Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

• BadgeElevenYears
1 713

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge! Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas...

1713 omdömen om Fastighetsbyrån Huddinge

Sedan starten hos Reco 2013

Kerstin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Huddinge Centrum

Duktig och ambitiös, lyssnar och har gett oss råd under resans gång. Har alltid varit kontaktbar och hållit oss underrättade.

Martin H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Engagerad, trevlig, effektiv, bra kommunikation.

Conny Valter A
Sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Vi är väldigt glada över att vi valde Jacob. Från första mötet till avslutet har han skött försäljning professionellt. Alltid tillgänglig, lösnings orienterad och trygg. Skulle rekommendera Jacob till alla.

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack för rekommendationen och erat förtroende Conny! Det värmer verkligen. Detta gjorde vi tillsammans. Lycka till med allt!

Anna Charlotta T
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Lissma

Väldigt nöjd med Jessica. Hon har varit tydlig och professionell.

Annika N
Fullersta

Monica får bästa betyg av många anledningar. Vi blev bemötta proffesionellt från början till slut i försäljningsprocessen(sålde en villa). Hon är väldigt kunnig, har lång erfarenhet, jobbar effektivt och är tillgänglig så fort man har minsta fundering och fråga. Hon är, parallellt med proffesionell, väldigt personlig och hjälpsam på ett sätt som passade oss perfekt. Rekommenderar henne varmt!

Fredrik B
Fullersta

En fantastisk mäklare som har koll inom alla områdena! Hon hade svar på alla frågor vi hade om huset vi köpte. Kändes väldigt tryggt att köpa via Monica!

Maria E
Hörningsnäs

Monica är en mycket bra mäklare som jag anlitat två gånger nu. Hon lägger ned mycket arbete och ger mycket bra råd inför försäljning, såsom vid fotografering och visning. Hon är också mycket lyssnade och flexibel och sätter sig in i de behov och förutsättningar som man har som säljare, vilket känns bra och tryggt.

Anders V
Hörningsnäs

Engagerad, kunnig och professionell

Hao L
Vistaberg

Everybody can sell at good times. Anders can sell at all times. He is the most experienced and down to detail broker we ever had. Anders has given the best advices such as when to put on the market and what important to fix at home. With all his good advices, we manage to have almost twice as many views online comparing to other houses in the area. When it comes to selling techniques, Anders is just unparalelled. I cannot understand how, but he manages to hunt down the interest even a few days after the "visningen".

Helena T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Huddinge Centrum

Monica är en väldigt kunnig mäklare och återkopplade alltid vid behov! Kan starkt rekommendera henne!

Julia L
Fullersta

Otroligt proffsigt bemötande fick vi när vi köpte ett objekt Monica hade. Hon var omtänksam, lyhörd och gjorde oss väldigt trygga med vårat köp. Rekommenderar henne starkt!

Victoria D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Huddinge Centrum

Monica var både förstående och stöttande i mitt bostadsköp. Väldigt mån om att jag förstod och att allt kändes bra under kontraktsskrivningen.

Marie T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Huddinge Centrum

Patrik är är väldigt pålitlig, ödmjuk och duktig. Återkopplar väldigt snabbt om man har frågor, vilket betyder otroligt mycket. Detta gör att man känner sig väldigt trygg i sin bostadsaffär - man känner att han hela tiden gör sitt yttersta för att alla parter ska bli nöjda. Tack Patrik!

Maria A
Köpte sitt hus med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Bra bemötande och togs sig tid för oss som kunder

Emily S
Brandbergen

Moussa är kunnig och har varit så hjälpsam under hela processen, en riktig stjärna!

Pawandeep Singh D
Köpte sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta

Vi hade länge letat efter ett objekt och med en jordnära mäklare som Jacob så förstod han läget för både oss och säljaren. Han var väldigt tillmötesgående under processens gång. Jacob är väldigt driven, pålitlig och ärlig människa, och ser helhetsbilden utifrån sitt perspektiv. Jag rekommenderar starkt Jacob Jergos då han ärlig, flexibel, och vill på bästa sätt göra både säljare och köpare nöjda efter ett slutfört uppdrag.

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack Pawandeep! Det glädjer mig enormt att ni är nöjda. Hoppas du och familjen kommer trivas jättebra i nya huset. Vi ses snart igen!

Ruzdija S
Köpte en tomt med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Solgård

Jätte bra! En trevlig person som kan sin jobb.

Sophie R
Centrala Huddinge

Mycket trevlig och väldigt engagerad i sitt jobb

Victor M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta

Patrik gav ett mycket välkomnande och trevligt intryck redan på visningen. Han var proffsig och hjälpsam under hela processen. Det känns som att Patrik verkligen gillar sitt jobb. En kanonmäklare helt enkelt!

Svar från Patrik Ekdahl

Det var fint skrivet Victor! Tack snälla. Hoppas att vi hörs och ses snart igen!

Happy Harpreet K
Köpte sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta

Fullständigt transparens, lyhörd och extremt duktig under hela försäljningsprocessen. Rekommenderar Jacob Jergos, tack för allt.

Svar från Jacob Jergos

Stort tack för dom fina orden! Hoppas ni kommer stor trivas i nya huset! Jag är glad att kunna hjälpa till.

Hillevi L
Huddinge Centrum

Jag är supernöjd med Patrik, från första telefonsamtalet, till försäljning av min lägenhet. Patrik är mycket lyhörd, klok, empatisk, driven och målinriktad. Tar sig alltid tid, svarar snabbt på frågor och är alltid tillgänglig, oavsett dag och tid. Jag ville ha en snabb försäljning och det fixade Patrik, utan problem. En annan sak jag uppskattade var den raka och ärliga kommunikationen från hans sida. Jag kommer med nöje rekommendera alla att välja Patrik, som sagt jag ger honom mina allra bästa rekommendationer!

Gunnel Elisabeth N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Huddinge Centrum

Mina förväntningar på mäklaren var att han skulle finnas hands och svara på mina frågor kring bostaden samt fungera som en mellanhand mellan mig och säljaren. Jag förväntade mig också att han skulle hålla mig uppdaterad kring händelser rörande bostaden fram till tillträdet. Det ligger några månader framåt i tiden men så här långt har mina förväntningar på mäklaren uppfyllts.

Svar från Jacob Jergos

Tack Gunnel! Det är väldigt viktigt för mig att finnas där för mina säljare och köpare. Jag är glad att kunna hjälpa till. Vi ses snart igen!

Olga B
Myrstuguberget

Jessica Andrée är en trevlig och engagerad mäklare som gör sitt bästa

Ujjwal N
Kästa

I wanted to extend my heartfelt gratitude for the exceptional service and support Monica provided during my home purchase. Her professionalism, expertise, and dedication made the entire process seamless and stress-free. I would like to thank her for her patience in answering all my questions and for her unwavering commitment to finding the perfect home for me. Her attention to detail and personalized approach truly set her apart. I will certainly recommend her services to anyone looking to buy or sell a property in Huddinge area.

Anna W
Centrala Huddinge

Moussa är engagerad, snabb och pålitlig, ger allt för att jag som kund ska göra bästa möjliga affär. Jag är supernöjd med att ha anlitat Moussa i min lägenhetsförsäljning.

William Å
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vidja

Otroligt bra, trevlig och professionell.

Simon I
Huddinge Centrum

Jessica var väldigt bra att ha att göra med. Kommunikativ och lätt att få tag på vid behov, samt vad jag upplevde som realistisk i förväntansbilden på vad lägenheten skulle kunna gå för. Väldigt nöjd med valet av mäklare!

Christina K
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Vi är mycket nöjda med att ha anlitat Patrik som mäklare. Han fick oss att känna oss trygga och mycket väl omhändertagna under hela processen. Han var lätt att nå och få kontakt med, han höll oss informerade om försäljningens olika steg och han svarade tydligt på alla våra frågor. Han sprider ett lugn runt sig samtidigt som han är målinriktad. Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare

Åsah C
Köpte en tomt med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Glömsta

Mycket trevlig mäklare som gjorde att allting gick väldigt smidigt. Vi bestämde oss för att anlita honom för att sälja vårt hus också. Förhoppningsvis går det lika bra.

Berit Gunvor "gun" W
Stuvsta

En väldigt proffsig och samtidigt trevlig mäklare.

Roman M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Visättra

Jessica is a good person and professional, thank you.

Emelie S
Vistaberg

Snabb smidig försäljning med flera budgivare trots marknadsläget. Anders är professionell och hade en uttänkt tydlig strategi i försäljningen. Fick oss att känna oss trygga genom hela processen.

Georg Gustav Magnus H
Sålde sitt hus med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta

Moussa skötte försäljningen av fastigheten på ett utmärkt sätt, där vi lade upp en plan för fotografering, annonsering och visning från start som sedermera ledde till en försäljning enligt önskvärda villkor. Snyggt jobbat, Moussa!

Ulf H
Fullersta

Seriöst bemötande, Engagerad som säljare.

Rukiye A
Snättringe

Moussa var smidig och hjälpsam, vilket gjorde affären superenkel. En superduktig mäklare som jag rekommenderar varmt.

Umar A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Huddinge

omtänksam och lättillgänglig. Jacob för bra dialog mellan köpare och säljare och löser affären på smidigt och professionellt sätt som får både parterna att bli nöjda. Rekommenderas starkt för framtida affär.

Svar från Jacob Jergos

Stort tack för rekommendationen Umar! Det värmer verkligen. Lycka till med lägenheten!

Ioannis P
Sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Snättringe

Rak,ärlig och trygg i sitt jobb Rekommenderas!

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack Ioannis! Det glädjer mig att ni är nöjda och tack för erat förtroende!

Charlotta E
Segeltorp

Bra och tydlig samt fick till en snabb försäljning

Jenny C
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Högmora

Kan verkligen rekommendera Jessica! Hon är lyhörd, flexibel, återkopplar alltid och enkel att ha att göra med.

Hanna T
Snättringe

Vi har varit mycket nöjda med Monica Rydberg vid försäljningen av vårat radhus. Hon var lättillgänglig och engagerade sig. Hon var tex personligen på plats vid själva fotograferingen av radhuset och kom med input och förslag till oss och fotografen, resultatet blev jätte bra. Sammanfattningsvis gav hon ett professionellt intryck och lyssnade och tog till sig av våra funderingar och önskemål.

Zabibu K
Visättra

Kände mig trygg genom hela processen. Moussa är väldigt kunnig och har varit informativ under hela processen. Han svarar gärna på frågor och är tillgänglig.

Sara D
Snättringe

Moussa var alltid tillgänglig och flexibel, vilket underlättade något enormt för oss. Moussa var tydlig med att vi hellre skulle fråga för mycket än för lite och var mån om att vi skulle känna oss trygga och nöjda. Vi fick alltid snabb återkoppling på våra frågor och funderingar!

Pelle Mats Mikael P
Glömsta

Det var ok men fastighetsbyrån skiter i dig sen när problem uppstår, skickar dig vidare och vill inte följa lagar och regler. När dom fått pengarna byts attityd

Nelly E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moussa El Masri en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Jag blev bemött bra av Moussa, han var trevlig. Mina förväntningar är uppfyllda och jag är nöjd

Jean-Pierre B
Visättra

Vilken skillnad det är på mäklare och mäklare i området. Han är duktig och informativ & lätt att tycka om och är väldigt engagerad till skillnad från dom andra mäklare som har varit hos mig. Han är duktig.

Yohana H
Snättringe

Moussa guidade oss igenom detta köp och det kändes tryggt hela vägen. Från visning till signering av kontrakt. 10/10 bemötande och professionell.

HIYAB S
Snättringe

Mycket proffsig och lyhörd mäklare. Jag kommer definitivt anlita Moussa den dagen vi bestämmer oss för att sälja!

Eva M
Vistaberg

Jag tänkte först skriva som man gör,professionell kunnig,erfaren osv och det är Monica definitivt. Men det kommer jag inte att göra. Monica är en super skicklig mäklare,och en väldigt trevlig och sympatisk människa. Vi som inte har sålt förut hade många frågor och behövde ringa många gånger för att fråga saker. Inget problem,om vi inte talades vid i telefon så kom Monica hem till oss så vi i lugn och ro kunde ta våra frågor. Sen när vi hade fotat och anonsen kom ut så gav hon oss många goda råd hur vi skulle tänka både...

Ela T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Flemingsberg

Gick fort och enligt förväntan

Svar från Jacob Jergos

Tack Ela för rekommendationen! Det glädjer mig att du är nöjd. Lycka till med allt!

Ulf H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vistaberg

Bra och seriöst bemötande. Vi förväntade oss ingenting var på visning av nyfikenhet men blev förtjusta i lägenheten. Vårt bud antogs och efter snabb handläggning ordnades med kontraktsskrivning.