Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 1130 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-06-24
    Hjälpsam och effektivt. Bra jobbat.
    2021-06-19
    Väldigt trevlig, respektfull och skön på plats men inte helt tillgänglig för svar på frågor efter själva visningstillfället. Tillgänglighet och återkoppling värderar jag högt både som köpare och säljare!
    2021-06-15
    Monica var väldigt hjälpsam och var alltid tillgänglig vid frågor. Hon skötte allt väldigt proffesionellt och vi är supernöjda med henne.
    2021-06-13
    Monica är en trygg och ärlig mäklare som gjorde att vi kände oss trygga som köpare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Vega - Kolartorp
    2021-06-12
    Krister var väldigt lyhörd och serviceinriktad.
    Han fick oss att känna oss trygga när vi hade frågetecken. Mycket professionell.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Visättra
    2021-06-12
    Super allt var på en hög nivå Jag rekommenderar den här damen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-06-11
    Positiv och trevlig. Gav mig bra med tid att fråga, ta in information m.m
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-06-11
    Jag upplevde Mikael som både professionell och samtidigt väldigt empatiskt, lugn och inbjudande. Den kombinationen är inte jättevanlig bland mäklare i min erfarenhet.
    Digitalt hade jag kanske önskat snabbare respons innan visning, men i skarpt läge så var all dialog snabb och tydlig.
    På det stora hela var det en mycket upplevelse att köpa via Mikael.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Kästa
    2021-06-10
    Mycket kompetent och trevlig, rekommenderas varmt!
  • Håkan B
    2021-06-10
    Bra och professionellt bemötande. Kunnig och kompetent
    2021-06-09
    Vi rekommenderar verkligen Monica Rydberg som hanterade vår husförsäljning. Hon är proffsig, serviceinriktad och hanterar både säljare och köpare bra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-06-07
    Jag har sålt ett radhus vid sjön Trehörningen med hjälp av
    Fastighetsbyrån Huddinge och Mikael Grans.
    Jag är mycket nöjd med deras bemötande och arbete, allt flöt på utan problem.
    Skall man köpa eller sälja föreslår jag ovanstående
    företag och personal.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-06-07
    Köpt Bostadsrätt, Lite lågt utgångs pris.
    2021-06-07
    Har köpt ett parhus. Blev trevligt och korrekt bemött av mäklaren som lämnade relevanta svar på mina frågor och hade förståelse för min situation.

Eftersom tillträde inte skett än avvaktar jag med att göra en sammanfattande kommentar om min upplevelse, men hittills har den varit mycket bra.
    2021-06-06
    Mycket trevlig som person att ha att göra med. Jag tycker att produktbeskrivningen av bostadsrätten kunde ha varit utförligare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-06-05
    Mikael sålde vår mammas bostadsrättslägenhet i Huddinge och gjorde allting på ett föredömligt sätt. Ett vänligt och professionellt bemötande gör att jag kan lämna mina allra bästa rekommendationer avseende Mikael Grans.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-06-04
    Vi har köpt ett radhus.
    Mattias har en person som är öppen, det känns som att man känt honom i flera år efter bara 5 minuter.
    Han levde upp till förväntningar, Mattias har varit tydlig och gett bra förklaringar.
    Mattias verkar vara en toppenpersonal, jag är imponerad av hans kunskaper och hans pedagogiska sätt att gå igenom alla paragrafer och klausuler vi kontraktsskrivningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Ådran
    2021-05-29
    Mikael gjorde ett bra jobb med att informera oss vid vårat bostadsköp. Han hade koll på informationen om bostaden och visste vad han pratade om. Trevlig och proffesionellt bemötande och bra service.
    2021-05-28
    Monica har gjort ett fantastiskt arbete med vår villaförsäljning!
    Kunde inte vara bättre.
    Mycket trevligt bemötande och proffsig.
    Vi är nöjda med resultatet.
    Mvh Mikael
    2021-05-28
    Har sålt en villa. Allt gick över förväntan och Monica var utomordentligt kunnig, professional och hjälpsam.
  • Nese B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-05-24
    Hej. En jordnära o jätte trevlig tjej med hög kompetens. Vi har köpt o sålt våran lägh o hade henne som mäklare. Allt gick smidigt o fort. Mvh. Nese
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Fullersta
    2021-05-20
    Utmärkt tillgänglighet!bra och proffsigt bemötande.Jag är jättenöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Högmora
    2021-05-18
    Vi sålde vår bostadsrätt som är ett kedjehus med Erik. Från att vi skrev med mäklaren till att huset var sålt gick det 6 dagar och vi är väldigt nöjda med det pris vi fick samt att det gick så snabbt. Vi rekommenderar verkligen Erik som mäklare. Erik var trevlig och rak samt levererade utifrån förväntningarna.
    2021-05-17
    Jag har sålt min villa som jag bott i sedan 1999, de sista fem åren som änka.
    Jag mötte Monica första gången 2020 när bostaden skulle värderas för mitt övertagande av lån.
    Genom åren har Monica hållit kontakten med mig för att förhöra sig om ev försäljningsläge. Hon har visat en genuint intresse för min situation och alltid bemött mig med kompetens och vänlighet och en hjälpande hand vid behov.

Jag hade kontakt med flera mäklare när jag var redo att sälja men valet föll på Monica och Fastighetsbyrån. Hon inger både förtroende och är kompetent, trovärdig och jag kände att jag kunde lita på att hon skulle hjälpa mig till en bra affär. När jag själv inte har tidigare erfarenhet av husförsäljning är en kompetent guidning genom processen en förutsättning för att man ska kunna känna sig nöjd i slutändan

Förtroendet , erfarenheten och kompetensen hos Monica har varit avgörande för mig vid mitt livs största affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-05-13
    Mattias sålde vår lägenhet i Huddinge. När han besökte oss lyckades han läsa att våra behov och uppfylla dessa med bravur. Snabb, kunnig, ser helgen av en affär. Hjälpte oss även i hur vi skulle tänka i vår process med ny lägenhet.
    Riktigt positiv upplevelse!
    2021-05-12
    Utmärkt. Mycket bra erfarenhet för oss som säljare. Kan verkligen rekomenderas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-05-12
    Försäljning av lägenhet 2 rum och kök.
    Mäklaren mycket kunnig och erfaren.
    2021-05-10
    Sålde ett radhus på Byggmästarvägen, Utsälje, Segeltorp. Jag hade räknat med runt fyra miljoner för radhuset, som är helt ok, men inte i toppskick gällande kök och badrum. Priset blev 4,2. Bra! Dessutom blev det en tämligen snabb affär, puh. En närboende rekommenderade MR, därför tog jag kontakt med henne. Hon kan området och arbetade på piggt för att få till en försäljning. Gott så!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-05-10
    Har har hjälpt oss att sälja vårt hus. Han var neutral och skapade inte massa stora förhoppningar/ drömmar om slutpris utan jobbade tyst bakom kullissarna. Efter visningen ringade han och berättade om vilka bud som kom in
    Jag måste säga att vårt hus såldes till ett recordpris ( all time high) i vårt områder.
    2021-05-06
    Sålde villa i Stuvsta, Huddinge via Monica. Fick bra pris för huset och hon gjorde ett proffsigt jobb.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-05-06
    Andra försäljningen som vi gör med Erik och vi är lika nöjda! En väldigt genuin och ärlig mäklare som gör gott för både köpare och säljare, vilket uppskattas i den här marknaden!
    • Myrängen
    2021-05-06
    Jag har köpt en villa och sålt en lägenhet genom Monica.

Har alltid blivit bemött på ett lugnt och tryggt sätt, både som säljare och köpare. De förväntningar jag hade uppnåddes och mer därtill.

Kan starkt rekommendera Monica.
    2021-05-04
    Jag tycker Monica var lätt att få kommunicera med. Hon var lyhörd för mina önskemål och behov. Tydlig i sin kommunikation.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Visättra Ängar
    2021-04-30
    Hjälpte mig att sälja min bostad så jag äntligen kunde uppfylla min dröm om en ny bostad där även han hjälpte till.
    Anders lyssnar på kunden är lyhörd och finns alltid till hands när man behöver hjälp super Kompetent i sitt yrke.
    2021-04-11
    Köpte en bostad i Stockholm, blev bemött väldigt bra och han tog hand om oss bra. Hade förväntningar att han skulle hjälpa oss att köpa en bostad smidigt och lätt och även hjälpa oss med allting runtomkring och detta levde han upp till. Överlag en väldigt bra upplevelse och jag är väldigt nöjd
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-04-09
    Vi anlitade Mattias Lundberg för att sälja vår villa.
    Han var tydlig och kunnig om det vi behövde göra och vad som förväntades av oss som säljare av fastigheten.
    Allt som planering, besiktning, fotografering samt annonsering och visningar sköttes utmärkt.
    Vi har haft en bra dialog under hela processen och kan verkligen rekommendera Mattias Lundberg som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Kästa
    2021-04-06
    Krister hjälpte oss att sälja vårt hus.
    Han lotsade och stöttade oss genom hela processen på ett föredömligt och professionellt sätt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt.
    • Glömsta
    2021-04-02
    Vi är mycket nöjda! Allt gick smidigt.
    Väldigt trevlig mäklare.
    • Myrängen
    2021-04-02
    Vi har sålt vår bostad och allt gick bra och smidigt. Vi löste dock försäljningen med egen köpare men Monica skötte
    Affären.
    2021-03-30
    Riktigt duktig mäklare, klart bäst! Rekommenderar henne varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-03-29
    Jag köpte en bostadsrätt i februari 2021. Beslutet togs redan vid visningen på grund av den professionalism Mattias visade. Mycket förtroendeingivande presentation av objektet, sig själv och Fastighetsbyrån. Han är så långt före sina konkurrenter som jag träffat under de senaste månaderna.
    Processen för hela projektet fungerade galant.
    Rekommenderar Mattias alla dagar i veckan.
    • Visättra
    Seriös, sympatisk, effektiv.

Sålde vår 3:a snabbt och till bra pris.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Visättra Ängar
    2021-03-29
    Sålde en lägenhet på 55kvm. Erik var mycket tillmötesgående och lyhörd. Alltid lätt att få tag på, alltid lätt att bolla tankar och idéer med, inget krångel helt enkelt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-03-25
    Seriös, bra och proffsig. Tog hand om vår försäljning och levererade. Mycket nöjd.
    2021-03-23
    Vi sålde en lägenhet i Vårby gård, Huddinge. Monica hade stort engagemang, entusiasm och väldigt bra kunskaper om området. Vi kände att hon gjorde sitt bästa för att affären skulle gå bra både för oss och för köparen. Vi är väldigt nöjda med Monica
    2021-03-20
    Fick hjälp av Mattias att sälja min bostad i Huddinge, trots stressig situation så jobbade Mattias och hans team hårt och fick till smidig försäljning. Sammanfattningsvis en väldigt positiv upplevelse som levde upp till mina förväntningar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-03-19
    Lyckades inte få mig som köpare att känna mig trygg. Hetsade på i varje steg och tvingade mig att dubbelkolla allt själv för jag kände inte att jag kunde lita på svaren.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-03-19
    Köp av radhus. Bad om förhandsvisning utan att få svar. Ingen flexibilitet med visningstider. Visste inte om/ville inte kännas vid klausul om att köp bara går igenom om köparna får sin bostad såld. Meddelade i sms att intresset för bostaden var väldigt högt trots att vi blev enda budgivarna.
  • ANITA I
    skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-03-17
    Det som mäklare verkar ha gemensamt är att strunta i dig så fort de fått sitt arvode och det var dags att hjälpa till med deklarationen. Denna mäklare är inget undantag i den bemärkelsen.
    2021-03-09
    Mattias har skött förmedlingsuppdraget mycket professionellt i alla viktiga avseenden. Att det trots detta inte getts högsta betyg är att ändå skett en del mindre slarv, Eftersom övriga medarbetare vi hade att göra med kompenserade detta med råge är betyget till Fastighetsbyrån i Stuvsta på högsta nivå.