Mikael Grans
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-06 - 2020-05

Läs vad 47 Läs vad Mikael Grans

• Anders R köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-05-27

Centrala Huddinge
    Vi har köpt en villa.
    Mikael var mycket trevlig och duktig.
    Mycket smidig affär Läs mer
  • Mats Göran B sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-04-06

Balingsnäs Och Sörskogen
    Varit väldigt nöjd med både köp och sälj via Mikael. Väldigt jordnära, trevlig, trygg och förtroendeingivande. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Sandra Elisabeth B sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-04-03

Balingsnäs Och Sörskogen
    Vi köpte villa och sålde parhus med Mikael. Vi är väldigt nöjda med allt. Mikael inger stort förtroende och gör sitt yttersta för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Återkopplar snabbt och har en oerhört trevlig framtoning Läs mer
  • Lena Agneta Ingegerd S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-29

Stuvsta
    Vi har sålt en villa med hjälp av Mikael och vi fick mycket bra hjälp och goda råd av honom. Affären gick snabbt och vi upplevde Mikael som kunnig och intresserad, och mån om att både vi och köparen skulle bli nöjda. Läs mer
  • Robert K köpte en tomt med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-15

Vega - Hermanstorp
    Jag har köpt en tomt. Jag har blivit jättebra bemöt. Mäklaren levde upp 100% till mina förväntningar. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • Cyril M sålde en tomt med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-27

Vega - Hermanstorp
    Sålt tomt. Mycket bra bemötande och insatt i processen. Jag är mycket nöjd med affären. Läs mer
  • Katerina Natalie G sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-05

Glömsta
    Vi har precis sålt vår villa med hjälp av Mikael Grans. Jag rekommenderar Mikael varmt då han är väldigt lätt att ha och göra med, han är lyhörd, hjälpsam och snabb på att återkoppla.
    Detta är vår första bostadsförsäljning någonsin och det har känts tryggt med honom. Läs mer
  • Erik Johan H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-29

5:a
    Köpte en bostadsrätt genom Mikael. Han tipsade oss om denna innan den kom ut för visning och det blev verkligen rätt.
    Trevlig och kunnig mäklare som förstår sig på sina kunder.

Rekommenderar honom för din försäljning. Läs mer
  • Leif Mikael G sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-28

Glömsta
    Sålt en villa. Trevligt bemötande och förklarar bra hur en bostadsförsäljning går till. Lätt och få tag på genom mobil och sms blir alltid uppringd om ej svar inom kort tid. Läs mer
  • Masaud S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-12-20

Kästa
    Sålde ett hus via Mikael.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Rekommenderar starkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge