Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 535 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• Elcim Y
    Elcim Y skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Mer er kunnighet och omtanke har vi nu landat i vårt drömboende och sålt vår gamla bostad. Tusen tack!!
  • Bilge T
    Bilge T skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag vill innerligt tacka för det trevliga bemötandet på Fastighetsbyrån i Huddinge.
    Professionella mäklare samt serviceminded personal, jag fick ett väldigt bra slutpris på min bostad och dem hjälpte även mig att hitta ett nytt boende som jag verkligen trivs i.
    Rekommenderas starkt!
  • Semra  B
    Semra B skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag bockar och bugar för ert trevliga bemötande! Jag är väldigt glad över att jag valde er när jag skulle sälja min lägenhet. Rekommenderar starkt!
  • Lasse L
    Lasse L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias lyssnar, han hör, han ger råd, han tar råd, han har en otrolig energi och kan ta in ­information på ett sätt som är helt enormt. Jag har aldrig varit med om någon människa med så symmetriska kvaliteter och sådan balans. Tack för en hjälpen med i vår bostadsaffär!
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyråns mäklare Krister Florin uppvisade extremt dålig etik mot oss vid ett potentiellt husköp. Blev lovade att vi skulle diskutera vidare efter påsk, att han skulle höra av sig och gav oss intryck att allt i princip var klart. Under tiden gjorde vi klart med lån och började förbereda allt som ska förberedas. När vi sedan inte hör från denna mäklare ringer vi upp och får höra att han sålt huset! Otroligt falskt och lågt gjort. Det minsta man kunde göra är att höra av sig, men det sket han i utan pengarna var mycket viktigare än god etik och kundbemötande. För oss är det inte hela världen att huset i sig blev sålt, det kommer nya men att folk inte har heder i sin professionalism är värdelöst. Här stod vi som fån och hade ställt in oss på detta och lagt ner tid med att fixa med allt. Kommer definitivt inte ha med denna mäklare att göra igen och helst inte Fastighetsbyrån heller. Avråder även mina vänner och familj.
    2017-05-01 Krister F svarar Daniel V
    Hej Daniel,
    Tack för att du informerar oss över din upplevelse. Annars blir det svårt att ta till sig och dra lärdomar. Nu har ju i och för sig aldrig du och jag haft någon kontakt tidigare utan jag har bara pratat med din mycket trevliga och sympatiska sambo. När vi pratade hon och jag fick jag inte känslan av att ni upplevde situationen som uppstod såhär tråkigt som du redogör här på nätet.

Hur som helst så beklagar jag missen i kommuniceringen. Det var inte meningen att ni skulle känna er besvikna när ni kom tillbaka efter er utlandsresa.

Situationen som uppstod var att ni ville lägga ett skambud som säljaren inte valde att acceptera. Ni fick ett erbjudande att köpa huset för ett högre pris men valde att vänta i 4 dagar innan ni lämnade ert besked. Som säljaren som sagt valde att inte acceptera. Samma morgon åkte ni dessutom bort på en utlandsresa i över en vecka.

Redan nästa dag fick säljaren ett betydligt högre bud av en ny intressent som ville skriva kontrakt omgående och avsluta affären. Vilket säljaren också ville. Säljaren valde att inte vänta till efter påsken och på så sätt riskera att förlora den köpare de hade.

Felet från min sida som jag tar med mig var att det automatiska sms.et som går ut till samtliga intressenter när någon lägger ett bud inte nådde fram till er när ni var utomlands. Kan bara beklaga detta och be om ursäkt.
    Just detta hus hade ni som sagt inte kunnat köpa ändå pga förutsättningarna ovan men min avsikt är aldrig att någon skall uppleva en negativ känsla i mitt bemötande. Oavsett situation.
    Hoppas att vi kan hjälpa er att hitta ett annat hus framöver och att vi lyckas vinna tillbaka ert förtroende.
    2017-05-01 Daniel V svarar Krister F
    Hej Krister,

Tack för svar, även om jag tycker det är fult att försöka vända på situationen och påstå att vi kom med "skambud". Att lägga ett något lägre bud när någon inte budat överhuvudtaget är inte vad jag betraktar som skambud, men ok om det är så du betraktar dina kunder så. Kan inte påstå att jag blir förvånad efter vår upplevelse.

Det stämmer att du pratade med min sambo, men jag som partner var så klart lika delaktig hela vägen, eller vad menar du? Om du varit lite mer lyhörd kanske du hade hört besvikelsen i hennes tonläge, men hon kanske inte är typen som har lust att diskutera vidare i telefon när man får en så vidrig känsla som hon fick då. Jag däremot blev förbannad och besviken över tillvägagångssättet och ville ge uttryck för det här på Reco. Det är väl trots allt vad recensionstjänster är till för? Det är väl inte bara en hyllningssida? Hade vi varit nöjda så hade jag återgett det här också.

Vi lade ner massor av energi och tid på detta som vi inte skulle ha behövt att göra om du bara bemödat dig att meddela oss som utlovat. Det gav oss dessutom falska förhoppningar.

Tyvärr har vi inget förtroende för dig som mäklare och vi kommer i fortsättningen välja en annan av alla mäklarfirmor på marknaden när dagen kommer då vi ska sälja vår lägenhet. Trist dessutom att ni försökte få bort min recension. Kan inte påstå att det bättrade på mitt förtroende för er.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Samer F
    Samer F skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han var väldigt trevlig. Noggrann. Gav oss det information som vi behövde. Rekommenderar honom starkt. Vi är väldigt nöjda med hur köpet gick till och väldigt nöjda med Erik.
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell, trevlig och hjälpsam.
    Toppklass!
  • Lars M
    Lars M skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har upplevt Erik som tillmötesgående och serviceminded under hela uppdraget.
  • Reet V
    Reet V skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väl förberedd vid första besöket till skillnad från ett annat företag. Därför valde vi Erik. Behjälplig och tillmötesgående under hela processen.
  • Cem C
    Cem C skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är väldigt jordnära och förstående, han förstår sig på kunderna vilket är mycket viktigt i alla relationer som påbörjas. Han sätt att vara gör det lätt att skapa ett förtroende. Ett utmärkt bemötande och köp!
  • Maikel I
    Maikel I skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Grymt bra! Kompetent och serviceminded
  • Snezana S
    Snezana S skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En varm och förståelig mäklare, gör sitt yttersta för att du ska känna dig som prioritet nummer ett. Hälsningar Snezana
  • Anders K
    Anders K skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Till en början tveksam då det tog lång tid att få svar, men när vi väl fick kontakt gick allt som på räls.
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister Florin gav oss ett gott intryck vid vårat första möte.
    Han kunde redogöra för oss hur våran lägenhet skulle avyttras
    för oss och kunden skulle bli nöjda.
  • Marlena S
    Marlena S skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Varmt rekommenderar Marketta Eriksson som är duktig, mäklare, kompetent, behjälplig i olika moment vid husförsäljning. Vi är mycket nöjda med samnarbetet!
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det var ett tryggt & professionellt sammarbete med Frida och vi kände oss nöjda hela vägen under försäljningen. Vi skulle utan tvekan rekommendera andra att anlita Frida!
  • Ulla-lena A
    Ulla-lena A skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt kunnig och mycket tillmötesgående.
  • Shamiram G
    Shamiram G skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Marketta är mycket trevlig person,glad positiv jobbar aktiv det är roligt att jobba med henne som mäklare alltid positiv lugn säker i sitt arbete man känner sig trygg det hon levarerar till kunden.
  • Sture Ö
    Sture Ö skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt bemötande
    Gjorde ett kompetent intryck
    Proffesionell
    kunde ha hört av sig mer och snabbare
  • Eric A
    Eric A skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tydlig information, håller tiden, lagom uppföljning, rekommenderas.
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag väljer att ge Frida zetterström 5 av 5 möjliga, varför? För att hon sen dag 1 har varit väldigt engagerad i försäljningen av min lägenhet, väldigt professionel och tillmötesgående, tagit hänsyn till mina synpunkter och funderingar kring försäljningen samt väldigt kunnig inom området. Snabb med återkoppling och väldigt trevlig person som vet vsd hon snackar om, gav mig en massa råd kring styling och vad man skulle tänks på inför fotograferingen och visningen av lgh. Fastighetsbyrån var ett självklart val för mig som sålde i Huddinge men vill ni ha det lilla extra så skulle jag varmt rekommendera att ni väljer Frida Zetterström som er mäklare, vill avsluta med att ge henne ett stort tack för en väldigt smidig och bra affär.
  • Åse S
    Åse S skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har fått ett både sakligt och kunnigt bemötande både inför och under försäljningen. Bra infomation och planering, lätt att ta dialogen under resans gång.
  • Monica K
    Monica K skrev om Fabio Mikailsson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Ursäkta att jag inte svarat tidigare!
    Jag är Mycket nöjd med min mäklare Fabio Mikailsson! Jag upplevde honom som kunnig och lugn och trygg ibemötandet av mig! Jag rekommenderar honom gärna till mina vänner och bekanta som
    Planerar stt sälja sina hus framöver! Tack Fabio för din professionella hjälp vid försäljningen av mitt hus!
  • ann-sofie j
    ann-sofie j skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg är en fantastisk mäklare ! Hon är lugn och trygg och väldigt kunnig. Monica tar sig alltid tid att prata och svara på frågor och är påläst om objekten.
    Kan varmt rek henne för alla som går i sälj eller köptankar.
  • Mina Z
    Mina Z skrev om Fabio Mikailsson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fabio den bäst
    Jätteduktig
    Mina dous
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders lyckades få in bra bud bara ett par dagar efter att det upptäckts problem i krypgrunden. Hur han bar sig åt vet jag inte, men vi är glada för hans insats.

Ska jag klaga på något så är det möjligen några stavfel i objektsbeskrivningen, men det blir en 5:a i betyg totalt ändå.
  • Catalina L
    Catalina L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Lugn och saklig genom hela processen.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag upp levde Anders Rex lugn och saklig. Han gav svar på mina frågor om fastigheten.
  • Therese P
    Therese P skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En mäklare med ett lugnt och tryggt bemötande. Är inlyssnande och respekterar kundens önskemål och behov
  • Adam E
    Adam E skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsig, ärlig, ger god bemötande, ger goda råd helt enkelt BÄST!
  • Jukka A
    Jukka A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Levde väl upp till förväntningarna. Rekommenderas
  • Mandus Z
    Mandus Z skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders Rex är en noggrann, snabb, ambitiös och kunnig mäklare.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders är extremt kunnig och gör sitt yttersta för att du ska bli nöjd.
  • Ann-charlotte A
    Ann-charlotte A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag fick ett mycket bra och proffsigt bemötande med många bra råd under hela processen. Anders var tillmötesgående och förklarande. Hela processen kändes trygg. Han jobbade verkligen för att jag och min familj skulle få en bra affär genomförd. Resultatet blev över förväntan. Jag rekommenderar verkligen Anders Rex.
  • Toje P
    Toje P skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han uppträdde korrekt, gav ett förtroendegivande intryck-

Kunnig i sitt gebit
  • Helena  L
    Helena L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders Rex är en engagerad, målinriktad och kompetent mäklare som arbetat hårt för att nå våra mål. Inte den pushiga typen utan han har ett professionellt sätt som inger förtroende direkt. Det vi uppskattar mest är snabb återkoppling under hela försäljningsprocessen. ++ för det höga slutpriset.
  • Olof E
    Olof E skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi är nöjda med Anders och det engagemang han la ner för att få vårt hus sålt till ett pris vi var nöjda med.Han gav tips inför fotograferingen och var närvarande både då och under besiktningen av huset.Han har dessutom erbjudit sin hjälp med "flyttskatten" någon gång under november - december.
  • Britt-marie M
    Britt-marie M skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt bemötande och verkar mycket kunnig om alla uppgifter som ingår i en mäklares jobb. Det känns tryggt att anlita Anders Rex.
  • Lasse N
    Lasse N skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Med Fastighetsbyrån i ryggen och Anders Rex blev det inga problem med fösäljningen av huset vi är 100% nöjda
  • Marie-louise L
    Marie-louise L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej, vi är mycket nöjda med Anders Rex. Han är kunnig och påläst. Rak och klar. Inte gåpåig.
    Vi rekommenderar honom gärna vid både försäljning och köp av bostad.
    MVH
    Marie-Louise Larsson
  • Francisca G
    Francisca G skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och funnits där man behövt hjälp o har frågor
  • Melisa A
    Melisa A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han är proffesionell och kunnig. Vi var jättenöjda med hans insats när vi skulle sälja vår lägenhet som sedan resulterade i att vi även köpte en lägenhet med hans hjälp.
  • Josef L
    Josef L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig, ärlig, duktig och rak mäklare som hjälpte oss både köpa ett hus och sälja vårt
  • Chunyan Z
    Chunyan Z skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    He is very nice and very experienced. He answered my question rapidly and patiently. I would first suggest him to my friends who will sell their houses in the future.
  • Karin P
    Karin P skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Försäljingem gick fort och problemfritt
  • Lina B
    Lina B skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han var bra på alla sätt......................................
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Fabio Mikailsson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunde aldrig tro att vi skulle hitta en sån duktig & engagerad mäklare. Redan från första träff kändes de helt rätt! Såg våra önskemål och var tillmötesgående! Extremt driven, inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till! Hade kontakt med oss under hela processen och gav oss hela tiden information. Skulle/kommer absolut rekommendera honom till andra jag känner!
  • Eric L
    Eric L skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Marketta är väldigt trevlig och hjälpsam.
  • Annica E
    Annica E skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida har varit mycket hjälpsam och professionell under tiden hon arbetade med vårt ärende, som innan hon tog vid var mycket rörigt och väldigt dåligt hanterat. Kan rekommendera Frida varmt till alla som vänder sig till Fastighetsbyrån i Huddinge.
  • Eva L
    Eva L skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej!

Jag blev väldigt nöjd med Marketta,hon är proffesionell och trevlig.
Maria Stenermark
Krister Florin