Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 725 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• 2019-04-22

NICOLE P skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bästa mäklaren! Rekomenderar honom starkt! Exceptionell! Läs mer
  • Farshid A

2019-04-18

Farshid A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket trevlig och ärlig mäklare!
    Köper man från Mikael så kan man alltid känna sig trygg. Läs mer
    2019-04-25 Mikael G svarar Farshid A
    Hej Fashid, tack för den fina rekommendationen! Med vänlig hälsning! Mikael
  • 2019-04-17

William B skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias sålde våran lägenhet. Vi hade först en annan mäklare som valde att sluta och den mäklaren gav uppdraget vidare till Mattias. Det är vi tacksamma för. Ung, driven och kontaktbar nästintill 24/7. Den dagen vi ska flytta igen kommer ja först kolla upp om Mattias fortfarande jobbar kvar som mäklare. // Wille och Linnea Läs mer
  • 2019-04-15

Karin T skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kompetent, tillmötesgående och professionell. Läs mer
  • 2019-04-13

Anna D skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica har varit alltigenom proffsig och engagerad och har på ett utomordentligt sätt stöttat oss i försäljningen av vårt älskade hus. Hon har med sin trygghet och långa erfarenhet guidat oss i varje steg och har dessutom kunnat förmedla vår känsla och kärlek till huset till den kommande ägaren. Jag ger Monica högsta betyg som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-12

Ulf Bertil J skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt radhus
    Uppmärksamt och trevligt bemötande
    Höga förväntningar, vi hade flera bra alternativ

En lättillgänglig och hela tiden avrapporterande mäklare, vilket är oerhört viktigt när man gör sitt livs största affär Läs mer
    2019-04-15 Mikael G svarar Ulf Bertil J
    Hej Ulf, Tack för den fina rekommendationen, roligt att läsa den. Jag får tacka själv för det goda samarbetet. Med vänlig hälsning Mikael
  • 2019-04-11

Jard Tomas Mathias T skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Michael var verkligen proffsig och förtroendeingivande under hela säljprocessen och höll mig hela tiden uppdaterad om läget Läs mer
    2019-04-16 Michael S svarar Jard Tomas Mathias T
    Hej Mathias, stort tack för rekommendationen!
  • Wilmer F

2019-04-08

Wilmer F skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej! Min fru och jag köpte en lägenhet i Myrstuguvägen. Alex Rex var konkret, snabb och smidig med hela affären till och mer att vi själva skulle kontakta honom i framtiden om det behövs. Läs mer
  • 2019-04-08

Nessim M skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    VILL NI HA HUDDINGES BÄSTA MÄKLARE, SE HIT!
    Vi sålde en lägenhet via Mattias Lundberg i början av 2019. Kontakten började med att Mattias i telefon säger att han finns tillgänglig 7 dagar i veckan, någonting som har visat sig stämma då Mathias haft långa telefonsamtal med oss sent på kvällarna för att vara tillgänglig. Mattias kom tre dagar efter det första samtalet hem till oss en söndagseftermiddag och la över två timmar på att beskriva köp och säljprocessen och vad han rekommenderade för vår specifika situation. Mattias var ödmjuk och utgick inte ifrån att vi skulle välja honom som mäklare trots att han är en av Huddinges mest framstående mäklare. Mattias stöttade oss i vårt köp av hus och hjälpte oss att läsa av både detaljplaner och besiktningsprotokoll. Mattias hjälpte även till att boka en besiktningsman till vårt nya hus vi hade köpt och var behjälplig och svarade på frågor i budgivningsprocessen angående huset.

När köpprocessen var klar kom vi snabbt igång med försäljningen av vår lägenhet i Huddinge där Mattias snabbt bokade in fotografering där han själv närvarade, någonting som kändes tryggt då man märkte att Mattias bryr sig om alla detaljer i försäljningen, även fotograferingen. Mattias bad om ytterst lite information av oss som säljare då han kunde lösa majoriteten själv utan vår inblandning vilket var skönt och avlastande. Efter visningarna ringde Mattias direkt efter och uppdaterade hur det hade gått och beskrev vad nästa steg i processen var. Då vi efter de två ordinarie visningarna inte kom upp i de nivåer vi som säljare önskade marknadsförde Mattias ytterligare och höll sedan i tre privatvisningar, där en av dessa sedan köpte lägenheten. Vid kontraktsskrivning kunde inte vi närvara samma tider som köparna, någonting som Mattias löste direkt genom att skriva vid två olika tider med köpare och säljare.

Mattias har genomgående varit mycket tydlig och lugn och har alltid kunnat bemöta vår oro genom sin kompetens. Vi hade inte kunnat känna oss tryggare i en bostadsaffär än vad vi gjorde med Mattias. Mattias pratar på ett sätt som man förstår utan krångliga begrepp och kan se hur den enskilda människan påverkas i bostadsaffärer. Det är tydligt att Mattias inte bara är ute efter att stänga sina affärer och tjäna pengar utan att han brinner för sitt arbete och för att få ihop människors bostadsaffärer både kring köp och säljprocessen. Vill ni ha en mäklare som hjälper er med helheten och inte bara med försäljningen så är Mattias mäklaren för er!

Supertack för all hjälp Mattias, det uppskattas varmt!
    Kramar Anna och Nessim Läs mer

Susanne A skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell, bra mötande, kul prick! Läs mer
    2019-04-16 Michael S svarar Susanne A
    En rolig försäljning som gick väldigt bra med trevliga säljare, stort tack!

Raimo M skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det var bra bemötande o service. Läs mer
    2019-04-05 Mikael G svarar Raimo M
    Hej Raimo, det är alltid roligt att hjälpa trevliga säljare.

Maja G skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har Köpt Las Vega samt sålt min bostadsrätt Jordbro
    och detta har Krister skött galant

kommer ev att hålla i säljandet av Las Vega för ev köp av hus senare i Höst.

Hade inga förväntningar alls.. En av dom bästa mäklare jag haft kontakt med hittills. Läs mer
  • 2019-04-02

Susy E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt Brovaktarvägen 9 , Segeltorp

En mycket förstående mäklare, alltid trevlig och tillmötesgående!
    Svarar snabbt på frågar antingen via telefon, sms eller mail!

Haft så mycket frågor och funderingar och Mikael har alltid funnits tillhands! Läs mer
    2019-04-04 Mikael G svarar Susy E
    Hej Susy, stort tack för den fina rekommendationen! :) Det var skönt att det gick bra till slut!
  • 2019-04-01

Jonas C skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det har inte varit en smidig försäljning Läs mer

Panayiotis S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Såldes bostasrätten
    Just för Maria : Professionellt, kunnig och erfaren, man känner sig trygg. Respons på noll tid när du behöver förklaringar, noggrann förklaring, planering.
    En bra affär börjar och slutar med en bra mäklaren. För mig denna mäklaren är Maria. Enough said! Läs mer
  • 2019-03-25

Pehr Gustaf Wilhelm T skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och tillgänglig, mycket servicemedveten! Rekommenderas. Läs mer
    2019-03-29 Michael S svarar Pehr Gustaf Wilhelm T
    Hej Pehr, en trevlig försäljning med mycket trevliga säljare, tack för rekommendationen.

Daniel N skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har sålt en 2:a i Stuvsta. Jag uppskattar Marias professionalitet, hon försökte inte sälja in sin personlighet till mig första gången vi träffades utan var där för att göra en sådan bra affär som möjligt för henne och för mig. Det är ändå därför man anlitar en mäklare, tror även att köpare har större förtroende för en mäklare som framstår som kunnig och proffsig framför en som är ”skön” eller inställsam. Vidare uppskattar jag att Maria alltid har varit anträffbar och att jag har kunnat ställa vilka frågor jag vill till henne. Hon är dessutom trevlig! Läs mer

Cecilia G skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Michael sålde vår villa i Huddinge, han var engagerad, kunnig, tillgänglig med driv och trevligt bemötande. Tvekar inte att anlita honom igen, både som säljare eller köpare. Rekommenderar honom gärna. Läs mer
    2019-03-29 Michael S svarar Cecilia G
    En mycket speciell försäljning på många sätt och vis med ett fantastiskt trevligt hus. Stort tack Cecilia.
  • 2019-03-23

Tero D skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Enkel och tydlig . Inga utsvävningar som ingen förstår Läs mer
  • 2019-03-22

Boel D skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias har hjälpt oss fantastiskt bra! Han gav en korrekt bild av vad vi kunde förvänta oss av försäljning av vår villa, och en tidsplan som stämt till punkt och pricka.
    Vi är mer än nöjda, en vänlig person med driv och energi som hjälpte oss med allt! Läs mer
  • Diana A

2019-03-20

Diana A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde mitt radhus via Anders och jag upplevde honom som en bra lyssnare och tålmodig med alla mina frågor. En väldigt duktig mäklare och framför allt professionell med hur han handskades med försäljningen. Jag gick i vinst på försäljningen och dessutom så såldes det snabbt vilket är tack vare Anders. Rekommenderar starkt Läs mer
  • 2019-03-18

Ludvig E skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt första bostadsrätt. Fick hjälp hela vägen av Michael, med personliga råd och tydliga möten. Smidigt tillträde och god kontakt! Läs mer
    2019-03-18 Michael S svarar Ludvig E
    Hej Ludvig, stort tack för den fina rekommendationen!
  • 2019-03-14

Henrik W skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias är en trevlig, engagerad och målinriktad mäklare. Vi träffade flera mäklare inför försäljningen men vi kände direkt att vi ville anlita Mattias när vi träffade honom. Mattias har ett personligt bemötande och är väldigt genuin. Han höll oss informerade under hela processen och vi kände oss trygga trots en tuff marknad. Vi kan varmt rekommendera Mattias som mäklare! Läs mer
  • 2019-03-12

Mattias S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har sålt en lägenhet i Huddinge .
    Monica lever alltid upp till förväntningarna och levererar alltid!
    Super nöjd med allt Läs mer

Ghassan R skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt hus Mattias. Kvalitet och säkerhet och trygghet ! Köparen bråkade och var oförskämd ville pruta. Mattias var fantastisk och proffsig sa att vi fick ringa jurister. Han fanns där alltid. Bästa mäklare Läs mer

Mirza Qaisar M skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är mycket duktig mäklare som har varit mycket hjälpsam genom hela processen!! Jag rekomenderes henne 100%. Läs mer

Salwan A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kan inte vara värre. Mkt dålig service. Läs mer
  • 2019-03-09

Sarah Lynn H skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Allt gick bra med köp av bostadsrätt. Inga problem alls. Läs mer
  • Benjamin Z

2019-03-07

Benjamin Z skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte min första bostad och Monica Rydberg va mäklare. Det kunde inte ha gått smidigare, Monica var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor osv. Hela upplevelsen kändes bra och proffsig, jag rekommenderar Monica Rydberg på fastighetsbyrån i huddinge om du vill ha en smidig proffsig husaffär. Läs mer
  • 2019-03-06

Emelie W skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt radhus med Monicas hjälp! Hon är proffsig och får oss som kunder att känna oss speciella! Vi kommer garanterat att vända oss till henne vid framtida affärer/frågor etc. Läs mer
  • 2019-03-04

Majid K skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej,

Jag vill börja med att tacka Mikael för all kontakt under min bostadsköp. Jag blev bemött på bästa möjliga sätt och Han slog mina förväntningar, Mikael var otroligt duktig på sitt arbete och skötte hela affären kanon bra!
    Tack än en gång Mikael! Läs mer
    2019-03-18 Mikael G svarar Majid K
    Hej Majid,
    Tack för de fina orden, det värmer. Det är alltid trevligt att kunna hjälpa trevliga personer. Hoppas att ni kommer att trivas i ert fina hus. Ni får ha det bäst!
    Mikael G gillar detta
  • 2019-03-04

Sofia Magdalena W skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag hade velat att min villa i Huddinge hade sålts för mer men marknaden är som den är upp och ner. Läs mer
    2019-04-04 Mikael G svarar Sofia Magdalena W
    Hej Sofia, tack för rekommendationen! Som du säger så är marknaden fortfarande lite orolig.
  • 2019-02-28

Sebastian H skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag sålde ett bostadsrättsradhus på slåttervägen och köpte en villa (även den förmedlad av Anders) på slöjdvägen i Segeltorp.

Anders är väldigt professionell, trevlig och saklig i sitt bemötande. Alltid återkopplar han och är tillgänglig även efter att man arbetat till kvällen.

Jag ville ha en tillgänglig mäklare vilket Anders verkligen är. Han visar tydligt bevis på sin erfarenhet genom att alltid kunna lämna ett sakligt svar, vilket är extra viktigt när man ska sälja/köpa bostad.

Vi sålde med förlust men fick objektet vi köpte billigare än året innan, vilket inte en mäklare kan påverka.
    Däremot är jag övertygad att Anders hade ett betydande avgörande att vi dels fick vår bostad såld till det pris vi verkligen behövde samt visade genuint intresse för vårt bud på objektet vi köpte (även förmedlad av Anders).

Tack för din hjälp!

Mvh/ Sebastian Läs mer
  • 2019-02-25

Jonas M skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt en villa i Glömsta.Erik har på alla önskvärda sätt vart tillgänlig och svarat på frågor. Trevlig och glad. Läs mer

Tero D skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias har sålt vårat radhus i Huddinge. Mattias har bemött oss med en oerhörd kompetens, lyhördhet och med transparens under hela försäljningsprocessen. Vi har känt oss trygga i vår försäljning sedan första kontakt. Att sälja sin bostad kan medföra mycket känslor, funderingar och oro men viljet Mattias bemött på bästa sätt genom regelbunden återkopplning och varit mycket förtroendegivande genom sin kunskap och förståelse. Vi kommer absolut rekommendera Mattias som mäklare i vår omgivning. Läs mer

Triantafyllia K skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica var extremt snäll och hjäkpsam under hela processen av budgivningen och köpet. Hon är en jätte professionell och duktig mäklare! Läs mer

Stefan L skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica hjälpte oss med försäljning av villa med ett trevligt bemötande och med ett resultat över förväntan. Läs mer

Daniel L skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica hjälpte oss med att sälja en tomt och en villa.
    Försälningarna gick över förväntan med ett personligt engagemang och envishet.

Monica är lugnet själv och driven att slutföra affären på bästa sätt även fast det ibland kan vara motigt.

Vi rekomenderar starkt Monica och fastighetsbyrån i Huddinge Läs mer

Dragan J skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias är (SIMPLE THE BEST).
    Smart, kunnig, snabb, enkelt Fantastik.
    Tack Mattias !!! Läs mer
  • 2019-02-20

Carina E skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde en bostad i Huddinge som var ett dödsbo.
    Mattias var snabb att svara på sms, trevlig i sitt sätt att bemöta kunden innan köpet var gjort.
    Efter avslutad affär har vi bett om att få vinstskatten uträknad vilket vi har väntat på sen i början av januari,
    Detta är nu gjort då jag räknat på det själv men känner att försäljningen var viktigare än kunden då väl affären var i hamn. Tråkigt när man får känslan av att det endast är kronor som räknas och inte människan bakom. Läs mer
  • 2019-02-19

Ann-Christine K skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias skötte min radhusförsäljning utmärkt! Han var lyhörd för mina önskemål och snabb i kommunikationen. Läs mer
  • 2019-02-18

Jonny Markous skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Träffade Maria på en visning. Supertrevlig och påläst mäklare! Ett driv och engangemang som visar att Maria brinner för sitt jobb. Tack för all hjälp! Läs mer
  • Daniel F

2019-02-18

Daniel F skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fick hjälp av fastighetsbyrån ( Krister Florin ) att sälja min lägenhet. Krister gör det där lilla extra! Alltid tillgänglig, tar extra visningar och framförallt lätt att ha och göra med och ärlig! Rekommenderar krister Florin varmt! Läs mer
  • 2019-02-16

Karin S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt bostadsrätt i Huddinge.
    Väl bemött av mäklaren som alltid låg steget före och föredömligt rapporterade viktiga händelser.
    Kände mig omhändertagen på ett positivt sätt och mäklaren var alltid tjänstvillig och fanns tillgänglig. Läs mer
    2019-02-18 Mikael G svarar Karin S
    Tack för den fina rekommendationen Karin. Det var roligt att hjälpa till vid din försäljning. Hoppas att du trivs i Norr.
  • 2019-02-15

Jean Paul R skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias did an outstanding job selling my house in Huddinge. In all honesty I was expecting to lose a considerable amount of money on my house, which I’m very happy to say did not happen. Mattias mentioned that by using a strategy where you start with a low starting price, we would be able to attract more people and increase the amount of bidders. The strategy worked and the service from Mattias was excellent. If i ever buy in Huddinge again, I will no doubt contact Mattias to be my broker once again. Läs mer

Adam Hedstig skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt arbete genom hela försäljningen! Totalt sett väldigt nöjd med Maria som min mäklare. Läs mer

Bertil Lars T skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt brf lgh för 3510000 och har bara positiv erfarenhet av Maria Läs mer

Karen H skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Engagerad i sitt arbet och hjälpsam. Mycket nöjd med Maria. 😊 Läs mer

Madeleine L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Lugn och saklig. Ger Anders de bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-02-13

Sylvia R skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte ett radhus i Huddinge.
    Jag blev mycket väl bemött. Mäklaren såg till att ge mig den information som jag behövde eller efterfrågade. Väldigt anträffbar och återkopplar snabbt. Han hjälpte till väldigt smidigt när avtalet krävde en förändring.
    Bara gott att säga Läs mer
    2019-02-14 Mikael G svarar Sylvia R
    Hej Sylvia, tack för den fina rekommendationen. Det var ett nöje att kunna hjälpa till så att det blev bra till slut.

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge