Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 777 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• 2019-09-14

Joakim N skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte ett hus via Erik. Han var enkel att få tag i och hade bra koll på de frågor jag hade, och i de fall han inte hade ett direkt svar så var han snabb på att återkoppla. Trevlig kille, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-13

Karl Andreas T skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi visste att det inte skulle vara det lättaste objektet att sälja! Men med Mattias kämparglöd och hårda arbete, står vi här idag på väg mot vår nya dröm.

Väldigt trevlig och engagerad!

Så nöjda med allt! Läs mer
  • 2019-09-10

Lena J skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunnig och rutinerad, hon visste vad hon gjorde som säljare kkunde jag känna mig trygg. Läs mer
  • 2019-09-09

Hozan H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bryr sig om dig som köpare och ser till att allt går smidigt till. Första bostaden för mig och fick bra med information påvägen som underlättade och minskade stress vid bostadsköp. Läs mer

RAMAZAN Y skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är den bästa mäklaren!!! hjälpsamma och trygg mäklare. köpte mim första bostadsrätt, Maria förklarade väldigt noggrant varje steg i processen. Hon är otroligt duktig mäklare. Trevlig och social. rekommenderar Maria som mäklare, driven och strukturerad. Tack! Läs mer

Mikael J skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har sålt min villa i Stuvsta och är jättenöjd med Monicas professionella agerande under hela säljprocessen.
    /Micke Läs mer

Ali R skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bästa mäklaren, skött utmärkt försäljningsprocessen från början till slut, mycket professionellt och förtroendeingivande bemötande! Läs mer
  • Jennifer R

2019-09-05

Jennifer R skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria fick i uppdrag att sälja min lägenhet i början av juni. Det gick till en början väldigt segt med visningarna då det var semester tider och många var bortresta,men Maria jobbade ändå aktivt med att ha visningar under den perioden.Och till slut när semestertiderna var över så small det till och buden började att trilla in. Nu är lägenheten såld och jag är supernöjd med resultatet.
    Maria är en glad och positiv mäklare och hon är lätt att prata med. Läs mer
  • 2019-09-04

Johan G skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Demir hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Genom hela processen var Maria professionell och hjälpte på ett konstruktivt sätt till med allting som behövdes. Jag är väldigt nöjd med Marias arbete. Läs mer
  • 2019-09-03

Darlison Prossie K skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hon var höggravid men ändå snäll:-) Läs mer
  • 2019-08-31

Firat C skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt mig ett radhus med hjälp av en fantastisk mäklare som mellanhand.

Mikael förstod redan i början av processen vart jag låg i kunskap, det ledde till att han stegvis förklara samt tog reda på allting jag behöver.

Han var skicklig med att svara och upplysa med allting jag behöver inför köpet.

Jag rekommenderar starkt denna mäklare då jag inte tvekar på att han enbart gav mig denna fantastiska stöd.

Heja Mikael!

PS!

Tack man :) Läs mer
  • 2019-08-31

Frida Ö skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har både köpt och sålt hus av den här mäklaren. Han var lugn, tillmötesgående och gjorde oss trygga. Han var alltid tillgänglig och gav oss all tid i världen. Han kunde området bra och lyfte fram rätt sidor av huset och tomten. Vi var missnöjda med fotograferingen och dess retuschering men han gav oss möjligheten att göra om så vi blev nöjda med slutresultatet.
    Dock kände vi att han var oärlig när vi skulle skriva avtal om hans arvodestrappa, han fick oss att tro att huset skulle gå för en orimligt låg peng och därmed blev trappan extremt fördelaktig för honom. Läs mer
  • 2019-08-29

RAFAELLA A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag sålde min bostadsrätt med Maria. Enormt driv och engagemang. Mycket trevlig samt lyssnade på mina önskemål. Bra lösningar till i princip allt. Hårt jobb gav oss ett rekord till slutpris. Rekommenderar starkt ! Läs mer

Christoffer K skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    När jag och min sambo skulle sälja vårt parhus i Snättringe var valet av mäklare självklart. Vi hade följt Anders fantastiska arbete på flera objekt en längre tid innan vi beslutade oss för att be honom ta sig an vårt hus. Anders gav ett proffsigt första intryck och trots att våra krav och förväntningar med försäljningen var höga fick han oss att känna oss ännu mer säkra på vårt val av mäklare. Vi är mycket nöjda med vår försäljning och kan varmt rekommendera Anders som mäklare. Läs mer

Marc R skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde 3 rum i Huddinge för 2,250 .

Blev väldigt bra bemött. Mattias var positiv, tydlig och gav en trygg känsla.

Bra kommunikation. Ända förväntningen som inte levdes upp till var priset. Vi satte 2,3 som bas och "siktade" på 2,4.

Sammanfattningsvis. Jag tycker det gick bra, hela processen var enkel och tydlig för mig som säljare. Kommer absolut rekommendera Mattias till andra och säljare. Håll hårt i honom. Läs mer

Elisabeth F skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En trevlig mäklare som ingav förtroende och ärlighet vid köp av hus.
    Svarade på våra frågor och tog sig tid för oss.
    Har varit mycket nöjda med hennes förmedling av huset vi har köpt.
    Elisabeth Läs mer

Kristin K skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi träffade Anders när vi köpte vårt hus och visste att när det väl var dags att sälja så skulle vi skulle kontakta honom. Anders lyckades sälja vårt parhus för mer än vad vi hoppats på så vi är mer än nöjda med honom. Läs mer
  • Lotte E

2019-08-24

Lotte E skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde mitt 20-tals hus i Fullersta Huddinge.
    Anders är en väldigt trevlig och kunnig mäklare med stort engagemang och en lagom dos ödmjukhet.
    Hade förväntat mig fler budgivare, en något högre slutsumma, men eftersom det kom många på visningen så antar jag att marknaden inte ser ut så. Inget Anders kunde styra över.
    Sammanfattningsvis kände jag att Anders följde mig genom hela min resa och process gm att ge stöd och tips på vägen för att kunna genomföra affären så framgångsrikt som möjligt. Han visade också på gott omdöme och handlingskraft i slutet på budgivningen då det tillkom en del komplikationer när den högsta budgivaren inte varit ärlig kring sin banksituation. Det löste sig smidigt och lätt pga det. Läs mer
  • 2019-08-24

Mats Torgny E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är mycket engagerad och positiv. Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-08-20

Krystyna w skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har köpt en bostadsrätt av Mattias.
    Toppen bra o mycket trevlig. Allt är perfekt Läs mer
  • Håkan B

2019-08-19

Håkan B skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och korrekt bemötande. Snabb affär och snabba handlingar fram till tillträdesdagen som drog ut onödigt långt på tiden. Annars hade betyget blivit en fyra Läs mer
  • 2019-08-19

Maria E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Med hjälp av Mikael Grans har jag låtit sälja en villa med hörntomt.
    Mikael Grans var otroligt serviceinriktad, och bemötte mig med ett mycket stort tålamod då jag kände mig väldigt osäker i rollen som säljare.
    Det jag hoppades var förstås att få huset sålt inom en rimlig tid, och att det inte skulle bli nödvändigt med många extra visningar. Det ordnade Mikael Grans smidigt.
    Med bl.a. mycket fint tagna bilder av huset fick min mäklare ut det till försäljning. Som spindeln i nätet för att boka tider till fotografering, besiktning, visning mm samt kontraktsskrivning så har Mikael Grans varit till ovärderlig hjälp! Läs mer
  • 2019-08-19

Robert A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi sålde en 2a i centrala Huddinge.

Mycket bra bemötande från Mattias, han har rätt säljtänk utan att vara för "på" och är bra på att känna av både köpare och säljare! Läs mer
  • Fredrik S

2019-08-16

Fredrik S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fick ett gott och ärligt bemötande när jag och min sambo köpte en trerummare på 60kvm i Fullersta.
    Hon Kändes avslappnad, svarade på frågor och tog sig tid för oss vilket var en stor del i att vi valde att gå för just denna lägenheten.
    Full pott och vi trivs otroligt bra idag i våran nya lägenhet!
    Kan även tillägga att hennes erfarenhet och rutin speglades väl och allt gick smidigt till.
    Mvh! Läs mer
  • Malin D

2019-08-12

Malin D skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har köpt vårt drömhus genom Monica.
    Hon förlängde visningstiden för att vi skulle kunna se huset.
    Hon har varit mycket trevlig och förtroendeingivande.
    All respekt... vi är mycket nöjda. :) Läs mer
  • 2019-08-12

Furyan A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bästa mäklaren! Han var väldigt vägledande enda till det sista. Ringde och checkade av hela tiden. Väldigt bra service!! Läs mer
  • 2019-08-06

Tareq Jamal K skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sold an apartment in Terapivägen, Huddinge and happy with the price. She knows what she's doing and I had a positive experience with her. I recommend her. Läs mer
  • 2019-08-05

Billy B skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Oprofessionell, okunnig.

Vi kände oss lurade då vi misstänkte att hon bara sprang säljarnas ärenden. Läs mer
  • 2019-08-04

Margarita M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har både köpt och sålt bostad via mäklaren Monica Ryberg. Jag blev bemött av en professionell mäklare som kunde sitt jobb och att mina förväntningar tycker jag att mäklaren levde upp till.
    Rekommenderar henne för mina bekanta också. Läs mer
  • 2019-08-03

Sultan E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är nöjd med allt som han görde han var fantastiskt och ansvarig människa Läs mer
  • 2019-07-18

Lena K skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde dels en lägenhet för ett dödsbo, dels min dotters etta. Bra foton som jag tror hjälpte mycket. Höll oss uppdaterade. Två snabba försäljningar. Av två inte så lättsålda lägenheter. Vid nästa försäljning kommer jag troligen kontakta Monica igen. Läs mer
  • 2019-07-17

Joakim N skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tack för all hjälp Maria !! Vi är super nöjda med din insats. Läs mer
  • Caroline V

2019-07-17

Caroline V skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria sålde våran bostadsrätt det tog lite tid med dagens marknad.. Men Maria har kämpat och varit väldigt tillmötesgående och vi är jättenöjda med henne och våran försäljning! :) Läs mer
  • 2019-07-15

Lars Anders S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael uppträdde proffsigt och engagerat vid försäljningen av min villa i Vega. Han gav ett mycket förtroendegivande intryck och var behjälplig vid alla olika slags frågeställningar.
    Jag kan rekommendera Mikael. Läs mer

Tillgänglig och engagerad. Läs mer

Jerson B skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt en lägenhet i Huddinge
    Bra bemötande
    Trevligt och professionellt process Läs mer

Mehmet salih T skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En trevlig mäklare, som vet vad han gör. Och en bra människa! Läs mer
  • 2019-07-06

Frida R skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En mäklare som helt klart är värd att rekommenderas. Läs mer
  • Lennart M

2019-07-05

Lennart M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har köpt en lägenhet. Hon tog sig tid. Vi fick en enskild visning av lägenheten. Då vi vann budgivningen så kallade hon omedelbart till kontraktskrivning fastän det var sent på kvällen.
    Inga oklarheter om vad som gäller för köparen. Läs mer
  • 2019-07-03

Rebecka W skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Två veckor efter vårt tillträde måste vi fortfarande jaga hyresavier för att mäklarbyrån inte skickat in några uppgifter om att vi flyttat.
    Själva mötet på tillträdesdagen tog hela två timmar, bland annat för att mäklarbyrån hade skrivit fel på en fullmakt till köparna.
    Även vi hade fått en felformulerad fullmakt inför tillträde. Läs mer
  • 2019-06-30

Sofia G skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kände inte att mäklaren stod på vår sida trots att vi är säljare.

Ibland tog det flera dagar innan han svarade på SMS och de behövdes påminnelse av oss för att få svar.

Vi fick inte de vi borde fått för huset, och även vad mäklaren pratade om innan. Vi hade velat ha ett högre utgångsbud och då är vi övertygade om att vi fått högre pris för vårt hus. Läs mer
  • 2019-06-28

Kari A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Allt gick smidigt och bra vid försäljningen av vår lägenhet, så jag är nöjd. Förutom att mäklaren var mycket trevlig var han kunnig och tog hänsyn till våra önskemål. Affären gick ungefär som jag hade förväntat mig. Läs mer
  • 2019-06-26

Hannele A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt en lägenhet som Mattias Lundberg var mäklare för. Allt gick väldigt fort vilket var bra så man slapp vänta eller eventuellt vara orolig för affären.
    Mäklaren var mycket professionell och hade reda på allt som behövdes. Vi kunde följa affärens gång hela tiden och veta vad som hände.
    Mäklarens bemötande var mycket trevligt.
    Vi kan säga att alla förväntningarna blev uppfyllda.
    Vi kan gärna anlita Fastighetsbyrån igen om det i framtiden skulle behövas. Läs mer
  • Mats B

2019-06-26

Mats B skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt radhus.

Mäklaren lovar saker muntligt som sedan inte alls kan hållas. "Det bruka lösa sig" är inte något man vill höra.

Stod enbart på säljarens sida.
    Sakfel i beskrivningen av huset var inget han hjäpte till med på något sett. Allt detta fick jag göra själv. Läs mer
  • 2019-06-25

Mikael M skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket kompetent och trevlig, allt gick som planerat Läs mer
  • 2019-06-25

Ola H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bostadsrätt köptes. Proffsigt och omtänksamt bemötande. Mäklaren överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2019-06-24

Anne-Marie F skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg har för min räkning sålt mitt återuppbyggda radhus som för ett år sedan blev totalt vattenskadat i samband med en radhusbrand. Försäljningen har gått både snabbt och smidigt och bemötandet har varit utmärkt så jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-22

Mattias F skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra jobb och objektet gick innan visning 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2019-06-17

Olle S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi sålde vårat radhus med hjälp av Mattias. Han var enkel att ha att göra med samt bra på att förklara om de dök upp några frågor. Läs mer

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge