Anders Rex
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-03 - 2020-02

Läs vad 110 Läs vad Anders Rex

• Jan-axel F sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-28

Fullersta
    Trevlig kunnig och saklig mäklare som genomförde våran försäljning av huddinge villan. Läs mer
  • Jan N sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-10

Snättringe
    Sålt villa. Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren. Resultatet överskred med råge mina förväntningar. Det har varit smidigt, fått svar på alla frågor och undringar. Läs mer
  • Robin G köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-12-18

Vistaberg
    helt ok, bra tydlig men lite seg Läs mer
  • Jennie W sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-04

Högmora
    Sålde radhus i Huddinge med hjälp av Anders. Kunnig och levererade enl. våra förväntningar. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kerstin A sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-10-30

Snättringe
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Anders. Vi fick inte det vi hade hoppats på för lägenheten men vi är jättenöjda ändå. Vi har blivit otroligt bra bemötta under hela tiden. Anders har varit ett stöd och en utmärkt person att bolla tankar och idéer med. Toppbetyg till Anders Rex! Läs mer
  • Fanny S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Centrala Huddinge
    Jag köpte för en månad sedan en bostadsrätt genom Anders Rex och har blivit mycket bra bemött. Som förstagångsköpare hade jag inte så mycket förväntningar, men han informerade mig väl och hjälpte till stor del i processen. Läs mer
  • Peter C sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Segeltorp
    proffisg kunnig levererade enl förväntingar vi hade Mycket nöjda Läs mer
  • Danko I sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Segeltorp
    Lätt att göra med och alltid tillgänglig Läs mer

2019-09-28

Segeltorp
    Sålt radhus , blivit bemötta med stor förståelse för vår situation. Anders har alltid varit tillgänglig och hjälpsam!
    Väldigt bra mäklare som jag gärna rekommenderar ! Läs mer
  • Fredrik Å sålde sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-09-25

Vistaberg
    Tillgänglig, lyhörd och enkel att ha att göra med. Ändrade i annonsen efter önskemål i realtid. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg