Fastighetsbyrån Huddinge

Snittbetyg
4.7
Ring 08-774 30 10 Dela

Om företaget

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge! Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas...

1620 omdömen om Fastighetsbyrån Huddinge

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1620 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Nina P
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vidja

Trevlig, tydlig och ordentlig.

Hanna D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Sjukt duktig och driven. Är riktigt nöjd med den hjälp jag har fått.

Ellen L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

En väldigt trevlig, tydlig och förtroendeingivande mäklare. Processen gick snabbt och smidigt. Hon hade, till skillnad från andra mäklare i Stockholmsområdet bra koll på det hon säljer och kan besvara alla frågor som ställs, och när hon inte har svar direkt kollar hon upp väsentlig information och återkopplar. Hon var även väldigt ärlig med hur processen ser ut och eventuella undantag som kan uppkomma.

Magdalena S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Visättra

Självsäker och pålitlig med en exceptionell förmåga att förstå och tillgodose kundernas behov. Utmärkt kommunikation och förhandlingsförmåga. En pålitlig partner för alla fastighetsaffärer.

Svar från Moussa El Masri

Tack Magdalena för dom fantastiska orden! Det var en ära att hjälpa er med förmedlingen av er bostad! Lycka till i nya huset! /Moussa

Anna L
Sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Hörningsnäs

Trevlig, tillmötesgående och lätt att nå!

Lotta Sofia A
Stuvsta

Jacob är väldigt trevlig, lugn, lättillgänglig och tillmötesgående. Bara positiva erfarenheter i och med köp av lägenhet. Stort tack!

Anna H
Stuvsta

Trevlig och avspänd mäklare som utför sitt uppdrag noggrant. Inlyssnande och tar säljaren på stort allvar

Svar från Jacob Jergos

Tack för dom fina orden och ert samarbete! Hoppas ni kommer trivas bra i nya huset!

Pooja Tanaji W

Hi, This was the first time we entered the buying market and came in contact with Jessica for Mangårdvägen 19. She is very quick to respond, listens to the question thoroughly and understood it before trying to find the answer and was helpful all the way. Overall the experience with Jessica was very smooth and hassle-free. We wish her the best! Best regards, Pooja

Julia N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Huddinge Centrum

Väldigt personligt och tryggt bemötande i en snabb process! Monica var mycket hjälpsam och förtroendeingivande, särskilt betydelsefullt för mig som gör detta för första gången.

Eivor K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Huddinge Centrum

Tydlig, berättar sakligt vad som kommer att ske inför de olika stegen i försäljningen. Finns tillgänglig på sms om det finns frågor.

Conny J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Georgio Hadad en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta

Mycket bra och trevligt bemötande under processen.

Yvonne A
Segeltorp

Anders har gjort ett mycket bra jobb i samband med vår försäljning. Trevligt samarbete, hållit oss informerade regelbundet om vad som skett. Med vänlig hälsning Yvonne och Anders Argenius

Henrietta L
Centrala Huddinge

Supertrevlig mäklare som verkligen gjort allt för att hjälpa mig sälja! God kontakt och alltid tillgänglig. Väldigt påläst och duktig.

DARIA G
Segeltorp

Väldigt strukturerad, lugn, trevlig, lätt att nå samt organiserad! Rekommenderar :)

Svar från Jacob Jergos

Tack Daria för rekommendationen! :) Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten!

Anette L
Centrala Huddinge

Jessica har varit väldigt engagerad i våran försäljning.

Ulla N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Han var uppmärksam, trevlig och glad. Kan rekommendera honom

Svar från Patrik Ekdahl

Det var fint skriver Ulla. Stort tack!

Abdulnasser E
Skrev om Georgio Hadad en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Vi köpte vår bostad med hjälp av Georgio, en erfaren och kunnig person. Flexibel kring visningar och även lätt att nå, vilket underlättade mitt köp av bostadsrätt enormt Fantastiskt arbete av Georgio, rekommenderar starkt!.

Georgio H gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Susanne P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Han är kunnig, väldigt lyhörd. Lätt att nå. Håller vad han lovar. Väldigt nöjd !

Svar från Patrik Ekdahl

Tack snälla Susanne! Har tyckt så mycket om att jobba med dig!

Sofia E
Centrala Huddinge

Samarbetets villig och kom i mål med det pris jag önskade.

Jacob D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Georgio Hadad en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Fantastiskt arbete av Georgio, rekommenderar starkt!

Lena G
Utsälje

Trevligt bemötande. Uppskattade att Jacob ringde mig innan visningen och frågade om jag undrade över något. Jacob har även varit snabb med återkoppling när haft frågor.

Svar från Jacob Jergos

Tack för rekommendationen Lena! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya fina lägenhet. God fortsättning!

Mariann A
Stuvsta

Trevlig och lätt att ha att göra med. Alltid tillgänglig vid frågor och återkopplar efter visningar. Lugn, förtroendegivande, ärlig. Gav inte upp trots många visningar på en svår marknad. Jag kan rekommendera Mikael.

Parfait M
Vårby

Mikael's smiling all the time. It made calm every time I had a discussion with him. He is also reliable.

Grace U
Vårby

För varje problem hittade Mikael en lösning och alltid med glädje och tålamod.

Kalle G
Gladö Kvarn

Bästa mäklaren jag haft, personlig och förtroendeingivande. Seriös och vill lyssna på kunden samt ge en bra råd.

Paulina A
Utsälje

En seriös mäklare som ständigt har sina kunder i fokus. Vi har haft en bra kontakt från början till slut och vi är jätte nöjda! Tack för hjälpen Jacob!

Svar från Jacob Jergos

Stort tack för dom fina orden Paulina! Hoppas du och familjen kommer trivas bra i nya bostaden. Tack själva för ett bra samarbete och erat förtroende!

Pol H
Vårby

Jakob överträffade verkligen mina förväntningar! Jag blev rekommenderad av en bekant att välja Fastighetsbyrån eftersom jag tidigare inte hade lyckats sälja min lägenhet genom en konkurrent. Redan första mötet med Jakob, förklarade han marknaden och hur nuläget såg ut, gick igenom hela säljprocessen och beskrev alla detaljer extremt pedagogiskt. Detta gav mig en bra trygghet, en mäklare som vet vad han pratar om, och som dessutom har goda kunskaper om området och dess klientel. Han är genuin, utan tvekan serviceminded,...

Svar från Jacob Jergos

Stort tack för dom fina orden Pol och tack för ditt förtroende! Det gjorde vi tillsammans, ett riktigt bra samarbete med dig! Det glädjer mig att du är nöjd och hoppas du och familjen kommer trivas bra i nya huset! Lycka till med allt!

John H
Utsälje

Väldigt tillmötesgående och alltid behjälplig. Trevlig, glad och med bra kunskap såg han till att affären gick snabbt och smidigt för oss.

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack John! Hoppas du och familjen kommer trivas bra i nya lägenheten!

Jonas S
Centrala Huddinge

Jacob hade ett varmt och vänligt men samtidigt professionellt sätt att arbeta. Han är väldigt hjälpsam och lyhörd för våra tankar och funderingar. Vi är väldigt nöjda med hans insats.

Svar från Jacob Jergos

Stort tack för rekommendationen Jonas! Det glädjer mig att ni är nöjda. Äran var på min sida!

Gunilla K
Segeltorp

Proffsig Anders värderade vår bostad förra året, så vi kände därför till honom. Vi visste att han hade sålt andra hus i området och därför förmodligen hade kännedom, som skulle vara bra att ha vid vår försäljning. Han levde upp till våra förväntningar på ett mycket proffsigt sätt. Kunnig, analytisk, trygg, lätt att tala med, öppen för förslag. Högsta betyg!

Kim K
Segeltorp

Anders känner vårt område och var på set viset perfekt för oss. Han hade en god förståelse för hur och vad vi skulle göra inför försäljningen. Han gav oss bra råd och stöd i hela försäljnings processen. Vi är mycket nöjda med Anders

Noophian F
Stuvsta

Jag tycker han har skött sig bra och jag är nöjd med samarbetet med Mikael Grans! Med vänlig hälsning, Noophian Falkenström

Imbi R
Centrala Huddinge

Mycket trevlig person. Arbetar snabbt och effectivt

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack Imbi! Hoppas ni trivs bra i er nya fina lägenhet.

Amanda N
Huddinge Centrum

Med Georgios hjälp gick vår affär väldigt smidigt. Professionell, kunnig och lyhörd!

Gabriel J
Centrala Huddinge

Jessica har varit ett fantastiskt stöd under hela säljprocessen. Kunnig, tydlig, driftig och uppmuntrande, utan att lova något hon inte kan hålla. Kan rekommendera henne på alla sätt.

Laura M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Mikael is a great professional, he has been very helpful during the whole process of buying he apartment. He helped us resolving all doubts and give us very clear information about both the apartment itself and the process of buying it. Also, he has always answer very quickly and he has been very nice and open to all the questions we had. We definitely recommend him!

Kristin K
Stuvsta/stensängen

Monica var tillgänglig, trevlig och transparent i samband med visning, budgivning och kontraktsskrivandet. Hjälpte oss att känna lite mer trygghet i samband med bostadsköpet som är en stor affär och stort beslut. Att Monica fixade lunchpizza till två stressade och nervösa husköpare i samband med kontraktsskrivning var mycket uppskattat!

Elias B
Stuvsta/stensängen

Personligt bemötande på visning som även följde med i bud- och köprocessen.

Johan S
Mellansjö

Lyhörd, kunnig, duktig, kreativ. Varma rekommendationer!

Alexander G
Balingsnäs

Vi hittade vårat drömhus och Monica var mäklaren som förmedlade huset, hon lyckades se till att vi enkelt kunde få en förhandsvisning som passade oss och det slutade med att vi köpte huset direkt. Bra ordnat.

Michael T
Centrala Huddinge

Superbra bemötande redan från första mötet. Tydlig i allt som hade med försäljningen att göra. Fick uppdatering under hela processen. Rekommenderas!

Svar från Moussa El Masri

Hej Michael, tack för dom fina orden! Önskar dig lycka till i framtiden med ditt nya boende! /Moussa

Berit Gunvor "gun" W
Sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Balingsnäs

Trevligt och proffsigt bemötande, lätt att kommunicera med.

Mandy Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Jag hade redan innan uppdraget haft stort förtroende för Anders Rex och under uppdraget har Anders Rex uppfyllt mina höga förväntningar. Tack för ett bra utfört uppdrag.

Anna A
Segeltorp

Jag kan ge mina starkaste rekommendationer att anlita Georgio på Fastighetsbyrån i Huddinge. I det säljuppdrag jag anlitade honom för har han agerat oerhört professionellt hela vägen i processen vilket var viktigt för mig. De som köpte min bostad var också så oerhört nöjda med Georgio sätt att hjälpa dem. Snabb återkoppling, mycket professionell hantering, tillgänglig och mycket hjälpsam !

Peter A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Trevlig och kunnig. Allt fungerade utmärkt.

Henrik O
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Oärlig, rekommenderas ej. Lockprisprincip, ljög om tillträde tills dag för skrivning.

Jonas Fredrik K
Segeltorp

Engagerad och alltid kontaktbar, rekommenderas!

Lena S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Lugn,kunnig,tydlig och hjälpsam.Jag är mycket nöjd

Anna A
Segeltorp

Monica är en oerhört kunnig, professionell och erfaren mäklare. Hon lyssnar in kundens behov och ingjuter ett mycket stort förtroende vilket är viktigt när man ska göra en boendeaffär. Jag kan lämna de varmaste rekommendationerna att anlita Monica på Fastighetsbyrån i Huddinge.

Anna-Lena H
Visättra