9 rekommendationer

Mikael Grans
en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69
141 41 Huddinge — Visa karta

Vad tror Mikael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Mikael Grans

• Jörgen G
    Jörgen G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt 4 rum och kök 125 km med stor terass.

Mikael gav ett gott intryck redan då vi skakade hand på visningen. Han var påläst och väldigt sympatisk. Han gav oss känslan att han var ärlig, inte bara sälja objektet.
    Vi har mött och haft egna mäklare och de har varit bra men Mikael bättre.
    Vi ville ha honom för att sälja vår bostad, men då vi bor i Hägersten gick ju inte det, däremot rekommenderade han en kollega hos er i Hägersten, Freddy Malki. Vi gillade honom så nu ska han sälja vår bostad. Fotografering om 2 dagar.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda, utom med Mikaels assistent, det tog över en månad efter vi betalt 1:a betalningen för att låsa köpet innan hon hörde av sig att hon skickat in oss för godkännande av styrelsen.
    Då erbjöd hon också kontakt för finansiering. Det tackade vi ja till med vändande e-post och har fortfarande inte fått svar, det är flera veckor sedan.
    Nu har vi ordnat det så vi är inte intresserade längre.

Vänliga hälsningar
    Maud och Jörgen Gustavsson Läs mer
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag och min sambo vill tacka Mikael Grans för en lyckad bostadsaffär. Mikael är väldigt personlig och professionell. Han var lättillgänglig och hjälpsam. Tack Mikael! Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi vill varmt rekommendera Mikael som varit rakt igenom hjälpsam, trevlig och kunnig. Som köpare har det känts tryggt och underlättat processen för oss! Stort tack Mikael!
    /Therese och David Läs mer
    2018-03-12 Mikael G svarar Therese S
    Hej Therese och David, stort tack för de fina orden. Hoppas att ni kommer att trivas i huset, riktigt trevligt område. Ni får ha det bäst! Med vänlig hälsning! /Mikael
  • Eva G
    Eva G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är proffsig, kunnig och har mycket tålamod. Det var många turer med familjen Sjöblom och han jobbade enträget på trots det sega läget på marknaden nu. Han är alltid trevlig och svarar snabbt. Jag skulle rekommendera honom 100 gånger om. Tack än en gång Mikael. Läs mer
    2018-03-09 Mikael G svarar Eva G
    Hej Eva och Patrick, stort tack för den fina rekommendationen. Det var roligt att hjälpa till med er försäljning, alltid roligt med trevliga köpare och säljare. Ni får ha det riktigt bra med allting.
  • Pelle R
    Pelle R skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi fick bra stöd av Mikael när vår försäljning gick lite trögt. Han var mycket tillgänglig och gav oss hela tiden löpande information om händelseutvecklingen.
    Mikael är en mycket öppen, trevlig och hjälpsam mäklare som jag är mycket nöjd med. Läs mer
    2018-01-11 Mikael G svarar Pelle R
    Tack Pelle och Sussi för den fina rekommendationen, hoppas att ni trivs i city!
  • Pär W
    Pär W skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag vill rekommendera Mikael Grans för en snabb och bra försäljning med toppbetalt. Mikael gjorde ett väldigt bra jobb vid min försäljning av mitt hus. Läs mer
    2018-01-05 Mikael G svarar Pär W
    Tack Pär för den fina rekommendationen!
  • Cia S
    Cia S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En mäklare som verkligen tar sig tid att lyssna, förklara och visa objektet, så att jag som köpare kan känna mig säker och trygg i min affär. Rekommenderar verkligen Mikael Grans! Läs mer
    2017-11-03 Mikael G svarar Cia S
    Tack Cia för rekommendationen, det var verkligen en ära att hjälpa er att hitta ert drömboende!
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jättebra bemötande och proffsig hantering av försäljningen av vår bostadsrätt. Vi är supernöjda! Läs mer
    2017-10-26 Mikael G svarar Alexander R
    Tack för den fina recensionen. Det var riktigt roligt att hjälpa er med försäljningen.
  • Pamela A
    Pamela A skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigaste mäklarn i hela Huddinge! En riktig stjärna! Läs mer
    2017-11-03 Mikael G svarar Pamela A
    Hej Pamela, stort tack för den fina rekommendation!
Krister Florin
Maria Stenermark