Monica Ryberg
Registrerad mäklare sedan 2005-04-07
Aktiv på Reco.se sedan 2012-12-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 145 Läs vad Monica Ryberg

• Eva H sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-07-04

Professionell.
    Visning av vår villa i Glömsta för utvalda kunder innan fotografering.
    Affären avslutades inom en vecka till ett pris över förväntan. Läs mer
  • Svante Erik H sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-07-04

Glömsta
    Vi sålde vår villa med hjälp av Monica. Hon är påläst och kompetent med mycket god kännedom om marknaden här i Huddinge.
    Överträffade våra förväntningar.
    Affären utfördes till full belåtenhet. Läs mer
  • Emilie S sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-23

Glömsta
    Vi är supernöjda med Monica som mäklare, hon tar reda på fakta innan och ser till att alla eventuella köpare kan känna sig trygga. Vi sålde vårt hus genom henne och innan vi valde mäklare så träffade vi tre olika mäklare men valet föll på Monica då hon överträffade dom andra. Tack Monica! Läs mer
  • Johannes-matthias L sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-22

Hörningsnäs
    Professionell mäklare med stor erfarenhet och gedigen kunskap när vi sålde villan. Läs mer
  • Samuel S sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-12

Glömsta
    Jag jämförde Monica med andra mäklare och förutom de fantastiska siffrorna hon levererar i budgivningar så var hon den mäklare som var trevligast och som på bäst sätt kunde lyfta fördelarna med vårt hus. En klar 5:a. Läs mer
    Monica H gillar detta
  • Lars -erik A sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-10

Lissma
    Monica sålde vårat fritidshus , både snapt och till ett mycket
    fördelaktit pris för våran del
    vi är mycet nöjda med bemötandet från monica
    från värdering till konrakt skrivning. Läs mer
    Monica H gillar detta
  • Tommie O sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-05-09

Hörningsnäs
    Sålt ett radhus. Behövde snabb och effektiv försäljning, vilket vi fick.
    Bra resultat. Läs mer
  • Christer B köpte sin lägenhet med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-05-08

4:a
    Vistaberg
    Kunnig, saklig och saklig mäklare som är lätt att prata med. Jag fick även intrycket av att hon finns tillhands för eventuella frågor och svarade snabbt på dessa. Läs mer
  • Lia O sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-05-04

Hörningsnäs
    Smidigt, ingav köparna förtroende Läs mer
  • Malin S sålde sitt hus med hjälp av Monica Ryberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-05-03

Segeltorp
    Monica är proffsig och duktig på att sälja hus. Är engagerad inför fotografering och visning, och lyckas sälja vårt hus till ett bra pris. Kan vara lite svår att få tag på ibland dock men det beror troligen på att hon även är engagerad i sina andra kunder. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg