Fastighetsbyrån Haninge

Haninge Centrum, 136 46 Handen — Visa karta

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 608 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge

• Robert R

2020-02-17

Robert R skrev om Fastighetsbyrån Haninge
    Jag köpte villa via Diwan. Allt har fungerat smidigt so far. Läs mer
  • 2020-02-17

Niklas H skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag hade Diwan som mäklare o e riktigt nöjd, han kämpade på med försäljningen. o han såg till att jag va nöjd. vilket jag va 😊 Läs mer
  • 2020-02-11

Linus G skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Karolina kämpade riktigt hård med att få till en bra försäljning åt oss. Läs mer
  • 2020-02-07

Jelena J skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålt min lägenhet med hjälp av Ida. Har fått super bra hjälp med allt! Läs mer
  • 2020-02-06

Ingrid Kikkan S skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har sålt vår bostad i Haninge kommun och har känt ett jätte bra stöd av Ida Karlsson. Ida är duktig på sitt jobb och vet vad det handlar om när det gäller att sälja sin bostad. Vi är tacksamma för all hjälp. Läs mer
  • 2020-02-05

Katerina Natalie G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har precis sålt vår villa med hjälp av Mikael Grans. Jag rekommenderar Mikael varmt då han är väldigt lätt att ha och göra med, han är lyhörd, hjälpsam och snabb på att återkoppla.
    Detta är vår första bostadsförsäljning någonsin och det har känts tryggt med honom. Läs mer
  • 2020-02-03

Peter Davorin D skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Efter 30 år i mitt fina hus bestämde jag mig för att sälja huset i Vega. Efter att varit i kontakt med några mäklare tog jag ett beslut för Karolina. Mycket på känslan jag fick vid vårt första möte.
    Något jag idag är väldigt glad för.
    Allt från första dagen till att jag sålt mitt hus har mina förväntningar uppnåtts till 100%.
    Mycket proffsigt skött med besiktningsrapporter samt en perfekt beskrivning av mitt hus. Läs mer
  • 2020-01-31

Bo Vitalis L skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålt ett radhus.
    Professionellt och trevligt bemötande
    Stora förväntningar förstås, infriades väl.
    Hoppas på vidare samarbete. Läs mer
  • 2020-01-30

David K skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    jag sålde min lägenhet .möttes med vänlighet han är mycket trevlig mäklare samt glad .mina förväntningar uppfylldes mer än väl . jag upplevde honom som en vän glad och enkel och lugn och duktig kan sitt jobb. Läs mer
  • 2020-01-29

Erik Johan H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte en bostadsrätt genom Mikael. Han tipsade oss om denna innan den kom ut för visning och det blev verkligen rätt.
    Trevlig och kunnig mäklare som förstår sig på sina kunder.

Rekommenderar honom för din försäljning. Läs mer
  • 2020-01-28

Leif Mikael G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en villa. Trevligt bemötande och förklarar bra hur en bostadsförsäljning går till. Lätt och få tag på genom mobil och sms blir alltid uppringd om ej svar inom kort tid. Läs mer
  • 2020-01-27

Sören S skrev om Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålt villa via fastighetsbyrån.
    Per Z har tagit sig an vårt objekt på ett professionellt och engagerat sätt från start till mål.
    Haft en bra och snabb korrespondens under de olika faserna som vi uppskattat och passat oss bra.
    Tack för ett väldigt bra jobb. Läs mer
  • 2020-01-27

Karin S skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lyhörd och proffsig mäklare som ser till att bostadsaffären blir bra för alla inblandade.
    Anlitar gärna Ida igen.
    /Karin Läs mer
  • 2020-01-26

Elise T skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väl bemötande. Tycker i det stora hela att allt varit bra. Nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2020-01-25

Håkan K skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålde en bostadsrätt, Ida gjorde ett super grymt jobb som lyckades att få ett sådant kanon bra pris. Välbemött och kanon trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-01-25

Åke B skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Effektiv, kunnig, ett proffs. Läs mer
    2020-01-28 Karolina C svarar Åke B
    Tack Åke, det är alltid roligt att få uppskattning för det arbete man lägger ner.
  • 2020-01-23

Michael O skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Karolina har framgångsrikt såld min lägenhet i Haningen på ett väldigt professionellt och trevligt sätt.
    Varma rekommendationer.
    Med vänlig hälsning
    Michael Ohlson Läs mer
    2020-01-23 Karolina C svarar Michael O
    Tack Michael för din rekommendation!
  • 2020-01-23

Gunilla V skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi sålde en villa. Karolina bemötte oss på ett förstklassigt sätt. Hon var lyhörd för våra önskemål och med sin stora kunskap hjälpte hon oss att fatta kloka beslut under hela processen. Vi uppskattade hennes empatiska och vänliga bemötande samtidigt som hon var en av de mest proffsiga personer vi mött. Snabb effektiv och tydlig i allt. Mäklaren överträffade alla förväntningar vi hade. Vi fick vårt hus sålt till ett mycket bra pris.
    Sammanfattningsvis: Oerhört proffessionell, kunnig, tydlig, empatisk med ett stänk av humor.
    Vår varmaste rekomendationer. Läs mer
    2020-01-23 Karolina C svarar Gunilla V
    Så gulliga ni är tack snälla för er fina rekommendation det värmer!
  • Wahidula N

2020-01-23

Wahidula N skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han är en Fantastisk mäklare ! Väldigt trevlig, tydlig och jobbar proffesionellt! Läs mer
  • 2020-01-20

Anne Elisabeth I skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Karolina sålde vår villa i Vendelsö/Lyckebyn. Karolina är trevlig, proffsig och möter ens förväntningar samt lyssnar på kundens önskemål. Jag kan starkt rekommendera Karolina för bostadsförsäljning i området. Läs mer
    2020-01-28 Karolina C svarar Anne Elisabeth I
    Tack, fina Anne, betyder mycket att få höra!
  • 2020-01-19

KIM E skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köpte parhus i Vendelsö. Ida var tydlig och ingav förtroende. Hon har haft en hög servicenivå och flexibilitet genom processen. Ex ställde upp för extra visningar, ordnade bilder från arkiv för att vi skulle kunna föreställa olika möbleringar. Vi rekommenderar Ida och Fastighetsbyrån varmt. Läs mer
  • 2020-01-19

Nils Albin A skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    En mycket duktig mäklare med fingertoppskänsla, tog in många mäklare inför min försäljning och valde Karolina. Läs mer
    2020-01-19 Karolina C svarar Nils Albin A
    Tack Albin för fin rekommendation✨.
    Mvh/Karolina Christiernsson, Fastighetsbyrån, Haninge
    Sveriges största Fastighetsbyrå
  • 2020-01-18

Elisabet E skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Karolina var proffsig i sitt bemötande genom hela uppdraget men också smidig med ett personligt bemötande.
    Jag var förmodligen väldigt driven stressad som kund i början men jag kände i slutet att vi genomförde uppdraget tillsammans
    och att de mål vi satte upp (max minimum) uppfylldes.
    Högsta betyg Läs mer
    2020-01-18 Karolina C svarar Elisabet E
    Tack fina Elisabeth✨!
    Mvh/Karolina Christiernsson, Fastighetsbyrån, Haninge Sveriges största Fastighetsbyrå
  • Daniel Fredrik A

2020-01-17

Daniel Fredrik A skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    sålt villa i Vega, gav ett professionellt intryck, förtroendeingivande, kunnig på området, lätt att prata med.
    vi rekommenderar Karolina, hon gjorde jobbet, snabbt och effektivt precis som vi ville😎👍🏻 Läs mer
    2020-01-17 Karolina C svarar Daniel Fredrik A
    Tack👊😎👌✨!
  • Daniel H

2020-01-17

Daniel H skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mäklren levde upp till mina förväntningar och levererade ett utmärkt jobb, lika som sist jag hade honom som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-29

Mikael B skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hörde inte av sig när vi blev medlemmar i föreningen.
    Skrev i prospektet att det fanns direkt bussar till Gullmarsplan vilket inte fanns. Läs mer
  • 2019-12-20

Masaud S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde ett hus via Mikael.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • NIKLAS S

2019-12-18

NIKLAS S skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Diwan uppfyller alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Otroligt duktig och ambitiös på det han gör och ger sig inte förrän köpare och säljare är nöjda! 5/5! Läs mer
  • 2019-12-02

Frida H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte nyligen boende via Mikael. Han känns som en mycket seriös mäklare. Han har varit tillgänglig och svarat snabbt på frågor under hela processen. Läs mer
  • 2019-12-02

Aziz U skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag va jätte nöjd med servisen och svar på alla frågor Läs mer
  • 2019-11-29

Ugur G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik från Fastighetsbyrån hjälpte mig alltid med lägenheten. Han gav förslag om frågor angående min nuvarande plats och andra faciliteter. Jag är ny i Sverige så han kom med förslag på saker jag borde vara försiktig med, till exempel el och andra kontrakt. Läs mer
  • 2019-11-28

Kenneth Bernt B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är en formidabel teamspelare med en mäklares alla positiva kompetenser. Kontaktar, driver, positiv och kunnig Läs mer
  • Ingrida G

2019-11-27

Ingrida G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej. Jag kände att Erik ej tillmötes gick mina önskemål gällende försäljning av Sundbyvägen 12 i Gladö Kvarn. Kände mig ej sedd. Däremot upplevde jag mig mycket pressad ang försäljning. Ett konstant ringande på arbetstid för att pressa på försäljning fast jag ångrade mig att sälja. Det kändes att han bara lyssnade och tillmötes gick mitt ex krav och önskningar. Jag helt utesluten och kunde ej påverka vilken tillträdesdag som bestämdes mellan min ex, mäklaren och köparen. Jag hade uttryckligen sagt att mitt önskemål var att fördröja tillträdesdag. Då jag ej har någon ny bostad. Med vänlig hälsning Ingrida Läs mer
  • 2019-11-24

Muhammed A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mäklaren var väldigt snäll och hjälpsam och han var även väldigt rättvis mellan säljaren och köparen samt var han alltid tillgänglig när vi hade frågor kring huset. Han uppträde proffesionellt och visste vad han pratade om . Läs mer
  • 2019-11-23

Ayse M skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har sålt vårt hus i Vendelsö med Diwan Budakci, han är väldigt duktig på det han gör, det blev en smidig affär. Rekommenderar honom starkt Läs mer
  • 2019-11-21

Mikaela P skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi sålde vårt brf radhus med Karolina som gjorde ett fantastiskt jobb. Jag rekommenderar verkligen Karolina som gör ett proffsigt jobb och tog oss igenom hela processen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • Lukasz T

2019-11-21

Lukasz T skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har både köpt och sålt med Karolina.
    Karolina är en kompetent och proffsig mäklare som tog oss igenom hela processen på ett mycket bra sett.
    Vill man ha en mäklare som kämpar för dig så är Karolina det klockrena valet. Läs mer
  • 2019-11-21

Lisa Renée A skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har precis köpt min första lägenhet och Karolina var hur gullig som helst under den här perioden. Hon hade förståelse att jag inte kan lika mycket som hon kanske är van vid att köpare kan, och om problem uppstod förstod hon alltid och hjälpte mig.

Hur grym som helst! Läs mer
    2019-11-21 Karolina C svarar Lisa Renée A
    Tack Lisa för fin rekommendation hoppas du ska trivas i din nya bostad✨😊.
  • 2019-11-19

Mustafa Samir M skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra och kunnig samt erfaren mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-14

Ann-Louise S skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hade inga speciella förväntningar.
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-10

Nikara M skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik Hjälpte mig att sälja min lägenhet i Stuvsta. Han var hjälpsam och professionell under hela processen och försökte komma på lösningar som funkade för båda mig och köparen. Starkt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-04

Håkan F skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har köpt bostad via Erik Nelson. Erik har varit tillgänglig och återkopplat frågor snabbt. Professionell i sitt agerande. Läs mer
  • 2019-10-31

Louise L skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålde min 2a i västerhaninge med hjälp av Ida. Hon är väldigt trevlig och professionell, lätt att prata med och förklarar saker och ting väl. Jag var väldigt nervös under hela processen men kände mig trygg med Ida. Läs mer
  • 2019-10-26

Eva G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är proffsig, trevlig, förstående, hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-22

Jean-Pierre H skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är duktig och trevlig. Han var saklig och tydlig vilket hjälpte oss i vårt köp. Läs mer
  • 2019-10-19

Gulli B skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålt bostadsrätt.
    Väl bemött och tillgänglig samt snabba svar på mina frågor.
    Snabbt, effektivt, proffsigt och trevligt bemött. Läs mer
    2019-10-19 Karolina C svarar Gulli B
    Tack för fin RECO Totte!
    Mvh/
    Karolina Christiernsson
  • 2019-10-15

Marie S skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en 2:a i Brandbergen på Lejonetsgata. Jag visste inte själv vilka förväntningar jag borde haft det var första gången i mitt liv som jag gjorde en sådan stor affär. Mäklaren sa väl det han skulle säga varken mer eller mindre självklart var han trevlig. Jag själv ställde väl inte så många relevanta frågor. Jag blev iallafall väl bemött. Mvh Marie Läs mer
  • 2019-10-15

Jeanette E skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Artig och lyhörd professionalitet.
    Tydlig och pedagogisk. Läs mer
  • 2019-10-14

Nina F skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Karolina har uppfyllt alla mina förväntningar. Mycket trevligt och proffsigt bemötande och hon har skött allt perfekt.

Helt problemfritt för mej.

Dessutom var hon lika trevlig och hjälpsam mot köparen.

Hon rekommenderas varmt!

Tack för all hjälp. Läs mer
    2019-10-19 Karolina C svarar Nina F
    Tack fina Nina för fin RECO.
    Mvh/
    Karolina Christiernsson
  • 2019-10-13

Alexander G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell, bra koll på marknaden samt trevlig Läs mer

Haninge Centrum, 136 46 Handen