Krister Florin

Krister Florin

Krister Florin är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Krister Florin har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.6. Krister Florin har haft 47 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 102 Läs vad Krister Florin

• Kästa
    2021-08-02
    En toppen och framgångsrik mäklare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Centralt
    2021-07-23
    Kan inte tycka någonting om Krister Florin, jag har aldrig träffat honom.
    Hälsningar
    Lisbeth
    • Segeltorp
    2021-07-10
    Snabb och bra återkoppling. Har bra koll på området. Saklig, lugn sansad, kunnig mäklare.
    • Centrala Huddinge
    2021-07-04
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt och vi kunde genomföra vårt köp snabbt och effektivt. Mäklaren svarade på våra frågor och såg till att vi fick den fakta vi behövde för att känna oss trygga med vårt husköp. Vi kan varmt rekommendera Krister Florin som mäklare.
    • Vega - Kolartorp
    2021-06-12
    Krister var väldigt lyhörd och serviceinriktad.
    Han fick oss att känna oss trygga när vi hade frågetecken. Mycket professionell.
    • Kästa
    2021-04-06
    Krister hjälpte oss att sälja vårt hus.
    Han lotsade och stöttade oss genom hela processen på ett föredömligt och professionellt sätt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt.
    • Snättringe
    2020-06-29
    Krister sålde min villa och var proffsig från start till mål.
    • Snättringe
    2020-06-28
    Krister är en otroligt kompetent mäklare.
    Han har sålt tre av våra tre bostäder, en lägenhet ett radhus och nu vår villa. Vi kan inget annat än att varmt rekommendera Krister till alla som önskar en mäklare som alltid gör sitt yttersta, som alltid får en försäljning att kännas enkel och utan problem.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-06-16
    Jag har haft kontakt med Krister under de senaste 10 åren som mäklare.
    Krister är väldigt sympatisk och förklarar med enkelhet all terminologi kring en bostadsaffär, vilket gör mig som köpare/säljare lugn.
    Jag är trygg i att låta Krister hantera min bostad som mäklare.
    Han är professionell och trevlig.

Rekommenderas varmt !
    2019-04-05
    Vi har Köpt Las Vega samt sålt min bostadsrätt Jordbro
    och detta har Krister skött galant

kommer ev att hålla i säljandet av Las Vega för ev köp av hus senare i Höst.

Hade inga förväntningar alls.. En av dom bästa mäklare jag haft kontakt med hittills.