Monica Ryberg

Monica Ryberg

Monica Ryberg är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg har varit registrerad mäklare sedan 2005-04. Monica Ryberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-12 och har fått 236 omdömen med ett betyg på 4.7. Monica Ryberg har haft 43 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 236 Läs vad Monica Ryberg

2022-07-13 Verifierad kund
    Professionell i sitt bemötande, väl insatt och absolut inte smörig på något sätt, utan rak och på sak. Anställd förstås av säljaren, men vi kände oss - som potentiella köpare - trygga med Monica i genom hela processen.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och ett seriöst intryck.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jobbade på snabbt när det blev skarpt läge.
    En rutinerad mäklare som kan området, rekommenderas
    2022-07-03 Verifierad kund
    Monica är en mäklare du absolut ska anlita för att sälja din villa, köp ingen av henne det blir dyrt ;-)

nä men jätte proffsig mäklare kan rekommendera till 100%
    2022-06-28 Verifierad kund
    Monica är kunnig, professionell och hjälpsam.
    • Glömsta
    2022-06-10 Verifierad kund
    Monica var mycket trevlig och grundlig i informationsinsamlandet, samt ingav stort förtroende.
    Slutresultatet av försäljningen blev mycket bättre än förväntat.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Monica är kunnig, transparent och professionell.Hon känns trygg och har fingertoppskänsla. Vi hade ett stort förtroende för henne under vår försäljning och kan starkt rekommendera henne!
    2022-05-30 Verifierad kund
    Monica var tydlig och tillmötesgående. Hon var tillgänglig och respekterade när vi bad om mer tid för att fundera m.m.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Centrala Huddinge
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och information av pågående köp.
  • 2022-04-28 Spontant omdöme
    Vi har köpt våran bostad genom Monica och blev bemötta på ett oerhört trevligt och professionellt sätt. Vi uppskattar möjligheten till en snabb affär där Monica ordnade visning samt kontraktsskrivning på kortvarsel. Hon är lättillgängligt samt noggrann. Vår upplevelse har varit över förväntan
    2022-04-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam och professionell. Jag hade fullt förtroende för Monica under hela processen.Väldigt glad över att jag valde Monica som min mäklare. Rekommenderar henne starkt.