Mikael Grans
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 16 kunder tycker om Mikael Grans

• Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-02-16

2:a
    57m²
    Huddinge Centrum
    Sålt bostadsrätt i Huddinge.
    Väl bemött av mäklaren som alltid låg steget före och föredömligt rapporterade viktiga händelser.
    Kände mig omhändertagen på ett positivt sätt och mäklaren var alltid tjänstvillig och fanns tillgänglig. Läs mer
    2019-02-18 Mikael G svarar Karin S
    Tack för den fina rekommendationen Karin. Det var roligt att hjälpa till vid din försäljning. Hoppas att du trivs i Norr.
  • Sylvia R köpte sitt hus med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-02-13

4:a
    118m²
    Balingsnäs
    Köpte ett radhus i Huddinge.
    Jag blev mycket väl bemött. Mäklaren såg till att ge mig den information som jag behövde eller efterfrågade. Väldigt anträffbar och återkopplar snabbt. Han hjälpte till väldigt smidigt när avtalet krävde en förändring.
    Bara gott att säga Läs mer
    2019-02-14 Mikael G svarar Sylvia R
    Hej Sylvia, tack för den fina rekommendationen. Det var ett nöje att kunna hjälpa till så att det blev bra till slut.
  • Glenn John H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-02-13

3:a
    72m²
    Visättra
    En riktigt bra person och verkligen lyssnar vad man har att säga. Läs mer
    2019-02-14 Mikael G svarar Glenn John H
    Hej, ni är riktigt trevliga personer så det var inga problem.
  • Masouma-Ray G sålde sin bostad med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-15

Han är en av de trevligaste mäklaren som jag har träffat i mitt liv.
    Han bemöter andra med respekt, vänlighet och tålamod.

Han är en proffs i sitt jobb och försöker sitt bästa (seriöst) att kunden når det mål som förväntar.

Han är en fin människa inte en fyrkantig ,helt enkelt😊 Läs mer
    2018-11-21 Mikael G svarar Masouma-Ray G
    Hej Masouma-Ray G, stort tack för den fina rekommendationen, det värmer! :) Det är alltid roligt att hjälpa fina människor! Ni får ha det så super bra!
  • Patrik J skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-10-18

Köpt hus tillsammans med min sambo.
    Väldigt bra bemötande, alltid tillgänglig. Vi fick svar på våra frågor.
    Jag kan varmt rekommendera Mikael Grans på Fastighetsbyrån i Huddinge.

Patrik Läs mer
    2019-02-14 Mikael G svarar Patrik J
    Hej Patrik, stort tack för den fina rekommendationen. Det är alltid roligt att träffa trevliga personer.
  • Joakim G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-10-01

JAG HAR SÅLT EN BOSTAD VI HAR HAFT EN VÄLDIGT BRA KONTAKT MED MARKETTA I BÖRJAN MARIA STENERMARK FÖRSTA DELEN AV FÖRSÄLJNINGEN OCH SLUTET MED MIKAEL GRANS ALL INFORMATION HAR FÖLJT MED HELA VÄGEN OCH INGET HAR HAMNAT MELLAN STOLARNA.
    JAG KOMMER GLADELIGEN ANLITA DOM IGEN!
    DOM HAR SKÖTT ALLT PROFFESIONELLT I BRA ANDA MED PAPPER OCH INFORMATION/ÅTERKOPPLING OCH I GOD MÄKLARSED. Läs mer
    2019-02-14 Mikael G svarar Joakim G
    Tack Joakim, stort tack för den fina rekommendationen. Det var roligt att sälja er fastighet, trevligt med dala anknytning också! :)
  • Karl Olof S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-09-20

Villa Stuvsta Huddinge sålt.
    Valde MG av följande skäl; Ledande mäklarbyrå, lokal erfarenhet av området, förtroendeskapande personlighet, lugn och stabil.
    Förutom ovanstående egenskaper som visade sig stämma så har MG uppvisat hög tillgänglighet och servicenivå.
    I den marknad som gällde sommar/höst 2017 så upplever jag att MG inte kunde gjort så mycket annorlunda. Läs mer
  • Jörgen G skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-06-16

Köpt 4 rum och kök 125 km med stor terass.

Mikael gav ett gott intryck redan då vi skakade hand på visningen. Han var påläst och väldigt sympatisk. Han gav oss känslan att han var ärlig, inte bara sälja objektet.
    Vi har mött och haft egna mäklare och de har varit bra men Mikael bättre.
    Vi ville ha honom för att sälja vår bostad, men då vi bor i Hägersten gick ju inte det, däremot rekommenderade han en kollega hos er i Hägersten, Freddy Malki. Vi gillade honom så nu ska han sälja vår bostad. Fotografering om 2 dagar.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda, utom med Mikaels assistent, det tog över en månad efter vi betalt 1:a betalningen för att låsa köpet innan hon hörde av sig att hon skickat in oss för godkännande av styrelsen.
    Då erbjöd hon också kontakt för finansiering. Det tackade vi ja till med vändande e-post och har fortfarande inte fått svar, det är flera veckor sedan.
    Nu har vi ordnat det så vi är inte intresserade längre.

Vänliga hälsningar
    Maud och Jörgen Gustavsson Läs mer
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-04-09

Jag och min sambo vill tacka Mikael Grans för en lyckad bostadsaffär. Mikael är väldigt personlig och professionell. Han var lättillgänglig och hjälpsam. Tack Mikael! Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-03-12

Vi vill varmt rekommendera Mikael som varit rakt igenom hjälpsam, trevlig och kunnig. Som köpare har det känts tryggt och underlättat processen för oss! Stort tack Mikael!
    /Therese och David Läs mer
    2018-03-12 Mikael G svarar Therese S
    Hej Therese och David, stort tack för de fina orden. Hoppas att ni kommer att trivas i huset, riktigt trevligt område. Ni får ha det bäst! Med vänlig hälsning! /Mikael

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin