Monica Ryberg
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-08 - 2019-01

Läs vad 92 kunder tycker om Monica Ryberg

• Jeff K köpte sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-01-23

Köpt en bostadsrätt i Segeltorp. Blev väl bemött av mäklaren som har varit mycket behjälplig och vänligt både under och efter tillträdesprocessen. I stora hela är jag mycket nöjd med hur affären och eventuella frågor har hanterats och skulle lätt kunna rekommendera Monica till andra köpare/säljare. Läs mer
    2019-01-25 Monica R svarar Jeff K
    Hej Jeff! Jag blir både glad och stolt att du känner dig väl omhäntertagen och väl bemött! Självklart känner jag ansvar och vill hjälpa till även efter kontraktet är skrivet. En bra affär har alltid två vinnare och därför gör alltid mitt bästa för att bidra hitta lösningar så att både säljare och köpare blir nöjda. Tackar för dina rekommendationer, det värmer. Önskar dig en härlig tid i din nya fina lägenhet!
  • Salam Imad I köpte sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-12-21

Vi har kännt oss trygg i affären med Monica och under hela processen .Hon är lugn och hjälpsam, Rekommendera henne väl till mina vänner. Läs mer
    2018-12-23 Monica R svarar Salam Imad I
    Varmt tack för de fina orden och rekommendationerna! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas och njuta av livet i eran nyköpta synnerligen vackra villa!
  • Ing-Marie H sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-12-14

Jag har sålt min bostad. Jag blev mycket bra bemött av Monica. Fick tips o råd inför fotografering o visning. Hon har hållit mig uppdaterad hela tiden om vad som hänt och alltid svarat snabbt på mina frågor perfekt med andra ord Läs mer
    2018-12-23 Monica R svarar Ing-Marie H
    Stort tack Ing-Marie! Är både glad och stolt att jag fick möjligheten att lotsa dig genom affären och att du är nöjd. Det var extra roligt att hjälpa dig att lyfta fram det bästa så att bilderna blev riktigt bra. Att du känner att du fått en bra återkoppling är extra roligt. Jag hoppas att du ska trivas ypperligt i din nya bostad!
  • Caroline S sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-12-01

Sålt radhus , Monica är en proffsig och erfaren mäklare som vi gärna rekommenderar. Läs mer
    2018-12-23 Monica R svarar Caroline S
    Varmt tack Caroline! Det har varit ett nöje att jobba ihop med er och extra roligt för oss båda det blev ett så bra försäljningsresultat! Nu när ni flyttar vidare hoppas jag att hela familjen kommer att trivas och njuta av ert nya vackra hem: Tack för att just jag fick lotsa er genom denna affär!
  • Christina A
    Christina A sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-29

Vi har sålt vår villa efter att ha bott här i 28 år. Vi blev mycket väl bemötta av vår mäklare Monica Rydberg och fick många användbara tipps och idéer hur vi med en rimlig insats kunde göra vårt hus mer attraktivt för köpare.
    Försäljningen gick både snabbare och bättre än förväntat, beroende på att mäklaren hade god kontakt med hugade spekulanter.
    Vi är mycket tacksamma för den hjälp vi fick med försäljningen från första stund till avtalet var tecknat. Läs mer
    2018-12-23 Monica R svarar Christina A
    Tack för den fina rekommendationen Christina! Det känns verkligen som en ära att få vara den mäklare som ni valde när det var dags sälja villan efter 28 år. Att få överträffa era förväntningar är naturligtvis extra roligt. Trots att jag stundom varit lite jobbig med mina förslag på förändringar och idéer inför fotografering,så tror jag att insatsen var en del av framgångs receptet. Varmt lycka till i er nya bostad!
    Christina A gillar detta
  • Alina Diko A sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-20

Jag har såld min vila med en underbart mäklaren Monica Ryberg.
    Hon är en proffs på alla nivåer. Läs mer
  • Maan S sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-18

Monica Ryberg hon är den bästa mäklare i Huddinge områden som jag känner. Läs mer
  • Caroline A köpte sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-10

Väldigt proffsig, trevlig och kunnig Mäklare. Läs mer
  • Hans-Åke H sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-08

en tvåa huddinge .profsigt bemötande av mäklaren
    allt gick smidigt till
    jag är nöjd även kund var mycket nöjd
    mvh Hans-åke Hellgren Läs mer
  • Anna A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-10-17

Jag och min sambo köpte villa i Huddinge. Monica som var mäklare mötte oss med kunskap och ett härligt lugn. Vi var stressade vid första titten på huset och vi fick senare komma på en extravisning där vi i lugn och ro fick känna in huset. Det gav oss verkligen den rätta känslan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg