Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 531 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• Daniel V
    Daniel V skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyråns mäklare Krister Florin uppvisade extremt dålig etik mot oss vid ett potentiellt husköp. Blev lovade att vi skulle diskutera vidare efter påsk, att han skulle höra av sig och gav oss intryck att allt i princip var klart. Under tiden gjorde vi klart med lån och började förbereda allt som ska förberedas. När vi sedan inte hör från denna mäklare ringer vi upp och får höra att han sålt huset! Otroligt falskt och lågt gjort. Det minsta man kunde göra är att höra av sig, men det sket han i utan pengarna var mycket viktigare än god etik och kundbemötande. För oss är det inte hela världen att huset i sig blev sålt, det kommer nya men att folk inte har heder i sin professionalism är värdelöst. Här stod vi som fån och hade ställt in oss på detta och lagt ner tid med att fixa med allt. Kommer definitivt inte ha med denna mäklare att göra igen och helst inte Fastighetsbyrån heller. Avråder även mina vänner och familj.
  • Samer F
    Samer F skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han var väldigt trevlig. Noggrann. Gav oss det information som vi behövde. Rekommenderar honom starkt. Vi är väldigt nöjda med hur köpet gick till och väldigt nöjda med Erik.
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell, trevlig och hjälpsam.
    Toppklass!
  • Lars M
    Lars M skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har upplevt Erik som tillmötesgående och serviceminded under hela uppdraget.
  • Reet V
    Reet V skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väl förberedd vid första besöket till skillnad från ett annat företag. Därför valde vi Erik. Behjälplig och tillmötesgående under hela processen.
  • Cem C
    Cem C skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är väldigt jordnära och förstående, han förstår sig på kunderna vilket är mycket viktigt i alla relationer som påbörjas. Han sätt att vara gör det lätt att skapa ett förtroende. Ett utmärkt bemötande och köp!
  • Maikel I
    Maikel I skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Grymt bra! Kompetent och serviceminded
  • Snezana S
    Snezana S skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En varm och förståelig mäklare, gör sitt yttersta för att du ska känna dig som prioritet nummer ett. Hälsningar Snezana
  • Anders K
    Anders K skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Till en början tveksam då det tog lång tid att få svar, men när vi väl fick kontakt gick allt som på räls.
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister Florin gav oss ett gott intryck vid vårat första möte.
    Han kunde redogöra för oss hur våran lägenhet skulle avyttras
    för oss och kunden skulle bli nöjda.
  • Marlena S
    Marlena S skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Varmt rekommenderar Marketta Eriksson som är duktig, mäklare, kompetent, behjälplig i olika moment vid husförsäljning. Vi är mycket nöjda med samnarbetet!
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det var ett tryggt & professionellt sammarbete med Frida och vi kände oss nöjda hela vägen under försäljningen. Vi skulle utan tvekan rekommendera andra att anlita Frida!
  • Ulla-lena A
    Ulla-lena A skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt kunnig och mycket tillmötesgående.
  • Shamiram G
    Shamiram G skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Marketta är mycket trevlig person,glad positiv jobbar aktiv det är roligt att jobba med henne som mäklare alltid positiv lugn säker i sitt arbete man känner sig trygg det hon levarerar till kunden.
  • Sture Ö
    Sture Ö skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt bemötande
    Gjorde ett kompetent intryck
    Proffesionell
    kunde ha hört av sig mer och snabbare
  • Eric A
    Eric A skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tydlig information, håller tiden, lagom uppföljning, rekommenderas.
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag väljer att ge Frida zetterström 5 av 5 möjliga, varför? För att hon sen dag 1 har varit väldigt engagerad i försäljningen av min lägenhet, väldigt professionel och tillmötesgående, tagit hänsyn till mina synpunkter och funderingar kring försäljningen samt väldigt kunnig inom området. Snabb med återkoppling och väldigt trevlig person som vet vsd hon snackar om, gav mig en massa råd kring styling och vad man skulle tänks på inför fotograferingen och visningen av lgh. Fastighetsbyrån var ett självklart val för mig som sålde i Huddinge men vill ni ha det lilla extra så skulle jag varmt rekommendera att ni väljer Frida Zetterström som er mäklare, vill avsluta med att ge henne ett stort tack för en väldigt smidig och bra affär.
  • Åse S
    Åse S skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har fått ett både sakligt och kunnigt bemötande både inför och under försäljningen. Bra infomation och planering, lätt att ta dialogen under resans gång.
  • Monica K
    Monica K skrev om Fabio Mikailsson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Ursäkta att jag inte svarat tidigare!
    Jag är Mycket nöjd med min mäklare Fabio Mikailsson! Jag upplevde honom som kunnig och lugn och trygg ibemötandet av mig! Jag rekommenderar honom gärna till mina vänner och bekanta som
    Planerar stt sälja sina hus framöver! Tack Fabio för din professionella hjälp vid försäljningen av mitt hus!
  • ann-sofie j
    ann-sofie j skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg är en fantastisk mäklare ! Hon är lugn och trygg och väldigt kunnig. Monica tar sig alltid tid att prata och svara på frågor och är påläst om objekten.
    Kan varmt rek henne för alla som går i sälj eller köptankar.
  • Mina Z
    Mina Z skrev om Fabio Mikailsson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fabio den bäst
    Jätteduktig
    Mina dous
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders lyckades få in bra bud bara ett par dagar efter att det upptäckts problem i krypgrunden. Hur han bar sig åt vet jag inte, men vi är glada för hans insats.

Ska jag klaga på något så är det möjligen några stavfel i objektsbeskrivningen, men det blir en 5:a i betyg totalt ändå.
  • Catalina L
    Catalina L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Lugn och saklig genom hela processen.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag upp levde Anders Rex lugn och saklig. Han gav svar på mina frågor om fastigheten.
  • Therese P
    Therese P skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En mäklare med ett lugnt och tryggt bemötande. Är inlyssnande och respekterar kundens önskemål och behov
  • Adam E
    Adam E skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsig, ärlig, ger god bemötande, ger goda råd helt enkelt BÄST!
  • Jukka A
    Jukka A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Levde väl upp till förväntningarna. Rekommenderas
  • Mandus Z
    Mandus Z skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders Rex är en noggrann, snabb, ambitiös och kunnig mäklare.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders är extremt kunnig och gör sitt yttersta för att du ska bli nöjd.
  • Ann-charlotte A
    Ann-charlotte A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag fick ett mycket bra och proffsigt bemötande med många bra råd under hela processen. Anders var tillmötesgående och förklarande. Hela processen kändes trygg. Han jobbade verkligen för att jag och min familj skulle få en bra affär genomförd. Resultatet blev över förväntan. Jag rekommenderar verkligen Anders Rex.
  • Toje P
    Toje P skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han uppträdde korrekt, gav ett förtroendegivande intryck-

Kunnig i sitt gebit
  • Helena  L
    Helena L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders Rex är en engagerad, målinriktad och kompetent mäklare som arbetat hårt för att nå våra mål. Inte den pushiga typen utan han har ett professionellt sätt som inger förtroende direkt. Det vi uppskattar mest är snabb återkoppling under hela försäljningsprocessen. ++ för det höga slutpriset.
  • Olof E
    Olof E skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi är nöjda med Anders och det engagemang han la ner för att få vårt hus sålt till ett pris vi var nöjda med.Han gav tips inför fotograferingen och var närvarande både då och under besiktningen av huset.Han har dessutom erbjudit sin hjälp med "flyttskatten" någon gång under november - december.
  • Britt-marie M
    Britt-marie M skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt bemötande och verkar mycket kunnig om alla uppgifter som ingår i en mäklares jobb. Det känns tryggt att anlita Anders Rex.
  • Lasse N
    Lasse N skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Med Fastighetsbyrån i ryggen och Anders Rex blev det inga problem med fösäljningen av huset vi är 100% nöjda
  • Marie-louise L
    Marie-louise L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej, vi är mycket nöjda med Anders Rex. Han är kunnig och påläst. Rak och klar. Inte gåpåig.
    Vi rekommenderar honom gärna vid både försäljning och köp av bostad.
    MVH
    Marie-Louise Larsson
  • Francisca G
    Francisca G skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och funnits där man behövt hjälp o har frågor
  • Melisa A
    Melisa A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han är proffesionell och kunnig. Vi var jättenöjda med hans insats när vi skulle sälja vår lägenhet som sedan resulterade i att vi även köpte en lägenhet med hans hjälp.
  • Josef L
    Josef L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig, ärlig, duktig och rak mäklare som hjälpte oss både köpa ett hus och sälja vårt
  • Chunyan Z
    Chunyan Z skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    He is very nice and very experienced. He answered my question rapidly and patiently. I would first suggest him to my friends who will sell their houses in the future.
  • Karin P
    Karin P skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Försäljingem gick fort och problemfritt
  • Lina B
    Lina B skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han var bra på alla sätt......................................
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Fabio Mikailsson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunde aldrig tro att vi skulle hitta en sån duktig & engagerad mäklare. Redan från första träff kändes de helt rätt! Såg våra önskemål och var tillmötesgående! Extremt driven, inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till! Hade kontakt med oss under hela processen och gav oss hela tiden information. Skulle/kommer absolut rekommendera honom till andra jag känner!
  • Eric L
    Eric L skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Marketta är väldigt trevlig och hjälpsam.
  • Annica E
    Annica E skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida har varit mycket hjälpsam och professionell under tiden hon arbetade med vårt ärende, som innan hon tog vid var mycket rörigt och väldigt dåligt hanterat. Kan rekommendera Frida varmt till alla som vänder sig till Fastighetsbyrån i Huddinge.
  • Eva L
    Eva L skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej!

Jag blev väldigt nöjd med Marketta,hon är proffesionell och trevlig.
  • Mats T
    Mats T skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt och proffsigt bemötande., uppfyller väl de förväntningar och krav som jag har på en bra mäklare.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är professionell och noggrann. Maria är kunnig och hon tar metodiskt säljare och köpare genom en försäljning. Hon är också uthållig i långa processer och stödjande för oss som kunder.
  • Hans-ove B
    Hans-ove B skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erfaren och kunnig. Lyhörd för ,och snabb återkoppling på ,kundens önskemål.
    Affärsmässigt agerande och ett positivt utfall (win/win)
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En trovärdig mäklare som lyssnade på våra önskemål.
Maria Stenermark
Krister Florin