Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Huddinge Maria Stenermark

Läs vad 89 Läs vad Maria Stenermark

• Malin H
    Malin H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-09-17

Sålde hus. Uppfyllde mina förväntningar på hur det går till att sälja ett hus. Hon hade ett fantastiskt bemötande. Ställde upp och svarade på frågor i tid och otid. Såg till att jag fick den informationen jag behövde och frågade efter. En klippa!! Läs mer
  • Selma A skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-09-17

Maria Stenmark är en suverän mäklare som alltid finns till hands och hjälp. Läs mer
  • Gunilla E skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-09-27

Maria är professionell och noggrann. Maria är kunnig och hon tar metodiskt säljare och köpare genom en försäljning. Hon är också uthållig i långa processer och stödjande för oss som kunder. Läs mer
  • Pardip S skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-09-21

Mari har varit min första mäklare och gett ett varmt och gott stöd från första välkommnadet. Hon tillgänglig gör sig själv när man som köpare kommer med frågor och funderingar, och som första gångs köpare blir det många frågor! Kloka som dumma. Hon får en att känna sig trygg och hjälpt och dessutom har hon varit ett stöd även efter köp när frågor har uppstått under renovering. Läs mer
  • Torgny H skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-09-20

Professionellt och mycket trevligt bemötande, inlyssnande och lyhörd, kreativ, vetgirig och flexibel.Sätter alltid kunden i fokus. Läs mer
  • Marie B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-09-19

Maria är mycket trevlig och jag fick ett positivt och tryggt intryck av henne. Läs mer
    2016-09-19 Maria S svarar Marie B
    Hej Marie!
    Tack för att du tagit dig tid att återkoppla. Så roligt att ni känner er nöjda hitintills. Jag hoppas ni kommer trivas bra i Stuvsta framöver.
    Vänlig hälsning
    Maria
  • Louise R skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-09-18

Brydde sig bara om att sälja, inte hur det blev. Läs mer
    2016-09-18 Maria S svarar Louise R
    Hej!
    Tack för att du tog dig tid att svara. Tråkigt att du uppfattade mig så. Hoppas ändå att ni sedan kom väl på plats och ändå fått en bra fortsättning du och barnen.
    Vänligen
    Maria
  • Fredrik P skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-09-16

Mycket trevlig och kompetent mäklare som gjorde ett utmärkt arbete vid vår lägenhets försäljning Läs mer
    2016-09-17 Maria S svarar Fredrik P
    Hej Fredrik! Tack för att du ville ge er feedback på vårt samarbete.

Jag hoppas ni fått en riktigt skön sommar i nya huset. Hälsa dina tjejer så gott från mig.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-03-29

Maria är engagerad och inger ett stort förtroende. Hon lyssnade på vår önskemål och kom med konstruktiva förslag.
    Hon har hjälp oss på alla vis och gjorde vår försäljning till en smidig affär.
    Jag rekommenderar henne gärna till bekanta. Läs mer
    2016-04-15 Maria S svarar Fredrik B
    Hej Fredrik!
    Stort tack för din respons här på reco och för din rekommendation. Med er som samarbetspartner kan det inte bli annat än bra och en smidig försäljning.
  • Yngve N skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-03-28

Maria Stenermark är trevlig lätt att prata med , mycket duktig och noggrann glatt och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2016-03-29 Maria S svarar Yngve N
    Hej!
    Ni ska veta att ni är så härliga att ha fått glädjen att samarbeta med. Tråkigt att ni flyttar så långt iväg, men förhoppningsvis korsas våra vägar igen framöver. Om inte förr så nästa år när jag hjälper er med deklarationen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg