Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 662 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• Alin S
    Alin S skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är en trevlig och tillmötesgående mäklare som jag varmt kan rekommendera! Även efter att jag köpt lägenheten var han mycket hjälpsam :) Läs mer
  • Caroline A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt proffsig, trevlig och kunnig Mäklare. Läs mer
  • Hans-Åke H skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    en tvåa huddinge .profsigt bemötande av mäklaren
    allt gick smidigt till
    jag är nöjd även kund var mycket nöjd
    mvh Hans-åke Hellgren Läs mer
  • Mikael H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Liten 1:a i Huddinge C.

Proffsigt bemötande och genomförande från början till slut. Läs mer
  • Emre U skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Obeskrlivg grymt på det han gör. Läs mer
  • Nathalie L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande utav mäklare mycket bra bra arbete Läs mer
  • Set E skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kan varmt rekommendera Erik, tog hand om allt. Han var korrekt, alert och lyssnade på våra behov och förutsättningar. Läs mer
  • Sofia P skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias har varit fantastisk hela vägen genom vår resa till att hitta ett boende. Super nöjd!! Läs mer
  • Fadi G skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Mäklaren gjorde det hon kunde men tyvärr fick vi inte det pris jag hade önskat. Valde er som företag som är lite dyrare än konkurrenter med förhoppningar att få mer i pris. Läs mer
  • Erdal A
    Erdal A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är absolut den bästa mäklaren jag har jobbat med någonsin. Hon är, personlig, professionell, trevlig och lyhörd för sina klienter. Jag rekommenderar henne utan tvekan. Läs mer
  • Birgitta H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har sålt en 3a i Huddinge centrum. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Mattias verkar påläst och duktig och drivande. Rekommenderar honom gärna. Alltid artig och trevlig och lätt att komma i kontakt med, svarar i telefonen när man ringer. Läs mer
  • Cecilia R skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra, proffesionellt och alltid tillgänglig! Rekommenderar honom! Läs mer
    2018-10-30 Michael S svarar Cecilia R
    Stort tack för rekommendationen Cecilia!
  • Mats W skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt kunnig och har ett stort engagemang. Läs mer
    2018-10-30 Michael S svarar Mats W
    Stort tack för den fina rekommendationen Mats!
  • Patrik J skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt hus tillsammans med min sambo.
    Väldigt bra bemötande, alltid tillgänglig. Vi fick svar på våra frågor.
    Jag kan varmt rekommendera Mikael Grans på Fastighetsbyrån i Huddinge.

Patrik Läs mer
  • Rolf A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och saklig inget krångel snabbt åtgärd Läs mer
  • Anna A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag och min sambo köpte villa i Huddinge. Monica som var mäklare mötte oss med kunskap och ett härligt lugn. Vi var stressade vid första titten på huset och vi fick senare komma på en extravisning där vi i lugn och ro fick känna in huset. Det gav oss verkligen den rätta känslan. Läs mer
  • Elisabeth J skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig personal, och bra återkoppling. Läs mer
  • Simon L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt en trea på 72 m². Anders bemötte oss riktigt bra och vi kände oss väl informerade av honom. Läs mer
  • Käte Maj-Britt Helen I skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    trevliga och lättsamma bra på att informera vad som måste göras inför försäljningen förklarade på så att vi förstod vad som gäller och gällde hade bra kommunikation med oss Läs mer
  • Christian B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Stort tack för all din hjälp Erik!
    Ångrar inte en sekund att jag valde dig.
    Oerhört engagerad och lätt att ”jobba” med, återkopplar snabbt! Läs mer
  • Lars-Olle B
    Lars-Olle B skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias var mäklare vid min försäljning av mitt radhus
    Allt utfördes till full belåten, proffsigt och angarerande från Mattias sida. Kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • Thomasine S
    Thomasine S skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har sålt en villa.
    Trevligt bemötande men forserande och jag kände att jag blev ”lurad” att skriva på avtal med er, eller snarare lurad att skriva bort ångerrätten jag kunde haft i 14 dagar eftersom vi skrev på hemma hos mig.
    Jag hade förväntat mig att ha Frida på min sida men upplevde att hon bara ville sälja sälja fort fort och att hon var mer på köparens sida - mycket dåligt tycker jag. Kände inte att jag kunde få ett ärligt svar ang köparens bud. Frida var bra vid fotograferingen och tog med fina grejer att ha, dock hade det varit bra med coachning nån vecka före fotograferingen så hade jag kunnat ordna med saker själv. Tyckte att vissa bilder va dåliga och att vissa saknades - hade varit på sin plats att gå igenom dem med mig innan fotografen åkte hem.
    Största irritationen var dock att försäljningen forcerades fram och jag fick inte vara med och bestämma datum som passade mig, jäkligt irriterande.
    Värst är att min handpenning delades upp i 2 delar???? När jag talat med andra mäklare fattar de inte varför - känner mig verkligen lurad!!!
    Skulle jag sälja igen skulle jag alla gånger välja någon annan och jag kan verkligen inte rekommendera er. Läs mer
    2018-10-10 Frida Z svarar Thomasine S
    Tråkigt att du känner så.
    Det är ett standardavtal som har använts och när det gäller pris och inflytt så är det du som bestämmer till vilket pris och till vem du säljer och när de ska få flytta in. Anledningen till att handpenningen delades upp var att du ville ha tillträdet och inflytt så lång fram i tiden. Så det var en överenskommelse mellan er säljare och köpare för att ni skulle få ihop försäljningen.
    Tråkigt att du inte tycker att min hjälp inför fotograferingen va tillräcklig, jag var där några dagar innan och gav tips och råd och hjälpte sedan till vid fotograferingen med styling och bidrog med styling i form av blommor, kuddar, filtar m.m. Men jag tar till mig av vad du säger.
    Tack för ditt svar.
  • Mats M
    Mats M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Den bästa mäklare som jag har haft kontakt med efter att ha gjort eller deltagit i ett antal fastighetsaffärer: Kompetent, seriös och ansvarsfull vilken inger förtroende och ger nöjda säljare och köpare. Läs mer
  • Set E skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevliga och proffsiga. Tar hand om hela försäljningen. Läs mer
  • Jeanette G skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte radhus och är nöjd med hur allt har skötts från början till slut. Anders ger svar på alla frågor utan att man känner sig dum och har en öppen och ärlig attityd. En bra mäklare som borde vara fördömde för andra mäklare. Läs mer
  • Britta Kerstin T skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    sålt fritidshus Gladövägen 47 Huddinge

På ett mycket proffsigt sätt. Glad o trevligt bemötande

Att få fritidshuset sålt, vilket mäklaren levde upp till

Mycket nöjd med försäljningen från start till slut Läs mer
  • Åsa M skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias arbetar professionellt och har ett personligt bemötande. Ger honom mina bästa rekommendationer, samt högsta betyg.
    Philip & Åsa Läs mer
  • Carina E skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    En seriös och kunnig mäklare. Duktig på alla områden. Ett plus att mäklaren kan området Segeltorp. Kontoret är fint och trevligt. Läs mer
  • Rebecka A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har sålt min bostadsrätt via Maria. Mäklaren levde upp till förväntan med hög kompetens och mycket engagemang. genom en rekommendation fick vi kontakt.

Maria är en top mäklare, väldigt ordentlig och proffsig. Ambitiös och tillmötesgående. Läs mer
  • Patrik R skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders hjälpte oss att sälja vårt radhus. Han är kunnig och har bra koll på bostadsmarknaden i Huddinge. Vi kan varmt rekommendera Anders som bostadsmäklare.

Maria & Patrik Läs mer
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Opålitlig mäklare! Hon tar ett bud och säger att den som säljer godkänner. Sen säger hon att man ska ses nästa dag för att skriva i kontraktet, nästa dag medans man är hos banken så går hon med på att ta ett bud från någon annan en timme innan kontraktsskrivning. Sen när man då kommer för att skriva kontrakt så gömmer hon sig bakom telefon istället för att ta det öga mot öga och hittar på ursäkter! Sen skriver hon kontraktet med andra budgivaren samma dag istället för att ge en chans att buda mer. Har aldrig varit med om liknande, går inte att lita på! Läs mer
    2018-10-05 Frida Z svarar Amanda A
    Jag förstår att ni är besvikna att säljaren valde att sälja till de andra så ni inte fick köpa, men jag är skyldigt enligt mäklarlagen att framföra alla bud som kommer in oavsett vilken tid och även om kontrakt redan är inbokat och därefter bestämmer säljaren när och med vem kontraktet ska skrivas.
  • Joakim G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    JAG HAR SÅLT EN BOSTAD VI HAR HAFT EN VÄLDIGT BRA KONTAKT MED MARKETTA I BÖRJAN MARIA STENERMARK FÖRSTA DELEN AV FÖRSÄLJNINGEN OCH SLUTET MED MIKAEL GRANS ALL INFORMATION HAR FÖLJT MED HELA VÄGEN OCH INGET HAR HAMNAT MELLAN STOLARNA.
    JAG KOMMER GLADELIGEN ANLITA DOM IGEN!
    DOM HAR SKÖTT ALLT PROFFESIONELLT I BRA ANDA MED PAPPER OCH INFORMATION/ÅTERKOPPLING OCH I GOD MÄKLARSED. Läs mer
  • Anders W skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är en trevlig, lättsam mäklare som har koll på marknaden. Läs mer
  • Rasmus B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Transparent och effektiv, mycket nöjd. Läs mer
  • Karl Olof S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Villa Stuvsta Huddinge sålt.
    Valde MG av följande skäl; Ledande mäklarbyrå, lokal erfarenhet av området, förtroendeskapande personlighet, lugn och stabil.
    Förutom ovanstående egenskaper som visade sig stämma så har MG uppvisat hög tillgänglighet och servicenivå.
    I den marknad som gällde sommar/höst 2017 så upplever jag att MG inte kunde gjort så mycket annorlunda. Läs mer
  • Naim C
    Naim C skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har köpt en hyresrätt. Bra bemött. Snabba handlingar. Läs mer
  • William A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag sålde villan med hjälp av Anders som hanterade försäljning på att bra sätt. Läs mer
  • Christoffer J skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Pålitlig och ärlig. Genom hela processen så var allt på bordet och jag kände mig trygg med mitt köp. Redan innan jag lagt mitt bud så tog han fram vad säljaren den ville ha för att sälja och han försökte aldrig att trissa upp priset när båda parterna var nöjda. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde hus. Uppfyllde mina förväntningar på hur det går till att sälja ett hus. Hon hade ett fantastiskt bemötande. Ställde upp och svarade på frågor i tid och otid. Såg till att jag fick den informationen jag behövde och frågade efter. En klippa!! Läs mer
  • Darko K skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt bostadsrätt. Bra och trevligt bemötande. Klara och tydliga svar på ställda frågor. Arbetade utifrån ett perspektiv där både säljare och köpare skulle känna sig nöjda. Professionell i sitt arbetssätt- Läs mer
  • Selma A skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Stenmark är en suverän mäklare som alltid finns till hands och hjälp. Läs mer
  • Simon I skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte en 2a i Huddinge, efter att tidigare bott på annan ort. Då jag av geografiska skäl inte kunde vara så flexibel i när jag kunde kolla på lägenheter i Stockholm uppskattade jag Eriks samarbetsförmåga gällande visningar på tider som passade mig. Han var även lätt att få tag på och svarade snabbt på de frågor jag hade. Jag kan rekommendera att jobba med honom! Läs mer
  • Anna L skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte en bostadsrätt. Han har varit trevlig men jag har inte fått den hjälp jag känt att jag velat ha efter köpet varit klart. Jag förväntar mig att en mäklare som säljer en bostad har koll på objektet och vad som gäller i föreningen eftersom jag är ny i Stockholm och ny i bostadsmarknaden. Jag förväntade mig att jag skulle vara nöjd hela vägen, även efter köpet genomfördes. Jag hade mycket problem med städning och el efter köpet som i sin tur ledde till förstörd mat och flera samtal jag inte räknat med och utgifter jag inte får tillbaka. Tyvärr har mitt förtroende för firman och denna mäklare sjunkit då jag känt att jag inte fått den hjälp jag velat ha, och betalat för, och första tiden i bostaden har präglats av problem. Läs mer
  • Wilhelm G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Den bästa mäklaren i hela södra Stockholm. Läs mer
  • Lennart P skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket kompetent och bra.gör ett jättebra arbete. Läs mer
  • Mina E skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En riktigt kunnig och trevlig mäklar. en härlig person!
    Tusen tack för ett professionellt och tryggt bemötande, rekommenderar stort! Läs mer
  • Vanja L skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tog hand om vår radhusflrsäljning.
    Proffesionell,, lyhörd, snabb återkoppling, bra upplägg inför försäljningen, mycket bra råd inför försäljningen. Trevlig uppföljning några veckor efter avslutad affär. Läs mer
    2018-09-11 Michael S svarar Vanja L
    Hej Vanja, stort tack för den fina rekommendationen, hopps att du trivs bra i nya lägenheten.
  • Bo S
    Bo S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har sålt en bostadsrätt i Huddinge vår mäklare var Mattias Lundberg. Han har utfört uppdraget på ett exemplariskt sätt och lade ner ett gigantiskt arbete med att få tag på köpare. Han bemötte både oss och alla spekulanter proffsigt och med ett stort engagemang.
    Han överträffade våra förväntningar.
    Vi rekommenderar varmt Mattias som mäklare till alla.
    Bosse & Annelie Läs mer
  • Zsófia H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias är jätte snäll och hjälpsam. Jag är nöjd. Vi köpte en radhus. Det gick jättebra. Han svarade alla frågor har vi alltid. Vi är jätte nöjd Läs mer
  • Roffe R
    Roffe R skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och snabb affär påläst mäklare Läs mer

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge