Mikael Grans
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 37 Läs vad Mikael Grans

• Frida H köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-12-02

Fullersta
    Köpte nyligen boende via Mikael. Han känns som en mycket seriös mäklare. Han har varit tillgänglig och svarat snabbt på frågor under hela processen. Läs mer
  • Muhammed A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-24

Jordbro
    Mäklaren var väldigt snäll och hjälpsam och han var även väldigt rättvis mellan säljaren och köparen samt var han alltid tillgänglig när vi hade frågor kring huset. Han uppträde proffesionellt och visste vad han pratade om . Läs mer
  • Mustafa Samir M sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-19

Glömsta
    Mycket bra och kunnig samt erfaren mäklaren. Läs mer
  • Eva G sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-10-26

Huddinge Centrum
    Mikael är proffsig, trevlig, förstående, hjälpsam. Läs mer
  • Ann-Christin Maria E sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-10-07

Tungelsta
    Sålt en villa
    Jag har blivit väldigt vänligt bemött av min mäklare
    Jag hade förväntningar om att få en högre förtjänst men så ät tiderna

Samarbetet med Mikael Grans har varit bra, jag önskar bara att omständigheterna hade varit bättre Läs mer
  • Ted Olle U
    Ted Olle U sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-09-16

Segeltorp
    Jag sålde en villa i Segeltorp efter 45 års innehav.Nu blir det en lägenhet. Med viss ambivalens tog jag tag i försäljningen. Jag mötte Mikael som tryggt, påläst och engagerat sätt tog sig an uppdraget. Målmedvetet startade vi med fotografering, besiktning och presenterade objektet "på gång" på hemsidan samt till kundlistan. Efter några veckor gick vi ut på Hemnet och vi fick till slut nästan 15.000 exponeringar. Mikael lotsade dom rätta spekulanterna fram till en framgångsrik avslutning. Jag är mycket nöjd och ger Mikael de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Hozan H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-09-09

Segeltorp
    Bryr sig om dig som köpare och ser till att allt går smidigt till. Första bostaden för mig och fick bra med information påvägen som underlättade och minskade stress vid bostadsköp. Läs mer
  • Firat C köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-08-31

Brandbergen
    Jag har köpt mig ett radhus med hjälp av en fantastisk mäklare som mellanhand.

Mikael förstod redan i början av processen vart jag låg i kunskap, det ledde till att han stegvis förklara samt tog reda på allting jag behöver.

Han var skicklig med att svara och upplysa med allting jag behöver inför köpet.

Jag rekommenderar starkt denna mäklare då jag inte tvekar på att han enbart gav mig denna fantastiska stöd.

Heja Mikael!

PS!

Tack man :) Läs mer
  • Mats Torgny E sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-08-24

Utsälje
    Mikael är mycket engagerad och positiv. Rekomenderas! Läs mer
  • Maria E sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-08-19

Jordbro
    Med hjälp av Mikael Grans har jag låtit sälja en villa med hörntomt.
    Mikael Grans var otroligt serviceinriktad, och bemötte mig med ett mycket stort tålamod då jag kände mig väldigt osäker i rollen som säljare.
    Det jag hoppades var förstås att få huset sålt inom en rimlig tid, och att det inte skulle bli nödvändigt med många extra visningar. Det ordnade Mikael Grans smidigt.
    Med bl.a. mycket fint tagna bilder av huset fick min mäklare ut det till försäljning. Som spindeln i nätet för att boka tider till fotografering, besiktning, visning mm samt kontraktsskrivning så har Mikael Grans varit till ovärderlig hjälp! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg