en del av Fastighetsbyrån Huddinge

4.6 / 5 i betyg — 78 rekommendationer

Läs vad 78 användare tycker om Krister Florin

• Jannica H
    Jannica H skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En toppenmäklare. Trevlig, lätt att få kontakt med och mycket bra service.
  • Gun W
    Gun W skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag tycker att uppdraget sköttes proffsigt med tydliga ramar som följdes genom hela kedjan från beställning av uppdraget - avslut med Köparna.
    Tidplanen höll rätt igenom.
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Engagerad, lojal, hjälpsam. Lätt att få tag på. En toppnmäklare helt enkelt.
  • Lena B
    Lena B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket kunnig och god lokal kännedom om vårt område.
    Rätt pris sättning.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag och min sambo upplevde Krister Florin som kunnig och han gav snabba besked om frågor vi hade. Dock så verkade han inte så engagerad och vi uppfattade honom som likgiltig. Vi hade högre förväntningar på honom och vi skulle inte välja honom för en framtida försäljning av våran bostad.
  • Malgorzata B
    Malgorzata B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra mäklare bra kommunikation både personligt , telefon mm. Allt funkar jättebra . Det är andra affär som vi gör med Krister.
    Tidigare erfarenheter fick oss att välja honom igen nä det var dags att sälja våran lägenhet.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fixat allt perfekt, både vid köp samt sälj.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket nöjd med arbetet Krister lagt ner för att hjälpa oss första gångs säljare. Rekommenderar honom stark till mina vänner och bekanta som frågar.
    2016-04-12 Krister F svarar Pernilla S
    Hej, Supertack för det! Hjälper gärna till ifall era vänner och bekanta hör av sig! :)
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt bemötande och kunnig i sitt jobb
    2016-04-12 Krister F svarar Stefan L
    Tack själva för ert trevliga bemötande.
  • Malin S
    Malin S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Lyhörd och väldigt professionell mäklare! Vi är mycket nöjda.
    2016-04-12 Krister F svarar Malin S
    Tack så mycket. Med tanke på att vårt samarbete har pågått i flera år så känns det jättekul att ni varit nöjda hela tiden :)
  • Inger K
    Inger K skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är helt nöjd med Krister Florin som genomförde affären. Krister är lugn, kunnig, korrekt och informativ. Som helhet ett trevligt bemötande från början till slut.
    2016-04-12 Krister F svarar Inger K
    Hej Inger, Tack så mycket. Var kul att träffa dig idag igen i samband med deklarationen. Hoppas du var nöjd med hjälpen :)
  • Erika H
    Erika H skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt bemötande men alldeles för dyrt. Fantastiskt duktig fotograf!
    2016-03-24 Krister F svarar Erika H
    Kul att du var nöjd med bemötandet. Håller med. Våra fotografer är de bästa som finns vad gäller att fota upp fina bostäder. Är glad att vi slog försäljningsrekord i föreningen.
  • Ann-catrin L
    Ann-catrin L skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt bemötande, lugn och saklig mäklare.
    2016-03-24 Krister F svarar Ann-catrin L
    Hej, Tack så mycket. Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten ni köpt.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Seriös och trevlig mäklare. Superproffsig fotograf.
    2016-03-24 Krister F svarar Camilla W
    Tack Camilla. Håller med. Våra fotografer är superduktiga!
  • Johan O
    Johan O skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag tycker han han skött sig väldigt bra.
    Trevlig och framstår som väldigt seriös.
    2016-03-23 Krister F svarar Johan O
    Tack så mycket Johan! Kul att ni var nöjda med ert bostadsköp. Nu återstår bara det viktigaste. Att sälja din nuvarande lägenhet högt över förväntan!
  • Anna-Lena B
    Anna-Lena B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi är så nöjda med hur Krister Florin och Fastighetsbyrån skötte sitt uppdrag! Engagemang och trygghet genomsyrade hela processen! Vi vill defenitivt rekommendera Krister och Fastighetsbyrån i Huddinge för alla som vill ha en seriös och engagerad mäklare.
    2016-03-23 Krister F svarar Anna-Lena B
    Stort, stort tack Anna-Lena. Hälsa familjen och heja Segeltorp! :)
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande, lugn och saklig.
    2016-03-23 Krister F svarar Mathias W
    Hej Mathias. Tack så mycket. Jag var hemma hos dina före detta grannar nyligen. De hade pratat med dig för att höra ifall du kunde rekommendera mig innan de ringde. Vilket du kunde. :) Stort tack för det. Hoppas allt är bra med er i övrigt!
  • Liselotte S
    Liselotte S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    K Florin är kunnig på sitt område, att sälja lägenhet i Huddinge. Han har information vad som händer och sker i området. Han är snabb och håller det han har sagt samt är en lugn person. Han håller kontakten och hör hur det går.
    2016-03-23 Krister F svarar Liselotte S
    Hej Liselotte. Tack så mycket för din positiva feedback. Att få jobba i det området man själv bott i och där föräldrarna också bor kvar är ett privilegium. Då är det lättare att kunna området! :) Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Allt var perfekt. Tjänsten var försäljning av min lägenhet.
    2016-03-23 Krister F svarar Niklas S
    Hej Niklas. Kul att du tyckte allt var perfekt. Tack för din feedback!
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt mottagande vid både visning och kontraktskrivande.
    Kunnig och trevlig
    2016-03-23 Krister F svarar Åsa M
    Tack Åsa. Hoppas ni trivs bra i huset och att ni var nöjda även med visningen då vi träffades första gången.
  • Ilia G
    Ilia G skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det bästa och kunniga, professionella medarbetare som man kan tänka sig finns på Fastighetsbyrån Huddinge kontoret. Tack Krister, Maria och alla medarbetare för en lyckad och snabb affär.
    2016-03-23 Krister F svarar Ilia G
    Tack Ilia. Hoppas allt är bra med er! Maria hälsar.
  • Anastasia G
    Anastasia G skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Allt har gått som smör, felfritt och lätt som en plätt. Fastighetsbyrån Huddinge kontorets medarbetare är kunnig, glad och vänliga. Tveka inte att anlita dem.
    2016-03-23 Krister F svarar Anastasia G
    Hej Anastasia. Tack för dina vänliga ord. Var kul att att få se er nya bostad i samband med deklarationen vi gjorde tillsammans. Tack även för den fina ljusstaken som jag fick i present av er. Vi har den på köksbordet hemma hos oss!
  • Lena G
    Lena G skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra bemötande. Jag har sålt mitt Br-radhus till ett högt pris. Över förväntan. Mycket nöjd.
    2016-03-23 Krister F svarar Lena G
    Hej. Alltid roligt när vi överträffar förväntningarna. Tack för förtroendet!
  • Els-Marie S
    Els-Marie S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi är nöjda och har blivit väl bemötta
    2016-03-23 Krister F svarar Els-Marie S
    Skönt att höra att ni är nöjda. Tack för bekräftelsen :)
  • Ali B
    Ali B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt proffsiga och sakliga. Vi är väldigt nöjda med hur vårt nya radhus förmedlades.

Vi hoppas att även den fortsatta kontakten är lika bra om det skulle uppstå några problem på vägen :)
    2016-03-23 Krister F svarar Ali B
    Hej Ali, Tack för era fina ord. Var kul att träffas senast i samband med Arena Huddinge. Och att få veta att ni trivs bra i huset. Självklart är det bara att återkomma ifall det uppstår några frågor eller problem :)
  • Ruth H
    Ruth H skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister Florin var vår mäklare när vi sålde vårt hus i Huddinge. Krister var mycket tillmötesgående och inlyssnande till våra önskemål. Han var noggrann, strukturerad och förtroendeingivande. Något vi uppskattade stort var att han inte pratade i tid och otid.
    Vi rekommenderar honom till liknande uppdrag.
    2016-03-23 Krister F svarar Ruth H
    Tack så mycket! Hoppas allt är bra med er!
  • Kathleen T
    Kathleen T skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    jag tycker att det var suveränt att jag fick all hjälp och på ett mycket trevligt ochlugnt sätt. har rekomenderat till en av mina vänner Krister vilket hon annama . Det kan bli fler kommer att rekomdera honom till alla som frågar. Tack
    2016-03-23 Krister F svarar Kathleen T
    Tack så mycket Kathleen! Stort stort, stort tack även för dina rekommendationer jag fick av dina vänner/grannar.
  • Bahareh H
    Bahareh H skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    har fått en bra bemötandet utav krister florin.
    2014-04-15 Krister F svarar Bahareh H
    Hej Bahareh,
    Vad kul att ni är nöjda!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har anlitat Krister Florin två gånger för försäljning av bostad och har bara positivt att säga. Krister är väldigt proffsig i sin roll och har alltid hållit en hög nivå. Om vi ska sälja en bostad igen kommer vi garanterat enbart kontakta honom.
    2014-04-15 Krister F svarar Fredrik L
    Tack för er fina rekommendation! Jag hjälper gärna till en tredje gång också. Även om jag hoppas ni trivs bra i huset :)
    Hälsa Camilla så ses vi snart igen ifall ni vill få en ny värdering och lägga om lånen efter att er renovering är klar.
  • Bo E
    Bo E skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tycker företaget är bra, marknadsför sig väl, gillar säljmaterialet. Känner mig väl emottagen som kund. Jag har anlitat Krister Florin för att sälja ett hus. Det kändes bra. Krister höll ihop affären ( inkluderar besiktning,fotograf etc) på ett mycket bra sätt,gav bra med löpande information, allt fungerade med säljaren, inga problem har uppstått. Jag har tidigare anlitat Fastighetsbyrån vid försäljning och var även nöjd då.
    2014-04-08 Krister F svarar Bo E
    Hej,
    Tack för er rekommendation och era vänliga ord! Det var kul att det gick så bra med försäljningen eftersom er familj hade haft huset redan från byggåret! Ifall ni vill ha hjälp med deklarationen eller har andra frågor är det bara att ni hör av er!
  • Kajsa M
    Kajsa M skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är väldigt nöjd med både företaget och det bemötandet jag fick från mäklaren vid försäljning av min bostadsrätt. Fick klara och tydliga besked vad gällde hela affären. Alltid snabb återkoppling vid frågor. Har nu fortsatt kontakt angående deklaration och det fungerar utmärkt! Är därmed en mycket nöjd kund!
    2014-04-08 Krister F svarar Kajsa M
    Hej Kajsa,
    Vad kul att du är nöjd! Hoppas du trivs bra i nya bostaden och att du slipper agera taxi åt barnen på kvällarna. :)
  • Mariett L
    Mariett L skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyråns produkter och tjänster är nog bra också i jämförelse med andra erbjudanden på marknaden men vår mäklare måste först och främst läsa på vilka regler som gäller vid vinster vid försäljning av fastighet, vi har fått felaktig information om att skatten som helhet går att få uppskov på men det visar sig att det som maximalt går att skjuta upp är en reavinst på 1 450 000 SEK, allt därutöver måste beskattas året efter försäljningen. Jag kontrollfrågade vår mäklare men han verkar ha missförstått och trott att det var ett skattebelopp på max 1 450 000 SEK och menade på att dit upp kommer man väldigt sällan. Även om jag förstår att ansvaret är mitt att kontrollera vilka skatteregler som gäller så ska då mäklaren inte uttala sig om han inte vet vad som gäller.
    Vidare så tog vår mäklare uppdraget att sälja vår köpares fastighet, vilket var ett uppdrag som pågick när vi hade förhandlingar efter en av köparen initierad besiktning. Mäklaren satt på två stolar och var inte det stöd vi hade kunnat få om mäklaren varit neutral och hade företrätt oss.
    2014-04-08 Krister F svarar Mariett L
    Hej Mariett.
    Tack för ditt svar! Var bra att era synpunkter kom fram.

Skattereglerna har jag bra koll på och jag har inte missförstått uppskovsreglerna gällande minimi och maxbeloppen. Däremot förstår jag nu att jag skulle varit mycket tydligare i de svar jag verkar ha gett när ni frågade.
    Vill ni ha hjälp med deklarationen så hjälper jag gärna till!

Vad gäller den förhandling som uppkom efter ombesiktningen trodde jag däremot att jag var väldigt tydlig med att förklara att jag gärna hjälper er att komma överrens och samlade in alla parter på kontoret, men att jag inte får/vill/kan sitta på någons stol/sida då jag måste vara opartisk i frågan och tillvarata både köparens och säljarens intressen.

Jag är dock glad att allt löste sig både för er och för köparna och att vi kunde genomföra affären, och på så vis slå försäljningsrekord på gatan.
    Ha det så bra nu och hälsa Olle!
  • Frank B
    Frank B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande från start till mål. Mäklaren var mycket inlyssnande och kunnig och vi fick kontinuerlig återkoppling under hela processen. Kan varmt rekommendera Krister Florin på Fastighetsbyrån i Huddinge.
    2014-04-08 Krister F svarar Frank B
    Hej Frank.
    Tack så mycket. Vi är inte riktigt i mål ännu då tillträdet inte har varit ännu men det skall nog också gå bra skall ni se :)
    Är glad att ni äntligen hittade ert drömhus. Lycka till med flytten!
  • Harriet A
    Harriet A skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hjälp med försäljning av lägenhet ägd av bostadsrättsförening
    Vi fick den hjälp vi förväntade oss och ett bra bemötande
    2014-04-08 Krister F svarar Harriet A
    Tack Harriet. Var kul att få sälja för er bostadsrättsförening och att det gick så bra eftersom slutpriset/vinsten är viktigt för alla som bor i föreningen. Välkomna att höra av er igen ifall det blir ytterligare en lägenhet som blir tom.
  • Tuula H
    Tuula H skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag sålde min lägenhet via Fastighetbyrån. Krister som jag anlitade som mäklare är mycket kunnig och har ett mycket bra bemötande både mot mig som uppdragsgivare och mot de som var intresserade av att köpa min lägenhet. Han skötte försäljningen snabbt och med ett mycket bra resultat.
    2014-04-08 Krister F svarar Tuula H
    Hej Tuula,
    Tack för dina vänliga ord!
    Träffade dina köpare för en stund sedan. De trivs superbra i din gamla lägenhet. Kommer nog dröja lång tid innan någon slår vårt försäljningsrekord vi satte i samband med din försäljning! ;)
    Men så var lägenheten väldigt fin också!
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Inget att klaga på, fick även deklarationshjälp! Väl godkänt :-)
    2014-04-08 Krister F svarar Camilla F
    Tack Camilla! Bara kul att få hjälpa till. Tveka inte att höra av er igen ifall ni undrar över något!
  • Nils H
    Nils H skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Snabb, effektiv och serviceinriktad. Proffsigt bemötande och ett intryck av ärlighet.
    2014-04-08 Krister F svarar Nils H
    Hej Nils. Kul att ni är nöjda! Hoppas allt är bra med dig och Cajsa!
  • Gudrun H
    Gudrun H skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Rek. om Fastighetsbyrån Snättringe. Bra kunskap om områdenas prisbilder etc. Lätt/snabb kommunikation. Vänligt bemötande. Slutresultatet bra. Information om vilka risker man tar när man skriver på köpekontrakt innan man sålt kunde varit bättre. Marknaden var inte alls så bra som förutspåddes.
    2014-04-08 Krister F svarar Gudrun H
    Hej Gudrun. Tack för din rekommendation. Känns bra att ni är nöjda trots att det var lite komplicerat med både den plötsliga vattenskadan i lägenheten samt med den härliga, men unika säljaren av radhuset :)
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi köpte huset med Krister som mäklare.
    Träffade några olika mäklare men bestämde oss fort för att anlita Krister när vi sålde. Han var den som kanske sa minst men det var för att han hade fakta med sig istället för säljsnack. Seriös och trygg. Svarat på frågor och var ett stöd när vi hade lite svajigt med bud som krånglade.
    Vi rekommenderar gärna Krister som mäklare. Och han är den mäklare vi först kommer ta kontakt med om vi skulle flytta igen.
    2014-04-08 Krister F svarar Birgitta S
    Tack Birgitta. Ni är mer än välkomna att höra av er om ni eller någon av era kompisar vill flytta. Men jag hoppas ni bor kvar i ert nya fina hus ett tag och att ni får njuta över första sommaren vid poolen. Hälsa familjen!
  • Roland S
    Roland S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyrån och Krister har på ett föredömligt sätt hanterat både köp o försäljning av min bostadsrätt. Med ett snabbt och korrekt handhavande har köp/försäljning genomförts på ett mycket bra sätt för mig som kund.
    Roland Sernlind
    2014-04-08 Krister F svarar Roland S
    Hej Roland. Tack för din rekommendation. Trots att du inte bodde så mycket i lägenheten så blev det ju succé :) Hoppas du får många bra dagar ute med båten i sommar!
  • Robin A
    Robin A skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyrån står verkligen för vad dom säger.
    Allt i våran försäljning har sköts galant och hjälpen med deklarationen är ovärdeligt!!

Tack Krister Florin för all hjälp!!

Robin Asklöf
    2014-04-08 Krister F svarar Robin A
    Tack själva för förtroendet!
    Hälsa Therese så får vi se om vi springer på varandra på Friends Arena någon gång :)
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra pålitlig kille som gör mer än det han bara behöver.
    2014-04-08 Krister F svarar Mathias L
    Tack Mathias! Kul att ni är nöjda! Hoppas vi ses igen!
  • Yüksel O
    Yüksel O skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra service och trevlig person Krister Florin mycket hjälpsam
    2014-04-08 Krister F svarar Yüksel O
    Tack så mycket! Ni är också supertrevliga. Hör av er ifall ni vill ha mer hjälp!
  • Pia L
    Pia L skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra efterservice, som tex deklarationshjälp :-)
    2014-04-08 Krister F svarar Pia L
    Tack Pia! Var inte så svårt med tanke på vilken bra koll du själv hade!
  • Blagoja T
    Blagoja T skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra service, bra bemötande, bra säljare

Bra förväntningar bra förövrigt.
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån
    2014-04-08 Krister F svarar Blagoja T
    Vad kul! Du får mer än gärna rekommendera oss :)
    Hoppas allt går bra med nya huset!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra mottagande och professionelt bemötande. Han genomförde en snabb och effektiv försäljning. Bra rakt igenom
    2014-04-08 Krister F svarar Mattias S
    Kul att du upplevde så. Och alltid roligt när man får vara med och hjälpa till både vid köp och vid försäljning. Ta hand om dig Mattias så hoppas jag vi ses igen!
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har svårt att yttra mig om företaget som sådant.
    Krister Florin fick uppdraget att sälja min lägenhet efter att tre olika mäklarfirmor varit hemma hos mig och gjort värdering. Ett halvår eller så senare blev det aktuellt att sälja. Då vände jag mig till Krister p g a just bemötandet och goda råd i samband med värderingen. Han hade gjort ett mer seriöst intryck än de övriga. Föreföll inlyssnande. Det hade nämligen varit mycket problem i samband m att jag förvärvade bostadsrätten och jag hade ganska bestämda åsikter om försäljningen och att den skulle gå absolut rätt och ärligt till. Jag uppskattade att Krister inte körde en massa försäljarklyschor och säljarsnack som de andra. Han hade en korrekt, vänlig och saklig stil som ingav förtroende. Jag vände mig till honom även efteråt vid ett tillfälle och fick goda råd. Jag tycker han gjorde ett bra jobb och jag var mycket nöjd med hans insats./Barbro Lind
    2014-04-08 Krister F svarar Barbro L
    Hej Barbro! Och tack för dina vänliga ord. Blev nästan mållös nu när jag såg vad du skrivit. Men med tanke på din tråkiga erfarenheter sen tidigare kändes det väldigt bra att det gick så pass bra med försäljningen och att du fick med dig en positiv erfarenhet från mäklarbranschen!
  • Ann-Marie C
    Ann-Marie C skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Försäljning av lgh.
    Gott bemötande och snabb handläggning.
    Rådgivning när efterfrågad.
    2014-04-08 Krister F svarar Ann-Marie C
    Hej Ann-Marie. Tack för din rekommendation. Vi ses snart igen i samband med deklarationen!
  • Madelene B
    Madelene B skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en lägenhet och ett radhus med Krister Florin som mäklare. Vi har alltid varit supernöjda med Krister och Fastighetsbyrån och kommer garanterat att använda oss av Krister igen om vi bestämmer oss för att sälja. Madelene och Andreas
    2014-04-08 Krister F svarar Madelene B
    Vad kul att höra. Jag hjälper gärna till en tredje gång! Så får vi hoppas att vi slår hattrick i rekordförsäljningar! :) Vilket iofs inte är så svårt med tanke på hur duktiga ni är på att renovera!
  • Hardy A
    Hardy A skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Så bra det tänkas kan! Slutresultatet visar ju på det.
    Vi hade en ordentlig diskussion, ett instruktivt samtal där jag fick kännedom om hur ett mycket eftersökt objekt med några mycket ivriga spekulanter kunde få tävla öppet mot varandra.
    Fastighetsbyrån gjorde ägobytet så smidigt och elegant för båda.
    2014-04-08 Krister F svarar Hardy A
    Hej Hardy. Ja det var en ivrig kamp om din fina bostad! Tack för tavlan förresten, den hänger här på kontoret! :)
    Och lycka till med din bok. Du har lärt mig massor som jag hade väldigt lite kunskap om. Riktigt intressant!
Maria Stenermark
Monica Ryberg