Monica Ryberg
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-03 - 2020-02

Läs vad 132 Läs vad Monica Ryberg

• Daniel J köpte sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-18

Köpt villa. Bra process och bemötande genomgående. Positiv upplevelse på alla plan. Läs mer
  • Keijo N köpte sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-12

Fullersta
    Från första stunden vid visningen av villan i Huddinge, som vi sen köpte, kände vi ett stort förtroende för Monica utifrån det bemötande som hon visade alla spekulanter. Sen när det var dags att göra upp själva affären, hjälpte hon att lotsa oss igenom processen på ett väldigt sakligt och tydligt sätt. Vi vick också en bra kontakt med säljaren tack vare Monica som verkligen ställde upp för båda sidor för att se till att båda parter blev nöjda. Läs mer
  • Lars-åke S sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-31

Segeltorp
    Vi sålde vår villa. Monica Ryberg har djup kunskap och erfarenhet av marknaden, samt var mycket professionell i sitt agerande. Alltid tillgänglig för frågor och svar, utmärkt back-up från Fastighetsbyrån. Tryggt, enkelt, professionellt, kundorienterat - och ett bra resultat!
    Vi kan varmt rekommendera Monica till de som avser att sälja sin villa! Läs mer
  • Martin W köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-29

Vistaberg
    Köpt en 3:a med inglasad balkong.
    Proffsigt och vänligt bemött av Monica.
    Tydlig och lugn under hela processen samt hjälpsam.
    Mycket angenäm upplevelse! Läs mer
  • Sara G köpte sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-24

Segeltorp
    Gott bemötande och erfaren mäklare vid köp av vårt drömhus! Läs mer
  • Raber A
    Raber A köpte sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-22

Segeltorp
    Kan varmt rek. Köpte hus via Monica. Upplevde att det emellanåt var lite svårt att nå henne per telefon. Men väl i kontakt med henne kändes hon proffsig och servicemedveten. Läs mer
  • Michael M
    Michael M sålde sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-12-02

Vistaberg
    Jag sålde min lägenhet genom Monica och det blev en riktigt hit!. Lägenheten såldes innan visning till ett pris som var betydligt över min förväntan. Rakt igenom har bemötande och informationsflöde varit super. Monica är lugn, trygg och mycket proffsig. Hon fick mig att känna mig trygg genom hela affären. Hon har även ett riktigt bra öga för detaljer gällande styling inför och under fotograferingen och vågat ta ut svängarna och skapa personliga bilder tillsammans med fotografen.
    Jag kan varm rekommendera Monica som mäklare, Läs mer
  • Alla T köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-14

Flemingsberg
    Jag köpte en bostad i Flemingsberg. Monica var flexibel och snabb i vår kommunikation. Inför köpet och tillträdet hade jag väldigt många frågor, men Monica och hennes kollegor besvarade allting snabbt och professionellt vilket ledde till att allting gick väldigt smidigt och bra! Jag kan rekommendera Monica ifall ni går i köptankar! Läs mer
  • Samia M köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-09

Visättra Ängar
    .Monica var inte kunnig i sitt arbete och kunde inte framföra saker mellan köpare o säljaren samt gick vidare med affären på säljare villkor utan att ta hänsyn till att det är säljaren dom betalar och Monica och Fastighetsbyrån vinner på den. Läs mer
  • Jard Tomas Mathias T
    Jard Tomas Mathias T sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-04

Snättringe
    Monica hade ett personlig och professionell bemötande genom hela processen och gick den där extra milen för mig. Kan bara ge mina varmaste rekommendationer!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg