Monica Ryberg
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-05 - 2018-11

Läs vad 89 kunder tycker om Monica Ryberg

• Caroline S sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Sålt radhus , Monica är en proffsig och erfaren mäklare som vi gärna rekommenderar. Läs mer
  • Christina A
    Christina A sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har sålt vår villa efter att ha bott här i 28 år. Vi blev mycket väl bemötta av vår mäklare Monica Rydberg och fick många användbara tipps och idéer hur vi med en rimlig insats kunde göra vårt hus mer attraktivt för köpare.
    Försäljningen gick både snabbare och bättre än förväntat, beroende på att mäklaren hade god kontakt med hugade spekulanter.
    Vi är mycket tacksamma för den hjälp vi fick med försäljningen från första stund till avtalet var tecknat. Läs mer
  • Alina Diko A sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har såld min vila med en underbart mäklaren Monica Ryberg.
    Hon är en proffs på alla nivåer. Läs mer
  • Maan S sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Monica Ryberg hon är den bästa mäklare i Huddinge områden som jag känner. Läs mer
  • Caroline A köpte sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt proffsig, trevlig och kunnig Mäklare. Läs mer
  • Hans-Åke H sålde sin bostad med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    en tvåa huddinge .profsigt bemötande av mäklaren
    allt gick smidigt till
    jag är nöjd även kund var mycket nöjd
    mvh Hans-åke Hellgren Läs mer
  • Anna A skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag och min sambo köpte villa i Huddinge. Monica som var mäklare mötte oss med kunskap och ett härligt lugn. Vi var stressade vid första titten på huset och vi fick senare komma på en extravisning där vi i lugn och ro fick känna in huset. Det gav oss verkligen den rätta känslan. Läs mer
  • Mats M
    Mats M skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Den bästa mäklare som jag har haft kontakt med efter att ha gjort eller deltagit i ett antal fastighetsaffärer: Kompetent, seriös och ansvarsfull vilken inger förtroende och ger nöjda säljare och köpare. Läs mer
  • Britta Kerstin T skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    sålt fritidshus Gladövägen 47 Huddinge

På ett mycket proffsigt sätt. Glad o trevligt bemötande

Att få fritidshuset sålt, vilket mäklaren levde upp till

Mycket nöjd med försäljningen från start till slut Läs mer
  • Lennart P skrev om Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket kompetent och bra.gör ett jättebra arbete. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin