Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 620 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• Sofia J
    Sofia J skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias är ytterst kompetent mäklare, engagerad och lyhörd och självklart lätt att tycka om! Han gjorde det lila extra. Kan starkt rekommendera Mattias på Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Taya Y
    Taya Y skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är glad och tacksam över att ha fått Maria Demir som mäklare i mitt första bostadsköp. Trevlig, kunnig och professionell mäklare som får en att känna sig trygg i varje steg. Stort tack! Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är en mycket bra och driven mäklare, som har gjort en mycket bra jobb👍// Roger Läs mer
  • Jörgen G
    Jörgen G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt 4 rum och kök 125 km med stor terass.

Mikael gav ett gott intryck redan då vi skakade hand på visningen. Han var påläst och väldigt sympatisk. Han gav oss känslan att han var ärlig, inte bara sälja objektet.
    Vi har mött och haft egna mäklare och de har varit bra men Mikael bättre.
    Vi ville ha honom för att sälja vår bostad, men då vi bor i Hägersten gick ju inte det, däremot rekommenderade han en kollega hos er i Hägersten, Freddy Malki. Vi gillade honom så nu ska han sälja vår bostad. Fotografering om 2 dagar.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda, utom med Mikaels assistent, det tog över en månad efter vi betalt 1:a betalningen för att låsa köpet innan hon hörde av sig att hon skickat in oss för godkännande av styrelsen.
    Då erbjöd hon också kontakt för finansiering. Det tackade vi ja till med vändande e-post och har fortfarande inte fått svar, det är flera veckor sedan.
    Nu har vi ordnat det så vi är inte intresserade längre.

Vänliga hälsningar
    Maud och Jörgen Gustavsson Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpare: Mattias gjorde ett bra intryck från dag ett. Han har visat stort engagemang och har funnits tillgänglig så fort vi har haft frågor eller känt oss osäkra. Vi kommer absolut rekommendera Mattias till vänner och bekanta i framtiden! Läs mer
  • Vera S
    Vera S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi upplevde Mattias som en seriös, trevlig och ärlig mäklare. Enkel att samarbeta med och även tävlingsinriktad för att uppnå bästa resultat för oss som säljare. Vi kan varmt rekommendera Mattias till dig som funderar på att sälja din bostad! Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt. Bra bemötande.
    Visar sig nu att ett av löftena som mäklaren gav, p-plats, ej stämde. Dessutom dör inte Mattias upp på avtalad tid för att lämna nycklarna. Och har inte heller återkommit med förklaring till detta. Dessa två delar drar ner helhetsbetyget betydligt. Läs mer
  • Andrea K
    Andrea K skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra energi, lätt att få kontakt och tydlig. Helt enkelt en professionell mäklare! Läs mer
  • Sanazalsadat H
    Sanazalsadat H skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är trevligt, tillgängligt, engagerad och har bra kunskap om sitt jobb. Jag rekommenderar henne och vill gärna jobba med henne igen i framtiden! Läs mer
  • Adnan S
    Adnan S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria is very professional at her work and shows a lot of dedication to the goal in sight. I am really glad to have chosen her as my realtor. The first experience for me has been amazing. I would strongly recommend Maria as she exceeded my expectations despite a not so good market. Läs mer
  • Louise K
    Louise K skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte en bostadsrätt på 45 kvadrat i Huddinge. Jag tyckte att Erik agerade väldigt professionellt, var lugn, sansad, hade svar på mina frågor och var hjälpsam. Detta var mitt första lägenhetsköp och det kändes tryggt att Erik var lugn och förklarade förloppet enkelt och tålmodigt utan att stressa igenom något.

Tack! Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Försäljningen av lägenheten gick som en dröm. Proffsigt jobb av Mattias och hans crew.
    Alla framtida försäljningar/köp av bostad kommer gå via Mattias! Läs mer
  • Shaunak P
    Shaunak P skrev om Patricia Barazi en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    We bought an apartment in Huddinge, the broker was kind and the apartment and dealings with the broker were up to the mark.
    Patricia was pleasant and it was good. Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt pålitlig och förtroendeingivande mäklare som vet vad han pratar om. Läs mer
  • Henrik  L
    Henrik L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mathias är oerhört proffesionell och har ett fantastiskt engagemang och driv. Jag kan varmt rekommendera Mathias som enligt mig är den bästa mäklaren i Huddinge! Läs mer
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Som köpare av ett hus så kan vi verkligen rekommendera Mattias som mäklare.
    Vi kände oss trygga med honom, att han är en erfaren mäklare och att han var engagerad i hela försäljningsprocessen.
    Vi tycker också att Mattias alltid gav en bra och snabb återkoppling. Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias skötte försäljningen av vårt hus i Segeltorp och har genom hela processen varit väldigt lyhörd och proffesionell. Mattias hade fullt förstående för vår situation och lyssnade på våra önskemål. En ganska skakig bostadsmarknad gällde när vi sålde huset, Mattias hjälpte oss att orientera oss i den och hans erfarenhet gjorde en trygg samt gjorde verkligen det där lilla extra. Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var mycket tillmötesgående och arbetade för att få ihop en snabb affär. Mäklaren valde dock att inte närvara under överlåtelsen men arrangerade bra ersättare. Läs mer
    2018-05-17 Monica R svarar Jenny N
    Hej Jenny!
    Stort tack för din respons här på reco och för din rekommendation. Roligt att du uppfattade affären som snabb och smidig. Jag jobbar alltid för att ge hög service. Tråkigt nog hade jag inte möjlighet att vara med på tillträdet då jag var på utbildning. Hoppas att ni trivs ypperligt i er nya bostad och att vi springer på varandra i Huddinge vimlet!
  • Meral G
    Meral G skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Oprofessionell mäklare behöver mer erfarenhet
    Aldrig kommer anlita mer fastighetsbyrån. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias har hållit kontakten med mig. Tagit reda på frågorna jag har ställt. Mattias har varit lugn under processen. Mattias hade fötterna på jorden, han ville hjälpa. Återigen bra jobbat. Bästa mäklaren vi har träffat! Läs mer
  • Sylvia H
    Sylvia H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en villa på 205 kvm
    Mäklaren är mkt trevlig, lyhörd o tillgänglig 24/7.
    Mindre bra , för hög värdering av huset, bad oss fixa badrummet som skulle generera mer pengar blev bara stressigt o massa problem. Nedgång på bostadsmarknaden upplevde det som att mäklaren saknade erfaranhet av en sjunkande bostadsmarknad o därav oxå inget bra läge att förhandla med en budgivare. Läs mer
  • Filip I
    Filip I skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Alert, engagerad, kompetent och tillgänglig. Otroligt nöjd över Mattias service. Rekommenderar starkt!
    /Filip I Läs mer
  • Kurt K
    Kurt K skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en enplansvilla i Fullersta, Huddinge. Jag tycker att Krister under hela försäljningsprocessen agerade mycket professionellt, han lyssnade på våra synpunkter och gav oss goda råd.
    Jag anser att Krister levde upp till de förväntningar som man rimligen kan ha på en mäklare. Läs mer
  • David P
    David P skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    väldigt nöjd, bra bemötande, idogt arbete, bara lovord :-) Läs mer
  • Soso M
    Soso M skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Stort engagemang utöver det vanliga. Vi fick en riktigt bild av marknaden samtidigt bidragit till en proffsig och smidig bostadsaffär. Maria har altid mål i fokus, och jobbar stenhårt. Helt underbar personlighet.
    Ger mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Dhawal P
    Dhawal P skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra kompetens i bostadsmarknad område. Rekommenderas. DP Läs mer
  • Nina J
    Nina J skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En riktigt bra och pålitlig mäklare!
    Flexibel, ambitiös och helt enkelt en härlig person!
    Tack för ett professionellt och tryggt bemötande, rekommenderar stort! Läs mer
  • Mari A
    Mari A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är en otroligt duktig och trevlig mäklar. Poffesionell mäklare som vet vad hon pratar om! Läs mer
  • Emelin S
    Emelin S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Riktigt bra mäklare! Ärlig och professionell! :) Läs mer
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vänlig, pålitlig, driven! En toppenmäklare! Läs mer
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag och min sambo vill tacka Mikael Grans för en lyckad bostadsaffär. Mikael är väldigt personlig och professionell. Han var lättillgänglig och hjälpsam. Tack Mikael! Läs mer
  • Patricia A
    Patricia A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria levde upp till högt ställda krav på kunskap och tillgänglighet!
    Proffesionellt men härligt personligt bemötande. Exemplarisk fastighetsmäklare. Driven och fokuserad. Mkt bra slutpris på en trög marknad. Rekommenderar Maria till alla, hon kan försäljning. :) Läs mer
  • Christian  H
    Christian H skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Ambitiös, engagerad, trevlig och hjälpsam med stor kompetens
    är några få ord som beskriver Maria som mäklare.
    Utöver hennes goda kunskaper så sprider hon glädje med hennes härliga personlighet.
    Man känner stor tillit till Marias arbete som sköts exemplariskt och med stor noggrannhet.
    Man kan inget annat än att rekommendera bästa mäklare!
    Stort tack för allt Maria! Läs mer
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyrån är mycket professionella och serviceinriktade. Läs mer
  • Gabriella L
    Gabriella L skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra, snabbt, kompetent. Fick ett högre pris än jag förväntade mig, mäklaren var alltid tillgänglig snabbt. Snygga bilder togs, bra beskrivning som inkluderade viktiga detaljer om både lägenhet och område. Tre förhandsvisningar ordnades, vilket jag uppskattar då en av dem vann budgivningen, allting kring dem gick också mycket smidigt. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket nöjd! från början till slut,Anders är en lyhörd och seriös mäklare ! Rekomenderas ! Läs mer
  • Kaveh
    Kaveh skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bad om en snabb affär med ett bra försäljningspris, och det fick jag.
    Jätte nöjd med hela affären, bemötandet och rekommenderar Maria som mäklare. Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi vill varmt rekommendera Mikael som varit rakt igenom hjälpsam, trevlig och kunnig. Som köpare har det känts tryggt och underlättat processen för oss! Stort tack Mikael!
    /Therese och David Läs mer
    2018-03-12 Mikael G svarar Therese S
    Hej Therese och David, stort tack för de fina orden. Hoppas att ni kommer att trivas i huset, riktigt trevligt område. Ni får ha det bäst! Med vänlig hälsning! /Mikael
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    ack så jätte mycket för en bra bostadsförsäljning. Professionell och trygg mäklare igenom hela processen. Charmigt bemötande och serviceinriktad. Maria ger inte upp, det visar hur fokuserad hon är på att leverera ett mycket bra jobb. Rekommenderar Maria Demir, fantastiskt driv. Läs mer
  • Axel A
    Axel A skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Kan ej betygsätta er utifrån detta underlag. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra, proffsigt och elegant. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är proffsig, kunnig och har mycket tålamod. Det var många turer med familjen Sjöblom och han jobbade enträget på trots det sega läget på marknaden nu. Han är alltid trevlig och svarar snabbt. Jag skulle rekommendera honom 100 gånger om. Tack än en gång Mikael. Läs mer
    2018-03-09 Mikael G svarar Eva G
    Hej Eva och Patrick, stort tack för den fina rekommendationen. Det var roligt att hjälpa till med er försäljning, alltid roligt med trevliga köpare och säljare. Ni får ha det riktigt bra med allting.
  • Emil P
    Emil P skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig, professionell och tillmötesgående. Höll oss väl uppdaterade genom hela processen. Läs mer
    2018-03-08 Michael S svarar Emil P
    Hej Emil, stort tack för den fina rekommendationen.
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt bemötande, kunnig och flexibel. Läs mer
  • Shwan  A
    Shwan A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Härligt och smart mäklare, proffsig bemötande. Hon var tydlig med informationen om köpet. Mycket hjälpsam och var tillgängligt hela tiden under köpprocessen. Fick en trygghetskänsla med affären tack vare hennes ärlighet. Jag rekommenderar starkt Maria. Läs mer
  • Tina S
    Tina S skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Michael var mycket bra på att beskriva så man förstod och hjälpa till med allt från små till stora frågor. Man behövde aldrig jaga honom för information utan han så till att alltid vara först med återkoppling etc. Ger ett mycket lugnt, professionellt och förtroendeingivande intryckt. Läs mer
    2018-03-06 Michael S svarar Tina S
    Hej Tina, stort tack för den trevliga rekommendationen.
  • Freja M
    Freja M skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Otroligt bra mäklare!
    Personligt bemötande, vältalig med goda råd. Affären gick helt smärtfritt trots tidigare problem, stor uppbackning och stöd.
    Personen som väljer denna mäklare kommer absolut inte bli besviken! Både jag och min fästman kommer kontakta Michael när nästa husförsäljning sker, ger varna rekommendationer. Läs mer
    2018-03-06 Michael S svarar Freja M
    Hej Freja, stort tack för dina fina lovord.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria var supertrevlig och proffsig och hjälpte oss att genomföra vårt lägenhetsköp på ett trevligt och så stressfritt som möjligt. Svarade noggrant på frågor och gjorde sitt yttersta för att processen skulle funka så smidigt som möjligt för alla inblandade! Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunnig och engagerad personal. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt bemötande utan stress, hjälpsam person som kan allt om försäljning av lägenheter. Dessutom fick vi ett rekordpris för lägenheten, det högsta som betalats i föreningen. Läs mer
Krister Florin
Maria Stenermark