en del av Fastighetsbyrån Huddinge

4.5 / 5 i betyg — 87 rekommendationer

Läs vad 87 användare tycker om Maria Stenermark

• Gunilla E
    Gunilla E skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är professionell och noggrann. Maria är kunnig och hon tar metodiskt säljare och köpare genom en försäljning. Hon är också uthållig i långa processer och stödjande för oss som kunder.
  • Pardip S
    Pardip S skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mari har varit min första mäklare och gett ett varmt och gott stöd från första välkommnadet. Hon tillgänglig gör sig själv när man som köpare kommer med frågor och funderingar, och som första gångs köpare blir det många frågor! Kloka som dumma. Hon får en att känna sig trygg och hjälpt och dessutom har hon varit ett stöd även efter köp när frågor har uppstått under renovering.
  • Torgny H
    Torgny H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionellt och mycket trevligt bemötande, inlyssnande och lyhörd, kreativ, vetgirig och flexibel.Sätter alltid kunden i fokus.
  • Marie B
    Marie B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är mycket trevlig och jag fick ett positivt och tryggt intryck av henne.
    2016-09-19 Maria S svarar Marie B
    Hej Marie!
    Tack för att du tagit dig tid att återkoppla. Så roligt att ni känner er nöjda hitintills. Jag hoppas ni kommer trivas bra i Stuvsta framöver.
    Vänlig hälsning
  • Louise R
    Louise R skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Brydde sig bara om att sälja, inte hur det blev.
    2016-09-18 Maria S svarar Louise R
    Hej!
    Tack för att du tog dig tid att svara. Tråkigt att du uppfattade mig så. Hoppas ändå att ni sedan kom väl på plats och ändå fått en bra fortsättning du och barnen.
    Vänligen
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som gjorde ett utmärkt arbete vid vår lägenhets försäljning
    2016-09-17 Maria S svarar Fredrik P
    Hej Fredrik! Tack för att du ville ge er feedback på vårt samarbete.

Jag hoppas ni fått en riktigt skön sommar i nya huset. Hälsa dina tjejer så gott från mig.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är engagerad och inger ett stort förtroende. Hon lyssnade på vår önskemål och kom med konstruktiva förslag.
    Hon har hjälp oss på alla vis och gjorde vår försäljning till en smidig affär.
    Jag rekommenderar henne gärna till bekanta.
    2016-04-15 Maria S svarar Fredrik B
    Hej Fredrik!
    Stort tack för din respons här på reco och för din rekommendation. Med er som samarbetspartner kan det inte bli annat än bra och en smidig försäljning.
  • Yngve N
    Yngve N skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Stenermark är trevlig lätt att prata med , mycket duktig och noggrann glatt och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda.
    2016-03-29 Maria S svarar Yngve N
    Hej!
    Ni ska veta att ni är så härliga att ha fått glädjen att samarbeta med. Tråkigt att ni flyttar så långt iväg, men förhoppningsvis korsas våra vägar igen framöver. Om inte förr så nästa år när jag hjälper er med deklarationen.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra bemötande. Tillgänglig och kunnig.
    2016-03-29 Maria S svarar Håkan L
    Hej Håkan! Roligt att höra att ni är nöjda och vi har haft ett gott samarbete tillsammans hela vägen. Roligt att fått hjälpa er att både köpa och sälja bostad :)
  • Emma K
    Emma K skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är nöjd med hur hela processen vid husköpet hanterades. Bra bemötande av mäklaren.
    2016-03-23 Maria S svarar Emma K
    Hej Emma!
    Roligt att ni är nöjda. Jag hörde också av din man att ni kommit på plats. Hoppas ni alla kommer trivas i området.
  • Lindvi G
    Lindvi G skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Korrekt och trevligt bemötande
    2016-03-23 Maria S svarar Lindvi G
    Hej!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Vi kommer ju träffas fler gånger framöver innan allting är klart och jag hoppas ni kommer trivas minst lika bra som tidigare ägare gjort.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunnig, trevlig och tillitsfull
    2016-03-23 Maria S svarar Anneli B
    Hej!
    Så roligt att få samarbeta med er, även om det är oerhört vemodigt att ni ska flytta.
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Suveränt duktig mäklare! Tog stort helhetsansvar, kommunicerade bra och genomförde affären till både vår och köparens nöjdhet.
    2016-03-23 Maria S svarar Åsa V
    Hej Åsa!
    Stort tack för de fina orden. Ni är härliga samarbetspartners och ni sålde ett mycket fint hus. Jag hoppas ni får det riktigt bra i er nya bostad sedan.
  • Mari O
    Mari O skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kontakten med Maria har fungerat väldigt bra. För en förstagångssäljare som jag var det viktigt att kunna ställa alla dumma frågor vilka on har bemött på ett professionellt sätt.
    2015-11-19 Maria S svarar Mari O
    Hej Marie och tack för din rekommendation. Jag är glad och tacksam att du känner dig nöjd och hoppas ni trivs i Årsta.
    Hälsning Maria
  • Eva B
    Eva B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hejsan
    Om vi säljer hus igen så kommer vi absolut att använda denna gulliga mäklate. Hon var lätt att kommunicera med och visste vad som skulle göras, enkelt och snabbt gick det. MVH Eva och Janne
    2015-11-19 Maria S svarar Eva B
    Hej Eva!
    Jag tackar och bockar för de fina orden. Det har varit en roligt resa tillsammans med er att sälja er villa.
    Bästa hälsning
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Maria Stenermark. Både när vi köpte vår nya bostad genom att hon svarade på våra frågor och var vänlig. Men även när vi sålde vår gamla lägenhet genom att vara proffsig på visningarna, göra ett fint prospekt om vår lägenhet samt svara på alla våra frågor.
    2015-11-19 Maria S svarar Åsa H
    Hej Åsa!
    Tack för förtroendet att både få vara med i ert bostadsköp och att ni sedan anlitade mig som er mäklare. Vi ses i Huddingevimlet.
    Vänlig hälsning
  • Lars H
    Lars H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag valde Maria som mäklare trots att den närmaste konkurrenten var ca.10.000 kr billigare. Maria kändes mera seriös och kunnig. Hon uppfyllde sedan de förväntningar jag hade.
    2015-11-19 Maria S svarar Lars H
    Hej Lars!
    Tack för din fin rekommendation. Det värmer!
    Bästa hälsning
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Stenermark känns som en mycket kompetent mäklare som ger ett stort förtroende både hos köpare och säljare. Hon har hela tiden skött all kommunikation på ett utmärkt sätt. Som person är hon dessutom trevlig och låter positiv och glad vid all telefonkontakt. Detta är den bästa mäklaren vid stött på under det dryga år som vi letat efter ny bostad.
    2015-11-19 Maria S svarar Magnus L
    Hej Magnus!
    Stort tack för din rekommendation. Ni båda är så trevliga och vänliga personer så det går inte annat än att vara trevlig och positiv tillbaka. Allt gott önskar jag er.
    Hälsning
  • Eva ?
    Eva ? skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunnig och mkt noggrann. Hade stor tillgänglighet på telefon. Mkt behaglig att samarbeta med. Om jag i framtiden skulle behöva anlita mäklare, skulle jag aldrig tveka att anlita Maria Stenermark igen
    2015-07-13 Maria S svarar Eva ?
    Hej!
    Tack Eva för dina fina ord och att du också tog dig tid att återkoppla på denna sida. Det var roligt att få samarbeta med dig här under våren.
    Trevlig sommar.
  • Dan L
    Dan L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    HÅLLIT BRA KONTAKT OCH OSS INFORMERADE OM FÖRSÄLJNINGEN.
    2015-07-13 Maria S svarar Dan L
    Hej!
    Tack för din fina återkoppling och ett gott samarbete. Vi har en liten del kvar som jag tror ska gå strålande det också.
    Fortsatt trevlig sommar och hälsa så gott.
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande. Proffsigt, flexibelt och inlyssnande.
    2015-07-13 Maria S svarar Erik Å
    Hej!
    Tack för ditt fina omdöme. Roligt att jag också fick möjligheten och förtroendet en gång till :)
  • Kenny Ä
    Kenny Ä skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria stenermark var super. Kan verkligen rekommendera henne.
    2015-07-13 Maria S svarar Kenny Ä
    Hej!
    Jag tackar och bockar. Så roligt också att få samarbeta med er två på er väg till ert nya boende. Vi ses snart igen :)
    Fortsatt trevlig sommar!
  • Simon G
    Simon G skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell och kunnig mäklare som bidrog till en smidig försäljning
    2015-07-13 Maria S svarar Simon G
    Hej!
    Tackar för de fina orden. Så roligt att fått träffa er också. Jag hoppas att ni har en bra sommar.
  • Elin S
    Elin S skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Pålitlig och proffsig! Rekommenderas varmt
    2015-07-13 Maria S svarar Elin S
    Hej Elin!
    Så roligt att få din rekommendation och höra att du känner dig nöjd. Fortsatt trevlig sommar!
  • Maria J
    Maria J skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Förlåt Maria att jag inte har svarat tidigare..

Maria Stenermark var otroligt rar o vänlig då jag sålde hus
    i Åkersberga o köpte i Glömsta,trots att jag inte var hennes
    kund. Hon hjälpte mig på det sättet i en svår livskris, o det
    kommer jag aldrig att glömma. Tack Maria!!

Maria Jungmarker
    2015-07-13 Maria S svarar Maria J
    Hej Maria!
    Tack för ditt fina omdöme Maria. Det har varit så roligt att fått lära känna dig. Du köpte också ett fantastiskt fint litet hus som jag hoppas och tror att du stormtrivs i.
  • Kristoffer B
    Kristoffer B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell. Bra bemötande och vänlig. Utmärkt service när det blev budgivning och utmanande beslut.
    2015-07-13 Maria S svarar Kristoffer B
    Hej!
    Så roligt att fått samarbeta med er och er familj på väg till ert nya drömhem.
  • Oleksandr D
    Oleksandr D skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Stenermark var vår mäklare. Hon anordnade lägenhetsvisning och försäljning som köpte vi. Vi var nöjd med samarbetet med henne. Hon har visat sig som professionell. Vi kan rekommendera henne för arbeta med.
    2014-10-13 Maria S svarar Oleksandr D
    Hej! Tack för din rekommendation. Känns bra att ni är nöjda trots att det var lite komplicerat med den plötsliga skadan i lägenheten precis innan inflytt. Säljaren var ju också exemplarisk som snabbt löste det såa tt det skulle bli bra för er del. En fortsatt trevlig höst vill jag ösnkar er :)
  • Haryaty K
    Haryaty K skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Behjälplig och lätt att få tag på.
    2014-10-09 Maria S svarar Haryaty K
    Hej! Vad roligt att du tycker det och att ni känner er nöjda. Jag slår en signal inom kort. Jag hoppas ni kommit i ordning ordentligt :)
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    bra bemötande och bra service. då Maria gick på semester i samband under perioden är det svårt att ge ett högre betyg
    2014-10-09 Maria S svarar Daniel G
    Hej! Vad roligt att du återkopplade och att ni är nöjda med våra kontakter. Jag hoppas att ni har det bra njuter av ert nya hus.
  • Berit E
    Berit E skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunnig vägledning fick jag av Maria Stenermark vid försäljningen av min fastighet. Samarbetet fungerade perfekt. Marias kunskaper, engagemang, tillgänglighet och trevliga bemötande genom hela processen gjorde att jag gärna rekommenderar henne.
    2014-10-09 Maria S svarar Berit E
    Hej Berit! Det är så roligt att fått samarbeta med dig. Du sålde verkligen en fantastiskt fint hus där du tänkt på varje detalj och del så att de nya ägarna ska få ett få fint hus som möjligt och bli nöjda.
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig och bra service. Fick bra svar på alla frågor vi hade.
    2014-10-09 Maria S svarar Angelica R
    Hej Angelica! Vad roligt att du är nöjd med våra kontakter i samband med ert bostadsköp. Jag hoppas verkligen att ni fått njuta och tirvs i huset i många år framöver.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jätteduktig och trevlig
    Bra mäklare som inte är alltför säljig och pushig utan ganska tydlig och lugn.
    2014-10-09 Maria S svarar Cecilia B
    Hej och grattis till en fin lägnehet. Jag hoppas ni kommit på plats och hunnit installera er. Tack för de fina orden. När jag själv gör stora affärer i livet är det så jag själv vill bli bemött och jag är glad när jag då kan verka på samma sätt gentemot er.
    Ha det bra och jag hoppas ni får njuta av en riktigt skön höst.
  • Maja W
    Maja W skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria var engagerad och kunnig. Hon gjorde ett bra intryck.
    2014-10-13 Maria S svarar Maja W
    Hej Maja! Tack för din rekommendation och att du tagit dig tid att återkoppla med din erfarenhet. Det var roligt att få samarbeta med dig under dessa veckor i somras. jag hoppas ni nu får en riktigt skön höst i ert nya hus.
  • Heléne K
    Heléne K skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande vid uppstarten, försäljning av bostad, dålig drivkraft, råd och förslag, backupp och styrning under försäljning. Fel värdering. Inte enligt förväntan och provar konkurrent nästa gång.
    2014-10-13 Maria S svarar Heléne K
    Hej Heléne. Tack för att du återkom med dina synpunkter och tankar om er försäljning och mig. Som du skriver fortlöpte er föräljningen inte som varken ni eller jag hoppats och förväntat oss i intresse och slutpris. Jag är dock övertygad om att familjen som köpte er bostadsrätt var glada för det arbete ni lagt ned i bostaden och den fina bostad ni lämnade. För min del hoppas jag att ni stormtrivs i ert nya hus och är nöjda med ert nya boende. Hälsa familjen så gott.
  • Pia W
    Pia W skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyrån är en bra mäklarebyrå. Inarbetat och tilltalar mig! Men vad som är tråkigt och allt mer vanligt är att katalogerna (beskrivningarna) inte överensstämmer med verkligheterna. Det blir alldeles för förskönat i beskrivningarna. Man lovar mer än vad man kan hålla tycker jag och då blir framtidens fastighetsbyrå oseriös!
    Ex. nyrestaurerat......egenmålat utan hantverkare......tillträde.......ändras när man visar intresse...inte OK!
    2014-10-13 Maria S svarar Pia W
    Hej Pia! Tack för din återkoppling. Jag hoppas du haft en skön sommar och kunnat njuta på din härliga uteplats.
  • Jan A
    Jan A skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är jättenöjd med Maria för all hjälp vid försäljningen av lägenheten. Jag tycker att hon var väldigt seriös och alltid lätt att få kontakt med. Skulle absolut rekomendera henne och fastighetsbyån.
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande. Gjorde det hon skulle!
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig personal, lätt att få kontakt med, bra fotograf, snabbt hanterande och professionellt bemötande.
    Känns tryggt att sälja huset via Fastighetsbyrån.
    2014-06-04 Maria S svarar Ulrika L
    Hej! Tack för din rekommendation Ulrika och för att ni ville ge mig ert förtroende att få sälja ert hus.
  • Katarina V
    Katarina V skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är väldigt nöjd med samarbetet och allt har fungerat väldigt bra.
    2014-06-03 Maria S svarar Katarina V
    Tack Katarina för förtroendet :) Lycka till nu med flytten så ses vi till tillträdet.
  • Lena S
    Lena S skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har anlitat fastighetsbyrån i Huddinge för att sälja villan som är ett dödsbo.Bemötandet och all hjälp jag fått av Maria Stenermark har varit fantastiskt bra,hon är förstående,lyssnar,förklarar på ett begripligt sätt och ger sig tid,jag är mycket nöjd.
    2014-06-04 Maria S svarar Lena S
    Hej Lena! Det är så roligt att ha fått samarbeta med dig här under våren. Kul också att vi kommer ses mycket framöver både angående huset och din nya bostad.
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och lyhörd mäklare. Mycket kunnig och flexibel .
    2014-06-04 Maria S svarar Jeanette R
    Stort tack Jeanette för din rekommendation. Vi ses mera senare i sommar.
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är mycket nöjd som kund hos Er.Min kontakt med Maria Stenermark har varit väldigt bra.Hon har varit mycket informativ kring försäjningen av lägenheten.Påstridig kring budgivningen och klok,strategisk för att inte tappa någon budgivare.Lättsam att ha att göra med.Försäjninspriset högre än förväntat.I sin helhet är jag nöjd med er och speciellt med Maria.
  • Gabriela Å
    Gabriela Å skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är tacksam att vi fick Maria som mäklare. Vi hade tillfälligt Monica Ryberg när Maria var ledig. Vi är glada att Maria tog över. Hon är lyhörd ödmjuk och mycket engagerad. Maria kommer jag rekomendera till andra. Vad det gäller Ryberg så kommer jag inte anlita henne.
  • Per A
    Per A skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi sålt ett hus I Segeltorp genom Maria Stenemark I somras.
    Maria var vänlig, hjälpsam, engagerad och ärlig.
    Vi kommer att rekommendera henne varmt till alla vi känner som vill köpa eller sälja fastigheter I Huddinge.
  • Ingegerd L
    Ingegerd L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hög kompetens och mycket stort engagemang från första kontakt till avslutande hjälp med vinstberäkning och deklarationshjälp.
    Fastighetsbyrån motsvarade och till och med överträffade våra höga förväntningar!
  • Paul&Britt M
    Paul&Britt M skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi sålde en bostadsrätt. Det gick snabbt, lätt och smidigt. Allt fungerade bra och Maria var tillmötesgående och duktig.
    Hälsning. Britt och Paul Mattsson
  • Gunborg J
    Gunborg J skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra, utmärkt service. Noggran och pålitlig, som inte tvekar att göra lite extra.
  • Ottilia L
    Ottilia L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Toppen mäklare! Jätte kunnig och insatt.
  • Lars L
    Lars L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria har skött sig med den äran. Både vid köp och försäljning av fastigheten jag då ägde. Företaget som sådant har jag inte direkt något att jämföra med.
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra!
    Trevligt och professionellt bemötande.
Krister Florin
Monica Ryberg