrån Haninge svarar Markku L
    Tack Markku för fina omdömen och bra feedback! :)
  • Tomas V skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig, proffsig och hjälpsam! Läs mer
  • Jenny A skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Ett bra bemötande. Hade bra kunskap om föreningen då han sålt andra lägenheter i den. Det var en seg utdragen budgivning som sluta med att högsta budet hoppa av men han gjorde vad han kunde. Läs mer
  • Ann J skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bättre än förväntat. En toppenmäklare. Kändes som om jag var en riktigt betydelsefull kund. Läs mer
  • Alexandra W skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Rak, ärlig, trevlig och service minded Läs mer
  • Peter S skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bästa bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Marina M skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Han var mycket trevlig och hade ett bra bemötande.
    Han hade koll på läget och vi kände oss trygga att ha Roger som vår mäklare. Läs mer
  • Nemo A skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Utmärkt bemötande och slutresultatet blev en smidig affär! Mycket nöjd! Läs mer
  • Yvonne A skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket trevlig och kompetent mäklare Läs mer
  • Karin L skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Roger var respektfull trevlig och kunnig. Jag fick snabbt förtroende för honom. Hela affären gick väldigt smidig. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Super nöjd! Kan inte hitta en bättre mäklare en Roger Engblom
    Supertrevlig och sköter försäljningen galant! Inget krångel och svarar på alla frågor om man är osäker. Läs mer
  • Henrik L skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Utmärkt service! trevlig och glad kille! pålitlig och hjälpsam!
    Supernöjd MVH H&E Läs mer
  • Michael S skrev om Roger Engblom en del av Fastighetsbyrån Haninge
    mycket trevlig o kunnig löste allting smidigt rekommenderar honom med 10+av 10. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Trevlig och professionell.
    Ett bra första intryck och en mäklare som lägger ner tid för att få en nöjd kund. Läs mer
  • Jerry N skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Trygg och professionell, fint skött. Läs mer
  • Daniel W skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Enkel att ha att göra med, förstår och lyssnar på dig som kund. En snabb smidig affär utan krångel Läs mer
  • Marina S
    Marina S skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Kunnig, mycket trevlig, serviceinriktad och mycket hjlpsam!! Läs mer
  • Marcus R skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt trevligt bemötande!
    Var tydlig med vad som behövdes göras inför fotografering och visning. Allt har gått väldigt smidigt! Läs mer

Haninge Centrum, 136 46 Handen