Anders Rex

Anders Rex

Anders Rex är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Anders Rex har varit registrerad mäklare sedan 2009-09. Anders Rex har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Rex har haft 51 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 143 Läs vad Anders Rex

2021-05-10
    Har har hjälpt oss att sälja vårt hus. Han var neutral och skapade inte massa stora förhoppningar/ drömmar om slutpris utan jobbade tyst bakom kullissarna. Efter visningen ringade han och berättade om vilka bud som kom in
    Jag måste säga att vårt hus såldes till ett recordpris ( all time high) i vårt områder.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Visättra Ängar
    2021-04-30
    Hjälpte mig att sälja min bostad så jag äntligen kunde uppfylla min dröm om en ny bostad där även han hjälpte till.
    Anders lyssnar på kunden är lyhörd och finns alltid till hands när man behöver hjälp super Kompetent i sitt yrke.
    2021-03-25
    Seriös, bra och proffsig. Tog hand om vår försäljning och levererade. Mycket nöjd.
    2021-03-19
    Lyckades inte få mig som köpare att känna mig trygg. Hetsade på i varje steg och tvingade mig att dubbelkolla allt själv för jag kände inte att jag kunde lita på svaren.
    2021-03-19
    Köp av radhus. Bad om förhandsvisning utan att få svar. Ingen flexibilitet med visningstider. Visste inte om/ville inte kännas vid klausul om att köp bara går igenom om köparna får sin bostad såld. Meddelade i sms att intresset för bostaden var väldigt högt trots att vi blev enda budgivarna.
    • Stuvsta
    2021-03-03
    Proffsig och seriös i alla kontakter. Anders är mycket kunnig vilket är en trygghetsfaktor som köpare.
    2021-03-03
    Levererar vad han lovar och kan området han verkar i.
    • Segeltorp
    2021-03-02
    Kunnig och engagerad mäklare som ser till att kunden blir nöjd. Vi var mycket nöjda med vår försäljning!
    • Segeltorp
    2021-02-28
    Anders hjälpte oss att sälja vårt radhus. Det blev över våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick. Anders verkar gilla sitt jobb och känns kunnig, tålmodig och proffsig! Rekommenderar honom gärna!
    • Högmora
    2021-02-19
    Mycket kunnig och kompetent mäklare! Vi är så nöjda med försäljningen av vårt hus i Huddinge. Anders är lyhörd samt engagerad och gjorde en professionell insats med vår villa ! Hela upplevelsen var positiv och vi rekommenderar mäklaren varmt.