Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 1354 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Georgio Hadad en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-06-28 Verifierad kund
    bra, han gjorde ett bra jobb tror jag
    2022-06-28 Verifierad kund
    Monica är kunnig, professionell och hjälpsam.
  • Lina P
    2022-06-28 Verifierad kund
    Professionell, glad och med en stor samarbetsvilja!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Georgio Hadad en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Kästa
    2022-06-27 Verifierad kund
    Georgio Hadad är en professionellt mäklare.
    Bra kommunikatör!!!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Hörningsnäs
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jag gillar verkligen Mikaels sätt att inte bara belysa en bostads fördelar utan även otroligt transparent (och på ett väldigt trevligt sätt) berätta om eventuella brister. Man får en känsla av att man verkligen vet vad man köper vilket jag känner är otroligt uppskattat.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Fullersta
    2022-06-20 Verifierad kund
    Duktig o kan mycket 😀
    Fick mycket information på ett professionellt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-06-18 Verifierad kund
    Lugn och saklig! Ärlig i sin värdering och gav väldigt bra vägledning under hela processen. Vi är mycket nöjda med Anders.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Otydlig och otillräcklig kommunikation vid budgivning. Svår att nå.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-06-14 Verifierad kund
    Gott bemötande med tydlig kommunikation. Jag upplever att Erik håller sig ständigt tillgänglig och besvarar de frågor som ställs på ett förstående vis. Rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Flemingsberg
    2022-06-12 Verifierad kund
    Super trevlig, hjälpsam person
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Stuvsta
    2022-06-11 Verifierad kund
    Erik tog sig an uppdraget lugnt och metodiskt och var ett bra stöd för oss under hela försäljningsprocessen. Oerhört smidig och snabb försäljning.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Monica var mycket trevlig och grundlig i informationsinsamlandet, samt ingav stort förtroende.
    Slutresultatet av försäljningen blev mycket bättre än förväntat.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Solgård
    2022-06-08 Verifierad kund
    Mycket professionell och trevlig. Är även Mycket kunnig inom sitt område.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Monica är kunnig, transparent och professionell.Hon känns trygg och har fingertoppskänsla. Vi hade ett stort förtroende för henne under vår försäljning och kan starkt rekommendera henne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Lissma
    2022-06-02 Verifierad kund
    Allt fungerade smidigt från start till mål.
    Kan starkt rekommendera
    • Flemingsberg
    2022-06-01 Verifierad kund
    Very good!!!!!!!!! !!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
    • Solgård
    2022-05-30 Verifierad kund
    Blev utmärkt bemött och han levde verkligen upp till förväntningarna.
    Inga som helst problem!
  • köpte sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-05-30 Verifierad kund
    Monica var tydlig och tillmötesgående. Hon var tillgänglig och respekterade när vi bad om mer tid för att fundera m.m.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-05-29 Verifierad kund
    Från början till slutet av försäljningen kontakt och under arbetet vår perfekt.
  • Björn G
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Fastighetsbyrån i Huddinge även denna gång, då vi sålde en bostadsrätt. Vi har nu bara haft positiva erfarenheter genom åren av Fastighetsbyrån i Huddinge. Vi har både sålt och köpt via Fastighetsbyrån. Jessica Andrée är positiv, driven men ändå med en rimlighet som gör att man som säljare känner sig trygg genom hela processen. Lätt att nå när man behöver, alltid tillgänglig. Kan verkligen rekommendera henne och Fastighetsbyrån i Huddinge.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, engagerad och snabb med återkoppling. Mycket nöjda.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Georgio är alltid tillgänglig. Snabb och lyhörd. Alltid vänlig och glad. Han lyssnar först på vad vi säger men kommer sedan med egna synpunkter och idéer som vi får ta ställning till. Vi bestämmer men han guidar oss. Jättebra. Känns erfaren och trygg.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra, positiv och engagerad i både i mitt köp och sälj av lägenhet.
  • Ali Hussain S
    köpte en tomt med hjälp av Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jasmine var redan kommunikativ och lyhörd första gången vi träffades. Hon är en god lyssnare, höll mig uppdaterad på vad som försiggick och det gick ganska snabbt tills tomten blev våran. Mycket duktig med människor och jag rekommenderar henne varmt
    2022-05-19 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Mikael.
  • sålde en tomt med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Gladö Kvarn
    2022-05-19 Verifierad kund
    Kanon! Kommunikativ, kunnig och trevlig.

Jag vet inte vad mer man kan förvänta sig. 5 av 5!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-05-18 Verifierad kund
    Jessica hjälpte mig med att sälja min lägenhet och jag är supernöjd med hela processen. Hon är en väldigt trevlig, stöttande och kunnig mäklare. Kommunikationen var alltid på topp och om jag någonsin kände mig överväldigad av diverse situationer så hjälpte hon mig igenom det.

Ett enormt tack till Jessica och Fastighetsbyrån som avstressade mitt beslut!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Vi fick mycket bra bemötande av Mikael..
    Mycket vänliga och hjälpsam.. svarade klart på våra frågor. Tog av sin ledighet på Lördag för att skriva på,på kontoret när tiden då passade oss..
    Vi är mycket nöjda och glada för att det var han som medlade vår köp av vår bostad...
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig samt snabb återkoppling vid frågor.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Gott bemötande.mina förväntningar sjönk rejält under processen, dock var mäklaren både engagerad och aktiv under hela processen tills avtal skrevs. Han gav mig hopp och hans engagemang gav posivt resultat med att jag inte sålde radhus med minus. Jag höll på att ge upp flera gånger, eftersom budgivningen stannade av, mäklaren tog initiativ till 5 visningar. Dvs över mina förväntningar. Jag blev riktigt imponerad av hans starka vilja att höja buden. Jag är mycket nöjd med hans proffsigt och vår kontakt under sälj processen.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Good presentation of the apartment, ready to answer all of our questions kindly . He helped us a lot with the translation of the signing papers in English and everything went smoothly.
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Vidja
    2022-05-15 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och bemötande, en kanon kille helt enkel.
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Vidja
    2022-05-13 Verifierad kund
    Ödmjukt och proffesionellt bemötande. Trevlig och lätt att prata med. Tillgänglig för svar på frågor. Hjälpsam.
    • Fullersta
    2022-05-11 Verifierad kund
    Lugn och trygg, känns erfaren och lösningsorienterad
  • sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Vistaberg
    2022-05-09 Verifierad kund
    Vilken underbar kvinna, helt fantastisk mäklare och enormt empatisk o respektfull. Känt mig otroligt trygg under hela processen o jasmin besitter en enorm förmåga att lyssna och vara ett klokt bollplank. Kan bara varmt rekommendera jasmin och nästa gång jag bestämmer mig för att sälja kommer jag att kontakta henne igen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och information av pågående köp.
  • Yvonne B
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Myrängen
    2022-05-04 Verifierad kund
    Han var tillmötesgående och ärlig och uppriktig/ sa vad som va på gång .. och bra med. Sms kontakt närsomhelst.. mycket nöjda mvh Glasvingev 22
  • skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-04-28 Spontant omdöme
    Vi har köpt våran bostad genom Monica och blev bemötta på ett oerhört trevligt och professionellt sätt. Vi uppskattar möjligheten till en snabb affär där Monica ordnade visning samt kontraktsskrivning på kortvarsel. Hon är lättillgängligt samt noggrann. Vår upplevelse har varit över förväntan
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som kunde svara på frågor och hade snabb återkoppling
    2022-04-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam och professionell. Jag hade fullt förtroende för Monica under hela processen.Väldigt glad över att jag valde Monica som min mäklare. Rekommenderar henne starkt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Georgio Hadad en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-04-22 Verifierad kund
    Mycket proffsig och förtroendeingivande mäklare. Georgio är trevlig och enkel att ha kontakt med. Kan starkt rekommendera honom!
  • Andreea C
    2022-04-22 Verifierad kund
    Georgios bemötande var väldigt fin, han verkar vara flexibel och mycket engagerad i allt han gör. Han kom med bra tips inför fotograferingen och visningen. Överlåtelseavtalet skrevs under en vecka efter annonsen publicerades. Allting har gått väldigt smidigt. Vi är supernöjda, rekommenderar honom starkt. Han är proffs!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-04-21 Verifierad kund
    Lätt att ha kontakt med, svarar snabbt, fixar allt som behövs.
  • sålde sitt hus med hjälp av Georgio Hadad en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-04-20 Verifierad kund
    ..............................
    2022-04-14 Verifierad kund
    Bra bemötande, omvälvande försäljning
  • sålde sitt hus med hjälp av Georgio Hadad en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-04-14 Verifierad kund
    En trevlig och energisk mäklare med positiv attityd.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Georgio skötte försäljningen på ett mycket bra sätt
    Han levde väl upp till mina förväntningar

Majken Börjesson
    2022-04-11 Verifierad kund
    Bra bemött, hade en viss förväntning och med hjälp av Georgio nådde vi den målsättningen, han är grym, Huddinges bästa mäklare!
    • Vårby
    2022-04-09 Verifierad kund
    Mäklaren sålde in sig själv väldigt bra i första mötet. Dock tyckte jag att bilden från första mötet till slutskedet vid försäljning gav inte samma bild. Upplevde att mäklaren stod ibland på köparens sida än säljarens. Energi nivå va medelmåttig eftersom fick påminna mäklaren vad statusen är och hur det ser ut med intresset för bostaden.
    Tyvärr så kommer jag inte välja denna mäklare framöver.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2022-04-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lätt att prata med.