Anders Rex
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-07 - 2019-06

Läs vad 95 Läs vad Anders Rex

• Rebecka W köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-07-03

Hörningsnäs
    Två veckor efter vårt tillträde måste vi fortfarande jaga hyresavier för att mäklarbyrån inte skickat in några uppgifter om att vi flyttat.
    Själva mötet på tillträdesdagen tog hela två timmar, bland annat för att mäklarbyrån hade skrivit fel på en fullmakt till köparna.
    Även vi hade fått en felformulerad fullmakt inför tillträde. Läs mer
  • Mattias F sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-06-22

Vistaberg
    Bra jobb och objektet gick innan visning 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Anna-Maria Håkansdotter S sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-06-17

Bra mäklare. Saklig och inlyssnande. Läs mer
  • Peter R sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-06-13

Segeltorp
    Sålt villa. Kännt mig trygg med Anders som mäklare. Bra tips och en snabb försäljning. Proffsigt utfört jobb av Anders. Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-06-11

Segeltorp
    Anders Rex sålde vår villa. Han är trevlig, engagerad, proffsig och erfaren. Huset såldes innan visning till ett pris som levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Anna O sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-06-08

Fullersta
    Vi har sålt vårt radhus och fått toppenfint bemötande av Anders. Han sålde även vår kommande bostad och även det var toppen! Läs mer
  • Sandra louise H köpte sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-06-05

Fullersta
    Köpt ett radhus
    Trevlig mäklare
    Men mycket frågor som inte kunde besvaras vid mötet.
    Lite luddig upplevelse, han gör ett ok jobb! Läs mer
  • Jennie S sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-05-20

Vistaberg
    Har sålt med Anders Rex. Han är mästermäklaren med dolda talanger. Jag hade väldigt höga förväntningar och måste säga att jag var lite stressad och smått orolig i början, men blev positivt överraskad av hans lugna och trygga tillvägagångssätt till att faktiskt nå vårt mål. Stort tack Anders för ett väl utförd och lyckad försäljning. /Jennie Läs mer
  • Christer J
    Christer J sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-05-13

Segeltorp
    Sålde vår villa med Anders och är mycket nöjda. Kan beskriva honom med ord som lugn sansad kunnig och saklig Läs mer
  • Wilmer F
    Wilmer F köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-08

Myrstuguberget
    Hej! Min fru och jag köpte en lägenhet i Myrstuguvägen. Alex Rex var konkret, snabb och smidig med hela affären till och mer att vi själva skulle kontakta honom i framtiden om det behövs. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg