Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 603 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• Jenny N
    Jenny N skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var mycket tillmötesgående och arbetade för att få ihop en snabb affär. Mäklaren valde dock att inte närvara under överlåtelsen men arrangerade bra ersättare. Läs mer
    2018-05-17 Monica R svarar Jenny N
    Hej Jenny!
    Stort tack för din respons här på reco och för din rekommendation. Roligt att du uppfattade affären som snabb och smidig. Jag jobbar alltid för att ge hög service. Tråkigt nog hade jag inte möjlighet att vara med på tillträdet då jag var på utbildning. Hoppas att ni trivs ypperligt i er nya bostad och att vi springer på varandra i Huddinge vimlet!
  • Meral G
    Meral G skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Oprofessionell mäklare behöver mer erfarenhet
    Aldrig kommer anlita mer fastighetsbyrån. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias har hållit kontakten med mig. Tagit reda på frågorna jag har ställt. Mattias har varit lugn under processen. Mattias hade fötterna på jorden, han ville hjälpa. Återigen bra jobbat. Bästa mäklaren vi har träffat! Läs mer
  • Sylvia H
    Sylvia H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en villa på 205 kvm
    Mäklaren är mkt trevlig, lyhörd o tillgänglig 24/7.
    Mindre bra , för hög värdering av huset, bad oss fixa badrummet som skulle generera mer pengar blev bara stressigt o massa problem. Nedgång på bostadsmarknaden upplevde det som att mäklaren saknade erfaranhet av en sjunkande bostadsmarknad o därav oxå inget bra läge att förhandla med en budgivare. Läs mer
  • Filip I
    Filip I skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Alert, engagerad, kompetent och tillgänglig. Otroligt nöjd över Mattias service. Rekommenderar starkt!
    /Filip I Läs mer
  • Kurt K
    Kurt K skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en enplansvilla i Fullersta, Huddinge. Jag tycker att Krister under hela försäljningsprocessen agerade mycket professionellt, han lyssnade på våra synpunkter och gav oss goda råd.
    Jag anser att Krister levde upp till de förväntningar som man rimligen kan ha på en mäklare. Läs mer
  • David P
    David P skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    väldigt nöjd, bra bemötande, idogt arbete, bara lovord :-) Läs mer
  • Soso M
    Soso M skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Stort engagemang utöver det vanliga. Vi fick en riktigt bild av marknaden samtidigt bidragit till en proffsig och smidig bostadsaffär. Maria har altid mål i fokus, och jobbar stenhårt. Helt underbar personlighet.
    Ger mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Dhawal P
    Dhawal P skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra kompetens i bostadsmarknad område. Rekommenderas. DP Läs mer
  • Nina J
    Nina J skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En riktigt bra och pålitlig mäklare!
    Flexibel, ambitiös och helt enkelt en härlig person!
    Tack för ett professionellt och tryggt bemötande, rekommenderar stort! Läs mer
  • Mari A
    Mari A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är en otroligt duktig och trevlig mäklar. Poffesionell mäklare som vet vad hon pratar om! Läs mer
  • Emelin S
    Emelin S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Riktigt bra mäklare! Ärlig och professionell! :) Läs mer
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vänlig, pålitlig, driven! En toppenmäklare! Läs mer
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag och min sambo vill tacka Mikael Grans för en lyckad bostadsaffär. Mikael är väldigt personlig och professionell. Han var lättillgänglig och hjälpsam. Tack Mikael! Läs mer
  • Patricia A
    Patricia A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria levde upp till högt ställda krav på kunskap och tillgänglighet!
    Proffesionellt men härligt personligt bemötande. Exemplarisk fastighetsmäklare. Driven och fokuserad. Mkt bra slutpris på en trög marknad. Rekommenderar Maria till alla, hon kan försäljning. :) Läs mer
  • Christian  H
    Christian H skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Ambitiös, engagerad, trevlig och hjälpsam med stor kompetens
    är några få ord som beskriver Maria som mäklare.
    Utöver hennes goda kunskaper så sprider hon glädje med hennes härliga personlighet.
    Man känner stor tillit till Marias arbete som sköts exemplariskt och med stor noggrannhet.
    Man kan inget annat än att rekommendera bästa mäklare!
    Stort tack för allt Maria! Läs mer
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyrån är mycket professionella och serviceinriktade. Läs mer
  • Gabriella L
    Gabriella L skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra, snabbt, kompetent. Fick ett högre pris än jag förväntade mig, mäklaren var alltid tillgänglig snabbt. Snygga bilder togs, bra beskrivning som inkluderade viktiga detaljer om både lägenhet och område. Tre förhandsvisningar ordnades, vilket jag uppskattar då en av dem vann budgivningen, allting kring dem gick också mycket smidigt. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket nöjd! från början till slut,Anders är en lyhörd och seriös mäklare ! Rekomenderas ! Läs mer
  • Kaveh
    Kaveh skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bad om en snabb affär med ett bra försäljningspris, och det fick jag.
    Jätte nöjd med hela affären, bemötandet och rekommenderar Maria som mäklare. Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi vill varmt rekommendera Mikael som varit rakt igenom hjälpsam, trevlig och kunnig. Som köpare har det känts tryggt och underlättat processen för oss! Stort tack Mikael!
    /Therese och David Läs mer
    2018-03-12 Mikael G svarar Therese S
    Hej Therese och David, stort tack för de fina orden. Hoppas att ni kommer att trivas i huset, riktigt trevligt område. Ni får ha det bäst! Med vänlig hälsning! /Mikael
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    ack så jätte mycket för en bra bostadsförsäljning. Professionell och trygg mäklare igenom hela processen. Charmigt bemötande och serviceinriktad. Maria ger inte upp, det visar hur fokuserad hon är på att leverera ett mycket bra jobb. Rekommenderar Maria Demir, fantastiskt driv. Läs mer
  • Axel A
    Axel A skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Kan ej betygsätta er utifrån detta underlag. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra, proffsigt och elegant. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är proffsig, kunnig och har mycket tålamod. Det var många turer med familjen Sjöblom och han jobbade enträget på trots det sega läget på marknaden nu. Han är alltid trevlig och svarar snabbt. Jag skulle rekommendera honom 100 gånger om. Tack än en gång Mikael. Läs mer
    2018-03-09 Mikael G svarar Eva G
    Hej Eva och Patrick, stort tack för den fina rekommendationen. Det var roligt att hjälpa till med er försäljning, alltid roligt med trevliga köpare och säljare. Ni får ha det riktigt bra med allting.
  • Emil P
    Emil P skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig, professionell och tillmötesgående. Höll oss väl uppdaterade genom hela processen. Läs mer
    2018-03-08 Michael S svarar Emil P
    Hej Emil, stort tack för den fina rekommendationen.
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt bemötande, kunnig och flexibel. Läs mer
  • Shwan  A
    Shwan A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Härligt och smart mäklare, proffsig bemötande. Hon var tydlig med informationen om köpet. Mycket hjälpsam och var tillgängligt hela tiden under köpprocessen. Fick en trygghetskänsla med affären tack vare hennes ärlighet. Jag rekommenderar starkt Maria. Läs mer
  • Tina S
    Tina S skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Michael var mycket bra på att beskriva så man förstod och hjälpa till med allt från små till stora frågor. Man behövde aldrig jaga honom för information utan han så till att alltid vara först med återkoppling etc. Ger ett mycket lugnt, professionellt och förtroendeingivande intryckt. Läs mer
    2018-03-06 Michael S svarar Tina S
    Hej Tina, stort tack för den trevliga rekommendationen.
  • Freja M
    Freja M skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Otroligt bra mäklare!
    Personligt bemötande, vältalig med goda råd. Affären gick helt smärtfritt trots tidigare problem, stor uppbackning och stöd.
    Personen som väljer denna mäklare kommer absolut inte bli besviken! Både jag och min fästman kommer kontakta Michael när nästa husförsäljning sker, ger varna rekommendationer. Läs mer
    2018-03-06 Michael S svarar Freja M
    Hej Freja, stort tack för dina fina lovord.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria var supertrevlig och proffsig och hjälpte oss att genomföra vårt lägenhetsköp på ett trevligt och så stressfritt som möjligt. Svarade noggrant på frågor och gjorde sitt yttersta för att processen skulle funka så smidigt som möjligt för alla inblandade! Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunnig och engagerad personal. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt bemötande utan stress, hjälpsam person som kan allt om försäljning av lägenheter. Dessutom fick vi ett rekordpris för lägenheten, det högsta som betalats i föreningen. Läs mer
  • Liam A
    Liam A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Målfokuserad mäklare, hade ordning och reda på hela försäljningen. Grymt duktig på återkoppling. Trevlig och respektfull i sitt bemötande. Mycket bra slutpris i en kämpig marknad. Maria är affärsmässig och skapar en trygghetskänsla från start. rekommenderas. Läs mer
  • Suzana G
    Suzana G skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är helt enkelt allt man kan önska sig av en mäklare. Engagerad, ärlig, grymt duktig på sitt jobb, lojal och väldigt kunnig. Alltid tillgänglig och mycket energi. Super nöjd med försäljningsresultat.
    Jag rekommenderar Maria Demir som fastighetsmäklare med stolthet, välj rätt! Läs mer
  • Marina W
    Marina W skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har fått ett respektfullt och mycket positivt bemötande av mäklaren Maria, som har hand om den bostad vi är intresserade av. Läs mer
  • Katarzyna S
    Katarzyna S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är väldigt engagerad, hjälpsam och professionell. Hon gjorde att hela processen blev plötsligt rolig och enkel ;)
    Tack för all hjälp Maria!
    Mvh Katarzyna Läs mer
  • Dhavyd V
    Dhavyd V skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Vår mäklare (Mattias Lundberg) var tillmötesgående, engagerad och lyhörd. Han var utomordentlig bra på alla sätt och vis. Bättre mäklare är svårt att hitta! Läs mer
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi fick ett trevligt bemötande och bra service hela vägen. Michael tar sig tid att inhämta och ge information och ge råd. Vi kan varmt rekommendera Michael Schönning! Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag uppskattar att Michael har koll och tar reda på det han behöver veta. Läs mer
    2018-01-29 Michael S svarar Anders E
    Stort tack för den fina rekommendationen Anders.
  • Kajan Y
    Kajan Y skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Micke är en superbra mäklare! Han har mycket tålamod, är serviceminded, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2018-01-29 Michael S svarar Kajan Y
    Det var en liten speciell situation som löste sig väldigt bra, stort tack för den fina rekommendationen.
  • Deniz D
    Deniz D skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tack vare Mattias's exceptionella arbete kunde jag nyligen köpa en lägenhet. Han är väldigt hjälpsam och ansvarsfull och har hållit mig uppdaterad under hela processen. Därför kan jag starkt rekommendera Martin om ni ska köpa/sälja bostad. Stort tack för hjälpen! Läs mer
  • Sinem b
    Sinem b skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Med sin otroliga proffsighet vägledde Maria oss i en av mitt livs största investeringar och hon var verkligen en stor trygghet under hela processen! Tack Maria för allt,Hon är grym!! Läs mer
  • Pelle R
    Pelle R skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi fick bra stöd av Mikael när vår försäljning gick lite trögt. Han var mycket tillgänglig och gav oss hela tiden löpande information om händelseutvecklingen.
    Mikael är en mycket öppen, trevlig och hjälpsam mäklare som jag är mycket nöjd med. Läs mer
    2018-01-11 Mikael G svarar Pelle R
    Tack Pelle och Sussi för den fina rekommendationen, hoppas att ni trivs i city!
  • Haidar T
    Haidar T skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är till 100 % nöjd! Maria uppfyllde alla mina krav på god tillgänglighet och var mycket tillmötesgående och ordnade allt jag kunde önska. Mycket proffsigt intryck genom hela Bostadsaffären! Hon höll mig hela tiden uppdaterad med vad som hände och kollade av med mig vad jag tyckte och lade fram olika förslag till hur vi skulle gå vidare genom de olika stadierna av försäljningen.
    Skulle gladeligen rekommendera henne till andra som vill sälja Sin Bostad!

Högsta betyg utan förbehåll! Läs mer
  • Pär W
    Pär W skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag vill rekommendera Mikael Grans för en snabb och bra försäljning med toppbetalt. Mikael gjorde ett väldigt bra jobb vid min försäljning av mitt hus. Läs mer
    2018-01-05 Mikael G svarar Pär W
    Tack Pär för den fina rekommendationen!
  • Ahmed A
    Ahmed A skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Snabb och smidig affär. Såld innan visning till ett bra pris i en turbulent bostadsmarknad. Läs mer
  • Monica R
    Monica R skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Engagemang från start till mål! Jag är jättenöjd med mäklarens insats. Har stort förtroende för Monica och Fastighetsbyrån. Tack för ett bra jobb! Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Snabba och proffsiga i hanteringen av min försäljning. Läs mer
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi tyckte att Michael var helt fantastisk ! Proffsig , angagerad och pålitlig . Läs mer
    2017-11-27 Michael S svarar Sebastian R
    Hej Sebastian, tackar för den fina rekommendationen.
Krister Florin
Maria Stenermark