en del av Fastighetsbyrån Huddinge

4.6 / 5 i betyg — 75 rekommendationer

Läs vad 75 användare tycker om Monica Ryberg

• ann-sofie j
    ann-sofie j skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg är en fantastisk mäklare ! Hon är lugn och trygg och väldigt kunnig. Monica tar sig alltid tid att prata och svara på frågor och är påläst om objekten.
    Kan varmt rek henne för alla som går i sälj eller köptankar.
  • Gunnur v
    Gunnur v skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica är en oerhört professionell och skicklig mäklare. Hon tog försäljningen av vår lägenhet till sitt hjärta genom sitt personliga och engagerade bemötande. Hon kommunicerar tydligt och ger ett förtroendeingivande intryck. Utöver sin mäklarroll har hon öga för inredning samt homestyling och hjälpte oss även på den fronten.
    Sist men inte minst är hon en trevlig och tillmötesgående människa som var makalöst kul att få jobba ihop med.

Nästa gång vi kommer att sälja lägenhet inom familjen så kommer vi att vända oss till Monica.
    Kan varmt rekommendera henne!
  • Karolina N
    Karolina N skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica var lugnet själv, när jag var en krävande kund vid försäljning av vårt hus. Monica skötte försäljningen perfekt med utmärkt prospekt och kundbemötande. Monicas personliga mottagande gör henne unik då hon är ärlig och förtroendeingivande. Monica är det självklara valet för oss vid försäljning av bostad.
  • Barbro C
    Barbro C skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Gjorde ett bra jobb. Priset på huset bestämde väl marknaden. Hon var inte alltid tillgänglig när jag behövde henne.
  • Ann-sofi H
    Ann-sofi H skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Rydberg känns och är Professionell på sitt arbete och man känner sig trygg, vi är väldigt nöjda med jobbet hon utfört
  • Elita M
    Elita M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Supertrevlig! Förklarade allt som jag inte riktigt förstod på en bra sätt. Var alltid 100% säker på att hon skulle göra ett superbra jobb!
  • Hans S
    Hans S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig att ha och göra med.
    Mycket nöjd med hennes arbete.
    Hon var ett stöd under tiden till slutfas.
  • Addnan J
    Addnan J skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Världen bäste mäklare utan tvekan!
  • Tage Ö
    Tage Ö skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vänligt och kunnigt bemötande
  • Jan-erik N
    Jan-erik N skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    mycket kunnig med bra förslag inför försäljningen lätt att samarbeta med.
  • Ellinore A
    Ellinore A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi är väldigt nöjda och glada över den hjälp vi fått av Monica vid vår försäljning. Hon verkar glad i sitt jobb och det smittar av sig!
  • Lennart T
    Lennart T skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Rydberg gav ett professionellt intryck och ett trevligt bemötande vid samtliga tillfällen vi hade kontakt.
    Affären utfördes med full belåtenhet
  • Josephine M
    Josephine M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica är trevlig, engagerad och kunnig. Hon är tillgänglig och flexibel samt mån om så väl köpare och säljare.
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Otroligt proffsig mäklare Monica Rydberg på Huddinge kontoret. Kommer rekommendera henne till alla som ska sälja.
  • Stig B
    Stig B skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg är proffsig och engagerad. Det var roligt och lätt att samarbeta med henne. Tog till sig våra önskemål och tankar inför försäljningen av vårt hus. Var tydlig och skapade trygghet. Rekommenderar henne varmt.
  • Emma J
    Emma J skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg är en proffsig mäklare,med sitt kunnande, skicklighet och viljan att alla ska bli nöjda är hon en fantastisk mäklare!
    Vi i familjen har anlitar henne flertalet gånger och rekommenderar henne varmt!
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg är som Mäklare är väldigt komptent , lugn , påläst , och alltid anträffbar kort och gott proffsig!!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bemötandet var alldeles utmärkt vid försäljningen av vår villa

Vi tycker att allt blev över förväntan.

Mvh Yvonne och Bengt
  • Jennie K
    Jennie K skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Rydberg var helt perfekt. Vi kände oss så trygga och allt sköttes utmärkt. Vi köpte ett radhus och sålde våran lägenhet allt skötte Monica till oss. Monica är i värdsklass, vi är så nöjda och rekommenderar henne skarpt!
  • Anna I
    Anna I skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Engagerad, varm, fantastisk person ! Som aldrig stressar och gör bra jobb!!!
  • Jakob Y
    Jakob Y skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hun Monica var fantastisk i våran försäljning. Det är klart att hun har mycken erfarenhet som mäklare. Man kan lita på vad hun rekommenderar.
  • Leo H
    Leo H skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket professionell och snäll mäklare
    Svarade alltid i telfon om man hade några frågor.
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra, tillmötesgående mäklare. Enkel att ha att göra med.
  • Annelie F
    Annelie F skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi valde Fastighetsbyrån främst pga det trevliga och proffessionella bemötandet vi möttes av. Vår mäklare Monica Ryberg klickade det med direkt. Det jag gillar specifikt med Monica är att hon är väldigt flexibel, har gett det där lilla extra i samband med försäljningen av vårt hus.
  • Barbro O
    Barbro O skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det bemötande jag fått av Fastighetsbyrån genom Monica Ryberg har varit mycket gott och professionellt. Det är ett stort steg att sälja sitt hem. Monica har varit ett stort stöd från första mötet. Strukturerat, välplanerat och med en tidsplan, som har varit realistisk.
    Under hela processen har jag blivit informerad om läget. Informationsbroschyren var suverän (ville nästan köpa mitt eget hus).
  • Waldo W
    Waldo W skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyrån har helt levt upp till våra förväntningar.
    Vi har fått en fin service med snabb återkoppling och en mäklare som har bred och hög kompetens inom området.
    Försäljningen av vårt radhus gick mycket bra och vi fick många bra tips och goda råd av Monica.
  • Jamil T
    Jamil T skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hon är kompetent, hon är ärlig och lätt tillgänglig.
  • Anki B
    Anki B skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    HEJ jag tycker själva företaget är helt ok vi skulle sälja våran villa i Solgård och hade bokat tid med en mäklare men fick nu Monica för den första skulle sluta.Det var blandade känslor när vi skulle sälja .Det tog ett bra tag innan Monica ringde upp och berättade om visningen hur det hade gått.Bemötandet kan jag inte klaga på men några gånger när vi kom till kontoret kändes det som vi inte var så viktiga.Det kände vi både maken och jag
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Har via Fastighetsbyrån och med hjälp av Monica Ryberg fått mycket bra hjälp med att sälja en fastighet. Monica har varit ett stort stöd,kunnig och rolig att arbeta ihop med.Rekomenderar henne varmt.För övrigt har jag fått ett fint bemötande av alla som jobbar på Fastighetsbyrån Häradsvägen Huddinge
  • Eero A
    Eero A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej! Vi har bara gått om säga om företaget. Vi använde förtagets tjänster i form av att vi sålde vårat hus. Monika Ryberg var mäklaren som vi fick då,som skulle hjälpa oss och sälja vårat hus i huddinge. Hon skötte försäljningen bra. Som betyg för detta ger vi en 5:a.Marjukka och Eero Kohvakka.
  • Leena M
    Leena M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg är en kompetent mäklare. Mitt betyg är fyra.
  • Bosse W
    Bosse W skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har fått hjälp med att sälja vår villa och en tomt. Monica var mycket kunnig och visade ett mycket stort personligt engagemang för villan. Broschyren blev mycket proffsig och säljande. Vi är mycket nöjda med försäljningen och övrig hjälp med bl a bankkontakt och deklaration.

Birgitta o Bosse
  • Ali S
    Ali S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt tillgänglig
    God service, väldigt kompetent och kunnig,
    Mån att klinterna får bra information och tydlig kring olika valmöjligheter.
  • Juanita G
    Juanita G skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är helt nöjd med Fastighetsbyrån och deras bemötande,typen av fastighet vi sålde var ett radhus.
    Jag tycker att Fastighetsbyrån har bra produkter/tjänster som gör att kunden får bra affärsupplevelser,som sagt jag är mycket nöjd med hur försäljning av min fastighet hanterades av mäklaren Monica Ryberg. Mvh Juanita Garcia
  • Anders
    Anders skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kanon bemötande. Det ända jag missuppfattade var att jag även skulle få all hjälp med deklarationen av min far döds bo. Annars bara +++// Anders
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    bemötandet var mycket gott och affären gick smidigt. Jag har inte köpt någonting utan sålt en fastighet.
  • Leila L
    Leila L skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Seriöst, lätt att kommunicera med, kunnigt vad gäller området, prisläget. Sålde två tomter.
  • Eva-Maria S
    Eva-Maria S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monika Ryberg är en mycket proffsig och duktig mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Ing-Marie H
    Ing-Marie H skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är nöjd med Fastighetsbyrån och framför allt mycket nöjd med Monica Ryberg! Hon är mycket proffsig och jag kände stort förtroende för henne. Hon gjorde ett mycket bra jobb med med min fastighetsförsäljning och jag rekommenderar henne gärna!
  • Nina J
    Nina J skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Är mycket nöjd. Monica är hjälpsam och servicemindad. Jag rekomenderar henne gärna till andra.
  • Ove P
    Ove P skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har fått hjälp med en villaförsäljning och är mycket nöjda med hur det har genomförts. Dels ur ekonomisk synvinkel, men mest för personligt engagemang och bemötande. Framför allt har vi uppskattat all hjälp med den mängd praktiska detaljer, som en dylik affär medför - allt från första bankkontakt till hjälp med deklaration. Rekommenderar därför med glädje företaget och speciellt "vår" proffsiga mäklare, Monica Ryberg.
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi tycker att företaget skötte sina åtaganden utmärkt. Vi sålde vårt hus och Monica Ryberg var vår mäklare. Vi fick en mycket bra kontakt med Monica och hon var väldigt proffisionell och oerhört kunnig. Vi är mycket nöjda med Monicas insats genom hela affären och försäljningen av vårt hus. Mvh Yvonne och Kim Lindholm
  • Leif A
    Leif A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsigt bemötande.
    Bra råd och en bra hantering när vi sålde vårat hus.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag fick ett positivt bemötande när jag träffade Monica första gången. Vilket gjorde att jag valde Fastighetsbyrån som uppdragsgivare.Jag tyckte att det var proffsigt med annonsering och fotografering av huset.Jag är nöjd.
  • Johan G
    Johan G skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica har varit fantastisk på alla vis. Hon har jagat mig och inte tvärtom för att få ordning på allt och hjälpt till med allt som behövdes och lite till vid försäljningen av vårt hus. Hon har alltid varit tillgänglig och i efterhand inte tvekat att hjälpa till med frågor och deklarationen.

Tack Monica för en förträfflig hjälp och service! Monica borde få 6/5 stjärnor!!! Rekomenderas varmt!
  • Alexandra G
    Alexandra G skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag tycker att fastighetsbyrån (Monica Ryberg) gjorde ett fantastiskt jobb. Stort engagemang. Jag rekommenderar absolut fastighetsbyrån till dig som ska köpa eller sälja din bostad!
  • Jan N
    Jan N skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Försäljning av villa.
    Vi valde inte företaget utan mäklaren, Monica Ryberg, efter rekommendation av en bekant. Vi bjöd hem och intervjuade henne och några andra mäklare (från andra företag) innan vi slutligen bestämde oss för Monica. Vi uppskattade hennes professionalism. Hon gav inga fagra löften utan t.ex. en realistisk bedömning av priset som sedan överträffades med en rimlig råge. Hon lyssnade på oss samtidigt som hon med sin erfarenhet gav värdefulla råd. Vi uppfattade att hon uppträdde professionellt även mot de presumtiva köparna och drev processen på ett tydligt men balanserat sätt utan att hetsa på köparna.
    Ett enda litet minus på Monicas konto: hon stängde inte av eller vidarekopplade mobiltelefonen under under kundbesöken.
    PS jag tycket att ni är oförskämt snåla som bara skänker 5kr till Barncancerfonden.
  • Christina N
    Christina N skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Om vår mäklare tycker vi:
    Mycket professionell. Klar och tydlig. Vänlig men bestämd. Visste hur processen skulle föras. Vi kände att vi kunde lita på hennes råd vad gällde att förbereda visning t.ex. Hon tog vara på fördelarna dels vad gällde hus och trädgård, dels våra personligheter.Hon förmedlade en trygg förvissning om att affären skulle gå bra. Försäljningen gick över förväntan
    Tjänsten var försäljning av villa.
  • John J
    John J skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    This is a lady that takes her heart to Work every day.It took me and My family 7 years to sell My house because i was laid of from My Work so many Times'.monica helpt us allot She was a good shoulder full of Good advice and so nice to have a coffe with.I renovated My last house My self every idea i had i received very Good advice from Monica to make My home more atractive for selling.i Would say to people to day go to Monica from Swedbank if Youre going to sell you are getting much more Than you are paying for better service and a lady WHO does her job very well.
    Im building up an old house to day all ivaluations Will be caried out by Monica.the selling of another property i have Will be done by Swedbank for there outstanding service
    I Would highly recomend Monica Ryberg for excelent service a job very well done and a big heart Thankyou Monica
  • Christer S
    Christer S skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Öppet och ärligt, på rätt nivå. Dom stod på min sida.
    Sålde hus,köpte lägenhet.
    Suverän uppställning, arbetstider glöm de. alltid på G.

Kan inte bli mer nöjd.
Maria Stenermark