Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Huddinge
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Huddinge
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Huddinge

Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Huddinge och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 515 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• Mikael T
    Mikael T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag väljer att ge Frida zetterström 5 av 5 möjliga, varför? För att hon sen dag 1 har varit väldigt engagerad i försäljningen av min lägenhet, väldigt professionel och tillmötesgående, tagit hänsyn till mina synpunkter och funderingar kring försäljningen samt väldigt kunnig inom området. Snabb med återkoppling och väldigt trevlig person som vet vsd hon snackar om, gav mig en massa råd kring styling och vad man skulle tänks på inför fotograferingen och visningen av lgh. Fastighetsbyrån var ett självklart val för mig som sålde i Huddinge men vill ni ha det lilla extra så skulle jag varmt rekommendera att ni väljer Frida Zetterström som er mäklare, vill avsluta med att ge henne ett stort tack för en väldigt smidig och bra affär.
  • Åse S
    Åse S skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har fått ett både sakligt och kunnigt bemötande både inför och under försäljningen. Bra infomation och planering, lätt att ta dialogen under resans gång.
  • Monica K
    Monica K skrev om Fabio Mikailsson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Ursäkta att jag inte svarat tidigare!
    Jag är Mycket nöjd med min mäklare Fabio Mikailsson! Jag upplevde honom som kunnig och lugn och trygg ibemötandet av mig! Jag rekommenderar honom gärna till mina vänner och bekanta som
    Planerar stt sälja sina hus framöver! Tack Fabio för din professionella hjälp vid försäljningen av mitt hus!
  • ann-sofie j
    ann-sofie j skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg är en fantastisk mäklare ! Hon är lugn och trygg och väldigt kunnig. Monica tar sig alltid tid att prata och svara på frågor och är påläst om objekten.
    Kan varmt rek henne för alla som går i sälj eller köptankar.
  • Mina Z
    Mina Z skrev om Fabio Mikailsson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fabio den bäst
    Jätteduktig
    Mina dous
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders lyckades få in bra bud bara ett par dagar efter att det upptäckts problem i krypgrunden. Hur han bar sig åt vet jag inte, men vi är glada för hans insats.

Ska jag klaga på något så är det möjligen några stavfel i objektsbeskrivningen, men det blir en 5:a i betyg totalt ändå.
  • Catalina L
    Catalina L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Lugn och saklig genom hela processen.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag upp levde Anders Rex lugn och saklig. Han gav svar på mina frågor om fastigheten.
  • Therese P
    Therese P skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En mäklare med ett lugnt och tryggt bemötande. Är inlyssnande och respekterar kundens önskemål och behov
  • Adam E
    Adam E skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsig, ärlig, ger god bemötande, ger goda råd helt enkelt BÄST!
  • Jukka A
    Jukka A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Levde väl upp till förväntningarna. Rekommenderas
  • Mandus Z
    Mandus Z skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders Rex är en noggrann, snabb, ambitiös och kunnig mäklare.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders är extremt kunnig och gör sitt yttersta för att du ska bli nöjd.
  • Ann-charlotte A
    Ann-charlotte A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag fick ett mycket bra och proffsigt bemötande med många bra råd under hela processen. Anders var tillmötesgående och förklarande. Hela processen kändes trygg. Han jobbade verkligen för att jag och min familj skulle få en bra affär genomförd. Resultatet blev över förväntan. Jag rekommenderar verkligen Anders Rex.
  • Toje P
    Toje P skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han uppträdde korrekt, gav ett förtroendegivande intryck-

Kunnig i sitt gebit
  • Helena  L
    Helena L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Anders Rex är en engagerad, målinriktad och kompetent mäklare som arbetat hårt för att nå våra mål. Inte den pushiga typen utan han har ett professionellt sätt som inger förtroende direkt. Det vi uppskattar mest är snabb återkoppling under hela försäljningsprocessen. ++ för det höga slutpriset.
  • Olof E
    Olof E skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi är nöjda med Anders och det engagemang han la ner för att få vårt hus sålt till ett pris vi var nöjda med.Han gav tips inför fotograferingen och var närvarande både då och under besiktningen av huset.Han har dessutom erbjudit sin hjälp med "flyttskatten" någon gång under november - december.
  • Britt-marie M
    Britt-marie M skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt bemötande och verkar mycket kunnig om alla uppgifter som ingår i en mäklares jobb. Det känns tryggt att anlita Anders Rex.
  • Lasse N
    Lasse N skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Med Fastighetsbyrån i ryggen och Anders Rex blev det inga problem med fösäljningen av huset vi är 100% nöjda
  • Marie-louise L
    Marie-louise L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej, vi är mycket nöjda med Anders Rex. Han är kunnig och påläst. Rak och klar. Inte gåpåig.
    Vi rekommenderar honom gärna vid både försäljning och köp av bostad.
    MVH
    Marie-Louise Larsson
  • Francisca G
    Francisca G skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och funnits där man behövt hjälp o har frågor
  • Melisa A
    Melisa A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han är proffesionell och kunnig. Vi var jättenöjda med hans insats när vi skulle sälja vår lägenhet som sedan resulterade i att vi även köpte en lägenhet med hans hjälp.
  • Josef L
    Josef L skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig, ärlig, duktig och rak mäklare som hjälpte oss både köpa ett hus och sälja vårt
  • Chunyan Z
    Chunyan Z skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    He is very nice and very experienced. He answered my question rapidly and patiently. I would first suggest him to my friends who will sell their houses in the future.
  • Karin P
    Karin P skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Försäljingem gick fort och problemfritt
  • Lina B
    Lina B skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han var bra på alla sätt......................................
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Fabio Mikailsson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunde aldrig tro att vi skulle hitta en sån duktig & engagerad mäklare. Redan från första träff kändes de helt rätt! Såg våra önskemål och var tillmötesgående! Extremt driven, inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till! Hade kontakt med oss under hela processen och gav oss hela tiden information. Skulle/kommer absolut rekommendera honom till andra jag känner!
  • Eric L
    Eric L skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Marketta är väldigt trevlig och hjälpsam.
  • Annica E
    Annica E skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida har varit mycket hjälpsam och professionell under tiden hon arbetade med vårt ärende, som innan hon tog vid var mycket rörigt och väldigt dåligt hanterat. Kan rekommendera Frida varmt till alla som vänder sig till Fastighetsbyrån i Huddinge.
  • Eva L
    Eva L skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej!

Jag blev väldigt nöjd med Marketta,hon är proffesionell och trevlig.
  • Mats T
    Mats T skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt och proffsigt bemötande., uppfyller väl de förväntningar och krav som jag har på en bra mäklare.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är professionell och noggrann. Maria är kunnig och hon tar metodiskt säljare och köpare genom en försäljning. Hon är också uthållig i långa processer och stödjande för oss som kunder.
  • Hans-ove B
    Hans-ove B skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erfaren och kunnig. Lyhörd för ,och snabb återkoppling på ,kundens önskemål.
    Affärsmässigt agerande och ett positivt utfall (win/win)
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En trovärdig mäklare som lyssnade på våra önskemål.
  • Petra Ö
    Petra Ö skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra och kunnig,trevlig,ödmjuk. Trygg att göra upp en fastighets affär med.
  • Robert C
    Robert C skrev om Marketta Eriksson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra mäklare. Gav bra råd och tips inför försäljningen
  • Pieer I
    Pieer I skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Duktig , enkel och kreativ. Frida inger förtroende och är lätt och komma i kontakt.
    Hon är naturlig och väldigt vänlig person.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Välkomnande, lugn, trygg, informativ, kunnig och glad.
    Lyssnade och svarade på våra frågor, bad om information, fakta och våra förutsättningar, därefter gick hon rakt på avslut. -Mycket professionellt !!!
  • Anette S
    Anette S skrev om Fabio Mikailsson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra erfarenhet av att samarbeta med denna duktiga mäklare.
  • Crisanto S
    Crisanto S skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida Zetterström is a professional yet client-friendly broker. She is pleasant and ready to answer questions at all times.
  • Esbjörn B
    Esbjörn B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik Nelson på Fastighetsbyrån Huddinge har varit mycket professionell och kunnig. Han har varit snabb på återkoppla hela tiden och har en mycket bra lokalkännedom i Huddinge där han stationerad. Ska du sälja din bostad i Huddinge så rekommenderar jag Erik på Fastighetsbyrån.
  • Ann-catrin L
    Ann-catrin L skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt och bra bemötande, förväntan hade jag väl direkt ingen men det som kom var mycket positivt.
    Hon är ju påläst om området vilket är en klar fördel.
  • Gabor S
    Gabor S skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    oförberedd, okunnig
    slarvig beskrivning av bostaden, dåliga bilder
    fick inte svar på enkla frågor (om el, avgift, parkering och driftkostnader)
    olika svar olika tillfällen
    -> det värsta mäklare jag träffade
  • Maria D
    Maria D skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra men hade fått bättre betyg om hon varit mer frekvent i återkopplingen.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida ger ett mycket trevligt och proffsigt intryck under hela försäljningen av våran fastighet.
    Dessutom glad, positiv, hjälpsam på alla vis.
    Vi vill gärna rekommendera henne.
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra service och snabb hantering av vår försäljning.
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida är erfaren, har ett lugnt och förtroendeingivande sätt och får en att känna sig trygg genom hela affären.
  • Pardip S
    Pardip S skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mari har varit min första mäklare och gett ett varmt och gott stöd från första välkommnadet. Hon tillgänglig gör sig själv när man som köpare kommer med frågor och funderingar, och som första gångs köpare blir det många frågor! Kloka som dumma. Hon får en att känna sig trygg och hjälpt och dessutom har hon varit ett stöd även efter köp när frågor har uppstått under renovering.
  • Jannica H
    Jannica H skrev om Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En toppenmäklare. Trevlig, lätt att få kontakt med och mycket bra service.
  • Torgny H
    Torgny H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionellt och mycket trevligt bemötande, inlyssnande och lyhörd, kreativ, vetgirig och flexibel.Sätter alltid kunden i fokus.

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge