Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 747 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• 2019-07-18

Lena K skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde dels en lägenhet för ett dödsbo, dels min dotters etta. Bra foton som jag tror hjälpte mycket. Höll oss uppdaterade. Två snabba försäljningar. Av två inte så lättsålda lägenheter. Vid nästa försäljning kommer jag troligen kontakta Monica igen. Läs mer
  • 2019-07-17

Joakim N skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tack för all hjälp Maria !! Vi är super nöjda med din insats. Läs mer
  • Caroline V

2019-07-17

Caroline V skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria sålde våran bostadsrätt det tog lite tid med dagens marknad.. Men Maria har kämpat och varit väldigt tillmötesgående och vi är jättenöjda med henne och våran försäljning! :) Läs mer
  • 2019-07-15

Lars Anders S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael uppträdde proffsigt och engagerat vid försäljningen av min villa i Vega. Han gav ett mycket förtroendegivande intryck och var behjälplig vid alla olika slags frågeställningar.
    Jag kan rekommendera Mikael. Läs mer

Tillgänglig och engagerad. Läs mer

Jerson B skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt en lägenhet i Huddinge
    Bra bemötande
    Trevligt och professionellt process Läs mer

Mehmet salih T skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En trevlig mäklare, som vet vad han gör. Och en bra människa! Läs mer
  • 2019-07-06

Frida R skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En mäklare som helt klart är värd att rekommenderas. Läs mer
  • Lennart M

2019-07-05

Lennart M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har köpt en lägenhet. Hon tog sig tid. Vi fick en enskild visning av lägenheten. Då vi vann budgivningen så kallade hon omedelbart till kontraktskrivning fastän det var sent på kvällen.
    Inga oklarheter om vad som gäller för köparen. Läs mer
  • 2019-07-03

Rebecka W skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Två veckor efter vårt tillträde måste vi fortfarande jaga hyresavier för att mäklarbyrån inte skickat in några uppgifter om att vi flyttat.
    Själva mötet på tillträdesdagen tog hela två timmar, bland annat för att mäklarbyrån hade skrivit fel på en fullmakt till köparna.
    Även vi hade fått en felformulerad fullmakt inför tillträde. Läs mer
  • 2019-06-30

Sofia G skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kände inte att mäklaren stod på vår sida trots att vi är säljare.

Ibland tog det flera dagar innan han svarade på SMS och de behövdes påminnelse av oss för att få svar.

Vi fick inte de vi borde fått för huset, och även vad mäklaren pratade om innan. Vi hade velat ha ett högre utgångsbud och då är vi övertygade om att vi fått högre pris för vårt hus. Läs mer
  • 2019-06-28

Kari A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Allt gick smidigt och bra vid försäljningen av vår lägenhet, så jag är nöjd. Förutom att mäklaren var mycket trevlig var han kunnig och tog hänsyn till våra önskemål. Affären gick ungefär som jag hade förväntat mig. Läs mer
  • 2019-06-26

Hannele A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en lägenhet som Mattias Lundberg var mäklare för. Allt gick väldigt fort vilket var bra så man slapp vänta eller eventuellt vara orolig för affären.
    Mäklaren var mycket professionell och hade reda på allt som behövdes. Vi kunde följa affärens gång hela tiden och veta vad som hände.
    Mäklarens bemötande var mycket trevligt.
    Vi kan säga att alla förväntningarna blev uppfyllda.
    Vi kan gärna anlita Fastighetsbyrån igen om det i framtiden skulle behövas. Läs mer
  • Mats B

2019-06-26

Mats B skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt radhus.

Mäklaren lovar saker muntligt som sedan inte alls kan hållas. "Det bruka lösa sig" är inte något man vill höra.

Stod enbart på säljarens sida.
    Sakfel i beskrivningen av huset var inget han hjäpte till med på något sett. Allt detta fick jag göra själv. Läs mer
  • 2019-06-25

Mikael M skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket kompetent och trevlig, allt gick som planerat Läs mer
  • 2019-06-25

Ola H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bostadsrätt köptes. Proffsigt och omtänksamt bemötande. Mäklaren överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2019-06-24

Anne-Marie F skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg har för min räkning sålt mitt återuppbyggda radhus som för ett år sedan blev totalt vattenskadat i samband med en radhusbrand. Försäljningen har gått både snabbt och smidigt och bemötandet har varit utmärkt så jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-22

Mattias F skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra jobb och objektet gick innan visning 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2019-06-17

Olle S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi sålde vårat radhus med hjälp av Mattias. Han var enkel att ha att göra med samt bra på att förklara om de dök upp några frågor. Läs mer
  • 2019-06-17

Anna-Maria Håkansdotter S skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra mäklare. Saklig och inlyssnande. Läs mer
  • 2019-06-16

Hakan K skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Nöjd hela vägen från vårt första möte till ett gott avslut. Helt galen mäklare så proffsig och duktig. Rekommenderas starkt av oss.
    Tack för allt. Läs mer
  • 2019-06-15

Anders N skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt trevlig och bemötende, att köpa hus är ingen liten sak man gör i livet och Erik hjälpe oss massor. Läs mer
  • 2019-06-14

Gökmen A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte en lägenhet, affären gick snabbt o smidigt. Mattias som mäklare va väldigt professionell gav all information om allt väldigt bra. Läs mer
  • 2019-06-13

Peter R skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt villa. Kännt mig trygg med Anders som mäklare. Bra tips och en snabb försäljning. Proffsigt utfört jobb av Anders. Läs mer
  • Jenny M

2019-06-11

Jenny M skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders Rex sålde vår villa. Han är trevlig, engagerad, proffsig och erfaren. Huset såldes innan visning till ett pris som levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-10

Emelie J skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det finns tyvärr inte mycket positivt att säga om vår mäklare Mattias som sålde vårt hus. Man kan sammanfatta det i en sol och vårare som lovar men aldrig levererar. Han har ljugit rakt ut vid flera tillfällen. Vi fick visa vårt hus med smutsiga fönster eftersom han missat att boka städare i tid. Han skulle upplysa köpare om dyra maskiner som inte ingick men det gjorde han inte såklart. Etc etc. listan är lång. När det kommer fram att han gjort fel så är det köpare och säljare som får lösa allt. Då helt plötsligt går set inte att få tag i honom. Läs mer
  • 2019-06-09

Lena M skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick bra hjälp vid köp och kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-06-08

Anna O skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt vårt radhus och fått toppenfint bemötande av Anders. Han sålde även vår kommande bostad och även det var toppen! Läs mer
  • 2019-06-07

Niklas A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica mäklade affären när vi sålde vårt parhus i Huddinge.

Extremt proffsigt och resultatfokuserat bemötande. Snabbt möte och fotografering och annons klart väldigt snabbt. Proffsig hjälp vid fotografering och det renderade i en snabb affär med resultat över förväntan.

Fastighetsbyrån har bra digitala verktyg som förenklar för köparen. I vårt upplevde vi att mäklaren gjorde stor skillnad och kan rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-06-05

Sandra louise H skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt ett radhus
    Trevlig mäklare
    Men mycket frågor som inte kunde besvaras vid mötet.
    Lite luddig upplevelse, han gör ett ok jobb! Läs mer
  • 2019-06-04

Bhupendra K skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det var helt ok. Har såld en bostadsrätt Läs mer
  • 2019-06-02

Lars E skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra mäklare! Kunnig om åmrådet. Läs mer
  • 2019-05-29

Manuel W skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt gavelhus. Bra bemötande och mäklaren uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-29

Arido K skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra mött, Sammanfattande kämpade och gav aldrig upp. Stort tack Maria. Läs mer
  • Mabell L

2019-05-29

Mabell L skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kan rekommendera Erik.
    Som mäklare tar han sig tid och lyssnar in. Försöker att alltid vara anträffbar, ringer upp direkt efter möten osv. Otroligt lätt att samarbeta med. Levde utan tvekan upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-27

Dilek A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Grym mäklare fick vår lägenhet såld innan annonsen låg ute på försäljning!

Hon är proffsig Mäklare rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-05-22

Gunnar G skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Nybyggd lägenhet i Huddinge

Mycket trevlig att ha kontakt med , skötte försäljningen mycket bra. Läs mer
  • 2019-05-21

Ann A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt min bostad i helt fel tid men Micke gjorde vad han kunde.
    Mvh Ann Läs mer
    2019-05-21 Mikael G svarar Ann A
    Stort tack för den fina rekommendationen, vi gjorde vad vi kunde på denna marknad.
    Med vänlig hälsning
    Mikael
  • 2019-05-20

Jennie S skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har sålt med Anders Rex. Han är mästermäklaren med dolda talanger. Jag hade väldigt höga förväntningar och måste säga att jag var lite stressad och smått orolig i början, men blev positivt överraskad av hans lugna och trygga tillvägagångssätt till att faktiskt nå vårt mål. Stort tack Anders för ett väl utförd och lyckad försäljning. /Jennie Läs mer
  • 2019-05-16

Elin E skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Rekommenderar ej. Behöver nog lite mer erfarenhet. Allt löste sig dock till slut tack och lov när en annan mäklare på byrån tog över min försäljning av lägenhet. Läs mer
    2019-05-21 Maria D svarar Elin E
    Hej Elin,
    Vad tråkigt att du tycker så. Jag har genom hela försäljningen varit tillmötesgående i dina önskemål. Att köparen inte kunde förhålla sig till kontraktet är inget jag kunde styra över. Du fick bäst betalt för din bostad i föreningen. Lycka till med bostadssökande.

Vänligen. Maria
  • 2019-05-13

Charlotta S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell och mycket engagerad mäklare. Läs mer
  • Christer J

2019-05-13

Christer J skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde vår villa med Anders och är mycket nöjda. Kan beskriva honom med ord som lugn sansad kunnig och saklig Läs mer
  • 2019-05-12

Eivor Elisabet P skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt och kompetent bemötande. Otroligt bra kontinuerlig information under hela försäljningen. Läs mer
    2019-05-21 Mikael G svarar Eivor Elisabet P
    Tack för den fina rekommendationen, det var roligt att kunna hjälpa er med försäljningen.
    Med vänlig hälsning
    Mikael
  • Emely A

2019-05-11

Emely A skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jätte trevlig kille. Svara fort på telefonen och även ringer upp snabbt. Tillmötesgående och jätte engagerad med fokus till en bra affär.

Mycket hjälpsam Läs mer
  • 2019-05-09

Angelika L skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har köpt en bostadsrätt på 2 rok.

Jag blev trevligt bemött av mäklaren.

Erik har uppnåt mina förväntningar av hur en mäklare ska vara.

En lugn och saklig mäklare. Läs mer
  • 2019-05-08

Amanda W skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte min första bostad, så Erik var min första mäklare.

Blev alltid trevligt bemött, och fanns alltid till hands när jag undrade över något. Läs mer
  • 2019-05-07

Matilda N skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en 2:a i Huddinge. Våran mäklare Maria gav från början ett väldigt seriöst och bra intryck. Hon hade super koll på allting vad en bostadsaffär innebär och gick igenom allt från början, vilket vi tyckte var väldigt bra då det var första gången vi skulle sälja. Vi fick ett väldigt bra bemötande från första början och hon har återkopplat under hela resans gång. Vi har känt oss helt trygga hela tiden och jag kan varmt rekommendera Maria. Läs mer
  • 2019-05-06

Selcuk C skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har köpt och sålt vår villa i Glömsta med Monica Rydberg. Hon är bästa mäklaren vi någonsin haft. Hon är inte bara toppen mäklare utan fin människa också.
    Vi är super nöjda och rekommenderar Monica till alla vi känner i området. Läs mer
  • 2019-05-06

Thomas N skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    bra och seriös mäklare med bra koll på marknaden och ett sug på att få till den bästa dealen för båda parter! Läs mer

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge