Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och kvalitet genom hela affären.

I Haninge finns allt – skärgård, orörd natur, utmärkta shoppingmöjligheter och ett bra kommunikationsnät. Här finns attraktiva bostäder, förstklassig medborgarservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Haninge är en av landets hästtätaste kommuner med bra förutsättningar för alla vänner av ridsport och här finns också ett flertal högklassiga golfbanor.

Läs vad 794 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haninge 2

2021-05-13
    Professionell och ledde processen på ett tryggt sätt. Utmärkt!
    2021-05-08
    Jag har både sålt och köpt såld bostad med Gullus. Gullus gav både ett proffesionellt och förtroende ingivande bemötande. Jag är mycket nöjd med båda mina affärer. Min helhets upplevelse är mycket god. Gullus har gjort ett fantastiskt bra arbete. Mer än nöjd.
    2021-05-07
    Proffsig.Strukturerad. Ödmjuk, lyhörd och gav ett förtroendegivande intryck. Vi är så nöjda. Kan varmt rekommendera henne till andra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsömalm - Albatrossen
    2021-05-07
    Tack vare Diwan B. sålde vi snabbt o över förväntan en 4-rums lägenhet i Vendelsö. Diwan lyckades fånga o behålla intresse för de spekulanter som kom på visning, mycket bra. Vi gillade Diwans sätt o engagemang från början. Vi är mycket nöjda med hela affären! 👍👏
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Segeltorp
    2021-05-06
    Andra försäljningen som vi gör med Erik och vi är lika nöjda! En väldigt genuin och ärlig mäklare som gör gott för både köpare och säljare, vilket uppskattas i den här marknaden!
    2021-04-30
    Sålde lägenhet i Handen.
    Gullus gjorde ett bra jobb, visade stor engagemang.
    Kommunikationen var mycket bra med mäklaren. Allt gick snabbt och smidigt.
    Väldigt kompetent och trevlig mäklare.
    Vi blev väldigt nöjda med henne.
    Rekommenderar starkt!
  • Calin T
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-04-14
    Ett proffsigt bemötande. Kommunikationen funkade bra med mäklaren. samt att allt gick snabbt och smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-04-12
    Bra bemötande och gett bra stöd i processen. Det enda klagomålet är att utgångspriset på lägenheten var lågt. Gränsande till lockpris. Bör ses över.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Centrala Huddinge
    2021-04-11
    Köpte en bostad i Stockholm, blev bemött väldigt bra och han tog hand om oss bra. Hade förväntningar att han skulle hjälpa oss att köpa en bostad smidigt och lätt och även hjälpa oss med allting runtomkring och detta levde han upp till. Överlag en väldigt bra upplevelse och jag är väldigt nöjd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-04-08
    Ida är en duktig och proffesionell mäklare dock önskar vi att hon självmant försökt få upp budgivningen på vår lägenhet (en fyra i handen) det hade vi förväntat oss men nu fick vi istället be henne prata med budgivarna.
    Hej Sonja, tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att du upplevde det så. Jag är skyldig att framföra alla bud, även underbud. Hoppas ni känner er nöjda i slutändan ändå :) Önskar er all lycka till med huset framöver! Ida Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Kästa
    2021-04-06
    Krister hjälpte oss att sälja vårt hus.
    Han lotsade och stöttade oss genom hela processen på ett föredömligt och professionellt sätt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt.
    2021-04-06
    Sålde lägenhet i Handen/Arkensv.
    Trevligt bemötande, inga förhastade slutsatser, väl balanserat.
    Gullus gjorde mycket bra jobb, visade stor engagemang.
    Lägenheten såldes för mer än vi önskade oss.
    Summering som ovan
    Utmärkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsö - Sågen
    2021-04-03
    Av en tillfällighet blev det Karolina som jag fick kontakt med när min lght skulle säljas. Karolina är mycket kunnig o professionell men inte minst ödmjuk o har ett respektfullt bemötande , lyhörd o har humor. Min lght såldes snabbt o jag är nöjd med priset.

Rekommenderar verkligen Karolina.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Visättra Ängar
    2021-03-29
    Sålde en lägenhet på 55kvm. Erik var mycket tillmötesgående och lyhörd. Alltid lätt att få tag på, alltid lätt att bolla tankar och idéer med, inget krångel helt enkelt!
    2021-03-26
    Jag har hjälpt min pappa att sälja en 3-rumslägenhget i Västerhaninge. Mäklaren gjorde ett verkligt professionellt intryck och lyssnade på mina önskemål och levde upp till dom. Än är affären inte helt avslutat men hittills är jag väldigt nöjd med hennes arbete.
    Mvh Tomas
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-03-19
    Professionell, ordentlig. Hon är guld värd.
    • Vendelsö
    2021-03-19
    Ambitiös närvarande påläst om området
    2021-03-19
    Har sålt min bostadsrättslägenhet.
    Allt har gått smidigt och snabbt.
    Bra och trevligt bemötande på alla sätt.
    2021-03-17
    Jag sålde en lägenhet och köpte en ny. Mäklaren var under båda processerna lyhörd, flexibel och tillgänglig. Hon såg till att upplevelsen av affärerna var trygga och smidiga. Rekommenderar henne verkligen.
    • Vendelsömalm
    2021-03-12
    Jag upplevde Ida mycket kunnig ödmjuk och affärs mässig.

Vi sålde en 2a på klarabergsvägen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsö
    2021-03-10
    Han är en duktig mäklare, uppfyller kraven av säljaren
    • Huddinge Centrum
    2021-03-08
    Jag köpte en lgh i Huddinge
    Allt funka perfekt. Erik var väldigt kunnig och hade svar på våra frågor.
    2021-03-05
    Jag ville sälja min lgh... Tog kontakt med Karolina på Fastighetsbyrån... Hon ordnade ett möte snabbt, under det mötet ville jag veta hur försäljningen skulle gå till, vad jag kan tänkas få för min lgh. Jag ville att hon skulle förstå hur unik min lgh var, då fastigheten står mitt i ett inne centrum. Karolina gav mig raka besked, och förstod till fullo att detta var ett unikt boende som värderas högt.
    Att Karolina kändes som en god vänvar grädde på moset! Varför ens bry sig om att leta efter en annan mäklare.... TACK!
    • Västerhaninge - Jägartorp
    2021-03-04
    Kunnig trevlig smidigt. Ida var hjälpsam hela tiden.
  • Ali K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Västerhaninge - Åbylund
    Jag har sålt en bostad.
    Ida är jättetrevlig mäklare.

En tips är att kunna mer små detaljer om området som objekten säljs i.

Jag hade förväntningar på en lite större vinst, men det blev ändå bra eftersom många bostäder såldes samtidigt så blev lite svårt att få den vinsten jag ville ha.

Det är alltid stress och oro eftersom man vet ju inte hur det går med försäljningen.

Men Ida gjorde hennes bästa för att få båda mig och besökare nöjda, liksom provat visning och va flexibel.

det blev lyckat till slut

Med vänliga hälsningar
    Ali
    • Vendelsö - Sågen
    2021-03-04
    Rakt av professionell , hjälpsam och tydlig från början till slut.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-02-24
    Köpte ett hus i Tungelsta med Gullus som mäklare, allt har fungerat toppen hela vägen med trevligt bemötande och ordning och reda på alla saker🤗 Gullus rekommenderas starkt av oss!
    • Vendelsö - Lyckeby
    2021-02-23
    Sålt hus.
    Trevligt, proffsigt och bra bemötande.
    Mycket bra kännedom om marknaden och erfarenhet av den här typen av objekt,
    Totalt sätt mycket nöjda med Karolina och kan varmt rekommendera till andra.
    2021-02-20
    Vi har sålt lägenhet på Solhemsvägen i V-H
    Vi blev bemött av en sympatisk Gullus Uzel. Wow vilken komplett
    och professionell mäklare!!
    Hon tog hand om allt och arbetade snabbt och effektivt.
    Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne till 100%
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Vårby
    2021-02-20
    Jag sålde en lägenhet i Vårby ,träffade Mikael när han första gång värderade lägenheten för några år sen. Han är lätt att samarbeta med och förklara tydligt hur det går till hela processen.
    • Visättra
    2021-02-18
    Erik var en trevlig mäklare som alltid var öppen för att hjälpa mycket transparent och förklara i detalj alla köp- och försäljningsprocesser i Sverige
    2021-02-17
    Karolina har hjälpt oss fint och vi har känt oss trygga med hennes kunnighet och människokännedom. Hon såg potentialen i vår fastighet trots ett det är ett ganska komplicerat objekt. Tack
    2021-02-15
    Jag rekommendera Gulls Uzel som mäklaren .
    Hon är väldigt duktig och trevlig
    2021-02-15
    Vi sålde lägenhet med Gullus. Vi blev bemött på ett professionellt sätt. Gullus var en kompetent, trevlig och hjälpsam mäklare som levde upp till de förväntningar vi hade. Vi är väldigt nöjda av det arbete hon gjorde.
    2021-02-13
    Jag rekommenderar starkt Gullus som mäklare. Hon är så duktig och lyssnar noga. Hon är väldigt tydlig och rak.
    Gullus också så trevligt.
    • Centrala Huddinge
    2021-02-11
    Trevlig, seriös mäklare.Enkel att ha att göra med. Rekommenderas.
  • skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-02-10
    En fantastiskt trevlig, ödmjuk, hjälpsam, personlig och engagerad mäklare som gav förstklassig support och stöd genom hela affären.
    • Huddinge Centrum
    2021-02-08
    Mikael har kämpat länge med min lägenhet och ger aldrig upp. Alltid glad, lättsam och mycket hjälpsam. Kan varmt rekommendera Mikael!
    • Brandbergen
    2021-02-08
    Jag har sålt min lägenhet och jag vart väldigt bemött av henne. Hon levde upp till bra förväntningar och man fick bra svar på frågor man ställde. Hon är lätt att prata med.
    M.V.H Håkan
  • Dejvi K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-02-06
    Gullus är en charmig och trevlig mäklare som tar sig tiden på att lyssna. Ingen fråga är för dum och hon behandlar en väl samt håller en uppdaterad vilket är väldigt uppskattat! Tillgänglig på telefon och ringer alltid tillbaka inom kort tid ifall hon inte har tid att svara just då. Jag hade högre förhoppningar om slutpriset men vi hamnade ändå inom rimlig gräns.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Balingsnäs Och Sörskogen
    2021-01-31
    Köpte en villa i Huddinge som Mikael sålde.
    Den överlägset bästa mäklaren vi stött på under våra 4 månaders husletande. Sjukt trevlig, kunnig och väldigt lätt att få kontakt med!
  • köpte sitt hus med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsömalm - Svartbäcken
    2021-01-30
    Köpte ett radhus via Diwan. Upplevde honom som väldigt trevlig och politlig
    • Vendelsömalm - Albatrossen
    2021-01-27
    Vi fick hjälp att sälja vår radhuslägenhet av Ida. Vi kunde inte varit mer nöjda. Trevlig och kontinuerlig kontakt och väldigt tillmötesgående och följsam utifrån våra önskemål och förväntningar. Skulle gärna ha Ida som mäklare om vi säljer igen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Segeltorp
    2021-01-26
    Bra dialog och återkoppling när och om något händer. Trevligt bemötande och kunnig.
    2021-01-24
    Gullus är väldigt tillmötesgående och transparent vilket gör det lätt att jobba med henne. Hon var tydlig och informativ under hela processen vilket gjorde försäljningen av vår lägenhet smärtfri och enkel.

Jag skulle varmt rekommendera och anlita Gullus igen.
    2021-01-24
    Enormt serviceminded. Jämt kontaktbar. Supertrevlig. Vi är mycket mycket nöjda.
  • Jens M
    köpte sitt hus med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Västerhaninge
    2021-01-19
    Tog tid att få svar och dokumenten jag behövede tog också lång tid innan jsg fick
    2021-01-17
    Rekommenderar! Väldigt behjälplig och kunde svara på frågor och vägleda oss i köpet.
    • Brandbergen
    2021-01-14
    Gullus har på ett föredömligt och korrekt sätt både förmedlat ny mindre lägenhet samt sålt befintlig lägenhet i Haninge. Jag kan verkligen rekommendera henne och skulle även anlita henne om jag själv behöver i framtiden.
  • Rickard L
    sålde sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2021-01-13
    Väldigt engagerad och lyhörd.
    Väldigt snabb med återkoppling vid frågor. Rekommenderar Gullus starkt.