Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 670 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• 2019-01-23

Jeff K skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt en bostadsrätt i Segeltorp. Blev väl bemött av mäklaren som har varit mycket behjälplig och vänligt både under och efter tillträdesprocessen. I stora hela är jag mycket nöjd med hur affären och eventuella frågor har hanterats och skulle lätt kunna rekommendera Monica till andra köpare/säljare. Läs mer
  • 2019-01-14

Agnes Elisiv M skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt villa. Bra och professionellt bemötande.
    Erik gav den hjälp till oss som vi förväntade. Mycket bra.
    Tack för all hjälp. Läs mer
  • 2019-01-02

Hafsa M skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en lägenhet. Jag fick jättemycket hjälp av Mattias Lundberg. Läs mer
  • Mikael Å

2018-12-22

Mikael Å skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket proffsig ,saklig och duktig. Läs mer
  • 2018-12-21

Salam Imad I skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har kännt oss trygg i affären med Monica och under hela processen .Hon är lugn och hjälpsam, Rekommendera henne väl till mina vänner. Läs mer
    2018-12-23 Monica R svarar Salam Imad I
    Varmt tack för de fina orden och rekommendationerna! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas och njuta av livet i eran nyköpta synnerligen vackra villa!
  • 2018-12-14

Ing-Marie H skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har sålt min bostad. Jag blev mycket bra bemött av Monica. Fick tips o råd inför fotografering o visning. Hon har hållit mig uppdaterad hela tiden om vad som hänt och alltid svarat snabbt på mina frågor perfekt med andra ord Läs mer
    2018-12-23 Monica R svarar Ing-Marie H
    Stort tack Ing-Marie! Är både glad och stolt att jag fick möjligheten att lotsa dig genom affären och att du är nöjd. Det var extra roligt att hjälpa dig att lyfta fram det bästa så att bilderna blev riktigt bra. Att du känner att du fått en bra återkoppling är extra roligt. Jag hoppas att du ska trivas ypperligt i din nya bostad!
  • Haydee A

2018-12-08

Haydee A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket ansvarig! Villig att sälja när som helst! Måndag till måndag... Imponerande! Läs mer

Louise M skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bäst i Huddinge så här långt. Vi har våra förväntningar på avslutet av hela uppdraget naturligtvis men så här långt inpå blir det säkert bra för alla inblandade! Läs mer
  • Roland C

2018-12-05

Roland C skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt lägenhet. Mäklaren gav ett mycket professionellt intryck
    Vi kände oss trygga, om vi säljer den lägenhet vi köppt i framtiden kommer vi anlita honom Läs mer
    2018-12-08 Michael S svarar Roland C
    Stort tack för den fina rekommendationen Roland.

Andreas v skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vid första mötet lät det som att jag skulle tjäna en slant på bostaden, istället hick jag back 300 000. Helt okej service i övrigt, ungefär vad jag är van vid. Läs mer
    2018-12-06 Maria D svarar Andreas v
    Hej Andreas, Tack för ditt reco. På den turbulenta marknaden vi har idag fick du bäst betalt i din förening. Ha en fortsatt fin dag. Vänligen Maria!

Mathias Marco Antonio Q skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Min mäklare Maria Demir var otroligt proffsig och lovade det hon sa! Jag bara rekommendera Maria om man ha ett riktigt proffs som sköter försäljningen. Läs mer
  • 2018-12-01

Caroline S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt radhus , Monica är en proffsig och erfaren mäklare som vi gärna rekommenderar. Läs mer
    2018-12-23 Monica R svarar Caroline S
    Varmt tack Caroline! Det har varit ett nöje att jobba ihop med er och extra roligt för oss båda det blev ett så bra försäljningsresultat! Nu när ni flyttar vidare hoppas jag att hela familjen kommer att trivas och njuta av ert nya vackra hem: Tack för att just jag fick lotsa er genom denna affär!
  • 2018-11-30

Khan M S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias är en mycket duktig, seriös och sympatisk mäklare. Han hanterade min bostadsförsäljning på ett professionellt och optimalt sätt. Rekommenderar honom varmt och kommer att anlita honom i mina framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • Christina A

2018-11-29

Christina A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt vår villa efter att ha bott här i 28 år. Vi blev mycket väl bemötta av vår mäklare Monica Rydberg och fick många användbara tipps och idéer hur vi med en rimlig insats kunde göra vårt hus mer attraktivt för köpare.
    Försäljningen gick både snabbare och bättre än förväntat, beroende på att mäklaren hade god kontakt med hugade spekulanter.
    Vi är mycket tacksamma för den hjälp vi fick med försäljningen från första stund till avtalet var tecknat. Läs mer
    2018-12-23 Monica R svarar Christina A
    Tack för den fina rekommendationen Christina! Det känns verkligen som en ära att få vara den mäklare som ni valde när det var dags sälja villan efter 28 år. Att få överträffa era förväntningar är naturligtvis extra roligt. Trots att jag stundom varit lite jobbig med mina förslag på förändringar och idéer inför fotografering,så tror jag att insatsen var en del av framgångs receptet. Varmt lycka till i er nya bostad!
    Christina A gillar detta

Trevlig
    Hjälpsam
    Nåbat Läs mer
    2018-12-08 Michael S svarar Tuula L
    Hej Tuula, har följt dig på många visningar och du är som gjord för detta hus, önskar dig all lycka, stort tack för den fina rekommendationen.
  • 2018-11-25

Birgitta Maria W skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag sålde min villa i Huddinge. Michael är en otroligt kreativ o skicklig mäklare. Ovanlig o sympatisk. Hela upplägget o genomförandet kändes tryggt o bra från första stund. Sättet som affären avslutades på blev perfekt. Alla som var på visningen minns den som en upplevelse utöver det vanliga. Jag kan verkligen rekommendera Michael Schönning som mäklare. Läs mer
    2018-12-08 Michael S svarar Birgitta Maria W
    Hej Birgitta, har arbetat som mäklare i snart 13 år och försäljningen av din bostad är nog bland det roligaste jag har varit med om. Den var mycket speciell på många sätt och vis och jag tackar ödmjukast att jag fick vara med om detta.
  • 2018-11-23

Maria Madalena D skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Såld mitt hus med hjälp av Mattias. Han bemött mig med glädje och mycket respekt.
    Mattias är en ung kille med mycket erfarenhet och han kommer att bli i framtiden bättre och bättre. Honom kan jag rekommendera som en bra mäklare till vem som behöver sälja eller köpa en bostad. Läs mer
  • 2018-11-22

Lucas H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt och kunnig! Mattias hjälpte osd att sälja en BR. Han var alltid tillgänglig och hjälpsam i hela processen! Läs mer
  • 2018-11-22

Crisanto S skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    I sold and bought an apartment thru Anders. He is a professional broker and has been a great bridge for both parties. Läs mer
  • Sara L

2018-11-21

Sara L skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en minivilla i Huddinge som Erik visade mig efter att jag tagit kontakt med honom.
    Jag möttes av en trevlig och välklädd ung man utanför huset och välkomnades med ett ordentligt handslag som jag tycker är väldigt viktigt. Det visar på ett genuint intresse, uppmärksamhet och proffessionalitet, som han definitivt hade.
    Jag förväntade mig inget särskilt mer än att mäklaren skulle kunna svara på de flesta frågor jag hade, vilket han onekligen kunde.
    Han höll god kontakt via telefon och lät mig veta hur allt gick och stämde av när jag hade köpt objektet.
    Jag är otrolig nöjd med Erik Nelsons hjälp och jag kommer med stor sannolikhet att välja honom som mäklare när det är dags för mig att flytta. Läs mer
  • Elissa C

2018-11-21

Elissa C skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria har allt man kan önska sig av en mäklare. Hon är kunnig, tillgänglig och har mycket bra på hand om människor. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-11-21

Christian K skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anlitade Mattias på rekommendation. Trots mina höga förväntningar levererade Mattias över dessa på alla punkter. Han är väldigt proffsig, tydlig och trevlig. Är supernöjd med resultatet och processen var väldigt snabb och smidig. Huddinges bästa mäklare Läs mer
  • 2018-11-21

Linnéa B skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är proffsig, lugn och skärp. Är mycket glad äver att ha haft henne som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-20

Alina Diko A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har såld min vila med en underbart mäklaren Monica Ryberg.
    Hon är en proffs på alla nivåer. Läs mer

Patrik S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande, transparent och tillmötesgående. Kanon! Läs mer

Maan S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg hon är den bästa mäklare i Huddinge områden som jag känner. Läs mer

Nils Rikard C skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra å proffsig mäklare....... Läs mer
    2018-12-08 Michael S svarar Nils Rikard C
    Hej Rikard, stort tack för rekommendationen!
  • 2018-11-15

Masouma-Ray G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han är en av de trevligaste mäklaren som jag har träffat i mitt liv.
    Han bemöter andra med respekt, vänlighet och tålamod.

Han är en proffs i sitt jobb och försöker sitt bästa (seriöst) att kunden når det mål som förväntar.

Han är en fin människa inte en fyrkantig ,helt enkelt😊 Läs mer
    2018-11-21 Mikael G svarar Masouma-Ray G
    Hej Masouma-Ray G, stort tack för den fina rekommendationen, det värmer! :) Det är alltid roligt att hjälpa fina människor! Ni får ha det så super bra!
  • 2018-11-14

Amund H skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik Nelson hanterade affären på et trevligt och mycket professionellt sätt. Objektet blev sålt nästan omgående, till ett mycket acceptabelt pris. Fem stjärnor berättar allt! Läs mer
  • Adam S

2018-11-13

Adam S skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra Erik, lycka till framöver! Läs mer
  • Alin S

2018-11-12

Alin S skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är en trevlig och tillmötesgående mäklare som jag varmt kan rekommendera! Även efter att jag köpt lägenheten var han mycket hjälpsam :) Läs mer
  • 2018-11-10

Caroline A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt proffsig, trevlig och kunnig Mäklare. Läs mer
  • 2018-11-08

Hans-Åke H skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    en tvåa huddinge .profsigt bemötande av mäklaren
    allt gick smidigt till
    jag är nöjd även kund var mycket nöjd
    mvh Hans-åke Hellgren Läs mer
  • 2018-11-06

Mikael H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Liten 1:a i Huddinge C.

Proffsigt bemötande och genomförande från början till slut. Läs mer
  • 2018-11-05

Emre U skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Obeskrlivg grymt på det han gör. Läs mer
  • 2018-11-03

Nathalie L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande utav mäklare mycket bra bra arbete Läs mer
  • 2018-11-02

Set E skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kan varmt rekommendera Erik, tog hand om allt. Han var korrekt, alert och lyssnade på våra behov och förutsättningar. Läs mer
  • 2018-10-31

Sofia P skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias har varit fantastisk hela vägen genom vår resa till att hitta ett boende. Super nöjd!! Läs mer
  • 2018-10-31

Fadi G skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Mäklaren gjorde det hon kunde men tyvärr fick vi inte det pris jag hade önskat. Valde er som företag som är lite dyrare än konkurrenter med förhoppningar att få mer i pris. Läs mer
  • Erdal A

2018-10-22

Erdal A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är absolut den bästa mäklaren jag har jobbat med någonsin. Hon är, personlig, professionell, trevlig och lyhörd för sina klienter. Jag rekommenderar henne utan tvekan. Läs mer
  • 2018-10-21

Birgitta H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har sålt en 3a i Huddinge centrum. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Mattias verkar påläst och duktig och drivande. Rekommenderar honom gärna. Alltid artig och trevlig och lätt att komma i kontakt med, svarar i telefonen när man ringer. Läs mer
  • 2018-10-20

Cecilia R skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra, proffesionellt och alltid tillgänglig! Rekommenderar honom! Läs mer
    2018-10-30 Michael S svarar Cecilia R
    Stort tack för rekommendationen Cecilia!
  • 2018-10-20

Mats W skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt kunnig och har ett stort engagemang. Läs mer
    2018-10-30 Michael S svarar Mats W
    Stort tack för den fina rekommendationen Mats!
  • 2018-10-18

Patrik J skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt hus tillsammans med min sambo.
    Väldigt bra bemötande, alltid tillgänglig. Vi fick svar på våra frågor.
    Jag kan varmt rekommendera Mikael Grans på Fastighetsbyrån i Huddinge.

Patrik Läs mer
  • 2018-10-17

Rolf A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och saklig inget krångel snabbt åtgärd Läs mer
  • 2018-10-17

Anna A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag och min sambo köpte villa i Huddinge. Monica som var mäklare mötte oss med kunskap och ett härligt lugn. Vi var stressade vid första titten på huset och vi fick senare komma på en extravisning där vi i lugn och ro fick känna in huset. Det gav oss verkligen den rätta känslan. Läs mer
  • 2018-10-16

Elisabeth J skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig personal, och bra återkoppling. Läs mer
  • 2018-10-15

Simon L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt en trea på 72 m². Anders bemötte oss riktigt bra och vi kände oss väl informerade av honom. Läs mer
  • 2018-10-12

Käte Maj-Britt Helen I skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    trevliga och lättsamma bra på att informera vad som måste göras inför försäljningen förklarade på så att vi förstod vad som gäller och gällde hade bra kommunikation med oss Läs mer
  • 2018-10-11

Christian B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Stort tack för all din hjälp Erik!
    Ångrar inte en sekund att jag valde dig.
    Oerhört engagerad och lätt att ”jobba” med, återkopplar snabbt! Läs mer

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge