Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 860 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• 2019-11-14

Alla T skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte en bostad i Flemingsberg. Monica var flexibel och snabb i vår kommunikation. Inför köpet och tillträdet hade jag väldigt många frågor, men Monica och hennes kollegor besvarade allting snabbt och professionellt vilket ledde till att allting gick väldigt smidigt och bra! Jag kan rekommendera Monica ifall ni går i köptankar! Läs mer
  • 2019-11-13

Anna Sofia Berndtsdotter L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias fungerade mycket väl ända fram till att försäljningen avtalet var påskrivet. Därefter upplever jag att Mattias inte brydde sig alls. T ex utlovad bilaga till avtalet gällande ett förtydligande kom aldrig, insättning av handpenning försenades med flera dagar och mötesbokning för tillträdesdagen gjordes utan att bevaka att deltagarna ens svarade/kunde närvara. Läs mer
  • 2019-11-10

Nikara M skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik Hjälpte mig att sälja min lägenhet i Stuvsta. Han var hjälpsam och professionell under hela processen och försökte komma på lösningar som funkade för båda mig och köparen. Starkt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-09

Samia M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    .Monica var inte kunnig i sitt arbete och kunde inte framföra saker mellan köpare o säljaren samt gick vidare med affären på säljare villkor utan att ta hänsyn till att det är säljaren dom betalar och Monica och Fastighetsbyrån vinner på den. Läs mer
  • 2019-11-08

Anders W skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias gjorde ett mycket bra jobb med att sälja min bostadsrätt. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-11-05

Rafed T skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Effektivt bra och når målen med affären Läs mer
  • Jard Tomas Mathias T

2019-11-04

Jard Tomas Mathias T skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica hade ett personlig och professionell bemötande genom hela processen och gick den där extra milen för mig. Kan bara ge mina varmaste rekommendationer!! Läs mer

Jennie W skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde radhus i Huddinge med hjälp av Anders. Kunnig och levererade enl. våra förväntningar. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Håkan F skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har köpt bostad via Erik Nelson. Erik har varit tillgänglig och återkopplat frågor snabbt. Professionell i sitt agerande. Läs mer

Ingrid S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en 3:a i Vårby Gård
    Fått professionellt och trevligt bemötande av en mycket kunnig mäklare
    Hon har levt upp till mina förväntningar på ett mycket förtroendegivande och bra sätt

Jag är helt nöjd Läs mer
  • 2019-11-03

Hannele A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi betalade för fem år sedan nästan samma summa som vi sålde lägenheten för nyligen, ingen värdeökning.
    Ville ha en annan bostad pga trappor, utan hiss. Trodde
    på högre pris på den ursprungliga värderingen, men det är väl marknaden som styr och inte mäklaren. Annars har mäklaren skött sitt uppdrag mycket väl. Läs mer
  • 2019-11-02

JAMES A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag och min sambo sålde huset med Mattias. Han var otroligt proffsig genom hela affären. Alltid tillgänglig. Svara alltid i telefonen. Kan starkt rekommendera honom. Helt klart den bästa mäklaren vi har haft. Läs mer
  • 2019-11-01

Julia G skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Extremt trevlig och väldigt informativ, hade en utmärkt upplevelse med mitt första bostadsköp på grund utav infon och bemötandet av mäklaren. Rekommenderar honom starkt. Läs mer

Kerstin A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Anders. Vi fick inte det vi hade hoppats på för lägenheten men vi är jättenöjda ändå. Vi har blivit otroligt bra bemötta under hela tiden. Anders har varit ett stöd och en utmärkt person att bolla tankar och idéer med. Toppbetyg till Anders Rex! Läs mer

Thomas Z skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det var bara bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer

Conny S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Strukturerad, nogrann och trevlig! Läs mer
  • 2019-10-29

Lars C skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Utfört enligt bra plan med bra slutresultat! Läs mer
  • 2019-10-28

Jennie S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är supernöjd med köpet av vår bostad i Segeltorp. Maria visade på mycket god lokalkännedom, mycket tillmötesgående, professionell och levererade hög service under hela processen. Jag rekommenderar henne varmt. Kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja i framtiden. Stort tack! Mvh Jennie Svensson Läs mer
  • 2019-10-26

Eva G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är proffsig, trevlig, förstående, hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-25

Örjan A skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    - Sålt: 3-rums (fd 2-rums) bostadsrätt i Flemingsberg

- Bemötande: Utmärkt. Trevlig, hjälpsam, höll mig väl uppdaterad om vad som hände.

- Skulle definitivt anlita igen om jag planerar att sälja i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-23

Christina Siwersdotter B skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är mycket nöjd med hela affären.
    Proffsigt bemött tog god tid på sig inget stress.
    Kan varmt rekommendera Monika. Läs mer

Fanny S skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte för en månad sedan en bostadsrätt genom Anders Rex och har blivit mycket bra bemött. Som förstagångsköpare hade jag inte så mycket förväntningar, men han informerade mig väl och hjälpte till stor del i processen. Läs mer

Peter C skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    proffisg kunnig levererade enl förväntingar vi hade Mycket nöjda Läs mer

Thomas A skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en bostadsrätt. Professionellt bemötande och väldigt hjälpsam. Läs mer

Danko I skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Lätt att göra med och alltid tillgänglig Läs mer

Jean-Pierre H skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är duktig och trevlig. Han var saklig och tydlig vilket hjälpte oss i vårt köp. Läs mer
  • 2019-10-20

Pernille E skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag blev bemött på ett mycket kunnigt, engagerat och lyhört sätt vid försäljningen av mitt radhus. Kändes tryggt med Monicas stora erfarenhet vid en, för mig, stor affär. Läs mer
  • 2019-10-18

Lena K skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Efter lång tids letande och god vänskap. Så fick Monica äntligen sälja min "pärla" (bostadsrätt).
    De var med omtanke och värme. Med stor känsla för färg och detalj som bilder och försäljning känndes riktigt bra.
    Rekommenderar Monica varmt för den som vill ha omtanke och kvalité vid försäljning eller köp av sin bostad. Läs mer
  • Katarina M

2019-10-17

Katarina M skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Noggrann och har koll på allt, känns tryggt med en kompetent mäklare. Läs mer
  • 2019-10-15

Marie S skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en 2:a i Brandbergen på Lejonetsgata. Jag visste inte själv vilka förväntningar jag borde haft det var första gången i mitt liv som jag gjorde en sådan stor affär. Mäklaren sa väl det han skulle säga varken mer eller mindre självklart var han trevlig. Jag själv ställde väl inte så många relevanta frågor. Jag blev iallafall väl bemött. Mvh Marie Läs mer
  • 2019-10-15

Jeanette E skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Artig och lyhörd professionalitet.
    Tydlig och pedagogisk. Läs mer
  • 2019-10-14

Marie M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt villan precis med Monica och hon är väldigt proffsig. Läs mer
  • 2019-10-13

Alexander G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell, bra koll på marknaden samt trevlig Läs mer
  • 2019-10-13

Nurgul B skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en lgh,
    Monica är trevlig , noggrann, uppmärksam och delaktig. Bra bemötande som ser till både köpare och säljares bästa. Läs mer
  • Lina B

2019-10-11

Lina B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig, noggrann, uppmärksam och delaktig. Mycket bra bemötande som ser till både köpare och säljares bästa. Kommer anlita Erik om jag köper/säljer vid fler tillfällen Läs mer
  • 2019-10-10

ANNA KARIN ELISABETH J skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har både köpt en bostadsrätt och sålt en och en är på gång att säljas med Maria Demir. Maria har varit vänlig, gett bra information om uppdateringar, och varit hjälpsam och tydlig. Rekomenderar henne starkt! Är jätte nöjd hittills med alla affärerna! Läs mer
  • Pia S

2019-10-09

Pia S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har köpt en 2,5 lägenhet i Masmo . Maria var vänlig och informativ om lägenheten och följde sedan upp mitt intresse. Maria har brytt sig mycket och man har alltid kunna ringa och få svar. Hon har dessutom ställt upp med transport för min del. Jag är supernöjd och rekommenderar gärna Maria och Fastighetsbyrån.
    M v h Pia Sundberg Läs mer
  • 2019-10-07

Ann-Christin Maria E skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en villa
    Jag har blivit väldigt vänligt bemött av min mäklare
    Jag hade förväntningar om att få en högre förtjänst men så ät tiderna

Samarbetet med Mikael Grans har varit bra, jag önskar bara att omständigheterna hade varit bättre Läs mer
  • 2019-10-05

Boris S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt våran villa genom fastighetsbyrån. Våran mäklare Monica Ryberg är mycket professionell och kunnig på fastigheter. Jag hade höga förväntningar på hennes arbete och hon levererade mycket bra. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-05

Jessica C skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har köpt ett hus med Mattias som mäklare. Allt gick smidigt och vi hade bra kommunikation med Mattias genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-04

Ann H skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en villa. Trevligt proffsigt bemötande.
    Personligt engagemang.
    Levde mer än väl upp till våra förväntningar!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-04

Tava N skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt en 2a i Segeltorp, allt gick bra Läs mer
  • 2019-10-02

Victor L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande ,
    Sålde våran lght i segeltorp , fick inte riktigt vad vi ville ha men beror mest på marknaden och inte mäklaren . Läs mer
  • 2019-09-30

Rawand A skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsig och väldigt duktig mäklare. Det märks att han tycker om sitt yrke! Läs mer
  • 2019-09-28

Danko I skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt radhus , blivit bemötta med stor förståelse för vår situation. Anders har alltid varit tillgänglig och hjälpsam!
    Väldigt bra mäklare som jag gärna rekommenderar ! Läs mer
  • 2019-09-28

Db Marcus Å skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt ett parhus med bostadsrätt. Mattias gav ett väldigt bra första intryck, kunnig, proffsig och tydlig med vad vi som säljare förväntades göra. Han tog hand om i princip allt och gjorde ett gediget förarbete inför annonsering och försäljning. Han överträffade därefter våra förväntningar med råge. Lätt att få kontakt med och bra återkoppling under hela säljprocessen. Att priset sedan blev mycket över förväntan är Mattias förtjänst. Läs mer
  • EMMA B

2019-09-27

EMMA B skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag kom i kontakt med Mattias vid försäljning av ett fritidshus i Vidja tätort. Vid första kontakten tyckte jag Mattias upplevdes som proffsig, hjälpsam och lyhörd. När sedan budgivningen låg mellan mig och en annan budgivare slutade Mattias höra av sig, även fast jag ledde budgivningen. Då försökte jag kontakta Mattias och fråga vad vi väntade på. Han slutade svara i telefon, svarade på sms att han inte kunde svara då han satt i möte vid upprepade tillfällen. Detta pågick i 1-2 veckor. Tillslut när jag fick nog skrev jag till honom att jag ville dra mig ur budgivningen om jag inget hörde. Då raskt fick jag ett svar om att han väntade på att huset skulle besiktigas och att dem andra budgivarna ville lägga ett högre bud. Detta pågick då bakom min rygg och ingen info gavs. Jag sa också senare vid flera tillfällen att jag var intresserad av att lägga högre bud om det kom in ett över mitt senaste bud. Det gick flera dagar, 1 vecka och han hörde inte av sig. Då gick jag av en slump in på hemnet för att kolla på huset. Då var det sålt! Han hade alltså valt att inte höra av sig till mig att ett högre bud kommit in, eller informera mig om säljarna valt att gå vidare med en annan budgivare. Där satt jag ovetande, med en ledning i budgivningen och med noll återkoppling. Min upplevelse av Mattias och hans arbetssätt är därmed det mest oproffsiga och ohyfsade sätt jag någonsin varit med om vid budgivning och vid hjälp med att köpa en bostad. Han är helt enkelt så dålig, och jag hoppas ingen råkar ut för det jag råkade ut för. Därför får han det lägsta betyget!!! Läs mer
  • 2019-09-25

Fredrik Å skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tillgänglig, lyhörd och enkel att ha att göra med. Ändrade i annonsen efter önskemål i realtid. Läs mer
  • 2019-09-25

Jim B skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders gjorde ett professionellt och väl utfört jobb med försäljningen med min lägenhet. Läs mer
  • 2019-09-23

Magnus S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica har varit till stor hjälp vid en något rörig försäljning av bostadsrätt. Hon är trygg, effektiv och mycket professionell. Den förvandling hon med små medel lyckades åstadkomma inför fotograferingen är snudd på magisk!
    Rekommenderar å det varmaste Monica som mäklare! Läs mer

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge