Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 928 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• 2020-04-06

Mats Göran B skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Varit väldigt nöjd med både köp och sälj via Mikael. Väldigt jordnära, trevlig, trygg och förtroendeingivande. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2020-04-04

Irina T skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte och sålde flera med Monica. Hon är bäst!!! Önskar lycka. Läs mer
  • 2020-04-04

Annika E skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren är bra. Läs mer
  • 2020-04-03

Sandra Elisabeth B skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi köpte villa och sålde parhus med Mikael. Vi är väldigt nöjda med allt. Mikael inger stort förtroende och gör sitt yttersta för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Återkopplar snabbt och har en oerhört trevlig framtoning Läs mer
  • 2020-03-31

Johan S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Försäljning och visningar har funkat bra.
    Mattias är en glad och trevlig person.
    // Johan Söderberg Läs mer
  • 2020-03-30

Hans Petter Stefan S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias hjälpte oss att sälja huset i Huddinge.

Mycket bra förhandlare och trevlig att jobba med. Läs mer
  • 2020-03-29

Lena Agneta Ingegerd S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en villa med hjälp av Mikael och vi fick mycket bra hjälp och goda råd av honom. Affären gick snabbt och vi upplevde Mikael som kunnig och intresserad, och mån om att både vi och köparen skulle bli nöjda. Läs mer
  • Albert D

2020-03-29

Albert D skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Rydberg är en fantastisk och duktig mäklare hon är nära säljare eller köpare och stöda med hennes erfarenhet och kunskap genom bostadsmarknaden tills hela säljprocessen sker.

Vi är så njöda och glada att sälja vår bostad via Monica Rydberg på fastighetsbyrå, och fick det priset som jag hade förväntat oss utan visning.

Monica Rydberg har värderad vår hus för nästan 5 år sedan via fastighetsbyrå Huddinge.

Hon är social, öppet och alltid glad och positiv.

Jag måste tacka att er att ni finns för oss.

Hälsningar
    Albert Denha Läs mer
  • Anna L

2020-03-26

Anna L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Så fantastiskt nöjd att jag anlitade Mattias till min lägenhetsförsäljning! Kände ett stort förtroende direkt han klev in genom dörren och har verkligen skött hela processen superbra! Han känns genuin och mån om att affären ska bli så bra som möjligt för mig som säljare. Kunde inte vara mer nöjd! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-03-24

Roberto P skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    - Sålt en lägenhet i Flemingsberg.
    - Bra bemötande, god förmåga med styrningen och användandet av säljcoachen.
    - Det rullade på och gick som det var tänkt.

Toppen hjälp för att sälja ens bostad! Läs mer
  • 2020-03-18

Eddine M skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra bemötande från dag ett. Fick information fortlöpande under hela försäljningsprocessen om läget. Allt gick smidigt och professionellt till.
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-03-17

Olle E skrev om Dennis Allingmon en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte en lägenhet i Huddinge med Dennis som mäklare. Dennis är mycket ambitiös och målmedveten. Och service är hans andranamn. Gjorde allt som stod i hans makt för att få en så bra och smidig affär som möjligt. Höll hela tiden kontakt och så alltid till att hålla mig informerad om utvecklingen. Kan verkligen rekommendera Dennis som mäklare till din nästa bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-03-15

Robert K skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en tomt. Jag har blivit jättebra bemöt. Mäklaren levde upp 100% till mina förväntningar. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2020-03-12

Claudia W skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria hjälpte mig med att sälja min lägenhet. Under hela resans gång har hon varit hjälpsam, givit fina råd samt alltid kommunicerat dagligen med hur läget är och vilka nästkommande steg man ska ta. Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare som fick mig att känna mig lugn och trygg! Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2020-02-28

Jan-axel F skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig kunnig och saklig mäklare som genomförde våran försäljning av huddinge villan. Läs mer
  • 2020-02-27

Cyril M skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt tomt. Mycket bra bemötande och insatt i processen. Jag är mycket nöjd med affären. Läs mer
  • 2020-02-25

Karin F skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte en lägenhet i Huddinge. Mattias var mycket proffsig, hjälpsam och trevlig. Skulle lätt anlita honom den dag jag ska sälja lägenheten. Läs mer
  • Nicolas alexandar M

2020-02-25

Nicolas alexandar M skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt två bostäder med hjälp av Mattias på kort tid. Med ett leende på läpparna har Mattias som mål att uppfylla kundens önskningar likt anden i lampan!

Våra förväntningar på slutpriset var troligtvis för höga för att Mattias skulle lyckas överlista marknaden. Men i slutändan är vi mer än nöjda! Läs mer
  • 2020-02-19

Leif N skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en lägenhet i Huddinge och köpt hus i Vagnhärad, Mattias har varit mycket proffsig i sitt uppträdande, både som person och informativ dvs förklarat hela förloppet mycket tydligt och bra, hade förväntningar att det skulle bli bra men det blev ännu bättre än vad jag hade förväntat mig, sammanfattningen är att Mattias har gjort ett mycket bra jobb och jag kommer självklart att rekommendera honom till vänner och bekanta som ev vill köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-02-19

Carina N skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mattias har varit väldigt bra att ha att göra med hela vägen.
    Kunnig
    Vi har fått återkoppling under resans gång vilket jag tycker är viktigt och uppskattar.
    Allt gick väldigt fort och än så länge helt smärtfritt. Läs mer
  • 2020-02-18

Daniel J skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt villa. Bra process och bemötande genomgående. Positiv upplevelse på alla plan. Läs mer
  • 2020-02-17

Arvind S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    * dålig service
    * känner mig lurad
  • 2020-02-16

EMMY B skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt trevlig, professionell och engagerad mäklare. Ett mycket tryggt första köp med Maria! Läs mer
  • 2020-02-16

Fredrik G skrev om Dennis Allingmon en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag sålde min brf lägenhet. En 1.a .
    Mäklaren var mycket kunnig, trevlig och fick mig att känna mig trygg.
    Dennis gjorde rätt saker kändes det som.
    Han skötte sitt jobb med bravur och gjorde mer än vad jag kunnat hoppas på.
    Ett bra och tryggt slutresultat minst sagt.
    På alla punkter mycket bra. Läs mer
  • 2020-02-12

Keijo N skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Från första stunden vid visningen av villan i Huddinge, som vi sen köpte, kände vi ett stort förtroende för Monica utifrån det bemötande som hon visade alla spekulanter. Sen när det var dags att göra upp själva affären, hjälpte hon att lotsa oss igenom processen på ett väldigt sakligt och tydligt sätt. Vi vick också en bra kontakt med säljaren tack vare Monica som verkligen ställde upp för båda sidor för att se till att båda parter blev nöjda. Läs mer
  • 2020-02-12

Henrik B skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och engagerad då vi sålde vår lägenhet. Kanske något överoptimistisk kring vilket pris hon skulle kunna få ut. Läs mer
  • 2020-02-10

Jan N skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt villa. Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren. Resultatet överskred med råge mina förväntningar. Det har varit smidigt, fått svar på alla frågor och undringar. Läs mer
  • 2020-02-10

Oskar G skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte ett parhus genom Mattias och han var väldigt trevlig och professionell. Köpet gick smidigt och jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2020-02-09

John M skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fast and efficient, hassle free business Läs mer
  • 2020-02-07

Erica M skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Rekommenderar verkligen Maria! Hon gjorde ett fantastiskt jobb med försäljning av vår lägenhet, mycket kunnig, hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-07

Bengt N skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Demir har sålt min bostadsrätt, för det uppdraget kan jag varmt rekommendera - stort engagemang - pålitlig - samt supertrevlig. Tack Hälsar Bengt Läs mer
  • 2020-02-05

Katerina Natalie G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har precis sålt vår villa med hjälp av Mikael Grans. Jag rekommenderar Mikael varmt då han är väldigt lätt att ha och göra med, han är lyhörd, hjälpsam och snabb på att återkoppla.
    Detta är vår första bostadsförsäljning någonsin och det har känts tryggt med honom. Läs mer
  • 2020-02-04

Christer H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt vårt parhus i Kästa.Mycket proffesionellt bemötande,stort engagemang.Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-03

Ellinor E skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Melissa sålde min lägenhet. Det gick super snabbt och smidigt. Seriös och jätte trevlig! Rekommenderar verkligen Melissa! Läs mer
  • 2020-01-31

Lars-åke S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi sålde vår villa. Monica Ryberg har djup kunskap och erfarenhet av marknaden, samt var mycket professionell i sitt agerande. Alltid tillgänglig för frågor och svar, utmärkt back-up från Fastighetsbyrån. Tryggt, enkelt, professionellt, kundorienterat - och ett bra resultat!
    Vi kan varmt rekommendera Monica till de som avser att sälja sin villa! Läs mer
  • 2020-01-29

Erik Johan H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte en bostadsrätt genom Mikael. Han tipsade oss om denna innan den kom ut för visning och det blev verkligen rätt.
    Trevlig och kunnig mäklare som förstår sig på sina kunder.

Rekommenderar honom för din försäljning. Läs mer
  • 2020-01-29

Martin W skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt en 3:a med inglasad balkong.
    Proffsigt och vänligt bemött av Monica.
    Tydlig och lugn under hela processen samt hjälpsam.
    Mycket angenäm upplevelse! Läs mer
  • 2020-01-28

Leif Mikael G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en villa. Trevligt bemötande och förklarar bra hur en bostadsförsäljning går till. Lätt och få tag på genom mobil och sms blir alltid uppringd om ej svar inom kort tid. Läs mer
  • Margit Carina E

2020-01-27

Margit Carina E skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsig, inget "lull lull". Maria koncentrerar sig på affären och
    hon jobbade fram en bra försäljning ur missgynnsamma förhållanden. Läs mer
  • 2020-01-26

Marta D skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias har hjälpt med köpt av min nuvarande parhus i Huddinge. Engagemang är det bästa ord som kan beskriva sitt jobb, enligt min bedömning. Stark rekommenderas och när det blir dags för mig att göra ny affär skall han säkert kontaktas! Läs mer
  • 2020-01-25

Najma M skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag rekommenderas och hon är toppen alltså vi köpte en lägenhet då hon hjälpte oss. Läs mer
  • 2020-01-24

Sara G skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Gott bemötande och erfaren mäklare vid köp av vårt drömhus! Läs mer
  • 2020-01-23

Hamid S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria demir är bäst jag är jätte nöjd Läs mer
  • Wahidula N

2020-01-23

Wahidula N skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han är en Fantastisk mäklare ! Väldigt trevlig, tydlig och jobbar proffesionellt! Läs mer
  • Raber A

2020-01-22

Raber A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kan varmt rek. Köpte hus via Monica. Upplevde att det emellanåt var lite svårt att nå henne per telefon. Men väl i kontakt med henne kändes hon proffsig och servicemedveten. Läs mer
  • 2020-01-20

Hussein A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde min bostad i Huddinge !

Maria är trevlig, professionell och driven mäklare

Bra med återkoppling och uppdateringar under hela säljprocessen vilket gjorde att försäljningen kändes trygg! Är jättenöjd !! Läs mer
  • 2020-01-20

David N skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag var orolig för slutpriset pga ostabiliteten i marknaden, men Melissa skötte det jättebra och fick upp priset till det jag åtminstone behövde för nästa lägenhet! Läs mer
  • Daniel H

2020-01-17

Daniel H skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mäklren levde upp till mina förväntningar och levererade ett utmärkt jobb, lika som sist jag hade honom som mäklare! Läs mer
  • 2020-01-17

Bachar M skrev om Dennis Allingmon en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte ett hus via Dennis och har fått ett proffsigt bemötande rakt genom hela processen! Alltid tillgänglig och ger alltid snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-01-13

Thineskumar T skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi köpte ett radhus. Mattias var väldigt trevligt och lyhörd och var tillgänglig för att svara på alla våra frågor, man fick ringa honom även efter kl22 och han var supersnäll....MEN allt detta vara bara fram tills vi skrev på köpekontrakt. Efter detta så träffade vi en annan sida av honom. Vi fick ringa flera ggr/smsa innan han tidig tid och ringde tillbaka. Han lovade massa saker som han skulle prata med säljaren men vi fick veta det på inträdesdagen att han aldrig pratade med säljaren om detta. Vi var tvungen att sälja vårt och det tog lite tid med vår försäljning då sa vi det till Mattias att vi ska ha inträde mitten av Jan vilket han lovade att det inte ska vara något problem och säljaren är flexibel men det visade sig tillslut att han pratade med säljaren väldigt sent typ slutet av nov vilket var redan sent och det blev väldigt problem för oss med allt. Som tur löste vi allt tillslut men nu sitter vi med båda hus fram tills 20/1 men det kunde ha slutat ännu värre. Jag skulle aldrig rekommendera honom till någon annan. Han håller inte sina ord och ger inte respekt för sina kunder. Vi har haft väldigt dåligt erfarenhet av honom. Läs mer

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge