Anders Rex

Anders Rex

Anders Rex är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Anders Rex har varit registrerad mäklare sedan 2009-09. Anders Rex har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Rex har haft 48 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 125 Läs vad Anders Rex

• 2020-11-25
    Jag tycker det har fungerat väldigt bra. Claes-Göran
    Claes G
    • 59.0 m²
    • Hörningsnäs
  • 2020-11-15
    Vi sålde vår villa i centrala Huddinge, och vände oss till Fastighetsbyrån i Huddinge, som vi sedan tidigare hade goda erfarenheter av. Anders blev en ny bekantskap. Anders ger ett vänligt och behagligt intryck. Han lyssnar, ger bra info och förslag om t.ex. visningsalternativ. I vårt fall blev detta mycket lyckat. Prisnivån blev över förväntan. Även om detta kanske inte helt och hållet var Anders förtjänst, så tror jag att hans sätt att lägga upp försäljningen, marknadskännedomen, och hans personlighet i högsta grad bidrog till det lyckade resultatet. Grattis Anders!
    Kjell Å
    • 103.0 m²
    • Fullersta
  • 2020-11-05
    Enkelt att vara kund, allt flöt på lätt. Kan starkt rekommendera.
    Marie F
    • 116.0 m²
  • 2020-10-08
    En väldigt kunnig mäklare med stor nätverk och mycket kontakter som säljer utan problem. Rekommenderar starkt!
    Melis Aysegul A
    • 104.0 m²
    • Segeltorp
  • 2020-10-05
    Sålt hus i Huddinge. Mäklaren gav mest förtroende i fas 1 och han infriade det gott o väl. Sålde vårat hus innan vi knappt hade börjat. Allt blev som vi önskat.
    Johan S
    • 128.0 m²
  • 2020-10-04
    Vi har köpt en lägenhet i Huddinge. Anders är en väldigt trevlig människa som speglar av sig i sitt arbete. Man blir väldigt trygg med hans lugn. Jag kommer rekommendera Anders vidare till andra människor som vill ha trygghet.
    Sebastian B
    • 2:a
    • 65.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
  • 2020-10-04
    Sålde vår villa i Huddinge. Affären gick mycket snabbt och smidigt och ungefär till det pris som Anders hade värderat det till. Anders jobbade aktivt från första stund med att hitta rätt köpare. Han är alltid snabb att återkoppla och vägledde oss tryggt igenom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Anders Rex som mäklare.
    Camilla S
    • 128.0 m²
  • 2020-10-04
    Jag har sålt en tomt. Anders gjorde ett gediget förarbete, en snabb återkoppling under hela affären, jag är mycket nöjd med hans arbete, kände hela tiden en trygghet.
    Sune G
    • Segeltorp
    sålde en tomt med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
  • 2020-09-24
    Gick miste om vårt drömhus för att han inte kunde svara på ett mail, fick inte ens information om budgivning.
  • 2020-08-24
    Köpte tomt från kommunen genom Anders. Bra och professionellt bemötande, sakliga svar.
    Åke W
    • Gladö Kvarn
    köpte en tomt med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte