Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Huddinge!

Här har vi kunskapen, erfarenheten och engagemanget som krävs för att förmedla lyckade bostadsaffärer. En stor fördel är att nästan alla vi som jobbar här också bor i kommunen, så vi känner våra områden på djupet. Hos oss är hög service och tillgänglighet ledord och vi vill finnas till hands genom hela processen.

Varje år hjälper vi hundratals familjer till sitt nya drömboende. Vi gör gärna en kostnadsfri värdering om du funderar på att sälja eller när du vill lägga om eller ta nya lån. Sedan hjälper vi till med allt kring en eventuell försäljning.

Så, har du frågor om boende eller bostad i Huddinge? Tveka inte att höra av dig till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 881 kunder tycker om Fastighetsbyrån Huddinge

• Daniel H

2020-01-17

Daniel H skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mäklren levde upp till mina förväntningar och levererade ett utmärkt jobb, lika som sist jag hade honom som mäklare! Läs mer
  • 2020-01-17

Bachar M skrev om Dennis Allingmon en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte ett hus via Dennis och har fått ett proffsigt bemötande rakt genom hela processen! Alltid tillgänglig och ger alltid snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-01-13

Thineskumar T skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi köpte ett radhus. Mattias var väldigt trevligt och lyhörd och var tillgänglig för att svara på alla våra frågor, man fick ringa honom även efter kl22 och han var supersnäll....MEN allt detta vara bara fram tills vi skrev på köpekontrakt. Efter detta så träffade vi en annan sida av honom. Vi fick ringa flera ggr/smsa innan han tidig tid och ringde tillbaka. Han lovade massa saker som han skulle prata med säljaren men vi fick veta det på inträdesdagen att han aldrig pratade med säljaren om detta. Vi var tvungen att sälja vårt och det tog lite tid med vår försäljning då sa vi det till Mattias att vi ska ha inträde mitten av Jan vilket han lovade att det inte ska vara något problem och säljaren är flexibel men det visade sig tillslut att han pratade med säljaren väldigt sent typ slutet av nov vilket var redan sent och det blev väldigt problem för oss med allt. Som tur löste vi allt tillslut men nu sitter vi med båda hus fram tills 20/1 men det kunde ha slutat ännu värre. Jag skulle aldrig rekommendera honom till någon annan. Han håller inte sina ord och ger inte respekt för sina kunder. Vi har haft väldigt dåligt erfarenhet av honom. Läs mer
  • 2019-12-20

Masaud S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde ett hus via Mikael.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-12-18

Åsa C skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Både köpt o sålt bostadsrätt där Mattias varit proffsig och stöttande och framförallt tillgänglig Läs mer
  • 2019-12-18

Robin G skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    helt ok, bra tydlig men lite seg Läs mer
  • Tobias H

2019-12-18

Tobias H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Pålitlig och proffsig. Mattias kommer få fler affärer från mig framöver. Läs mer
  • Michael B

2019-12-07

Michael B skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias är snabb och skicklig. Han har ett bra team som skapar en bra affär för både köpare och säljare. En mäklare att lita på och komma tillbaka till! Läs mer
  • Torborg W

2019-12-05

Torborg W skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hon är mycket kompetent. Hon är lyhörd och arbetar hårt för att nå målen Läs mer

Dilek Y skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte en lägenhet, väl bemött, trevlig mäklare väldigt duktigt i sitt arbete. Vi hade en trygg köp av lägenhet med hjälp av Maria. Läs mer

Pollak A skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Melissa är väldigt tillmötesgående, finns alltid tillgänglig och svarar alltid på frågor.
    Nästa gång jag säljer min bostad så kommer jag utan tvekan att kontakta henne igen. Väldigt professionell, stort tack! Läs mer

Christina F skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det är en ödmjuk och gjordnära kille. Jag har tyvärr inte hittat någon ny bostad än men det kommer. Läs mer
  • Michael M

2019-12-02

Michael M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag sålde min lägenhet genom Monica och det blev en riktigt hit!. Lägenheten såldes innan visning till ett pris som var betydligt över min förväntan. Rakt igenom har bemötande och informationsflöde varit super. Monica är lugn, trygg och mycket proffsig. Hon fick mig att känna mig trygg genom hela affären. Hon har även ett riktigt bra öga för detaljer gällande styling inför och under fotograferingen och vågat ta ut svängarna och skapa personliga bilder tillsammans med fotografen.
    Jag kan varm rekommendera Monica som mäklare, Läs mer
  • 2019-12-02

Frida H skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpte nyligen boende via Mikael. Han känns som en mycket seriös mäklare. Han har varit tillgänglig och svarat snabbt på frågor under hela processen. Läs mer
  • 2019-11-29

Ugur G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik från Fastighetsbyrån hjälpte mig alltid med lägenheten. Han gav förslag om frågor angående min nuvarande plats och andra faciliteter. Jag är ny i Sverige så han kom med förslag på saker jag borde vara försiktig med, till exempel el och andra kontrakt. Läs mer
  • 2019-11-28

Kenneth Bernt B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är en formidabel teamspelare med en mäklares alla positiva kompetenser. Kontaktar, driver, positiv och kunnig Läs mer
  • Ingrida G

2019-11-27

Ingrida G skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej. Jag kände att Erik ej tillmötes gick mina önskemål gällende försäljning av Sundbyvägen 12 i Gladö Kvarn. Kände mig ej sedd. Däremot upplevde jag mig mycket pressad ang försäljning. Ett konstant ringande på arbetstid för att pressa på försäljning fast jag ångrade mig att sälja. Det kändes att han bara lyssnade och tillmötes gick mitt ex krav och önskningar. Jag helt utesluten och kunde ej påverka vilken tillträdesdag som bestämdes mellan min ex, mäklaren och köparen. Jag hade uttryckligen sagt att mitt önskemål var att fördröja tillträdesdag. Då jag ej har någon ny bostad. Med vänlig hälsning Ingrida Läs mer
  • 2019-11-26

Lavi M skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hats off to Mattias, by far the best broker we’ve had.
    We interviewed 5 brokers from different agencies and decided to go with Mattias, though at first we weren’t sure we made the right choice. Out of all the brokers he was the only one with very ambitious targets, he seemed over positive and not at all greedy concerning his fee (which wasn’t the case with the other brokers). It all seemed too good to be true but it turned out to be the best decision we took.
    He actually delivered everything he promised with high professionalism, commitment, keeping our best interest in mind and our efforts to the minimum, which was much appreciated.
    He didn’t always answer our calls and that made us feel a bit anxious but the reality is that all good brokers are like that, they don’t have time to take your calls when they are working hard. We trusted him to sell our villa and it paid off.
    I warmly recommend Mattias, he is the go getter every seller needs. Läs mer
  • 2019-11-24

Muhammed A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mäklaren var väldigt snäll och hjälpsam och han var även väldigt rättvis mellan säljaren och köparen samt var han alltid tillgänglig när vi hade frågor kring huset. Han uppträde proffesionellt och visste vad han pratade om . Läs mer
  • 2019-11-19

Mustafa Samir M skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra och kunnig samt erfaren mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-18

Azim H skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria damir är en snäll och trevlig tjej ..
    Maria vet hur hon prata med kunder...
    Hon är super 👍 kommer inte på nån bra ord mer 😊 Läs mer
  • 2019-11-14

Alla T skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte en bostad i Flemingsberg. Monica var flexibel och snabb i vår kommunikation. Inför köpet och tillträdet hade jag väldigt många frågor, men Monica och hennes kollegor besvarade allting snabbt och professionellt vilket ledde till att allting gick väldigt smidigt och bra! Jag kan rekommendera Monica ifall ni går i köptankar! Läs mer
  • 2019-11-13

Anna Sofia Berndtsdotter L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias fungerade mycket väl ända fram till att försäljningen avtalet var påskrivet. Därefter upplever jag att Mattias inte brydde sig alls. T ex utlovad bilaga till avtalet gällande ett förtydligande kom aldrig, insättning av handpenning försenades med flera dagar och mötesbokning för tillträdesdagen gjordes utan att bevaka att deltagarna ens svarade/kunde närvara. Läs mer
  • 2019-11-10

Nikara M skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik Hjälpte mig att sälja min lägenhet i Stuvsta. Han var hjälpsam och professionell under hela processen och försökte komma på lösningar som funkade för båda mig och köparen. Starkt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-09

Samia M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    .Monica var inte kunnig i sitt arbete och kunde inte framföra saker mellan köpare o säljaren samt gick vidare med affären på säljare villkor utan att ta hänsyn till att det är säljaren dom betalar och Monica och Fastighetsbyrån vinner på den. Läs mer
  • 2019-11-08

Anders W skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias gjorde ett mycket bra jobb med att sälja min bostadsrätt. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-11-05

Rafed T skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Effektivt bra och når målen med affären Läs mer
  • Jard Tomas Mathias T

2019-11-04

Jard Tomas Mathias T skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica hade ett personlig och professionell bemötande genom hela processen och gick den där extra milen för mig. Kan bara ge mina varmaste rekommendationer!! Läs mer

Jennie W skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde radhus i Huddinge med hjälp av Anders. Kunnig och levererade enl. våra förväntningar. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Håkan F skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har köpt bostad via Erik Nelson. Erik har varit tillgänglig och återkopplat frågor snabbt. Professionell i sitt agerande. Läs mer

Ingrid S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en 3:a i Vårby Gård
    Fått professionellt och trevligt bemötande av en mycket kunnig mäklare
    Hon har levt upp till mina förväntningar på ett mycket förtroendegivande och bra sätt

Jag är helt nöjd Läs mer
  • 2019-11-03

Hannele A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi betalade för fem år sedan nästan samma summa som vi sålde lägenheten för nyligen, ingen värdeökning.
    Ville ha en annan bostad pga trappor, utan hiss. Trodde
    på högre pris på den ursprungliga värderingen, men det är väl marknaden som styr och inte mäklaren. Annars har mäklaren skött sitt uppdrag mycket väl. Läs mer
  • 2019-11-02

James A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag och min sambo sålde huset med Mattias. Han var otroligt proffsig genom hela affären. Alltid tillgänglig. Svara alltid i telefonen. Kan starkt rekommendera honom. Helt klart den bästa mäklaren vi har haft. Läs mer
  • 2019-11-01

Julia G skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Extremt trevlig och väldigt informativ, hade en utmärkt upplevelse med mitt första bostadsköp på grund utav infon och bemötandet av mäklaren. Rekommenderar honom starkt. Läs mer

Kerstin A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Anders. Vi fick inte det vi hade hoppats på för lägenheten men vi är jättenöjda ändå. Vi har blivit otroligt bra bemötta under hela tiden. Anders har varit ett stöd och en utmärkt person att bolla tankar och idéer med. Toppbetyg till Anders Rex! Läs mer

Thomas Z skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det var bara bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer

Conny S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Strukturerad, nogrann och trevlig! Läs mer
  • 2019-10-29

Lars C skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Utfört enligt bra plan med bra slutresultat! Läs mer
  • 2019-10-28

Jennie S skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är supernöjd med köpet av vår bostad i Segeltorp. Maria visade på mycket god lokalkännedom, mycket tillmötesgående, professionell och levererade hög service under hela processen. Jag rekommenderar henne varmt. Kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja i framtiden. Stort tack! Mvh Jennie Svensson Läs mer
  • 2019-10-26

Eva G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är proffsig, trevlig, förstående, hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-25

Örjan A skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    - Sålt: 3-rums (fd 2-rums) bostadsrätt i Flemingsberg

- Bemötande: Utmärkt. Trevlig, hjälpsam, höll mig väl uppdaterad om vad som hände.

- Skulle definitivt anlita igen om jag planerar att sälja i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-23

Christina Siwersdotter B skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är mycket nöjd med hela affären.
    Proffsigt bemött tog god tid på sig inget stress.
    Kan varmt rekommendera Monika. Läs mer

Fanny S skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte för en månad sedan en bostadsrätt genom Anders Rex och har blivit mycket bra bemött. Som förstagångsköpare hade jag inte så mycket förväntningar, men han informerade mig väl och hjälpte till stor del i processen. Läs mer

Peter C skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    proffisg kunnig levererade enl förväntingar vi hade Mycket nöjda Läs mer

Thomas A skrev om Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt en bostadsrätt. Professionellt bemötande och väldigt hjälpsam. Läs mer

Danko I skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Lätt att göra med och alltid tillgänglig Läs mer

Jean-Pierre H skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Erik är duktig och trevlig. Han var saklig och tydlig vilket hjälpte oss i vårt köp. Läs mer
  • 2019-10-20

Pernille E skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag blev bemött på ett mycket kunnigt, engagerat och lyhört sätt vid försäljningen av mitt radhus. Kändes tryggt med Monicas stora erfarenhet vid en, för mig, stor affär. Läs mer
  • 2019-10-18

Lena K skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Efter lång tids letande och god vänskap. Så fick Monica äntligen sälja min "pärla" (bostadsrätt).
    De var med omtanke och värme. Med stor känsla för färg och detalj som bilder och försäljning känndes riktigt bra.
    Rekommenderar Monica varmt för den som vill ha omtanke och kvalité vid försäljning eller köp av sin bostad. Läs mer
  • Katarina M

2019-10-17

Katarina M skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Noggrann och har koll på allt, känns tryggt med en kompetent mäklare. Läs mer

Häradsvägen 69, 141 41 Huddinge