Mikael Grans
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 13 kunder tycker om Mikael Grans

• Masouma-Ray G sålde sin bostad med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Han är en av de trevligaste mäklaren som jag har träffat i mitt liv.
    Han bemöter andra med respekt, vänlighet och tålamod.

Han är en proffs i sitt jobb och försöker sitt bästa (seriöst) att kunden når det mål som förväntar.

Han är en fin människa inte en fyrkantig ,helt enkelt😊 Läs mer
    2018-11-21 Mikael G svarar Masouma-Ray G
    Hej Masouma-Ray G, stort tack för den fina rekommendationen, det värmer! :) Det är alltid roligt att hjälpa fina människor! Ni får ha det så super bra!
  • Patrik J skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt hus tillsammans med min sambo.
    Väldigt bra bemötande, alltid tillgänglig. Vi fick svar på våra frågor.
    Jag kan varmt rekommendera Mikael Grans på Fastighetsbyrån i Huddinge.

Patrik Läs mer
  • Joakim G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    JAG HAR SÅLT EN BOSTAD VI HAR HAFT EN VÄLDIGT BRA KONTAKT MED MARKETTA I BÖRJAN MARIA STENERMARK FÖRSTA DELEN AV FÖRSÄLJNINGEN OCH SLUTET MED MIKAEL GRANS ALL INFORMATION HAR FÖLJT MED HELA VÄGEN OCH INGET HAR HAMNAT MELLAN STOLARNA.
    JAG KOMMER GLADELIGEN ANLITA DOM IGEN!
    DOM HAR SKÖTT ALLT PROFFESIONELLT I BRA ANDA MED PAPPER OCH INFORMATION/ÅTERKOPPLING OCH I GOD MÄKLARSED. Läs mer
  • Karl Olof S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Villa Stuvsta Huddinge sålt.
    Valde MG av följande skäl; Ledande mäklarbyrå, lokal erfarenhet av området, förtroendeskapande personlighet, lugn och stabil.
    Förutom ovanstående egenskaper som visade sig stämma så har MG uppvisat hög tillgänglighet och servicenivå.
    I den marknad som gällde sommar/höst 2017 så upplever jag att MG inte kunde gjort så mycket annorlunda. Läs mer
  • Jörgen G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köpt 4 rum och kök 125 km med stor terass.

Mikael gav ett gott intryck redan då vi skakade hand på visningen. Han var påläst och väldigt sympatisk. Han gav oss känslan att han var ärlig, inte bara sälja objektet.
    Vi har mött och haft egna mäklare och de har varit bra men Mikael bättre.
    Vi ville ha honom för att sälja vår bostad, men då vi bor i Hägersten gick ju inte det, däremot rekommenderade han en kollega hos er i Hägersten, Freddy Malki. Vi gillade honom så nu ska han sälja vår bostad. Fotografering om 2 dagar.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda, utom med Mikaels assistent, det tog över en månad efter vi betalt 1:a betalningen för att låsa köpet innan hon hörde av sig att hon skickat in oss för godkännande av styrelsen.
    Då erbjöd hon också kontakt för finansiering. Det tackade vi ja till med vändande e-post och har fortfarande inte fått svar, det är flera veckor sedan.
    Nu har vi ordnat det så vi är inte intresserade längre.

Vänliga hälsningar
    Maud och Jörgen Gustavsson Läs mer
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag och min sambo vill tacka Mikael Grans för en lyckad bostadsaffär. Mikael är väldigt personlig och professionell. Han var lättillgänglig och hjälpsam. Tack Mikael! Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi vill varmt rekommendera Mikael som varit rakt igenom hjälpsam, trevlig och kunnig. Som köpare har det känts tryggt och underlättat processen för oss! Stort tack Mikael!
    /Therese och David Läs mer
    2018-03-12 Mikael G svarar Therese S
    Hej Therese och David, stort tack för de fina orden. Hoppas att ni kommer att trivas i huset, riktigt trevligt område. Ni får ha det bäst! Med vänlig hälsning! /Mikael
  • Eva G
    Eva G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mikael är proffsig, kunnig och har mycket tålamod. Det var många turer med familjen Sjöblom och han jobbade enträget på trots det sega läget på marknaden nu. Han är alltid trevlig och svarar snabbt. Jag skulle rekommendera honom 100 gånger om. Tack än en gång Mikael. Läs mer
    2018-03-09 Mikael G svarar Eva G
    Hej Eva och Patrick, stort tack för den fina rekommendationen. Det var roligt att hjälpa till med er försäljning, alltid roligt med trevliga köpare och säljare. Ni får ha det riktigt bra med allting.
  • Pelle R skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi fick bra stöd av Mikael när vår försäljning gick lite trögt. Han var mycket tillgänglig och gav oss hela tiden löpande information om händelseutvecklingen.
    Mikael är en mycket öppen, trevlig och hjälpsam mäklare som jag är mycket nöjd med. Läs mer
    2018-01-11 Mikael G svarar Pelle R
    Tack Pelle och Sussi för den fina rekommendationen, hoppas att ni trivs i city!
  • Pär W skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag vill rekommendera Mikael Grans för en snabb och bra försäljning med toppbetalt. Mikael gjorde ett väldigt bra jobb vid min försäljning av mitt hus. Läs mer
    2018-01-05 Mikael G svarar Pär W
    Tack Pär för den fina rekommendationen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin