Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

1217 omdömen om Fastighetsbyrån Haninge

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sinan Saffar en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2023-02-01 Verifierad kund
    Rekommenderar Sinan 🤩 han är trevlig och duktig mäklare ✅
  • sålde sitt hus med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2023-01-31 Verifierad kund
    Kimberly är trevlig, tillgänglig, engagerad och kompetent.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2023-01-31 Verifierad kund
    Kimberly har varit väldigt proffsig, samt väldigt mån om att det ska bli en bra affär för både köpare och säljare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Günay Coksürer en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2023-01-30 Verifierad kund
    Väldig snäll kille som hjälpte oss och svarade på alla våra funderingar. Lätt att ta kontakt med. Återkopplade alltid snabbt och med fullständig information.
    • Dalarö
    2023-01-29 Verifierad kund
    Allt gick jättesmidigt
    Allt var tydligt
    Köpet motsvarande våra förväntningar
    Och allt gick enligt plan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2023-01-28 Verifierad kund
    Ida är en kompetent mäklare med god personkännedom. Hennes bemötande och engagemang var i toppklass. Hon fanns där för oss i dem takt vi ville gå framåt i vår försäljning.

Rekommenderar Ida som den bästa!
    2023-01-27 Verifierad kund
    Hjälpsam, trevlig, förstående, Gullus uppfyllde alla förväntningar
    2023-01-27 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjda om mäklaren. Snäll , förklarar allt , svarar alltid på frågor. Bra kontakt, snabbt försäljning. Om våran kompisar ska behöva mäklaren då vi kan rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Visättra
    2023-01-26 Verifierad kund
    Mikael is so friendly, responsive, helpful, and professional. I appreciate Fastighetsbyrån's services and the whole team.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sinan Saffar en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2023-01-26 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig person. Vi är mycket nöjda för det snabba, effektiva tjänst. Bra sätt att informera oss under hela sälj processer och man kände verkligen engagemanget
    Mycket pålitlig person.
    2023-01-25 Verifierad kund
    Sinan skötte min bostadsförsäljning mycket smidigt och var tillmötesgående och lätt att samarbeta med, samt guidade mig genom processen på ett pedagogiskt sätt
    • Segeltorp
    2023-01-21 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med att vi valde Mikael Grans som mäklare!
    Personligt och professionellt bemötande, med tydlig återkoppling från början till slut.
    • Segeltorp
    2023-01-19 Verifierad kund
    Väldigt seriös och kunnig.
    Jag har känt stort förtroende för mäklaren.
    Vi har också fått återkoppling efter visningar.
    • Vendelsö - Gudö
    2023-01-19 Verifierad kund
    Hon har varit superbra, trevlig och tillmötesgående.
    Vi har känt fullt förtroende för henne. ❤️
    2023-01-18 Verifierad kund
    Väldigt professionell och kunnig mäklare med bra bemötande. Rekommenderar starkt!
    2023-01-14 Verifierad kund
    Han är väldigt snäll och svarar direkt på alla frågor man ställer till honom angående huset man är intresserad av.
    2023-01-14 Verifierad kund
    Rekommenderas starkt ! Gullus är proffsig och har en tydlig kommunikation kring allt.
    2022-12-26 Verifierad kund
    Andra gången vi anlitar Ida. Alltid proffsig och löser affärer med ett nafs. Tack igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Österhaninge
    2022-12-22 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, bra service!
    2022-12-21 Verifierad kund
    Vi blev bemötta i högsta grad
    Hon levde upp mycket bra försäljningen gick väldigt smidigt till vi är Jätte Nöjda med Gullus.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Professionell, tydlig och tillgänglig. Tar sig tiden att svara på frågor och kollar upp det hon inte kan svara på och återkopplar.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Gullus är Professionell jätte duktig vi är imponerade mycket hjälpsam vi är jätte nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2022-12-21 Verifierad kund
    Mycket bra och seriös mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2022-12-19 Verifierad kund
    Gullus Uzel är lugn, noggrann och professionell i sitt arbete.
    Vi har fått ett artigt, trevligt bemötande och en effektiv behandling av vårt ärende.

Vi är mycket nöjda med resultatet av båda transaktionerna gällande husförsäljning och lägenhetsköp.
    2022-12-18 Verifierad kund
    Driven.
    Hjälpsam
    Trevlig
    Vill hjälpa till.
    2022-12-16 Verifierad kund
    Allt fungerade bra från början till slut. Ida var alltid lättillgänglig, informativ och drivande i försäljningen.

Toppen nöjda!
    2022-12-16 Verifierad kund
    Trygg, cool, kompetent och professionell!
    2022-12-14 Verifierad kund
    Bra, trevlig, stil.
    4/5 i återkoppling, annars mkt bra och informativ.
    Fina bilder delvis pga av stort engagemang och känsla hos henne.
  • John A
    köpte sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Vistaberg
    2022-12-14 Verifierad kund
    Erik var mäklare för ett hus som vi köpte. Vi tyckte båda att han var trevlig och gav både utförlig och korrekt information.
    Kommunikationsmässigt var det inga tveksamheter under budgivning och när själva kontraktet skulle skrivas.
    Sammantaget så är Erik proffsig och har gjort ett i våra ögon väldigt bra jobb.
  • Alice D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Günay Coksürer en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2022-12-13 Verifierad kund
    Mycket effektiv och duktig mäklare.
    Jag är mycket nöjd med hela genomförandet av försäljningen av lägenheten. Rekommenderar varmt Günay
    2022-12-10 Verifierad kund
    Efter ha provat en annan mäklare så blev jag förvånad av Gullus engagemang. Rak och ärlig mäklare med hög servicekänsla. Det är inte ofta man stöter på så engagerade mäklare, Gullus svarade dygnet runt och kom även in på sin lediga dag för att få ihop kontraktsskrivningen mellan köparen och mig.
    Alla "mäklare" kan ta emot kunder som är redo att köpa, det är i tuffa tider som nu där man ser vem som är en bra mäklare och får till en bra affär mellan säljare och köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2022-12-03 Verifierad kund
    Mäklaren Per Zetterdahl har varit lätt att
    prata med, han har kommit med kloka förslag. Har varit engagerad i mitt ärende. Har haft en fast tro på att allt ska avlöpa bra.
    En mäklare som faktiskt medlar på ett skickligt sätt mellan säljare och köpare.
    Tack Lena!
    Allt fungerade bra och du fixade iordning lägenheten mycket bra inför visningen. Vi var ett bra team som lyckades få ihop en affär till slut. Tack och lycka till med ditt nya boende. Mvh/Per
    Per Zetterdahl
    2022-12-02 Verifierad kund
    Hon har varit tydlig, rak på sak, snabb på att återkoppla, och väldigt lugn genom hela processen som var behjälpligt i en nervös process.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Kunnig, seriös, snabb, effektiv, mycket sympatisk och trevlig att ha att göra med. Toppen.
    • Vega
    2022-11-28 Verifierad kund
    Jag tycker Kimberly agerat jätteproffsigt och hjälpsamt med allt från visningar till avtal.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Väldigt kunnig mäklare, kom med bra tips och råd, och hjälpte oss i processen. Definitivt nån att, så att säga, hålla i handen. Man säljer ju inte sitt hus speciellt ofta, och Kimberly har varit ovärderlig som hjälp och stöttning i det. Mina varmaste rekommendationer. /Anna
    2022-11-27 Verifierad kund
    Jag blev bemött med respekt och intresse och värme.

Gullus levde upp till alla mina förväntningar och var till och med bättre än förväntat.

Gullus var respektfull, varm, mån om att förklara på ett begripligt sätt och mycket snabb på att höra av sig. Svarade på alla frågor snabbt och enkelt. Kan varmt rekommendera Gullus till andra.

Arja
    2022-11-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig bemötande fick vi
    Allt var tydligt inga konstigheter allt var som vi hade förväntat oss 👌👌👌
    2022-11-21 Verifierad kund
    Gullus är trevlig och socialt kompetent, kunnig och tydlig. Rekommenderar henne till alla som vill sälja sin bostad.
    • Tungelsta
    Saklig
    MTV
    Mycket professionellt intryck
    2022-11-20 Verifierad kund
    Gullus är professionell mycket trevlig bemötande allt gick bra👌👌👌
  • köpte sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Jordbro
    2022-11-18 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och ser till att båda parterna bli nöjda.
  • Benny H
    köpte sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Tungelsta
    2022-11-17 Verifierad kund
    Mycket nöjd och känner stort förtroende för mäklaren och hennes mäklarbyrån
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Stuvsta
    2022-11-17 Verifierad kund
    Erik är en väldigt kunnig mäklare! Min försäljning gick väldigt bra, fast vi sålde min lägenhet i en tuff marknad. Erik var jättetrevlig, metodisk och höll mig uppdaterad under hela processen.
    • Fullersta
    2022-11-14 Verifierad kund
    Pålitlig, trevlig och erfaren mäklare.
    • Centrala Huddinge
    2022-11-14 Verifierad kund
    En äkta dalmas som är lugn och trevlig i sitt bemötande.
    Han är väldigt tillgänglig och närvarande i processen.
    Mina förväntningar infriades och kan starkt rekommendera Mikael.
    2022-11-12 Verifierad kund
    Hon är trevlig och lätt att prata med
    2022-11-11 Verifierad kund
    Jag fick stort förtroende för Ida väldigt tidigt i vår affär. Hon besitter stor kunskap, är förtroendegivande, tillgänglig, tillmötesgående och trevlig.
    Rekommenderar henne till 100%.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Mycket empatisk och kunnig mäklare. Aldrig några konstigheter. Allt gick smidigt och snabbt.Mycket proffsig och trevlig!
  • Alexandra L
    köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Fullersta
    2022-11-11 Verifierad kund
    Mikael Grans har vid varje kontakttillfälle haft ett varmt och trevligt bemötande. Tillgänglig och behjälplig i alla frågor som uppstått under visning, budgivning och köp. Vi har varit helt trygga med Mikael under köpesprocessen. Helhetsintrycket är en alltid glad, professionell mäklare.