Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07

Läs vad 27 Läs vad Mikael Grans

• Sultan E sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-08-03

Brandbergen
    Jag är nöjd med allt som han görde han var fantastiskt och ansvarig människa Läs mer
  • Lars Anders S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-07-15

Vega
    Mikael uppträdde proffsigt och engagerat vid försäljningen av min villa i Vega. Han gav ett mycket förtroendegivande intryck och var behjälplig vid alla olika slags frågeställningar.
    Jag kan rekommendera Mikael. Läs mer
  • Salar M köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-07-10

Utsälje
    Riktigt bra mäklare!
    Tillgänglig och engagerad. Läs mer
  • Ann A sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-05-21

Sålt min bostad i helt fel tid men Micke gjorde vad han kunde.
    Mvh Ann Läs mer
    2019-05-21 Mikael G svarar Ann A
    Stort tack för den fina rekommendationen, vi gjorde vad vi kunde på denna marknad.
    Med vänlig hälsning
    Mikael
  • Eivor Elisabet P sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-05-12

Segeltorp
    Trevligt och kompetent bemötande. Otroligt bra kontinuerlig information under hela försäljningen. Läs mer
    2019-05-21 Mikael G svarar Eivor Elisabet P
    Tack för den fina rekommendationen, det var roligt att kunna hjälpa er med försäljningen.
    Med vänlig hälsning
    Mikael
  • Farshid A
    Farshid A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-18

Stuvsta/Kynäs
    Mycket trevlig och ärlig mäklare!
    Köper man från Mikael så kan man alltid känna sig trygg. Läs mer
    2019-04-25 Mikael G svarar Farshid A
    Hej Fashid, tack för den fina rekommendationen! Med vänlig hälsning! Mikael
  • Ulf Bertil J sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-12

Segeltorp
    Sålt radhus
    Uppmärksamt och trevligt bemötande
    Höga förväntningar, vi hade flera bra alternativ

En lättillgänglig och hela tiden avrapporterande mäklare, vilket är oerhört viktigt när man gör sitt livs största affär Läs mer
    2019-04-15 Mikael G svarar Ulf Bertil J
    Hej Ulf, Tack för den fina rekommendationen, roligt att läsa den. Jag får tacka själv för det goda samarbetet. Med vänlig hälsning Mikael
  • Raimo M sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-05

Visättra
    Det var bra bemötande o service. Läs mer
    2019-04-05 Mikael G svarar Raimo M
    Hej Raimo, det är alltid roligt att hjälpa trevliga säljare.
  • Susy E sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-02

Utsälje
    Sålt Brovaktarvägen 9 , Segeltorp

En mycket förstående mäklare, alltid trevlig och tillmötesgående!
    Svarar snabbt på frågar antingen via telefon, sms eller mail!

Haft så mycket frågor och funderingar och Mikael har alltid funnits tillhands! Läs mer
    2019-04-04 Mikael G svarar Susy E
    Hej Susy, stort tack för den fina rekommendationen! :) Det var skönt att det gick bra till slut!
  • Majid K köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-03-04

Vistaberg
    Hej,

Jag vill börja med att tacka Mikael för all kontakt under min bostadsköp. Jag blev bemött på bästa möjliga sätt och Han slog mina förväntningar, Mikael var otroligt duktig på sitt arbete och skötte hela affären kanon bra!
    Tack än en gång Mikael! Läs mer
    2019-03-18 Mikael G svarar Majid K
    Hej Majid,
    Tack för de fina orden, det värmer. Det är alltid trevligt att kunna hjälpa trevliga personer. Hoppas att ni kommer att trivas i ert fina hus. Ni får ha det bäst!
    Mikael G gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge