Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 555 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• Patrik S
    Patrik S skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Snabba och proffsiga i hanteringen av min försäljning.
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi tyckte att Michael var helt fantastisk ! Proffsig , angagerad och pålitlig .
  • Gabriel
    Gabriel skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Helt klart den Bästa mäklare jag har haft! Fantastiskt grymt engangemang.
    Mäklaren höll mig ständigt uppdaterad och arbetade stenhårt så att vi fick till en riktigt bra affär! Maria fanns alltid tillgänglig vid frågor och funderingar. Trygghet igenom hela processen. Proffsigt!
    Jag är supernöjd med resultatet Och kommer definitivt att använda mig av Maria Demir i framtiden. Rekommenderar verkligen!
  • Cia S
    Cia S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En mäklare som verkligen tar sig tid att lyssna, förklara och visa objektet, så att jag som köpare kan känna mig säker och trygg i min affär. Rekommenderar verkligen Mikael Grans!
    2017-11-03 Mikael G svarar Cia S
    Tack Cia för rekommendationen, det var verkligen en ära att hjälpa er att hitta ert drömboende!
  • Warsito D
    Warsito D skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är nöjd med bostadaffären.
  • Anneli
    Anneli skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tack Maria Demir, för den proffesionella hjälpen vi fick när vi köpte vår bostad. Du fick oss att känna trygghet. Grymt bra jobbat igenom hela processen.
    Maria är väldigt proffsig och kunnig,
    jag kan verkligen rekommendera henne!
  • Annette L
    Annette L skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi kände oss i trygga händer direkt från början. Michael är väldigt proffsig och kunnig. Jag kan verkligen rekommendera honom.
    2017-10-30 Michael S svarar Annette L
    Hej Anette, stort tack för den fina rekommendationen.
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jättebra bemötande och proffsig hantering av försäljningen av vår bostadsrätt. Vi är supernöjda!
    2017-10-26 Mikael G svarar Alexander R
    Tack för den fina recensionen. Det var riktigt roligt att hjälpa er med försäljningen.
  • Marianne C
    Marianne C skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Engagerad, drivande, trevlig. Gjorde ett snabbt och bra jobb
    2017-10-20 Michael S svarar Marianne C
    Hej Marianne, stort tack för den fina rekommendationen. Det var som du säger en väldigt snabb affär.
  • Pamela A
    Pamela A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigaste mäklarn i hela Huddinge! En riktig stjärna!
    2017-11-03 Mikael G svarar Pamela A
    Hej Pamela, stort tack för den fina rekommendation!
  • Gunbritt K
    Gunbritt K skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra kommunikation med flera anställda på olika avdelningar.
  • Peter L
    Peter L skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Michael är en toppenkille som man direkt får förtroende för. Väldigt kunnig och ger ett lugnt sakligt intryck.
    Kommer rekommendera honom till alla vänner som går i flytt tankar
    2017-10-12 Michael S svarar Peter L
    Stort tack Peter, nu skall vi även se till att det blir en bra försäljning av ert hus.
  • Michael B
    Michael B skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionellt och förtroendeingivande.
    2017-10-11 Michael S svarar Michael B
    Stort tack för rekommendationen Michael.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister Florin är mycket engagerad mäklare, tillgänglig och kunnig i alla frågor i bostadsrättsförsäljningen från början och tills affären var avslutad. Bra information under pågående försäljningen och god hjälp att lösa alla praktiska frågor.
  • Max S
    Max S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Upplevelsen vi fick med Krister Florin överträffade alla förväntningar jag hade inför mötet. Krister var otroligt professionell och mycket väl förberedd inför mötet.
  • Nikica T
    Nikica T skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    We have been in contact with him when we bought our first apartment in Sweden.
  • Hakan K
    Hakan K skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han är en kung som alltid hjälpt mig många gånger vid köp och även när kag sålt fastigheter. Proffsigt med ett ord
  • Marie T
    Marie T skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister är lugn, pålitlig och väldigt kompetent.
  • Gert T
    Gert T skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hjälpsam trevlig och kunnig. Snabb på att återkomma om man hade några funderingar
  • Ivan T
    Ivan T skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    He was purfect. Did everything right.
  • Karin G
    Karin G skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag fick ett seriöst och kunnigt bemötande med goda råd och lyhördhet. Det var en bra upplevelse och jag var nöjd.
  • Rolf C
    Rolf C skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Ett kunnigt & trevligt bemötande
  • Evelina S
    Evelina S skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister höll i försäljningen av vårt hus och han skötte allt exemplariskt. Krister är väldigt yrkeskunnig, noggrann, trevlig och hade en bra återkoppling. Vi kände oss trygga med Krister som vår mäklare och kan varmt rekommendera honom vidare till alla vi känner!
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag kan starkt rekommendera Mattias, inlyssnade och tar sig tid att svara, har en hög energi och är målinriktad. Plus för att han är charmig. =) Proffsigt genomförd affär.
  • Knarik A
    Knarik A skrev om Patricia Barazi en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket trevlig mäklare som gav oss ett förtroende ingivande intryck från första mötet. Patricia var väldigt bra på att återkoppla och höll oss ständigt informerad. Vi kan varmt rekommendera henne! Superbra mäklare!
    Kram Knarik
  • Sara H
    Sara H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias är strukturerad, noggrann och får en att känna sig trygg från början till slut. Hans omsorg om de allra minsta detaljerna gör stora skillnader.
    Han gör sig tillgänglig dygnet runt och jag är verkligen imponerad av hans arbetsmoral och lyhördhet.
    Vi kunde inte haft en bättre mäklare!
  • Selahaddin B
    Selahaddin B skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det jag uppskattade med Monica var att hon arbetade fokuserat, noggrant, systematiskt och professionellt. Framförallt var hon väldigt lugn och förtroendeingivande. Uppdaterade kontinuerligt om hur det gick. Trots svårt läge gav hon inte upp och fick försäljningen till det vi önskade oss. Jag skulle absolut rekommendera Monica!
  • Komanj S
    Komanj S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fantastisk mäklare. Mattias passion för mäklaryrket lyser igenom i varje samtal och hans engagemang gav en stor trygghet genom hela processen. Alltid tillgänglig, tillmötesgående och effektiv. Han levererade över de redan högt ställda förväntningarna och är ett självklart val i framtida bostadsaffärer för oss.
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tack än en gång för väl planerad och genomförd försäljning! Du är den bästa mäklare vi mött!
  • Robert K
    Robert K skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tack för ett fantastiskt arbete och resultat. Du är en otroligt duktig mäklare med kompetens utan dess like. Du har haft vårt fulla förtroende sedan första mötet. Det känns även bra att köparna blev så nöjda! Din närvaro fysiskt och psykiskt under hela affären var fantastiskt!
  • Nathalie A
    Nathalie A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias skötte allt perfekt! Enormt professionellt bemötande och förståelse nedkyld i fokus. Kände mig trygg genom hela affären!
  • Philip E
    Philip E skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vill först tacka dig än en gång för ditt bemötande, kunnande och engagemang från första början. Min försäljningen har överträffat mina förväntningar.
  • Kimonechai S
    Kimonechai S skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Tack för all hjälp med försäljningen utav vår bostad. Ni gör ett strålande jobb!
    Rekommenderar Fastighetsbyrån i Huddinge starkt.
    Mvh Kim
    2017-07-25 Jasmine S svarar Kimonechai S
    Vi är glada över att ni är nöjda! Vi hörs i samband med deklarationen. Ha en fortsatt bra sommar!
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica är en lugn, säker och otroligt proffsig mäklare som hjälpte mig på bästa möjliga sätt genom min lägenhetsförsäljning. Jag fick alltid bra och snabb återkoppling, utmärkt planering och vägledning av henne, oavsett problem. Det är inte för inte hon har såpass bra betyg från sina kunder. Toppklass!
  • Hamideh S
    Hamideh S skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    bra! det gick bra som vi förväntade oss
  • Mikaela E
    Mikaela E skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kan med 100% övertygelse rekommendera Mattias Lundberg om ni ska sälja bostad. Förtroende ingivande, ärlig och väldigt sympatisk att ha att göra med.
    Kände mig trygg genom hela affären
  • Elcim Y
    Elcim Y skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Mer er kunnighet och omtanke har vi nu landat i vårt drömboende och sålt vår gamla bostad. Tusen tack!!
  • Bilge T
    Bilge T skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag vill innerligt tacka för det trevliga bemötandet på Fastighetsbyrån i Huddinge.
    Professionella mäklare samt serviceminded personal, jag fick ett väldigt bra slutpris på min bostad och dem hjälpte även mig att hitta ett nytt boende som jag verkligen trivs i.
    Rekommenderas starkt!
  • Semra  B
    Semra B skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag bockar och bugar för ert trevliga bemötande! Jag är väldigt glad över att jag valde er när jag skulle sälja min lägenhet. Rekommenderar starkt!
  • Lasse L
    Lasse L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias lyssnar, han hör, han ger råd, han tar råd, han har en otrolig energi och kan ta in ­information på ett sätt som är helt enormt. Jag har aldrig varit med om någon människa med så symmetriska kvaliteter och sådan balans. Tack för en hjälpen med i vår bostadsaffär!
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyråns mäklare Krister Florin uppvisade extremt dålig etik mot oss vid ett potentiellt husköp. Blev lovade att vi skulle diskutera vidare efter påsk, att han skulle höra av sig och gav oss intryck att allt i princip var klart. Under tiden gjorde vi klart med lån och började förbereda allt som ska förberedas. När vi sedan inte hör från denna mäklare ringer vi upp och får höra att han sålt huset! Otroligt falskt och lågt gjort. Det minsta man kunde göra är att höra av sig, men det sket han i utan pengarna var mycket viktigare än god etik och kundbemötande. För oss är det inte hela världen att huset i sig blev sålt, det kommer nya men att folk inte har heder i sin professionalism är värdelöst. Här stod vi som fån och hade ställt in oss på detta och lagt ner tid med att fixa med allt. Kommer definitivt inte ha med denna mäklare att göra igen och helst inte Fastighetsbyrån heller. Avråder även mina vänner och familj.
    2017-05-01 Krister F svarar Daniel V
    Hej Daniel,
    Tack för att du informerar oss över din upplevelse. Annars blir det svårt att ta till sig och dra lärdomar. Nu har ju i och för sig aldrig du och jag haft någon kontakt tidigare utan jag har bara pratat med din mycket trevliga och sympatiska sambo. När vi pratade hon och jag fick jag inte känslan av att ni upplevde situationen som uppstod såhär tråkigt som du redogör här på nätet.

Hur som helst så beklagar jag missen i kommuniceringen. Det var inte meningen att ni skulle känna er besvikna när ni kom tillbaka efter er utlandsresa.

Situationen som uppstod var att ni ville lägga ett skambud som säljaren inte valde att acceptera. Ni fick ett erbjudande att köpa huset för ett högre pris men valde att vänta i 4 dagar innan ni lämnade ert besked. Som säljaren som sagt valde att inte acceptera. Samma morgon åkte ni dessutom bort på en utlandsresa i över en vecka.

Redan nästa dag fick säljaren ett betydligt högre bud av en ny intressent som ville skriva kontrakt omgående och avsluta affären. Vilket säljaren också ville. Säljaren valde att inte vänta till efter påsken och på så sätt riskera att förlora den köpare de hade.

Felet från min sida som jag tar med mig var att det automatiska sms.et som går ut till samtliga intressenter när någon lägger ett bud inte nådde fram till er när ni var utomlands. Kan bara beklaga detta och be om ursäkt.
    Just detta hus hade ni som sagt inte kunnat köpa ändå pga förutsättningarna ovan men min avsikt är aldrig att någon skall uppleva en negativ känsla i mitt bemötande. Oavsett situation.
    Hoppas att vi kan hjälpa er att hitta ett annat hus framöver och att vi lyckas vinna tillbaka ert förtroende.
    2017-05-01 Daniel V svarar Krister F
    Hej Krister,

Tack för svar, även om jag tycker det är fult att försöka vända på situationen och påstå att vi kom med "skambud". Att lägga ett något lägre bud när någon inte budat överhuvudtaget är inte vad jag betraktar som skambud, men ok om det är så du betraktar dina kunder så. Kan inte påstå att jag blir förvånad efter vår upplevelse.

Det stämmer att du pratade med min sambo, men jag som partner var så klart lika delaktig hela vägen, eller vad menar du? Om du varit lite mer lyhörd kanske du hade hört besvikelsen i hennes tonläge, men hon kanske inte är typen som har lust att diskutera vidare i telefon när man får en så vidrig känsla som hon fick då. Jag däremot blev förbannad och besviken över tillvägagångssättet och ville ge uttryck för det här på Reco. Det är väl trots allt vad recensionstjänster är till för? Det är väl inte bara en hyllningssida? Hade vi varit nöjda så hade jag återgett det här också.

Vi lade ner massor av energi och tid på detta som vi inte skulle ha behövt att göra om du bara bemödat dig att meddela oss som utlovat. Det gav oss dessutom falska förhoppningar.

Tyvärr har vi inget förtroende för dig som mäklare och vi kommer i fortsättningen välja en annan av alla mäklarfirmor på marknaden när dagen kommer då vi ska sälja vår lägenhet. Trist dessutom att ni försökte få bort min recension. Kan inte påstå att det bättrade på mitt förtroende för er.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Samer F
    Samer F skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han var väldigt trevlig. Noggrann. Gav oss det information som vi behövde. Rekommenderar honom starkt. Vi är väldigt nöjda med hur köpet gick till och väldigt nöjda med Erik.
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell, trevlig och hjälpsam.
    Toppklass!
  • Lars M
    Lars M skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har upplevt Erik som tillmötesgående och serviceminded under hela uppdraget.
  • Reet V
    Reet V skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väl förberedd vid första besöket till skillnad från ett annat företag. Därför valde vi Erik. Behjälplig och tillmötesgående under hela processen.
  • Cem C
    Cem C skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är väldigt jordnära och förstående, han förstår sig på kunderna vilket är mycket viktigt i alla relationer som påbörjas. Han sätt att vara gör det lätt att skapa ett förtroende. Ett utmärkt bemötande och köp!
  • Maikel I
    Maikel I skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Grymt bra! Kompetent och serviceminded
  • Snezana S
    Snezana S skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En varm och förståelig mäklare, gör sitt yttersta för att du ska känna dig som prioritet nummer ett. Hälsningar Snezana
  • Anders K
    Anders K skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Till en början tveksam då det tog lång tid att få svar, men när vi väl fick kontakt gick allt som på räls.
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Krister Florin gav oss ett gott intryck vid vårat första möte.
    Han kunde redogöra för oss hur våran lägenhet skulle avyttras
    för oss och kunden skulle bli nöjda.
Krister Florin
Maria Stenermark