Anders Rex

Anders Rex

Anders Rex är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Anders Rex har varit registrerad mäklare sedan 2009-09. Anders Rex har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 189 omdömen med ett betyg på 4.5. Anders Rex har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

189 omdömen om Anders Rex

Sedan starten hos Reco 2013
Nina P
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vidja

Trevlig, tydlig och ordentlig.

Yvonne A
Segeltorp

Anders har gjort ett mycket bra jobb i samband med vår försäljning. Trevligt samarbete, hållit oss informerade regelbundet om vad som skett. Med vänlig hälsning Yvonne och Anders Argenius

Gunilla K
Segeltorp

Proffsig Anders värderade vår bostad förra året, så vi kände därför till honom. Vi visste att han hade sålt andra hus i området och därför förmodligen hade kännedom, som skulle vara bra att ha vid vår försäljning. Han levde upp till våra förväntningar på ett mycket proffsigt sätt. Kunnig, analytisk, trygg, lätt att tala med, öppen för förslag. Högsta betyg!

Kim K
Segeltorp

Anders känner vårt område och var på set viset perfekt för oss. Han hade en god förståelse för hur och vad vi skulle göra inför försäljningen. Han gav oss bra råd och stöd i hela försäljnings processen. Vi är mycket nöjda med Anders

Johan S
Mellansjö

Lyhörd, kunnig, duktig, kreativ. Varma rekommendationer!

Mandy Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Jag hade redan innan uppdraget haft stort förtroende för Anders Rex och under uppdraget har Anders Rex uppfyllt mina höga förväntningar. Tack för ett bra utfört uppdrag.

Henrik O
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Oärlig, rekommenderas ej. Lockprisprincip, ljög om tillträde tills dag för skrivning.

Lena S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Rex en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Lugn,kunnig,tydlig och hjälpsam.Jag är mycket nöjd

Robin D
Snättringe

Anders är rutinerad och har en väldigt bra erfarenhet av Huddinge som område. Hade kanske hoppats på mer återkoppling men över det stora hela är vi nöjda.

Curt E
Segeltorp

Stort engagemang och driven för att få försäljningen i hamn. Gjorde klart för intressenterna vad som gällde beträffande budläggningen vid en förhandsvisning.