Mikael Grans
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 41 Läs vad Mikael Grans

• Katerina Natalie G sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-05

Glömsta
    Vi har precis sålt vår villa med hjälp av Mikael Grans. Jag rekommenderar Mikael varmt då han är väldigt lätt att ha och göra med, han är lyhörd, hjälpsam och snabb på att återkoppla.
    Detta är vår första bostadsförsäljning någonsin och det har känts tryggt med honom. Läs mer
  • Erik Johan H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-29

Köpte en bostadsrätt genom Mikael. Han tipsade oss om denna innan den kom ut för visning och det blev verkligen rätt.
    Trevlig och kunnig mäklare som förstår sig på sina kunder.

Rekommenderar honom för din försäljning. Läs mer
  • Leif Mikael G sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-28

Glömsta
    Sålt en villa. Trevligt bemötande och förklarar bra hur en bostadsförsäljning går till. Lätt och få tag på genom mobil och sms blir alltid uppringd om ej svar inom kort tid. Läs mer
  • Masaud S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-12-20

Kästa
    Sålde ett hus via Mikael.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Frida H köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-12-02

Fullersta
    Köpte nyligen boende via Mikael. Han känns som en mycket seriös mäklare. Han har varit tillgänglig och svarat snabbt på frågor under hela processen. Läs mer
  • Muhammed A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-24

Jordbro
    Mäklaren var väldigt snäll och hjälpsam och han var även väldigt rättvis mellan säljaren och köparen samt var han alltid tillgänglig när vi hade frågor kring huset. Han uppträde proffesionellt och visste vad han pratade om . Läs mer
  • Mustafa Samir M sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-19

Glömsta
    Mycket bra och kunnig samt erfaren mäklaren. Läs mer
  • Eva G sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-10-26

Huddinge Centrum
    Mikael är proffsig, trevlig, förstående, hjälpsam. Läs mer
  • Ann-Christin Maria E sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-10-07

Tungelsta
    Sålt en villa
    Jag har blivit väldigt vänligt bemött av min mäklare
    Jag hade förväntningar om att få en högre förtjänst men så ät tiderna

Samarbetet med Mikael Grans har varit bra, jag önskar bara att omständigheterna hade varit bättre Läs mer
  • Ted Olle U
    Ted Olle U sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-09-16

Segeltorp
    Jag sålde en villa i Segeltorp efter 45 års innehav.Nu blir det en lägenhet. Med viss ambivalens tog jag tag i försäljningen. Jag mötte Mikael som tryggt, påläst och engagerat sätt tog sig an uppdraget. Målmedvetet startade vi med fotografering, besiktning och presenterade objektet "på gång" på hemsidan samt till kundlistan. Efter några veckor gick vi ut på Hemnet och vi fick till slut nästan 15.000 exponeringar. Mikael lotsade dom rätta spekulanterna fram till en framgångsrik avslutning. Jag är mycket nöjd och ger Mikael de bästa rekommendationer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg