Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 649 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• Karl Olof S
    Karl Olof S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Villa Stuvsta Huddinge sålt.
    Valde MG av följande skäl; Ledande mäklarbyrå, lokal erfarenhet av området, förtroendeskapande personlighet, lugn och stabil.
    Förutom ovanstående egenskaper som visade sig stämma så har MG uppvisat hög tillgänglighet och servicenivå.
    I den marknad som gällde sommar/höst 2017 så upplever jag att MG inte kunde gjort så mycket annorlunda. Läs mer
  • Naim C
    Naim C skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en hyresrätt. Bra bemött. Snabba handlingar. Läs mer
  • William A
    William A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag sålde villan med hjälp av Anders som hanterade försäljning på att bra sätt. Läs mer
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Pålitlig och ärlig. Genom hela processen så var allt på bordet och jag kände mig trygg med mitt köp. Redan innan jag lagt mitt bud så tog han fram vad säljaren den ville ha för att sälja och han försökte aldrig att trissa upp priset när båda parterna var nöjda. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde hus. Uppfyllde mina förväntningar på hur det går till att sälja ett hus. Hon hade ett fantastiskt bemötande. Ställde upp och svarade på frågor i tid och otid. Såg till att jag fick den informationen jag behövde och frågade efter. En klippa!! Läs mer
  • Darko K
    Darko K skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt bostadsrätt. Bra och trevligt bemötande. Klara och tydliga svar på ställda frågor. Arbetade utifrån ett perspektiv där både säljare och köpare skulle känna sig nöjda. Professionell i sitt arbetssätt- Läs mer
  • Selma A
    Selma A skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Stenmark är en suverän mäklare som alltid finns till hands och hjälp. Läs mer
  • Simon I
    Simon I skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte en 2a i Huddinge, efter att tidigare bott på annan ort. Då jag av geografiska skäl inte kunde vara så flexibel i när jag kunde kolla på lägenheter i Stockholm uppskattade jag Eriks samarbetsförmåga gällande visningar på tider som passade mig. Han var även lätt att få tag på och svarade snabbt på de frågor jag hade. Jag kan rekommendera att jobba med honom! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte en bostadsrätt. Han har varit trevlig men jag har inte fått den hjälp jag känt att jag velat ha efter köpet varit klart. Jag förväntar mig att en mäklare som säljer en bostad har koll på objektet och vad som gäller i föreningen eftersom jag är ny i Stockholm och ny i bostadsmarknaden. Jag förväntade mig att jag skulle vara nöjd hela vägen, även efter köpet genomfördes. Jag hade mycket problem med städning och el efter köpet som i sin tur ledde till förstörd mat och flera samtal jag inte räknat med och utgifter jag inte får tillbaka. Tyvärr har mitt förtroende för firman och denna mäklare sjunkit då jag känt att jag inte fått den hjälp jag velat ha, och betalat för, och första tiden i bostaden har präglats av problem. Läs mer
  • Wilhelm G
    Wilhelm G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Den bästa mäklaren i hela södra Stockholm. Läs mer
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket kompetent och bra.gör ett jättebra arbete. Läs mer
  • Mina E
    Mina E skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En riktigt kunnig och trevlig mäklar. en härlig person!
    Tusen tack för ett professionellt och tryggt bemötande, rekommenderar stort! Läs mer
  • Vanja L
    Vanja L skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tog hand om vår radhusflrsäljning.
    Proffesionell,, lyhörd, snabb återkoppling, bra upplägg inför försäljningen, mycket bra råd inför försäljningen. Trevlig uppföljning några veckor efter avslutad affär. Läs mer
    2018-09-11 Michael S svarar Vanja L
    Hej Vanja, stort tack för den fina rekommendationen, hopps att du trivs bra i nya lägenheten.
  • Bo S
    Bo S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har sålt en bostadsrätt i Huddinge vår mäklare var Mattias Lundberg. Han har utfört uppdraget på ett exemplariskt sätt och lade ner ett gigantiskt arbete med att få tag på köpare. Han bemötte både oss och alla spekulanter proffsigt och med ett stort engagemang.
    Han överträffade våra förväntningar.
    Vi rekommenderar varmt Mattias som mäklare till alla.
    Bosse & Annelie Läs mer
  • Zsófia H
    Zsófia H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias är jätte snäll och hjälpsam. Jag är nöjd. Vi köpte en radhus. Det gick jättebra. Han svarade alla frågor har vi alltid. Vi är jätte nöjd Läs mer
  • Ivan S
    Ivan S skrev om Patricia Barazi en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Motiverad, lätt att ta kontakt med, rekommenderar varmt! Läs mer
  • Roffe R
    Roffe R skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och snabb affär påläst mäklare Läs mer
  • Augustine H
    Augustine H skrev om Patricia Barazi en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har köpt bostad, jag bra bemötande, behövde hjälp och stöd och det fick verkligen av Patricia.

Det var en tid fylld av stress och nervositeten av att inte veta vad som kommer att hända men jag hade Patricia som stöd, jag fick ringa henne när jag ville så det bra

/ Augustine Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi köpte hus . var på visning ett par gånger och träffade Michael. Han var snabb att svara på frågor och bistå med goda tips och råd via säljaren. Alltid tillgänglig. Affären gick smidigt trots semestrar och värmebölja. Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar Linda N
    Hej Linda, hoppas att ni är nöjda med affären i sin helhet och mitt bemötande. Det var många turer fram och tillbaka som till slut gick vägen för alla parter.
  • Maria I
    Maria I skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En professionell och kunnig mäklare som alltid sätter kunden först och kommunicerar ärligt och bollar alltid med kunden om idéer och tankar. Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar Maria I
    Hej Maria, stort tack för rekommendationen.
  • Tafiq Z
    Tafiq Z skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har haft en exceptionell upplevelse av Maria. Hon är en driven mäklare och hjälpt oss med att hitta ett fint hem. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi blev mycket varmt och tryggt bemötta vilket vi verkligen uppskattade. Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar Lena G
    En speciell affär med mycket trevliga energier som jag sent kommer att glömma. Stort tack även till er och den fina rekommendationen.
  • Rose-marie A
    Rose-marie A skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en bostadsrätt som ligger på Vikingavägen 20 i Huddinge.

Jag tycker att jag blev bemött av en väldigt jäktad Michael Skönning. Vi hade kontakt fredagen den 13e Juli, då skulle kontraktet skrivas. Det tyckte jag var väldigt jäktigt att göra. Och tycker därmed inte att Michael hade ett lugn och stillsamt sätt att bemöta mig. Han har jäktad för han skulle till Mallorca dagen därpå. Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar Rose-marie A
    Hej Rose- Marie, anledningen att det blev stressigt var att ägarna till bostaden ville stänga affären med ett kontrakt senast den dagen, det var inte min avsikt att få dig att känna dig stressad. Hoppas att du är nöjd med all service runt omkring med ett flertal visningar samt kontrakt sent på kvällen med mer.
  • Johan M
    Johan M skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en tvårumslägenhet.
    Michel gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar Johan M
    Tack Johan för rekommendationen.
  • Ingvar B
    Ingvar B skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell, lätt att samarbeta med, jobbar hårt för bostadsaffären. Mäklarfirman är seriös med en stor marknadsdel, vilket ger exponering för många potentiella kunder. Vi är nöjda Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar Ingvar B
    Tack Ingvar för rekommendationen.
  • David G
    David G skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag kände mig väl bemött, som om jag var en viktig kund, från början till slut. Inget extra tjat, precis lagom. Min mamma signerade för mig och uppfattade honom som mkt sympatisk och förtroendeingivande.
    Han levde upp till förväntningarna och lite till.
    Kort sagt en riktigt, bra mäklare. Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar David G
    Det var en liten speciell affär som gick väldigt snabbt smidigt och bra, tack för rekommendationen.
  • Mattis S
    Mattis S skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra dialog. Proffessionell.
    Klockren mäklare! Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar Mattis S
    Hej Mattis, stort tack för den fina rekommendationen och alla intressanta analyser på vägen.
  • Tara I
    Tara I skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Demir är mycket engagerad mäklare, tillgänglig och kunnig i alla frågor i bostadsrättsförsäljningen från början och tills affären var avslutad. Tack så mycket för allt och vi kommer absolut rekommendera dig❤️ Läs mer
  • Avin A
    Avin A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tackar så jätte mycket för en bra bostadsförsäljning.
    Maria ger inte upp, det visar hur fokuserad hon är på att leverera ett mycket bra jobb.
    Professionell och trygg mäklare igenom hela processen. Charmigt bemötande och serviceinriktad. Rekommenderar starkt Maria Demir. Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias är ytterst kompetent mäklare, engagerad och lyhörd och självklart lätt att tycka om! Han gjorde det lila extra. Kan starkt rekommendera Mattias på Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Taya Y
    Taya Y skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är glad och tacksam över att ha fått Maria Demir som mäklare i mitt första bostadsköp. Trevlig, kunnig och professionell mäklare som får en att känna sig trygg i varje steg. Stort tack! Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är en mycket bra och driven mäklare, som har gjort en mycket bra jobb👍// Roger Läs mer
  • Jörgen G
    Jörgen G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt 4 rum och kök 125 km med stor terass.

Mikael gav ett gott intryck redan då vi skakade hand på visningen. Han var påläst och väldigt sympatisk. Han gav oss känslan att han var ärlig, inte bara sälja objektet.
    Vi har mött och haft egna mäklare och de har varit bra men Mikael bättre.
    Vi ville ha honom för att sälja vår bostad, men då vi bor i Hägersten gick ju inte det, däremot rekommenderade han en kollega hos er i Hägersten, Freddy Malki. Vi gillade honom så nu ska han sälja vår bostad. Fotografering om 2 dagar.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda, utom med Mikaels assistent, det tog över en månad efter vi betalt 1:a betalningen för att låsa köpet innan hon hörde av sig att hon skickat in oss för godkännande av styrelsen.
    Då erbjöd hon också kontakt för finansiering. Det tackade vi ja till med vändande e-post och har fortfarande inte fått svar, det är flera veckor sedan.
    Nu har vi ordnat det så vi är inte intresserade längre.

Vänliga hälsningar
    Maud och Jörgen Gustavsson Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpare: Mattias gjorde ett bra intryck från dag ett. Han har visat stort engagemang och har funnits tillgänglig så fort vi har haft frågor eller känt oss osäkra. Vi kommer absolut rekommendera Mattias till vänner och bekanta i framtiden! Läs mer
  • Vera S
    Vera S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi upplevde Mattias som en seriös, trevlig och ärlig mäklare. Enkel att samarbeta med och även tävlingsinriktad för att uppnå bästa resultat för oss som säljare. Vi kan varmt rekommendera Mattias till dig som funderar på att sälja din bostad! Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt. Bra bemötande.
    Visar sig nu att ett av löftena som mäklaren gav, p-plats, ej stämde. Dessutom dör inte Mattias upp på avtalad tid för att lämna nycklarna. Och har inte heller återkommit med förklaring till detta. Dessa två delar drar ner helhetsbetyget betydligt. Läs mer
  • Andrea K
    Andrea K skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra energi, lätt att få kontakt och tydlig. Helt enkelt en professionell mäklare! Läs mer
  • Sanazalsadat H
    Sanazalsadat H skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är trevligt, tillgängligt, engagerad och har bra kunskap om sitt jobb. Jag rekommenderar henne och vill gärna jobba med henne igen i framtiden! Läs mer
  • Adnan S
    Adnan S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria is very professional at her work and shows a lot of dedication to the goal in sight. I am really glad to have chosen her as my realtor. The first experience for me has been amazing. I would strongly recommend Maria as she exceeded my expectations despite a not so good market. Läs mer
  • Louise K
    Louise K skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte en bostadsrätt på 45 kvadrat i Huddinge. Jag tyckte att Erik agerade väldigt professionellt, var lugn, sansad, hade svar på mina frågor och var hjälpsam. Detta var mitt första lägenhetsköp och det kändes tryggt att Erik var lugn och förklarade förloppet enkelt och tålmodigt utan att stressa igenom något.

Tack! Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Försäljningen av lägenheten gick som en dröm. Proffsigt jobb av Mattias och hans crew.
    Alla framtida försäljningar/köp av bostad kommer gå via Mattias! Läs mer
  • Shaunak P
    Shaunak P skrev om Patricia Barazi en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    We bought an apartment in Huddinge, the broker was kind and the apartment and dealings with the broker were up to the mark.
    Patricia was pleasant and it was good. Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt pålitlig och förtroendeingivande mäklare som vet vad han pratar om. Läs mer
  • Henrik  L
    Henrik L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mathias är oerhört proffesionell och har ett fantastiskt engagemang och driv. Jag kan varmt rekommendera Mathias som enligt mig är den bästa mäklaren i Huddinge! Läs mer
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Som köpare av ett hus så kan vi verkligen rekommendera Mattias som mäklare.
    Vi kände oss trygga med honom, att han är en erfaren mäklare och att han var engagerad i hela försäljningsprocessen.
    Vi tycker också att Mattias alltid gav en bra och snabb återkoppling. Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias skötte försäljningen av vårt hus i Segeltorp och har genom hela processen varit väldigt lyhörd och proffesionell. Mattias hade fullt förstående för vår situation och lyssnade på våra önskemål. En ganska skakig bostadsmarknad gällde när vi sålde huset, Mattias hjälpte oss att orientera oss i den och hans erfarenhet gjorde en trygg samt gjorde verkligen det där lilla extra. Kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var mycket tillmötesgående och arbetade för att få ihop en snabb affär. Mäklaren valde dock att inte närvara under överlåtelsen men arrangerade bra ersättare. Läs mer
    2018-05-17 Monica R svarar Jenny N
    Hej Jenny!
    Stort tack för din respons här på reco och för din rekommendation. Roligt att du uppfattade affären som snabb och smidig. Jag jobbar alltid för att ge hög service. Tråkigt nog hade jag inte möjlighet att vara med på tillträdet då jag var på utbildning. Hoppas att ni trivs ypperligt i er nya bostad och att vi springer på varandra i Huddinge vimlet!
  • Meral G
    Meral G skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Oprofessionell mäklare behöver mer erfarenhet
    Aldrig kommer anlita mer fastighetsbyrån. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias har hållit kontakten med mig. Tagit reda på frågorna jag har ställt. Mattias har varit lugn under processen. Mattias hade fötterna på jorden, han ville hjälpa. Återigen bra jobbat. Bästa mäklaren vi har träffat! Läs mer
  • Sylvia H
    Sylvia H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en villa på 205 kvm
    Mäklaren är mkt trevlig, lyhörd o tillgänglig 24/7.
    Mindre bra , för hög värdering av huset, bad oss fixa badrummet som skulle generera mer pengar blev bara stressigt o massa problem. Nedgång på bostadsmarknaden upplevde det som att mäklaren saknade erfaranhet av en sjunkande bostadsmarknad o därav oxå inget bra läge att förhandla med en budgivare. Läs mer
Krister Florin
Maria Stenermark