Krister Florin
Registrerad mäklare sedan 2008-07-04
Aktiv på Reco.se sedan 2012-11-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 96 Läs vad Krister Florin

• Andreas B sålde sitt hus med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-29

Snättringe
    Krister sålde min villa och var proffsig från start till mål. Läs mer
  • Madelene B sålde sitt hus med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-28

Snättringe
    Krister är en otroligt kompetent mäklare.
    Han har sålt tre av våra tre bostäder, en lägenhet ett radhus och nu vår villa. Vi kan inget annat än att varmt rekommendera Krister till alla som önskar en mäklare som alltid gör sitt yttersta, som alltid får en försäljning att kännas enkel och utan problem. Läs mer
  • Christian P sålde sin lägenhet med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-16

5:a
    Jag har haft kontakt med Krister under de senaste 10 åren som mäklare.
    Krister är väldigt sympatisk och förklarar med enkelhet all terminologi kring en bostadsaffär, vilket gör mig som köpare/säljare lugn.
    Jag är trygg i att låta Krister hantera min bostad som mäklare.
    Han är professionell och trevlig.

Rekommenderas varmt ! Läs mer
    Krister F gillar detta
  • Maja G sålde sin lägenhet med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-05

3:a
    Vi har Köpt Las Vega samt sålt min bostadsrätt Jordbro
    och detta har Krister skött galant

kommer ev att hålla i säljandet av Las Vega för ev köp av hus senare i Höst.

Hade inga förväntningar alls.. En av dom bästa mäklare jag haft kontakt med hittills. Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F sålde sin lägenhet med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-02-18

2:a
    Centrala Huddinge
    Fick hjälp av fastighetsbyrån ( Krister Florin ) att sälja min lägenhet. Krister gör det där lilla extra! Alltid tillgänglig, tar extra visningar och framförallt lätt att ha och göra med och ärlig! Rekommenderar krister Florin varmt! Läs mer
  • Kurt K skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-05-11

Vi har sålt en enplansvilla i Fullersta, Huddinge. Jag tycker att Krister under hela försäljningsprocessen agerade mycket professionellt, han lyssnade på våra synpunkter och gav oss goda råd.
    Jag anser att Krister levde upp till de förväntningar som man rimligen kan ha på en mäklare. Läs mer
  • Rolf S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2017-10-09

Krister Florin är mycket engagerad mäklare, tillgänglig och kunnig i alla frågor i bostadsrättsförsäljningen från början och tills affären var avslutad. Bra information under pågående försäljningen och god hjälp att lösa alla praktiska frågor. Läs mer
  • Max S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2017-10-05

Upplevelsen vi fick med Krister Florin överträffade alla förväntningar jag hade inför mötet. Krister var otroligt professionell och mycket väl förberedd inför mötet. Läs mer
  • Nikica T skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2017-10-05

We have been in contact with him when we bought our first apartment in Sweden. Läs mer
  • Hakan K skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2017-10-05

Han är en kung som alltid hjälpt mig många gånger vid köp och även när kag sålt fastigheter. Proffsigt med ett ord Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg