Anders Rex
Registrerad mäklare sedan 2009-09-25
Aktiv på Reco.se sedan 2013-02-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 115 Läs vad Anders Rex

• Camilla R sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-07-15

Segeltorp
    Sålde ett radhus, blev nöjd med köpeskillingen.
    Anders kunde varit mer kommunikativ. Läs mer
  • Stefan R sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-07-13

Segeltorp
    sålt vårt radhus, fungerade jättebra. Läs mer
  • Viktoria Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-21

4:a
    Utsälje
    Sålt vår bostadsrätt, har inget ont att skriva bara att han är svåråtkomlig ibland. I helhet är vi nöjda och kan starkt rekommendera Anders . Läs mer
  • Shabir R köpte sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-09

Högmora
    Köpte en bostad. Andres var mycket trevlig och professionell. Läs mer
  • MARI A
    MARI A skrev om Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-05-20

Största problemet var att Anders var svår att få tag på, inte enbart vid en husvisning utan flera. Vi har varit i budgivning på fler än ett objekt och vi har tyvärr känt oss lurade och får ett väldigt dåligt bemötande. Läs mer
  • Jan-axel F sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-28

Fullersta
    Trevlig kunnig och saklig mäklare som genomförde våran försäljning av huddinge villan. Läs mer
  • Jan N sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-10

Snättringe
    Sålt villa. Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren. Resultatet överskred med råge mina förväntningar. Det har varit smidigt, fått svar på alla frågor och undringar. Läs mer
  • Robin G köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-12-18

3:a
    Vistaberg
    helt ok, bra tydlig men lite seg Läs mer
  • Jennie W sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-04

Högmora
    Sålde radhus i Huddinge med hjälp av Anders. Kunnig och levererade enl. våra förväntningar. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kerstin A sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-10-30

3:a
    Snättringe
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Anders. Vi fick inte det vi hade hoppats på för lägenheten men vi är jättenöjda ändå. Vi har blivit otroligt bra bemötta under hela tiden. Anders har varit ett stöd och en utmärkt person att bolla tankar och idéer med. Toppbetyg till Anders Rex! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg