en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69
141 41 Huddinge — Visa karta

Vad tror Maria att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 89 kunder tycker om Maria Stenermark

• Malin H
    Malin H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålde hus. Uppfyllde mina förväntningar på hur det går till att sälja ett hus. Hon hade ett fantastiskt bemötande. Ställde upp och svarade på frågor i tid och otid. Såg till att jag fick den informationen jag behövde och frågade efter. En klippa!! Läs mer
  • Selma A skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Stenmark är en suverän mäklare som alltid finns till hands och hjälp. Läs mer
  • Gunilla E skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är professionell och noggrann. Maria är kunnig och hon tar metodiskt säljare och köpare genom en försäljning. Hon är också uthållig i långa processer och stödjande för oss som kunder. Läs mer
  • Pardip S skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mari har varit min första mäklare och gett ett varmt och gott stöd från första välkommnadet. Hon tillgänglig gör sig själv när man som köpare kommer med frågor och funderingar, och som första gångs köpare blir det många frågor! Kloka som dumma. Hon får en att känna sig trygg och hjälpt och dessutom har hon varit ett stöd även efter köp när frågor har uppstått under renovering. Läs mer
  • Torgny H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionellt och mycket trevligt bemötande, inlyssnande och lyhörd, kreativ, vetgirig och flexibel.Sätter alltid kunden i fokus. Läs mer
  • Marie B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är mycket trevlig och jag fick ett positivt och tryggt intryck av henne. Läs mer
    2016-09-19 Maria S svarar Marie B
    Hej Marie!
    Tack för att du tagit dig tid att återkoppla. Så roligt att ni känner er nöjda hitintills. Jag hoppas ni kommer trivas bra i Stuvsta framöver.
    Vänlig hälsning
  • Louise R skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Brydde sig bara om att sälja, inte hur det blev. Läs mer
    2016-09-18 Maria S svarar Louise R
    Hej!
    Tack för att du tog dig tid att svara. Tråkigt att du uppfattade mig så. Hoppas ändå att ni sedan kom väl på plats och ändå fått en bra fortsättning du och barnen.
    Vänligen
  • Fredrik P skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som gjorde ett utmärkt arbete vid vår lägenhets försäljning Läs mer
    2016-09-17 Maria S svarar Fredrik P
    Hej Fredrik! Tack för att du ville ge er feedback på vårt samarbete.

Jag hoppas ni fått en riktigt skön sommar i nya huset. Hälsa dina tjejer så gott från mig.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria är engagerad och inger ett stort förtroende. Hon lyssnade på vår önskemål och kom med konstruktiva förslag.
    Hon har hjälp oss på alla vis och gjorde vår försäljning till en smidig affär.
    Jag rekommenderar henne gärna till bekanta. Läs mer
    2016-04-15 Maria S svarar Fredrik B
    Hej Fredrik!
    Stort tack för din respons här på reco och för din rekommendation. Med er som samarbetspartner kan det inte bli annat än bra och en smidig försäljning.
  • Yngve N skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Stenermark är trevlig lätt att prata med , mycket duktig och noggrann glatt och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2016-03-29 Maria S svarar Yngve N
    Hej!
    Ni ska veta att ni är så härliga att ha fått glädjen att samarbeta med. Tråkigt att ni flyttar så långt iväg, men förhoppningsvis korsas våra vägar igen framöver. Om inte förr så nästa år när jag hjälper er med deklarationen.
  • Håkan L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra bemötande. Tillgänglig och kunnig. Läs mer
    2016-03-29 Maria S svarar Håkan L
    Hej Håkan! Roligt att höra att ni är nöjda och vi har haft ett gott samarbete tillsammans hela vägen. Roligt att fått hjälpa er att både köpa och sälja bostad :)
  • Emma K skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är nöjd med hur hela processen vid husköpet hanterades. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
    2016-03-23 Maria S svarar Emma K
    Hej Emma!
    Roligt att ni är nöjda. Jag hörde också av din man att ni kommit på plats. Hoppas ni alla kommer trivas i området.
  • Lindvi G skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Korrekt och trevligt bemötande Läs mer
    2016-03-23 Maria S svarar Lindvi G
    Hej!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Vi kommer ju träffas fler gånger framöver innan allting är klart och jag hoppas ni kommer trivas minst lika bra som tidigare ägare gjort.
  • Anneli B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunnig, trevlig och tillitsfull Läs mer
    2016-03-23 Maria S svarar Anneli B
    Hej!
    Så roligt att få samarbeta med er, även om det är oerhört vemodigt att ni ska flytta.
  • Åsa V skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Suveränt duktig mäklare! Tog stort helhetsansvar, kommunicerade bra och genomförde affären till både vår och köparens nöjdhet. Läs mer
    2016-03-23 Maria S svarar Åsa V
    Hej Åsa!
    Stort tack för de fina orden. Ni är härliga samarbetspartners och ni sålde ett mycket fint hus. Jag hoppas ni får det riktigt bra i er nya bostad sedan.
  • Mari O skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kontakten med Maria har fungerat väldigt bra. För en förstagångssäljare som jag var det viktigt att kunna ställa alla dumma frågor vilka on har bemött på ett professionellt sätt. Läs mer
    2015-11-19 Maria S svarar Mari O
    Hej Marie och tack för din rekommendation. Jag är glad och tacksam att du känner dig nöjd och hoppas ni trivs i Årsta.
    Hälsning Maria
  • Eva B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hejsan
    Om vi säljer hus igen så kommer vi absolut att använda denna gulliga mäklate. Hon var lätt att kommunicera med och visste vad som skulle göras, enkelt och snabbt gick det. MVH Eva och Janne Läs mer
    2015-11-19 Maria S svarar Eva B
    Hej Eva!
    Jag tackar och bockar för de fina orden. Det har varit en roligt resa tillsammans med er att sälja er villa.
    Bästa hälsning
  • Åsa H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Maria Stenermark. Både när vi köpte vår nya bostad genom att hon svarade på våra frågor och var vänlig. Men även när vi sålde vår gamla lägenhet genom att vara proffsig på visningarna, göra ett fint prospekt om vår lägenhet samt svara på alla våra frågor. Läs mer
    2015-11-19 Maria S svarar Åsa H
    Hej Åsa!
    Tack för förtroendet att både få vara med i ert bostadsköp och att ni sedan anlitade mig som er mäklare. Vi ses i Huddingevimlet.
    Vänlig hälsning
  • Lars H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag valde Maria som mäklare trots att den närmaste konkurrenten var ca.10.000 kr billigare. Maria kändes mera seriös och kunnig. Hon uppfyllde sedan de förväntningar jag hade. Läs mer
    2015-11-19 Maria S svarar Lars H
    Hej Lars!
    Tack för din fin rekommendation. Det värmer!
    Bästa hälsning
  • Magnus L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Stenermark känns som en mycket kompetent mäklare som ger ett stort förtroende både hos köpare och säljare. Hon har hela tiden skött all kommunikation på ett utmärkt sätt. Som person är hon dessutom trevlig och låter positiv och glad vid all telefonkontakt. Detta är den bästa mäklaren vid stött på under det dryga år som vi letat efter ny bostad. Läs mer
    2015-11-19 Maria S svarar Magnus L
    Hej Magnus!
    Stort tack för din rekommendation. Ni båda är så trevliga och vänliga personer så det går inte annat än att vara trevlig och positiv tillbaka. Allt gott önskar jag er.
    Hälsning
  • Eva ? skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunnig och mkt noggrann. Hade stor tillgänglighet på telefon. Mkt behaglig att samarbeta med. Om jag i framtiden skulle behöva anlita mäklare, skulle jag aldrig tveka att anlita Maria Stenermark igen Läs mer
  • Dan L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    HÅLLIT BRA KONTAKT OCH OSS INFORMERADE OM FÖRSÄLJNINGEN. Läs mer
  • Erik Å skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande. Proffsigt, flexibelt och inlyssnande. Läs mer
  • Kenny Ä skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria stenermark var super. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Simon G
    Simon G skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell och kunnig mäklare som bidrog till en smidig försäljning Läs mer
  • Elin S skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Pålitlig och proffsig! Rekommenderas varmt Läs mer
  • Maria J skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Förlåt Maria att jag inte har svarat tidigare..

Maria Stenermark var otroligt rar o vänlig då jag sålde hus
    i Åkersberga o köpte i Glömsta,trots att jag inte var hennes
    kund. Hon hjälpte mig på det sättet i en svår livskris, o det
    kommer jag aldrig att glömma. Tack Maria!!

Maria Jungmarker Läs mer
  • Kristoffer B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Professionell. Bra bemötande och vänlig. Utmärkt service när det blev budgivning och utmanande beslut. Läs mer
  • Oleksandr D skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria Stenermark var vår mäklare. Hon anordnade lägenhetsvisning och försäljning som köpte vi. Vi var nöjd med samarbetet med henne. Hon har visat sig som professionell. Vi kan rekommendera henne för arbeta med. Läs mer
  • Haryaty K skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Behjälplig och lätt att få tag på. Läs mer
  • Daniel G skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    bra bemötande och bra service. då Maria gick på semester i samband under perioden är det svårt att ge ett högre betyg Läs mer
  • Berit E skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kunnig vägledning fick jag av Maria Stenermark vid försäljningen av min fastighet. Samarbetet fungerade perfekt. Marias kunskaper, engagemang, tillgänglighet och trevliga bemötande genom hela processen gjorde att jag gärna rekommenderar henne. Läs mer
  • Angelica R skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig och bra service. Fick bra svar på alla frågor vi hade. Läs mer
  • Cecilia B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jätteduktig och trevlig
    Bra mäklare som inte är alltför säljig och pushig utan ganska tydlig och lugn. Läs mer
  • Maja W skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Maria var engagerad och kunnig. Hon gjorde ett bra intryck. Läs mer
  • Heléne K skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande vid uppstarten, försäljning av bostad, dålig drivkraft, råd och förslag, backupp och styrning under försäljning. Fel värdering. Inte enligt förväntan och provar konkurrent nästa gång. Läs mer
  • Pia W skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyrån är en bra mäklarebyrå. Inarbetat och tilltalar mig! Men vad som är tråkigt och allt mer vanligt är att katalogerna (beskrivningarna) inte överensstämmer med verkligheterna. Det blir alldeles för förskönat i beskrivningarna. Man lovar mer än vad man kan hålla tycker jag och då blir framtidens fastighetsbyrå oseriös!
    Ex. nyrestaurerat......egenmålat utan hantverkare......tillträde.......ändras när man visar intresse...inte OK! Läs mer
  • Jan A skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är jättenöjd med Maria för all hjälp vid försäljningen av lägenheten. Jag tycker att hon var väldigt seriös och alltid lätt att få kontakt med. Skulle absolut rekomendera henne och fastighetsbyån. Läs mer
  • Håkan J skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra bemötande. Gjorde det hon skulle! Läs mer
  • Ulrika L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig personal, lätt att få kontakt med, bra fotograf, snabbt hanterande och professionellt bemötande.
    Känns tryggt att sälja huset via Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Katarina V skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är väldigt nöjd med samarbetet och allt har fungerat väldigt bra. Läs mer
  • Lena S skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har anlitat fastighetsbyrån i Huddinge för att sälja villan som är ett dödsbo.Bemötandet och all hjälp jag fått av Maria Stenermark har varit fantastiskt bra,hon är förstående,lyssnar,förklarar på ett begripligt sätt och ger sig tid,jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Jeanette R skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och lyhörd mäklare. Mycket kunnig och flexibel . Läs mer
  • Kerstin K skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är mycket nöjd som kund hos Er.Min kontakt med Maria Stenermark har varit väldigt bra.Hon har varit mycket informativ kring försäjningen av lägenheten.Påstridig kring budgivningen och klok,strategisk för att inte tappa någon budgivare.Lättsam att ha att göra med.Försäjninspriset högre än förväntat.I sin helhet är jag nöjd med er och speciellt med Maria. Läs mer
  • Gabriela Å skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är tacksam att vi fick Maria som mäklare. Vi hade tillfälligt Monica Ryberg när Maria var ledig. Vi är glada att Maria tog över. Hon är lyhörd ödmjuk och mycket engagerad. Maria kommer jag rekomendera till andra. Vad det gäller Ryberg så kommer jag inte anlita henne. Läs mer
  • Per A skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi sålt ett hus I Segeltorp genom Maria Stenemark I somras.
    Maria var vänlig, hjälpsam, engagerad och ärlig.
    Vi kommer att rekommendera henne varmt till alla vi känner som vill köpa eller sälja fastigheter I Huddinge. Läs mer
  • Ingegerd L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hög kompetens och mycket stort engagemang från första kontakt till avslutande hjälp med vinstberäkning och deklarationshjälp.
    Fastighetsbyrån motsvarade och till och med överträffade våra höga förväntningar! Läs mer
  • Paul&Britt M skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi sålde en bostadsrätt. Det gick snabbt, lätt och smidigt. Allt fungerade bra och Maria var tillmötesgående och duktig.
    Hälsning. Britt och Paul Mattsson Läs mer
  • Gunborg J skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra, utmärkt service. Noggran och pålitlig, som inte tvekar att göra lite extra. Läs mer
  • Ottilia L skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Toppen mäklare! Jätte kunnig och insatt. Läs mer