Monica Ryberg

Monica Ryberg

Monica Ryberg är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg har varit registrerad mäklare sedan 2005-04. Monica Ryberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-12 och har fått 297 omdömen med ett betyg på 4.7. Monica Ryberg har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

297 omdömen om Monica Ryberg

Sedan starten hos Reco 2012
Filip R
Snättringe

Hjälpsam mäklare som hjälpte oss igenom köpprocessen

Eva H
Stuvsta

Alltid trevlig. Oändligt tålamod med oss säljare som itne3 vet hur det går till. Väldigt ihärdig och fick till en affär som vi känner oss nöjda med.

Julia N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Huddinge Centrum

Väldigt personligt och tryggt bemötande i en snabb process! Monica var mycket hjälpsam och förtroendeingivande, särskilt betydelsefullt för mig som gör detta för första gången.

Eivor K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Huddinge Centrum

Tydlig, berättar sakligt vad som kommer att ske inför de olika stegen i försäljningen. Finns tillgänglig på sms om det finns frågor.

Kristin K
Stuvsta/stensängen

Monica var tillgänglig, trevlig och transparent i samband med visning, budgivning och kontraktsskrivandet. Hjälpte oss att känna lite mer trygghet i samband med bostadsköpet som är en stor affär och stort beslut. Att Monica fixade lunchpizza till två stressade och nervösa husköpare i samband med kontraktsskrivning var mycket uppskattat!

Elias B
Stuvsta/stensängen

Personligt bemötande på visning som även följde med i bud- och köprocessen.

Alexander G
Balingsnäs

Vi hittade vårat drömhus och Monica var mäklaren som förmedlade huset, hon lyckades se till att vi enkelt kunde få en förhandsvisning som passade oss och det slutade med att vi köpte huset direkt. Bra ordnat.

Berit Gunvor "gun" W
Balingsnäs

Trevligt och proffsigt bemötande, lätt att kommunicera med.

Anna A
Segeltorp

Monica är en oerhört kunnig, professionell och erfaren mäklare. Hon lyssnar in kundens behov och ingjuter ett mycket stort förtroende vilket är viktigt när man ska göra en boendeaffär. Jag kan lämna de varmaste rekommendationerna att anlita Monica på Fastighetsbyrån i Huddinge.

Saila K
Segeltorp

Målmedveten och kunnig mäklare med mångårig erfarenhet i branschen. Bra bemötande, hade alltid extra tid på visningar och tog hand om varje besökare ett trevligt sätt.